aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh, mijn gevoelens zijn gemixed; mijn verblijf in de VS voor 7 maanden zit er bijna op, maar aan de andere kant zoveel zin om iedereen weer te zien EN om Pfizter te mogen ontvangen in Nederland. Dinsdag as gaat hij de container in en zie ik hem als het goed is begin mei in Rotterdam!
Afgelopen weken de junkyard afgezocht, en dat heeft mij veel opgeleverd:
chromen koplampen
chromen achterlichten
alle chromen lijsten (totaal 10kg!)
nieuwe radio + "supreme hifi" versterker
automatische climate control (ipv handmatig die ik heb)
4 reserve symbolen voor op de neus (in geval dat iemand hem wil jatten net als de mercedes sterren)
spiegels
hubcaps
sloten
elektromotoren voor ruiten
richting anawijzers + elektronica
en belangrijkste: een reserve grille! Die van mij is spik en span, maar je weet maar nooit.
en dat alles in zgan staat, op wat gebruikers krassen na (bij mij is om een of andere reden al het chroom gespikkeld; tot nu toe alleen op mijn ltd gezien)
Dus ik ben helemaal blij en dat voor echt een bodem prijs; voor totaalprijs kon ik het nog niet eens laten versturen of herchromen/opschuren
heeft me paar dagen zweten tussen de mexicanen en het schorem in 35 graden brandende zon gekost, maar toch blij dat ik het gedaan heb!
Van die middagen lekker tussen al die wrakken struinen om net even die betere staat uitlaat eronder uit te trekken.
Helaas zag ik vandaag een ex-politie auto en dus de Police Interceptor versie van die van mij: ipv 5.0 EFI een 5.8 carburateur in zeer goede staat (voor zover ik kon zien en de afstandsteller stond op 135k mijl (200k km). Maar ja, ik kan hem gewoon niet meenemen helaas; kwijlen, maar geen koekje.
PS Blazert, vind je het niet jammer om over te stappen op een "moderner" uiterlijk aangaande je Ledjes; ik zat er ook aan te denken om Xenon in te bouwen, maar ga toch voor de oldskool looks en dus blijf ik bij de onhandige, duurdere gloeilampjes en halogenen.
[offtopic]
in de junkyard vandaag in Los Angeles, dus in de buurt van Hollywood stond de originele truck van Universal Soldier; die machine die die Unisols vervoert; best impresive, maar redelijk nep als je hem in het echt ziet (d0h, tis Bollywood), maar wel gaaf. Hijs kleiner dan in de film lijkt, maar zeker vfullsize truckformaat die ook daadwerkelijk reed.
[
Voor 8% gewijzigd door
Seesar op 30-03-2008 01:35
]