Die is toch in dezelfde film uitgefikt?MartijnGizmo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:31:
Geniale bak, ook door het stukje jeugdsentiment.
Hier zie je wel goed hoe groot dat ding is:
[afbeelding]
Dat wist ik al maar toch bedankt. Ik weet al een oplossing die ik zaterdag uit ga voeren.Vince Dexa schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:27:
[...]
Ik weet niet of je inmiddels al een LED-knipper-oplossing gevonden had, maar dit hier schijnt te werken.
Nee daar hebben ze een gechopte 4-deurs stand-in wrak voor gebruikt... gelukkig
[ Voor 3% gewijzigd door Knightwolf op 02-04-2008 19:42 ]
Verwijderd
Flyer Groot
Website
Gelegen in midden limburg.
Slideshow van het vorige jaar ziet er best aardig uit.
Website
@Knightwolf, is die kennis van jou niet ook een tweaker oid? Of iig, heb laatst es op een forum van de eigenaar gelezen hoe hij eraan kwam, dat-ie ergens in een hoek stond, dat hij eerst niet geloofde dat het serieus een uit de Flodder serie was...
Blijft gewoon een vette bak
Hopelijk woont-ie niet in een hele nette wijk?
Blijft gewoon een vette bak
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Heej grappig. Daar gaan we dan maar eens even kijken.Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 19:44:
Flyer Groot
Website
Melick is 2 x gas geven bij mij vandaan
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Op een forum? Welk forum dan? En nee hij's geen tweaker zover ik weet. Nette wijk, geen id, ken hem alleen van internetDestruction schreef op donderdag 03 april 2008 @ 00:08:
@Knightwolf, is die kennis van jou niet ook een tweaker oid? Of iig, heb laatst es op een forum van de eigenaar gelezen hoe hij eraan kwam, dat-ie ergens in een hoek stond, dat hij eerst niet geloofde dat het serieus een uit de Flodder serie was...
Blijft gewoon een vette bakHopelijk woont-ie niet in een hele nette wijk?
Nog ff wat matzwart fotootjes, hij is iig een stuk netter zo dan toen 'ie blauw was 

[ Voor 21% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 05-04-2008 21:28 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Dat is wel netjes mat-zwart. Stukken beter dan letterlijk de complete auto met een roller en schoolbordverf over te verven.
Ja toch
Verwijderd
Staat echt bruut man
Komt dat door de foto of is de achterkant/kofferbak écht zo lang als hij lijkt?
Komt dat door de foto of is de achterkant/kofferbak écht zo lang als hij lijkt?
De koffer is ook vrij lomp idd, erg breed en lang. Dient tevens als opslag
Weer een vette bak!
I like!
I like!
...:::everybeat.nl
Verwijderd
Over hoeveel lijken praten we?Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 21:51:
Komt door die panelen over de wielkasten achter. En ja het is een aardige koffer.
klopt het dat mat zwart sneller vies wordt?Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 21:22:
Nog ff wat matzwart fotootjes, hij is iig een stuk netter zo dan toen 'ie blauw was
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik zit er aan te denken mijn hobby project mat zwart te spuiten
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Verwijderd
Mss dat vuil eerder opvalt. Als er gewoon een lak overheen zit lijkt het me niet dat er fysiek meer vuil aan blijft plakken.
mat zwart met blanke lak is toch 'gewoon' zwart? of snap ik het niet?
Verwijderd
Matte lak is gewoon dof, niet ruw. Itt schoolbordverf met een roller op je auto verven.
Over matte lak kun je volgens mij ook gewoon blanke lak ter bescherming aanbrengen. De glans is dan iets meer dan alleen matte lak, maar het is nowhere near de glans van 10 coats gewone lak.
Over matte lak kun je volgens mij ook gewoon blanke lak ter bescherming aanbrengen. De glans is dan iets meer dan alleen matte lak, maar het is nowhere near de glans van 10 coats gewone lak.
Dit is zijdeglans, en elke lak kan je 'matteren' door er zgn. matpasta doorheen te mengen.
Kan ook met blanke lak dus. Maar op zicht wordt 't niet echt sneller vies, alleen veeg je 't misschien iets minder snel schoon met een spons dan op een gladde lak.
Kan ook met blanke lak dus. Maar op zicht wordt 't niet echt sneller vies, alleen veeg je 't misschien iets minder snel schoon met een spons dan op een gladde lak.
Verwijderd
Ja maar als je matte lak hebt als basis en daar een blanke laag op doet ter bescherming, dan heb je toch nog steeds een matte look, maar wel een gladde toplaag waar vuil zich niet zo snel aan hecht?
Nee, een normale blanke lak over een matte lak geeft gewoon weer een glad effect.
Kijk maar eens naar docu's over airbrush en special paint e.d., vaak worden er meerdere lagen blank overheen gespoten waarbij de tussenlagen worden opgeruwd met scotchbrite of waterproof schuurpapier. De verf hecht daardoor wat beter, en het uiteindelijke resultaat is gewoon hoogglanzend.
Kijk maar eens naar docu's over airbrush en special paint e.d., vaak worden er meerdere lagen blank overheen gespoten waarbij de tussenlagen worden opgeruwd met scotchbrite of waterproof schuurpapier. De verf hecht daardoor wat beter, en het uiteindelijke resultaat is gewoon hoogglanzend.
als ik het goed begrijp; matte lak spuiten en dan blanke lak met matpasta?
Dat is misschien wel het mooiste, alleen spuiten de meeste mensen gewoon alleen zwarte primer (want dat is het meestal). Primer is niet altijd 'sluitend' waardoor de kans bestaat dat er op den duur toch vocht doorheen trekt. Als je over gewone lak heen spuit is het natuurlijk geen probleem.
In jouw geval zou ik gewoon de boel (net als hierboven) schuren, met scotch naschuren en dan mat spuiten, 2 lagen oid.
Heb je trouwens al eens wat foto's van je project ?
In jouw geval zou ik gewoon de boel (net als hierboven) schuren, met scotch naschuren en dan mat spuiten, 2 lagen oid.
satin black
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
ik ben bezig met gaten dicht maken en kan nog niet zo best lassen... ben niet zo trots op mn werk, dus nog geen foto's haha!Hydraulik-Phunk schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:27:
Mag ik even vloeken in de kerk?
Ja?

de auto is minder maar de kleur! satin black is geweldig!
Ja?

de auto is minder maar de kleur! satin black is geweldig!
Woei! m'n Impala/slagschip/roestbak heeft de apk doorstaan
Tot 2010 is ie er weer vanaf.
Afgelopen vrijdag richting garage gebracht voor keuring, waar ie in eerst instantie werd afgekeurd. Ik vreesde al voor een aantal dingen (afwijking naar rechts, gebarsten voorruit, roest), maar dat was allemaal goed, alleen was de CO uitstoot te hoog. Dat was een kwestie van afstellen, maar dat ging niet helemaal goed omdat er iets afbrak. Zaterdag nieuw onderdeeltje voor gehaald en vandaag is ie er wel doorheen gekomen
Hele opluchting toch weer
(ik was toch nog niet helemaal zeker van de voorruit namelijk... bestuurderskant: van boven naar beneden enkele grote meervoudige barsten, pasagierskant: van boven naar beneden 1 groot mozaïek en zelfs 1 stuk glas eruit... maar allemaal buiten zichtsveld
)
Afgelopen vrijdag richting garage gebracht voor keuring, waar ie in eerst instantie werd afgekeurd. Ik vreesde al voor een aantal dingen (afwijking naar rechts, gebarsten voorruit, roest), maar dat was allemaal goed, alleen was de CO uitstoot te hoog. Dat was een kwestie van afstellen, maar dat ging niet helemaal goed omdat er iets afbrak. Zaterdag nieuw onderdeeltje voor gehaald en vandaag is ie er wel doorheen gekomen
Hele opluchting toch weer

You're lucky, dawg!_Ernst_ schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:21:
Woei! m'n Impala/slagschip/roestbak heeft de apk doorstaanTot 2010 is ie er weer vanaf.
Hele opluchting toch weer(ik was toch nog niet helemaal zeker van de voorruit namelijk... bestuurderskant: van boven naar beneden enkele grote meervoudige barsten, pasagierskant: van boven naar beneden 1 groot mozaïek en zelfs 1 stuk glas eruit... maar allemaal buiten zichtsveld
)
[afbeelding]
Maareuh, wel fijn! Lekker cruisen tot in 2010!
Schaamte loze cross post.... http://gathering.tweakers...message/29887292#29887292Hydraulik-Phunk schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:27:
Damn, ik kan echt niet meer wachten 
FF de ruwe planning:
Zaterdag vliegen naar LA, de Charger ophalen en Papa Joe's Big Pizza vreten, bier drinken en vroeg in slaap vallen
Zondag naar San Bernardino, meerijden met UCE car club,

naar de grote Lowrider Magazine show, ma/di chillen en rondkijken (Venice Beach hotel, dus de mooiboy uithangen aan het strand
.

Dan naar Vegas, iemand met een 'Bomb' (jaren '30/'40 gangster karren) bezoeken, zijn auto en z'n pinstriping (die kerel is goed!) bekijken. En ws. mee naar wat cruises round town

Dan na een paar dagen weer terug, weer een shitty motel opzoeken, wat onderdelen voor vrienden ophalen voor lowrider setups, en direct bij een paar legendes uit het wereldje langs, en ws. wat legendes van lowriders zien
Een van die dagen doen we nog een chopper flight van een uur over LA, hella cool natuurlijk
Dan zal 't gauw een week verder zijn, en gaan we de 20e naar de Pomona Swap meet, en ws. veel teveel leuke deals tegenkomen op zowel lowrider als hotrod als muscle gebied..
en diezelfde middag naar Elysian Park,

Hele middag auto's spotten en chillen
Dan, rond de 22e vertrek ik (met ws. een Ford Focus ipv Mustang Vert..) van LA richting San Fransisco via Highway One:

Om in SFO nog een paar dagen wasted te zijn met een vriend die daar 'in de buurt' woont.
Hell yeah, automotive verantwoord niet ?
FF de ruwe planning:
Zaterdag vliegen naar LA, de Charger ophalen en Papa Joe's Big Pizza vreten, bier drinken en vroeg in slaap vallen
Zondag naar San Bernardino, meerijden met UCE car club,

naar de grote Lowrider Magazine show, ma/di chillen en rondkijken (Venice Beach hotel, dus de mooiboy uithangen aan het strand

Dan naar Vegas, iemand met een 'Bomb' (jaren '30/'40 gangster karren) bezoeken, zijn auto en z'n pinstriping (die kerel is goed!) bekijken. En ws. mee naar wat cruises round town

Dan na een paar dagen weer terug, weer een shitty motel opzoeken, wat onderdelen voor vrienden ophalen voor lowrider setups, en direct bij een paar legendes uit het wereldje langs, en ws. wat legendes van lowriders zien
Een van die dagen doen we nog een chopper flight van een uur over LA, hella cool natuurlijk
Dan zal 't gauw een week verder zijn, en gaan we de 20e naar de Pomona Swap meet, en ws. veel teveel leuke deals tegenkomen op zowel lowrider als hotrod als muscle gebied..

Hele middag auto's spotten en chillen
Dan, rond de 22e vertrek ik (met ws. een Ford Focus ipv Mustang Vert..) van LA richting San Fransisco via Highway One:

Om in SFO nog een paar dagen wasted te zijn met een vriend die daar 'in de buurt' woont.
Hell yeah, automotive verantwoord niet ?
Met 2 Gb in de 3.2 Mpix camera en 2 Gb in de 2 Mpix telefoon moet dat ook deels wel lukken
Bij deze weer wat geneuzel van mij over mijn Dodge busje.
Heeft iemand ervaring met het verhelpen van problemen met interieur verlichting die aanblijft zelfs als alle deuren gesloten zijn? Ik las ergens op internet iets over WD40 op de contacten in de deur spuiten? Dat lijkt me een kwestie van baad het niet, dan schaad het niet, toch? Zijn er nog andere dingen die ik zelf kan doen? Tot nu toe het enige euvel aan mijn busje de afgelopen 3000 miles. Rijdt verder nog steeds als een trein. Ik ben best trots
Maar ik kan het niet betalen om hem mee terug te nemen
Dat wordt Craigslist of CarMax. Of is er hier misschien iemand geinteresseerd in een Dodge B250 conversion van uit 94? 85k miles momenteel, ongeveer 88k als ik in San Fransisco aankom.
Niet leuk, maar geen keus. Heb al mijn geld voor deze trip EN de rest van de zomer er al doorheen gejaagd. Oeps...
Heeft iemand ervaring met het verhelpen van problemen met interieur verlichting die aanblijft zelfs als alle deuren gesloten zijn? Ik las ergens op internet iets over WD40 op de contacten in de deur spuiten? Dat lijkt me een kwestie van baad het niet, dan schaad het niet, toch? Zijn er nog andere dingen die ik zelf kan doen? Tot nu toe het enige euvel aan mijn busje de afgelopen 3000 miles. Rijdt verder nog steeds als een trein. Ik ben best trots
Maar ik kan het niet betalen om hem mee terug te nemen
Niet leuk, maar geen keus. Heb al mijn geld voor deze trip EN de rest van de zomer er al doorheen gejaagd. Oeps...
Ben net terug van een roadtrip, die ik afgesloten heb met de highway 1 (voor de 2e keer) En het blijft echt een heerlijke route, landschap verschillen, uitdagende bochten en gewoon het meest indrukwekkende uitzicht OOIT.
Met hem ^^Christoph schreef op woensdag 09 april 2008 @ 06:01:
Ben net terug van een roadtrip, die ik afgesloten heb met de highway 1 (voor de 2e keer) En het blijft echt een heerlijke route, landschap verschillen, uitdagende bochten en gewoon het meest indrukwekkende uitzicht OOIT.
Volgend jaar ga ik weer
damn...mijn ideale vakantie!!! kost dat om mee te gaan?Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:07:
Damn, ik kan echt niet meer wachten
FF de ruwe planning:
...
Hell yeah, automotive verantwoord niet ?![]()
Veel succes alvast HP! Ziet er echt te goed uit!
leuke reis!, ooit wil ik ook een trip door amerika maken lijkt me geweldig.
gaaf dat je er zo veel mensen kent, dan kom je op plekken waar je als toerist niet zo snel komt.
@ Chevy Blazert die quote in je ondertitel is van Enzo Ferrari, mag dat wel in dit topic
gaaf dat je er zo veel mensen kent, dan kom je op plekken waar je als toerist niet zo snel komt.
@ Chevy Blazert die quote in je ondertitel is van Enzo Ferrari, mag dat wel in dit topic
[ Voor 21% gewijzigd door B-lennium op 09-04-2008 09:34 ]
608 euro ticket, daar bij op nog een hele hoop vrees ik0uTsIdEr84 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:05:
[...]
damn...mijn ideale vakantie!!! kost dat om mee te gaan?
Leve de CC!
als ik volgende zomer ga, ga jij dan ook mee? aangezien jij de connecties al hebtHydraulik-Phunk schreef op woensdag 09 april 2008 @ 10:01:
[...]
608 euro ticket, daar bij op nog een hele hoop vrees ik
Leve de CC!
het mooste "vakantie" voorbeeld is het topic op LIL van joost...heerlijk...als ik dat zie wil ik hier alleen maar weg...
Hoor zojuist dat we weer veel meer connecties hebben, Ted Wells, Andy Lodi, Danny D, whuuaaa 
Met dank aan Joost ook
Met dank aan Joost ook
Verwijderd
Can you say: DAAYYUUMMM!!!!

http://69.89.25.185/~trex...zandjackie/collection.htm
en
http://69.89.25.185/~trex...m/buzzandjackie/berry.htm
In naam van alles dat heilig is .. waarom woont ie niet bij mij om de hoek? Pffffffff.
http://69.89.25.185/~trex...zandjackie/collection.htm
en
http://69.89.25.185/~trex...m/buzzandjackie/berry.htm
In naam van alles dat heilig is .. waarom woont ie niet bij mij om de hoek? Pffffffff.
me Pfizter kon de "big sur" wel aan, maar had moeite om naar de camping, 10 mijl van de kust vandaan op een enorm stijle berg weg zich naar boven te trekken. Oververhitting en hete remmen waren het gevolg, maar route '1' is indd super mooi. Pak ter hoogte van Carmel het strandje met de Elephant Lions (zeeleeuwen) en een paar surf stranden mee. CA is de mooiste staat die ik gezien heb, maar probeer ook tijd te spenderen in Sierra Nevada en Arizona. Spendeer zo min mogelijk tijd in LA en sla vooral Hollywood over (zuigt tijden). Vegas is supergaaf, maar niet meer dan een attractie voor 1 dag. Hooverdam (40 mijl buiten Vegas) is echt een aanrader en probeer als je kan in Yosemite Park te komen, die nu onderhand wel eens open moet zijn (ik kon er 3 weken geleden niet heen omdat alle passes door sneeuw gesloten waren). SF is fantastisch en een aanrader is om een fiets te huren om over de Golden Gate te fietsen (auto gaat te snel).
Miekol, over je lampen die aan blijven staan: waarschijnlijk een of andere draaiknop die je per ongeluk hebt omgedraait. Hoogst waarschij nlijk de knop waarmee je je dimming/verlichting aanzet van je koplampen; je kunt hem uittrekken, maar ook draaien....dat was bij Pfizter het probleem destijds.
Reizen in de VS is zo enorm gaaf....ik verlang nu al weer terug naar de VS (hoewel ik dus net 3 dagen terug ben)
Miekol, over je lampen die aan blijven staan: waarschijnlijk een of andere draaiknop die je per ongeluk hebt omgedraait. Hoogst waarschij nlijk de knop waarmee je je dimming/verlichting aanzet van je koplampen; je kunt hem uittrekken, maar ook draaien....dat was bij Pfizter het probleem destijds.
Reizen in de VS is zo enorm gaaf....ik verlang nu al weer terug naar de VS (hoewel ik dus net 3 dagen terug ben)
T60P Widescreen
Het wordt ook vaak gezegd in de Amerikanen scene. Evenals There's no substitute for cubic inches.B-lennium schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:32:
leuke reis!, ooit wil ik ook een trip door amerika maken lijkt me geweldig.
Het maakt ook niet uit, Enzo had en heeft wel gelijk
idd leuk
"loud pipes saves life’s" is er ook zo eentje nog meer?
Doe dan wel even are ipv is en build ipv built.Bestla schreef op donderdag 10 april 2008 @ 07:18:
[...]
Het wordt ook vaak gezegd in de Amerikanen scene. Evenals There's no substitute for cubic inches.
Het maakt ook niet uit, Enzo had en heeft wel gelijk
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Fixed
Spelling is niet mijn ding, ik heb meer verstand van Blazer rijden
Spelling is niet mijn ding, ik heb meer verstand van Blazer rijden
[ Voor 87% gewijzigd door Bestla op 10-04-2008 14:38 ]
Verwijderd
Luid pijpen red levens?B-lennium schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:01:
idd leuk
Godt created turbo-lag to give V8's a chance?B-lennium schreef op donderdag 10 april 2008 @ 12:01:
idd leuk
* cooolkast rent
een reactie uit onwetendheid neem ik aan ?cooolkast schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:51:
[...]
Got created turbo-lag to give V8's a chance?
* cooolkast rent
Got
A N/A engine is an engine with neverending lag 
* Arfman rent ook
* Arfman rent ook
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
een hele goede, ik ben een volvo aan het voorzien van een dikke turbocooolkast schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:51:
[...]
Got created turbo-lag to give V8's a chance?
* cooolkast rent
Geen ontwetenheid, eerder een flame met een glimlach. Heb zelf vooralsnog geen directe voorkeur voor een van beide
Tikfoutje

Hah, toch een Mustang gehuurd ipv een Focus
*proest*

Cool. Goeie reis gehad en zo?Seesar schreef op donderdag 10 april 2008 @ 02:58:
me Pfizter kon de "big sur" wel aan, maar had moeite om naar de camping, 10 mijl van de kust vandaan op een enorm stijle berg weg zich naar boven te trekken. Oververhitting en hete remmen waren het gevolg, maar route '1' is indd super mooi. Pak ter hoogte van Carmel het strandje met de Elephant Lions (zeeleeuwen) en een paar surf stranden mee. CA is de mooiste staat die ik gezien heb, maar probeer ook tijd te spenderen in Sierra Nevada en Arizona. Spendeer zo min mogelijk tijd in LA en sla vooral Hollywood over (zuigt tijden). Vegas is supergaaf, maar niet meer dan een attractie voor 1 dag. Hooverdam (40 mijl buiten Vegas) is echt een aanrader en probeer als je kan in Yosemite Park te komen, die nu onderhand wel eens open moet zijn (ik kon er 3 weken geleden niet heen omdat alle passes door sneeuw gesloten waren). SF is fantastisch en een aanrader is om een fiets te huren om over de Golden Gate te fietsen (auto gaat te snel).
Je noemt nou wel een paar dingen, maar how about de Grand Canyon, Monument Valley, Brice Canyon, Death Valley, Yosemite, Sequoia, enz...? neem aan dat dat ook wel de moeite is?
Verwijderd
redtVerwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 14:47:
Luid pijpen red levens?
Zo als het er nu staat zijn het 2 commando's. Luid pijpen! Red levens!
Verwijderd
Is het in de orginele syntax dan ook niet? "Loud pipes, save lives" > "Loud Pipes! Save Lives!" ?Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:06:
[...]
redt
Zo als het er nu staat zijn het 2 commando's. Luid pijpen! Red levens!
Verwijderd
Pipes is echter geen werkwoord in deze context
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 01:23 ]
nah, die komma in de eerste voorbeeld hoort daar niet: gewoon een doorlopende zin, me dunkt.Verwijderd schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 01:19:
[...]
Is het in de orginele syntax dan ook niet? "Loud pipes, save lives" > "Loud Pipes! Save Lives!" ?
Verder, Yosemite park is het zker waard (zoals ik schreef) en natuurlilkj ook je andere voorbeeldne, maar mijn reis heeft zich 2 maanden op het gehele zuiden gefocust, dus ik kon niet zomaar 3 weken in CA vertoeven. Red Woods (of Red Forrest in het noorden van CA) is ook mooi naarhet schijnt, maar nog nooit geweest (die bomen waar je met je auto doorheen kan rijden).
Ik ben in die hoek op zoveel verschillende plaatsen geweest en alles is mooi, maar opgegeven moment had ik het wel gehad ;met de toerischte trekpleisters en die standaard toeristen how-to's. Grand Canyon is supermooi, maar is precies hetzelfde als Brice Canyon die meer naar het westen ligt, zoals ik het begrepen heb. Grand Canyon is inderdaad mooi, maar wel 500 a 600 km lang, dus even 1 ideale spot vinden bestaat niet.
Je zult het zeker naar je zin hebben, maar koop een Lonely Planet over de US of over die hoek (North West) en probeer zoveel mogelijk in State Parks te camperen/overnachten. State Parks zijn iet alleen goedkoop, maar ook enorm mooi (gesponsort door staat en overheid en hebben de mooiste plekken van dat gebied), met enorm veel ruimte, voorzieningen. Afgelegen kreekjes en watervalletjes stromen recht door deze campings en zijn serieus 60km omrijden waard.
T60P Widescreen
Verwijderd
Jawel 
Pipe:
Pipe:
verb
1. utter a shrill cry [syn: shriek]
2. transport by pipeline; "pipe oil, water, and gas into the desert"
3. play on a pipe; "pipe a tune"
4. trim with piping; "pipe the skirt"
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2008 01:29 ]
Hmzz, als ik het kenteken van mijn oude Firebird invoer bij de RDW bestaat het niet meer
Export gevalletje?
96-81-ZR
probeer het maar
Export gevalletje?
96-81-ZR
probeer het maar
Fuck it. Om 10u naar bed gegaan.. maar niet kunnen slapen 
Zo rond half 4 richting schiphol, half 8 vliegen naar Londen, 3u later weer vliegen.
Ik denk dat ik een brak weekend tegemoet ga, en pas dinsdag tijd heb voor recovery
Hopelijk hebben ze langdradige films als de originele Vanishing Point in het vliegtuig
Zo rond half 4 richting schiphol, half 8 vliegen naar Londen, 3u later weer vliegen.
Ik denk dat ik een brak weekend tegemoet ga, en pas dinsdag tijd heb voor recovery
Hopelijk hebben ze langdradige films als de originele Vanishing Point in het vliegtuig
[ Voor 16% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 12-04-2008 01:09 ]
H-P, als je dit nog leest.. Veel plezier daarzo in de US of A
Ga lekker cruisen daarzo, en wij willen uiteraard pics zien
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Thanks 
Ga sowieso erg veel pics schieten. Komt goed!
Ga sowieso erg veel pics schieten. Komt goed!
Niet alleen veel schieten, maar ook nog beetje fatsoenlijke 3+ Mpix kwaliteit he
niet van die crappy 640x480 shit
[ Voor 7% gewijzigd door Knightwolf op 12-04-2008 02:10 ]
(afbeelding weg, sorry)
Mijn toekomstige vriending
(naast m'n meisje dan).
*telt geld* Nog niet genoeg, even sparen nog...
Alleen mag de kleur best rood
Mijn toekomstige vriending
[ Voor 47% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 08-07-2008 03:09 ]
Gisteren naar Eindhoven geweest voor een meet. Stonden fraaie auto's tussen. Ben benieuwd wat er binnenkort op de SPN bijeenkomst staat aan auto's.
*empty*
Mooi modelDiSiLLUSiON schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 08:22:
[afbeelding]
Mijn toekomstige vriending(naast m'n meisje dan).

Wel lastig sleutelen aan de motor, en de electra kan een drama zijn.
Verwijderd
Cali?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:59:
Ik heb een knalrode kop. Waar oh waar was ik gisteren?
Gewoon thuis aan het cruisen met open raam?Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:59:
Ik heb een knalrode kop. Waar oh waar was ik gisteren?
Eerder vlak naast het strand daarMadMarky schreef op maandag 14 april 2008 @ 20:25:
Gokje: op het strand? (Zandvoort)
Ik zit ook met een knalrode kop
Verwijderd
http://vettetube.com/view...e=1&viewtype=&category=mr
~7:40 op nattig asfalt vind ik niet slecht ..
dat is even snel als een Veyron of McLaren SLR op droog asfalt.
Lol jij ook al, Ik ook al knalrode kopBrZ schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:41:
[...]
Eerder vlak naast het strand daar
Ik zit ook met een knalrode kop
En ja, ook bij American Sunday @ Circuit Park Zandvoort
Hopelijk binnenkort wat fotootjes online
mooi dingVerwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 01:15:
http://vettetube.com/view...e=1&viewtype=&category=mr
hebbe hebbe hebbe
Audi S3
een vette kost toch niks ?

Verwijderd
Dit weekend nog een oltimer showtje geweest ook wel leuke amerikanen was er voor me lol dus had paar paar foto's

Jammie 
Zelf inmiddels weer een zooitje roest aan het wegwerken aan de Impala... Tijdje geleden de wielkast linksachter gedaan, nu begonnen met rechts. Die zag er minder erg uit in eerste instantie... maar dat viel tegen toen ik er afgelopen weekend aan begon
Ik heb weer wat te lassen de komende weken... maar des te lekkerder is het om er over een tijdje weer mee te rijden
Zelf inmiddels weer een zooitje roest aan het wegwerken aan de Impala... Tijdje geleden de wielkast linksachter gedaan, nu begonnen met rechts. Die zag er minder erg uit in eerste instantie... maar dat viel tegen toen ik er afgelopen weekend aan begon

Ahhh!!! eleanor!
gelukkig ook een volvo! (144)
[ Voor 63% gewijzigd door B-lennium op 16-04-2008 20:27 ]
Afgelopen zondag op de American Sunday op Circuit Park Zandvoort 
Even een kleine greep uit m'n 156 pics

De rest is hier te zien
http://s11.photobucket.co...yZandvoort2008/?start=all

De rest is hier te zien
Gelukkig ik ben niet de enige freak die dat zagB-lennium schreef op woensdag 16 april 2008 @ 20:24:
Hoelang wasie? Of weet je dat niet?Knightwolf schreef op donderdag 17 april 2008 @ 00:38:
Afgelopen zondag op de American Sunday op Circuit Park Zandvoort
De rest is hier te zien
Mooie foto's verder trouwens, en tuurlijk de wagen's
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Geen id hoe lang, weet alleen dat hij op een verlengbare dieplader stond en achter nog haast uitstak ook
Verwijderd
Mag een Ozzie machine ook? 
http://www.liveleak.com/view?i=66d_1195276846
En als het dan toch een ami moet zijn: 417 kmpu
http://www.liveleak.com/view?i=c26_1192932402
http://www.liveleak.com/view?i=66d_1195276846
En als het dan toch een ami moet zijn: 417 kmpu
http://www.liveleak.com/view?i=c26_1192932402
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 03:55 ]
Die KITT look a like is ongelooflijk gaaf!
Heeft de eigenaar niet ergens een blog oid daarover staan?
Bij www.f-body.nl zijn al minimaal 3 a 4 mensen met een KITT ombouw bezig en 3 iig al een heel eind en nog steeds actueel bezig. In heel NL zijn er meer iig.
Ha. Even een updateje uit de US:
Super lekker weer, al was 't vandaag wat minder, plm 20 graden en bewolking.
Eerst in Hollywood gezeten, naast een elitaire verwende kinderclub. Echt alleen maar SUV's, Bentley's, Mercedi, Rolls etc. Allemaal minstens een AMG, S, of M uitvoering rollende op minstens 20"
Diverse dingen ondernomen daar, w.o. een lowrider magazine show bezocht in San Bernardino.
Super vet, erg veel ideeen opgedaan. Lekker met 35 graden in 't zonnetje natuurlijk
Ook nog een LA Dodgers - Pitts. Pirates wedstrijd bijgewoond, echt enorm vet. Wat een sfeer in zo'n stadion zeg.
Na 'n paar dagen zijn we naar Vegas gegaan, en daar in een appartement gezeten groter en luxer dan sommigen wonen, heerlijk. En voor weinig
Daar wat lowriders gespot, maar helaas niet diegene bezocht waarvoor we kwamen. Maar alleen de reis er naartoe vanaf LA is al zeker de moeite waard, echt heerlijk rijden. Jammer dat een Charger SE nogal wat vermogen en 2 cilinders tekort komt.. heerlijke auto, maar qua vermogen drama..
In LV wat over de strip gelopen, en gratis gedronken in de casino's en met 70 bucks meer naar 't hotel gegaan
Daar ook 2 meiden ontmoet die met me mee gaan naar SF in de Mustang (is hoe ruim is die achterbank ?
ik ga er niet zitten)
Sinds eergister zitten we in Anaheim, vlak onder LA (LA is GROOTT!!), naast het Disney Park.
Veel leuker eigenlijk dan Hollywood, je ziet hier telkens dikke pickups, muscle's en oldies rijden. \
Gister toevallig een kleine cruise met bombs meegemaakt op Whittier Blvd (google), vandaag naar een lowrider evenement geweest in San Diego, wat eigenlijk nog veel vetter was dan de LRM show. Hoppende auto's midden op straat, super aardige mensen, dansende mexicanen etc.
Morgenochtend gaan we naar de Pomona swapmeet, en morgenmiddag naar Elysian park, waar elke zondag een enorme verzameling van lowriders is.
Kan helaas geen fotootjes uppen nu, maar daar heb ik ook geen zin in eigenlijk
Komt wel als ik thuis ben en van de jetlag ben hersteld..
Super lekker weer, al was 't vandaag wat minder, plm 20 graden en bewolking.
Eerst in Hollywood gezeten, naast een elitaire verwende kinderclub. Echt alleen maar SUV's, Bentley's, Mercedi, Rolls etc. Allemaal minstens een AMG, S, of M uitvoering rollende op minstens 20"
Diverse dingen ondernomen daar, w.o. een lowrider magazine show bezocht in San Bernardino.
Super vet, erg veel ideeen opgedaan. Lekker met 35 graden in 't zonnetje natuurlijk
Ook nog een LA Dodgers - Pitts. Pirates wedstrijd bijgewoond, echt enorm vet. Wat een sfeer in zo'n stadion zeg.
Na 'n paar dagen zijn we naar Vegas gegaan, en daar in een appartement gezeten groter en luxer dan sommigen wonen, heerlijk. En voor weinig
Daar wat lowriders gespot, maar helaas niet diegene bezocht waarvoor we kwamen. Maar alleen de reis er naartoe vanaf LA is al zeker de moeite waard, echt heerlijk rijden. Jammer dat een Charger SE nogal wat vermogen en 2 cilinders tekort komt.. heerlijke auto, maar qua vermogen drama..
In LV wat over de strip gelopen, en gratis gedronken in de casino's en met 70 bucks meer naar 't hotel gegaan
Daar ook 2 meiden ontmoet die met me mee gaan naar SF in de Mustang (is hoe ruim is die achterbank ?
Sinds eergister zitten we in Anaheim, vlak onder LA (LA is GROOTT!!), naast het Disney Park.
Veel leuker eigenlijk dan Hollywood, je ziet hier telkens dikke pickups, muscle's en oldies rijden. \
Gister toevallig een kleine cruise met bombs meegemaakt op Whittier Blvd (google), vandaag naar een lowrider evenement geweest in San Diego, wat eigenlijk nog veel vetter was dan de LRM show. Hoppende auto's midden op straat, super aardige mensen, dansende mexicanen etc.
Morgenochtend gaan we naar de Pomona swapmeet, en morgenmiddag naar Elysian park, waar elke zondag een enorme verzameling van lowriders is.
Kan helaas geen fotootjes uppen nu, maar daar heb ik ook geen zin in eigenlijk
Komt wel als ik thuis ben en van de jetlag ben hersteld..