...:::everybeat.nl
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
hij is gewoon huge, die banden
Klein is hij niet echt, ik ben 1,80 en hij 1,75
[ Voor 36% gewijzigd door Bestla op 18-01-2008 18:41 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Voor jou wel ja...
Mij (1.80m) niet echt.

Soep jezelf er eens bij?
[ Voor 24% gewijzigd door Bestla op 21-01-2008 16:05 ]
Ik heb er gister in geredenBrZ schreef op maandag 21 januari 2008 @ 19:45:
Die heb ik in het echt gezien op een of andere beurs, maar eerlijk gezegd vind ik dat ze het interieur verziekt hebben.
Reed het een beetje, of was het helemaal niets?
2. De tft schermen gaan nergens over....hoog Pimp my ride gehalte
3. Die boomboxen achterin ogen cheap....had anders gekunt om hetzelfde resultat te bereiken
4. Er zijn mooiere lichtbakken (zoals 2 ronde, zoals de jaren 60/70 di ehadden met in het midden een hoorn)
5. Dat kruis op de zijkant is indd te groot
6. Als je naar de scharnieren kijkt van de kofferbak dan laat d eafwerkeing nogal te wensen over (zie ik zowaar oppervlakkig roest?
7. Die NOS fles gaat nergens over......hoog "kijk mij" gehalte
8. Waar zijn de foto's van de motor???
maar ook even wat positiefs:
1. Idee is wel leuk. Het model auto leent zich hier wel voor.
2. Dashboard en bekleding ziet er heel netjes uit, goede kleuren, mooie afwerking
3. Buitenkant ziet er heel verzorgd uit. Strak in de verf voor zover ik kan zien, en mooi opgechroomd
Al met al, idee is leuk, uitvoering is minder.
T60P Widescreen

Jammer dat je nog teveel van het wegwerken van de chrome trim op de zijkant ziet, je ziet nog putten plamuur/laswerk.
Verder vind ik 'm wel tof. Het interieur is overdone, maar maar de stijl en netheid zwaar oke. Het blijft natuurlijk een demo auto (gebouwd in opdracht van EA Games als ik 't goed heb).
Verwijderd
Wel vette faded skulls.
Verwijderd
Dat gekraak.....

25k euri @ Marktplaats
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 01:19 ]
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
juh auto is gemaakt in samenwerking van automaxx / ea games voor NFS most wanted volgens mij toen. auto heeft ook op wat shows gestaan. toch wel een vette bak om irl te zien.Verder vind ik 'm wel tof. Het interieur is overdone, maar maar de stijl en netheid zwaar oke. Het blijft natuurlijk een demo auto (gebouwd in opdracht van EA Games als ik 't goed heb).
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Dat ding is gaar, en zwaar overpriced. Een hele goede 66 Impala haal je voor ± $10~12.000 en een hydro setup heb je ook voor onder de 2K. Plus dat 't ding een schijtkleur heeft en de verkeerde velgen.Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 01:18:
http://youtube.com/watch?v=Pu6KU79-v4k
Dat gekraak.....
25k euri @ Marktplaats
Zoo jammer dat ik bijna 90% van het gevraagde bedrag te kort kom
Da's echt mijn droomwagen, het liefst in het zwart. Hopelijk binnen nu en 5 jaar

(ben pas 21 en nog student)
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd
Zwart zei je?Huig schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:37:
http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/143300125-lincoln-continental.html?
Zoo jammer dat ik bijna 90% van het gevraagde bedrag te kort kom![]()
![]()
Da's echt mijn droomwagen, het liefst in het zwart. Hopelijk binnen nu en 5 jaar
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd
Wat zijn voor jullie de niet te missen klassiekers uit de periode, laat ons zeggen, '35-'60.
Je weet wel, early rock and roll, 'happy days'
=> deze stijl
ja poste die ook al als mijn lievelings wagen...tering das echt mijn droombak, alleen wel convertible...als ik in nederland zou zijn, had ik hem meteen gekocht (mits in goede staat)...tering echt , met de suicidals.....innd mijn droomwagen. Als hij er over 2 maanden nog is, ga ik kijken.Huig schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:37:
![]()
T60P Widescreen
Zeker worden die gewaardeerd. Alleen duur, en vooral gezien er veel te veel leuke OG goodies voor de eBay'en zijn. Pijphouders, swamp coolers, hoedenhouders, wieldoppen, allerlei soorten verlichting, chrome trim en extra's etc.

[img][/]

[img][/]

Coolness
Goede smaak Huig. Heb deze ook al een tijd op mijn verlanglijstje staan.Huig schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:37:
![]()
Ik denk alleen dat er een hoop overblijft als ik mijn Mondeo in wil ruilen.
Verwijderd
@HlpDsk, bedoel je Chevrolet Bel Air?

Die zijn idd wel het uithangbord voor de periode die ik bedoelde. (ik denk dat ik vooral deze voor ogen had met mijn request. Heel bekend uit films ed.)
(en driver 2
Wat kost zoiets tegenwoordig? (mag werk aan zijn)
Verwijderd
Americana pur sang.Chevrolet Tri Fives
The Chevy Tri Five represents what many believe to be the golden age of Chevrolet. The cars manufactured in 1955, 1956, and 1957 are still considered by most to be the most recognized American cars in history. Though showcased by the Bel Air, there was also the Chevy 210, 150, and the Nomad (which was officially a two-door Bel Air station wagon). To this day, when people think of classic American cars they usually think of the Tri Five Chevys.
Jammer dat het ineens over 35-> gaat, want een 32 Ford is natuurlijk de belichaming van een hele cultuurgroep op zich.
Doe mij maar een '56 Nomad dan

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 23:10 ]

Een kleine greep uit de berg mooie pics die er van te vinden zijn
[ Voor 10% gewijzigd door Knightwolf op 28-01-2008 10:52 ]

Die is ontworpen door Chip Foose. Mooi ding inderdaad. Hij is van een of andere amerikaanse komiek die niet grappig is. Die heeft er de Hot Rod Power Tour mee gereden in een aflevering van Rides op Discovery.Ome_Les schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:24:
Jups.. Ben zeker voor deze wel te vinden:
[afbeelding]
Christopher TitusDuesenberg J schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:42:
[...]
Die is ontworpen door Chip Foose. Mooi ding inderdaad. Hij is van een of andere amerikaanse komiek die niet grappig is. Die heeft er de Hot Rod Power Tour mee gereden in een aflevering van Rides op Discovery.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
IDD....Duesenberg J schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:42:
[...]
Die is ontworpen door Chip Foose. Mooi ding inderdaad. Hij is van een of andere amerikaanse komiek die niet grappig is. Die heeft er de Hot Rod Power Tour mee gereden in een aflevering van Rides op Discovery.
Als ik mij niet vergis, Chris Titus.

Bleef die Rides aflevering ook eigenlijk alleen maar kijken voor deze bak.
[ Voor 7% gewijzigd door Ome_Les op 28-01-2008 13:57 ]
Verwijderd
Wel cool .. Chris heeft deze auto gewoon origineel gekocht als jonge vent en altijd gehouden.
Verwijderd
En ik leek voornamelijk die 'bel air' te vinden, dus ik kon er niet veel uit opmaken. Blijkbaar is de bel air dus een specifiek type van die Tri-serie.
Die velgen
De klassieke gesloten velgen met white walls staan natuurlijk ook prachtig op de bel airs hierboven.
Zoiets zou ik wel nog eens willen restaureren later. (liefst ook lichtjes upgraden). Ik vermoed dat er wel aftermarket sets zijn om bel airs (of gelijkaardig) te voorzien van schijfremmen en een modernere ophanging. Eventueel een iets modernere motor... Het is alleen zo een grote onzin om een gigantische stalen sloep voort te bewegen om één persoon te vervoeren
Die '35+ grens was overigens maar arbitrair hoor. Die 32 ford is mij bekend, ook omdat die vaak in games voorkomt en ontzettend veel gebruikt is voor de meest waanzinnge hotrods. Idd een cult fenomeen
Geef hem groot gelijk, zou ik ook doen.Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:28:
En toch vind ik 'm origineel beter.
Wel cool .. Chris heeft deze auto gewoon origineel gekocht als jonge vent en altijd gehouden.
Ik denk dat ik hem dichter bij het origineel zou houden, maar wel zelfde paintjob en rims.
Het lijkt mij ook geweldig om zo een te restaureren, maar is het niet zo dat die wel extreem gewild zijn?Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:29:
[..]
Zoiets zou ik wel nog eens willen restaureren later. (liefst ook lichtjes upgraden). Ik vermoed dat er wel aftermarket sets zijn om bel airs (of gelijkaardig) te voorzien van schijfremmen en een modernere ophanging. Eventueel een iets modernere motor... Het is alleen zo een grote onzin om een gigantische stalen sloep voort te bewegen om één persoon te vervoeren
Die '35+ grens was overigens maar arbitrair hoor. Die 32 ford is mij bekend, ook omdat die vaak in games voorkomt en ontzettend veel gebruikt is voor de meest waanzinnge hotrods. Idd een cult fenomeen

Natuurlijk bekend van GTA Vice City

Dat is een Checker, het vroegere amerikaanse taximerk bij uitstek
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Het is zo jammer dat die Checkers zo gewild zijn. Die dingen zijn echt hard en sterk, lijkt mij ook wel gaaf om te hebben!tsunami69 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 06:37:
@knightwolf

[ Voor 5% gewijzigd door Ome_Les op 01-02-2008 10:14 ]
Verwijderd
Ik vind ze zo lelijk dat ze weer wat moois beginnen te hebben.Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:24:
Ik vind 't echt spuuglelijke dingen. Beetje een Russisch idee, wel goed, maar slecht genept.
ik quote van wiki:Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:24:
Ik vind 't echt spuuglelijke dingen. Beetje een Russisch idee, wel goed, maar slecht genept.
je hebt dus geen ongelijk; heeft indd weg van een trabant, maar dan uitvergrootDe Checker Motors Corporation werd opgericht in 1922 in Kalamazoo (Michigan, VS) door Morris Markin, een immigrant uit Rusland. In 1921 kocht hij een koetswerkfabriek, de failliete Hadley-Knight chassisfabriek en de Dart-koetswerkfabriek. Hij voegde de 3 bedrijven samen tot de Checker Cab Manufacturing Company die later de Checker Motors Corporation werd.
Overigens zie je sowieso steeds meer jappanners/koreanen onder de taxi's. Vooral in Philly worden het Toyota's, Kia's die veelal rond rijden.
T60P Widescreen
Overigens heb ik ook steeds meer de kriebels een Caprice Wagon aan te schaffen, mega geile bakken

Van de "huidige" voorzitter van Majestics Compton

en wat nieuw voor de vrolijkheid:

Lijken wel rijdende ufo's
T60P Widescreen
De sedans vind ik ook 'n stuk minder, maar een SS mag hier voor de deur hoor. Overigens niet in de plaats van 'n oldtimer, maar ernaast uiteraard.
Die box caprices die outsider plaatst vind ik weer niks, dan liever een '80/90's Cadillac

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Verwijderd
Ik vind 't super, maar sowieso is lowriding een vorm van overdrijven
Die is inderdaad helemaal de bom!Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 17:55:
Overigens heb ik ook steeds meer de kriebels een Caprice Wagon aan te schaffen, mega geile bakken
[afbeelding]
Toch eens kijken wat met mijn Contour Wagon kan gebeuren. Die grote velgen zijn wel de bom!
Elektronica normaal, volgens mij ook geen noemenswaardige storingen.
In NL vind ik ze trouwens wel vrij duur, vaak erg hoge km-standen (taxi's), en handelaren denken dat ze goud in handen hebben. Dingen zijn echter pokkeduur in de vaste lasten, vooral op LPG.
Heb er bijna al eens een gekocht voor € 2500,-, een hele '93 mooie zilvergrijze Wagon die geclaimd werd belastingvrij te zijn (ivm ex lijkwagen), maar bij navraag bij de belastingdienst bleek dat dus bull te zijn...
In Amerika vind je voor hetzelfde geld (incl shipping) toch vaak mooiere exemplaren met heel veel minder km's. Van oude opaatjes enzo.
ben me kapot geschrokken na een bezoekje aan de belastingdienst voor wegenbelasting check (hok weegt ook belachelijk veel...heheh)Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:09:
Dingen zijn echter pokkeduur in de vaste lasten, vooral op LPG.
zou weinig ruimte overblijven voor leuke dingen zeg maar...goh..wordt tijd dat het studenten leven eens een einde gaat krijgen....(gelukkig nog een half jaar volgens de planning)
Verwijderd

Voor meer: http://www.cardomain.com/ride/735474
Ben een beetje rond aan het kijken voor een K30, en daar zie je hetzelfde: "grijs kenteken, maar 60 euro belasting per kwartaal!". Mja, maar als particulier veranderd dat dus in ruim 450 euro per kwartaal (2560kg + diesel = duurHydraulik-Phunk schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:09:
Op zich wel betrouwbaar naar mijn weten. De motoren zijn prima, bak en verdere techniek idem.
Elektronica normaal, volgens mij ook geen noemenswaardige storingen.
In NL vind ik ze trouwens wel vrij duur, vaak erg hoge km-standen (taxi's), en handelaren denken dat ze goud in handen hebben. Dingen zijn echter pokkeduur in de vaste lasten, vooral op LPG.
Heb er bijna al eens een gekocht voor € 2500,-, een hele '93 mooie zilvergrijze Wagon die geclaimd werd belastingvrij te zijn (ivm ex lijkwagen), maar bij navraag bij de belastingdienst bleek dat dus bull te zijn...
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 15:30 ]
Hey wat grappig, dat wist ik nog helemaal niettsunami69 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 06:37:
@knightwolf
Wat ik aan de taxi's vooral leuk vond is als je 100+ passagiersmissies gedaan hebt kun je jumpen met de toeterDestruction schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:11:
Hey in VC gebruikte ik die dingen altijd als raghokAndere/snellere auto's probeerde ik enigsinds heel te houden, deze dingen waren bij mij in 3sec. kapot
Grappig, heb ik daar ook zien staan... nouja, niks grappigs aan, vond het maar een droevig aanzichtVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:23:
Ik heb er een maand of wat geleden nog langs een gestaan bij Qsix. Ja die van de beeldschermen. Een van de andere bedrijven op hetzelfde terrein heeft een Checker voor de deur staan. Helemaal verwaarloosd. Ramen er uit, banden lek, chroom los, roest, gaten .. enz.
[ Voor 31% gewijzigd door Knightwolf op 03-02-2008 16:16 ]
Verwijderd
In VC moet je de Zebra Cab pakken.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2008 16:15 ]
Ik heb geen Zebra Cab... dit is mijn taxi
http://gtamods.files.word...ufman_fastfurious_mod.jpg
[ Voor 23% gewijzigd door Knightwolf op 05-02-2008 05:42 ]
dat vind ik toch wel zooo'n onwijs mooie auto!!!
zodra ik het geld ervoor heb dan wil ik zo'n auto kopen en restaureren, aangezien de geheel opgeknapte versies nogal duur zijn
[ Voor 3% gewijzigd door supermadcow op 05-02-2008 10:36 ]
pc specs z750 uit 2004 met laser x-treme gp 2006 van r6
Ik ben nooit zo'n fan van deze amerikanen, ben meer van de pick-ups / muscle cars, maar deze ziet er wel strak uit zeg
[ Voor 4% gewijzigd door Cyclonist op 09-02-2008 13:43 ]
Dan ben ik in San Bernardino - National Orange Show (Lowrider Tour 2008)
^ Ik ook wel eens, we gaan ook nog naar Vegas o.a., veel lowriders bezoeken maar er zullen ook zeker veel andere toffe dingen te zien zijn.
[ Voor 61% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 09-02-2008 14:25 ]
Kwam onderweg nog een kerel tegen met een super gave '67 Firebird, wit, 18" alu eronder
FF mee geluld, wel leuk om te zien dat er steeds meer dikke wagens in de buurt rondrijden.
Maar morgen cruiseweer
Cruiseweer? LasweerHydraulik-Phunk schreef op zondag 10 februari 2008 @ 02:13:
Zo, de Imp opgehaald, startte met deze temperaturen snellen dan ooit tevoor met dit blok (tijdelijke kutcarb)
Kwam onderweg nog een kerel tegen met een super gave '67 Firebird, wit, 18" alu eronder
FF mee geluld, wel leuk om te zien dat er steeds meer dikke wagens in de buurt rondrijden.
Maar morgen cruiseweer![]()
Vandaag de bodemplaat aan de bestuurderskant van de Impala eens aanpakken. Compleet stuk plaat weggerot vanwege een lek zodat het met flinke regen meteen blank stond bij je voeten
Ging met een vriendin cruisen, kwam nog 2 maten tegen in 'n Bonneville en Thunderbird, dus lekker met 3 auto's door Zwolle en omstreken gecruised. Heerlijk.
Deze week maar eens op LPG zetten, kan ik eindelijk 't gas eens vol open trekken
How bout this trouwens:

Laat maar komen wat mij betreft
lelijk....sorry, maar stijl-, smaak- en fantasieloos. Rechttoe, rechtaan en ik kan me echt niet aanlsuiten met die velgen.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:42:
Hm, weer zo'n 100L benzine er door in 2 dagen
Deze week maar eens op LPG zetten, kan ik eindelijk 't gas eens vol open trekken
How bout this trouwens:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat maar komen wat mij betreft
Teveel geld, te weinig smaak.
Enige wat ik eraan kan waarderen is dat het een chevy is en hij zwart is. Rest is gewoon knal lelijk.
Bdw 100 liter is niets
Maar ach, "omdat je het waard bent" zeg ik maar
Morgen begint me reis. Pfizter is er klaar voor en so I'am I!. Eerst een rit van 6 uurtjes naar Indiana en dan een rit van 8 uurtjes naar Washington DC; tis niet veel die 8 uurtjes, maar wordt wel zijn vuurdoop. Ben benieuwd hoe Pfizternator zich houdt op de lange afstanden, maar vooralsnog laat hij zich betrouwbaar uit. Voor vertrek een Killswitch ingebouwd tegen het jatten en zwart getinte ramen achterin om te verbergen dat ik op de achterbank slaap.
PS HP; tis wel een goed gevoel denk ik je om je schatje het asfalt op te "sturen"!!!!!!!!! Ik kan niet wachten totdat de mijne in Nederland rond waggelt. Nu rijdt ik rond alsof ik in Nederland rond rij; af en toe dat gaspedaal indrukken en kijken naar de reacties, maar niemand vind het interessant; blijft voor de Amikaantjes toch een bejaarden auto die CV

[ Voor 15% gewijzigd door Seesar op 12-02-2008 06:17 ]
T60P Widescreen