Alles wat rijdt, from the USA.. deel 5! Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 38 Laatste
Acties:
  • 196.255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

dat ben ik wel met je eens, helemaal een 911 cabrio met hardtop er op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de Mustang hardtop een best tof Transformer achtig openings mechanisme heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:07:
Ik moet zeggen dat de Mustang hardtop een best tof Transformer achtig openings mechanisme heeft!
het ziet er indd wel grappig uit, maar duurt lang, volgens mij enorm fragiele (alleen al het trillen van die losse panelen getuigt van redelijk fluffy ophanging) en de vele actuators die nodig zijn en vuil helpt dit systeem volgens mij best snel om zeep.

Nogmaals best tof, maar zou het zelf niet op mijn convertible willen hebben: die van volvo is nog het meest geniaal vind ik: http://www.youtube.com/watch?v=ayPKPf_l_kU

snel, sterk en efficient

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Vanavond in de Imp naar huis gereden vanaf de garage, damn!

Uitlaat resoneert wel enorm, heb nu turndowns direct achter de dempers (voor de achteras) wat niet echt comfy is met ± 1200 rpm, maar dat komt nog.

Maar iig, wat een lekker gevoel, met vertrouwen weer in je auto stappen en gewoon naar huis kunnen cruisen. Komt nog wel 'n andere carb op en veel kleine wijzigingen, maar ik kan iig weer rollen en binnenkort naar de APK 8) ..als ik tijd heb :+

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:16:
[...]

het ziet er indd wel grappig uit, maar duurt lang, volgens mij enorm fragiele (alleen al het trillen van die losse panelen getuigt van redelijk fluffy ophanging) en de vele actuators die nodig zijn en vuil helpt dit systeem volgens mij best snel om zeep.

Nogmaals best tof, maar zou het zelf niet op mijn convertible willen hebben: die van volvo is nog het meest geniaal vind ik: http://www.youtube.com/watch?v=ayPKPf_l_kU

snel, sterk en efficient
Mooi systeem! En om dan toch Amerikaans te blijven: Chevy SSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die is zoooo lelijk he :X

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Mustang ziet er erg goed uit, ook met hardtop zo 8)
Maar hij mag idd wel wat sneller gaan, op perslucht/hydro ofzo, en dan in enkele seconden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSR :r

Koop dan gewoon een oude Blazer of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:31:
Maar iig, wat een lekker gevoel, met vertrouwen weer in je auto stappen en gewoon naar huis kunnen cruisen.
Als ik niet beter had geweten: Voor mij is dit toch echt een van de basiseisen die ik aan een auto stel: Naar huis kunnen rijden :+

Dat filmpje van die Mustang is wel grappig, maar ben ik nu de enige die een auto zonder dak net zoiets vind als een vogel zonder snavel (als in: het ziet er niet uit)?
Voor mij hoort er gewoon een dak op, om 't mooi te maken :)
Maar goed, das mijn persoonlijke mening.

Krijgen we nog een filmpje te zien van de rijdende Imp?! Inclusief geluid, aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Stilstaand mag trouwens ook, als er dan maar veel rook van de banden af komt :P

🖥️ | 🚗

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Na mijn droom in duigen zien te vallen doordat een 68 charger niet in mijn budget paste :+ heb ik mijn hoop gevestig op een 76 camaro..

Ik ga er zaterdag naar kijkne *O* hebben jullie nog tips waar ik specifiek op moet letten?

No signature required.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:45:
[...]

Als ik niet beter had geweten: Voor mij is dit toch echt een van de basiseisen die ik aan een auto stel: Naar huis kunnen rijden :+

Dat filmpje van die Mustang is wel grappig, maar ben ik nu de enige die een auto zonder dak net zoiets vind als een vogel zonder snavel (als in: het ziet er niet uit)?
Voor mij hoort er gewoon een dak op, om 't mooi te maken :)
Maar goed, das mijn persoonlijke mening.

Krijgen we nog een filmpje te zien van de rijdende Imp?! Inclusief geluid, aub :)
Zal morgenochtend ff wat schieten :)
Maar 't blijft natuurlijk een lekker gevoel om een 34 jaar oud motorblok weer te kunnen laten werken als 'n nieuwe :9

@ Hierboven; ik heb 't wel eens eerder in dit topic gepost: Roest in de deuren, achterste wielkassen, kofferbakranden, raamranden, de hoeken onder de achterbank te hoogte bevestiging gordels, voetenbakken. Dat zijn wel de voornaamste plekken waar 't kan rotten bij een F-body.

En wel eentje met een 350 blok aanschaffen. 305 is aardig, maar amper zuiniger, minder leuk en brengt later minder op.

Algemene tip; let ook ff op de bedrading onder het dash enzo, sommige auto's hebben na de verkoop nogal eens de neiging af te fikken ivm snel gefixte aanjagers met te dunne draadjes enzo.

Good luck!

[ Voor 35% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-11-2007 00:27 ]

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:19:
[...]

Zal morgenochtend ff wat schieten :)
Maar 't blijft natuurlijk een lekker gevoel om een 34 jaar oud motorblok weer te kunnen laten werken als 'n nieuwe :9

@ Hierboven; ik heb 't wel eens eerder in dit topic gepost: Roest in de deuren, achterste wielkassen, kofferbakranden, raamranden, de hoeken onder de achterbank te hoogte bevestiging gordels, voetenbakken. Dat zijn wel de voornaamste plekken waar 't kan rotten bij een F-body.

En wel eentje met een 350 blok aanschaffen. 305 is aardig, maar amper zuiniger, minder leuk en brengt later minder op.

Algemene tip; let ook ff op de bedrading onder het dash enzo, sommige auto's hebben na de verkoop nogal eens de neiging af te fikken ivm snel gefixte aanjagers met te dunne draadjes enzo.

Good luck!
Ik ga ook naar een 350 kijken.en het zijne eigenlijk de dingen waarvan je verwacht dat je echt op moet letten die jij ook noemt. Ik hoop dat het was is, dan heb ik een 2e hobby erbij naast mijn motor _/-\o_

No signature required.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Waar ga je kijken als ik vragen mag ?

Oh ja, incl nieuwe APK:

Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/6srmger.jpg

Flipje 1

Flipje 2

:)

[ Voor 73% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-11-2007 15:22 ]

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

klinkt lekker!, gelukkig stond je camera er nog :P

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Klinkt zeker lekker, wat een sound zeg :P

Mooi dat ie weer on the road is.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ja puur toeval :+

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:44:
[...]

Mooi systeem! En om dan toch Amerikaans te blijven: Chevy SSR
Damn.. Dat is toch ook weer nice om dat te zien rijden.
Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:54:

Oh ja, incl nieuwe APK:

[afbeelding]

Flipje 1

Flipje 2

Kan me voorstellen dat je dubbel trots hierop bent!

...:::everybeat.nl

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Oh ja, incl nieuwe APK:

[afbeelding]

Flipje 1

Flipje 2

oww nice :9

In leidschendam.. een collega van mij doet in het restaureren van amerikanen en hotrods, en hij wist er nog 1 te koop te staan.. Ik hoop echt dat het wat is, anders wordt het weer verder zoeken naar wat redelijk betaalbaar anders spul :+

No signature required.

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:43

Bestla

Kvinne

Neem die collega dan mee als het even kan.

Zoals H-P ( Cruisen met die hap >:) ) al zei let op de plekken die hij al aangaf. Hij had ooit ook een Camaro en ik heb een 71 Firebird. Ook F-body ;) Die heb ik zelf body-off gerestaureerd. Ik ben mijzelf doodgeschrokken waar je allemaal roest tegen kan komen.
Raamstijlen checken bij de aanhechting van het dashboard. Doe de deur open en kijk bij het bovenste scharnier naar de aanhechting van de raamstijl.

Voor de achteras even voelen naar een gat (dat hoort er te zitten, don't worry) in het chassis.Vlakbij de vangarm van de bladveer. Is dat gat totaal vervormd en voelt het krokant aan, neem dan maar van mij aan dat je een flinke lasbeurt ( 3 lagen dik plaatstaal ) te wachten staat.

Voel ook even achter de achterschermen, zit daar iets wat verdacht lijkt, Rotte schermen. Kijk zowiezo goed naar alle onderkanten van de schermen, echt rondom en kijk eens goed bij de onderste bouten van de voorschermen. You will get my point.

Succes! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Bestla op 22-11-2007 17:16 ]

• AaiGht
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-09 10:31
kwil een ford mustang :(

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:00

_Ernst_

Mark It Zero!

Oh ja, incl nieuwe APK:

[afbeelding]

Flipje 1

Flipje 2

Te vet! d:)b Eindelijk geheel rijdend :P

Ik heb mezelf vanmiddag eindelijk eens een MIG/MAG apparaat aangeschaft. Een MIG 135 (35-120 Ampere) bij de Van Cranenbroek voor 200 euro :) Ben benieuwd hoe ie het doet.
Elektrode lassen is toch niet ideaal, dus nu proberen het MAG lassen me een beetje eigen te maken (gelukkig komend weekend vrij :P)

Last.fm

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Nice, zoiets? :

Afbeeldingslocatie: http://www.northerntool.com/images/product/images/164611_lg.jpg

Ik zou wel een gasfles aanschaffen ipv gasgevulde draad, dat werkt nog waardeloos vind ik.

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/42d81e44cd09858050e517f0632f31f1/full.jpg

Ik heb er nu een 1 liter wegwerp gasfles bij gekocht, even kijken hoelang ik daar mee doe. Mocht dat echt te snel gaan, dan haal ik nog wel ergens een hervulbare vandaan denk ik.

Wat is trouwens het beste draad om 0,9 mm plaat mee te lassen? Ik heb er een kilo 0.8 en een kilo 0.6mm draad bijgekocht, maar volgens mij is die 0.6 het beste?

Last.fm

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Bestla schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:12:
Neem die collega dan mee als het even kan.

Zoals H-P ( Cruisen met die hap >:) ) al zei let op de plekken die hij al aangaf. Hij had ooit ook een Camaro en ik heb een 71 Firebird. Ook F-body ;) Die heb ik zelf body-off gerestaureerd. Ik ben mijzelf doodgeschrokken waar je allemaal roest tegen kan komen.
Raamstijlen checken bij de aanhechting van het dashboard. Doe de deur open en kijk bij het bovenste scharnier naar de aanhechting van de raamstijl.

Voor de achteras even voelen naar een gat (dat hoort er te zitten, don't worry) in het chassis.Vlakbij de vangarm van de bladveer. Is dat gat totaal vervormd en voelt het krokant aan, neem dan maar van mij aan dat je een flinke lasbeurt ( 3 lagen dik plaatstaal ) te wachten staat.

Voel ook even achter de achterschermen, zit daar iets wat verdacht lijkt, Rotte schermen. Kijk zowiezo goed naar alle onderkanten van de schermen, echt rondom en kijk eens goed bij de onderste bouten van de voorschermen. You will get my point.

Succes! :)
Hij wilde ook mee, maar heeft zondag geen tijd. dus ga eerst zelf even kijken. het oppervlakkig zoeken naar dingen kan zelf ook wel denk k, en als ik dan al zeg van het is niet goed, dan hoef ik het niet. Als ik denk dat het okee, dan ga ik volgende week even met mijn collega kijken. Hij had ook al aangeboden om wat onderdelen voor me te fixen als ik wat nodig had.. dus hoop dat de kosten relatief laag blijven. Ik hoop iig niet da tik er op leeg loop.. anders moet hij toch echt weer weg -O-

Edit: hij had zelf ook nog een paar dingetjes.. bij de kofferbak schanieren roest het vaak, en aan de binnenkant van de deurstijlen ofzo? Verder nog even kijken of het uitlaatsysteem gasdicht is (kan dat net als bij een motor gewoon de dempers dichthouden :? )

[ Voor 7% gewijzigd door M3rcury op 22-11-2007 22:39 ]

No signature required.

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Ik kreeg gister trouwens nog een paar foto's toegestuurd van 1 van de vorige eigenaren, van wie ik een tijdje geleden per toeval een bumper heb gekocht via marktplaats. Nog in de originele kleur :) en eentje met schade :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c9cd1933be6a1abf0011b94600fc5d4b/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9fb2735f6225283e1711b70b66e9c8ec/full.jpg

Last.fm

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Wij gebruiken altijd .8 draad, maar met .6 kan je idd iets fijner/kleiner lassen, voor plaatwerk wel ideaal op zich. Leve de slijpschijfjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H-P: voor je filmpjes, mijn dank is echt zo groot:
<-- --> (niet op schaal)

Heerlijk geluid! Zoals het hoort.
(mooi weer, trouwens. Hier sneeuwt 't. Dat is wel mooi, maar erg onhandig met een Mustang :))

Ik ga trouwens versneld m'n '05 Mustang kopen. Moet ik m'n huidige ('02) inruilen.
De bedoeling is om 'm dan in 2009 in te voeren in Nederland (dan kom ik terug). Moet ik nog ergens op letten bij aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik ben tijdens 'n inhaalactie ook al redelijk dwars gegaan hoor.. toch wel fris hier :P

Zal ms. morgen nog ff wat schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:33
Prachtige filmpjes idd :D ook leuk hoe je midden over de camera heen rijdt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
_Ernst_ schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:22:
Elektrode lassen is toch niet ideaal, dus nu proberen het MAG lassen me een beetje eigen te maken (gelukkig komend weekend vrij :P)
Het is niet ideaal maar als je het onder de knie hebt kan je met elektrode's ook hele mooi en sterke lassen maken.
Ik heb hier een mooie lastrafo staan en moet zeggen dat ik er toch veel plezier van heb, enige gezeur dat ik eventueel heb is als de elektrode's op zijn :P

[ Voor 17% gewijzigd door Clithopias op 24-11-2007 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Clithopias schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:06:
[...]

Het is niet ideaal maar als je het onder de knie hebt kan je met elektrode's ook hele mooi en sterke lassen maken.
Ik heb hier een mooie lastrafo staan en moet zeggen dat ik er toch veel plezier van heb, enige gezeur dat ik eventueel heb is als de elektrode's op zijn :P
Er is ook zeker wel goed mee te lassen, en er is sterker mee te lassen als MAG wat ik zo lees. Lompe stukken staal aan elkaar lassen lukt me dan ook nog wel, maar een beetje fatsoenlijk dun plaatwerk ermee lassen krijg ik niet mooi voor elkaar :P

Bijkomend voordeel van MAG lassen is dat ik er ook gemakkelijker mee op lastige plekken kan komen. Vandaag nog een stukje aan de Impala gelast, maar dan zou me met een elektrode niet gelukt zijn :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

De camaro waar ik zaterdag heb gekeken wordt het niet.. Toen hij de hoes eraf haalde leek het heel wat.. zag er redelijk goed uit enzo.. Tot ik wat beter ging kijken.. HEEL veel roest.. nja.. ben maar gestopt met kijken, want daar heb ik niet zo veel zin in om mee te beginnen, dat gaat me veel te veel geld kosten.. Toch nog even de motorkap open.. blok zag er niet uit.. bedrading lag gestript :? overal omheen onderdoor en achterlangs. Hij stond erop om hem toch nog even te starten.. Ging echt met moeite, en heel maar dan ook heel onregelmatig lopen :X ..Aangezien hij nu dacht dat ik wel interesse had, mocht ik toch nog even een blokje om.. ff goed warmrijden, en toen ff wat dingen proberen.. maar damn.. wat een koppelingsslip, die was echt aan vervanging toe.. dus nog maar even verder zoeken :)

Ben er nu wel achter dat zown ding geweldig rijd :9~

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Toch altijd leuk, ff in 'n V8 rijden. Maar was 't een handbak ? Anders was ws. het oliepeil v/d bak te laag, dan komt 'ie ook niet vooruit.

Maar wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:43

Bestla

Kvinne

@ M3rcury: Je moest eens weten hoe mijn blok er uit zag. Sinds 1987 niet meer gelopen, en dik een jaar buiten staan op een sloperij.

Een staalborstel en flink wat ontvetter en 2 spuitbussen hittebestendige blauwe verf deden wonderen.

Afbeeldingslocatie: http://drooglevah.kapnah.nl/homepage/show/1047211.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:35:
Toch altijd leuk, ff in 'n V8 rijden. Maar was 't een handbak ? Anders was ws. het oliepeil v/d bak te laag, dan komt 'ie ook niet vooruit.

Maar wel jammer :(
nee was automaat
Bestla schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:23:
@ M3rcury: Je moest eens weten hoe mijn blok er uit zag. Sinds 1987 niet meer gelopen, en dik een jaar buiten staan op een sloperij.

Een staalborstel en flink wat ontvetter en 2 spuitbussen hittebestendige blauwe verf deden wonderen.

[afbeelding]
Ik zoek eigenlijk relatief goedkoop een camaro, waar niet al te veel werk aan zit (tuurlijk moet er wat werk aan zitten ;) ) maar ik wil niet nog 3k erin stoppen om hem normaal te laten rijden.. dat wordt me iets veel...

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

k, heb dus een crown vic op het oog, maar ik zit in dubio. De prijs heb ik weten te verlagen van 1290 naar 700 dollar. Echter heb ik hiermee gehandeld door te zeuren over de transmissie: deze schakelt niet altijd terug waardoor je een bijna stall krijgt totdat je de throttle indouwt.

Opzich kan ik voor het prijsverschil een nieuwe transmissie kopen hier, maar ik wil toch van te voren weten wat het kan zijn.

1. De transmissie zuigt gewoon tijden, ik verdenk de governor of de pressure valve die besluit of de druk van je gaspedaal of juist governor groot genoeg is (ken nederlandse woord niet van "governor")
2. V8 blok heeft niet genoeg torque waardoor het lijkt alsof de transmissie zuigt, maar in feite komt het blok gewoon te kort en kan hij niet handlen met lagere ratio's.

Voor zover ik heb kunnen checken is de V8 zoals hij moet zijn, geen condens op olie dop, olie pijl goed, starten redelijk goed, temperatuur in orde en geen olie op plekken waar het niet moet zijn. Ook wanneer hij optrekt lijkt het genoeg power te zijn voor een 302 blok. Gewoon doen en voor 300 dollar een parts LTD kopen (die ik toevallig weet te staan?) voor transmissie e.d.?

Mijn kennis m.b.t. transmissies is niet zo heel groot en wil uitsluiten dat het niet in het blok zit.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou denken dat er voor dat geld wel meer niet goed is. Zelfs in de US waar ze die op elke straathoek hebben staan. Het is gewoon weinig geld voor een auto.

Weet je zeker dat er niet nog meer aan mankeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

BrZ

M3rcury schreef op woensdag 28 november 2007 @ 02:39:
Ik zoek eigenlijk relatief goedkoop een camaro, waar niet al te veel werk aan zit (tuurlijk moet er wat werk aan zitten ;) ) maar ik wil niet nog 3k erin stoppen om hem normaal te laten rijden.. dat wordt me iets veel...
Ik kijk al jaren naar 2e hands Camaro's, en ik merk echt dat de prijzen steeds verder omhoog gaan. Tegenwoordig is het bijna onmogelijk om voor weinig een goede Camaro te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 05:29:
Je zou denken dat er voor dat geld wel meer niet goed is. Zelfs in de US waar ze die op elke straathoek hebben staan. Het is gewoon weinig geld voor een auto.

Weet je zeker dat er niet nog meer aan mankeert?
nah niet veel. Wel roest op wat plekken, maar de onderkant is aangenaam. Body work heeft alleen roest op 3 plaatsen, waarvan 2 door deuken met afgeblakerde verf, 3e heeft roest tussen de 2 schanieren van de voordeur, maar is oppervlakkig. Wielkasten zijn schoon en onder tapijt in kofferbak is ook niets te zien.

Verder is het blok in orde, en al zou hij niet in orde izjn dan heb ik de tools en kennis om het blok te reviseren. Elektronica werkt, bedrading is goed (heb nu 3 andere LTD's gezien in prijscat 1000-2000 dollar) en niet uitgedroogd/fragiel/broos.

Elektrisch werkt het volgende niet:

Remlichten (gewone achterverlichting werkt wel)
Rechter zijruit
Centrale vergrendeling

Allemaal goed op te lossen. Banden zijn wat kaal, maar heb reserve set liggen. Remmen zijn goed maar km/mijl-teller en shiftindicator werken niet.

Allemaal dus geen grote problemen (behalve dus de transmissie) en zeker niet waarmee ik niet mee door inspectie kom. Daarnaast is de auto goedgekeurd tot juli 2008 amerikaanse New Jersey eisen.

Oorspronkelijk was hij 1400, wat zeker neit weinig is. De lage prijs komt vooral door bodywork beschadigingen. Een uitmuntende (dus zgan voor Amerikaanse standaarden) staat LTD = 2000 a 2500 dollar: die heb ik niet en hoef ik niet. Ik heb 9 jaar te gaan om hem te reviseren voordat het betaalbaar wordt om ermee te gaan rijden in Nederland ;). Ik ben lange termijn denker, geen korte :P.'

Je moet niet vergeten dat auto's uit de jaren 80/90 totaal niet gelieft zijn en dealer enorm graag van die auto's afwillen. Ze zijn meer last dan uitnodiging en de dealer deed dan ook compleet niet moeilijk over mijn bod van 700 dollar (gewoon gehalveerd zonde ronderhandelen!). Vergelijk het met hier: een Amerikaan geeft graag 1000/1500 euro uit aan een gare VW Jetta mk2...die is hier geen drol waard en dealer is hem liever kwijt dan rijk. Iedereen hier vraagt ook aan mij, WTF wil je een 91 LTD die dingen zijn lelijk, oud. Neem een 05 mustang ofzo roepen ze dan 8)7 .

[ Voor 14% gewijzigd door Seesar op 28-11-2007 14:35 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Niet online

M3rcury

Quick

BrZ schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:30:
[...]

Ik kijk al jaren naar 2e hands Camaro's, en ik merk echt dat de prijzen steeds verder omhoog gaan. Tegenwoordig is het bijna onmogelijk om voor weinig een goede Camaro te krijgen.
nja.. ik kijk gewoon rustig verder.. het heeft geen haast.. en als ik wat leuk tegen het lijf loop koop ik het wel (mitsin goede staat natuurlijk ;)

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
@ Seesar, klopt idd, marketing waarde daalt als niemand het wil hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je hier maar eens een Nissan Bluebird op de kop tikken. Zelfde idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die zijn eigenlijk al weer te oud, de meeste Bluebirds zijn al jaren van de weg af. Maar het idee klopt wel ja.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik heb een LTD gekocht!!!!!!!! Tis niet de auto die ik op het oog had (met kapotte trans), maar een vele vele betere:

1989 Crown Vic sedan
slechts 36k mijl op de teller (56k km)
305 V8 mustang blok (relaxt voor uitwisselen van onderdelen)
Nergens geen roest, alleen heel oppervlakkig de zwarte verf van het zout op de draagbalken (tectiel behandeling wanneer de auto in nederland komt)
Alles elektrisch en werkt! Spiegels, antenne, stoelen, airco, ramen en originele radio met zelfs nog het welkomstbandje van ford en originele aankoop bon (destijds 20.000 dollar :D)
Nieuwe banden
Nieuwe achterdempers
Nieuw uitlaatsysteem
En bovenlichaam opnieuw geschilderd door verwijderen van de vinylrooftop (en dus nie tom roest te camoufleren ;).
en tot slot ruimte voor:
6 lijken in de trunk
3 meiden op de 1 seat stoel voorin
5 meiden op de achterbank

Dit is echt lot uit de loterij. Auto is van moeder van de verkoper geweest die nu 88 is en te oud is om te rijden. Ik geloof zijn verhaal omdat de originele kentekenplaat het handicap teken had en hij niet slecht te been is :D. Ook service onderhoud boekje is nog aanwezig :D.

Originele vraagprijs was 3k dollar, maar toen ik met 2k liep te zwaaien was hij overstag.....achteraf had hij er spijt van (toen ik hem voor iet sbelde).

Dus voor 1333 euro zgan crown vic.......verschepen 800 euro, import 200 euro en goedkeuren 200 = voor kleine 3000 zgan Crown Vic die denk ik veel geld waard gaat wordne (nu nog niet populair, maar komt een tijd dat we verlangen naar de Karel Doormans :) ).

Ik ben helemaal blij, als ik mijn camera vind gaan de pics online!

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Gefeliciteerd dude. 't Zou niet mijn keuze zijn 'n '89er heavyweight op benzine te rijden in NL, maar mijn Camaro was tenslotte ook niet belastingvrij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 02 december 2007 @ 02:33:
Gefeliciteerd dude. 't Zou niet mijn keuze zijn 'n '89er heavyweight op benzine te rijden in NL, maar mijn Camaro was tenslotte ook niet belastingvrij :P
thnx, maar wordt niet mijn main auto. Ik twijfel of ik hem na goedkeuring voor Nederlandse wegen meteen de weg op laat gaan. Verzekering is nog wel te doen, maar 5500 pounds wegenbelasting is niet leuk. Sowieso komt er een gas installatie in want benzine is indd niet te betalen, gemiddeld rijdt hij 1 op 9, maar met mijn rijstijl eerder 1 op 4, 1 op 5. Zuur mar heb het ervoor over: 89 = 6 jaartjes wachten en dan belasting vrij. Dan heb ik mooi tijd om draagbalken en onderframe in tectiel te zetten, bedrading en bekabeling opnieuw te doen (tis toch 18 jaar uitdrogen) en een subtiele hifi met computer in te bouwen (ga hem niet pimpen bdw, wil alles wegwerken, wil alles zo origineel laten als mogelijk). Nu heb ik tijd om de boel met papierwerk (titling, verzekering, verscheping, customs, importeren in Nederland na terugkomst) te regelen, tegen de tijd dat een 89 auto belasting vrij is woon ik weer in Nederland en moet ik speciaal gaan reizen om zo'n auto te verschepen (wil perse deze en geen ander, en sinds ze in europa enorm zeldzaam zijn; us zijn ze al zeldzaam).

Tis meer lange termijn vizie dan korte. Misschien dat ik verhuur overweeg, maar ik weet niet hoe populair zo'n auto is voor trouwen etc.......hij heeft klasse, maar kan me voorstellen dat andere liever in een rolls of lincoln limo willen trouwen . Daarnaast verwacht ik dat deze auto's veel waard worden omdat ze uitstervende zijn en vanzelf populair worden als er genoeg tijd is verstreken (in 80-er jaren waren de 70-er jaren autos ook niet populair maar gedateerd en oud)

I.i.g heb de kans met beide handen aangegrepen want zo'n kans krijg ik denk ik nite meer (gezien de staat en prijs). Heb meer dan zat ruimte om de auto 6 jaar op te slaan en mijn oom heeft een brug dus onderhoud = geen probleem :D.

I.i.g thanks, ik weet dat heel veel mensen liever ene muscle zouden verschepen maar zelfs mijn Ami vrienden zijn van zwaar anti LTD helemaal omgeslagen naar verliefdheid van mijn auto (mede door de 3 zits bank voorin :D en de charme van de brakke ruitewissers, originele tape recorder en 4 sigaretten aanstekers in de portieren). Wie weet dat ik de volgende keer een muscle car verscheep maar dan is mijn ultieme droom de Charger (afgezaagd I know) of de Challenger of natuurlijk een Grand National, maar die liggen way buiten mijn budget.

[ Voor 6% gewijzigd door Seesar op 02-12-2007 21:15 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Buick GN(X) Turbo V6 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 21:28

Exigence

dnkroz

Afgelopen week een monster gespot. Hier in het dorp staat een Dodge RAM SRT-10. Wat een beest is dat zeg :9~
Exact zo een:
Afbeeldingslocatie: http://www.autodealers.nl/dealers/resize.aspx?getoond=0&aid=&nc=n&path=extremecars/upload/3656171.jpg&width=320
Afbeeldingslocatie: http://www.autodealers.nl/dealers/resize.aspx?getoond=0&aid=&nc=n&path=extremecars/upload/3656172.jpg&width=320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Er komen idd steeds meer SRT-10's naar NL, heerlijk onbenullig 8)

Mensen die zulke auto's niet snappen snappen 't niet B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik zie wel eens vaker Dodge RAMs rijden maar vind ze vooral heel erg lomp. Zo lomp dat het ook gewoon niet cool meer is. En trouwens, het lijkt wel of Chevrolet Avalanches ook ineens overal opduiken (of ik ben er gewoon meer op gaan letten).

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 21:28

Exigence

dnkroz

Dom, lomp maar wel erg famous :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
MadMarky schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:30:
Ik zie wel eens vaker Dodge RAMs rijden maar vind ze vooral heel erg lomp. Zo lomp dat het ook gewoon niet cool meer is. En trouwens, het lijkt wel of Chevrolet Avalanches ook ineens overal opduiken (of ik ben er gewoon meer op gaan letten).
Niet mee eens :P

Stond een poos geleden eens voor en naast een iets verhoogde F150, wat op zich voor Amerikaanse begrippen niet eens heel grote p/u's zijn, maar man wat een machtige dingen.
Gister in Apeldoorn hoorde ik nog 'n enorme V8 door de stad ronken, en zag ik nog net 'n zo te zien zware custom witte verlaagde C1500 truck rijden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Een C1500 heeft dan ook geen plastic neus van meer dan een meter hoog ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
wat is een LTD? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://images.automotive.com/dealer_used/vinstickers/2FABP72F4KX158754_05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LTDs zijn toch de luxe Ford sedans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exigence schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:25:
Afgelopen week een monster gespot. Hier in het dorp staat een Dodge RAM SRT-10. Wat een beest is dat zeg :9~
Exact zo een:
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze toevallig?

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y232/axxeldodge/f37c7468.jpg

Is van een gast op het AutoWeek-forum. Zit binnenkort rond de 650pk volgens hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik ben beledigd ;), een van grootste sedans die je kunt krijgen, alleen de lincoln zijn groter en de chevy uit 1955.

maar true de foto is de auto die ik heb :P. Overigens niet leuk met sneeuw, met achterwiel aandrijving en V8 rijden......achterkant gaat alle kant op behalve naar voren :(...moet zakken zand in de achterbak gooien om rijden leuk te houden.

Overigens zie je die Ram's hier (pennsylvania) heel veel. Zal eens wat foto's posten van wat brute v8 of v10 monsters. Meestal zijn het diesel bdw en de uitlaatpijp zo groot als die van een semi truck.

machtig geluid indd want hier is geen geluidslimiet op de motor/uitlaat. Ronken is het juiste woord.

Ikzelf vind de explorer of suburban mooier. Vind het hele pickup idee niet echt mooi en de Ram's zijn echt logge apparaten met enorm lelijke neus. Vind het beetje een pauperbak voor mensen die meer dan een mercedes (in mileage) kunnen veroorloven. Overigens heb je hier nog wel paar maten groter, die dingen zijn gemaakt om complete opleggers met 3 of 4 sprinter bussen te trekken. Hebben ook 4 achterwielen (2 x 2 naast elkaar). Dat zijn echt apparaten.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Chrysler/Imperial heeft ook 'n paar sedans in het gamma gehad van respectabel formaat hoor, tussen '55 en '89 zal dit zeker niet de grootste zijn.
Denk dat de mijne al groter is.

Afbeeldingslocatie: http://www.imperialclub.com/Yr/1972/Ingraham/2.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 03-12-2007 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rwd, sneeuw, veel koppel, automaat, en geen tc is leuk. Dan moet je tenminste echt rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 01:28:
Chrysler/Imperial heeft ook 'n paar sedans in het gamma gehad van respectabel formaat hoor, tussen '55 en '89 zal dit zeker niet de grootste zijn.

[afbeelding]
true true true.............maar probeerde beetje in te spelen op het woord "fordje" :P, wou even duidelijk maken dat het niet in het gamma, ford focus, mondeo of ka valt ;). Ik probeer zo groot mogelijke auto te kopen binnen mijn interesse, komt hij doodleuk aankakken met "fordje"....hoewel wel leuke benaming, zit nog over naam te denken voor op mijn plate. De auto heb ik al Pfister genoemd, zou precies passen op 7-digit plate.

Je hebt gelijk, zeker uit de 70-er jaren zijn ze nog groter te krijgen, maar om een of andere reden gingen mijn hersens niet verder dan de modellen uit de jaren tachtig: de boxy cars zoals de Caprice, Town Cars, Continentals, Fairmont etc. Buick heeft indd ook paar goede modellen gehad en de Impala mag er geloof ik ook wel wezen.

Anyways, tis allemaal 1 pot nat: fuel-efficienty van een dweil en alles op zijn amerikaans afgewerkt (degelijkheid is ver te zoeken).

Overigens is het indd wel leuk om zonder hulpmiddelen te rijden, maar als je serieus op de weg wilt rijden is het niet leuk. Kwam vanacht van de interstate en had een normale exit. Ik reed letterlijk 10mph maar nog steeds gleed de LTD rechtdoor en dat heeft niets meer met kunnen rijden te maken want de slope van de exit was gewoon teveel voor het gewicht :(. Tijdig insturen had geen nut.

Toen ik bijna bij mijn huis was moest ik een vals platte helling op. Helemaal niet veel (2 of 3 % ofzo) maar me auto had moeite om omhoog te komen (40 m voor mijn huis :( ). Zelfs in idle slipten me wielen al. Maar gelukkig heb ik nog een Corolla tot mijn beschikking. Dies meer geschikt voor de gezoute wegen.

Gister bdw wat donuts gedaan op parkeerterein met 2 vrienden (moet me LTD tuurlijk ontmaagden en met de sneeuw lekker makkelijk en geen bandenslijten), komt er uit het niets (halve minuut dat ik me eerste donut maak) een copcar aanrijden, lichten ineens aan, zwaailichten en zoeklicht recht in mijn gezicht....na eerste dag dat ik die auto had.

Doet ie raampje open: "this is what we call Public Disturbance, if I see you around here again you make me to arrest you"......grappig, denk dat hij wel begreep dat ik even een donut wou maken en het al waardeerde dat ik het niet op de weg deed, maar toch "I arrest you" voor donuts op lege parkeerterein :D.

[ Voor 5% gewijzigd door Seesar op 03-12-2007 02:43 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En geen video van het gebeuren? Tssk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Je zit ook helemaal verkeerd man, Pennsylvania.. wat doe je daar ? Waarom zit je niet in Cali oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou er rijdt in SoCal heel wat moois rond maar de milieu-eisen e.d. zijn er wel het strengst. Dus dan kun je beter ergens wonen waar dat allemaal niet boeit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Cali milieu-eisen tov NL regelgeving ? Toch ben ik liever daar ;)
Hopelijk komend voorjaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik heb een vraag voor de kenners van (nieuwe) amerikaanse auto's. M'n vriendin en ik gaan komende zomer voor 3-4 weken naar Canada, lekker rondreizen in British columbia en alberta. Nu moet er een huurauto gekozen worden. Aangezien ik al het rijden ga doen, heb ik ook meer vingers in de pap wat betreft de keuze van de auto. Dus ik heb m'n vriendin al duidelijk gemaakt dat ik niet in een Chevrolet Aveo, Hyundai Accent of een Dodge Neon ga rondtuffen. Ik wil eens een keer wat groters, maar ook een beetje nog het gevoel krijgen van een echte amerikaanse auto mét wat meer spierballen (laten wel zeggen toch minimaal een 8 cilinder met ballen, m'n peugeot 207 1.4 was nogal tam ;) ).
Ik zit nu een beetje rond te kijken op diverse verhuursites. Nu zie ik de Dodge Charger (2007 model vermoed ik) of 'gelijkwaardig' staan. Lijkt me wel een leuke optie voor die weken. Maar welke auto's worden er verstaan onder 'gelijkwaardig' ??

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:51:
Cali milieu-eisen tov NL regelgeving ? Toch ben ik liever daar ;)
Hopelijk komend voorjaar..
t.o.v de rest van de States. Vooral daar in het midden/zuiden. Dat hoor je te weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 01:28:

[afbeelding]
Whehe, net zo'n bak als Sjak brak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

MadMarky schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:30:
Maar ze rijden heerlijk. Hier op het werk hebben wij een standaard Dodge Ram 1500 staan. Ik moet iedere dag in dat ding cruisen om de post weg te brengen. Het rijdt echt heerlijk.. Korte bochten kan inderdaad rampzalig zijn. Maar overal waar je komt, optrekt of voorbij tuft. De mensen kijken om en kijken je na..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Sjaak_Afhaak schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:04:
Ik heb een vraag voor de kenners van (nieuwe) amerikaanse auto's. M'n vriendin en ik gaan komende zomer voor 3-4 weken naar Canada, lekker rondreizen in British columbia en alberta. Nu moet er een huurauto gekozen worden. Aangezien ik al het rijden ga doen, heb ik ook meer vingers in de pap wat betreft de keuze van de auto. Dus ik heb m'n vriendin al duidelijk gemaakt dat ik niet in een Chevrolet Aveo, Hyundai Accent of een Dodge Neon ga rondtuffen. Ik wil eens een keer wat groters, maar ook een beetje nog het gevoel krijgen van een echte amerikaanse auto mét wat meer spierballen (laten wel zeggen toch minimaal een 8 cilinder met ballen, m'n peugeot 207 1.4 was nogal tam ;) ).
Ik zit nu een beetje rond te kijken op diverse verhuursites. Nu zie ik de Dodge Charger (2007 model vermoed ik) of 'gelijkwaardig' staan. Lijkt me wel een leuke optie voor die weken. Maar welke auto's worden er verstaan onder 'gelijkwaardig' ??
Ik zou niet te groot doen als ik jou was :P je gaat behoorlijke afstanden afleggen (vorig jaar heb ik er dik 4500 km gereden van Calgary naar Vancouver in 3,5 week) en de benzineprijzen zijn niet goedkoop meer helaas (euro per liter ongeveer). Ik reed in een Chevrolet Cobalt wat best een aardige auto was, best rap en redelijk zuinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
HlpDsK schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:11:
[...]

t.o.v de rest van de States. Vooral daar in het midden/zuiden. Dat hoor je te weten ;)
Dat begrijp ik, maar dan nog weegt 't niet op tegen 't lekkere klimaat daar, en in vergelijk met de NL'se regelgeving maak ik me daar ook niet te sappel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Calitomnication schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:40:
[...]

Maar ze rijden heerlijk. Hier op het werk hebben wij een standaard Dodge Ram 1500 staan. Ik moet iedere dag in dat ding cruisen om de post weg te brengen. Het rijdt echt heerlijk.. Korte bochten kan inderdaad rampzalig zijn. Maar overal waar je komt, optrekt of voorbij tuft. De mensen kijken om en kijken je na..
Ik wil jouw baan. Is daar 'n TV programma voor om te ruilen ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

Sjaak_Afhaak schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:04:
Maar welke auto's worden er verstaan onder 'gelijkwaardig' ??
Chrysler 300c

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:27:
[...]

Ik wil jouw baan. Is daar 'n TV programma voor om te ruilen ? :+
Héh héh.. Misschien iets voor MTV of RTL4... Mijn baan, jouw baan... ;)

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:29:
Je zit ook helemaal verkeerd man, Pennsylvania.. wat doe je daar ? Waarom zit je niet in Cali oid ?
afstuderen, maar ga in feb en maart 2 maanden reizen van NY naar San Fransisco met.............Pfister het kleine Fordje!

In Cali kon ik geen afstudeerplaats vinden, hier wel en Cali is onbetaalbaar om te leven. Gemiddeld zo'n 1.5 tot 1.75 keer duurder en ik wil in de sneeuw zitten, niet in de zon en dichtbij NY. Cali is goed genoeg om te reizen, niet om te wonen :D.

Heb me camera gevonden, zal straks eens wat foto's posten (tja ben te trots :D).

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Vandaar dat mn kameraad altijd blut is daar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Van 18 november, nog vergeten hier te posten :P

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Fbody/IMG_2598.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Fbody/IMG_2599.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Fbody/IMG_2600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Fbody/IMG_2608.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Fbody/IMG_2610.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Fbody/IMG_2613.jpg

Afgelopen weekend bij de IJzeren Man bij Vught.

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Fbody/IMG_2884t.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Fbody/IMG_2885t.jpg
Klikbaar voor 1600x1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 14-09 20:00

YellowCube

Wait...what?

gaan we een keer een US car photomeet opzetten? Want dat kan allemaal mooier.
"Beroeps"deformatie...sorry :P

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Nee, met die goeie fotografen zie je straks alle roest op mijn auto :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ghehehe :P. Wel een leuk karretje Knightwolf...
Ik heb ook nog een droom om eens door the States te gaan touren. Heb wel kleine stukjes gereden daar, Philly <> Baltimore en in en rond Baltimore, maar dat is toch anders dan touren door het Wilde Westen.
Ik ben ook nog van plan om ooit eens door het hart van New York te rijden, maar dan moet ik eerst nog even zelfvertrouwen sparen :P

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:55:
Nee, met die goeie fotografen zie je straks alle roest op mijn auto :'(
De ratlook is in tegenwoordig hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ome_Les schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:24:
[...]

De ratlook is in tegenwoordig hoor. ;)
Inderdaad, strip hem als Mad Max mobiel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Vandaag iig weer eens met de auto naar het werk met 80/90 mijl 8)

Hartje NY lijkt me niet eens zo bijzonder, wel leuk voor een keertje in die chaos, maar qua auto's hoef je het niet te doen daar. Leuker lijkt 't me een beetje de suburbans te pakken daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suburbans of suburbs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 14-09 20:00

YellowCube

Wait...what?

't kan allebei en klinkt allebei vreemd.

of in ieder geval gevaarlijk

[ Voor 34% gewijzigd door YellowCube op 04-12-2007 14:08 ]

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:44:
Vandaag iig weer eens met de auto naar het werk met 80/90 mijl 8)

Hartje NY lijkt me niet eens zo bijzonder, wel leuk voor een keertje in die chaos, maar qua auto's hoef je het niet te doen daar. Leuker lijkt 't me een beetje de suburbans te pakken daar :)
hartje NY is niet bijzonder, redelijk saai zelfs en ook niet echt moeilijk. Grootste frustratie zijn de One Way wegen waardoor je niet altijd de route kunt rijden die je wilt. Verder niet echt bijzonder, gewoon drukke stad, maar niet veel anders dan file rijden zoals in Amsterdam of Rotterdam. Echte chaos is het ook niet, allemaar 4 of 6 baans en je wilt vooral taxi's voor laten gaan.

Overigens heb ik nu al 3 keer een gratis parkeer plaats in hartje manhatten gevonden :D, das echt te grappig, je auto hele dag gratis parkeren ipv 18 dollar / uur tarieven in garages.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het rijden in hartje NYC is nou niet bepaald goed voor je bodemplaat, als je kijkt wat voor kuilen er daar in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Beide he, dan maar vreemd/gevaarlijk zijn ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 04-12-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e348/azpiroz/laidcharger011.jpg

Best stoer zo 8)

Afbeeldingslocatie: http://i42.photobucket.com/albums/e348/azpiroz/DSCN0754.jpg

Idem

[ Voor 29% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 07-12-2007 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Charger blijft fout. 4-deurs :N

Verder een beetje een Bentley wannabe zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe.. fout of niet; ik zag laatst iemand z'n vriendin 'inladen' in zo'n auto, maar dat was echt niet verkeerd, ofzo! Luxe, groot en toch stoer.

Niet mijn auto, en helemaal niet met die verschrikkelijke velgen, maar toch: ik snap best dat een Amerikaanse patser zo'n bak wil hebben.

Trouwens.. ik ga deze maand eens achter m'n 'nieuwe' mustang aan! Heb er nu al zin in! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Op de afschuwelijke velgen na vind ik hem nog best vet opzich, ondanks de 4 deurs uitvoering...

Ik zag gister een Plymouth Duster staan op rodshop.nl, kende hem helemaal niet, maar wel een erg vette bak :9

Afbeeldingslocatie: http://www.rodshop.nl/images/tekoop/72_Duster/1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.rodshop.nl/images/tekoop/72_Duster/3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.rodshop.nl/images/tekoop/72_Duster/4.JPG

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Dusters zijn wel tof, maar ook klein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handelbaar /relatief :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Dat is zeker niet verkeerd. Moet wel "wennen" aan de velgen. :')

Ook aangenaam verrast over de Duster... Ziet er zeker wel okee uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Die Super 88 die Rodshop heeft staan lijkt mij ook niet verkeerd.
(Moet dan alleen wel opzoek naar een werkende motor geloof ik? ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat ook een Highboy en een 5 Window.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 11:14 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 38 Laatste