dat ben ik wel met je eens, helemaal een 911 cabrio met hardtop er op

Verwijderd
het ziet er indd wel grappig uit, maar duurt lang, volgens mij enorm fragiele (alleen al het trillen van die losse panelen getuigt van redelijk fluffy ophanging) en de vele actuators die nodig zijn en vuil helpt dit systeem volgens mij best snel om zeep.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:07:
Ik moet zeggen dat de Mustang hardtop een best tof Transformer achtig openings mechanisme heeft!
T60P Widescreen
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Mooi systeem! En om dan toch Amerikaans te blijven: Chevy SSRSeesar schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:16:
[...]
het ziet er indd wel grappig uit, maar duurt lang, volgens mij enorm fragiele (alleen al het trillen van die losse panelen getuigt van redelijk fluffy ophanging) en de vele actuators die nodig zijn en vuil helpt dit systeem volgens mij best snel om zeep.
Nogmaals best tof, maar zou het zelf niet op mijn convertible willen hebben: die van volvo is nog het meest geniaal vind ik: http://www.youtube.com/watch?v=ayPKPf_l_kU
snel, sterk en efficient
Verwijderd
Als ik niet beter had geweten: Voor mij is dit toch echt een van de basiseisen die ik aan een auto stel: Naar huis kunnen rijdenHydraulik-Phunk schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:31:
Maar iig, wat een lekker gevoel, met vertrouwen weer in je auto stappen en gewoon naar huis kunnen cruisen.
No signature required.
Zal morgenochtend ff wat schietenVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:45:
[...]
Als ik niet beter had geweten: Voor mij is dit toch echt een van de basiseisen die ik aan een auto stel: Naar huis kunnen rijden![]()
Dat filmpje van die Mustang is wel grappig, maar ben ik nu de enige die een auto zonder dak net zoiets vind als een vogel zonder snavel (als in: het ziet er niet uit)?
Voor mij hoort er gewoon een dak op, om 't mooi te maken
Maar goed, das mijn persoonlijke mening.
Krijgen we nog een filmpje te zien van de rijdende Imp?! Inclusief geluid, aub
[ Voor 35% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-11-2007 00:27 ]
Ik ga ook naar een 350 kijken.en het zijne eigenlijk de dingen waarvan je verwacht dat je echt op moet letten die jij ook noemt. Ik hoop dat het was is, dan heb ik een 2e hobby erbij naast mijn motorHydraulik-Phunk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:19:
[...]
Zal morgenochtend ff wat schieten
Maar 't blijft natuurlijk een lekker gevoel om een 34 jaar oud motorblok weer te kunnen laten werken als 'n nieuwe
@ Hierboven; ik heb 't wel eens eerder in dit topic gepost: Roest in de deuren, achterste wielkassen, kofferbakranden, raamranden, de hoeken onder de achterbank te hoogte bevestiging gordels, voetenbakken. Dat zijn wel de voornaamste plekken waar 't kan rotten bij een F-body.
En wel eentje met een 350 blok aanschaffen. 305 is aardig, maar amper zuiniger, minder leuk en brengt later minder op.
Algemene tip; let ook ff op de bedrading onder het dash enzo, sommige auto's hebben na de verkoop nogal eens de neiging af te fikken ivm snel gefixte aanjagers met te dunne draadjes enzo.
Good luck!
No signature required.
[ Voor 73% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-11-2007 15:22 ]
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Damn.. Dat is toch ook weer nice om dat te zien rijden.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:44:
[...]
Mooi systeem! En om dan toch Amerikaans te blijven: Chevy SSR
Kan me voorstellen dat je dubbel trots hierop bent!Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:54:
Waar ga je kijken als ik vragen mag ?
Oh ja, incl nieuwe APK:
[afbeelding]
Flipje 1
Flipje 2
...:::everybeat.nl
oww niceHydraulik-Phunk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:54:
Oh ja, incl nieuwe APK:
[afbeelding]
Flipje 1
Flipje 2
No signature required.
[ Voor 14% gewijzigd door Bestla op 22-11-2007 17:16 ]
Te vet!Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:54:
Oh ja, incl nieuwe APK:
[afbeelding]
Flipje 1
Flipje 2
Hij wilde ook mee, maar heeft zondag geen tijd. dus ga eerst zelf even kijken. het oppervlakkig zoeken naar dingen kan zelf ook wel denk k, en als ik dan al zeg van het is niet goed, dan hoef ik het niet. Als ik denk dat het okee, dan ga ik volgende week even met mijn collega kijken. Hij had ook al aangeboden om wat onderdelen voor me te fixen als ik wat nodig had.. dus hoop dat de kosten relatief laag blijven. Ik hoop iig niet da tik er op leeg loop.. anders moet hij toch echt weer wegBestla schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:12:
Neem die collega dan mee als het even kan.
Zoals H-P ( Cruisen met die hap) al zei let op de plekken die hij al aangaf. Hij had ooit ook een Camaro en ik heb een 71 Firebird. Ook F-body
Die heb ik zelf body-off gerestaureerd. Ik ben mijzelf doodgeschrokken waar je allemaal roest tegen kan komen.
Raamstijlen checken bij de aanhechting van het dashboard. Doe de deur open en kijk bij het bovenste scharnier naar de aanhechting van de raamstijl.
Voor de achteras even voelen naar een gat (dat hoort er te zitten, don't worry) in het chassis.Vlakbij de vangarm van de bladveer. Is dat gat totaal vervormd en voelt het krokant aan, neem dan maar van mij aan dat je een flinke lasbeurt ( 3 lagen dik plaatstaal ) te wachten staat.
Voel ook even achter de achterschermen, zit daar iets wat verdacht lijkt, Rotte schermen. Kijk zowiezo goed naar alle onderkanten van de schermen, echt rondom en kijk eens goed bij de onderste bouten van de voorschermen. You will get my point.
Succes!
[ Voor 7% gewijzigd door M3rcury op 22-11-2007 22:39 ]
No signature required.
Verwijderd
Het is niet ideaal maar als je het onder de knie hebt kan je met elektrode's ook hele mooi en sterke lassen maken._Ernst_ schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:22:
Elektrode lassen is toch niet ideaal, dus nu proberen het MAG lassen me een beetje eigen te maken (gelukkig komend weekend vrij)
[ Voor 17% gewijzigd door Clithopias op 24-11-2007 23:07 ]
Er is ook zeker wel goed mee te lassen, en er is sterker mee te lassen als MAG wat ik zo lees. Lompe stukken staal aan elkaar lassen lukt me dan ook nog wel, maar een beetje fatsoenlijk dun plaatwerk ermee lassen krijg ik niet mooi voor elkaarClithopias schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:06:
[...]
Het is niet ideaal maar als je het onder de knie hebt kan je met elektrode's ook hele mooi en sterke lassen maken.
Ik heb hier een mooie lastrafo staan en moet zeggen dat ik er toch veel plezier van heb, enige gezeur dat ik eventueel heb is als de elektrode's op zijn
No signature required.
nee was automaatHydraulik-Phunk schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:35:
Toch altijd leuk, ff in 'n V8 rijden. Maar was 't een handbak ? Anders was ws. het oliepeil v/d bak te laag, dan komt 'ie ook niet vooruit.
Maar wel jammer
Ik zoek eigenlijk relatief goedkoop een camaro, waar niet al te veel werk aan zit (tuurlijk moet er wat werk aan zittenBestla schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:23:
@ M3rcury: Je moest eens weten hoe mijn blok er uit zag. Sinds 1987 niet meer gelopen, en dik een jaar buiten staan op een sloperij.
Een staalborstel en flink wat ontvetter en 2 spuitbussen hittebestendige blauwe verf deden wonderen.
[afbeelding]
No signature required.
T60P Widescreen
Verwijderd
Ik kijk al jaren naar 2e hands Camaro's, en ik merk echt dat de prijzen steeds verder omhoog gaan. Tegenwoordig is het bijna onmogelijk om voor weinig een goede Camaro te krijgen.M3rcury schreef op woensdag 28 november 2007 @ 02:39:
Ik zoek eigenlijk relatief goedkoop een camaro, waar niet al te veel werk aan zit (tuurlijk moet er wat werk aan zitten) maar ik wil niet nog 3k erin stoppen om hem normaal te laten rijden.. dat wordt me iets veel...
nah niet veel. Wel roest op wat plekken, maar de onderkant is aangenaam. Body work heeft alleen roest op 3 plaatsen, waarvan 2 door deuken met afgeblakerde verf, 3e heeft roest tussen de 2 schanieren van de voordeur, maar is oppervlakkig. Wielkasten zijn schoon en onder tapijt in kofferbak is ook niets te zien.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 05:29:
Je zou denken dat er voor dat geld wel meer niet goed is. Zelfs in de US waar ze die op elke straathoek hebben staan. Het is gewoon weinig geld voor een auto.
Weet je zeker dat er niet nog meer aan mankeert?
[ Voor 14% gewijzigd door Seesar op 28-11-2007 14:35 ]
T60P Widescreen
nja.. ik kijk gewoon rustig verder.. het heeft geen haast.. en als ik wat leuk tegen het lijf loop koop ik het wel (mitsin goede staat natuurlijkBrZ schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:30:
[...]
Ik kijk al jaren naar 2e hands Camaro's, en ik merk echt dat de prijzen steeds verder omhoog gaan. Tegenwoordig is het bijna onmogelijk om voor weinig een goede Camaro te krijgen.
No signature required.
T60P Widescreen
thnx, maar wordt niet mijn main auto. Ik twijfel of ik hem na goedkeuring voor Nederlandse wegen meteen de weg op laat gaan. Verzekering is nog wel te doen, maar 5500 pounds wegenbelasting is niet leuk. Sowieso komt er een gas installatie in want benzine is indd niet te betalen, gemiddeld rijdt hij 1 op 9, maar met mijn rijstijl eerder 1 op 4, 1 op 5. Zuur mar heb het ervoor over: 89 = 6 jaartjes wachten en dan belasting vrij. Dan heb ik mooi tijd om draagbalken en onderframe in tectiel te zetten, bedrading en bekabeling opnieuw te doen (tis toch 18 jaar uitdrogen) en een subtiele hifi met computer in te bouwen (ga hem niet pimpen bdw, wil alles wegwerken, wil alles zo origineel laten als mogelijk). Nu heb ik tijd om de boel met papierwerk (titling, verzekering, verscheping, customs, importeren in Nederland na terugkomst) te regelen, tegen de tijd dat een 89 auto belasting vrij is woon ik weer in Nederland en moet ik speciaal gaan reizen om zo'n auto te verschepen (wil perse deze en geen ander, en sinds ze in europa enorm zeldzaam zijn; us zijn ze al zeldzaam).Hydraulik-Phunk schreef op zondag 02 december 2007 @ 02:33:
Gefeliciteerd dude. 't Zou niet mijn keuze zijn 'n '89er heavyweight op benzine te rijden in NL, maar mijn Camaro was tenslotte ook niet belastingvrij
[ Voor 6% gewijzigd door Seesar op 02-12-2007 21:15 ]
T60P Widescreen
Niet mee eensMadMarky schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:30:
Ik zie wel eens vaker Dodge RAMs rijden maar vind ze vooral heel erg lomp. Zo lomp dat het ook gewoon niet cool meer is. En trouwens, het lijkt wel of Chevrolet Avalanches ook ineens overal opduiken (of ik ben er gewoon meer op gaan letten).
Verwijderd
Deze toevallig?Exigence schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:25:
Afgelopen week een monster gespot. Hier in het dorp staat een Dodge RAM SRT-10. Wat een beest is dat zeg![]()
Exact zo een:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben beledigd
T60P Widescreen
[ Voor 14% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 03-12-2007 01:32 ]
Verwijderd
true true true.............maar probeerde beetje in te spelen op het woord "fordje"Hydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 01:28:
Chrysler/Imperial heeft ook 'n paar sedans in het gamma gehad van respectabel formaat hoor, tussen '55 en '89 zal dit zeker niet de grootste zijn.
Denk dat de mijne al groter is.
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Seesar op 03-12-2007 02:43 ]
T60P Widescreen
Verwijderd
Hier staat tekst
Verwijderd
t.o.v de rest van de States. Vooral daar in het midden/zuiden. Dat hoor je te wetenHydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:51:
Cali milieu-eisen tov NL regelgeving ? Toch ben ik liever daar
Hopelijk komend voorjaar..
Whehe, net zo'n bak als Sjak brakHydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 01:28:
Chrysler/Imperial heeft ook 'n paar sedans in het gamma gehad van respectabel formaat hoor, tussen '55 en '89 zal dit zeker niet de grootste zijn.
Denk dat de mijne al groter is.
[afbeelding]
Maar ze rijden heerlijk. Hier op het werk hebben wij een standaard Dodge Ram 1500 staan. Ik moet iedere dag in dat ding cruisen om de post weg te brengen. Het rijdt echt heerlijk.. Korte bochten kan inderdaad rampzalig zijn. Maar overal waar je komt, optrekt of voorbij tuft. De mensen kijken om en kijken je na..MadMarky schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:30:
Ik zie wel eens vaker Dodge RAMs rijden maar vind ze vooral heel erg lomp. Zo lomp dat het ook gewoon niet cool meer is. En trouwens, het lijkt wel of Chevrolet Avalanches ook ineens overal opduiken (of ik ben er gewoon meer op gaan letten).
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Ik zou niet te groot doen als ik jou wasSjaak_Afhaak schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:04:
Ik heb een vraag voor de kenners van (nieuwe) amerikaanse auto's. M'n vriendin en ik gaan komende zomer voor 3-4 weken naar Canada, lekker rondreizen in British columbia en alberta. Nu moet er een huurauto gekozen worden. Aangezien ik al het rijden ga doen, heb ik ook meer vingers in de pap wat betreft de keuze van de auto. Dus ik heb m'n vriendin al duidelijk gemaakt dat ik niet in een Chevrolet Aveo, Hyundai Accent of een Dodge Neon ga rondtuffen. Ik wil eens een keer wat groters, maar ook een beetje nog het gevoel krijgen van een echte amerikaanse auto mét wat meer spierballen (laten wel zeggen toch minimaal een 8 cilinder met ballen, m'n peugeot 207 1.4 was nogal tam).
Ik zit nu een beetje rond te kijken op diverse verhuursites. Nu zie ik de Dodge Charger (2007 model vermoed ik) of 'gelijkwaardig' staan. Lijkt me wel een leuke optie voor die weken. Maar welke auto's worden er verstaan onder 'gelijkwaardig' ??
Dat begrijp ik, maar dan nog weegt 't niet op tegen 't lekkere klimaat daar, en in vergelijk met de NL'se regelgeving maak ik me daar ook niet te sappelHlpDsK schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:11:
[...]
t.o.v de rest van de States. Vooral daar in het midden/zuiden. Dat hoor je te weten
Ik wil jouw baan. Is daar 'n TV programma voor om te ruilen ?Calitomnication schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:40:
[...]
Maar ze rijden heerlijk. Hier op het werk hebben wij een standaard Dodge Ram 1500 staan. Ik moet iedere dag in dat ding cruisen om de post weg te brengen. Het rijdt echt heerlijk.. Korte bochten kan inderdaad rampzalig zijn. Maar overal waar je komt, optrekt of voorbij tuft. De mensen kijken om en kijken je na..
Chrysler 300cSjaak_Afhaak schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:04:
Maar welke auto's worden er verstaan onder 'gelijkwaardig' ??
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Héh héh.. Misschien iets voor MTV of RTL4... Mijn baan, jouw baan...Hydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:27:
[...]
Ik wil jouw baan. Is daar 'n TV programma voor om te ruilen ?
tips voor New York
afstuderen, maar ga in feb en maart 2 maanden reizen van NY naar San Fransisco met.............Pfister het kleine Fordje!Hydraulik-Phunk schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:29:
Je zit ook helemaal verkeerd man, Pennsylvania.. wat doe je daar ? Waarom zit je niet in Cali oid ?
T60P Widescreen
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
tips voor New York
De ratlook is in tegenwoordig hoor.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:55:
Nee, met die goeie fotografen zie je straks alle roest op mijn auto
[ Voor 34% gewijzigd door YellowCube op 04-12-2007 14:08 ]
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
hartje NY is niet bijzonder, redelijk saai zelfs en ook niet echt moeilijk. Grootste frustratie zijn de One Way wegen waardoor je niet altijd de route kunt rijden die je wilt. Verder niet echt bijzonder, gewoon drukke stad, maar niet veel anders dan file rijden zoals in Amsterdam of Rotterdam. Echte chaos is het ook niet, allemaar 4 of 6 baans en je wilt vooral taxi's voor laten gaan.Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:44:
Vandaag iig weer eens met de auto naar het werk met 80/90 mijl
Hartje NY lijkt me niet eens zo bijzonder, wel leuk voor een keertje in die chaos, maar qua auto's hoef je het niet te doen daar. Leuker lijkt 't me een beetje de suburbans te pakken daar
T60P Widescreen
Verwijderd
Beide he, dan maar vreemd/gevaarlijk zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 04-12-2007 15:52 ]
Verwijderd
Dat is zeker niet verkeerd. Moet wel "wennen" aan de velgen.
Verwijderd
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 11:14 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq