Alles wat rijdt, from the USA.. deel 5! Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 38 Laatste
Acties:
  • 196.225 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:07

_Ernst_

Mark It Zero!

Netjes! :)

Zo heb ik het ongeveer ook gedaan, alleen de chassisbalken en wielophanging wat minder grondig.
Wel heb ik ook meteen het gedeelte tussen voorruit en schutbord gedaan, maar dat was ook behoorlijk roestig bij mij (vooral de afwateringsgaten aan de zijkant). Jij daar geen last van?

Ik heb het blok er inmiddels in liggen trouwens, dus nu alles weer opbouwen. Vanmiddag nog een paar uurtje eraan gewerkt... maar het is toch wel verdomde koud buiten :/ :P

Zal eens kijken of ik nog een paar pics heb.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:19:
[...]
Wel op gebaseerd natuurlijk, en 't is ook idioot dat zo'n blok in een Corvette of Chevelle e.d. gestopt werd. Maar wel gaaf :D
zou me verbazen, een echt blok van een vrachtwagen weegt om en bij de 1 ton (gezien de leeftijd van de wagen) zonder bak of diffrentieel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
_Ernst_ schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 16:21:
Netjes! :)

Zo heb ik het ongeveer ook gedaan, alleen de chassisbalken en wielophanging wat minder grondig.
Wel heb ik ook meteen het gedeelte tussen voorruit en schutbord gedaan, maar dat was ook behoorlijk roestig bij mij (vooral de afwateringsgaten aan de zijkant). Jij daar geen last van?

Ik heb het blok er inmiddels in liggen trouwens, dus nu alles weer opbouwen. Vanmiddag nog een paar uurtje eraan gewerkt... maar het is toch wel verdomde koud buiten :/ :P

Zal eens kijken of ik nog een paar pics heb.
Cool, pics! :P

Maar nee, ik heb vrijwel geen roest onder de motorkap/schutbord, alleen de spatschermen heb ik 'nieuw', en de binnenschermen die ook vervangen gaan worden.
Afwatering is ook nog netjes, zit nog gewoon in de kit, heb er voor de zekerheid nog een dikke laag verf overheen gesmeerd :)
Verwijderd schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:17:
[...]

zou me verbazen, een echt blok van een vrachtwagen weegt om en bij de 1 ton (gezien de leeftijd van de wagen) zonder bak of diffrentieel
Mijn blok komt dan vermoedelijk uit een 'truck', wat een normale pickup geweest zou zijn. Maar dat uit zich alleen dmv de toegepaste nokkenas en koppen.
De 396, 400BB, 402, 427 en 454 (de mijne) zijn in essentie allen dezelfde onderblokken, met alleen een andere boring en/of krukas, en hebben wel degelijk standaard in de Corvette's gelegen.
Blok weegt een goeie 300 kg incl koppen.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Pics:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HRte80yezQVUPapW9LC1LNJj/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DeIF8znbmQVLnMAkOZuVwFf1/full.jpg

Vanmiddag nog even eraan gewerkt, uitlaat, bougies en dynamo gemonteerd :)

En het oude blok:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZxircAS47E7wrjj5hrqNx8R7/full.jpg

Mocht iemand nog behoefte hebben aan een oliezuipend 5 liter blok, dan moet ie maar roepen :+

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 17:55

Dentheman

Zie signature

Reviseer 'm zelf, en verkoop 'm, heb je je nieuwe blok 'gratis' :p

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zAwKWgwXhQI&fmt=18]

:/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2008 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb onlangs even 1 week gereden in een STS 4.6L Northstar V8 VVT (320 hp). Het was modeljaar 2009, lekker recent dus :)

Ik had hem nodig om door 2 staten wat heen te rijden voor mijn werk. Wat een heerlijke bak was dat zeg :)

Ik ben niet zo'n fan van US bakken, maar dit was geweldig. Hij is sowieso imho erg mooi. Interieur op en top in orde, en die V8 was smullen :9 Het ding maakte een herrie, dat hoor je nooit in je Audi of BMW, helemaal goed. Alleen de automaat was ruk, maar door wat te spelen met je rechtervoet kreeg je toch nog wel wat voor elkaar. Zou hem zo nemen, alleen hier kost hij over de ton :(

Dit was hem:

Afbeeldingslocatie: http://www.royalonemotors.com/08%20Cadillac%20STS%20V801.JPG

Geen goede foto van binnenkant, ik had deze maar dan met zwart leer:

Afbeeldingslocatie: http://image.automotive.com/f/exotic-cars/2008-cadillac-sts-june-debut-with-new-look-engine/6354937+w630+cr1+re0+ar1/2008-cadillac-sts-interiorjpg.jpg

Ohja, de Navigatie was verschrikkelijk. We hebben er 2 dagen over gedaan om er 1 route in te krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 14-12-2008 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 13 december 2008 @ 17:33:

Mijn blok komt dan vermoedelijk uit een 'truck', wat een normale pickup geweest zou zijn. Maar dat uit zich alleen dmv de toegepaste nokkenas en koppen.
De 396, 400BB, 402, 427 en 454 (de mijne) zijn in essentie allen dezelfde onderblokken, met alleen een andere boring en/of krukas, en hebben wel degelijk standaard in de Corvette's gelegen.
Blok weegt een goeie 300 kg incl koppen.
Hoeveel weegt die wagen eigenlijk? dat blok van 300kg lijkt me wel een zwaargewicht voor het vermogen dat het maar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

echte amerikaan heeft gearshifter aan het stuur.....niet zoals een europeese op de middenconsole :N

Cadillac is niet mijn smaak; hoog oridinair gehalte. Vind hem sowieso niet echt mooi, dan ben ik meer gecharmeerd van de 300C of een 2008 Crown Victoria (ja daar heb je Seesar weer met zijn CV ;) ).

Maar ieder wat wils; het motorblok zal wel op zijn "amerikaans" zijng eweest ;). Een van de laatste hoogtij dagen van de V8 denk ik; het zal snel afgelppen zijn en V6, I5 en I4 zal steeds meer common worden, ook daar helaas.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:53
Damnit :( echt, ongelofeloos... die gast mag van mij de doodstraf krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die strakke styling van de laatste jaren bij Cadillac erg smakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 14 december 2008 @ 22:56:
[...]

Hoeveel weegt die wagen eigenlijk? dat blok van 300kg lijkt me wel een zwaargewicht voor het vermogen dat het maar heeft.
Sinds wanneer is het gewicht van het blok de maatstaf voor vermogen ? De auto weegt zo'n 2140 kg.
En uit deze blokken wordt zonder gekke dingen uit te halen makkelijk 450 PK en over de 750 Nm gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/15122008(001).jpg

Bye bye airco ;)

Straks kan ik bougie nr 8 weer wisselen zonder mn arm op 2 plaatsen te hoeven breken.
Of m'n header vastdraaien zonder dat 'ie op de brug hoeft te staan voor de achterste bout :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Niet volledig gekeken, maar '58's zijn super gaaf. Vind deze alleen niet zo heel mooi, ik zie ze liever in rood of zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 15 december 2008 @ 11:17:
[...]

Sinds wanneer is het gewicht van het blok de maatstaf voor vermogen ? De auto weegt zo'n 2140 kg.
En uit deze blokken wordt zonder gekke dingen uit te halen makkelijk 450 PK en over de 750 Nm gehaald.
Niet ik vroeg het me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

De nieuwe Mustang is ook goedgekeurd... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's niet groen!

da's rood :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niiiice. Dat zal een zekere '87 Trans-Am eigenaar hier wel kunnen waarderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Die presentatrice is nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Hehe woei! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sj1MjrIzKYYo97NRqMsoaji0/full.jpg

Vandaag een begin gemaakt aan de wederopbouw van de voorkant :P

Ik hoop dat ik volgende week mijn carburateur (niks spectaculairs btw, Rochester quadrajet) binnen krijg, dus heel misschien krijg ik hem nog voor het eind van de vakantie lopend :)
Afgelopen weken ook nog een aantal andere parts ontvangen, samen met nog wat meuk die al ingebouwd is...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1EMS2IJ9Ui6FKSYWWp0e0HjA/full.jpg

Het begint zo langzamerhand toch wel te jeuken... ik wil weer rijden :9

Last.fm

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7656.jpg

Vanavond de voorbumper uit elkaar gehaald, helemaal geschuurd en in de POR15, kameraad is begonnen met nieuwe achterschermen fabriceren 8)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:40

Destruction

(ex-)Automonteur

Nice H-P :)

Hoe staat het voor de rest met de andere Imp?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke videoclip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Destruction schreef op donderdag 25 december 2008 @ 13:45:
Nice H-P :)

Hoe staat het voor de rest met de andere Imp?
Die gaat 'vandaag' in de stalling voor een poosje. Heb nog wat ideeën voor een nieuwe daily, dus die komen ms. tussendoor.
Na de zomer denk ik verder met de '64, maar die heeft nog even wat tijd nodig om te rijpen, iets mentaals..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://link.marktplaats.nl/214588159

Ik ben toch wel een beetje benieuwd naar wat deze auto zo goedkoop maakt. Een 8.1 liter Suburban uit 2000 met 500PK, full options, 22" velgen, dubbele LPG installatie, voor 15.000 euro?

15.000 euro voor 500PK alleen al zou een koopje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die dingen zijn standaard toch geleverd met max een 6L blok? Dan is deze flink verbouwd of het autobedrijf weet niet waar ze het over hebben en roept maar wat.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:55
Volgens de RDW geld het volgende:
Brandstof LPG (Liquified Petrol Gas)
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 8128 cm3
Vermogen 253 kW

Ook in de ad staat 345 pk vermeld bij de modelinformatie ipv 500.

Verder hebben grote auto's ook een grote waardevermindering en is de auto toch al 8 jaar oud. Weet de precieze nieuwprijs niet, maar zo gek lijkt me deze prijs niet?

[ Voor 36% gewijzigd door asfaloth_arwen op 27-12-2008 16:39 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat op Marktplaats verder nog een andere Suburban uit 2000, echter een vrije kale variant, voor 17.000 euro, en een Suburban uit 2004 voor 34.500 euro.

De prijs kun je daarmee volgens mij wel vrij laag noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:41

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Milk inc. Met lekkere Linda! :9 O+

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
De advertentie is al weg helaas. 8.1L is wel 'vreemd', en geen standaard blok.
Een 502 crate block kan het niet zijn, die zijn 5.28L, dus het zou vermoedelijk om een 496 gaan, wat feitelijk een gestrokede 454 is. Kan, maar dit zijn veel minder moderne blokken dan je in een 2000 Sub zou verwachten, ik denk dat die toen niet eens meer leverbaar waren. Maw, dan is zo'n 15K voor een dergelijke auto geen gek bedrag meer, er zijn momenteel zat handelaren die de malaise echt wel merken nu.

Anyway, even wat knutselfoto'tjes van vanavond.
Had een poosje terug '73 voorschermen opgehaald. Van buiten 't zelfde, maar vrijwel geen enkel bevestigingspunt aan de voorzijde voor de verlichting en ophanging is 't zelfde 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/27122008.jpg

Oude scherm, stuk eruit geslepen dus ivm passing stadslichten en bevestiging aan de radiator support.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/27122008(001).jpg

In 't nieuwe scherm, beetje passen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/27122008(004).jpg

Oh ja, ook nog maar ff nagemeten voor het gemak. Hiermee ligt 'ie op een deel van de voorkant, waaraan 'ie ook bevestigd wordt. In '73 zat dat dus 15mm verder naar achteren :+

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/27122008(002).jpg

Verder met passen.. voor dat groene ding waren dus geen boutgaten aanwezig..

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/27122008(006).jpg

Boel afgelast.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/27122008(009).jpg

Ook direct maar ff de gaatjes voor de zijtrim (die ik niet heb) dichtgelast.

Andere zijde idem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Mooi gefixed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/5z0i21.jpg

Even een fotoshopje van nog iets waar ik mee bezig ga binnenkort, een cowl induction hood.
Leuk om te doen, en 't kan zo rond de 4/5% winst opleveren.

Wil 't wel zo subtiel mogelijk hebben hoewel 't ook wel dik staat, het gaat echt om de functie.
Er komt dan dus een gat in de motorkap die het luchtfilter afsluit van de motorruimte en een directe verbinding met de buitenlucht legt. En ja, de opening zit aan de achterzijde, dat is normaal.
Hij wordt alleen wel net iets hoger nog dan gefotoshopt, maar 't moet niet te aftermarket lijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 28-12-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:01

Bestla

Kvinne

Beste wensen voor iedereen @ GoT !!

Nu nog een ander 350 Chevy blok scoren :|

1 van de 2 boutgaten van de startmotor is gescheurd waardoor de startmotor niet goed meer vast te zetten is. Resutaat : Even slingerd hij de motor rond, daarna verschuift hij door de kracht en loopt uit de vertanding. Gevolg motor loopt niet.

Ik ga in ieder geval proberen om de motor toch aan de praat te krijgen door de startmotor zodanig te blokkeren dat hij de motor echt rond krijgt. Dat, en met een kwak benzine in de carb moet het toch lukken. Normaal startte hij zeer snel , maar na een paar dagen stilstaan was de benzine weggezakt en moest ik de motor een paar keer rond laten gaan.
Nu staat de Blazer al sinds 11 november stil en zal het wel een kwestie van een lange adem worden voordat de benzine opgepompt is.
Vandaar de kwak benzine in de carb, dan heeft hij maar weinig nodig. Maar ik heb echt een ander blok nodig want dit gaat niet meer goed komen ondanks dat het blok goed loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Beste wensen!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Pff, das mooi kloten man.. geen optie om de boel te lassen en een helicoil erin bijv. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Gelukkig 2009 iedereen! Dat het een goed cruise jaar mag worden ;)

@Chevy, mooi kut ja... :( zit je niet echt mee met de blazer he geloof ik? (tijdje geleden was er toch ook al iets mis mee?)

Proberen te (laten) lassen wilde ik ook zeggen ja. Maar net eens wat zitten lezen over het lassen van gietijzer, maar is nog best tricky volgens mij...

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 23:49:
Pff, das mooi kloten man.. geen optie om de boel te lassen en een helicoil erin bijv. ?
Niet echt, er is zelfs een stuk afgebroken waardoor de bout iets zijwaartse speling krijgt. Dan loopt hij weer naast de starterkrans met een hoop geloei tot gevolg. :|

Zaterdag even kijken op de autoclub , ik ben er al 6 weken niet geweest, of er een blok ligt wat ik kan gebruiken. In ieder geval een Olds 305, maar die heeft niet veel fut voor een Blazer >:) Misschien dat de Pontiac 400 nog goed is dan gaat die er in. >:) Anders even zoeken op internet naar een 350 blok. Ik heb alleen het draaiend gedeelte nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Voor die Olds en Pontiac heb je ws ook weer een andere bak nodig, BOP weet je wel..

Ik zou ook eens op 't AAP forum informeren, misschien zijn er nog mensen met goede ideeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 09:45:
Voor die Olds en Pontiac heb je ws ook weer een andere bak nodig, BOP weet je wel..

Ik zou ook eens op 't AAP forum informeren, misschien zijn er nog mensen met goede ideeen.
AAP kan altijd nog, dat kost geld. Eerst op cluppie kijken wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.autoweek.nl/weblog.php?id=1564

Zo herkenbaar die reacties .. hehehe ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Vandaag eindelijk m'n carburateur ontvangen :) (douane rond de feestdagen is echt een ramp... pakje heeft er bijna 3 weken over gedaan)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r0YhEf1YcQWTUqhMduGpcNIE/full.jpg

Alleen is het nu wel erg koud buiten... dus het project ligt op het moment even in de vriezer ;)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel cfm is dat ding wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Standaard Rochester Quadrajet, 750CFM :)

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik had al eens verteld hier dat mijn buurman verderop 3 hele vette amerikanen heeft. Eentje heb ik even nagetrokken bij RDW en weet ik nu: een in perfecte staat zijnde 1994 Cadillac Fleetwood Brougham. Wat een mooie lage roffel en wat een heerlijke claxon zit erin ;)

En niet Amerikaans maar wel bedoeld voor de amerikaanse markt: ik reed vandaag achter een Jaguar MkX (Mk10) van de GANT store. V6 litertje of 4. Wat een heerlijke roffel ook :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Van Jurger USA een 350 onderblok gekocht. Ik kan aan het werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
93-96 Fleetwoods zijn ook een 'droom' van me. Ik kan er wel eentje betalen (hier in NL zijn ze ook weer zwaar overpriced), maar de vaste lasten voor zo'n ding zijn gewoon niet leuk voor 'erbij'..

Afbeeldingslocatie: http://i37.photobucket.com/albums/e92/D_Hatten/HPIM3766.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/34g5z5u.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii125/amazonsfv/newyears2009010.jpg

Gangster 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op MP wel eens een 90s Fleetwood lijkwagen gezien. Echt megaveel ruimte achterin voor een dik soundsystem en LCD schermen. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
vind het geen gezicht, zo'n dikke lompe bak op zulke iele bandjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik kom er net achter dat de nieuwe eigenaar van de 'vette 'm vorige maand ook weer verkocht heeft.

Nu blijf ik me afvragen of ik 'm nog eens in het wild tegen ga komen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Vanmiddag gespot in het centrum van Zeist. Best leip groot zo'n sloep :D in die paar mins dat ik ff een foto maakte zag ik meer mensen kijken/hoofd omdraaien :P

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_0936.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_0937.jpg

Maarja zo'n slee zie je dan ook niet elke dag 8)

* Knightwolf mompelt iets over anderhalve parkeerplek in beslag nemen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Knightwolf op 18-01-2009 05:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Wij hadden tijdens onze vakantie in Florida (1996) een heerlijke bak.
Chrystler LHS, Metallic groen, creme lederen interieur, Full Options...alles elektrisch en gigantisch ruim en t zat heerlijk :)
Lekker airco aan terwijl t buitern 43 graden was in de volle zon :)
(dit is niet de foto van de bewuste auto, maar 1 van internet)
http://www.autoweek.nl/images/myauto/480/12942-1.jpg

Tis dat dat ding echt gigantisch zoop....anders had t vast nog wel wat geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barrett-Jackson 2009 auction

Komt heel wat leuk en exclusief Amerikaans staal langs ;) Kijk en kwijl zelf maar ;)

edit:

wow, de echte uit de film! :

Barrett-Jackson 2009: Gone in 60 Seconds Eleanor Movie Car

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Op verzoek ff wat foto'tjes

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7831.jpg
De tools

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7803.jpg
Plaatje geklopt

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7804.jpg
Want daarom :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7816.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7823.jpg

Komende week de andere kant, dan de onderkant van de deuren, daar zitten wat gaatjes in.
Achterzijde rond de ruit en spatbordranden wordt nog wel 'n paar weken werk zo in de avonduurtjes, tussen de andere projecten door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Nice :) Weet ik al een beetje wat me te wachten staat :P

Trouwens van de week een credit card aangevraagd... hopelijk binnenkort weer verder dus als ik de boutjes voor m'n carburateur heb :/ :P

[ Voor 6% gewijzigd door _Ernst_ op 25-01-2009 00:31 ]

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Iemand nog tips voor sites met weather strips e.d. ? Naast Classic Industries en Impala Bob's, wat was die site ook weer die jij laatst tipte Ernst ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Caseys discount ? Daar heb ik mijn rubbers gehaald.

Maar op eBay worden ook wel leuke complete sets aangeboden, die volgens mij goedkoper zijn als alle losse rubbers samen bij caseys...

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
vind t knap dat je t plaatwerk zelf aandurft :)

Ben benieuwd hoe t geheel zal worden :)
Vind t een gaaf bakkie ;)

Er heeft overigens bij een transportbedrijf in Bleskensgraaf een hele lange tijd een zilveren Chevrolet Corvette C4 gestaan. Volgens mij met een rood interieur. Mooie wagen, klonk ook erg mooi. Ik denk dat alleen de uitlaat iets anders was dan t origineel, maar de wielen waren wel standaard nog.Tis inmiddels als een lange tijd geleden dat ik er geweest ben, dus of ie er ngo steeds is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 22:05:
Op verzoek ff wat foto'tjes

[afbeelding]
De tools

[afbeelding]
Plaatje geklopt

[afbeelding]
Want daarom :P

[afbeelding]

[afbeelding]

Komende week de andere kant, dan de onderkant van de deuren, daar zitten wat gaatjes in.
Achterzijde rond de ruit en spatbordranden wordt nog wel 'n paar weken werk zo in de avonduurtjes, tussen de andere projecten door.
Tof om te zien hoe je daar bezig bent, maar wordt jij niet helemaal gek van die donkere werkplek? Ik had al lang nog een stuk of 6 tl-balken tegen het plafond geknald. :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Mwah, boven m'n werkbank heb ik 2 TL-balken, in de werkplaats zelf is genoeg licht, en bij het lassen of wat dan ook gebruik ik altijd een verrijdbare TL-bak of bouwlamp :)

Zo op de foto's lijkt 't ook wel donkerder dan het is hoor.

Thanks btw :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 29-01-2009 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Het hoort niet helemaal hier thuis, maar in het Foute Tuning topic ook niet echt... Dus toch maar hier :P

http://www.intertet.org/?post_id=269503

OMFG, hoe krijg je het verzonnen :o
Een Daewoo Matiz met een 7.0 V8 van de Corvette Z06 erin _O- moet niet gekker worden 8)7
Op de International Racing Show in Luik heeft tuner Fourdin Auto Sport (FAS) een Matiz voorgesteld die wordt aangedreven door de V8 van een Corvette.

Fourdin Auto Sport bouwde een Chevrolet Matiz 1.0 uit 2005 om zodat hij de zevenliter-V8 van de Corvette Z06 kan ontvangen. Yves Fourdin, die met Chevrolet samenwerkt aan tuningkits, heeft zoveel mogelijk van de originele onderdelen proberen te behouden. Toch laat de kleine Koreaan verbijsterende chronocijfers neerzetten. Slechts 3,7 seconden heeft het karretje nodig om naar 100 km/h te snellen. 200 km/h staat na 10,94 seconden op de teller. Dat is sneller dan de Corvette waar hij zijn motor van heeft geleend, al heeft die laatste wel een veel hogere topsnelheid (meer dan 300 km/h tegenover 260 km/h voor de Matiz). De overbrenging gebeurt via een sequentiële zesversnellingsbak, terwijl de Proflex-ophanging veelvuldig instelbaar is. De Matiz V8 wordt tentoon gesteld in het weekend van 30 januari tot 1 februari op de International Racing Show van Luik
Afbeeldingslocatie: http://www.autowereld.be/medias/pics/X_11173_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autowereld.be/medias/pics/X_11173_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autowereld.be/medias/pics/X_11173_3.jpg

Die stoel ook helemaal naar achteren geplaatst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Net alsof dat karretje verdronken is in een poel die 1e foto :P

Maar wtf zeg, ik bedacht me gisteren dat ik nooit antwoord heb gehad op of mijn parts die vorig jaar zijn ontvreemd uit de '64 al terecht waren, dus ik had voor de gein nog even gemaild.

Heb ik zojuist dit in de mail:
Goedendag heer Hydraulik-Phunk

Hebben diverse navraag gedaan bij het douane export depot in
de usa en hebben in de nieuwe cargo manifesten geconstateerd
dat men uw zending (6 colli parts) heeft gevonden.

Wij verwachten dat deze zending ma/dinsdag zal gaan arriveren
op het depot. U kunt contact houden met dhr hopsy flopsy en de goederen per direkt mee nemen.
:o :o :o 8)7

[ Voor 2% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 02-02-2009 12:52 . Reden: beetje de beschonken schrijfvouten weggehaald ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren voor het eerst een paar afleveringen overhaulin' op tv gezien (ja, ineens discovery beginnen kijken, dat is zowat het enige wat daar tegenwoordig op komt :p ) en iets wat 'wrecks to riches' heet, of zoiets? :?

Er worden best wel mooie dingen gemaakt, niet altijd m'n smaak maar wel volledig opnieuw en clean opgebouwd, en dat is wel interessant om te zien.

Het viel me op dat in beide programma's 'crate engines' aan bod kwamen. Muscle car V8's die gewoon 'ready to use' uit de 'crate' kunnen gehaald worden.

Bij 'wrecks' restaureerden ze een plymouth roadrunner => plymouth GTX. Die persoon wou oorspronkelijk een origineel 'drag race gesigneerd' blok gebruiken die hij ergens op de kop had getikt. Dat had meer 'geschiedenis' en 'waarde'... 8)7 Amerikanen.... :z Wat heb je liever, een volledig perfect werkende crate engine, of een dubieuze rebuild van een 35 jaar oud blok, omwille van de 'emotie'...

Anyway, m'n vraag. Die crate engines, zijn dat volledige replica's? Dus elk onderdeel is in feite nieuw geproduceerd en geassembleerd (en ja, dan verlies je de heritage, maar boeien...) Of zijn het herbouwde originelen? Ik weet in elk geval dat oude generatie Harley motoren nu door derde partijen nieuw gemaakt worden, dus ik vermoed dat het hier net zo gaat?

En dan het volgende, het ging vaak over de term 'mopar'... Blijkbaar een begrip in de USA. Het gaat over chrysler motor parts, toch? Dat was dan in het geval van de plymouth.

Maar wat zijn de echt iconische muscle car motoren, die tegenwoordig in een crate gekocht kunnen worden? Chevy V8 zijn de bekendste. Chrysler Hemi-V8? Heeft Ford een 'bekend' blok uit de jaren 60-70-80? Want bijna iedereen heeft het enkel over die chevy V8 als ze over een hot rod of rebuild praten.

In overhaulin' werd een chevy crate engine in een F100 gelegd. Waarom geen echte authentieke Ford muscle engine?

De prijzen vallen in elk geval mee. Dat gigantische blok voor de plymouth kostte slechts 12000 dollar (9000 euro?) of zo. En dan wérkt het ook gewoon, zonder gedoe... Als je dan toch een oud Amerikaans project hebt dan spaar je zo wel veel tijd uit. Ipv een paar duizend euro in een oud blok te investeren kan je best gewoon een afgewerkt blok kopen, ook al is het iets duurder...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het feit dat jij 8)7 en :z doet geeft al aan dat je het gewoon _niet_ snapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:20:
Het feit dat jij 8)7 en :z doet geeft al aan dat je het gewoon _niet_ snapt.
ach, oneliners ben jij wel goed in he? :/

Ik snap prima waarom mensen zo denken, maar het is niet mijn redenering. Staal van 40 jaar oud zou meer 'charme' moeten hebben dan nieuw staal, wat geen enkele rationele basis heeft. Het is net dezelfde motor, net hetzelfde concept, maar de laatste (replica) werkt gegarandeerd wél, met eventueel opgewaardeerde legeringen, en 'what-not'.

Denk je nu dat een rebuild van een 40 jaar oude motor ook 100% 40 jaar oud is? Of je nu 20% of 100% 'nieuwe' onderdelen gebruikt, je hebt sowieso die mooi principes verloochend en compromissen gemaakt.

Ik heb ooit wel eens aan een HD liberator gewerkt (1942). Er zijn nog onderdelen uit de betreffende periode, maar de replica's zijn tien keer beter in kwaliteit. Dus je kan er voor kiezen om elke twee jaar het ding te moeten open halen, of éénmaal de versnellingsbak netjes bouwen zodat je er tien jaar niet meer naar moet omkijken en er gewoon plezier van kan hebben. Naar schatting was toen ook een 15-20% van die motor 'nieuw'.

Ander voorbeeld is de 'rebuild' van een knucklehead harley blok (na de flathead, eind jaren 40, jaren 50) Het oorspronkelijke blok had een ontwerpfout in de olie-routing door de motor. De 'crate knucklehead' die 100% replica is heeft dat aangepast (merk je niets van, het werkt wel beter). Waarschijnlijk zijn ook de legeringen van de kleppen aangepast om op loodvrij te kunnen rijden. De werking, productie, uitvoering, ontwerp is 99.5% gelijk, maar je kan er in de praktijk wél loodvrij in kappen en elke dag gebruiken. Ik gebruik een classic liever elke dag om het verleden te laten leven, geen display stuff....

Net als dat gesigneerde blok dat zij wilden gebruiken. Het enige bruikbare, was het carter. Dus ja, carter opschonen en volhangen met 'nieuwe' onderdelen. Groot verschil met een 100% nieuw blok ja... Ok, tussen de oren weet je dat er een 'gesigneerd' carter in hangt... zowat het onbelangrijkste onderdeel van de motor...

Net zoals mensen die helemaal warm worden van mechanische horloges. Ik snap het wel, maar het strookt niet met mijn rationele visie.

Nog iets?

Trouwens, het gebruik van de crate engine heeft 0,0 invloed gehad op de uiteindelijke waarde van de veiling van die plymouth. Hij had er 55k ingepompt, en het is verkocht voor 75k. Het kon de koper aan z'n aars roesten of er een 40 jaar oud blok in zat of niet. Hij was gewoon erg tevreden over het bereikte resultaat en de dagelijks bruikbare en betrouwbare musclecar die hij had gekocht...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dingen vragen waarop het antwoord prima te googlen is, daar ben jij wel goed in hé? Ik zou eens op je toon letten!

Ik kan een uitgebreid antwoord typen maar dat ga je niet snappen. Niet kunnen of niet willen, is me om het even. Het resultaat is hetzelfde. Mensen gaan bij een restauratie niet persé voor beter of nieuwer. Dat hangt af van de auto en de eigenaar. Origineelheid, numbers matching en pedigree zijn dingen die jij hier totaal maar dan ook totaal niet op de correcte waarde weet te schatten. En tot dat veranderd is elke discussie zinloos.

Trouwens heel leuk dat je enthousiast bent. Maar verdiep je er dan eerst een beetje in voordat je van die dingen gaat roepen waarmee je meteen een heleboel kwaad bloed zet. Of je het zo bedoeld of niet, je lijkt je eigen opvattingen nogal als vanzelfsprekend te vinden. Daar kun je jezelf nogal op verkijken ;)

Als jij denkt dat een originele 426 Hemi beter kan worden vervangen door een Crate blok, dan mis je echt het punt. Ook als die crate krachtiger, betrouwbaarder en zuiniger is. Weet je wel wat een originele hemi car waard is? Of een ZL1? Een 60's racemotor? Een fortuin. En dan heb ik het niet eens in de 1e plaats over de harde cash ..

Wat ze bij White's doen, of wat Foose doet .. ik kan het tegelijk waarderen en verafschuwen. Je kunt een auto opleuken en sneller maken. Prima. Maar er blijven op die manier steeds minder originele exemplaren over. Net als de '32 Fords. Origineel een zeldzaamheid. Je moet niet alles willen veranderen. Je moet ook eens wat dingen helemaal origineel laten waar dat kan. Daarom zie je ook dat er een slag volk is die dat soort wagens koopt op een veiling, en een slag die ze links laat liggen. Teveel aan verpest.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
In die Ford F100 werd trouwens een 'Windsor' gelegd, wat wel degelijk een Ford (302 ci geloof ik) block is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 02 februari 2009 @ 12:50:
In die Ford F100 werd trouwens een 'Windsor' gelegd, wat wel degelijk een Ford (302 ci geloof ik) block is.
True, ik geloof dat ik een Windsor smallblock heb; 5.0L schoon aan de haak. Die is overigens lang gebruikt; i.i.g. de onderbouw dan. Bovenbouw zal ongetwijfeld verschillen (tussen 88 mustang & 88 CV komen komt alleen het onderblok overeen; kop etc verschilt.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy blokken in een Ford leggen is sowieso een vak apart. Een carter heeft vaak een hoog en een laag gedeelte. En wouldn't you know it .. die zijn bij Ford en GM andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

en zinloos ook.........wie rijdt er nou Chevy?

Maar serieus, dat is ook echt zinloos; ik bedoel, waarom zou je dat in godsnaam willen; alsof een van beide merken waanzinnig slecht is. Enige wat ik me kan bedenken is een ZO6 blok in een ford willen leggen, maar ja, die wil je ook in een Volvo of Audi kunnen leggen >:)

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GM is nou eenmaal veruit de grootste speler op de markt. En dus kun je goedkoper een snel Chevy blok in je auto gooien. Voor een echte hotrod maakt het niet uit want daarbij is het hele idee toch van 'als het maar werkt'.

Kijk ook naar bv. tractorpulling hier .. 9 van de 10 teams rijden met Chevy blokken. Dat heeft een reden.

Je kunt wel Ford Racing of Roush gebruiken, of Keith Black Hemi, maar dat kost je een lieve duit. En als je niets om correctheid geeft maar alleen om prijs/prestatie, dan bestel je gewoon een dikke 572 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Overigens zou het hier binnen Nederland/Europa te verklaren zijn omdat simpelweg Chevy hier officieel "gedealed" is...m.a.w. Chevy's waren hier gewoon in de showroom te koop (Caprice, Riviera, Impala, Blazer). US Ford daarentegen niet; dat was/is allemaal privaat/individueel importeren. Dus meer onderdelen beschikbaar, voor mijn auto is weinig te krijgen vanuit het magazijn; voor de Chevy's ligt veel op voorraad.

Daarom benik zo trots op mijn (niet-gekeurde, ahum) Ford CV; een van de weinige uit dat jaar in Nederland.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En HP, zijn de spullen er echt? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ja, als ik het zo hoor wel. Die 6 dozen klopt ook, het zijn 2 wielsets waarvan 1 set in 2 dozen verpakt is, de anderen per stuk.
Schijnt dat de US Export Customs destijds een aantal steekproeven heeft gedaan wat grandioos misgelopen is waardoor zo'n 110 shipments dit soort gezeur hebben ondervonden.

Morgen nog een paar belletjes plegen, maar ik heb bevestiging en een referentie, dus ik probeer vrijdag de bende op te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Dat is echt goed nieuws zeg!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Toch raar, ik neem aan dat je naam er op stond, dan ligt het ergens in een hoek te liggen.... En dan? Wat als je nu nooit had gemaild? Had iemand het na een jaar dan maar meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nou die zooi die achter uit je wagen was verdwenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Niet online
Die zooi bedoelt hij ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 00:24:
Ja, als ik het zo hoor wel. Die 6 dozen klopt ook, het zijn 2 wielsets waarvan 1 set in 2 dozen verpakt is, de anderen per stuk.
Schijnt dat de US Export Customs destijds een aantal steekproeven heeft gedaan wat grandioos misgelopen is waardoor zo'n 110 shipments dit soort gezeur hebben ondervonden.

Morgen nog een paar belletjes plegen, maar ik heb bevestiging en een referentie, dus ik probeer vrijdag de bende op te halen :)
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ter informatie :

Het schijnt dat de us customs bij een fysieke inspectie
Diverse export partijen (ca 110 stuks) voor europa op het laatste
moment appart heeft laten nemen , waardoor vertraging en uiteindelijk
fouten zijn ontstaan op de uitvoer reder manifesten en er
onduidelijkheid is ontstaan welke bestemmingen deze collis hadden.
Dat is het verhaal dus.. hoe ze dan weten dat het bestemd is voor mij weet ik niet, maar misschien dat er een referentie aan is gehangen op het moment dat het door de US customs uit de auto is gehaald. Geen idee. Het is ook wel toevallig te noemen dat net op het moment dat ik mail de goederen binnen komen, maar ik verdenk de verscheper niet van het achterover drukken van de goederen.
Zo interessant materiaal is het nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Goed te horen dat alles terecht is gekomen H-P!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7886.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7887.jpg

Yey!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7890.jpg

Én weer verder aan het shapen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.jaylenosgarage...o_player.shtml?vid=994061

De EcoJet leeft!

Met Corvette onderdelen uiteraard 8-)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Wat gaaf zeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

200 pk @ idle .. daar moet nog wat aan getweakt worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:23

YellowCube

Wait...what?

1 woord: parkeergarages.
maarre, vanwaar de naam EcoJet?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij loopt op biodiesel geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Gruwelijk :D dat geluid :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Die andere (Tru Classics) zijn voor een vriend van me, Hooked2Glass, met die rode Glasshouse 8)
Om op te lappen als reserve-reserve setje :P

Maar die 13s komen overigens niet onder de '74.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Vandaag weer de garage helemaal opgeruimd, heerlijk. Ook de Impala van m'n maat body off gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7958.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7972.jpg

En de hele voorkant van de mijne is welded shut en zit in de KBS/POR15 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7953.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/shysbcv6uFoMZNX9EXTNePet/full.jpg

Vandaag de carburateur er maar eens opgezet :9

Starten deed ie echter nog niet... maar inmiddels regent het weer, dus van de week weer verder...

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Da's dan weer jammer van die roestige hoofdremcylinder :X ziet er verder netjes uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potje Hammerite en da's ook weer gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
_Ernst_ schreef op zondag 15 februari 2009 @ 17:19:
[afbeelding]

Vandaag de carburateur er maar eens opgezet :9

Starten deed ie echter nog niet... maar inmiddels regent het weer, dus van de week weer verder...
cool man 8)

• Bestla

Bestla

Kvinne

De 4 bolts 350 ligt er in. Morgen de bouten van de bak weer vast maken en de uitlaten ook vast maken. De slangen en alle elektra weer aansluiten en al het andere wat los moest weer op hun plek schroeven, en dan kan ik weer rijden met de Blazer.

Eindelijk weer eens normaal kunnen starten _/-\o_

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Dus toch nog ff door met deze ? Of alsnog de verkoop in ?

Pagina: 1 ... 19 ... 38 Laatste