Alles wat rijdt, from the USA.. deel 5! Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 38 Laatste
Acties:
  • 196.232 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:50:
Kabelboom ? :+

Ik denk 2 kabels van en naar de ontsteking, 2 van oliedruk/koelwatertemp en hooguit een elektrische choke :P
welk jaar komt dat blok dan? En tja, caburateur, dat scheelt indd wel een hoop kabels. Bij Pfizter is het niet om uit te houden die kabels.

Ga je het blok helemaal reviseren of alleen uitgebouwd voor de gas installatie?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58

_Ernst_

Mark It Zero!

Nee, neues blok gekauft :Y)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0aZiAjFUiXpV4Pb1vLEhliux/full.jpg

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Seesar schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:38:
[...]

welk jaar komt dat blok dan? En tja, caburateur, dat scheelt indd wel een hoop kabels. Bij Pfizter is het niet om uit te houden die kabels.

Ga je het blok helemaal reviseren of alleen uitgebouwd voor de gas installatie?
Mijn blok is van '73, die van Ernst zal niet veel jonger of ouder zijn. Geen TBI oid iig.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Misschien ook leuk (ik weet niet of het al gepasseerd is)
op national geographic was er recent megafactories op over de nieuwe corvette en hoe die in elkaar gestoken wordt. (genoeg vindbaar op newsservers in hd) altijd leuk om te zien (en te kwijlen)

ps: mogelijk post ik hier binnenkort ook, ga me bezig houden met het restaureren van een corvette stingray '72 met een 454-block - enkel gaat dat een werk van lange adem zijn, mits ik ook nog een Japke moet afwerken (toyota mr2) en helemaal niets - of toch zeer weinig - van auto's ken. Maar dat wilt niet zeggen dat ik het niet wil leren. (lees me meer dan goed genoeg in, zoek alles liever 4, 5, ... keren op voordat ik ergens aan begin, en ken genoeg mensen die er wel iets van weten die me altijd willen helpen - maar ik ga de mr2 als 'test' gebruiken en als die lukt gaat de corvette een rework krijgen - die zou namelijk een body-off restauratie moeten krijgen :s :( pluspunt: block'je' doet het wel en klinkt verdomd goed)
pps: auto's staan reeds in de garage van de ouders
(ik woon zelf in een flat en de garagebox die ik heb is amper groot genoeg om een ford mondeo in te parkeren, laat staan om een corvette binnen te rijden en er aan te werken)

vraagje: zijn er goedkope benelux-handelaars waar er onderdelen gevonden kunnen worden voor zo'n 'vette ?
want de startpost is ook al even oud, en sommige links doen het ondertusse niet meer.
(heb al eentje gevonden in de US - www.corvetteamerica.com - waar meeste/alle delen vindbaar zijn tegen 'schappelijke' prijskes, maar eentje korter bij - en dus mogelijk minder wachttijd op onderdelen zou leuk zijn)

[ Voor 0% gewijzigd door soulrider op 26-10-2008 13:34 . Reden: juiste link gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:05

Bestla

Kvinne

Je kan altijd even navragen bij USA car sloperijen waar Corvette onderdelen te krijgen zijn.

Zaterdag ook even een 'nieuwe' aanwinst aangeschaft voor 900 eurootjes. Een Chevy S10 uit 91 op lpg., handgeverfd kanariegeel met de V6 voorin. Ding rijd als een bezetene trouwens >:)

Eerst maar een apktje erop en dan verder werken aan het uiterlijk.

Pics volgen nog ;)

Dan de Blazer verkopen, want de vrouw durft er niet in te rijden. >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Bestla op 27-10-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Te grote bak voor de vrouw?

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Bij mij in de stad rijden 2 vrouwen in een Blazer 6.2 Diesel en een W200. Moet kunnen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Wilde net zeggen, moet toch kunne met die amerikaanse stuurbekrachtiging. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 16:35:
Bij mij in de stad rijden 2 vrouwen in een Blazer 6.2 Diesel en een W200. Moet kunnen dus :P
W200 :9~ :9~ :9~ :9~ (m'n eerste autootje!)
Hoop ooit de mijne nog eens te restaureren.
Eerst zou 't een softtop ex-army LandRover worden als 1ste wagen, maar pa vond 'm niet veilig genoeg :9 Dus dan maar 'n ex-army W200/M880 8)7
"Daar zit je veilig in, zoon. Wat de rest betreft, die hebben gewoon pech bij 'n ongeluk."
Ome_Les schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:19:
Wilde net zeggen, moet toch kunne met die amerikaanse stuurbekrachtiging. :D
Hebben de meeste W200's dus niet standaard, had op de mijne 't systeem van een '80 Dodge Ram overgebouwd met wat aanpassingen.

[ Voor 22% gewijzigd door dodge_911 op 27-10-2008 17:29 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Maar de Blazer is 6 inch verhoogd, dus de moterkap is hoger dan het dak van menig auto. Dat maakt het lastiger om te kunnen kijken waar je rijd in smalle straatjes.
Vandaar de S10, kleiner voor hem en voor haar >:)

Maar het is amerikaans, dus ik blijf tevreden :)

Blazer gaat 5 Nov naar Roel's Cars en Bikes in Hillegom voor de laatste dingetjes. Iemand interesse?

:)

[ Voor 17% gewijzigd door Bestla op 27-10-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
soulrider schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:40:
Misschien ook leuk (ik weet niet of het al gepasseerd is)
op national geographic was er recent megafactories op over de nieuwe corvette en hoe die in elkaar gestoken wordt. (genoeg vindbaar op newsservers in hd) altijd leuk om te zien (en te kwijlen)

ps: mogelijk post ik hier binnenkort ook, ga me bezig houden met het restaureren van een corvette stingray '72 met een 454-block - enkel gaat dat een werk van lange adem zijn, mits ik ook nog een Japke moet afwerken (toyota mr2) en helemaal niets - of toch zeer weinig - van auto's ken. Maar dat wilt niet zeggen dat ik het niet wil leren. (lees me meer dan goed genoeg in, zoek alles liever 4, 5, ... keren op voordat ik ergens aan begin, en ken genoeg mensen die er wel iets van weten die me altijd willen helpen - maar ik ga de mr2 als 'test' gebruiken en als die lukt gaat de corvette een rework krijgen - die zou namelijk een body-off restauratie moeten krijgen :s :( pluspunt: block'je' doet het wel en klinkt verdomd goed)
pps: auto's staan reeds in de garage van de ouders
(ik woon zelf in een flat en de garagebox die ik heb is amper groot genoeg om een ford mondeo in te parkeren, laat staan om een corvette binnen te rijden en er aan te werken)

vraagje: zijn er goedkope benelux-handelaars waar er onderdelen gevonden kunnen worden voor zo'n 'vette ?
want de startpost is ook al even oud, en sommige links doen het ondertusse niet meer.
(heb al eentje gevonden in de US - www.corvetteamerica.com - waar meeste/alle delen vindbaar zijn tegen 'schappelijke' prijskes, maar eentje korter bij - en dus mogelijk minder wachttijd op onderdelen zou leuk zijn)
Voor Vette's is erg veel te krijgen in de US. Als je gewoon een hoop verzamelt en in 1x verstuurt is het niet duurder dan spul in NL kopen.
Foto's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestla schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 17:46:
Maar de Blazer is 6 inch verhoogd, dus de moterkap is hoger dan het dak van menig auto. Dat maakt het lastiger om te kunnen kijken waar je rijd in smalle straatjes.
Vandaar de S10, kleiner voor hem en voor haar >:)

Maar het is amerikaans, dus ik blijf tevreden :)

Blazer gaat 5 Nov naar Roel's Cars en Bikes in Hillegom voor de laatste dingetjes. Iemand interesse?

:)
Is een Syclone niks voor haar? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Idd, die dingen zijn echt cool. Vooral met 'n andere ECU en haardroger erop :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 21:43:
[...]

Voor Vette's is erg veel te krijgen in de US. Als je gewoon een hoop verzamelt en in 1x verstuurt is het niet duurder dan spul in NL kopen.
Foto's ?
die volgen, auto staat nu onder een apart zeil net als die mr2 in de garage van de ouders.
ik heb nu enkel wat foto's van achterste wielkasten en ophanging en die zijn niet om aan te zien
digitale fotoboek wordt wel netjes bijgehouden gaat netjes bijgehouden worden - zoals ik zei: werk van lange adem ;)

in de loop van deze week eens proberen wat extra foto's te voorzien (maar garage is een bende :s)

ik denk dat ik wat ga spelen met de importheffing van belgie (ben belg ;) )
als ik me niet vergis is - sinds september dit jaar - alles onder de 250 euro taks en btw vrijgesteld bij invoer :)
en de meeste stukken die ik nodig heb zijn daar ver onder, zelfs met de stijgende dollar nu, dus dan kan ik zelfs nog wat combineren - hetgeen ik zo uitspaar qua invoertaks en btw is meer dan de extra verzendkosten om alles op te delen.
(liever 3 pakketten van elke 200 euro en bv 3x50 euro verzending en dan geen invoertaks of btw, dan 1 van 600 waar ik 100 euro verzending voor betaal en nog eens in totaal 32% invoertaks + btw, dure stukken zullen dan ook apart doorkomen)

adhv hieronder: heb al shippers gevonden die vanuit de US ook rechstreeks naar BE sturen - vooral voor US-firma's die niet versturen naar een adres buiten de US - of bv enkel grondvervoer aanbieden voor grotere stukken (steken zij hem in een container) - maar dat haalt niet weg dat er importtax en btw betaald moet worden eh ;)
Vaak betaal je bv 5% van de waarde aan hen voor handeling + (ev. gedeelde) shippingskosten waar dan vaak nog eens die tax+btw opkomt bij import (want die gaan zij niet voor jou betalen)
(en daar is be dan weer goedkoper in nl 32% (11% tax + 21% btw) voor alles met een pakketwaarde boven 250 euro (als particulier) tegen 41% (22% tax +19%btw) - onbekend of er een bedrag is dat vrijgesteld wordt )

maar dat zijn dingen die ik in detail ga uitzoeken, zodra ik weet welke onderdelen ik allemaal nodig heb ;)
(mijn budget is een beejte beperkt, maar de tijd die er in mag kruipen niet)
(ps: auto is een cadeau van hen aan mij, omdat mijn ouders er zelf de tijd of het geld niet kunnen insteken zoals eerst gepland - ze willen me er wel bij helpen en ik moet enkel beloven dat ik hem na restauratie niet verkoop, maar hou en onderhou)

[ Voor 36% gewijzigd door soulrider op 27-10-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Eventueel via NL spelen. Zitten wel aardig wat shippers in de US en NL die dat voor je kunnen regelen. Scheelt je alsnog een hoop dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant gedachtenexperimentje:
(puur hypothetisch uiteraard, maar toch wel leuk om eens over na te denken mocht het er echt van komen)

Battle Royale: If GM and Chrysler merge, which models survive?

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/10/battleroyale_opt.jpg

Als je op de link onderaan klikt zetten ze nog 12 andere modellen tegenover elkaar.

Sowieso zitten er best wel iconen tussen die niemand graag zou laten gaan tvv het 'andere' kamp. (jeep, de muscles, corvette...)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal. Maar dan met veel onderdelen gedeeld. De modelnamen laten ze echt niet zomaar gaan. Dat is kapitaal in de vorm van naamsbekendheid en marktaandeel. Reputatie.

Er zijn nog zat lui die op dodge pissen en chevy rijden, of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Grrrrr :(

Verzekeringsmaatschapijen en de database voor autogegevens >:)

Als ik het kenteken op hun sites invoer dan 'vult' de site de gegevens vanzelf aan.
Het kenteken is van de S10 ! VH-LB-39 try it out yourselfs.

En waarmee komen hun op de proppen? Met een Chevy Suburban 5,7 V8 >:)

Een S10 kennen ze niet ! Tenminste, als je Chevy Blazer invoert, dan kun je kiezen uit S10 combi A hardtop 4x4 of S10 combi B hardtop 4x4 8)7

Gelukkig bestaat er zoiets als Bestelpolis voor bestelauto's (is ook onderdeel van Netpolis van bovenstaand verhaal ) waar het wel lukte _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Chevy, mijn auto kennen ze niet eens, op kenteken weten ze niet welk model en op type snappen ze het al helemaal niet. Verzekering kwam met een voorstel waarin stond dat de catalogusprijs 110.000 euro is. Right :X Wel geimporteerd uit de USA btw:

Afbeeldingslocatie: http://stewie.biz/pics/IMG_0548-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://stewie.biz/pics/IMG_0550-small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://stewie.biz/pics/of05_0005560524.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 31-10-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Maar die auto rijdt toch echt al een tijdje rond in Nederland. Daarnaast kun je de catalogus prijs via de invoerkanalen terugvragen; zij weten wat ze hebben moeten betalen aan BPM en dus de straat/dagwaarde van het ding en de nieuwwaarde.

Maar die auto rijdt hier toch al zo'n jaar of 5 rond? Dat is dan toch geen onbekende, een Infity FX?

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Infinity is nog geen officieel merk hier. Vandaar dat ze zo'n auto ook niet kennen.

Mijn S10 rijd hier al sinds 95 rond, des te vreemder dat dan de database op hol slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waah wat vet .. helaas is de veiling afgelopen. Zo bruut!

http://cgi.ebay.com/ebaym...iewItem&item=150301618614

Afbeeldingslocatie: http://i16.ebayimg.com/01/i/001/11/9f/fce5_1.JPG

Is van eigenaar gewisseld voor $45K

Het is de echte MGM Studiowagen (van het park).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sow, en dan maar 45.000 dollar? koopje zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Voertuig
Kenteken        
Voertuigsoort       personenauto
Merk        CHEVROLET
Handelsbenaming     IMPALA
Brandstof       LPG (Liquified Petrol Gas)

Vervaldatum APK     22-11-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling        22-10-2007

BPM     € 0
Motorrijtuigenbelasting     Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd     Ja

Jeuj :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58

_Ernst_

Mark It Zero!

Kan er weer ff tegen :Y)

Maar:
Datum aanvang tenaamstelling: 22-10-2007

Hoe dat zo? :?

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Had 'm eerst op m'n pa zijn naam staan, toen overgeschreven kennelijk :P

Binnenkort begin 't ding te slopen denk ik, altijd pijnlijk :X
Heb wel een professionele plaatwerker die me wel wil helpen, dus hopelijk staat 'ie er straks rond de zomer helemaal strak bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Veel succes dan maar weer HP! :D

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 12 november 2008 @ 23:28:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Voertuig
Kenteken        
Voertuigsoort       personenauto
Merk        CHEVROLET
Handelsbenaming     IMPALA
Brandstof       LPG (Liquified Petrol Gas)

Vervaldatum APK     22-11-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling        22-10-2007

BPM     € 0
Motorrijtuigenbelasting     Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd     Ja

Jeuj :P
Gefeliciteerd! Ik wou dat ik zo ver was met mijn auto; nog problemen met bepaalde wetgeving en je amerikaanse uitvoering?

Ben echt huiverig, hoewel ik een aardig adresje gevonden heb denk ik voor de indiv. keuring. Kosten; 1600 euro }:|

T60P Widescreen

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Seesar schreef op donderdag 13 november 2008 @ 07:52:
[...]

Gefeliciteerd! Ik wou dat ik zo ver was met mijn auto; nog problemen met bepaalde wetgeving en je amerikaanse uitvoering?

Ben echt huiverig, hoewel ik een aardig adresje gevonden heb denk ik voor de indiv. keuring. Kosten; 1600 euro }:|
Ik denk dat dit z'n keuring van z'n Impala is die hij al had. Niet van z'n nieuwe Wagon.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Klopt ;)

• Bestla

Bestla

Kvinne

Hoi, hoi, de Blazer is weer goedgekeurd voor 2 jaar ( 11-11-2010 ) >:) Mooie datum toch ;)

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:13
Hier een zooi foto's van de SEMA 2008 autoshow :)

http://marypozzi.zenfolio.com/p554063276/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 707 :~

11,6 liter :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Vet, die bak ook, ben de naam er ff van kwijt;

Afbeeldingslocatie: http://marypozzi.zenfolio.com/p554063276/e12db2920

Even uit onze shop, op een iets lager niveau :P

Afbeeldingslocatie: http://i-eclectica.org/wordpress/wp-content/my%20images/IT/terminator%20II.jpg

Euh,

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7318.jpg

Vanavond begonnen met de teardown van de '74
Door de schroeven van de chrome trim rond de wielkas (niet op de foto) begint de bende van binnenuit te roesten. deze kant valt mee, maar de andere kant heeft toch wel serieus wat las- rol- en zetwerk nodig..
Roest probeer je voor jezelf altijd te baggetaliseren natuurlijk, maar als je eenmaal aan 't prikken gaat... :+ Door de bouwlamp lijkt er op de foto wel meer roest te zijn dan in 't echt
Gelukkig is het vrij geconcentreerd zo hier en daar. 't Plan is om de ruiten eruit te halen, de voorruit lekt en wat plaatwerk onder de achterruit is rot. Vervolgens laat ik de auto strak maken, en wordt 'ie in principe weer dezelfde kleur groen. Misschien een candy erover, eerst ff wat proefstukjes doen.
Dan 't interieur, ff kijken of ik zelf de boel opnieuw ga naaien of dat ik 'n interieur op de kop tik ergens.
Tegen die tijd zal de zon wel weer enigzins branden, en hoop ik daar nog wat van mee te gaan pakken.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7320.jpg

Verder zijn we sinds kort bezig met het gieten van brons. Leuk voor accesoires :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 16-11-2008 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ok next, some mo' Detroit steel 8)

Gister heeft m'n maat z'n container met vergane glorie binnen gekregen.
Ik vind 't maar moedig :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/_MG_7347.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/_MG_7367.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/_MG_7373.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/_MG_7389.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/_MG_7413.jpg

'32 Chevy, '50 Merc, '3x International, en niet afgebeeld nog een '36 Ford en allerlei grilles, Flathead V8 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die had de komende 20 jaar niks te doen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ook voor verkoop om de shippingkosten een beetje te drukken.
Die '32 Chevy body kan 't mij wel doen btw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Damn, prachtig hoor dat spul! 8) Goeie foto's ook.
Ik neem aan datie ze helemaal gaat restaureren tot aan originele nieuwstaat? Dan heeftie idd voorlopig veel geld en tijd uit te geven :9 Maar vind het echt geweldig datie die ouwe knarren weer wil opknappen. Vergane glorie in ere herstellen _O_

[ Voor 6% gewijzigd door Knightwolf op 21-11-2008 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knightwolf schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 02:07:
Damn, prachtig hoor dat spul! 8) Goeie foto's ook.
Ik neem aan datie ze helemaal gaat restaureren tot aan originele nieuwstaat? Dan heeftie idd voorlopig veel geld en tijd uit te geven :9 Maar vind het echt geweldig datie die ouwe knarren weer wil opknappen. Vergane glorie in ere herstellen _O_
Ik zou eerder aan een hotrod projectje denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Idd, rat/hotrod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 01:12:
Ok next, some mo' Detroit steel 8)

Gister heeft m'n maat z'n container met vergane glorie binnen gekregen.
Ik vind 't maar moedig :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

'32 Chevy, '50 Merc, '3x International, en niet afgebeeld nog een '36 Ford en allerlei grilles, Flathead V8 etc.
Geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Die is gek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Een hot/ratrod is dan weer zonde van zo'n ding ;( Van veel van die wagens zijn al bijna geen originelen meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak er een survivor van, dan ben je tenminste nog een beetje origineel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Mwah, zolang die dingen nog uit Canada te plukken zijn voor 'n paar honder dollar..

Zo'n '32 Chevy is leuk origineel, maar gechopt, met een dikke flathead V8, oldskool (Zenith) wielen en stevige achteras nog veel leuker :)
Maar die Mercury biedt wel perspectief om als mooie mild custom door 't leven te gaan, instappen is zo cool met die suicide doors, en met m'n 1.98m zoveel ruimte achterin :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choppen, matzwart, frame verstevigen met moderne ophanging, en dan een 572 er in schroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Zoiets zou erg tof zijn idd, maar hij is lopend weggezet naar het schijnt, dus om 'm met het originele blok weer lopend te krijgen zou ook leuk zijn. Ik denk alleen dat de cilinderwanden 't de afgelopen decennia wel hebben bekeken..

Onderstaande flathead komt ook uit de jaren '50, die gaan we de komende tijd bekijken.
260ci (oid) Fordje. Het TIG-apparaat op de achtergrond is te koop btw. Watergekoeld, en minstens 150 kg :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7433.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7428.jpg

Binnenkant van 't scherm is helemaal kaal nu, ff wat stukjes inlassen, naden afkitten en behandelen met por15 oid, en anti-steenslag erover.
De roest is allemaal wel te herleiden, in de wielkasranden voornamelijk dankzij de schroeven van de chrome trim :(

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_7431.jpg

Echt languit he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mhehehe .. parkeergarage terreur }>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Haha wat een dom filmpje :P

Ik heb 't zo nu en dan ook wel 'ns als ik met de Impala door de stad rijd dat er alarmen af gaan. Bij stationair dreunt 'ie heel erg, glazen e.d. staan altijd te rammelen in de kast dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Mja is eigenlijk ook een vrachtwagen blok dus dan kan kloppen :+

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

* BalusC dacht héél even dat je daadwerkelijk een lijk in je koffer had :X

Groot hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
MadMarky schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:12:
Mja is eigenlijk ook een vrachtwagen blok dus dan kan kloppen :+
Wel op gebaseerd natuurlijk, en 't is ook idioot dat zo'n blok in een Corvette of Chevelle e.d. gestopt werd. Maar wel gaaf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen welk merk en type deze auto is (de bovenste) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
1958 Plymouth Belvedere.

Kan je ook deels aan de koplampen zien, bijna alle grote concerns begonnen in '57/'58 met dubbele koplampen.

Hoewel, nu ik ff zoek begin ik te twijfelen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-11-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:19:
[...]

Wel op gebaseerd natuurlijk, en 't is ook idioot dat zo'n blok in een Corvette of Chevelle e.d. gestopt werd. Maar wel gaaf :D
Das waar :)
Mijn buurman klaagde altijd al dat ie mij 's ochtends weg hoorde rijden. Ter info: hij slaapt niet aan de straatkant maar aan de andere kant van het huis.
Nu rij ik met een 1.6 Ibiza naar m'n werk en hoort ie niets meer :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:31:
1958 Plymouth Belvedere.

Kan je ook deels aan de koplampen zien, bijna alle grote concerns begonnen in '57/'58 met dubbele koplampen.

Bedankt voor de info, ik vind het een geweldige wagen om te zien :9
EDIT:
1958 Plymouth Belvedere.

ja, ik zie nu ook verschillen nu ik nog is een keer goed kijk.
ach, ik ben ook niet helemaal fris meer 8)7
Mocht iemand het weten dan hoor ik het graag :)

[ Voor 38% gewijzigd door BlackRageNL op 23-11-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

1958 Plymouth Belvedere.

Het is dat ik mijn lenzen niet in heb, anders zou ik toch kunnen zweren dat ik daar Buick op die motorkap zie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
MadMarky schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:35:
[...]

Das waar :)
Mijn buurman klaagde altijd al dat ie mij 's ochtends weg hoorde rijden. Ter info: hij slaapt niet aan de straatkant maar aan de andere kant van het huis.
Nu rij ik met een 1.6 Ibiza naar m'n werk en hoort ie niets meer :P
Heb je die blauwe Chrysler niet meer dan?

Ik heb wel es gehoord van buren dat als ik wegrij met de T/A dat ze dat kunnen horen (en dan zeggen ze tegen elkaar "hey dat vliegtuig gaat weer weg :P" hahaha. Maar heb er nooit negatief over gehoord dat ze er last van hebben of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
hermedico schreef op zaterdag 22 november 2008 @ 23:41:
[...]

Bedankt voor de info, ik vind het een geweldige wagen om te zien :9
EDIT:

[...]

ja, ik zie nu ook verschillen nu ik nog is een keer goed kijk.
ach, ik ben ook niet helemaal fris meer 8)7
Mocht iemand het weten dan hoor ik het graag :)
Ik ben er uit, het is een '59 Desoto Fireflite :)

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_wBsylBY_Qys/RxlUDqvDzpI/AAAAAAAABmQ/O4fDG0lQVpU/DSC_0395.JPG

Het zou sowieso geen Buick kunnen zijn, de Mopar ontwerpen tov GM zijn toch wel duidelijk verschillend over 't algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Knightwolf schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:43:
[...]

Heb je die blauwe Chrysler niet meer dan?

Ik heb wel es gehoord van buren dat als ik wegrij met de T/A dat ze dat kunnen horen (en dan zeggen ze tegen elkaar "hey dat vliegtuig gaat weer weg :P" hahaha. Maar heb er nooit negatief over gehoord dat ze er last van hebben of zo :)
Jawel, maar ik heb nu een leasebak voor woon-werk verkeer ;)
De Chrysler heeft standaard al een 2,5" uitlaat. Stationair ietsje een 'lope' in het toerental en een brom die je wel door een muur heen hoort. Zo weet je tenminste ook of de motor nog loopt, iets waarvoor je bij de Ibiza nog wel eens op het dashboard moet kijken...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik heb wel eens een Cuore 2x gestart omdat ik overtuigd was dat 'ie niet liep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ Ik een nieuwe Panda. 5 keer zelfs. Langs de snelweg bij de pomp. Gewoon niet horen dat ie loopt. Ook geen toerenteller waar ik het aan kon zien.

De 'vette is wel een paar keer als sleepboot omschreven wanneer hij stationair over een parkeerterrein bulderde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:11:
[...]

[afbeelding]

Het zou sowieso geen Buick kunnen zijn, de Mopar ontwerpen tov GM zijn toch wel duidelijk verschillend over 't algemeen.
Ik denk dat ik maar blij ben dat ik mijn lenzen niet in had. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 23 november 2008 @ 15:11:
[...]

[afbeelding]

Bedankt voor de info man ;)
ik moet toch zeggen dat ik de 1958 Plymouth Belvedere stukken mooier vindt om te zien dan de '59 Desoto Fireflite :+

[ Voor 11% gewijzigd door BlackRageNL op 23-11-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/_MG_7373.jpg
Dat lijkt me een erg leuk project om aan te werken. Donkerblauw, veel chroom en dan rode vlegen!

Ook zag ik vorige week de nieuwe limousine bij het taxibedrijf, ingeruild voor 2 oude limo's. Wederom een lincoln, dit keer uit 2002. Het ding is maar liefst 8.10m lang, en er is achter plaats voor 8 man. Helaas nog geen foto's, maar hij is te vergelijken met deze:

Afbeeldingslocatie: http://cityliteslimousine.com/images/lincolns/blinc_airport.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Tomfish op 24-11-2008 21:43 . Reden: Beter plaatje.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Town Cars zijn dan ook gaaf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Zojuist ff voorschermpjes opgehaald zonder roest, scheelt weer werk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:23:
Zojuist ff voorschermpjes opgehaald zonder roest, scheelt weer werk 8)
Zelfde kleur of mag je ze gaan overspuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Andere kleur, ander jaar, ander model :P

't Zijn schermen van een '73 Caprice, dus ik heb er wel leuke zijverlichting in nu, maar moet wel zaken aanpassen om de richtingaanwijzer erop te bevestigen. Maar da's geen probleem.

De auto wordt sowieso helemaal herspoten, dus de kleur is van minder belang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

En dan de vraag: welke kleur gaat het worden?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Groen, sowieso. In principe dezelfde kleur, misschien iets met een candy of kleine gimmick, maar ik ben nog steeds behoorlijk gecharmeerd van de originele kleur :)

Afbeeldingslocatie: http://i381.photobucket.com/albums/oo260/EDWINS67/DSC01184.jpg
Zoiets bijv, maar ik wil 'm ook niet te opvallend hebben.

Een Duitse vriend van me heeft trouwens eenzelfde Caprice gehad;

Afbeeldingslocatie: http://m-steinmetz.de/myone/greenlizzard.JPG

8)

[ Voor 46% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 30-11-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Verwijderd schreef op zondag 23 november 2008 @ 19:32:
De 'vette is wel een paar keer als sleepboot omschreven wanneer hij stationair over een parkeerterrein bulderde :P
Hehe, herkenbaar 8)
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 30 november 2008 @ 15:26:
Groen, sowieso. In principe dezelfde kleur, misschien iets met een candy of kleine gimmick, maar ik ben nog steeds behoorlijk gecharmeerd van de originele kleur :)

[afbeelding]
Zoiets bijv, maar ik wil 'm ook niet te opvallend hebben.
Je weet toch dat die 2 zaken niet samen gaan :+
Tis OF candy, OF onopavllend :D

[ Voor 52% gewijzigd door Knightwolf op 30-11-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik vind het echt zonde van de auto (dat candy groen en "opleuken"; ik ben voorstanden van origineel houden met sportief tintje (mooiere velgen of special editions etc);, maar ik vind het wel knap hoe je het allemaal doet. Geen halve maatregelen ;) en goede afwerking.

Bdw, je Barnfinds zijn wel vette foto's; blijven mooie auto's he (ook hierbij vind ik het jammer dat ze verkracht gaan wordne d.m.v. hotrotting; eerste uitvinder hiervan was wel origineel, maar nu lijken ze allemaal op elkaar vind ik).

Zal snel eens wat leuke foto's uploaden die ik nog tegenkwam tijdens mijn reis.

[ Voor 10% gewijzigd door Seesar op 01-12-2008 09:05 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Thanks, en ieder z'n eigen ding he :) Zoveel verdere (zichtbare) gimmicks komen er ook niet op.

Vanavond ff scherm gepast, en let ff op de gaten van de oude aan de linkerrechterzijde na wat prikken :+

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/01122008(001).jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/01122008(003).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over het algemeen is het zo, dat emperisch bewijs heeft aangetoond, dat waar geprikt wordt, gaten ontstaan.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Vaak het geval idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo .. iemand is creatief geweest met pen en muispad. Ik zeg: lekker bouwen .. mooi ding!

Corvette C3R: een C6 in een C3-inspired jasje :9

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-WWJHWQ64.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-66ZE83GZ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HNGRND83.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-L76FGEWP.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HNQZENNW.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZTHQJYKM.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-PWUBMHBO.jpg

En hier nog een bult mooie renders in hogere resolutie:

http://www.seriouswheels....-Christian-Cyrulewski.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Nice. De Stingray heerscht zwaar. Je ziet ze hier nog best regelmatig rondrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 06:47:
Ik zeg: lekker bouwen .. mooi ding!
^^^ met hem (en ik ben niet eens een corvette-lover)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Al verschillen de smaken over de C3 wel altijd enorm, ik vind 'm super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Super ding.

Bij die auto horen ook gewoon klapkoplampen

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ziet er goed uit :) Mooie klassieke invloed vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kwam dit tegen daarnet: http://www.2dehands.be/ch...mer&auto_merk=10&start=42

ziet er wel iets moois uit voor een projectje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Moet nog wel 'n hele hoop aan gebeuren hoor. Wat dat betreft heb je net zoveel aan zo'n exemplaar als wat een vriend van me heeft gekocht. Uit elkaar, gestraald en gelast moet 'ie toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 00:44:
Moet nog wel 'n hele hoop aan gebeuren hoor. Wat dat betreft heb je net zoveel aan zo'n exemplaar als wat een vriend van me heeft gekocht. Uit elkaar, gestraald en gelast moet 'ie toch.
ja dat weet ik, maar het gewoon iets waar ik van droom. Om het natuurlijk ooit te kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Hydraulik-Phunk schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:01:
Al verschillen de smaken over de C3 wel altijd enorm, ik vind 'm super :)
Inderdaad.

Ik vind het erg knap gemaakt zo, een C6 een C3-look geven... maar het enige minpunt hieraan vind ik de teveel jaren 70 punt van de neus en grille. Ik hou eigenlijk alleen van de 81-82 C3's, maar niet de oudere types :)
Ontwerp een 82 C3 neus hier op dat geval en dan mogen ze hem van mij ook bouwen :9
B-Buster schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 13:06:
Super ding.

Bij die auto horen ook gewoon klapkoplampen
Inderdaad, dat mis ik bij de latere modellen NSX en Diablo, maar ook bij de C6 dus best wel erg :)

Edit: wat meer pics voor in het topic :P
De bouwjaren baseer ik even snel op wat ik met google aan resultaten kreeg, maar zal wel ongeveer kloppen in grote lijnen.

1968 - 1972 met chromen randje

Afbeeldingslocatie: http://www.corvetteblogger.com/images/content/020707_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/texasrodz/138-3873_IMG.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.buyavette.net/7601.jpg

1973 - 1979 zonder chromen randje

Afbeeldingslocatie: http://firsttraderegistry.com/forsale/4_06/73corvette2/1973%20corvette%20andy%20001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.rayskillmanclassiccars.com/images/cars/1973%20CORVETTE%20YELLOW%20R180.jpg
Afbeeldingslocatie: http://corvette-nation.com/am_listings/images/4_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.motorera.com/corvette/1970/1978/78black1.jpg

1980 - 1982 met strakkere en scherpere neus :9

Afbeeldingslocatie: http://www.chicscorvettes.com/forsale12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.buyavette.net/91201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.goldenchariotsinternational.com/gallery/600/grh600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.vettetech.com/projects/c3gs/be/fs-be-17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i194.photobucket.com/albums/z313/lepgirlphx/1981corvette.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Knightwolf op 05-12-2008 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die hele vroege C3's erg smakelijk. Ik vind het dus mooi ie ze die neus heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Gheheh, toch wel grappig, een oud- buurman van mij had die Pacecar versie!

Was wel een gave bak(Nu heeft hij de nieuwe paarse pacecar). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Heet die buurman toevallig Paul? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:49

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

@Knightwolf

Ik mis eigenlijk dé Stingray in jouw rijtje.....

.....deze dus

Afbeeldingslocatie: http://www.nod-valley.k12.ia.us/community/automuseum/images/carsweb/images/1963CorvetteStingray.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arleesclassicautos.com/cars/1967corvette/large/1967corvette1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.classicrallies.com/img/car_for_sale/cfs_677_3_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Waarom mis je die in mijn rijtje? Wat je hier laat zien is een C2, geen C3 :) Daarom komt de C2 niet in mijn C3 rijtje voor ;)

Edit:

Nog een leuk filmpje voor HlpDsK :P in september 2005 kwam ik op de A8 vlak voor Amsterdam een zwarte Corvette C4 tegen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Fje9M4ioxto]

Edit 2:

Owja, deze kan ik hier ook wel posten eigenlijk :)

Lekker spelen op een groot leeg besneeuwd parkeerterrein. Februari 2004 toen ik de TransAm nog maar net had.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ry1apBgWD_k]

Donut op een vrachtwagen laad/losplaats @ Saturday Night Cruise 2005. Had pas een maand de nieuwe motor erin liggen en moest nog ingereden worden :P Heb ook rustig aan gedaan, want dit was met amper half gas en maar amper 2500 rpm.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=W1_LSSk0Y2I]

Driften/donut op een groot parkeerterrein, later ergens in 2005.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6RX2wUV2k9E]

[ Voor 107% gewijzigd door Knightwolf op 05-12-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Jups, Paul de Glazenwasser. EN zijn zoon heet Joey. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ome_Les schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 08:34:
Gheheh, toch wel grappig, een oud- buurman van mij had die Pacecar versie!

Was wel een gave bak(Nu heeft hij de nieuwe paarse pacecar). :D
Die Pacecar kwam ik laatst tegen. Stond te koop, en nu nog steeds trouwens nu ik kijk: http://www.jsmotors.com/viewDetail.cfm?ID=862

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ome_Les schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 10:09:
[...]

Jups, Paul de Glazenwasser. EN zijn zoon heet Joey. ;)
Dat weet ik niet, maar misschien dat je z'n auto herkent... issie dit? :P was 1 sept 2007 op het Midland-circuit.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qTpH2bP9gL4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:47

Stewie!

Keen must die!

Het circuit is al een en al bocht, waarom maken ze dan nog die extra slaloms erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Knightwolf schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:01:
[...]

Dat weet ik niet, maar misschien dat je z'n auto herkent... issie dit? :P was 1 sept 2007 op het Midland-circuit.

[video]
Dat zou hem zo maar eens kunnen zijn.

De auto lijkt erop, het geluid is het in ieder geval wel. En als ik het goed zie, zie ik nog net zijn zonnebankbruine glimbol onder de helm vandaan komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knightwolf schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:00:
Nog een leuk filmpje voor HlpDsK :P in september 2005 kwam ik op de A8 vlak voor Amsterdam een zwarte Corvette C4 tegen.

[video]
Stoere muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:49

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Knightwolf schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 09:00:
Waarom mis je die in mijn rijtje? Wat je hier laat zien is een C2, geen C3 :) Daarom komt de C2 niet in mijn C3 rijtje voor ;)
Excuseer mijn lompheid. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Die 2e C2 in de post van Oemfoefoe, man wat geil, dikke 427 erin :9

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/13122008(001).jpg

Na 2 weken schuren en moeilijk doen vanochtend alles even in de POR15 gezet voor zover ik er bij kon.
Tzt gaat de voorwielophanging nog wel uit elkaar voor nieuwe rubbers, en laat dan alles stralen en poedercoaten denk ik, maar ter voorkoming van een meerjarig project en het feit dat 't nog niet noodzakelijk is laat ik 't eerst zo.
Airco unit gaat er ook af, kan ik weer fatsoenlijk bougies wisselen :)

Pagina: 1 ... 18 ... 38 Laatste