Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Die aeroneus gaat nog wel, maar die vleugel is echtBestla schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:22:
Nascar uitvoering![]()
Zonder die vleugel en aeroneus is het een brute bak

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Vriend van me is net terug uit Canada, met 2 nieuwe aanwinsten:

Voorbeeldfoto's van de modellen, het zijn puur de body's + 1 chassis.
Zal nog wel ff duren voor ze hier zijn, maar onze garage gaat wat leuke projecten voortbrengen de komende jaren
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
De Amazon gaat vrij langzaam, is van dezelfde jongen die die 2 oude body's heeft gekocht.
Daarnaast heeft ie dus ook nog een Pontiac Bonneville en Yamaha bike (foto onder) waar ie druk mee is, plus wat werk voor vrienden etc.
Misschien dat ik tzt met die Amazon verder ga, ik heb nog een (Rover) V8 liggen die nog een toepassing nodig heeft

[ Voor 5% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 16-08-2008 00:59 ]
Oeh damn
Ik weet niet... die C6 is sinds de C2 weer de eerste zonder opklap-koplampen en vond ik altijd helemaal niks... maar tegenwoordig begin ik het model toch zeker te waarderen eigenlijk
Ik weet niet hoor, maar dat is juist de Superbird. Zonder die neus en vleugel is het gewoon geen Superbird meer en heb je een heel ander model auto dat onder een heel andere naam door de wereld gaat (kan ff niet op die typenaam komen)... Zeg dan dat je die *insert typenaam* mooier vindt dan de SuperbirdBestla schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:22:
Nascar uitvoering![]()
Zonder die vleugel en aeroneus is het een brute bak
Het hoort er dus gewoon opFrancis schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:40:
[...]
Die aeroneus gaat nog wel, maar die vleugel is echt
Druk baasjeHydraulik-Phunk schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:58:
Nee, die met die vlammen is een Impala. Dat project staat even stil omdat die vriend voor 1,5 jr in Californie zit.
De Amazon gaat vrij langzaam, is van dezelfde jongen die die 2 oude body's heeft gekocht.
Daarnaast heeft ie dus ook nog een Pontiac Bonneville en Yamaha bike (foto onder) waar ie druk mee is, plus wat werk voor vrienden etc.
[ Voor 50% gewijzigd door Knightwolf op 16-08-2008 06:43 ]
Plymouth Belvedere/Road Runner bodyKnightwolf schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 06:37:
Ik weet niet hoor, maar dat is juist de Superbird. Zonder die neus en vleugel is het gewoon geen Superbird meer en heb je een heel ander model auto dat onder een heel andere naam door de wereld gaat (kan ff niet op die typenaam komen)... Zeg dan dat je die *insert typenaam* mooier vindt dan de Superbird
*empty*
Verwijderd
Meer renders, in het groot, op http://rossirevolution.com/images.html
Het is dus C6 based body geinspireerd op een C2.
Persoonlijk vind ik het wel wat hebben, maar ik vind de neus te hoog waardoor hij nogal aandoet als een Dodge Challenger. Ik heb liever een standaard C6 Z06

[ Voor 80% gewijzigd door Bestla op 20-08-2008 21:38 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
...:::everybeat.nl
Wat dacht je, C1, C2, C3, C4, C5, C6, allemaal Corvette's in een nieuw jasje toch ?Angeloonie schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 21:39:
Gewoon een Stingray in een nieuw jasje..
Ik vind 'm super, laat maar komen zoiets. Er zijn overigens zat C2's op een C4/C5 platform, met supercharged motoren alles
Als ik de tracker mag geloven was vanmiddag om 12:00 mijn auto'tje hier:

Nederland in zicht
Alleen wordt 'ie niet live geupdate, vanmiddag rond 2u zag ik nog de status van 0600.
Met al het gemanouvreer en het feit dat 'ie niet meer op max cruissnelheid zal varen door het kanaal zal 'ie wel een eind in de middag aanleggen morgen.

Wel maf trouwens, het schip waarmee 'ie initieel zou worden verscheept was overboekt, dus is 'ie op een ander gezet.
Ik vond het al zo vreemd, dat toen ik de 1e keer de container trackte hij in Texas begon, terwijl 'ie vanuit LA zou vertrekken. Hij is dus van Victorville naar LA gegaan, en van LA weer over de weg naar Texas harbour. Dikke 1600 mijl

No way I'ma pay for that!
[ Voor 74% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 20-08-2008 23:52 ]
Schijnt op de een of andere manier toch rendabel te zijn. Mijn Benz werd ook met de trein van de west naar de oostkust verplaats om vanuit daar verscheept te worden, ipv de westkust zoals ik afgesproken had en voor betaald had.Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:46:
Wel maf trouwens, het schip waarmee 'ie initieel zou worden verscheept was overboekt, dus is 'ie op een ander gezet.
Ik vond het al zo vreemd, dat toen ik de 1e keer de container trackte hij in Texas begon, terwijl 'ie vanuit LA zou vertrekken. Hij is dus van Victorville naar LA gegaan, en van LA weer over de weg naar Texas harbour. Dikke 1600 mijl
No way I'ma pay for that!
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Raar, ik heb niks aan 't plaatje of bericht veranderd
Life goes as it goes.
Ik vind hem niet lelijk ofzo, maar die lijnen komen zowat 1:1 van de Stingray.Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 23:36:
[...]
Wat dacht je, C1, C2, C3, C4, C5, C6, allemaal Corvette's in een nieuw jasje toch ?
Ik vind 'm super, laat maar komen zoiets. Er zijn overigens zat C2's op een C4/C5 platform, met supercharged motoren alles
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Klopt, het lijkt erop dat 't schip gezonken is voor de kust van Plymouth.. zou wel ironisch zijnt3q schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:06:
Dus met het schip op het plaatje word het verstuurd? Kicke, ik heb geprobeerd het schip te tracen maar kan haar niet vinden, of ze ligt stil of zend geen signaal meer uit, jammer.
Ik ga er vanuit dat 'ie op dit moment lang (vooral lang) en breed in de haven ligt.

En nog even die van een vriend:

[ Voor 6% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 22-08-2008 00:32 ]

Ik ontwaar een ladder links naast het monster.Knightwolf schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 02:22:
Die laatste met dat ventje er naast, hoe kom je daar uberhaupt in??
Lol, het foute tuning topic is ergens anders hoorHydraulik-Phunk schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:32:
Dit vind ik zo gaaf he, al zijn sommige wel wat te hoog:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
De hoogte dan
Vandaag komt iemand kijken voor de Blazer, ik hoop dat hij het wat vind. Ik heb nl al iets anders op het oog.
die zijn zeker nice! maar k denk als je zo'n dually hierheen wilt halen dat de beste tijd daarvoor toch wel nu is aangezien ze hem daar niet meer verkocht krijgen met de huidige benzine prijzen daaro...Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:54:
Nee joh, die 1e zwarte, en die gele vind ik wel uber bruut
met alle respect; ik vind ze echt oer, maar dan ook echt oer-lelijk. Dit straalt echt een "ik heb een pik extensie nodig" gehalte uit.Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:32:
Dit vind ik zo gaaf he, al zijn sommige wel wat te hoog:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een mooie '74 suburban of mooi behangen Tahoe/Explorer (behangen = extra verlichting, instapbeugels, kangaroevanger etc), vind ik super, maar dit vind ik echt smaak- en stijlloos.
Gelukkig valt over smaak niet te twisten natuurlijk
Die verscheping is bdw rendabeler via trein omdat het Panama kanaal ongelooflijkt duur is (met ongelooflijk bedoel ik 3000 tot 4000 dollar alleen al voor een klein zeilbootje). Zo'n tanker kost nog veel meer en waarschijnlijk is een treinreis met overladen evenduur als een schip via het Panamakanaal.
Die van mij moest ook via het Panama (LA naar Rotterdam), maar heeft door de douane ook zijn boot gemist. Dus hij is ook via Houston per trein naar de oostkust gegaan en daar overgescheept naar R'dam. = kut, maar het is het zeker het wachten waard.
*argh, waarom doet me "g" het ineens niet meer op me tb?????
T60P Widescreen
Idem hier. Maar als ik zoiets zie rijden, dan tovert het wel een grote glimlach op me mondSeesar schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 20:32:
[...]
met alle respect; ik vind ze echt oer, maar dan ook echt oer-lelijk. Dit straalt echt een "ik heb een pik extensie nodig" gehalte uit.
Een mooie '74 suburban of mooi behangen Tahoe/Explorer (behangen = extra verlichting, instapbeugels, kangaroevanger etc), vind ik super, maar dit vind ik echt smaak- en stijlloos.
Gelukkig valt over smaak niet te twisten natuurlijk.
Niet omdat ik het mooi vind, maar omdat het gewoon zo overdone en ridicuul is.
Omdat ik het mooi vind, omdat het zo overdone en ridicuul is

Een strakke, gerestaureerde W200:

Lijkt mij wel wat zo'n W200 op LPG erbij.
Ooit...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
(Noemen ze dat ook niet een beater?)
http://www.chaosboyz.nl/frames.htm hier staan ook nog een paar mooie.
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
In de grill zou ik wel wat chroom duwen, wat meer bling maar idd kan lekker veel in voor boodschappen te doenVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 00:03:
[...]
Doemijdiema. Handig voor de boodschappen.
Een must have in Florida, ze zetten die dingen zelfs op '95 Camaro's enzo

Verwijderd
Satding er af, en iets minder platte banden.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 01:04 ]

Verwijderd
Hopen dat je geen minirotonde tegenkomt.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 01:57 ]
Die hebben ze in de USA toch nietVerwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 01:37:
Koeltrailer. Als biefstuk in de aanbieding is of zo.
Hopen dat je geen minirotonde tegenkomt.
Ik hoorde ook iets van een bijgeluid, iets kraken ofzo.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Kan je zeggen dat dat HEEL fijn is... W200 was mijn eerste 'wagen'Overspeed schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:50:
Brute Dodge W200
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een strakke, gerestaureerde W200:
[afbeelding]
Lijkt mij wel wat zo'n W200 op LPG erbij.
Ooit...
Pa vond dat een veilige keuze als eerste auto : "Daar zit je veilig in! Andere betrokkenen in een ongeval met jou hebben dan gewoon pech
Verbuik van 27l lpg op 100km viel toendertijd nog erg mee (ik tankte denk ik aan 1/3de van de huidige lpg-prijs

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Verwijderd
Luister nog eens en let deze keer puur op het motorgeluid. Wat klopt er niet?Joopieboy schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 11:27:
[...]
Ik hoorde ook iets van een bijgeluid, iets kraken ofzo.
Ik weet niet in hoeverre het ook voor zo'n W200 geldt, maar zover ik uit crashtests gezien en gehoord heb zijn veel jeeps en SUV's helemaal niet zo veilig... Nou is zo'n W200 wel een hoop lomp Detroit-steeldodge_911 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:34:
[...]
Kan je zeggen dat dat HEEL fijn is... W200 was mijn eerste 'wagen'
Pa vond dat een veilige keuze als eerste auto : "Daar zit je veilig in! Andere betrokkenen in een ongeval met jou hebben dan gewoon pech
Verbuik van 27l lpg op 100km viel toendertijd nog erg mee (ik tankte denk ik aan 1/3de van de huidige lpg-prijs)
2490 kilogram, to be exact. Ik vergat er wel nog bij te zeggen dat de gemiddelde cruising speed op 50 mph lag (anders zoop'ie nog MEERKnightwolf schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 06:41:
[...]
Ik weet niet in hoeverre het ook voor zo'n W200 geldt, maar zover ik uit crashtests gezien en gehoord heb zijn veel jeeps en SUV's helemaal niet zo veilig... Nou is zo'n W200 wel een hoop lomp Detroit-steelmaartoch...
[ Voor 3% gewijzigd door dodge_911 op 27-08-2008 08:20 ]
Idd, hij klinkt steeds slechter en begint steeds meer te roggelen.Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 06:20:
[...]
Luister nog eens en let deze keer puur op het motorgeluid. Wat klopt er niet?
Arme vette.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Typisch knikkergeluid van een dieselVerwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 06:20:
[...]
Luister nog eens en let deze keer puur op het motorgeluid. Wat klopt er niet?
geen motorgeluid voordat ie zn burnout begint?Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:43:
Zucht. Ik wacht wel op iemand die wel hoort wat er werkelijk niet klopt
klinkt als een vliegtuigmotor? (zo'n kleine prop)
geen geluid van de banden? (afgezien van een klein piepje voor en na dan)
Klinkt als een TwinTurbo 1999 Cummins diesel 24 valve die er in ligt?
[ Voor 100% gewijzigd door Ghostrider op 27-08-2008 22:15 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Hoeveel verbruikt die noudodge_911 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 08:19:
[...]
2490 kilogram, to be exact. Ik vergat er wel nog bij te zeggen dat de gemiddelde cruising speed op 50 mph lag (anders zoop'ie nog MEER)

Asus Zenbook i7 256gb

Asus Zenbook i7 256gb
As said :Ghostrider schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:20:
[...]
Hoeveel verbruikt die nouik rij 1 op 4
@2600kg
En die 2490 kilogram is in combinatie met een laadvermogen van 1 ton vrij belangrijk in België, voor +3,5 ton totaalgewicht moet je 'n C-rijbewijs hebben (vrachtwagen)dodge_911 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:34:
[...]
Verbuik van 27l lpg op 100km viel toendertijd nog erg mee (ik tankte denk ik aan 1/3de van de huidige lpg-prijs)
Liever vochtig onder het zeiltje, als een zeiknatte kofferbak als het regentGhostrider schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:24:
Snappen sommige mensen het nou echt niet dat het een slecht idee is om je auto onder een zeiltje te bewaren....vocht blijft er gewoon onderhangen! Gefeliciteerd met je aankoop
Maar opzich is de voor en achterkant wel open, dus het het waait wel mooi door. droogt snel op na een regenbui.
Ja maar daar heb je wel wat betere dingen voor dan een zeil. Naast het vocht beschadigd het ook je lak. Als de wind er in zit schuurt het zeil langs je koetswerk. Net als die stofhoezen, goed voor in de garage, niet voor buiten._Ernst_ schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:07:
[...]
Liever vochtig onder het zeiltje, als een zeiknatte kofferbak als het regentAchterruit ligt er namelijk half uit op het moment. (En het scheelt ook erg veel in vogelpoep... ding word binnen een dag echt compleet onder gescheten...)
Maar opzich is de voor en achterkant wel open, dus het het waait wel mooi door. droogt snel op na een regenbui.
Koop zo een partytent:

Kost niet zo heel veel (2dehands ook veel te vinden), en je kan er eventueel nog onder sleutelen. + je tuin ziet er niet als autokerkhof uit
En je kan het ook voor je party's gebruiken.0X55AA schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:08:
[...]
Koop zo een partytent:
[afbeelding]
Kost niet zo heel veel (2dehands ook veel te vinden), en je kan er eventueel nog onder sleutelen. + je tuin ziet er niet als autokerkhof uit
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Nopes, had al eens een video gezien van een andere back die een single turbo 1999 Cummins diesel 24 valve in zijn auto had liggen en die klonk vrijwel identiek.
(ook omdat deze wel wat vaker in bakken gebruikt wordt)
Aangezien ze bij Vettes wel vaker Twin Turbo's erin hangen... Heb ik er alleen ene Twin Turbo van gemaakt.
Je hebt ze trouwens ook smaller, maar zo smal als een parkeerplaats wordt moeilijk denk ik.
Na wat googlewerk blijken er ook "auto-tenten" te bestaan:
http://www.marktplaats.nl...oie-sterke-auto-tent.html
Denk niet dat buren hierover moeilijk gaan doen.
0X55AA schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 15:30:
@ Neobabamuth: Je zit toch niet steeds op "party" en "bbq" te zoeken op GOT hoop ik
[...]
Lol, neen. (De search dbase wordt trouwens pas na 24 upgedate dacht ik.)
Ik volg dit topic gewoon af en toe voor de leuke wagens.
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
Lol, dat zou uiteraard een stuk handiger zijn natuurlijk (lekker sleutelen als het regent0X55AA schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:08:
[...]
Ja maar daar heb je wel wat betere dingen voor dan een zeil. Naast het vocht beschadigd het ook je lak. Als de wind er in zit schuurt het zeil langs je koetswerk. Net als die stofhoezen, goed voor in de garage, niet voor buiten.
Koop zo een partytent:
[afbeelding]
Maar @ autotent: nieuwprijs 2150 pleuro

[ Voor 3% gewijzigd door Knightwolf op 29-08-2008 20:08 ]
-Vanochtend een rode Viper truck voor me
-'s Middags een ± 2007 model Corvette Convertible voor de winkel
-Vanavond een nieuwe Challenger SRT/8 achter/naast/voor me, gawddaymn! Wát een gaaf ding, zoveel mooier (en groter) dan op de foto's. Hij lijkt veel ranker, op de foto's vond ik 'm een beetje log maar het is echt een elegante verschijning. En enorm dreigend in je achteruitspiegel
Crappy pics or it didn't happen:

Edit:
Nog ff terugkomend op de eigen parkeerplaatsen en werkplekken... Vanmiddag nog aan de TransAm bezig geweest, waarbij ik er aan de onderkant beter bij moest, stukje bodemplaat tussen voorwielen en stoelen. Geen zin in moeilijk doen met trage krikken en gammele assteunen die toch niet hoog genoeg komen.
4 halve stoeptegels en een nieuwe manier van parkeren uitvinden waren voldoende

Jammer dat we tegenwoordig minder stoeptegels hebben, dan had ik er nog 1 bovenop gelegt.
[ Voor 89% gewijzigd door Knightwolf op 30-08-2008 03:37 ]
Hlp: je icoon is best droog (
Verwijderd
De 10-kb-limit avatar is Professor Frink. Een Simpsons-karakter zo legendarisch dat er een programmeertaal naar is vernoemd [/geek]

Niettemin wel een leuke amerikaanse bak (tijdens mijn zoektocht naar een leuke Amerikaan heb ik ook nog gekeken naar een Torino sedan, de Dude reedt er ook in namelijk
Heerlijk model als het een Sedan is inderdaad!
Maar fuck it
Ja dat klopt. En dat zit er al zeker 2 jaar, dus verbaasd me dat je dat nog niet weet...BalusC schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 15:15:
Zit er nou tape op je dak, KW?
Gisterenmiddag heb ik het er trouwens af gehaald!
- moest hoooog nodig vervangen worden, zat er al zeker een jaar op zonder vervangen te zijn geweest
- mooi weer, gisteren, vannacht en vandaag volgens de voorspellingen, dus droog en dus veilig
- meeting gisteravond, waar ik dan ook meteen met open dak naar toe kon rijden, wat dus ook al meer dan een jaar niet meer kon
Vanmiddag dus nieuwe tape erop. Maar zo kon ik gisteravond nog ff lekker met open dakkie van het mooi weer genieten en naar die meeting gaan. Oh man wat mis ik dat zeg, was ff echt genieten!
Anyway, hoop pics

Speciaal voor H-P van die lichtblauwe lowrider wat closeups
Vind 't een beetje jammer bij dat soort auto's dat men te cheap is om de (hele mooie) trim te herstellen/vervangen, en daarom maar de gaatjes dichtlast. Interieur begrijp ik ook niet, past ook totaal niet bij de rest vd auto.
Een auto cleanen/smoothen kan heel mooi zijn, maar wel volgens het 'less is more' principe, bij die blauwe mist gewoon duidelijk wat, vooral aan de achterkant.
Nee, doe me liever die zwarte Torino of die rode C2

Verwijderd
De ZR-1 was voor mij interessanter.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2008 15:54 ]
het lijkt erop dat ik binnen nu en 2 maanden toch mijn felbegeerde Pfizter ga rondrijden.
Ik laat de indiv. keuring uithanden (kost wat, heb je geen zorgen tenminste) en mijn moeder en ik gaan de auto delen: ik weekend, zij doordeweeks >:-). Zodoende zijn de wegenbelasting en benzine nog wel te betalen.
Om hem klaar te stomen voor de keuring ben ik bezig om:
-Nieuwe demper ertussen te zetten (flowmaster 40 serie, 3 in 1)
-Eindstuk uitlaat dichtlassen (gescheurd op lasnaad bij de as-bocht) en zodanig verven/lakken dat hij niet verder roest
-Kinda EGR klep terug op de uitlaat zetten om de smogpump aan te sluiten op het katalysator kanaal
-Benzine tank opnieuw dicht solderen (dat gaat nog leuk worden, dat besteed ik gelukkig uit)
En ik twijfel zeer om meteen de achteras eronder uit te trekken samen met de cardan as (nu benzine tank en uitlaat er toch onderuit zijn) meteen te laten verzinken/schoperen/poedercoaten
Pics zal ik eens snel regelen
T60P Widescreen
Verwijderd
Ik had al moeite om d'r ooit eens in de passagiersstoel te krijgen bij de mijne.
En achter het stuur heeft ze nooit gedurfd.

@ achter-as: zou ik wel doen, gaatie stuk langer mee. Je wil niet weten hoe mijn achter-as er uit ziet van de T/A, helemaal compleet bruin aan alle kanten
Verwijderd
heb altijd de auto van mijn ouders mogen gebruiken dus dit is het minste wat ik voor ze terug kan doen. Daarnaast, schade = betalen....sim-pel, dat moest ik ook met het paaltje na 1 jaar rijbewijs. Ik ben er juist trots op dat mijn kleine moemsie in een grote slee rijdtKnightwolf schreef op donderdag 04 september 2008 @ 21:04:
Ik zou echt nevernooit willen dat m'n pa of ma in mijn auto achter het stuur kruipt
@ achter-as: zou ik wel doen, gaatie stuk langer mee. Je wil niet weten hoe mijn achter-as er uit ziet van de T/A, helemaal compleet bruin aan alle kantenNou is dat wel hard staal dat niet snel roest en zeker niet (snel) rot wordt, maartoch. Misschien dat ik het bij mijn achter-as ook ooit laat doen.
En me pa heeft al 3 weken ermee gereden in de states.....alleen me zusje nog even serieus opvoeden
T60P Widescreen