Alles wat rijdt, from the USA.. deel 5! Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 38 Laatste
Acties:
  • 196.238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ome_Les schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:46:
30k per jaar kom ik niet eens aan? :o

Of bedoelde je niet kilometers?
nouja, als ik ieder weekend 500 km rij (gewoon het hele weekend met het ding op stap; zo'n 1.5 tank), dan is dat 500*4*12 = 24km, keertje vakantie naar frankrijk met hem is zomaar 3 a 4k extra, dus om en nabij moet dat makkelijk kunnen.

I.i.g. lijkt er dus op dat jullie mij blij gemaakt hebben met een dooie mus ;)......ik zal ze eens bellen na het werk, maar het lijkt erop (volgens de website) dat zoiets dus niet kan, bij een auto jonger dan 25 jaar; zoals CB aangaf voor zijn auto te willen doen.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Ik dacht altijd dat een oldtimer verzekering gemaxt stond op een kilometertje of 8000 of 10.000 ofzo?

30.000 is dan zeker wel goed te doen.

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seesar, heb / krijg jij nou ook een 'modern' kenteken? Lijkt me wel stoer staan omdat in Amerikaans mini-formaat op je auto te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ome_Les schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:09:
Ik dacht altijd dat een oldtimer verzekering gemaxt stond op een kilometertje of 8000 of 10.000 ofzo?

30.000 is dan zeker wel goed te doen.
maar again; waar ik voornamelijk mee zit is dat mijn auto NOG GEEN 25 jaar oud is....(sorry voor de caps), maar wil het even duidelijk hebben omdat het lijkt dat we telkens een ander probleem beargumenteren ;).

Afaik kan je geen oldtimer verzekering nemen voor een auto jonger dan 25 jaar, ook niet via TVM. Ik zal ze wel bellen, maar het ziet er niet rooskleurig uit :(. En ik wou juist weten welke verzekering dat wel kon, omdat CB het volgende zei over zijn 88 GMC (88 = 20 jaar oud en dus geen 25):
GMC : 115 belasting per maand, Oldtimerverzekering 250 per jaar (schatting) 80 euro gas per maand. (120 litertank = 80 euro verbruik 1 op 5 )
Over aantal km maak ik me geen zorgen; als het 20k of 10 k is dan moet ik daar helaas genoegen meenemen; het is nog altijd goedkoper dan 100+ in de maand via normale verzekering.
Seesar, heb / krijg jij nou ook een 'modern' kenteken? Lijkt me wel stoer staan omdat in Amerikaans mini-formaat op je auto te hebben.
gaat nog wel even duren eer ik een Neerlansch kenteken heb; eerst via TUV keuren (= sparen) en dan nog overwegen om hem naar Ned. kenteken over te zetten (me oom is Duits).

Maar als ik er 1 krijg is het indd definitief een nieuwe; een maat van me heeft een oude volvo geimporteerd en heeft dus ook een nieuw kenteken op een 28 jaar oude volvo (pas vanaf 35 jaar oud mag je een blauw kenteken aanvragen)

[ Voor 20% gewijzigd door Seesar op 17-07-2008 11:36 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02:18

Destruction

(ex-)Automonteur

Was er als tussenstap niet ook nog zoiets als de klassiekerverzekering? Meende dat een kennis van me toendertijd zn 405 als klassieker verzekerd had. Schijnt ook wat te schelen.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:35

_Ernst_

Mark It Zero!

Je had toch ook nog zoiets als een youngtimer verzekering? Ik dacht dat die gold vanaf 20 jaar. Maargoed, dat zal sowieso per verzekering verschillen...

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

@boven: gmta :P

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Seesar, bel gewoon eens met TVM of een andere maatschappij. Dan hoor je vanzelf wat 't voordeligst is. Ik had mn auto's voorheen bij Zijl assurantien (Google), doet ook youngtimers e.d.

Maar ik zou niet op Duits kenteken rond gaan rijden, dat mag gewoon niet. Vroeg of laat kan je daar best problemen mee krijgen.
Heb je al eens met 't RDW gebeld ?

En idd:

Afbeeldingslocatie: http://img185.imageshack.us/img185/874/dsc07742sk2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 17-07-2008 13:21 ]

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

nvm, al die bekentenissen hier op het forum; met alle ongenodigde belastingpennelikkers hier is het beter mijn mond te houden :X .

Termen als youngtimers etc had ik nog nooit van gehoord; als dat bestaat is het wellicht erg aantrekkelijk. Ik wil me km's best wel aanpassen voor een betere premie (het weer is toch k*t)

eerst maar eens de TUV keuring en dan zien we wel verder.

Ik vind het juist niet leuk om een nieuw kenteken te krijgen; later zou ik trotser zijn een oud kenteken te kunnen tonen ("weet je nog; toen we 2-2-2 hadden, ipv 1-3-2, dat ken jij niet meer he; toen reden we nog op benzine en waren auto's nog geen taboe")....nu is het leuk; later wou je liever de nostalgie van hedendaags (eigenlijk net als donker blauw kenteken versus geel)

[ Voor 161% gewijzigd door Seesar op 17-07-2008 16:51 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:13

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Als je een originele oldtimer hebt zou je een oldtimer kenteken kunnen aanvragen. Krijg je een A*-**-** kenteken.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:18

Bestla

Kvinne

MR_VIPER schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:28:
Als je een originele oldtimer hebt zou je een oldtimer kenteken kunnen aanvragen. Krijg je een A*-**-** kenteken.
Die zijn OP. ;)

Het is nu YB, want de YA is ook op. :) ( **-YB-** )

Enne ik bedoelde ook de yountimerverzekering voor auto's die nog geen 25 en ouder zijn. Dat kan aanzienlijk schelen op de premie alleen je hebt dan een km beperking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

**-YB-** is nog altijd beter als *-GVD-** ;)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik wil straks graag 01-SIX-4 oid :P

[ Voor 14% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 18-07-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Liever de volgende serie : DR-810-X oftewel Drachten/Dragten/Dr88

Ben benieuwd wat de volgende oldtimer kentekenplaat gaat worden.

Het was **-YA-** ---> **-YB-** Na deze serie kunnen ze door met YD, YF enz
Of gaan we dan ook met de nieuwe serie meedoen? YA-123-B bv?
8)

[ Voor 60% gewijzigd door Bestla op 18-07-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

heb ik. niet amerikaans, eind 2007 geregt. ik vond YA wel wat hebben :[

Trouwens ook krom als je een auto importeert krijg je eerst gele platen tegenwoordig ?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Als het een echte oldtimer is die voldoet aan de norm van blauwe of gele ( Blauw toegestaan voor bouwjaar voor en t/m 1976 dacht ik ) dan kun je bij de kentekenplatenboer aangeven dat je blauwe platen wilt.

Evengoed kan ik dus voor mijn Blazer ** - YB - ** ook blauwe platen aanvragen aangezien die bouwjaar 76 is

Doe ik niet, want hij staat te koop ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Bestla op 20-07-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
8~14 Augustus *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als iemand in de buurt van baarlo kessel venlo, woont, in baarlo is de ammy day dat is zondag 27 juli 2008 ziet er weer gezellig uit ;)

http://www.sjiwa.nl/ammyday.htm

vorig jaar was elvis daar , en de auto van gone is sixty seconds gt500 mustang O+

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Zaterdag is het SPN in Den Bosch. Ga daar weer even kijken. Komen verschillende van de autoclub ook heen. Als het goed is ook een Opel Diplomat v8.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Als we dan toch met meetings aan het strooien zijn.
Binnekort is er weer All American Day in Weert. Zeker de moeite waard om daar een kijkje te komen nemen!!!!
Ik (lees: wij) zullen er zeker bijzijn...

@ Racert, Thanks voor de tip, Baarlo is bij ons "'t veer over", dus ik zal eens kijken of ik er een rondje loop :)

[ Voor 19% gewijzigd door Calitomnication op 23-07-2008 17:45 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Vanavond even wezen buurten bij een gast in de buurt die ik op 'n forum tegenkwam, zo worden er nog wel toffe projectjes gedaan hier in de buurt :7

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/rommels/IMG_6085.JPG

'29er Fiat, pickupbakje, Chevy 350, Jaguar achteras :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Wauw!

Dat zijn nog eens de gave projecten!

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Ziet er erg goed uit. Als je er nog eens komt en er kunnen filmpjes gemaakt worden. Doen! ;)

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Dat is toch geen amerikaan (:D) ? Alleen het blok, toch ;)?

Maar voor de rest wel in de amerikaanse stijl ja, echt gaaf om zo'n auto te zien zeg ;).

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Leuk project! Ook al is het niet 100% amerikaans ;)

http://link.marktplaats.nl/182110710

Zou dat ook gaan passen onder mijn '74 impala?

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Zal wel passen denk ik. Alleen is 't even de vraag of jij dezelfde headers hebt, dit past sowieso niet op originele spruitstukken. Kans ook dat je het middenstuk iets langer of korter moet maken.

Echt goedkoop vind ik 't ook niet, dus ik zou iig nog ff afdingen :P

En reken erop dat je harde klappen gaat maken zo zonder dempers, wel een x-pipe zo te zien (dempt 't geluid weer iets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Ok, het is hier in de buurt, dus ik zou er eventueel even langs kunnen rijden om eens te kijken of het enigsinds passend te maken is (volgens mij heb ik namelijk nog wel de originele spruitstukken erop zitten)

Nu mailde hij net alleen al wel terug dat hij er toch wel 400 euro voor wil hebben, dus dat is niet echt handig. En kwa geluid idd, ik wil wel graag iets meer V8 geluid als dat ik nu heb (sinds ik de bodem dicht heb zitten hoor ik binnen geen drol meer :P), maar het moet ook zeker niet te erg worden... Ik wil nog wel zonder overlast te veroorzaken door eindhoven kunnen cruisen 8)

Nog ff over nadenken dus... :P

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

_Ernst_ schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:13:
Ok, het is hier in de buurt, dus ik zou er eventueel even langs kunnen rijden om eens te kijken of het enigsinds passend te maken is (volgens mij heb ik namelijk nog wel de originele spruitstukken erop zitten)

Nu mailde hij net alleen al wel terug dat hij er toch wel 400 euro voor wil hebben, dus dat is niet echt handig. En kwa geluid idd, ik wil wel graag iets meer V8 geluid als dat ik nu heb (sinds ik de bodem dicht heb zitten hoor ik binnen geen drol meer :P), maar het moet ook zeker niet te erg worden... Ik wil nog wel zonder overlast te veroorzaken door eindhoven kunnen cruisen 8)

ein dhove de gekstaaaaa

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Dan heb ik het denk ik toch goed gezien toen ik van de week over het industrieterrein reed :) Ik zag die impala van jouw geparkeerd staan bij een bedrijf dichtbij de sligro. If i am correct.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 12:13
MR_VIPER schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 17:37:
Zaterdag is het SPN in Den Bosch. Ga daar weer even kijken. Komen verschillende van de autoclub ook heen. Als het goed is ook een Opel Diplomat v8.
Ik denk dat ik ook nog wel ff langs ga, is bij mij toch maar een paar straten verder...

En kwa geluid idd, ik wil wel graag iets meer V8 geluid als dat ik nu heb (sinds ik de bodem dicht heb zitten hoor ik binnen geen drol meer :P), maar het moet ook zeker niet te erg worden... Ik wil nog wel zonder overlast te veroorzaken door eindhoven kunnen cruisen 8)
Meh valt best mee. Heb een standaard Chevy 350 V8 TPI blok en met compleet open pijp zonder kat of dempers vind ik hem geregeld nog niet luid genoeg :/
Maar het kan zijn dat carb-blokken door de hogere compressiefactor van zichzelf al wat harder klinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt ook een Y-pijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

MR_VIPER schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 08:07:
[...]

Dan heb ik het denk ik toch goed gezien toen ik van de week over het industrieterrein reed :) Ik zag die impala van jouw geparkeerd staan bij een bedrijf dichtbij de sligro. If i am correct.
Dat zal dan waarschijnlijk de andere zwarte '74'er geweest zijn die hier in Eindhoven rond rijdt, de mijne is namelijk al ruim een week niet meer van de oprit afgeweest :P

Die rvs uitlaat laat ik nog meer even aan me voorbij gaan trouwens, zal toch iets teveel geluid gaan geven denk ik (naar mijn mening).
En een enkele pijp zoals er nu onder ligt misstaat hem opzich ook niet, dus ik denk dat ik beter een keer de demper kan verwisselen voor eentje die net even wat meer geluid produceert...

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ja, en vervolgens maar 1 pijp naar achteren. Dat klopt, dat dempt ook aardig het geluid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/junk/_MG_6221.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/junk/_MG_6224.jpg

Dat was ongeveer 'n half uur na het wassen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

:9
Je dSLR skilzz gaan er op voorruit trouwens :)

Vanmiddag temperatuurmetertje ingebouwd trouwens, was wel benieuwd hoe warm het ding nou eigenlijk word (toch iets betrouwbaarder als het idiot lampje). Moet er alleen nog even een leuke plaats in het dash voor bedenken.

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Thanks, is leuk werk ook :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_6006.JPG

Zoiets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/fviy4x.jpg

Hoe cool 8)

Ik heb nog ergens een foto van dat er een Dodge Ram SRT-10 in m'n spiegel zit, ook niet mis :9 (geen zin van mn telefoon te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SRT-10 :o ?
Foto! Foto! :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
(geen zin van mn telefoon te halen)
Welk deel snap je niet ? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Een Hummer in je spiegeltje is ook best huge :P

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_5303.jpg

En nog 2 Amerikanen die ik in de afgelopen jaren ooit gespot heb, en het waard vond ze er ff bij te posten

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_3135.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_5300.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 28 juli 2008 @ 00:50:
[afbeelding]

Hoe cool 8)

Ik heb nog ergens een foto van dat er een Dodge Ram SRT-10 in m'n spiegel zit, ook niet mis :9 (geen zin van mn telefoon te halen)
mooie camaro ss O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Jup :P Ik heb hem nu op de plek van de asbak zitten.

Nog steeds wel zonde van dat gat in je dash trouwens.. nog niet kunnen fixen?

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

[afbeelding]

Hoe cool 8)

Zonde van dat blok, z'n pick-up d'r om heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
_Ernst_ schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:17:
[...]

Jup :P Ik heb hem nu op de plek van de asbak zitten.

Nog steeds wel zonde van dat gat in je dash trouwens.. nog niet kunnen fixen?
Nee, ook nog niet naar gezocht. Er zit ook wel 't een en ander aan roest aan, wat ik meer prioriteit geef. Maar nu nog ff niet :P

@Golden, ik vind zo'n truck stiekem wel even leuk als een echte Viper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER

MR_VIPER

Hydraulik-Phunk schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:28:
[...]

Nee, ook nog niet naar gezocht. Er zit ook wel 't een en ander aan roest aan, wat ik meer prioriteit geef. Maar nu nog ff niet :P

@Golden, ik vind zo'n truck stiekem wel even leuk als een echte Viper :)
Ik vind een srt-10 truck leuker als een Viper.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
MR_VIPER schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 07:42:
[...]

Ik vind een srt-10 truck leuker als een Viper.
Hmm... dat klopt niet met je nickname. Dan kun je beter gelijk ook een nickchange aanvragen :P

Geef mij liever 10 Vipers dan 1 pickup :P

Edit: dan wel te verstaan de half jaren 90 Viper GTS Coupe :9
http://viper.dragtimes.co...ge-Viper-GTS-side_hre.JPG (high res)

Afbeeldingslocatie: http://www.modernracer.com/member/memberfeatures/carcutaways/dodgevipergtsinsidesthum.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fastcoolcars.com/images/wallpaper/1Dodge_Viper_GTS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ferrariadventures.com/images/ViperGTS.jpg

Afbeeldingslocatie: http://alexav8.galeon.com/viperGTS_ram1500.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.autocult.com.au/img/gallery/full/997GT385.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3e/Dodge_Viper_GTS_with_Promo-Babe.jpg/800px-Dodge_Viper_GTS_with_Promo-Babe.jpg

[ Voor 135% gewijzigd door Knightwolf op 30-07-2008 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Knightwolf schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:12:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
jij hebt 'm werkelijk _helemaal_ door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Heb zelf nooit die hele Viper gekte verstaan, vindt het eigenlijk niet echt een mooie auto. Net als een gewone Ford Mustang Coupe, is echt niks aan.

Geef mij maar een '69 Camaro SS:

Afbeeldingslocatie: http://www.dragtimes.com/images/5604-1969-Chevrolet-Camaro.jpg

Of een Plymouth Superbird (in het groen)
Afbeeldingslocatie: http://www.madness-us-cars.com/fonds-ecrans-voitures-americaines/ecrans-voitures-americaines/divers/plymouth-superbird.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door 0X55AA op 29-07-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

[afbeelding]

Hoe cool 8)

Die SRT-10's zijn zo vet. Aangezien jij geen zin hebt om de foto van je telefoon te halen ;) , heb ik er nog 1, tijdens m'n vakantie in Thailand. Die lotus Exige daarachter is echt een speelgoedauto:

Afbeeldingslocatie: http://xs229.xs.to/xs229/08312/imgp0767279.jpg

Ik zou echter voor de Quadcab gaan, net even iets vetter. Die staat overigens al voor 35k voor je deur (als ik extremecars.nl moet geloven)

Die vent had de pot met goud aan het eind van de regenboog gevonden, want er stond nog een Ford GT in z'n garage ook; die foto's zijn echter got onwaardig, wegens een brakke camera :P

[ Voor 8% gewijzigd door Huig op 29-07-2008 22:17 ]

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:28

boner

misantropisch altruïst

de Plymouth Superbird moet lichtblauw zijn.....
In Autumn 1968, Richard Petty left the Plymouth NASCAR Racing Team for Ford's. Charlie Gray, director of the Ford stock car program felt that hiring Petty would send the message that "money rules all". However, the Superbird lured Petty back to Plymouth for the 1970 season. Petty did reasonably well against strong Ford opposition on the NASCAR tracks that year, winning eight races and placing well in many more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsunami69
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 19:41
naast lichtblauw is het ook wel prettig als er een 426 hemi inzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Mwa, maakt allemaal niet uit. Zolang het maar origineel leverbare kleuren uit die tijd zijn :)

Afbeeldingslocatie: http://www.musclecarclub.com/musclecars/plymouth-superbird/images/plymouth-superbird-1a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.diseno-art.com/images/superbird_plymouth.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.classicautomotiverestoration.com/images/superbird/superbird_lg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.musclecardrive.com/images/specs_pics/1970_superbird.jpg

Afbeeldingslocatie: http://populuxebooks.com/blog/media/superbird.jpg

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/e/e9/Plymouth_Road_Runner_Superbird.jpg/800px-Plymouth_Road_Runner_Superbird.jpgp

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/1970_Moulin_Rouge_440_6BBL_Superbir.jpg

Edit: lichtblauw?
Afbeeldingslocatie: http://superbird.info/800px-RichardPettyRoadrunner.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mlodeent.com/OLDSTOCK/43agrr70.jpg

Edit 2:
Ik vind dat rood/oranje en groen hem het beste staat :)

[ Voor 38% gewijzigd door Knightwolf op 30-07-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Deed me meteen hieraan denken..
Afbeeldingslocatie: http://images.businessweek.com/ss/06/05/pixar_cars/image/06_race.jpg

Afin, zelf nog steeds bezig met een koppaking te vervangen van een Lincoln Town car, ofwel een Limo versie daarvan. Ik snap niet dat ze die motor niet even 5 centimeter naar voren schuiven, je kan nu overal zo slecht bij. Gelukkig de kleppendeksels er al af, en de kop kan ook al getrokken worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Moderne auto's :w !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wou gewoon foto zien :P
[...]

Hmm... dat klopt niet met je nickname. Dan kun je beter gelijk ook een nickchange aanvragen :P

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3e/Dodge_Viper_GTS_with_Promo-Babe.jpg/800px-Dodge_Viper_GTS_with_Promo-Babe.jpg
Woei! :D
Leuke, ehm, auto ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtresis schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:42:
Deed me meteen hieraan denken..
[afbeelding]

Afin, zelf nog steeds bezig met een koppaking te vervangen van een Lincoln Town car, ofwel een Limo versie daarvan. Ik snap niet dat ze die motor niet even 5 centimeter naar voren schuiven, je kan nu overal zo slecht bij. Gelukkig de kleppendeksels er al af, en de kop kan ook al getrokken worden....
dat heb ik al vaak gedacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 10:28

boner

misantropisch altruïst

Knightwolf schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:28:
.....
[afbeelding]

[afbeelding]

Edit 2:
ja lichtblauw. Je kunt het ook hemelsblauw noemen, maar dat is ook een lichtere blauwtint. Maar kleur tinten is persoonlijk. Ik vind het nivea kleurtje neutraal blauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Het vraagteken was bedoeld voor de auto zelf, of dat degene was die jij bedoelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Knightwolf schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:28:
Mwa, maakt allemaal niet uit. Zolang het maar origineel leverbare kleuren uit die tijd zijn :)

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit 2:
Ik zie 'm toch liever als Dodge Charger Daytona >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.musclecardrive.com/images/specs_pics/69_Charger_Daytona.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.autocult.com.au/img/gallery/full/444644.jpg
Moet m'n nick toch eer aandoen hé :9 >:) >:)

[ Voor 2% gewijzigd door dodge_911 op 05-08-2008 00:23 . Reden: Plaatje deed het niet meer :) ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 1e is hotlinked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
FF een soepje van wat zeer hoogstwaarschijnlijk de kleur gaat worden voor de sick' fo 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/Untitled-1.jpg

VW Fresco Green, ik vind 't enorm classy zo.
Als 't goed is is de boot nu in/om Rotterdam, heb me lang ingehouden maar kan nu echt niet meer wachten! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Nice H-P :)

Anders heb jij straks ff 2 amerikanen in je garage staan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Gaat er straks weer eentje de stalling in. Ik denk dat ik m'n huidige Impala nog wel ga aanpakken qua roest, anders krijg ik er niet voor wat ik er in geinvesteerd heb denk ik.

Maar idd, 't staat ook wel een beetje dom soms in de kroeg oid; "Heb je een auto ?" - "Eh ja.." - "Oh wat voor één ?" - "Nou 't zijn er eigenlijk 4" B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_

_Ernst_

Mark It Zero!

Vet kleurtje :9

En waar heeft de '74 allemaal last van roest dan? Voorruit?
Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:21:
Maar idd, 't staat ook wel een beetje dom soms in de kroeg oid; "Heb je een auto ?" - "Eh ja.." - "Oh wat voor één ?" - "Nou 't zijn er eigenlijk 4" B)
I know the feeling :+

> Heb je een auto?
< jup, Alto :)
> :)
< En een '74 Chevy Impala :)
> :/

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Achterruit, rechter voorscherm onderaan, en vooraan zitten wat gezwellen en gaten.
Beetje de standaard plekken. Als ik er mee bezig ga wil ik alles in 1x aanpakken, geen zin om met een auto met plamuurvlekken rond te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_6396.jpg

En 10 minuten later..

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/chevyimpala/_MG_6397.JPG

Gelukkig snel weer gefixt :)

BTW, meer foto's in dit topic!
Hopelijk richting eind komende week nieuwe '64 fotos :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Ik moet een 4 bak!

Vanavond ff een lege 4 baans weg misbruikt, hij trekt makkelijk naar de 200 (en erover O-)) maar dan draait 'ie wel zo'n 4500 RPM, wat wel erg veel is voor een niet heel speciaal geprepareerde bigblock.

Goed excuus, want in m'n '64 zit een 2 speed Powerglide die ik sowieso wil vervangen voor een 3 speed. Kan ik die uit de '74er daar mooi in lepelen. Maar op 13" is een overdrive ook wel weer fijn... hmm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tremec ZF6 geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Is dat niet een 6-bak uit een Vette ? Op zich een (dure) optie natuurlijk, maar Turbo Hydromatic zou logischer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GM releases pics of Corvette ZR1 lapping 'Ring

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2008/08/x09ch_cr119.jpg

Blijft een prachtige wagen O+ Ik blijf wel eerder GTR minded (76000 euro voor een hoogstandje zoals de GTR is gewoon ongeslagen, vanuit welke andere concurrent je het ook bekijkt, zelfs de 'goedkopere' amerikanen)

Maar dit blijft een subliem toppunt van een auto waar elke jongere van droomt. Die ronde zachte vormen alleen al, een sportwagen zoals een sportwagen er hoort uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de 5e generatie toch mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren tussen een tiental C6 / Z06's gestaan. Tesamen met een heleboel C5's / Z06, C4, C3, C2, enz. Oh .. en een paar 100 andere ami's :P

Leuk hoor .. Triple black, andere nokkenas en zuigers er in. 427 en dan gekieteld. Woei.

De nieuwe ZR1 wil ik ook wel eens tegen het lijf lopen. De C4 ZR-1 blijft ook leuk. En duur. Damn.
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 03:46:
Is dat niet een 6-bak uit een Vette ? Op zich een (dure) optie natuurlijk, maar Turbo Hydromatic zou logischer zijn :)
Ja. Maar niet alleen uit de 'vette. Het is een sterke bak die zichzelf bewezen heeft.
Maarja dat is dus alleen een optie als je een manual wilt. Anders idd een TH. Ook bullet proof.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Zoiets bedoel je?

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_5622.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_5623.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_5624.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_5625.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_5626.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/other/IMG_5627.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij's fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Jij was dus ook op de KingCruise HlpDsK, met wat voor auto ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eentje die buiten de afzetting moest blijven :(

Edit: geen groene Impala gezien trouwens.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Nee ik was er ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Gloeiende..(..) :(

Ws. komt mn auto pas de 21e aan in R'dam, dan moet 'ie nog door de douane etc.
Had er verd%#% op gerekend dat 'ie afgelopen of komend weekend aan zou komen, maar 't blijkt dat 'ie ivm het overboeken van de boot op een andere is gezet.
Bah. Ik wil aan de slag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Niet online
Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:53:
Gloeiende..(..) :(

Ws. komt mn auto pas de 21e aan in R'dam, dan moet 'ie nog door de douane etc.
Had er verd%#% op gerekend dat 'ie afgelopen of komend weekend aan zou komen, maar 't blijkt dat 'ie ivm het overboeken van de boot op een andere is gezet.
Bah. Ik wil aan de slag :(
Dan heeft onderstaande '67 Mustang jouw plekkie ingenomen :)
Kameraad van me heeft deze in een leuke bui gekocht op ebay, hehe.
Hij wil hem lichtelijk opknappen en na een jaar weer verkopen.

Hopelijk vandaag wel vandaag aangekomen in R'dam:
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang1.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang2.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang3.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang4.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang5.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang6.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang7.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang8.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang9.jpeg
Afbeeldingslocatie: http://www.tersteege.net/tweakers/mustang10.jpeg

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ziet er leuk uit, maar omg dat stuurtje... gauw een origineel erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Niet online
Jupz, en het logo aan de voorkant mist.
Tevens de schade en bekleding bijwerken en een paar (hopelijk kleine) roestplekjes.

[ Voor 5% gewijzigd door arjants op 13-08-2008 17:29 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel die kleur bruin houden. Mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:47
Rode mustangs zijn ook erg mooi...

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en een paar (hopelijk kleine) roestplekjes. :+

dat mag je hopen ja, ik heb er een gezien, echt die was gewoon niet meer te redden, de hele binnen kant van het achterscherm was finaal weggerot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom kun je ook complete bodemplaten e.d. gewoon bestellen voor dit soort wagens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dat vond meneer te veel geld kosten, mede om dat hij zelf geen verstand van plaatwerk had, als ik mijn rijbewijs had gehad had ik de auto gekocht, merja, pa, zegt geen rijbewijs geen auto :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja .. vervelend. Maar hij is dus wel degelijk te redden. Het kost alleen tijd en geld. En het bedrag valt dan nog relatief mee omdat er zoveel panelen massageproduceerd worden voor de restauratiehandel. Als alles custom gemaakt moest worden was de prijs veel hoger. Maar er zijn zoveel Mustangs gemaakt dat er ook nog zoveel rondrijden, dat het loont om hier aftermarket nog replicapanelen voor te blijven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-08 00:13
Oke :) dan plaats ik onze auto ook maar even! Op dit moment loop ik voor een half jaar stage op curacao, en omdat op curacao de auto's en de benzine iets minder duur is als in NL hadden we (een mede stagiar en ik) besloten om maar eens een mooie amerikaan te kopen.

Het is een Ford Victoria crown uit 1988, 5 liter V8 met naar ik me heb laten vertellen de zelfde motor als een oude mustang. Of dat daadwerkelijk ook zo is weet ik niet helemaal zeker. Het is echt een geweldige auto en net zoals zo veel amerikanen, lomp groot :)

Op de foto's zie je het niet zo goed, maar dat ding heeft een lengte van 5,48 meter en is 2,01 meter breed :*)

Voor een auto uit 88 is het echt ongelofelijk wat dat ding allemaal heeft, electrische ramen, electrisch verstelbare stoelen, electrische zijspiegels, airco, cruise control, een kofferbak waar je als maffiozo jaloers op wordt en echt nog veeeeel meer
Wikipedia: Ford LTD Crown Victoria

Bij deze een paar plaatjes geschoten in het Nationaal park op Curacao (bij de boca's)
Afbeeldingslocatie: http://i519.photobucket.com/albums/u360/wyger/IMG_5200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i519.photobucket.com/albums/u360/wyger/IMG_5201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i519.photobucket.com/albums/u360/wyger/IMG_5202.jpg

heeft ooit iemand van jullie deze auto in NL gezien? Hier op het eiland is het ook maar de enige die hier rondrijd! Ik zit er zwaar over na te denken om deze te laten verschepen naar NL om hem daar totaal te restaureren!

[ Voor 11% gewijzigd door LoBbY_1 op 13-08-2008 19:17 ]

Een echte golver is nooit uitgeput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Haha, blader eens een hele hoop pagina's terug. Kom je praktisch hetzelfde verhaal tegen als waar jij mee komt (zoek naar 'Seesar') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een auto uit 88 is het echt ongelofelijk wat dat ding allemaal heeft, electrische ramen, electrisch verstelbare stoelen, electrische zijspiegels, airco, cruise control, een kofferbak
Allemaal aanwezig op mijn voormalige ami. Uit '86. Zelfs ABS :P

Vette bak hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
Ik heb nog wel een leuk verhaal over het beeldje voor op de motorkap, toen we de auto kochten zat deze helaas niet op de motorkap. Eigenlijk hadden we ons daar nooit druk over gemaakt, maar zonde vonden we het wel. Tot op de dag de jongen met wie ik de auto had gekocht totaal verbaasd terug kwam en vertelde dat iemand het beeldje op de motorkap had gelegd!! Welliswaar iets beschadigd, maar die wordt op dit moment gerepareerd door een hele handige Antilliaan :)
Haha, blader eens een hele hoop pagina's terug. Kom je praktisch hetzelfde verhaal tegen als waar jij mee komt (zoek naar 'Seesar')
Gaaf, dat had ik nog niet gezien! Het is inderdaad de zelfde auto en in zijn verhaal verteld hij inderdaad dat het een mustang motor is! Dat verklaart trowens wel het een en ander. haha!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik hang vaak in dit topic voor de foto's, de tekst boeit me weinig. Toen ik je foto's zag dacht ik al, hé die omgeving komt me erg bekend voor :D

Gave bak inderdaad :)

Onze overbuurman heeft trouwens een '93 Crown Victoria in two-tone (donkerblauw en wit). Maar de oude model zoals jij hebt heb ik hier idd nog niet eerder gezien voorzover ik me kan herinneren.

[ Voor 36% gewijzigd door BalusC op 13-08-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

LoBbY_1 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:11:
Oke :) dan plaats ik onze auto ook maar even! Op dit moment loop ik voor een half jaar stage op curacao, en omdat op curacao de auto's en de benzine iets minder duur is als in NL hadden we (een mede stagiar en ik) besloten om maar eens een mooie amerikaan te kopen.

Het is een Ford Victoria crown uit 1988, 5 liter V8 met naar ik me heb laten vertellen de zelfde motor als een oude mustang. Of dat daadwerkelijk ook zo is weet ik niet helemaal zeker. Het is echt een geweldige auto en net zoals zo veel amerikanen, lomp groot :)

Op de foto's zie je het niet zo goed, maar dat ding heeft een lengte van 5,48 meter en is 2,01 meter breed :*)

Voor een auto uit 88 is het echt ongelofelijk wat dat ding allemaal heeft, electrische ramen, electrisch verstelbare stoelen, electrische zijspiegels, airco, cruise control, een kofferbak waar je als maffiozo jaloers op wordt en echt nog veeeeel meer
Wikipedia: Ford LTD Crown Victoria

Bij deze een paar plaatjes geschoten in het Nationaal park op Curacao (bij de boca's)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

heeft ooit iemand van jullie deze auto in NL gezien? Hier op het eiland is het ook maar de enige die hier rondrijd! Ik zit er zwaar over na te denken om deze te laten verschepen naar NL om hem daar totaal te restaureren!
heb dezelfde uit 89, staat bij mij in de garage; heerlijke auto's. Het blok is indd hetzelfde als die van een mustang, maar heeft wel andere headers, zuigers, krukas en als belangrijkste andere nokkenas.

Mooiste boxy car ooit gemaakt (in mijn ogen), mooier dan een caprice vind ik. Zuipt wel, maar wel echt een gave bak.

JIj hebt ook de o-zo-mooie turbine velgen; alleen het witte randje mist helaas wel, breekt het rubber een beetje. Maar die van jouw ziet er ook goed uit :D
weet waar je jezelf in laat belanden; die van mij is naast een 1984 CV de enige in nederland van voor 1990. Er rijden een paar whales rond (1995-heden), maar die zijn totaal anders dan de boxies.

Ze hebben geen typegoedkeuring en de vraag is of hij door de emissie testen komt (hoewel een caprice en lincoln hier ook rondrijdt). Ik ben druk bezig, maar als je het over restaureren hebt; koop er dan 1 in de VS voor zo'n 1300 euro (2000 dollar); die van mij heeft slechts 60.000km op de teller (zeker niet op de kop gegaan) en heeft 0.0 roest (das in Curacou wel anders). Restaureren ga ik gedeeltelijk doen (interieur en opnieuw spuiten); maar er is bijna niets te vinden voor deze auto in Nederland.

Wegenbelasting is zo'n 500 euro/kwartaal op benzine en 700 a 800 voor LPG (G3 kan geloof ik niet).

Maar ik heb er geen spijt van; met typegoedkeuring via Duitsland heeft het me inlc verschepen, kopen, bpm, douaneinvoer, loskosten en dus de goedkeuring zo'n 4000 euro gekost; daar koop je nog geen caprice voor in deze staat.

Ik kan het alleen maar aanmoedigen, maar weet waar je aan begint (vooral het gezeik met typegoedkeuring maakt me chagrijning, de rest ging zoals verwacht).

Crappy foto's van me tel; maar dit zijn de laatste (werd toch eens tijd wat up-to-date foto's te uploaden); even 10 min op de openbare weg, want Pfizter moet ook uit gelaten worden he....:D

PS zie nu pas dat mijn verliefdheid al verwezen werd door andere naar deze auto.

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/images/810_img_0185_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/images/732_img_0168_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/images/175_img_0165_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/images/377_img_0186_tn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.screenshots.cc/images/590_img_0187_censed_tn.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Seesar op 13-08-2008 22:13 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoBbY_1
@BalusC Ik woon aan de nieuwstraat, dus als je eens een keer langs rijd kan je altijd kijken of ie er staat :) Alleen niet zo heel lang meer. Ik moet nu de knoop gaan doorhakken, menemen naar NL of verkopen (helaas)

@Seesar Ja die auto zuipt als een dolle! Maar ik vind het het wel waard. Mooie rustige ronk als je rond rijd is het alleen al waard. En de ruimte in die auto is gewoon ongelofelijk! Zonder problemen 3 man voorin en 4 achter (wij hebben tops met 9 mensen in de auto gezeten hihi) Het witte randje mis ik ook! We moesten nieuwe banden kopen, en het toevoegen van het witte randje was geen probleem, maar we dachten dat zelf wel even te doen, haha alleen niet meer aan toe gekomen! Maar ik O+ de velgen van die auto! Echt ongelofelijk gaaf, en maakt de auto nog een slag unieker!

Die van jou ziet er ook echt mooio uit! Wel net even anders als die van ons! Mooie kleur ook trowens!

@HlpDsk het is ongelfelijk wat die auto's toen al allemaal hadden... Ik verbaasde me daar echt over. Ik dacht dat minimaal de helft van de snufjes van de afgelopen 10/12 jaar waren :P

[ Voor 22% gewijzigd door LoBbY_1 op 13-08-2008 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Had dit nog toegevoegd aan mijn post boven je; maar misschien lees je het nu niet meer:
weet waar je jezelf in laat belanden; die van mij is naast een 1984 CV de enige in nederland van voor 1990. Er rijden een paar whales rond (1995-heden), maar die zijn totaal anders dan de boxies.

Ze hebben geen typegoedkeuring en de vraag is of hij door de emissie testen komt (hoewel een caprice en lincoln hier ook rondrijdt). Ik ben druk bezig, maar als je het over restaureren hebt; koop er dan 1 in de VS voor zo'n 1300 euro (2000 dollar); die van mij heeft slechts 60.000km op de teller (zeker niet op de kop gegaan) en heeft 0.0 roest (das in Curacou wel anders). Restaureren ga ik gedeeltelijk doen (interieur en opnieuw spuiten); maar er is bijna niets te vinden voor deze auto in Nederland.

Wegenbelasting is zo'n 500 euro/kwartaal op benzine en 700 a 800 voor LPG (G3 kan geloof ik niet).

Maar ik heb er geen spijt van; met typegoedkeuring via Duitsland heeft het me inlc verschepen, kopen, bpm, douaneinvoer, loskosten en dus de goedkeuring zo'n 4000 euro gekost; daar koop je nog geen caprice voor in deze staat.

Ik kan het alleen maar aanmoedigen, maar weet waar je aan begint (vooral het gezeik met typegoedkeuring maakt me chagrijning, de rest ging zoals verwacht).

T60P Widescreen

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
LoBbY_1 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 21:55:
@BalusC Ik woon aan de nieuwstraat, dus als je eens een keer langs rijd kan je altijd kijken of ie er staat :) Alleen niet zo heel lang meer. Ik moet nu de knoop gaan doorhakken, menemen naar NL of verkopen (helaas)

@Seesar Ja die auto zuipt als een dolle! Maar ik vind het het wel waard. Mooie rustige ronk als je rond rijd is het alleen al waard. En de ruimte in die auto is gewoon ongelofelijk! Zonder problemen 3 man voorin en 4 achter (wij hebben tops met 9 mensen in de auto gezeten hihi) Het witte randje mis ik ook! We moesten nieuwe banden kopen, en het toevoegen van het witte randje was geen probleem, maar we dachten dat zelf wel even te doen, haha alleen niet meer aan toe gekomen! Maar ik O+ de velgen van die auto! Echt ongelofelijk gaaf, en maakt de auto nog een slag unieker!

Die van jou ziet er ook echt mooio uit! Wel net even anders als die van ons! Mooie kleur ook trowens!

@HlpDsk het is ongelfelijk wat die auto's toen al allemaal hadden... Ik verbaasde me daar echt over. Ik dacht dat minimaal de helft van de snufjes van de afgelopen 10/12 jaar waren :P
Joh, je moest eens weten. Eind jaren '50 had je al airco, elektrische zittingen, "autronic eye's", cruise control etc.
Mijn '64er heeft bijv. een elektrische achterruit, maar de zijruiten met een zwengeltje :+
Moet ik ook maar iets aan doen ;)

• Knightwolf
Idd, in de jaren 50/60 hadden Amerikanen al airco, cruisecontrol, vanalles electrisch, enz enz :) iets wat buiten Amerika veel later pas gestandaardiseert is volgens mij.

Verwijderd

Nouuuuu .. hogere segment Mercedessen zijn ook vroeg begonnen

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Alleen was er in Europa tijdens 'de wederopbouw' natuurlijk nog niet veel vraag naar zulke decadentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e140/fairylacious/oscar/2546069081_c86aee9871_b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e140/fairylacious/oscar/2546093725_b1cdace230_b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i38.photobucket.com/albums/e140/fairylacious/oscar/2496743654_ff805499f8_b.jpg

:9

Pagina: 1 ... 15 ... 38 Laatste