Hehe idd, BrZ komt altijd overal wel naar toe
zelfs afgelopen vrijdag naar mij
Ohw
krukaskering lek maar gelukkig niets aan de hand met de tussenbak
Blazer staat in de garage voor reparatie, daar gaat mijn vakantiegeld
Maar ja, het kan maar weer gerepareerd zijn. Want de olievlekken hier in de straat waren al ontelbaar
Blazer staat in de garage voor reparatie, daar gaat mijn vakantiegeld
Maar ja, het kan maar weer gerepareerd zijn. Want de olievlekken hier in de straat waren al ontelbaar
Oh, die paar vlekken meer of minder maken dan toch ook niet meer uit?
Krukaskeerring = kut
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Het is hier saai!
Vandaag maar eens nieuwe remblokken voor 't beestje besteld. Morgen hopelijk een extra electrische fan van een Renault 19
scoren en die naast de andere zetten.
Heb ook een vierdeurs '64 Impala op marktplaats gespot voor onderdelen, dus straks als het ff meezit alle chrome trim ineens compleet, 't was allemaal in goeie staat zei die knakker
Zit alleen nog te dubben over de kleur. Heb weliswaar nog wel ff de tijd, maar heb ook een paar lekkere kleuren gezien:

En zag nog een enorm mooie zeegroen/blauwe pearl kleur op een Opel Vivaro vanochtend, kan 'm alleen niet op afbeeldingen vinden.
En dan het dillema, wit dak ? Of mee in kleur
Als ik 'm mee doe in kleur, is een groot moonroof ook wel weer relaxed, al is dat wel weer een heel serieuze ingreep.
Pff
Vandaag maar eens nieuwe remblokken voor 't beestje besteld. Morgen hopelijk een extra electrische fan van een Renault 19
Heb ook een vierdeurs '64 Impala op marktplaats gespot voor onderdelen, dus straks als het ff meezit alle chrome trim ineens compleet, 't was allemaal in goeie staat zei die knakker
Zit alleen nog te dubben over de kleur. Heb weliswaar nog wel ff de tijd, maar heb ook een paar lekkere kleuren gezien:

En zag nog een enorm mooie zeegroen/blauwe pearl kleur op een Opel Vivaro vanochtend, kan 'm alleen niet op afbeeldingen vinden.
En dan het dillema, wit dak ? Of mee in kleur
Als ik 'm mee doe in kleur, is een groot moonroof ook wel weer relaxed, al is dat wel weer een heel serieuze ingreep.
Pff
[ Voor 3% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 23-05-2008 23:32 ]
Verwijderd
Terwijl je remblokjes aan het bestellen bent kan je misschien evengoed ook nieuwe achterbandjes bestellen???
Ben altijd wel fan van dit soort filmpjes maar is het niet te veel zonde van je bandjes?
@HP wat is een monoroof 
Ik zou 't dak lekker wit doen, ben alleen niet zo heel gek op 't kleurtje van die passat maar die moet ik misschien in 't echt zien
Vond dan 't opzich minder bizondere kleurtje van die BMW in het grote show je auto topic mooier. of 't kleurtje van die Picasso is ook erg mooi.
Oja en met dat rubber burnen mis je eigenlijk een LSD hè
Ik zou 't dak lekker wit doen, ben alleen niet zo heel gek op 't kleurtje van die passat maar die moet ik misschien in 't echt zien
Vond dan 't opzich minder bizondere kleurtje van die BMW in het grote show je auto topic mooier. of 't kleurtje van die Picasso is ook erg mooi.
Oja en met dat rubber burnen mis je eigenlijk een LSD hè
[ Voor 9% gewijzigd door GoldenSample op 24-05-2008 11:14 ]
Picasso blauw!Hydraulik-Phunk schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:31:
[afbeelding]
Oh en @ burn filmpje, geen LSD, dat zal dan verklaren waarom ik wel die stabilisator stang onder mijn achteras heb zitten en de jouwe niet. (niet dat ik er erg veel aan heb op het moment, aangezien mijn achteras niet helemaal 100% meer is heb ik het idee

En terwijl ik dit aan het typen ben staat ook ineens de postbode voor de deur met een doos rubbertjes:

Cool, waar heb je 't besteld ? Veel geld kwijt ?
@ Goldensample, moonroof is een (groot) glazen dak:

@ Spaarlamp, tja..
@ Goldensample, moonroof is een (groot) glazen dak:

@ Spaarlamp, tja..
Caseys DiscountHydraulik-Phunk schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 19:15:
Cool, waar heb je 't besteld ? Veel geld kwijt ?
@ monoroof, Vet! Al lijkt het me alleen wel een kut klus om het geheel goed waterdicht te krijgen (en te houden)
Had je ook bij Classic industries gekeken ? Ik zag tussen neus en lippen door dat er ook wel veel '74 parts te koop zijn daar. Nog niet echt naar de prijzen e.d. gekeken though 
Ik ga btw nog ff cruisen
Ik ga btw nog ff cruisen
Had ik nog gekeken ja, maar kon mijn rubbers er niet terug vinden. Ik heb nog overwogen ze erover te mailen, maar toch maar besloten om ze bij Casey te bestellen, aangezien hij ze ook meteen kon leveren.
Weet jij toevallig nog een adresje waar ze de front bumperguards verkopen? Ik krijg ze maar niet gevonden namelijk voor ons specifieke jaar...
ennuh, cruise ze
Weet jij toevallig nog een adresje waar ze de front bumperguards verkopen? Ik krijg ze maar niet gevonden namelijk voor ons specifieke jaar...
ennuh, cruise ze
[ Voor 3% gewijzigd door _Ernst_ op 24-05-2008 22:32 ]
Alweer terug, nog maar 10% LPG op de meter 
Maar die bumperguards zijn vrij moeilijk te vinden, niet nieuw iig, zo nu en dan wel NOS op eBay, en je zou eens op layitlow kunnen kijken.
Maar die bumperguards zijn vrij moeilijk te vinden, niet nieuw iig, zo nu en dan wel NOS op eBay, en je zou eens op layitlow kunnen kijken.
Mwaoh, zo te zien hoeft ie steeds maar 1 nieuwe te bestellenVerwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 01:34:
[...]
Terwijl je remblokjes aan het bestellen bent kan je misschien evengoed ook nieuwe achterbandjes bestellen???
Ben altijd wel fan van dit soort filmpjes maar is het niet te veel zonde van je bandjes?
Verwijderd
OMG wat een commentVerwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 20:08:
Hydraulik-Phunk, je hebt in Amerika wel een behoorlijk kleurtje gekregen...
Picked up a whole lotta parts today:

Ik kwam eigenlijk naar die gast toe voor de side trim, die op mijn 64'er mist.
Deze is alleen niet helemaal mooi, al zal een avondje polijsten daar wel verandering in brengen, zitten jammer genoeg ook wat deukjes in. Als ik 't niet netjes krijg bestel ik gewoon een nieuwe set.
Maar ik kreeg de rest van de rommel er ook bij, logo's, grille, upper lip molding, eyebrow moldings, (nieuwe) koplampen, de achterlampen, ruiten, heel veel andere chrome, alu en rvs parts die ik goed kan gebruiken en zelfs een complete bumper met lampen
Bumper is niet helemaal super, maar heb alles gekocht voor een bedrag waar je normaal nog niet eens zo'n bumper of grille voor haalt
Verder nog een hoop kleine dingetjes zoals raamslingers, armleuningen, raammechanismes etc.

Ik kwam eigenlijk naar die gast toe voor de side trim, die op mijn 64'er mist.
Deze is alleen niet helemaal mooi, al zal een avondje polijsten daar wel verandering in brengen, zitten jammer genoeg ook wat deukjes in. Als ik 't niet netjes krijg bestel ik gewoon een nieuwe set.
Maar ik kreeg de rest van de rommel er ook bij, logo's, grille, upper lip molding, eyebrow moldings, (nieuwe) koplampen, de achterlampen, ruiten, heel veel andere chrome, alu en rvs parts die ik goed kan gebruiken en zelfs een complete bumper met lampen
Bumper is niet helemaal super, maar heb alles gekocht voor een bedrag waar je normaal nog niet eens zo'n bumper of grille voor haalt
Verder nog een hoop kleine dingetjes zoals raamslingers, armleuningen, raammechanismes etc.
[ Voor 4% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 25-05-2008 21:02 ]
Nice!
Erg leuk zulke meevallertjes.
^Met stom
Altijd leuk als liefhebbers zulk soort dingen voor elkaar over hebben.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
nice HP! kan niet wachten tot ie helemaal af is en in elkaar zit!
toch ga ik ook zo'n projectje starten als ik op mezelf woon en de financiele middelen heb...tot die tijd cruise ik ff lekker verder op de motor
maareh...wel een impala rijden maar het niet kunnen spellen...sjongejonge...
toch ga ik ook zo'n projectje starten als ik op mezelf woon en de financiele middelen heb...tot die tijd cruise ik ff lekker verder op de motor
maareh...wel een impala rijden maar het niet kunnen spellen...sjongejonge...
Haha ja merkte het zelf ook al op, dacht verdorie in al mn enthousiasme al dat ik een A mistte 
Heb btw ook een set 13" gekocht waar 5.20s omheen komen

[ Voor 24% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 25-05-2008 22:53 ]
Je kan er ook een Ghostbusters-auto van maken.
Ik kan jou ook Ghost busten
Bij de IMAPALAVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 01:40:
Leuk zo'n Impal. Waar is de 2e A?
SowiesoVerwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 02:19:
[...]
Als de Impala af is, ga je hem dan de whip ghostriden?
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:53:
Haha ja merkte het zelf ook al op, dacht verdorie in al mn enthousiasme al dat ik een A mistte
Wel Cokertjes, tenzij ik nog echte kan vinden voor weinig 
Al zijn de repro's wel veel steviger.
Al zijn de repro's wel veel steviger.
zou voor de neppers gaan...de oude willen nog wel eens scheuren bij hogere snelheden?
HP...wut dit u dew?

chevy ridin high...
nog maar een paar dan:

white on white...

show those bumper nuts...

newest thang on the streets...brush ya slabs...

mooi..

owyeah!

mooie imp...
en nu wat meer mijn stijl:

caddi...

sorry HP, zonder "kont" vind ik hem ietsje mooier....

RIP Eddie my love...

ok..eentje voor jou dan HP

en last but not least...rose...
HP...wut dit u dew?

chevy ridin high...
nog maar een paar dan:
white on white...

show those bumper nuts...

newest thang on the streets...brush ya slabs...

mooi..

owyeah!

mooie imp...
en nu wat meer mijn stijl:

caddi...

sorry HP, zonder "kont" vind ik hem ietsje mooier....

RIP Eddie my love...
ok..eentje voor jou dan HP

en last but not least...rose...
[ Voor 73% gewijzigd door j0rDy op 27-05-2008 19:44 ]
Dan mag hij wel de instaphulpjes van mijn Blazer hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Bestla op 27-05-2008 19:37 ]
Verwijderd
Zelfde wat ik dachtVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:17:
Sommige van die dingen horen echt in het foute tuning topic

Idd, alleen met het verschil dat dit een ander soort 'fout' is dat wel acceptabel is
Nee, die donks zijn gewoon fokking lelijk en niet goed te praten. (Rechtstreeks uit Dubs 'n Above trouwens
)
Maar idd, een sedan is iets mooier misschien, maar ima sucker for wagons
Dit zal niet mn laatste zijn, wil toch wel erg graag nog een '62.
En de Gypsy Rose, ik heb 'm in het echt gezien, super gaaf
Maar idd, een sedan is iets mooier misschien, maar ima sucker for wagons
Dit zal niet mn laatste zijn, wil toch wel erg graag nog een '62.
En de Gypsy Rose, ik heb 'm in het echt gezien, super gaaf
...:::everybeat.nl
Bijna vergeten, filmpjes horen ook hier thuis 
Zojuist online gezet
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7gGO7iaUdBU]
Was ergens half 2007, Beneluxtunnel (A4) en Drechttunnel (A16)
Zojuist online gezet
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7gGO7iaUdBU]
Was ergens half 2007, Beneluxtunnel (A4) en Drechttunnel (A16)
onnodig links rijden staat in de ergernissen top10 op 1 hè 
(2e filmpje dus)
(2e filmpje dus)
Verwijderd
Ik vind de Drechttunnel bij 200+ altijd zo hobbelig worden. En de bocht is dan ook best goed merkbaar.
Wel een beetje inspiratieloos..
In mijn geval is dat niet "onnodig" links rijden gezien het snelheidsverschiltozzke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:58:
onnodig links rijden staat in de ergernissen top10 op 1 hè
(2e filmpje dus)
Qua hobbels, mwa vond het nog wel meevallen. Bocht is wel merkbaar idd, maar dat is in de Beneluxtunnel ook al. Verder ben ik amper over de 180 gekomen, zo snel issie ook weer niet
[ Voor 5% gewijzigd door Knightwolf op 29-05-2008 11:13 ]
Damn, ik ben er nu achter dat ik zeker weten een '61 Impala ga kopen. Die zijn gewoon iets te tof.
61'ers zijn idd vrij ziek, al vind ik het bij de 61'ers wel erg nauw luisteren in welke kleur 'ie er goed uit ziet.
De achterkant is nogal kaal rond de achterlichten, maar zoals onderstaande wagon is 'ie

Maar toffer vind ik 58'ers, 59'ers en uiteraard 62's
De achterkant is nogal kaal rond de achterlichten, maar zoals onderstaande wagon is 'ie

Maar toffer vind ik 58'ers, 59'ers en uiteraard 62's
Een '62er vind ik matig.
Een '58er vind ik wel dik, maar ik zou er zelf niet mee willen rijden. Nee, een '60er mag ook wel.
Maarre, dit is ronduit geniaal:

Een '58er vind ik wel dik, maar ik zou er zelf niet mee willen rijden. Nee, een '60er mag ook wel.
Maarre, dit is ronduit geniaal:

Doe mij dit maar 
2004 Vauxhall (Holden) Monaro VXR-500. Supercharged 6 liter V8 met 500 PK uit de Corvette in een auto die er goed uit ziet en je ook nog praktisch kan gebruiken
Staat momenteel bovenaan m'n wishlist voor serieuze kandidaten.... Helaas beetje duur nog 
Ok, een gewone 2004-2005 Pontiac GTO mag van mij ook, maar ook die zijn ook nog altijd te duur

(clickable)

In Top Gear:

Gaat ook door het leven als Pontiac GTO

Edit:
ook nog very nice: black on black

En nog een keer SIDEWAYS natuurlijk

2004 Vauxhall (Holden) Monaro VXR-500. Supercharged 6 liter V8 met 500 PK uit de Corvette in een auto die er goed uit ziet en je ook nog praktisch kan gebruiken
Ok, een gewone 2004-2005 Pontiac GTO mag van mij ook, maar ook die zijn ook nog altijd te duur

(clickable)

In Top Gear:

Edit:

En nog een keer SIDEWAYS natuurlijk

[ Voor 14% gewijzigd door Knightwolf op 13-06-2008 20:09 ]
Knightwolf schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 04:35:
Doe mij dit maar
2004 Vauxhall (Holden) Monaro VXR-500. Supercharged 6 liter V8 met 500 PK uit de Corvette in een auto die er goed uit ziet en je ook nog praktisch kan gebruikenStaat momenteel bovenaan m'n wishlist voor serieuze kandidaten.... Helaas beetje duur nog
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(clickable)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
In Top Gear:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Edit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Supergave bak. Prijskaartje is ook aardig. Maar dat is zeker iets om voor te sparen. Zelfs Clarkson was dolenthousiast over die auto. En dat gebeurt zelden met vauxhall/opel/holden's.
*empty*
GTO
Die staat ook op mijn lijst. Zo'n mooie bak, echt geweldig.
Hij deelt zelfs wat carrosseriedelen met mijn Omega
Die staat ook op mijn lijst. Zo'n mooie bak, echt geweldig.
Hij deelt zelfs wat carrosseriedelen met mijn Omega
Ik ken die auto wel ja
hij heeft zich ook aangemeld bij AutoFans
Amerikaans diplomaat, alleen had hij toen een ander kenteken dan nu op die autoblog-site van jouw linkje te zien is, toen begon z'n kenteken met CD maar die kan daar natuurlijk niet mee verkocht worden 
Wist niet datie al weer te koop staat. Misschien gaat die kerel terug naar de USA of zo
De auto komt weliswaar uit Australië, maar de V8 komt uit de Amerikaanse Vette dus ja dat zegt aardig wat 
En aangezien ik net zo veel van going sidewayzz hou als Clarkson...
prima auto voor mij
Wist niet datie al weer te koop staat. Misschien gaat die kerel terug naar de USA of zo
Idd, Jeremy is echt niet snel ergens van onder de indruk, al helemaal niet als het Vauxhall heet, laat staan als het Amerikaans isMR_VIPER schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:32:
[...]
![]()
Supergave bak. Prijskaartje is ook aardig. Maar dat is zeker iets om voor te sparen. Zelfs Clarkson was dolenthousiast over die auto. En dat gebeurt zelden met vauxhall/opel/holden's.
En aangezien ik net zo veel van going sidewayzz hou als Clarkson...
[ Voor 47% gewijzigd door Knightwolf op 01-06-2008 02:40 ]
Persoonlijk zou ik wel voor de Holden gaan. Ik vind dat aussie sausje dat er overheen zit iets hebben namelijk.
*empty*
Hij heeft een Z06 gekocht, daarom heeft hij hem verkocht. Gregg is een aardige gast trouwens. Gelukkig is de auto binnen de vriendenkring gebleven. Was echt een belachelijk koopje.
Verwijderd
Ook als hij right-hand-drive is?MR_VIPER schreef op zondag 01 juni 2008 @ 08:05:
Persoonlijk zou ik wel voor de Holden gaan. Ik vind dat aussie sausje dat er overheen zit iets hebben namelijk.
Verwijderd
Sja. Baas boven baas natuurlijkChristoph schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:11:
Hij heeft een Z06 gekocht
Straks 'even' naar Groningen toe om een pick up te bekijken en maybe de Blazer in te ruilen. Die pick up rijd al op lpg en heeft een 6,6 liter big block onder kap.
Ben benieuwd of ik het met gesloten beurzen voor elkaar krijg
Het gaat om dit ding :
Chevy C20 pick up.1978
Ben benieuwd of ik het met gesloten beurzen voor elkaar krijg
Het gaat om dit ding :
Chevy C20 pick up.1978

[ Voor 3% gewijzigd door Bestla op 06-06-2008 09:40 ]
Chevy 400 ci = Smallblock 
Maare, ik vind je Blazer leuker om eerlijk te zijn.
Maare, ik vind je Blazer leuker om eerlijk te zijn.
met alle respect, ik vind dat een fantasieloze auto; nietszeggend, en eigenlijk ook niet zoals een amerikaan moet zijn; eerder waar mexicanen meer ronddraven;
Uiteraard, als jij er blij mee bent;, maar mijn mening (je post hem niet voor niets
); ik vond de blazer mwah, maar wel de moeite waard, maar dit ding is wel heel erg basic; je zakt af van "echt" Amerikaans, naar gemiddeld, naar eigenlijk een toyota pickup size (duizend in een dozijn auto welke zich niet echt onderscheidt)....niet bijzonder dus.
Ook de kleuren vind ik nou niet echt mooi, maar nogmaals als jij het graag wilt, be my guest
......
(een ik wil wel, maar heb het niet auto
).
Uiteraard, als jij er blij mee bent;, maar mijn mening (je post hem niet voor niets
Ook de kleuren vind ik nou niet echt mooi, maar nogmaals als jij het graag wilt, be my guest
(een ik wil wel, maar heb het niet auto
[ Voor 9% gewijzigd door Seesar op 06-06-2008 19:14 ]
T60P Widescreen
Nah laat ik 't zo zeggen, ik vermoed dat het een SBC is.
Begin '70 heeft Chevy de 396 BB iets opgeboord (.030") tot 402 cui, welke gebadged werd als 400 cui, en later weer als 402.
Volgens mij ook vrij zeldzaam, en het zal in de '78'er geen origineel blok zijn geweest, als er uberhaupt al een 400 in lag.
Daarnaast zijn adverteerders graag wat te enthousiast over de 'grote big block' van Amerikanen.
Begin '70 heeft Chevy de 396 BB iets opgeboord (.030") tot 402 cui, welke gebadged werd als 400 cui, en later weer als 402.
Volgens mij ook vrij zeldzaam, en het zal in de '78'er geen origineel blok zijn geweest, als er uberhaupt al een 400 in lag.
Daarnaast zijn adverteerders graag wat te enthousiast over de 'grote big block' van Amerikanen.
Juist right hand drive. Heeft net ff iets meer.
*empty*
Ik heb een vraag over pick-ups, hoe zit die indeling in elkaar. Je komt soms termen tegen als 3/4 TON, maar heb je dan ook 2/4 (1/2?) TON? En wat houdt het in?
Pick up was niets, want de blanke lak was aan het vervellen
Verder vond ik de vraagprijs van 8250 veels te hoog voor die truck.
Die truck lijkt klein op de foto maar zet er maar eens een toyota kloon naast en kijk dan nog eens.
Die truck is exact hetzelfde als mijn Blazer maar dan met open bak ,Longbed uitvoering.
Big trouble leaving Siddeburen Groningen gisteravond. Startmotor overleden, en dan bedoel ik echt dood. Dat ding stonk
Met die gast van de pick up naar EPS in Hoogezand gereden voor een nieuwe startmotor van 159 eurootjes. Die eronder gesleuteld en voila de Blazer liep weer. OK, wij weg en die gast van de pick up zou aanwijzen waar wij rechtdoor moesten gaan waar hij linksaf ging. We waren nog geen 300 meter onderweg toen er rook onder kap vandaan kwam en de motor stil viel
Kap open en shit!!!!!!!!! de accukabelisolatie was gesmolten
doordat met het gekloot van de startmotor de kabel iets verschoven was en nu tegen het uitlaatspruitstuk lag en smolt. Wat dus kortsluiting veroorzaakte.
Gelukkig kende hij de mensen daar zodat een stukje tuinslang voor mij zorgde dat ik toch verder kon. Ja tuinslang, je zal het maar nodig hebben, Gewoon de blote kabel in de slang schuiven, weer monteren en starten maar weer.
Lekker toerend door Noord Groningen belanden wij in Westernieland alwaar lekker een Hotel indoken. Want ik was toe aan douche/bad en veel koud bier.
Nu weer thuis zonder probs. Even een nieuwe accukabel fixen en alles is weer goed.
BTW de Blazer is te koop
Verder vond ik de vraagprijs van 8250 veels te hoog voor die truck.
Die truck lijkt klein op de foto maar zet er maar eens een toyota kloon naast en kijk dan nog eens.
Big trouble leaving Siddeburen Groningen gisteravond. Startmotor overleden, en dan bedoel ik echt dood. Dat ding stonk
Kap open en shit!!!!!!!!! de accukabelisolatie was gesmolten
Gelukkig kende hij de mensen daar zodat een stukje tuinslang voor mij zorgde dat ik toch verder kon. Ja tuinslang, je zal het maar nodig hebben, Gewoon de blote kabel in de slang schuiven, weer monteren en starten maar weer.
Lekker toerend door Noord Groningen belanden wij in Westernieland alwaar lekker een Hotel indoken. Want ik was toe aan douche/bad en veel koud bier.
Nu weer thuis zonder probs. Even een nieuwe accukabel fixen en alles is weer goed.
BTW de Blazer is te koop
Laadvermogenreuzekind schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:47:
Ik heb een vraag over pick-ups, hoe zit die indeling in elkaar. Je komt soms termen tegen als 3/4 TON, maar heb je dan ook 2/4 (1/2?) TON? En wat houdt het in?
Maar dat zegt niet alles, je kan een groot rijbewijs truck terugkeuren naar kleinrijbewijs, met een zeer beperkt laadvermogen terwijl die truck misschien wel 3 ton kan hebben maar op papier 500 kg. 1/2 ton dus.
[ Voor 26% gewijzigd door Bestla op 07-06-2008 16:38 ]
waar ben je nu voor opzoek?
Een belastingvrij pick up , liefst een Chevy/GMC op LPG.
De Blazer gaat vanavond op Marktplaats.
De Blazer gaat vanavond op Marktplaats.
[ Voor 32% gewijzigd door Bestla op 07-06-2008 16:58 ]
Ok duidelijk. Dank je welBestla schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 16:36:
[...]
Laadvermogen
Maar dat zegt niet alles, je kan een groot rijbewijs truck terugkeuren naar kleinrijbewijs, met een zeer beperkt laadvermogen terwijl die truck misschien wel 3 ton kan hebben maar op papier 500 kg. 1/2 ton dus.
Jammer dat het niks was die pick-up. Is toch zonde van je tijd dan.
[ Voor 8% gewijzigd door reuzekind op 07-06-2008 17:28 ]
geruild met z'n PontiacVerwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:35:
Die Blazer heeft ie toch gewoon van MP of zo?
Verwijderd
Wat zag ik vandaag toch een heerlijke Amerikaan. Compleet blauwe Mustang, veel chrome, en enorme wire wheels.
Het was alleen jammer van de foute muziek. Eminem met snoeiharde bass.
Het was alleen jammer van de foute muziek. Eminem met snoeiharde bass.
Grote spaakwielen vind ik echt lelijk, kan me niet voorstellen dat 't er echt mooi onder stond.
En Eminem is ook niet mijn ding, maar heb ook vrijwel altijd hiphop of (anders dubstep) aan in de auto. Hoewel, in de Impala heb ik sporadisch de muziek aan
En Eminem is ook niet mijn ding, maar heb ook vrijwel altijd hiphop of (anders dubstep) aan in de auto. Hoewel, in de Impala heb ik sporadisch de muziek aan
Verwijderd
Het was inderdaad enorm fout, maar op de een of andere manier vond ik het wel wat hebben.
Ah ok, ik dacht dat ie door Blazert himself was geïmporteerd vanwege die foto die gepost is dat ie op een trailer stond in de states. Maar die foto is dus gemaakt door de vorige eigenaar.
Verwijderd
http://www.myvideo.nl/watch/4409100
Hoe praat je iemand dit uit z'n hoofd. DGB moet van een 'vette afblijven #@%#@$#
Hoe praat je iemand dit uit z'n hoofd. DGB moet van een 'vette afblijven #@%#@$#
zo te zien zijn ze aardig vastberaden. Helaas
woohoo; hij is binnen; hij staat lekker bij mij in de loods; ik moest nog wel even een bedrafafrekenen dat verschepingskosten maal 1.2 was (loskosten; administratie en opslag fee's), dat was een tegenslag, maar dan staat hij ook uiteindelijk bij mij achter in de loods.
Sparen voor de individuele keuring en dan mag hij eindelijk de weg op!
Het heeft allemaal zo'n 2.5 maand geduurd (oorspronkelijk 3 weken), maar het is he tnu dan ook meer dan waard
, de enige met een Ford Crown Vic in Nederland (er is nog 1 tje, maar die is uit 84).
kofferbak was netjes intact gelaten dus alle chromen strips, grilles kop en achterlichten, radio, climate control units en nog veel meer reserve onderdelen zijn ongeschonden de reis doorgekomen.
Ik ben blij, gelukkig en nu gaat de portomonne pas echt getrokken worden voor een full in en out paint job!
yeah baby, ik ben gelukkig
Sparen voor de individuele keuring en dan mag hij eindelijk de weg op!
Het heeft allemaal zo'n 2.5 maand geduurd (oorspronkelijk 3 weken), maar het is he tnu dan ook meer dan waard
kofferbak was netjes intact gelaten dus alle chromen strips, grilles kop en achterlichten, radio, climate control units en nog veel meer reserve onderdelen zijn ongeschonden de reis doorgekomen.
Ik ben blij, gelukkig en nu gaat de portomonne pas echt getrokken worden voor een full in en out paint job!
yeah baby, ik ben gelukkig
[ Voor 12% gewijzigd door Seesar op 13-06-2008 13:13 ]
T60P Widescreen
Nice !
Ford Crown Vics zijn héérlijke wagens. Mijn droom is om een Ford Crovwn Vic Yellow Cab uit NY te importeren en hier mee te gaan rijden. Dát lijkt me echt geweldig...
Morgen is er trouwens een All American Wheels weekend in Asten-Heusden (bij EHV in de buurt) zijn er nog Tweakers die er heen gaan? Ik ga vanuit het bedrijf hier in ieder geval even kijken.
Ford Crown Vics zijn héérlijke wagens. Mijn droom is om een Ford Crovwn Vic Yellow Cab uit NY te importeren en hier mee te gaan rijden. Dát lijkt me echt geweldig...
Morgen is er trouwens een All American Wheels weekend in Asten-Heusden (bij EHV in de buurt) zijn er nog Tweakers die er heen gaan? Ik ga vanuit het bedrijf hier in ieder geval even kijken.
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Nee helaas, morgen gaat de V8 er uit om de krukas te vervangen. Die hebben gelukkig nog op de club liggen wegens een foute bestelling in het verleden en laat deze nu net goed zijn voor de Blazer.
Tevens moet ook de koppelomvormer vervangen worden. Dat ding tikt al behoorlijk
Even sloperijen afspeuren/bellen dus .

Tevens moet ook de koppelomvormer vervangen worden. Dat ding tikt al behoorlijk
Even sloperijen afspeuren/bellen dus .
[ Voor 26% gewijzigd door Bestla op 13-06-2008 16:40 ]
EPS misschien een optie? Hoor er zat goede verhalen over, amerikaanse blokken, onderdelen etc:
http://www.uitlaten.com/usacars/main.html
http://www.uitlaten.com/usacars/main.html
[ Voor 18% gewijzigd door Joopieboy op 13-06-2008 16:48 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Komt mijn kruk en drijfstangen ook vandaan, maar ik hoor er ook wel eens mindere verhalen over hoor.
@ Seesar, cool man. Welke shipper heb je gebruikt ? Ik wacht al weken op uberhaupt bevestiging van Marlog.. ik weet dat ze goed zijn, maar ik ga ook ff bellen met wat anderen want 't duurt me wat lang inmiddels.
@ Seesar, cool man. Welke shipper heb je gebruikt ? Ik wacht al weken op uberhaupt bevestiging van Marlog.. ik weet dat ze goed zijn, maar ik ga ook ff bellen met wat anderen want 't duurt me wat lang inmiddels.
Zo, ik ben net terug van de All American Wheels meeting in Asten-Heusden. Wat promotiewerk voor het werk gedaan, maar vooral m'n ogen uitgekeken aan al het moois.
Enige nadeel wat echter terrein. De "hoofdstraat" was een modderbende wat geregelt zorgde voor een Chevy Van die zich compleet vastreed in de modder. Dit natuurlijk onder luid gejuich en geklap van de omstanders
Ik schat dat er een dikke 500 Amerikanen op de plak stonden. Voor wie morgen niets te doen heeft, Asten-Heusden meeting is zéker een aanrader..!!
Enige nadeel wat echter terrein. De "hoofdstraat" was een modderbende wat geregelt zorgde voor een Chevy Van die zich compleet vastreed in de modder. Dit natuurlijk onder luid gejuich en geklap van de omstanders
Ik schat dat er een dikke 500 Amerikanen op de plak stonden. Voor wie morgen niets te doen heeft, Asten-Heusden meeting is zéker een aanrader..!!
tips voor New York
Damn, die krukas op de club bleek van een 305 blok te zijn. Maar ja, de oplossing is dichtbij, een sloperij hier in de buurt heeft er 1 liggen voor 150 euro.
Maandag maar even halen uit mijn werk.
Maandag maar even halen uit mijn werk.
Op zich overbodig, maar let je ff goed op dat 'ie niet (te) versleten is en het axiaallagervlak niet aan gort is ?
Een krukas zou ik nooit bij de sloop halen, tenzij voor €50 oid om 'm daarna te laten slijpen.
Een krukas zou ik nooit bij de sloop halen, tenzij voor €50 oid om 'm daarna te laten slijpen.
Eens, slijtdelen zou ik gewoon nieuw halen, geen tweedehands etc. je weet immers niet wat er met het beestje uit is gevoerd.
Chevy Blazert, klik eens in m'n sig, ik denk dat wij je wel kunnen helpen
tips voor New York
Verwijderd
Slechts 1 of 2 Crown Vic's in Nederland? Waar baseer je die claim op? Want dat lijkt me heel sterk.
Volgens mij heb ik ze wel eens op meetings zien staan of zo.
CV zijn er wel, i.i.g. de broertjes zeker; Grand Marquis's, maar geen CV uit het 1983 t/m 1991 era. Daarna kwamen de Bubbles en Whales die in geen verre meer lijken op de boxy cars zoals de oude Caprice en dus de CV uit 'mijn' tijdperk. (Impala's uit 1970 zijn niet te vergelijken met Impala's uit 2006)Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2008 @ 02:05:
Slechts 1 of 2 Crown Vic's in Nederland? Waar baseer je die claim op? Want dat lijkt me heel sterk.
Voor zover ik heb kunnen vinden is er maar 1 andere boxy CV en die komt uit '87 en staat te koop. Alles na 1991 kunnen ook CV's zijn, maar zijn geen boxy cars meer, maar evenaren meer de caprices uit dezelfde tijd (rond, lange achterlichten, echt de jaren '90 designs: lelijk)
Verder nog wel 2 Grand Marquis's gezien, maar die zijn sowieso makkelijker te vinden. Ik weet 100% zeker dat mijn 1988-1991 CV niet in nederland te krijgen is (niet als opschepperig bedoeld, maar "dat is gewoon zo". Dat model is sowieso zeldzaam geworden; ook in de VS zie je ze bijna nergens meer; ik weet niet of dat goed of slecht is ^^
Overigens is de '87 een station welke echt gruwelijk lelijk is. Dat verklaard ook waarom er meer caprices zijn dan CV's omdat de Caprice wel een type goedkeuring heeft en de CV niet (nooit hier verkocht). Daarom moet elke CV een individuele keuring van 1200 euro ondergaan en een geimporteerde Caprice een uitgebreide APK van 150 euro.
Anyways, als je er 1 ziet staan; ik houd me aanbevolen omdat ik hem wel eens zou willen zien.
HP: via Schumachercargo zou het 3 weken duren, maar door de douane heeft het 2.5 maand geduurd (douane in de VS had papieren niet in orde waardoor letterlijkd e boot was gemist). Uiteindelijk eergister dus aangekomen, gelost, maar wel onverwacht 800 euro bijbetalen vanwege "loskosten"
T60P Widescreen
Verwijderd
Uit die jaren zou kunnen. Maar dat stond er niet bij 
Ik zou iig wel checken of ze niet ook ergens als copcar rondrijden hier.
Want daar zijn er nogal veel van geweest. Sedan uiteraard.
Ik zou iig wel checken of ze niet ook ergens als copcar rondrijden hier.
Want daar zijn er nogal veel van geweest. Sedan uiteraard.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 02:52 ]
Schumacher heb ik contact mee gehad, met door bepaalde verhalen en foto's van hun laadmethoden zie ik daar maar vanaf.

Weet niet hoor..

Weet niet hoor..
copcar of taxi kan, maar ik heb niets kunnen vinden over maar een CV uit die tijd in Nederland.
HP: over Schumacher; laat ik het zo zeggen; die van mij was ongeschonden de reis doorgekomen en ik was verzekerd tegen elke schade die mogelijk was. Ik weet niet wat de laad methoden bij andere bedrijven zijn, maar ik had niet anders verwacht dat dit soort constructies gebruikt zouden wordne. Overigens is het toch algemeen bekend dat er 4 autos per container erin gaan?
Als je alleen al in de VS kijkt hoe ze op die vrachtwagen auto's vervoeren, dan is dit eigenlijk niet veel slechter.
Ongetwijfeld dat er betere/zorgvuldigere shippers bestaan, maar daar betaal je dan ook meer voor denk ik. Daarnaast mag je aannemen dat ze zelf naar schadeloze shipment streven omdat ze anders snel out of business zijn.
I.i.g heb geen vergelijking materiaal; tis mijn eerste keer, maar ik was redelijk tevreden eigenlijk; afgezien van achteraf rekeningen etc, dat was wel erg onprofessioneel.
HP: over Schumacher; laat ik het zo zeggen; die van mij was ongeschonden de reis doorgekomen en ik was verzekerd tegen elke schade die mogelijk was. Ik weet niet wat de laad methoden bij andere bedrijven zijn, maar ik had niet anders verwacht dat dit soort constructies gebruikt zouden wordne. Overigens is het toch algemeen bekend dat er 4 autos per container erin gaan?
Als je alleen al in de VS kijkt hoe ze op die vrachtwagen auto's vervoeren, dan is dit eigenlijk niet veel slechter.
Ongetwijfeld dat er betere/zorgvuldigere shippers bestaan, maar daar betaal je dan ook meer voor denk ik. Daarnaast mag je aannemen dat ze zelf naar schadeloze shipment streven omdat ze anders snel out of business zijn.
I.i.g heb geen vergelijking materiaal; tis mijn eerste keer, maar ik was redelijk tevreden eigenlijk; afgezien van achteraf rekeningen etc, dat was wel erg onprofessioneel.
[ Voor 18% gewijzigd door Seesar op 15-06-2008 04:24 ]
T60P Widescreen
OMFGHydraulik-Phunk schreef op zondag 15 juni 2008 @ 03:31:
Schumacher heb ik contact mee gehad, met door bepaalde verhalen en foto's van hun laadmethoden zie ik daar maar vanaf.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Weet niet hoor, maar je post 2x hetzelfde...Hydraulik-Phunk schreef op zondag 15 juni 2008 @ 03:31:
Weet niet hoor..
[ Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 15-06-2008 04:45 ]
Verwijderd
Jij betaald liever dubbele vrachtkosten? Of vierdubbele? En nou zeg je wel ja .. maar dat is niet weinig.
Ik vraag me wel af hoe ze die BMW daar krijgen. Naar boven rijden kan, maar hoe komt de bestuurder dan nog uit de wagen? De deuren kunnen amper open. Kruipt ie door de kofferbak of zo?
Sowieso raar om een zeer jonge, zo niet gloedjenieuwe 335i naar hier over te halen. Zelfs met de huidige dollarkoers. BPM, invoer, enz. is ie nog duur. Beter uit DLD halen. Net zo goed full option wagens daar.
Ik vraag me wel af hoe ze die BMW daar krijgen. Naar boven rijden kan, maar hoe komt de bestuurder dan nog uit de wagen? De deuren kunnen amper open. Kruipt ie door de kofferbak of zo?

Sowieso raar om een zeer jonge, zo niet gloedjenieuwe 335i naar hier over te halen. Zelfs met de huidige dollarkoers. BPM, invoer, enz. is ie nog duur. Beter uit DLD halen. Net zo goed full option wagens daar.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2008 04:56 ]
Die jongens bouwen ook V8 blokken weer op, en ik ken ze al jaaaaaaren.Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:22:
Op zich overbodig, maar let je ff goed op dat 'ie niet (te) versleten is en het axiaallagervlak niet aan gort is ?
Als de krukas te ver heen zal zijn zouden ze hem weggooien. Ze hebben een blok voor een El Camino gebouwd dat loopt als een tierelier.Calitomnication schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 20:05:
Eens, slijtdelen zou ik gewoon nieuw halen, geen tweedehands etc. je weet immers niet wat er met het beestje uit is gevoerd.
Het vertrouwen is er dus.