Toon posts:

ebay en hotmail doet het niet meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallow ik heb probleem met bepaalde website als ik naar de website ebay ga dan duurt het 10 minuten voor dat ik er eindelijk op ben. en dan ben ik er op dan zijn er geen plaatjes en zo.
zit bij kpn 3 mb. heb het modem al reset en van alles op 5 anderen pc geprobeerd doet hij het ook niet. en dat probleem het ik ook met hotmail.com. google doet het gewoon en nog veel meer maar die 2 niet goed :p zie de fotos. met mozzilla firefox werkt ook niet.

duurde ongeveer 15 minuten om op die site te komen.
foto: http://muziekjeerbij.nl/hotmail%20ebay.JPG

als je hier verstand van heb even posten aub.

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Zucht... Eventjes actieve topics lezen misschien? Dit is zo'n beetje topic #15 hierover in het afgelopen weekend...

Maar ook jou zal ik nog even op weg helpen: Zeer vreemd verbdinding probleem..

Zie dus:

Zeer vreemd verbdinding probleem..
Nationale DNS Outage?
[Hotmail] rare layout en heel traag
Windows Live Mail verbinding
Hotmail problemen
ebay en hotmail doet het niet meer!
eBay.nl en apple.nl onbereikbaar?
Kan niet in mijn hotmail komen

:/

[ Voor 51% gewijzigd door Avalaxy op 02-09-2007 23:15 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Ten eerste is je topic ongewenst, statusproblemen van websites en programma's (zoals bijvoorbeeld MSN Messenger) wil men hier niet zien, mocht het ten tweede naar jouw mening niet aan je software liggen zou het topic in het Netwerken-subforum horen, ten derde is de opbouw van je post ronduit waardeloos, en tenslotte ben je met dit topic ongeveer de vijfentwintigste die hier melding van maakt.

Er is een DNS/routingprobleem bij KPN+dochters (HetNet, Planet...), dit veroorzaakt problemen bij de door jou genoemde sites, samen met nog enkele anderen (bijvoorbeeld www.apple.com). Gewoon wachten tot het opgelost wordt.

Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Er gaat een en ander fout, maar dat heeft dus niets te maken met lokale applicaties. Zoals inderdaad ook blijkt uit diverse andere topics die op dit moment actief zijn. Het is dan ook handig om ook bij zoiets eerst rond te kijken of het niet al wordt of werd besproken, voor je de vraag stelt :)
Check die dus even, zoals inderdaad met name Zeer vreemd verbdinding probleem..

Nog een topic over hetzelfde is nutteloos en onhandig, dus sluit ik deze. Probeer evt de tips aldaar maar het beste is misschien "gewoon" even wachten en evt morgen gaan klagen bij je provider :)

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 02-09-2007 23:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.