eBay.nl en apple.nl onbereikbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Sinds gisteren kan ik niet meer op bovengenoemde sites komen (www.ebay.nl en www.apple.nl, .com werkt trouwens ook niet). Ben ik de enige die hier last van heeft? Heb het al op twee verschillende PC's hier in huis geprobeerd, router gereboot maar het mag allemaal niet baten. Zelfs bij een ping krijg ik geen antwoord terug!

En dat terwijl de rest van het internet (tweakers, google enz enz) prima werkt! Firewall staat ook uit by the way...

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:14

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

sOid schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:22:
Sinds gisteren kan ik niet meer op bovengenoemde sites komen (www.ebay.nl en www.apple.nl, .com werkt trouwens ook niet). Ben ik de enige die hier last van heeft? Heb het al op twee verschillende PC's hier in huis geprobeerd, router gereboot maar het mag allemaal niet baten. Zelfs bij een ping krijg ik geen antwoord terug!

En dat terwijl de rest van het internet (tweakers, google enz enz) prima werkt! Firewall staat ook uit by the way...
KPN internet?
Zo ja.. ff je DNS veranderen in 194.151.228.18 en 194.151.228.34 :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Net gesloten topic: ebay troubles ?

quoteje:
Via planet heb ik hier ook al een aantal dagen last van. Met tracert krijg ik time-outs. Ik heb er een ticket bij de helpdesk voor aangemaakt maar zoals gebruikelijk duurt het natuurlijk weer een maand voor ze daar bij aankomen.

[ Voor 68% gewijzigd door Kixtart op 01-09-2007 12:24 ]

☻/
/▌
/ \

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-11 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Je bent niet de enige.

Grr@Trapstart :(

[ Voor 9% gewijzigd door Dennahz op 01-09-2007 12:24 ]

Twitter

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Spike_wolf schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:23:
[...]

KPN internet?
Bedankt, zal ik ff proberen. En ja, ik heb Planet Internet. Had trouwens wel de search gebruikt maar niets gevonden :/

Goed, ben zo terug ;)

edit:

Hoera het werkt! Ff nieuwe DNS ingevoerd op m'n router, router en modem gereboot en nu werkt t weer :) Wel gaar dat ze die DNS zomaar veranderen zonder het te melden :S Maargoed, hartelijk dank en die 'DNS trick' moet ik onthouden ;)

[ Voor 25% gewijzigd door sOid op 01-09-2007 12:34 ]

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:23:
[...]

KPN internet?
Held.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:14

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

:*)

Die oplossing kwam weer van een andere tweakert hoor :) Maar toch leuk om te horen :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Verwijderd

Hoi hoi, Ik heb hetzelfde probleem als sOis. 8)7 Idem met tracert. Ik zelf heb HetNet als provider. Gebruik een Experia box/Vista. Waar en hoe moet ik de DNS instellen? Please help me out here..
Alvast ontzettend bedankt.

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Zoals je in de policy kan lezen zijn "topics over storingen van websites / diensten" niet de bedoeling, aangezien dit opsomtopics zijn :) . Hoe je een dns moet instellen moet overigens wel te vinden zijn met de search of met google.

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.