Beste tweakers,
Zelf heb ik al aardig wat geprobeerd en gezocht en ik ben nu ten einde raad.
Het is namelijk zo dat mijn hotmail héél erg traag laadt (soms zie ik "probeer de lightversie" voorbij komen, hierop klikken helpt ook niet) en als hij dan klaar is met laden zie ik dat er bepaalde HTML elementen missen, zoals de knoppen van verwijderen, postvak in, etc.
Daarna blijft het heel erg traag en vrijwel onmogelijk om er normaal mee te werken.
Ik ontvang overigens wel gewoon mijn mail.
Op de andere computers in huis kan ik wel zonder problemen mijn hotmail benaderen.
Op mijn pc heb ik al geprobeerd om de cookies etc te verwijderen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Edit:
Ik deed net mijn Condemned: Criminal Origins DVD in de tray en de autorun startte op...
Ik zag toen het autorun scherm maar het zag eruit als een webpagina.
"Dit programma kan de webpagina niet weergeven" (Het is net zo'n scherm als wanneer een site down is of je internet niet werkt.)
Meest waarschijnlijke oorzaken:...
Mogelijke acties:.....
Edit 2:
Het is nu op mijn laptop hetzelfde liedje.
Ik was nog vergeten te vermelden dat ik 2 hotmail accounts heb.
Zelf heb ik al aardig wat geprobeerd en gezocht en ik ben nu ten einde raad.
Het is namelijk zo dat mijn hotmail héél erg traag laadt (soms zie ik "probeer de lightversie" voorbij komen, hierop klikken helpt ook niet) en als hij dan klaar is met laden zie ik dat er bepaalde HTML elementen missen, zoals de knoppen van verwijderen, postvak in, etc.
Daarna blijft het heel erg traag en vrijwel onmogelijk om er normaal mee te werken.
Ik ontvang overigens wel gewoon mijn mail.
Op de andere computers in huis kan ik wel zonder problemen mijn hotmail benaderen.
Op mijn pc heb ik al geprobeerd om de cookies etc te verwijderen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Edit:
Ik deed net mijn Condemned: Criminal Origins DVD in de tray en de autorun startte op...
Ik zag toen het autorun scherm maar het zag eruit als een webpagina.
"Dit programma kan de webpagina niet weergeven" (Het is net zo'n scherm als wanneer een site down is of je internet niet werkt.)
Meest waarschijnlijke oorzaken:...
Mogelijke acties:.....
Edit 2:
Het is nu op mijn laptop hetzelfde liedje.
Ik was nog vergeten te vermelden dat ik 2 hotmail accounts heb.
[ Voor 26% gewijzigd door HugoBoss1985 op 01-09-2007 11:42 ]