Hotmail problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.348 views sinds 30-01-2008

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Beste tweakers,

Zelf heb ik al aardig wat geprobeerd en gezocht en ik ben nu ten einde raad.

Het is namelijk zo dat mijn hotmail héél erg traag laadt (soms zie ik "probeer de lightversie" voorbij komen, hierop klikken helpt ook niet) en als hij dan klaar is met laden zie ik dat er bepaalde HTML elementen missen, zoals de knoppen van verwijderen, postvak in, etc.
Daarna blijft het heel erg traag en vrijwel onmogelijk om er normaal mee te werken.

Ik ontvang overigens wel gewoon mijn mail.

Op de andere computers in huis kan ik wel zonder problemen mijn hotmail benaderen.

Op mijn pc heb ik al geprobeerd om de cookies etc te verwijderen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Edit:

Ik deed net mijn Condemned: Criminal Origins DVD in de tray en de autorun startte op...
Ik zag toen het autorun scherm maar het zag eruit als een webpagina.

"Dit programma kan de webpagina niet weergeven" (Het is net zo'n scherm als wanneer een site down is of je internet niet werkt.)

Meest waarschijnlijke oorzaken:...

Mogelijke acties:.....

Edit 2:

Het is nu op mijn laptop hetzelfde liedje.

Ik was nog vergeten te vermelden dat ik 2 hotmail accounts heb.

[ Voor 26% gewijzigd door HugoBoss1985 op 01-09-2007 11:42 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:55

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Work-around voor het gebruik van Hotmail: oudere accounts kun je in Outlook nog toevoegen en gebruiken. Nieuwere accounts waarbij dit niet out-of-the box werkt, kun je in Outlook gebruiken met behulp van Outlook Connector.

Het mailen werkt zoals gezegd wel nog, alleen de site is niet bereikbaar.

Andere sites schijnen overigens ook problemen te geven, met name bij KPN verbindingen. Het probleem zou dus bijvoorbeeld bij een DNS server van KPN kunnen zitten.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Waarschijnlijk gewoon DNS problemen net als in de andere 5 topics die hierover gaan...
[Hotmail] rare layout en heel traag
Zeer vreemd verbdinding probleem..
ebay troubles ?

De overige 2 zullen vast ook wel te vinden zijn...

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 12:53 ]

Verwijderd

Het probleem is op te lossen met het volgende:

Stap 1 Ga naar je netwerkverbindingen
Stap 2 Rechtermuisknop op de verbinding die je gebruikt 1 keer klikken en naar eigenschappen gaan.
Stap 3 Ga naar je internet-protocol (TCP/IP)en klik op eigenschappen.
Stap 4 Vinkt onderaan het tabblad "De volgende DNS-server gebruiken" AAN en type in het bovendste vak het volgende adres: 208.67.222.222
Stap 5 Druk op ok en start je hotmail opnieuw...
Het kan zijn dat je dan nog op refresh moet drukken maar daarna werkt het.

succes ermee

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 21:38
Ja hij werkt weer na die DNS te hebben ingesteld _/-\o_ Dankje!!

Verwijderd

Is het noodzakelijk om de DNS te wijzigen in de TCP/IP eigenschappen? Of kan ik dit ook op mijn router aangeven?

Ik denk ik check het even voor ik mijn internet connectie in zijn geheel verlies!

Verwijderd

alles doet het weer dankzij de tip van Bertillo

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 09:31 ]

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Het werkt inderdaad weer!

Danku.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit soort problemen horen niet thuis in een topic op GoT. Ik sluit je topic dus; dit is eenvoudig zelf te fixen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.