Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Hotmail] rare layout en heel traag

Pagina: 1
Acties:
  • 2.020 views sinds 30-01-2008

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb een hotmail probleem, mijn account werkt niet meer goed op deze computer. Ik krijg een super rare layout als ik inlog en het is heel erg traag. Ook mailen gaat lastig en er staat soms grote reclame door mijn hotmail heen!
Als ik op een andere compute inlog met het account is er geen enkel probleem. Ligt aan de computer dus.
Ik ben er vanochtend al 3 uur mee bezig geweest en overweeg een format C:
De computer heb ik al gecontroleerd op spyware en virussen met adaware, spysweeper, spybot.
S&D. Ook heb ik Firefox geinstalleerd, maar deze heeft hetzelfde probleem.

Hieronder een link naar hoe het er uit ziet hier:
http://everyoneweb.com/hotmailll/
Ik ben echt ten einde raad.

[ Voor 5% gewijzigd door Sneak[3G] op 01-09-2007 11:51 ]

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

Verwijderd

Hotmail Live, DNS probleem.. KPN internet zeker?
Er zijn al meer mensen met dergelijke problemen, even zoeken op GoT ;)

ebay troubles ?
Zeer vreemd verbdinding probleem..

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2007 11:51 ]

Verwijderd

Ziet eruit als een te enthousiaste adblocker of in die trend.

• Sneak[3G]
Ja dat is het precies! DIe tweede topic die je me stuurt. Thanks! Wat ik alleen niet begrijp is dat de andere computer op het netwerk met dezelfde ADLS verbinding en router GEEN problemen heeft.

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-11 20:17

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Sneak[3G] schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 11:54:
Ja dat is het precies! DIe tweede topic die je me stuurt. Thanks! Wat ik alleen niet begrijp is dat de andere computer op het netwerk met dezelfde ADLS verbinding en router GEEN problemen heeft.
Staat op die pc niet toevallig handmatig een andere DNS-server ingesteld? Als je op de pc waar het probleem is een van de DNS-servers instelt die in een van die topics genoemd worden dan zal het op die pc ook weer gewoon werken.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Sneak[3G]
Die PC heeft het nu ook. Dus het ligt aan de verbinding. Ik heb op Het Net gekeken en daar wordt NIETS vermeld over een storing.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Sneak[3G] schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 12:16:
Die PC heeft het nu ook. Dus het ligt aan de verbinding. Ik heb op Het Net gekeken en daar wordt NIETS vermeld over een storing.
Klopt.. Ik heb het probleem al sinds donderdag en toen had ik eigenlijk gedacht dat het de volgende dag wel opgelost zou zijn, niet dus.. Bij Planet staat er ook geen storing en het is goed mogelijk dat als je gaat bellen dat ze zeggen dat het probleem bij jou ligt maar dit is dus duidelijk niet zo aangezien er hier op GoT al tig meldingen over zijn.
Sites die ik wilde bezoeken en niet werken zijn hotmail, yahoo, ebay en autotrader.

[ Voor 6% gewijzigd door FlipFluitketel op 01-09-2007 12:38 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Klopt, sinds gisteren is Hotmail hier in huis ook ontzettend traag. Het zal dus wel aan Microsoft liggen...

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Bij mij laadt Hotmail ook niet. (KPN Direct-adsl)

Ik begrijp dat het geen nut heeft om dat te melden, maar wat wel goed is om te weten: met Outlook kun je je mail wel gewoon ophalen. Oude hotmail-accounts werken soms nog in Outlook, de nieuwere accounts kun je met behulp van Outlook Connector gebruiken. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• B-Buster
  • Laatst online: 01:47
Heb er hier ook problemen mee. Komt echter alleen voor op m'n desktop pc (met XP), op laptop (aan zelfde netwerk maar op Vista) werkt hotmail wel gewoon goed :?

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:14

Sebazzz

3dp

Hotmail doet het hier goed, Orange internetverbinding maar OpenDNS DNS servers.

Als het DNS is (blijkbaar wel, bij mij), kan je beter voorlopig de DNS servers van openDNS gebruiken. Die doen het altijd en overal.

De server adressen zijn:
* 208.67.222.222
* 208.67.220.220

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• boukej
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 22:16
(jarig!)
The Triad schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:12: Hotmail doet het hier goed, Orange internetverbinding maar OpenDNS DNS servers.

Als het DNS is (blijkbaar wel, bij mij), kan je beter voorlopig de DNS servers van openDNS gebruiken. Die doen het altijd en overal.

De server adressen zijn:
* 208.67.222.222
* 208.67.220.220
Volgens mij is het inderdaad een probleem met DNS. Vandaag heb ik een Hotmail-probleem opgelost door gebruik te maken van OpenDNS.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Enkele websites mogelijk niet opvraagbaar

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk enkele websites niet opvragen. Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Begintijd: 31 Aug 2007 19:08 Eindtijd: Onbekend
Bij HetNet staat dus hetzelfde. Alleen stond die melding er vanmorgen nog niet op (bij planet en bij hetnet niet), blijkbaar vinden ze het leuk om telefoontjes te krijgen van klanten met hetzelfde probleem (websites niet bereikbaar) in plaats van dat ze het direct bij de storingen plaatsen.

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-10 21:38
Wij hebbe InternetPlusBellen van KPN en ik zit ook met hetzelfde probleem :( En ik zie nu ook dat Ebay erg traag is :(

• B-Buster
  • Laatst online: 01:47
Patjuh1990 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:03:
Wij hebbe InternetPlusBellen van KPN en ik zit ook met hetzelfde probleem :( En ik zie nu ook dat Ebay erg traag is :(
Hier ook IPB van KPN.

Heb het probleem hier nu opgelost door een andere DNS in te stellen.

Volg even de stappen van Bertillo hier en het zou weer moeten werken.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

• boukej
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-10 22:16
(jarig!)
Patjuh1990 schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 22:03:
Ik heb het in de Siemens Experiabox aangepast onder:
  • Geavenceerde instellingen
  • Internet
  • Internet-verbinding
  • DNS-Servers
  • Gebruik aangepaste DNS-servers: Aan
  • Voorkeurs-DNS-server: 208.67.222.222
  • Alternatieve DNS-server: 208.67.220.220
Klik vervolgens op OK en wacht totdat de instelling gewijzigd is.

Verwijderd

Ik kan sinds gisteren niet meer in mijn hotmail komen.

Alleen bij mijn vriend en daar hebben ze chello..

Wij zelf hebben KPN Internet Plusbellen.

Verwijderd

Ik heb dit probleem dus ook met de volgende site´s

ebay, hotmail, yahoo

ik heb ook een kpndrama verbinding

gebruik ook een siemens experiabox

Verwijderd

The Triad schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 14:12:
Hotmail doet het hier goed, Orange internetverbinding maar OpenDNS DNS servers.

De server adressen zijn:
* 208.67.222.222
* 208.67.220.220
als je dit eerst probeert....... :o

Verwijderd

Hoe kom ik in die experiabox? weet iemand dat?
Ben er ooit wel eens in geweest omdat ik mijn brakke lenovo laptop met vista op de experiabox moest aansluiten en daarvoor moest ik een ander kanaal kiezen. Maar ben alweer vergeten.

• Moortn
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-08 16:07

Moortn

Hallo

Ik heb dit ook met o.a. hotmail en autoweek, maar als je wil kijken of je een email hebt ontvangen (op hotmail), moet je dit gewoon even doen via MSN vandaag. De email zelf laden duurt dan wel weer heel lang.

Jeej wat moet hier nou staan. Flickr

Verwijderd

tja ik gebruik een ander programma om te msnen en daar kun je helaas je mail niet mee bekijken :C

Verwijderd

De manier van boukej werkt bij mij niet op de siemens experiabox. Hij vraagt dan om een username plus wachtwoord. Ik heb het inmiddels op een andere manier opgelost. De manier van Bertillo.

Verwijderd in "Hotmail problemen"

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 09:19:
De manier van boukej werkt bij mij niet op de siemens experiabox. Hij vraagt dan om een username plus wachtwoord. Ik heb het inmiddels op een andere manier opgelost. De manier van Bertillo.

Verwijderd in "Hotmail problemen"
Ik heb het ook via deze manier gedaan en bij mij werkt het nu ook weer :)

• Gruffy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-11 18:40
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 08:32:
Hoe kom ik in die experiabox? weet iemand dat?
Ben er ooit wel eens in geweest omdat ik mijn brakke lenovo laptop met vista op de experiabox moest aansluiten en daarvoor moest ik een ander kanaal kiezen. Maar ben alweer vergeten.
Standaard is dat http://192.168.2.1

[ Voor 255% gewijzigd door Gruffy op 02-09-2007 11:37 ]

• Djen1234
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-01-2021
Ik heb precies dezelfde problemen als hierboven beschreven staan.

Ik zie het alleen niet zo zitten om allerlei instellingen te wijzigen. Is het mogelijk dat het probleem zich op termijn zelf oplost??

Dat ze zeg maar bij KPN het probleem oplossen??

Iemand enig idee op welke termijn dat dan zou kunnen zijn??

Verwijderd

Djen1234 schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:06:

Ik zie het alleen niet zo zitten om allerlei instellingen te wijzigen. Is het mogelijk dat het probleem zich op termijn zelf oplost??

Natuurlijk lost KPN het op, door het hele land hebben mensen er last van :) Wacht gewoon een weekje dan is het vast wel opgelost

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Djen1234 schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:06:

Als je niet eens je DNS even wilt wijzigen (het staat overal voorgekauwen hoe het simpele klusje gaat), wat doe je dan op Tweakers? :X
Gathering of Tweakers.net is een forum bedoeld voor mensen die bovenmatig geinteresseerd zijn in computers en de randverschijnselen daarvan.
Verder zal het probleem waarschijnlijk wel opgelost worden ja. Voor een voorspelling op welke termijn dit zal zijn, zul je toch naar KPN/Planet/whatever moeten bellen/mailen maandag.
wvkreg schreef op zondag 02 september 2007 @ 13:10:
Het duurt zoals ik las al meer dan 3 dagen, dus KPN is niet zo snel?
Alternate dns servers invullen is1 minuut werk. Dus...
Misschien wordt het dan eens tijd voor jou om bij KPN te gaan solliciteren, als alles volgens jou zo simpel op te lossen is? ;)

[ Voor 15% gewijzigd door TheZeroorez op 02-09-2007 13:14 ]

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-11 12:34
Het duurt zoals ik las al meer dan 3 dagen, dus KPN is niet zo snel?
Alternate dns servers invullen is1 minuut werk. Dus...

• Djen1234
Met dit soort dingen ben ik liever lui dan moe ;-)

Bovendien heb ik Vista en ik kon ik de stappen niet 1,2,3 opvolgen. Maar dat zal dan wel weer meer aan mij liggen dan aan de stappen. :-)

• Djen1234
Uiteindelijk is het toch gelukt om mn dns te wijzigen in het adres dat elders genoemd staat.

Via deze site kun je een uitleg voor Vista vinden:

http://www.zyxel.nl/support/z021.html#winxps

Helaas maakt het voor mij echter niets uit want het werkt nog steeds niet (heb ook al mn laptop gere-boot)

Ben bang dat er voor mij niets anders opzit dan af te wachten tot KPN in actie komt.

• TheZeroorez
  • Niet online
Even een harde refresh doen (Ctrl+F5 in Firefox, F5 in IE). Ook zou je nog even een flushdns kunnen doen.

Maar met die andere DNS moet het echt goed zitten, hij moet dus misschien nog even geflushed worden, of je cache moet geleegd, maar aan de opendns ligt het niet.

Verwijderd

Hebben jullie ook problemen met http://www.amd.com/ Kan ik al 3 dagen niet bereiken. Heb ook Internet van KPN (Compuserve prut).
Ebay laat bij mij ook langzaam/niet (alleen titel)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2007 14:01 ]

• Djen1234
ik wil een flushdns doen in DOS maar het lukt me niet

Ik lees ergens dat ik "ipconfig /flushdns" als commando moet geven.

Ik doe nu het volgende:

C:\>ipconfig /flushdns

Maar dan krijg ik Error: unrecognized or incomplete command line.

Weet iemand wat ik fout doe ??

• TheZeroorez
  • Niet online
Een flushdns voer je niet uit in DOS, maar in een cmd venster.

Start > Uitvoeren... > cmd > [OK]
C:\Documents and Settings\Djen1234>ipconfig /flushdns
Windows IP-configuratie
De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

• Djen1234
nu krijg ik de opmerking:

the requested operation requires elevation.

Wat betekent dat dan weer ?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat je dat als user met administrator of vergelijkbare privileges moet uitvoeren, maar dat is bijna overal wel te vinden, en een nameserver instellen is zo triviaal dat dat wel moet lukken lijkt me, hoe dan ook, dit heeft niks meer met hotmail te maken, kpn heeft het stukgemaakt en ze gaan het op den duur vast wel weer repareren.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.