[LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 52.350 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thennis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-02 23:44

Thennis

Lachen kan altijd

Anoniem: 220404 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:47:
Edit: Als iemand succes heeft met het afdingen, graag de strategie en verloop van het gesprek hier vermelden. _/-\o_ :D
Gewoon online bestellen en ophalen, dat scheelt een hoop.
Ik heb de 40" versie van de D3000 gekocht voor 1278,-

Ik snap niet dat mensen een TV bij een winkel gaan ophalen als ze het online voor een paar honderd euro goedkoper kunnen krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232147

Thennis schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:25:
[...]

Ik snap niet dat mensen een TV bij een winkel gaan ophalen als ze het online voor een paar honderd euro goedkoper kunnen krijgen..
http://www.iishop.be/adva...hp?keywords=D3000&x=7&y=4

hier scheelt het een 22€ voor 40" maar kan wel nog afgedongen worden zekers ;-)

voor de 32" lijkt deze prijs toch lager dan mediamarkt hé :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220404

Thennis schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 11:25:
[...]

Het is maar de vraag of je een fatsoenlijk exemplaar wordt toegestuurd. Plus er kan heel wat mis gaan tijdens het vervoer van electronica. After-sales service is ook belangrijk, in verband met defecten en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-04 15:13
Ik zou hem aanvankelijk ook online kopen, maar toen ineens die MM prijzen ging dalen vond ik dat wel weer aantrekkelijk. Aangezien die hem nu ineens niet meer hebben en ze ook weer meer kosten neig ik wel naar een internetwinkel in de buurt zodat ik het wel zelf af kan halen.

EDIT: Zojuist maar gewoon besteld bij een internetwinkel, was er toevallig eentje op 10km van mn huis waar ik em binnen een week kan ophalen voor 1117,-. Betalen met pin bij afhalen en hij stond goed aangeschreven dus ideaal. Ben benieuwd :) .

[ Voor 41% gewijzigd door jap85 op 07-09-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220404 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:08:
[...]

Het is maar de vraag of je een fatsoenlijk exemplaar wordt toegestuurd. Plus er kan heel wat mis gaan tijdens het vervoer van electronica. After-sales service is ook belangrijk, in verband met defecten en dergelijke.
je kan toch steeds terugvallen op de garantie die Sony zelf geeft of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier in tweakers stond hij goed aangeschreven? Weet hier iemand hoe betrouwbaar Mokio is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232147 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:12:
[...]

je kan toch steeds terugvallen op de garantie die Sony zelf geeft of niet?
Ja, voor het eerste jaar met Sony daarna ben je afhankelijk van de verkoper. (De 32D3000 heeft maar één jaar fabrieksgarantie, toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Anoniem: 220404 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 16:14:
Hier in tweakers stond hij goed aangeschreven? Weet hier iemand hoe betrouwbaar Mokio is?
Hier op tweakers kon ik geen shopsurvey vinden, maar bij kieskeurig wel, 250+ reacties en gemiddeld een 7,5. Mokio is voor zover ik weet ook wel een goede winkel, heb hier meerdere mensen gehoord die daar een tv hebben gekocht zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Iemand met een 40D3000 die kan bevestigen dat de TV geluid maakt als hij aan staat. Kan moeilijk een voorbeeld verzinnen, maar een typisch hoog krakend zoemend electrisch geluid.

Dacht al iets te horen, maar als ik de TV mute en boven de TV luister maakt hij daarbinnen zeker geluid. Niet al te storend maar vroeg me af of het normaal is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-04 07:19
jap85 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 12:19:
Ik zou hem aanvankelijk ook online kopen, maar toen ineens die MM prijzen ging dalen vond ik dat wel weer aantrekkelijk. Aangezien die hem nu ineens niet meer hebben en ze ook weer meer kosten neig ik wel naar een internetwinkel in de buurt zodat ik het wel zelf af kan halen.

EDIT: Zojuist maar gewoon besteld bij een internetwinkel, was er toevallig eentje op 10km van mn huis waar ik em binnen een week kan ophalen voor 1117,-. Betalen met pin bij afhalen en hij stond goed aangeschreven dus ideaal. Ben benieuwd :) .
Heb hem 2 weken geleden gekocht in Maarssen, voor 1125,- . Even gebeld, was gewoon op voorraad, ik kon hem zo ophalen.
http://www.warenhuisservi...l/internet/Item54465.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2007
  • Laatst online: 24-04 07:19
Ik gebruik op mijn 32D3000 vrijwel constant de zoom functie (niet de smart zoom) om bij breedbeelduitzendingen de balken boven en onder weg te krijgen, maar heb het idee dat dat de beeldkwaliteit niet ten goede komt. Vraag me af of er geen andere instelling is om die balken -liefst automatisch- weg te krijgen. Wide en14:9 geven geen beeldvullend resultaat. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wpverbeek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09-2024

wpverbeek

Wouter Verbeek

Ruud2007 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 07:10:
Ik gebruik op mijn 32D3000 vrijwel constant de zoom functie (niet de smart zoom) om bij breedbeelduitzendingen de balken boven en onder weg te krijgen, maar heb het idee dat dat de beeldkwaliteit niet ten goede komt. Vraag me af of er geen andere instelling is om die balken -liefst automatisch- weg te krijgen. Wide en14:9 geven geen beeldvullend resultaat. Iemand suggesties?
Misschien niet helemaal de oplossing die je wilde horen, maar digitaal kijken. Daar wordt automatisch meegestuurd of het signaal 16:9 is of 4:3. Daarbij heb je helemaal geen zwarte balken bij 16:9 waarop je moet inzoomen. Die worden niet eens meegezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo !

Na heel wat surfwerk ben ik op interessant model gestoten! zoals eerder vermeld op forum was min eerste keuze 40W2000 , vervolgens door jullie posts hier ben ik overtuigd van een 100hz model, maar mijn grote bekommernis was dat ik geen full Hd had (toekomstgericht), nu ben ik op 40D3500 gestoten.

http://fransdesmet.telene...L-40D3500_KDL-40D3550.htm

dit model biedt wél full Hd én 100 hz en is goedkoper dan de X3500 ( schilt hem zeker 500 à 600 €! )

heeft iemand ervaringen of meningen over dit model ( D3500) , het verschil zou hem zitten dat
X type : bravia engine Pro en X.V. colour heeft

zou dit prijsverschil dan écht de moeite lonen?

alvast bedankt voor jullie reacties! _/-\o_

EDIT: net antwoord gekregen van speciaalzaak, het grote verschil zou hem zitten in de bravia engine!

X type heeft BRAVIA ENGINE PRO
W type " " EX
D type gewoon BRAVIA ENGINE

zij hebben elk model naast elkaar gezien bij Sony en meldden mij dat deze ENGINES hét grote verschil maken !

"Tussen de X en W is er niet zoveel verschil te zien maar je ziet wel dat de X en W beter zijn dan de rest. Deze zijn scherper, hebben rijkere kleuren en zijn helderder. Er is ook een verbeterde ruisonderdrukking! "

EDIT: raar, nu krijg ik mail dat D3500 géén 100 hz type zou zijn wel full Hd... als ik surf naar sony.be staat het model niet op de site...

Deze verdeler vermeldt anderzijds wel motion flow + 100 h én full Hd...

Iemand die hierover uitsluitsel kan geven? 8)7

EDIT: nog eens verder gegoogled en op deze "zweudse" versie van sony site antwoord gevonden:

http://www.sony.se/view/S...sv_SE&category=TVP+LCD+TV

hieruit blijkt duidelijk dat er GEEN motion flow en 100 Hz in het type D3500 verwerkt zit... :(

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 232147 op 08-09-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-04 05:27
Anoniem: 232147 schreef op zaterdag 08 september 2007 @ 13:48:
Hallo !

Na heel wat surfwerk ben ik op interessant model gestoten! zoals eerder vermeld op forum was min eerste keuze 40W2000 , vervolgens door jullie posts hier ben ik overtuigd van een 100hz model, maar mijn grote bekommernis was dat ik geen full Hd had (toekomstgericht), nu ben ik op 40D3500 gestoten.

dit model biedt wél full Hd én 100 hz en is goedkoper dan de X3500 ( schilt hem zeker 500 à 600 €! )

heeft iemand ervaringen of meningen over dit model ( D3500) , het verschil zou hem zitten dat
X type : bravia engine Pro en X.V. colour heeft

zou dit prijsverschil dan écht de moeite lonen?

alvast bedankt voor jullie reacties! _/-\o_

EDIT: net antwoord gekregen van speciaalzaak, het grote verschil zou hem zitten in de bravia engine!

X type heeft BRAVIA ENGINE PRO
W type " " EX
D type gewoon BRAVIA ENGINE

zij hebben elk model naast elkaar gezien bij Sony en meldden mij dat deze ENGINES hét grote verschil maken !

"Tussen de X en W is er niet zoveel verschil te zien maar je ziet wel dat de X en W beter zijn dan de rest. Deze zijn scherper, hebben rijkere kleuren en zijn helderder. Er is ook een verbeterde ruisonderdrukking! "

EDIT: raar, nu krijg ik mail dat D3500 géén 100 hz type zou zijn wel full Hd... als ik surf naar sony.be staat het model niet op de site...

Deze verdeler vermeldt anderzijds wel motion flow + 100 h én full Hd...

Iemand die hierover uitsluitsel kan geven? 8)7

EDIT: nog eens verder gegoogled en op deze "zweudse" versie van sony site antwoord gevonden:

http://www.sony.se/view/S...sv_SE&category=TVP+LCD+TV

hieruit blijkt duidelijk dat er GEEN motion flow en 100 Hz in het type D3500 verwerkt zit... :(
http://www.sony.lv/view/S...=Main&category=TVP+LCD+TV
ik zie dat ze de types van de site af gehaald hebben.

voor de mensen die niet zo goed in zweeds zijn... Maar die tv ziet er op zich wel goed uit en zo te zien rond de 1500 a 1600 euro... Alleen waarom maar 2 HDMI aansluitingen :? .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-04 13:46
Anoniem: 54100 schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:42:
Iemand met een 40D3000 die kan bevestigen dat de TV geluid maakt als hij aan staat. Kan moeilijk een voorbeeld verzinnen, maar een typisch hoog krakend zoemend electrisch geluid.

Dacht al iets te horen, maar als ik de TV mute en boven de TV luister maakt hij daarbinnen zeker geluid. Niet al te storend maar vroeg me af of het normaal is....
Niemand die even met z'n hoofd boven z'n TV wil hangen? :'(

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121633

Heb ook afgelopen week een 40D3000 bij mokio besteld voor 1349 excl verzendskosten en verwijderingsbijdrage. Nu ik dit zo lees vraag ik me af of ik er niet wat af had kunnen halen en of dit nog steeds mogelijk is? Ik heb nog niet betaald (dit is bij aflevering). Bij andere internetwinkels is ie al een stukje goedkoper, dus er zit nog wat marge op.

Ik las ook dat bij de Full HD schermen per oktober een PS3 erbij werd geleverd en bij de HD ready een PSP slim. Mijn bestelde tv wordt verwacht eind september geleverd te worden en zou het wel zonde vinden om deze actie mis te lopen, hoe zou ik dit kunnen regelen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag heb ik eindelijk een reactie gekregen op dat emailtje, naar de Mediamarkt vestiging in Rijswijk. Het was dus wel €1119,-, maar uitverkocht zoals de afdelingmanager vermeldde via de telefoon. :P Valt nog mee, vier dagen. (zonder de zondag erbij op te tellen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Vandaag mn 32D3000 opgehaald, vrijdag besteld en ik kon em nu al halen :) . Beeld is leuk met ps3, maar ik wil em nu goed instellen maar de site van hdtv test (de enige site die ik wist waar instellingen stonden) is ineens uit de lucht vandaag 8)7 . Kon op google ook niet zo snel wat vinden. Heeft iemand misschien wat goede instellingen bij de hand? Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 22:16
Kiff schreef op maandag 03 september 2007 @ 12:51:
Ook ik heb de 32D3000 besteld (na zeer lang wikken en wegen). Wou eigenlijk een 37", maar daar doet Sony dus blijkbaar niet aan mee.
Heb hem hopelijk binnen een weekje binnen, en dan nog een 2.1 home cinema setje zoeken om wat beter geluid eruit te krijgen!
[...]
Aangezien ik ook in IN-DI gebied woon (Limburg) zou ik dit ook zeer graag willen weten :)
Heb hem sinds donderdag en dus al wat mee kunnen testen. Van hdtvtest.co.uk en avforums.com ook veel instellingen afgehaald maar nog niet echt de beste balans gevonden. Wel is het handig om per input 3 verschillende instellingen te kunnen maken. Zo heb ik Vivid een stuk helderder gezet voor overdag en Standaard wat donkerder voor 's avonds.

Aangezien ik nog altijd geen dvdspeler heb heb ik dus nog geen films kunnen testen. Laptop eraan sluiten ging zonder problemen (OSX stelde automatisch de goeie resolutie in), al denk ik dat er toch wat overscan is. Iemand een idee om dit te verhelpen?
Wii aangesloten met een nieuwe component-kabel. Beeld in menu is wel scherp, maar nu merk ik toch echt wel dat de games grafisch wat minder zijn (Splintercell is ronduit lelijk). Gelukkig speelt het nog even fijn ;)

Om mijn eigen vraag te beantwoorden (en ter referentie voor vele anderen) ontvang ik in (Belgisch) Zuid-Limburg welgeteld 36 kanalen digitaal. Dit zijn buiten CNN, Eurosport en Vitaya alle kanalen die ik analoog zou willen kunnen kijken met nog een paar extra: TMF Party, Cartoon Network, Fashion TV (hoogst interessant!), TCM, S Televisie en Actua TV. Ook kan ik afstemmen op het In-di demokanaal, maar dit is natuurlijk niet in HD-kwaliteit te ontvangen (de tuner heeft geen hd-decoder ingebouwd).

Om te concluderen: Ik ben zeer tevreden van mijn aankoop. Voor mijn kijkafstand van 2.5m was 37" te groot en 1080p niet nodig geweest. Nu nog een upscaling dvdspeler kopen (keuze tussen Pana S53, Pioneer DV400 of een Sony model, iemand een tip?).
jap85 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 14:30:
Vandaag mn 32D3000 opgehaald, vrijdag besteld en ik kon em nu al halen :) . Beeld is leuk met ps3, maar ik wil em nu goed instellen maar de site van hdtv test (de enige site die ik wist waar instellingen stonden) is ineens uit de lucht vandaag 8)7 . Kon op google ook niet zo snel wat vinden. Heeft iemand misschien wat goede instellingen bij de hand? Bedankt alvast!
Ik heb hun settings en nog een aantal andere van gebruikers op avforums.com verzameld in een Word-bestandje. Alsjeblieft! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Kiff op 11-09-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
Kiff schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:04:
[...]

Om mijn eigen vraag te beantwoorden (en ter referentie voor vele anderen) ontvang ik in (Belgisch) Zuid-Limburg welgeteld 36 kanalen digitaal. Dit zijn buiten CNN, Eurosport en Vitaya alle kanalen die ik analoog zou willen kunnen kijken met nog een paar extra: TMF Party, Cartoon Network, Fashion TV (hoogst interessant!), TCM, S Televisie en Actua TV. Ook kan ik afstemmen op het In-di demokanaal, maar dit is natuurlijk niet in HD-kwaliteit te ontvangen (de tuner heeft geen hd-decoder ingebouwd).
Alsjeblieft! :)
Thanks voor je kleine review!
Ontvang je de zenders digitaal zonder het INDI kaartje of met? Ik heb hier gisteren een SONY rep over aangesproken en het zou moeten werken met de INDI kaart. Dan ontvang je alle zenders (buiten de betaalpakketjes natuurlijk) die op hun site vermeld staan. Vind echter het woordje "zou" niet echt zeker. ;)

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
[...]

Ik heb hun settings en nog een aantal andere van gebruikers op avforums.com verzameld in een Word-bestandje. Alsjeblieft! :)
Perfect! Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-04 09:15
Ik ben van plan de 40W2000 te kopen. Bij Cruquius staat deze nu voor 1799,- te koop (goedkoper dan vele andere zaken, online shops niet meegeteld dan). Heeft iemand een idee op welke termijn de prijs misschien nog meer gaat zakken? Ik hoorde een enkeling hier in dit forum ook over praten dus vroeg me af of er mensen zijn die er iets meer vanaf weten.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stp_4 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 16:53:
Ik ben van plan de 40W2000 te kopen. Bij Cruquius staat deze nu voor 1799,- te koop (goedkoper dan vele andere zaken, online shops niet meegeteld dan). Heeft iemand een idee op welke termijn de prijs misschien nog meer gaat zakken? Ik hoorde een enkeling hier in dit forum ook over praten dus vroeg me af of er mensen zijn die er iets meer vanaf weten.
Beste,

In belgie bij Vandenborre: 1.666 €

photohall : 1699 €

online: prijzen lager dan 1500 ! ( betrouwbaar mét garantie)

ik heb lang getwijfeld ( zie vorige posts) om hem te kopen maar ga wachten op X3500 model , dat in oktober uitkomt..

En wacht best tot oktober want dan komen er nieuwe modellen uit en zal prijs wel eens kunnen zakken én hopelijk is dat verhaal waar dat je bij full hd een ps 3 krijgt in oktober dan zal mijn bestelling gauw gemaakt zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Anoniem: 232147 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:19:
[...]

Beste,

ik heb lang getwijfeld ( zie vorige posts) om hem te kopen maar ga wachten op X3500 model , dat in oktober uitkomt..

En wacht best tot oktober want dan komen er nieuwe modellen uit en zal prijs wel eens kunnen zakken én hopelijk is dat verhaal waar dat je bij full hd een ps 3 krijgt in oktober dan zal mijn bestelling gauw gemaakt zijn!
Ik ben er namelijk een beetje bang voor dat de prijs iets hoger zal uitvallen met een "gratis" PS3. Wellicht dat de PS3 relatief een stuk goedkoper is maar dat je desondanks wel meer moet betalen voor de tv. Probleem is dat ik namelijk al een PS3 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-04-2024
stp_4 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:21:
[...]

Ik ben er namelijk een beetje bang voor dat de prijs iets hoger zal uitvallen met een "gratis" PS3. Wellicht dat de PS3 relatief een stuk goedkoper is maar dat je desondanks wel meer moet betalen voor de tv. Probleem is dat ik namelijk al een PS3 heb.
Dan verkoop je die PS3 toch gewoon aan mij voor 250€! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stp_4 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:21:
[...]

Die geraak je zo kwijt hé! kijk je hebt al een bieder ;-)

netto ga je hem goedkoper hebben dan nu...

Als het niet zo is, dan gaat hij blijven zakken (denk ik) want hét nieuwe toestel zal 100 hz motion flow hebben en dat heeft 40W2000 niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Anoniem: 232147 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 18:35:
[...]

Die geraak je zo kwijt hé! kijk je hebt al een bieder ;-)

netto ga je hem goedkoper hebben dan nu...

Als het niet zo is, dan gaat hij blijven zakken (denk ik) want hét nieuwe toestel zal 100 hz motion flow hebben en dat heeft 40W2000 niet...
Tsja, uiteindelijk worden alle toestellen goedkoper, dus ook de X3500 (wat een geld!). Ik wacht oktober nog wel even af, misschien dat vanaf de introductie van de nieuwe toestellen al een prijsverlaging zichtbaar wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
Anoniem: 232147 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 17:19:
[...]

Beste,

Ik kan je bevestigen dat je in de maand oktober inderdaad een PS3 krijgt bij aankoop van een FULL HD tv. Dit is mij gister meegedeeld op de sony productshow.

[ Voor 3% gewijzigd door atomic frogger op 11-09-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack3770
En is een psp lite bij een 32d3000 nu ook zeker?
Want in dat geval wacht ik nog 3 weken.
Iemand interesse in een psp? Misschien in ruil voor een ps3? :)

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:04

wasco

brightest crayon in the box

[...]
Heb hem sinds donderdag en dus al wat mee kunnen testen.
waar heb je hem vandaag? In Belgie vind ik niet meteen goeie webshops, en de retailzaken zijn vrij duur vind ik. (ben al in een winkel of drie gaan kijken)

wasco [the brightest crayon in the box]

• Kiff
Zavantas schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 15:47:
[...]

Thanks voor je kleine review!
Ontvang je de zenders digitaal zonder het INDI kaartje of met? Ik heb hier gisteren een SONY rep over aangesproken en het zou moeten werken met de INDI kaart. Dan ontvang je alle zenders (buiten de betaalpakketjes natuurlijk) die op hun site vermeld staan. Vind echter het woordje "zou" niet echt zeker. ;)
Graag gedaan.
Ik ontvang die 36 zenders gewoon met de dvb-c tuner die in de tv zit. Geen CAM module of smartcard nodig! Dat zijn natuurlijk niet alle zenders die je met een gewone INDI receiver kunt ontvangen, maar volstaan voor mij ruimschoots.
Wat die Sony rep je vertelt wil ik trouwens nog betwijfelen. Wat ik erover gelezen heb (loopt ergens ook een topic op GoT over dacht ik) gebruikt INDI een speciale codering die met de huidige CAMs niet te decoderen valt. Daarnaast zou het (in principe) niet mogelijk moeten zijn een smartcard te kopen zonder INDI receiver.
wasco schreef op woensdag 12 september 2007 @ 02:07:
[...]
waar heb je hem vandaag? In Belgie vind ik niet meteen goeie webshops, en de retailzaken zijn vrij duur vind ik. (ben al in een winkel of drie gaan kijken)
Als webshop zou iishop.be goed(koop) moeten zijn, maar ik wou hem ook liever in een gewone zaak kopen. Er liep toevallig een korte actie bij Extrazone Hasselt waar ik -10% kreeg op de tv (1170 ipv 1290) met 3j garantie. Heb hem dan maar vlug besteld en 2 dagen later kon ik hem afhalen (ze komen hem niet zelf installeren, of toch niet zonder meerkost).

atomic frogger schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:54:
[...]

Ik kan je bevestigen dat je in de maand oktober inderdaad een PS3 krijgt bij aankoop van een FULL HD tv. Dit is mij gister meegedeeld op de sony productshow.
Ga het echt beginnen geloven :P

Is niet het enigste forum waar ik dit lees.... Heb vorige week contact gehad met verdeler en die ging mij iets laten weten als dit gerucht waar was...( "want hij ging deze week naar een voorstelling van sony" ) , dus dit klopt al , nu hopen op zijn verlossend mailtje ... ;-)

stp_4 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 19:38:
[...]

Tsja, uiteindelijk worden alle toestellen goedkoper, dus ook de X3500 (wat een geld!). Ik wacht oktober nog wel even af, misschien dat vanaf de introductie van de nieuwe toestellen al een prijsverlaging zichtbaar wordt.
X 3500 is veel geld ik weet het , maar heb ergens prijs gevonden +/-2400 € , trek daar 600 € af van je (laat ons hopen dat die aktie er echt komt ) gratis Ps 3 en je hebt hem voor 1800 € ..... ;)

en dan vind ik hem een koopje prijs kwaliteit! ( maar blijft veel geld natuurlijk)

• stp_4
Anoniem: 232147 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:38:
[...]

X 3500 is veel geld ik weet het , maar heb ergens prijs gevonden +/-2400 € , trek daar 600 € af van je (laat ons hopen dat die aktie er echt komt ) gratis Ps 3 en je hebt hem voor 1800 € ..... ;)

en dan vind ik hem een koopje prijs kwaliteit! ( maar blijft veel geld natuurlijk)
Nu begin ik ook te twijfelen, die 100 hz motion flow klinkt wel erg interessant. Het is alleen de vraag of er inderdaad een PS3 bij zit en of je deze eventueel kan verkopen voor € 600,-. Het is ook een zeer vaag gerucht en trek er dus niet al te veel aan.

• Thennis

Thennis

Lachen kan altijd

Ik heb televisie van Casema, en kan via de kabel zoeken naar digitale zenders. Ik vind er 14, maar krijg bij allen geen beeld. Iemand een idee hoe ik digitale zenders kan bekijken (zonder smartcard e.d.) Ben best benieuwd naar de kwaliteit ervan.
Ben in bezit van een 40D3000
Zenders zijn o.a. Hilversum Best, Politiek 24 en andere onzinnige dingen. Kan geen Nederland 1, 2 of 3 vinden.

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
Kiff schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:58:
[...]

Wat die Sony rep je vertelt wil ik trouwens nog betwijfelen. Wat ik erover gelezen heb (loopt ergens ook een topic op GoT over dacht ik) gebruikt INDI een speciale codering die met de huidige CAMs niet te decoderen valt. Daarnaast zou het (in principe) niet mogelijk moeten zijn een smartcard te kopen zonder INDI receiver.
Ik heb een INDI receiver staan, als die nieuwe TV er komt mag die wel op straat, of met oude TV naar boven verhuizen... Maar kan kaartje anders wel terug gebruiken. En anders "Meneer van INDI, de hond heeft mijn kaartje kapot gebeten."
Dus het wordt of de 32D3000 of een van de nieuwe FULL HD modellen (als het klopt dat je er bij aankoop een PS3 bij krijgt, in België hier nog niets van gehoord).
Qua audio heb ik de DAV IS10 ontdenkt. Piepkleine speakers, digital in voor je TV aan te sluiten,... lijkt me wel een mooie combinatie.

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

• Kiff
Zavantas schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:01:
[...]
Ik heb een INDI receiver staan, als die nieuwe TV er komt mag die wel op straat, of met oude TV naar boven verhuizen... Maar kan kaartje anders wel terug gebruiken. En anders "Meneer van INDI, de hond heeft mijn kaartje kapot gebeten."
Dus het wordt of de 32D3000 of een van de nieuwe FULL HD modellen (als het klopt dat je er bij aankoop een PS3 bij krijgt, in België hier nog niets van gehoord).
Qua audio heb ik de DAV IS10 ontdenkt. Piepkleine speakers, digital in voor je TV aan te sluiten,... lijkt me wel een mooie combinatie.
Het kaartje kan je enkel gebruiken ism een CAM module (kost ook weer 90euro dacht ik?) en daarbij is het dus niet verzekerd dat deze de gecodeerde kanalen kan decoderen... Denk daar dus aan voor je de receiver op straat gooit :)
Die home-cinema set is wel heel mooi, maar helaas ook heel duur en hier nog niet verkrijgbaar. Ik heb ook niet echt plaats voor achter-speakers dus zoek eerder een 2.1 setje...
Thennis schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:55:
Ik heb televisie van Casema, en kan via de kabel zoeken naar digitale zenders. Ik vind er 14, maar krijg bij allen geen beeld. Iemand een idee hoe ik digitale zenders kan bekijken (zonder smartcard e.d.) Ben best benieuwd naar de kwaliteit ervan.
Ben in bezit van een 40D3000
Zenders zijn o.a. Hilversum Best, Politiek 24 en andere onzinnige dingen. Kan geen Nederland 1, 2 of 3 vinden.
Let bij die kanalen eens op het info veld bovenaan. Als daar een soort finish-vlagje (zwart wit geblokt) bij staat wil dat gewoon zeggen dat deze gecodeerd zijn. Van de 105 kanalen die ik vond na scannen waren er dus maar 36 die dit niet waren.

Wat betreft casema kan ik natuurlijk niets zeggen maar ik denk dat jij gewoon een CAM module met smartcard zal moeten aanschaffen. Is ook wel ergens op GoT te vinden dacht ik... :)

stp_4 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 09:52:
[...]

Nu begin ik ook te twijfelen, die 100 hz motion flow klinkt wel erg interessant. Het is alleen de vraag of er inderdaad een PS3 bij zit en of je deze eventueel kan verkopen voor € 600,-. Het is ook een zeer vaag gerucht en trek er dus niet al te veel aan.
als je even naleest op forum hier, hebben vele voor D reeks gekozen omwille van 100 hz. Betere weergave van "snelle bewegingen". een standaardtoestel heeft 50 hz wat eenvoudig gezegd , betekent 50 "beelden" per seconde, 100 hz betekent een verdubbeling en vangt die snelle beelden beter op en zorgen voor een betere weergave..

Denk dan toekomstgericht en alle games en dvd's gaan 1080P uitkomen wat wil zeggen dat je gaat snakken naar full hd ... ( 1920 x 1080 p )

Anoniem: 50159

Voor alle mensen die in België kijken met de D3000 reeks naar de gratis te ontvangen digitale kanalen: in het vorige topic was er iemand die een kleine vergelijking heeft gedaan tussen INDi en de tv tuner van Sony... hij vond de zenders nog net iets mooier als hij keek via de INdi receiver. Daarnaast ontvang je inderdaad een aantal zenders in full HD. Ik wacht dus mooi tot INDi met een aantrekkelijke aanbieding komt en dan schaf ik me zo'n INDi receiver aan. Op dit moment kijk ik gewoon de kanalen die ik kan zien digitaal. Alleen jammer dat je dan moet switchen tussen analoog en digitaal als je een analoog kanaal wilt kijken.
Daarnaast vraag ik me nog iets af omtrent die INDi receiver... ik neem aan dat je die aansluit via HDMI. Dus als je tv kijkt moet je altijd de desbtreffende input selecteren... dit lijkt me erg irritant. Klopt dit? Helaas maak je dan ook weer gebruik van een INDi afstandbediening.

• Kiff
Anoniem: 50159 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:42:
Voor alle mensen die in België kijken met de D3000 reeks naar de gratis te ontvangen digitale kanalen: in het vorige topic was er iemand die een kleine vergelijking heeft gedaan tussen INDi en de tv tuner van Sony... hij vond de zenders nog net iets mooier als hij keek via de INdi receiver. Daarnaast ontvang je inderdaad een aantal zenders in full HD. Ik wacht dus mooi tot INDi met een aantrekkelijke aanbieding komt en dan schaf ik me zo'n INDi receiver aan. Op dit moment kijk ik gewoon de kanalen die ik kan zien digitaal. Alleen jammer dat je dan moet switchen tussen analoog en digitaal als je een analoog kanaal wilt kijken.
Daarnaast vraag ik me nog iets af omtrent die INDi receiver... ik neem aan dat je die aansluit via HDMI. Dus als je tv kijkt moet je altijd de desbtreffende input selecteren... dit lijkt me erg irritant. Klopt dit? Helaas maak je dan ook weer gebruik van een INDi afstandbediening.
Het zou kunnen dat de INDi receiver mooiere beelden oplevert, heb ik niet kunnen testen. Ook kan de D3000 geen HD kanalen weergeven, maar aangezien er nog maar 4 zijn is dat op dit moment niet echt een noodzaak. Ik kijk dus lekker verder naar de gratis kanalen die toch een veel mooier beeld geven dan analoog (de belangrijkste reden voor de aankoop van deze tv voor mij).
Als er meer HD kanalen naar INDi komen zal ik ook overstappen, maar dat zie ik nog niet direct gebeuren.

De INDi receiver sluit je inderdaad via HDMI aan en bij het aanzetten zou de tv daar ook onmiddelijk naar moeten afstemmen (wederom: zelf niet getest). Vanaf dan zal je inderdaad de afstandsbediening van de receiver moeten gebruiken, een groot minpunt in mijn ogen...

• Thennis

Thennis

Lachen kan altijd

Kiff schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:40:
Let bij die kanalen eens op het info veld bovenaan. Als daar een soort finish-vlagje (zwart wit geblokt) bij staat wil dat gewoon zeggen dat deze gecodeerd zijn. Van de 105 kanalen die ik vond na scannen waren er dus maar 36 die dit niet waren.

Wat betreft casema kan ik natuurlijk niets zeggen maar ik denk dat jij gewoon een CAM module met smartcard zal moeten aanschaffen. Is ook wel ergens op GoT te vinden dacht ik... :)
Hmm.. ik had al zo'n donkerbruin vermoeden.. Alleen maar kanalen met een finish vlaggetje.
Maar eens kijken of dit veranderd met de maanden.. zou toch verwachten dat ik Nederland 1, 2 en 3 wel zou kunnen ontvangen..

• brancop
  • Laatst online: 24-12-2021
Anoniem: 50159 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:42:
Dat was ik die je bedoelde denk ik niet? éénmaal je je tv op de av4 hebt afgestemd blijft deze gewoon staan op av4, dus bij het aanzetten van de tv en de indi receiver zit je onmiddelijk goed.
Ik heb nog verschillende keren de vergelijking gemaakt tussen het indi signaal en het digitale signaal dat de tv binnen krijgt, het indi signaal is wat beter, ook aan het geluid merk je een merkelijk verschil..
De meegestuurde HD signalen zijn uitmuntend, pas als ik korter dan een meter bij de tv ga kijken zie ik eigenlijk pas dat ik naar een tv beeld zit te kijken ipv door een raam uit te kijken ;) en ik zit er een 4tal meter vanaf. Ik heb de sony full HD tv's zien spelen op een full HD input naast mijne 40D3000, en ik moet zeggen dat er eigenlijk geen verschil te zien is..
Dat zou iedereen moeten doen hier die twijfelt tussen twee modellen, full HD of niet, met dezelfde input natuurlijk. De meerkost van een full HD model is volgens mijn ervaringen weggegooid geld. De 100hz maakt het verschil uit die zichtbaar is in aftitelingen en snel bewegende witte beelden op zwarte achtergrond.
Gisteren een film gezien via de playstation 3, blue ray. Ongelooflijk gewoon, de tv herkende het signaal van 1080p, zo kwam er in de linkerbovenhoek te staan, als je via indi kijkt komt er 1080i, maar van het verschil tussen de twee HD signalen ziet je op het scherm niks van.

• jap85
brancop schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:02:
[...]

Gisteren een film gezien via de playstation 3, blue ray. Ongelooflijk gewoon, de tv herkende het signaal van 1080p, zo kwam er in de linkerbovenhoek te staan, als je via indi kijkt komt er 1080i, maar van het verschil tussen de twee HD signalen ziet je op het scherm niks van.
Ik neem aan dat je je ps3 dus op 1080p resolutie hebt gezet? Of pakt ie deze resolutie automatisch wanneer je er een 1080p bluray in doet? Ik heb mn ps3 met de D3000 op 720p gezet omdat ie dat toch maximaal kan weergeven. Is het beter om hem om hem op 1080p te zetten zodat ie het downscaled? (aangezien de D3000 wel 1080p input aankan...).

brancop schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:02:
[...]

Dat was ik die je bedoelde denk ik niet? éénmaal je je tv op de av4 hebt afgestemd blijft deze gewoon staan op av4, dus bij het aanzetten van de tv en de indi receiver zit je onmiddelijk goed.
Ik heb nog verschillende keren de vergelijking gemaakt tussen het indi signaal en het digitale signaal dat de tv binnen krijgt, het indi signaal is wat beter, ook aan het geluid merk je een merkelijk verschil..
De meegestuurde HD signalen zijn uitmuntend, pas als ik korter dan een meter bij de tv ga kijken zie ik eigenlijk pas dat ik naar een tv beeld zit te kijken ipv door een raam uit te kijken ;) en ik zit er een 4tal meter vanaf. Ik heb de sony full HD tv's zien spelen op een full HD input naast mijne 40D3000, en ik moet zeggen dat er eigenlijk geen verschil te zien is..
Dat zou iedereen moeten doen hier die twijfelt tussen twee modellen, full HD of niet, met dezelfde input natuurlijk. De meerkost van een full HD model is volgens mijn ervaringen weggegooid geld. De 100hz maakt het verschil uit die zichtbaar is in aftitelingen en snel bewegende witte beelden op zwarte achtergrond.
Inderdaad, dat was jij :P
Ik vind het alleen jammer dat INDi nog redelijk duur is. Ook al betaal je niets qua abbonement om digitale tv te kijken; je moet toch initieel een paar honderd euro's investeren. Ik wacht daarom nog even op een eventuele aanbieding, of tot ik iets breder bij kas zit O-) .

• brancop
  • Laatst online: 24-12-2021
jap85 schreef op woensdag 12 september 2007 @ 15:29:
[...]

Ik neem aan dat je je ps3 dus op 1080p resolutie hebt gezet? Of pakt ie deze resolutie automatisch wanneer je er een 1080p bluray in doet? Ik heb mn ps3 met de D3000 op 720p gezet omdat ie dat toch maximaal kan weergeven. Is het beter om hem om hem op 1080p te zetten zodat ie het downscaled? (aangezien de D3000 wel 1080p input aankan...).
Ik zou het niet weten hoe hij stond, de playstation was even van de zoon zijn kamer naar onder verhuisd, maar aangezien de tv 1080p aangaf zal hij daar dan ook wel opgstaan hebben. Ik zou zeggen test het eens uit.. volgende keer zal ik dat ook eens nachecken.

• Jack3770
Anoniem: 50159 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 00:11:
[...]

Inderdaad, dat was jij :P
Ik vind het alleen jammer dat INDi nog redelijk duur is. Ook al betaal je niets qua abbonement om digitale tv te kijken; je moet toch initieel een paar honderd euro's investeren. Ik wacht daarom nog even op een eventuele aanbieding, of tot ik iets breder bij kas zit O-) .
Ik denk dat er rond oktober 90 euro van de prijs afgaat. Dan vervallen immers de 90euro-kortingsbonnen die oude abonnees allemaal gekregen hebben.
Daar zit ik ook op de wachten, evenals de oplossing van de vele bugs die er nu nog zijn; check http://www.digitale-telev...rum/index.php?showforum=7

• stp_4
Vanuit PS3 topic:
PeterMCSE schreef op donderdag 13 september 2007 @ 11:58:
Owh een maatje van mij had gebeld over de 46-W2000 icm met gratis PS3. om in oktober te halen.

Werd er gezegt dat het vanaf de X2000 gaat gelden.

Jack3770 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 10:56:
[...]

Ik denk dat er rond oktober 90 euro van de prijs afgaat. Dan vervallen immers de 90euro-kortingsbonnen die oude abonnees allemaal gekregen hebben.
Daar zit ik ook op de wachten, evenals de oplossing van de vele bugs die er nu nog zijn; check http://www.digitale-telev...rum/index.php?showforum=7
Goed nieuws. Bedankt voor de info. Ik hou het in de gaten.

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:30

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Onzin, X2000 is uitlopent en gaat opgevolgt worden door de X3500.

• jap85
Alfisti schreef op donderdag 13 september 2007 @ 14:54:
[...]

Onzin, X2000 is uitlopent en gaat opgevolgt worden door de X3500.
Waarom zou de actie dan niet voor dat model kunnen gelden? Wellicht juist een manier om ook van de oude modellen af te komen, als de actie alleen voor de X3500 geldt gaat die relatief goedkoop worden waardoor iedereen (veel HDTV kopers kunnen wel een PS3 gebruiken en de meeste mensen kennen anders wel iemand die er 1 wil) daarvoor gaat en de retail met 'oude X2000 rommel' blijft zitten...

[ Voor 10% gewijzigd door jap85 op 13-09-2007 15:11 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
Sterker nog, het lijkt me eigenlijk waarschijnlijker dat ze de oude tv's met PS3 gaan uitleveren, precies om de reden die hierboven wordt vermeldt, het leegkrijgen van de voorraden.

Anoniem: 121633

Anoniem: 121633 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 12:44:
Heb ook afgelopen week een 40D3000 bij mokio besteld voor 1349 excl verzendskosten en verwijderingsbijdrage. Nu ik dit zo lees vraag ik me af of ik er niet wat af had kunnen halen en of dit nog steeds mogelijk is? Ik heb nog niet betaald (dit is bij aflevering). Bij andere internetwinkels is ie al een stukje goedkoper, dus er zit nog wat marge op.

Ik las ook dat bij de Full HD schermen per oktober een PS3 erbij werd geleverd en bij de HD ready een PSP slim. Mijn bestelde tv wordt verwacht eind september geleverd te worden en zou het wel zonde vinden om deze actie mis te lopen, hoe zou ik dit kunnen regelen?

Alvast bedankt!
Iemand? Ik lees net in het PS3 topic dat de PSP momenteel bij een HD ready scherm komt als actie.

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

jap85 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 15:09:
[...]

Waarom zou de actie dan niet voor dat model kunnen gelden?
Deze actie is niet vanaf de X2000 ( zoals gemeld werd ) maar voor *elke* full hd LCD ;) ( ja, dus ook de W2000, W4000, en X3500 )

Tevens leveren ze de TV niet met PS3 bijverpakt maar moet je een bon insturen naar een bureau die de afhandeling verzorgt ( of de PS3 thuis of 200 euro retour )

[ Voor 20% gewijzigd door Alfisti op 13-09-2007 16:39 ]

Alfisti schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:37:
[...]

Deze actie is niet vanaf de X2000 ( zoals gemeld werd ) maar voor *elke* full hd LCD ;) ( ja, dus ook de W2000, W4000, en X3500 )
maar wanneer officieel bericht ??? voort zelfde geld is da een of andere forumkwakkel , iedereen kan zoiets schrijven , ik wacht op mail van speciaalzaak , deze week was de sony DEALERSHOW dan gingen ze meer weten... :Y

Alfisti schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:37:
[...]

Tevens leveren ze de TV niet met PS3 bijverpakt maar moet je een bon insturen naar een bureau die de afhandeling verzorgt ( of de PS3 thuis of 200 euro retour )
heb ik ook gelezen , maakt mij niet uit, maar weet je dit 100¨% zeker??

en tja als je bon stuurt, hoe lang wordt dat weer wachten én gaan we hem ooit wel krijgen |:(

Maar kom niet jammeren, het zou mooi meegenomen zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 232147 op 13-09-2007 16:45 ]

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Anoniem: 232147 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:41:
[...]

maar wanneer officieel bericht ??? voort zelfde geld is da een of andere forumkwakkel , iedereen kan zoiets schrijven , ik wacht op mail van speciaalzaak , deze week was de sony DEALERSHOW dan gingen ze meer weten... :Y
Die was vorige week ook al ;) en daar heb ik dan ook de informatie vandaan :P
( ja, ik werk ook bij een vakspeciaalzaak ) Als ik het niet vergeet zal ik vanavond even een scan maken uit het dealermagazine met een voor-aanaankondiging van de actie

De echte bonnen voor deze actie worden meestal een week voor de officiele start verzonden naar de dealers.

Alfisti schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:19:
[...]

Die was vorige week ook al ;) en daar heb ik dan ook de informatie vandaan :P
( ja, ik werk ook bij een vakspeciaalzaak ) Als ik het niet vergeet zal ik vanavond even een scan maken uit het dealermagazine met een voor-aanaankondiging van de actie

De echte bonnen voor deze actie worden meestal een week voor de officiele start verzonden naar de dealers.
RESPECT! _/-\o_

nog een klein vraagje: je bent Nederlander denk ik, dealershow was dan deze week in Belgie, weet je soms of die aktie ook in Belgie zal zijn? waarschijnlijk wel hé of ik kom bij jullie langs hehe...

je mag me natuurlijk als je in speciaalzaak werkt jullie bodemprijs voor X 3500 type eens posten ;-)

heb je dit toestel zien "spelen" op de dealershow?

combinatie 100 hz en full hd en de nieuwe bravia engine PRO loont het wa de moeite ?? :9

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Anoniem: 232147 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:30:
nog een klein vraagje: je bent Nederlander denk ik, dealershow was dan deze week in Belgie, weet je soms of die aktie ook in Belgie zal zijn? waarschijnlijk wel hé of ik kom bij jullie langs hehe...
durf ik je echt niet te zeggen.......
je mag me natuurlijk als je in speciaalzaak werkt jullie bodemprijs voor X 3500 type eens posten ;-)
Voor de laagste prijs moet je bij internetwinkels zijn :)

combinatie 100 hz en full hd en de nieuwe bravia engine PRO loont het wa de moeite ?? :9
Absoluut! Echt waanzinnig mooi toestel _O_

• atomic frogger
Anoniem: 232147 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:30:

Ik ben deze week naar de dealershow geweest (ja ik werk ook bij een vakhandel ;)) maar daar gaven ze niet aan of het een nationale of een internationale actie was. Maar het is wel zeker dat we de ps3 krijgen in Nederland bij aankoop van een FULL HD tv. Ze hadden btw de KDL70-X3500 :9~ ook staan daar.

[ Voor 8% gewijzigd door atomic frogger op 13-09-2007 18:56 ]

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

atomic frogger schreef op donderdag 13 september 2007 @ 18:52:
[...]

Ik ben deze week naar de dealershow geweest (ja ik werk ook bij een vakhandel ;)) maar daar gaven ze niet aan of het een nationale of een internationale actie was. Maar het is wel zeker dat we de ps3 krijgen in Nederland bij aankoop van een FULL HD tv. Ze hadden btw de KDL70-X3500 ook staan :9~ daar.
collega :w

zoals beloofd een foto uit dealer magazine :)

http://www.xs4all.nl/~alfisti/sony.jpg

Anoniem: 181923

Ik vraag mij af bij welke modellen dit allemaal geldig is?

Anoniem: 56428

ben deze week bij de dealer hier geweest en die kwam uit zichzelf al met het verhaal dat er een 200,-retour of ps3 bij de x3500 zit. Wat mij eerlijk gezegd verbaasd is dat we hier met z'n allen zo lang over die actie praten.

Waarom niet over het toestel? dat ding kost tegen de 3000,- die laatste paar honderd doet het hem dan ook niet meer toch.

Zelf ben ik wel overtuigd van de prestaties van de X3500, de dealer hier was ook naar de show geweest en zei ook dat het een beauty was. Ik ben alleen nog niet overtuigd van de "looks" van dit apparaat. Zijn er al meer foto's beschikbaar? Zij-aanzicht bijv? Met name zou ik willen weten hoe "overheersend" die glasplaat is. Heeft iemand de tv gezien?

Is het een glasplaat met daarachter de tv of is het een tv en: "He-als-je-beter-kijkt-zit-er-een-mooi niet-opvallend-stukje-glas-voor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
Anoniem: 181923 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:01:
[...]

Ik vraag mij af bij welke modellen dit allemaal geldig is?
bij alle full hd modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:05
aangezien ik die x3500 of enig ander full hd scherm van de nieuwe serie sony toch niet kan betalen; heb je die nieuwe reclame ook al gezien? :+ Het plaatje zag er uit als new york... Ben er op zich wel naar benieuwd aangezien die andere reclames van de bravia echt vet waren.
In de tussen tijd nog maar even doorsparen voor die 40D3000 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Vraagje:

Een kennis van mij was laatst in Frankrijk (+/-3 uur rijden) en merkte op dat de prijs van Sony toestellen tot wel €800 lager ligt dan in Nederland. Hoe zou het zitten met garantie als je middels deze (grijze) import een toestel aanschaft? Via de Sony site lees ik wel iets over dat je aanspraak maakt op garantie in het land dat het garantiedocument uitgeeft, maar vraag me af in hoeverre dit in de werkelijkheid ook geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GREATEST POST OF THE MONTH ! ;)

nu hopen dat aktie ook in belgie geldt! maar dat kan ik moeilijk geloven , anders bestel ik hem in nederland >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56428 schreef op donderdag 13 september 2007 @ 23:59:
ben deze week bij de dealer hier geweest en die kwam uit zichzelf al met het verhaal dat er een 200,-retour of ps3 bij de x3500 zit. Wat mij eerlijk gezegd verbaasd is dat we hier met z'n allen zo lang over die actie praten.

Waarom niet over het toestel? dat ding kost tegen de 3000,- die laatste paar honderd doet het hem dan ook niet meer toch.

Zelf ben ik wel overtuigd van de prestaties van de X3500, de dealer hier was ook naar de show geweest en zei ook dat het een beauty was. Ik ben alleen nog niet overtuigd van de "looks" van dit apparaat. Zijn er al meer foto's beschikbaar? Zij-aanzicht bijv? Met name zou ik willen weten hoe "overheersend" die glasplaat is. Heeft iemand de tv gezien?

Is het een glasplaat met daarachter de tv of is het een tv en: "He-als-je-beter-kijkt-zit-er-een-mooi niet-opvallend-stukje-glas-voor"
in de winkel kost ie tegen 3000, maar ik heb adres 2350 € trek daar 600 € ps3 af die ik mij toch nog ging aanschaffen dan kost ie 1750 €... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
Anoniem: 232147 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 10:41:
[...]

in de winkel kost ie tegen 3000, maar ik heb adres 2350 € trek daar 600 € ps3 af die ik mij toch nog ging aanschaffen dan kost ie 1750 €... ;)
Zeg, deel dat adres met ons dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

floffert schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 02:58:
[...]

aangezien ik die x3500 of enig ander full hd scherm van de nieuwe serie sony toch niet kan betalen; heb je die nieuwe reclame ook al gezien? :+ Het plaatje zag er uit als new york... Ben er op zich wel naar benieuwd aangezien die andere reclames van de bravia echt vet waren.
In de tussen tijd nog maar even doorsparen voor die 40D3000 :*)
Nope, alleen maar een aantal foto's gezien uit de reclame............. tis ies met play-do ( klei ) konijnen.............verder geen info verder of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154736

Je foto staat in het nieuws: http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=20462 alleen jammer dat ze niet de orginele bron erbij zetten

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 154736 op 14-09-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Anoniem: 154736 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 16:59:
[...]

Je foto staat in het nieuws: http://www.games.fok.nl/news.php?newsid=20462 alleen jammer dat ze niet de orginele bron erbij zetten
Alweer offline :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik vond het ook niet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233253

Ik had je plaatje even gedownload om het later nog eens te aanschouwen. Net op tijd zie ik.
Ik ben benieuwd wat dit bijvoorbeeld met de prijs doet voor de KDL-40X3500.

Bij Rebelio kun je 'm voor 2400 krijgen zonder extra verzendkosten (als je een mailtje stuurt).
Maar daar zit dan nu nog geen PS3 bij. Zou men dan een andere prijs hanteren? Of doen internetwinkels niet mee aan zo'n actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127039

Kan iemand mij vertellen of de 32D3000 een mat scherm heeft (dus geen hinderlijke reflecties)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154736

• Cidolfas
Kan iemand met een D3000 toestel mij vertellen of het normaal is dat de TV een zacht maar toch aanwezig "gezoem" laat horen?

Ik heb de 40D3000 nu zo'n twee weken in huis, en als ik de TV mute kan ik het scherm horen. Wel zo zacht dat ik eerst moest zoeken naar het apparaat wat het geluid maakte, maar als ik met mijn oor aan de bovenkant van de TV luister kan ik duidelijk horen dat de TV aan staat.

Ter vergelijking, bij mijn Samsung 205BW LCD schermpje hoor ik niets als deze aan staat. Ik vroeg me af of het normaal is dat je de TV kan horen of niet. :)

Alvast bedankt!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Aangezien hij er alweer afgehaald is, zou het de moeite waard zijn om te wachten om de 32D3000 te kopen? Je krijgt een PSP met een HD-Ready? Via een webshop? :P Zolang al gewacht, kan net zo goed nog twee weken wachten. 8)7

Anoniem: 226743

Sony doet er nu alles aan om bluray en de playstation 3 door te laten breken.

• UltraSub
Dan blijft de vraag... Krijg je gewoon bij iedere Full HD tv een soort van voucher, waarmee je bij Sony een PS3 kunt gaan vragen? Want op die manier zul je bij discounters (lees: webshops en zo) ook kunnen profiteren van deze actie. Anders zijn zij de eerste die de prijzen omlaag drukken, door zonder PS3 te leveren.

2 ultrasub:

http://www.xs4all.nl/~alfisti/sony.jpg ( link down?)

in deze brochure stond wel degelijk bij aankoop van EEN full hd toestel....

• UltraSub
Mja inderdaad.. dat stond er. Maar als dat een folder is van een Sony centre zegt dat natuurlijk nog niet zo veel he ;)

dat was een brochure vanop een productshow voor sony dealers in nederland dacht ik dus... :-)

Had deze link gevonden:

http://www.gamersreports....-purchase-in-eu/#comments

" 2007/09/14 10:27:08: Posted by DM

Apparently, Sony is offering a pretty sweet deal overseas, in Sweden (lol) at the very least. Anyone who purchases a full-HD TV from Sony, will get either a free Playstation 3 unit or a 200EU rebate on the TV. On top of that, with every HD Ready TV purchased, buyers will receive a free Sony PSP. NO word on if this deal is coming to the US, or what model PS3 or PSP is being given away. This should boost the PS3 numbers a ton, though. Click the link for the original advertisment image. Comment and let us know if there is more to translate!

Update: The ad says the deal runs from October 1 to November 31, 2007, so start saving up!"

rofl

Afbeeldingslocatie: http://www.gamersreports.com/grimages/2084/1189783375/3/1/gr.image.jpg

Waar ze die gratis PSP actie voor HD-ready modellen vandaan halen? 8)7 Godverdomme, ik wil een gratis PSP! :P

Anoniem: 127039

Kan iemand mij vertellen of de 32D3000 een mat scherm heeft (dus geen hinderlijke reflecties)?

Anyone?

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Anoniem: 127039 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 13:59:

Anyone?
Inderdaad een mat scherm :)
Anoniem: 220404 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:51:

Waar ze die gratis PSP actie voor HD-ready modellen vandaan halen? 8)7 Godverdomme, ik wil een gratis PSP! :P
de It's heeft op dit moment geloof ik een actie met een gratis PSP bij een 32" Sony ( aan het plaatje te zien een KDL32-V2500) voor 849 euro.

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-04 09:45
Ik heb zojuist bericht gekregen van een dealer (smits) welke deze actie bevestigd _/-\o_

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

TF

bla bla

Het is mij nog steeds niet gelukt om de D3000 knap aante sturen via de VGA uitgang van mijn laptop. Alleen bij 1024x768 accepteert hij het ingegeven signaal.

Bij een breedbeeld modus geeft hij aan dat het signaal niet ondersteund word. Erg vervelend....

• Cidolfas
TF schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:35:
Het is mij nog steeds niet gelukt om de D3000 knap aante sturen via de VGA uitgang van mijn laptop. Alleen bij 1024x768 accepteert hij het ingegeven signaal.

Bij een breedbeeld modus geeft hij aan dat het signaal niet ondersteund word. Erg vervelend....
Geen problemen hier om met mijn laptop (hp nc8430) de TV met zijn native resolutie te voeden :)

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-04 15:30

TheProphet

unifi-forum.nl

he he eindelijk lcd's met een dvb-c onboard maar nu komt mijn vraag:

Ik heb CaiW als kabelboer, kan dat zo werken met mijn smartcard of moet ik zo'n slotding erbij aanschaffen. Het zou wel top zijn mocht dat echt gaan werken, dan kan eindelijk die knaken samsung decoder eruit. Koop je een mooi lcd, kan je em gaan bedienen met dat goedkope k*tding. :P

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
TheProphet schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 19:38:
he he eindelijk lcd's met een dvb-c onboard maar nu komt mijn vraag:

Ik heb CaiW als kabelboer, kan dat zo werken met mijn smartcard of moet ik zo'n slotding erbij aanschaffen. Het zou wel top zijn mocht dat echt gaan werken, dan kan eindelijk die knaken samsung decoder eruit. Koop je een mooi lcd, kan je em gaan bedienen met dat goedkope k*tding. :P
Bij CAIw is het basis digitale pakket ongecodeerd. Dat wil zeggen dat je zonder smartcard naar die digitale kanalen kan kijken met een Sony TV met ingebouwde DVB-C ontvanger. Wil je echter ook kijken naar de digitale kanalen die wel gecodeerd zijn, waarvoor je een smartcard hebt met bijbehorend apart afgesloten abonnement, dan heb je wel een AlphaCrypt CAM module nodig. Het voordeel van het ongecodeerde basis pakket van CAIw is dat je dus eerst eens kan kijken of de digitale beeldkwaliteit een beetje bevalt en één en ander goed werkt. Zoja dan kan je altijd alsnog besluiten om een AlphaCrypt CAM aan te schaffen.

Voor alle duidelijkheid, de Sony TV's hebben geen smartcard lezer, dus je zal altijd een "slotding" moeten aanschaffen waarin de smartcard gaat. Dit geldt voor zowel Digitenne ontvangst (DVB-T) als kabel ontvangst (DVB-C). Zonder CAM geen gecodeerde kanalen en dat is bij de meeste digitale TV aanbieders niet veel met uitzondering van CAIw en af en toe ook UPC.

• TheProphet

TheProphet

unifi-forum.nl

ArChie schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:01:
[...]

Bij CAIw is het basis digitale pakket ongecodeerd. Dat wil zeggen dat je zonder smartcard naar die digitale kanalen kan kijken met een Sony TV met ingebouwde DVB-C ontvanger. Wil je echter ook kijken naar de digitale kanalen die wel gecodeerd zijn, waarvoor je een smartcard hebt met bijbehorend apart afgesloten abonnement, dan heb je wel een AlphaCrypt CAM module nodig. Het voordeel van het ongecodeerde basis pakket van CAIw is dat je dus eerst eens kan kijken of de digitale beeldkwaliteit een beetje bevalt en één en ander goed werkt. Zoja dan kan je altijd alsnog besluiten om een AlphaCrypt CAM aan te schaffen.

Voor alle duidelijkheid, de Sony TV's hebben geen smartcard lezer, dus je zal altijd een "slotding" moeten aanschaffen waarin de smartcard gaat. Dit geldt voor zowel Digitenne ontvangst (DVB-T) als kabel ontvangst (DVB-C). Zonder CAM geen gecodeerde kanalen en dat is bij de meeste digitale TV aanbieders niet veel met uitzondering van CAIw en af en toe ook UPC.
Thx voor het snelle antwoord _/-\o_ , ik heb al een smartcard dus die AlphaCrypt CAM module moet er wel komen, enig idee welke merk/type het beste in de sony's werkt.

• ArChie
  • Niet online
TheProphet schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:05:
ik heb al een smartcard dus die AlphaCrypt CAM module moet er wel komen, enig idee welke merk/type het beste in de sony's werkt.
Je hebt al een smartcard, dus ik mag aannemen dat je ook een abonnement hebt genomen op één of meerdere extra digitale pakketten die CAIw aanbiedt naast het digitale basis TV pakket. In dat geval moet je de AlphaCrypt Classic CAM hebben. Een andere Irdeto 2 CAM werkt helaas niet bij de Irdeto kabelbedrijven waaronder CAIw. AlphaCrypt is overigens een merknaam van de Duitse firma Mascom. Er zijn verschillende uitvoeringen, namelijk de Classic, Light en TC (TC staat voor Twin Card). Zoals gezegd werkt alleen de Classic uitvoering. De Light uitvoering is goedkoper, maar biedt geen ondersteuning voor de Irdeto 2 codering. De TC uitvoering is duurder, maar daarvan is niet bekend of bevestigd dat deze overweg kan met de Irdeto 2 codering en de extra toegepaste camkey beperking van de Irdeto kabelbedrijven.

Helaas is de AlphaCrypt Classic CAM net zo duur als de duurdere standaard aanbevolen kabel ontvangers, namelijk € 109,00 euro exclusief eventuele verzendkosten. Voor alle duidelijkheid: De Alphacrypt Classic CAM is geen digitale kabel ontvanger in PCMCIA kaartvorm. De enige taak van de AlphaCrypt is het verwijderen van de encryptie (ook wel decoderen genoemd) van de gecodeerde kanalen zodat de in de TV ingebouwde digitale DVB-C ontvanger ze weer kan geven. Als je bij CAIw nu dus een abonnement hebt op een HDTV kanalen pakket naast een SDTV kanalen pakket dan zal je een Sony TV moeten kiezen met een ingebouwde digitale DVB-C ontvanger die ook HDTV kanalen kan weergeven. Die Alphacrypt CAM verandert dus niets aan het type kanalen dat je TV kan weergeven. Dat wordt volledig bepaald door het ingebouwde type digitale DVB-C ontvanger in de TV. Let daarop bij aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet

TheProphet

unifi-forum.nl

ArChie schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 20:56:
[...]

Je hebt al een smartcard, dus ik mag aannemen dat je ook een abonnement hebt genomen op één of meerdere extra digitale pakketten die CAIw aanbiedt naast het digitale basis TV pakket. In dat geval moet je de AlphaCrypt Classic CAM hebben. Een andere Irdeto 2 CAM werkt helaas niet bij de Irdeto kabelbedrijven waaronder CAIw. AlphaCrypt is overigens een merknaam van de Duitse firma Mascom. Er zijn verschillende uitvoeringen, namelijk de Classic, Light en TC (TC staat voor Twin Card). Zoals gezegd werkt alleen de Classic uitvoering. De Light uitvoering is goedkoper, maar biedt geen ondersteuning voor de Irdeto 2 codering. De TC uitvoering is duurder, maar daarvan is niet bekend of bevestigd dat deze overweg kan met de Irdeto 2 codering en de extra toegepaste camkey beperking van de Irdeto kabelbedrijven.

Helaas is de AlphaCrypt Classic CAM net zo duur als de duurdere standaard aanbevolen kabel ontvangers, namelijk € 109,00 euro exclusief eventuele verzendkosten. Voor alle duidelijkheid: De Alphacrypt Classic CAM is geen digitale kabel ontvanger in PCMCIA kaartvorm. De enige taak van de AlphaCrypt is het verwijderen van de encryptie (ook wel decoderen genoemd) van de gecodeerde kanalen zodat de in de TV ingebouwde digitale DVB-C ontvanger ze weer kan geven. Als je bij CAIw nu dus een abonnement hebt op een HDTV kanalen pakket naast een SDTV kanalen pakket dan zal je een Sony TV moeten kiezen met een ingebouwde digitale DVB-C ontvanger die ook HDTV kanalen kan weergeven. Die Alphacrypt CAM verandert dus niets aan het type kanalen dat je TV kan weergeven. Dat wordt volledig bepaald door het ingebouwde type digitale DVB-C ontvanger in de TV. Let daarop bij aanschaf.
Bedankt voor je uitleg, het wordt waarschijnlijk de Sony KDL-40D3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefkade
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-03 23:17
Op de duitse Sony.de site staan inmiddels alle nieuwe modellen uitgestald.

Zo als altijd zal de nederlandse site na een weekje ook wel zo ver zijn.

Had iemand al een concreet verschil tussen de 40x3000 en 40X3500 kunnen ontdekken buiten het uiterlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
hoefkade schreef op zondag 16 september 2007 @ 20:48:
Op de duitse Sony.de site staan inmiddels alle nieuwe modellen uitgestald.

Zo als altijd zal de nederlandse site na een weekje ook wel zo ver zijn.
Niet alle. Voor zover mij bekend zal Sony Nederland kiezen voor de T3000 serie in plaats van de S3000 serie. Bij Sony dealers in het land kom je die T3000 serie al tegen in de winkels.
Had iemand al een concreet verschil tussen de 40x3000 en 40X3500 kunnen ontdekken buiten het uiterlijk ?
Volgens mij is er alleen een verschil in uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

ArChie schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:06:
[...]

Niet alle. Voor zover mij bekend zal Sony Nederland kiezen voor de T3000 serie in plaats van de S3000 serie. Bij Sony dealers in het land kom je die T3000 serie al tegen in de winkels.
Van de week is bij ons ook een 32S3000 binnen gekomen, deze is dus leverbaar.
Inmiddels worden wij ook leip van al die nummers 8)7
[...]

Volgens mij is er alleen een verschil in uiterlijk.
X3500 heeft ook de Motionflow 100hz techniek er in, tevens wat ik heb begrepen is de lijst niet meer verwisselbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Alfisti op 16-09-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Laatst online: 24-04-2024

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Topicstarter
Alfisti schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:11:
[...]
X3500 heeft ook de Motionflow 100hz techniek er in, tevens wat ik heb begrepen is de lijst niet meer verwisselbaar.
De X3000 heeft óók Motionflow +100Hz...
De X3500 is echter van geborsteld aluminium....
Verschil tussen X3000 en X3500 is dus alleen uiterlijk.

Ik herhaal hier wat ik eerder van ArChie heb gezien:
X3000:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/canons2/sony/sonybraviakdl48x3000ly4.jpg

X3500:
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/canons2/sony/sonybraviakdl52x3500zu5.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door The_Sukkel op 16-09-2007 22:08 ]

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti

Alfisti

So macht Reisen Spaß

The_Sukkel schreef op zondag 16 september 2007 @ 22:07:
[...]

De X3000 heeft óók Motionflow +100Hz...
De X3500 is echter van geborsteld aluminium....
Verschil tussen X3000 en X3500 is dus alleen uiterlijk.
Je hebt gelijk, was even in de war met de X2000.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.