Dit heb ik helmaal niet als ik pc suite aanklik komt er een klein venstertje op mijn scherm
zeker niet wat je nu laat zien.
ik ga nog een keer downloaden.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Fuzzillogic op 20-01-2008 01:12 ]
Heb je wel je usb kabel erinVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 00:11:
Dit heb ik helmaal niet als ik pc suite aanklik komt er een klein venstertje op mijn scherm
[ Voor 0% gewijzigd door Barfman op 20-01-2008 09:19 . Reden: Typo ]
Er is een business-variant van de PC Suite, met wat beperktere features (voor de eindgebruiker). Hoewel juist contacten me toch wel een keypoint lijkt voor zakelijk gebruik, ligt het niet toevallig daaraan?DieterVDW schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:28:
Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat ik de NSeries PC Suite staan heb, en ik daar ook geen contacts knop meer vind ... Hmm ..
[ Voor 12% gewijzigd door Fuzzillogic op 20-01-2008 01:57 ]
Verwijderd
Ik draai nu eigenlijk 2 PC Suites. De 'speciale design' NSeries versie (die ik nogal vind sucken), en de 'gewone' PC Suite. In de gewone PC Suite zie ik alle functionaliteit zoals in de screenshots van hierboven.Fuzzillogic schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:47:
[...]
Er is een business-variant van de PC Suite, met wat beperktere features (voor de eindgebruiker). Hoewel juist contacten me toch wel een keypoint lijkt voor zakelijk gebruik, ligt het niet toevallig daaraan?
[edit]
Hmm, heb je wel de sync-software op de telefoon zelf geinstalleerd? Help -> reinstall PC suite support on your mobile
Misschien open schuiven en de stop knop indrukken......Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 01:57:
vreselijk irritant!! als je muziek luistert en je wilt even de koptelefoon eraf halen dus trek je het stekkertje eruit...gaat het liedje gwn door!! op de boxen!! moet je snel nog blokkering opheffen van toestel en dan nog naar muziek om het te stoppen..
is er geen makkelijke manier anyone ??
Ps:Ik denk dat ie het als dubbele ergenis bedoelde. Want opzich boeit spelling dus echt geen reet. Ik ga daar dus ook echt geen reet rekening mee houden. Zo lang de boodschap overkomtFuzzillogic schreef op zondag 20 januari 2008 @ 00:16:
[edit] 2 plaatjes zijn meer dan genoeg.
Maar schumi2004 heeft wel gelijk, er mag echt wel op spelling en grammatica gelet worden. Als je dat al niet beheerst, dan geeft het al te denken, imo.
Verwijderd
De rest van het forum wil het ook graag weten.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:35:
Hallo,
Ik heb vandaag mijn N95 8GB gehaald bij de Belcompany. Ten eerste wil ik zeggen dat het echt een super relaxt toestel is.
Nu lees ik alweer van alles over firmware updates hier:)
Mijn productcode is 0558190, en mijn firmware de 10.0.0.021. Hier schijnen dus nog geen updates voor te zijn. Volgens software updater.
Kan het kwaad om op mijn toestel de V20 firmware te zetten, of is dit alleen voor de normale N95. Zonee hoe kan ik deze er anders op zetten?
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 20-01-2008 13:11 ]
Oja hoe ga je versie 20 erop zetten dan ?????Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:28:
[...]
@GLY, Hoe kan ik jou bereiken, ik heb de oplossing
Volgens mij heb jij de Nokia N-Series PC Suite maar je hebt de Nokia Pc Suite nodig.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 00:11:
Goh dit zou inderdaad wel eens de oplossing kunnen zijn. Een les geleerd, voortaan eerst maar de versie vermelden/vragen, dat voorkomt veel geschreeuw over en weerPlisson schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:05:
[...]
Volgens mij heb jij de Nokia N-Series PC Suite maar je hebt de Nokia Pc Suite nodig.
Nokia N-Series PC Suite:
[afbeelding]
Nokia Pc Suite:
[afbeelding]
Verwijderd
Je kan gewoon de mooiere N-series blijven gebruiken.Plisson schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:05:
[...]
Volgens mij heb jij de Nokia N-Series PC Suite maar je hebt de Nokia Pc Suite nodig.
Nokia N-Series PC Suite:
[afbeelding]
Nokia Pc Suite:
[afbeelding]
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 20-01-2008 16:23 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]
Dan moet je wel MS Outlook hebben en je telefoon daarmee synchroniserenVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:25:
[...]
Goeie morgen,
Je kan gewoon de mooiere N-series blijven gebruiken.
1 Click links onderin je beeldscherm op start
2 Click op Uitvoeren...
3 Typ in het verschenen venster OUTLOOK
4 Click op OK. Er opent zich nu een nieuw scherm
5 Click op contacten.
tadaaa
Zo moeilijk was dat toch niet?
Dit heb ik ook zelf uitgevogeld.
(ps dit probleem lees ik al vanaf het begin mee, maar helaas zijn er weinig mensen die dus dingen daadwerkelijk proberen, want ik ben totaal geen pc nerd of iets dergelijks.
Dus degen die gezegd heeft iets geprobeerd te hebben zal waarschijnlijk alleen de aan knop van zijn pc/laptop kunnen vinden en daarvoor is deze multi-media telefoon dus niet voor weggelegd.)
Verwijderd
Of doet hij dat niet toevallig al automatisch?chapie schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:41:
[...]
Dan moet je wel MS Outlook hebben en je telefoon daarmee synchroniseren
Ach daar zou ik maar niet automatisch vanuit gaanVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:51:
[...]
Of doet hij dat niet toevallig al automatisch?
Verwijderd
tegenwoordig weldafmay schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:59:
[...]
Ach daar zou ik maar niet automatisch vanuit gaan
Hebben we van gisteravond niet geleerd om nergens maar "automatisch" vanuit te gaan, dat is nu eenmaal niet handig. Eerst zeker weten, dat voorkomt veel misverstanden.
Verwijderd
De rest van het forum wil het ook graag weten.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:28:
[...]
@GLY, Hoe kan ik jou bereiken, ik heb de oplossing
[ Voor 48% gewijzigd door pven op 20-01-2008 13:11 ]
Verwijderd
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 20-01-2008 16:21 . Reden: Groeten niet nodig ]
Verwijderd
YEP, je kan zonder problemen op internet met je GSM op draadloze speedtouch LAN verbinding.Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:38:
[...]
Heb nog even een vraag over het wifi / wlan gedeelte. Ik heb dus geen internetabbo erbij genomen omdat ik toch niet of amper op internet zit. maar ik heb hier thuis wel een draadloze speedtouch voor mijn huidige adsl verbinding. Nu is mijn vraag kan ik via de nokia zo gratis internetten? Hij vind het modem namelijk wel?
[ Voor 5% gewijzigd door pven op 20-01-2008 13:12 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 20-01-2008 16:21 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]
Klik op wereldbol, opties, intellingen, algemeen, veiligheidswngn (uitvinken) klaarVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:13:
Dag mensen,
Sinds ik mijn firmware heb geupdate naar v15 krijg ik telkens irritante beveiligingsmededelingen als ik op het internet ga ("u verlaat een beveiligde pagina. Doorgaan?" dat soort mededelingen). Hier had ik voor de firmware-update geen last van. Ik heb bij de internetbeveiligingsinstellingen gekeken ed maar ik kan nergens vinden hoe ik deze beveiligingsmededelingen kan uitschakelen oid.
Weet iemand misschien hoe dit moet?
Vriendelijke groeten
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door cuberob op 20-01-2008 17:30 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:23:
volgens veel mensen werkt Garmin navigatie beter dan de route 66....maar als alternatief staat het er niet bij
Op welke taal staat je telefoon? Die van mij op engels, en ik heb het idee dat 'ie dan extra moeite heeft met Nederlandse namen herkennenVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 16:51:
Spraakopdrachten ....
Ik probeer de voicedailing te configureren en te gebruiken maar dat werkt erg slecht bij mij.
IK heb bij Spraakopdrachten een toepassing gemaakt voor "contacten" om voicedaling te doen maar dat werkt erg slecht of helemaal niet.![]()
Heb een paar de naam ingesproken in de hoop dat de N95 iets leert.
In de goedkopere moddellen kan je het inspreken en wordt dat opgeslagen wat ook feilloos werkt bij mijn foon van de zaak maar bij de N95 vindt ik het niet goed werken nog.
Als ik wil voicedailen krijg ik een reeks mogelijke nummers die ik kan selecteren wat ook niet de bedoeling is,zelfs krijg ik namen te zien die in de verste verten niet eens erop lijken wat ik heb geroepen.
Ik heb ook met verschillende volumes geprobeerd waar ik mee bedoel hard en zacht roepen maar geen effect.![]()
Ik heb Synthesyzer aan en uit gezet maar ik zou niet weten wat de bedoeling hiervan is.
Zijn er meer gebruikers met deze ervaringen of moet ik het anders instellen zoals de de opdracht bij spraakopdrachten te verwijderen of wat dan ook ?
Verwijderd
Ik ga er zelf vanuit dat het NL is , ik zie geen engelstalige kreten erin staan.WoutF schreef op zondag 20 januari 2008 @ 18:01:
[...]
Op welke taal staat je telefoon? Die van mij op engels, en ik heb het idee dat 'ie dan extra moeite heeft met Nederlandse namen herkennen
Verwijderd
ik blijf toch bij de tomtom .blijft de beste navigatie alleen werkt het niet met intern antene na ja pech die 50 euro ken der dan ook wel bijVerwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:34:
Garmin xt werkt als een tierelier.
Tomtom snel vergeten.
[...]
Vanwaar deze dwaling?Mau_Maus schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:08:
Is hier iemand die t-mobile heeft en rabo mobielbankieren heeft? En die me even wat info kan verschaffen 1op1?
[ Voor 4% gewijzigd door pven op 20-01-2008 19:17 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Omdat ik het gebruik op me N95... En ik heb die topic gezien.. vroeg me het alleen af. Daarom ook 1op1, En dan eventueel hier een samenvatting neerzetten. IPV elke correspondentie via hier te doen.pven schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:11:
[...]
Vanwaar deze dwaling?
[Rabo Mobiel] Ervaringen
[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 20-01-2008 19:15 ]
Verwijderd
(n)iemand die dit kan bevestigen ?Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:05:
Zoals eerder vermeld heb ik sinds kort T Mobile , voorheen KPN , en ik wilde weer gesproken navigatie hebben voor een week . Het gekke is nu dat ik weer de mogelijkheid heb om de 3 dagen trail te gebruiken die ik bij KPN al had verbruikt . Mijn vraag is die 3 dagen trail nu imei of sim gebonden ?
Ik.... kmmartins[at].gmail.comMau_Maus schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:08:
Is hier iemand die t-mobile heeft en rabo mobielbankieren heeft? En die me even wat info kan verschaffen 1op1?
Weinig reactie in me mail hoorkmmartins schreef op zondag 20 januari 2008 @ 20:04:
[...]
Ik.... kmmartins[at].gmail.com
Of gewoon hier op GoT
Garmin is echt toppie!Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 17:34:
Garmin xt werkt als een tierelier.
Tomtom snel vergeten.
[...]
Tha
Verwijderd
nee die werkt nog steeds niet niet met interne antene of weet jij der meer van ? (ohhh tot ja ik denk zelf dat het niet komt anders al lang gewerkt met interne maar ja zo werkt hij ook met externe )Tha schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:24:
[...]
Garmin is echt toppie!
tot tomtom werkt op de interne gps
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 08:46 ]
Nee ik ben me er van bewust hoor, jammer genoeg.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 08:44:
[...]
nee die werkt nog steeds niet niet met interne antene of weet jij der meer van ? (ohhh tot ja ik denk zelf dat het niet komt anders al lang gewerkt met interne maar ja zo werkt hij ook met externe )
Tha
Verwijderd
Via een webshop verlengd is mijn ervaring is die simlock vrijPiNo.nl schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:54:
Ik heb mijm abbo verlengd bij Hi, nu krijg ik vandaag deze telefoon van ze binnen. Zou deze simlock vrij zijn of niet? Heeft iemand hier al ervaring mee? Ik hoor het graag
Niks aan het handje, hij is gewoon simlock vrijVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 11:45:
[...]
Via een webshop verlengd is mijn ervaring is die simlock vrijvia provider verlengd met simlock
mijn advies is dan ook: verleng je abbo via een webshop...
op dat forum stond een leuke: bluetooth remote control aan met muis controle en dan nokmote.. heb je soort van 3d muis:P alleen werkt voor geen ene %#%##, maar geeft een idee.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:30:
Ook erg leuk (vooral de video) http://www.symbian-freak....phone_as_the_3d_mouse.htm
Verwijderd
Verwijderd
Mag ik vragen waar je die info vandaan hebt ?? Ik hoop dat het waar is, maar ben bang dat het weer gebakken lucht is.....DennisV1984 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:30:
TomTom schijnt vanaf de zomer met ondersteuning voor de N95 te komen....
Nee je denkt het...DennisV1984 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:34:
Nee dit is echt waar....
De GPS werkt uitstekend, met name in combinatie met A-GPS. Vrijwel altijd in no-time een fix.Felke schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:20:
de nokia heeft een betere camera, gps aan boord (waar je niet heel blij van wordt zo te lezen op alle forums), maar is daartegen wel 5 mm dikker.
Dan moet je niet 'schijnt' zeggen.DennisV1984 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:39:
Dit heb ik van tomtom zelf
Verwijderd
Felke,Felke schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:20:
de nokia heeft een betere camera, gps aan boord (waar je niet heel blij van wordt zo te lezen op alle forums), maar is daartegen wel 5 mm dikker.
Wel of geen touchscreen is het grootste verschil qua werking/functionaliteit tussen beide toestellen. Die keuze zal jij echt zelf moeten maken. Wel wilde ik reageren op jouw opmerking over GPS. Dat is naar mijn mening namelijk de mooiste feature van de N95. Het werkt fantastisch, en niet alleen bij mij persoonlijk. Ik vermoed dat de meeste users in dit forum dat zullen beamen. Voor vergelijking tussen features van beide toestellen kijk eens op http://www.newmobile.nl/eur/nl/compare.php. Suc6 met je keuzeFelke schreef op maandag 21 januari 2008 @ 12:20:
...
Waarom moet ik volgens jullie voor de n95 kiezen en niet voor de w960i? (aangezien dit een n95 forum is stel ik de vraag maar deze kant op).
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Mau_Maus op 21-01-2008 14:43 ]
Ik zit ook met een onbegrijpelijk spaans / portugees menu... denk dat ie te vroeg een 1.03 versie erop heeft gezet......Zou meerdere talen moeten hebben... Volgens mij kreeg je eerst tijdens install de vraag welke taal, maar bij deze versie krijg ik dat niet... Wie heeft dit ook? Ik heb nu spaans ofzo... Zie ik iets over het hoofd?
Goodgoan!
Gelukkig... dacht al ben de enige... want gekke is, de reacties zeggen niks erover.. dat het allemaal goed gaat...Eastside schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:57:
[...]
Ik zit ook met een onbegrijpelijk spaans / portugees menu... denk dat ie te vroeg een 1.03 versie erop heeft gezet...
Verwijderd
Maak je wel verbinding met orange dan? niet via wifi soms?Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:06:
ik begrijp hier niets van:
stop een orange kaart (prepaid) in mijn tel zonder beltegoed...
kan ik gewoon internetten alles (zelfs bestanden gedownload en weet ik veel wat allemaal...
hoe kan dit ??
(ik heb niets aangesloten of wat dan ook)
het enige wat ik tot nu toe heb opgemerkt dat niet werkt is de live msn messenger...maar als ik op ebuddy gaat doet die het gewoon ??
Verwijderd
ik drukte gewoon internet en hij doet het.. wifi is er niet in de buurt (allemaal beveiligd)Mau_Maus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:13:
[...]
Maak je wel verbinding met orange dan? niet via wifi soms?
Dus wanneer je verbinding maakt met internet kies je orange als verbinding? Zie je dat ook echt in beeld? Zo niet... kijk dan bij opties in je browser waarmee die verbind... bij algemeen.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:20:
[...]
ik drukte gewoon internet en hij doet het.. wifi is er niet in de buurt (allemaal beveiligd)
maar msn live werkt dus echt niet..
best vreemd ??
had een tijd geleden een vodafone kaart die naar het buitenland kon bellen gratis (echt alle nummers) maar in nederland zelf nietis dit weer zo een ''flaw'' of ??
Verwijderd
ja ik kies orange world...alles doet het gewoon...ik heb daarna opera gedownload en daar gebeurd precies hetzelfde...ik ga zo mijn vodafone kaart erin stoppen...misschien ook ?Mau_Maus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:23:
[...]
Dus wanneer je verbinding maakt met internet kies je orange als verbinding? Zie je dat ook echt in beeld? Zo niet... kijk dan bij opties in je browser waarmee die verbind
Verwijderd
Nou , dan is het sim kaartje van jou goud waard ...Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:06:
ik begrijp hier niets van:
stop een orange kaart (prepaid) in mijn tel zonder beltegoed...
kan ik gewoon internetten alles (zelfs bestanden gedownload en weet ik veel wat allemaal...
hoe kan dit ??
(ik heb niets aangesloten of wat dan ook)
het enige wat ik tot nu toe heb opgemerkt dat niet werkt is de live msn messenger...maar als ik op ebuddy gaat doet die het gewoon ??
Verwijderd
Wat voor problemen?UgotHeinzzd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:06:
Iemand al problemen ondervonden met de Nokia N95 8GB firmware update 15.0.0.15?
Is persoonlijk... Agile is wel goed.. ik vind Ebuddy v0.94 ook lekker..., IM+ 7.00 & Turbo MSN gebruik ik ook somsVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 15:57:
vodafone kaartje werkt niet trouwens :\
hmm nou ja even genieten zolang het duurt...iemand een tip wat naast msn live beste programma is om te msnen ( agile denk ik he)
Verwijderd
nee niet echt,alleen soms dat het opnieuw start als je het ergens een beetje te hard neerzetUgotHeinzzd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:06:
Iemand al problemen ondervonden met de Nokia N95 8GB firmware update 15.0.0.15?
Verwijderd
LOL, zoveel keuzes ehmm gewoon iets wat snel laadt en gwn kan typen met emoticons (die msn ondersteunt natuurlijkMau_Maus schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:11:
[...]
Is persoonlijk... Agile is wel goed.. ik vind Ebuddy v0.94 ook lekker..., IM+ 7.00 & Turbo MSN gebruik ik ook soms
Voor email kan je geloof ik alleen web-based vindenVerwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:25:
[...]
LOL, zoveel keuzes ehmm gewoon iets wat snel laadt en gwn kan typen met emoticons (die msn ondersteunt natuurlijk)
een manier om hotmail bij berichten te krijgen (aangezien live msn niet werkt) ?
Verwijderd
Verwijderd
hmm en wat vraagt de NSP dan precies...ik heb de mijne in het buitenland gekocht..moet ik papieren meenemen of iets betalen of dergelijke ??Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:54:
Voor de mensen die speling hebben op hun N95 8GB en de dealer doet moeilijk:
Ga naar Nokia Service Point, daar hebben ze een upgrade schuif mechanisme oid en hierdoor is je speling weg. Mijn N95 gaat er morgen heen en hoop dat ik van die cheapheid af ben.
Om later te kijken wanneer je wat/iets gedaan hebtDieterVDW schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:50:
Vraagje: weet iemand wat het nut is van to-do items als 'done' markeren?
Verdwijnen deze dan automatisch na een tijdje?
Waarom zou je ze niet gewoon verwijderen anders ...
Wat verstaan jullie onder speling? Mijn N95-1 heeft in de normale als uitgeschoven stand (cijferpad zichtbaar) een heel klein beetje speling in de 'slide richting', dus niet naar de zijkant of op en neer oid. Het zal iets van een millimeter zijn, en maak me er niet echt heel erg druk om. Maar jammer is het wel, zeker aangezien de eerste twee exemplaren dat niet hadden, of iig zo minimaal dat het me niet eens opgevallen is.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:54:
Voor de mensen die speling hebben op hun N95 8GB en de dealer doet moeilijk:
Ga naar Nokia Service Point, daar hebben ze een upgrade schuif mechanisme oid en hierdoor is je speling weg. Mijn N95 gaat er morgen heen en hoop dat ik van die cheapheid af ben.
Aankoopbon, en het liefst eentje waar het IMEI-nummer en jouw naam op staan, zodat ze zeker weten dat jij dat toestel netjes hebt gekocht.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 16:57:
hmm en wat vraagt de NSP dan precies...ik heb de mijne in het buitenland gekocht..moet ik papieren meenemen of iets betalen of dergelijke ??
[ Voor 20% gewijzigd door Fuzzillogic op 21-01-2008 17:36 ]
Verwijderd
ik neem zelfs de doos voor ze meeFuzzillogic schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:33:
[...]
Wat verstaan jullie onder speling? Mijn N95-1 heeft in de normale als uitgeschoven stand (cijferpad zichtbaar) een heel klein beetje speling in de 'slide richting', dus niet naar de zijkant of op en neer oid. Het zal iets van een millimeter zijn, en maak me er niet echt heel erg druk om. Maar jammer is het wel, zeker aangezien de eerste twee exemplaren dat niet hadden, of iig zo minimaal dat het me niet eens opgevallen is.
[...]
Aankoopbon, en het liefst eentje waar het IMEI-nummer en jouw naam op staan, zodat ze zeker weten dat jij dat toestel netjes hebt gekocht.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 21-01-2008 18:07 ]
Ik zou meteen terug gaan en een nieuwe unbranded N95 eisen. Je hebt daar recht op als je een losse N95 aanschaft, zonder abo.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 17:59:
Beste mensen,
Heb net als los toestel een n95 gekocht (in winkel)... Los, dus zonder abbo oid. Is het warempel een vodafone branded ding. Is dat een probleem? Zo ja, kan ik daar iets aan doen? (unbranden)?
zeker weten mee eens, oplichters praktijken, tenzij er ergens wat vermeld heeft gestaan.dafmay schreef op maandag 21 januari 2008 @ 18:03:
[...]
Ik zou meteen terug gaan en een nieuwe unbranded N95 eisen. Je hebt daar recht op als je een losse N95 aanschaft, zonder abo.
Tha
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door pven op 21-01-2008 21:07 ]
Verwijderd
Weet je ook de prijs ? kan um niet vinden op die site ?Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:35:
Deze ziet er echt fantastisch uit, ik weet niet of dit al gepost is.
Is echt heeel mooi, werkt met ingebouwde gps op de n95 en is volgens verscheidene sites veel acurater dan Garmin. Sygic Mobile navigation for symbian.
http://www.sygic.com/
Reisplannen met EV? Lees mijn nieuwsbrief en blog! electricfelix.com - FeWipS®
Verwijderd
Verwijderd
Net ff gedownload.fewips schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:08:
Ik ben ook erg benieuwd naar die Sygic gps stuff, heeft iemand deze al getest? Zo ja, waar haal je de maps vandaan, er is niets te vinden op de site??
Verwijderd
Inderdaad, snelle gps verbinding, en qua uitzicht kan die met tomtom concureren, dit is wel een persoonlijke mening.Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:52:
[...]
Net ff gedownload.
Ziet er allemaal heel gaaf uit. Ook makkelijk te gebruiken, geen Nederlandse spraak(who cares)
Snelle gps.
Alleen nog niet gebruikt. Maar dat zal wel goed zitten
Verwijderd
Haha als je het al niet legaal doet, doe het dan goed... Maar ik vind best als je review wil geven, maar mensen (niet alleen geert) pas wel op wat je zegt... Anders is er zo weer een moderator die 'terecht' opmerkingen maakt... of zelfs topic op slot gooit...Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:12:
Ik heb het programma draaien en is echt heel mooi maar kan er momenteel nog geen maps voor activeren, wacht nog op mijn activatiesleutel die aangevraagd is.
[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 21-01-2008 23:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq