Ff paar dingen
1) Ik had op terug weg naar huis die Sygic geprobeerd. In nachtkleuren... Snel berekenen... soepele beweging en duidelijke 'tekeningen'. Aankomst tijd klopte perfect en snelheid ook... Genoeg info in beeld. Echt toppertje... Vind veel beter dan Garmin... Ik mis alleen beetje de extra diensten en Poi's invoeren vanaf pc...
Ohja.. alleen snelheids advies was niet altijd goed... maarja
En hij geeft opzich wel leuk aan waar in je zicht altijd de richting is van je eind bestemming... Handig? geen idee... met obstructie berekent die toch snel... maar je kan er wel eerder op anticiperen if je naar links of rechts uitwijkt bijv... Kwam ook icoontje in beeld als je een spoorweg naderde met aantal meters.. weet niet of ik dat ingesteld had.. maar was wel grappig.
2) Ik heb zoveel apps.. maar wel nuttige... Maar al die helpfiles bij elkaar, geeft een foutmelding wanneer ik een helpfile van 1 programma wil openen, schijnbaar laad ie de hele database... vet irri... out of memory... Ben ik de enige?
3) Met fw20 hangt de browser als ik naar links druk.. dan blijft ie gaan tot ik de andere kant op druk... Had hier al iets gelezen wat er op leek, maa rniet hetzelfde... ben ik de enige?
4) Pimpmyfon.com Custom Covers! vanaf orginele hardware gemaakt... Ik ga mijne volledig Black metallic maken... En voor levering in nederland komt nog geen 3 euro op de kosten.. helaas alleeen via PayPal
"...we can do front fascia, rear fascia, +battery cover+ front keypad for £33.99
i will try Your design with the keypad! if it is not possable i will send
a black one!..."
Alles bij elkaar is onder de 50 euro... Vind ik redelijke prijs, voor al die onderdelen.. zoveel ben je hier al voor orgineel al die onderdelen kwijt.. of meer
[
Voor 28% gewijzigd door
Mau_Maus op 22-01-2008 22:09
]