Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 723.572 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:27
N95-1 is gewoon de eerste standaard versie
N95-2 is de zwarte 8gb versie
N95-3 is de amerikaanse versie. qua looks hetzelfde als de n95-1 (op de lens cover die is verdwenen na) maar intern beschikt hij over 128MB ram, support voor amerikaanse 3g en de nieuwe BL-6F batterij. kleine verbetering dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61921

Ptoeneigh schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 15:11:
Is er iemand met een firmware versie waar zowel Dutch als Spanish in zit?

Heb al op de nokiablog die lijst gezien met productcodes en languagepacks maar daar staat ie niet tussen.

Ik vraag me dus af:

1. Heeft de Vodafone of T-mobile branded software toevallig ook Spaans?

2. Zou het mogelijk zijn zelf een taal te installeren / vervangen in de firmware?
Dan zou je dus zelf moeten gaan programmeren en m met phoenix op je N95 zetten..

Het gaat om de N95-1
Ik heb de v21.0.0.16 firmware van Nokia zelf, maar daar zit dus geen Spaans in. Zover ik me kan herinneren had mijn T-mobile v12.zoveel firmware ook geen Spaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 21:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Zo, de 10.000 posts zijn bereikt. Tijd voor een nieuw deel

Iemand mag een nieuw deel openen. MAAR, van diegene verwachten we ook dat hij/zij gaat werken aan de opsplitsing van het N95 topic. We willen verschillende topics, waarin we de verschillende mogelijkheiden van het toestel uitvoerig kunnen bespreken. Zoals bijvoorbeeld een topic apart voor navigatie, één apart voor problemen etc... etc...

Dus, wie wilt, mag nu een normaal, nieuw deel openen en zodra je klaar bent met de verschillende topics, gaan we die online gooien.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.