Dat houd dus gewoon in dat het op je flash geheugen staat
Hoe ziet het dan uit als hij op 't telefoon geheugen staat?Nano2009 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:17:
[...]
Dat houd dus gewoon in dat het op je flash geheugen staat(dus geheugenkaart / geintegreerd flash geheugen)
Anoniem: 256135
Dit is, hoe flauw ook, oproepen tot het verzenden van een ringtone en daar doen we niet aan. Zie ook [PSGG] Policy
[ Voor 82% gewijzigd door pven op 20-03-2008 11:33 ]
Communicatie gaat via het forum
[ Voor 93% gewijzigd door pven op 20-03-2008 11:32 ]
Dan zie je geen icoontje erachter staan.Kurvers schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:28:
[...]
Hoe ziet het dan uit als hij op 't telefoon geheugen staat?
Wanneer komt die nieuwe firmware nou officieel uit?
Signature
Ik heb via Nemesis en Phoenix wel kunnen updaten.
Maar vind het schandalig dat er niets meer gedaan wordt aan productcode 0546669
Kan me iemand vertellen waar ik het automatisch draaien kan vinden bij de nieuwe firmware?
Kan me iemand vertellen waar ik het automatisch draaien kan vinden bij de nieuwe firmware?
Nee er zit geen rotate me in gebouwd. Wat ik merk is als je veranderd van portrait naar landscape en visa versa het veel sneller gaat.abcor2003 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:14:
Ik heb via Nemesis en Phoenix wel kunnen updaten.
Jammer dat niet alle flash filmpjes werken. verder is het menu aangepast je hebt meerdere mappen.
en My nokia kan je nu gebruiken ... Ik ben daar nu mee bezig eventjes kijken wat dat inhoud... Daar word je ook niet echt beter van zie ik zo.
verder is Nokia Music Store niet meer te vinden in deze firmware.
en wat me opvalt is dat de batterij ook weer een beetje langer meegaat.
Anoniem: 195854
Welke productcode heb je gebruikt ? Ik heb verschillende geprobeerd ( 0546669 - 0548364 - 0549747 - 0548827 ) maar krijg steeds te zien geen update beschikbaar !schumi2004 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:51:
[...]
Same here. Tot op heden niks dan lof voor deze FW maar ben toch benieuwd naar de "power consumption", deze zal niet veel veranderd zijn maar toch.
Wat betreft de snelheid zwacht ik eerst nog even af totdat mijn phone weer beetje op "normaal" niveau is aangezien een clean toestel altijd snel werkt *vergelijkt met een schone xp install*
Als je mij de code kan geven... bij voorbaat dank, gaat om de N95 -1.
waarschijnlijk heeft hij of phoenix of een NSP gebruikt. De nieuwste fw is nog niet beschikbaar via NSU. Ik heb zelf mijn lokale NSP gebeld die hadden nog geen V21, vraag me alleen af hoe ze het hadden gechecked want de medewerker vroeg om mijn productcode en ik heb het gevoel dat hij de nieuwste FW via de Nokia site heeft gechecked.Anoniem: 195854 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:48:
[...]
Welke productcode heb je gebruikt ? Ik heb verschillende geprobeerd ( 0546669 - 0548364 - 0549747 - 0548827 ) maar krijg steeds te zien geen update beschikbaar !
ik had even een vraag:
Ik ben natuurlijk zeer tevreden over mijn nokia ( 8 GB ) en heb in mijn ogen het perfecte toestel gevonden. Maar nu wil ik graag mijn oude foto's ook op mijn telefoon zetten, dat is verder geen probleem.
Alleen nu komen al die foto's ook in mijn gallerij te staan, dus als ik nieuwe foto's maak komt alles door elkaar heen te staan.
Dit wil ik graag voorkomen, is daar iets voor ? Dat die foto's dus niet in de gallerij komen te staan?
Ik ben natuurlijk zeer tevreden over mijn nokia ( 8 GB ) en heb in mijn ogen het perfecte toestel gevonden. Maar nu wil ik graag mijn oude foto's ook op mijn telefoon zetten, dat is verder geen probleem.
Alleen nu komen al die foto's ook in mijn gallerij te staan, dus als ik nieuwe foto's maak komt alles door elkaar heen te staan.
Dit wil ik graag voorkomen, is daar iets voor ? Dat die foto's dus niet in de gallerij komen te staan?
Ja, dan moet je die foto's op hidden zetten (dus vanaf je PC het attribuut wijzigen).
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Anoniem: 198824
Produktcodes checken/veranderen heeft geen zin... de update is (nog) niet beschikbaar voor de NSUAnoniem: 195854 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:48:
[...]
Welke productcode heb je gebruikt ? Ik heb verschillende geprobeerd ( 0546669 - 0548364 - 0549747 - 0548827 ) maar krijg steeds te zien geen update beschikbaar !
en de update is alleen geschikt voor de N95-1 dus NIET voor de N95 8GB
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 198824 op 20-03-2008 14:06 ]
Ik wilde van de week 450 vakantiefoto's van Barcelona op m'n telefoon zetten. Helaas komen ze dan allemaal direct in de galerij, tussen de rest.
Ik wil graag de foto's die ik erop zet van de PC naar de telefoon direct in een album plaatsen. Maar so far is me dat nog niet gelukt. Behoorlijk irritant!
Is hier een oplossing voor? Ik heb wel gezocht in dit topic, maar vond helaas geen passende oplossing.
Ik wil graag de foto's die ik erop zet van de PC naar de telefoon direct in een album plaatsen. Maar so far is me dat nog niet gelukt. Behoorlijk irritant!
Is hier een oplossing voor? Ik heb wel gezocht in dit topic, maar vond helaas geen passende oplossing.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik heb nu ook mijn firmware maar zelf geupdate.
Eerste indruk:
-Telefoon voelt duidelijk sneller aan, ook het wisselen van landscape gaat een stuk sneller.
-Muziek via mijn blauwetant headset klinkt beter, en de toetsen op die headset reageren ook sneller (volgend nummer enz.)
-voor mijn gevoel gaat de batterij langer mee, maar ik heb de FW pas 2 dagen.. dus weet het nog niet helemaal zeker
-menu's en gallerij opend sneller.
-dat er nummers in je playlist staan die niet meer op je telefoon staan is opgelost.
-nieuwe e-mail/sms/mms schrijven opend nu ook veel sneller.
-route66 V8 opend DUIDELIJK sneller. Scheeld echt 1 a 10 sec. (kan ook aan schone telefoon liggen)
Eerste indruk:
-Telefoon voelt duidelijk sneller aan, ook het wisselen van landscape gaat een stuk sneller.
-Muziek via mijn blauwetant headset klinkt beter, en de toetsen op die headset reageren ook sneller (volgend nummer enz.)
-voor mijn gevoel gaat de batterij langer mee, maar ik heb de FW pas 2 dagen.. dus weet het nog niet helemaal zeker
-dat er nummers in je playlist staan die niet meer op je telefoon staan is opgelost.
-route66 V8 opend DUIDELIJK sneller. Scheeld echt 1 a 10 sec. (kan ook aan schone telefoon liggen)
Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.
Anoniem: 247401
Gezien ik mijn vraag nergens heb kunnen vinden stel ik deze graag hier:
Heeft iemand in dit topic zijn Nokia N95 8gb bij www.gsm-eindhoven.nl gekocht en zo ja, wat is jou ervaring hiermee. Ik vind de verkoopprijs van Euro 499,- wel erg goedkoop.
Tevens vroeg ik mij af of het dan geen import is. Hij zei dat je gewoon de gsm op Nederlands kon instellen, maar ik vraag me af of hij dan niet wordt vertaald vanuit de taal waar hij vandaan komt. Dus bv uit Duitsland en dat je dan Duitse woorden er tussen hebt, begrijpen jullie.
edit: er is een flasfile met de nederlandse taal geinstalleerd op de gsm
Alvast bedankt voor de reacties
Heeft iemand in dit topic zijn Nokia N95 8gb bij www.gsm-eindhoven.nl gekocht en zo ja, wat is jou ervaring hiermee. Ik vind de verkoopprijs van Euro 499,- wel erg goedkoop.
Tevens vroeg ik mij af of het dan geen import is. Hij zei dat je gewoon de gsm op Nederlands kon instellen, maar ik vraag me af of hij dan niet wordt vertaald vanuit de taal waar hij vandaan komt. Dus bv uit Duitsland en dat je dan Duitse woorden er tussen hebt, begrijpen jullie.
edit: er is een flasfile met de nederlandse taal geinstalleerd op de gsm
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 247401 op 20-03-2008 19:55 ]
ik heb daar een n95-8gb gehaald. Zit een een Vodafone-Uk doos. Met nerdelanse firmware er op. Verder netjes in orde. Maar ik denk niet dat je op garantie moet rekenen. De stikker met product info op de achterkant zat er bij mij niet meer op.Anoniem: 247401 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:33:
Gezien ik mijn vraag nergens heb kunnen vinden stel ik deze graag hier:
En op de voor en achterkant staat een vodafone logo.
Overigens heb ik hem daar opgehaald, is dus geen winkel, maar gewoon iemand thuis waar je in de gang moet wachten terwijl hij de telefoon van de zolder haalt.
Anoniem: 247401
hmm, dankje voor de info! Dit helpt me weer een stuk verder.Ruler-Nrg schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:55:
[...]
ik heb daar een n95-8gb gehaald. Zit een een Vodafone-Uk doos. Met nerdelanse firmware er op. Verder netjes in orde. Maar ik denk niet dat je op garantie moet rekenen. De stikker met product info op de achterkant zat er bij mij niet meer op.
En op de voor en achterkant staat een vodafone logo.
Overigens heb ik hem daar opgehaald, is dus geen winkel, maar gewoon iemand thuis waar je in de gang moet wachten terwijl hij de telefoon van de zolder haalt.
Ik heb garmin op mijn N95 gezet, en dit werkt opzich goed, alleen vroeg ik me af of er ergens op het internet nog meer voices te vinden zijn? Ik kan ze nergens vinden met de .vpm extentie.
Nou vandaag toch maar eens langs een NSP gegaan om m`n firmware te laten updaten.... Verwacht je dat je na 15 minuten weer buiten staat, nou mooi niet dus! 5 minuten was ik alweer weg!!!
Omdat ik mijn telefoon niet daar gekocht had moesten ze de telefoon inboeken volgens zogenaamde regels van Nokia...
Ik: Hoe lang gaat het dan duren voordat hij ge-update is?
Verkoper: Ohhh zal ongeveer een weekje duren, werd mij met een stalen gezicht verteld!!!!!
Ik: Ok, dus als ik hem bij jullie had gekocht zou ik vanavond met een nieuwe firmware naar buiten lopen?
Verkoper: Ja.
Ik in "beter weten" modus: Hoe kan het dan dat ze bij andere NSP's het wel binnen 15 minuten geregeld krijgen?
Verkoper; Geen idee, zij zullen dan wel de regels overtreden.....
Gevalletje; niet NSP waardig misschien?
owje natuurlijk nog de naam: Petit Telecom NOOIT NAAR TOE GAAN!!!
sorry maar deze verdienen ze echt!
Omdat ik mijn telefoon niet daar gekocht had moesten ze de telefoon inboeken volgens zogenaamde regels van Nokia...
Verkoper: Ohhh zal ongeveer een weekje duren, werd mij met een stalen gezicht verteld!!!!!

Ik: Ok, dus als ik hem bij jullie had gekocht zou ik vanavond met een nieuwe firmware naar buiten lopen?
Verkoper: Ja.

Ik in "beter weten" modus: Hoe kan het dan dat ze bij andere NSP's het wel binnen 15 minuten geregeld krijgen?

[ Voor 43% gewijzigd door digital-IMEI op 20-03-2008 21:48 ]
Petit in Nuth? Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Voor mij hebben ze altijd netjes de firmware geupdate zonder dat ik daar het toestel gekocht had. Is wel alweer een hele tijd geleden. Maar ik vind het maar een gek verhaal. Slechte service!Sjengcity schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:38:
Nou vandaag toch maar eens langs een NSP gegaan om m`n firmware te laten updaten.... Verwacht je dat je na 15 minuten weer buiten staat, nou mooi niet dus! 5 minuten was ik alweer weg!!!
Verkoper: Ohhh zal ongeveer een weekje duren, werd mij met een stalen gezicht verteld!!!!!![]()
Verkoper: Ja.![]()
Mijn telefoon online bij T-Mobile gekocht. Dus ook niet bij een winkel met een NSP.Sjengcity schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:38:
Verkoper: Ohhh zal ongeveer een weekje duren, werd mij met een stalen gezicht verteld!!!!!![]()
Echter, ik kan bij de NSP in Roosendaal zo vaak binnen lopen wanneer ik wil, en altijd helpen ze me.
Meeste onderdelen zijn op voorraad, en worden bij aanbieden van je telefoon zonder afspraak te maken gelijk gemonteerd.
Ik liep gisteren binnen voor de nieuwe firmware, maar de NSP in Roosendaal had deze nog niet op zijn pc geïnstalleerd staan.
Dit werd meteen eventjes gedaan, en daarna werd gelijk mijn foon geflashed.
En terwijl ze toch overliepen van het werk, gezien de zakjes met gerepareerde telefoons die op de bureau's lagen.
En gelijk maar een nieuwe backcover aangeschaft. (Antraciet).
Ik stond verbaasd van de prijs, €10,75.
Om dan maar gelijk de pluim te geven die ze verdienen:
NEXT TELECOMMUNICATIE in Roosendaal/Bergen op Zoom
[ Voor 3% gewijzigd door patrickt35 op 20-03-2008 22:03 ]
Ik ben blij dat er dan toch nog zaken zijn die begrijpen wat Nokia Service Point betekend! Alleen dan weer jammer dat het zo`n eind rijden is alleen maar voor nieuwe firmwarepatrickt35 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:02:
[...]...verhaal...
maar jah, zullen we maar weer ontopic gaan? Niet heel relevant natuurlijk dit hè...
[ Voor 54% gewijzigd door digital-IMEI op 20-03-2008 22:36 ]
Probeer het dan eens bij Kreuze Telecom bij Maastricht-Airport. Aan je nickname te zien is dat ook nog wel te doen voor jeSjengcity schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:38:
p.s. er werkt ook 'n leuke telefoniste
[ Voor 3% gewijzigd door Exterminator op 20-03-2008 22:49 ]
Zo ken ik er nog 1, vragen geld als ie niet bij hun gekocht is. Finntax te RaamsdonksveerSjengcity schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:38:
Net even zelf de nieuwe firmware geflashed, inclusief het installeren van alle programma's misschien hooguit 20 minuten bezig geweest. Echt easy
Super, we zijn trots op je! Wat voegt dit aan het totale topic toe?Razer schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:20:
Net even zelf de nieuwe firmware geflashed, inclusief het installeren van alle programma's misschien hooguit 20 minuten bezig geweest. Echt easy
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Was eigenlijk voor Sjengcity, zodat ie niet naar servicepoint hoeft maar zelf kan installerenJumpman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:25:
[...]
Super, we zijn trots op je! Wat voegt dit aan het totale topic toe?
Totdat je `m perongeluk dood flash. Garantie foetsie.Razer schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:28:
[...]
Was eigenlijk voor Sjengcity, zodat ie niet naar servicepoint hoeft maar zelf kan installerenBespaard hem een hoop ergernis
Als NSP's `m doorsturen naar Nokia kan Nokia zien dat `ie met niet officiele programmatuur is geupdate en kan je wel zwaaien naar je garantie.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hoezo niet met officiele appratuur/software?Ginz schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:05:
[...]
Totdat je `m perongeluk dood flash. Garantie foetsie.
Als NSP's `m doorsturen naar Nokia kan Nokia zien dat `ie met niet officiele programmatuur is geupdate en kan je wel zwaaien naar je garantie.
Software is toch echt officieel van Nokia
Overigens zit er een dead/corrupt phone/firmware functie op dus lijkt me niet zo'n probleem
[ Voor 36% gewijzigd door een moderator op 21-03-2008 10:43 . Reden: Sorry, edit gedaan ipv quote ]
Het programma laat een fingerprint achter in het toestel. Als Nokia ziet dat `ie geflasht is met een programma zonder geldige fingerprint ben je de pineut. De dead/corrupt phone/firmware functie functioneerd niet goed.schumi2004 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:23:
[...]
Hoezo niet met officiele appratuur/software?
Software is toch echt officieel van Nokia
Overigens zit er een dead/corrupt phone/firmware functie op dus lijkt me niet zo'n probleem
-
Anoniem: 98248
Kan iemand voor mij testen of de N95 zonder batterij, maar wel aan de oplader, in te schakelen is? Zo kan ik kijken of mijn telefoon stuk is of dat het dan toch de batterij is.
Mijn N95 doet helemaal niks in bovenstaande situatie.Anoniem: 98248 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:50:
Kan iemand voor mij testen of de N95 zonder batterij, maar wel aan de oplader, in te schakelen is? Zo kan ik kijken of mijn telefoon stuk is of dat het dan toch de batterij is.
Tesla M3LR '21
Ik heb nu 9 maand mijn nokia n95 en was niet zo te spreken over de batterijduur, hij haalde hoogstens 24 uur.
Heb de telefoon bijna een maand als modem gebruikt voor mn pc (adsl maand levertijd) dus hij heeft bijna continu aan de lader gelegen. Maar nu gaat de batterij ineens veel langer mee..
Zou dit komen door het feit dat hij zo lang aan de lader heeft gelegen?
Heb de telefoon bijna een maand als modem gebruikt voor mn pc (adsl maand levertijd) dus hij heeft bijna continu aan de lader gelegen. Maar nu gaat de batterij ineens veel langer mee..
Yup, check de startpost even. Daar staat een stukje over hoe je de batterij het beste kunt laten presteren.Realtec schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:17:
Ik heb nu 9 maand mijn nokia n95 en was niet zo te spreken over de batterijduur, hij haalde hoogstens 24 uur.
wat betreft de firmware upgrade; ik weet dat het zelf kan maar lukt op mijn computer niet, krijg steeds een foutmelding in phoenix... denk dat het komt omdat ik op server 2k3 werk.
Als ik tijd heb ga ik misschien vandaag nog even naar Kreuze inderdaad
Als je daar bent geweest, laat dan even weten hoe het afgehandeld is. Vind dat soort dingen wel interessantSjengcity schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:34:
[...]Als ik tijd heb ga ik misschien vandaag nog even naar Kreuze inderdaad
Wie loopd daar op de gang? Kon het niet laten, misschien te maken met de 'jongere generatie' die alleen met Word spellingscheck zijn opgegroeid.Ruler-Nrg schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:26:
Even een tip voor alle mensen die nog een zuignap willen voor in de auto, de officiele Nokia carholder is nu ook los te krijgen. Het is de cr-96 en de hh-12 combi die voor de N95-1 geschikt is.

Goodgoan!
Rotateme is nog steeds niet te signen als ik t goed begrijp? Had 't progje graag op m'n tel gehad
.
Verder heeft er hier eens in 't topic een link gestaan naar twee programma's die ervoor zorgde dat zodra je de klep naar beneden schoof het telefoongesprek werd beeindigt. Heb de search al gebruikt maar kom 'm niet meer tegen... Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Verder heeft er hier eens in 't topic een link gestaan naar twee programma's die ervoor zorgde dat zodra je de klep naar beneden schoof het telefoongesprek werd beeindigt. Heb de search al gebruikt maar kom 'm niet meer tegen... Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
RotateMe v2.1 beta 2 is te open-signenKurvers schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:41:
Rotateme is nog steeds niet te signen als ik t goed begrijp? Had 't progje graag op m'n tel gehad.
Alvast bedankt
En als je zocht op: "slide hangup" had je er zo 1 gewonden
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
En dit is die andere...:
http://www.blovestorm.com...p_S60_3rd_10_Unsigned.zip
[ Voor 18% gewijzigd door Mau_Maus op 21-03-2008 14:11 ]
Of je haalt voor een euro of 10 incl. verzenden zo'n no-name autohouder + autolader van ebay.Eastside schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:34:
[...]
Wie loopd daar op de gang? Kon het niet laten, misschien te maken met de 'jongere generatie' die alleen met Word spellingscheck zijn opgegroeid.
Even een tip voor alle mensen die nog een zuignap willen voor in de auto, de officiele Nokia carholder is nu ook los te krijgen. Het is de cr-96 en de hh-12 combi die voor de N95-1 geschikt is.
[afbeelding]
Vandaag een poging gewaagd om mijn N95 te laten updaten naar V21 bij mijn lokale NSP (ze zijn sinds kort NSP, vroeger ging ik altijd naar de NSP 20km verderop)
Ik had al eerder gebeld naar mijn lokale NSP en die zeiden ik weet niks van de V21 FW dus toch maar langs gegaan omdat dat makkelijker communiceren is, blijkt inderdaad dat ze daar niks van weten want volgens hun is V20 de nieuwste dus hadden ze een belletje gepleegd. Komt meneer de medewerker terug en meldt het volgende :
Ja meneer er is inderdaad een versie 21 FW maar dat is alleen een pilot-versie voor het zuiden van het land en zit nog vol bugs, u kunt het best de NSU regelmatig bekijken en kijken of de nieuwe FW via NSU beschikbaar is want dan is het geen testversie meer
Het zal wel te maken hebben met het feit dat er nog 6 wachtenden achter me stonden waardoor hij geen zin had om de update binnen te halen en mijn telefoon te flashen voor mij want dit verhaaltje klinkt erg onwaarschijnlijk.
Ik had al eerder gebeld naar mijn lokale NSP en die zeiden ik weet niks van de V21 FW dus toch maar langs gegaan omdat dat makkelijker communiceren is, blijkt inderdaad dat ze daar niks van weten want volgens hun is V20 de nieuwste dus hadden ze een belletje gepleegd. Komt meneer de medewerker terug en meldt het volgende :
Ja meneer er is inderdaad een versie 21 FW maar dat is alleen een pilot-versie voor het zuiden van het land en zit nog vol bugs, u kunt het best de NSU regelmatig bekijken en kijken of de nieuwe FW via NSU beschikbaar is want dan is het geen testversie meer
Het zal wel te maken hebben met het feit dat er nog 6 wachtenden achter me stonden waardoor hij geen zin had om de update binnen te halen en mijn telefoon te flashen voor mij want dit verhaaltje klinkt erg onwaarschijnlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door dcell op 21-03-2008 15:06 ]
Haha ja Nokia gaat pilot firmware's uitgevendcell schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:03:
Vandaag een poging gewaagd om mijn N95 te laten updaten naar V21 bij mijn lokale NSP (ze zijn sinds kort NSP, vroeger ging ik altijd naar de NSP 20km verderop)
Hij kon vast niks beters verzinnen
dankje,Mau_Maus schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:06:
[...]
RotateMe v2.1 beta 2 is te open-signen
En als je zocht op: "slide hangup" had je er zo 1 gewonden
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
En dit is die andere...:
http://www.blovestorm.com...p_S60_3rd_10_Unsigned.zip
Rotateme is idd te signen, alleen de accelerator die je nodig hebt is niet te signen
Dus heb er nog niets aan
ik heb na meer als 1 week elk uur nsu checken ook maar
de nieuwe fw eropgezet. dat is dus overigens alleen mogelijk met xp
want met vista werk het niet. tevens lees ik net dat iemand op got
iemand had gesproken met een n95 die werkt met tom tom op ingebouwde gps
weet iemand hier al meer vanaf ?
want met vista werk het niet. tevens lees ik net dat iemand op got
accelerator plugin hoeft ook niet gesigned te worden volgens mij.Kurvers schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:52:
[...]
dankje,
Rotateme is idd te signen, alleen de accelerator die je nodig hebt is niet te signen
Dus heb er nog niets aan
Kan wel werken. Moet je bij eigenschappen hem laten uitvoeren als XPlegendx2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:05:
want met vista werk het niet.
Als je even aangeeft waar je het gelezen hebt... Want zover ik weet is hier niks bekend erover.tevens lees ik net dat iemand op got
Overigens Mau Maus het werkt niet als je hem laat uitvoeren onder XP met compatibiliteit modus.Anoniem: 229116 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:44:
vandaag gesproken met iemand die een werkende tomtom mobile (dus WERKEND met interne gps )voor de N95 had draaien. dit is uitgevoerd door een persoon waar ik nog contact mee zal hebben. wat de eigenaren van de door-hem-aangepaste telefoons mij vertelden, is dat ze daarna rustig elke applicatie konden installeren.
ik houd jullie nog op de hoogte van de manier waarop dit is gedaan.
misschien is er nog hoop...
Anoniem: 228471
Klopt als een bus TOP service in Roosendaal
patrickt35 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:02:
[...]
Mijn telefoon online bij T-Mobile gekocht. Dus ook niet bij een winkel met een NSP.
Echter, ik kan bij de NSP in Roosendaal zo vaak binnen lopen wanneer ik wil, en altijd helpen ze me.
Meeste onderdelen zijn op voorraad, en worden bij aanbieden van je telefoon zonder afspraak te maken gelijk gemonteerd.
Ik liep gisteren binnen voor de nieuwe firmware, maar de NSP in Roosendaal had deze nog niet op zijn pc geïnstalleerd staan.
Dit werd meteen eventjes gedaan, en daarna werd gelijk mijn foon geflashed.
En terwijl ze toch overliepen van het werk, gezien de zakjes met gerepareerde telefoons die op de bureau's lagen.
En gelijk maar een nieuwe backcover aangeschaft. (Antraciet).
Ik stond verbaasd van de prijs, €10,75.
Ok ja heb het zelf inderdaad niet getest. Maar had het aantal keren gelezen dat het werkte... Misschien via nadere versie van Phoenix.legendx2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:16:
[...]
Overigens Mau Maus het werkt niet als je hem laat uitvoeren onder XP met compatibiliteit modus.
Anoniem: 136100
Irritant, wanneer ik naar de mobiele hotmail pagina wil surfen en vervolgens mijn inlognaam + password heb gegeven blijf ik in een loop van de volgende 2 meldingen hangen:
" Beveiligde verbinding wordt geopend. Inhoud blijft onzichtbaar voor anderen" (ik druk op ja)
" U verlaat een beveiligde webpagina. Doorgaan?" ( ik druk op ja)
En dan weer opnieuw. Heeft altijd goed gewerkt, maar sinds vanochtend zit ik met dit gezeik.
" Beveiligde verbinding wordt geopend. Inhoud blijft onzichtbaar voor anderen" (ik druk op ja)
En dan weer opnieuw. Heeft altijd goed gewerkt, maar sinds vanochtend zit ik met dit gezeik.
Ik heb mijn N95 gewoon kunnen updaten met Phoenix op een 32bit Vista machine.legendx2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:05:
want met vista werk het niet.
Edit reden : quote ingekort
[ Voor 23% gewijzigd door dafmay op 21-03-2008 17:58 ]
ik ook gewoon vanaf vista X64 geupdate. Werkt prima.
Ik heb sinds vandaag een n95 8gb alleen heb een probleem denk ik......
Als mijn toestel op de schermbeveiliging sprint (zwart scherm met tijd en datum) staan de tijd en datum altijd verticaal, ik moet de telefoon dus draaien om het te lezen. Met geen mogelijkhijd krijg ik dit normaal horizontaal. iemand een idee?
heb nog helemaal niets geinstalleerd dus ook rotate me niet.
Als mijn toestel op de schermbeveiliging sprint (zwart scherm met tijd en datum) staan de tijd en datum altijd verticaal, ik moet de telefoon dus draaien om het te lezen. Met geen mogelijkhijd krijg ik dit normaal horizontaal. iemand een idee?
heb nog helemaal niets geinstalleerd dus ook rotate me niet.
[ Voor 9% gewijzigd door philippevk op 21-03-2008 18:27 ]
RotateMe ingestalleerd?philippevk schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:24:
Ik heb sinds vandaag een n95 8gb alleen heb een probleem denk ik......
sorry dubbelpost
[ Voor 121% gewijzigd door digital-IMEI op 21-03-2008 18:27 ]
Helaas kun je Microsoft niet toevertrouwen om zorgvuldig met standaarden om te gaan. De Live-inlogpagina is dan ook gespeend van enige vorm van standaard.Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:29:
Irritant, wanneer ik naar de mobiele hotmail pagina wil surfen en vervolgens mijn inlognaam + password heb gegeven blijf ik in een loop van de volgende 2 meldingen hangen:
Ditch hotmail, neem een fatsoenlijke provider en gebruik IMAP.
<knip> foutje </knip>Anoniem: 229116 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:44:
vandaag gesproken met iemand die een werkende tomtom mobile (dus WERKEND met interne gps )voor de N95 had draaien. dit is uitgevoerd door een persoon waar ik nog contact mee zal hebben. wat de eigenaren van de door-hem-aangepaste telefoons mij vertelden, is dat ze daarna rustig elke applicatie konden installeren.
ik houd jullie nog op de hoogte van de manier waarop dit is gedaan.
misschien is er nog hoop...
Ik geloof het gewoon niet. Bij niemand werkt dit en plots komen out-of-the-blue twee een personen langs die beweren dat het gewoon werkt.
Just to be sure: het werkt nog steeds niet? (Bij mij niet in ieder geval, net nog getest.
[ Voor 16% gewijzigd door pven op 21-03-2008 18:44 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Anoniem: 136100
Agree, hier heb je zeker een punt. Ik gebruik Hotmail nog voor wat onzin dingen en mijn Hyves is er aan gekoppeld. Ga ik dat ook maar eens anders doen. Het werkt gewoon niet lekker zo.Fuzzillogic schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:33:
[...]
Helaas kun je Microsoft niet toevertrouwen om zorgvuldig met standaarden om te gaan. De Live-inlogpagina is dan ook gespeend van enige vorm van standaard.
Ditch hotmail, neem een fatsoenlijke provider en gebruik IMAP.
Theoretisch moet het te doen zijn. Als een handige tweaker de firmware zo kan hacken dat de interne GPS zich voordoet als BT device moet TomTom gewoon werken.pven schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:43:
[...]
<knip> foutje </knip>
Ik geloof het gewoon niet. Bij niemand werkt dit en plots komen out-of-the-blue twee een personen langs die beweren dat het gewoon werkt.
Just to be sure: het werkt nog steeds niet? (Bij mij niet in ieder geval, net nog getest.)
Anoniem: 88329
Inmiddels ben ik ook in het bezit van de Nokia N95 8GB. Prachtig ding!
Vanmiddag zat ik te spelen met "Online delen" om foto's te uploaden naar Flickr. Helaas kreeg ik het niet voor mekaar en sloot ik het af. Er blijven in mijn standbymenu helaas wel 2 icoontjes staan met het cijfer 0 erachter (om precies te zijn een sterretje en een praatwolkje).
Hoe krijg ik deze weer weg? Vind het er niet uitzien namelijk!
Thanks alvast!
Vanmiddag zat ik te spelen met "Online delen" om foto's te uploaden naar Flickr. Helaas kreeg ik het niet voor mekaar en sloot ik het af. Er blijven in mijn standbymenu helaas wel 2 icoontjes staan met het cijfer 0 erachter (om precies te zijn een sterretje en een praatwolkje).
Thanks alvast!
Anoniem: 192628
Wie kan mij vertellen waar ik een werkende versie van msn kan downloaden voor mijn n95
Anoniem: 88329
http://www.fring.com of http://www.agilemobile.comAnoniem: 192628 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:48:
Wie kan mij vertellen waar ik een werkende versie van msn kan downloaden voor mijn n95
Ik gebruik gewoon de functie van WLM, dat ik de email bij berichten kan synchroniseren. Werkt prima bij mij! Waarom wil jij naar de browser versie?Anoniem: 136100 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:29:
btw Weet iemand hoe ik bij de Junk mail folder kom?
Ik heb een Pioneer DEH P85 autoradio incl. bluetooth ingebouwd. Ik heb mijn N95 8GB gekoppeld aan de radio en deze ook middels pin geverifieerd. Ik heb autorisatie aangegeven aan mijn radio in de n95. Maar als ik de tweede keer de auto instap maakt mijn radio soms wel en soms geen contact met mijn n95.
Wat kan ik andres doen? Iemand enig idee?
Als de verveling toeslaat dit paasweekeinde hier een uitgebreide test van de N95 8GBAnoniem: 88329 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:43:
Inmiddels ben ik ook in het bezit van de Nokia N95 8GB. Prachtig ding!
Thanks alvast!
Heb je de nieuwste firmware erop staan? (Vanaf fw20 bedoel ik dan.mobile625 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:53:
Ik heb een Pioneer DEH P85 autoradio incl. bluetooth ingebouwd. Ik heb mijn N95 8GB gekoppeld aan de radio en deze ook middels pin geverifieerd. Ik heb autorisatie aangegeven aan mijn radio in de n95. Maar als ik de tweede keer de auto instap maakt mijn radio soms wel en soms geen contact met mijn n95.
Mijn probleem is het volgende: ik heb een N95 8GB van een kerel uit de UK gekocht. Hij heeft em bij een verlenging van zn vodafone abo gekregen en het ding is dus vodafone locked. Nu heb ik een NL vodafone abonnement, maar toch krijg ik een melding "invalid sim-card". Vreemd, want het is Vodafone -> Vodafone.
Wat heb ik gedaan om dit opgelost te krijgen...
Vodafone NL gebeld, die zeggen: Wij hebben geen unlock codes voor UK toestellen, bel maar naar Vodafone UK.
Vodafone UK gebeld, die vragen om mijn UK account number, wat ik duidelijk niet heb. Vervolgens stelden ze voor om het account van de vorige eigenaar te gebruiken om hem te unlocken... dat is een optie maar daar gaan ze dan ook geld voor vragen. Ten onrechte, want ik heb een vodafone simcard.
Hebben jullie nog tips om dit opgelost te krijgen?
Vodafone NL gebeld, die zeggen: Wij hebben geen unlock codes voor UK toestellen, bel maar naar Vodafone UK.
Vodafone UK gebeld, die vragen om mijn UK account number, wat ik duidelijk niet heb. Vervolgens stelden ze voor om het account van de vorige eigenaar te gebruiken om hem te unlocken... dat is een optie maar daar gaan ze dan ook geld voor vragen. Ten onrechte, want ik heb een vodafone simcard.
Je ziet het toch echt verkeerd. Vodafone UK is geen Vodafone NL, en vice versa. Het provider ID of hoe dat dan ook heet bij providers is anders.koosch schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:08:
Mijn probleem is het volgende: ik heb een N95 8GB van een kerel uit de UK gekocht. Hij heeft em bij een verlenging van zn vodafone abo gekregen en het ding is dus vodafone locked. Nu heb ik een NL vodafone abonnement, maar toch krijg ik een melding "invalid sim-card". Vreemd, want het is Vodafone -> Vodafone.
Je zult hem dus moeten laten unlocken via Vodafone UK of via de zwarte markt waar je een stuk minder kwijt zult zijn.
Hoe zit het nou precies met unlocken? Je kunt vrij makkelijk de productcode veranderen, maar haalt het flashen naar andere firmware de lock eruit of zit dit op een ander level? Overgens puur interesse heb een losse n82 in mijn bezit geen hackintenties dusAnoniem: 98248 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:36:
[...]
Je ziet het toch echt verkeerd. Vodafone UK is geen Vodafone NL, en vice versa. Het provider ID of hoe dat dan ook heet bij providers is anders.
Je zult hem dus moeten laten unlocken via Vodafone UK of via de zwarte markt waar je een stuk minder kwijt zult zijn.
Dat zit op een compleet ander niveau. Unlocken kan officieel alleen maar bij de provider waarbij hij gekocht is.Orcie schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:01:
[...]
Hoe zit het nou precies met unlocken? Je kunt vrij makkelijk de productcode veranderen, maar haalt het flashen naar andere firmware de lock eruit of zit dit op een ander level? Overgens puur interesse heb een losse n82 in mijn bezit geen hackintenties dus.
Elk netwerk heeft zijn eigen netwerk code, Vodafone NL heeft bijvoorbeeld 20404, maar Vodafone UK weer 23415. Een gelockt toestel is gelockt op een combinatie van het IMEI nummer en de MNC-MCC (netwerk) code en een algoritme.
-
Er is een nieuwe Garmin Mobile XT versie uit, heb hem net getest en ik moet zeggen dat hij veel sneller reageerd en dat de custom vehicles het nu ook doen zonder te crashen. Ook krijg je een melding in je schermpje bovenin wanneer er mail,sms binnenkomt. Verders weet ik nog niet wat er verbeterd is of wat er nieuw bij gekomen is, zie wel dat er een mapje jpeg word aangemaakt, dus zal wel een doel hebben.
Ga verder ff testen
Ga verder ff testen
[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 21-03-2008 22:52 ]
Ja de nieuwste firmware...pven schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:04:
[...]
Heb je de nieuwste firmware erop staan? (Vanaf fw20 bedoel ik dan.)
Dacht in het begin ook aan de firmware en oen geupdate, maar helaas probleem niet verholpen.
N95 maakt verbinding en enekel seconden later geeft het toestel aan verbinding verbroken. Enkele seconden later weer verbinding en zo maar door...
Heb je de mogelijkheid om het met een ander toestel te testen? Dan kan je in ieder geval uitsluiten of het wel/niet aan je N95 ligt.
Hey mensen wat kunnen jullie me aanraden als 't aankomt op datagebruik / opera:
Nu vraag ik me af, meestal zit je dan snel aan je maximum aantal megabytes, bij Orange bijvoorbeeld omdat het niet via die proxy loopt waar je onbeperkt mee mag browsen.
Je hebt meestal 2 verschillende toegangspunten, en ik denk dat je opera alleen via zo'n internet access toegangspunt kan laten werken?
Vroeger kon je zelf nog handmatig alles instellen in ff browser maar nu blijkbaar niet meer?
Heeft iemand daar ervaring mee met Orange? Of anders Tmobile?
Vind opera echt veel fijner dan de standaard browser.
Ik woon in Venezuela en hier heb ik voor 8 euro gewoon onbeperkt EGPRS maar vraag me af hoe dat straks moet als ik in Nederland ben.
Thanks!
Nu vraag ik me af, meestal zit je dan snel aan je maximum aantal megabytes, bij Orange bijvoorbeeld omdat het niet via die proxy loopt waar je onbeperkt mee mag browsen.
Je hebt meestal 2 verschillende toegangspunten, en ik denk dat je opera alleen via zo'n internet access toegangspunt kan laten werken?
Vroeger kon je zelf nog handmatig alles instellen in ff browser maar nu blijkbaar niet meer?
Heeft iemand daar ervaring mee met Orange? Of anders Tmobile?
Vind opera echt veel fijner dan de standaard browser.
Ik woon in Venezuela en hier heb ik voor 8 euro gewoon onbeperkt EGPRS maar vraag me af hoe dat straks moet als ik in Nederland ben.
Thanks!
Er zijn verschillende topics over data-abonnementen. Lees die eens door en maak dan zelf je keuze. Het is hier verder ook vrij offtopic.
@Macamba: je kunt in een dataprofiel al een proxy opgeven. Dan loopt al het (HTTP)-verkeer via dat profiel door de proxy. Of Opera zich daar iets van aantrekt durf ik niet te zeggen, het zou kunnen zijn dat Opera een eigen implementatie gebruikt. Je zou kunnen kijken of het IP-nummer waarmee je surft met de interne browser gelijk is aan die waarmee je met Opera surft. Genoeg sites die je IP-adres kunnen vertellen.
Of je kiest een provider die gewoon flat-fee-geen-gezeik heeft. Bij mijn weten is dat helaas maar 1 momenteel: t-mobile.
Of je kiest een provider die gewoon flat-fee-geen-gezeik heeft. Bij mijn weten is dat helaas maar 1 momenteel: t-mobile.
Bedankt voor de snelle reactie!Fuzzillogic schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 01:38:
@Macamba: je kunt in een dataprofiel al een proxy opgeven. Dan loopt al het (HTTP)-verkeer via dat profiel door de proxy. Of Opera zich daar iets van aantrekt durf ik niet te zeggen, het zou kunnen zijn dat Opera een eigen implementatie gebruikt. Je zou kunnen kijken of het IP-nummer waarmee je surft met de interne browser gelijk is aan die waarmee je met Opera surft. Genoeg sites die je IP-adres kunnen vertellen.
Duidelijk dan!
Ik denk dat opera zich niets aantrekt van die proxy, dat merk ik hier. Draait alleen met een profiel zonder proxy. T geluk is dus dat m'n provider hier in Venezuela geen onderscheid maakt en in Nederland wel weet ik van een paar jaar geleden.
Heb iets gelezen van dat Orange en Tmobile samen zijn gegaan en dat je kunt overstappen dus dat is dan een optie hoe dan ook.
Mooi zo. Excuses voor de offtopic overlast ik zal verder gaan in een ander draadje indien nodig!
Als ik ga browsen met mijn N95, dan moet ik opgeven welk toegangspunt ik wil gebruiken ('Altijd vragen'). Als ik thuis ben is dat mijn draadloos netwerk, als ik elders ben de PIT van T-mobile. Is het mogelijk dat de N95 als eerste altijd mijn draadloos netwerk probeert en als dat niet lukt, dat er dan naar PIT wordt gekeken zonder dat mij verder iets wordt gevraagd?
Uiteraard heb ik gezocht naar een oplossing, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt.
Uiteraard heb ik gezocht naar een oplossing, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt.
Heb precies hetzelfde 'probleem', maar heb ook nog nooit een oplossing kunnen vinden.pven schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 07:31:
Als ik ga browsen met mijn N95, dan moet ik opgeven welk toegangspunt ik wil gebruiken ('Altijd vragen'). Als ik thuis ben is dat mijn draadloos netwerk, als ik elders ben de PIT van T-mobile. Is het mogelijk dat de N95 als eerste altijd mijn draadloos netwerk probeert en als dat niet lukt, dat er dan naar PIT wordt gekeken zonder dat mij verder iets wordt gevraagd?
Heb net V21 erop gezet. Had gehoopt dat ik nu youtube via het WLAN kon benaderen. Maar helaas werkt nog steeds niet. Via KPN Internet geen probleem, via Wlan (WEP en WPA geprobeerd) wordt er een server time out geproduceerd.
Is dit bekend of ben ik de enige met deze ellende?
Anoniem: 110383
zet je poorten goed in realplayer: laagste udp poort = 5400 hoogste udp poort=65535Daan S schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:02:
Heb net V21 erop gezet. Had gehoopt dat ik nu youtube via het WLAN kon benaderen. Maar helaas werkt nog steeds niet. Via KPN Internet geen probleem, via Wlan (WEP en WPA geprobeerd) wordt er een server time out geproduceerd.
Hoe bedoel je dit? Ik heb gewoon firmware 20.0.015 en kan op youtube video's etc bekijken via realplayer.Daan S schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:02:
Tesla M3LR '21
Dat werkt helaas niet.Anoniem: 110383 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:05:
[...]
zet je poorten goed in realplayer: laagste udp poort = 5400 hoogste udp poort=65535
Heb bij default access point mijn wlan gezet, online time unlimited en de poorten als boven. Krijg nog steeds time out.
Heeft iemand nog meer suggesties?
Anoniem: 215701
en welke versie mag dat zijn??tomtom werkt wel op een ppc lees ik met interne gps.Barfman schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:51:
Er is een nieuwe Garmin Mobile XT versie uit, heb hem net getest en ik moet zeggen dat hij veel sneller reageerd en dat de custom vehicles het nu ook doen zonder te crashen. Ook krijg je een melding in je schermpje bovenin wanneer er mail,sms binnenkomt. Verders weet ik nog niet wat er verbeterd is of wat er nieuw bij gekomen is, zie wel dat er een mapje jpeg word aangemaakt, dus zal wel een doel hebben.
Ga verder ff testen
Met V20 lukte het ook al niet. Via KPN Internet (dus GPRS) kon en kan ik youtube bekijken. Via WLAN niet.Las Vegas schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:14:
[...]
Hoe bedoel je dit? Ik heb gewoon firmware 20.0.015 en kan op youtube video's etc bekijken via realplayer.
Het gaat om Garmin Mobile XT v.4.10.80Anoniem: 215701 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:24:
[...]
en welke versie mag dat zijn??tomtom werkt wel op een ppc lees ik met interne gps.
Is het bij de V21 wel mogelijk de backup via pcsuite terug te zetten van V20 naar V21.
Het probleem van V12 naar V20 was dat het niet werktte (berichten en contacten) ?
Het probleem van V12 naar V20 was dat het niet werktte (berichten en contacten) ?
Eindelijk is het mogelijk om in RAW formaat foto's te schieten:
http://teavuihuang.com/dngphonecamera/
Lijkt me leuk om mee te spelen, jammergenoeg is mijn N95 even dood.
Anoniem: 228471
Terug zetten van back-up geen probleem na update V21
robinhaagmans schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:00:
Is het bij de V21 wel mogelijk de backup via pcsuite terug te zetten van V20 naar V21.
Werkt inderdaad op de N95, nu nog even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn...Anoniem: 98248 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:58:
Eindelijk is het mogelijk om in RAW formaat foto's te schieten:

De eerste resultaten schijnen nog niet zo super te zijn. Weinig verschil met jpg en max res. is 640x480. Al zal dat in volgende versies beter worden. Maar nu heb je er nog weinig aan vind ik.Anoniem: 198824 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:17:
[...]
Werkt inderdaad op de N95, nu nog even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn...
Hmm. Daar heb ik wel eens een (betaald?) programmaatje voor langs zien komen. Daar kon je inderdaad je favoriete connectiemogelijkheden in opgeven.pven schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 07:31:
Ik zal nog eens zoeken of ik de naam kan vinden.
Ik snap niet helemaal meer wat nou de verschillende versie zijn bij de N95.
Tussen de N95 en N95 8gb zijn de verschillen me duidelijk: 2x zoveel ram (128mb), iets groter scherm, 8gb intern, geen geheugenkaartje mogelijkheid en 0.2inch groter scherm en iets andere bouw.
Maar als ik posts soms lees lijkt het alsof er ook 2 versies zijn van de N95, namelijk N95-1 en N95-2, want N95-3 is blijkbaar de N95 8gb.
Iemand die het me kan uitleggen?
Tussen de N95 en N95 8gb zijn de verschillen me duidelijk: 2x zoveel ram (128mb), iets groter scherm, 8gb intern, geen geheugenkaartje mogelijkheid en 0.2inch groter scherm en iets andere bouw.
Maar als ik posts soms lees lijkt het alsof er ook 2 versies zijn van de N95, namelijk N95-1 en N95-2, want N95-3 is blijkbaar de N95 8gb.
Anoniem: 61921
De zwarte 8 Gb versie wordt ook wel aangeduid als N95-2. De N95-1 is dus de grijze/paarse versie.Nomad schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:43:
Ik snap niet helemaal meer wat nou de verschillende versie zijn bij de N95.
Is er iemand met een firmware versie waar zowel Dutch als Spanish in zit?
Heb al op de nokiablog die lijst gezien met productcodes en languagepacks maar daar staat ie niet tussen.
Ik vraag me dus af:
1. Heeft de Vodafone of T-mobile branded software toevallig ook Spaans?
2. Zou het mogelijk zijn zelf een taal te installeren / vervangen in de firmware?
Dan zou je dus zelf moeten gaan programmeren en m met phoenix op je N95 zetten..
Het gaat om de N95-1
Heb al op de nokiablog die lijst gezien met productcodes en languagepacks maar daar staat ie niet tussen.
Ik vraag me dus af:
1. Heeft de Vodafone of T-mobile branded software toevallig ook Spaans?
2. Zou het mogelijk zijn zelf een taal te installeren / vervangen in de firmware?
Dan zou je dus zelf moeten gaan programmeren en m met phoenix op je N95 zetten..
Het gaat om de N95-1
Anoniem: 252659
Op oudere s80 modellen werkte dit standaard zoals jij het hebben wilt. Ik vond dit tamelijk vervelend. Op het moment dat de telefoon het WLAN netwerk gaat proberen duurt het nl. behoorlijk lang voordat hij doorheeft dat hij buiten het bereik van dit netwerk is en vervolgens je PIT kiest. Ik ben dan ook heeel erg blij dat ik op mijn N95 handmatig het netwerk kan kiezen, dit werkt vele malen sneller.
pven schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 07:31:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.