Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 ... 101 Laatste
Acties:
  • 723.956 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 241957

Anoniem: 255528 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:53:
[...]

ahzo had ergerns gelezen dat ze al aan 20.0.015 zaten ofzo :p nuja ben weer stuk opgeluchter :p
da's voor de 'gewone' nokia N95-1...met verwisselbare geheugenkaart.

Overigens werkt mijn Sygic na 2 upgrades nog prima, als je maar een goede back-up maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255750

Anoniem: 198824 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:14:
[...]

Enige waar ik je gelijk in kan geven is het updaten dat afhankelijk is van productcodes...
Op mijn N95-1, geïnstalleerd en werkend:
. Windows Live
. NGage

Nokia traag? Hou de pagina van Nokia Betalabs in de gaten :)
Contactpersonen bewerken kan gewoon in PC suite ;)
N95 8GB support kijk hier :*)
Contacten kunnen niet als je alleen maar Hotmail gebruikt, en geen Outlook oid

Die supportpagina: dankjewel! Hij staat niet in het treklijstje op de homepage van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238820

Weet iemand waar de bookmarks op de n95 worden opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Barfman schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:25:
[...]

Er zit een contact editor in PC suite hoor

[afbeelding]

N-Gage is beschikbaar en komt binnenkort voor meerdere modellen uit.
Ondersteunings pagina's voor de 8GB versie zijn er zat op het nokia forum.
Je hoeft geen linke truc uit te halen, je kan ook gewoon geduld hebben.
Neehoor, geen contact editor bij mij.
N-gage alleen nog voor n81, maar ik begrijp dat je het ook gewoon kan downloaden.(...?)

HALLOO, geduld is een schone zaak maar niet voor firmwareupdates die allang beschikbaar zijn maar niet voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255528 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:53:
[...]

ahzo had ergerns gelezen dat ze al aan 20.0.015 zaten ofzo :p nuja ben weer stuk opgeluchter :p
N95 is aan versie 21..............n95 8gb is inderdaad aan v20

Maar op de spidermanversie moet je dus eerst de landcode veranderen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255528

hoe kan je zien welke landcode je hebt ik denk dat de vorige gebruiker dit al had veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255750 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:08:
[...]

Neehoor, geen contact editor bij mij.
N-gage alleen nog voor n81, maar ik begrijp dat je het ook gewoon kan downloaden.(...?)

HALLOO, geduld is een schone zaak maar niet voor firmwareupdates die allang beschikbaar zijn maar niet voor iedereen.
je hebt de verkeerde pc-suite..

Nokia_PC_Suite_rel_6_85_14_1_dut_web.exe zit hij wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 15:09
ff offtopic,
Zo moelijk als het is/was om SP te lezen zo gaat dat ook met de berichten denk.
Bij deze nogmaals de mededeling dat ik NIET meer certificaten maak totdat symbiansigned weer op orde is wat waarschijnlijk niet meer gebeuren gaat door het open signed mechaniek wat ze bedacht hebben.
Dus diegene die nog wel verzoeken sturen, niet vreemd opkijken als je GEEN response ontvangt

Tip: Sjengcity, wellicht link naar topic voor cert request ook maar weg halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20096

Ik heb vandaag in Schiedam de firmware voor mijn Nokia N95-1 laten upgraden naar versie V21.0.016.

Nu begreep ik dat er in deze firmware een soort van RotateMe zit ingebakken. Zo ja, waar kan ik deze functie instellen want ik kan het nergens vinden :?

Mijn eerste bevindigen zijn overigens positief. Back-up zonder problemen kunnen terugzetten en het menu loopt idd iets soepeler. Alleen bij het opstarten van mijn muziekplayer moet ik nog steeds *piep* lang wachten :(

Ik zie nu ook dat My Nokia werkt op de N95-1 dit was in firmware versie 20... bij mij niet het geval.

Zodra ik meer bevindingen heb zal ik ze posten.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 20096 op 17-03-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Anoniem: 20096 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:42:
Ik heb vandaag in Schiedam de firmware voor mijn Nokia N95-1 laten upgraden naar versie V21.0.016.

Nu begreep ik dat er in deze firmware een soort van RotateMe zit ingebakken. Zo ja, waar kan ik deze functie instellen want ik kan het nergens vinden :?

Mijn eerste bevindigen zijn overigens positief. Back-up zonder problemen kunnen terugzetten en het menu loopt idd iets soepeler. Alleen bij het opstarten van mijn muziekplayer moet ik nog steeds *piep* lang wachten :(

Ik zie nu ook dat My Nokia werkt op de N95-1 dit was in firmware versie 20... bij mij niet het geval.

Zodra ik meer bevindingen heb zal ik ze posten.
Via welke weg start je de muziekspeler op?
robertwebbe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:51:
[...]

Dat die sneller is viel mij direct ook al op. De rotate functie (zoals het op mijn N82 werkt) doet het inderdaad niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mau_Maus schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:48:
[...]

Via welke weg start je de muziekspeler op?

[...]
Zowel via media menu, snelkoppeling als normale menu loopt het traag :S Misschien dat het met mijn geheugenkaart te maken heeft.

Zitten er wel instellingen voor automatisch roteren in de nieuwe firmware voor de N95-1 :?
Deze kan ik namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61921

Anoniem: 20096 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:53:
[...]

Zowel via media menu, snelkoppeling als normale menu loopt het traag :S Misschien dat het met mijn geheugenkaart te maken heeft.

Zitten er wel instellingen voor automatisch roteren in de nieuwe firmware voor de N95-1 :?
Deze kan ik namelijk nergens vinden.
Ik kan die functie ook niet vinden inderdaad... terwijl het wel in de release notes staat vermeld. Ben ook benieuwd hoe ik dat aan kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 16:03
Ik denk dat het niet gaat om een automatische rotatie-functie... maar gewoon dat scherm roteren in je browser etc is verbeterd...

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb hem net ook succesvol ge-update. :D Ik kon echt niet meer wachten op de NSU. Ik ben te ongeduldig. Het was ff google- en, maar uiteindelijk toch geslaagd. Eindelijk flash filmpjes in de browser! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
kom op nokia :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Peabz21 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 03:07:
Ik heb hem net ook succesvol ge-update. :D Ik kon echt niet meer wachten op de NSU. Ik ben te ongeduldig. Het was ff google- en, maar uiteindelijk toch geslaagd. Eindelijk flash filmpjes in de browser! _/-\o_
Ik ook! Hij werkt lekker! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Communicatie gaat middels het forum!

[ Voor 98% gewijzigd door Ginz op 18-03-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Weet iemand al een oplossing voor het Signen ?

Het veranderen van Firmware begin ik liever niet aan, of het moet veilig genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142059

als je het op de goedemanier doet is het veilig en anders ga je naar de nsp toe doen hun het vor je
Fonk_ schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:02:

Het veranderen van Firmware begin ik liever niet aan, of het moet veilig genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 142059 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:15:
als je het op de goedemanier doet is het veilig en anders ga je naar de nsp toe doen hun het vor je
[...]
Hij bedoeld denk ik het aanpassen om het signen te omzeilen niet voor upgrade naar v21, want die aanpassing in de firmware dat doet een nsp niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij vraagt toch ook veranderen van firmware ?? staat der toch of dat veilig genoeg is !? >:)
nee voor het sigen is daar nog geen oplosing voor
Fonk_ schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:02:

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 142059 op 18-03-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Same here. Tot op heden niks dan lof voor deze FW maar ben toch benieuwd naar de "power consumption", deze zal niet veel veranderd zijn maar toch.
Wat betreft de snelheid zwacht ik eerst nog even af totdat mijn phone weer beetje op "normaal" niveau is aangezien een clean toestel altijd snel werkt *vergelijkt met een schone xp install*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Ik heb ook de nieuwe firmware.

Het bevalt me echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 142059 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:37:
hij vraagt toch ook veranderen van firmware ?? staat der toch of dat veilig genoeg is !? >:)
nee voor het sigen is daar nog geen oplosing voor
[...]
Ja, maar je kan je firmware ook aanpssen zodat je kan unsigned apps kan installeren. Daar is een manier/oplossing voor. Ik raad het hem alleen niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06-2024
Toch wel benieuwd hoe dit gelukt is..... maar dat mag hier dan weer niet besproken worden schat ik zo in ;)
Peabz21 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 03:07:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
peerke63nl schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:59:
Toch wel benieuwd hoe dit gelukt is..... maar dat mag hier dan weer niet besproken worden schat ik zo in ;)

[...]
Zoals bijna iedereen met versie 21 heeft gedaan. Het magische woord is Phoenix. (of mag dat ook niet gezegd worden?) Het is best een gedoe en ik raad aan om te wachten op de NSU als je niet zeker weet wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Peabz21 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Zoals bijna iedereen met versie 21 heeft gedaan. Het magische woord is Phoenix. (of mag dat ook niet gezegd worden?) Het is best een gedoe en ik raad aan om te wachten op de NSU als je niet zeker weet wat je moet doen.
Ginz schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:18:
[modbreak]Let ook even op berichtgevingen betreft Phoenix. Dat is Nokia Service Software die niet (legaal/officiëel) te verkrijgen is. Wij kunnen jullie daar dus niet mee helpen. Vragen omtrent Phoenix zijn hier dus niet toegestaan en zullen verwijderd worden.[/]
De naam mag genoemd worden, maar verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
ok, ben toch niet van plan om uit te leggen. Ik wil niet dat het mijn schuld is als mensen hun telefoon stuk maken, door verkeerde instructies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Het is mogelijk om via een usb kabel te kunnen browsen met je telefoon. Maar nu het volgende om connectie te maken heb ik dus PC-Suite nodig en deze heb ik dus ge-installeerd, maar het volgende probleem ofwel installatie loopt fout. Ik moet namelijk een Provider invullen en ook een gebruikersnaam en een wachtwoord deze heb ik dus niet.

Wat nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

soundtrack schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:29:
Ik heb ook de nieuwe firmware.

Het bevalt me echt goed
na het is toch gelukt this erg simpel :D

[ Voor 19% gewijzigd door een moderator op 18-03-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Anoniem: 142059 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:48:
[...]

na het is toch gelukt this erg simpel :D
Nee inderdaad. Het is niet zo moeilijk.Je moet het gewoon op een veilige manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alleen het instaleren van ff goed doen voor de rest was het een simple :D
soundtrack schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:55:
[...]

Nee inderdaad. Het is niet zo moeilijk.Je moet het gewoon op een veilige manier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

Hoi mensen, ik lees al een tijdje het topic in afwachting van de (vertraagde) levering van mijn N95! Nu heb ik hem vandaag binnen gekregen, de N95-1. Hier zat ook een micro SD kaartje bij van 1gig. Nu kijk ik in mijn geheugenbeheer en zie ik dat een slordige 400MB al in gebruik is. In mijn bestandsverkenner strookt dit niet. Nu lijkt het me dat het verborgen bestanden zijn.

Ik heb de topicsearch gebruikt maar helaas niets kunnen vinden.

Het is een N95-1 met de 20.0.015 FW met een abbo van Hi. Weet iemand hier meer over? Ik zou een andere file explorer kunnen downloaden natuurlijk maar ben momenteel op mijn werk en niet in de gelegenheid. Het lijkt met dat meer mensen hier wel ervaring mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 237912 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:17:
Hoi mensen, ik lees al een tijdje het topic in afwachting van de (vertraagde) levering van mijn N95! Nu heb ik hem vandaag binnen gekregen, de N95-1. Hier zat ook een micro SD kaartje bij van 1gig. Nu kijk ik in mijn geheugenbeheer en zie ik dat een slordige 400MB al in gebruik is. In mijn bestandsverkenner strookt dit niet. Nu lijkt het me dat het verborgen bestanden zijn.

Ik heb de topicsearch gebruikt maar helaas niets kunnen vinden.

Het is een N95-1 met de 20.0.015 FW met een abbo van Hi. Weet iemand hier meer over? Ik zou een andere file explorer kunnen downloaden natuurlijk maar ben momenteel op mijn werk en niet in de gelegenheid. Het lijkt met dat meer mensen hier wel ervaring mee hebben.
Is waarschijnlijk de beneluxmappen voorgeinstalleerd... Je kan als je dat niet wilt hebben... gewoon het kaartje formateren ...

Nadat je hem weer in je N95 doet, zet ie wel wat mappen en bestanden er weer op, maar dat zijn slechts enkele mb's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeMan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-04-2020

RodeMan

Bierdrinkers

Ik heb de N95 8gb via Hi met de laatste firmware, maar nu wilde ik wat thema's installeren en daar zag ik dat er naast de tijd ook de datum op het standby scherm getoont werd. Ik zou dit ook graag willen, maar het is me niet gelukt. Weet iemand hoe ik dit ook op mijn telefoon voor elkaar kan krijgen?

Bekijk deze link als het niet duidelijk is: http://gallery.mobile9.com/f/246763/
daar zie je dat bij het thema een datum wordt getoont.

Biertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Yuppp... dat had ik al wel gevonden dat phoenix... en ik verwachte hier ook geen uitleg. Lijkt me alleen een heel gedoe want ovral waar ik kijk wordt over een dongle gesproken en nitwit als dat ik ben.... geen idee wat dat is :-)
Ik wacht lekker op update via NSU :D
Peabz21 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je goed leest wat je moet doen is het simple als je het volgt ik wist ook nix van phoenix af gedaan wat der stond en wala

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 142059 op 18-03-2008 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
RodeMan schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:50:
Ik heb de N95 8gb via Hi met de laatste firmware, maar nu wilde ik wat thema's installeren en daar zag ik dat er naast de tijd ook de datum op het standby scherm getoont werd. Ik zou dit ook graag willen, maar het is me niet gelukt. Weet iemand hoe ik dit ook op mijn telefoon voor elkaar kan krijgen?

Bekijk deze link als het niet duidelijk is: http://gallery.mobile9.com/f/246763/
Heb je alleen als je het profiel algemeen insteld hebt (de aller bovenste als je hem hernoemd hebt) En klok kan je ook digitaal en analoog doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 142059 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:40:
als je goed leest wat je moet doen is het simple als je het volgt ik wist ook nix van phoenix af gedaan wat der stond en wala *** staat press hoe je het moet doen suc
Ik zou die link maar weg halen, want die mag niet genoemd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 13:15
RodeMan schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:50:

Is die telefoon branded? Zit er 'n simlock op trouwens?
Wil hem namelijk ook via HI gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:10:
[...]

Ik zou die link maar weg halen, want die mag niet genoemd worden...
En ikke blijf bij NSU... wil niet dat ie fout gaat he
Hoewel het wel leuk is om te lezen ;) Maakte het voor mij alleen makkelijker om te kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
peerke63nl schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:32:
[...]

En ikke blijf bij NSU... wil niet dat ie fout gaat he
Hoewel het wel leuk is om te lezen ;) Maakte het voor mij alleen makkelijker om te kiezen :)
Als het enige troost is :P Ik heb het ook nog niet gedaan. Al vind ik dat de update de n95 wel erg compleet maakt, vind ik het verschil met v20 niet extreem hoog.

Ik wacht ook wel op NSU. En ik kreeg ook echt een lui antwoord van de NSP in mijn buurt:

Eerst:
V.w.b. de N95: die update is voor mij ook nog niet beschikbaar. De komen voor mij en voor het Nokia-systeem vrijwel tegelijkertijd beschikbaar. Ik zou dus elke paar dagen even met uw PC kijken of de update er al is, op een gegeven moment zal die te downloaden zijn en kunt u de update uitvoeren.
Daarna, met bijdehande kennis van mezelf :P
Ik maak slechts heel weinig gebruik van Phoenix omdat het een langzaam, gebruikersonvriendelijk en instabiel programma is. Ik maak gebruik van de gewone Nokia software-updater. Als er een nieuwe update voor een N-serie toestel uitkomt moet ik dat a) zelf in de gaten houden b) 1,5-2Gb aan software downloaden en c) een stuk of 10 verschillende pakketten installeren. Bij de Nokia-updater gaat dat allemaal automatisch.
Sorry maar dan ben je echt lui en niet waardig om een nsp te zijn, als je je niet verdiept in de software die nokia je stuurd, maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
Wat zou überhaupt de reden zijn dat ze de NSP's al eerder voorzien van firmwareupdates? Een soort van generale repetitie? Als er een show-stopper blijkt te zijn dat schade beperkt blijft tot de mensen die bij een NSP zijn geweest (en die te traceren zijn; ze hebben hun gegevens achtergelaten)

OTOH blijkt wel weer dat de software toch lekt, en dat mensen zelf gaan klooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-05 22:24
schumi2004 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:31:
ff offtopic,
Zo moelijk als het is/was om SP te lezen zo gaat dat ook met de berichten denk.
Bij deze nogmaals de mededeling dat ik NIET meer certificaten maak totdat symbiansigned weer op orde is wat waarschijnlijk niet meer gebeuren gaat door het open signed mechaniek wat ze bedacht hebben.
Dus diegene die nog wel verzoeken sturen, niet vreemd opkijken als je GEEN response ontvangt

Tip: Sjengcity, wellicht link naar topic voor cert request ook maar weg halen ;)
Correct me if i`m wrong, maar volgens mij staat die link er al een hele tijd niet meer of jij zou een andere plek dan mij moeten weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:44:
[...]

Als het enige troost is.......... etc:

Eerst:
[...]

Daarna, met bijdehande kennis van mezelf :P
[...]

Sorry maar dan ben je echt lui en niet waardig om een nsp te zijn, als je je niet verdiept in de software die nokia je stuurd, maar goed
I totally agree :)

[ Voor 23% gewijzigd door peerke63 op 18-03-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:10:
[...]
Correct me if i`m wrong, maar volgens mij staat die link er al een hele tijd niet meer of jij zou een andere plek dan mij moeten weten...
Ik dnek dat ie deze link bedoeld:
Omdat het is niet meer mogelijk is om je te registreren op symbiansigned.com Hier een forum waar je je kunt melden om een programma gesigned te krijgen.
De link dus van: Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Laatst online: 30-05 10:55
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:18:
[...]

[...]

Jouw link werkt anders ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Nogmaals: STOP met het slow-chatten!

Zie ook Ginz in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
StanPC schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:38:
[...]

Jouw link werkt anders ook niet :P
Het is ook geen link :S Anders staat de link weer op het forum.

Het was de aanduiding waar de link stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*weg*

Je klachten kan je eventueel kwijt in PSGG Feedback

[ Voor 173% gewijzigd door pven op 18-03-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
haha lama :P

[ Voor 98% gewijzigd door Mau_Maus op 18-03-2008 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:18:
[...]

[...]

Volgens mij is het niet mogelijk om voor anderen een app te signen zonder publisher id . Of heb ik het verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeMan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-04-2020

RodeMan

Bierdrinkers

Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:10:
[...]

Heb je alleen als je het profiel algemeen insteld hebt (de aller bovenste als je hem hernoemd hebt) En klok kan je ook digitaal en analoog doen..
Bedankt het werkt inderdaad nu, had hem op het profiel stil staan.
Kurvers schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:24:
[...]

Is die telefoon branded? Zit er 'n simlock op trouwens?
Wil hem namelijk ook via HI gaan bestellen.
Zit geen simlock op nee en verder niets van hi!

Biertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 195854 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 20:45:
[...]

Volgens mij is het niet mogelijk om voor anderen een app te signen zonder publisher id . Of heb ik het verkeerd ?
Euhm nou iemand kan wel voor jou via jouw imei... open-signed (met zijn beperkingen) doen :P maar dan is diegene echt een slaaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:44:
[...]

Als het enige troost is :P Ik heb het ook nog niet gedaan. Al vind ik dat de update de n95 wel erg compleet maakt, vind ik het verschil met v20 niet extreem hoog.

Ik wacht ook wel op NSU. En ik kreeg ook echt een lui antwoord van de NSP in mijn buurt:
Ik heb zojuist de update gedaan (nee niet via NSU) en inderdaad het verschil met de vorige release is niet groot. Ik merk nauwelijks verschil. Maar m'n N95 was wel weer eens toe aan een "clean install", vandaar dat ik het heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:25
Ik heb mijn eerste widget gemaakt: Tweakers.net Meuktracker

Ik begin het steeds vaker te gebruiken dat WidSets widget, het gaat snel, veel informatie en steeds meer opties.

[ Voor 5% gewijzigd door Barfman op 19-03-2008 12:49 ]

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245674

Barfman schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:36:
Ik heb mijn eerste widget gemaakt: Tweakers.net Meuktracker

Ik begin het steeds vaker te gebruiken dat WidSets widget, het gaat snel, veel informatie en steeds meer opties.
The page cannot be found
The WidSets server can not find this page.

Please try the following: Click the Back button to try another link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Mijn N95 heeft het sinds gisteren het loodje gelegd. Na 10 maanden trouwe dienst doet 'ie nu niets meer. De volumeknopjes waren al kapot, maar nadat gisteren de batterij leeg was lukt het opladen niet meer. Er gebeurt simpelweg niets. Al 2 opladers geprobeerd, geen resultaat. Een hard reset wil ook niet lukken.

Uiteraard wil ik het op garantie gaan proberen, echter ben ik zo dom geweest om een keer de volledige faceplate te veranderen, en bij het terugswitchen naar origineel was ik 2 schroefjes kwijt die de bottom cover bevestigen. Daar zitten nu 2 lege gaatjes.. Graag hoor ik van jullie wat voor schroefjes er in zit (torx 5 ,6 ?) en wat voor kleur deze hebben zodat ik ze na kan bestellen. Het betreft een Nokia N95-1 Sand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Anoniem: 98248 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:58:
Mijn N95 heeft het sinds gisteren het loodje gelegd. Na 10 maanden trouwe dienst doet 'ie nu niets meer. De volumeknopjes waren al kapot, maar nadat gisteren de batterij leeg was lukt het opladen niet meer. Er gebeurt simpelweg niets. Al 2 opladers geprobeerd, geen resultaat. Een hard reset wil ook niet lukken.

Uiteraard wil ik het op garantie gaan proberen, echter ben ik zo dom geweest om een keer de volledige faceplate te veranderen, en bij het terugswitchen naar origineel was ik 2 schroefjes kwijt die de bottom cover bevestigen. Daar zitten nu 2 lege gaatjes.. Graag hoor ik van jullie wat voor schroefjes er in zit (torx 5 ,6 ?) en wat voor kleur deze hebben zodat ik ze na kan bestellen. Het betreft een Nokia N95-1 Sand.
al een andere accu geprobeerd?
schroefjes zijn T6

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tha schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:08:
[...]

al een andere accu geprobeerd?
schroefjes zijn T6
Weet je dat zeker ? Volgens mij zijn het Torx 5 schroefjes. En die via ebay zien er ook langer uit als die voor de slider/faceplate. Het beste is alle Nokia service points af te bellen, en zeggen dat je er 2 kwijt bent en of je 2 schroefjes mag hebben. Sommige doen ze moeilijk... of zeggen zelfs dat ie daarvoor een aantal dagen in reparatie moet :S Gelukkig kreeg ik via uni-gsm er 8 opgestuurd, die van een nsp kwamen... En die zitten perfect... Alleen toen ik dit had heb ik zoveel nsp's gebeld en overal zijn ze op of in bestelling... En Nokia schijnt heel slecht dat soort dingen te leveren... Maar goed ik heb gelukkig 8 van die orginele schroefjes kunnen bemachtigen. Hopelijk lukt het jou ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Ik had er geen enkel probleem mee :)
Anoniem: 245674 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:33:
[...]

The page cannot be found
The WidSets server can not find this page.

Please try the following: Click the Back button to try another link.
Dat was vanmorgen... nu dus ook zelfde melding :O
Hele site is niet bereikbaar overigens...

[ Voor 13% gewijzigd door peerke63 op 19-03-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-04 13:24
hallo ik heb sinds gisteren ook v21 geïnstalleerd via phoenix. Maar nu doet rabo mobiel bankieren niet meer. Volgens mij was dat ook al eens eerder.
Hoe was dat toen opgelost. Of gaat dat vanzelf? Gebruik het best vaak en als dat zo blijft heb ik dus probleem. Of kun je nog terug naar v20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Pascall_1 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:19:
hallo ik heb sinds gisteren ook v21 geïnstalleerd via phoenix. Maar nu doet rabo mobiel bankieren niet meer. Volgens mij was dat ook al eens eerder.
Hoe was dat toen opgelost. Of gaat dat vanzelf? Gebruik het best vaak en als dat zo blijft heb ik dus probleem. Of kun je nog terug naar v20
Dit moet je aangeven bij de Rabobank, waarschijnlijk wordt er elke keer in de firmware een of ander id veranderd waardoor je geen toegang meer hebt, hun voegen deze dan toe en het werkt weer.
Zou slimmer zijn dat ze hier een controlle op ahdden ipv van elke keer gebeld worden door gebruikers.
Is altijd gezeik met Rabo telebankieren als er nieuwe update komt, was met mijn vorige toestel ook al

-update-
Heb ze net op de hoogte gebracht (0900-0905)

[ Voor 3% gewijzigd door schumi2004 op 19-03-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Laatst online: 22:25
peerke63nl schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 11:48:
Ik had er geen enkel probleem mee :)

[...]

Dat was vanmorgen... nu dus ook zelfde melding :O
Hele site is niet bereikbaar overigens...
Het was gisteren nog beta, nu niet meer en heb ik hem nu verplaatst naar de officielle site:
Tweakers.net Meuktracker

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
schumi2004 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:28:
[...]

Dit moet je aangeven bij de Rabobank, waarschijnlijk wordt er elke keer in de firmware een of ander id veranderd waardoor je geen toegang meer hebt, hun voegen deze dan toe en het werkt weer.
Zou slimmer zijn dat ze hier een controlle op ahdden ipv van elke keer gebeld worden door gebruikers.
Is altijd gezeik met Rabo telebankieren als er nieuwe update komt, was met mijn vorige toestel ook al

-update-
Heb ze net op de hoogte gebracht (0900-0905)
Mogelijk heeft het te maken met browser sniffing a.d.h.v. de user agent, hetgeen je imho niet moet doen. Ik kom regelmatig sites tegen die me de 'mobiele' versie voorschotelen op de N95 terwijl ik dat niet wil, en zelfs sites die me de 'mobiele' versie voorschotelen op m'n desktop-PC! Je moet toch wel een enorme prutser van webdevver zijn om dat voor elkaar te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dafmay schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 23:23:
[...]

Ik heb zojuist de update gedaan (nee niet via NSU) en inderdaad het verschil met de vorige release is niet groot. Ik merk nauwelijks verschil. Maar m'n N95 was wel weer eens toe aan een "clean install", vandaar dat ik het heb gedaan.
Is het verstandig om voor een clean install je n95 een harde reset te geven? Of veegt een update alle oude meuk eraf? Dit ivm met ruimte op C-schijf..

Mijn update via phoenix was gister ook een succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Pascall_1 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:19:
Welke provider heb je? Want als het goed is kijkt rabomobiel alleen naar je telefoonnummer.. en die kan alleen verzonden worden via wap/gprs... Ik moet ook met t-mobile perse t-zones gebruiken daarvoor... Dus probeer is met een ander toegangspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Fuzzillogic schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:51:
[...]

Mogelijk heeft het te maken met browser sniffing a.d.h.v. de user agent, hetgeen je imho niet moet doen. Ik kom regelmatig sites tegen die me de 'mobiele' versie voorschotelen op de N95 terwijl ik dat niet wil, en zelfs sites die me de 'mobiele' versie voorschotelen op m'n desktop-PC! Je moet toch wel een enorme prutser van webdevver zijn om dat voor elkaar te krijgen...
Ik wil in dit geval dat wel, ik moet ook via (Hi) Mobiele StartSite connectie maken (niet via KPN Internet toeganspunt) en dan kom je op de KPN/Hi portal terecht, daar kies je Rabobank en heb je netjes de mobiele versie.

Echter door de FW update wordt nu het toestel niet meer herkend als een toestel wat een beveiligde verbinding opzetten kan (wat me al 4x eerder gebeurd is na FW update) wordt dus doorgelinkt naar een info pagina met bel nummers :(

Ik denk doe even bellen maar wordt behandeld als een of andere nitwit die nergens verstand van heb en moet de software maar terug zetten naar vorige, pffffff, en dat terwijl ik dit al 4x eerder zo gemeld heb, hun geven door aan technische dienst en voila paar dagen later gefixed maar voor deze ene medewerker bij de rabobank is dat moeilijk te bevattten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:06:
[...]

Ik wil in dit geval dat wel, ik moet ook via (Hi) Mobiele StartSite connectie maken (niet via KPN Internet toeganspunt) en dan kom je op de KPN/Hi portal terecht, daar kies je Rabobank en heb je netjes de mobiele versie.

Echter door de FW update wordt nu het toestel niet meer herkend als een toestel wat een beveiligde verbinding opzetten kan (wat me al 4x eerder gebeurd is na FW update) wordt dus doorgelinkt naar een info pagina met bel nummers :(

Ik denk doe even bellen maar wordt behandeld als een of andere nitwit die nergens verstand van heb en moet de software maar terug zetten naar vorige, pffffff, en dat terwijl ik dit al 4x eerder zo gemeld heb, hun geven door aan technische dienst en voila paar dagen later gefixed maar voor deze ene medewerker bij de rabobank is dat moeilijk te bevattten.
Ok, dus via die tussensite/portel wordt het niet herkend (die gebruikt user-agent waarschijnlijk)...
En als je verbind via mobile startsite en dan direct gaat naar:
http://rmb.rabobank.nl/i/prelogin.do

Werkt dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik werk ook in een callcenter en raad je aan gewoon nog een keer te bellen. En daarna eventueel nog een keer. Er zitten gewoon idioten tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@Mau_Maus
Foutmelding: GW Fout 400 Ongeldig verzoek

@Luthiena
Je hebt gelijk het is nu ook opgelost, ik kreeg een lieftalige dame aan de telefoon die het door zou zetten naar de afdeling die zich bezighoudt op dit gebeid.
Bij de heren ervoor ging het errug moeizaam, de eerste verwees me door naar Rabo Mobiel (heb ik niet dus ook niet nodig maar toch maar gebeld)
Meneer 2 was nog iets moeizamer en moest ik maar FW downgraden, was geen andere oplossing mogelijk.

Maar nu is het dus (bijna) opgelost, ik word gebeld wanneer het probleem verholpen is, toch vreemd dat ze me niet naar FW versie vroegen aangezien ik de keren ervoor wel naar gevraagd werd of ik het zelf melde.

De aanhouder wint zullen we maar zeggen.
Iedere mobiele rabobankieren gebruiker weer gelukkig straks welke op 21.0.016 draaien :P
Het is niet een enkel probleem geval , iedereen die upgrade naar nieuwste versie heeft hier last van, let maar op als straks 22.0.017 uitkomt hebben we precies hetzelfde dit is me al 4x eerder overkomen en dat ging voorheen goed met doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 13:56:
@Mau_Maus
Foutmelding: GW Fout 400 Ongeldig verzoek

@Luthiena
Je hebt gelijk het is nu ook opgelost, ik kreeg een lieftalige dame aan de telefoon die het door zou zetten naar de afdeling die zich bezighoudt op dit gebeid.
Bij de heren ervoor ging het errug moeizaam, de eerste verwees me door naar Rabo Mobiel (heb ik niet dus ook niet nodig maar toch maar gebeld)
Meneer 2 was nog iets moeizamer en moest ik maar FW downgraden, was geen andere oplossing mogelijk.

Maar nu is het dus (bijna) opgelost, ik word gebeld wanneer het probleem verholpen is, toch vreemd dat ze me niet naar FW versie vroegen aangezien ik de keren ervoor wel naar gevraagd werd of ik het zelf melde.

De aanhouder wint zullen we maar zeggen.
Iedere mobiele rabobankieren gebruiker weer gelukkig straks welke op 21.0.016 draaien :P
Het is niet een enkel probleem geval , iedereen die upgrade naar nieuwste versie heeft hier last van, let maar op als straks 22.0.017 uitkomt hebben we precies hetzelfde dit is me al 4x eerder overkomen en dat ging voorheen goed met doorgeven.
Ik vraag me af of het met elke provider is... of alleen met Hi/KPN... Met fw 20 had ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleng
  • Laatst online: 22-07-2020
Op het moment dat ik word gebeld, zie ik wel het icoontje gevuld dat er iemand aan het bellen is, maar ik zie niet de naam van die persoon. Dit geldt tevens voor het snelkiezen... Weet iemand waar ik kan instellen dat de naam van de gene die belt wel wordt getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Is er mogelijkheid om contacten op te nemen in system applicatie, dus dat deze altijd opnen blijft staan en niet te sluiten is. Ik gebruik namelijkk vaak 'Contacten' en als je dan op de rooie uitknop klikt wordt contacten ook daadwerkelijk gesloten.

Dus kan dit openblijven middels een app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-05 13:53
Anoniem: 238820 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:54:
[...]

Is het verstandig om voor een clean install je n95 een harde reset te geven? Of veegt een update alle oude meuk eraf? Dit ivm met ruimte op C-schijf..

Mijn update via phoenix was gister ook een succes!
Een fw upgrade wist de gehele C-schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

schumi2004 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:51:
[...]

Same here. Tot op heden niks dan lof voor deze FW maar ben toch benieuwd naar de "power consumption", deze zal niet veel veranderd zijn maar toch.
Wat betreft de snelheid zwacht ik eerst nog even af totdat mijn phone weer beetje op "normaal" niveau is aangezien een clean toestel altijd snel werkt *vergelijkt met een schone xp install*
Ik heb het idee dat de batterij met de nieuwe firmware merkbaar langer meegaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat dacht ik ook 2 dagen geleden opgeladen en nog zit de streep boven aan
Anoniem: 20096 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 14:56:
[...]

Ik heb het idee dat de batterij met de nieuwe firmware merkbaar langer meegaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Anoniem: 142059 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:25:
ja dat dacht ik ook 2 dagen geleden opgeladen en nog zit de streep boven aan
[...]
Hij zei ook niet dat de batterij minder lang mee ging ofz... hij was alleen benieuwd naar de standby tijd of die uberhaupt veranderd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Laatst online: 23:47
Mau_Maus schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 15:50:
[...]

Hij zei ook niet dat de batterij minder lang mee ging ofz... hij was alleen benieuwd naar de standby tijd of die uberhaupt veranderd was.
Volgens mij zeggen ze allebei hetzelfde, namelijk dat de standby tijd langer is ;)

Dat zou dus een mooi pluspunt zijn van de nieuwe firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Laatst online: 01-06 22:27

Nyana

Who?!

Ik heb het forum vluchtig doorgezocht maar geen oplossing kunnen vinden voor het volgende probleem.

Heb Wndows Live Messenger geinstalleerd aan tijd geleden op phone memory. Maar nu de firmware update een tijd geleden werkt het niet meer. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd. Staat ook netjes bij toepassingen maar hij opent het programma gewoon niet.

Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-02 15:17
Wat is phoenix?? ik zie iedereen erover praten en heb erop gegoogled en deze topic een beetje doorgebladerd maar kan er maar weinig over vinden... ik hoef geen links of iets in die richting alleen weten wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:04
software van nokia waarmee je de nieuwe firmware kan installeren..

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-04 13:24
[...]

Idd. Heb dus ook hi. En ook ik gebruik altijd mobiele startsite. Werkte bij mij ook altijd eerder. En nu idd doorgelinkt worden naar rabofoon ofzo :S. Maar goed. wacht wel paar daagjes af. en anders ga ik mee helpen met bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:45
Mau_Maus schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 22:27:
[...]

Heb je de startpost gelezen? Altijd handig voor het begin van meedoen aan een topic :)

[...]

Soft is een reboot, zelfde als batterij eruit.

Bij een harde wordt je tel geheel opnieuw geinstalleerd.
[...]

Stop met zoeken wederom. Firmware updaten of opnieuw installeren kan je lekker thuis vanuit je luie stoel doen. Met software updater of met een harde reset. (Wat ik als mede tweaker al aanraden ;))
Oke, ik heb die harde reset inmiddels gedaan maar nog steeds is die maps volledig de weg kwijt :(
Route 66 doet het gewoon perfect, ik snap er niks van.... :?

Iemand nog suggesties? of wordt dit een enkeltje provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Vandaag ook m'n 8GB ontvangen.

Nu wilde ik eigenlijk live messenger erop gaan installeren maar na wat onderzoek blijkt het nu 'n 30 dagen trial perioden te zijn. Klopt dit?

En m'n tweede vraag: weet iemand waar ik live messenger kan downloaden want de link in het startpost werkt niet meer :(

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
  • Laatst online: 01-06 12:17
Hoi

Ik vroeg me af of het bij de N95 mogelijk is om te kijken naar het aantal % dat de accu nog vol is? Dit ben ik gewend van Sony Ericsson en is veel nauwkeuriger dan dat batterijtje rechtsbovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136100

Patjuh1990 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:41:
Hoi

Ik vroeg me af of het bij de N95 mogelijk is om te kijken naar het aantal % dat de accu nog vol is? Dit ben ik gewend van Sony Ericsson en is veel nauwkeuriger dan dat batterijtje rechtsbovenin.
Kan wel met een app, niet standaard. Weet de naam ff niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:16
Misschien een domme vraag, maar hoe installeer je die widgets? En welke extensie meoten ze hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patjuh1990 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:41:
Hoi

http://nokia-energy-profiler.en.softonic.com/symbian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En weer open.

Modbreak:Dit topic gaat over de N95 en bijbehorende zaken. Als je berichen ziet die aandacht van de moderators nodig hebben, meld dat dan via het topicreport en ga er NIET In het topic op in.

[ Voor 153% gewijzigd door pven op 19-03-2008 22:51 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Even twee korte vraagjes:

Ik zie regelmatig bij m'n N95 8GB van die blauwe cirkeltjes naast 'n icoon in het menu staan. Wat houd dat precies in?

En m'n tweede vraag. Als ik naar de liedjes ga staan er bij sommige liedjes een soort van tekstvelletje. Wat is dit precies?

Heb al eens in de handleiding gekeken maar kan t niet vinden

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kurvers schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:17:
Even twee korte vraagjes:

Ik zie regelmatig bij m'n N95 8GB van die blauwe cirkeltjes naast 'n icoon in het menu staan. Wat houd dat precies in?

En m'n tweede vraag. Als ik naar de liedjes ga staan er bij sommige liedjes een soort van tekstvelletje. Wat is dit precies?

Heb al eens in de handleiding gekeken maar kan t niet vinden

Alvast bedankt
1) programma is actief in de achtergrond

2) Dat is dnek ik de vorm van een geheugenkaart... daar staan die liedjes dan op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Kurvers schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:21:
Vandaag ook m'n 8GB ontvangen.

Nu wilde ik eigenlijk live messenger erop gaan installeren maar na wat onderzoek blijkt het nu 'n 30 dagen trial perioden te zijn. Klopt dit?

En m'n tweede vraag: weet iemand waar ik live messenger kan downloaden want de link in het startpost werkt niet meer :(

Alvast bedankt
Eerst de dep.sisx installeren daarna WLM

tip: probeer de search functie te gebruiken, is heel veel mee terug te vinden

[ Voor 5% gewijzigd door digital-IMEI op 19-03-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 13:18
De N95 8GB is een "Mobile Digital Media Player" (M-DMP) volgens de Digital Living Network Alliance (DLNA). Met een (M-)DMP kun je multimedia content die op een al dan niet mobiele Digital Media Server (DMS) staat vinden en afspelen.
Tegenwoordig bezitten steeds meer NAS-servers een geïntegreerde DMS. Een instructie om op een N95 multimedia-content af te spelen die op een NAS-server (in dit geval van het merk QNAP) is opgeslagen staat hier (ff scrollen naar onderaan de webpagina). Door je N95 analoog aan te sluiten op een hifi of TV, kun je dus multimedia-content op je NAS-server afspelen ZONDER tussenkomst van een PC. Een N95-cradle is dan extra nuttig.

[ Voor 4% gewijzigd door TweakMij op 19-03-2008 23:51 . Reden: Achteraf kan altijd van alles beter. ]

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nyana schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:16:
Ik heb het forum vluchtig doorgezocht maar geen oplossing kunnen vinden voor het volgende probleem.

Heb Wndows Live Messenger geinstalleerd aan tijd geleden op phone memory. Maar nu de firmware update een tijd geleden werkt het niet meer. Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd. Staat ook netjes bij toepassingen maar hij opent het programma gewoon niet.

Is hier een oplossing voor?
http://rapidshare.com/files/80141412/dep.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Mau_Maus schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:22:
[...]

2) Dat is dnek ik de vorm van een geheugenkaart... daar staan die liedjes dan op
Ik heb eerlijk gezegd 'n idee van niet... Want bij de spiderman wallpapers bijvoorbeeld staat dat symbooltje ook er achter. Bij muziek staat t bij vrijwel ieder liedje behalve bij één enkele niet (heb er zelf nog niets opgezet).
Sjengcity schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:26:
[...]

[...]

Eerst de dep.sisx installeren daarna WLM

tip: probeer de search functie te gebruiken, is heel veel mee terug te vinden
Had ik gebruikt maar blijkbaar niet goed of niet goed gekeken.
Toch bedankt!

[ Voor 28% gewijzigd door Exterminator op 20-03-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Kurvers schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:21:
Ik heb eerlijk gezegd 'n idee van niet... Want bij de spiderman wallpapers bijvoorbeeld staat dat symbooltje ook er achter. Bij muziek staat t bij vrijwel ieder liedje behalve bij één enkele niet (heb er zelf nog niets opgezet).
Om welke telefoon gaat het eigenlijk? De N95-1 of de N95-2? Ik dacht ook als eerste dat het de bestandslocatie aangaf, zou het anders ook niet weten wat jij bedoeld...
Misschien anders even een screenshot ervan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Sjengcity schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:42:
[...]

Om welke telefoon gaat het eigenlijk? De N95-1 of de N95-2? Ik dacht ook als eerste dat het de bestandslocatie aangaf, zou het anders ook niet weten wat jij bedoeld...
Misschien anders even een screenshot ervan maken?
N95-2

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/999/screenshot0001po4.th.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Exterminator op 20-03-2008 10:01 ]

Pagina: 1 ... 99 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.