Weet iemand hier of het inmiddels mogelijk is om met de N95 OTA(over the air) je firmware te updaten? Vind het namelijk een beetje matig dat het bij de eerste de beste Sony Ericsson al jaren kan en bij een toestel als de N95 nog niet. Kan me herinneren dat het Robert Webbe ooit een keertje gelukt is, maar dat was kortstondig blijkbaar, want mij is het nooit gelukt.
Verwijderd
de firmware was bij mij ongeveer 127mbVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 17:16:
Weet iemand hier of het inmiddels mogelijk is om met de N95 OTA(over the air) je firmware te updaten? Vind het namelijk een beetje matig dat het bij de eerste de beste Sony Ericsson al jaren kan en bij een toestel als de N95 nog niet. Kan me herinneren dat het Robert Webbe ooit een keertje gelukt is, maar dat was kortstondig blijkbaar, want mij is het nooit gelukt.
dat is toch over het algemeen via de pc een stuk sneller.
Tenzij je op een Wifi netwerk zit.
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:55:
Jongens even een vraagje,
Meschien alvaak langs gekomen maar als dat zo is verbeter me.
Bestaat er een optie in de N95, of een app die het mogelijk maakt om voledig background tenemen.
Niet dat ik telkens een ander theme moet nemen?
Volgens mij heb ik het weer gevonden:Mau_Maus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:38:
[...]
Ik ben wel eens zoiets tegen gekomen, dus zoiets bestaat volgens mij wel, om even half je vraag te beantwoorden. Ik weet het alleen niet meer te vinden... Misschien iemand anders?
Pic2Theme:
http://www.pic2theme.com/features.htm
Verwijderd
Heb hem binnen
Gruwelijk ding.
Maar waarom kan hij Spiderman 3 niet afspelen? Hij geeft "geen activeringssleutel"
Maar waarom kan hij Spiderman 3 niet afspelen? Hij geeft "geen activeringssleutel"
Ik kan Spiderman 3 probleemloos afspelen. Ik neem aan dat je nog geen firmware-update oid hebt gedraaid? Zo nee, dan terug naar de winkel.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Is er voor de N95 8 Gb ook een aparte firmware voor de Interne GPS of is dat gewoon meegebakken in de normale firmware van de N95 8 Gb ?
Geld dit ook voor de "normale " N 95 ?
Als dat zo is , hoe moet je dat oproepen en eventueel updaten ?

Verwijderd
Waarom zo drastisch dan? Is het dus geen nieuwe telefoon?pven schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:30:
Ik kan Spiderman 3 probleemloos afspelen. Ik neem aan dat je nog geen firmware-update oid hebt gedraaid? Zo nee, dan terug naar de winkel.
Ik heb nog geen firmware-update gedaan nee.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 19:41 ]
NeeVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:33:
Is er voor de N95 8 Gb ook een aparte firmware voor de Interne GPS of is dat gewoon meegebakken in de normale firmware van de N95 8 Gb ?![]()
Verwijderd
Er is geen aparte 'gps-firmware'Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:33:
Is er voor de N95 8 Gb ook een aparte firmware voor de Interne GPS of is dat gewoon meegebakken in de normale firmware van de N95 8 Gb ?![]()
Dan moet het gewoon werken. Het werkt niet, dus is er 'iets' gaande. Ik zou er mee terug gaan, juist omdat het een nieuw toestel is / zou moeten zijn en het bij anderen wel meteen goed werkt.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:40:
[...]
Waarom zo drastisch dan? Is het dus geen nieuwe telefoon?
Ik heb nog geen firmware-update gedaan nee.
Verwijderd
Er staat bij status : "Activeringssleutel is verlopen."pven schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:44:
[...]
Dan moet het gewoon werken. Het werkt niet, dus is er 'iets' gaande. Ik zou er mee terug gaan, juist omdat het een nieuw toestel is / zou moeten zijn en het bij anderen wel meteen goed werkt.
Wat moet dat betekenen?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 20:00 ]
Verwijderd
Kijk eens of je wel andere filmbestanden kunt afspelen? (even iets opnemen met de camera bijvoorbeeld). Zo nee dan ligt het aan de mediaplayer. Dan kun je nog een soft-reset proberen, verhelpt vaak een hoop problemen.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:49:
[...]
Er staat bij status : "Activeringssleutel is verlopen."
Wat moet dat betekenen?
Al zou dit inderdaad niet mogen gebeuren bij een nieuwe telefoon natuurlijk.
Wel eens geprobeerd om je datum een maand (of misschien 2 of 3) terug te zetten?Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 19:49:
Er staat bij status : "Activeringssleutel is verlopen."
Wat moet dat betekenen?
Verwijderd
schumi2004 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 07:28:
[...]
Wellicht heb je een verkeerde productcode
Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Zo ff uit mijn hoofd heb je EURO2 nodig
Zeer Bedankt!! (en iedereen die daarna poste)
hmm nu even leren hoe je moet signen en dan kan ik aan de slag
iemand enige tips voor leuke programma's en dergelijke
Verwijderd
Soft reset uitgevoerd.. hielp niet. Kan wel andere filmpjes (die ik zelf opneem) afspelen.
Tijd teruggezet naar half 2007... geen resultaat. En ook niet op januari 2007.
Verwijderd
Vreemd. Kan je het filmbestand wel op de pc afspelen? (met Nokia PC-suite)Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:16:
Soft reset uitgevoerd.. hielp niet. Kan wel andere filmpjes (die ik zelf opneem) afspelen.
Verwijderd
Weet iemand hoe ik mijn mappen in mijn netwerk kan zien
dus draadloos.
Niet via usb of bleutooth maar echt draadloos
ik kan wel gewoon internetten draadloos
dus draadloos.
klinkt alsof die telefoon een firmware upgrade heeft gehad. Of een hard reset, dan raak je die sleutel namelijk kwijt (persoonlijk ondervonden) oftewel telefoon is voor je geupdatd of 2de hands. Doet de muziek die er standaard op stond het wel? (naast in my heart, die doet het altijd)
Verwijderd
Hij is tweedehands... Er staat een filmpje op van de vorige eigenaar met een kleine kuthond...
Video0006.3gp heet het bestand. Neem aan dat dit niet standaard erop staat.
Ben echt IMMENS woedend nu... 2call.nl heeft echt een groot probleem.
Waar staat dit bestand voor?
ID RM320 003 000 M011 8GB.txt
Waar staat dit bestand voor?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 21:07 ]
Ik kan me niet herinneren dat dat op mijn toestel stond. Let aub een beetje op je taalgebruik ('kuthond').Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:02:
Hij is tweedehands... Er staat een filmpje op van de vorige eigenaar met een kleine kuthond...
Gewoon netjes bij ze gaan klagen. Het is idd niet netjes van ze, maar er zal vast een goede reden voor zijn (verkeerde doos verzonden, zitten suffen, stagiair, whatever).Ben echt IMMENS woedend nu... 2call.nl heeft echt een groot probleem.
Waar zie je dat bestand precies staan en wat staat er in?Waar staat dit bestand voor?
Verwijderd
Ja sorry, maar kan hier gewoon niet tegen.pven schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:11:
[...]
Ik kan me niet herinneren dat dat op mijn toestel stond. Let aub een beetje op je taalgebruik ('kuthond').
[...]
Gewoon netjes bij ze gaan klagen. Het is idd niet netjes van ze, maar er zal vast een goede reden voor zijn (verkeerde doos verzonden, zitten suffen, stagiair, whatever).
[...]
Waar zie je dat bestand precies staan en wat staat er in?
Heb geowon een mailtje gestuurd ga het ook gewoon op een nette manier oplossen, daar gaat het ook niet om. Maar vind dit écht niet kunnen en kan er gewoon niet tegen.
Zal ff zoeken naar het bestand.
Ik heb een heel vaag probleem, en ik wil graag weten of anderen dit ook hebben.
Eerst even info over het toestel en de running apps:
N95 8GB, FW 20, (NON-BRANDED) Op het Vodafone netwerk
Apps: Total Recall, RotateMe beta 7, Nokmote, Route66.
Het probleem is onstaan na de update van FW 15 naar FW 20
Het probleem is:
Voor de FW update heb ik een aantal foto's gemaakt die automatisch op de 8gb worden opgeslagen, deze blijven dus gewoon bewaard ondanks de FW update.
Als ik nu de foto's wil bekijken, heb ik een stuk of 20 dubbele foto's (terwijl er in totaal maar 24 foto's opstaan) De foto's geven B.V. een bos bloemen weer, terwijl dit een foto van mijn kind is (Dit weet ik aan de hand van de filename), als ik heel snel door de foto's scroll, schieten ze allemaal terug naar normaal (24 verschillende foto;s), even later heb ik weer 20x dezelfde bos bloemen....
Dit is een heel verwarrend verhaal, mensen die dit probleem niet hebben, moeten mijn verhaal misschien 2 á 3x lezen om er ook maar iets van te begrijpen.
ik heb 3 N95 8GB telefoons, de andere 2 wil ik nog niet flashen omdat de kans bestaat dat dit probleem dan op alle 3 foons onstaat.
Ik vraag dus niet zozeer om een oplossing, maar ik zoek "lotgenoten", dan weet ik namelijk zeker dat dit een FW bug is, en wacht ik op de volgende FW.
Oplossingen zouden kunnen zijn:
1. Opnieuw Flashen.
2. Foto's back-uppen 8gb formateren en nieuwe pics maken.
3. soft/hard reset.
4. Raam open zetten, telefoon eruit flikkeren, en de verzekering bellen. :-)
Eerst even info over het toestel en de running apps:
N95 8GB, FW 20, (NON-BRANDED) Op het Vodafone netwerk
Apps: Total Recall, RotateMe beta 7, Nokmote, Route66.
Het probleem is onstaan na de update van FW 15 naar FW 20
Het probleem is:
Voor de FW update heb ik een aantal foto's gemaakt die automatisch op de 8gb worden opgeslagen, deze blijven dus gewoon bewaard ondanks de FW update.
Als ik nu de foto's wil bekijken, heb ik een stuk of 20 dubbele foto's (terwijl er in totaal maar 24 foto's opstaan) De foto's geven B.V. een bos bloemen weer, terwijl dit een foto van mijn kind is (Dit weet ik aan de hand van de filename), als ik heel snel door de foto's scroll, schieten ze allemaal terug naar normaal (24 verschillende foto;s), even later heb ik weer 20x dezelfde bos bloemen....
Dit is een heel verwarrend verhaal, mensen die dit probleem niet hebben, moeten mijn verhaal misschien 2 á 3x lezen om er ook maar iets van te begrijpen.
ik heb 3 N95 8GB telefoons, de andere 2 wil ik nog niet flashen omdat de kans bestaat dat dit probleem dan op alle 3 foons onstaat.
Ik vraag dus niet zozeer om een oplossing, maar ik zoek "lotgenoten", dan weet ik namelijk zeker dat dit een FW bug is, en wacht ik op de volgende FW.
Oplossingen zouden kunnen zijn:
1. Opnieuw Flashen.
2. Foto's back-uppen 8gb formateren en nieuwe pics maken.
3. soft/hard reset.
4. Raam open zetten, telefoon eruit flikkeren, en de verzekering bellen. :-)
Verwijderd
Is de laatste firmware voor de N95 8GB niet V 15.0.15
Ik neem dus aan dat je het hebt over V12 naar V15?
Verwijderd
Even contact opnemen met 2call.nl, wordt vast en zeker netjes voor je omgeruild.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:02:
Je kan het toestel opsturen (verzendkosten worden vergoed), of langs brengen in Den Haag.
Ze importeren de N95 8gb waarschijnlijk uit het buitenland. Deze worden waarschijnlijk simlockvrij gemaakt, ze worden iig geupdate (daarom werkt Spiderman niet).
Voordeel is wel dat 2call de N95 8gb een stuk goedkoper kan aanbieden.
Verwijderd
Zou dit ook de reden zijn dat ik eerst de productcode moest aanpassen voordat ik naar Firmware V15 kon updaten? (ook een N95 8GB van 2call.nl)Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:34:
[...]
Even contact opnemen met 2call.nl, wordt vast en zeker netjes voor je omgeruild.
Je kan het toestel opsturen (verzendkosten worden vergoed), of langs brengen in Den Haag.
Ze importeren de N95 8gb waarschijnlijk uit het buitenland. Deze worden waarschijnlijk simlockvrij gemaakt, ze worden iig geupdate (daarom werkt Spiderman niet).
Voordeel is wel dat 2call de N95 8gb een stuk goedkoper kan aanbieden.
Heb ik wel garantie etc van Nokia? Gaan de N-Gage games in de toekomst werken?
Wel goedkoop inderdaad 2call.nl, N95 8GB met een 2-jarig T-Mobile relax 200 abbo en 75 euro bijbetalen
Verwijderd
Ik heb een probleem met mijn camera sinds ik mijn fw geupdate heb naar versie 15.0.015 en ik
een filmpje opneem begint hij enorm te haperen na een seconde of 7 nou had ik er al eerder over
gelezen hier op het forum en werd er als oplossing gegeven dat je dan het massa geheugen moet formatteren maar ik heb geen id hoe ik dat kan doen en weet iemand toevallig ook dat als je dat doet of het ook echt helpt?
een filmpje opneem begint hij enorm te haperen na een seconde of 7 nou had ik er al eerder over
gelezen hier op het forum en werd er als oplossing gegeven dat je dan het massa geheugen moet formatteren maar ik heb geen id hoe ik dat kan doen en weet iemand toevallig ook dat als je dat doet of het ook echt helpt?
Nope laatste is 20.0.0.15Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:34:
Is de laatste firmware voor de N95 8GB niet V 15.0.15![]()
Er is het één en ander aan de picturebrowser verbouwd (zie changelog), ik heb van een aantal mensen vernomen dat er WEL bug zijn (bij het verwijderen van foto's), die fouten heb ik ook, maar hun hebben het over system error 21, en zij hebben eng. taal en ik Dutch.
Ik krijg wel foutmeldingen bij het verwijderen van dubbele foto's, maar geen system 21 error.
Dat had het probleem inderdaad verholpen, hoe het moet geen idee, maar zoek even en dan vind je het vast wel.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:37:
Ik heb een probleem met mijn camera sinds ik mijn fw geupdate heb naar versie 15.0.015 en ik
Dan heb je geen 8GB versie.. of je moet zo de productcode veranderd hebben dat je de firmware van een gewone N95 erop hebt geknalt ofzoDennisV1984 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:42:
[...]
Nope laatste is 20.0.0.15
Er is het één en ander aan de picturebrowser verbouwd (zie changelog), ik heb van een aantal mensen vernomen dat er WEL bug zijn (bij het verwijderen van foto's), die fouten heb ik ook, maar hun hebben het over system error 21, en zij hebben eng. taal en ik Dutch.
Ik krijg wel foutmeldingen bij het verwijderen van dubbele foto's, maar geen system 21 error.
Dan heb je of een gewone N95 of je hebt iets goed fout gedaan, de nieuwste firmware is namelijk die 15 versie, kijk maar in de startpost:DennisV1984 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:42:
[...]
Nope laatste is 20.0.0.15
Changelog V 15.0.015
V 15.0.15
11-12-07
RM-320
Nokia N95 (02.01)
Nokia N95 8GB software version 15.0.015 released - 11 January 2008
This software version includes Flash Lite 3 support which enables users to watch Flash video Web sites such as YouTube and improved power consumption allow you to do more for longer. Other improvements include WLAN and browser stability, email viewing and Nokia Maps startup.
Verwijderd
Hmm het bestand staat in deze map:
Deze computer\Nokia N95 8GB\Geheugenkaart\Others
Ok, geüpdate... maar dat verklaard nog steeds niet waarom dat filmpje erop staat.
het gaat hier om een filmpje met een jack russel, een meisje dat steeds "zit zit" schreeuwt. Het filmpje is van lage kwaliteit dus ik ga er niet van uit dat het van Nokia zelf is en is erg amateuristisch.
Datum van het filmpje is 18-10-2007 18:12
Deze computer\Nokia N95 8GB\Geheugenkaart\Others
Ok, geüpdate... maar dat verklaard nog steeds niet waarom dat filmpje erop staat.
het gaat hier om een filmpje met een jack russel, een meisje dat steeds "zit zit" schreeuwt. Het filmpje is van lage kwaliteit dus ik ga er niet van uit dat het van Nokia zelf is en is erg amateuristisch.
Datum van het filmpje is 18-10-2007 18:12
Zou het wel knap vinden als hem dat gelukt is... de N95 8GB met de Classic N95 FWPhoolie schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:46:
[...]
Dan heb je of een gewone N95 of je hebt iets goed fout gedaan, de nieuwste firmware is namelijk die 15 versie, kijk maar in de startpost:
[...]
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Verwijderd
Pff ik dacht al, vorige week een complete herinstallatie van mijn telefoon gedaan voor de nieuwste firmware, nu alles eindelijk weer naar wens is, zou ik het nóg een keer kunnen doenMau_Maus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:45:
[...]
Dan heb je geen 8GB versie.. of je moet zo de productcode veranderd hebben dat je de firmware van een gewone N95 erop hebt geknalt ofzo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 21:53 ]
Installeer een FTP client op je mobiel, en op je PC, bijv die bij WinXP Prof bijgeleverd is. Moet je wel weer een client hebben die de MS-FTP snaptVerwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 20:51:
Weet iemand hoe ik mijn mappen in mijn netwerk kan zien
dus draadloos.

CIFS/SMB kun je vergeten, iig niet gratis.
Ik denk niet dat ie dat bedoeld, dan moet je namelijk de bestanden downloaden.Fuzzillogic schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:53:
[...]
Installeer en FTP client op je mobiel, en op je PC, bijv die bij WinXP Prof bijgeleverd is. Moet je wel weer een client hebben die de MS-FTP snapt
CIFS/SMB kun je vergeten, iig niet gratis.
Heb het vermoedde dat ie multi-media bestanden wil benaderen vanaf die shares.
Excuseer excuseer!!!
Ik heb net in mijn tel gekeken en het is FW 15.0.0.15
Ik heb gisteren de N95-1 voor een vriend geflashed, en de mijne vorige week...
Ik ben er eigenlijk blind vanuit gegaan dat bijde FW hetzelfde nummer hebben (omdat de toestellen aardig hetzelfde zijn).
Maargoed, terug naar het probleem: NIEMAND???
Ik heb net in mijn tel gekeken en het is FW 15.0.0.15
Ik heb gisteren de N95-1 voor een vriend geflashed, en de mijne vorige week...
Ik ben er eigenlijk blind vanuit gegaan dat bijde FW hetzelfde nummer hebben (omdat de toestellen aardig hetzelfde zijn).
Maargoed, terug naar het probleem: NIEMAND???
UPnP danPhoolie schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:56:
[...]
Ik denk niet dat ie dat bedoeld, dan moet je namelijk de bestanden downloaden.
Heb het vermoedde dat ie multi-media bestanden wil benaderen vanaf die shares.
[edit]
Als je er €25 voor over hebt, dan is SymSMB misschien wel wat voor je. De N95 is supported en je kunt een trial downloaden.
[ Voor 24% gewijzigd door Fuzzillogic op 18-01-2008 22:08 ]
Verwijderd
Dat had het probleem inderdaad verholpen, hoe het moet geen idee, maar zoek even en dan vind je het vast wel.
Nou, ik heb dus behoorlijk lopen zoeken maar ik kan niets vinden dus iemand die mij kan helpen
zou heel fijn zijn
Nou, ik heb dus behoorlijk lopen zoeken maar ik kan niets vinden dus iemand die mij kan helpen
zou heel fijn zijn
Verwijderd
Stonden er bij jullie ook audio files op?
Onder het mapje:
geheugenkaart E:\Sounds\digital\
Alright Feel Alright.mp3
Ice pops.mp3
Little things.mp3
So into you.mp3
The feel good Song.mp3
Heb het filmpje geupload bij youtube, zodra hij geprocessed is post ik hem hier.
Alvast bedankt.
Onder het mapje:
geheugenkaart E:\Sounds\digital\
Alright Feel Alright.mp3
Ice pops.mp3
Little things.mp3
So into you.mp3
The feel good Song.mp3
Heb het filmpje geupload bij youtube, zodra hij geprocessed is post ik hem hier.
Alvast bedankt.
Verwijderd
Hoi Fuzzillogic,
Denk dat ik dat bedoel
dat is toch het zelfde als ik een netwerk heb
koop een nieuwe laptop en ik deel mijn bestanden dat ik die dan gelijk zie in mijn netwerk ?
vraagje waarom zie ik de n95 niet in mijn netwerk ??
Denk dat ik dat bedoel
koop een nieuwe laptop en ik deel mijn bestanden dat ik die dan gelijk zie in mijn netwerk ?
Je N95 draait geen Windows.. For all intends en purposes is Windows Networking een gesloten protocol, welke je N95 niet ondersteunt. Dus nogal wiedes dat je dan noch je N95 terugziet in je netwerk, noch dat je met je N95 out-of-the-box gebruik kunt maken van Windows shares.Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:49:
Hoi Fuzzillogic,
Denk dat ik dat bedoel
Nokia zou gebruik kunnen maken de code van het Samba-project, maar blijkbaar zien ze er vooralsnog niet veel toegevoegde waarde in. Ik ook niet eigenlijk, aangezien er dus andere manieren zijn om media te streamen naar je N95. Gezien de overhead van CIFS/SMB zou je daar sowieso een redelijke bandbreedte voor nodig hebben.
offtopic:
Gebruik eens leestekens, hoofdletters en normale zinsconstructies aub.
Gebruik eens leestekens, hoofdletters en normale zinsconstructies aub.
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een thema te verwijderen (Haze).
De geboden oplossingen in dit topic bieden geen uitkomst. Ook niet die door mezelf al een eerder is aangehaald. Ik kan namelijk bepaalde mappen niet vinden ondanks dat alles zichtbaar zou moeten zijn.
De "C"-toets werkt ook niet....
Dit alles op N95-1 met FW 20
Iemand een oplossing of pointer voor me?
De geboden oplossingen in dit topic bieden geen uitkomst. Ook niet die door mezelf al een eerder is aangehaald. Ik kan namelijk bepaalde mappen niet vinden ondanks dat alles zichtbaar zou moeten zijn.
Iemand een oplossing of pointer voor me?
[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 19-01-2008 01:46 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]
Heb je hier misschien iets aan :peerke63nl schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:36:
Hoi
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een thema te verwijderen (Haze).
http://darlamack.blogs.co...7/02/uninstalling_th.html
OT Shawshank Redemption ?Iemand een oplossing of pointer voor me?
Much obliged :-)
Dank Dafmaydafmay schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:04:
[...]
Heb je hier misschien iets aan :
http://darlamack.blogs.co...7/02/uninstalling_th.html
[...]
OT Shawshank Redemption ?
Dat is ook de uitleg die op N95-forum is aangegeven maar die private -map zie ik nog niet.....
Ga het toch nog maar proberen
[ Voor 4% gewijzigd door peerke63 op 19-01-2008 00:31 ]
[ Voor 80% gewijzigd door Ginz op 19-01-2008 01:44 ]
Verwijderd
In de startpost staat bij accessoires de 8 GB Micro SDHC van Sandisk. Ik dacht te lezen dat de N95 maximaal 2 GB ondersteund in het Micro SD-slot. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Dat was ook de bedoeling van mijn post. Nogal een erg overdreven modbreak. Doe eens een beetje rustig.dafmay schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:40:
[modbreak]Laat `m je maar contacteren middels mail/msn/icq.[/]
8GB Micro SDHC, werkt gewoon perfect. Veel mensen die deze gewoon in hun N95 gebruiken waar onder ik.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:45:
In de startpost staat bij accessoires de 8 GB Micro SDHC van Sandisk. Ik dacht te lezen dat de N95 maximaal 2 GB ondersteund in het Micro SD-slot. Wie kan mij hier meer over vertellen?
Like wiseRazer schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 02:01:
[...]
8GB Micro SDHC, werkt gewoon perfect. Veel mensen die deze gewoon in hun N95 gebruiken waar onder ik.
Nou... eindelijk gelukt... viapeerke63nl schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:30:
[...]
Dank Dafmay
Dat is ook de uitleg die op N95-forum is aangegeven maar die private -map zie ik nog niet.....
Ga het toch nog maar proberen
Menu>Toepassing>toepassingbeheer en daar de "C"-toets gebruiken. Dat had ik in een ander deel van de N95 ook geprobeerd maar dat werkte dus niet.
Eigenlijk dus via de logische weg.. die ik nu pas had gevonden.

In ieder geval bedankt voor de reacties
Verwijderd
Binnenkort uit: Nokia N95 8GB NAM

Vergelijk N95 8 GB met 8 GB NAM
Alleen kan ik geen verschil ontdekken...

N95 8GB: GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS2100Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 07:17:
Binnenkort uit: Nokia N95 8GB NAM
[afbeelding]
N95 8GB NAM: GSM850, GSM900, GSM1800, GSM1900, UMTS850, UMTS1900, UMTS2100
Verwijderd
Had ik idd ook. Oplossing: bij geheugen, formatteren. Alles eerst ff backuppen mbv mass storage optie en niet met de pc-suite want die restored niet alles. Bij mij werkte de meeste proggies die op de mass storage stonden gewoon.success.
PS: als je bij video instellingen minder resolutie gebruikt heb je overigens het probleem niet
PS: als je bij video instellingen minder resolutie gebruikt heb je overigens het probleem niet
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:37:
Ik weet niet of t nog meer mensen is opgevallen maar sinds ik de proxy server heb verwijderd in m'n vodafone live profiel om weer 'zorgeloos' te internetten werkt m'n msn weer
ook kan ik podcasten groter dan 20 mb gewoon binnenslurpen dit ging voorheen ook niet. lijkt mij dat ie proxy van vodafone behoorlijk wat blockt
Verwijderd
weer iemand hoe ik kan instellen dat het gesprek stopt als ik de schuif weer dicht schuif ???
hoogst vervelend dat het gesprek open blijft staan.
Grt,
Grt,
Dat gaat helaas niet. Hopelijk in een volgende FW-update (ik heb m'n twijfels).Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:19:
weer iemand hoe ik kan instellen dat het gesprek stopt als ik de schuif weer dicht schuif ???
Grt,
Neen, anders had ik dat ook wel vermeld. Helaas, het is inderdaad zeer onhandig (maar niet onoverkomelijk).Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:24:
meen je dat nou dat is waardeloos zijn er soms tooltjes daarvoor ?
Verwijderd
"Ieder nadeel heb z'n voordeel!" zei een oude sportman ooit. En hij heeft nog gelijk ook. Gebruik een headset, bel een nummer en probeer je toestel ingeklapt in je zak te stoppen... Verbinding dus verbroken bij een normaal toestel. Bij de N95 is dat dus niet zo.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:24:
meen je dat nou dat is waardeloos zijn er soms tooltjes daarvoor ?
Het zou dus ook niet het een of het ander moeten zijn, maar de optie voor de gebruiker om het aan of uit te zetten.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:45:
[...]
"Ieder nadeel heb z'n voordeel!" zei een oude sportman ooit. En hij heeft nog gelijk ook. Gebruik een headset, bel een nummer en probeer je toestel ingeklapt in je zak te stoppen... Verbinding dus verbroken bij een normaal toestel. Bij de N95 is dat dus niet zo.
Er zit een speciale optie in de N95. Je moet na het dichtschuiven op het rode knopje drukken en dan wordt het gesprek verbroken.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:19:
Grt,
Maar misschien stoppen ze in de volgende firmware de optie die ze in een andere telefoon wel hebben zitten. Daar kun je instellen wat hij doet als je de schuif dicht doet. Is iedereen blij.
M'n N80 hing ook op als je hem dichtdeed en daar baalde ik altijd dat het niet uitkon. Overigens hing hij niet op als ik via een headset aan het bellen was, dus zo snugger waren ze nog wel bij Nokia om dat erin te bouwen.
[ Voor 15% gewijzigd door Blindfold op 19-01-2008 16:57 ]
Verwijderd
Zoals eerder vermeld heb ik sinds kort T Mobile , voorheen KPN , en ik wilde weer gesproken navigatie hebben voor een week . Het gekke is nu dat ik weer de mogelijkheid heb om de 3 dagen trail te gebruiken die ik bij KPN al had verbruikt . Mijn vraag is die 3 dagen trail nu imei of sim gebonden ?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 17:12 ]
Juist jaVerwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:05:
zoals eerder vermeld heb ik sinds kort T Mobile , voorheen KPN , en ik wilde weer gesproken navigatie hebben voor een week . Het gekke is nu dat ik weer de moge gekke

Verwijderd
Gepost met mijn N95 en de verbinding viel weg vandaar dat de tekst er niet helemaal opstaat . Is inmiddels aangepast .
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:17:
[...]
Gepost met mijn N95 en de verbinding viel weg vandaar dat de tekst er niet helemaal opstaat . Is inmiddels aangepast .
Verwijderd
Hallo,
Ik heb vandaag mijn N95 8GB gehaald bij de Belcompany. Ten eerste wil ik zeggen dat het echt een super relaxt toestel is.
Nu lees ik alweer van alles over firmware updates hier:)
Mijn productcode is 0558190, en mijn firmware de 10.0.0.021. Hier schijnen dus nog geen updates voor te zijn. Volgens software updater.
Kan het kwaad om op mijn toestel de V20 firmware te zetten, of is dit alleen voor de normale N95. Zonee hoe kan ik deze er anders op zetten?
Ik heb vandaag mijn N95 8GB gehaald bij de Belcompany. Ten eerste wil ik zeggen dat het echt een super relaxt toestel is.
Mijn productcode is 0558190, en mijn firmware de 10.0.0.021. Hier schijnen dus nog geen updates voor te zijn. Volgens software updater.
Kan het kwaad om op mijn toestel de V20 firmware te zetten, of is dit alleen voor de normale N95. Zonee hoe kan ik deze er anders op zetten?
lol, hoe wil je dan firmware 20 voor de gewone N95 erop krijgen?Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:35:
Hallo,
Als het al kan, zou ik het niet doen, ik zou gewoon V15 voor de N95 8GB erop zetten, hoe dat moet kun je wel vinden
Verwijderd
Met alle respect hoor, maar ik denk dat de vragen over firmwareupdate bij branded/niet Euro x* en garantie en nadelen nu wel genoeg behandeld zijn. Als je twijfelt, zoek contact met je NSP.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:35:
Hallo,
* Doorhalen wat niet van toepassing is
Verwijderd
Kan ook nergens iets vinden om toch die V15 erop te krijgen, moet je de productcode wijzigen ofzo?
Maarja dat mag hier vast niet behandeld worden, misschien dat iemand mij kan pm'en? En wat zijn de voordelen van de update.
Weet er iemand trouwens nog paar links voor animated thems etc?
Maarja dat mag hier vast niet behandeld worden, misschien dat iemand mij kan pm'en? En wat zijn de voordelen van de update.
Weet er iemand trouwens nog paar links voor animated thems etc?
Verwijderd
Zit hier met het zefde probleem, de N95 8GB afgelopen dinsdag ook bij Belcompany gekocht en mijn firmware is ook 10.0.0.021. Helaas zeg deze toestel ook dat hij up to date isVerwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:35:
Hallo,
Verwijderd
Jongens, alstublieft zeg. Dit topic bevat inmiddels al vele posts over het updaten van de firmware. Er is al heel vaak uitgelegd dat je meestal een productcode moet veranderen. Het veranderen van de code mag hier niet beschreven worden, maar Google biedt hier vele antwoorden op.
Helemaal bovenin deze pagina is een vakje waar je zoektermen in kan vullen. Als je dan kiest voor de optie "Dit topic (AND)" en daarna op de pijltjes klikt die rechts ernaast staan, zie je vanzelf alle posts in dit topic die een mogelijk antwoord bevatten.
Helemaal bovenin deze pagina is een vakje waar je zoektermen in kan vullen. Als je dan kiest voor de optie "Dit topic (AND)" en daarna op de pijltjes klikt die rechts ernaast staan, zie je vanzelf alle posts in dit topic die een mogelijk antwoord bevatten.
Verwijderd
Weet eigenlijk iemand welke dimensies je foto's moeten hebben om deze op de verticale stand op de achtergrond te kunnen hebben zonder dat er vertekening optreedt? Ik vind het nogal storend dat de foto niet gewoon in orgininele verhoudingen gebruikt kan worden.
Verwijderd
Weet iemand waar ik mijn contacten kan vinden om deze aan te passen
dus niet op mijn N95 maar in het bijgeleverde prog ??
Er is nu ook een Radio 1 Shoutcast die te beluisteren is op de Nokia Internet radio. Deze is ook in iTunes te beluisteren. Ik heb hem gevonden via de radio directory van WinAmp (http://www.winamp.com/media/radio/Talk). De shoutcastserver is 145.58.33.31:8100 (shoutcast.omroep.nl:8100).Upquark schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 01:13:
Helaas alleen Shoutcast, dus bv. Radio 1 (asx stream o.i.d.) zit er niet in. Enige programma dat ik ken die dat wel kan is CorePlayer (payware).
Voor mensen die van nieuws op de internet radio houden is er ook een stream beschikbaar van de wereldomroep die af te spelen is op de Nokia internet radio. Handig in het buitenland: shoutcast.omroep.nl:8086.
PC Suite "help" staat uitgebreid hoe alles werkt.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:19:
Weet iemand waar ik mijn contacten kan vinden om deze aan te passen
Verwijderd
ik kom er niet achter waar ik op moet klikken om mijn contacten te zien
en hoe deze te wijzigen ?
Hier op GoT wordt van je verwacht dat je wel eerst zelf wat moeite doet alvorens je al je vragen gaat spuien.Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:48:
Het heeft ook totaal geen nut om dergelijke vragen te stellen omdat je simpelweg geen of een onzinnig antwoord krijgt.
Probeer het eens via de search van tweakers, google of anders met een stukje gezond en logisch verstand.
Suc6
Verwijderd
Waarom koop je zo'n geavanceerd toestel als je je contacten niet eens kunt vinden?Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:48:
Verwijderd
ze noemen dat bij Nokia Contacten. Ik geef toe dat het ingewikkeld is, maar het is dan ook een smartphone.........Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:48:
*weg*
lees de post van Sjengcity eens rustig door. Dit is geen chatroom maar een plek om info uit te wisselen en elkaar te helpen. Er wordt verwacht dat je enige kennis hebt. En je zult eerst zelf enige moeite moeten doen, voordat je (eenvoudige) vragen in de groep gooit.
lees de post van Sjengcity eens rustig door. Dit is geen chatroom maar een plek om info uit te wisselen en elkaar te helpen. Er wordt verwacht dat je enige kennis hebt. En je zult eerst zelf enige moeite moeten doen, voordat je (eenvoudige) vragen in de groep gooit.
[ Voor 36% gewijzigd door pven op 20-01-2008 09:20 ]
Verwijderd
Lees toch eerst eens voor je zo hoog van de toren gaat blazen. Dafmay legt je toch op een normale manier uit hoe het hier in z'n werk gaat? Je bent misschien in de war met andere fora. Hier wordt van je verwacht dat je eerst zelf gaat zoeken naar informatie, alle relevante links in het forum raadpleegt en de functionaliteit van bijv. Google gebruikt.
Daarbij geldt ook nog iets van goed fatsoen/normaal taalgebruik en een fatsoenlijke 'layout' van je berichten. Denk dat het je nu toch wel duidelijk moet zijn dat je je taalgebruik beter aan kunt passen wil je uberhaupt nog een antwoord krijgen van iemand alhier.
Daarbij geldt ook nog iets van goed fatsoen/normaal taalgebruik en een fatsoenlijke 'layout' van je berichten. Denk dat het je nu toch wel duidelijk moet zijn dat je je taalgebruik beter aan kunt passen wil je uberhaupt nog een antwoord krijgen van iemand alhier.
*weg*
[ Voor 97% gewijzigd door pven op 20-01-2008 09:20 ]
Mag ik zo vrij zijn om de volgorde te veranderen, en tevens een toevoeging te doen?Sjengcity schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:31:
[...]
Probeer het eens via de search van tweakers, google of anders met een stukje gezond en logisch verstand.
"Logisch verstand, handleiding/ingebouwde help, google, tweakers"
Hier komen problemen langs die je echt, ECHT kunt oplossen door eenvoudigweg even wat menuopties te bekijken, of door even in de handleiding te kijken. De mensen die dit soort problemen hier neerplempen zouden zich er eens van bewust mogen zijn dat werkelijk niemand op dit soort vragen zit te wachten.
*weg*
[ Voor 96% gewijzigd door pven op 20-01-2008 09:21 ]
Verwijderd
Pc Suite; Contacts [Telefoonboek dus]; Naam selecteren; Rechter muisknop; Klik op open; editten maar...
Nu je dit weet, heb je even tijd om de regels door te lezen
En ja, ik weet het, ik geef toch antwoord, maar zie het nut niet echt van een 'vervuild' topic...
Nu je dit weet, heb je even tijd om de regels door te lezen
En ja, ik weet het, ik geef toch antwoord, maar zie het nut niet echt van een 'vervuild' topic...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2008 23:52 ]
Verwijderd
Download dan gewoon even de nieuwste versie van de Nokia-site. Schijnbaar iets beschadigd in je Pc Suite, want ik heb die functie er gewoon in zitten.
*zucht* Die heb je heb je wel koekert!Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:55:
beste mensen ik heb geen contacts,telefoonboek in mijn PC suite ????????
meschien wordt het nu duidelijk.........er komt van alles voor maar geen contacts
[post anders maar screenshot als je weet hoe dat moet]
Reinstall, daar al eens aan gedacht?
*heeft het idee dat ie een klein kind helpen is zijn veters te strikken*
[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 20-01-2008 00:04 ]

Dit moet je hebben, zo niet: nieuwe pcsuite downloaden

Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.