Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.791 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blabla...en nog steeds krijgt deze jongen geen antwoord op zijn vraag. Er zijn nogwel meer mensen die zich afvragen of het rode lampje uit te schakelen is...mij lijkt het niet mogelijk dit te doen (Privacy redenen)...maar ik ben er niet helemaal zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is opzich maar een detail, maar heb met andere Nokia modellen nooit dit 'probleem' gehad. De N73 heeft het bijvoorbeeld weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:44:
blabla...en nog steeds krijgt deze jongen geen antwoord op zijn vraag. Er zijn nogwel meer mensen die zich afvragen of het rode lampje uit te schakelen is...mij lijkt het niet mogelijk dit te doen (Privacy redenen)...maar ik ben er niet helemaal zeker van.
Nee het kan ook (nog) niet. Ja als je een solering op de printplaat doorknipt... Staat ergesn een artikel over op internet. Maar dan werkt het nooit mee :P

Ohja en ff het lampje afplakken voor een uur zal ook niet zo erg zijn toch? Wel jammer voor 60 euro had je afgelopen week bij de kruidvat eend raadloos camera systeem wat je op elke tv of opname apperaat kan aansluiten... En dat draadloos plus infrarood om 's nachts te kijken! (Maarja daar zie je ook licht lampjes van haha)

[ Voor 23% gewijzigd door Mau_Maus op 17-01-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
/\/\|) schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 00:15:
[...]

Jongens, kijk dit is nou een schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantie in de praktijk.
Natuurlijk is T-Mobile retetraag.
Jaja lekker kort door de bocht. Gewone PIT (9,95) is inderdaad niet super snel, maar wel laatst verdubbeld tot 128, en das toch redelijk... Ik zelf heb PIT+ dat is dan 19,90, maar wel 300 (nu dan vroeger 192, maar haalde altijd 260 makkelijk) Is dan wel 10 euro duurder, maar tis snel genoeg voor voip en zelfs internet tv via mijn slingbox! En geen enkele ristrictie! Ik heb thuis een draadloos netwerk, maar ik gebruik gewoon me tmobile connectie.. is bijna geen verschil zo 1 op 1 met browsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 17-01-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Update report: FlipSilent v1.03 beta
V1.03 Major improvement:
1, Fix the BIG bug of Active Call in for V1.02!
2, Add Alarm Support (snooze, stop) when flip over!

Moet zeggen dat deze idd stukje lekkerder werkt.

@Mau_maus: Was jij niet diegene dat emTube 1.09 was released for public en te downloaden was op site?
Iig hij staat er niet , wellicht heeft hij hem weer ingetrokken. Kwam er toevallig op aangezien ik dacht dat er een update op was.

[ Voor 35% gewijzigd door schumi2004 op 17-01-2008 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:40:
Update report: FlipSilent v1.03 beta
V1.03 Major improvement:
1, Fix the BIG bug of Active Call in for V1.02!
2, Add Alarm Support (snooze, stop) when flip over!

Moet zeggen dat deze idd stukje lekkerder werkt.

@Mau_maus: Was jij niet diegene dat emTube 1.09 was released for public en te downloaden was op site?
Iig hij staat er niet , wellicht heeft hij hem weer ingetrokken. Kwam er toevallig op aangezien ik dacht dat er een update op was.
Na hij staat op zijn server kwam ik achter... En dat was echt door te gokken...

Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer een spelletje te installeren.

Als ik installeer krijg ik de melding update fout, weet iemand waar dit aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:00:
Ik probeer een spelletje te installeren.

Als ik installeer krijg ik de melding update fout, weet iemand waar dit aan ligt.
Welk spelletje? Recente firmware?

Bestaat het uit meerdere installs?

Had je het spelletje al een keer geinstalleerd? Misschien probeer je hem te installeren na het terugzeten van een backup?

Iets meer info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
RotateMe Beta 7 inmiddels:

(Werkt alleen via inlog)
http://bysamir.fr/forum/viewtopic.php?f=3&t=243
(Direct) http://www.bysamir.fr/forum/download/file.php?id=378

[ Voor 73% gewijzigd door Mau_Maus op 17-01-2008 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die jongen heeft het druk.. maar wat wordt dan RM 1.5, is dat voor een ander toestel? van 2.0 naar 1.5 lijkt mij nl. niet logisch 8)7
* In order of priority:
- rotateMe v2 final
- rotateMe v2.1 beta1
- Shutup Beta1
- rotateMe v1.5
- A new app (beta1)
- A another new app (beta 1)
- Nokmote beta 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:07:
[...]

Welk spelletje? Recente firmware?

Bestaat het uit meerdere installs?

Had je het spelletje al een keer geinstalleerd? Misschien probeer je hem te installeren na het terugzeten van een backup?

Iets meer info...
Dit spelletje
http://www.symbian-freak....of_the_rick_dangerous.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:38:
[...]

Die jongen heeft het druk.. maar wat wordt dan RM 1.5, is dat voor een ander toestel? van 2.0 naar 1.5 lijkt mij nl. niet logisch 8)7

[...]
1.5 is telefoons zonder accelerometer

Plannen voor v2.1 geen idee

[ Voor 4% gewijzigd door Mau_Maus op 17-01-2008 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
http://www.atopo.net/tool_rick.php

"If you get an update error it's because another program has installed a different version of PIPS. Symbian has changed the UID between versions."

Dus pips uit toepassingsbeheer verwijderen... En dan opnieuw proberen. Dat zou het moeten oplossen.

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 17-01-2008 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens even een vraagje,

Meschien alvaak langs gekomen maar als dat zo is verbeter me.
Bestaat er een optie in de N95, of een app die het mogelijk maakt om voledig background tenemen.
Niet dat ik telkens een ander theme moet nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:18
Ik weet niet of het al eerder aanbod is gekomen, maar kon geen algemeen topic over vodafone vinden, afgezien van het msn debacel wat nu gelukkig opgelost is. :+

Maar, sinds vandaag is er iets met de zorgeloos internet blox gebeurt wat zelfs voor mij een reden is het op te zeggen! Als ik nu via vodafone live op internet ga krijg ik boven en onder in het scherm een vodafone balk en wordt de site ipv normaal weer gegeven aangepast aan een mobiele versie. Wat dus inhoudt dat de site aangepast wordt aan de breedte van het scherm en alles onder elkaar weergeven wordt. (Ik zit nu op mijn werk en kan geen screenshot plaatsen anders was mijn uitleg een stuk beter geweest ;))

Ga ik via Wifi online, dan zie ik gewoon de site normaal, en zoals je dit ook op de pc ziet. Iemand enig idee wat het kan zijn? heb een nokia N95, en zorgeloos internet blox. Ik dacht eerst dat mijn instellingen fout staan, maar gezien het feit dat wifi het wel goed weergeeft denk ik haast dat vodafone wat aan het uitproberen is. Mensen die hier ook last van hebben of een oplossing weten, graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik heb geen vodafone... maar:

Met t-mobile heb je ook ongeveer zoiets: Je kan via een speciale pagina kiezen voor volledige kwaliteit of aangepaste kwaliteit. Misschien kan je het via vodafone ook ergens uitzetten, of ze hebben het inderdaad standaard, om data verbruik voor (rare gekke maffe) zorgeloos blox te verminderen.

Klantenservice al gebelt gemailt?
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:55:
Jongens even een vraagje,

Meschien alvaak langs gekomen maar als dat zo is verbeter me.
Bestaat er een optie in de N95, of een app die het mogelijk maakt om voledig background tenemen.
Niet dat ik telkens een ander theme moet nemen?
Ik ben wel eens zoiets tegen gekomen, dus zoiets bestaat volgens mij wel, om even half je vraag te beantwoorden. Ik weet het alleen niet meer te vinden... Misschien iemand anders?

[ Voor 35% gewijzigd door Mau_Maus op 17-01-2008 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
koentjuh schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:27:
Als ik nu via vodafone live op internet ga krijg ik boven en onder in het scherm een vodafone balk en wordt de site ipv normaal weer gegeven aangepast aan een mobiele versie.
Gechecked en klopt. Dat wil zeggen: alleen bij de ingebakken browser van de N95. Met mijn Opera Mobile 8.65 browser gebeurt het niet. Was mij nog niet opgevallen omdat ik altijd Opera gebruik.

Maar wel tamelijk irritant idd. Wil helemaal niet dat Vodafone voor mij bepaald wat beter is om de webpagina te showen. Vraag me ook af obv wat ze het doen aangezien het in Opera niet zo is. Kennelijk browser agent detectie?

Een oplossing is dus iig Opera gebruiken.

Screenshots van nu.nl:

Met Opera Mobile 8.65 (zonder Page Fit aan):
Afbeeldingslocatie: http://xandermol.com/Screenshot0007.jpg

Met default browser (idd opeens een rode balk en page formatting redelijk vernaggeld):
Afbeeldingslocatie: http://xandermol.com/Screenshot0008.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door xahmol op 17-01-2008 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:41
DieterVDW schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 01:01:
[...]

Ruis bij hoge gevoeligheid... Niet zo vreemd hoor...
Dank je wel voor het antwoord. Het schijnt dat alle camara van dit sigment er last van heeft.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
xahmol schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:47:
[...]

Vervelend, ik vind juist de browser van nokia zo fijn werken. Maar als dit de oplossing is, valt het mee :) Hopelijk blijft het bij de browserdetectie ;) dan is het redelijk makkelijk te omzeilen!

[ Voor 54% gewijzigd door koentjuh op 17-01-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
koentjuh schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:56:
[...]

Vervelend, ik vind juist de browser van nokia zo fijn werken. Maar als dit de oplossing is, valt het mee :) Hopelijk blijft het bij de browserdetectie ;) dan is het redelijk makkelijk te omzeilen!
Ja, tenminste, totdat Vodafone besluit om ook de gebruikers van andere browsers te 'helpen' en ze ook de browser agent string van Opera Mobile gaan herkennen.

Ga dus later vandaag (moet eerst nog even werken, sorry) toch maar eens Vodafone klantenservice bellen om te klagen. Vind dit nml niet kunnen.

En wat opzeggen betreft: zit nog ruim anderhalf jaar aan Vodafone vast (dat is de prijs van een bijna gratis N95), dus Internet opzeggen kan wel, maar dan heb ik geen alternatief. Zit ik niet echt op te wachten dus.

[ Voor 14% gewijzigd door xahmol op 17-01-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Morgen langs nokia service point in Schiedam om mijn telefoon eindelijk v20 te maken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sj44k13 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:09:
Morgen langs nokia service point in Schiedam om mijn telefoon eindelijk v20 te maken:)
Jippie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
xahmol schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:01:
[...]

Ja, tenminste, totdat Vodafone besluit om ook de gebruikers van andere browsers te 'helpen' en ze ook de browser agent string van Opera Mobile gaan herkennen.

Ga dus later vandaag (moet eerst nog even werken, sorry) toch maar eens Vodafone klantenservice bellen om te klagen. Vind dit nml niet kunnen.

En wat opzeggen betreft: zit nog ruim anderhalf jaar aan Vodafone vast (dat is de prijs van een bijna gratis N95), dus Internet opzeggen kan wel, maar dan heb ik geen alternatief. Zit ik niet echt op te wachten dus.
Ik heb even gebeld in mijn pauze en het is een storing. Zodra er via vodafone live pagina wordt geinternet (wat blijkbaar standaard gaat via de noka browser) doen deze problemen zich voor. De meneer aan de lijn wist ervan, en heeft mijn gegevens (type telefoon en FW) genoteerd zodat ze kunnen kijken waar het probleem zich voordoet. Op de een of andere manier werkt opra mini niet via de live pagina, waardoor zich de problemen daar niet voordoen. Kortom, zolang maar even opera mini gebruiken en hopen dat het sneller opgelost is dan het msn probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
koentjuh schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:23:
[...]

Ik heb even gebeld in mijn pauze en het is een storing. Zodra er via vodafone live pagina wordt geinternet (wat blijkbaar standaard gaat via de noka browser) doen deze problemen zich voor. De meneer aan de lijn wist ervan, en heeft mijn gegevens (type telefoon en FW) genoteerd zodat ze kunnen kijken waar het probleem zich voordoet.
Hmm, hopelijk tijdelijk dus.

Goed bezig bij Vodafone met 'storingen' lately. Eerst MSN (gebruik ik nooit, dus geen last van), nu dit....

Helpt het nog als ik ook bel denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Beetje oud nieuws maar bij Nokia is ook iemand wakker geworden :+

Nokia N95 8GB software version 15.0.015 released - 11 January 2008
This software version includes Flash Lite 3 support which enables users to watch Flash video Web sites such as YouTube and improved power consumption allow you to do more for longer. Other improvements include WLAN and browser stability, email viewing and Nokia Maps startup.

klik

[ Voor 5% gewijzigd door digital-IMEI op 17-01-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Ze zijn het probleem aan het inventariseren. Dus hoe meer er bellen, hoe beter ze dit kunnen doen, bellen kan nooit kwaad, alleen al om het prachtige menu van vodafone te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 08:57
Ik vind dit weer een belachelijke "storing" bij vodafone... van zoiets lijkt mij toch dat ze dit bewust doen..? Dit sluipt er toch niet perongeluk in?
Ik heb mijn toestel ge-unbrand en surf al helemaal niet via die Live! pagina. Toch bemoeit vodafone zich weer met de manier waarop ik zorgeloos wil internetten!!

[ Voor 6% gewijzigd door Harmani op 17-01-2008 14:51 ]

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Harmani schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:50:
Ik vind dit weer een belachelijke "storing" bij vodafone... van zoiets lijkt mij toch dat ze dit bewust doen..? Dit sluipt er toch niet perongeluk in?
Ik heb mijn toestel ge-unbrand en surf al helemaal niet via die Live! pagina. Toch bemoeit vodafone zich weer met de manier waarop ik zorgeloos wil internetten!!
Ik vind het goed dat het hier gemeld is, maar misschien hoeft er hier alleen nog maar een berichtje te komen als het opgelost is? Of een belangrijk update over dit verhaal. Want het is niet specifiek een N95 probleem volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Sj44k13 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:09:
Niet om het spreekwoordelijke 1 of ander, maar je kan je de moeite ook besparen door hem zelf te updaten. Is echt piece van een stuk cake

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xahmol schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:47:
[...]

Gechecked en klopt. Dat wil zeggen: alleen bij de ingebakken browser van de N95. Met mijn Opera Mobile 8.65 browser gebeurt het niet. Was mij nog niet opgevallen omdat ik altijd Opera gebruik.

Maar wel tamelijk irritant idd. Wil helemaal niet dat Vodafone voor mij bepaald wat beter is om de webpagina te showen. Vraag me ook af obv wat ze het doen aangezien het in Opera niet zo is. Kennelijk browser agent detectie?

Screenshots van nu.nl:

Met Opera Mobile 8.65 (zonder Page Fit aan):
[afbeelding]

Met default browser (idd opeens een rode balk en page formatting redelijk vernaggeld):
[afbeelding]
Oplossing is ook om de proxy settings te verwijderen uit het toeganspunt. Heb ik ook gedaan en werkt voortreffelijk.

Andere optie is Vodafone Live Streaming als toegangspunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Tha schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:57:
[...]

Niet om het spreekwoordelijke 1 of ander, maar je kan je de moeite ook besparen door hem zelf te updaten. Is echt piece van een stuk cake
hij is branded... ga daar geen risico mee nemen zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:00:
[...]
Oplossing is ook om de proxy settings te verwijderen uit het toeganspunt.
Top! Verwijderen van de proxy settings werkt idd, waarom heb ik zelf dit niet bedacht, ligt zo voor de hand ;) Dank dus.
En voor die mensen die nu vragen, waar zitten die proxy settings: Menu>Instrumenten>Instellingen>Verbinding>Toegangspunten, kies Vodafone Live!, kies opties>Geavanc. instell. en delete wat onder Proxyserveradres staat.

(koste mij nml even zoeken waar dit zat).

[ Voor 8% gewijzigd door xahmol op 17-01-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Sj44k13 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:12:
[...]

hij is branded... ga daar geen risico mee nemen zelf.
Ik dacht dat als er volgens de update service geen update voor je toestel beschikbaar was, hij er gewoon niet was. Branded firmwares lopen meestal tijden achter, omdat ze eerst door een test straat moeten en daarna weer vol moeten worden gepakt met Vodafone of T-Mobile meuk
Lijkt me niet dat ze bij de SP een andere firmware erop flashen (en hem dus debranden voor je)
anyway, succes dan (produktcode is 2 tellen werk btw)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Tha schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:21:
[...]
ijkt me niet dat ze bij de SP een andere firmware erop flashen (en hem dus debranden voor je)
anyway, succes dan (produktcode is 2 tellen werk btw)
Iig sommige SPs doen het wel, maar idd, ze doen dan in principe exact hetzelfde, nml debranden. Kortom: als zelfs sommige NSPs het doen, ga mij niet wijsmaken dat debranden illegaal is en veel risico's heeft. Eens dus Tha, dan kun je het net zo goed zelf doen. Erg simpel en snel, bespaart je een gang naar een NSP (kan mijn tijd wel beter besteden, bovendien het (toendertijd) dichtbijzijnde NSP (Lijnbaan Rotterdam) deed het dus niet, die weigerde hem zelfs aan te pakken na alleen al het zien van het VF logo op de phone).

[ Voor 23% gewijzigd door xahmol op 17-01-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:29:
[...]

Iig sommige SPs doen het wel, maar idd, ze doen dan in principe exact hetzelfde, nml debranden. Kortom: als zelfs sommige NSPs het doen, ga mij niet wijsmaken dat debranden illegaal is en veel risico's heeft. Eens dus Tha, dan kun je het net zo goed zelf doen. Erg simpel en snel, bespaart je een gang naar een NSP (kan mijn tijd wel beter besteden, bovendien het (toendertijd) dichtbijzijnde NSP (Lijnbaan Rotterdam) deed het dus niet, die weigerde hem zelfs aan te pakken na alleen al het zien van het VF logo op de phone).
Aan de hand van de proxy's bepalen ze de soort verbinding... Zal vast wel goed gaan. Maar hopelijk dan geen onverziene kosten ofzo (zal wel niet maar toch :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik zie mijzelf het fout doen, dus dan maar zo:P..

[ Voor 38% gewijzigd door Cobiwan op 17-01-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Sj44k13 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:49:
Ik zie mijzelf het fout doen, dus dan maar zo:P.. Trouwens hier mocht toch niet over worden gepraat op t forum?
Volgens mij alleen niet over HOE je het doet ;) En dat doe ik dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alles via mass storage settings overgezet naar de pc. De interne 8 GB geformateert, alles weer teruggeplaatst (dus niet via PC-Suite) en alles werkt weer en nu ook geen vertraging met het filmen LoL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Komen leuke games aan als het goed is:

http://www.youtube.com/watch?v=9ZNiePta50g
http://www.symbian-freak....ewtopic.php?t=16093&sid=5

[ Voor 27% gewijzigd door Mau_Maus op 17-01-2008 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 06:10
Gaaf!! :9~ C&C op je mobiel 8)
Vermaak me ook al prima met alle andere games

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefertem
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hallo Mensen,

ik had een aantal vraagjes over de nokia N95 en de Nokia N95 8GB.

Nadat ik het internet heb doorgezocht kwam ik tegen dat de n95 8GB geen Card slot heeft. maar ik heb ook ergens gelezen dat de 8gb die intern is alleen gebruikt kan worden voor music video etc maar niet voor applicaties, contacten, berichten.

Dus voor de:
N95 8GB heb je maar 100 MB voor Contacten applicaties en Berichten
N95 heb je 160 MB voor contacten, berichten en applicaties plus je card slot dat kan oplopen tot 32 gb.

Zit ik nu helemaal verkeerd en kan je die 8gb gebruiken voor alles ??

en zijn er nog andere verschillen tussen de twee behalve dan de, beeldscherm, battery, kleur, gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 11:14
Ik ga het niet letterlijk vragen,,

Modbreak:Vraag het dan ook niet. Zie [PSGG] Policy

[ Voor 58% gewijzigd door pven op 17-01-2008 19:08 ]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb me eindelijk kunnen aanmelden bij symbian om te kunnen signen, maar hoe werkt dit,ik kom er totaal niet uit, ik wil rotateme kunnen signen.

( razorjeffrey ) , zie dat ik op broertjes acc zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:55:
Hoi, ik heb me eindelijk kunnen aanmelden bij symbian om te kunnen signen, maar hoe werkt dit,ik kom er totaal niet uit, ik wil rotateme kunnen signen.

( razorjeffrey ) , zie dat ik op broertjes acc zit.
Klikkerdeklik ... én lees ze ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik probeer tomtom of route66 te instaleren
maar elkekeer dat op het exe bestand klik zegt hij dat dit niet wordt ondersteund ??

Iemand enig idee wat ik fout doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:19:
Hallo,

maar elkekeer dat op het exe bestand klik zegt hij dat dit niet wordt ondersteund ??

Vraag het eens aan de winkel waar je deze producten hebt gekocht.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hallo,

Een symbian OS (het OS van je N95 dus ook) ondersteund geen .exe. Om iets te kunnen installeren zul je een .sis/.sisx óf .jar file moeten hebben.

verkeerde versie gedownloaded gekocht waarschijnlijk .... einde support ;)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 07:59:
[...]

Heb jij je telefoon op umts of dual mode staan?
Of iemand anders hier?
Bij mij werkte dat niet, ik weet niet of dat aan de sim van mijn werk ligt of aan die dual-sim. Ik had trouwens ook de non-cut versie. Klepje achterkant stond wel onder spanning, maar nooit problemen gehad daarmee.
Ben benieuwd naar je antwoord, dank _/-\o_
Dual mode, werkt bij mij prima. Bij mijn KPN sim heb ik 'gewoon' data en als ik omschakel naar mijn T-Mobile (PIT) krijg ik 3,5G te zien. Niets te merken dat het klepje onder spanning staat en die telefoon zit toch echt los in mijn broekzak. ;)

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:07
Hallo,

Je zal toch iets specifieker moeten zijn. In de telefoon werk je dus niet met .EXE's, zoals eerder vermeld, maar met .SIS/.SISX bestanden.

Modbreak:Als wimpiedepimpie de software legaal heeft gekocht., dan zit er een handleiding bij. Als het dan nog niet lukt, dan kan hij support vragen aan de leverancier.

[ Voor 27% gewijzigd door pven op 17-01-2008 19:48 ]

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Zojuist viel me op dat de N95 helemaal geen bluetooth synchronisatieprofiel heeft. Onder Windows regelt de Nokia bloatware de synchronisatie nog, maar hoe zit het in Linux? Wat zijn daar de synchronsatieopties voor de N95? Of ben je dan aangewezen op OTA?

(Sowieso stellen de BT profiles me teleur van de N95. M'n oude Siemens ondersteunde wel het sync-profile, en ook o.a. fax, zodat je je mobiel als fax kunt gebruiken. Soms best praktisch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Vern schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:32:
[...]

Dual mode, werkt bij mij prima. Bij mijn KPN sim heb ik 'gewoon' data en als ik omschakel naar mijn T-Mobile (PIT) krijg ik 3,5G te zien. Niets te merken dat het klepje onder spanning staat en die telefoon zit toch echt los in mijn broekzak. ;)
"T-Mobile (PIT) krijg ik 3,5G"

Knap... PIT gaat niet verder dan 3G... Alleen MMS gaat op 3,5G met T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
nefertem schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:04:
Hallo Mensen,
[...[

Ik denk dat je hebt gelezen, dat het aangeraden werd. Want volgens mij kan het gewoon.
en zijn er nog andere verschillen tussen de twee behalve dan de, beeldscherm, battery, kleur, gewicht.
Ja. En dat is wel makkelijk te vinden

[ Voor 51% gewijzigd door Mau_Maus op 17-01-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

De Nokia N95 8GB kan ik daar ook de Route66 installeren omdat deze een intern geheugen heeft. ??
Normaal kan je wel op een losse SD-Card installeren, maar deze kan niet geplaats worden in de N95 8GB :'( Helaas heb ik daar niet op gelet doen ik deze gekocht heb. Op de normale N95 kan je wel een SD plaatsen. Of zit er op een verkeerde spoor ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Die 8GB van de N95 8G kan je zien als een kaartje met 8GB die ingebakken is in het toestel. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Iemand deze wel is getest?

Wesite: http://www.landscape-pro.net/
Video: http://www.youtube.com/watch?v=rt0P11mCut4
File: http://www.landscape-pro....ePro_N95_autorotation.rar

Net als RotateMe... maar kan ook naar rechts draaien ipv alleen link... Kan zelf niet testen, ziet er wel goed uit.. alleen langzamer... Mijn TEL is nog steeds in reperatie :'( :@ !!!

Kan iemand VOOR en NA's vertellen tussen deze en RotateMe? Volgens mij is RotateMe beter door ontwikkeld en bettere consumptie.. maar goed ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Mau_Maus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:26:

Net als RotateMe... maar kan ook naar rechts draaien ipv alleen link... Kan zelf niet testen, ziet er wel goed uit.. alleen langzamer... Mijn TEL is nog steeds in reperatie :'( :@ !!!

Kan iemand VOOR en NA's vertellen tussen deze en RotateMe? Volgens mij is RotateMe beter door ontwikkeld en bettere consumptie.. maar goed ben benieuwd...
Beetje vreemd dat het beeld al gedraaid is vóór dat het toestel uberhaupt draait.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
peerke63nl schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:37:
[...]

Beetje vreemd dat het beeld al gedraaid is vóór dat het toestel uberhaupt draait.... :?
Getest? of via filmpje gekeken? Ik denk dat je dan keek naar de handmatige optie... of keek na een sneller handeling.. want gaat vrij langzaam..Wanneer die op handmatig staat zie je dat ie volgens mij de fotoknop gebruikt.. daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: al geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Wie wat waar wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Mau_Maus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:43:
[...]

Getest? of via filmpje gekeken? Ik denk dat je dan keek naar de handmatige optie... of keek na een sneller handeling.. want gaat vrij langzaam..Wanneer die op handmatig staat zie je dat ie volgens mij de fotoknop gebruikt.. daarna niet meer.
Sorry...
Was idd van het filmpje ja ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Het is er nog niet voor de N95, maar dat filmpje moet een grap zijn, want deze lijkt random te kantelen zonder dat je wat doet (leuk om even bij iemand te installeren en dan aanzetten zonder dat ie het weet :| )

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 22:51

Ik heb RotateMe beta 5 draaien, en met de gevoeligheid en reactiviteit op het hoogste is deze iets sneller, maar LandscapePro is bijna net zo snel. Over het batterijgebruik kan ik niets zeggen, heb hem net geïnstalleerd :P

[ Voor 6% gewijzigd door chapie op 17-01-2008 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
Tha schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:13:
[...]

Het is er nog niet voor de N95, maar dat filmpje moet een grap zijn, want deze lijkt random te kantelen zonder dat je wat doet (leuk om even bij iemand te installeren en dan aanzetten zonder dat ie het weet :| )
Bij mij werkt hij gewoon hoor ;) Even de link van Mau_Maus aanklikken, signen en draaien maar! :)

[ Voor 8% gewijzigd door chapie op 17-01-2008 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tha schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:13:
[...]

Inderdaad even goed de site lezen, en goed naar het filmpje kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
nefertem schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 18:04:
Hallo Mensen,

ik had een aantal vraagjes over de nokia N95 en de Nokia N95 8GB.

Nadat ik het internet heb doorgezocht kwam ik tegen dat de n95 8GB geen Card slot heeft. maar ik heb ook ergens gelezen dat de 8gb die intern is alleen gebruikt kan worden voor music video etc maar niet voor applicaties, contacten, berichten.

Dus voor de:
N95 8GB heb je maar 100 MB voor Contacten applicaties en Berichten
N95 heb je 160 MB voor contacten, berichten en applicaties plus je card slot dat kan oplopen tot 32 gb.

n95 8gb heeft inderdaad geen cardslot, maar de 8gb wordt wel gewoon herkent als de E: schijf (bij de normale n95 is dat de cardslot) je kan hier dus gewoon je apps enzo op installeren en bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Mau_Maus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:19:
[...]

"T-Mobile (PIT) krijg ik 3,5G"

Knap... PIT gaat niet verder dan 3G... Alleen MMS gaat op 3,5G met T-Mobile
OK jij je zin. Of ik het krijg weet ik niet, er staat in ieder geval 3,5G in mijn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Vern schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:55:
[...]

OK jij je zin. Of ik het krijg weet ik niet, er staat in ieder geval 3,5G in mijn scherm.
Naja of het moet gebeurd zijn na die snelheids update... En dat ze over de HDSPA lijn gaan ofzo en dan de snelheid cappen, want sinds formware 12 is 3.5G-icoon geintroduceerd. En ik heb het het nooit in beeld gehad... En ik zit in het volle dekkings gebied hier, op me werk... en vrienden... allen in de randstad...

Maar ik wou je geen liegerd noemen ofzo hoor :P Maar vind het vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Mau_Maus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:08:
[...]

Naja of het moet gebeurd zijn na die snelheids update... En dat ze over de HDSPA lijn gaan ofzo en dan de snelheid cappen, want sinds formware 12 is 3.5G-icoon geintroduceerd. En ik heb het het nooit in beeld gehad... En ik zit in het volle dekkings gebied hier, op me werk... en vrienden... allen in de randstad...

Maar ik wou je geen liegerd noemen ofzo hoor :P Maar vind het vreemd
Soms, als ik geluk heb zelfs op de wc . . . . ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~soent024/3-punt-5.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Vern op 18-01-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:08:
[...]

Naja of het moet gebeurd zijn na die snelheids update... En dat ze over de HDSPA lijn gaan ofzo en dan de snelheid cappen, want sinds formware 12 is 3.5G-icoon geintroduceerd.
*KNIP*
Dat nieuwe pictogram is wel leuk, maar ik heb het alleen in beeld als er daadwerkelijk dataverkeer is. Een openstaande verbinding zonder verkeer geeft bij mij gewoon 3G aan. Dat is overigens via Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:03:
[...]

Dat nieuwe pictogram is wel leuk, maar ik heb het alleen in beeld als er daadwerkelijk dataverkeer is. Een openstaande verbinding zonder verkeer geeft bij mij gewoon 3G aan. Dat is overigens via Vodafone.
Vodafone gebruikt inderdaad HSDPA snelheid dus das vrij logisch als je in dekkingsgebied zit
Vern schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 23:55:
[...]

Soms, als ik geluk heb zelfs op de wc . . . . ;)
Naja dat zal dan wel, wel raar zeker met gewoon pit van t-mobile, maar goed euh geniet ervan... ook op de wc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:06:
[...]

Vodafone gebruikt inderdaad HSDPA snelheid dus das vrij logisch als je in dekkingsgebied zit
Ik bedoelde te zeggen dat er dus niet continu een 3.5G pictogram staat. Mogelijk dat Ma_Maus het dus niet ziet omdat er geen dataverkeer is al hij kijkt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de N95 8GB zwarte covers passen op de normale Nokia N95 ? Ik heb gezien dat de formaten dezelfde zijn gaat de cover van de 8 GB over de schuif heen maar bijvoorbeeld de schroefplaatsen zijn op dezelfde plek

Weet iemand het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het eerlijk gezegd niet, want het schermpje van de N95 8GB is groter dan het schermpje van de classic N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou even zien of deze forum net zo goed is als ze zeggen :),oke zo quike mogelijk want ik wordt er helemaal gek van jongens !!

n95 8GB (was editie V10.0.018 en heb het geupdate naar V11.0.026)

(het toestel is in het buitenland gekocht dus is het engels) maar later kwam ik erachter dat je via product key het weer in het nederlands kan krijgen...dus ik aan de slag met product key (nss enz) het lukt allemaal....totdat ik dus wil gaan updaten...

telkens zegt NSU (nokia software update) dat ik al de nieuwste firmware heb : namelijk V11.0.026..

ik wil graag nederlands zodat ik misschien kan genieten van mijn telefoon want sms versturen gaat erg langzaam!! (kan geen t9 gebruiken omdat het engels is ;))

iemand enig idee :) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Fuzzillogic schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 20:19:
Zojuist viel me op dat de N95 helemaal geen bluetooth synchronisatieprofiel heeft. Onder Windows regelt de Nokia bloatware de synchronisatie nog, maar hoe zit het in Linux? Wat zijn daar de synchronsatieopties voor de N95? Of ben je dan aangewezen op OTA?

(Sowieso stellen de BT profiles me teleur van de N95. M'n oude Siemens ondersteunde wel het sync-profile, en ook o.a. fax, zodat je je mobiel als fax kunt gebruiken. Soms best praktisch)
Google eens op SyncML.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 02:27:
nou even zien of deze forum net zo goed is als ze zeggen :),oke zo quike mogelijk want ik wordt er helemaal gek van jongens !!

(het toestel is in het buitenland gekocht dus is het engels) maar later kwam ik erachter dat je via product key het weer in het nederlands kan krijgen...dus ik aan de slag met product key (nss enz) het lukt allemaal....totdat ik dus wil gaan updaten...

telkens zegt NSU (nokia software update) dat ik al de nieuwste firmware heb : namelijk V11.0.026..

ik wil graag nederlands zodat ik misschien kan genieten van mijn telefoon want sms versturen gaat erg langzaam!! (kan geen t9 gebruiken omdat het engels is ;))

Wellicht heb je een verkeerde productcode ;)
Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Zo ff uit mijn hoofd heb je EURO2 nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 17:43

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:14:
[...]
Ik bedoelde te zeggen dat er dus niet continu een 3.5G pictogram staat. Mogelijk dat Ma_Maus het dus niet ziet omdat er geen dataverkeer is al hij kijkt. :+
Zo hoort het ook, 3,5G is geen ander netwerk, het is slechts "het opvoersetje" van 3G. Uit het oogpunt van energiebesparing gebruikt je toestel het alleen als er ook daadwerkelijk data gedownload moet worden. Zodra dat weer klaar is, schakelt hij weer terug naar 3G.

In bepaalde gevallen kan 3,5G zelfs langer duren dan 3G. Het duurt namelijk ook even weer wat tijd om op te schakelen van 3G naar 3,5G. Als je dan maar een heel klein beetje data moet ontvangen zou het uiteindelijk sneller geweest zijn om gewoon voor 3G te gaan maar dat kan je toestel niet van te voren weten. Ik denk dat de fabrikanten binnenkort de eerste 3 secoden over 3G zullen downloaden en indien er nog te downloaden valt, dan pas over te schakelen naar 3,5G (in plaats direct naar 3,5G).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:03:
[...]

Overigens als je goed naar plaatje kijkt heeft hij een verbinding tot stand gebracht en dus dataverkeer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:14:
[...]
Heel oplettend, maar geloof me ik kijk vaak naar me scherm tijdens de verbinding.
robertwebbe schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:54:
[...]

Zo hoort het ook, 3,5G is geen ander netwerk, het is slechts "het opvoersetje" van 3G. Uit het oogpunt van energiebesparing gebruikt je toestel het alleen als er ook daadwerkelijk data gedownload moet worden. Zodra dat weer klaar is, schakelt hij weer terug naar 3G.

In bepaalde gevallen kan 3,5G zelfs langer duren dan 3G. Het duurt namelijk ook even weer wat tijd om op te schakelen van 3G naar 3,5G. Als je dan maar een heel klein beetje data moet ontvangen zou het uiteindelijk sneller geweest zijn om gewoon voor 3G te gaan maar dat kan je toestel niet van te voren weten. Ik denk dat de fabrikanten binnenkort de eerste 3 secoden over 3G zullen downloaden en indien er nog te downloaden valt, dan pas over te schakelen naar 3,5G (in plaats direct naar 3,5G).
Ik snap die technische verhaal. Maar ik heb het zelf gewoon nooit gehad met PIT+

En gewoon PIT laat volgens mij al helemaal niet het 3,5G icoon zien. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 02:27:

En als je om 1 of andere reden niet meer kan updaten (Maar je wilt neem ik aan ook naar v15). Dan kan je altijd kiezen voor opnieuw installeren van de huidige versie... Dan krijg je de zelfde Firmware, maar in je nieuwe ingestelde productcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Mau_Maus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 10:23:
[...]

En als je om 1 of andere reden niet meer kan updaten (Maar je wilt neem ik aan ook naar v15). Dan kan je altijd kiezen voor opnieuw installeren van de huidige versie... Dan krijg je de zelfde Firmware, maar in je nieuwe ingestelde productcode.
Precies, je kan hem alsnog er overheen knallen.
Heb je de juiste code gebruikt? dus waar de update wel al voorbeschikbaar is?

[ Voor 8% gewijzigd door Tha op 18-01-2008 10:34 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 00:52:
Weet iemand of de N95 8GB zwarte covers passen op de normale Nokia N95 ? Ik heb gezien dat de formaten dezelfde zijn gaat de cover van de 8 GB over de schuif heen maar bijvoorbeeld de schroefplaatsen zijn op dezelfde plek

Weet iemand het ?
Op Ebay worden er wel covers ( in het zwart ) te koop aangeboden om je gewone N95 eruit te laten zien als de N95 8GB , dus niet alleen een zwarte frontje en back cover maar ook toetsjes en kapje waar de aan/uit knop zit etc, etc .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Misschien ben ik ongeduldig, maar nog meer mensen dat Landscape Pro getest?

Werkt het lekkerder of niet dan RotateMe? We hadden al 1 korte tester :P dank daarvoor ;)

PS: Nog mensen die iSkoot gebruiken voor skype op de N95?
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:05:
[...]

Op Ebay worden er wel covers ( in het zwart ) te koop aangeboden om je gewone N95 eruit te laten zien als de N95 8GB , dus niet alleen een zwarte frontje en back cover maar ook toetsjes en kapje waar de aan/uit knop zit etc, etc .... ;)
En de review was om te janken :P schijnt erg slecht product te zijn die volledige zwarte cover..

MichaelK1985 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
Pascall_1 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

[ Voor 50% gewijzigd door Mau_Maus op 18-01-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:05:
[...]

Waar vervolgens amper iemand tevreden over is,
even zoeken, is iemand die er totaal niet blij mee was ivm neppe covers inc. slijtage.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Mau_Maus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:07:

Werkt het lekkerder of niet dan RotateMe? We hadden al 1 korte tester :P dank daarvoor ;)

PS: Nog mensen die iSkoot gebruiken voor skype op de N95?

[...]

En de review was om te janken :P schijnt er slecht product te zijn die volledige zwarte cover
jij snelle jelle
ik spuit elf

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tha schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:09:
[...]

jij snelle jelle
ik spuit elf
Hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI

Net getest, werk eigenlijk best goed! Reageert wel erg snel maar nog niet hinderlijk snel, misschien even wat langerr testen.

Enige wat me direct opviel is dat niet alle theme's er geweldig mee om kunnen gaan, als je in tegenover gestelde landscape zit krijg je in de bovenste balk je operator logo bijna niet meer te zien en de onderste balk kreeg een hele andere kleur blauw ineens wat helemaal niet bij het theme paste (was overigens ook blauw maar veel donkerder)

Als Landscape ook nog de optie krijgt om hem te (de)activeren gaat rotateme de deur uit denk ik... Of Samir zou dezelfde functie moeten inbouwen natuurlijk :)

Overigens blijft Landscape Pro wel actief als je telefoon in standby staat wat niet heel goed zal zijn voor je prik gehalte...

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/4265/screenshot0002vu2ua9.jpg

Bovenaan in het midden staat alleen NL wat dus eigenlijk T-Mobile NL zou moeten zijn en rechtsboven heb ik een extra functie erbij gekregen Afslu(iten), vraag je me alleen af bij welke toets die hoort :+
Maar zoals je ziet klopt het niet helemaal maar voor mij is dit niet storend. Denk overigens dat dit niet aan Landscape Pro ligt maar eerder aan de manier waarop Symbian is opgebouwd.

[ Voor 17% gewijzigd door digital-IMEI op 18-01-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie

Wat mij opvalt bij LandscapePro is dat als je het toestel naar links draait, de functies voor de softkeys links op het scherm staan, de batterij- en netwerk status staat dus rechts. Als je het toestel rechtsom draait, staat het wel goed. Ik vind het programma iets te gevoelig, het zou handig zijn dat je net als bij RotateMe de gevoeligheid kan instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Voor hidden van je pictures en videos en beveiligen, misschien handige app, aangezien er nog wel is vragen over komen:

http://www.getjar.com/products/8396/TheMessiahV20

Schijnt wel heel erg goed te werken.. dus beetje op eigen risico. N95 staat bij werkende devices

-------------------------------------------------------------
A freeWare...to HIDE Images and Videos of all formats for your java enabled device.

The Messiah V2.0 has the following features:

Real encryption of files...no fake renaming.
Optimized for performance.
Supports all Handsets which are java ENABLED.
Has a new Revolutionary Technology called VooDoo(Tm).... which works currently only with SonyEricsson phones. It makes the CONTENTS of your Videos and Images Folder Invisible!!!! They only way to get back your files is to connect your phone to your computer and rename those folders back TO their original names. (Warning:..Even mobyexplorer cant get back your files if VooDoo'ed. You have to CONNECT your phone to your computer to get them back)
Password Protection.
Note: Only use VooDoo(Tm)..in case of extreme privacy requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
THANKS!

Enig idee hoe de batterij verbruik is? Antwoord komt waarschijnlijk morgen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:12:
THANKS!

Enig idee hoe de batterij verbruik is? Antwoord komt waarschijnlijk morgen dan :P
Laat ik het zo zeggen, ik hoop dat ik het morgen pas hoef te geven en dat hij niet over een uur al leeg is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vern schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 19:32:
[...]

Dank voor je antwoord, helaas verlies ik steeds de verbinding met dual mode en als de verbinding even stabiel is heb ik alleen het GSM antennetje in beeld. Wanneer ik GSM mode kies (ipv dual mode) dan heb ik geen problemen maarja dat is geen optie ivm data. Ik heb de Magic-Sim 16th NON-CUT "007" versie, welke heb jij? (evt. graag met link ofzo)
Ik kies handmatig de operator en switch tussen KPN en Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 17:07
Sjengcity schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:46:
[...]
Bovenaan in het midden staat alleen NL wat dus eigenlijk T-Mobile NL zou moeten zijn en rechtsboven heb ik een extra functie erbij gekregen Afslu(iten), vraag je me alleen af bij welke toets die hoort :+
Maar zoals je ziet klopt het niet helemaal maar voor mij is dit niet storend. Denk overigens dat dit niet aan Landscape Pro ligt maar eerder aan de manier waarop Symbian is opgebouwd.
Waarom kan de N95(8 GB) het dan wel als je de slider zo schuift dat de mm-knoppen zichtbaar zijn?

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Nas T schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:33:
[...]

Waarom kan de N95(8 GB) het dan wel als je de slider zo schuift dat de mm-knoppen zichtbaar zijn?
Denk dat je links omdraaien door elkaar haalt met rechts omdraaien...

Deze app kan beide en heeft dus met rechtsomdraaien een probleempje

Heb ik het zo goed Sjeng? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
hmm die v20 lijkt me wel onstabieler,, is 2x gerestart, maar kan ook aan mij liggen met de haast van installeren enzo (usb kabel eruit terwijl ie volgens mij nog niet klaar was met route 66(A))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 13:10:
[...]

Denk dat je links omdraaien door elkaar haalt met rechts omdraaien...

Deze app kan beide en heeft dus met rechtsomdraaien een probleempje

Heb ik het zo goed Sjeng? :P
Klopt
Sj44k13 schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:20:
hmm die v20 lijkt me wel onstabieler,, is 2x gerestart, maar kan ook aan mij liggen met de haast van installeren enzo (usb kabel eruit terwijl ie volgens mij nog niet klaar was met route 66(A))
Ik denk dat dat inderdaad door je installatie komt dan, was me vanmorgen nog aan het bedenken dat deze firmware juist uber stabiel is als ik kijk naar de hoeveelheid software wat ik heb geinstalleerd en het aantal spontane reboots (0x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
kan het kloppen dat route 66 eerste keer buiten lang moet fixen? vroeger deed ie t binnenshuis en nu ik net heb geinstalleerd dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Sjengcity schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 15:54:
[...]
Klopt
[...]
Ik denk dat dat inderdaad door je installatie komt dan, was me vanmorgen nog aan het bedenken dat deze firmware juist uber stabiel is als ik kijk naar de hoeveelheid software wat ik heb geinstalleerd en het aantal spontane reboots (0x).
Same here, wat een verademing in vergelijking met WM, echt top

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern

Vern

technoob

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:30:
[...]

Dank voor je antwoord, helaas verlies ik steeds de verbinding met dual mode en als de verbinding even stabiel is heb ik alleen het GSM antennetje in beeld. Wanneer ik GSM mode kies (ipv dual mode) dan heb ik geen problemen maarja dat is geen optie ivm data. Ik heb de Magic-Sim 16th NON-CUT "007" versie, welke heb jij? (evt. graag met link ofzo)
Ik kies handmatig de operator en switch tussen KPN en Telfort
Vern schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:47:
[...]

Daar zat ik ook mee, twee telefoons. Toch maar zo'n dual-sim gekocht. Had er geen hoge verwachtingen van, maar het is heel werkbaar. De telefoon hoeft niet uit en weer aan om tussen twee sim-kaarten te schakelen. Je krijgt gewoon een extra optie in je menu.

De non-cut versie past net tussen de body van je N95 en de batterij.
Zie de link, die non-cut versie heb ik besteld, zo'n 2 weken geleden. Staat de optie in het 'magic menu' ook ingesteld op dual mode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ja leuk voor OTA, maar hoe zit het gewoon op de desktop? BT staat toch altijd aan, en ik wil gewoon op een knopje kunnen drukken (op PC of op mobiel. Of automatisch), en dan wil ik dat de boel gesynchroniseerd wordt. Kan dat in Linux/BSD?
Pagina: 1 ... 71 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.