Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Sjengcity in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 22:46:
[...]

Nee mijn WLAN staat uit. Elke 5 minuten wordt er verbinding gemaakt met Mobiele Startsite (hsdpa verbinding van HI) Je kan ook zien dat er verbinding wordt gemaakt omdat het 3G icoontje eventjes naar 3.5G springt en gaat knipperen. iets wat hij altijd doet als er internetverbinding wordt gemaakt.

In het logboek staat elke 5 min Mobiele startsite, en soms een paar kb ontvangen en verzonden maar meestal niet. Alsof er iets wordt geupdate.

Richting: Uit
Type: Pack
Duur: 00.02

Ik heb geen programma;s draaien, tenminste als ik menu langer indruk heb ik alleen mijn standby aanstaan.

erg vreemd! Het vreet namelijk batterij
Zoals anderen al meldden is het waarschijnlijk MSN, soms als ik MSN afsluit blijft er een verbinding met (in mijn geval) WLAN, als ik deze dan actief verbreek in het Connectmenu wordt de verbinding weer opgebouwd terwijl er niet één programma meer actief is(!) Duidelijk een bug in de software van Live Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik heb sindskort ook een N95 en hij bevalt echt prima :) Vraag me af hoe lang het scherm het goed gaat houden zonder screenprotector, maar dat zien we nog wel :D

Waar ik echter wel mee zit, is waarom de nummers die mij gesmst hebben niet herkend worden.
Bijvoorbeeld:

Ik heb een contact aangemaakt in Outlook, met als Mobile +31 600000000
Gescynced
Maar als ik nu een smsje ontvang van die persoon, komt hij niet als naam, maar als nummer in mijn inbox.

Iemand enig idee hoe dit te fixen is?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 20:27

CoolHead621

Enjoy every moment

Dxta schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 13:49:
Ik heb sindskort ook een N95 en hij bevalt echt prima :) Vraag me af hoe lang het scherm het goed gaat houden zonder screenprotector, maar dat zien we nog wel :D

Waar ik echter wel mee zit, is waarom de nummers die mij gesmst hebben niet herkend worden.
Bijvoorbeeld:

Ik heb een contact aangemaakt in Outlook, met als Mobile +31 600000000
Gescynced
Maar als ik nu een smsje ontvang van die persoon, komt hij niet als naam, maar als nummer in mijn inbox.

Iemand enig idee hoe dit te fixen is?
Is al eerder beschreven,
Waarschijnlijk heb je de contacten er dubbel in staan.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Ze staan er niet dubbel in :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:09

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

Ik heb op mijn N95 8GB, de nieuwe firmware (V15) erop gezet, en nu zou ik ook Web Run Time (WRT) moeten hebben, kan iemand mij vertellen hoe en waar ik dit dan kan vinden, enne als ik via youtube (met realplayer) een filmpje wil kijken dan lukt het niet (foutmelding), moet ik hiervoor een andere player loaden ofzo ???

Alvast bedankt voor de hulp

Iemand..............................................

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Ook niet per ongeluk onder een andere naam? Zou dit toch even voor de zekerheid checken.
Dit is namelijk een bekend "probleem" dat als je telefoonnummers 2 keer in je tellijst voor komen de telefoon alleen het nummer laat zien omdat hij niet weet welke naam hij moet weergeven zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
robotjoek schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 14:45:
Ik heb op mijn N95 8GB, de nieuwe firmware (V15) erop gezet, en nu zou ik ook Web Run Time (WRT) moeten hebben, kan iemand mij vertellen hoe en waar ik dit dan kan vinden, enne als ik via youtube (met realplayer) een filmpje wil kijken dan lukt het niet (foutmelding), moet ik hiervoor een andere player loaden ofzo ???

Alvast bedankt voor de hulp

Iemand..............................................
al geprobeerd gewoon naar youtube.com te surfen, dan onderaan (als je geforward wordt naar de mobieleversie) op de link naar de desktop versie klikken. en dan gewoon een filmpje kiezen. dan speelt dit filmpje gewoon af in je browser. geen realplayer of wat dan ook meer nodig (das juist het mooie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Sjengcity schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:06:
[...]

Ook niet per ongeluk onder een andere naam? Zou dit toch even voor de zekerheid checken.
Dit is namelijk een bekend "probleem" dat als je telefoonnummers 2 keer in je tellijst voor komen de telefoon alleen het nummer laat zien omdat hij niet weet welke naam hij moet weergeven zeg maar.
Ook niet onder een andere naam.
Ik heb geprobeerd om alle spaties tussen de nummers uit te halen (Outlook voegt die namelijk toe :r) maar dit hielp ook niet...

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
FW v21 voor de normale N95 komt eraan!

Ook met Youtube/flashlite 3 ondersteuning.

http://symbian-freak.com/...irmware_is_on_the_way.htm

Edit:

Al lijkt het wel te bestaan uit 'oud' nieuws wat ik al voor de release van v20 tegen kwam, maarja hopen is altijd leuk :P

[ Voor 50% gewijzigd door Mau_Maus op 05-01-2008 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robotjoek
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:09

robotjoek

Samsung S25U + Ultrawatch

thx Cuberob, youtube werkt idd, kwam waarschijnlijk door kijken via mobiele versie, desktop versie doet ie wel, super.
Weet je dan misschien ook hoe ik aan die WRT's kan komen ???
enne heb nog wel vraagje voor je: heb Garmin op foon staan maar na update met V15 firmware staat ie nog wel op hd (n95 8gb), maar niet meer bij toepassingen, weet jij hoe ik dat wel weer voor elkaar kan krijgen......

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

XPeng G6SR(24) + Ratio Solar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 18:06
Ohja, gewoon ff w8en he!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn N95 8G kwam net handwarm uit de binnenzak van mijn jas. :S

Zowel de achter- als de voorkant waren warm. Ik heb geen uren lopen bellen en heb, behalve RotateMe, geen bijzondere programma's draaien. Iemand soortgelijke ervaringen?

(Ik heb het toestel uit- en aan-gezet en nu lijkt het weg te zijn,)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
pven schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:49:
Mijn N95 8G kwam net handwarm uit de binnenzak van mijn jas. :S

Zowel de achter- als de voorkant waren warm. Ik heb geen uren lopen bellen en heb, behalve RotateMe, geen bijzondere programma's draaien. Iemand soortgelijke ervaringen?

(Ik heb het toestel uit- en aan-gezet en nu lijkt het weg te zijn,)
Zat er toch iets in het geheugen nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shift
  • Laatst online: 16-06 11:48

Shift

[] Dual crazy []

Heeft iemand ook het probleem met N95 8GB dat als je iemand belt dat het kiestoon kraakt? Dus als het overgaat hoor je gekraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Niet echt, maar ik heb op internet gelezen dat het vaker voorkomt :)

OK update:
Ik heb al mijn contacts gedelete (ook van mn SIM) en vervolgens uit een oud smsje het telefoonnummer opgeslagen in mn contacts.
Vervolgens mn telefoon gereboot en nog herkent ie het nummer niet bij het smsje!

Er moet toch een oplossing zijn voor dit probleem?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Dxta schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:17:
Niet echt, maar ik heb op internet gelezen dat het vaker voorkomt :)

OK update:
Ik heb al mijn contacts gedelete (ook van mn SIM) en vervolgens uit een oud smsje het telefoonnummer opgeslagen in mn contacts.
Vervolgens mn telefoon gereboot en nog herkent ie het nummer niet bij het smsje!

Er moet toch een oplossing zijn voor dit probleem?
Ik weet eignelijk niet zeker, maar misshcien doet deze software dat geoon niet met terugwerkende kracht... Als diegene van dat smsje opnieuw smst, dan misschien wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Shift schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 16:53:
Heeft iemand ook het probleem met N95 8GB dat als je iemand belt dat het kiestoon kraakt? Dus als het overgaat hoor je gekraak.
Ja heb daar ook last van! Alleen het gekraak houdt op wanneer er wordt opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:31
Aangezien Mau_Maus mij voor was met de nieuwe FW mss hier iets voor de mensen die er waarden aan hechten hun smsjes te willen bewaren tijdens een FW upgrade of iets dergelijks.
Message Mirror
Je kunt hiermee dus je smsjes exporteren naar je PC. Wat ik er zo snel uit opmaak is dat dat weer niet terug kan heb ik het gevoel.
Dus voor diegene die er behoefte aan hebben ;)

Overigens vraag ik me het nut van deze app af, waarom zou je je verwijderde berichten toch nog willen terug zien? Je verwijderd ze niet voor niks neem ik aan.

Ow en een update voor Light Sabre v1.5

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 05-01-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik nokmote start zegt het dat ik met "pen"+ c de boel kan starten, misschien beetje dom maar wat bedoeld ie hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:17:
Als ik nokmote start zegt het dat ik met "pen"+ c de boel kan starten, misschien beetje dom maar wat bedoeld ie hiermee?
De pen knop en de c knop tgeleijk indrukken op je N95 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De pen-knop is overigens die edit-knop met dat potloodje als icoon. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:21
pven schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:50:
De pen-knop is overigens die edit-knop met dat potloodje als icoon. :Y)
De pen-knop is overigens ook als shift toets te gebruiken :-)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Niet nodig om aandacht te vragen voor jouw flame topic. Die is duidelijk genoeg.

[ Voor 92% gewijzigd door Ginz op 06-01-2008 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:15
Cloudje schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 17:28:
[...]

Ja heb daar ook last van! Alleen het gekraak houdt op wanneer er wordt opgenomen.
Ik geloof dat 't een foutje in de firmware is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:24:
voor iedereen met het msn probleem.
Verwijderd in "MSNen met Vodafone"

Of het nu aan MICROSOFT OF VODAFONE lag. ze hebben een deal
gemaakt over de rug van hun klanten
zogenaamde technische storing

Wat kunnen mobiele providers ons in rekening brengen?
Medling staat er al vet lang. Heeft niks met vodafoon te maken. De kans is er gewoon dat je er voor moet betalen in de toekomst, maar als dat gebeurd gebeurd dat 30 dagen van te voren. Nou dat is een nette periode... Dus relaxe met je geschreeuw :P Tis nog niet zo ver

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 05-01-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Mau_Maus schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:30:
[...]

Medling staat er al vet lang. Heeft niks met vodafoon te maken. De kans is er gewoon dat je er voor moet betalen in de toekomst, maar als dat gebeurd gebeurd dat 30 dagen van te voren. Nou dat is een nette periode... Dus relaxe met je geschreeuw :P Tis nog niet zo ver
Wat ook een oorzaak kan zijn dat Vodafone Live Messenger op dit moment blockt is dat er mogelijk te veel klanten zijn geweest die zich beklaagden over een hoge internetrekening (ik bedoel dus klanten die geen flatfee internet hebben op hun toestel). Ik en anderen hier op het forum zijn er achter gekomen dat Live Messenger na afsluiten toch een internet verbinding kan openhouden en zelfs de verbinding weer hersteld nadat deze actief is verbroken in het Connectmenu>Verbindingsbeheer. Alleen een reboot lost dan het probleem op. Voor de niet-tweakers met een GSM zonder flatfee internet kan dat tot een draconische rekening leiden, helemaal als je de grens overgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie met de oldskool 95 ook wat speling op de bovenste helft van de telefoon? Dus het scherm zeg maar? Het is niet die beruchte speling zoals we die kennen van filmpjes enzo. Dus niet dat klikken. Het is heel minimaal, maar vraag me of of dit 'normaal' is en meer mensen hier last van hebben?!

Als de foon is dichtgeschoven, dan heb ik een speling van minder dan een mm. Alleen in de lengte van de telefoon.

Opgeschoven heb ik er geen last van.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:21
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:12:
Hebben jullie met de oldskool 95 ook wat speling op de bovenste helft van de telefoon? Dus het scherm zeg maar? Het is niet die beruchte speling zoals we die kennen van filmpjes enzo. Dus niet dat klikken. Het is heel minimaal, maar vraag me of of dit 'normaal' is en meer mensen hier last van hebben?!

Als de foon is dichtgeschoven, dan heb ik een speling van minder dan een mm. Alleen in de lengte van de telefoon.

Opgeschoven heb ik er geen last van.
Lijkt me logisch, het is een schuifmeganisme en als er geen speling (1mm) tussen zou zitten zou hij behoorlijk stroef open en dicht gaan.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:16:
[...]

Lijkt me logisch, het is een schuifmeganisme en als er geen speling (1mm) tussen zou zitten zou hij behoorlijk stroef open en dicht gaan.
Nou, het is nogal irritant dat het scherm beweegt. Samsung is hier toch veel beter in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* 1 topic over MSN/Vodafone probleem is meer dan genoeg.

[ Voor 82% gewijzigd door Ginz op 06-01-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
LightSaber 1.5:
http://symbian-freak.com/..._sabre_gets_an_update.htm

Hebben jullie trouwens gehoord dat PIT van t-mobile hun snelheid omhoog gaan?

Upload van 16 naar 32 en dwonload van 64 naar 128 op 8 jan

Ik vind dat ze + dan ook wel beetje omhoog mogen gooie scheeld nu alleen nog maar 64hb in download nou daarvoor bedaal ik geen 10 euro meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:29:
Via een anonieme contact persoon bij microsoft, weet ik dat het
aan vodafone zijn kant ligt.
Vodafone heeft haar instellingen sinds 4 weken veranderd
Dit zijn vooral "X" stings geweest.
Door de klachten die microsoft hier ook over kreeg is microsoft
ook overstag gegaan
Ja anonieme bronnen hoor je vaak in deze wereld. Ook vaak gelul helaas. Ik heb gelukkig geen Vodafoon en ik denk dat het inderdaad met hun "eigen" msn versie te maken heeft. Die laatst geintroduceerd is. Dat klanten die moeten gebruiken. Maar snap niet dat het zo lang duurt met een verklaring, maar goed hoord eigenlijk niet in dit topic

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 05-01-2008 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Super actie: http://www.typhone.nl/aanbiedingen/gsm-aanbieding.html
Gratis Nokia N95 met o.a. 5 Megapixel camera, GPS, wifi, bluetooth en MP3 speler, voor specs klik hier
Geen aansluitkosten en nu 24 maanden lang van €24,50 voor €19,50 per maand
2 - jarig T-Mobile Relax 200 abonnement, u betaalt nu 24 maanden lang slechts €19,50 ipv €24,50 voor 200 belminuten per maand
2 - jarig T-Mobile Pocket Internet Totaal, u betaalt nu 6 maanden lang slechts €4,75 ipv €9,50 voor onbeperkt mobiel Internet
U betaalt nu dus tijdelijk €19,50 + €4,75 = €24,25 per maand
Voor specificaties van het abonnement klik hier
Verzendkosten: €9,50
Nummerbehoud is mogelijk bij deze aanbieding..
Eerst 6 maanden EUR 24,25 per maand (excl. evt. extra kosten zoals SMS)
Daarna 18 maanden lang 19,50 + 9,50 = EUR 29,00 per maand (excl. evt. extra kosten zoals SMS)
Daarvoor heb je 200 belminuten en Pocket Internet Totaal.

Zijn er nog kleine lettertjes die ik wellicht over het hoofd heb gezien?
Bij andere winkels moet je namelijk nogal wat euro's bijleggen voor dit toestel, en hier is het wel erg goedkoop.

[ Voor 19% gewijzigd door SvMp op 05-01-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even en dan moeten we de onzichtbare regels ook kunne lezen....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt ook voor elke aankoop de consumentenbond bellen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:32:
[...]

Ja anonieme bronnen hoor je vaak in deze wereld. Ook vaak gelul helaas. Ik heb gelukkig geen Vodafoon en ik denk dat het inderdaad met hun "eigen" msn versie te maken heeft. Die laatst geintroduceerd is. Dat klanten die moeten gebruiken. Maar snap niet dat het zo lang duurt met een verklaring, maar goed hoord eigenlijk niet in dit topic
Ik krijg als ik msn probeer te downloaden via de live site van vodafone te horen dat mijn toestel (een n95) niet geschikt is. Erg apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 19:29:
[...]

De pen knop en de c knop tgeleijk indrukken op je N95 ;)
Ahh op die fiets, ja het werkt nu, maar is erugggggggg overgevoelig de iconen schieten langs het beeld scherm. Is zo praktisch niet mee te werken, maar blijf het idee goed vinden. Thx voor de snelle replies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat is jullie ervaring met het gebruik van de N95 voor internet-toegang icm. een PDA?

Ik heb eerder een Nokia 3650 gehad met Symbian in combinatie met een iPaq rx3715 (WM2003SE) en Telfort abo. Verbinden met internet via telefoon via bluetooth gaf problemen. Instabiel, vooral in de trein. Als de verbinding niet 'netjes' is verbroken, bv. doordat ik de PDA heb uitgezet zonder de verbinding te verbreken, dan lukt verbinden niet meer tenzij telefoon opnieuw opgestart wordt. Later een simpele Nokia 6021 gekocht, en met dezelfde simkaart en PDA nooit meer problemen gehad. Wel mis ik Symbian en wil ik weer een Symbian-telefoon. Ik wil dan echter niet weer de problemen hebben die ik met mijn eerste Symbian telefoon heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet hier iemand al wat de verhoging gaat worden van PIT +
Ik had gebeld naar T Mobile en zeiden ze dat het wel bekend was dat het gewone PIT abbo verdubbeld zou gaan worden, alleen konden ze mij nog niet vertellen wat de verhoging gaat worden van PIT +.
Een verdubbeling zou ik niet erg vinden :P

*Kijk hier eens is: T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 06-01-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 22:47:
[...]

Ik krijg als ik msn probeer te downloaden via de live site van vodafone te horen dat mijn toestel (een n95) niet geschikt is. Erg apart.
Dat is idd vreemd want dat moet gewoon kunnen. :/
Ik weet wel dat Vodafone problemen heeft met MSN. ;(
Je kan met de originele Windowsversie dus niet inloggen op MSN maar ....... met Ebuddy wel ! :)
Google maar eens op Ebuddy en dan lukt het wel.
Ebuddy werkt op de N95 en de N95 8 Gb.
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:00:
Ik had gebeld naar T Mobile en zeiden ze dat het wel bekend was dat het gewone PIT abbo verdubbeld zou gaan worden, alleen konden ze mij nog niet vertellen wat de verhoging gaat worden van PIT +.
w00t :D go t-mobile! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje een n00b op dit gebied en kon het niet zo snel vinden.
Mijn vraag is: Wat blijft er allemaal op je telefoon staan als je de nieuwe fw er op zet.
Want ik heb alle programmatjes al weer weg geflikkerd:P
Dan nog een vraag: waar op je pc/laptop slaat nokia de smsjes op?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:38:
Ik ben een beetje een n00b op dit gebied en kon het niet zo snel vinden.
Mijn vraag is: Wat blijft er allemaal op je telefoon staan als je de nieuwe fw er op zet.
Want ik heb alle programmatjes al weer weg geflikkerd:P
Dan nog een vraag: waar op je pc/laptop slaat nokia de smsjes op?

Alvast bedankt!
Heb je de 8Gb versie of de eerste batch?
Als je je software op je sd-card heb geinstalleerd kun je wel eens geluk hebben dat ze het nog doen ligt er maar net aan wat. Je sms waar die staan geen flauw idee maar als je een volledige backup maakt zou je ze weer moeten hebben en wellicht je software ook.
Altijd handig je software op je PC te bewaren voor dit soort acties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niborit
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-03-2023
Heb nu een paar weken de n95 8gb, wat een geweldig apparaat!
Kom van een sony ericsson af, dus ik dacht dat het wel even wennen zou worden qua navigatie door de menu's heen, maar het was gewoon een gevoel van thuiskomen.
Heel intuitief en gepolijst.
Alleen valt de kwaliteit van muziek iets tegen, maar dit wist ik van tevoren (kom van w810i af) overigens niet zo slecht als ik had verwacht.
Maar de gesprekskwaliteit valt me wel echt tegen, klinkt wat vlak en dof.Als ik een nummer draai hoor ik tijdens de overgangstoon een "brom" is dit het gekraak waar hierboven al over gesproken is, of hoort dit?
Vinden meer mensen de gesprekskwaliteit tegenvallen, of hoort dit niet?
Heb F.W. 15 eropstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:47:
[...]

Heb je de 8Gb versie of de eerste batch?
Als je je software op je sd-card heb geinstalleerd kun je wel eens geluk hebben dat ze het nog doen ligt er maar net aan wat. Je sms waar die staan geen flauw idee maar als je een volledige backup maakt zou je ze weer moeten hebben en wellicht je software ook.
Altijd handig je software op je PC te bewaren voor dit soort acties ;)
Oke bedankt!
Ik moest helaas wel de productcode veranderen.(8gb versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Niborit schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:58:
Heb nu een paar weken de n95 8gb, wat een geweldig apparaat!
Kom van een sony ericsson af, dus ik dacht dat het wel even wennen zou worden qua navigatie door de menu's heen, maar het was gewoon een gevoel van thuiskomen.
Heel intuitief en gepolijst.
Alleen valt de kwaliteit van muziek iets tegen, maar dit wist ik van tevoren (kom van w810i af) overigens niet zo slecht als ik had verwacht.
Maar de gesprekskwaliteit valt me wel echt tegen, klinkt wat vlak en dof.Als ik een nummer draai hoor ik tijdens de overgangstoon een "brom" is dit het gekraak waar hierboven al over gesproken is, of hoort dit?
Vinden meer mensen de gesprekskwaliteit tegenvallen, of hoort dit niet?
Heb F.W. 15 eropstaan.
Ik heb een N95 8 GB en ik vind de geprekskwaliteit uitstekend, waarschijnlijk beter dan al mijn vorige toestellen. Van gebrom of gekraak heb ik ook nog niets gemerkt.
Ik heb nog de oorspronkelijke FW erop staan (V 10.nogwat, ik wacht gewoon tot de update beschikbaar is via Nokia Software Updater).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie dat ook dat de T9 heel beperkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 11:00:

[mbr]*Kijk hier eens is: T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten[/]
PIT+ gaat naar 256/32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:20:
Hebben jullie dat ook dat de T9 heel beperkt is?
Ik word er ook niet heel blij van idd, maar vrees dat het bij andere merken niet veel beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog altijd op een firmware update, ik wil namelijk die productcode niet aanpassen..
Niemand enig idee wanneer deze komt? Waarschijnlijk niet maar kan het maar vragen...

Brom of wat het ook mag zijn heb ik niet als ik een gesprek voer, maar het kan wel iets zuiverder vind ik persoonlijk... Het stoort me weinig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:38:
Ik wacht ook nog altijd op een firmware update, ik wil namelijk die productcode niet aanpassen..
Niemand enig idee wanneer deze komt? Waarschijnlijk niet maar kan het maar vragen...

Brom of wat het ook mag zijn heb ik niet als ik een gesprek voer, maar het kan wel iets zuiverder vind ik persoonlijk... Het stoort me weinig...
Wanneer een fw update komt (zeker van providers) is heel lastig te zeggen. Enige wat ik kan zeggen is dat het soms erg lang kan duren als je kijkt naar eerdere updates....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Misschien beetje offtopic:
Het is wel zo als je speedtest deed dat ie al vaak veel meer haalde als 192 kb. Ik zat meestal rond 270 en upload op 28 kb. Dus als het nu 'officieel' 256 kb word, maakt me het niet zo heel veel uit. Alleen kan je dan er echt vanuit gaan dat je die snelheid hoort te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mau_Maus op 06-01-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:34:
[...]

Ik word er ook niet heel blij van idd, maar vrees dat het bij andere merken niet veel beter is...
bij mijn se p990 en samsung i600 geen last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 15:38:

ik heb de productcode veranderd update gedaan
en daarna weer terug veranderd.
dus niemand die wat merkt neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het erg als je je toestel van product code veranderd, want dit heb ik gedaan om te updaten,
maar ik weet niet meer welke code ik hiervoor had.

ik heb een n95 8gb vodafone branded uit engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 16:45:
is het erg als je je toestel van product code veranderd, want dit heb ik gedaan om te updaten,
maar ik weet niet meer welke code ik hiervoor had.

ik heb een n95 8gb vodafone branded uit engeland.
Staat onder je batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Laatst online: 22-09 18:06
Heb uiteindelijk m'n productcode ook gewijzigd. De speciale duitse code die ik had, dat duurde uiteindelijk een flinke tijd totdat ie ook een hoger versienr. kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

vaag. mijn t9 heeft zich ineens spontaan gereset. Niets geinstalleerd, geen reboot of reset gedaan. Maar alle woorden die de t9 'geleerd' had zijn foetsie.

Of is daar soms een sneltoets voor die ik per ongeluk ingedrukt kan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:11:
vaag. mijn t9 heeft zich ineens spontaan gereset. Niets geinstalleerd, geen reboot of reset gedaan. Maar alle woorden die de t9 'geleerd' had zijn foetsie.

Of is daar soms een sneltoets voor die ik per ongeluk ingedrukt kan hebben...
dat heb ik ook heel vaak :?
en zijn geheugen is ook heel beperkt |:(
zit die 8gb er weer voor niks in :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx voor je reactie!! maar maakt het uit als ik hem veranderd hou, of is de garantie dan weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees dat er een nieuwe firmware update is, heb nu zelf 11.0.0.26 op mijn n95 8gig, maar als ik de software updater gebruik krijg ik de melding dat er geen nieuwe firmware is, hoe kan dit? :?
toestel is verder gewoon simlock vrij

* Misschien volgende keer eventjes het topic lezen :| is al tal malen besproken

[ Voor 25% gewijzigd door Ginz op 07-01-2008 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6sic6
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-10-2022
Hello,

Ik heb wat opgezocht in dit topic, maar vond niet echt een antwoord op mijn vraag, dus: here i go:

Ik ben van plan om mezelf een N95 8Gb aan te schaffen. Spijtig genoeg zijn ze hier in België (los) verschrikkelijk duur. Dus viel m'n oog op ebay >:) . Ik kan een toestel voor heel wat minder geld naar hier laten overkomen (HongKong) met factuur en al. Ik heb al vernomen dat het niets uitmaakt of je toestel een andere taalsetting heeft, je kan dit gewoon updaten en het probleem is verholpen (correct me if i'm wrong). Dus op dat vlak maakt het me al niets uit, na de update werkt het zoals een toestel van hier (toch ?).

Nu komen de vragen:
  • Wat met de douane ? Op de site staat dat het wordt verscheept als 'gift' om dat te onzeilen, maar ik las hier in het topic dat iemand er toch iets over schreef ...
  • Wat met de garantie ? Kan ik simpelweg hier in een NSP binnenstappen indien er iets mis is met het apparaat ?
Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 17:47:
ik lees dat er een nieuwe firmware update is, heb nu zelf 11.0.0.26 op mijn n95 8gig, maar als ik de software updater gebruik krijg ik de melding dat er geen nieuwe firmware is, hoe kan dit? :?
toestel is verder gewoon simlock vrij
Je telefoon is kennelijk gebranded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:15:
[...]

ik denk dat hij dezelfde als ik heb "de Benelux versie"
even de code veranderen naar euro 2;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Voor wie niet kan wachten op ShutUp!:

http://symbianblog.com/index.php/flipsilent/

De app is gratis, alleen de unsigned versie is via andere kanalen te verkrijgen (zoals die zelf meld). Alleen kon ik nog geen link vinden naar een forum of plek waar geen warez is :P

Moet als het goed is op de phonememory geinstalleerd worden en moet gesigned worden als ik het goed begrijp

[ Voor 20% gewijzigd door Mau_Maus op 06-01-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:38:
[...]

ik denk dat hij dezelfde als ik heb "de Benelux versie"
even de code veranderen naar euro 2;)
Het probleem is impel op te lossen door een NSP te laten upgraden. IK had ook een Vodafoen iets en kon ook niet upgraden na een bezoekje bij de NSP was ie ook simlockvrij en voorzien van de nieuwste versie.Het kost naar gelang de NSP een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
6sic6 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:12:
Hello,

Ik heb wat opgezocht in dit topic, maar vond niet echt een antwoord op mijn vraag, dus: here i go:

Ik ben van plan om mezelf een N95 8Gb aan te schaffen. Spijtig genoeg zijn ze hier in België (los) verschrikkelijk duur. Dus viel m'n oog op ebay >:) . Ik kan een toestel voor heel wat minder geld naar hier laten overkomen (HongKong) met factuur en al. Ik heb al vernomen dat het niets uitmaakt of je toestel een andere taalsetting heeft, je kan dit gewoon updaten en het probleem is verholpen (correct me if i'm wrong). Dus op dat vlak maakt het me al niets uit, na de update werkt het zoals een toestel van hier (toch ?).

Nu komen de vragen:
  • Wat met de douane ? Op de site staat dat het wordt verscheept als 'gift' om dat te onzeilen, maar ik las hier in het topic dat iemand er toch iets over schreef ...
  • Wat met de garantie ? Kan ik simpelweg hier in een NSP binnenstappen indien er iets mis is met het apparaat ?
Alvast bedankt !
Wat betreft versturen als Gift heb ik zelf de nare ervaring gehad dat de douane niet vertrouwde dat het een Gift was of iets onder een bepaald bedrag, gebeurt ook weleens. Gevolg een aanslag op deurmat met als nog de heffing te betalen. Ik vermoed zelf dat de verzender van het pakketje destijds bekend was hier dus als je geluk heb kun je het altijd proberen. Het is af te wegen of de kosten met heffing er boven op voor jouw nog steeds voordelig zijn dan zou ik het gewoon doen.

Garantie heb je bij mijn weten wereldwijd dus moet geen probleem opleveren, als je maar aankoop bon hebt en waar die vandaan komt moet niet zoveel uitmaken. Wellicht dat een NSP er moeilijk over doet, leg verhaal uit of ga naar een ander NSP

Een vertrouwens dingetje is het als je het door iemand in NL laat halen/bestellen voor je en het op die manier regelt
Mau_Maus schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:51:

De app is gratis, alleen de unsigned versie is via andere kanalen te verkrijgen (zoals die zelf meld). Alleen kon ik nog geen link vinden naar een forum of plek waar geen warez is :P

Moet als het goed is op de phonememory geinstalleerd worden en moet gesigned worden als ik het goed begrijp
Is Samir toch beetje laat met zijn app. Leuk dat ie heeft laten zien maar een ander is hem voor lijkt me

p.s.: Dat andere kanalen verkrijgen zie ik niet zo 123 staan bij zijn bericht, wat ik wel zie staan is hem een mail sturen voor het verkijgen van de software en zelf signen, zojuist gedaan dus ;)

Afbeeldingslocatie: http://img227.imageshack.us/img227/9580/evilfm4.jpg Watch me , I'm Evil >:) (Mau_Maus ziet ook alles ;) )

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 06-01-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:15:
[...]

Bij mij hetzelfde prbleemhoor, software updater ziet geen update :?

heb mijn 8gig gewoon in Nederland bestelt, unbranded en simlockvrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:22:
[...]

Bij mij hetzelfde prbleemhoor, software updater ziet geen update :?

heb mijn 8gig gewoon in Nederland bestelt, unbranded en simlockvrij :)
Zoals ik al zei: je hebt de Benelux versie, je moet deze even veranderen naar de euro2 versie.
En dan kan je net als ik gewoon de nieuwe fw er op zetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaSteiL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 14:21
Weet iemand of je het uit kan zetten dat om het hele en halve uur de verlichting tijdelijk aan gaat?
Erg irritant omdat ik overdag denk dat ik iets van een email of sms heb en 's avonds word ik er nog wel eens wakker van (slaap erg licht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
WaSteiL schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:51:
Weet iemand of je het uit kan zetten dat om het hele en halve uur de verlichting tijdelijk aan gaat?
Erg irritant omdat ik overdag denk dat ik iets van een email of sms heb en 's avonds word ik er nog wel eens wakker van (slaap erg licht).
Zal wel de oplader zijn... Gaat normaal niet automatisch aan dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die van mij springt idd ook om de zoveel tijd aan als hij aan de oplader ligt, anders dus niet. :Y)

Als ie niet aan de opladert hant, dan moet het een van de programma's zijn die op de achtergrond draait.

[ Voor 35% gewijzigd door pven op 06-01-2008 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Als de accu vol is dan licht-ie even op ja. Maareh, leg de mobiel dan gewoon op de kop.. Wel uitkijken voor krassen op de front-cam-cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Fuzzillogic schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:57:
Als de accu vol is dan licht-ie even op ja. Maareh, leg de mobiel dan gewoon op de kop.. Wel uitkijken voor krassen op de front-cam-cover.
Het zal wel een samenloop zijn van dingen. Zowel aan de oplader als een app op de achtergrond die zorgt dat ie steeds een beetje moet opladen.

Want er is eerder wel is een verhaal geweest dat ie om de zoveel tijd weer gaat opladen. Klopt als die net teveel stroom verbuikt dat ie dat niet inhaald met opladen. Maar dat heb ik gelukkig nooit gehad. Anders zou ik er 's nachts ook gek van worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 06-01-2008 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand zijn N95 8GB al eens opengemaakt? Heb geprobeerd met borsteltje achter bovenste knopjes schoon te maken (had geknoeid!). Volgens mij heb ik iets geraakt want verlichting schijnt nu heel anders langs de knopjes. Weten jullie wat ik geraakt zou kunnen hebben? Zit er een membraan achter de knopjes of zo? Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:36:
[...]

Zoals ik al zei: je hebt de Benelux versie, je moet deze even veranderen naar de euro2 versie.
En dan kan je net als ik gewoon de nieuwe fw er op zetten 8)
Ach, update zal toch ook wel voor de benelux versie komen binnenkort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Mau_Maus schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:51:

Update:

Blijkbaar mag de file zelf toch niet zomaar gepost worden. Op zijn website en in zijn mail staan tegenstrijdige berichten...

Thanks ...
..., attached is an unsigend FlipSilent file,
Please feel free to give any suggestions on how to improve it.
Also please DO NOT distribute the sis file to 3rd parties, thanks!

Dus succes met vinden ;) en mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6sic6
schumi2004 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 19:06:
[...]

Wat betreft versturen als Gift heb ik zelf de nare ervaring gehad dat de douane niet vertrouwde dat het een Gift was of iets onder een bepaald bedrag, gebeurt ook weleens. Gevolg een aanslag op deurmat met als nog de heffing te betalen. Ik vermoed zelf dat de verzender van het pakketje destijds bekend was hier dus als je geluk heb kun je het altijd proberen. Het is af te wegen of de kosten met heffing er boven op voor jouw nog steeds voordelig zijn dan zou ik het gewoon doen.
Alvast bedankt voor het antwoord!
Mmm, en deze heffing, hoeveel is die dan ? BTW ? Of nog een bijkomende kost omdat het import is ?
Ik zou het wel nog zien zitten om via iemand uit nederland het toestel te bestellen. Weet nu wel niet voor hoeveel hij (minimaal) te verkrijgen is in NL ? Dan is het maar enkel nog het toestel opsturen naar België (of ik kom het ophalen als het niet te ver is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:54:
[...]

Het probleem is impel op te lossen door een NSP te laten upgraden. IK had ook een Vodafoen iets en kon ook niet upgraden na een bezoekje bij de NSP was ie ook simlockvrij en voorzien van de nieuwste versie.Het kost naar gelang de NSP een uurtje.
dat is legaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Over de gesprekskwaliteit van mijn N95 8Gb ben ik héél tevreden. Ik heb eigenlijk nog nooit getelefoneerd met een ander toestel en zo'n helder, klaar geluid gehoord.
Ik heb mij vandaag ook heel erg zitten verbazen over de fantastisch goeie kwaliteit van de muziek (met oortjes). Deze is werkelijk kraakhelder en geen spoortje ruis te horen, zeker beter dan mijn dedicated Samsung mp3-speler! (En er zijn heel weinig toestellen waar ik geen ruis op hoor, ik denk wel dat ik over een fijn gehoor beschik.)
Ik heb wel ook beschikking over een wat oudere N95, en daar is de geluidskwaliteit van de muziek merkelijk stukken slechter, duidelijk hoorbare ruis, op het randje van verdraagzaam voor mij ...

Ik heb wel 1 probleem: ik heb een bluetooth oortje gekocht van Nokia, en in heel veel gevallen hoort de tegenpartij enkel gekraak en geruis tijdens het telefoneren. Ik moet dan de verbinding verbreken en opnieuw bellen. Soms tot 2-3 keer toe. Dit kan toch niet normaal zijn?
Bluetooth is toch geavanceerd genoeg om goeie kwaliteit audio door te sturen?
Zijn er nog mensen met die probleem of mensen die een oplossing hiervoor weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Laatst online: 10-05 02:04
6sic6 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:35:
[...]
Alvast bedankt voor het antwoord!
Mmm, en deze heffing, hoeveel is die dan ? BTW ? Of nog een bijkomende kost omdat het import is ?
Ik zou het wel nog zien zitten om via iemand uit nederland het toestel te bestellen. Weet nu wel niet voor hoeveel hij (minimaal) te verkrijgen is in NL ? Dan is het maar enkel nog het toestel opsturen naar België (of ik kom het ophalen als het niet te ver is).
Heb zelf met pakjes uit azië nog nooit last van heffingen gehad omdat zij alles per normale post zenden. Poststukken welke verzonden worden door bijvoorbeeld pakketservices als FEDeral EXpress, DHL of TNT worden wel gecontrolleerd.

Waarom struin je geen tweedehands site's af voor mensen die een N95 hebben gekregen bij een abbo terwijl ze geen N95 hoeven? Heb al betrouwbare advertenties voor 350 euro gezien. 'n Nederlandse handelssite met dat soort advertenties is bijvoorbeeld http://www.marktplaats.nl

Offtopic: zucht... zelf 650 euro betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm. Gisteren avond mijn n95 geupdated naar V15.0.015. En nu alles in het engels. Nederlands talen pakket niet meer aanwezig. Dus ook het woordenboek niet. Heeft iemand daar misschien nog een oplossing voor. Het is een unbranded toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 07:47:
Hmmm. Gisteren avond mijn n95 geupdated naar V15.0.015. En nu alles in het engels. Nederlands talen pakket niet meer aanwezig. Dus ook het woordenboek niet. Heeft iemand daar misschien nog een oplossing voor. Het is een unbranded toestel.
Moet je even je produktcode aanpassen in een die een nl talenpakket ondersteund en dan weer updaten, zie TS

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Even een simpele tip, maar ik heb er wel veel profijt van.
In het menu Weergave kun je kiezen voor 'Lettertype: klein'. Zo past er veel meer op het scherm wanneer je smst, maar ook bijvoorbeeld wanneer je door menu's bladert. Overigens leest het kleinere lettertype fijn: het voelt niet alsof je een vergrootglas nodig hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Cloudje schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:15:
Even een simpele tip, maar ik heb er wel veel profijt van.
In het menu Weergave kun je kiezen voor 'Lettertype: klein'. Zo past er veel meer op het scherm wanneer je smst, maar ook bijvoorbeeld wanneer je door menu's bladert. Overigens leest het kleinere lettertype fijn: het voelt niet alsof je een vergrootglas nodig hebt. ;)
Inderdaad, was me nog niet opgevallen dat je tekst in berichten dan ook kleiner wordt. Erg handig!

Overigens ook nog een aanpassing tegen gekomen in FW v20.0.015, de time-out spaarstand kun je nu op max 90sec zetten, was voorheen 60 sec.

Edit: flipsilent is gratis te downloaden, je zult hem alleen nog zelf moeten signen :)
klikkerdeklik

[ Voor 10% gewijzigd door digital-IMEI op 07-01-2008 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:52:
[...]
Inderdaad, was me nog niet opgevallen dat je tekst in berichten dan ook kleiner wordt. Erg handig!

Overigens ook nog een aanpassing tegen gekomen in FW v20.0.015, de time-out spaarstand kun je nu op max 90sec zetten, was voorheen 60 sec.

Edit: flipsilent is gratis te downloaden, je zult hem alleen nog zelf moeten signen :)
klikkerdeklik
Ahh gelukkig, want in zijn mail deed ie eerst nog moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6sic6
XyberBorg schreef op maandag 07 januari 2008 @ 04:01:
[...]

Heb zelf met pakjes uit azië nog nooit last van heffingen gehad omdat zij alles per normale post zenden. Poststukken welke verzonden worden door bijvoorbeeld pakketservices als FEDeral EXpress, DHL of TNT worden wel gecontrolleerd.

Waarom struin je geen tweedehands site's af voor mensen die een N95 hebben gekregen bij een abbo terwijl ze geen N95 hoeven? Heb al betrouwbare advertenties voor 350 euro gezien. 'n Nederlandse handelssite met dat soort advertenties is bijvoorbeeld http://www.marktplaats.nl

Offtopic: zucht... zelf 650 euro betaald
mmm ... zal nog zien, ben er nog niet uit. Alleszins, of ik nu een toestel hier koop, in NL of in China, het maakt niet uit he ? Hardwarematig is ie hetzelfde, en taalsetting kan worden aangepast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

6sic6 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 10:52:
[...]

mmm ... zal nog zien, ben er nog niet uit. Alleszins, of ik nu een toestel hier koop, in NL of in China, het maakt niet uit he ? Hardwarematig is ie hetzelfde, en taalsetting kan worden aangepast ?
Moet je je produktcode voor aanpassen, maar is geen probleem.
Laat je pakket versturen als "repair goods", dat werkt bij mij altijd prima.
Maar ik zou er nu ook gewoon 1 halen via marktplaats,

[ Voor 5% gewijzigd door Tha op 07-01-2008 11:31 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:16
Ik vraag het hier maar even,

Ik heb een Nokia 6120c en Windows Live Messenger werkte altijd, nu ineens krijg ik
sinds een tijdje als ik me wil aanmelden dat de service buiten dienst is, dit duur al zo,n 5 weken
weet iemand of er een nieuwe versie te downloaden is voor de Nokia 6120c :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Albert020 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:58:
Ik vraag het hier maar even,

Ik heb een Nokia 6120c en Windows Live Messenger werkte altijd, nu ineens krijg ik
sinds een tijdje als ik me wil aanmelden dat de service buiten dienst is, dit duur al zo,n 5 weken
weet iemand of er een nieuwe versie te downloaden is voor de Nokia 6120c :?
Mocht je vodafone hebben, raad ik je aan even in het MSN vodafone topic te kijken ;)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6sic6
Tha schreef op maandag 07 januari 2008 @ 11:31:
[...]

Moet je je produktcode voor aanpassen, maar is geen probleem.
Laat je pakket versturen als "repair goods", dat werkt bij mij altijd prima.
Maar ik zou er nu ook gewoon 1 halen via marktplaats,
heb hier een verkoper die de goederen standaard verzend als 'gift'. Hij zegt dat dit ook zou werken om de taksen te omzeilen. Wat denken jullie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Laatst online: 13:16
Tha schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:01:
[...]

Mocht je vodafone hebben, raad ik je aan even in het MSN vodafone topic te kijken ;)
Ik heb idd Vodafone, ik ga gelijk even kijken bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

6sic6 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:02:
[...]

heb hier een verkoper die de goederen standaard verzend als 'gift'. Hij zegt dat dit ook zou werken om de taksen te omzeilen. Wat denken jullie ?
Het blijft een gok,
wat weerhoud je er van iemand in de buurt te zoeken met een goede N95 voor weinig met bon?
gewoon ophalen, face to face regelen?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Laatst online: 15-02 13:18
Verwijderd schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 01:38:
Voor de mensen met T-Mobile PIT hier; er komt een snelheidsverhoging aan.
...
- Of je kunt zelf een SMS sturen naar het nummer 888 met de tekst 'dubbel'.
...
offtopic: thx, bounzer! _/-\o_ Goeie actie van T-mobile *O* Helpt om klant te blijven.

[ Voor 1% gewijzigd door TweakMij op 07-01-2008 12:27 . Reden: Achteraf kan altijd van alles beter. ]

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Officiële changelog voor de nieuw Nokia N95 8GB firmware:
Changes/improvements made from MCU SW 11.0.026 to version 15.0.015:

- New Features:
- Flash lite 3
- Browser:
- General stability improvements for browser
- Messaging:
- Mailbox wizard correction
- Improvements to email viewer
- Connectivity:
- Bluetooth remote volume control improvements
- WLAN connectivity improvements when power save enabled
- Improvements to WLAN connectivity
- WLAN stability improvements
- Telephony:
- MT call improvements
- Others:
- Improvements to maps startup and closing
- Music player maturity improved
- Headset stability improvements
- Correction to Chinese input in search application
- Improvements to power consumption (sleep activation)
- Improvements to memory handling in boot up
- Stability improvements to gallery
- Correction to video center thumbnail creation
- Improvements to applications installer
- Improvements to find function in music library
- Night mode improvements in Camera
- Correction to FDN (SIM initialization)
- Improvements to switch application
- Performance improvements to eMMC access
- Startup settings data updated
- Default input method changed to BPMF when using Chinese language
- Improvements to call history in call logs
- Localization corrections
Alleen voor Euro2, nog niet voor de andere productcodes

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ginz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:26:

Alleen voor Euro2, nog niet voor de andere productcodes
Nice! Daar was ik al een paar dagen naar op zoek! die is voor in de sp :9

Waar ik wel een beetje van sta te kijken is dat er op de Nokia site nog altijd niets gezegt is geworden over de nieuwe firmware.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ginz schreef op maandag 07 januari 2008 @ 12:26:

[...]
Hoe zit het eigenlijk met de e-mailclient van de 8GB? Worden IMAP-folders nou eens goed gesynchroniseerd? En heeft-ie ook nog steeds de domme bug dat je geen gebruik kunt maken van SMTP-authentication met SSL, dus dat je in feite geen SSL-encryption kunt gebruiken bij het versturen van e-mail?

En kan iemand testen of de VoIP-client nu wel werkt met Tiscali(/Telfort?) VoIP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu maar hopen dat er ook snel nieuwe firmware met Flashlite voor de normale N95 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sjengcity schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:52:
[...]

klikkerdeklik
Vermoeden al zoiets dat dit zou gebeuren hehe.
Die gozer wordt overladen door mailtjes maar dat had ie van te voren ook wel kunnen weten denk :P

p.s.: Voor diegene die nog een cer request open hebben staan bij mij. Even geduld als het kan, symbiansigned lijkt er uit te liggen. Geeft me meteen de gelegenheid een betere en nettere tutorial te maken voor hoe te signen met complete uitleg voor de apps etc. had ik al eerder willen doen maar nooit van gekomen ;)
Pagina: 1 ... 65 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.