There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Geen FUP, geen beperkingen. Binnen Nederland mag je gewoon PIT gebruiken voor je PC/laptop, zonder extra kosten. En uit de recentste berichten hier veranderdt dat niet met WnW, dus voor €0,45/maand meer krijg je de driedubbele snelheid, maar dat moet nog bevestigd worden.Leolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:06:
Als ik mijn PIT (de goedkoopste 9,50 / maand) nou aan mijn laptop hang dmv. mijn Nokia N78, worden hier extra kosten voor berekend of hoe werkt dat? Ik heb gewoon een breedbandverbinding maar heel soms klapt die eruit. Dan is het wel fijn om even voor een uurtje ergens anders op terug te kunnen vallen. En ook in de trein werkt het prima. Maar kost het iets extra's of bestaat er een soort van fair use policy?
Houd dit in dat ik mijn abonnement op kan zeggen omdat er nieuwe voorwaarden komen en de prijs omhoog gaat? Of kan ik ook mijn oude abonnement blijven gebruiken?Fuzzillogic schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:34:
[...]
Geen FUP, geen beperkingen. Binnen Nederland mag je gewoon PIT gebruiken voor je PC/laptop, zonder extra kosten. En uit de recentste berichten hier veranderdt dat niet met WnW, dus voor €0,45/maand meer krijg je de driedubbele snelheid, maar dat moet nog bevestigd worden.
Zo groot is dit topic nou ook weer niet dat je het even door kunt lezen alvorens dezelfde vragen te stellenLeolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:
[...]
Houd dit in dat ik mijn abonnement op kan zeggen omdat er nieuwe voorwaarden komen en de prijs omhoog gaat? Of kan ik ook mijn oude abonnement blijven gebruiken?

Het lijkt erop dat er geen nieuwe voorwaarden komen voor bestaande klanten, dus ook geen reden om op te zeggen, je blijft immers internetten met de prijs en voorwaarden die je hebt afgesloten.Leolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:
[...]
Houd dit in dat ik mijn abonnement op kan zeggen omdat er nieuwe voorwaarden komen en de prijs omhoog gaat? Of kan ik ook mijn oude abonnement blijven gebruiken?
wel krijg je waarschijnlijk de mogelijkheid om te upgraden naar een 0.45 duurder en sneller abo.
Als je een toestel hebt wat toch geen UMTS heeft kan je beter wachten met de upgrade, want kan ga je toch nooit sneller dan 56-64kb (GPRS)
het topic is wel groot, alleen W&W is pas van de laatste week, dus dat zijn inderdaad niet zoveel postsFuzzillogic schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:00:
[...]
Zo groot is dit topic nou ook weer niet dat je het even door kunt lezen alvorens dezelfde vragen te stellenJe blijft gewoon PIT houden, tenzij jij aangeeft dat je WnW wilt hebben.
Ik heb wel een toestel dat UMTS ondersteund. Alleen heb ik een speciaal abonnement afgesloten bij mijn toestel (halve maandlasten, een openingsaanbieding). Ik mag hier niet zomaar iets aan veranderen, dan vervalt die halvering van abo kosten. Dus eerst maar eens informeren in de winkel.Prulleman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:01:
[...]
Het lijkt erop dat er geen nieuwe voorwaarden komen voor bestaande klanten, dus ook geen reden om op te zeggen, je blijft immers internetten met de prijs en voorwaarden die je hebt afgesloten.
wel krijg je waarschijnlijk de mogelijkheid om te upgraden naar een 0.45 duurder en sneller abo.
Als je een toestel hebt wat toch geen UMTS heeft kan je beter wachten met de upgrade, want kan ga je toch nooit sneller dan 56-64kb (GPRS)
Verwijderd
Ach, ik kan er niet boos om worden, je hebt inderdaad al een mooi topic geopend
Het is in ieder geval goed bedoeld geweest
Helemaal gelijk inPrulleman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:02:
[...]
het topic is wel groot, alleen W&W is pas van de laatste week, dus dat zijn inderdaad niet zoveel posts
Verwijderd
Al met al zwaar balen dus, want voor Google Earth en wat andere zaken is 128kbps wel erg langzaam.
Raar dat de frontpage toch vermeldt dat T-mobile heeft bevestigd dat deze overgang wel mogelijk moet zijn...
Is het bij iemand inmiddels wel gelukt?
*Deze datum is precies 12 maanden na ingang van mijn huidige abonnement dat ik een maand geleden heb aangevraagd i.v.m. nummerbehoud.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 13:19 ]
Zelf heb ik PIT pas een paar maanden later 'gekocht' dan mijn abonnement, volgens mij kan ik PIT dan ook weer elke maand stopzetten (geen onderdeel van mijn jaarcontract). Zou ik per 30/9 PIT kunnen stoppen en per 1/10 WNW kunnen nemen?
Overigens denk ik dat T-Mobile pit-wnw vanzelf toe gaat staan omdat er anders HEEL veel klachten gaan komen....
Verwijderd
Misschien is het ook gewoon een kwestie van geluk/onwetendheid bij de helpdesk of iets.Rrob schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:36:
Overigens denk ik dat T-Mobile pit-wnw vanzelf toe gaat staan omdat er anders HEEL veel klachten gaan komen....
Ik heb zojuist in ieder geval mijn PIT abonnement via de telefonische klantenservice laten omzetten naar het WnW+ abo, en daar leek degene aan de andere kant van de lijn geen enkel probleem mee te hebben...

Dan wil ik ook overstappen..het scheelt wel erg veel om zo te laten liggen toch?
volgens mij gaan PIT+ klanten wel automatisch over, ik heb in het nieuwe topic een scan van een brief voorbij zien komen.Leolinedance schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:41:
Ik had begrepen dat PIT nu automatisch 384 Kbps / 64 Kbps wordt? Dat is dus niet zo?
Dan wil ik ook overstappen..het scheelt wel erg veel om zo te laten liggen toch?
Bij PIT klanten gaat dit duidelijk niet automatisch, (als het uberhaubt al mogelijk is......)
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Omzetting ging via bellen naar klantenservice zakelijk, wachttijd 5 minuten. Omzetting bleek geen probleem werkte na een kwartier.
S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB
Ik heb gebeld met dezelfde klanten service, en die kon mijn PIT ook omzetten naar WnW. De meneer was wel verplicht om mij in te lichten over de snellere 1Mbit varient voor 15 euro...JeeVee schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:57:
PIT met Flex20 zakelijk omgezet naar hogere snelheid
Omzetting ging via bellen naar klantenservice zakelijk, wachttijd 5 minuten. Omzetting bleek geen probleem werkte na een kwartier.Haalde op mijn thuisadres eerst ca 115kb nu 180-190kb bij ontvangst met een a twee streepjes. Niet slecht bijna een verdubbeling.
. Begint nu wel leuk te worden mobiel internetten!
Verder geïnformeerd hoe het zat met voorwaarden om de telefoon te verbinden met mijn computer. Dit was zeker mogelijk en paste binnen de voorwaarden.
Ik ben zeer tevreden
Verwijderd
Ik weet namelijk wel welke ik heb afgesloten, en klantenservice weet het ook wel, maar ergens heb ik er een beetje rotgevoel over, dat ik wel kan internetten, maar nergens iets terug kan vinden zoals bij orange World wel het geval was.
Verwijderd
http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/homepage.aspxVerwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:58:
Kun je ergens zien over welke data abbonement je bezit, ik kan het namelijk nergens vinden, of zie je dat pas op je factuur?
Ik weet namelijk wel welke ik heb afgesloten, en klantenservice weet het ook wel, maar ergens heb ik er een beetje rotgevoel over, dat ik wel kan internetten, maar nergens iets terug kan vinden zoals bij orange World wel het geval was.
Rechtsboven onder "persoonlijke overzicht" op "Log in" klikken. Waarschijnlijk moet je nog een account aanmaken.
Vandaag gebeld of het mogelijk was mijn pit abbo om te zetten naar WnW. Dat wist ze niet zeker, want het systeem lag vandaag plat dus kon ze het niet nakijken.. Het was wel mogelijk om mijn pit over te zetten naar WnW+ ...
Morgen word ik als het goed is teruggebeld, dus ik zal even laten weten wat ze tegen mij zeggen..
Ik had wel 1200 gebeld, en daarna 4, 4 getoetst (Datadiensten).
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
[ Voor 97% gewijzigd door Leolinedance op 05-09-2008 14:06 ]
Wat een onzin zeg!Chagrijnige vrouw:"Ja, ik zou u wel om kunnen zetten, maar niet vandaag!"
ik: "Waarom niet dan?"
Chagrijnige vrouw: "Omdat u op de 5e van de maand uw belminuten krijgt!"
ik: "ohhh, natuurlijkKun u het dan klaarzetten voor morgen?"
Chagrijnige vrouw: "Nee, dan werk ik niet"
ik: "mijn sms bundel aanpassen zal dus ook wel niet lukken?"
Chagrijnige vrouw: "Inderdaad"
ik: "Ok, bel ik morgen terug.."

Leuk is dat....Leolinedance schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:05:
Ik heb net gebeld om me om te laten zetten naar WnW. Eerst een kwartier in de wacht. Vervolgens een chagrijnige mevrouw aan de telefoon:
[...]
Wat een onzin zeg!
Ik heb ook geupdate, van PIT naar Web'n'Walk; ik heb ook twee keer optie 4 gekozen, kreeg ik een vent van de datadiensten aan de lijn, gevraagd of hij dat voor me om kon zetten, hij zegt: ja hoor. Het is al gebeurd, over een halfuurtje je telefoon even uit- en aanzetten; en voila ik heb nu inderdaad Web'n'Walk
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Ik kreeg gisteren bij poging 4 te horen dat het probleem van niet kunnen omzetten alleen bij SIM Only klanten is.ijskonijn schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:11:
[...]
Leuk is dat....
Ik heb ook geupdate, van PIT naar Web'n'Walk; ik heb ook twee keer optie 4 gekozen, kreeg ik een vent van de datadiensten aan de lijn, gevraagd of hij dat voor me om kon zetten, hij zegt: ja hoor. Het is al gebeurd, over een halfuurtje je telefoon even uit- en aanzetten; en voila ik heb nu inderdaad Web'n'WalkKan het hier alleen nog niet uittesten wat op m'n werk heb ik geen HSDPA bereik
in TM shops zouden ze via het oude systeem dit wel direct kunnen doen.
Verwijderd
Klopt, vanmiddag gedaan. Werkt prima en is meteen verwerkt. Zie ook het wnw topic.Prulleman schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:19:
in TM shops zouden ze via het oude systeem dit wel direct kunnen doen.
De helpdeskmedewerker vertelde mij toen dat PIT automatisch al omgezet is naar WnW standaard! Nu heb ik in mijn huis geen 3(.5) G bereik, alleen GSM. Wat is de maximale snelheid die ik kan halen?
De telefoon is nu verbonden dmv. USB kabel naar de laptop. Ik haal ongeveer 6 kb/s download terwijl ik op het GSM netwerk zit. Zal dit meer zijn bij 3G?
Verwijderd
Met HSDPA ontvangst haal je ongeveer 40-45kByte/s.Leolinedance schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:41:
Ik wilde mijn PIT om laten zetten naar WnW vandaag. Nu vraagt de beste man aan de telefoon of ik het WnW Plus abonnement wil. Ik zeg nee, gewoon het standaard abonnement.
De helpdeskmedewerker vertelde mij toen dat PIT automatisch al omgezet is naar WnW standaard! Nu heb ik in mijn huis geen 3(.5) G bereik, alleen GSM. Wat is de maximale snelheid die ik kan halen?
De telefoon is nu verbonden dmv. USB kabel naar de laptop. Ik haal ongeveer 6 kb/s download terwijl ik op het GSM netwerk zit. Zal dit meer zijn bij 3G?
Zover ik begrepen heb krijg je met WnW enkel UMTS, geen HSDPA. Voor de throughput maakt het niet uit, en je zal dan ook op 384Kibit/s uitkomen. Effectief zal dat idd rond de 40KiB/s uitkomen. De latency is een ander verhaal...Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:45:
[...]
Met HSDPA ontvangst haal je ongeveer 40-45kByte/s.
Met WnW+ haalde ik gisteren 119KiB/s effectief met een latency van 92ms op laptop, via mobiel.
Is dat het maximum van HSDPA of het internet abo?Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:45:
[...]
Met HSDPA ontvangst haal je ongeveer 40-45kByte/s.
Hoeveel is het maximum van GSM? Ik denk rond de 6, nu heb ik 3G bereik en haal ik 15 kb/s. Dat zal dan ook wel meteen het maximale van mijn abonnement zijn. Dus mijn PIT is inderdaad omgezet naar WnW?
Verwijderd
Dat is de snelheid die ik met HSDPA i.c.m. mijn Web n Walk standard haal.Leolinedance schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:53:
Is dat het maximum van HSDPA of het internet abo?
Hoeveel is het maximum van GSM? Ik denk rond de 6, nu heb ik 3G bereik en haal ik 15 kb/s. Dat zal dan ook wel meteen het maximale van mijn abonnement zijn. Dus mijn PIT is inderdaad omgezet naar WnW?
Maximum van GSM weet ik niet. Theoretisch gezien moet dat ongeveer 175kbps zijn, dus 20kB/s, maar dat is in de praktijk niet haalbaar.
Als je maar 15 kB/s haalt met je WnW i.c.m. HSDPA, dan betwijfel ik of je wel bent omgezet.
Kijk simpelweg op "My T-Mobile" op de website. Als je nog niet geregistreerd bent simpelweg even registreren. Daar zie je alle informatie over je abonnement.
15 kB(yte) is (x8) 120kb(it). Je bent dus nog niet omgezet, want dat zou max 48kB / 384kb moeten hebben.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:07:
[...]
Dat is de snelheid die ik met HSDPA i.c.m. mijn Web n Walk standard haal.
Maximum van GSM weet ik niet. Theoretisch gezien moet dat ongeveer 175kbps zijn, dus 20kB/s, maar dat is in de praktijk niet haalbaar.
Als je maar 15 kB/s haalt met je WnW i.c.m. HSDPA, dan betwijfel ik of je wel bent omgezet.
Kijk simpelweg op "My T-Mobile" op de website. Als je nog niet geregistreerd bent simpelweg even registreren. Daar zie je alle informatie over je abonnement.
Of het kan zijn dat je alleen maar GSM dekking hebt en daarom terug schakelt naar GPRS
Ik zie bij My T-Mobile nog steeds Pocket Internet Totaal staan. Schandalig dat die helpdesk medewerker mij dit wijs heeft gemaakt. Ik heb het zelfs nog een keer éxtra gevraagd, of hij het zeker wist.Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:07:
[...]
Dat is de snelheid die ik met HSDPA i.c.m. mijn Web n Walk standard haal.
Nu kan ik dus voor de 3e keer bellen en weer minimaal een kwartier in de wacht en 10 minuten aan de telefoon hangen voor zo iets simpels.
Verwijderd
Gisteren waren de systemen weer ok, want nadat ik had opgehangen was het geupdate op My T-Mobile en na een reboot was het abo ook actief. (in tegenstelling tot vorige week)
ja het moet ook echt in My T-Mobile aangepast zijn, anders is de wijziging niet doorgevoerd...
Na 10 minuten werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik inderdaad gelijk had en ben ik per direct omgezet
het duurde effe maar het is dus gelukt
1 keer gebeld en het is geregeld. Hangt misschien af van welk gedeelte van de Helpdesk je aan de lijn krijgt. Bij datadiensten zouden nu wel moeten weten dat de overstap naar WnW mogelijk is.Leolinedance schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:03:
Na 4 keer bellen heb ik dan eindelijk PIT -> WnWZelfs de 4e keer vertelde de beste mevrouw aan de telefoon mij dat het niet mogelijk was om om te stappen. Nadat ik haar vertelde dat ik hier het een en ander had gelezen en dat veel mensen het al gedaan hadden zei ze dat ze het na zou kijken.
Na 10 minuten werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik inderdaad gelijk had en ben ik per direct omgezet
het duurde effe maar het is dus geluktmaar de helpdesk van T-Mobile is wel vrij waardeloos hoor..
Ik heb nu T-mobile Flex 20 en Pocket Internet Totaal. Nu zie ik hier iedereen bellen met de helpdesk om sneller internet te krijgen. Ik begrijp dat PIT hierna dan gewoon Web'n'Walk gaat heten en dat dan voor 9,95 per maand?
Kan iemand dit bevestigen?
Ohja, hoe testen jullie de snelheid? Via speedtest krijg ik 10169 K/Byte/sec en dat lijkt mij niet helemaal te kloppen
[ Voor 16% gewijzigd door Onedayflyer682 op 27-09-2008 14:23 ]
No shit. Speedtest is überhaupt geen betrouwbare test en probably wordt de boel geproxied door een host die op een stuk dikkere lijn hangt.Onedayflyer682 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:22:
Ohja, hoe testen jullie de snelheid? Via speedtest krijg ik 10169 K/Byte/sec en dat lijkt mij niet helemaal te kloppen
Ja dit is mogelijk.Onedayflyer682 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:22:
Euhm even een domme vraag want ik ben het overzicht nu kwijt.
Ik heb nu T-mobile Flex 20 en Pocket Internet Totaal. Nu zie ik hier iedereen bellen met de helpdesk om sneller internet te krijgen. Ik begrijp dat PIT hierna dan gewoon Web'n'Walk gaat heten en dat dan voor 9,95 per maand?
Kan iemand dit bevestigen?
Het testen kun je het beste met je laptop/computer doen. Zorgen dat je 3(.5)G bereik hebt en een bestand downloaden van een goede server. Dan zou je de 40 Kb/s ongeveer moeten kunnen halen.
Zie portal in mijn signature.Onedayflyer682 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:22:
Pak 'speedtest3', die vind ik betrouwbaar
Meer mensen die dit hebben met Exchange ActiveSync?
edit: opgelost
[ Voor 3% gewijzigd door wessel99 op 29-09-2008 23:18 ]
Thx.ZakHooi schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:18:
[...]
Zie portal in mijn signature.
Pak 'speedtest3', die vind ik betrouwbaar
Na één belletje Web 'n Walk geregeld, ging lekker vlot.
Snelheid met Speedtest (3 doet het niet) kom ik, met een goede verbinding, op 216 kbit.
Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.
Verwijderd
Vandaag mijn Web'n'Walk getest nij de mast in de buurt en vol HSDPA op 811 kbpsAd- schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:09:
[...]
Thx.
Na één belletje Web 'n Walk geregeld, ging lekker vlot.
Snelheid met Speedtest (3 doet het niet) kom ik, met een goede verbinding, op 216 kbit.
Bij mijn eigen thuis GPRS

Ik mag tot 1mbps downloaden de eerste 400 MB (en daar kom ik niet vlug aan) en daarna 384 kbps. W'n'W plus.
Het vrijhangen van de stick door hem te koppelen met de bijgeleverde USB verlengkabel scheeld mij gewoon 2 van de 5 strepen. Hij zakt wel eens naar 2 strepen en zonder kabel betekende dat een disconnect. Nu doet hij dat niet meer
Ook positief is dat mobiel iets beter blijkt te zijn. Ik heb laatst 18 minuten met mijn moeder aan de lijn gehangen en dat is een record! zonder disconnect en soms met vol bereik en soms 1 streepje.
Dit gaat al beter, T-mobile
Mijn Sony Ericson is sowieso net iets beter met ontvangen dan mijn oude overleden Samsung D500, maar hij heeft het 3 jaar gedaan zonder morren totdat hij vastsloeg en niets meer wilde doen (dood). Resetten, schoonmaken en nieuwe SIM mochten niet baten. Mijn Ericson is ook 3 jaar oud en heb ik gekregen, maar de batterij gaat ongelovelijk lang mee (13 dagen stand-by , 16 uur MP3 spelen of 8 uur gesprekstijd). Extender.
Heerlijk die MP3 speler op mijn al stille elektrische scooter
En handsfree ook nog, meneer agent.
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 20:26 ]
- Flex Zakelijk 20 '06
- Gratis T-Mobile Compleet
- Gratis T-Mobile Vervangservice
- Pocket Internet Totaal 2005
Begin september 2008 (dus vorige maand) ben ik een aantal dagen naar de UK geweest. Daar zat ik behoorlijk veel en vaak op mijn mobiele telefoon te internetten (via HSDPA of GPRS). Dat werkte perfect, echter na thuiskomst maakte ik me een beetje zorgen over de gemaakte kosten voor dataverkeer.
Wie schetst mijn verbazing dat er tot op heden in het geheel geen kosten voor dataverkeer zijn ingehouden (de facturen kan ik online inzien). Normaliter vallen kosten voor dataverkeer in het buitenland immers niet onder de belbundel. Is internetten voor T-mobile klanten die in de UK op vakantie zijn soms gratis (vast niet, want toen ik internette in Italië was het ook niet gratis eerder dit jaar)? Ik moet er wel bij zeggen dat ik internet via Opera Mini, want dan heb je stukken minder dataverkeer dan met de normale browser van mijn telefoon.
Verder lijkt me dat ik PIT2005 gewoon op mijn factuur moet blijven proberen te houden (want immers gratis gebruik van T-mobile hotspots).
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hier staat tekst
Verwijderd
Vorige maand heb ik WnW Standaard boven op mijn abonnement laten zetten. Echter, ik vind het geld niet de moeite waard voor die €10 per maand extra. Daarom wil ik het weer stop laten zetten, ik heb de databundel naderhand afgesloten, het zat dus niet BIJ mijn abonnement.
Maar, daar komt het... De T-Mobile klantenservice verteld me, dat ik doodleuk moet wachten tot mijn abonnement afloopt (in 2010 dus!).
Het zou toch mogelijk moeten zijn om een databundel gewoon stop te kunnen zetten, wanneer ik wil? In de voorwaarden kan ik ook niks terugvinden, of ik ("de klant") vast zit aan de dienst.
Alvast bedankt!
Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door een moderator op 24-10-2008 13:19 ]
Verwijderd
Verwijderd
Bij HI prepaid zit er een downloadlimiet op en bij die andere prepaid aanbieders wss ook.
Ik ben nogal een heavy user van T-M en heb nog nooit te maken gehad met afknijpen , waarschuwingen , of naheffingen omdat ik teveel download.
WnW pre-paid is gecapt wat prijs betreft dacht ik. En je hebt geen beperkingen aan gebruik, wat VF en KPN wel hebben/hadden.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:54:
t-mobile prepaid web en walk is wel duur zeg in vergelijking met VF PREPAID ZORGELOOS INTERNET , HI PREPAID EINDELOOS EN RABOMOBIEL PREPAID, waarom is het bij t-mobile nog steeds niet mogelijk om voor 10 euro een maand te internetten
Als het goed is, hebben ze dit duidelijk vermeld bij het activeren. Anders kun je daar nog even over doorzeiken, dat je hebt gevraagd of het er elke maand af kon en ze toen ja hebben gezegt. Wil je niet aanzetten toch liegen maargoed...beetje service mag af en toe welVerwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:42:
Goedemiddag
Vorige maand heb ik WnW Standaard boven op mijn abonnement laten zetten. Echter, ik vind het geld niet de moeite waard voor die €10 per maand extra. Daarom wil ik het weer stop laten zetten, ik heb de databundel naderhand afgesloten, het zat dus niet BIJ mijn abonnement.
Maar, daar komt het... De T-Mobile klantenservice verteld me, dat ik doodleuk moet wachten tot mijn abonnement afloopt (in 2010 dus!).
Het zou toch mogelijk moeten zijn om een databundel gewoon stop te kunnen zetten, wanneer ik wil? In de voorwaarden kan ik ook niks terugvinden, of ik ("de klant") vast zit aan de dienst.
Alvast bedankt!
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Helaas; nog steeds geen kosten gezien van mijn dataverkeer begin september in Engeland. En we zijn nu al twee facturen verder (eind september en eind oktober).Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:59:
De kosten van het bellen in het buitenland door mij (begin augustus) zijn ook pas eind september verrekend. Ik vond m'n rekening van augustus ook al aan de lage kant, dit is in september pas rechtgetrokken. dit waren overigens gesprekken, en geen data-verkeer.
[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 24-10-2008 13:02 ]
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 24-10-2008 13:19 ]
Verwijderd
Ook valt de verbinding soms helemaal weg.
Verwijderd
Precies... helemaal vervelend als je een telefoongesprek (op het balkon uiteraard!!) aan het voeren bent. Wat mij betreft zou dat niet meer mogen gebeuren met de huidige staatvan de techniek. KPN heeft er geen last van, dus nodig is het niet.Onedayflyer682 schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 11:29:
In de trein krijg ik vaak alleen GRPS snelheid, behalve wanneer je door de grote steden reist (Zwolle, Amersfoort, Utrecht).
Ook valt de verbinding soms helemaal weg.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2008 12:58 ]
Nee, in de trein valt ie tussen de grote steden altijd weg. Ik reis tussen Ede en Eindhoven via Utrecht, dat gaat ook niet altijd goed.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:18:
Hebben jullie nou echt weleens een hele treinreis van Zwolle naar Rotterdam 100% bereik en snelheden van 50kB/s en/of sneller?
Verwijderd
Als ik e-mail (chello account) wil verzenden, krijg ik de melding 'Messages could not be sent, check that you have network coverage and that your account information is correct'.
Ik heb dit geprobeerd:
-smtp.gprs.t-mobile.nl als uitgaande mailserver ingesteld, met en zonder username en wachtwoord, werkt niet.
-mail.chello.nl ingesteld, dit werkte tot voor kort wel maar nu dus niet meer.
Mijn voorkeur heeft het als het weer werkt via chello. Een collega van me heeft een T-Mobile branded Sony Ericsson Experia met web and walk (ik heb zelf PIT), ik heb aan de hand van zijn toestel alle settings nagelopen en dat komt allemaal overeen. Hij verzend wel gewoon via mail.chello.nl, zelfs zonder dat het vinkje 'server requires authorisation' aanstaat.Hoe dat werkt moet je me niet vragen, maar ik heb het zien werken (en het werkte ooit bij mij ook trouwens).
Iemand enig idee?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Je kunt wel mail verzenden op een ander apparaat (je pc bijvoorbeeld)?BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:58:
Misschien is dit het juiste topic. Ik heb sinds kort een probleem met verzenden van mail op mijn HTC Touch Cruise. Ontvangen gaat goed.
Als ik e-mail (chello account) wil verzenden, krijg ik de melding 'Messages could not be sent, check that you have network coverage and that your account information is correct'.
Ik heb dit geprobeerd:
-smtp.gprs.t-mobile.nl als uitgaande mailserver ingesteld, met en zonder username en wachtwoord, werkt niet.
Mijn voorkeur heeft het als het weer werkt via chello. Een collega van me heeft een T-Mobile branded Sony Ericsson Experia met web and walk (ik heb zelf PIT), ik heb aan de hand van zijn toestel alle settings nagelopen en dat komt allemaal overeen. Hij verzend wel gewoon via mail.chello.nl, zelfs zonder dat het vinkje 'server requires authorisation' aanstaat.Hoe dat werkt moet je me niet vragen, maar ik heb het zien werken (en het werkte ooit bij mij ook trouwens).
Iemand enig idee?
Is de server niet gewoon even kaas? Probeer het morgen nog eens
Even bellen naar de helpdesk en om laten zetten naar Web 'n Walk. Het zou overigens ook goed kunnen dat dit al gebeurt is.GUZA schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 14:32:
Tijd terug heeft tmobile de PIT snelheden verhoogt, volgens mij moest je er naar smsen maar wat zou ik moeten sms'en om in aanmerking te komen voor dubbelsnelheid en wat zijn de nieuwe snelheden eigenlijk?
[ Voor 6% gewijzigd door Leolinedance op 17-01-2009 14:50 ]
Dat duurt, net zoals PIT, tot het einde van je contractGUZA schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 17:51:
op my tmobile staat er nog PIT maar als ik naar web n walk ga dan is dat toch vrijblijven en niet gelijk voor een jaar?
Want wil in komende zomer een nieuw contract.
Bedankt voor de voorgaande berichten
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Bedenk wel dat je maandbedrag nu buiten een jaarcontract fors omhoog gaat. Dat zijn de smerige truukjes van de providers om ervoor te zorgen dat je telkens een nieuw abo afsluit met nieuwe voorwaardenGUZA schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:40:
mijn 1 jarig sim only abbo is verlopen, dus ik kan nu veranderen zonder er nog een jaar aan vast te zitten?
Want wil in komende zomer een nieuw contract.
Bedankt voor de voorgaande berichten
Is dat zo? T-mobile bied namelijk gewoon een sim only abbo aan. Enige is dat je PIT voor de volle mep per maand betaald verwacht ik.Fuzzillogic schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:40:
[...]
Bedenk wel dat je maandbedrag nu buiten een jaarcontract fors omhoog gaat. Dat zijn de smerige truukjes van de providers om ervoor te zorgen dat je telkens een nieuw abo afsluit met nieuwe voorwaarden
De waarheid is leuk, maar hoe heb je die gevonden?
PIT kun je niet meer nemen, is natuurlijk WnW geworden. En dat bedrag blijft sowieso gelijk. Momenteel kost Relax 150 €9,75 per maand, terwijl als je nu een abo neemt of verlengt, dan betaal je maar €6/maand.nsa1984 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 20:04:
[...]
Is dat zo? T-mobile bied namelijk gewoon een sim only abbo aan. Enige is dat je PIT voor de volle mep per maand betaald verwacht ik.
Nee, dit is niet waar. PIT en WnW zijn (op een paar centen na volgens mij) net zo duur. Er zitten ook geen addertjes onder het gras, alles blijft verder zoals het was.Fuzzillogic schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:40:
[...]
Bedenk wel dat je maandbedrag nu buiten een jaarcontract fors omhoog gaat. Dat zijn de smerige truukjes van de providers om ervoor te zorgen dat je telkens een nieuw abo afsluit met nieuwe voorwaarden
Ik heb al sinds 2003 een sim only 450 voor 25 Euro per maand.T-mobile mag niks aan de prijs en voorwaarden veranderen zolang ik niet vernieuw of verleng.Fuzzillogic schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:40:
[...]
Ik heb geen startminuut , dus 0,055 cent per minuut , buiten de bundel 0,11 cent (dan wel een starttarief van 0,05 cent per gesprek).
Mijn pit plus van 19,50 Euro heeft de zelfde snelheid en tv kijken als de huidige web and walk plus van 14,95 Euro maar na 2 Gb te hebben gedownload gaat mijn snelheid niet terug van 1024 kbps naar 384 kbps.
De huidige web and walk plussers kunnen wel weer voor 5 Euro 1024 terug krijgen voor de volgende 2 Gb download (of gewoon wachten tot de volgende maand dan begin je ook weer met 1024 download snelheid voor de eerste 2 Gb).
Verwijderd
(off topic)webmail schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 11:08:
[...]
Ja erg irriIk gebruik in mijn auto mijn telefoon voor flits- en trajectcontroles, en dat applicatie loopt 'vast' als de verbinding weg valt... tijdens een ritje van rotterdam naar hilversum en terug gebeurd dat toch wel heel erg vaak
Nu niet meer! vanaf versie 0.9.92 is de internetlaag van TrackerTag een stuk verbeterd, en loopt ie niet meer vast.
Snelheid is nog wel capped maar nog steeds een mooie 47 kB/s
Latency weet ik zo niet, dat zat niet bij de test inbegrepen en die van dslreports issie te snel voor..
Weet iemand een betrouwbare test voor op de telefoon?
En wat staat er op je factuur? PIT+ 2006?janzeeschuimers schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:25:
[...]
Mijn pit plus van 19,50 Euro heeft de zelfde snelheid en tv kijken als de huidige web and walk plus van 14,95 Euro maar na 2 Gb te hebben gedownload gaat mijn snelheid niet rerug van 1024 naar 384.
Ik wil graag welen of de afwezigheid van de limiet bij de PIT+ 2006 versie ook geldt.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Bovenstaand probleem is nog steeds niet opgelost helaas. Ik heb tot nu toe nog het volgende geprobeerd:BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 november 2008 @ 14:58:
Misschien is dit het juiste topic. Ik heb sinds kort een probleem met verzenden van mail op mijn HTC Touch Cruise. Ontvangen gaat goed.
Ik heb dit geprobeerd:
Iemand enig idee?
-WM6.1 upgrade (officieel HTC)
-WM6.1 mail fix van Microsoft (http://www.microsoft.com/...ad7fb7a&displaylang=en&tm).
-diverse SMTP servers (T-mobile, Gmail, Chello)
Hij gaat verzenden, dat duurt ook even, en dan gaat ie mail ontvangen. Als hij helemaal klaar is met deze acties dan verschijnt de melding "Messages could not be sent, check that you have network coverage and that your account information is correct" en that's it. Onderin de status bar verschijnt nog een paar seconden de melding 'error synchronising'. Hij verbind via T-Mobile internet (automatisch opgehaalde instellingen). Internet en alles werkt prima. Mail ophalen werkt goed. Alleen verzenden dus niet.
Ik heb ook al een paar keer met T-Mobile contact gehad. Vorige week een SMS ontvangen dat de problemen opgelost zouden moeten zijn maar dat zijn ze dus niet. Zodra ik thuis op Wifi zit en ik probeer mail te verzenden via mijn chello account, vliegen ze de outbox uit. Ik ben er bijna klaar mee eigenlijk. Het lijkt haast alsof het niet werkt zodra hij verbindt via T-Mobile PIT, waardoor ik geneigd ben te denken dat het probleem bij T-Mobile ligt.
Wat doe ik verkeerd (als ik al iets verkeerd doe)?
Ik gebruikte eerst de gprs.tmobile, en kon niet via Wifi email versturen. Nu gebruik ik de one.com server, en die doet het via beide.
Verwijderd
Dat je niet zomaar de SMTP vanaf een ander netwerk kunt gebruiken is juist zeer wenselijk en ik denk niet dat T-Mobile er ook maar iets mee te maken heeft. Probeer het eens met SMTP met authentication bij one.com, en sowieso over een encrypted lijn (TLS/SSL).Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:21:
Ik vind het belachelijk dat T-mobile het gebruik van SMTP-servers beperkt. Bij mij werkt het verzenden van mails via de server van one.com niet over het mobiele netwerk van T-Mobile, en de T-Mobile smtp-server werkt niet over mijn WLAN.
Ook de T-mobile smtp.gprs.t-mobile.nl server wil niet happen, zelfde error.
Verwijderd
Ik zie niet in waarom dat wenselijk is. De servers die ik gebruik (one.com en GMX) zijn vanaf alle netwerken bereikbaar omdat hun maildiensten niet gekoppeld zijn aan een ISP(-netwerk). Als ik nu bij familie op visite ben en via hun WLAN een mail wil versturen moet ik de smtp-gegevens wijzigen omdat de smtp-server van t-mobile alleen via hun eigen netwerk functioneert. Thuis wil ik ook mijn WLAN gebruiken. Ik heb dus noodgedwongen al mijn mailaccounts dubbel op mijn telefoon. 1x voor gebruik via het mobiele netwerk van t-mobile en 1x voor gebruik via WLAN. Dit is heel omslachtig omdat ik steeds moet opletten met welke account ik een mail verstuur, afhankelijk van mijn huidige verbinding.Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 12:40:
[...]
Dat je niet zomaar de SMTP vanaf een ander netwerk kunt gebruiken is juist zeer wenselijk en ik denk niet dat T-Mobile er ook maar iets mee te maken heeft. Probeer het eens met SMTP met authentication bij one.com, en sowieso over een encrypted lijn (TLS/SSL).
Wat het nog gecompliceerder maakt is dat ik bijvoorbeeld een mail ontvang op het profiel waarvan de SMTP-server van One.com is ingesteld, maar ik kan niet antwoorden omdat ik niet in de buurt van een WLAN ben, en ik in Windows Mobile nog geen optie heb gevonden om het profiel waarmee ik wil antwoorden kan kiezen. Ik moet dus elke keer als ik buiten het bereik van mijn WLAN kom de 'auto-check' van de account die is ingesteld op WLAN-gebruik uitschakelen.
Ik zou natuurlijk alles via T-mobile kunnen doen, maar via WLAN werkt een stuk vlotter, en ik woon nu in een grensdorp waar ik uitsluitend Belgische netwerken ontvang. De auto-check voor e-mail werkt dan niet, en als je toch je mail gaat ophalen ontvang je een enorme rekening voor datagebruik.
One.com ondersteunt geen SSL voor de verbinding met hun SMTP-server. GMX ondersteunt dit wel, maar ook dat werkt niet. T-mobile blokkert alle communicatie met SMTP-servers van derden. Misschien dat niet-standaardpoorten wel werken, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat One.com en GMX hun poorten gaan aanpassen.
Wat dacht je van spam? Open relays enzo.Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 14:28:
[...]
Ik zie niet in waarom dat wenselijk is.
Voor mij zou dat reden genoeg om de dienst op te zeggenOne.com ondersteunt geen SSL voor de verbinding met hun SMTP-server.
Da's niet waar, want ik gebruik gewoon IMAP en SMTP (MET authentication, anders werkt het niet, duhh) naar mijn eigen e-mail-provider via WnW+. Werkt prima. Geef nou gewoon ook bij de SMTP-instellingen je accountgegevens eens op. De kans is groot dat het dan gewoon werkt.GMX ondersteunt dit wel, maar ook dat werkt niet. T-mobile blokkert alle communicatie met SMTP-servers van derden. Misschien dat niet-standaardpoorten wel werken, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk dat One.com en GMX hun poorten gaan aanpassen.
Verwijderd
Daar heb je gelijk in. Ter compensatie zou het mooi zijn als T-Mobile zijn eigen smtp server ook vanuit andere netwerken toegankelijk maakt. Spam versturen via hun smtp-server is niet mogelijk als ze er gewoon een wachtwoord op zouden zetten.Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:53:
[...]
Wat dacht je van spam? Open relays enzo.
Alle smtp-servers die ik gebruik werken uitsluitend met authentication, en toch werken ze niet via T-mobile.Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 16:53:
Da's niet waar, want ik gebruik gewoon IMAP en SMTP (MET authentication, anders werkt het niet, duhh) naar mijn eigen e-mail-provider via WnW+. Werkt prima. Geef nou gewoon ook bij de SMTP-instellingen je accountgegevens eens op. De kans is groot dat het dan gewoon werkt.
Da's balen, maar ik heb toch echt net een test-mailtje vanaf de mobiel aan mezelf gestuurd via de SMTP van m'n mailprovider (nederhost), en die komt gewoon aan... Misschien dan toch maar de helpdesk eens bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die weet wat "SMTP" en "poort" betekenen?Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:01:
[...]
Alle smtp-servers die ik gebruik werken uitsluitend met authentication, en toch werken ze niet via T-mobile.
Helpdesk is voor de tweede maal bezig met mijn probleem. Ik hoop dat ze er snel op terug komen.Fuzzillogic schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 22:16:
[...]
Da's balen, maar ik heb toch echt net een test-mailtje vanaf de mobiel aan mezelf gestuurd via de SMTP van m'n mailprovider (nederhost), en die komt gewoon aan... Misschien dan toch maar de helpdesk eens bellen en hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die weet wat "SMTP" en "poort" betekenen?
Kun je voor dit soort dingen geld terug vragen? Het werkte immers, en ineens niet meer. Wat heb je aan 3G internet als je niet eens een mailtje kunt verzenden.
[ Voor 11% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-02-2009 09:15 ]
Ligt het niet gewoon aan je telefoonBeQuietAndDrive schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 09:14:
Klopt, en dat heb ik ook al een paar keer aangegeven. Het werkt bij mijn collega (via chello) en werkte bij mij ook via chello. Nu werkt het bij mij op geen enkele mailserver meer.
[...]
Helpdesk is voor de tweede maal bezig met mijn probleem. Ik hoop dat ze er snel op terug komen.
Kun je voor dit soort dingen geld terug vragen? Het werkte immers, en ineens niet meer. Wat heb je aan 3G internet als je niet eens een mailtje kunt verzenden.
Ik heb wel inmiddels dit weinig hoopvolle verhaal gevonden, dit is inderdaad mijn probleem: http://social.microsoft.c...8-415e-ad74-8d3c426adb08/ en
[ Voor 9% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-02-2009 12:12 ]
Nog zoiets: http://forums.thoughtsmed...ser-domain-com-19572.htmlBeQuietAndDrive schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 12:11:
Kan ik eens proberen inderdaad. Via Wifi werkt het zoals gezegd wel (zelfde messaging software, gewoon de meegeleverde mailclient), kan het dan alsnog aan mijn telefoon liggen?
Ik heb wel inmiddels dit weinig hoopvolle verhaal gevonden, dit is inderdaad mijn probleem: http://social.microsoft.c...8-415e-ad74-8d3c426adb08/ en
Is er geen 3rd party email client voor windows mobile te krijgen?
3rd party mailclient, dat is misschien nog wel een idee... eens op zoek. Geen idee of dat bestaat.
[ Voor 45% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-02-2009 12:31 ]
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv