T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:
  • 141.461 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 02:10:
Ik heb PIT erbij genomen.

Kom ik er net achter dat SMTP over poort 25 niet werkt. smtp.gprs.t-mobile.nl werkt ook niet. Het enige dat werkt zijn mailaccounts waar SSL over poort 465 ondersteund wordt.

Nu moet ik voor een aantal mailaccounts een andere uitgaande server gebruiken (momenteel gmail over poort 465), waardoor de afzender niet is wat ik wil.
Bij mij werkt mail versturen wel via smtp.gprs.t-mobile.nl
Zit je toevallig niet op wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:16:
[...]

Voor mensen die netwerk problemen hebben met hun data connectie!

Wijzig het volgende (als voorbeeld Windows Mobile toestellen)

- Ga naar Settings
- Ga naar Phone op het tabblad Personal
- Ga naar het tabblad Band
- Verander de GSM/UMTS band van Auto naar GSM(900+1800)+UMTS(2100)

Naar deze wijziging hebben ik weer een stabiele verbinding (ook HSPDA)

Met dank aan: Verwijderd in "Netwerkissue's T-mobile"
Ik heb op dit moment nog een WM5 toestel maar ik begreep ook al van mensen die er last van hebben op WM6.1. De oorzaak zou liggen in de upgrade van T-Mobile ivm Iphone. Zodra mijn nieuwe telefoon er is kan ik kijken of het echt aan de telefoon ligt of aan T-mobile.

In ieder geval bedankt voor de suggestie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:18:
[...]

Bij mij werkt mail versturen wel via smtp.gprs.t-mobile.nl
Zit je toevallig niet op wifi?
Nee, ik zit op GPRS, mijn telefoon heeft geen wifi. Weet je zeker dat jouw mailclient poort 25 gebruikt?

Morgen ontvang ik waarschijnlijk mijn nieuwe telefoon, dan kan ik kijken of poort 25 daarmee wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:20:
[...]

Nee, ik zit op GPRS, mijn telefoon heeft geen wifi. Weet je zeker dat jouw mailclient poort 25 gebruikt?

Morgen ontvang ik waarschijnlijk mijn nieuwe telefoon, dan kan ik kijken of poort 25 daarmee wel werkt.
Maar wat is precies het probleem met SSL? Ik zou er niet eens over piekeren om het zonder encryptie te versturen, aangezien de encryptie van het mobiele netwerk niet bepaald krachtig is. That is, als het al gebruikt wordt, iets waar ik geen zicht noch controle over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehmm, tip kwam gewoon van de t-mobile helpdesk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-11-2024
Het wordt steeds gekker met T-mobile:Na een slechte 3g ontvangst op mijn huisadres (eerst altijd vol ontvangst) nu helemaal geen 3g ontvangst meer.
Maar ik kon toch nog via gsm/gprs het net op (wat heb je dan nog aan pit+).
Nu kan ik zelfs via gsm/gprs niet meer het web op en op plekken waar ik wel 3g heb ook niet meer.

nb.Bellen lukt nog wel.

Waar zijn ze bij T-mobile toch mee bezig?
Lezen ze deze topics soms niet:

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/26252

http://forum.pocketinfo.n...mobile-heeft-storing.html

http://forum.pocketinfo.n...erkproblemen-tmobile.html

http://forum.pocketinfo.n...le-slechtere-dekking.html

Ook al zijn er problemen communiceer het dan gewoon naar je klanten toe (het is toch een teleCOMMUNICATIE bedrijf) , tenminste als je ze als klant willen behouden.
Ik heb zelfs het idee dat de klantenservice niet op de hoogte wordt gehouden van de huidige problemen (of ze mogen niks zeggen) , het wordt tijd dat de opta hier eens een keer iets aan probeert te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:33
Ze hebben wel een soort waarschuwing gegeven:

nieuws: T-Mobile waarschuwt voor netwerkstoringen door fusie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
http://webwereld.nl/artic...-met-tv-op-de-mobiel.html

384Kibit/s down en 64Kibit/s up voor PIT?! Nice! Daarmee wordt wellicht VoIPen ook een optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:22

XanderDrake

Build the future!

Fuzzillogic schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:15:
http://webwereld.nl/artic...-met-tv-op-de-mobiel.html

384Kibit/s down en 64Kibit/s up voor PIT?! Nice! Daarmee wordt wellicht VoIPen ook een optie!
http://tweakers.net/nieuw...voor-mobiel-internet.html

Frontpage heeft het ook over de "upgrades".

Sorry negeer de volgende regel:
:o :o :o _/-\o_ _/-\o_ 8)7 8)7 8)7 O+ O+ O+ O+ :*) :*) :*) 8) 8) 8) *O* *O* :D :D :D

Hier zit ik echt al 4 jaar op te wachten. En de dag is eindelijk gekomen :D :'( :D :'( :D :'(

Maar! Worden de huidige PIT's geupgrade naar Web 'n Walk Standard?
Wie heeft het verlossende woord?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of check natuurlijk het artikel op de frontpage.

De nieuwe PIT plus kost straks nog maar 15 euro en is met 1 Mbps/384kbps behoorlijk snel. Leuke bijkomstigheid zijn de tv-zenders over UMTS. Ik ga voor de resterende maanden waarschijnlijk m'n data-abo wel upgraden. :)

@Xanderdrake:
Zo gaat Pocket Internet Totaal voortaan door het leven als Web'n'walk Standard en wordt de snelheid opgeschroefd naar 384Kbps.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2008 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Hmm, WnW+ kost €15/maand voor 1Mibit/s, maar het Laptop-abo kost €20/maand voor dezelfde 1Mibit/s, maar met lagere limiet EN geen TV?!
Ik vrees dat de voorwaarden aangepast gaan worden, en dat WnW gaat betekenen dat je dat abo "niet op je laptop/niet voor VoIP" mag gebruiken. Nou heb ik net een nieuw abo, dus mij raakt het voorlopig niet, but it would suck HARD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:33

DDX

nice alleen beetje onduidelijk wat dat 'Laptop Economy' nou voor extra's bied tov 'Web'n'walk plus' ?
(lijkt in het overzicht alleen maar duurder voor minder?)

edit: spuit11 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door DDX op 25-08-2008 14:31 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:22

XanderDrake

Build the future!

Fuzzillogic schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:28:
Hmm, WnW+ kost €15/maand voor 1Mibit/s, maar het Laptop-abo kost €20/maand voor dezelfde 1Mibit/s, maar met lagere limiet EN geen TV?!
Ik vrees dat de voorwaarden aangepast gaan worden, en dat WnW gaat betekenen dat je dat abo "niet op je laptop/niet voor VoIP" mag gebruiken. Nou heb ik net een nieuw abo, dus mij raakt het voorlopig niet, but it would suck HARD!
And It Would Be Very Difficult To Check.

Denk ik tenminste.
Mooi :)
Ik zie het wel als terug kom van vakantie.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:36

netblade

Sunrise

Hmm ik hoop dat je via je mobiel op je laptop gebruik kunt blijven maken, anders wordt dat helaas een minpunt van T-Mobile.
TV op mn mobiel zie ik wel zitten, had al het idee dat T-Mobile wat ging doen met de overeenkomt die Orange had met diverse kanalen.

Maandag maar eens bellen of mijn PIT+ omgezet kan worden naar een wnwplus abo.

Update; Net even gebeld en volgens de helpdesk is het mogelijk om volgende week maandag over te stappen als pit+ klant.

Ik ben benieuwd wat de voorwaarden zijn, de helpdesk wist niet of er iets ging veranderen wat dat betreft.

[ Voor 25% gewijzigd door netblade op 25-08-2008 16:05 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Als de oude voorwaarden vervallen en de nieuwe van kracht zijn, mag je toch je abonnement opzeggen? De upgrade is erg mooi hoor, maar ik heb de afgelopen half jaar mijn PIT+ abonnement misschien maar 5 keer gebruikt. Dus als ik het op zou kunnen zeggen met deze voorwaarde-verandering, dan ga ik dat wel doen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
HellBeast schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:18:
Als de oude voorwaarden vervallen en de nieuwe van kracht zijn, mag je toch je abonnement opzeggen? De upgrade is erg mooi hoor, maar ik heb de afgelopen half jaar mijn PIT+ abonnement misschien maar 5 keer gebruikt. Dus als ik het op zou kunnen zeggen met deze voorwaarde-verandering, dan ga ik dat wel doen.
Ik vermoed van niet gezien het antwoord van de klantenservice, PIT+ kan omgezet worden naar WnW+, dat duidt al op het feit dat het omgezet kan worden, maar dat dat dus niet per definitie gebeurt (zo lees ik het in ieder geval, of zo begrijp ik het). Dat zou dus betekenen dat je zelf de keuze krijgt om het te veranderen, als je sneller internet wil dan zet je je PIT om naar WnW en dan heb je sneller internet, maar dan ga je wel akkoord met de wijziging. Ben je het er niet mee eens, dan behoud je PIT en dan behoud je je langzamere internet. Eigenlijk slim van T-Mobile als ze zoiets doen: dan ga je heus wel over naar WnW en dus ga je akkoord met de voorwaarden.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

HellBeast schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:18:
Nee je kunt er ook voor kiezen je huidige abo te houden. Ik hoop alleen dat als er nieuwe voorwaarden zijn ik nog steeds mijn telefoon met m'n laptop mag blijven gebruiken. (Niet dat ik dat laat mocht dat toch veranderd worden maargoed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik zit ook stiekem te hopen dat we een zelfde situatie krijgen als bij Wijziging tarief Telfort Klantenservice:> Opzegging mogelijk . (als in: tariefverhoging van 45 cent op het PIT abo). Al is me daar niet helemaal duidelijk waarom er precies opgezegd mag worden. In de Algemene Voorwaarden van T-Mobile staat duidelijk vermeldt onder kopje 7.2 (link naar AV: http://www.t-mobile.nl/Gl...en/03_0520_av_Abonnee.pdf ), dat T-Mobile gerechtigd is om haar tarieven te veranderen.
Dan zou mijn hoop al meteen de grond in geboord zijn?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Sp!tF!re schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:29:
[...]

Ik vermoed van niet gezien het antwoord van de klantenservice, PIT+ kan omgezet worden naar WnW+, dat duidt al op het feit dat het omgezet kan worden, maar dat dat dus niet per definitie gebeurt (zo lees ik het in ieder geval, of zo begrijp ik het). Dat zou dus betekenen dat je zelf de keuze krijgt om het te veranderen, als je sneller internet wil dan zet je je PIT om naar WnW en dan heb je sneller internet, maar dan ga je wel akkoord met de wijziging. Ben je het er niet mee eens, dan behoud je PIT en dan behoud je je langzamere internet. Eigenlijk slim van T-Mobile als ze zoiets doen: dan ga je heus wel over naar WnW en dus ga je akkoord met de voorwaarden.
M.a.w., om laten zetten naar het nieuwe, dan scheelt het me nog wel 5 euro. ;)

ben benieuwd of je dan meteen een 2 jaarscontract moet afsluiten ofzo..... :o

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
Ik heb pit+ voor 19,50 E per maand met een download van 384 Kbps.
Omdat ik dit al geruime tijd heb word ik na 250mb niet in snelheid terug gezet.

Bij de nieuwe abb. zie ik dat ze duidelijk onderscheid maken tussen mobiel en laptop , wat bij de oude abb. niet het geval was je mocht/mag dus je gsm als modem gebruiken en straks niet meer of je moet het laptop abb. nemen

Ik zit niet meer aan een abb. vast dus als ik wil kan ik binnen 2 maanden van mijn pit+ bundel af (ja 2 maanden want mijn spraak abb. is uit 2003 en toen was het 2 mnd in tegenstelling tot nu 3 mnd opzegtermijn van een bundel).

Wat zullen ze met de huidige pit+ abb.doen:

a.niks , prijs en snelheid laten ze zo als het nu is (dus ook nog je gsm aan je laptop hangen als modem).
of
b.snelheid omhoog , prijs omlaag met 5 Euro en de mogelijkheid om tv te kijken maar je mag niet meer je gsm als modem aan je laptop hangen.

Wat is wijsheid , misschien eerst de kat uit de boom kijken en tenminste zelf voorlopig nog niks veranderen.

[ Voor 3% gewijzigd door janzeeschuimers op 25-08-2008 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
HellBeast schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:38:
[...]

M.a.w., om laten zetten naar het nieuwe, dan scheelt het me nog wel 5 euro. ;)

ben benieuwd of je dan meteen een 2 jaarscontract moet afsluiten ofzo..... :o
Nee het is een bundel bij je abb. en dan geld de contractsverplichting die je nog hebt van je spraak abb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand toevallig al met T-mobile gebeld om te vragen vanaf wanneer je kan upgraden? (Zo niet, dan bel ik ze morgen zelf even. :Y))

Die 15-euro-variant vind ik zeer interessant. Het zal maar zelden tot nooit voor komen dat ik meer dan 2GB in een maand download; 1Mbit/s is dus prima. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
pven schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 21:49:
Iemand toevallig al met T-mobile gebeld om te vragen vanaf wanneer je kan upgraden? (Zo niet, dan bel ik ze morgen zelf even. :Y))

Die 15-euro-variant vind ik zeer interessant. Het zal maar zelden tot nooit voor komen dat ik meer dan 2GB in een maand download; 1Mbit/s is dus prima. :)
Vraag ze gelijk even hoe het zit met de overige voorwaarden. Als ze gelijk blijven, dan zie ik het bestaansrecht van de 2 goedkoopste varianten van het laptop-abo niet. Nou kan ik me voorstellen dat je bij die laptop-abo's ook zo'n lelijke onhandige USB UMTS-dongle krijgt, en/of een losse SIM, wat dan de meerprijs zou verklaren. Eigenlijk hoop ik dat dat het geval is, dat zou m.i. de meerprijs prima verantwoorden en tevens geen beperkingen voor de W'nW-abo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RacerII
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-03-2023
Ik denk omdat je een laptop abonnement los kan nemen , en wnw alleen icm met een telefoon abonnement/belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ja dat las ik ook op de fontpage, wnw alleen icm normaal abonnement
en laptop-e als los abonnement

er moet trouwens straks wel ff de prijs in de topic titel aanpassen (9,50 -> 9,95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Om daar meteen maar even op in te springen:
indien iemand zich geroepen voelt, mag er een nieuw deel met een verse topicstart worden geopend

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-09 22:45

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Net te laat T-Mobile, heb net vanmiddag mijn overstap naar Vodafone bevestigt...

Heb nog diverse malen gevraagd bij telefoonwinkels of er nog een snelheidsupgrade van PIT aan zat te komen, maar nee hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan een provider trouwens checken of je je telefoon als modem gebruikt? Wat maakt het überhaupt uit of een applicatie op een pc of op de telefoon zelf draait? Met m'n HTC Diamond browse ik alweer geruime tijd naar volwaardige websites. Dus pc of pda, m'n dataverkeer stijgt tóch wel. Niet dat ik dagelijks een pc op m'n pda aansluit maar die enkele keer dat adsl er uitligt, is het verd0md handig om tijdelijk via umts thuis te internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Providers zouden het kunnen zien aan bijv de user agent string van browsers. En poort 5060 is een mooie indicator van VoIP-gebruik. Of zoiets standhoudt in een rechtzaak betwijfel ik, providers mogen niet zomaar gaan packet sniffen op zoek naar dit soort zaken.

Het verschil is nogal logisch: op een PC kun je veel makkelijker veel meer data verplaatsen. Op je mobiel ga je no way zoveel surfen als op je PC; het is gewoon niet praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

Fuzzillogic schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:53:
Providers zouden het kunnen zien aan bijv de user agent string van browsers. En poort 5060 is een mooie indicator van VoIP-gebruik. Of zoiets standhoudt in een rechtzaak betwijfel ik, providers mogen niet zomaar gaan packet sniffen op zoek naar dit soort zaken.

Het verschil is nogal logisch: op een PC kun je veel makkelijker veel meer data verplaatsen. Op je mobiel ga je no way zoveel surfen als op je PC; het is gewoon niet praktisch.
met mn nokia E90 trek ik toch een mooie gig pm en dan nog ff een gig aan streaming media (winamp remote)

ik ben iig happy met de verhoging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ach gewoon alles via een vpn tunnel gooien en ze kunnen helemaal niets meer zien...
(voordeel is ook dat je geen gezeik hebt met dat domme speed manager van tmobile)

maar gok niet dat het zo'n vaart gaat lopen

[ Voor 24% gewijzigd door DDX op 26-08-2008 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

DDX schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 23:59:
ach gewoon alles via een vpn tunnel gooien en ze kunnen helemaal niets meer zien...
(voordeel is ook dat je geen gezeik hebt met dat domme speed manager van tmobile)

maar gok niet dat het zo'n vaart gaat lopen
Zelfs KPN en Vodafone zeuren er niet over, die gaan alleen over je dataverkeer miepen.
Ik verhoog gewoon volgende week en ik zie wel wat ze van plan zijn, ik denk zelf dat ze niet erg moeilijk gaan doen.
1MBit is trouwens wel fijn voor die enkele keer dat ik remote moet inloggen @ work (en hopelijk krijg ik dan als een van de laatste wel eens HSDPA, ik zit nog steeds op UMTS :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik vermoed dat je bij dat Laptop abonnement gewoon een losse simkaart krijgt met een los nummer zodat je die in je laptop kan steken (data only). Mijn laptop heeft bijv ook een HSDPA modem ingebouwd en als ik daar nu mijn 2e simkaart (van mijn gsm) in steek dan ben ik onbereikbaar op mijn mobiel als ik aan het internetten ben via de laptop zelf.

Je hoeft met zo'n 2e simkaart dan geen verbindingen meer te maken via je mobiel (bluetooth/kabel verbinding opzetten,k internet delen, internetten op de laptop). Maar gewoon laptop aan en hup connectie.

Dus waarschijnlijk is het daarom duurder (echt een losse abbonementsvorm).

[ Voor 19% gewijzigd door wessel99 op 26-08-2008 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
update van de frontpage:
Update, 20.30 uur - T-Mobile bevestigt dat de huidige Web'n'walk-klanten met een PIT-abonnement van 9,50 euro per maand niet automatisch de hogere snelheid krijgen. Wel kunnen zij aangeven gratis te willen overstappen naar het iets duurdere Web'n'walk Standard om zo de hogere snelheden te krijgen.
op de site van t-mobile staat het volgende bij "tariefplan wijzigen:
Voor alle overige bundels zoals een Sms Voordeelbundel of een Data Voordeelbundel, neem contact op met T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111 (gratis)
Verder staan de nieuwe bundels nog niet op de site van t-mobile, dus ik vraag me af of je nu al kan bellen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_K84
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-09 07:49
Omdat ik een aantal vragen had over de overstap heb ik t-mobile een mailtje gestuurd. Het blijkt NIET mogelijk te zijn om als huidige abonnee over te stappen op de nieuwe databundels. Wel positief is dat het bij de goedkope abonnementen toegestaan blijft je telefoon als modem te gebruiken. Hieronder de mails.

Beste helpdesk medewerker,

Op diverse websites is te lezen dat jullie nieuwe data-abonnementen gaan aanbieden.
Zelf ben ik hier in geïnteresseerd, omdat de snelheid een stuk hoger is dan van het huidige PIT.
Echter heb ik nog wel een paar vragen.
- Hoe verloopt het overstappen, gaat dit automatisch, of moet er contact worden opgenomen met de afdeling verkoop?
- Ik gebruik nu PIT af en toe in combinatie met mijn laptop als er geen internet beschikbaar is op een bepaalde locatie, blijft dit bij de nieuwe abonnementen ook toegestaan?

Antwoord:

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat u geintresseerd bent in de nieuwe data-bundels en heeft daar een paar vragen over. We helpen u graag verder.

U vraagt hoe het overstappen verloopt. U kunt tussentijds helaas niet overstappen van een normale Pocket Internet Totaal naar een van de nieuwe data-bundels. U kunt een nieuwe data-bundel alleen afnemen indien u uw contract vernieuwt. Dit gaat dus niet automatisch.

U geeft ook aan dat u nu Pocket Internet Totaal op uw laptop gebruikt en vraagt of dit nog steeds kan met de nieuwe data-bundels. Dit is inderdaad het geval. De gebruikswijze blijft hetzelfde.

Wij vertrouwen erop u hiermee van voldoende informatie te hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

2de mail:

Dank voor uw antwoord. Ik heb toch een vraag. Het is toch altijd mogelijk om te upgraden naar een hogere bundel? Dit is in het verleden altijd zo geweest. Alleen tussentijds stopzetten of downgraden was nooit een optie. Ik hoop dat ik de overstap kan maken, anders voel ik mij mooi bekocht met de oude snelheden waar ik dan nog anderhalf jaar mee verder moet, terwijl nieuwe klanten voor hetzelfde bedrag 3 keer zo snel kunnen.

2de antwoord:

U geeft aan dat het altijd mogelijk is geweest een Internet Voordeelbundel te verhogen en vraagt waarom dat nu niet kan. We begrijpen dat het heel erg vervelend is dat dit nu geen mogelijkheid is. Het is inderdaad altijd mogelijk geweest te upgraden naar een hogere bundel. Echter zijn dit geheel nieuwe bundels. Voor zover ons nu bekend is, blijven voor bestaande klanten de abonnementen Internet Totaal en Internet Totaal Plus bestaan en is het dus niet mogelijk over te stappen op een nieuwe data-bundel. Maar we adviseren u vanaf 1 september onze website in de gaten te houden voor meer specifieke informatie.

Hier wordt ik dus echt niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Marc_K84 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:20:
Omdat ik een aantal vragen had over de overstap heb ik t-mobile een mailtje gestuurd. Het blijkt NIET mogelijk te zijn om als huidige abonnee over te stappen op de nieuwe databundels. Wel positief is dat het bij de goedkope abonnementen toegestaan blijft je telefoon als modem te gebruiken. Hieronder de mails.

[...]

Hier word ik dus echt niet vrolijk van.
Hmm ik ook niet, aangezien ik net 2 weken in m'n nieuwe contract zit :( 1 september maar eens afwachten, en als dan nog steeds zo is dat het niet kan dan ga ik ook maar eens zeuren aan de telefoon. Ik was zelfs van plan om het abo van €15/maand te nemen, terwijl ik nu maar gewoon PIT heb van €9,50/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Marc_K84 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:20:
.......

U geeft aan dat het altijd mogelijk is geweest een Internet Voordeelbundel te verhogen en vraagt waarom dat nu niet kan. We begrijpen dat het heel erg vervelend is dat dit nu geen mogelijkheid is. Het is inderdaad altijd mogelijk geweest te upgraden naar een hogere bundel. Echter zijn dit geheel nieuwe bundels. Voor zover ons nu bekend is, blijven voor bestaande klanten de abonnementen Internet Totaal en Internet Totaal Plus bestaan en is het dus niet mogelijk over te stappen op een nieuwe data-bundel. Maar we adviseren u vanaf 1 september onze website in de gaten te houden voor meer specifieke informatie.
Ik denk dat deze helpdesk persoon amper weet waar het over gaat.... het zou een grote schande zijn als ze dit niet toestaan voor bestaande PIT klanten. Ik ga in ieder geval niet opgeven tot ik de 384 bundel heb ipv de huidige PIT

\edit
net toch maar even gebeld met de helpdesk van t-mobile. Niks wijzer geworden. De persoon die me hielp wist er niet zo veel van maar snapte het "probleem" wel. Hij heeft dit nagevraagd bij een collega die er meer van zou moeten weten (of hij is een bakje koffie gaan halen, het duurde iig lang genoeg). Er is blijkbaar nog niks bekend en ze durven geen uitspraken te doen.

Nog even afwachten tot 1 september was het advies

[ Voor 18% gewijzigd door Prulleman op 26-08-2008 15:34 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:31:
Om daar meteen maar even op in te springen:
[mbr]indien iemand zich geroepen voelt, mag er een nieuw deel met een verse topicstart worden geopend[/mbr]
Hoi, zal ik wel even voor je doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Als ik mijn PIT (de goedkoopste 9,50 / maand) nou aan mijn laptop hang dmv. mijn Nokia N78, worden hier extra kosten voor berekend of hoe werkt dat? Ik heb gewoon een breedbandverbinding maar heel soms klapt die eruit. Dan is het wel fijn om even voor een uurtje ergens anders op terug te kunnen vallen. En ook in de trein werkt het prima. Maar kost het iets extra's of bestaat er een soort van fair use policy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Leolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:06:
Als ik mijn PIT (de goedkoopste 9,50 / maand) nou aan mijn laptop hang dmv. mijn Nokia N78, worden hier extra kosten voor berekend of hoe werkt dat? Ik heb gewoon een breedbandverbinding maar heel soms klapt die eruit. Dan is het wel fijn om even voor een uurtje ergens anders op terug te kunnen vallen. En ook in de trein werkt het prima. Maar kost het iets extra's of bestaat er een soort van fair use policy?
Geen FUP, geen beperkingen. Binnen Nederland mag je gewoon PIT gebruiken voor je PC/laptop, zonder extra kosten. En uit de recentste berichten hier veranderdt dat niet met WnW, dus voor €0,45/maand meer krijg je de driedubbele snelheid, maar dat moet nog bevestigd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Fuzzillogic schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:34:
[...]

Geen FUP, geen beperkingen. Binnen Nederland mag je gewoon PIT gebruiken voor je PC/laptop, zonder extra kosten. En uit de recentste berichten hier veranderdt dat niet met WnW, dus voor €0,45/maand meer krijg je de driedubbele snelheid, maar dat moet nog bevestigd worden.
Houd dit in dat ik mijn abonnement op kan zeggen omdat er nieuwe voorwaarden komen en de prijs omhoog gaat? Of kan ik ook mijn oude abonnement blijven gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Leolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:
[...]

Houd dit in dat ik mijn abonnement op kan zeggen omdat er nieuwe voorwaarden komen en de prijs omhoog gaat? Of kan ik ook mijn oude abonnement blijven gebruiken?
Zo groot is dit topic nou ook weer niet dat je het even door kunt lezen alvorens dezelfde vragen te stellen :/ Je blijft gewoon PIT houden, tenzij jij aangeeft dat je WnW wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Leolinedance schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 14:47:
[...]

Het lijkt erop dat er geen nieuwe voorwaarden komen voor bestaande klanten, dus ook geen reden om op te zeggen, je blijft immers internetten met de prijs en voorwaarden die je hebt afgesloten.

wel krijg je waarschijnlijk de mogelijkheid om te upgraden naar een 0.45 duurder en sneller abo.
Als je een toestel hebt wat toch geen UMTS heeft kan je beter wachten met de upgrade, want kan ga je toch nooit sneller dan 56-64kb (GPRS)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Fuzzillogic schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:00:
[...]

Zo groot is dit topic nou ook weer niet dat je het even door kunt lezen alvorens dezelfde vragen te stellen :/ Je blijft gewoon PIT houden, tenzij jij aangeeft dat je WnW wilt hebben.
het topic is wel groot, alleen W&W is pas van de laatste week, dus dat zijn inderdaad niet zoveel posts

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Prulleman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:01:
[...]

Het lijkt erop dat er geen nieuwe voorwaarden komen voor bestaande klanten, dus ook geen reden om op te zeggen, je blijft immers internetten met de prijs en voorwaarden die je hebt afgesloten.

wel krijg je waarschijnlijk de mogelijkheid om te upgraden naar een 0.45 duurder en sneller abo.
Als je een toestel hebt wat toch geen UMTS heeft kan je beter wachten met de upgrade, want kan ga je toch nooit sneller dan 56-64kb (GPRS)
Ik heb wel een toestel dat UMTS ondersteund. Alleen heb ik een speciaal abonnement afgesloten bij mijn toestel (halve maandlasten, een openingsaanbieding). Ik mag hier niet zomaar iets aan veranderen, dan vervalt die halvering van abo kosten. Dus eerst maar eens informeren in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik kan er niet boos om worden, je hebt inderdaad al een mooi topic geopend :)

Het is in ieder geval goed bedoeld geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Prulleman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:02:
[...]

het topic is wel groot, alleen W&W is pas van de laatste week, dus dat zijn inderdaad niet zoveel posts
Helemaal gelijk in :) Ik dacht idd in het WnW topic te zitten. Maar dat lijkt me dan ook de logische plek voor dit soort vragen, en de link naar het WnW topic is erg recent hier neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een telefoontje van de helpdesk leertmij dat ik als PIT klant géén upgrade kan doen naar WnW. De helpdeskmedewerker had nog geen 'training' in het onderdeel gehad, maar heeft het allemaal nagevraagd. Contractswijziging kon niet, dus zou het een vernieuwing van het contract moeten worden. Dat zou inhouden dat mijn abonnement met WnW op 1-9-2009* (!!) geëffectureerd zou worden. Een beetje raar.

Al met al zwaar balen dus, want voor Google Earth en wat andere zaken is 128kbps wel erg langzaam.

Raar dat de frontpage toch vermeldt dat T-mobile heeft bevestigd dat deze overgang wel mogelijk moet zijn...

Is het bij iemand inmiddels wel gelukt?

*Deze datum is precies 12 maanden na ingang van mijn huidige abonnement dat ik een maand geleden heb aangevraagd i.v.m. nummerbehoud.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:19
Is het niet gewoon mogelijk om je PIT te beëindigen en een dag later WNW te nemen?

Zelf heb ik PIT pas een paar maanden later 'gekocht' dan mijn abonnement, volgens mij kan ik PIT dan ook weer elke maand stopzetten (geen onderdeel van mijn jaarcontract). Zou ik per 30/9 PIT kunnen stoppen en per 1/10 WNW kunnen nemen?

Overigens denk ik dat T-Mobile pit-wnw vanzelf toe gaat staan omdat er anders HEEL veel klachten gaan komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rrob schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:36:
Overigens denk ik dat T-Mobile pit-wnw vanzelf toe gaat staan omdat er anders HEEL veel klachten gaan komen....
Misschien is het ook gewoon een kwestie van geluk/onwetendheid bij de helpdesk of iets.
Ik heb zojuist in ieder geval mijn PIT abonnement via de telefonische klantenservice laten omzetten naar het WnW+ abo, en daar leek degene aan de andere kant van de lijn geen enkel probleem mee te hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
je zou denken dat ze wel even een memo rond sturen op het call center op de dag dat er een paar nieuwe abo's worden geintroduceerd... :/ :| |:(

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Ik had begrepen dat PIT nu automatisch 384 Kbps / 64 Kbps wordt? Dat is dus niet zo?
Dan wil ik ook overstappen..het scheelt wel erg veel om zo te laten liggen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Leolinedance schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:41:
Ik had begrepen dat PIT nu automatisch 384 Kbps / 64 Kbps wordt? Dat is dus niet zo?
Dan wil ik ook overstappen..het scheelt wel erg veel om zo te laten liggen toch?
volgens mij gaan PIT+ klanten wel automatisch over, ik heb in het nieuwe topic een scan van een brief voorbij zien komen.
Bij PIT klanten gaat dit duidelijk niet automatisch, (als het uberhaubt al mogelijk is......)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Pak anders gewoon 08007111 optie 4, optie4, helpdesk datadiensten, die snappen het meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

Ik heb vrijdag mijn contract verlengd (vanaf februari 2009 met gebruik van de lost & stolen regeling) en ik vroeg nog even of mijn PIT omgezet kon worden naar de nieuwe snelheden, maar de T-mobile medewerker vertelde me dat dat automatisch ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 08:22

arnoudwokke

Redacteur
Ik heb het gevraagd aan T-Mobile, nadat ik alle reacties hier las. Het antwoord? Alle klanten van PIT kunnen overstappen. Sterker nog: T-Mobile gaat het iedereen vragen: nieuws: Mobiele tv tijdelijk beschikbaar voor alle T-Mobile-klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

PIT met Flex20 zakelijk omgezet naar hogere snelheid

Omzetting ging via bellen naar klantenservice zakelijk, wachttijd 5 minuten. Omzetting bleek geen probleem werkte na een kwartier. :*) Haalde op mijn thuisadres eerst ca 115kb nu 180-190kb bij ontvangst met een a twee streepjes. Niet slecht bijna een verdubbeling. :). Begint nu wel leuk te worden mobiel internetten! :+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminair
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 09:19
JeeVee schreef op maandag 01 september 2008 @ 18:57:
PIT met Flex20 zakelijk omgezet naar hogere snelheid

Omzetting ging via bellen naar klantenservice zakelijk, wachttijd 5 minuten. Omzetting bleek geen probleem werkte na een kwartier. :*) Haalde op mijn thuisadres eerst ca 115kb nu 180-190kb bij ontvangst met een a twee streepjes. Niet slecht bijna een verdubbeling. :). Begint nu wel leuk te worden mobiel internetten! :+
Ik heb gebeld met dezelfde klanten service, en die kon mijn PIT ook omzetten naar WnW. De meneer was wel verplicht om mij in te lichten over de snellere 1Mbit varient voor 15 euro... :P

Verder geïnformeerd hoe het zat met voorwaarden om de telefoon te verbinden met mijn computer. Dit was zeker mogelijk en paste binnen de voorwaarden.

Ik ben zeer tevreden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ergens zien over welke data abbonement je bezit, ik kan het namelijk nergens vinden, of zie je dat pas op je factuur?

Ik weet namelijk wel welke ik heb afgesloten, en klantenservice weet het ook wel, maar ergens heb ik er een beetje rotgevoel over, dat ik wel kan internetten, maar nergens iets terug kan vinden zoals bij orange World wel het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:58:
Kun je ergens zien over welke data abbonement je bezit, ik kan het namelijk nergens vinden, of zie je dat pas op je factuur?

Ik weet namelijk wel welke ik heb afgesloten, en klantenservice weet het ook wel, maar ergens heb ik er een beetje rotgevoel over, dat ik wel kan internetten, maar nergens iets terug kan vinden zoals bij orange World wel het geval was.
http://www.t-mobile.nl/Persoonlijk/htdocs/page/homepage.aspx

Rechtsboven onder "persoonlijke overzicht" op "Log in" klikken. Waarschijnlijk moet je nog een account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik snap niks meer van die lui van t-mobile
Vandaag gebeld of het mogelijk was mijn pit abbo om te zetten naar WnW. Dat wist ze niet zeker, want het systeem lag vandaag plat dus kon ze het niet nakijken.. Het was wel mogelijk om mijn pit over te zetten naar WnW+ ...

Morgen word ik als het goed is teruggebeld, dus ik zal even laten weten wat ze tegen mij zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Vreemd ik ben omgezet (PIT naar WnW) om rond 14.00 uur. Ik had gebeld en de beste man deed het gelijk. Hoefde mijn telefoon alleen aan en uit te zetten en ik had sneller internet.

Ik had wel 1200 gebeld, en daarna 4, 4 getoetst (Datadiensten).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Leolinedance op 05-09-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Ik heb net gebeld om me om te laten zetten naar WnW. Eerst een kwartier in de wacht. Vervolgens een chagrijnige mevrouw aan de telefoon:
Chagrijnige vrouw:"Ja, ik zou u wel om kunnen zetten, maar niet vandaag!"
ik: "Waarom niet dan?"
Chagrijnige vrouw: "Omdat u op de 5e van de maand uw belminuten krijgt!"
ik: "ohhh, natuurlijk :? Kun u het dan klaarzetten voor morgen?"
Chagrijnige vrouw: "Nee, dan werk ik niet"
ik: "mijn sms bundel aanpassen zal dus ook wel niet lukken?"
Chagrijnige vrouw: "Inderdaad"
ik: "Ok, bel ik morgen terug.."
Wat een onzin zeg! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Leolinedance schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:05:
Ik heb net gebeld om me om te laten zetten naar WnW. Eerst een kwartier in de wacht. Vervolgens een chagrijnige mevrouw aan de telefoon:

[...]

Wat een onzin zeg! |:(
Leuk is dat....

Ik heb ook geupdate, van PIT naar Web'n'Walk; ik heb ook twee keer optie 4 gekozen, kreeg ik een vent van de datadiensten aan de lijn, gevraagd of hij dat voor me om kon zetten, hij zegt: ja hoor. Het is al gebeurd, over een halfuurtje je telefoon even uit- en aanzetten; en voila ik heb nu inderdaad Web'n'Walk 8) Kan het hier alleen nog niet uittesten wat op m'n werk heb ik geen HSDPA bereik

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ijskonijn schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:11:
[...]

Leuk is dat....

Ik heb ook geupdate, van PIT naar Web'n'Walk; ik heb ook twee keer optie 4 gekozen, kreeg ik een vent van de datadiensten aan de lijn, gevraagd of hij dat voor me om kon zetten, hij zegt: ja hoor. Het is al gebeurd, over een halfuurtje je telefoon even uit- en aanzetten; en voila ik heb nu inderdaad Web'n'Walk 8) Kan het hier alleen nog niet uittesten wat op m'n werk heb ik geen HSDPA bereik
Ik kreeg gisteren bij poging 4 te horen dat het probleem van niet kunnen omzetten alleen bij SIM Only klanten is.
in TM shops zouden ze via het oude systeem dit wel direct kunnen doen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:19:
in TM shops zouden ze via het oude systeem dit wel direct kunnen doen.
Klopt, vanmiddag gedaan. Werkt prima en is meteen verwerkt. Zie ook het wnw topic.

• Leolinedance
Ik wilde mijn PIT om laten zetten naar WnW vandaag. Nu vraagt de beste man aan de telefoon of ik het WnW Plus abonnement wil. Ik zeg nee, gewoon het standaard abonnement.

De helpdeskmedewerker vertelde mij toen dat PIT automatisch al omgezet is naar WnW standaard! Nu heb ik in mijn huis geen 3(.5) G bereik, alleen GSM. Wat is de maximale snelheid die ik kan halen?

De telefoon is nu verbonden dmv. USB kabel naar de laptop. Ik haal ongeveer 6 kb/s download terwijl ik op het GSM netwerk zit. Zal dit meer zijn bij 3G?

Verwijderd

Leolinedance schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:41:
Ik wilde mijn PIT om laten zetten naar WnW vandaag. Nu vraagt de beste man aan de telefoon of ik het WnW Plus abonnement wil. Ik zeg nee, gewoon het standaard abonnement.

De helpdeskmedewerker vertelde mij toen dat PIT automatisch al omgezet is naar WnW standaard! Nu heb ik in mijn huis geen 3(.5) G bereik, alleen GSM. Wat is de maximale snelheid die ik kan halen?

De telefoon is nu verbonden dmv. USB kabel naar de laptop. Ik haal ongeveer 6 kb/s download terwijl ik op het GSM netwerk zit. Zal dit meer zijn bij 3G?
Met HSDPA ontvangst haal je ongeveer 40-45kByte/s.

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:45:
[...]

Zover ik begrepen heb krijg je met WnW enkel UMTS, geen HSDPA. Voor de throughput maakt het niet uit, en je zal dan ook op 384Kibit/s uitkomen. Effectief zal dat idd rond de 40KiB/s uitkomen. De latency is een ander verhaal...

Met WnW+ haalde ik gisteren 119KiB/s effectief met een latency van 92ms op laptop, via mobiel.

• Leolinedance
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 15:45:
[...]

Is dat het maximum van HSDPA of het internet abo?

Hoeveel is het maximum van GSM? Ik denk rond de 6, nu heb ik 3G bereik en haal ik 15 kb/s. Dat zal dan ook wel meteen het maximale van mijn abonnement zijn. Dus mijn PIT is inderdaad omgezet naar WnW?

Verwijderd

Leolinedance schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:53:
Is dat het maximum van HSDPA of het internet abo?

Hoeveel is het maximum van GSM? Ik denk rond de 6, nu heb ik 3G bereik en haal ik 15 kb/s. Dat zal dan ook wel meteen het maximale van mijn abonnement zijn. Dus mijn PIT is inderdaad omgezet naar WnW?
Dat is de snelheid die ik met HSDPA i.c.m. mijn Web n Walk standard haal.

Maximum van GSM weet ik niet. Theoretisch gezien moet dat ongeveer 175kbps zijn, dus 20kB/s, maar dat is in de praktijk niet haalbaar.

Als je maar 15 kB/s haalt met je WnW i.c.m. HSDPA, dan betwijfel ik of je wel bent omgezet.

Kijk simpelweg op "My T-Mobile" op de website. Als je nog niet geregistreerd bent simpelweg even registreren. Daar zie je alle informatie over je abonnement.

• Prulleman
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:07:
[...]

Maximum van GSM weet ik niet. Theoretisch gezien moet dat ongeveer 175kbps zijn, dus 20kB/s, maar dat is in de praktijk niet haalbaar.

Als je maar 15 kB/s haalt met je WnW i.c.m. HSDPA, dan betwijfel ik of je wel bent omgezet.

Kijk simpelweg op "My T-Mobile" op de website. Als je nog niet geregistreerd bent simpelweg even registreren. Daar zie je alle informatie over je abonnement.
15 kB(yte) is (x8) 120kb(it). Je bent dus nog niet omgezet, want dat zou max 48kB / 384kb moeten hebben.
Of het kan zijn dat je alleen maar GSM dekking hebt en daarom terug schakelt naar GPRS

Strava

• Leolinedance
Verwijderd schreef op woensdag 10 september 2008 @ 18:07:
[...]

Ik zie bij My T-Mobile nog steeds Pocket Internet Totaal staan. Schandalig dat die helpdesk medewerker mij dit wijs heeft gemaakt. Ik heb het zelfs nog een keer éxtra gevraagd, of hij het zeker wist.

Nu kan ik dus voor de 3e keer bellen en weer minimaal een kwartier in de wacht en 10 minuten aan de telefoon hangen voor zo iets simpels.

Verwijderd

Ik heb zelf overigens niet de ervaring dat ik minstens tien minuten in de wacht sta. 5 minuten is toch wel het langste geweest eigenlijk. Evengoed had het in jouw geval na een keer al opgelost moeten zijn. Vervelend blijft het dus wel.

• Prulleman
hmmm. ik heb vorige week 3 keer gebeld en gisteren 1 keer. Alle keren was de wachttijd 15-20 minuten.

Gisteren waren de systemen weer ok, want nadat ik had opgehangen was het geupdate op My T-Mobile en na een reboot was het abo ook actief. (in tegenstelling tot vorige week)

Strava

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 09:37
Bel om 8 uur 's ochtends, dan heb je meteen iemand aan de lijn ;)
ja het moet ook echt in My T-Mobile aangepast zijn, anders is de wijziging niet doorgevoerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Na 4 keer bellen heb ik dan eindelijk PIT -> WnW :) Zelfs de 4e keer vertelde de beste mevrouw aan de telefoon mij dat het niet mogelijk was om om te stappen. Nadat ik haar vertelde dat ik hier het een en ander had gelezen en dat veel mensen het al gedaan hadden zei ze dat ze het na zou kijken.
Na 10 minuten werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik inderdaad gelijk had en ben ik per direct omgezet :)

het duurde effe maar het is dus gelukt :) maar de helpdesk van T-Mobile is wel vrij waardeloos hoor..

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
Leolinedance schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 14:03:
Na 4 keer bellen heb ik dan eindelijk PIT -> WnW :) Zelfs de 4e keer vertelde de beste mevrouw aan de telefoon mij dat het niet mogelijk was om om te stappen. Nadat ik haar vertelde dat ik hier het een en ander had gelezen en dat veel mensen het al gedaan hadden zei ze dat ze het na zou kijken.
Na 10 minuten werd ik teruggebeld met de mededeling dat ik inderdaad gelijk had en ben ik per direct omgezet :)

het duurde effe maar het is dus gelukt :) maar de helpdesk van T-Mobile is wel vrij waardeloos hoor..
1 keer gebeld en het is geregeld. Hangt misschien af van welk gedeelte van de Helpdesk je aan de lijn krijgt. Bij datadiensten zouden nu wel moeten weten dat de overstap naar WnW mogelijk is.

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:06
Euhm even een domme vraag want ik ben het overzicht nu kwijt.

Ik heb nu T-mobile Flex 20 en Pocket Internet Totaal. Nu zie ik hier iedereen bellen met de helpdesk om sneller internet te krijgen. Ik begrijp dat PIT hierna dan gewoon Web'n'Walk gaat heten en dat dan voor 9,95 per maand?

Kan iemand dit bevestigen?

Ohja, hoe testen jullie de snelheid? Via speedtest krijg ik 10169 K/Byte/sec en dat lijkt mij niet helemaal te kloppen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Onedayflyer682 op 27-09-2008 14:23 ]

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:12

BHQ

Onedayflyer682 schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 14:22:
Ohja, hoe testen jullie de snelheid? Via speedtest krijg ik 10169 K/Byte/sec en dat lijkt mij niet helemaal te kloppen :)
No shit. Speedtest is überhaupt geen betrouwbare test en probably wordt de boel geproxied door een host die op een stuk dikkere lijn hangt.

• Leolinedance
Euhm even een domme vraag want ik ben het overzicht nu kwijt.

Ik heb nu T-mobile Flex 20 en Pocket Internet Totaal. Nu zie ik hier iedereen bellen met de helpdesk om sneller internet te krijgen. Ik begrijp dat PIT hierna dan gewoon Web'n'Walk gaat heten en dat dan voor 9,95 per maand?

Kan iemand dit bevestigen?

Ja dit is mogelijk.

Het testen kun je het beste met je laptop/computer doen. Zorgen dat je 3(.5)G bereik hebt en een bestand downloaden van een goede server. Dan zou je de 40 Kb/s ongeveer moeten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Zie portal in mijn signature.
Pak 'speedtest3', die vind ik betrouwbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Heb sinds vanochtend kwart voor 10 dat ik niet meer naar de exchange server thuis kan connecten met m'n telefoon. Router al gereset, exchange server gereset, DNS gecontroleerd.. Snap er geen biet meer van.
Meer mensen die dit hebben met Exchange ActiveSync?

edit: opgelost :)

[ Voor 3% gewijzigd door wessel99 op 29-09-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

ZakHooi schreef op maandag 29 september 2008 @ 13:18:
[...]

Zie portal in mijn signature.
Pak 'speedtest3', die vind ik betrouwbaar
Thx.
Na één belletje Web 'n Walk geregeld, ging lekker vlot.
Snelheid met Speedtest (3 doet het niet) kom ik, met een goede verbinding, op 216 kbit.

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ad- schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 17:09:
[...]

Thx.
Na één belletje Web 'n Walk geregeld, ging lekker vlot.
Snelheid met Speedtest (3 doet het niet) kom ik, met een goede verbinding, op 216 kbit.
Vandaag mijn Web'n'Walk getest nij de mast in de buurt en vol HSDPA op 811 kbps :D
Bij mijn eigen thuis GPRS :/, maar hij is wel consistent.
Ik mag tot 1mbps downloaden de eerste 400 MB (en daar kom ik niet vlug aan) en daarna 384 kbps. W'n'W plus.

Het vrijhangen van de stick door hem te koppelen met de bijgeleverde USB verlengkabel scheeld mij gewoon 2 van de 5 strepen. Hij zakt wel eens naar 2 strepen en zonder kabel betekende dat een disconnect. Nu doet hij dat niet meer :)

Ook positief is dat mobiel iets beter blijkt te zijn. Ik heb laatst 18 minuten met mijn moeder aan de lijn gehangen en dat is een record! zonder disconnect en soms met vol bereik en soms 1 streepje.

Dit gaat al beter, T-mobile :)

Mijn Sony Ericson is sowieso net iets beter met ontvangen dan mijn oude overleden Samsung D500, maar hij heeft het 3 jaar gedaan zonder morren totdat hij vastsloeg en niets meer wilde doen (dood). Resetten, schoonmaken en nieuwe SIM mochten niet baten. Mijn Ericson is ook 3 jaar oud en heb ik gekregen, maar de batterij gaat ongelovelijk lang mee (13 dagen stand-by , 16 uur MP3 spelen of 8 uur gesprekstijd). Extender.

Heerlijk die MP3 speler op mijn al stille elektrische scooter _/-\o_
En handsfree ook nog, meneer agent.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Ik heb sinds 2005 of daaromtrent een Flex 20 abonnement bij T-mobile met daarbij PIT. Dit abonnement is dit jaar door mijn werkgever overgenomen. Het abonnement bestaat nu uit (omschrijvingen overgenomen uit de laatste factuur):

- Flex Zakelijk 20 '06
- Gratis T-Mobile Compleet
- Gratis T-Mobile Vervangservice
- Pocket Internet Totaal 2005

Begin september 2008 (dus vorige maand) ben ik een aantal dagen naar de UK geweest. Daar zat ik behoorlijk veel en vaak op mijn mobiele telefoon te internetten (via HSDPA of GPRS). Dat werkte perfect, echter na thuiskomst maakte ik me een beetje zorgen over de gemaakte kosten voor dataverkeer.

Wie schetst mijn verbazing dat er tot op heden in het geheel geen kosten voor dataverkeer zijn ingehouden (de facturen kan ik online inzien). Normaliter vallen kosten voor dataverkeer in het buitenland immers niet onder de belbundel. Is internetten voor T-mobile klanten die in de UK op vakantie zijn soms gratis (vast niet, want toen ik internette in Italië was het ook niet gratis eerder dit jaar)? Ik moet er wel bij zeggen dat ik internet via Opera Mini, want dan heb je stukken minder dataverkeer dan met de normale browser van mijn telefoon.

Verder lijkt me dat ik PIT2005 gewoon op mijn factuur moet blijven proberen te houden (want immers gratis gebruik van T-mobile hotspots).

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:55

Sjaak_Afhaak

Bleh!

De kosten van het bellen in het buitenland door mij (begin augustus) zijn ook pas eind september verrekend. Ik vond m'n rekening van augustus ook al aan de lage kant, dit is in september pas rechtgetrokken. dit waren overigens gesprekken, en geen data-verkeer.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag :)

Vorige maand heb ik WnW Standaard boven op mijn abonnement laten zetten. Echter, ik vind het geld niet de moeite waard voor die €10 per maand extra. Daarom wil ik het weer stop laten zetten, ik heb de databundel naderhand afgesloten, het zat dus niet BIJ mijn abonnement.
Maar, daar komt het... De T-Mobile klantenservice verteld me, dat ik doodleuk moet wachten tot mijn abonnement afloopt (in 2010 dus!).
Het zou toch mogelijk moeten zijn om een databundel gewoon stop te kunnen zetten, wanneer ik wil? In de voorwaarden kan ik ook niks terugvinden, of ik ("de klant") vast zit aan de dienst.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Nee, het ZAT niet bij je abonnement, maar als je het erbij laat zetten, komt het in je abonnement te zitten tot de oorspronkelijke looptijd van je abonnement. Je zit er nu aan vast dus. En dat staat ook gewoon vermeld als je die optie erbij neemt. Overigens is dit niet het goed topic voor WnW (zie topic waarschuwing).

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie. En de waarschuwing valt me nu pas op... Sorry daarvoor!

Gr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-mobile prepaid web en walk is wel duur zeg in vergelijking met VF Prepaid Zorgeloos Internet , Hi Prepaid Eindeloos en RaboMobiel Prepaid, waarom is het bij t-mobile nog steeds niet mogelijk om voor 10 euro een maand te internetten

[ Voor 22% gewijzigd door een moderator op 24-10-2008 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is het wel, bij een abonnement !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat had ik ook al door, ik had het over prepaid, bij abbo bestaat het al best lang, vind het dus best opvallend dat ze het niet voor prepaid aanbieden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ze de lage kosten dekken door de opbrengst van het telefoonverkeer.
Bij HI prepaid zit er een downloadlimiet op en bij die andere prepaid aanbieders wss ook.
Ik ben nogal een heavy user van T-M en heb nog nooit te maken gehad met afknijpen , waarschuwingen , of naheffingen omdat ik teveel download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:54:
t-mobile prepaid web en walk is wel duur zeg in vergelijking met VF PREPAID ZORGELOOS INTERNET , HI PREPAID EINDELOOS EN RABOMOBIEL PREPAID, waarom is het bij t-mobile nog steeds niet mogelijk om voor 10 euro een maand te internetten
WnW pre-paid is gecapt wat prijs betreft dacht ik. En je hebt geen beperkingen aan gebruik, wat VF en KPN wel hebben/hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:42:
Goedemiddag :)

Vorige maand heb ik WnW Standaard boven op mijn abonnement laten zetten. Echter, ik vind het geld niet de moeite waard voor die €10 per maand extra. Daarom wil ik het weer stop laten zetten, ik heb de databundel naderhand afgesloten, het zat dus niet BIJ mijn abonnement.
Maar, daar komt het... De T-Mobile klantenservice verteld me, dat ik doodleuk moet wachten tot mijn abonnement afloopt (in 2010 dus!).
Het zou toch mogelijk moeten zijn om een databundel gewoon stop te kunnen zetten, wanneer ik wil? In de voorwaarden kan ik ook niks terugvinden, of ik ("de klant") vast zit aan de dienst.

Alvast bedankt!
Als het goed is, hebben ze dit duidelijk vermeld bij het activeren. Anders kun je daar nog even over doorzeiken, dat je hebt gevraagd of het er elke maand af kon en ze toen ja hebben gezegt. Wil je niet aanzetten toch liegen maargoed...beetje service mag af en toe wel :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:59:
De kosten van het bellen in het buitenland door mij (begin augustus) zijn ook pas eind september verrekend. Ik vond m'n rekening van augustus ook al aan de lage kant, dit is in september pas rechtgetrokken. dit waren overigens gesprekken, en geen data-verkeer.
Helaas; nog steeds geen kosten gezien van mijn dataverkeer begin september in Engeland. En we zijn nu al twee facturen verder (eind september en eind oktober).

[ Voor 3% gewijzigd door Spotmatic op 24-10-2008 13:02 ]

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat klopt niet helemaal, HI en Vodafone prepaid hebben een FUP en geen datalimiet ! en uit eigen ervaring weet ik dat Vodafone tot nog toe niet streng is met de FUP en ik ben best een zware gebruiker, maar goed dit is offtopic dus ik hou erover op

[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 24-10-2008 13:19 ]

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv