T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten

Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste
Acties:
  • 140.847 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 176120

Ik vind dat Iphone abbo nog geeneens zo oneerlijk tegenover bestaande klanten. Hou rekening met het feit dat het voor een exclusief apparaat is (als zodanig gepromoot, en ook qua oplage, of ie goed is weet ik niet :P), en deze abbonementen worden dus ook niet op grote schaal verstrekt.

Bovendien heb je zelf getekend voor iets, er komen altijd betere dingen later, zo is het leven. Waar ik me wel in kan vinden is dat de internetsnelheid gelijk wordt getrokken, het verschil is nu wel vrij groot.

Overigens hebben jullie wel dure abbo's. Ik heb hier relax 100, met korting 9.50 per maand. Verder nog een sms bundel en ik ben klaar, dat incidentele nu.nl checken kost me nog geen 2 euro per maand.

Alhoewel, met mn nieuwe htc gaat dat wel wat omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
stefan52a schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:54:
Ik dacht voor 2 euro per MB op vakantie in Spanje is wel te doen. T-Mobile grenzeloos aanvragen dus. Echter om een of andere reden krijgen ze het niet ingesteld bij de helpdesk. Ik heb relax 100 en PIT+.
Heeft iemand hier ook de ervaring dat aanvragen van t-mobile grenzeloos niet lukt?
Zou toch moeten lukken. Ik heb zelf relax 300 + PIT. Heb het telefonisch aangevraagd en was daarna onmiddellijk werkzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ik krijg net de volgende sms:
"Beste T-Mobile klant, wees voorzichtig met mobiel internet in het buitenland. Deze kosten worden namelijk niet door uw abbonnement gedekt. Groeten T-Mobile."
Hebben meer mensen deze sms gekregen? Ik vroeg me namelijk af of ze die uit voorzorg naar iedereen sturen of alleen naar mensen met een hoog verbruik in het buitenland. Ik ben namelijk onlangs nog naar België geweest maar ik ben me er niet van bewust mobiel internet gebruikt te hebben. Ik had uit voorzorg zelfs de GPRS verbindingsgegevens verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-05 15:32
GaMbiNo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:54:
[...]
Hebben meer mensen deze sms gekregen? Ik vroeg me namelijk af of ze die uit voorzorg naar iedereen sturen of alleen naar mensen met een hoog verbruik in het buitenland. Ik ben namelijk onlangs nog naar België geweest maar ik ben me er niet van bewust mobiel internet gebruikt te hebben. Ik had uit voorzorg zelfs de GPRS verbindingsgegevens verwijderd.
Heb net dezelfde SMS gekregen idd.
Ben niet recentelijk naar het buitenland geweest, dus denk dat het een voorzorgs-sms is.

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ben.Hahlen schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:27:
[...]

Heb net dezelfde SMS gekregen idd.
Ben niet recentelijk naar het buitenland geweest, dus denk dat het een voorzorgs-sms is.
Bedankt voor de snelle reply. Dan hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-05 19:18
Even terugkomend op het iPhone abbo: Mijn vriendin was vanmorgen bij de T-Mobile winkel in Zeist (ze wist niet dat er een rij zou staan, maar mocht dorlopen omdat ze niet voor de iPhone kwam) om een nieuw abbo en toestel te halen met PIT. Ze kreeg bij een HTC Touch het aanbod om deze te nemen met het iPhone abbo. Deze worden dus ook met andere toestellen aangeboden! :o

What the eyes see, and the ears hear, the mind believes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Zijn er trouwens mensen die momenteel problemen hebben om mail te versturen via T-mobile?
Ik heb al een aantal dagen problemen met het versturen via smtp.gprs.t-mobile.nl.
Overal op internet vind ik dat dat de instelling moet zijn. Andere gevonden instellingen werken ook niet.

T-mobile gebeld. Volgens hun is het hele uitgaande mail gebeuren geblokkeerd ivm iemand die alleen maar spam zat te sturen. Is na het weekend opgelost.

[ Voor 22% gewijzigd door Vlooi op 11-07-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230894

Voor mij werkt het nu (weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09-2024
Waarom werkt G3 niet met Pocket Internet Totaal op mijn N78? Ik moet de telefoon op GSM zetten (dus niet dual mode) om te kunnen internetten op mijn telefoon.Vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-05 21:15

ijskonijn

Now MOVE!

GaMbiNo schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:54:

[...]

Ik heb deze ook gekregen, ik dacht eerst nog: shit!
Ik woon bij de grens met belgie dus hij wil wel regelmatig overspringen op een belgisch netwerk als ik de instellingen op Automatisch heb staan (Wat ik dus zelden heb).

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Fijn om te lezen; Dacht eerst ook nog dat ik misschien toch data had verbruikt toen ik in Turkije was.. Gelukkig was het dus uit voorzorg.. (of we zijn allemaal de pineut :+ )

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-05 21:39
MaximusTG schreef op maandag 14 juli 2008 @ 09:13:
Fijn om te lezen; Dacht eerst ook nog dat ik misschien toch data had verbruikt toen ik in Turkije was.. Gelukkig was het dus uit voorzorg.. (of we zijn allemaal de pineut :+ )
Ik heb hem ook gehad, en volgens mij *klopt af* geen verbruikskosten gehad in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slowmotion
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:17
Niet in het buitenland geweest (nog niet) en de SMS ook mogen ontvangen.

Wel netjes van t-mobile, nu vergeet ik niet om mijn internet uit te zetten in het buitenland, dat zou ik geheid vergeten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
Werkt PIT met 3G bij jullie wel goed? Hier doet hij het niet en moet ik overschakelen op GSM om het werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11-2024

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

ToMaSZ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:36:
Ze kreeg bij een HTC Touch het aanbod om deze te nemen met het iPhone abbo. Deze worden dus ook met andere toestellen aangeboden! :o
Heel interessant! Wat moest de Diamond nog kosten bij zo'n abonnement?

Zou dat algemeen binnen T-Mobile zijn, of alleen deze winkel die toevallig een aardige verkoper achter de balie heeft staan?
Ik dacht dat PIT alleen mogelijk was vanaf Relax 150? Dat is ook de enige reden dat ik Relax 150 heb en niet een lager abonnement, want zoveel bel ik niet.

Ah, dit vind ik op t-mobile website:
Pocket Internet Totaal is alleen verkrijgbaar in combinatie met een abonnement vanaf Flex 20 of Relax 150. De andere web'n'walk internetabonnementen zijn verkrijgbaar in combinatie met elk T-Mobile belabonnement óf in combinatie met een Data Only-abonnement.

Ik heb geen PIT plus, dus daar ligt het aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan52a
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2024
Doctor Yes schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 08:18:
[...]

Zou toch moeten lukken. Ik heb zelf relax 300 + PIT. Heb het telefonisch aangevraagd en was daarna onmiddellijk werkzaam.
Het is gelukt na een paar keer bellen naar de helpdesk. Hij staat op de website (myt-mobile) nu op buitenland met de plus optie (vreemd want dat was toch het oude alternatieve prijsplan). Als ik echter "prijs spanje" naar 5545 sms, dan krijg ik de grenzeloos tarieven terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Brave_Sir_Robin schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Heel interessant! Wat moest de Diamond nog kosten bij zo'n abonnement?
Prijs van de Diamond is mij onbekend met dat abbo. De Touch was iig bij de kleinste gewoon gratis, maar dat is gezien de losse toestelprijs niet verwonderlijk.
Ik ben 's avonds nog even in die shop geweest en ik kon gewoon mijn huidige abbonnement (flex 40, sms verdubbelaar en PIT) omzetten naar een iPhone abbo (ik heb een VarioIII). Je start dan wel weer met een nieuwe 2-jarige periode. (niet gedaan overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-05 19:33

XanderDrake

Build the future!

ToMaSZ schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:36:
Ze kreeg bij een HTC Touch het aanbod om deze te nemen met het iPhone abbo. Deze worden dus ook met andere toestellen aangeboden! :o
:o :o :o

Kan het echt zijn?

Is er niemand die dit opvalt behalve wij twee??

Dit ga ik uitzoeken!!

EDIT: voor welke prijs per maand kon ze dat abbo selecteren?

[ Voor 8% gewijzigd door XanderDrake op 14-07-2008 16:29 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
XanderDrake schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:29:
[...]

Kan het echt zijn?

Dit ga ik uitzoeken!!

Ik ben, check vorige post, 's avonds nog even zelf gaan informeren. Prijs is gewoon de iPhone-abbo prijs dus bij overstappen zwaar onvoordelig (je betaalt hetzelfde, maar krijgt er geen iPhone bij).

Ik ben er dus niet op ingegaan, maar wellicht zijn/komen er goeie overstapopties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06-2024
Ohh wat nu weer... De laatste week ofzo moet ik 2x verbinden, alvorens er daadwerkelijk een bit gedownload kan worden. De eerste keer gebeurt er helemaal niks. Voorbeeld: ik open met webbrowser van m'n N95 een willekeurige bookmark. De telefoon verbindt met PIT, en vervolgens kan ik wachten tot ik een ons weeg, er gebeurt niks. Eerst de verbinding verbreken, en direct daarna opnieuw openen, en pas dan gaat het goed. Het is niet alleen de webbrowser, maar bijv. OTA synchroniseren van de PIM-applicaties is eenzelfde lot beschoren. Niet handig.
Enschede, standaard PIT, 3G, N95. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Fuzzillogic schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:08:
Ohh wat nu weer... De laatste week ofzo moet ik 2x verbinden, alvorens er daadwerkelijk een bit gedownload kan worden. De eerste keer gebeurt er helemaal niks. Voorbeeld: ik open met webbrowser van m'n N95 een willekeurige bookmark. De telefoon verbindt met PIT, en vervolgens kan ik wachten tot ik een ons weeg, er gebeurt niks. Eerst de verbinding verbreken, en direct daarna opnieuw openen, en pas dan gaat het goed. Het is niet alleen de webbrowser, maar bijv. OTA synchroniseren van de PIM-applicaties is eenzelfde lot beschoren. Niet handig.
Enschede, standaard PIT, 3G, N95. Iemand hetzelfde probleem?
hier hetzelfde met WM6, krijg de laatste tijd steeds vaker de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Soft reset helpt soms, maar vaak ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Big Daddy schreef op maandag 14 juli 2008 @ 23:15:
[...]

hier hetzelfde met WM6, krijg de laatste tijd steeds vaker de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Soft reset helpt soms, maar vaak ook niet...
Ik heb gedonder sinds het HSDPA netwerk is uitgerold. Bij wisselen van cel kan de telefoon geen verbinding meer maken en moet ik de radio uit- en inschakelen. Zet ik HSDPA-ontvangst uit (enkel 3G), dan gaat het pertinent gewoon goed.

VarioIII, WM6.1 (L26v9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:49
Leolinedance schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:16:
Werkt PIT met 3G bij jullie wel goed? Hier doet hij het niet en moet ik overschakelen op GSM om het werkend te krijgen.
Heel UMTS/3G ligt er bij mij uit in Enschede. Kan niet bellen of gebeld worden (verbinding wordt meteen verbroken). Op GSM/GPRS werkt alles opeens weer prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
ToMaSZ schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 09:42:
[...]

Ik heb gedonder sinds het HSDPA netwerk is uitgerold. Bij wisselen van cel kan de telefoon geen verbinding meer maken en moet ik de radio uit- en inschakelen. Zet ik HSDPA-ontvangst uit (enkel 3G), dan gaat het pertinent gewoon goed.

VarioIII, WM6.1 (L26v9)
Hmm, ik heb iets soortgelijks (denk ik) op een t-mobile MDA touch plus, (HTC Touch Dual). Heb op het ene moment goede HSDPA verbinding, fiets ik dan van de uni naar huis, is de H met pijltjes eronder een groter vierkant met een H erin geworden, en geeft comm manager nog steeds verbonden met HSDPA aan, maar doet mijn internet het niet..
Hoe zet ik HSDPA uit?
WM 6

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ook met UMTS en een 'normaal' toestel (SE K770i) blijft het pionieren met de internetverbinding. :( Een paar weken geleden was het heel erg, nu wat minder. Toch blijft regelmatig de verbinding gewoon 'steken'. Het werkt zeer onbevredigend, dus binnenkort de helpdesk maar eens bellen.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
MaximusTG schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:50:
[...]

Hmm, ik heb iets soortgelijks (denk ik) op een t-mobile MDA touch plus, (HTC Touch Dual). Heb op het ene moment goede HSDPA verbinding, fiets ik dan van de uni naar huis, is de H met pijltjes eronder een groter vierkant met een H erin geworden, en geeft comm manager nog steeds verbonden met HSDPA aan, maar doet mijn internet het niet..
Hoe zet ik HSDPA uit?
WM 6
Ik heb in settings -> connections een HSDPA-icoon. Als ik die uitzet is het standaard 3G waar beschikbaar, anders GPRS.

Is wel WM6.1, ik weet niet of dat icoontje nieuw is of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Krisp schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:43:
Ook met UMTS en een 'normaal' toestel (SE K770i) blijft het pionieren met de internetverbinding. :( Een paar weken geleden was het heel erg, nu wat minder. Toch blijft regelmatig de verbinding gewoon 'steken'. Het werkt zeer onbevredigend, dus binnenkort de helpdesk maar eens bellen.
Zelfde hier :o Met een SE W880i. Ik dacht dat het aan m'n browser lag (Opera Mini 4.1) maar ik ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft. Ik heb het zowel met UMTS als met GSM netwerken.

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

MensionXL schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:28:
[...]

Zelfde hier :o Met een SE W880i. Ik dacht dat het aan m'n browser lag (Opera Mini 4.1) maar ik ben blijkbaar niet de enige die er last van heeft. Ik heb het zowel met UMTS als met GSM netwerken.
Het is bij mij ook bij beide netwerken, maar UMTS heeft er meer last van dan GSM/GRPS. Vanmiddag gebeld, maar die scheepte me eerst af met nieuwe instellingen. Morgen weer een dag, de instellingen heb ik nu zeker weten goed. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05 15:57
Ik heb de afgelopen dagen al 2x mijn telefoon leeg gehad omdat hij maar blijft proberen verbnding te maken. Ik heb 3G maar even uitgezet en maar even afwachten.

Zullen die iPhones zoveel effect op het netwerk hebben?

Toestel is een HTC p3600 met WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
T-Mobile wil VoIP-applicatie voor iPhone verbieden

T-Mobile Duitsland wil een VoIP-applicatie voor de iPhone verbieden. Klanten zouden volgens de telecomprovider niet met een bètaversie om kunnen gaan.

Volgens T-Mobile is een programma dat in de bètafase verkeert niet geschikt voor doorsnee klanten. Daarnaast zouden klanten niet weten dat T-Mobile geen verantwoordelijkheid draagt voor het VoIP-programma Sipgate van Indigo Networks. De verantwoordelijkheid ligt bij de makers, stelt de provider.

Sipgate draait alleen op gehackte iPhone's. Daardoor wordt de software op de telefoon veranderd. T-Mobile wijst er op dat dit verboden is. Ook zou Indigo Networks klanten wegtrekken bij de provider. Omdat er met Sipgate via internet gebeld wordt zou T-Mobile minder verbindingen binnen krijgen, meldt Heise Online.

In Nederland zal een dergelijk verbod niet voorkomen, laat een woordvoerder van T-Mobile weten.
Die laatste regel is voldoende informatie. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:37

SgtStrider

Fractal Switchover!

Over het probleem het HSDPA en UMTS (3G) verbindingen kan ik het volgende melden; ik heb er ook last van. Rgelmatig kan ik geen verbinding krijgen met HSDPA (probeert ie wel) of wordt ik gedisconnect. Dit met meerdere telefoons geprobeerd (W910i & TyTNII). Het is inderdaad flink verslechterd sinds de overstap, ik heb het idee dat er flink wordt geknepen op de PIT verbinding, af en toe gaat ie namelijk retesnel om een minuut later weer supertraag te zijn. Ze zouden eigenlijk dat 2MB abo van de iPhone los verkrijgbaar moeten laten zijn, dat zou echt heerlijk zijn. Wellicht is het dan ook te gebruiken om de thuisaansluiting gedeeltelijk te vervangen! In iedergeval is het wel mogelijk om Warcraft 3 via Battle.net of Hamachi te spelen op PIT, dat vind ik al heel wat :P

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-04 13:17
Hoe zit het nou met dat iPhone abonnement voor andere toestellen? Ik lees net zo vaak dat het niet wordt toegestaan als dat het wel wordt aangeboden. Volgens de t-Mobile woordvoerder kan het in ieder geval niet, want 'het is niet nodig voor een vergelijkbare gebruikerservaring'. Met andere woorden: omdat voor de iPhone web-applicaties relatief belangrijk zijn heb je daar een hogere verbindingssnelheid nodig.

AD.nl - ADtv - T-Mobile meet met twee maten

Een beetje een drogredenering m.i. want waarom zou een WM of Symbian user niet net zo goed geconfronteerd worden met de verschuiving richting web-based tools als gmail, google calendar, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Ik heb vorige week gebeld met T-Mobile, die mij vervolgens vroeg om een aantal momenten op te schrijven waarop ik de verbinding kwijt raakte. Ik zou de volgende dag moeten terugbellen. Gelukkig hoefde ik dat niet te doen, want sindsdien doet hij het werkelijk voortreffelijk. O+ Helaas valt de push-connectie met mij email nog wel eens weg, maar daar kan ik mee leven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30142

XanderDrake schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:29:
[...]

Kan het echt zijn?

Dit ga ik uitzoeken!!

De Touch kan alleen maar GPRS (geen UMTS / HSDPA) dus dan heb je hetzelfde als PIT nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Anoniem: 30142 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 15:51:
[...]

De Touch kan alleen maar GPRS (geen UMTS / HSDPA) dus dan heb je hetzelfde als PIT nu....
Duh. Ik kreeg in de shop (in Zeist) ook de mogelijkheid mijn abbo om te zetten naar het iPhone abbo. Ik heb een VarioIII, dus zou wel de volle bandbreedte kunnen benutten. Ik heb het echter niet gedaan, omdat ik er dan weer aan 2 jaar vast zit, en dan de volle mep betaal zonder nieuw toestel of korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:58
Ik had al een behoorlijke tijd een PIT abbo. Nu had ik op mail2web een account aangemaakt zodat ik gebruik kon maken van push-mail. De laatste tijd (ongeveer week) heb ik zware problemen met de verbinding naar mail2web. Het lijkt erop dat er wel verbinding gemaakt wordt, maar daarna blijft in het activesync scherm alleen maar: Mappen Synchroniseren staan. Na heel lang wachten verandert de status van activesync naar "Wachten op netwerk"

Verder maakt het ook niet uit of ik UMTS/HSDPA selecteer, ofdat ik hem forceer op GPRS, de resultaten zijn hetzelfde.

Zijn er mensen die ook problemen hebben met mail2web icm PIT op dit moment? Ik heb de partnership naar de exchange server van mail2web al een keer opnieuw aangemaakt, maar dit heeft ook niet geholpen. Verder werkt de internetverbinding wel gewoon (kan gewoon surfen) en voor zover ik kan controleren lijkt de

Ik zou graag weer gebruik gaan maken van pushmail :)

Update: Nadat ik verplichte gebruik van SSL had uitgezet in de instellingen, lijkt het ineens wel te werken ?!?
Mensen met meer informatie hierover?

[ Voor 7% gewijzigd door hammerhead op 23-07-2008 13:51 ]

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
Krisp schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:08:
Ik heb vorige week gebeld met T-Mobile, die mij vervolgens vroeg om een aantal momenten op te schrijven waarop ik de verbinding kwijt raakte. Ik zou de volgende dag moeten terugbellen. Gelukkig hoefde ik dat niet te doen, want sindsdien doet hij het werkelijk voortreffelijk. O+ Helaas valt de push-connectie met mij email nog wel eens weg, maar daar kan ik mee leven. :P
Ik kreeg hetzelfde te horen. Helaas werkt het nog steeds beroerd, dus die 3 momenten zal ik wel zo bij elkaar hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:07
hammerhead schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:03:
Zijn er mensen die ook problemen hebben met mail2web icm PIT op dit moment? Ik heb de partnership naar de exchange server van mail2web al een keer opnieuw aangemaakt, maar dit heeft ook niet geholpen. Verder werkt de internetverbinding wel gewoon (kan gewoon surfen) en voor zover ik kan controleren lijkt de

Ik zou graag weer gebruik gaan maken van pushmail :)

Update: Nadat ik verplichte gebruik van SSL had uitgezet in de instellingen, lijkt het ineens wel te werken ?!?
Mensen met meer informatie hierover?
Wel offtopic, maar vooruit: Ik heb sinds een paar dagen dezelfde ervaringen met de Exchange-server van Mail2web. Ook als ik via Activesync de Exchange server probeer te benaderen blijft die erg lang hangen op "mappen synchroniseren" waarna er geen mail gesynchroniseerd wordt. Het lijkt dus geen PIT-probleem te zijn, maar iets aan de kant van Mail2web. Ik heb vanochtend contact opgenomen met de support van Mail2web, maar nog niks gehoord. Blijft natuurlijk wel een gratis dienst ;).
[Edit:] Ik heb nu de SSL-versleuteling ook 's uitgezet, en nu werkt 't bij mij ook weer..

Weer on-topic: Ik ervaar sinds een paar weken steeds meer problemen met PIT op mijn Samsung i780. Het 3G-bereik bij mij thuis is maar zo-zo, en bij het overschakelen tussen GPRS en 3G valt vaak de internet-verbinding helemaal weg, dit is dan alleen op te lossen met een reset van m'n telefoon :(.

[ Voor 3% gewijzigd door Of-Aaargh op 23-07-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:48
Zou iemand misschien een blik willen werpen op onderstaande tekst, ben bezig om een petitie te openen waarin we kunnen aangeven dat we het niet eens zijn met de verhoudingen van de internetsnelheden van het nieuwe Iphone abonnenment en de huidige gebruikers. Bij voorbaat dank :D

Zelfde mobiele internet snelheid als met het Iphone3G abonnement.
1. Waarom deze petitie? Sinds de komst van de Iphone3G heeft T-Mobile Nederland een speciaal Iphone abonnement op de markt gebracht. Wat opvalt in dit abonnement is de Internetsnelheid, namelijk 2048/384 Kbps. Deze snelheid krijgt u bij een abonnement van 29,95 per maand. Wij, als normale abonnementhouders voelen ons hierdoor behoorlijk gedupeerd. Ter vergelijking een relax 150 abonnement in combinatie met Pocket internet totaal (PIT) kost hetzelfde bedrag, echter is de snelheid van het internet maar een fractie, namelijk 128/32 Kbps. Dit zeker 10x langzamer als een Iphone abonnement! Dan kijken we geeneens naar de PITplus gebruikers welke 19,95 per maand betalen voor een in verhouding schamele verbinding van 384/32 Kbps!
2. Wat willen we graag van T-Mobile? Slechts 1 simpel ding, namelijk eenzelfde snelheid voor hetzelfde geld.
3. Wat zegt T-Mobile hierop? T-Mobile meent dat de normale gebruikers deze snelheid niet nodig heeft. De Iphone zou deze snelheid nodig hebben voor zijn internetdiensten. Echter als we kijken naar de HTC toestellen (bij T-Mobile onder de naam Vario) zien we dat deze dezelfde, zoniet betere capaciteiten biedt als de Iphone. Enkele voorbeelden, volledige webbrowsers, E-mail diensten, RSS readers, Streaming media etc. Onze vraag daarom, waarom de Iphone wel, en de overige gebruikers niet?
4. Hoe willen we een snelheidsverhoging bereiken? Dit bereiken we door te laten merken dat we het niet eens zijn. T-Mobile zegt nog geen klachten te hebben ontvangen, hoewel we twijfelen of dit waar is, tekenen we ten eerste deze petitie, vervolgens sturen we een mail naar T-Mobile met de link van deze petitie.
De vraag is natuurlijk of deze petitie effect zal hebben, echter als een grote menigte zich achter deze petitie schaart, en dit duidelijk maakt aan T-Mobile is het gebaar in ieder geval onder de aandacht gebracht.

Op onderstaande link is een reactie van T-Mobile zelf te vinden:

http://www.ad.nl/video/24..._meet_met_twee_maten.html

Tot slot, Ik veroek iedereen die deze petitie ondertekend zich puur te richten op bovenstaande kwestie. Vooral wil ik vragen geen discussie te starten over abonnementen, toestellen etc. die niet gerelateerd zijn aan bovenstaand probleem. Hou het taalgebruik netjes en wees alleen objectief. Bij voorbaat dank.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79532

na vele pagina's doorgelezen te hebben over je mobiel te gebruiken als modem voor je PIT verbinding, kom ik toch niet verder.

Ik heb een bluetooth verbinding opgesteld tussen mijn laptop en mijn Sony Erricson W800i via de SE PC suite. Daarbij heb ik bij Mobile Networking wizard een My Packet Switched connection aangemaakt met een standard modem over bluetooth link. De APN heb ik ingesteld als wap en als username tmobile. Zodra ik de connectie activeer gaat mijn telefoon over in internet modus en heb ik volgens de mobile networking wizard verbinding. Tevens worden er volgens de tellers pakketjes ontvangen en verzonden. Echter verbinding met internetpaginas of ping requesten lukken niet, waar gaat het mis????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-02 08:33
peugeot206gt schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:01:
Zou iemand misschien een blik willen werpen op onderstaande tekst, ben bezig om een petitie te openen waarin we kunnen aangeven dat we het niet eens zijn met de verhoudingen van de internetsnelheden van het nieuwe Iphone abonnenment en de huidige gebruikers. Bij voorbaat dank :D

[...]
Hmmm, opzich zou die snelheid wel relaxed zijn natuurlijk. Maar ik heb zelf liever een lagere snelheid zonder restricties (zoals telefoon als modem mogen gebruiken). Ik zou er echt van balen als de enige provider die dat soort dingen gewoon toelaat en er zelfs bij helpt hiermee zou stoppen.
Anoniem: 79532 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:25:
na vele pagina's doorgelezen te hebben over je mobiel te gebruiken als modem voor je PIT verbinding, kom ik toch niet verder.

Ik heb een bluetooth verbinding opgesteld tussen mijn laptop en mijn Sony Erricson W800i via de SE PC suite. Daarbij heb ik bij Mobile Networking wizard een My Packet Switched connection aangemaakt met een standard modem over bluetooth link. De APN heb ik ingesteld als wap en als username tmobile. Zodra ik de connectie activeer gaat mijn telefoon over in internet modus en heb ik volgens de mobile networking wizard verbinding. Tevens worden er volgens de tellers pakketjes ontvangen en verzonden. Echter verbinding met internetpaginas of ping requesten lukken niet, waar gaat het mis????
Je moet als toegangspunt 'internet' instellen dacht ik.

[ Voor 38% gewijzigd door Leekah op 23-07-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
verander WAP eens in Internet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Wat is de maximale snelheid voor het 10 euro abbo bij T-mobile ook alweer? Dat was toch 16KB down en 8KB up? Ik vermoed dat mijn telefoon (MDA Vario) niet harder dan 7 a 8KB p/s wil. I.e een download gaat gewoon retetraag en streamen kan ik wel helemaal op m'n buik schrijven. Mijn vorige toestel (k810i) had hier geen problemen mee. Oc'en van het apparaat schiet ook niet veel op :P

Is mijn snelheid dan gewoon GPRS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

peugeot206gt schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:01:

[...]
Zet die petitie maar klaar, ik onderteken meteen.

Zit nu 2 jaar bij T-Mobile, maar dit vind ik zo'n naaistreek dat ik er nu sterk over denk om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Anoniem: 58485 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:20:
Wat is de maximale snelheid voor het 10 euro abbo bij T-mobile ook alweer? Dat was toch 16KB down en 8KB up? Ik vermoed dat mijn telefoon (MDA Vario) niet harder dan 7 a 8KB p/s wil. I.e een download gaat gewoon retetraag en streamen kan ik wel helemaal op m'n buik schrijven. Mijn vorige toestel (k810i) had hier geen problemen mee. Oc'en van het apparaat schiet ook niet veel op :P

Is mijn snelheid dan gewoon GPRS?
Ja, want de vario heeft geen umts/3g radio. Enkel gprs/edge, maar T-mobile heeft geen edge netwerk. Gprs it is dus.

Snlheid PIT is overigens beperkt tot 128kbps down en 32kbps up. Met mijn VarioIII voldoende voor mail, browsen, simpele webradio of youtube mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Brave_Sir_Robin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:08:
[...]

Zit nu 2 jaar bij T-Mobile, maar dit vind ik zo'n naaistreek dat ik er nu sterk over denk om over te stappen.
Ik zit al sinds 1998 bij t-mobile. Ok, 't was eerst Ben. Het verschil is wel erg groot nu, maar aan de andere kant krijg ik bij verlengen steeds zulke nette deals dat ik me niet heel erg als bestaande klant genegeerd kan voelen. Maar ben het met je eens, dit is wel een wereld van verschil nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ToMaSZ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:08:
[...]

Ja, want de vario heeft geen umts/3g radio. Enkel gprs/edge, maar T-mobile heeft geen edge netwerk. Gprs it is dus.

Snlheid PIT is overigens beperkt tot 128kbps down en 32kbps up. Met mijn VarioIII voldoende voor mail, browsen, simpele webradio of youtube mobiel.
Maar zou GPRS niet over UMTS bijv kunnen dan ? Mijn K810i had dat wel en dat was wel 128Kbps down, en hier lijkt het nog 64Kbps..... Beetje vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Brave_Sir_Robin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:08:
[...]

Ik vind de term "naaitstreek" nog steeds overdreven. Natuurlijk vind ik het jammer dat de snelheid zo laag ligt bij PIT, maar aan een 2Mbps-verbinding met al die restricties heb ik werkelijk helemaal niks aan. De petitie vind ik dan ook overdreven, en m.i. kan het zelfs verkeerd uitpakken: zoals ook hier blijkt zijn er meer mensen die belang hechten aan echt flat-fee "onbezorgd/oneindig/onbeperkt" internet, ipv alle crap die de andere providers aanbieden. Met die petitie geef je een beeld alsof juist iedereen al die restricties wel prima vindt, zolang het maar snel gaat.

Een verzoek om een vergelijkbaar abo aan te bieden vind ik veel vriendelijker en logischer, en is iets waar ik wel achter sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Anoniem: 58485 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:40:
[...]

Maar zou GPRS niet over UMTS bijv kunnen dan ? Mijn K810i had dat wel en dat was wel 128Kbps down, en hier lijkt het nog 64Kbps..... Beetje vervelend.
Doe eens wat zelfstudie, en kijk eens op wikipedia wat GPRS en UMTS inhoudt...

Maar goed, het antwoord is: nee dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToMaSZ
Anoniem: 58485 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:40:
[...]

maximale snelheid over GPRS is 52kbps, max over 3g (umts) is 384kbps. Over hsdpa kan theoretisch max 14 Mbps worden gehaald, maar in NL is nog niet sneller dan 3,6 Mbps te krijgen.

Nee dus. Met een GPRS (2.5G) radio in je toestel kun je geen gebruik maken van het 3G of HSDPA netwerk.

Je K810i is een UMTS toestel en kan dus gebruik maken van de 3G band (384kbps). De vario (HTC Wizard) is een GPRS/EDGE toestel en kan enkel gebruik maken van gprs, omdat er geen edge netwerk is. (Niet bij t-mobile en ook niet bij andere providers. Telfort had een edge-netwerk, maar dat is bij overname door kpn vervangen door umts (3G))

[ Voor 23% gewijzigd door ToMaSZ op 24-07-2008 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Fuzzillogic schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:52:
[...]

Ik vind de term "naaitstreek" nog steeds overdreven. Natuurlijk vind ik het jammer dat de snelheid zo laag ligt bij PIT, maar aan een 2Mbps-verbinding met al die restricties heb ik werkelijk helemaal niks aan. De petitie vind ik dan ook overdreven, en m.i. kan het zelfs verkeerd uitpakken: zoals ook hier blijkt zijn er meer mensen die belang hechten aan echt flat-fee "onbezorgd/oneindig/onbeperkt" internet, ipv alle crap die de andere providers aanbieden. Met die petitie geef je een beeld alsof juist iedereen al die restricties wel prima vindt, zolang het maar snel gaat.

Een verzoek om een vergelijkbaar abo aan te bieden vind ik veel vriendelijker en logischer, en is iets waar ik wel achter sta.
Daarom zet ik hier eerst even een lap tekst neer, voordat ik die gelijk helemaal naar buiten breng. Met jouw argumentatie kan ik het opzich aardig vinden, maar als ik bijvoorbeeld 20 euro voor PIT+ betaal, dan voel ik me enigsinds bedonderd, dan zou ik liever het iphone abbo nemen voor 9,95 en daarbij nogeens een PIT voor de Flatfree mogelijkheden (dan betaal ik immers hetzelfde).... Zoals in het AD filmpje de feiten door T-Mobile worden verwoord is pure lariekoek, en dat is hetgene wat mij steekt! Namelijk dat ELK WM toestel hetzelfde kan als een iphone, en dus zeker zal profiteren van deze snelheidswinst. (Als vorbeeld maar even de youtubeplayer op de nieuwe HTC diamond. Waarom wordt er dan doodleuk gezegd dat WM users maar 50 of 70 euro per maand extra moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ToMaSZ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:05:
[...]

maximale snelheid over GPRS is 52kbps, max over 3g (umts) is 384kbps. Over hsdpa kan theoretisch max 14 Mbps worden gehaald, maar in NL is nog niet sneller dan 3,6 Mbps te krijgen.

Nee dus. Met een GPRS (2.5G) radio in je toestel kun je geen gebruik maken van het 3G of HSDPA netwerk.

Je K810i is een UMTS toestel en kan dus gebruik maken van de 3G band (384kbps). De vario (HTC Wizard) is een GPRS/EDGE toestel en kan enkel gebruik maken van gprs, omdat er geen edge netwerk is. (Niet bij t-mobile en ook niet bij andere providers. Telfort had een edge-netwerk, maar dat is bij overname door kpn vervangen door umts (3G))
Bedankt voor de heldere uitleg. Ik denk dat ik dan beter voor een ander toestel kan gaan kijken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:47

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb onlangs mijn abo opgezegd bij orange en werd net gebeld door t-mobile.
Dat ik zo'n goede klant ben en ze me willen behouden en alle telefoons gratis kan krijgen.

Gevraagd naar dat PIT gebeuren voor de MDA Compact, maar kan alleen die van 19,95 en 9,95. nemen. En om nou te zeggen dat dat echt snel is.. :/. Ze gaven aan dat alleen de iPhone sneller internet heeft, want dat is de enige telefoon in hun assortiment die HSDPA ondersteunt 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door AndereKoekoek op 24-07-2008 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
peugeot206gt schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:19:
[...]

Daarom zet ik hier eerst even een lap tekst neer, voordat ik die gelijk helemaal naar buiten breng. Met jouw argumentatie kan ik het opzich aardig vinden, maar als ik bijvoorbeeld 20 euro voor PIT+ betaal, dan voel ik me enigsinds bedonderd [...]
Als ik het goed begrijp wil je gewoon een extra abonnementsvorm, met dezelfde snelheid en restricties als er voor het iPhone-abo gelden. Maak dat dan duidelijk. En abo-vorm met de (P)IT-restricties (nagenoeg geen) en de hoge snelheid voor een tientje of 2 per maand kun je voorlopig vergeten.

Ik heb geen bezwaar met meer snelheid, maar de restricties van het iPhone-abo is voor mij een directe dealbreaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Heb vandaag mijn Samsung + T-mobile en PIT UMTS gebruikt icm mijn Asus EEE 900. Het is een goede combinatie :)

Af en toe wat time-outs en langzaam ladende sites, maar voor de rest uitstekend!
Ik heb Ping gedraaid, T.net haalt soms 150ms :) meestal tussen de 250-300ms.
Ik ga misschien vanavond HalfLife2 en CS:S installeren op mn EEE en kijken of ik kan multiplayen in de trein >:)

[ Voor 12% gewijzigd door XanderDrake op 24-07-2008 18:45 ]

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brave_Sir_Robin

Brave_Sir_Robin

He bravely ran away

Fuzzillogic schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Ik heb geen bezwaar met meer snelheid, maar de restricties van het iPhone-abo is voor mij een directe dealbreaker.
Die restricties betreft toch alleen een FUP van rond de 250 MB per maand?

Daar heb ik geen enkel probleem mee, kom ik toch niet aan. En ik wil mijn telefoon ook niet als modem voor een laptop gaan gebruiken. (heb niet eens een laptop..)

Ik wil gewoon die snelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Brave_Sir_Robin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:52:
[...]

Daar heb ik geen enkel probleem mee, kom ik toch niet aan. En ik wil mijn telefoon ook niet als modem voor een laptop gaan gebruiken. (heb niet eens een laptop..)

Wat ik net op de T-Mobile site kon vinden is dat de enige restrictie is dat je niet met je laptop online mag gaan.... dus die 250 mb valt ook wel mee volgens mij. In mijn insziens gaat streamen met 2mbit aanzienlijk sneller dan met 128 k/bit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Goed, ik zit dus nu met mn EEE 900 in de trein tussen Rotterdam en Utrecht :)

Draait geweldig! Ik ben echt reuze blij ermee :D

Maar nu lees ik dus hierboven dat het eigelijk niet mag? Is er wel een manier om te detecteren dat ik nu op een laptop zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-05 21:20

itarix

404 soul not found

Het mag wel!

het mag alleen niet bij een iPhone abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

XanderDrake schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:44:
Goed, ik zit dus nu met mn EEE 900 in de trein tussen Rotterdam en Utrecht :)

Draait geweldig! Ik ben echt reuze blij ermee :D

Maar nu lees ik dus hierboven dat het eigelijk niet mag? Is er wel een manier om te detecteren dat ik nu op een laptop zit?
Zien ze aan het dataverbruik. Waarschijnlijk hebben ze fair use policy...je mag bijvoorbeeld maar 10 x meer verbruiken dan de gemiddelde andere abbonnee. Onbeperkt is dus niet helemaal onbeperkt...staat ook in de voorwaarden dat je hem eigenlijk niet aan je laptop mag hangen. Maargoed, zoek je soms ff een site op dan is het niet zo erg. Gewoon ff je gebruik in de gaten houden.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
NeoMe schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:42:
[...]

Zien ze aan het dataverbruik. Waarschijnlijk hebben ze fair use policy...je mag bijvoorbeeld maar 10 x meer verbruiken dan de gemiddelde andere abbonnee. Onbeperkt is dus niet helemaal onbeperkt...staat ook in de voorwaarden dat je hem eigenlijk niet aan je laptop mag hangen. Maargoed, zoek je soms ff een site op dan is het niet zo erg. Gewoon ff je gebruik in de gaten houden.
XanderDrake heeft PIT, dan maakt het geen bal uit wat je gebruikt, Ikzelf zit vaak een op een boot en dan download ik heel de dag via nieuwsgroepen met mijn PIT+, nog nooit wat van gehoord. Normaal PIT heeft dezelfde regels alleen is de snelheid wat langzamer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Brave_Sir_Robin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:52:
[...]

Ik wil ook die snelheid. Duh. Maar niet met voorwaarden zoals andere providers: geen streaming, geen voip, alleen gebruik op mobiel, blah blah. Er zijn andere providers die snel internet aanbieden, mét die voorwaarden, voor relatief weinig. Besides, het verschil tussen 2Mibit/s en 384Kibit/s ga je op mobiel niet of nauwelijks merken. Echt niet.

Overigens kan ik nu nergens voorwaarden vinden voor het iPhone-abonnement. Dat is toch echt ook niet zoals het hoort.
offtopic:
Then again, je kunt de iPhone niet als modem gebruiken voor laptop, hetgeen Apple enkel en alleen heeft gedaan om de telecomboeren te paaien. Wat mij betreft steken ze het ding waar de zon niet schijnt. Maar da's off topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 13:07
mag je niet streamen met het iphone abbo dan, ik kan me niet voorstellen dat niemand de youtube app die standaard op elke iphone zit (toch) niet gaat gebruiken, en youtube is toch echt streaming media als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Geen idee. Ik kan die voorwaarden nu niet meer vinden online. Ik haal de beperkingen hier als voorbeeld aan, ik zeg niet dat deze dus ook gelden voor het iPhone-abo. Maar het zou zomaar kunnen...

Youtube is geen streaming media. Je downloadt gewoon een bestand via HTTP. In dit geval is dat toevallig een flv-video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Zou het een beetje te doen zijn een iPhone Relax/Flex icm PIT? of is de 'gebruikerservaring' dan een stuk minder ipv het snelle t-mobile iPhone abo.

[ Voor 3% gewijzigd door dolby op 25-07-2008 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:16
Dat vraag ik me ook af. Nou zag ik het iPhone abo ook wel zitten, maar wordt het waarschijnlijk Relax + PIT aangezien ik geen iPhone wil, en ook geen zin heb om dat ding eerst te kopen inclusief abo om 'm dan vervolgens door te verkopen. Om over de voorwaarden nog maar te zwijgen...die zijn bij PIT een stukkie handiger in combinatie met m'n Macbook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
peugeot206gt schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:09:
[...]

Wat ik net op de T-Mobile site kon vinden is dat de enige restrictie is dat je niet met je laptop online mag gaan.... dus die 250 mb valt ook wel mee volgens mij. In mijn insziens gaat streamen met 2mbit aanzienlijk sneller dan met 128 k/bit!
Correct. Enige beperking tov PIT is dat je je telefoon niet als modem mag gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 14:40
Hallo mensen,
Sinds vandaag ben ik op T-mobile (kom vanaf Orange) en heb nu het 9,50 euro PIT abootje erbij. Als ik nu op mijn HTC Diamond ga YouTuben, wordt deze data dan normaal geteld, als in: onderdeel van het PIT abo?
Hier en daar zijn er namelijk meldingen (misschien alleen bij andere aanbieders) dat streaming video apart geteld zou worden tegen een hoog tarief.

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

j0bro schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:13:
Hallo mensen,
Sinds vandaag ben ik op T-mobile (kom vanaf Orange) en heb nu het 9,50 euro PIT abootje erbij. Als ik nu op mijn HTC Diamond ga YouTuben, wordt deze data dan normaal geteld, als in: onderdeel van het PIT abo?
Hier en daar zijn er namelijk meldingen (misschien alleen bij andere aanbieders) dat streaming video apart geteld zou worden tegen een hoog tarief.
Wan onzin, alles wat je internet valt onder PIT.
Als je op T-Zones gaat ( Ik weet niet eens hoe ) Dan kost dit wel extra geld...

Gewoon ff goed internet instellingen op de site nakijken en je komt nooit voor extra kosten te staan.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-05 22:26
Je telefoon ziet niet wat jij moet betalen voor je verbinding, vandaar dat die waarschuwing er standaard in zit.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
NeoMe schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:38:
[...]

Wan onzin, alles wat je internet valt onder PIT.
Als je op T-Zones gaat ( Ik weet niet eens hoe ) Dan kost dit wel extra geld...

Gewoon ff goed internet instellingen op de site nakijken en je komt nooit voor extra kosten te staan.
T-Zones zou niks extra moeten kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
T-zones kost volgens mij alleen geld bij de mensen die pit al lang hebben maar die hebben hotspots dan wel weer gratis.
Tegenwoordig kost t-zones niks extra maar heb je geen gratis hotspots meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukutoshin
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:08
de meesten hier zijn een stelletje mierenneukers, ik ben blij met al die snelheid restricties van die pit abo's en of iphone abo's waar je alleen deze mag gebruiken voor je iphone, betaal gewoon 69 euro per maand en je hebt nergens meer last van. hoogste snelheid met 1 sim, geen data limiet, voipen, downloaden etc, zowel op je telefoon, als op je laptop/pc met je telefoon als modem..is ook niet meer dan normaal voor de echte zakelijke gebruikers.
als je gewoon een "simpele" consument bent die niet meer dan een tientje per mnd wil betalen moet je niet moeilijk doen. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door fukutoshin op 04-08-2008 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
fukutoshin schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:15:
de meesten hier zijn een stelletje mierenneukers, ik ben blij met al die snelheid restricties van die pit abo's en of iphone abo's waar je alleen deze mag gebruiken voor je iphone, betaal gewoon 69 euro per maand en je hebt nergens meer last van. hoogste snelheid met 1 sim, geen data limiet, voipen, downloaden etc, zowel op je telefoon, als op je laptop/pc met je telefoon als modem..is ook niet meer dan normaal voor de echte zakelijke gebruikers.
als je gewoon een "simpele" consument bent die niet meer dan een tientje per mnd wil betalen moet je niet moeilijk doen. ;)
Je komt nogal uit de hoogte over. Niet iedereen is zo welvarend als jij, of heeft een baan waarbij 'de baas wel even betaalt'. Dit gaat niet over mierenneuken, maar je klanten gelijk behandelen. Dat is wat T-mobile niet doet en dat is wat ik jammer vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:53
janzeeschuimers schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:00:
T-zones kost volgens mij alleen geld bij de mensen die pit al lang hebben maar die hebben hotspots dan wel weer gratis.
Tegenwoordig kost t-zones niks extra maar heb je geen gratis hotspots meer
Verbinding via T-zones is bij mij nog nooit op mn factuur terecht gekomen..

Wel merk ik dat ik als ik mn gsm met PIT als modem aan mn laptop hang, niet meer kan connecten met MSN Messenger. Meld zich wel aan, maar 1 sec nadat de icon in de systemtray op online staat is t weer verbroken. Webmessenger werkt daarintegen wel. Ook merkte ik dat ik moest betalen voor de Windows Live messenger mobile programma, misschien dat dit een en ander met elkaar te maken heeft?

Verder mag T-Mobile van mij ook wel eens de snelheid van het PIT abbo omhoog gooien, itt tot het iPhone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 20:17

MeNTaL_TO

The future is not set

nautaonline schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:57:
[...]

Verder mag T-Mobile van mij ook wel eens de snelheid van het PIT abbo omhoog gooien, itt tot het iPhone abbo.
Blijf me daarover ook verbazen 2Mb/384 Kb, de 128 Kb valt nog mee te leven maar de 32 Kb up, fijn zit je een 5 Mp foto te verzenden via email, duurt bijna 5 minuten voordat ie weg is en je kan er niet meerdere in de queue zetten. Pit+ is helemaal een lachertje, dat heb je "maar" 250 MB, dan zit je gewoon weer op pit snelheid, beetje zwaar achterhaald en ook nog eens 32 Kb upload.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Vind ook dat ze PIT wel iets omhoog mogen gooien, we zijn niet aan het wappen. Wil je wat streamen gaat het bijna niet en blijft ie lekker bufferen. Beetje radio luisteren is er soms niet bij.

Gewoon veel klagen dan doen ze er wel iets aan, ik heb me klacht al verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-05 22:04
Wat belachelijk idd. Die snelheden gaan nergens meer over. Wàt een verschil is dat. Betaal je mooi 10 euro per maand als HTC Tytn II eigenaar, een apparaat dat het ook allemaal kan, krijg je alsnog een of andere paupersnelheid.

Waar sturen jullie de klachten heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
benchMarc schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:58:
Wat belachelijk idd. Die snelheden gaan nergens meer over. Wàt een verschil is dat. Betaal je mooi 10 euro per maand als HTC Tytn II eigenaar, een apparaat dat het ook allemaal kan, krijg je alsnog een of andere paupersnelheid.

Waar sturen jullie de klachten heen?
En wellicht heeft er iemand een mooie voorbeeld email om in te sturen :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-05 13:07
Xanion schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:12:
[...]

En wellicht heeft er iemand een mooie voorbeeld email om in te sturen :)
ik ben inderdaad ook geen held in nette mails schrijven dus als iemand nog een mooie mail over de snelheid heeft liggen stuur ik hem ook graag op.
Heb t-mobile gekozen voor het ONBEPERKT internetten en daar ben ik in principe erg blij mee maar die snelheden beginnen toch wel wat vervelend te worden... vooral die upload snelheid voor een mail met een foto of als je iets upload naar flickr/ovi is echt dramatisch. ik hoop echt dat ze er wat aan gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Mailen kan via de website, daar kun je een klacht indienen.

Er is geen mailadres voor zover ik weet, of iemand moet ff de broncode nachecken...die dingen gaan via zo'n webformuliertje, dus ook al maak je een mooie layout hun krijgen toch alles onder elkaar en aan elkaar vast geplakt. Gewoon ff korte mail sturen met gezeik over snelheid en beetje motivatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janzeeschuimers
  • Laatst online: 08-11-2024
NeoMe schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:56:
Vind ook dat ze PIT wel iets omhoog mogen gooien, we zijn niet aan het wappen. Wil je wat streamen gaat het bijna niet en blijft ie lekker bufferen. Beetje radio luisteren is er soms niet bij.

Gewoon veel klagen dan doen ze er wel iets aan, ik heb me klacht al verstuurd.
Klagen kan ook via: "Petitie aan T-Mobile! Wij willen ook een i abonnement bij onze 3G toestellen".

http://forum.pocketinfo.n...oestellen.html#post629859

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Denken jullie echt dat dit enig nut heeft?
Veel succes..ik wacht het wel gewoon af. T-mobile zal toch pas wat gaan veranderen wanneer de concurrentie iets spectaculairs gaat doen of als de verkoop van de pit bundel aanzienlijk afneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Ik heb net PIT ingesteld voor 2 collega's die ermee hun mail willen checken onderweg. Maar wat is dat traag zeg. Als ik in de nokia bij actieve verbindingen keek, zag ik maximaal 1,2kb/sec voorbij springen. Ligt dit aan geen UMTS bereik, omdat ik het op kantoor probeerde, of hoort dit bij een normaal PIT abonnement?

Was trouwens ook een hel om de nokia n73 aan de praat te krijgen in windows vista business. Uiteindelijk gelukt met nokia pc suite icm een of andere vage headset bluetooth driver.. Nokia zelf heeft geen bluetooth drivers voor vista. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelusHD
  • Laatst online: 31-03 09:25
Vonkie schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:12:
Veel succes..ik wacht het wel gewoon af. T-mobile zal toch pas wat gaan veranderen wanneer de concurrentie iets spectaculairs gaat doen of als de verkoop van de pit bundel aanzienlijk afneemt...
Dat is nou een typische Nederlandse instelling, lekker lopen mekkeren maar als het erop aankomt wachten we liever af. Dus doen we feitelijk niks.
Deze instelling gebeurd dus ook al te vaak met staken, Fransen denken er anders over :P ik geef ze groot gelijk.

Gewoon een klacht indienen dus als je er niet mee eens bent. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
xAndyx schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:27:
Ik heb net PIT ingesteld voor 2 collega's die ermee hun mail willen checken onderweg. Maar wat is dat traag zeg. Als ik in de nokia bij actieve verbindingen keek, zag ik maximaal 1,2kb/sec voorbij springen. Ligt dit aan geen UMTS bereik, omdat ik het op kantoor probeerde, of hoort dit bij een normaal PIT abonnement?
Nee, PIT kan zo'n 15KiB/s halen effectief. Er moet dus wat anders aan de hand zijn.
Was trouwens ook een hel om de nokia n73 aan de praat te krijgen in windows vista business. Uiteindelijk gelukt met nokia pc suite icm een of andere vage headset bluetooth driver.. Nokia zelf heeft geen bluetooth drivers voor vista. :X
Whuh.. Tenzij je een Nokia USB BT dongle hebt (bestaan die?) heeft Nokia helemaal niks te maken met drivers voor bluetooth. In fact, ik vind dat Nokia het heel netjes doet; ze ondersteunen diverse BT-stacks onder Windows. Ik heb er iig nooit problemen mee gehad. Leg de schuld dus neer bij de fabrikant van je BT-dongle, of bij Microsoft. In Linux werkt mijn ingebouwde BT-module gewoon out-of-the-box. Het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Fuzzillogic schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:06:
[...]

Nee, PIT kan zo'n 15KiB/s halen effectief. Er moet dus wat anders aan de hand zijn.

[...]

Whuh.. Tenzij je een Nokia USB BT dongle hebt (bestaan die?) heeft Nokia helemaal niks te maken met drivers voor bluetooth. In fact, ik vind dat Nokia het heel netjes doet; ze ondersteunen diverse BT-stacks onder Windows. Ik heb er iig nooit problemen mee gehad. Leg de schuld dus neer bij de fabrikant van je BT-dongle, of bij Microsoft. In Linux werkt mijn ingebouwde BT-module gewoon out-of-the-box. Het kan dus wel.
Ah HP is dus lekker bezig :) Het zijn allebij HP compaq 8510 laptops uit mn hoofd. En de laatste BT drivers van de hp site staan erop. Maar is kijken welke chipset ze gebruikt hebben en bij de fabrikant zoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Vonkie schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:12:
Jij hebt de afgelopen 10jaar zeker ook geen loonsverhoging meer gehad? Als je altijd maar afwacht krijg je namelijk nooit iets erbij.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53453

Volgens mij zijn ze vrij recentelijk nog verhoogd de snelheden. Als je zonodig de snelheden van een iPhone abbo wil moet je lekker een iPhone gaan kopen. Maar al dat gezeur dat je meer snelheid eist omdat anderen met een zelfde prijs dat ook krijgen. De reden dat ze bij de iPhone die snelheden aanbieden is om mensen te lokken om dat kreng te kopen.

Ik maak al sinds het begin gebruik van Pit en vind het prima. Het voldoet aan de verwachtingen, namelijk onderweg even wat kunnen surfen en niks meer dan dat. Als ik een foto van 5Mb wil versturen doe ik dat wel als ik gewoon thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rijsbol
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-12-2021
Even een vraag ik heb PIT maar als ik email komt dit als mms op de rekening te staan.
Is dit wel goed? Het is gewoon een paar regels tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
dan gebruik je als toegangspunt voor email blijkbaar je MMS verbinding.

Bij nokia symbian S60 toestellen kan je bij je email instellingen kiezen welk toegangspunt/accesspoint er default gekozen moet worden. PIT heet bij mij gewoon "T-Mobile Internet" maar ik heb ook de keus uit "T-Mobile MMS" en T-zones.

Als hier wel gewoon t-mobile internet of gewoon internet staat moet je kijken of deze verbinding wel juist is opgezet. Dan gaat het om de "access point name" van je verbinding. die is internet of mms

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:57
Prulleman schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:17:
dan gebruik je als toegangspunt voor email blijkbaar je MMS verbinding.

Bij nokia symbian S60 toestellen kan je bij je email instellingen kiezen welk toegangspunt/accesspoint er default gekozen moet worden. PIT heet bij mij gewoon "T-Mobile Internet" maar ik heb ook de keus uit "T-Mobile MMS" en T-zones.

Als hier wel gewoon t-mobile internet of gewoon internet staat moet je kijken of deze verbinding wel juist is opgezet. Dan gaat het om de "access point name" van je verbinding. die is internet of mms
Dit lijkt me meer het geval dat deze persoon een MMS naar een e-mailadres verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11
Moning2 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:20:
[...]

Dit lijkt me meer het geval dat deze persoon een MMS naar een e-mailadres verstuurd.
Misschien dat het telefoontype de boel kan verduidelijken
Ik bekijk het vanuit een nokia oogpunt en als je dan op new message drukt, krijg je heel netjes de verschillende opties:
  • text message
  • multimedia message
  • audio message
  • email
dan stuur je IMO niet zomaar een mms ipv een email

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 07-08-2008 12:54 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Prulleman schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:53:
[...]

Misschien dat het telefoontype de boel kan verduidelijken
Ik bekijk het vanuit een nokia oogpunt en als je dan op new message drukt, krijg je heel netjes de verschillende opties:
  • text message
  • multimedia message
  • audio message
  • email
dan stuur je IMO niet zomaar een mms ipv een email
Als er geen e-mail account is aangemaakt staat er geen e-mail tussen, maarja voordat we hierover verder gaan eerst even een reactie van rijsbol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-05 20:46
Ik heb op de een of andere manier last van een verbinding (GPRS) die willekeurig uitvalt, er staat nog wel een G icoontje maar hij heeft geen verbinding meer. (Qtek S200 WM5)

Wanneer ik dan probeer om opnieuw een verbinding te maken krijg ik de melding:
'Kan geen verbinding maken. Beëindig de huidige telefoonverbinding en probeer het opnieuw'.

Wanneer ik dan de 'telefoon' uitschakel via de comm manager en weer inschakelen krijg ik na een verschrikkelijke peep wel weer verbinding maar het is wel vervelend om dit te moeten doen (na zo'n 4-7 uur).

Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moning2
Onedayflyer682 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:38:
Ik heb op de een of andere manier last van een verbinding (GPRS) die willekeurig uitvalt, er staat nog wel een G icoontje maar hij heeft geen verbinding meer. (Qtek S200 WM5)

'Kan geen verbinding maken. Beëindig de huidige telefoonverbinding en probeer het opnieuw'.

Wanneer ik dan de 'telefoon' uitschakel via de comm manager en weer inschakelen krijg ik na een verschrikkelijke peep wel weer verbinding maar het is wel vervelend om dit te moeten doen (na zo'n 4-7 uur).

Lijkt erop dat dit een probleem met je telefoon is en zul je je even moeten wenden naar de fabrikant dan wel het topic over dit toestel (als deze bestaat..)

• DDX
  • Laatst online: 12:20

DDX

Wegens fout bij t-mobile afgesloten, gelukkig binnen dag weer geactiveerd
pit+ is nu weer lekker snel via hspda (speedtest geeft zo'n 550kbit down / 250kbit up)
Nu kan ik mij herinneren dat toen ik abbonement net had ik ook hspda snelheden kon halen.
Weet iemand hoe dit precies zit ? (zal binnenkort wel weer over zijn helaas :( )

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170345

Ik heb PIT erbij genomen.

Kom ik er net achter dat SMTP over poort 25 niet werkt. smtp.gprs.t-mobile.nl werkt ook niet. Het enige dat werkt zijn mailaccounts waar SSL over poort 465 ondersteund wordt.

Nu moet ik voor een aantal mailaccounts een andere uitgaande server gebruiken (momenteel gmail over poort 465), waardoor de afzender niet is wat ik wil.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 170345 op 15-08-2008 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Heb sinds gister Urban Terror (een stand alone Quake3Arena mod) op mijn EEE 900, draait goed.
Toenet heb ik het geprobeerd Online te spelen via mijn PIT UMTS verbinding.
En jawel, het ging gewoon :)

De kunst is om de goede servers te vinden, maar ik heb er nu een paar favorieten (waaronder een XS4ALL game server) die me continue 200ms en lager geven >:)

Lekker shooten op de trein 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32767

Onedayflyer682 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:38:

Voor mensen die netwerk problemen hebben met hun data connectie!

Wijzig het volgende (als voorbeeld Windows Mobile toestellen)

- Ga naar Settings
- Ga naar Phone op het tabblad Personal
- Ga naar het tabblad Band
- Verander de GSM/UMTS band van Auto naar GSM(900+1800)+UMTS(2100)

Naar deze wijziging hebben ik weer een stabiele verbinding (ook HSPDA)

Met dank aan: Anoniem: 234016 in "Netwerkissue's T-mobile"
Pagina: 1 ... 32 ... 34 Laatste

Let op:
Discussie over Web'n'Walk aub in T-Mobile Web'n'Walk + Mobiel Tv