Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:08:
Nu maar hopen dat er ook snel nieuwe firmware met Flashlite voor de normale N95 komt.
Ik denk dat dat nog wel even kan duren. Want ze willen toch de n95 8gig verkopen dus dat is nu weer een extra voordeel. Youtube filmpjes kijken wat waarschijnlijk het merendeel niet zal doen omdat ze niet weten hoe het moet. Maar ze zullen toch liever een toestel willen die dat al kan als een toestel die dat misschien in de toekomst zou kunnen.

Ik hoop zelf dat het heel snel gaat kunnen. Gewoon lekker flash filmpjes kijken als ik onderweg ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al een fatsoenlijke carkit voor de n95 8GB

Ik wil dat als ik navigatie gebruik dat hij bijlaad en het geluid via de radio kan laten gaan.

Heb er nog geen kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:50:
[...]

Zonde van je scherm. Ik heb zelf ook veel problemen gehad met m`n scherm ( N95 gekocht begin Mei). Hij is in totaal 3 keer teruggeweest voor reparatie. 2 keer voor donkere vlekken en de laatste keer vanwege diagonale strepen over het scherm ( en donkere vlek). De laatste keer werd hij niet gerepareerd omdat het waterschade zou zijn, terwijl dat volgens mij niet mogelijk is ( of het moet condens of iets dergelijks zijn geweest, maar dat is me nog nooit overkomen bij een andere telefoon.) Uiteindelijk heb ik bij http://telecomtelecom.nl/ een nieuw scherm gekocht ( super winkel trouwens, om 12 uur smiddags besteld, volgende dag om 12 uur in huis. ) Scherm erin zetten is echt 5 minuten werk en kan je ook met 2 linkerhanden ( 4 schroefjes losdraaien, stekkertje van scherm loshalen, nieuw scherm erin, 4 schroeven weer vastdraaien ).

Inmiddels is mijn N95 verkocht om plaats te maken voor `n iPhone. Ik wou niet riskeren om er nog eens een nieuw scherm in te moeten zetten.
hoi.. ik heb hetzelfde probleem. Barst in het display en werkt dus niet meer. Ik heb inmiddels een nieuw display besteld. Het oude is eruit, maar dat stekkertje wat erin zit, wil er bij mij niet echt uit. Ik ben bang als ik er te hard aan trek dat ik dingen kapot maak. Ik heb nu dus geen idee hoe ik dit verder aan moet pakken. Iemand wat tips misschien?

Om hem nou nog naar een winkel te brengen en er €150 reparatiekosten voor te betalen, heb ik niet zoveel zin in.

hier een foto voor de duidelijkheid hoe het er nu voorstaat :P
Alvast bedankt voor eventuele hulp :)

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2265/img0405ot1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatste het idee dat mijn speakertje in mijn n95 (gewone) niet hard genoeg gaat. Heb hem altijd op hoogste volume staan en nog steeds moet ik echt goed luisteren om mensen helemaal te verstaan. Binnen gaat het prima maar op de fiets is het echt geen doen. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff zoeken op "nokia (dis)assembly" op youtube.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 15:38
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:30:
[...]

hoi.. ik heb hetzelfde probleem. Barst in het display en werkt dus niet meer. Ik heb inmiddels een nieuw display besteld. Het oude is eruit, maar dat stekkertje wat erin zit, wil er bij mij niet echt uit. Ik ben bang als ik er te hard aan trek dat ik dingen kapot maak. Ik heb nu dus geen idee hoe ik dit verder aan moet pakken. Iemand wat tips misschien?

Om hem nou nog naar een winkel te brengen en er €150 reparatiekosten voor te betalen, heb ik niet zoveel zin in.

[afbeelding]
Misschien helpt dit ?
Afbeeldingslocatie: http://img183.imageshack.us/img183/7942/displayyi3.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thx... dat witte stuk moet je dus gewoon kunnen opliften.
vanavond direct ff proberen... bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit126
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 19:12
Barock schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:19:
[...]

Klopt! Ik kreeg woensdag een email van KPN dat de actie gratis TV doorloopt tot 31 janauri 2008. Met het verzoek om m.i.v. 2008 alleen TV te kijken via de mobiele startpagina van KPN. En inderdaad met de losse applicatie werkt het niet altijd meer.

Heb het net weer eens geprobeert, maar via de site NED1 aanklikken en RealPlayer wordt geopend maar werken ho maar! Verbinding mislukt.

Heeft iemand e.e.a. wel al aan de praat gekregen?
Ben benieuwd!?
Het werkt inderdaad niet, kpn maar even mailen over hoe dit in zn werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 08:19
Ik heb het NSP hier in Almere gebeld en heb het "speling in slider" probleem voorgelegd..
Zei vertelden mij dat ze hier niet eerder van gehoord hebben en dat de telefoon opgestuurd zal moeten worden naar nokia, vervolgens ben je hem dan 3 weken kwijt....

Uitgelegd dat ik gelezen had dat andere servicepoints wel weten hoe ze dit zelf op kunnen lossen, daarop kon ze alleen maar antwoorden dat zij het iig niet weten.

ik kreeg een beetje het idee dat ze me probeerde af te wimpelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dewaterweg schreef op maandag 07 januari 2008 @ 15:27:
[...]

Ik denk dat dat nog wel even kan duren. Want ze willen toch de n95 8gig verkopen dus dat is nu weer een extra voordeel. Youtube filmpjes kijken wat waarschijnlijk het merendeel niet zal doen omdat ze niet weten hoe het moet. Maar ze zullen toch liever een toestel willen die dat al kan als een toestel die dat misschien in de toekomst zou kunnen.

Ik hoop zelf dat het heel snel gaat kunnen. Gewoon lekker flash filmpjes kijken als ik onderweg ben.
Als het om Youtube gaat is EmTube een erg mooi progje. Het volledige Youtube op je N95. Het laadt dan wel in op je Realplayer, maar toch werkt het grandioos mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Sjengcity schreef op maandag 07 januari 2008 @ 09:52:
[...]
Inderdaad, was me nog niet opgevallen dat je tekst in berichten dan ook kleiner wordt. Erg handig!

Overigens ook nog een aanpassing tegen gekomen in FW v20.0.015, de time-out spaarstand kun je nu op max 90sec zetten, was voorheen 60 sec.

Edit: flipsilent is gratis te downloaden, je zult hem alleen nog zelf moeten signen :)
klikkerdeklik
Nou heb m geinstalleerd maar bij mij hangt ie gewoon altijd op, ook als je in de instellingen selecteert dat ie alleen op silent moet gaan. Lijkt me een bug...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 22-09 16:29
Kan de nokia firmware update software niet op vista geinstalleerd worden? Ik krijg met de nederlandse en engelse software een foutmelding.

edit:
Het wordt wel ondersteund, maar niets zover over de foutmelding. Ik zoek wel ff verder...

[ Voor 27% gewijzigd door MADG0BLIN op 07-01-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Eastside schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:12:
[...]

Nou heb m geinstalleerd maar bij mij hangt ie gewoon altijd op, ook als je in de instellingen selecteert dat ie alleen op silent moet gaan. Lijkt me een bug...
hmm vaag, lijkt me sowieso dat er nog wat bugs in zitten zoals op dat forum waar hij hem aanbied ook al te lezen is. Zet je telefoon maar eens in landscape en open je daarna het programma....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:43
MADG0BLIN schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:19:
Kan de nokia firmware update software niet op vista geinstalleerd worden? Ik krijg met de nederlandse en engelse software een foutmelding.

edit:
Het wordt wel ondersteund, maar niets zover over de foutmelding. Ik zoek wel ff verder...
Werkt hier prima hoor op Vista Premium.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Barfman schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:06:
[...]

Werkt hier prima hoor op Vista Premium.
Apart. Heb hem gezocht op internet, maar er zijn meer mensen met dezelfde problemen.
Ik heb hem nu op mijn laptop aangesloten en dat werkt wel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Eastside schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:12:
[...]

Als ik me niet vergis was het eerst versie v1.00

Nu heeft ie v1.01 staan. Misschien helpt het...

http://symbianblog.com/wo...lipsilent101-unsgined.sis

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 07-01-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:18:
[...]

Aah thx Maus! Ik heb wel het idee dat hij wat vraagt van de accu want na 1 dag gebruiken merk ik wel een duidelijk verschil.... Even afwachten of dat zo blijft of dat het echt toeval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:30:
[...]

[afbeelding]
Om mezelf maar even te quoten:

wimmel_1 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
jorrit126 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 17:46:
[...]

Het werkt inderdaad niet, kpn maar even mailen over hoe dit in zn werk gaat.
Even "Ja" SMS'en naar 8040. Je krijgt dan alle instellingen weer opnieuw toegestuurd door KPN door middel van 8!! :? SMS'jes Waarschijnlijk heb je van de 4 instellingen die verstuurd worden er maar 3, omdat deze 3 standaard aanwezig zijn in de firmware.

Je krijgt de instellingen voor:

• - KPN Internet
• - KPN MMS
• - KPN Streaming
• - Mobiele StartSite

Hiervan hoef je in principe alleen de instelling voor KPN Streaming te accepteren én toe te voegen omdat deze waarschijnlijk ontbreekt bij je.
Als je daarna de TV zenders bekijkt via http://mobiletv.wapag.nl met als toegangspunt Mobiele StartSite zul je zien dat het wél werkt (je kunt hier ook naar toe klikken via het "mobile portal" van KPN, deze werkt sowieso alleen via het toeganspunt "mobiele startsite").
Die applicatie die KPN tot voorheen had kun je deïnstalleren als je die al had, deze werkt niet/nauwelijks meer, overigens.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op maandag 07 januari 2008 @ 19:18:

Voor de mensen die versie 1.00 nog hebben, hij heeft de settings wel mijn inziens "goed" aangepast;

1 Flip Over
• Mute Ringer
• Hang Up Call

2 Flip Back
• Previous Profile
• Silent Profile
• General Profile
• Meeting Profile
• Outdoor Profile
• Pager Profile

3 AutoStart
• NO
• YES
• YES & Hide

Op het moment dat je je tel "op de kop" legt wordt automatisch omgeschakeld naar de "stil" profiel (eigenlijk het 2e profiel in je lijst)
De keuze lijst (2) moet je zien als je eigen lijst met profielen omdat de namen bij (bijna) niemand overeen zal komen.

[ Voor 3% gewijzigd door digital-IMEI op 07-01-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 13:18:
[...]

p.s.: Voor diegene die nog een cer request open hebben staan bij mij. Even geduld als het kan, symbiansigned lijkt er uit te liggen. Geeft me meteen de gelegenheid een betere en nettere tutorial te maken voor hoe te signen met complete uitleg voor de apps etc. had ik al eerder willen doen maar nooit van gekomen ;)
sommigen hebben dat nodig ja ;)

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Ik heb de nieuwste firmware geïnstalleerd op mn n95 8gb, maar kan die widgets nergens vinden. Iemand een idee hoe hier aan te komen? :?

[ Voor 3% gewijzigd door GoTyce op 07-01-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:54
Wat betreft het signen. Ik gebruik DevCertRequest voor het maken van .csr file. Bij dit programma moet je iedere keer weer alle stappen doorlopen. Aangezien alle input iedere keer exact hetzelfde is, alleen IMEI nr is verschillend, moet dat toch makkelijker kunnen.

Ik heb even gezocht naar een progje waar dat makkelijker kan, maar niets gevonden. Schumi of iemand anders, hebben jullie daar een andere app voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Is bij jullie symbian signed.com ook zo traag? Ik probeer een account aan te maken maar die site is hier echt verschrikkelijk traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:08:
Wat betreft het signen. Ik gebruik DevCertRequest voor het maken van .csr file. Bij dit programma moet je iedere keer weer alle stappen doorlopen. Aangezien alle input iedere keer exact hetzelfde is, alleen IMEI nr is verschillend, moet dat toch makkelijker kunnen.

Ik heb even gezocht naar een progje waar dat makkelijker kan, maar niets gevonden. Schumi of iemand anders, hebben jullie daar een andere app voor ?
http://www.gosymbian.com/SSIS_download.html

Elke keer als je cer maken wil moet je DevCertRequestControl.exe (optie 2) op starten.
Als je geen waarde hecht aan land codes etc is dit je app ;)
p.s.: Ik gebruik het zelf niet , om 1 of andere reden vind ik land instellingen wel belangrijk.
Je kan het ook zelf maken met http://www.autoitscript.com/autoit3/
MADG0BLIN schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:32:
Is bij jullie symbian signed.com ook zo traag? Ik probeer een account aan te maken maar die site is hier echt verschrikkelijk traag.
Same here, al mijn accounts werken niet of nauwelijks. Zal wel weer een change komen op het hele sign gebeuren.

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 07-01-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
schumi2004 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:43:
[...]

Same here, al mijn accounts werken niet of nauwelijks. Zal wel weer een change komen op het hele sign gebeuren.
Mmmm. Dat is wel erg balen. Probeer net wat dingen te signen voor mijn nieuwe N95. Dit betekent dan ook waarschijnlijk dat anderen niet kunnen signen of wel?

En ik heb nog een andere vraag. In het begin scherm van de telefoon staat rechtsonderin de favoriet Muziekspeler. Is dit ook te passen? Ik wil daar graag mijn contacts hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:03:
[...]

Mmmm. Dat is wel erg balen. Probeer net wat dingen te signen voor mijn nieuwe N95. Dit betekent dan ook waarschijnlijk dat anderen niet kunnen signen of wel?

En ik heb nog een andere vraag. In het begin scherm van de telefoon staat rechtsonderin de favoriet Muziekspeler. Is dit ook te passen? Ik wil daar graag mijn contacts hebben namelijk.
Als je er 1 kan signen, kan je de rest ook signen.. als het dezelfde telefoon is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[...]

Bij mij staat er camera, het is dus aan te passen. :Y)

Instrumenten -> Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Standby-modus -> TaDa! :)

[ Voor 51% gewijzigd door pven op 07-01-2008 22:06 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Mau_Maus schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:04:
[...]

Als je er 1 kan signen, kan je de rest ook signen.. als het dezelfde telefoon is
Ik kan nog niets signen omdat ik geen account aan kan maken. Ik vroeg me af of anderen dan wel konden.
Maar ik wacht anders wel af, het is niet anders. :'(
pven schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:05:
[...]

Instrumenten -> Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Standby-modus -> TaDa! :)
Bedankt! Er zitten wat te veel opties in dit toestel. :P

[ Voor 30% gewijzigd door MADG0BLIN op 07-01-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
[...]

http://www.gosymbian.com/SSIS_download.html

Elke keer als je cer maken wil moet je DevCertRequestControl.exe (optie 2) op starten.
Als je geen waarde hecht aan land codes etc is dit je app ;)
p.s.: Ik gebruik het zelf niet , om 1 of andere reden vind ik land instellingen wel belangrijk.
Je kan het ook zelf maken met http://www.autoitscript.com/autoit3
Thanks! Zo ongeveer precies wat ik zocht. Jammer dat je niet b.v. de output folder kunt aangeven. Dat is standaard ergens onder My Documents en zou ik wel willen aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:26
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:44:
Ik heb laatste het idee dat mijn speakertje in mijn n95 (gewone) niet hard genoeg gaat. Heb hem altijd op hoogste volume staan en nog steeds moet ik echt goed luisteren om mensen helemaal te verstaan. Binnen gaat het prima maar op de fiets is het echt geen doen. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?>
ik heb dit probleem ook, ook in mijn muziekspeler speelt hij mijn muziek zo zacht af dat het nauwelijks fatsoenlijk te horen is. Enig idee hoe ik het volume hiervan kan aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op maandag 07 januari 2008 @ 08:23:
[...]

Moet je even je produktcode aanpassen in een die een nl talenpakket ondersteund en dan weer updaten, zie TS
Dat heb ik dus ook gedaan, maar... helaas. Dat gaat dus niet omdat dit de nieuwste update is. Je kunt volgens mij niet "downgraden". Iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 06:44:
[...]

Dat heb ik dus ook gedaan, maar... helaas. Dat gaat dus niet omdat dit de nieuwste update is. Je kunt volgens mij niet "downgraden". Iemand nog een tip?
Toen ik een paar dagen geleden las dat er een update was voor mijn N95 8GB heb ik deze natuurlijk meteen aan de USB kabel geplugd om te kijken of ik kon updaten.. Mooi niet, dus ik wat verder lezen en kwam zo dus bij je productcode veranderen. (ik heb een toestel van Vodafone, maar volgens mij verder unbranded, geen sofware van VF erop en nergens een logo te zien.)
Dus ik heel snel een tutorial gelezen, en meteen de productcode veranderd naar EURO1, daarna meteen de software update gedaan, en hoera, ik werkte met de nieuwste firmware...

Omdat ik de taal van het OS in het engels heb, merkte ik pas bij het schrijven van een smsje dat ik geen nederlands woordenboek kon selecteren..

Toen weer wat verder gelezen op het net, en erachter gekomen dat de EURO1 code geen nederlands heeft, alleen de EURO2 code... Dus ik verander de foon naar EURO2, en nokia software updater zegt: Je foon is al up to date, MAAAR je mag hem wel nog een keer updaten als je wilt.. ;)

Dus nadat ik dat gedaan had, kon ik weer smsen en surfen met een nederlands woordenboek.. ;)

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 06:44:
[...]

Raar, want je kan gewoon ookal heb je de nieuwste firmware gewoon de update doen bij mij.
hij geeft het zelfs aan, dat ie hem al heeft, maar dat ik alsnog gewoon de firmware erop kan zetten opnieuw (n95-1)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Even "Ja" SMS'en naar 8040. Je krijgt dan alle instellingen weer opnieuw toegestuurd door KPN door middel van 8!! :? SMS'jes Waarschijnlijk heb je van de 4 instellingen die verstuurd worden er maar 3, omdat deze 3 standaard aanwezig zijn in de firmware.

Je krijgt de instellingen voor:

• - KPN Internet
• - KPN MMS
• - KPN Streaming
• - Mobiele StartSite

Hiervan hoef je in principe alleen de instelling voor KPN Streaming te accepteren én toe te voegen omdat deze waarschijnlijk ontbreekt bij je.
Als je daarna de TV zenders bekijkt via http://mobiletv.wapag.nl met als toegangspunt Mobiele StartSite zul je zien dat het wél werkt (je kunt hier ook naar toe klikken via het "mobile portal" van KPN, deze werkt sowieso alleen via het toeganspunt "mobiele startsite").
Die applicatie die KPN tot voorheen had kun je deïnstalleren als je die al had, deze werkt niet/nauwelijks meer, overigens.
[/quote]

Heb alle juiste instellingen, maar RealPlayer geeft telkens "verbinding mislukt".

Bij de instellingen heb ik staan:

Toegangspunt: Mobiele StartSite
Onlinetijd: Onbeperkt
L.UDP-poort: 6870
H.UDP-poort: 32000

Proxy gebruiken "Nee"

Zit hier soms een fout in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@Barock heb ik ook last van zoals vele andere. Deze truuk zou streaming mogelijk moeten maken maar om 1 of andere reden werkt het voor mijn gevoel maar voor 50% van de gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Barock:
Je netwerk modus moet denk ik op Dual mode of UMTS staan en niet op GSM mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Barock schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 09:37:

Heb alle juiste instellingen, maar RealPlayer geeft telkens "verbinding mislukt".

Bij de instellingen heb ik staan:

L.UDP-poort: 6870

Proxy gebruiken "Nee"

Zit hier soms een fout in?
Ik heb hier even bij mij gekeken:

L.UDP-poort: 6970 Al lijkt me dit niet veel uit maken....

Proxy gebruiken: Ja
Proxyserveradres: 10.10.100.11
Proxypoortnummer: 554

Uiteraard staat Dual modus aan omdat GPRS te weinig capaciteit heeft voor deze streams.

[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 08-01-2008 10:51 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
wimmel_1 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 10:50:
[...]

Ik heb hier even bij mij gekeken:

L.UDP-poort: 6970 Al lijkt me dit niet veel uit maken....

Proxy gebruiken: Ja
Proxyserveradres: 10.10.100.11
Proxypoortnummer: 554

Uiteraard staat Dual modus aan omdat GPRS te weinig capaciteit heeft voor deze streams.
HARTELIJK DANK, na de wijzigingen zoals hierboven werkt het perfect. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Zag vandaag op de website van Sandisk een eerste foto van de 12GB SDHC card
http://www.sandisk.com/Corporate/Default.aspx?CatID=1351

De 8GB variant is nog maar €70,95 dus als de 12GB uit komt zal deze nog wel iets verder dalen.

Ben benieuwd wanneer ie uitkomt!

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Eastside schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:04:
Zag vandaag op de website van Sandisk een eerste foto van de 12GB SDHC card
http://www.sandisk.com/Corporate/Default.aspx?CatID=1351

De 8GB variant is nog maar €70,95 dus als de 12GB uit komt zal deze nog wel iets verder dalen.

Ben benieuwd wanneer ie uitkomt!
Nog meer benieuwd of ie gaat werken inde N95-1 eigenlijk.

offtopic:
Symbiansigned.com werkt weer. Alle request die ik open had staan zijn verzonden, zo niet laat ff een berichtje achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik heb een probleem met me N95. Ik kan niet meer een backup maken van me toestel en ik me smsjes die ik heb kan ik sommige daarvan niet meer openen. Wie weet hoe ik dat kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srry over de vraag van de backup. Is een bekende probleem.. Maar weeet IEMAND hoe ik me smsjes weer kan lezen. Dit is voor mij zeeeeer belangrijk. Ik zie de smsje wel ook de afzender en de stukje text. maar ik kan hem niet openen... er gebeurt niks. Kan ik dit nog lezen op een of ander manier ??
aub kan iemand mij hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:43:
srry over de vraag van de backup. Is een bekende probleem.. Maar weeet IEMAND hoe ik me smsjes weer kan lezen. Dit is voor mij zeeeeer belangrijk. Ik zie de smsje wel ook de afzender en de stukje text. maar ik kan hem niet openen... er gebeurt niks. Kan ik dit nog lezen op een of ander manier ??
aub kan iemand mij hiermee helpen?
Wat voor type toestel heb ? (N95-1, 8GB)
Wat heb je precies gedaan?
Heb je het al via Nokia PC Suite geprobeerd?
Kun je sms wel kopieeren naar andere lokatie en zo mss lezen?
Extra software geinstalled die wellicht je berichten beschermd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de N95 deep plum ned. Ik heb eigenlijk niks gedaan.. en heb al geprobeerd me sms te kopieren naar een andere map maar dat werkt ook niet. Via PC suite werkt het ook niet..en extra software heb ik wel maar ik denk niet dat het invloed heb op me smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 13:11:
Ik heb de N95 deep plum ned. Ik heb eigenlijk niks gedaan.. en heb al geprobeerd me sms te kopieren naar een andere map maar dat werkt ook niet. Via PC suite werkt het ook niet..en extra software heb ik wel maar ik denk niet dat het invloed heb op me smsjes.
Dan begin toch maar eens met het verwijderen van je extra software. Dat is een veel voorkomende oorzaak van de raarste problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

extra software verwijderd... nog steeds niet opgelost. Ook bij PC Suite>berichten heb ik geprobeert te lezen maar bij daar komen de berichten niet te voorschijn. vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 14:01:
extra software verwijderd... nog steeds niet opgelost. Ook bij PC Suite>berichten heb ik geprobeert te lezen maar bij daar komen de berichten niet te voorschijn. vreemd..
Kijk eens waar je berichten worden opgeslagen, tel. geheugen of microsd.

Menu > Berichten > Overige > Gebruikt Geheugen > .....

En dan probeer je die eens om te zetten en kijk je wat er gebeurd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:27:
[...]

Nog meer benieuwd of ie gaat werken inde N95-1 eigenlijk.

offtopic:
Symbiansigned.com werkt weer. Alle request die ik open had staan zijn verzonden, zo niet laat ff een berichtje achter
Vast wel. Het gebruikte systeem werkt. Dus 99% kans dat ie tot de max van 32 gig gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat werkt ook niet als ik het kopieer naar me geheugenkaart. ik vermoed dat de berichten zijn beschadigd tijdens het upgraden van de firmware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Samir projecten update:

I wanted to apologize about some release delays not respected.

I had some personal troubles this days, and it was very hard for me to work
hard on my projects.

I'm very sorry and I will do my best now to releases new betas.

* In order of priority:
- rotateMe v2 final
- rotateMe v2.1 beta1
- Shutup Beta1
- rotateMe v1.5
- A new app (beta1)
- A another new app (beta 1)
- Nokmote beta 2

I made a planning, and I will try to achieve all this projects before last
January.

About the new apps, I will tell you more when it will be ready.

Why Nokmote is the last ? Because many people failed to use it correctly.
Nokmote is intended to games and not optimized to navigation.
P@sco suggest me to do 2 modes: Games and Menu Navigation.
Implementation of this feature take time, so the delay of the beta 2
release is longer than expected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Zeg, ik heb gezocht maar heb niet kunnen vinden hoeveel geheugen er maximaal in de N95 kan. Bij de ene site lees je 32mb, bij de andere 2 gig. Hoeveel is het nou?

Want de overige verschillen tussen de N95 en de 8 gig zijn verder nou niet spraakmakend te noemen om het extra bedrag te betalen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Las Vegas schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 16:51:
Zeg, ik heb gezocht maar heb niet kunnen vinden hoeveel geheugen er maximaal in de N95 kan. Bij de ene site lees je 32mb, bij de andere 2 gig. Hoeveel is het nou?

Want de overige verschillen tussen de N95 en de 8 gig zijn verder nou niet spraakmakend te noemen om het extra bedrag te betalen.
Zeg, op dit moment is 8GB het maximaal mogelijke om de simpele reden dat er geen grotere formaten te krijgen zijn op dit moment.
Sandisk heeft de eerste 12GB MicroSD kaartjes aangekondigd en zoals je 2 posts boven jou had kunnen lezen is de kans 99% dat deze werken.
De limiet zal waarschijnlijk op 32GB MicroSD liggen tenzij ze met dezelfde techniek nog grotere kaartjes kunnen maken maar daar is tot nu toe geen sprake van geweest.

overigens bestaat er ook zoiets als een startpost waar dergelijke info in staat

[ Voor 5% gewijzigd door digital-IMEI op 08-01-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-09 16:33
MADG0BLIN schreef op maandag 07 januari 2008 @ 21:32:
De site deed het eerst niet, net weer wel bij mij:)
Helaas signed hij geen @xs4all.nl :( (zoals hier al te lezen was in t topic)

Iemand een tip voor een gratis aan te maken email adres die hij wel pakt? :)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
kernie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:10:
[...]

De site deed het eerst niet net weer wel bij mij:)
Helaas signed hij gaan @xs4all.nl :( (zoals hier al te lezen was in t topic)

vodafone schijnt hij wel te pakken en als ik me neit vergis ook nog bepaalde studentenmails... Als ik me niet vergis heb ik die 2 langs zien komen die werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
Ok bedankt ga ik nog een x searchen!
M'n @hva mail werkte helaas ook niet (van mijn school).

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 januari 2008 @ 18:15:
[...]

Je telefoon is kennelijk gebranded.
nope, staat er ondertussen al gewoon op, even langs nsp in haarlem gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
kernie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:10:
[...]

De site deed het eerst niet, net weer wel bij mij:)
Helaas signed hij geen @xs4all.nl :( (zoals hier al te lezen was in t topic)

Ik heb een eigen site dus heb die gebruikt. Maar ik las gister dat de adressen van moerstaal.nl ook werken. Dus als je wilt signen kan je die gebruiken. Het is mij inmiddels ook gelukt! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PingOvercrash77
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-08 13:56
weet iemand nog leuke multiplayer games? ik kan ze nergens vinden namelijk..

vriend van me heeft een N73 en ik heb een N95 en we willen multiplayen!

Worms heb ik... maar daar zit jammer genoeg geen multiplayer functie in..

-=- specs mp3pc -=- specs server -=- specs workstation -=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb Route66 nu op mijn telefoon geïnstallerd met de mappen van de benelux erop. Nu wil ik de map van New York erbijvoegen maar, kan ik die gewoon kopieren en in mijn telefoon plakken dat hij het dan gewoon doet?

of moet ik het eerst installeren ofzo?

alvast bedankt voor de reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 23:11

Coldcat

HODL

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:06:
ik heb Route66 nu op mijn telefoon geïnstallerd met de mappen van de benelux erop. Nu wil ik de map van New York erbijvoegen maar, kan ik die gewoon kopieren en in mijn telefoon plakken dat hij het dan gewoon doet?

of moet ik het eerst installeren ofzo?

alvast bedankt voor de reacties!!
Try & error.

Je kunt hem net zoals de normale map van de benulux kopiëren. Volgens mij kun je bij settings aangeven dat hij de andere dan moet pakken.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op maandag 07 januari 2008 @ 22:05:
[...]

Thnx handige tip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sarcastisch neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Heeft iemand overigens al iets van het snelheidsverschil gemerkt met T-Mobile PIT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
MADG0BLIN schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 17:38:
[...]

Ik heb een eigen site dus heb die gebruikt. Maar ik las gister dat de adressen van moerstaal.nl ook werken. Dus als je wilt signen kan je die gebruiken. Het is mij inmiddels ook gelukt! :D
Dank je ik ga het direct proberen!:)

Geprobeerd en helaas werkt @moerstaal.nl niet. Had jij een andere gekozen? bedankt alvast voor de hulp.

[ Voor 13% gewijzigd door kernie op 08-01-2008 19:42 ]

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:18:
Heeft iemand overigens al iets van het snelheidsverschil gemerkt met T-Mobile PIT?
Ja. Dubbel zo snel he. Ik kom van de 10 test gemiddeld uit op 130kbps.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2008 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:42:
Kon bij mij net geen verschil merken maar ik denk dat ik niet op een 3G netwerk zat... Merk het verschil nu ook behoorlijk! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
kernie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:34:
[...]

Geprobeerd en helaas werkt @moerstaal.nl niet. Had jij een andere gekozen? bedankt alvast voor de hulp.
Als je puur alleen een certificaat wil hebben staat er in de SP wel hoe je eraan kan komen ;)

Navigon geinstalleerd net en moet zeggen valt me niet tegen.
Weet niet of er al een korte review van was maar als er behoefte aan is hoor ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:58:
[...]

Als je puur alleen een certificaat wil hebben staat er in de SP wel hoe je eraan kan komen ;)

Weet niet of er al een korte review van was maar als er behoefte aan is hoor ik het wel
Oh zeer graag zelfs :) Ik heb op het punt gestaan om deze navigatie online aan te schaffen, totat ik erachter kwam dat betalen alleen kan met creditcard...en die heb ik niet. Ben benieuwd naar jouw review, dan kan ik altijd nog langs de pdashop in R'dam rijden om het aan te schaffen. Bedankt alvast voor de review. Ps Ik ben vooral geinteresseerd in de looks, navigatie, en mogelijkheden. Hmm is er eigenlijk meer om interesse in te hebben ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
[...]

Thanks, had ik inderdaad al gezien, veel vriendelijke mensen hier die willen helpen!:)
Ik zou alleen graag zelf zo'n Symbian account hebben zodat ik zelf mn spulletjes kan signen, hoef ik er niemand voor lastig te vallen.

Moet eerlijk zeggen dat ik volgens mij nog niet precies begrijp wat t signen etc. allemaal inhoudt (heb wel al die links bekeken hoe het moet hoor).
Krijg februari pas mn N95 8gb maar dacht ik tref alvast voorbereidingen!:)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:47:
[...]
Kon bij mij net geen verschil merken maar ik denk dat ik niet op een 3G netwerk zat... Merk het verschil nu ook behoorlijk! *O*
Bij mij is de verhoging er nog niet door helaas, maar geduld is een schone zaak he. Je mag een gegeven paard (gratis verhoging) niet in de bek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
kernie schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:34:
[...]

Ok, jammer dat dat ook niet meer werkt. Ik heb een eigen domein, die werkte wel. Misschien dat je daar wat aan hebt.

Weet iemand trouwens hoe ik n-gage / spelletjes kan verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

[...]

Ik ben wel benieuwd naar de mening van een ieder dmv een poll oid

Route 66 zuigt imo
GarminXT lijkt er al meer op, werkt prima
TomTom is gewoon goed en vertrouwd voor mij. Alleen gebruik ik het niet omdat ik het vertik een gps extern te gebruiken
Navigon ga ik testen asap want ben wel benieuwd, dus kom maar op ondertussen met je review O+

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een video van Youtube laadt in EmTube dan komt er steeds te staan unkown file type/format.. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:06
Zo, ik heb ook maar eens de moeite genomen om een Devcert te regelen, hell yeah flipsilent draait nu! Nog ff rotateme instaleren dan! Dit is het zeker wel waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kernie
MADG0BLIN schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:17:
[...]

Ok, jammer dat dat ook niet meer werkt. Ik heb een eigen domein, die werkte wel. Misschien dat je daar wat aan hebt.

Weet iemand trouwens hoe ik n-gage / spelletjes kan verwijderen?
Wederom bedankt! Zojuist gelukt met een : heeftditdomein
:)

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:06:
[...]

Oh zeer graag zelfs :) Ik heb op het punt gestaan om deze navigatie online aan te schaffen, totat ik erachter kwam dat betalen alleen kan met creditcard...en die heb ik niet. Ben benieuwd naar jouw review, dan kan ik altijd nog langs de pdashop in R'dam rijden om het aan te schaffen. Bedankt alvast voor de review. Ps Ik ben vooral geinteresseerd in de looks, navigatie, en mogelijkheden. Hmm is er eigenlijk meer om interesse in te hebben ? ;)
Nu heb ik zelf niet goed gezocht zeg pffffff
Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

schumi2004 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:20:
[...]

Nu heb ik zelf niet goed gezocht zeg pffffff
Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Het ging dan ook om jouw review he :+

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Tha schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:31:
[...]
Het ging dan ook om jouw review he :+
Dat was mijn insteek ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
dafmay schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:48:
[...]

Dat was mijn insteek ook :)
Ah op die fiets.
Nou als zoethoudertje hier een leuke screensaver voor jullie
http://www.mediafire.com/?c3zcdh3wtxf
Afbeeldingslocatie: http://img36.picoodle.com/img/img36/4/1/8/f_screensaverm_99c09d0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 19:42:
[...]

Mijn handleiding doorzocht maar ik kan het niet vinden hoe je z'n snelheidstest kan uitvoeren of waar je de snelheid van de verzonden / ontvangen data kan aflezen . Iemand een tip voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:06:
[...]

Looks navigon:
Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/site/thumbs/gallery/6026?lm=1160050108000 Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/site/thumbs/gallery/6031?lm=1160050166000 Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/site/thumbs/gallery/6036?lm=1160050242000 Afbeeldingslocatie: http://www.navigon.com/site/thumbs/gallery/6041?lm=1160050266000

officiële site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 18:52
Kan Navigon op je mobiel ook op één of andere wijze met TMC omgaan? Op de site van Navigon kom ik alleen tmc-modules tegen voor de stand-alone apperaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnHard
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:53
Is er al bekend wanneer TomTom gaat werken op de N95??

BurnHard.nl ICT Solutions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 02:04:
[...]

Mijn handleiding doorzocht maar ik kan het niet vinden hoe je z'n snelheidstest kan uitvoeren of waar je de snelheid van de verzonden / ontvangen data kan aflezen . Iemand een tip voor mij ?
jep: www.speedtest.nl
BurnHard schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 08:07:
min of meer: niet

[ Voor 20% gewijzigd door Dandelion op 09-01-2008 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Het werkt nu al, alleen niet met de interne GPS.
Tomtom heeft sinds een tijd de arrogantie om dit soort populaire toestellen niet meer volledig te ondersteunen lijkt het. Meerdere mensen hebben gemailed en kregen niet echt een zinnig antwoord...
er is niet zinnigs over te zeggen, tomtom is de enigste die zeker weet dat ze wel of niet hun software updaten ervoor... ik vind het jammer want er kan tot dusver niets tippen aan tomtom imo

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen allemaal,

Ik was van het weekend in brussel op sight-seeing-tour en aangezien ik daar onbekend ben heb ik navigatie op m'n n95 gebruikt. Ik heb daarvoor de nieuwste versie van Garmin aangeschaft. Over route 66 heb ik slechte berichten gehoord. Ik was dus aan de wandel met Garmin en had m ingesteld op snelste route voor voetgangers. Garmin was goed in staat alles te vinden (hotels, straten, markten, sights, restaurants, ALLES), alleen Garmin was telkens in de war welke kant ik nou op liep en dan versprong het pijltje pas als ik reeds een minuutje de verkeerde kant op liep. Heeft iemand een tip voor mij? Of misschien een alternatief voor garmin (google maps misschien???) welke je kan gebruiken als navigatie in een grote stad, als je met de benenwagen bent? Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:09:
Goeiemorgen allemaal,

Ik was van het weekend in brussel op sight-seeing-tour en aangezien ik daar onbekend ben heb ik navigatie op m'n n95 gebruikt. Ik heb daarvoor de nieuwste versie van Garmin aangeschaft. Over route 66 heb ik slechte berichten gehoord. Ik was dus aan de wandel met Garmin en had m ingesteld op snelste route voor voetgangers. Garmin was goed in staat alles te vinden (hotels, straten, markten, sights, restaurants, ALLES), alleen Garmin was telkens in de war welke kant ik nou op liep en dan versprong het pijltje pas als ik reeds een minuutje de verkeerde kant op liep. Heeft iemand een tip voor mij? Of misschien een alternatief voor garmin (google maps misschien???) welke je kan gebruiken als navigatie in een grote stad, als je met de benenwagen bent? Thnx
Google maps kost aardig wat data (die hij moet downloaden) dus dat lijkt me een kostbare optie.
misschien loop je te langzaam :o

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Tomtom 6.03 toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik de webfeeds in de webbrowser makkelijk kan kopiëren naar een andere (Nokia)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Nee die ook niet!
Doe maar eens zoeken in dit topic naar tomtom en dan wens ik je een prettig lees middag, zoveel berichtgeving is er al over geweest en verschijdene mail convo's

[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 09-01-2008 10:58 . Reden: schrijfvout :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen allemaal,

Een minuut is wel erg veel, als je de verkeerde kant op loopt. Het probleem wordt veroorzaakt door 'hoge' gebouwen. Hierdoor neemt de nauwkeurigheid af. Het kan zelfs voorkomen dat het signaal onvoldoende is, waardoor AGPS wordt getriggerd. Je zou eens een proef kunnen doen met en zonder AGPS om te zien of dat in de stad een oplossing biedt.

Ik heb een 6110 gehad met Route 66. Ik heb jouw probleem met Route 66 nooit gehad. Ik heb echter nog geen test gedaan met Route 66 op m'n N95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Kwam niet iets tegen... zeer handig! Had als handy taskman geinstalleerd maar dit is veel beter (en gratisch!).

Symbian Alt-Tab... (Alleen dan pencil-c )

Afbeeldingslocatie: http://www.symbian-freak.com/images/news/08/01/eqalttab02.jpg

http://www.symbian-freak....1/eq_alt_tab_freeware.htm

Je moet m wel zelf even signen.

[ Voor 3% gewijzigd door XElD op 09-01-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:27:
[...]

Een minuut is wel erg veel, als je de verkeerde kant op loopt. Het probleem wordt veroorzaakt door 'hoge' gebouwen. Hierdoor neemt de nauwkeurigheid af. Het kan zelfs voorkomen dat het signaal onvoldoende is, waardoor AGPS wordt getriggerd. Je zou eens een proef kunnen doen met en zonder AGPS om te zien of dat in de stad een oplossing biedt.

Ik heb een 6110 gehad met Route 66. Ik heb jouw probleem met Route 66 nooit gehad. Ik heb echter nog geen test gedaan met Route 66 op m'n N95.
Mijn ervaring is dat het eerder aan Garmin zelf ligt, deze kijkt niet op een meter of 20 a 50 verschil. Merk je ook in de auto bij afslagen dan ben je al bij de afslag en staat er nog 20 meter te gaan ofzo. 50 meter zal aan de wandel wel een halve of hele minuut kunnen zijn dan.
Route66 is nauwkeuriger imo.
Misschien dat de Navigon gebruikers weten of dit programma nauwkeuriger is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Goed, ik snap nog steeds niet wat iedereen hier tegen Route 66 heeft, gebruik het naar volle tevredenheid. Maar dat zal ongewtijfeld met persoonlijke smaak te maken hebben. Route 66 doet het iig bij mij als voetganger prima.

Wat alternatieven betreft: tenzij je een data abo hebt dat je niet zelf hoeft te betalen, een heel duur flat fee abo hebt die ook in het buitenland flat fee blijft of een Belgisch abo hebt, elke optie die dataverkeer genereerd in het buitenland gebruiken is zwaar af te raden. Gebruik dus in geen geval alternatieven die de kaarten over internet downloaden (zoals Google Maps of Nokia Maps zonder de kaarten pre-installed), en ook experimenteren met A-GPS lijkt me in het buitenland minder handig (A-GPS genereerd naar mijn weten ook dataverkeer, of vergis ik me hier?).
Of je moet bereid zijn om honderden euros aan datakosten kwijt te zijn.
Goeiemorgen allemaal,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XElD schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:28:
Kwam niet iets tegen... zeer handig! Had als handy taskman geinstalleerd maar dit is veel beter (en gratisch!).

Symbian Alt-Tab... (Alleen dan pencil-c )

[afbeelding]

http://www.symbian-freak....1/eq_alt_tab_freeware.htm

Je moet m wel zelf even signen.
ziet er mooi uit, maar het voordeel van Taskman vind ik toch wel dat je precies kunt opvragen welke processen er draaien en dat is fijn voor troubleshooting, weten waarom dat ram geheugen toch zo slinkt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Nu ik goede verhalen hoor over het flash lite gebeuren ben ik ook wel benieuwd of er al iets is dat .asf streams kan afspelen. Ik zou graag het NOS journaal via hun site willen bekijken... Heb coreplayer al geprobeerd, maar geen succes. Zou haast iets van een WMP voor symbian moeten worden :-S

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
Ja klopt, maar dan gebruik je het programma ook voor iets anders he... tsja net zoals bij windows dit is ALT-Tab en Taskman is de taskmanager :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze lader gehaald:
pricewatch: Adapt USB Cradle Dual Charger Nokia N95

Na de telefoon er een nachtje op te hebben gehad is deze uitgevallen en werkt niet meer....
Ten eerste wellicht verstandig deze van de pricewatch te verwijderen...

Ben langs een NSP geweest, waarschnijlijk zijn beide batterijen kapotgeladen door de duolader.
Het is nu de vraag of de telefoon zelf ook schade heeft, dat moet nog worden onderzocht..

Nu ging ik de voltages eens vergelijken, de output van de originele nokialader is precies 5,0V 800mA en die van de duolader: 5.7-6.8V 0,5A Max. Dit is dus een hoger voltage dan de originele lader en dat zou de batterijen aangetast kunnen hebben, aangezien deze niet meer werken sinds het gebruik van dit apparaat.

Hoe groot schatten jullie de kans in dat de telefoon zelf ook schade heeft opgelopen naast de batterijen door het te hoge voltage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:34:
[...]

Mijn ervaring is dat het eerder aan Garmin zelf ligt, deze kijkt niet op een meter of 20 a 50 verschil. Merk je ook in de auto bij afslagen dan ben je al bij de afslag en staat er nog 20 meter te gaan ofzo. 50 meter zal aan de wandel wel een halve of hele minuut kunnen zijn dan.
Route66 is nauwkeuriger imo.
Misschien dat de Navigon gebruikers weten of dit programma nauwkeuriger is?
Dank voor je reactie. Dit vermoeden heb ik ook. Ik zal Route 66 eens moeten proberen. Jammer dat ik alleen de benelux map heb daarvan, maar dat terzijde.

Iemand ervaring moet gebruik Navigon als voetganger?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 10:27:
[...]

Thnx. Hoge gebouwen geven idd ook veel hinder naar mijn idee.
Pagina: 1 ... 66 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.