Netwerk in maps:fingerhead schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:18:
Ik ben gisteren avond beetje wezen kloten met. Maps. maar vroeg me af hoe dat je kan zien welke verbinding die gebruikt heb thuis gewoon draadloos. maar dat ding heeft zoveel functies dat ik het niet meer volg.
Dus hoe kan je zien van welke verding die gebruikt maakt, want heb geen zin in een dikke rekening eind deze maand (A).
Moet ff wennen met die maps. want was best wel vaag in het begin maar volgens mij kan het opzich wel werken.
Maps openen, opties, instellingen, netwerk, standaardtoegangspunt wijzigen
Ben toevallig ook even bezig geweest met maps, route uitgezocht. Daarna kan je simulatie starten, gedaan en toen kreeg ik de mogelijkheid gesproken navigatie te downloaden...?
Ook gedaan weet echter niet of dit kosteloos is, kreeg overigens geen melding daarover...?
Na downloaden startte de simualtie op en nu komt het... ik kreeg steeds de melding neem nu de veerboot
Er is bij mij in geen velden of wegen een veerdienst te vinden. (grapje van Nokia?) Veerboot optie uitgezet in instelllingen, nogmaals geprobeerd, jammer hoor, navigatie blijft de veerboot aangeven.
Iemand anders hier ook last van? (gebruik versie v1.2 wk 48 b01)