Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij de email instellingen doorgeven, kan het niet vinden. Stond altijd goed tot ik de firmware ging updaten laatst. Het is al lang geleden dat ik het heb ingevoerd. Internetprovider is Hi, ik heb toegang via KPN, provider thuis is Wanadoo, eh nee Orange ehh..T-Mobile.

staat nu zo maar werkt niet:

Gebruikersnaam: blablabla@wanadoo.nl
Wachtwoord: *****
Server inkom. mail: pop.wanadoo.nl
Toegangsp. in gebr. : KPN Internet

Mijn e-mailadres: magniethierstaan@wanadoo.nl
Gebruikersnaam: maghiernietstaan
Wachtwoord:*****
Server uitg. mail: smpt.wanadoo.nl

Wanadoo is Orange (T-Mobile), maar log via webmail nog met Wanadoo en dat werkt. Iemand idee wat ik fout doe? Zou trouwens ook wel mooi zijn om deze instellingen op te nemen in startpost vooral voor nieuwkomers en mensen (spreek vooral voor mijzelf) met alzheimer trekjes.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Mau_Maus schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:54:
[...]

Niet echt kost je 29,99 dollar ;) Weten we gelijk welke versie jij hebt als je dat niet herinnerd :P haha
Oeps :-)

Ik heb hem alleen erop gezet omdat m'n smartmovie een beetje raar deed, maar ik kon me helemaal niet herinneren hem gekraakt te hebben ofzo. Maar goed. Ik zal hem er natuurlijk meteen afhalen. Illegale software is slecht en verdorven!
DieterVDW schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:02:
[...]

Dit interesseert me wel. Hoe doe je dit precies?
Ik slaag er enkel in om via bluetooth het modem-apparaat van de N95 aan te spreken, maar dan moet ik een telefoonnr ingegeven om in te bellen... Kan je via dit modemapparaat ook de UMTS verbinding aanspreken (speciale dialin code of zo?) of zit ik helemaal op het verkeerde spoor?
De keer dat ik het gebruikt heb, was via PC Suite en een USB kabel. Binnen PC Suite kun je voor de optie: "Connect to the internet" kiezen en dan maakt hij gebruikt van het toegangspunt van je N95

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Iemand nog tips om lege mappen uit je muziekbibliotheek te krijgen?

Waren een paar nummers met de verkeerde mp3 tags en dit heb ik aangepast, maar nu willen die lege albums niet weg? Ook niet na vernieuwen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
pjlgt schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:31:
Iemand nog tips om lege mappen uit je muziekbibliotheek te krijgen?

Waren een paar nummers met de verkeerde mp3 tags en dit heb ik aangepast, maar nu willen die lege albums niet weg? Ook niet na vernieuwen :?
Bestandje waar je album namen in bewaard worden weg flikkeren....... en een nieuwe aan laten maken door je fone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
xahmol schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:43:
[...]

Licensie van Route 66 kun je prima meenemen naar je volgende phone (mits nog steeds een Symbian S60v3). Heb ik ook gedaan: had Route 66 al op mijn Nokia N91 in combo met externe GPS. Overzetten naar N95 geen enkel probleem zonder enige kosten.

En wat Tom Tom betreft: beter of niet beter vind ik niet zo relevant als je de interne GPS niet kan gebruiken. Ik ben juist zo blij dat ik die externe GPS niet meer mee hoef te nemen.
Ik denk dat je gelijk hebt, route 66 word er tenslotte bijgeleverd.
Ga hem gewoon uit proberen zolang als het kan, daarna bepalen of ik ervoor wil betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
hetnet schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:01:
[...]

Bestandje waar je album namen in bewaard worden weg flikkeren....... en een nieuwe aan laten maken door je fone..
En waar vind ik dit bestand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

Ik heb een apart probleempje. Ik heb reeds op het web gezocht, maar kan het antwoord niet vinden.

Ik heb in het begin heel veel nummer op mijn N95 8GIG (branded) gezet. Dit heb ik gedaan via gegevensoverdracht en niet via mediaplayer ofzo.

Vervolgens heb die nummers weer verwijderd via gegevensoverdracht (dus gewoon met de verkenner op de harde schijf van de telefoon en delete).

Nu blijven de titels gewoon in mijn telefoon staan, zelf nu ze er dus feitelijk niet meer op staan.

De optie vernieuwen in de telefoon biedt geen oplossing. Ik kan ze ook niet verwijderen in de telefoon, want dan zegt hij dat deze functie niet wordt ondersteunt.
Tenslotte heb ik geprobeert de tel gesynchoniseerd met mediaplayer (werkt dan zoals Itunes en IPOD) en ook dit werkt niet.

Iemand een idee? Alvast bedankt!

Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pjlgt schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:51:
[...]

En waar vind ik dit bestand?
Zoek even terug in dit topic, is al meerdere malen gemeld. Misschien dat het inmiddels ook in de startpost staat (weet ik niet zeker).
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:53:
Nu blijven de titels gewoon in mijn telefoon staan, zelf nu ze er dus feitelijk niet meer op staan.

De optie vernieuwen in de telefoon biedt geen oplossing. Ik kan ze ook niet verwijderen in de telefoon, want dan zegt hij dat deze functie niet wordt ondersteunt.
Ook jij moet de bewust truuk, waar ik hierboven naar verwijs, toepassen. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is ook toevallig......had ik niet gelezen...ik ga hem even zoeken....dank

Staat het in deel 8? of eerdere delen?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:53:
Hi,

Ik heb een apart probleempje. Ik heb reeds op het web gezocht, maar kan het antwoord niet vinden.

Ik heb in het begin heel veel nummer op mijn N95 8GIG (branded) gezet. Dit heb ik gedaan via gegevensoverdracht en niet via mediaplayer ofzo.

Vervolgens heb die nummers weer verwijderd via gegevensoverdracht (dus gewoon met de verkenner op de harde schijf van de telefoon en delete).

Tenslotte heb ik geprobeert de tel gesynchoniseerd met mediaplayer (werkt dan zoals Itunes en IPOD) en ook dit werkt niet.

Iemand een idee? Alvast bedankt!

Paul
Op eigen risico: http://64.233.183.104/sea...&hl=nl&ct=clnk&cd=5&gl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-09 09:56
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 02:55:
Kan iemand mij de email instellingen doorgeven, kan het niet vinden. Stond altijd goed tot ik de firmware ging updaten laatst. Het is al lang geleden dat ik het heb ingevoerd. Internetprovider is Hi, ik heb toegang via KPN, provider thuis is Wanadoo, eh nee Orange ehh..T-Mobile.

Gebruikersnaam: maghiernietstaan
Wachtwoord:*****
Server uitg. mail: smpt.wanadoo.nl

Wanadoo is Orange (T-Mobile), maar log via webmail nog met Wanadoo en dat werkt. Iemand idee wat ik fout doe? Zou trouwens ook wel mooi zijn om deze instellingen op te nemen in startpost vooral voor nieuwkomers en mensen (spreek vooral voor mijzelf) met alzheimer trekjes.
_/-\o_
pop3.wanadoo.nl werkt bij mij.
ook werkt pop3.orange.nl goed :)

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Mensen, denken jullie aan de verkiezingen!!!!

Even stemmen op de beste startpost van 2007, klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 02:55:

Gebruikersnaam: ****NIKS****
Wachtwoord:***NIKS***
Server uitg. mail: mail.kpn.nl

_/-\o_
Wanadoo is idd orange, maar geen t-mobile, want dat geldt alleen voor mobiel :S Maargoed je uitgaande server instellingen staan fout. Je moet GEEN gebruikersnaam en wachtwoord invullen bij uitgaande e-mail instellingen. EN ipv smpt.wanadoo.nl gebruik je mail.kpn.nl.
Dit wordt m:
Instellingen inkomende mail zijn goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allen, de (oudere) N95 heeft een BL-5F, Li-Ion 950 mAh batterij. Er zijn veel klachten dat de batterij snel op gaat etc. ik vroeg me af of je de batterij (en alleen de batterij) zou kunnen vervangen door een krachtigere versie?

Maw, is het mogelijk (of in de toekomst) dat er een batterij in kan met meer mAh? Ben benieuwd! Dat zou weer een belangrijk verschil tussen de 8GB en normale N95 opheffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:33:
Beste allen, de (oudere) N95 heeft een BL-5F, Li-Ion 950 mAh batterij. Er zijn veel klachten dat de batterij snel op gaat etc. ik vroeg me af of je de batterij (en alleen de batterij) zou kunnen vervangen door een krachtigere versie?

Maw, is het mogelijk (of in de toekomst) dat er een batterij in kan met meer mAh? Ben benieuwd! Dat zou weer een belangrijk verschil tussen de 8GB en normale N95 opheffen.
Die klachten zijn verleden tijd sinds de nieuwe firmware, de telefoon gaat zonder problemen 2 a 3 dagen mee zonder op te laden als je niet fulltime wifi gebruikt.
Het verschil tussen de N95 en de N95 8GB is helemaal te verwaarlozen omdat de 8GB onder andere een groter scherm heeft en dus meer prik gebruikt.

Sterkere orginele Nokia batterijen zullen niet worden uitgebracht voor de N95-1/2. Wel zijn er "Japanse" batterijen te krijgen maar de kracht, levensduur en betrouwbaarheid is over het algemeen niet te vergelijken met orginele bats....

Mijn mening; laat je keuze tussen de N95-1 en de N95-2 vooral niet van de batterij af hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:38:
[...]
Die klachten zijn verleden tijd sinds de nieuwe firmware, de telefoon gaat zonder problemen 2 a 3 dagen mee zonder op te laden als je niet fulltime wifi gebruikt.
Het verschil tussen de N95 en de N95 8GB is helemaal te verwaarlozen omdat de 8GB onder andere een groter scherm heeft en dus meer prik gebruikt.

Sterkere orginele Nokia batterijen zullen niet worden uitgebracht voor de N95-1/2. Wel zijn er "Japanse" batterijen te krijgen maar de kracht, levensduur en betrouwbaarheid is over het algemeen niet te vergelijken met orginele bats....

Mijn mening; laat je keuze tussen de N95-1 en de N95-2 vooral niet van de batterij af hangen!
Dat kan ik beamen! Doe sinds FW20 2 a 3 dagen met een batterij. En dan speel ik er regelmatig mee. Intersletz, foto's uploaden naar Flickr, foto's maken, multimedia..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ruler-Nrg schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:24:
[...]

pop3.wanadoo.nl werkt bij mij.
ook werkt pop3.orange.nl goed :)
Al vaker genoemd...

Ik gebruik smtp.euronet.nl voor uitgaande mail. Inkomende mail gewoon de ISP-serverinstellingen voor inkomende mail gebruiken...

Cheerio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep ik sluit mij daar ook bij aan, ruim 3 dagen gebruikt gewoon af en toe mee gesurft en gebeld +/- 30 min en het belangrijkste dat ie niet op dualmode staat maar op gsm.

Wat is eigelijk het voordeel van dualmode?
Ik weet dat je via de umts onvangst kan beeldbellen, maar er veranderd niets zichtbaar met mijn PIT + abbo.
Of mis ik nu iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:45:
Jep ik sluit mij daar ook bij aan, ruim 3 dagen gebruikt gewoon af en toe mee gesurft en gebeld +/- 30 min en het belangrijkste dat ie niet op dualmode staat maar op gsm.

Wat is eigelijk het voordeel van dualmode?
Ik weet dat je via de umts onvangst kan beeldbellen, maar er veranderd niets zichtbaar met mijn PIT + abbo.
Of mis ik nu iets...
PIT+ gebruikt ook UMTS anders haal je die snelheid niet. Dus laat maar aan. Anders kom je niet verder dan GPRS snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
BTW update voor S60Ticker en EmTube voor de lieverhebbers:

(0.44) http://s60ticker.stoeger-it.de/

(1.06) http://www.emtube.yoyo.pl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar als ik een Internet verbinding maakt, connect hij hem toch op dat moment pas aan het UMTS netwerk?
Is dat "dualmode" dan niet alleen voor o.a. beeldbellen?
Mau_Maus schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:50:
[...]

PIT+ gebruikt ook UMTS anders haal je die snelheid niet. Dus laat maar aan. Anders kom je niet verder dan GPRS snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:13:
Maar als ik een Internet verbinding maakt, connect hij hem toch op dat moment pas aan het UMTS netwerk?
Is dat "dualmode" dan niet alleen voor o.a. beeldbellen?

[...]
Nee en Nee

Als je connect zonder dualmode dan gaat ie surfen op gprs connectie, staat ie aan, dan wanener je connect ga je op umts.

T-mobile gebruikt zelfs umts of hdspa met mmsen/beeldbellen. Met mmsen hoeft dat niet perse, maar is wel sneller en je betaald hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke tnx voor je tip, eerlijk gezegt wist ik dat niet.
Ik heb hem nu gelijk weer op dualmode staan ;)

Ik wens jullie hier ook met z'n alle een prettige jaarwisseling en een gezond 2008!!
Mau_Maus schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:15:
[...]

Nee en Nee

Als je connect zonder dualmode dan gaat ie surfen op gprs connectie, staat ie aan, dan wanener je connect ga je op umts.

T-mobile gebruikt zelfs umts of hdspa met mmsen/beeldbellen. Met mmsen hoeft dat niet perse, maar is wel sneller en je betaald hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:34:
Oke tnx voor je tip, eerlijk gezegt wist ik dat niet.
Ik heb hem nu gelijk weer op dualmode staan ;)

Ik wens jullie hier ook met z'n alle een prettige jaarwisseling en een gezond 2008!!

[...]
Asje. Maar je had het denk ik toch zelf ook kunnen merken/testen? Single mode dan internetten via pit, dan zie je dat het traag gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij het zichtbare resultaat :

Met Dualmode

Down : 32.5KB/Sec
= 260 kbs

Up : 3.5 KB/Sec
=28 Kbs

Zonder Dualmode

=
Down : 6.5 KB/sec
=52kbs

Up : 2.30 KByte/sec
=18kbs
Mau_Maus schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:42:
[...]

Asje. Maar je had het denk ik toch zelf ook kunnen merken/testen? Single mode dan internetten via pit, dan zie je dat het traag gaat.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Was nog wel even stoeien, maar kwam erachter dat je mobiel even uit en aan moet zetten om de nieuwe instellingen actief te krijgen. Thanks!!!
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 12:45:
[...]

Wanadoo is idd orange, maar geen t-mobile, want dat geldt alleen voor mobiel :S Maargoed je uitgaande server instellingen staan fout. Je moet GEEN gebruikersnaam en wachtwoord invullen bij uitgaande e-mail instellingen. EN ipv smpt.wanadoo.nl gebruik je mail.kpn.nl.
Dit wordt m:
Instellingen inkomende mail zijn goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:07:
Even een vraag uit nieuwsgierigheid, wanneer je je abo bij Vodafone opzegt i.v.m het Messenger probleem : mag je je toestel houden en krijg je wanneer je een andere provider neem weer de mogelijkheid een nieuw toestel te kiezen ?
Iemand zijn abo bij vodafone gestopt i.v.m dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:25:
[...]

Is dit mogelijk dan? Moet je dan niet gewoon de resterende maanden van je abbo betalen zoals normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:13
Even een klein vraagje,

Hoe heet dat programmatje voor op je N95
dat als je een liedje op de radio hoort 10 seconden opneemt,

En dan het programmatje met behulp van internet connectie,
via iets van herkenning laat zien hoe het liedje heet,.,,

Iets van Sharmin id ofzo ??

ALvast bedankt iedereen :) En een gelukkig nieuwjaar

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:00
yep, dit is Shazam iD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:13
Die bedoelde ik, bedankt voor je antwoord

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De SP van dit topic is verkozen tot nummer 1 van beste topicstarts! *O*

Gefeliciteerd! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:51:
Hierbij het zichtbare resultaat :

Met Dualmode

Down : 32.5KB/Sec
= 260 kbs

Up : 3.5 KB/Sec
=28 Kbs

Zonder Dualmode

=
Down : 6.5 KB/sec
=52kbs

Up : 2.30 KByte/sec
=18kbs

[...]
Duidelijk ;)
pven schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 01:49:
De SP van dit topic is verkozen tot nummer 1 van beste topicstarts! *O*

Gefeliciteerd! _O_
En godversomme wat heerlijke nieuws op nieuwjaarsdag Sjeng dit had je niet verwacht he ;) Ik hoop dat de vormgeving van mij enigzins heeft meegdragen :P want ik weet dat je dit niet had verwacht, jammer dat we niet de beste smartphone zijn :( Jammer dat niet is te zien welke plek de N95 wel geeindigdt is.

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 01-01-2008 06:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:25:
[...]

Ja ik. Zat niet meer vast aan een contract. Heb ook 2 maanden "Zorgeloos" Internet BloX in mindering gebracht gekregen (na een erg boze mail wisseling).
Hun houding m.b.t. dit probleem is niet erg correct. Op hun website staat niets te lezen over een probleem met Live Messenger. Tot het eind van het jaar kon je het gratis uitproberen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
ik zou ook graag me abbo willen stoppen met vodafone
door die msn.
maar kan ik gewoon hun een mailtje sturen
van dat ik me abbo wilt laten aflopen door dat probleem
moet ik dan nog wel de rest van al die maanden betalen
en me telefoon inlveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er loopt toch een apart topic over MSN-en met Vodafone, waarom moet er hier zo over doorgekeuteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:29
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 13:39:
Er loopt toch een apart topic over MSN-en met Vodafone, waarom moet er hier zo over doorgekeuteld worden?
Het lijkt wel een epidemie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 06:34:
[...]

Duidelijk ;)

[...]

En godversomme wat heerlijke nieuws op nieuwjaarsdag Sjeng dit had je niet verwacht he ;) Ik hoop dat de vormgeving van mij enigzins heeft meegdragen :P want ik weet dat je dit niet had verwacht, jammer dat we niet de beste smartphone zijn :( Jammer dat niet is te zien welke plek de N95 wel geeindigdt is.
Gefeliciteerd met de 1e plaats d:)b Maar waar staat de uitslag voor beste smartphone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 14:18:
[...]

Gefeliciteerd met de 1e plaats d:)b Maar waar staat de uitslag voor beste smartphone...
TyTN 2, staat op de fp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Mau_Maus schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 06:34:
[...]

Duidelijk ;)

[...]

Hey wat leuk! Gefeliciteerd mannen. Geeft toch duidelijk aan dat jullie werk wordt gewaardeerd. Overigens waar staat de uitslag ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gratzzz met de 1e plaats :+
*O* *O* *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Beste startpost
UitslagAantal stemmen
1 Nokia N95 (8GB) - Deel 8 120 (32.52%)
2 Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 137 71 (19.24%)
3 [Leopard] Ervaringen en Discussie 51 (13.82%)
4 [Algemeen] ATi Nieuwsdiscussie Topic - Deel 73 33 (8.94%)
5 Hi-fi uit China vs. de bekende commerciele Hi-fi. deel 5 24 (6.5%)
6 Video coderen voor je PMD: Tips en trucs 21 (5.69%)
7 [discussie] nVidia GeForce 8xxx - deel 9 19 (5.15%)
8 [Algemeen] nVidia Nieuws & Discussie Topic - Deel 24 16 (4.34%)
9 Zepto Znote 6224W / 6324W / 6625WD - Deel 4 8 (2.17%)
10 [Ervaringen] BTO 17W24+ / BTO 15W25+ en BTO 15V125+ - Deel 2 6 (1.63%)

Mensen mag ik iedereen heel erg bedanken voor zijn of haar bijdrage aan de startpost!!! Dankzij de input van alle gebruikers hier op het forum is deze startpost tot stand gekomen!

Sjengcity zijn jaar begin goed 8)

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 15% gewijzigd door digital-IMEI op 01-01-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
heerlijk nieuws op nieuwjaarsdag. Gefeliciteerd sjeng ;) en een heel gelukkig en gezond 2008 voor alle mensen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat mensen niet constant lopen te kijken wat voor topics er allemaal zijn bijgekomen.
Snappie?
Dankzij jouw bijdehante opmerking weten ze dat nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Lijkt me nuttig om dit in de startpost op te nemen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 17:35:
[...]

Omdat mensen niet constant lopen te kijken wat voor topics er allemaal zijn bijgekomen.
Snappie?
Dankzij jouw bijdehante opmerking weten ze dat nu.
Rustig maar jochie, niet zo chagrijnig joh. Beetje slaaptekort van vannacht ofzo? Ik wilde alleen even onder de aandacht brengen dat er zo'n topic bestaat zodat we hier weer ontopic kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Nieuwe versie Google Maps v2.07
http://www.google.com/gmm/GoogleMaps.sisx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens,

Iedereen het allerbeste voor 2008 toegewenst.
Via dit korte schrijven wil ik dafmay en shumi2004 heel hartelijk bedanken voor de certificaten voor mijn broer en mijn collega.
Dergelijke hulp is best een pluim waard.

Paul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:57
Heb sinds enkele dagen dat ik mijn agenda niet meer kan benaderen. Op het moment dat ik de agenda functie selecteer, lijkt het net alsof die opent (scherm "flitst" een keer) en dan gebeurt er verder niks.

Heb al een soft-reset uitgevoerd, maar dit mocht helaas niet helpen. Voordat ik een hard reset uitvoer, iemand enig idee wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

robertwebbe

Robert Webbe

Sinds we Google Maps hebben uitgebracht, hebben we geluisterd naar de reacties van onze gebruikers om het programma te verbeteren. Hieronder volgen enkele functies die we hebben toegevoegd:

Favoriete plaatsen en routes
Houd een lijst met huis- of werkadressen en routebeschrijvingen bij om tijd te besparen (en zere duimen te voorkomen).

Insta-KB-o-meter
Controleer uw gegevensverbruik in realtime. U hoeft alleen rechtsboven op het telefoonscherm te kijken terwijl u Google Maps gebruikt.

Uitgebreide bedrijfsinfo
Nadat u een bepaald bedrijf heeft geselecteerd, selecteert u het tabblad Details voor openingstijden, hotelvoorzieningen en meer.

BlackBerry-ondersteuning
Ga naar www.google.nl/gmm in de webbrowser op uw BlackBerry en u kunt meteen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Robbie T schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:25:
Heb sinds enkele dagen dat ik mijn agenda niet meer kan benaderen. Op het moment dat ik de agenda functie selecteer, lijkt het net alsof die opent (scherm "flitst" een keer) en dan gebeurt er verder niks.

Heb al een soft-reset uitgevoerd, maar dit mocht helaas niet helpen. Voordat ik een hard reset uitvoer, iemand enig idee wat het is?
Waarschijnlijk software die in de weg zit...
Ik had een keer dat mijn contacten niet meer werkte, toen heb ik die 'contacten-addon' die je nodig hebt voor MSN ff eraf gegooid en opnieuw erop gezet en dat was de boosdoener...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:57
FaNtJuH schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 23:30:
[...]

Waarschijnlijk software die in de weg zit...
Ik had een keer dat mijn contacten niet meer werkte, toen heb ik die 'contacten-addon' die je nodig hebt voor MSN ff eraf gegooid en opnieuw erop gezet en dat was de boosdoener...
Ik heb inmiddels een hard-reset uitgevoerd.
Had voor de tijd een back-up gemaakt van de telefoon. En nadat ik de hard reset uitvoerde werkte de agenda-functie weer.

Vervolgens zet ik de back-up functie terug en de agenda werkt niet meer. Erg strange!
Inmiddels maar een oude back-up terug gezet. Eigenlijk niks kwijt geraakt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Ik heb het probleem dat sommige programma's niet afsluiten als je deze afsluit met de functie "afsluiten" van het programma zelf.

Ik gebruik software versie 20, maar ik had dit ook al met versie 12 (ik heb versie 11 nooit gebruikt dus of dat hier ook al was weet ik niet). Bij versie 12 was het zo dat contacten en logboek altijd actief bleven nadat ik ze afgesloten had. Dit kon je zien door lang op de menuknop te drukken. Ik gebruik ook het programma "handy taskman" en met behulp hiervan kun je alle openstaande programma's tegelijkertijd afsluiten. Dan was het wel mogelijk alles af te sluiten. Bij software versie 20 blijven deze programma's nog steeds actief en erger nog galerij is er ook bij gekomen.

Wanneer ik deze programma's afsluit vergeet ik vaak via handy taskman te controleren of ze ook daadwerkelijk afgesloten zijn en verbruiken ze dus behoorlijk wat batterijvermogen. Ook afsluiten met de rode "ophangen" knop sluit ze niet volledig af maar drukt ze alleen naar de achtergrond.

Zijn er meerdere die ook dit probleem hebben, en is er wellicht iemand die er een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en verbruiken ze dus behoorlijk wat batterijvermogen
Hoe kom je zo snel tot die conclusie? Ik laat altijd een hoop apps in de achtergrond staan, en heb nog nooit wat gemerkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Franciscusm,

Dit komt door het programma Taskman ( je zult zien dat wanneer je Taskman afsluit met de C knop i.p.v met de optie>afsluiten dat die ook open blijft, te zien aan het halve blauwe circel met pijl ) , verwijder Tasman van je toestel dan heb je dit probleem niet meer. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:24:
@Franciscusm,

Dit komt door het programma Taskman ( je zult zien dat wanneer je Taskman afsluit met de C knop i.p.v met de optie>afsluiten dat die ook open blijft, te zien aan het halve blauwe circel met pijl ) , verwijder Tasman van je toestel dan heb je dit probleem niet meer. >:)
Ik heb even gecontroleerd wat je zei over die blauwe pijl. en het klopt inderdaad dat het programma wel is afgesloten. Er staat in het menu geen blauwe pijl meer bij. Echter Handy Taskman denkt dat het programma nog wel actief is en laat het zien in de lijst van actieve programma's. Is dit dan een fout in Handy Taskman? Of is het programma wellicht nog gedeeltelijk actief (bijvoorbeeld dat het nog een gedeelte van het werkgeheugen bezet houdt).

Is er versie van Handy Taskman waar deze fout niet inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:44
Franciscusm schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:56:
[...]

Ik heb even gecontroleerd wat je zei over die blauwe pijl. en het klopt inderdaad dat het programma wel is afgesloten. Er staat in het menu geen blauwe pijl meer bij. Echter Handy Taskman denkt dat het programma nog wel actief is en laat het zien in de lijst van actieve programma's. Is dit dan een fout in Handy Taskman? Of is het programma wellicht nog gedeeltelijk actief (bijvoorbeeld dat het nog een gedeelte van het werkgeheugen bezet houdt).

Denk niet dat hier developers zitten van Handy Apps, beter ff een mailtje droppen bij developer zelf aangezien hij het ontwikkeld heeft. En om hem van meer info te voorzien en een bug vrije versie te hebben is hij mijn inziens er de juiste man voor. Zeker als je ervoor betaald heb! zou je graag willen dat ie bug vrij is niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
ik heb dat handy taskman "probleem" ook maar maak me daar absoluut geen druk over, zoveel batterij gebruikt dat toch niet. en dan start mijn contacten tenminste supersnel op.

even wat anders:
ik gebruik wel eens fring, maar op dit moment enkel binnenshuis omdat hij niet connect via orange world. nu loopt mijn abbonoment met een maand of 2/3 af en ben ik dus op zoek naar een nieuwe met een goed dataabbonoment. nu zint de snelheid van vodafone me wel + dat hun bij sim only nog wat korting geven op het data abbonoment. maar die f.u.p en dat msn niet werkt en je mag geen voip gebruiken, niet echt zorgeloos.
dan heb je natuurlijk ook t-mobile. maar is 64kb/ps genoeg voor fring (voip) of moet ik dan echt pit+ (en is dat al genoeg?) want geen limieten zint me wel. maar 20euro per maand is best veel, en hun hebben ook geen sim-only kortingen op hun data bundels voor zover ik weet.

ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven bij deze keuze... want ik kom er zelf nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franciscusm schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:56:
[...]

Bij mij is het ook zo ( ik denk bij iedereen ) dat bepaalde programa's niet correct worden afgesloten zoals logboek, contacten,agenda...... :'(
Ik heb Taskman in de map TOOLS gestopt en wanneer ik Taskman afsluit met de C knop en naar het menu terugkeer zie ik dat er in de map TOOLS nog iets actief is ( n.l Taskman ), als ik het afsluit met optie's > afsluiten is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
cuberob schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:03:
ik heb dat handy taskman "probleem" ook maar maak me daar absoluut geen druk over, zoveel batterij gebruikt dat toch niet. en dan start mijn contacten tenminste supersnel op.
Je kan ook altijd de opties 'beeindigen' doen, dan killed ie de app echt ipv proberen af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:53
Ik ben aan kijken voor een nieuwe telefoon bij mijn verlenging. Nu zie ik bij een hoop sites dat ik een gratis n95 kan krijgen in combinatie met een bepaald abbo. Bijvoorbeeld hier: http://www.gsmwarenhuis.n...Info.aspx?Aanbieding=4113

Weet iemand of deze telefoon dan gesimlocked is? Ik neem aan van wel, maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
MADG0BLIN schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:25:
Ik ben aan kijken voor een nieuwe telefoon bij mijn verlenging. Nu zie ik bij een hoop sites dat ik een gratis n95 kan krijgen in combinatie met een bepaald abbo. Bijvoorbeeld hier: http://www.gsmwarenhuis.n...Info.aspx?Aanbieding=4113

Weet iemand of deze telefoon dan gesimlocked is? Ik neem aan van wel, maar weet het niet zeker.
Sorry wij werken niet bij die winkels, stuur even een mailtje naar de winkel zelf. Mocht je dan alsnog een tel krijgen die gelocked is heb je nog altijd iets om op terug te vallen... Wel zo makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Sjengcity schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:06:
[...]
Sorry wij werken niet bij die winkels, stuur even een mailtje naar de winkel zelf. Mocht je dan alsnog een tel krijgen die gelocked is heb je nog altijd iets om op terug te vallen... Wel zo makkelijk
Snap ik, maar misschien dat iemand er al ervaringen mee heeft. Maar ik ga inderdaad vanavond wat winkels bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:12:
[...]

Snap ik, maar misschien dat iemand er al ervaringen mee heeft. Maar ik ga inderdaad vanavond wat winkels bellen.
Dan nog kan het verschillen. 1 leverancier kan verschillende 'types' hebben. Meestal met abbo zijn ze niet gelocked. Wel zijn vaak die van Vodafoon of T-mobile 'gebrand' met hun software. Maar zelfs dat hoeft niet altijd. Dus een ervaring van iemand kan een opzichzelf staand iets zijn. Dus inderdaad altijd contact opnemen met de zaak waar je wilt kopen, anders blijft het een gok en dan heb je iets om op terug te vallen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:21
Ik heb mijn N95 8GB (149 euro) bij belcompany gehaald in samenwerking met een vodafoon pakket voor 22.50 per maand (eerste 8 maanden 14.50). Toestel is sim vrij en unbranded, heeft wel een benelux code, maar die heb ik gelijk veranderd :)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
weet iemand of het mogelijk is om bij screensaver modus van animaties te zorgen dat hij niet na 60 seconden wegvalt? heb je een leuke animatie als screensaver, heb je er niets aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sj44k13 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:50:
weet iemand of het mogelijk is om bij screensaver modus van animaties te zorgen dat hij niet na 60 seconden wegvalt? heb je een leuke animatie als screensaver, heb je er niets aan..
Nou dan is je batterij zo op. Maar er zijn wel progjes die zorgen dat je background foto een animatie kan zijn... alleeen weet ik die niet even uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cuberob schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:03:

even wat anders:
ik gebruik wel eens fring, maar op dit moment enkel binnenshuis omdat hij niet connect via orange world. nu loopt mijn abbonoment met een maand of 2/3 af en ben ik dus op zoek naar een nieuwe met een goed dataabbonoment. nu zint de snelheid van vodafone me wel + dat hun bij sim only nog wat korting geven op het data abbonoment. maar die f.u.p en dat msn niet werkt en je mag geen voip gebruiken, niet echt zorgeloos.
dan heb je natuurlijk ook t-mobile. maar is 64kb/ps genoeg voor fring (voip) of moet ik dan echt pit+ (en is dat al genoeg?) want geen limieten zint me wel. maar 20euro per maand is best veel, en hun hebben ook geen sim-only kortingen op hun data bundels voor zover ik weet.

ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven bij deze keuze... want ik kom er zelf nog niet helemaal uit.
Ik gebruik vodafone en met voip instellingen voor voipbuster en dat gaat prima. De snelheid van hun internet is super vind ik. Over MSN heb ik met Vodafone gemaild en ik kreeg dit antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op dit moment werkt MSN Messenger en Live Messenger op sommige
toestellen niet.
Dit is niet de bedoeling, en we onderzoeken nu samen met Microsoft de
oorzaak van het probleem.
Er is in ieder geval geen enkele sprake van blokkades op MSN diensten of
Live Messenger door Vodafone, (zoals door sommige posters geopperd
wordt).
Zodra de oorzaak gevonden is en belangrijker, het mogelijk manco
hersteld, laten we dat direct weten.
Uiteraard hopen wij dat u snel weer kunnen chatten via MSN.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via
telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur
's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Klaudia Szalowska
Vodafone Klantenservice

Het zou dus kunnen dat het met een ander toestel wel lukt.....iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruik.

Dit staat onderaan elke pagina maar mist een 't' aan het eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:53:
[...]

Ik gebruik vodafone en met voip instellingen voor voipbuster en dat gaat prima. De snelheid van hun internet is super vind ik. Over MSN heb ik met Vodafone gemaild en ik kreeg dit antwoord:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op dit moment werkt MSN Messenger en Live Messenger op sommige
toestellen niet.
Dit is niet de bedoeling, en we onderzoeken nu samen met Microsoft de
oorzaak van het probleem.
Er is in ieder geval geen enkele sprake van blokkades op MSN diensten of
Live Messenger door Vodafone, (zoals door sommige posters geopperd
wordt).
Zodra de oorzaak gevonden is en belangrijker, het mogelijk manco
hersteld, laten we dat direct weten.
Uiteraard hopen wij dat u snel weer kunnen chatten via MSN.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via
telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur
's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.

Met vriendelijke groet,

Klaudia Szalowska
Vodafone Klantenservice

Het zou dus kunnen dat het met een ander toestel wel lukt.....iemand ervaring hiermee?
Bij mij lukt het gewoon vanaf het begin al hoor. Heb ook vodafoon, en kan gewoon op msn chatten. Ik heb eigenlijk nooit een probleem gehad met windows live. Ik heb een Nokia N95 8GB unbranded, en heb daar wel mijn product code van veranderd. Had eerst de benelux code, en heb die veranderd naar de Euro 2 code voor de 8GB versie.

Oude firmware:

V 10.0.021
29-09-07
RM-320
Nokia N95(02.01)\

Nieuwe firmware:

V 11.0.026
01-11-07
RM-320
Nokia N95(02.01)\

[ Voor 8% gewijzigd door Barfman op 02-01-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Sj44k13 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:50:
Het is natuurlijk maar net wat je onder geannimeerd verstaat maar ik gebruik LargeTime en deze blijft gewoon altijd in beeld.... Ik vermoed dat jij flash annimaties bedoeld o.i.d. en daarbij geld inderdaad zoals Maus al zegt dat het niet bevordelijk is voor je prik-gehalte....
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 19:59:
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruik.

Dit staat onderaan elke pagina maar mist een 't' aan het eind.
Thx, is gemeld.

Wat is het eigenlijk rustig hier? Is iedereen nog brak ofzo? :+

[ Voor 3% gewijzigd door digital-IMEI op 02-01-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:27:
[...]Wat is het eigenlijk rustig hier? Is iedereen nog brak ofzo? :+
:) ...en weer een de arbeid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Heb net ook de N95 Warm Graphite besteld bij 2call.nl. Hij is gelukkig simlock vrij. Was toch goedkoper dan de N82 waar ik ook naar aan het kijken was en zoveel verschillen ze niet. Tenminste, niet zoveel dat ik er 100 euro meer voor betaal.

Maar fantastische topic start! Staat erg veel handige info in! _/-\o_

Ik laat nog wel weten wat ik ervan vind als ik hem binnenkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:32

WoutF

Hoofdredacteur
Is er al een manier om er voor te zorgen dat je de verzend tijd ziet bij ontvangen SMS'jes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:10:
[...]

Bij mij lukt het gewoon vanaf het begin al hoor. Heb ook vodafoon, en kan gewoon op msn chatten. Ik heb eigenlijk nooit een probleem gehad met windows live. Ik heb een Nokia N95 8GB unbranded, en heb daar wel mijn product code van veranderd. Had eerst de benelux code, en heb die veranderd naar de Euro 2 code voor de 8GB versie.

Oude firmware:

V 10.0.021
29-09-07
RM-320
Nokia N95(02.01)\

Nieuwe firmware:

V 11.0.026
01-11-07
RM-320
Nokia N95(02.01)\
Vreemd....

Met Nimbuzz lukt het me ook niet trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
WoutF schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:50:
Is er al een manier om er voor te zorgen dat je de verzend tijd ziet bij ontvangen SMS'jes?
Bedoel je direct? Dat niet... Alleen via Coversation kon dat een beetje...
(Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8")

Voor de rest moet je bij opties kijken. Sinds fw20 schijnt ie wel de juiste verzonde tijd te laten zien iedergeval:
sl1200 in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 02-01-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
MADG0BLIN schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:43:
Heb net ook de N95 Warm Graphite besteld bij 2call.nl. Hij is gelukkig simlock vrij. Was toch goedkoper dan de N82 waar ik ook naar aan het kijken was en zoveel verschillen ze niet. Tenminste, niet zoveel dat ik er 100 euro meer voor betaal.

Maar fantastische topic start! Staat erg veel handige info in! _/-\o_

Ik laat nog wel weten wat ik ervan vind als ik hem binnenkrijg.
Thx! Als je nog wat mist hoor ik het graag, bij voorkeur op de mail maar mag ook altijd hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 16:17
Even 'n ander vraagje tussendoor..

Wil me ook de N95 8GB bestellen via www.hi.nl

Ben op zoek naar 'n nieuwe provider. Wil eigenlijk alles uit één bundel hebben zoals Orange dat heeft. Klopt het dat dit ook zo bij HI is?

Daarnaast heb ik nog 'n vraagje. Als ik een abbo met gsm bij HI afsluit via www.hi.nl is deze dan branded (HI logo op telefoon, rare dingetjes etc) of sim-lock vrij?

Alvast bedankt!

p.s. als dit hier niet zie deze post dan maar als niet geplaatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Kurvers schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:02:
Even 'n ander vraagje tussendoor..

Wil me ook de N95 8GB bestellen via www.hi.nl

Ben op zoek naar 'n nieuwe provider. Wil eigenlijk alles uit één bundel hebben zoals Orange dat heeft. Klopt het dat dit ook zo bij HI is?

Daarnaast heb ik nog 'n vraagje. Als ik een abbo met gsm bij HI afsluit via www.hi.nl is deze dan branded (HI logo op telefoon, rare dingetjes etc) of sim-lock vrij?

Alvast bedankt!

p.s. als dit hier niet zie deze post dan maar als niet geplaatst
Ik hem hem besteld maar anders dan vermeld op de website zal deze week geen uitlevering plaats vinden. Volgens mij doet Hi niet aan "branded" toestellen maar met 100% zekerheid durf ik dat niet te zeggen (indrukken uit het verleden en het niet aanwezig zijn van plaatjes op de hi site van branded phones)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Ik ben gisteren avond beetje wezen kloten met. Maps. maar vroeg me af hoe dat je kan zien welke verbinding die gebruikt heb thuis gewoon draadloos. maar dat ding heeft zoveel functies dat ik het niet meer volg :P.

Dus hoe kan je zien van welke verding die gebruikt maakt, want heb geen zin in een dikke rekening eind deze maand (A).

Moet ff wennen met die maps. want was best wel vaag in het begin maar volgens mij kan het opzich wel werken. ;)

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit126
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 19:12
Ik heb hem ook van HI. Hij is niet branded o.i.d. (dus simlockvrij -getest)
Het enige wat erin staat is die "diensten" van hi, wat elke telefoon en elke provider heeft.
En alles gaat wel uit 1 bundel bij mij.
goeie service van hi vind ik!:)

[ Voor 5% gewijzigd door jorrit126 op 03-01-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

fingerhead schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:18:
Ik ben gisteren avond beetje wezen kloten met. Maps. maar vroeg me af hoe dat je kan zien welke verbinding die gebruikt heb thuis gewoon draadloos. maar dat ding heeft zoveel functies dat ik het niet meer volg :P.

Dus hoe kan je zien van welke verding die gebruikt maakt, want heb geen zin in een dikke rekening eind deze maand (A).

Moet ff wennen met die maps. want was best wel vaag in het begin maar volgens mij kan het opzich wel werken. ;)
Je kan ergens bij de verbindingen instellen dat ie altijd vraagt welke verbinding hij moet gebruiken.
als hij niets vraagt dan heb je ingesteld dat hij er standaard 1 moet gebruiken

Web - Opties -- Instellingen -- Algemeen -- Toegangspunt, hier kan je dat instellen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Barfman schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:10:
[...]

Oude firmware:

V 10.0.021
29-09-07
RM-320
Nokia N95(02.01)\

Nieuwe firmware:

V 11.0.026
01-11-07
RM-320
Nokia N95(02.01)\
ik heb ook een unbranded nokia 8gb via vodafone,
met firmware V 10.0.021 maar krijg deze niet geupdate hoor,
zegt steeds dat er voor mijn toestel nog geen nieuwe firmware uit is... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal. De flash lite player voor symbian doet het niet op mijn toestel. Hij lijkt niet te zijn geïnstalleerd. Ik heb zeker twee uur op internet gezocht om hem te downloaden maar kan hem nergens vinden. Ik heb ook binnen dit topic gezocht naar antwoorden, zonder resultaat. Ik typ dit bericht met mijn telefoon want laptop is stuk. Dat bemoeilijkt het zoeken natuurlijk ook. Ik heb de vodafone brandedn 95 een paar weken en heb de product code veranderd zodat ik de nieuwste firmware kom installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het bericht ook niet langer maken want kan dan niet lezen wat ik typ. Maar wie weet waar ik flash kan downloaden of het kan activeren? Ik heb dus de nieuwste firmware. Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:50:
Ik kan het bericht ook niet langer maken want kan dan niet lezen wat ik typ. Maar wie weet waar ik flash kan downloaden of het kan activeren? Ik heb dus de nieuwste firmware. Bij voorbaat dank!
http://labs.adobe.com/technologies/flashlite3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Die had ik al gevonden na registratie en een hoop gedoe. Maar nu lees ik dat die dus via de pc moet worden geïnstalleerd, die ik dus momenteel niet heb, maar dat komt wel goed dan. Waarom is er geen versie die je direct kan downloaden eigenlijk? En hoe kan het sowieso dat ik flash niet heb, dat hoort er toch standaard op te zitten? Is deze developers versie verder gelijk aan de normale? In ieder geval bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
patrieckske schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:20:
[...]

ik heb ook een unbranded nokia 8gb via vodafone,
met firmware V 10.0.021 maar krijg deze niet geupdate hoor,
zegt steeds dat er voor mijn toestel nog geen nieuwe firmware uit is... :S
Je moet ook de product code veranderen, daarna kan hij wel updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
!!! FW update voor n95 8gb!!!
http://www.allaboutsymbia..._N95_8GB_hits_v15_fir.php

snel kijken of ik kan updaten

edit: niet voor mijn beneluxje dus en kan op dit moment ook niet veranderen naar EURO2 omdat de benodigde site plat ligt (als iemand een mirror heeft, men mail staat in mijn profiel)

[ Voor 39% gewijzigd door cuberob op 03-01-2008 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
cuberob schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:27:

edit: niet voor mijn beneluxje dus en kan op dit moment ook niet veranderen naar EURO2 omdat de benodigde site plat ligt (als iemand een mirror heeft, men mail staat in mijn profiel)
Thnx, ben nu aan het updaten naar versie v15.0.015 (107 MB). Ben benieuwd wat de update doet, schijnt dat ie een behoorlijke powerboost krijgt na deze update.

btw heb de Euro2 code

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 03-01-2008 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
cuberob schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 13:27:

EURO2 ook niks, nog even wachten blijkbaar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Barfman schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:29:
[...]

Thnx, ben nu aan het updaten naar versie v15.0.015 (107 MB). Ben benieuwd wat de update doet, schijnt dat ie een behoorlijke powerboost krijgt na deze update.
Welke productcode heb jij?

Edit: Hmm ik ben blijkbaar BENELUX, ff veranderen :) .

[ Voor 8% gewijzigd door DieterVDW op 03-01-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
EURO2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Wat is het eigenlijk rustig hier? Is iedereen nog brak ofzo? :+
ik ben herstellende, probeer alles rustig in me op te nemen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Ik ben benieuwd naar de changelog van v15, veel verschil merk ik niet meteen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
DieterVDW schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:28:
Ik ben benieuwd naar de changelog van v15, veel verschil merk ik niet meteen ...
Ik merk wel dat het allemaal wat sneller gaat, vooral de Galerij en Muziek speler. Verders viel het me op dat er een ander icon in videocentre zit, was een Nserie icon en is nu een TV icon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barfman schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 15:32:
Ik heb mijn N95 8GB (149 euro) bij belcompany gehaald in samenwerking met een vodafoon pakket voor 22.50 per maand (eerste 8 maanden 14.50). Toestel is sim vrij en unbranded, heeft wel een benelux code, maar die heb ik gelijk veranderd :)
Dan ben ik erg benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ik wil hem ook bestellen maar als ik op de site kijk (http://www.belcompany.nl/...ellen/alle_toestellen.htm) zie je dat hij pas 149 Euro gaat kosten bij een 2 jarig abo van 70 Euro per maand.....
Kan je dit nader uitleggen want het klinkt te mooi om waar te zijn???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:06:
[...]

Dan ben ik erg benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Ik wil hem ook bestellen maar als ik op de site kijk (http://www.belcompany.nl/...ellen/alle_toestellen.htm) zie je dat hij pas 149 Euro gaat kosten bij een 2 jarig abo van 70 Euro per maand.....
Kijk eens in de online folder van belcompany, en dan de eerste bladzijde ;)
http://www.belcompany.nl/NL/Service/OnzeFolder.htm

Ik had hem alleen uit de folder van december, en daar was de aanbieding nog iets beter. Ik betaal de eerste 8 maanden 14.50 en nu betaal je 20,75

[ Voor 11% gewijzigd door Barfman op 03-01-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 16:06:
[...]
Waarschijnlijk in combinatie met een Vodafone Internet Blox a 9,50/mnd.
Pagina: 1 ... 63 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.