Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xahmol schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:39:
[...]

Naast Papyrus staat op Handango nog Handy Calender.

Heb alleen met beide geen ervaring, heb persoonlijk geen behoefte aan een meer uitgebreide kalender, zakelijk kan ik helaas nml mijn agenda toch niet met de N95 synchen (wordt niet ondersteund).

Heb Papyrus wel geïnstalleerd staan, maar dat komt omdat ik hem gratis kreeg tijdens een Handango Free App Friday. Helaas voor jou was die aanbieding maar één dag. De Free App Friday aanbieding vandaag is trouwens een Windows Mobile app, dus daar hebben we niets aan.
free app friday? geen 19 euro maar gratis papyrus?

als je hem toch niet gebruikt wil je er vanaf dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:28:
[...]
free app friday? geen 19 euro maar gratis papyrus?

als je hem toch niet gebruikt wil je er vanaf dan :*)
Ha, grapjas. Tja, hij staat nu geregistreerd op mijn IMEI. En volgens mij is het niet de bedoeling hier een licentie ruilhandel te beginnen ;)

Wel een goede tip om elke vrijdag voorlopig (weet niet precies hoelang het duurt, als het alleen dit jaar is, is dat niet zo lang meer) even Handango te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damashi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-08 06:54
mensen problemen met syncen en updaten naar de nieuwe firmware versie?
Ik kon normaal verbinding maken met de pc via de datakabel.
Na de nieuwe pc suite software en de data kabel driver te hebben geinstalleerd ziet hij mijn nokia n95
unbranded niet meer.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damashi schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:42:
mensen problemen met syncen en updaten naar de nieuwe firmware versie?
Ik kon normaal verbinding maken met de pc via de datakabel.
Na de nieuwe pc suite software en de data kabel driver te hebben geinstalleerd ziet hij mijn nokia n96 unbranded niet meer.
Iemand een oplossing?
Gut. Is de N96 er dan al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damashi
goeie reply man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Anders die van jou wel :P
pc al opnieuw opgestart?

[ Voor 18% gewijzigd door Tha op 21-12-2007 15:44 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 11:43
Ik heb hetzelfde probleem ondervonden bij installatie van R66 op telefoon. Bij installatie van R66 op (ingebouwde) geheugenkaart werkt alles prima.
Dat kan ook niet anders, de installatiebestanden zijn al 16,6MB, daarbij komt dan nog eens een 95MB voor Benelux, dus waar wil je dat laten(nee niet op masageheugen, want R66 vist de map uit de installatiemap). Heb het zelf ook op het massageheugen geïnstalleerd(kopiëren/plakken), daarna de map van Benelux erbij, telefoon losgekoppeld, telefoon uitgezet, aangezet, en geen Route66 :'(
Iemand een idee?

kick:
Als ik foto's maak, kan ik ze niet terugzien in de galerij. Dit was eerst wel zo(zou route66-install dat heben gedaan?). Als ik ze opzoek op het massgeheugen via de telefoon zie ik wel afbeeldingen die ik kan benaderen, dus ik snap het niet, want de foto's staan waar ze horen, maar via galerij kan ik ze niet openen, en ik kan niet aangeven waar de galerij voor foto's moet zoeken...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xahmol schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:41:
[...]

Ha, grapjas. Tja, hij staat nu geregistreerd op mijn IMEI. En volgens mij is het niet de bedoeling hier een licentie ruilhandel te beginnen ;)

Wel een goede tip om elke vrijdag voorlopig (weet niet precies hoelang het duurt, als het alleen dit jaar is, is dat niet zo lang meer) even Handango te checken.
dacht als het bij jou nou toch maar in de weg ligt
maar idd bedankt voor de tip _/-\o_
die versie van mij is nou niet wat je zegt legaal :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damashi
pc opnieuw opgestart, pc suite eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd + opnieuw opgestart.
Kabel driver software eraf gehaald, telefoon gereboot.
Andere pc geprobeerd, niets wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:31
Mau_Maus schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:03:
[...]

Speel het door naar de klantenservice?
Zodat die er achter komen dat ie waarschijnlijk geen legale versie heeft zeker? ;)

Hij zou natuurlijk eventueel ook een beetje kunnen zoeken, maar goed meer dan dat zeg ik niet, heb hem al weer veel te veel geholpen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Nas T schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:43:
[...]

Dat kan ook niet anders, de installatiebestanden zijn al 16,6MB, daarbij komt dan nog eens een 95MB voor Benelux, dus waar wil je dat laten(nee niet op masageheugen, want R66 vist de map uit de installatiemap). Heb het zelf ook op het massageheugen geïnstalleerd(kopiëren/plakken), daarna de map van Benelux erbij, telefoon losgekoppeld, telefoon uitgezet, aangezet, en geen Route66[...]
Ja dat kan dus wel anders! Installatie van R66 op telefoongeheugen, en de mappen op de geheugenkaart. Niet dat dit dus gaat werken, maar wilde je wijzen op de foute redenering. Overigens knippen/plakken van R66 na installatie slaat helemaal nergens op. Gewoon, zoals ik eerder zei, R66 installeren op geheugenkaart, mappen in de juiste folder op geheugenkaart...en alles zal naar behoren werken. In plaats van koppig het verkeerde blijven doen, mischien mijn handleiding eens opvolgen ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Grrr waarom kan je maar 4x op snooze duwen bij het alarm op de N95 ...
Ik was blij dat dit alarm een interval heeft van 5min ipv de 10min van mijn vorige gsm, maar 4x snooze heeft me al een voormiddag gekost ...

Welke sites raden jullie aan voor symbian applicaties?
Ik heb de Psiloc en Handy sites al ontdekt, welke zijn er nog?

Trouwens, welke programma's vonden jullie de moeite waard om aan te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dit al voorbij gekomen?

Tunin FM discussie topic

wap.tunin.fm. Heb die player geinstalleerd en dit werkt gewoon goed man! :D

Met PIT heb je gewoon een stabiele verbinding :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
En ja... daar heb ik inmiddels foto's van gezien... als ik net genept wordt
Hoop de link terug te vinden :? 8)7

http://gsmhelpdesk.nl/read.php?id=2213&ch=1 .... bijvoorbeeld

[ Voor 11% gewijzigd door peerke63 op 21-12-2007 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia N95 8G (KPN)
Software versie telefoon: V10.0.021
Nokia PC Suite versie: 6.85.14.1

Probleem met uitbreiding van Route 66!
T.b.v. Route 66 Benelux heb ik de volgende mappen aangemaakt op de Geheugenkaart (E):
\system\apps\route66\maps. Hier is benelux.prm naar toe verplaatst en met verdere codes e.d. werkt het prima.

Nu wil ik van Route 66 Europa de map van Frankrijk.prm aanmaken/kopiëren bij “maps”.
Nu komt het volgende probleem naar boven; de map sytem is “hidden” en is niet te zien via verkenner bij Nokia phone browser.
Ook niet als “verborgen mappen weergeven”aanstaat bij mapopties.
Als ik nieuwe map system wil aanmaken komt de melding “map bestaat al”.
Als je de usb aansluit op je mobile, krijg je de keus wat je wilt gebruiken:
- pc suite
- Gegevensoverdracht
- Afbedingen afdrukken
- of Mediaspeler

De voorgestelde ideeën van de N95
Bij aansluiten USB keuze “telefoon massaopslag” gebruiken kan dus niet
Bij mapopties en klik daarna weer tabblad weergave aan, scrollen naar item verborgen bestanden en mappen en vink verborgen bestanden en mappen weergeven aan. Staat altijd aan maar geef geen soulaas.

Wie heeft oplossing voor zichtbaar maken van map system op mijn N95 8G!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Installer app Y-browser. Deze laat alle verborgen bestanden en mappen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Laatst online: 23-09 11:43
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:29:
Wie heeft oplossing voor zichtbaar maken van map system op mijn N95 8G!
Ik. Bij het aansluiten kun je misschien geen massaopsalg kiezen, maar wel gegevensoverdracht(dat komt op hetzelfde neer). Nu kun je in ieder geval wel mappen zien zoals die van route 66. Of je ze ook verborgen en zichtbaar kan maken weet ik zo niet, maar ik vermoed van wel.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 00:19

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik ben een beetje in de war. Ik zie in de TS staan dat het maximaal uitbreidbare geheugen voor mijn N95 4GB is. Waarom staan er onder bij de links dan geheugenkaartjes van 8GB SDHC? Voor de 8GB N95 zijn ze dus niet omdat die geen extern geheugen hebben. Ik wil dus Route 66 + genoeg mp3's + genoeg ruimte voor video's en foto's + niet elke week mijn phone leeg moet maken omdat er te weinig geheugen is. Nu weet ik dat het met dat kaartje van 8GB lang gaat duren maar of ie nou in mijn N95 past??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
ja ;)
KLIK

ziet er een stuk beter uit dan die eerdere link :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
cuberob schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:19:
[...]

ja ;)
KLIK

ziet er een stuk beter uit dan die eerdere link :P
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Lijkt verdacht veel op de nieuwe N-Gage

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Weet iemand of de audiochip een beetje te doen is? Want ik ben dan van plan jbl-koptelefoon te halen, maar dan moet het wel enigzins klinken (evt. met andere 3rd party mediaplayers)

Heb ook een leuke aanbieding gezien. T-Mobile Relax 200 bundel 24,50/maand (waarvan de eerste 12 maanden 12,25 ipv 24,50) en dan + 9,50/maand voor mobiel internet (in totaal dus eerste 12 maanden 21,75/maand, daarna 34,00/maand) en dan nog 89,00 bij betalen voor de telefoon. Beetje goeie deal?

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrono Trigger schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:33:
Weet iemand of de audiochip een beetje te doen is? Want ik ben dan van plan jbl-koptelefoon te halen, maar dan moet het wel enigzins klinken (evt. met andere 3rd party mediaplayers)

Heb ook een leuke aanbieding gezien. T-Mobile Relax 200 bundel 24,50/maand (waarvan de eerste 12 maanden 12,25 ipv 24,50) en dan + 9,50/maand voor mobiel internet (in totaal dus eerste 12 maanden 21,75/maand, daarna 34,00/maand) en dan nog 89,00 bij betalen voor de telefoon. Beetje goeie deal?
Is dat dan een branded of een losse? Want voor een branded is het een duur geintje.

Ik betaalde bij een tussenhandel voor dezelfde aanbieding helemaal niets. En dan icm een losse Benelux-versie van de 95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrono Trigger schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:33:

Ik word er niet heel vrolijk van, zeker gezien het feit dat de N95 als super multimedia toestel op de markt wordt gezet. Ik luister regelmatig met vrij dure Sennheiser oordopjes, maar vind dat er een behoorlijke ruis doorkomt en de bass weergave vind ik ronduit slecht. Sleutelen met instellingen haalt niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat nog een foutje in de SP;

Nog beter om is RotateMe te gebruiken, dit programma kantelt je scherm automatisch als je de telefoon kantelt. RotateMe is onder software te vinden.

vervolgens staat tie niet bij de software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand me ff door het installeren en signen van rotateme kunnen helpen via msn :@

williamallen1978@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:27:
zou iemand me ff door het installeren en signen van rotateme kunnen helpen via msn :@

williamallen1978@hotmail.com
http://www.bysamir.fr/rotateme/

denk dat je voor het signen even de search moet gebruiken,
het komt al geregeld voor bij. je moet iig een account aanmaken op www.symbiansigned.com

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:32:
[...]

http://www.bysamir.fr/rotateme/

denk dat je voor het signen even de search moet gebruiken,
het komt al geregeld voor bij. je moet iig een account aanmaken op www.symbiansigned.com
Ja, heb het bestand al, ben alleen benuawd voor het signen. Heb ook altijd al ruzies met pc en ben bang om m`n N95 8GB te vernaggelen :X

-edit-

probeer mezelf net te registreren, krijgik dit bericht;

Your email has address has been rejected as we do not accept registrations from publicly available email domains (e.g. gmail, yahoo, hotmail etc).

en ik gebruik m`n tiscali adres :?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:35:
[...]

Ja, heb het bestand al, ben alleen benuawd voor het signen. Heb ook altijd al ruzies met pc en ben bang om m`n N95 8GB te vernaggelen :X

-edit-

probeer mezelf net te registreren, krijgik dit bericht;

Your email has address has been rejected as we do not accept registrations from publicly available email domains (e.g. gmail, yahoo, hotmail etc).

en ik gebruik m`n tiscali adres :?
Moet je even ergens anders een mailadres zien te regelen. Studentmail?

En signen kan echt 0 kwaad doen met je telefoon, staat helemaal los van de corefunctionality van je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:14
CaptainM schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:04:
Ik ben een beetje in de war. Ik zie in de TS staan dat het maximaal uitbreidbare geheugen voor mijn N95 4GB is. Waarom staan er onder bij de links dan geheugenkaartjes van 8GB SDHC? Voor de 8GB N95 zijn ze dus niet omdat die geen extern geheugen hebben. Ik wil dus Route 66 + genoeg mp3's + genoeg ruimte voor video's en foto's + niet elke week mijn phone leeg moet maken omdat er te weinig geheugen is. Nu weet ik dat het met dat kaartje van 8GB lang gaat duren maar of ie nou in mijn N95 past??
Yups die past.

Wellicht een idee om aan SP toe te voegen dat officieel de 4Gb ondersteund wordt maar dat er al bewezen is dat de 8Gb ook perfect werkt ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:53:
[...]

En signen kan echt 0 kwaad doen met je telefoon, staat helemaal los van de corefunctionality van je telefoon.
Het enige wat signen in jip en janneke taal doet is functionaliteiten open stellen welke door app gebruikt mogen worden

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 21-12-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tiscali moet toch gewoon werken lijkt me :?
Wat is studentmail dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:03:

[...]
Het enige wat signen in jip en janneke taal doet is functionaliteiten open stellen welke door app gebruikt mogen worden
Is het dan eenmalig voor je mobiel of elke keer voor een app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:07:
[...]

Is het dan eenmalig voor je mobiel of elke keer voor een app ?
Voor elke app wanneer dit nodig is.

Heb je geen Certificaat check ff SP welke er 1 voor je maken kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DieterVDW schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:51:
Grrr waarom kan je maar 4x op snooze duwen bij het alarm op de N95 ...
Ik was blij dat dit alarm een interval heeft van 5min ipv de 10min van mijn vorige gsm, maar 4x snooze heeft me al een voormiddag gekost ...

Welke sites raden jullie aan voor symbian applicaties?
Ik heb de Psiloc en Handy sites al ontdekt, welke zijn er nog?

Trouwens, welke programma's vonden jullie de moeite waard om aan te kopen?
Je kunt ook gewoon meerdere tijden instellen, zodat als je een keer 'per ongeluk' ( ja ik zeg m weleens zomaar uit tijdens het slapen :P ) helemaal uitzet, vervolgens toch nog wel een keer afgaat :)
Dit doe ik ook altijd, en als ik dan toch wakker ben, verwijder ik zelf die tijden weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:11:
[...]

Je kunt ook gewoon meerdere tijden instellen, zodat als je een keer 'per ongeluk' ( ja ik zeg m weleens zomaar uit tijdens het slapen :P ) helemaal uitzet, vervolgens toch nog wel een keer afgaat :)
Dit doe ik ook altijd, en als ik dan toch wakker ben, verwijder ik zelf die tijden weer ;)
Same here zet hem soms wel eens op 6 verschillende tijden (tja heb moeite met wakker worden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:52:
[...]

Is dat dan een branded of een losse? Want voor een branded is het een duur geintje.

Ik betaalde bij een tussenhandel voor dezelfde aanbieding helemaal niets. En dan icm een losse Benelux-versie van de 95.
Gaat hier om de 8GB versie.

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

schumi2004 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:15:
[...]

Same here zet hem soms wel eens op 6 verschillende tijden (tja heb moeite met wakker worden ;) )
Hehehe,
wat mij opviel, is dat als je telefoon uit staat, hij niet af gaat.
iemand dit ook als jammer ervaren? of heeft dit ook met een instelling te maken.
vond het wel relaxt van mijn k800i

voor de wijsneuzen.... de wekker word bedoelt met afgaan :o

[ Voor 6% gewijzigd door Tha op 21-12-2007 21:26 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:31
Tha schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:25:
[...]

Hehehe,
iemand dit ook als jammer ervaren? of heeft dit ook met een instelling te maken.

De enige keer dat mijn telefoon uit stond was toen mijn accu leeg was en ik geen lader bij de hand had :P

Maar waarom zou je je telefoon eigenlijk uit zetten? Je kan hem snachts toch gewoon op stil zetten? Het alarm geluid werkt dan nog wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:09:
[...]

Voor elke app wanneer dit nodig is.

Heb je geen Certificaat check ff SP welke er 1 voor je maken kunnen ;)
Correct me if I`m wrong, but that`s your name up there :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Phoolie schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:38:
[...]
De enige keer dat mijn telefoon uit stond was toen mijn accu leeg was en ik geen lader bij de hand had :P

Maar waarom zou je je telefoon eigenlijk uit zetten? Je kan hem snachts toch gewoon op stil zetten? Het alarm geluid werkt dan nog wel gewoon.
Omdat ik hem niet altijd aan de lader wil hangen iedere nacht, en dan zo toch noch wat stroom kan besparen, en ik vind het ook nog wel oke om soms is een keer niet bereikbaar te zijn :z

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zet je 'm op offline :D.

Iemand al iets gehoord over Nokmote ? December is al bijna voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:38:
[...]

Ik vond het met mijn K750i altijd erg handig dat die no matter what afging. Accu leeg? Geen probleem! GSM af? Geen probleem!
Nu heb ik het met mijn N95 al 1 keer voorgehad dat ik 's ochtends vroeg weg moest, en dat ik niet zeker wist of hij wel ging afgaan (accu bijna leeg en geen mogelijkheid om op te laden). Dat was toch wel een slapeloze nacht :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Hehehe,

Wekker gaat hier ook gewoon af als hij uit staat hoor :) (mits hij nog genoeg batt heeft dan ;)) Waarna hij vraagt om de telefoon in te schakelen.
Ik zou niet weten of dat ergens ingesteld moet worden... hij heeft het bij mij altijd gewoon gedaan.

Help je er niet echt mee, maar je weet iig dat het wel zou moeten (kunnen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:56:
[...]

Wekker gaat hier ook gewoon af als hij uit staat hoor :) (mits hij nog genoeg batt heeft dan ;)) Waarna hij vraagt om de telefoon in te schakelen.
Ik zou niet weten of dat ergens ingesteld moet worden... hij heeft het bij mij altijd gewoon gedaan.

Help je er niet echt mee, maar je weet iig dat het wel zou moeten (kunnen)...
Misschien was het dan de combi inc. met lege accu en bleef ik daarom fijn slapen :9
ga het ff testen

test1: profiel stil.... scherm gaat wel aan om die tijd, maar blijft wit en N95 loopt vast. toppie :+
batterij eruit moeten halen, ze hem aan, gaat het alarm af...

[ Voor 12% gewijzigd door Tha op 21-12-2007 23:29 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
[...]

Hehehe,

Mijn oude 6680 had er ook geen problemen mee net als de N95 nu dus.........
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 21:50:
[...]

Correct me if I`m wrong, but that`s your name up there :D :D
Duh!.....
asap voor dat ik een ban krijg schumi2004(at)gmail(dot)com
Staat ook in profiel btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Wellicht een idee om aan SP toe te voegen dat officieel de 4Gb ondersteund wordt maar dat er al bewezen is dat de 8Gb ook perfect werkt ;)
Zal ik doen! Net zoals de verwijzing naar RotateMe onder software.

Ik heb deze week de sp qua layout en code onder handen genomen, komende week zal ik hem verder inhoudelijk gaan bijwerken, vandaar dat opmerkingen als deze van harte welkom zijn!

En denkt iedereen eraan om te stemmen op de beste startpost van 2007!!!

Klikkerdeklik >:)

[ Voor 15% gewijzigd door digital-IMEI op 21-12-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

offtopic:
denk wat zijn dat voor vlekken op mijn monitor, maar het is een tak op de layout van GOT,
*rookt er nog een*
:7

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Sjengcity schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:44:
[...]
Zal ik doen! Net zoals de verwijzing naar RotateMe onder software.

Ik heb deze week de sp qua layout en code onder handen genomen, komende week zal ik hem verder inhoudelijk gaan bijwerken, vandaar dat opmerkingen als deze van harte welkom zijn!

En denkt iedereen eraan om te stemmen op de beste startpost van 2007!!!

Klikkerdeklik >:)
Msn toegevoegd maaruh geen reactie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
schumi2004 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:56:
Msn toegevoegd maaruh geen reactie :P
Ah thx! Internet ligt er sinds vanmiddag uit dus chat een beetje lastig :+
Dan maar op je telefoon hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 18:54:
[...]

Installer app Y-browser. Deze laat alle verborgen bestanden en mappen zien.
Thanks, nu kan ik in elk geval via de telefoon het bestandFrankrijk.prm via dir\DATA naar \system\apps\Route66\maps copieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 00:04:
[...]

Thanks, nu kan ik in elk geval via de telefoon het bestandFrankrijk.prm via dir\DATA naar \system\apps\Route66\maps copieren.
En waarom niet via Mass mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:53:
[...]

Ik word er niet heel vrolijk van, zeker gezien het feit dat de N95 als super multimedia toestel op de markt wordt gezet. Ik luister regelmatig met vrij dure Sennheiser oordopjes, maar vind dat er een behoorlijke ruis doorkomt en de bass weergave vind ik ronduit slecht. Sleutelen met instellingen haalt niet veel uit.
De ruis vind ik ronduit absurd eigenlijk. Ik moet er nog steeds eens mee langs een NSP, als het rustig is, kijken wat ze daar ervan vinden. Maar als de ruis die mijn toestel weet te produceren 'normaal' is, dan kan ik werkelijk niks anders dan het label "bagger" erop plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:02:
[...]

Ik. Bij het aansluiten kun je misschien geen massaopsalg kiezen, maar wel gegevensoverdracht(dat komt op hetzelfde neer). Nu kun je in ieder geval wel mappen zien zoals die van route 66. Of je ze ook verborgen en zichtbaar kan maken weet ik zo niet, maar ik vermoed van wel.
Helaas dit werkt niet, je ziet 2 bestanden onfer Phone browser, waarvan nieuw contactpersonen en een nieuw tekstbericht maken.
Dit gaat helaas niet werken! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Na vele malen contact gehad te hebben met Nokia over mijn problemen met de N95 op het KPN netwerk heb is het hoge woord eruit. Nokia heeft bevestigd dat er problemen zijn met de N95 en het netwerk van KPN en beide partijen hebben ook al contact gehad met elkaar.

Nu heb ik alleen geen zin meer, na maanden al bezig te zijn, om nog eens te wachten tot er daadwerkelijk wat gebeurd. Er is al voorgesteld om tot een omruil van het toestel over te gaan maar daar zie ik weinig in. Ook werd er gesproken over een omruil eventueel met een 8GB versie. Deze heeft toch wat andere software erin zitten en zou misschien de oplossing kunnen bieden.

Het is naar mijn leverancier gestuurd en het is nu afwachten even. Maar mijn N95 gaat zeker terug.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het begint nu wel errrugg lang te duren met het oplossen van het inlogprobleem met Live Messenger op het Vodafone netwerk.
Ik begin nu echt te geloven dat dit niet slechts een technisch probleem is :(
In ieder geval ga ik volgende week het Vodafone abo opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tiscali pakt symbian signed niet had ik ook problemen mee
ik heb van een kennis een bedrijfsemailadres gebruikt
werkt perfect als je de gebruiksaanwijzing maar volgt die hier te vinden is http://blog.isquare.nl/?p=216

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Fuzzillogic schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 00:57:
[...]

De ruis vind ik ronduit absurd eigenlijk. Ik moet er nog steeds eens mee langs een NSP, als het rustig is, kijken wat ze daar ervan vinden. Maar als de ruis die mijn toestel weet te produceren 'normaal' is, dan kan ik werkelijk niks anders dan het label "bagger" erop plakken.
Ik heb een T-Mobile Flex Zakelijk abonnement en toen ik de N95 kreeg zat er een foldertje bij. Die moest je invullen en opsturen en dan kreeg je over een aantal weken gratis een bluetooth stereo Nokia BH-604 koptelefoon waar je ook mee kunt bellen dankzij de built-in mic. Dat ding werkt echt perfect en geluid is om te zoenen. Diepe volle bass en toch een goede wisselwerking van hoge tonen via mid naar laag. Echt een aanrader!!
[...]

Yups die past.

Kan iemand verifiëren dat die 8GB SDHC past in een "normale" N95?? Het gaat me dus om het feit dat die SDHC shit past ofniet...

[ Voor 50% gewijzigd door Techno Overlord op 22-12-2007 13:11 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:06:
[...]

Ik heb een T-Mobile Flex Zakelijk abonnement en toen ik de N95 kreeg zat er een foldertje bij. Die moest je invullen en opsturen en dan kreeg je over een aantal weken gratis een bluetooth stereo Nokia BH-604 koptelefoon waar je ook mee kunt bellen dankzij de built-in mic. Dat ding werkt echt perfect en geluid is om te zoenen. Diepe volle bass en toch een goede wisselwerking van hoge tonen via mid naar laag. Echt een aanrader!!

[...]

Kan iemand verifiëren dat die 8GB SDHC past in een "normale" N95?? Het gaat me dus om het feit dat die SDHC shit past ofniet...
Ja hoor dat past. Ik heb er zelf een van 6 Gb maar de 8 Gb past en werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TomTom 6 loopt bij mij vast op m'n N95 fimeware versie 2.0 zodra ik
'm in landscapemodus zet. Zowel met als zonder RotateMe.
Heeft iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
[...]

Hmm ik zoek meer iets dat ook in de binnenzak past :) Bovendien is bluetooth zeker wel een work-around voor de ruis, maar het is wel belachelijk dat een dergelijk toestel zoveel ruis produceert.
Ehm, het gaat juist om de normale N95, aangezien de 8GB geen extra geheugeninterface heeft... Dus ja, 8GB SDHC kan in de N95. En meer zeer waarschijnlijk ook, aangezien het apparaat blijkbaar SDHC ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:14:
Het begint nu wel errrugg lang te duren met het oplossen van het inlogprobleem met Live Messenger op het Vodafone netwerk.
Ik begin nu echt te geloven dat dit niet slechts een technisch probleem is :(
In ieder geval ga ik volgende week het Vodafone abo opzeggen.
Gelijk maar even 2 Vodafone abo's omgezet naar KPN. Het begon me de keel uit te hangen.
Gezien de tijd dat dit duurt zijn er waarschijnlijk 3 oorzaken:
1. het heeft geen prioriteit
2. onkunde
3. bewust (ondanks het tegenspreken hiervan) de boel belazeren.

En ja, ik weet het met andere clients werkt het wel.
De communicatie binnen Vodafone is zo beroerd, dat je constant andere antwoorden krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan me enigzins wel voorstellen dat ze zich niet druk gaan zitten maken om een stukje software.

Of zit die messenger standaard ingebakken in de Voda-ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:55:
Kan me enigzins wel voorstellen dat ze zich niet druk gaan zitten maken om een stukje software.

Of zit die messenger standaard ingebakken in de Voda-ROM?
Jij hebt zeker nooit op hun website gekeken? Daar maken ze reclame voor Live Messenger met hun Internet Blox. Je opmerking slaat nergens op.

http://www.google.nl/sear...ne+live+messenger&spell=1

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:51:
[...]

Gelijk maar even 2 Vodafone abo's omgezet naar KPN.
Is dat wel zo slim? Paar posts hierboven wordt bevestigd dat de N95 en het KPN-netwerk elkaar niet liggen... Koop op afstand kun je binnen 7 dagen ontbinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dielaw
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-12-2019
hallo ik vind ook dat jullie goed bezig zijn als iemand voor mijn een cert kan maken zou ik heel blij zijn mijn imei nr 358998010029695 en mail is dielaw@hotmail.com alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:57:
[...]

Jij hebt zeker nooit op hun website gekeken? Daar maken ze reclame voor Live Messenger met hun Internet Blox. Je opmerking slaat nergens op.

http://www.google.nl/sear...ne+live+messenger&spell=1
Nee, oke.. Dat was ook m'n vraag. Dan zuigt het idd apenballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:00:
[...]

Is dat wel zo slim? Paar posts hierboven wordt bevestigd dat de N95 en het KPN-netwerk elkaar niet liggen... Koop op afstand kun je binnen 7 dagen ontbinden ;)
Ik heb een SIM kaart van een collega in mijn phone. Alles uitgetest en niente, zero , nada problemen met KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook even gevraagd geklaagd bij Vodafone per mail!
Ben benieuwd wat voor een antwoord ik krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Daarnet iets mega freaky meegemaakt ...

Een vriend belde mij en plots was de kwaliteit van de verbinding nogal slecht een paar seconden.
Toen was dit plots weer verholpen en -tromgeroffel- zat er een derde persoon op de lijn!
Een of andere frans meisje dat haar mama om geld aan het vragen was 8)7 .
WTF...?

Mijn vriend en ik konden nog perfect met elkaar praten, maar we hoorden dat meisje ook op de lijn.
De tegenpartij van het andere gesprek hoorden we trouwens niet...

Ok ik weet wel dat GSM gesprekken niet geëncodeerd zijn of zo, maar 't feit dat je GSM maar even moet flippen en je zit op een ander 'kanaal' is toch wel verontrustend ...

Ik vraag me trouwens af of dit een probleem is van mijn N95 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:03:
Ook even gevraagd geklaagd bij Vodafone per mail!
Ben benieuwd wat voor een antwoord ik krijg.
Waarschijnlijk hetzelfde antwoord dat ze 11 dagen geleden gaven. Ja is bekend (eerst ontkende ze dat er een probleem was), we werken aan een oplossing. Ruim 2 weken nu. Pfff. RIP Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

DieterVDW schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:06:
Daarnet iets mega freaky meegemaakt ...

Een vriend belde mij en plots was de kwaliteit van de verbinding nogal slecht een paar seconden.
Toen was dit plots weer verholpen en -tromgeroffel- zat er een derde persoon op de lijn!
Een of andere frans meisje dat haar mama om geld aan het vragen was 8)7 .
WTF...?

Mijn vriend en ik konden nog perfect met elkaar praten, maar we hoorden dat meisje ook op de lijn.
De tegenpartij van het andere gesprek hoorden we trouwens niet...

Ok ik weet wel dat GSM gesprekken niet geëncodeerd zijn of zo, maar 't feit dat je GSM maar even moet flippen en je zit op een ander 'kanaal' is toch wel verontrustend ...

Ik vraag me trouwens af of dit een probleem is van mijn N95 ...
Heb je niet toevallig een oude vakantie liefde in frankrijk die je wellicht per ongeluk hebt laten mee doen in een groepsgesprek, of anders je andere gespreks partner?
een maatje van me start vaak een groepgesprek zonder het te melden (bij jou dan bij wijze van grap), anders behoorlijk freaky :9

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Tha schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:21:
[...]

Heb je niet toevallig een oude vakantie liefde in frankrijk die je wellicht per ongeluk hebt laten mee doen in een groepsgesprek, of anders je andere gespreks partner?
een maatje van me start vaak een groepgesprek zonder het te melden (bij jou dan bij wijze van grap), anders behoorlijk freaky :9
Nee, mijn beperke kennis van de franse taal laat niet toe om een frans lief te hebben :) .
Nee 't was echt door een storing of zo... Heel weird...
Ik heb dit toestel nog maar paar dagen, ik hoop dat dat geen regelmatigheid wordt ...

Dit voorvalletje doet trouwens wel vermoeden dat het niet echt moeilijk kan zijn om een toestelletje te bouwen waarmee je alle gesprekken in de buurt kan beluisteren ... (Geen enkele technische kennis over het GSM protocol -> feedback?)

[ Voor 15% gewijzigd door DieterVDW op 22-12-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Nu online

Coldcat

HODL

DieterVDW schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:47:
[...]

Nee, mijn beperke kennis van de franse taal laat niet toe om een frans lief te hebben :) .
Ik heb dit toestel nog maar paar dagen, ik hoop dat dat geen regelmatigheid wordt ...

Dit voorvalletje doet trouwens wel vermoeden dat het niet echt moeilijk kan zijn om een toestelletje te bouwen waarmee je alle gesprekken in de buurt kan beluisteren ... (Geen enkele technische kennis over het GSM protocol -> feedback?)
En dan tien keer horen van ik zit in de trein naar... Of ik ben over 10 minuten op station :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:06
[...]

Ik heb meer dan een maand geleden een 8GB MICRO SDHC gekocht en het werkt zonder problemen op mijn N95. Wel MICRO sdhc he. Niet "gewone" sdhc. Voor de zekerheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb nog 2 vragen.
1) Is er een manier om de screensaver af te zetten? Ik vind dit namelijk niet terug.
2) Bij "online delen" vind je Flickr en Vox terug. Kan je daar ook Youtube aan toevoegen? Is het mogelijk om met je n95 video op te nemen en dan rechtstreeks deze video uploaden naar youtube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
Tranzy schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 10:50:
Na vele malen contact gehad te hebben met Nokia over mijn problemen met de N95 op het KPN netwerk heb is het hoge woord eruit. Nokia heeft bevestigd dat er problemen zijn met de N95 en het netwerk van KPN en beide partijen hebben ook al contact gehad met elkaar.

.......
Welke problemen zijn dat dan???
Ik gebruik al sinds jaar en dag KPN.... en heb er wel eens een probleem mee... maar ben benieuwd wat jij voor probs hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
Cr1ptkeeper schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:01:
Ik heb nog 2 vragen.
1) Is er een manier om de screensaver af te zetten? Ik vind dit namelijk niet terug.
2) Bij "online delen" vind je Flickr en Vox terug. Kan je daar ook Youtube aan toevoegen? Is het mogelijk om met je n95 video op te nemen en dan rechtstreeks deze video uploaden naar youtube?
1) geen idee
2) het kan iig zeker met shozu klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:58

robertwebbe

Robert Webbe

Tranzy schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 10:50:

Nu heb ik alleen geen zin meer, na maanden al bezig te zijn, om nog eens te wachten tot er daadwerkelijk wat gebeurd. Er is al voorgesteld om tot een omruil van het toestel over te gaan maar daar zie ik weinig in. Ook werd er gesproken over een omruil eventueel met een 8GB versie. Deze heeft toch wat andere software erin zitten en zou misschien de oplossing kunnen bieden.

Het is naar mijn leverancier gestuurd en het is nu afwachten even. Maar mijn N95 gaat zeker terug.
Wat is je probleem dan? Als het het multi-RAB probleem is, in Q1-2008 zou er een update komen waardoor het probleem is opgelost. Bij Vodafone hebben ze het niet al te gek lang geleden al gedaan. Al blijven er wel nog problemen bestaan als je een simultane spraak en HSDPA dataverbinding hebt (voornamelijk pushmail gebruikers) en je verplaatst jezelf naar een cel met onvoldoende capaciteit of waar geen 3G dekking is. Maar daar schijnen de meeste netwerken (internationaal) nu last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb garmin op m'n N95 8GB gezet, maar daar zitten dus ook pictogrammen enzo bij.
Als ik nu mijn Galerij open, dan zie ik tussen mijn zelfgemaakte foto's die pictogrammen van garmin.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat deze niet weergegeven worden?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:55:
Ik heb garmin op m'n N95 8GB gezet, maar daar zitten dus ook pictogrammen enzo bij.
Als ik nu mijn Galerij open, dan zie ik tussen mijn zelfgemaakte foto's die pictogrammen van garmin.

Bedankt!
Das n goeie.. zou ik ook graag willen weten heb namelijk het zelfde probleem met mijn "normale" n95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

DieterVDW schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:47:
[...]

Doet me denken aan vroeghur... Kon je nog met een simpele scanner op de mobiele telefoonband komen. Hele avonden lopen "scannen" toendertijd wel :) In de tijd dat je nog zo'n groot blok aan je been had om mee te nemen, maar ook later toen motorola The Thing was.

Dit afluisteren kan niet meer. Beetje zelfde protocol als de DECT telefoons. Het zou ergens bij je provider mis zijn gegaan... Bug in het multpi-plexen.

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Wat is nu eigenlijk de nieuwste firmware versie van de n95 8gb (rm-320) versie? Ik heb 10.0.0.021 met als datum 29-9-07. Op een symbian website kwam ik versie 12.0 tegen voor de n95, maar daar stond wel een oudere datum bij. Verschilt de n95 normaal met de n95 8gb versie?

Heb de telefoon gister aangeschaft, dus je zou denken dat de nieuwste FM erop staat, toch?

Edit: Ik zie nu in de openingspost dat dit inderdaad de nieuwste versie is, sorry te laat gelezen... :z

[ Voor 12% gewijzigd door DJH op 22-12-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJH schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:28:
Wat is nu eigenlijk de nieuwste firmware versie van de n95 8gb (rm-320) versie? Ik heb 10.0.0.021 met als datum 29-9-07. Op een symbian website kwam ik versie 12.0 tegen voor de n95, maar daar stond wel een oudere datum bij. Verschilt de n95 normaal met de n95 8gb versie?

Heb de telefoon gister aangeschaft, dus je zou denken dat de nieuwste FM erop staat, toch?

Edit: Ik zie nu in de openingspost dat dit inderdaad de nieuwste versie is, sorry te laat gelezen... :z
Voor de n95 8gb is er al een nieuwe versie, namelijk 11.0.0.26, met wat veranderingen aan Nokia Maps volgens mij, maar die is ook al een tijdje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
De problemen heb ik dit topic al een keer vermeld. Maar komt voornamelijk neer op:

Disconnects
fout bij verbinding als ik opneem of de andere partij
Spontane echo's of ik klink plots alsof ik onder water zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!
Ik heb ze gewoon uit m'n gallerij gewist. Geeft geen problemen met Garmin zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:40:
[...]

Ik heb ze gewoon uit m'n gallerij gewist. Geeft geen problemen met Garmin zelf.
Is een optie inderdaad, veiliger is om ze system en hidden te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:12
DJH schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:28:

Nieuwste versie is die ik heb, gisteren geupdate:

V 11.0.026
01-11-07
RM-320
Nokia N95 (02.01)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
Ik denk dat het wel beantwoord is, maar eigenlijk een kort en duidelijke vraag / mening.

Als ik nu een abbo neem (welke ben ik nog niet uit)
En je kan voor wat bij betaling een N95 8- Gb krijgen is dat dan slim? Of
heeft de normale N95 meer voordelen omdat ie wat lichter is?

Sorry maar ik vind het zo moeilijk om tussen deze twee te kiezen.

Relax 150 150 minuten € 19.50* € 19.50** € 0,10 € 0,25
€ 200 bij betalen voor 24- maanden. (N95 8GB)

€ 54 bij betalen voor 24- maanden. ( N95)

http://www.2call.nl/kieskeurig.php?ID=563

Groeten,
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Donga
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:20

Bedankt!
Heb ze gewoon verwijderd, merk geen verschil in Garmin. Geeft ze nog gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Tranzy schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:35:
De problemen heb ik dit topic al een keer vermeld. Maar komt voornamelijk neer op:

Disconnects
fout bij verbinding als ik opneem of de andere partij
Spontane echo's of ik klink plots alsof ik onder water zit.
Is het niet regio gebonden misschien?
Ik heb totaal geen last van deze problemen en ik gebruik mijn N95 veel voor wat betreft spraak en data verbindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 19:46:
[...]

Is een optie inderdaad, veiliger is om ze system en hidden te maken.
Om ze system en hidden te maken moet dat in de telefoon gebeuren of op de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
schumi2004 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:57:
[...]

Ik heb totaal geen last van deze problemen en ik gebruik mijn N95 veel voor wat betreft spraak en data verbindingen
Mmmmm..
ik heb daar idd ook wel eens last van...
wellicht bij slecht gedekte gebieden (knooppunt Valburg bijvoorbeeld)
Maar ook wel midden in de stad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 21:03:
[...]

Om ze system en hidden te maken moet dat in de telefoon gebeuren of op de PC?
Je stopt je geheugenkaartje je in cardreader, aangesloten op je pc en maakt ze dan vervolgens 'hidden'

Ik heb alleen geen idee hoe je ze 'system' maakt? Stomme vraag misschien.. Weet iemand hoe dat precies zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-07-2023
hi mensen,

N95 blokkeringscode (5 CIJFERS) omzeilen gaat dat ? Weet het code niet meer.
Hard reset geprobeerd (grn.toets, ster, 3) met oplader zonder oplader maakte niets uit, keert gewoon terug en vraagt de naar blk.code.
Doe ik iets fout of wat moet ik doen.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 02:00:
[...]

Je stopt je geheugenkaartje je in cardreader, aangesloten op je pc en maakt ze dan vervolgens 'hidden'

Ik heb alleen geen idee hoe je ze 'system' maakt? Stomme vraag misschien.. Weet iemand hoe dat precies zit?
Via een 3rd party file manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
theguruuu schreef op zondag 23 december 2007 @ 02:44:
N95 blokkeringscode (5 CIJFERS) omzeilen gaat dat ? Weet het code niet meer.
Is standaard 12345 . Tenzij je die veranderd hebt natuurlijk :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fonk_ schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:30:
Ik denk dat het wel beantwoord is, maar eigenlijk een kort en duidelijke vraag / mening.

Als ik nu een abbo neem (welke ben ik nog niet uit)
En je kan voor wat bij betaling een N95 8- Gb krijgen is dat dan slim? Of
heeft de normale N95 meer voordelen omdat ie wat lichter is?

Sorry maar ik vind het zo moeilijk om tussen deze twee te kiezen.

€ 200 bij betalen voor 24- maanden. (N95 8GB)

€ 54 bij betalen voor 24- maanden. ( N95)

http://www.2call.nl/kieskeurig.php?ID=563

Groeten,
Maarten
Als je een N95 aanschaft zou je eigenlijk ook een data abonnement moeten nemen, bij T-mobile is dat 9.95 extra per maand, onbeperkt datagebruik incl. streamen van muziek/video.
Nadeel van t-mobile relax is dat sms'en buiten je bundel valt, je zou dan voor flex kunnen gaan. Soms is bij een 2-jarig contract bijbetalen niet nodig. Bij KPN zijn sinds kort de voorwaarden veranderd waardoor je tegoed nog maar 2 maanden geldig is. Bij t-mobile is je tegoed langer geldig en bij flex zelfs onbeperkt. Bij een 2-jarig contract krijg je t/m 31-12 12 mnd 50% korting op je abonnement. Je kan het beste al je kosten in excel zetten en dan vergelijken en berekenen waar je gemiddeld p/mnd op uitkomt. Met bijbetalen (vaak ook verzendkosten) kan dat behoorlijk oplopen, met korting kan je dat weer een beetje "terugverdienen".
Het voordeel van de standaard N95 (persoonlijke mening) is dat je er zelf een geheugenkaart in kan doen. En met de laatste software update is het een bijna perfect toestel geworden (slider blijft een probleempje).
Kijk ook hier eens bij een relax 150 + onbeperkt data is het toestel gratis. Voor de N95 8GB moet je bijbetalen.
succes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
schumi2004 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:57:
[...]

Ik ben veel onderweg en kan soms niet eens een gesprek van 20 minuten volhouden. Gebruik ook veel wisselgesprek, en KPN geeft een verkeerde toon aan (lijkt op verbinding verbreken)...met als gevolg dat de andere partij de verbinding verbreekt. Al met al ben ik al 3 maanden bezig en heb mijn toestel al 3 keer opgestuurd, mijn carkit vervangen ....dus vind het wel genoeg zo. En als Nokia zegt dat ze met KPN hebben gesproken, heb ik eigenlijk geen zin meer om daar ook nog eens op te gaan wachten tot ze eens wat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Tranzy schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:12:
[...]

Ik ben veel onderweg en kan soms niet eens een gesprek van 20 minuten volhouden. Gebruik ook veel wisselgesprek, en KPN geeft een verkeerde toon aan (lijkt op verbinding verbreken)...met als gevolg dat de andere partij de verbinding verbreekt. Al met al ben ik al 3 maanden bezig en heb mijn toestel al 3 keer opgestuurd, mijn carkit vervangen ....dus vind het wel genoeg zo. En als Nokia zegt dat ze met KPN hebben gesproken, heb ik eigenlijk geen zin meer om daar ook nog eens op te gaan wachten tot ze eens wat gaan doen.
Gesprekken van 20 minuten op de weg neem ik aan?
Nu staat me wel iets bij dat wanneer ik knooppunt kleinpolderplein nader/passeer mijn verbinding verbroken wordt, dit heb ik misschien 2 a 3 keer meegemaakt. Wissel gesprekken komt niet zovaak voor dus kan daar niet over oordelen. En die verkeerde toon was dat niet een bug in de FW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
schumi2004 schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:28:
[...]

Gesprekken van 20 minuten op de weg neem ik aan?
Nu staat me wel iets bij dat wanneer ik knooppunt kleinpolderplein nader/passeer mijn verbinding verbroken wordt, dit heb ik misschien 2 a 3 keer meegemaakt. Wissel gesprekken komt niet zovaak voor dus kan daar niet over oordelen. En die verkeerde toon was dat niet een bug in de FW?
vast wel... het is de software van de N95 die niet lekker babbelt met KPN. Nokia heeft dit bevestigd. Het is een leuk toestel ...maar het moet wel werken.

Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.