|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Normaal krijg je een melding dat het massa-geheugen niet toegankelijk is vanaf de telefoon terwijl je er via USB data op slingert. Heb je al eens gekeken of er een extra drive in verkenner staat als je dit doet? Zou normaal probleemloos moeten werken hoor ...pven schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:44:
Ik probeer op mijn N95 8G buiten PCsuite om iets in het massa-geheugen te krijgen. Als ik echter de USB-mode aanslinger krijg ik meteen al de melding dat het massa-geheugen via USB niet toegankelijk is. Iemand enig idee hoe ik daar via USB-mode wel bij kan?
(Ik heb het eigenlijk niet nodig, maar het frustreert me dat me dat niet lukt.)
Algemeen bekend (dacht ik)DJH schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:46:
Als je de telefoon dichtschuift bij een telefoongesprek, houdt de verbinding stand. Ik zou graag willen dat je dan ophangt als je de telefoon dichtschuift, maar kan hier geen instellingen voor vinden. Weet iemand of dit mogelijk is?
dat dat niet mogelijk is....
Je hebt gelijk, ik had het niet goed gelezen.DieterVDW schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:51:
[...]
Normaal krijg je een melding dat het massa-geheugen niet toegankelijk is vanaf de telefoon terwijl je er via USB data op slingert. Heb je al eens gekeken of er een extra drive in verkenner staat als je dit doet? Zou normaal probleemloos moeten werken hoor ...
Ik heb ook gedoneerd voor Nokmote en ik heb ook niets binnen.Mau_Maus schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:23:
Ik las op een forum dat Nokmote beta1 al verstuurd wordt aan doneurs.. en dat ie al gelijk gesigned is... Lijkt me raar, want hij weet me imei niet, maar goed... Iemand al iets gehad?
kom op...Chasin schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:44:
bedankt pven voor je reactie, nog meer mensen die hun persoonlijke mening willen geven?
is het niet duidelijk dat daar alles staat?
zet ze anders naast elkaar op gsmarena.com
Tha
Hmm dit gebeurt bij mij toch echt binnen een seconde zonder aanvullende software.pven schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:11:
Bestaat er trouwens iets voor de N95 8G waarmee je het keypad meteen blokkeert als je hem dicht schuift? Nu duurt dat een seconde of drie.
Verwijderd
Dat signen kan in verschillende maten, de certificaten die jij gebruikt om te signen zijn enkel om op 1 telefoon te gebruiken en dan voor het testen van software. Niet echt slim van Symbian om dat toe te laten aangezien het veelal gekraakte zooi is wat zo wordt uitgegeven.Mau_Maus schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:23:
Ik las op een forum dat Nokmote beta1 al verstuurd wordt aan doneurs.. en dat ie al gelijk gesigned is... Lijkt me raar, want hij weet me imei niet, maar goed... Iemand al iets gehad?
Programma's als RotateMe en NokMote zijn freeware maar moeten als ze universeel gesigned zijn wel een soort keuring van Symbian doorlopen, enkel dat kost veel tijd (luie mensen) en soms ook geld dacht ik.
Ja weet ik, hoef je mij ook niet te vertellen. maar ik las dus op een forum dat elke beta die gestuurd wordt naar de donateurs specifiek voor die gesigned zijn. En dan moet je een imei nummer hebben, daarom vond ik dat raar... Ik weet ook niet of ik dat moet geloven, maar dat zou ook de reden zijn dat het geen zin heeft om te verspreiden, maar goed ik verspreid gewoon de info die tot me komtVerwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:46:
[...]
Dat signen kan in verschillende maten, de certificaten die jij gebruikt om te signen zijn enkel om op 1 telefoon te gebruiken en dan voor het testen van software. Niet echt slim van Symbian om dat toe te laten aangezien het veelal gekraakte zooi is wat zo wordt uitgegeven.
Programma's als RotateMe en NokMote zijn freeware maar moeten als ze universeel gesigned zijn wel een soort keuring van Symbian doorlopen, enkel dat kost veel tijd (luie mensen) en soms ook geld dacht ik.
Zal ook veel werk zijn omdat voor iedereen apart te doen.
Zo niet, is dit dan een goede keus? :
Sandisk MICRO-SD CARD 4.0Gb
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Verwijderd
8 gig trekt ie ook. Zit die kaart al niet in je telefoon? Die van 1 gig dan?speedyjules07 schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:44:
Ik heb geen micro sd kaart gekregen bij mijn N95, nou wil ik een kopen en vroeg ik me af tot hoeveel ik hem nou kan uitbreiden. In de TS staat "tot 4gb extern" alleen in de N95 links staat weer een link naar de pricewatch van 8gb kaarten. Is het nou wel of niet mogelijk t/m 8gb?
Fijn dat je de TS hebt gelezen, maar in de waarschuwing staat ook dat je best even de search mag gebruiken alvorens te gaan vragenspeedyjules07 schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:44:
Ik heb geen micro sd kaart gekregen bij mijn N95, nou wil ik een kopen en vroeg ik me af tot hoeveel ik hem nou kan uitbreiden. In de TS staat "tot 4gb extern" alleen in de N95 links staat weer een link naar de pricewatch van 8gb kaarten. Is het nou wel of niet mogelijk t/m 8gb?

Nou vooruit. Het antwoord is: ja 8GB kan.
8GB is geen probleem. Zolang je maar een MicroSD hebt werkt het altijd.speedyjules07 schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:44:
Bedankt dat je me erop wijst dat ik de search had kunnen gebruiken en dat heb ik ook gedaan, kon alleen maar irrelevante posts vinden. Het is dat ik niet elke dag elke post in dit topic lees, anders had ik zelf ook inderdaad toevallig het antwoord waarschijnlijk ook gezien ja...Fuzzillogic schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:02:
[...]
Fijn dat je de TS hebt gelezen, maar in de waarschuwing staat ook dat je best even de search mag gebruiken alvorens te gaan vragenDan had je gelezen dat GISTEREN nog dezelfde vraag is langsgekomen.
Nou vooruit. Het antwoord is: ja 8GB kan.
dankjewel SjengcitySjengcity schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:02:
[...]
8GB is geen probleem. Zolang je maar een MicroSD hebt werkt het altijd.
[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 24-12-2007 15:10 ]
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
De PHP-code daarvoor plus een online demo daarvan staat nu online! Zie Nokia N95 blog server op mijn site!
Als ik 1.17 wil gebruiken... die wil die niet installeren... en bij 1.16b krijg ik foutmelding omtrent datum...
Voor die laatste kan ik natuurlijk datum verzetten.... maar dna is nog niet gegarandeerd dat ie het doet als ik de datum terug zet...
eens proberen....
Install lukt wel... maar FExplorer knalt er telkens uit
Helaas pindakaas.... ik had goede ervaringen op mijn 6680....
Verwijderd
Heb ik maar heb je dus echt niets aan. Ding is permanent onscherp, slecht licht (te weinig) en is gewoon een grote hefboom om je n95 aan gort te helpen. Niet kopen.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 01:04:
leuk speledingetje voor de n95
http://cgi.ebay.nl/Telesc...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Verwijderd
Hoe vind je mijn wintertuintje..Fuzzillogic schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:45:
Een tijd geleden gaf ik aan dat het gelukt was om de "Share Online"-feature van de N95 te gebruiken om direct de foto's vanaf de N95 te uploaden naar mijn eigen fotoalbumsysteem. Echte tweakers denken natuurlijk "Wauw! Dat wil ik ook!"Dat kan!
De PHP-code daarvoor plus een online demo daarvan staat nu online! Zie Nokia N95 blog server op mijn site!
nice prog. Enige opmerking is dat de foto donkerder lijkt/is dan op mijn telefoon, komt dat door de conversie ?
Verwijderd
vanwege de grote belangstelling is het voor Samir niet meer te doen alle mailtje door te nemen, vandaar dat hij een forum heeft geopend. Registreer met je paypal account email en je krijgt toegang tot het forum en zijn applicatiesBlindfold schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:47:
[...]
Ik heb ook gedoneerd voor Nokmote en ik heb ook niets binnen.
Link edit: Nokmote beta zal vanavond gereleased worden (24-12)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 07:53 ]
Verwijderd
Heb ik ook een paar keer gehad, dan draait er nog een prog je op je telefoon achter de schermen die gebruikt maakt vab je mass geheugenpven schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:44:
Ik probeer op mijn N95 8G buiten PCsuite om iets in het massa-geheugen te krijgen. Als ik echter de USB-mode aanslinger krijg ik meteen al de melding dat het massa-geheugen via USB niet toegankelijk is. Iemand enig idee hoe ik daar via USB-mode wel bij kan?
(Ik heb het eigenlijk niet nodig, maar het frustreert me dat me dat niet lukt.)
Maar eigenlijk heb ik niet veel aan live stream (werkte het maar op de N95 dan was het een ander verhaal) ik heb het wel over .asx mms dus windows media streams.
Live streams voor windows media bedoel ik
Die wil hij niet afspelen is wat ik las.
Andere redenen waarom ik voor de N95 8GB wil gaan zijn :
1. Omdat ik op een tech forum las dat de *8 GB geen last meer heeft van audio ruis uit de 3,5 mm koptelefoon uitgang.
en
2. Omdat ie zwart is.
8 GB op een telefoon is voor zeker 2 jaar gebruik genoeg. Echt, tegen de tijd er 23GB extern geheugen is is er wel weer en betere Nokia.
Het mag idd niet gezegd worden maar ik blijf een beetje verliefd op de UI van Iphone.
Ik weet het? ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken voor ik een miskoop doe.
maar echt wat een mega vet scherm en UI en iPod vervanger.
Geloof dat ik de hele dag al bezig ben geweest om reviews te lezen van N95 en de iPhone.
Blijf moeilijk kiezen.
Gps komt er aan voor iphone, opname functie is men mee bezig ook 8gb dus genoeg geheugen.
Maar goed.
Dus dat
ik geef je vooral credits voor je kerstboom, toppertje!Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 07:12:
[...]
Hoe vind je mijn wintertuintje..![]()
nice prog. Enige opmerking is dat de foto donkerder lijkt/is dan op mijn telefoon, komt dat door de conversie ?

Tha
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 09:37 ]
ga gewoon nu voor de n95 en geloof niet in de hype van de iPhone.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 09:34:
Niet zeuren over iphone, de n95 ownt
leuk en aardig allemaal maar je kan er geen hol mee.
GPS komt eraan? traag internet, crappy camera, veel te veel geld voor wat je krijgt.
koop hem gewoon over een jaar ofzo, en geniet nu van een zo goed als bijna perfect toestel, de n95
Tha
Verwijderd
Voor mij belangrijk zijn een goede ontvangst, dit is een ramp met de IPhone, snel sms versturen is ook niet mogelijk met de IPhone, slechte camera, geen flits enz...
Ook veel groter en minder houvast...
Mijn keuze tussen beide toestellen is snel gemaakt !
Verwijderd
Super, bedankt! ik stop er ook meteen mee.. met er naar kijken hahaVerwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:11:
Ik heb ze hier beiden liggen en neem het van mij aan ! De N95(8gb) is een prachtding in vergelijking met de I Phone.
Voor mij belangrijk zijn een goede ontvangst, dit is een ramp met de IPhone, snel sms versturen is ook niet mogelijk met de IPhone, slechte camera, geen flits enz...
Ook veel groter en minder houvast...
Mijn keuze tussen beide toestellen is snel gemaakt !
Ja N95 8 Gb ookal lijkt me zo dik op fotos is denk ik perfect.
1 nadeel vind ik ook wel de koptelefoon aansluiting aan de zijiant zit.
Iphone valt sowieso nu af die kan alleen NL toch met een simlock hack werken en wil je dan updaten krijg je een probleem dat hij misschien stopt met werken. Buiten dat komt er wel een iphone 2 en zo niet dan is het een flop. Apple maakt nooit iets in 1 keer goed, dat valt me altijd zwaar tegen.. maar verdienen er wel goud aan.. slim wel. hehe
Is dit een oplossing voor de koptelefoon uitgang die aan de mindere kant zit.
- Ik moet dus BT oordopjes kopen?
Nog iets, hij lijkt een beetje dik op fotos.. ik hoop gewoon dat ie in me broekzak past.. ik er op een feest mee kan lopen en gewoon mee kan zitten als ie in een spijkerboekzak zit.
Maar omdat echt te weten zal ik toch naar een winkel moeten.
Opzich wil ik hem wel bestellen bij Call2, maar durf het niet zo.
Straks is er een probleem met die slider wat je overal leest en dan zit ik aan een webshop vast.. dan heb ik liever een normale winkel of zie ik dat verkeerd?
Dus waar ik nog achter komen moet is
- is ie niet al te dik / zwaar / log
- is er een oplossing voor om de koptelefoon stekker niet in je broek uin de weg te laten zitten (zij kant van de telefoon ipv bovenop) Bluetouth ofzo.
Verder schitterend toestel trouwens!
Verwijderd
Das onzin.. Ik heb een SanDisk 4gb MicroSD á 36 eu en die werkt perfect!Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:29:
Ik heb op dit moment een 1 GB kaartje erin en wil eigenlijk een 4 GB voor mijn Nokia N95, nou had ik gehoort dat de 4 GB kaarjes traag reageerden en dat de 2 Gb micro SD kaartjes het beste zou zijn, wat de snelheid betreft. Zou iemand hier zo weten welke merk het beste is want de kingston micro SD kaartje van 1 GB welke werd meegeleverd blijft elke keer steken en verloor gegevens
Verwijderd
Fonk_ schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:31:
[...]
Straks is er een probleem met die slider wat je overal leest en dan zit ik aan een webshop vast.. dan heb ik liever een normale winkel of zie ik dat verkeerd?
Verwijderd
Hij is helemaal niet té dik en al helemaal niet zwaar. Ding weegt echt heel weinig, dus je voelt m nauwelijks zitten.. Ik had hiervoor een SE w900i en dat voelde als een baksteen in je broek
Over die koptelefoonaansluitng.. Ook niks mis mee, je kan gewoon je headset erin pluggen en lekker muziek luisteren vanuit je broek
Gewoon bestellen via internet! In de winkel betaal je meestal meer..
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 10:49 ]
Mooi hoor
De enige conversie gebeurt in de telefoon (resize). Server-side gebeurt er helemaal niets mee, en wordt de foto 'as is' getoond.nice prog. Enige opmerking is dat de foto donkerder lijkt/is dan op mijn telefoon, komt dat door de conversie ?
Veel camera's kunnen niet lekker omgaan met sneeuw. Je zult de foto moeten overbelichten.
Je kan er rustig een avond mee hakken in je broekzak werkt primaFonk_ schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:31:
[...]
Super, bedankt! ik stop er ook meteen mee.. met er naar kijken haha
Ja N95 8 Gb ookal lijkt me zo dik op fotos is denk ik perfect.
1 nadeel vind ik ook wel de koptelefoon aansluiting aan de zijiant zit.
Iphone valt sowieso nu af die kan alleen NL toch met een simlock hack werken en wil je dan updaten krijg je een probleem dat hij misschien stopt met werken. Buiten dat komt er wel een iphone 2 en zo niet dan is het een flop. Apple maakt nooit iets in 1 keer goed, dat valt me altijd zwaar tegen.. maar verdienen er wel goud aan.. slim wel. hehe
Is dit een oplossing voor de koptelefoon uitgang die aan de mindere kant zit.
- Ik moet dus BT oordopjes kopen?
Nog iets, hij lijkt een beetje dik op fotos.. ik hoop gewoon dat ie in me broekzak past.. ik er op een feest mee kan lopen en gewoon mee kan zitten als ie in een spijkerboekzak zit.
Dus waar ik nog achter komen moet is
- is ie niet al te dik / zwaar / log
- is er een oplossing voor om de koptelefoon stekker niet in je broek uin de weg te laten zitten (zij kant van de telefoon ipv bovenop) Bluetouth ofzo.
Verder schitterend toestel trouwens!

Tha
Dat vind ik altijd van die bangmakerij, is nergens voor nodig. Als ze dit op stopumts.nl lezen, dan gaan ze weer van die statements maken dat hun ballen zijn gekrompen doordat ze een N95 op 100 meter afstand hebben gezien.sl1200 schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:49:
Je N95 toch maar uit je broekzak houden?![]()
Stralingstest TCO Zweden

Kortom: ik houd mijn N95 in mijn zak, is lekker warm.
Verwijderd
Lol, jij snapt mTha schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:50:
[...]
Je kan er rustig een avond mee hakken in je broekzak werkt prima
Verwijderd
Je hebt toch 3 opties? Iets van 'alles sluiten', 'behoud huidige' en 'sluit alle andere'. Gebeurd het bij elke optie?Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:58:
2 irritatie puntjes over de browser. Ten eerste: wanneer ik tijdens het surfen op een link klik opent hij die netjes in een nieuw venster, maar wanneer ik dát venster vervolgens wil sluiten knalt hij beide vensters dicht, dus ook de 'onderliggende'. En ten tweede: is het mogelijk dat hij de gebruikte zoomfunctie onthoudt? Ik surf graag op 75%, maar wordt er gek van dat steeds in te moeten voeren...
Nou vergeet die warmte maar. Was de N95 niet diegene met minste straling?pven schreef op maandag 24 december 2007 @ 11:57:
[...]
Dat vind ik altijd van die bangmakerij, is nergens voor nodig. Als ze dit op stopumts.nl lezen, dan gaan ze weer van die statements maken dat hun ballen zijn gekrompen doordat ze een N95 op 100 meter afstand hebben gezien.
Kortom: ik houd mijn N95 in mijn zak, is lekker warm.
-edit-
Kon link van deze bewering niet direct terug vinden maar bij de 10 laagste stralings toestellen zit ie iig
http://n95blog.com/did-yo...st-radiation-cell-phones/
[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 24-12-2007 14:38 ]
Thanks. Ik had inderdaad een mailtje van Samir dat ik me kon registreren. Je krijgt dus ook echt alleen toegang tot het gedeelte waar je voor gedoneerd hebt (ik kan dus alleen in het Nokmote gedeelte).Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 07:52:
[...]
vanwege de grote belangstelling is het voor Samir niet meer te doen alle mailtje door te nemen, vandaar dat hij een forum heeft geopend. Registreer met je paypal account email en je krijgt toegang tot het forum en zijn applicaties![]()
Link edit: Nokmote beta zal vanavond gereleased worden (24-12)
Ze mogen daar ook wel eens een moderator neerzetten. Wat een kansloos gedoe zeg. Over mensen gesproken die de informatie niet lezen. Er staat erg duidelijk dat de 24e 's avonds een betaversie te downloaden zal zijn en het staat stampvol met topics van mensen die zich afvragen waar de downloadlink nou is.
Maar ik zal het in de gaten houden en mijn ervaringen met Nokmote hier posten.
Valt me weer tegen van hem, dat je ook echt voor die app waar je donatie voor gedaan hebt mag komen maar buiten dat, dit is weer zo'n voorbeeld dat je GEDWONGEN wordt PP te nemen.Blindfold schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:38:
[...]
Thanks. Ik had inderdaad een mailtje van Samir dat ik me kon registreren. Je krijgt dus ook echt alleen toegang tot het gedeelte waar je voor gedoneerd hebt (ik kan dus alleen in het Nokmote gedeelte).
Ze mogen daar ook wel eens een moderator neerzetten. Wat een kansloos gedoe zeg. Over mensen gesproken die de informatie niet lezen. Er staat erg duidelijk dat de 24e 's avonds een betaversie te downloaden zal zijn en het staat stampvol met topics van mensen die zich afvragen waar de downloadlink nou is.
Maar ik zal het in de gaten houden en mijn ervaringen met Nokmote hier posten.
Ik ben blij dat ik ervan af ben van die criminelen maar goed , voor mij geen kans op beta
Verwijderd
Van mij krijgt hij geen cent meer. Het is gewoon tijd dat Nokia met zoiets komt. Samir is een boefjeschumi2004 schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:17:
[...]
Valt me weer tegen van hem, dat je ook echt voor die app waar je donatie voor gedaan hebt mag komen maar buiten dat, dit is weer zo'n voorbeeld dat je GEDWONGEN wordt PP te nemen.
Ik ben blij dat ik ervan af ben van die criminelen maar goed , voor mij geen kans op beta
Echt overdreven. Bedoel dat je er niet mee eens bent is 1 ding. Maar je kan ook gewoon wachten tot ie volledig werkt. Dit is een extra service waar je niet verplicht aan mee hoeft te doen. En met paypal is echt niks mis. Ik vind het ook wel een extra handling, maarja je hoeft het niet te doen, gewoon ff wachten.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:27:
[...]
Van mij krijgt hij geen cent meer. Het is gewoon tijd dat Nokia met zoiets komt. Samir is een boefje
Je moet het ook niet zien als dat je moet doneren voor een beta, maar dat hij mensen beloont met een beta die hem doneren. Hij had ook gewoon kunnen door ontwikkelen en zon knop van paypal kunne laten staan, dat je niks kreeg. Tuurlijk kan je dat omdraaien en blijft het een bron van inkomsten, maarja je moet niks en het dan toch volledig gratis krijgen op het einde.
[ Voor 25% gewijzigd door Mau_Maus op 24-12-2007 17:21 ]
https://symbian.helixcommunity.org/symbian_helix_v3.html
[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 24-12-2007 17:29 ]
Verwijderd
Klopt. Zie ook mijn smiley. Maar betalen voor een beta is de wereld op zijn kop. Ik wil die man best betalen voor een final version. Hij doet zeker goed werk.Mau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:17:
[...]
Echt overdreven. Bedoel dat je er niet mee eens bent is 1 ding. Maar je kan ook gewoon wachten tot ie volledig werkt. Dit is een extra service waar je niet verplicht aan mee hoeft te doen. En met paypal is echt niks mis. Ik vind het ook wel een extra handling, maarja je hoeft het niet te doen, gewoon ff wachten.
Je moet het ook niet zien als dat je moet doneren voor een beta, maar dat hij mensen beloont met een beta die hem doneren. Hij had ook gewoon kunnen door ontwikkelen en zon knop van paypal kunne laten staan, dat je niks kreeg. Tuurlijk kan je dat omdraaien en blijft het een bron van inkomsten, maarja je moet niks en het dan toch volledig gratis krijgen op het einde.
Het is sowieso een raar verhaal dat Nokia niet standaard een soort rotateme in de firmware heeft. Zou een echte Iphone killer zijn.
Het is niet de wereld op zijn kop. Het is gewoon een betere manier. Heb jij liever gratis betas en dan betalen voor het eindproduct? Ik heb het toch liever zo.Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:29:
[...]
Klopt. Zie ook mijn smiley. Maar betalen voor een beta is de wereld op zijn kop. Ik wil die man best betalen voor een final version. Hij doet zeker goed werk.
Het is sowieso een raar verhaal dat Nokia niet standaard een soort rotateme in de firmware heeft. Zou een echte Iphone killer zijn.
Voor de liefhebbers... wat updatetjes... vergeet altijd te melden, en zie het later dan verschijnen.
emTube is nu 1.04
Y-browser 0.85b
New Window:

http://www.box.net/shared/2a9p58lp1c
[ Voor 28% gewijzigd door Mau_Maus op 24-12-2007 17:40 ]
Verwijderd
Het is natuurlijk wel de wereld op zijn kop. Samir is hier vrij uniek mee. Ik ben tot op heden nog nooit een dergelijke constructie tegen gekomen. Betalen voor een product dat af is, daar heb *ik* geen enkel probleem mee. Dat jij dat een betere manier acht is up to you. Het zou Samir sieren als je zijn beta software zonder donatie had kunnen downloaden. Een donatie heeft iets van "vrijwilligheid".Mau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:36:
[...]
Het is niet de wereld op zijn kop. Het is gewoon een betere manier. Heb jij liever gratis betas en dan betalen voor het eindproduct? Ik heb het toch liever zo.
Is het nog niet de wereld op zijn kop... Maar goed is jouw mening... Je hoeft het niet te doen, dus is het 'vrijwillig'Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:01:
[...]
Het is natuurlijk wel de wereld op zijn kop. Samir is hier vrij uniek mee. Ik ben tot op heden nog nooit een dergelijke constructie tegen gekomen. Betalen voor een product dat af is, daar heb *ik* geen enkel probleem mee. Dat jij dat een betere manier acht is up to you. Het zou Samir sieren als je zijn beta software zonder donatie had kunnen downloaden. Een donatie heeft iets van "vrijwilligheid".
http://en.wikipedia.org/wiki/Donateware Misschien wordt je er wat wijs uit.
Wat hem siert is dat zijn product uiteindelijk gratis is... Dat was hiervoor ookal met oude rotateme enzo... Maar toen kon je ook doneren, alleen geen beta als toetje, of juist als voorgerecht... nu doet ie dat wel, als extra service. Het is een extraatje dus, niks moet. Je krijgt hem toch wel gratis uiteindelijk.
Maar ik heb zo iets van respect de software, de man, de manier... Haal je hem ergens anders vandaan, prima, maar ga hem niet op dit pakken, want das gewoon zielig, omdat je desnoods maar 1 cent hoeft te doneren. En tja als je niet via PayPal wilt doen geen man overboard. (alhoewel het gratis is en betrouwbaar) tis een handeling die extra moet, maar misschien ken je wel iemand die voor je wilt doneren met paypal.
Maar goed het lijkt me wel duidelijk. Ik zal er verder ook niks aan vervuilen in het topic.
[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 24-12-2007 18:12 ]
Verwijderd
Ja ik kon er wijs uit. Ik ben namelijk niet achterlijk. In dit artikel spreekt men niet over beta software, en dat goede doel is Samir zelf.Mau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:09:
[...]
Maar ik heb zo iets van respect de software, de man, de manier... Haal je hem ergens anders vandaan, prima, maar ga hem niet op dit pakken, want das gewoon zielig, omdat je desnoods maar 1 cent hoeft te doneren. .
Maar goed het lijkt me wel duidelijk. Ik zal er verder ook niks aan vervuilen in het topic.
Ja ik respecteer zijn inzet en zijn product.
Vervuil vooral verder niets.
Prettige kerst Mau_Maus. Ja dat meen ik echt kerel.
P.S. Heb je het artikel zelf wel begrepen?
by samir on Mon Dec 24, 2007 6:16 pm
Some news:
I was more busy by family than expected.
The beta 1 is always scheduled for 10pm (in 3 hours), but with less features than I wanted.
It will be for the beta 2.
See you later.
samir
Niet mijn intentie hem te "pakken" of iets dergelijks, maar ik wil hem best supporten maar niet via PP. Dat hij de donateurs alleen toegang geeft tot betreffende app is mee te leven. En het siert hem idd dat het uiteindelijk gratis wordt maar de slechte ervaringen met PP ( en ik ben zeker niet alleen) belemmert mij hem te kunnen supporten. Uiteindelijk kom ik er toch wel dat is probleem niet.Mau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:09:
[...]
Is het nog niet de wereld op zijn kop... Maar goed is jouw mening... Je hoeft het niet te doen, dus is het 'vrijwillig'
Wat hem siert is dat zijn product uiteindelijk gratis is... Dat was hiervoor ookal met oude rotateme enzo... Maar toen kon je ook doneren, alleen geen beta als toetje, of juist als voorgerecht... nu doet ie dat wel, als extra service. Het is een extraatje dus, niks moet. Je krijgt hem toch wel gratis uiteindelijk.
Maar ik heb zo iets van respect de software, de man, de manier... Haal je hem ergens anders vandaan, prima, maar ga hem niet op dit pakken, want das gewoon zielig, omdat je desnoods maar 1 cent hoeft te doneren. En tja als je niet via PayPal wilt doen geen man overboard. (alhoewel het gratis is en betrouwbaar) tis een handeling die extra moet, maar misschien ken je wel iemand die voor je wilt doneren met paypal.
Ok nu weer ontopic.
Hier is de gouden tip voor jouVerwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:58:
2 irritatie puntjes over de browser. Ten eerste: wanneer ik tijdens het surfen op een link klik opent hij die netjes in een nieuw venster, maar wanneer ik dát venster vervolgens wil sluiten knalt hij beide vensters dicht, dus ook de 'onderliggende'. En ten tweede: is het mogelijk dat hij de gebruikte zoomfunctie onthoudt? Ik surf graag op 75%, maar wordt er gek van dat steeds in te moeten voeren...
1. Om een venster te sluiten druk je niet op Afsluiten, maar druk op 'C'. Dan sluit ie alleen je venster.
2. Om in te zoomen druk op '*' en om uit te zoomen druk op '#'.
Dit zou je browsen een stuk aangenamer moeten maken.
Verwijderd
wat is die new window voor iets?Mau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:36:
[...]
...
Voor de liefhebbers... wat updatetjes... vergeet altijd te melden, en zie het later dan verschijnen.
emTube is nu 1.04
Y-browser 0.85b
New Window:
http://www.box.net/shared/2a9p58lp1c
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2007 19:39 ]
Verwijderd
Ik begin me erg te vervelen aan de opmerkingen over Samir.
Iedereen wil zijn progjes hebben en ze zijn uiteindelijk gratis maar owe...
Vorige week was een islamitische feestdagen en dan breng je deze door bij famillie en niet achter een computer
Ik geniet in ieder geval elke dag van rotateme
Zoals de afbeelding. Als je van te voren van plan bent meerdere windows te gebruiken, dan kan je zo makkelijk meerdere schermen openen. Niet geweldig, maar wel een makkelijkere oplossing voor sommige.
Hier wat info erover:
http://www.symbian-guru.c...7/12/multiple-window.html
http://vaibhavsharma.word...the-s60-browser/#more-280
Thanks!Peabz21 schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:35:
[...]
Hier is de gouden tip voor jou
1. Om een venster te sluiten druk je niet op Afsluiten, maar druk op 'C'. Dan sluit ie alleen je venster.
2. Om in te zoomen druk op '*' en om uit te zoomen druk op '#'.
Dit zou je browsen een stuk aangenamer moeten maken.
Is dit ergens beschreven? (/me heeft de handleiding nog niet bekeken

Attachments not workingVerwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:58:
NokMote beta is nu te downloaden...
http://www.bysamir.fr/forum/viewtopic.php?f=4&t=55
I'm going to fix that
Hahaha
In de browser. Opties->Help. Daar vind je alle shortcuts. De handleiding lees ik nooit meer sinds me 1ste Symbian phone.pven schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:00:
[...]
Thanks!
Is dit ergens beschreven? (/me heeft de handleiding nog niet bekeken)
Ja tot je heel veel apps hebt, en bij elke help de memory volloopt haha. Maar met fw20 geen last van gelukkigPeabz21 schreef op maandag 24 december 2007 @ 21:10:
[...]
In de browser. Opties->Help. Daar vind je alle shortcuts. De handleiding lees ik nooit meer sinds me 1ste Symbian phone.Zijn bijna allemaal hetzelfde (hoofdfuncties). Veel vind je via Opties->Help.
Doet het weerMau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 21:01:
[...]
Attachments not working
I'm going to fix that
Hahaha
Voor de ingelogden:
(Direct download:) http://www.bysamir.fr/forum/download/file.php?id=3
Dus wees niet bang. als je geen account hebt werkt de download niet
[ Voor 40% gewijzigd door Mau_Maus op 24-12-2007 21:16 ]
Verwijderd
Wat voor SIM-kaart heb je in je toestel? SIM of USIM? (En wellicht een oud type kaart?)Tranzy schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:12:
[...]
Ik ben veel onderweg en kan soms niet eens een gesprek van 20 minuten volhouden. Gebruik ook veel wisselgesprek, en KPN geeft een verkeerde toon aan (lijkt op verbinding verbreken)...met als gevolg dat de andere partij de verbinding verbreekt. Al met al ben ik al 3 maanden bezig en heb mijn toestel al 3 keer opgestuurd, mijn carkit vervangen ....dus vind het wel genoeg zo. En als Nokia zegt dat ze met KPN hebben gesproken, heb ik eigenlijk geen zin meer om daar ook nog eens op te gaan wachten tot ze eens wat gaan doen.
Is bekend dat wanneer je in een UMTS toestel een 'normale' SIM-kaart gebruikt de verbinding verbroken kan worden na 15 tot 30 minuten.
Kaartwissel wil dus wel eens helpen.
Wel jammer dat je Rotateme uit moet schakelen als je Nokmote wilt gebruiken, maar goed: zal wel aan worden gewerkt.
Staat al gemeld toch?
Ja logisch toch? Anders werkt het door elkaar heen. Hoe moet ie nou weten of je de voorkeur voor Nokmote gebruikt of RotateMe? Maar als je rotateme op een flink vertraging zet en wat instellingetjes veranderd, gaat het nog wel.Wel jammer dat je Rotateme uit moet schakelen als je Nokmote wilt gebruiken, maar goed: zal wel aan worden gewerkt.
Overheen gelezen ...
Hij kan het zo maken dat Rotateme het ff niet doet als Nokmote in is geschakeld.[...]
Ja logisch toch? Anders werkt het door elkaar heen. Hoe moet ie nou weten of je de voorkeur voor Nokmote gebruikt of RotateMe? Maar als je rotateme op een flink vertraging zet en wat instellingetjes veranderd, gaat het nog wel.
Wel lullig, hij is nu al op het net te downloaden. Ik heb zelf vorige week al een donatie gedaan voor RotateMe, alleen kan ik niet inloggen met dat email adres in het NokeMote forumMau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 21:12:
[...]
Doet het weer
Voor de ingelogden:
(Direct download:) http://www.bysamir.fr/forum/download/file.php?id=3
Dus wees niet bang. als je geen account hebt werkt de download niet

Ja en wat als je het andersom wilt? Kortom schakeld er één eerst uit voor je de ander inschakeldpven schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:14:
[...]
Overheen gelezen ...
[...]
Hij kan het zo maken dat Rotateme het ff niet doet als Nokmote in is geschakeld.
Doneer je nog een euroBarfman schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:17:
[...]
Wel lullig, hij is nu al op het net te downloaden. Ik heb zelf vorige week al een donatie gedaan voor RotateMe, alleen kan ik niet inloggen met dat email adres in het NokeMote forum
Nokmote schakel je met het handje in, dan moet het toch in te stellen zijn dat Rotateme het dan ff niet doet?Mau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:25:
[...]
Ja en wat als je het andersom wilt? Kortom schakeld er één eerst uit voor je de ander inschakeld
Dan schakeld je nokmote in. En schakel je rotateme uit, klaarpven schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:44:
[...]
Nokmote schakel je met het handje in, dan moet het toch in te stellen zijn dat Rotateme het dan ff niet doet?
Misschien komt die optie er wel, maar je kan rotateme vet makkelijk uitschakelen met de shortcut. Dus snap het probleem echt niet.
Vind het niet erg om iets te betalen, maar ik ga natuurlijk niet voor elke beta apart betalen.
Maarja, heb hem nu op me n95 staan
[ Voor 11% gewijzigd door Barfman op 24-12-2007 22:52 ]
Naja als je eenmaal PayPal hebt is het een fluitje van een cent om voor alle 3 een euro of desnoods nog minder te doneren natuurlijk, maar goed je kan inderdaad toch altijd vlak erna van internet plukken.Barfman schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:50:
[...]
Vind het niet erg om iets te betalen, maar ik ga natuurlijk niet voor elke beta apart betalen.
Maarja, heb hem nu op me n95 staan
Ik heb de eerste keer 10 euro gedoneerd, dus vind dat wel genoeg voor de beta's. Ik heb hem ook een mail gestuurd dat ik het een beetje vreemd vind allemaal.Mau_Maus schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:54:
[...]
Naja als je eenmaal PayPal hebt is het een fluitje van een cent om voor alle 3 een euro of desnoods nog minder te doneren natuurlijk, maar goed je kan inderdaad toch altijd vlak erna van internet plukken.
Voor de rest werkt nokemote prima hier, weinig opties en af en toe is de gevoeligheid wel heel erg gevoelig, maarja daarom is het een beta
[ Voor 13% gewijzigd door Barfman op 24-12-2007 23:04 ]
Je kan dat beter in het forum melden. Want voor mail heeft ie dnek ik weinig tijd. Maarja dat je zoveel voor 1 app doneerd, had je iets beter moeten opletten. Dan doe je voor die andere 1 cent desnoods.Barfman schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:02:
[...]
Ik heb de eerste keer 10 euro gedoneerd, dus vind dat wel genoeg voor de beta's. Ik heb hem ook een mail gestuurd dat ik het een beetje vreemd vind allemaal.
Voor de rest werkt nokemote prima hier, weinig opties en af en toe is de gevoeligheid wel heel erg gevoelig, maarja daarom is het een beta
Told ya i would have itschumi2004 schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:08:
[...] Uiteindelijk kom ik er toch wel dat is probleem niet.
Verwijderd
is het niet mogelijk dat de accelerator functie juist is uitgelekt door nokiaVerwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:29:
[...]
Klopt. Zie ook mijn smiley. Maar betalen voor een beta is de wereld op zijn kop. Ik wil die man best betalen voor een final version. Hij doet zeker goed werk.
om geen legale toestanden te krijgen met apple
en om juist die toestanden te voorkomen laat nokia tweakers lekker hun ding doen
als het eenmaal freeware is
ist door de grote jongens gratis aan te passen zonder legale shit en ontwikkelingskosten
en nu de leesteekus en hooftletters (AITHDLVNX...,,."/;;:{}??...) foor ut gefal der weer iemant fan ut grood needurlans dikteej begind te jankuh
Verwijderd
Tsja daar heb je andere fora voor
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 01:16 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 01:06:
[...]
en nu de leesteekus en hooftletters (AITHDLVNX...,,."/;;:{}??...) foor ut gefal der weer iemant fan ut grood needurlans dikteej begind te jankuh
Ze janken niet, ze adviseren je je vraagstelling normaal te formuleren waardoor je normaal antwoord kan verwachten 9/10 keer.
Tha
Ik sluit mij hierbij aan. Goede feestdagen iedereenTha schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 14:14:
[...]
Het gaat er niet om dat mensen lopen te "janken" maar dat ze je vragen wat beter begrijpen als het leesbare zinnen zijn. Dit soort reakties wekken hier vaak geen good will op namelijk.
Ze janken niet, ze adviseren je je vraagstelling normaal te formuleren waardoor je normaal antwoord kan verwachten 9/10 keer.
Verwijderd
Fijne feestdagen en alvast bedankt voor je reactie!
Denken jullie nu daadwerkelijk dat hij elke keer een nieuwe Betá schrijft?
Dus niet.
Elke keer wanneer er een beta versie is, is deze toevallig veel te gevoelig. Hij had de ervaring van Rotateme ook mee kunnen nemen in Nokmote.
Wil hij ontwikkelde software gaan verkopen, zal hij veel stappen moeten ondernemen voor hij het MAG verkopen.
En op deze manier om donaties te vragen voor Beta versies, levert hem genoeg op.
Elke keer weer een nieuw progje gebaseerd op dezelfde techniek(sensor).
Ook Nokmote zal natuurlijk weer 5 Beta versies hebben, alvorens de officiele versie komt.
Of hadden jullie dit nog niet door?

Kunnen we in dit topic kappen met dat gezeik over Samir?
Verwijderd
Lees de startpost!
[ Voor 76% gewijzigd door Ginz op 26-12-2007 14:19 ]
Verwijderd
Inderdaad, dat gezeik moet ophouden. Ik kan ook niet tegen die nagelkrimpende ... van Mau_Maus en zijn tenenkrommende d-t fouten. Foei! Ontopic!pven schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 21:32:
Kunnen we in dit topic kappen met dat gezeik over Samir?
*Weg*
En lees dit eens is: Het algemeen beleid #achteraf
Anyway, Samir maakt mooie apps en ik waardeer dat zeker en heb zelf ook gedoneerd. Niks mis mee als je iemand helpt daarmee.
[ Voor 18% gewijzigd door Ginz op 26-12-2007 14:05 ]
Sorry maar is dat een aanval op mij? Dit is niet het dictee der nederlandse taal hiero. Ik tik gewoon om snel me verhaal kwijt te kunnen, en ja dat is slecht nederlands van me, maar wel te begrijpen. Dus als je niet van gezeur houd ga dan zelf ook niet over zoiets onbenulligs zeuren.Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:18:
[...]
Inderdaad, dat gezeik moet ophouden. Ik kan ook niet tegen die nagelkrimpende ... van Mau_Maus en zijn tenenkrommende d-t fouten. Foei! Ontopic!
In ... is Nokmote beta 1 neer te trekken. Nope mod, dit is geen illegale post. Het betreft freeware, ook deze beta. Zoniet, dan niet. Zowel, dan wel!
Anyway, Samir maakt mooie apps en ik waardeer dat zeker en heb zelf ook gedoneerd. Niks mis mee als je iemand helpt daarmee.
Wat ik alleen niet snap is als je Samir waardeerd, waarom geef je dan een manier om het zo binnen te halen... Noem ik niet echt waarderen. Volgens mij worden nieuwsgroepen sowieso niet gewaardeerd door ze. En zo lang een beta niet openbaar is voor download is het ook niet echt legaal. Maar goed een mod zal het inderdaad wel bepalen, maar alles wat schemerig is wordt volgens mij niet toegestaan.
Ik heb er persoonlijk niks tegen als mensen het ergens zelf vinden, maar ik wil gewoon niet dat het topic op slot gaat voor dit soort dingen. Want dat zijn (helaas aan 1 kant) de regels hier nou eenmaal. En dat wil ik wel respecteren,w ant vind het een leuk en goed topic waar men veel aan kan hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 25-12-2007 23:30 ]
In het verleden hebben mensen een officiele waarschuwing gekregen voor het linken/verwijzen naar een plek waar je Rotateme beta kon downloaden, dus ik zou dit maar weer weghalen.In ... is Nokmote beta 1 neer te trekken. Nope mod, dit is geen illegale post. Het betreft freeware, ook deze beta. Zoniet, dan niet. Zowel, dan wel!
Aangezien de maker niet wil dat zijn beta's zomaar worden verspreid, worden deze door de mods hier niet als freeware beschouwd. Alleen de versies die hij zelf beschikbaar stelt via zijn site zijn freeware.
Hij vraagt zelf notabene in het programma zelf (tijdens installatie) om de beta niet te verspreiden.
En al dat gezeik snap ik ook niet helemaal. Die gast dwingt niemand om iets te doneren en als de final uit is, dan kan je die gewoon gratis downloaden. Belachelijk dat sommige mensen vinden een oordeel klaar hebben over iemand die freeware shit maakt. Maar goed. Nu ga ik er ook over door.
Ik heb Nokmote even uitgeprobeerd. Het is wel grappig, maar voor spellen vind ik het nog niet helemaal geschikt, aangezien ik vaak m'n scherm schuin voor me heb en dan ziet nokmote dat alsof je naar beneden gaat. Ik mis dus een optie dat je tijdens bepaalde programma's alleen links/rechts kan inschakelen.
Ik zal het eens op het forum van hem gooien. Kijken of het in een volgende beta kan komen (ah er staat al een suggestie om zelf te kunnen bepalen wat het 0 punt is..
Verwijderd
*Weg , check je mail!Mau_Maus schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 23:28:
[...]
Sorry maar is dat een aanval op mij? Dit is niet het dictee der nederlandse taal hiero. Ik tik gewoon om snel me verhaal kwijt te kunnen, en ja dat is slecht nederlands van me, maar wel te begrijpen. Dus als je niet van gezeur houd ga dan zelf ook niet over zoiets onbenulligs zeuren.
Wat ik alleen niet snap is als je Samir waardeerd, waarom geef je dan een manier om het zo binnen te halen... Noem ik niet echt waarderen. Volgens mij worden nieuwsgroepen sowieso niet gewaardeerd door ze. En zo lang een beta niet openbaar is voor download is het ook niet echt legaal. Maar goed een mod zal het inderdaad wel bepalen, maar alles wat schemerig is wordt volgens mij niet toegestaan.
Ik heb er persoonlijk niks tegen als mensen het ergens zelf vinden, maar ik wil gewoon niet dat het topic op slot gaat voor dit soort dingen. Want dat zijn (helaas aan 1 kant) de regels hier nou eenmaal. En dat wil ik wel respecteren,w ant vind het een leuk en goed topic waar men veel aan kan hebben.
[ Voor 28% gewijzigd door Ginz op 26-12-2007 14:21 ]
Dit topic is gesloten.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.