Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.800 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het inmiddels bij de Nokia N95 zo geregeld is dat als ik mijn slider dicht schuif het gesprek dat ik voer beeindigd wordt.???????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 01:41:
Kan iemand mij vertellen of het inmiddels bij de Nokia N95 zo geregeld is dat als ik mijn slider dicht schuif het gesprek dat ik voer beeindigd wordt.???????????
Is al een paar x voorbij gekomen, maar nee het is niet mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrono Trigger
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-05 09:41
Mijn versie komt asap binnen. iDeal eergister overgemaakt en contract e.d. gisteravond opgestuurd. Zal denk ik wel pas donderdag verwerkt worden en vrijdag opgestuurd worden ivm feestdagen en ivm weekend enzo pas eind volgende week binnen zijn :(

i7 8700K + Mugen 5 @ 4,6GHz // 16GB @ DDR4-3730 CL17 // AsRock Z370 Extreme 4 // GTX1060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
He mensen,

Ik heb me rot gezocht op internet en in dit forum, maar ben er niet achter gekomen wat het nou inhoud dat sommige icons rood zijn en sommige blauw zijn in toepassings beheer. Wat is daar de betekenis van, dacht eerst rood is mobiel geheugen en blauw massa geheugen, maar dat is het niet.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raweimer
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-10-2023
Dan is het even afwachten dus. Het mooie van sites zoals streaming pda is, dat je het kan bekijken wanneer jij wil...
Heeft iemand het werkend, dan hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 01:41:
Gelukkig niet. Ik had daar zo'n hekel aan bij m'n N80. Maar aangezien sommigen het wel prettig vinden, zou het Nokia sieren als ze dit als optie zouden geven in de instellingen.
Stuur ze een mailtje zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:54

robertwebbe

Robert Webbe

Ik lees al jaren vele topics op tweakers maar dit is volgens het mij het enige topic waar zoveel gezeur is over spelling en stijl. Persoonlijk vind ik het jammer dat sommige mensen dit zo aantrekken. Het gaat in dit soort fora toch meer over de inhoud dan de vorm? Zolang we maar kunnen begrijpen wat iemand bedoelt is dat toch voldoende? Vermoedelijk heeft zo iemand zijn of haar kwaliteiten op een ander vlak liggen dan taal.

Ik denk dat hier hetzelfde zou moeten gelden als voor vragen die al 100 keer beantwoord zijn. Als je bij het lezen denkt "Jeetje, daar heb je er weer een die te lui is om zelf even te zoeken", wind je niet op, negeer het lekker. Of in plaats van het antwoord te geven, vertel degene hoe die moet zoeken. Vermoedelijk weet die persoon gewoon (nog) niet hoe die snel bij het antwoord kan komen.
Zoals ik al een tijdje in mijn onderschrift heb staan "Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden. Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!".

Een gelukkig kerstfeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-09 17:00
Barfman schreef op woensdag 26 december 2007 @ 09:27:
He mensen,

Ik heb me rot gezocht op internet en in dit forum, maar ben er niet achter gekomen wat het nou inhoud dat sommige icons rood zijn en sommige blauw zijn in toepassings beheer. Wat is daar de betekenis van, dacht eerst rood is mobiel geheugen en blauw massa geheugen, maar dat is het niet.
volgens mij zijn de rode icons sis(x) applicaties en de blauwe java applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
robertwebbe schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:14:
Ik lees al jaren vele topics op tweakers maar dit is volgens het mij het enige topic waar zoveel gezeur is over spelling en stijl. Persoonlijk vind ik het jammer dat sommige mensen dit zo aantrekken. Het gaat in dit soort fora toch meer over de inhoud dan de vorm? Zolang we maar kunnen begrijpen wat iemand bedoelt is dat toch voldoende? Vermoedelijk heeft zo iemand zijn of haar kwaliteiten op een ander vlak liggen dan taal.

Ik denk dat hier hetzelfde zou moeten gelden als voor vragen die al 100 keer beantwoord zijn. Als je bij het lezen denkt "Jeetje, daar heb je er weer een die te lui is om zelf even te zoeken", wind je niet op, negeer het lekker. Of in plaats van het antwoord te geven, vertel degene hoe die moet zoeken. Vermoedelijk weet die persoon gewoon (nog) niet hoe die snel bij het antwoord kan komen.
Zoals ik al een tijdje in mijn onderschrift heb staan "Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden. Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!".
ik ben het robertwebbe eens , laten we eens normaal doen idd , gezien de reactie

niet iedereen kan netjes schrijven , so what .... moet iedereen daar zo moeilijk over doen !

Delano

Vrolijke Kerst

Een gelukkig kerstfeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Maite schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:35:
[...]

volgens mij zijn de rode icons sis(x) applicaties en de blauwe java applicaties
Aha, oke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:14:
In het topic lees ik het een en ander over ophalen van mail en speciale programma's die daarvoor gebruikt kunnen worden. Moet ik 'veel moeilijke dingen doen' als ik gewoon om de zoveel tijd mijn mail (@home) wil controleren? Ik neem aan dat ik eenmalig wat instellingen moet doen (net als bij Outlook Express) en ik dan 'gewoon' kan mailen. Of zie ik dit toch verkeerd? Een makkelijke en toegankelijke email-mogelijkheid zou voor mij één van de redenen zijn om voor dit toestel te kiezen namelijk.

Fijne feestdagen en alvast bedankt voor je reactie!
Netjes gespeld volgens mij... :) Er wordt alleen overheen gelezen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een gelukkig kerstfeest.
kijk weer iemand met gezond verstand
het komt denk ik wel goed met dit forum

en nu de leesteekus en hooftletters (AITHDLVNX...,,."/;;:{}??...) foor ut gefal der weer iemant fan ut grood needurlans dikteej begind te jankuh

Zo werkt het hier niet!
Ik ben totaal geen fan van het Nederlands dictee, maar het gewoon een beetje normaal posten van je verhaal is wel vereist!!! Toon dus dat je moeite hebt gedaan om je post een beetje begrijpelijk te posten!

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 26-12-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
hmmm nokmote doet t hier niet, maar rotateme wel... hoe kan dat nou weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gemopper tegen andere N95 gebruikers hoeft niet nodig...
Liever de tips/ervaringen te wisselen en/of de antwoord van de steeds-herhalende vraagje helpen te vinden.
Wij, de N95-begruikers helpen/steunen elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste iedereen,

Ik lees laatste tijd over RotateMe te informeren... Er werd veel over Samir en/of RotateMe op dit topic geschreven, dat zo'n prog niet ontvangen is of niet werkt.
Ik wacht nog steeds, tot een van ons het wel heeft ontvangen.

Maarruh, denken jullie niet dat wij door hem opgelicht worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:11
Weet iemand 'n leuke actie ergens HI abbo + N95?

Of moet ik daarvoor in 'n ander topic zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Exterminator op 26-12-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 12:48:
Beste iedereen,

Ik lees laatste tijd over RotateMe te informeren... Er werd veel over Samir en/of RotateMe op dit topic geschreven, dat zo'n prog niet ontvangen is of niet werkt.
Ik wacht nog steeds, tot een van ons het wel heeft ontvangen.

Maarruh, denken jullie niet dat wij door hem opgelicht worden? :?
Misschien in je spamfolder kijken? Misschien kan je op zijn forum inloggen, dan sta je zeker geregistreerd.

Als je voor RotateMe hebt gedoneerd kan je niet bij Nokmote, maar RotateMe is al openbaar te dwonloaden. Nokmote alelen via zijn nieuwe forum. Wanneer je daar registreerd met zelfde email als je paypal, dan komt het goed.

http://www.bysamir.fr/forum/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kurvers schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:07:
Weet iemand 'n leuke actie ergens abbo + N95?

typhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit forum al een heel tijdje ,maar ik zie sommige dingen niet staan of word niks over gezegd,mijn telefoon is al 2 x weggeweest voor reperatie vanwege het spontaan resetten,2 weken terug heb ik hem weer mogen ontvangen en ging het 2 dagen goed,en toen begon het weer,camera werkt niet meer of reset bij het openen van schuifje,zit ik op inet of iets anders te doen loopt hij spontaan vast of een reset,het betreft een gewone n95 met update v20(nog wat,wel laatste in ieder geval) met abonnement van t-mobile.er staan ook geen programma's op of iets anders
Ook al gedaan fabrieksinstellingen terugzetten,maar helpt ook niks meer,toestel gaat morgen weer terug naar t-mobile want dit is het voor mij niet waard.iemand een idee wat dit kan zijn of is dit een standaard probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 15:14:
In het topic lees ik het een en ander over ophalen van mail en speciale programma's die daarvoor gebruikt kunnen worden. Moet ik 'veel moeilijke dingen doen' als ik gewoon om de zoveel tijd mijn mail (@home) wil controleren? Ik neem aan dat ik eenmalig wat instellingen moet doen (net als bij Outlook Express) en ik dan 'gewoon' kan mailen. Of zie ik dit toch verkeerd? Een makkelijke en toegankelijke email-mogelijkheid zou voor mij één van de redenen zijn om voor dit toestel te kiezen namelijk.
Is geen enkel probleem. Je kunt zelfs tijdstippen aangeven wanneer de N95 moet checken (bijvoorbeeld van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur).

De mensen die het hier over speciale programma' s hebben willen weer allerlei synchronisatie functionaliteit enzo. Maar als jij alleen effe simpel je nieuwe mail wil zien, is het makkelijk. Dus daar hoef je het niet voor te laten. Als je echt wil weten hoe moeilijk het is, kun je op de nokia site natuurlijk effe de handleiding doornemen.
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:32:
Ik volg dit forum al een heel tijdje ,maar ik zie sommige dingen niet staan of word niks over gezegd,mijn telefoon is al 2 x weggeweest voor reperatie vanwege het spontaan resetten,2 weken terug heb ik hem weer mogen ontvangen en ging het 2 dagen goed,en toen begon het weer,camera werkt niet meer of reset bij het openen van schuifje,zit ik op inet of iets anders te doen loopt hij spontaan vast of een reset,het betreft een gewone n95 met update v20(nog wat,wel laatste in ieder geval) met abonnement van t-mobile.er staan ook geen programma's op of iets anders
Ook al gedaan fabrieksinstellingen terugzetten,maar helpt ook niks meer,toestel gaat morgen weer terug naar t-mobile want dit is het voor mij niet waard.iemand een idee wat dit kan zijn of is dit een standaard probleem?
Geen probleem mee. Eens per maand ofzo heb ik een keer een spontane reset. Van de week had ik de radio aan via de headset, en ik kreeg een telefoontje, toen resette hij zich bijvoorbeeld. Maar dat is echt zo sporadisch dat ik het geen probleem vind.

[ Voor 34% gewijzigd door Dandelion op 26-12-2007 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Robert, ik ben het met je eens dat het om de inhoud gaat en niet om de vorm. Toch zijn er soms mensen die echt niet de moeite nemen om hun post een beetje duidelijk op papier (GoT) te zetten. Als daar dan door iemand anders op een normale manier iets over zegt, valt het mij op de er gelijk in de verdediging wordt gesprongen. Neem het advies van iemand aan. Wij zijn hier geen fok, maar een forum wat op enig niveau met elkaar communiceerd.

Ikzelf ben ook geen held in Nederlands. Waarschijnlijk zitten in deze post misschien wel 10 of meer fouten. Maar, toch is het (redelijk) leesbaar voor de andere. d/t fouten zijn ook niet mijn sterkste punten, maar toch neem ik de moeite.

En dat verwachten we dus van iedereen, ook diegene die nog slechter is in de Nederlandse taal.

En als je dan een keer (normaal) commentaar krijg, neem die dan op. En ga niet gelijk met je hakken in het zand terug schreeuwen dat iemand zijn post dan maar niet moet lezen.

Een gelukkig kerstfeest.
Tja, maar sommige user zijn gewoon echt te makkelijk. Eigenlijk moeten we die gewoon negeren. Maar, ik ben het wel erg eens met jouw ondertitel.

Voor allemaal:

Hou het hier gezellig. Zoals Robert al zei, het gaat om de inhoud, niet om de vorm. Op het moment dat er iets/iemand is zich volgens jou niet aan regels houd, plaatst een TR (en dan niet in het topic melden dafmay ;) ), dan zullen de mods hierop, als nodig, gepaste actie ondernemen.

En als je iemand kritiek wil geven op zijn schrijfstijl, probeer dat dan zo subtiel mogelijk te doen :)

Prettige kerst :)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Ginz schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:34:
[...]
Wij zijn hier geen fok, maar een forum wat op enig niveau met elkaar communiceerd.

Voor allemaal:

Hou het hier gezellig.
Beetje tegenstrijdig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Iemand deze al geprobeerd? Ik ben er erg benieuwd naar...

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 26-12-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

offtopic:
Naja, als hier alles zonder problemen gewoon loopt, is het hier gezelliger dan Fok! Niet tegenstrijdig dus

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 18:39
Kurvers schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:07:
Weet iemand 'n leuke actie ergens HI abbo + N95?

Gewone N95 is toch bijna overal gratis icm met abo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:11
Armo schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:01:
[...]

Gewone N95 is toch bijna overal gratis icm met abo ?
Volgens mij niet? Of ik kijk op de verkeerde sites... :p
Welke raden jullie aan trouwens? Want zoveel verschil is er niet als ik t allemaal goed begrijp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 16:46
Ik heb mijn N95 8GB los gekocht en daarnaast een (KPN) Sim Only abbo, volgens mij een van de goedkopere oplossingen. Voor een abbo met toestel betaal je vaak weer hogere bel/sms kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een keer met een of andere belltoon mijn speakers van mijn n95 opgeblazen, ze geven nu op een wat hoger volume een erg krakerig geluid, vooral met navigatie erg vervelend, weet iemand of dit onder garantie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 17:11:
ik heb een keer met een of andere belltoon mijn speakers van mijn n95 opgeblazen, ze geven nu op een wat hoger volume een erg krakerig geluid, vooral met navigatie erg vervelend, weet iemand of dit onder garantie valt?
Das knap. Maar lijkt me wel dat het onder de garantie valt. Het is 1 systeem, dus eigenlijk zou opblazen niet mogelijk moeten zijn, met welke beltoon dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een beetje vreemd hoe samir het regelt met de donaties. Bij ShutUp zegt hij het volgende:

During the development of this application,
all donators will automatically receive all the beta releases
and a certificate to sign all unsigned files. (including rotateMe, Nokmote, ShutUp...)

Dus als je doneert voor ShutUp, dan krijg je ook de beta versies van nokmote enzo..

Ik heb 10 euro gedoneert voor Nokmote, en krijg dus niet de beta versies van ShutUp.
hopelijk dat hij dat beter gaat regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:59:
Ik vind het een beetje vreemd hoe samir het regelt met de donaties. Bij ShutUp zegt hij het volgende:

During the development of this application,
all donators will automatically receive all the beta releases
and a certificate to sign all unsigned files. (including rotateMe, Nokmote, ShutUp...)

Dus als je doneert voor ShutUp, dan krijg je ook de beta versies van nokmote enzo..

Ik heb 10 euro gedoneert voor Nokmote, en krijg dus niet de beta versies van ShutUp.
hopelijk dat hij dat beter gaat regelen.
Ja met "all the beta releases" bedoeld hij alle beta's van bijv. Nokmote, hij zal er meer uitbrengen dan 1 voor Nokmote. Dus meer beta's slaat alleen op dat ene programma waar je voor gedoneerd hebt.

"and a certificate to sign all unsigned files. (including rotateMe, Nokmote, ShutUp...) "

Ik denk dat dat certificaat gedoe veranderd is in dat je dat moet vragen via dat forum. Zon cerificaat is universeel dus ook voor andere unsigned files...

Dus opzich duidelijk geregeld, alleen dat van die certificaat staat een beetje vaag voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:57
Kwam zojuist dit tegen.
Ik weet nog niet precies wat het is, of hoe het werkt.
Maar in eerste instantie vond ik het er wel leuk uit zien. Kan ook zeker nuttig zijn.

http://www.rocketshotz.com/login.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo , stel dat ik de nokia n95 8gb in europa koopt , laten we zeggen in belgie of in holland.
Staat er bij de taalinstellingen toevallig het taal "chinees" bij , zoniet is er een manier om er toch wel bij te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Chinees staat er niet bij. Ik vermoed ook dat je dat niet toe kan voegen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik ga over 2 dagen voor een korte stedentrip naar Berlijn en hoop daar veel gebruik te maken van mijn N95.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mee te denken met wat ik allemaal voor voorbereidingen kan treffen wat betreft mijn N95 om het zoveel mogelijk te benutten.

Wat ik alvast heb gedaan, is het volgende:
- DACH map van R66 op mijn microSD kaart gezet voor navigatie rechtstreeks naar mijn hotel in Berlijn ;)
- meest recente map van Berlijn in Nokia Maps gedownload via MapLoader (met alle bijbehorende POI's)
Ik moet zeggen, er staan heel veel attracties en bezienswaardigheden netjes aangegeven op die kaart. Van een aantal heb ik dan ook een orientatiepunt aangemaakt zodat ik die niet vergeet te bezichtigen.

- WLAN (hotspots): er zijn helaas geen enkele internet/wifi POI's aangegeven op de kaart van Berlijn binnen Nokia Maps ook al bestaat er hiervoor een categorie die je kunt aanvinken. Via google zijn er echter ruim 50 te vinden in Berlijn waaronder heleboel gratis hotspots van het FON-netwerk. Hun adressen kan ik weliswaar als een .doc lijst downloaden op mijn N95 maar het is natuurlijk handiger om die als POI's in mijn navigatie te hebben staan.
Iemand tips hoe ik die erin kan krijgen?

Middels deze post van Mau_Maus:
kwam ik achter het progje HandyWi die naar hotspots speurt, maar in hoeverre is dat handiger dat de ingebouwde WLAN scan functie van onze N95? Ik vind beide opties niet echt handig want het vreet batterij (al dat wifi-"sniffen"), vandaar liever POI's (...alhoewel, GPS vreet ook wel batterij)...

- GoogleMaps (via hotspot), bijv. indien je niet zeker weet of een monumentaal gebouw wel het bezoeken waard is.
Hier kan dan ook een gids binnen Nokia Maps handig voor zijn, maar ik kan er niet achter komen hoe je die kunt downloaden/aanschaffen. Jullie een leuke mobiele-versie van een city-guide voor op de N95, bijv. in pdf-formaat ofzo???

- BetamaxSMS en voip om gratis/goedkoop te sms-en en bellen via hotspots naar NL en vrienden in het buitenland. Roaming-prijzen in het buitenland zijn nog steeds belachelijk hoog, dus dit is broodnodig!

- camera: fotootjes schieten van alle leuke plekjes uiteraard

- de rest van alle N95 pleziertjes: mp3, spelletjes, etc. voor als je je verveelt (niet dat ik dat verwacht) ;)

Nou, ik merk steeds meer en meer hoe belangrijk mijn N95 voor me is geworden. Mijn vorig mobieltje had niet eens 20% van al het nut dat ik tegenwoordig met mijn N95 kan beleven. Het moet maar eens gezegd worden, zo tijdens deze feestdagen :)

[ Voor 6% gewijzigd door sl1200 op 26-12-2007 23:05 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hier een nieuwe tevreden N95 gebruiker :). Het enige wat me tegen valt aan dit toestel is de accu, hij moet nog wel op z'n max capaciteit komen. Maar ik doe er nu maar net een dag mee. Nu zag ik dat de 8GB versie een sterkere batterij heeft. Weet iemand of deze batterij in de N95 kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjeee schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:54:
Hier een nieuwe tevreden N95 gebruiker :). Het enige wat me tegen valt aan dit toestel is de accu, hij moet nog wel op z'n max capaciteit komen. Maar ik doe er nu maar net een dag mee. Nu zag ik dat de 8GB versie een sterkere batterij heeft. Weet iemand of deze batterij in de N95 kan?
Met firmware versie 20 gaat de accuduur een stuk langer mee. Ik haal met gemak de 2 dagen. En dan speel ik er regelmatig mee 8)

-edit-

De 8 gig versie heeft een ander type batterij welke niet past in de oldskool versie. Althans, hij past wel, maar dan moet je de batterijklep dichttrappen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:13:
[...]

Met firmware versie 20 gaat de accuduur een stuk langer mee. Ik haal met gemak de 2 dagen. En dan speel ik er regelmatig mee 8)
Kijk, goeie tip. Laat ik ook maar eens gaan flashen!

Verwijderd

Dandelion schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:34:
[...]
Is geen enkel probleem. Je kunt zelfs tijdstippen aangeven wanneer de N95 moet checken (bijvoorbeeld van maandag tot vrijdag tussen 9 en 17 uur).
Bedankt voor je uitleg, Dandelion; hier kan ik iets mee!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

We mogen vandaag stemmen voor Gouden Steeksleutel: beste smartphone. Aangezien we met een grote groep fans zijn, lijkt me toch dat de Nokia N95 een goede kans kan maken!

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

sl1200 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:51:
- camera: fotootjes schieten van alle leuke plekjes uiteraard
Ik hoop dat je dan ook ShoZu hebt geinstalleerd. Hiermee kun je je foto's automatisch of door middel van 1 klik toestemming geven om je foto's te uploaden.

Als je hiervoor een (gratis) Flickr.com account gebruikt kunnen we zelfs exact zien waar je de foto's hebt gemaakt. Bij iedere foto staat dan "Photo taken in ...." met de mogelijkheid om in te zoomen op de kaart. Ze gebruiken nu nog Yahoo Maps welke nog niet perfect is voor Europa maar dat is een kwestie van tijd. Voorbeeldje: http://www.flickr.com/photos/robertwebbe/2120305092/.

Ik raad iedereen aan om lekker plaatjes te schieten met zijnof haar N95 en te uploaden. Na een tijdje ga je dit beleven als een soort dagboek en het is leuk om na een tijdje terug te zien wat je toen bezig hield. Als je ook nog de moeite wilt doen om tags toe te voegen bij de foto's dan kun je ook van alles weer snel terug vinden.

Let wel even op dat je in ShoZu instellingen GPS tagging aanzet en dat je in de Flickr instellingen bij de optie "Who will be able to see where your photos were taken" op Anyone zet.

Leuke vakantie! We wachten de plaatjes wel af.

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:32

sanook

_/-\o_

Zit er op de N95 (8 GB) ook zo'n vuurtoren zoals op de N73 ? Dus zo'n lampje wat om de x seconden flitst als ie in slaap stand staat ? En zo ja, is dat ook uit te schakelen ?

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hier een twijfelaar. Ik moet dalijk een keuze maken tussen de N95 8GB en de k850i. De camera vind ik belangrijk, daar is de k850i net wat beter in. (alhoewel de foto's op het toestel er weer iets beter uit zien op de N95 door de extrapolatie van de kleurtjes)
Voor navigatie heb ik m'n pda, maar de wlan functionaliteit van de N95 spreekt me wel weer aan.

Maar mijn overweging zal nu toch vooral gaan om de batterijduur.

Dus mijn vraag:
Hoe lang kan je nou met gemiddeld gebruik doen met de N95 8GB met de nieuwste (?) FW 20.0.015 11.0.026 ?

Daarbij bedoel ik, niet als walkman gebruiken, 10 minuten per dag bellen. Wlan functie uit.

[ Voor 27% gewijzigd door Tutti-frutti op 27-12-2007 11:38 ]

4015Wp west (Dordrecht)

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Tutti-frutti schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:26:
Hier een twijfelaar. Ik moet dalijk een keuze maken tussen de N95 8GB en de k850i. De camera vind ik belangrijk, daar is de k850i net wat beter in. (alhoewel de foto's op het toestel er weer iets beter uit zien op de N95 door de extrapolatie van de kleurtjes)
Voor navigatie heb ik m'n pda, maar de wlan functionaliteit van de N95 spreekt me wel weer aan.

Maar mijn overweging zal nu toch vooral gaan om de batterijduur.

Dus mijn vraag:
Hoe lang kan je nou met gemiddeld gebruik doen met de N95 8GB met de nieuwste (?) FW 20.0.015 ?

Daarbij bedoel ik, niet als walkman gebruiken, 10 minuten per dag bellen. Wlan functie uit.
Ik vond de camera van mijn K800i beter dan de N95, met name door de flitser die je gewoon echt in de steek laat als het een beetje donker is.
Ik heb de N95 zonder 8GB en alleen daar is nu pas v20 voor uit, ik doe 2 dagen met de accu.
inc foto's maken, radio luisteren

Tha

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Tha schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:34:
[...]

Ik vond de camera van mijn K800i beter dan de N95, met name door de flitser die je gewoon echt in de steek laat als het een beetje donker is.
Ik heb de N95 zonder 8GB en alleen daar is nu pas v20 voor uit, ik doe 2 dagen met de accu.
inc foto's maken, radio luisteren
Bedankt voor je antwoord, maar over de accuduur wil ik het echt specifiek weten voor de 8GB versie, omdat die een ook een andere accu heeft.
Had trouwens een foutje gemaakt, ik bedoelde FW 11.0.026 voor de 8GB.

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Iemand die weet, hoe en waar je filmpjes van emtube opslaat?
Ik kan ze wel downen en aangeven waar ik ze wil hebben, alleen vind ik ze niet terug en staat er een vraagtekentje voor?

En ik kan sommige spelletjes, bestanden niet verwijderen, is daar ook een oplossing voor?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 12:32 ]

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Ik ben zeer content over deze telefoon,

alleen weet ik nog niet hoe ik zelf films erop kan zetten/omzetten naar het telefoon formaat.
Heb alle applicaties geinstalleerd die erbij zitten en in de handleiding vind ik ook niet echt duidelijk hierover iets terug.

Nu heb ik gezien dat de Spiderman3 film die erbij zit van het DCF formaat is...

Iemand een idee hoe ik dit formaat zelf kan maken?

PS ik heb er zelf een album opgezet, maar als het eerste liedjes is afgelopen gaat hij niet automatisch door naar het volgende liedje... is dat een instelling die nog ergens gedaan moet worden? Liedjes die er standaard opstaan lopen wel achter mekaar door...

[ Voor 24% gewijzigd door patrieckske op 27-12-2007 12:39 ]

• pven
  • Niet online
sanook schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:23:
Zit er op de N95 (8 GB) ook zo'n vuurtoren zoals op de N73 ? Dus zo'n lampje wat om de x seconden flitst als ie in slaap stand staat ? En zo ja, is dat ook uit te schakelen ?
Nee, zit er gelukkig niet op.

• Tha

Tha

gaat hard

Tutti-frutti schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:38:
[...]

Bedankt voor je antwoord, maar over de accuduur wil ik het echt specifiek weten voor de 8GB versie, omdat die een ook een andere accu heeft.
Had trouwens een foutje gemaakt, ik bedoelde FW 11.0.026 voor de 8GB.
In diverse posts is over de accu duur al geregeld wat gezegd, deze is nagenoeg gelijk aan de 8GB versie met v20 op de N95 zonder 8GB

Tha

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Net ook een N95 gehaald. Uberding, nu al tuureluurs van de opties :P

Verwijderd

SL1200 bij elke starbucks zit een hotspot! En in Berlijn zijn er voldoende Starbucks ;)

Verwijderd

Korte update.

Mijn toestel gestorven voor de 3e keer bij een thuisflash. (ook is ie al een keer hardware matig kapot gegaan, dus in totaal 4 keer al kapot).
NSP, een van de 2 met speciale monteur in Nederland, kon er ook niets meer mee.
Opgestuurd naar Dynafix...
Dynafix stuurde hem naar "externe" reparatie (dat is terug naar de fabriek; Polen of ergens bij de Middellandse zee))
Na 3 weken kwam hij retour...

Wilde hem aanzetten bij het NSP... maar was nog steeds kapot... niets gefixed dus
NSP weer retour naar Dynafix... Dynafix weer naar fabriek...
en zit nu dus nog steeds weer te wachten...

Alhoewel het een briljant toestel is... Is het dus echt wel ook een van de gamele. Het is echt niet te vergelijken met de degelijkheid van de Sony Ericssons.

Alleen jammer dat geen enkele concurrent een soortgelijk toestel uit heeft....

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:36:
Korte update.

Mijn toestel gestorven voor de 3e keer bij een thuisflash. (ook is ie al een keer hardware matig kapot gegaan, dus in totaal 4 keer al kapot).
NSP, een van de 2 met speciale monteur in Nederland, kon er ook niets meer mee.
Opgestuurd naar Dynafix...
Dynafix stuurde hem naar "externe" reparatie (dat is terug naar de fabriek; Polen of ergens bij de Middellandse zee))
Na 3 weken kwam hij retour...

Wilde hem aanzetten bij het NSP... maar was nog steeds kapot... niets gefixed dus
NSP weer retour naar Dynafix... Dynafix weer naar fabriek...
en zit nu dus nog steeds weer te wachten...

Alhoewel het een briljant toestel is... Is het dus echt wel ook een van de gamele. Het is echt niet te vergelijken met de degelijkheid van de Sony Ericssons.

Alleen jammer dat geen enkele concurrent een soortgelijk toestel uit heeft....
Bij SE heb je genoeg White screen's of dead met bepaalde toestellen.
Als je toestel 3 *blijkt een fictief getal* keer kapot is geweest heb jij recht op een ander toestel, zie posts hieronder

[ Voor 2% gewijzigd door Tha op 27-12-2007 16:33 . Reden: edit, foute info aangepast! ]

Tha

Verwijderd

Zoals ik reeds eerder hier vermelde heb ik mijn Vodafone abo omgezet naar een KPN abo i.v.m. de puinzooi die Vodafone heeft gemaakt met Live Messenger. Nu is het inmiddels 3 weken dat dit niet meer werkt. Ze geven ook geen datum waarop dit opgelost zou kunnen zijn. Op de website is geen melding te vinden over problemen met Messenger. Nee het is nog veel erger, je kunt volgens hen tot eind 2007 gratis chatten met Live Messenger.
Aangezien ik dit soort bedrijven haat als de pest, heb ik van Vodafone een vergoeding geeist.
Hier hun reactie:

Geachte heer xxxxx,

Hartelijk dank voor uw reactie .

Ik heb begrip voor uw boosheid temeer omdat er op dit moment nog geen
oplostijd bekent is.

Ik heb dan ook voor de maand november en december voor twee maanden
abonnementskosten voor de BloX Zorgeloos Internet gecrediteerd.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn geweest

Wij wensen u fijne feestdagen en een gelukkig 2008!

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxx
Vodafone Klantenservice

Ik zou zeggen allemaal klagen.

• pven
  • Niet online
Tha schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:44:
[...]

Als je toestel 3 keer kapot is geweest heb jij wettelijk gezien recht op een ander toestel.
Die ken ik nog niet. Uit nieuwsgierigheid (altijd makkelijk om bij de hand te hebben): in welk artikel is dat beschreven?

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 27-12-2007 16:17 ]

• Tha

Tha

gaat hard

http://www.deombudsman.nl...ID=6&ContentID=92#Herstel

hiers staat wel iets, ik zoek nog even verder

[ Voor 78% gewijzigd door Tha op 27-12-2007 16:29 ]

Tha

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
pven schreef op donderdag 27 december 2007 @ 16:17:
[...]

Die ken ik nog niet. Uit nieuwsgierigheid (altijd makkelijk om bij de hand te hebben): in welk artikel is dat beschreven?
Geen. Als je je toestel keer op keer ter reparatie moet aanbieden dan kun je spreken van een ondeugdelijk product. En bij een ondeugdelijk product heb je recht op vervanging, of anders ontbinding van koop (= geld terug). Maar het getal '3' wordt vziw niet genoemd.

Overigens, reparatie moet ook gebeuren met zo min mogelijk overlast voor jou als klant. Wekenlang zonder telefoon zitten om vervolgens alsnog een defect toestel te krijgen valt m.i. toch wel onder de noemer 'overlast'.

Het e.e.a. staat ook wel op de site consuwijzer.nl. Lees daar eens wat en probeer andere relevante sites te vinden. Oftewel: go-r-go, zoek wat stokken om mee te slaan. Laat hen maar merken dat je er nu wel genoeg van hebt en dat ze het pronto moeten oplossen. In een soortgelijke situatie heeft het lokale bureau rechtsbijstand me uiteindelijk aan een 'overwinning' geholpen.

Verwijderd

ik heb een vraag. Wat bedoeld men met hotspots? en wat kan je ermee?

en een andere vraag, je hebt van die programmatjes voor je wifi in je n95, maar wat kan je er extra mee?
omdat je toch ook gewoon met de standaard software kan zoeken naar wifi punten?
kan je bijvoorbeeld beveiligingen omzeilen?

bedankt voor de reacties!

• pven
  • Niet online
[google=hotspots] :?

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 10:22
Ik heb ook eindelijk mijn zwarte covers binnnen. Van ebay. Had eerst al die van rubber via nl besteld bij telecom,telecom mara deze was echt prut. Nu heb ik een hele mooie er voor terug gekregen. Alleen zit hier echt alles bij ook achterzijde van de slider en ook beide onderkanten in zwart. Tot zo alles nog leuk. tot ik het probeerde te verwisselen. Blijkbaar zitten de printplaatjes overal vast en gps antenne in de onderste plaatje. Dacht heb alles goed overgezte en vastgeplakt, maar telefoon deed niets meer :(. Nu is die voor 3 weken ter reparatie. Heb alles wel weer in orginele staat terug moeten brengen ivm garantie. Maar d8 dat het vrij simpel was om alles te vervangen???
Voor frontje en achter lukt natuurlijk wel maar de rest.
Wie is het wel gelukt en wie heeft een makkelijke handleiding voor mij. Ga het na reparatie nog een keertje proberen nu iets voorzchtiger.

P.S Heb toen hier al eens een handleiding gezien voor reparatie en hoe je alles uit elkaar kunt krijgen. Heb zoekfunctie geprobeerd maar niet gevonden. Kan iemand mij die link nog geven of een simpele howto voor black cover. Bedankt

Verwijderd

Zit er bij een nieuwe n95 altijd bescherm folie op de display ? Bij de mijne nl. niet. Ook staat er al de laatste versie van de firmware op, dus V20.0.015 .

Heb hem maandag gekregen, Met DUITSE handleiding.

[ Voor 15% gewijzigd door een moderator op 28-12-2007 01:00 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

• pven
  • Niet online
Heb je twijfels of het een nieuwe is? Zo ja: bel de toko waar je hem vandaan hebt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:46:
Zit er bij een nieuwe n95 altijd bescherm folie op de display ? Bij de mijne nl. niet.
Groeten Paul
Antwoord is nee, zit er niet op.

Verwijderd

pven schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:08:
Heb je twijfels of het een nieuwe is? Zo ja: bel de toko waar je hem vandaan hebt.
Had idd. twijfels, daar ik iedereen hoor over updaten. Ook dacht ik dat er normaal een bescherm folie op de display zit, maar kan natuurlijk per type verschillen.
Dus voor ik ga bellen eerst even vragen aan de andere gebruikers. Want toestel ziet er helemaal niet gebruikt uit.

Heb zowiso al langer moeten wachten :( , want had eigenlijk de sand besteld, maar als ik de sand wilde hebben moest ik nog 2 weken langer wachten, want was blijkbaar niet direkt te krijgen.

En nu had ik hem nog net voor de kerst ;)

Dus nu heb ik een Deutsche plum.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Pascall_1 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:00:
...................

P.S Heb toen hier al eens een handleiding gezien voor reparatie en hoe je alles uit elkaar kunt krijgen. Heb zoekfunctie geprobeerd maar niet gevonden. Kan iemand mij die link nog geven of een simpele howto voor black cover. Bedankt
Heb 'm weer ff voor je online gezet .... Klikkerdeklik enzo :)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Pascall_1
wimmel_1 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:23:
[...]

Heb 'm weer ff voor je online gezet .... Klikkerdeklik enzo :)
Dank U

• Pascall_1
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:22:
[...]

Had idd. twijfels, daar ik iedereen hoor over updaten. Ook dacht ik dat er normaal een bescherm folie op de display zit, maar kan natuurlijk per type verschillen.
Dus voor ik ga bellen eerst even vragen aan de andere gebruikers. Want toestel ziet er helemaal niet gebruikt uit.

Heb zowiso al langer moeten wachten :( , want had eigenlijk de sand besteld, maar als ik de sand wilde hebben moest ik nog 2 weken langer wachten, want was blijkbaar niet direkt te krijgen.

En nu had ik hem nog net voor de kerst ;)

Dus nu heb ik een Deutsche plum.
Of je probeert dit *#92702689# Dan kun je je levensduur zien en kom je erachter of die niet al eens eerder gebruikt is. Meende dat deze blijft werken ook al doe je soft reset.

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:11:
[...]

Antwoord is nee, zit er niet op.
zit er wel op
heb de mijne bij de vodafone store gehaald en er zit wel degelijk beschermfolie op

Verwijderd

Pascall_1 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:33:
[...]

Of je probeert dit *#92702689# Dan kun je je levensduur zien en kom je erachter of die niet al eens eerder gebruikt is. Meende dat deze blijft werken ook al doe je soft reset.
Aha, bedankt.

Hij geeft aan timer alle gesprekken 21 minuten, en dat klopt.

Verwijderd

patrieckske schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:37:
[...]

zit er wel op
heb de mijne bij de vodafone store gehaald en er zit wel degelijk beschermfolie op
Bij jou wel. Bij mij niet (en ik ben echt niet de enige).

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:46:
Bij jou wel. Bij mij niet (en ik ben echt niet de enige).
Inderdaad, voor zover ik het weet zit hij er inderdaad niet standaard op. Het zou kunnen dat Vodafone er een folie overheen doet nadat hij gebrand is zeg maar.... (just a guess...)

Overigens wordt die gespreksteller of hoe je het ook wilt noemen ook behouden bij een harde reset, alleen bij een firmware upgrade niet als ik me niet vergis.

@Wimmel, thx! Ik voeg hem toe aan de startpost

Verwijderd

Ik heb een Vodafone branded N95 met produktcode 0548936, bij dit toestel kon ik thuis mijn fw (11.0.0.26) niet upgraden naar 12.0.0.13 of 20.0.0.15 Ben naar NSP in Deventer gegaan en die mensen hebben een SUPERSERVICE!!

Heb nu FW 20.0.0.15, toestel is direct Simlockvrij (Ook geen Vodafone ellende meer in toestel) En terloops is er zonder dat ze me het vroegen ook nog eens een nieuwe slider gemonteerd omdat de monteur vond dat er wat speling op zat. (Had ik nog niet eens gemerkt) Ook is er een nieuw speakertje gemonteerd (hij kraakte) en ik kon er op wachten.

Dus als je zoals mij geen verstand hebt van produktcode veranderen enz. Ga gewoon naar een NSP of die in Deventer. Blijft de garantie ook.

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ik ga waarschijnlijk ook deze foon aanschaffen. Nu was ik beniewd of ik nu gewoon een zonder navigatie kan bestellen en dan later er toch nog opzetten?

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Verwijderd

Even weer een TRIESTIGE Update :

Na wat onderzoek heb ik mijn geheugenkaarten MICRO SD besteld bij Mobilestunter, ik heb de 2 Gigabyte gekocht van Sandisk en die werkt perfect.

Ik dacht dat ik klaar was, had ff mijn hoesje niet bij me en heb toen snel mijn Nokia N95 in mijn broekzak gedaan, toen ik ging bukken vermoedde ik al dat er iets niet goed ging, jawel, een barst in mijn display, de sleutel die er tegen aan was knellen heeft het veroorzaakt.

Deze keer heb ik gebelt naar Dynafix, een beetje geirriteerd en boos, dit kan toch niet dat een display zo zwak is ??? En waarom zit er over de nokia N95 display GEEN displayglas !! Maar ja zij konden er ook niets aan doen en natuurlijk viel dat niet onder de garantie, 160 Euro display verwisselen.
Heb weer bij Mobilestunter mijn 2de setje N95 display besteld en deze keer een goed hoesje erbij, deze keer van krusell.

Ik heb gelukkig nog een Nokia 6300 die ik kan gebruiken die is wel lekker stevig met zijn roestvrijstalen behuizing en een displayglas VOOR het display. Een dikke blunder van Nokia dat de frontjes van de Nokia N95 geen displayglas hebben, ik vind dat ze dat moeten OPLOSSEN dan is het probleem gelijk verholpen want er is wel plek voor een displayglas.

DUS NOKIA KOM MAAR OP MET JE NIEUWE FRONTJES VOOR DE N95 MET DISPLAYGLAS OF BREID DE GARANTIE VOOR DE N95 UIT.

• Barfman
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:19:

DUS NOKIA KOM MAAR OP MET JE NIEUWE FRONTJES VOOR DE N95 MET DISPLAYGLAS OF BREID DE GARANTIE VOOR DE N95 UIT.
Is een beetje hetzelfde als jij met je fiets door het glas rijd, moeten er dan ook gelijk maar stalen wielen onder. Vind dit puur een fout van je zelf, ik stop zelf geen voorwerpen in mijn broekzak bij mijn telefoon, omdat ik weet dat het dan beschadigd 8)7

Verwijderd

Barfman schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:36:
[...]

Is een beetje hetzelfde als jij met je fiets door het glas rijd, moeten er dan ook gelijk maar stalen wielen onder. Vind dit puur een fout van je zelf, ik stop zelf geen voorwerpen in mijn broekzak bij mijn telefoon, omdat ik weet dat het dan beschadigd 8)7
Barfman, kijk eerst goed op deze forum voor je wat schrijft, klopt dit keer is het mijn schuld maar de eerste keer dat ie barstte dat ging puur uit zichzelf ik heb NIETS gedaan, en als je goed in deze forum kijkt ben ik niet de enige en bij een vriend van mij is ook hetzelfde gebeurd. Als er een displayglas was voor het scherm was ie in mijn broekzak ook niet kapot gegaan, dus helemaal ongegegrond is mijn stelling niet, ik vindt het absurd dat je meer dan 600 Euro moet betalen voor een gsm (nokia N95) waar niet eens een glas voor zit

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:00:
[...]

Barfman, kijk eerst goed op deze forum voor je wat schrijft, klopt dit keer is het mijn schuld maar de eerste keer dat ie barstte dat ging puur uit zichzelf ik heb NIETS gedaan, en als je goed in deze forum kijkt ben ik niet de enige en bij een vriend van mij is ook hetzelfde gebeurd. Als er een displayglas was voor het scherm was ie in mijn broekzak ook niet kapot gegaan, dus helemaal ongegegrond is mijn stelling niet, ik vindt het absurd dat je meer dan 600 Euro moet betalen voor een gsm (nokia N95) waar niet eens een glas voor zit
Je geeft zelf aan dat het je eigen schuld is en uit niets blijkt dat het een groot probleem is, op enkele kapotte schermpjes na. Als het een veel voorkomend euvel was hadden we er hier echt wel veel vaker over gelezen.
Een extra glas maakt het toestel zwaarder, het scherm moet dieper komen te liggen (lees dikker toestel), de telefoon wordt nog duurder door meer materiaal en de beeldkwaliteit zal er ook niet beter van worden als er een extra plaat over het scherm komt te liggen.

• Pascall_1
Pascall_1 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 17:00:
Ik heb ook eindelijk mijn zwarte covers binnnen. Van ebay. Had eerst al die van rubber via nl besteld bij telecom,telecom mara deze was echt prut. Nu heb ik een hele mooie er voor terug gekregen. Alleen zit hier echt alles bij ook achterzijde van de slider en ook beide onderkanten in zwart. Tot zo alles nog leuk. tot ik het probeerde te verwisselen. Blijkbaar zitten de printplaatjes overal vast en gps antenne in de onderste plaatje. Dacht heb alles goed overgezte en vastgeplakt, maar telefoon deed niets meer :(. Nu is die voor 3 weken ter reparatie. Heb alles wel weer in orginele staat terug moeten brengen ivm garantie. Maar d8 dat het vrij simpel was om alles te vervangen???
Voor frontje en achter lukt natuurlijk wel maar de rest.
Wie is het wel gelukt en wie heeft een makkelijke handleiding voor mij. Ga het na reparatie nog een keertje proberen nu iets voorzchtiger.

Nog een vraagje voor de mensen die cover ook verwisseld hebben. Hebben die ook de achterzijde van de slider en de onder en bovenkant vervangen. Daar lopen allemaal printplaten?? Hoe hebben jullie die overgezet. En in onderkant zit iets van een microfoon? Of GPS? Of hebben jullie echt alleen maar front en acherzijde overgezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Gaaf filmpje waar Quake wordt gespeeld met Nokmote via tv-out :)

Nokia N95 & NokMote Revolutionizes Mobile Gaming

Denk dat wanneer Nokmote final is, dat er een hoop plezier aan te beleven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik Nokia Maps verwijderen van de N95 Nokia.

[ Voor 34% gewijzigd door een moderator op 28-12-2007 00:49 . Reden: Aanhef en danken is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Dat heb je gelijk bij mij is ook gebeurd maar zonder slider.
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 20:49:
Ik heb een Vodafone branded N95 met produktcode 0548936, bij dit toestel kon ik thuis mijn fw (11.0.0.26) niet upgraden naar 12.0.0.13 of 20.0.0.15 Ben naar NSP in Deventer gegaan en die mensen hebben een SUPERSERVICE!!

Heb nu FW 20.0.0.15, toestel is direct Simlockvrij (Ook geen Vodafone ellende meer in toestel) En terloops is er zonder dat ze me het vroegen ook nog eens een nieuwe slider gemonteerd omdat de monteur vond dat er wat speling op zat. (Had ik nog niet eens gemerkt) Ook is er een nieuw speakertje gemonteerd (hij kraakte) en ik kon er op wachten.

Dus als je zoals mij geen verstand hebt van produktcode veranderen enz. Ga gewoon naar een NSP of die in Deventer. Blijft de garantie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de standaard web-browser heb ik een bug ontdekt die volgens mij nog niet is besproken.
Als ik op een pagina een beetje, dus tippend, omlaag scrol, gaat ie over in snel scrollen zoals met pagina overzicht. En scrolt in no-time tot onderaan de pagina.
Het ligt niet aan de pijltjes toets, omdat het zowel in portrait als landscape voorkomt. Bovendien heb ik in heen enkele andere applicatie problemen met deze toetsen.
Meestal kan ik het stoppen door omhoog te drukken, maar soms blijft ie vast staan onderaan de pagina. Dan moet ik de browser afsluiten en opnieuw starten.

Het gaat hier om de normale N95 met de laatste FW 20.xx
In de vorige versie had ik hier heen last van.
Zijn er mensen bekend met dit probleem en weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:32:
[...]

Nog een vraagje voor de mensen die cover ook verwisseld hebben. Hebben die ook de achterzijde van de slider en de onder en bovenkant vervangen. Daar lopen allemaal printplaten?? Hoe hebben jullie die overgezet. En in onderkant zit iets van een microfoon? Of GPS? Of hebben jullie echt alleen maar front en acherzijde overgezet
Jongens koop niet van die troep, originele covers zijn gewoon het beste en ik denk dat Nokia wel binnenkort zal uitkomen met een zwarte cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot op heden krijg ik Windows Live Messenger nog steeds niet aan de praat met m'n Vodafone abonnement en N95 8GB.

Zonder sim kaart in de telefoon kan hij gewoon in één keer aanmelden zonder problemen via wifi, met sim kaart niet via wifi en vodafone niet.

Iemand anders die het wel aan de praat krijgt?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Megalodon_67 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:22:
[...]

Je geeft zelf aan dat het je eigen schuld is en uit niets blijkt dat het een groot probleem is, op enkele kapotte schermpjes na. Als het een veel voorkomend euvel was hadden we er hier echt wel veel vaker over gelezen.
Een extra glas maakt het toestel zwaarder, het scherm moet dieper komen te liggen (lees dikker toestel), de telefoon wordt nog duurder door meer materiaal en de beeldkwaliteit zal er ook niet beter van worden als er een extra plaat over het scherm komt te liggen.
De 8 gig versie is je niet bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 02:55:
Tot op heden krijg ik Windows Live Messenger nog steeds niet aan de praat met m'n Vodafone abonnement en N95 8GB.

Zonder sim kaart in de telefoon kan hij gewoon in één keer aanmelden zonder problemen via wifi, met sim kaart niet via wifi en vodafone niet.

Mensen met Voda niet. De rest wel. Heb zelf T-M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:48:
Hoe kan ik Nokia Maps verwijderen van de N95 Nokia.
Is helaas niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 02:55:

Klagen bij Vodafone (formulier op hun website invullen). Doe maar flink boos en eis een vergoeding voor je "zorgeloos" internet BloX. Ik kreeg 2 maanden x 9.95 terug.
Op hun website is geen spoor van een storingsmelding te bekennen. Nee je kunt gratis chatten met Live Messenger tot het eind van het jaar. Hahaha. Ik ben gestopt met deze prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Niet vergeten: vandaag weer Free App Friday bij Handango.

Met vandaag Handy Calendar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Laatst online: 23-09 08:36
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 03:32:
[...]

Mensen met Voda niet. De rest wel. Heb zelf T-M.
Heb die troep nog steeds niet aan de praat. Heb ook T-M. Krijg die bagger niet eens geinstalleerd!

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wackmaniac schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 11:32:
[...]

Heb die troep nog steeds niet aan de praat. Heb ook T-M. Krijg die bagger niet eens geinstalleerd!
Het installeren hier lukt nog, maar hij start gewoon niet op bij mij nadat ik hem heb geinstalleerd.....
Als ik er op klik dan doet hij gewoon niks, loopt ook niet vast ofzo, gewoon niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 23-09 16:44
Zie hem ook net ja, wat ik hier nu mee moet geen idee maar gratis is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
In een ver verleden heb ik hiermee gespeeld op een Palm V (jaja: erg lang geleden). Zo te zien is het programma niet veel veranderd. Toen was ik er net van onder de indruk, maar toch ga ik het weer proberen.

Thanks voor het melden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar niets gevonden. Dus mijn excuses moest het hier al eerder vermeld zijn.

Is het mogelijk om met de N95 (8GB) een word bestand te downloaden naar je gsm en eventueel op je gsm te editten? Ik weet namelijk dat de N95 die bestanden kan lezen, maar of je ze rechtstreeks kan downloaden of editten heb ik nog nergens gelezen.

2de vraagje: Kan de N95 ook pdf's lezen?

En als laatste vraagje: Heeft er iemand een idee hoe goed de MP3 speler (met oortjes) van de N95 is in vergelijking met die van de N-gage? Heb hier wel een Ipod liggen, maar het zou handing zijn moest ik die eens af en toe eens niet moet meenemen? Daarvoor gebruikte ik de MP3 functie op m'n N-gage en daar was ik zeer tevreden over. Echter heb ik hier gelezen dat de MP3 functie nogal wat ruis geeft bij gebruik met oortjes, dus daarom mijn vraag.

EDIT: Oh, ik moet in het vervolg ook eens reviews van de gewone N95 lezen. Nu weet ik dat de N95 ook pdf's kan lezen en het geen bestanden kan editten. Dit is zeker niet veranderd in de 8GB versie? Of is er al een applicatie voor gemaakt?

[ Voor 45% gewijzigd door Pegas op 28-12-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil via bestelmaar.nl (http://shop.bestelmaar.nl...ck/n95bbl.html?M5NoArtRel)
de N95 8gig kopen als los toestel voor 568eur. Heeft iemand dit nog al gedaan via deze site?
ben het namelijk niet gewend op via internet dingen te kopen, maar op bestelmaar.nl staat deze gsm wel erg goedkoop...
Het gekke is dat ze in hun help desk onder 'wat verkoopt bestelmaar' (bij abonnementen & contracten)schrijven dat ze geen losse toestellen verkopen, ik citeer 'Losse GSM toestellen en GSM accessoires verkopen wij helaas niet"...

Is deze N95 8gig dan wel echt simlock vrij, en zonder logos op de gsm?

Ik ben bovendien van Belgie, verzenden ze ook naar belgie? (ik heb reed een mailtje verzonden maar nog geen antwoord gehad)

Mvg

Philip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Pegas schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 12:24:
Is het mogelijk om met de N95 (8GB) een word bestand te downloaden naar je gsm en eventueel op je gsm te editten? Ik weet namelijk dat de N95 die bestanden kan lezen, maar of je ze rechtstreeks kan downloaden of editten heb ik nog nergens gelezen.

EDIT: Oh, ik moet in het vervolg ook eens reviews van de gewone N95 lezen. Nu weet ik dat de N95 ook pdf's kan lezen en het geen bestanden kan editten. Dit is zeker niet veranderd in de 8GB versie? Of is er al een applicatie voor gemaakt?
Er is een programma Officesuite (versie 4 is net uit). Trial te vinden bij http://www.mobisystems.com/
Ik had de trial van versie 3. Niet zoveel gebruikt, maar wel even getest en ik kon inderdaad office documenten editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Leuk stukje software. Vind hem duidelijker dan de standaard agenda in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pegas
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-11-2022
Blindfold schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:17:
[...]

Er is een programma Officesuite (versie 4 is net uit). Trial te vinden bij http://www.mobisystems.com/
Ik had de trial van versie 3. Niet zoveel gebruikt, maar wel even getest en ik kon inderdaad office documenten editten.
Bedankt.

Nu alleen nog de conformatie krijgen dat ik die bestanden (doc,...) via de N95 kan dowloaden en ik hoef niet meer telkens mijn laptop aan te zetten als ik eventjes zo'n bestand moet checken. Hoe langer ik er over nadenk, hoe langer deze gsm me een goede aankoop lijkt desondanks zijn (te) hoge prijs (woon in België...) :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:15:
In de standaard web-browser heb ik een bug ontdekt die volgens mij nog niet is besproken.
Als ik op een pagina een beetje, dus tippend, omlaag scrol, gaat ie over in snel scrollen zoals met pagina overzicht. En scrolt in no-time tot onderaan de pagina.
Het ligt niet aan de pijltjes toets, omdat het zowel in portrait als landscape voorkomt. Bovendien heb ik in heen enkele andere applicatie problemen met deze toetsen.
Meestal kan ik het stoppen door omhoog te drukken, maar soms blijft ie vast staan onderaan de pagina. Dan moet ik de browser afsluiten en opnieuw starten.

Het gaat hier om de normale N95 met de laatste FW 20.xx
In de vorige versie had ik hier heen last van.
Zijn er mensen bekend met dit probleem en weet iemand de oplossing?
zelfde probleem hier, op een n95-8gb ik ga hem nu zo resetten kijken of het dan over is.
kwam ook dit handige programmatje tegen http://www.symbian-freak....t_automatic_installer.htm
kan ik lekker snel emtube/opera/rotateme en dat soort dingen weer installeren :D

edit: antwoord op de post boven mij: ja ik kan prima vanuit bijvoorbeeld een mail een .doc openen en deze vervolgens editen met quickoffice op mijn n95 (8gb, maar dat maakt geen verschil).

[ Voor 7% gewijzigd door cuberob op 28-12-2007 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een algemene vraag
die free app friday van handango
alles gedaan wat ze mij voregen
alleen moet nog steeds mn creditcard nummer geven als ik mn free app wil

iemand bereid tot het bieden van hulp?
Pagina: 1 ... 61 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.