Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deo_Volente
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 11:11
Deo_Volente schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:18:
Ik heb sinds kort ook een N95 8gb, bevalt me super, zit alleen nog te twijfelen over welke navigatie. Maar heb een andere vraag, hoe krijg ik die meuk die er al op stond eraf? (zoals die albums om een beter overzicht te krijgen)

Ik doe het volgende:

Muziekspeler -> Muziek -> Albums -> Selecteer "ATMOS-CD214A_Twenty something songs" OPTIES -> Verwijderen -> Ja

Melding : Algemeen! Functie wordt niet ondersteund.

Iemand een oplossing?
Na wat speurwerk heb ik zelf de oplossing gevonden, het probleem zit hem in de firmware.
Zie hier de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik zit nog te twijfelen of ik de N95 of de N95 8 gig ga namen. Je betaald toch wel aardig wat meer voor die 8 gig geheugen, weet niet of dat het waard is...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:05:
Ik zit nog te twijfelen of ik de N95 of de N95 8 gig ga namen. Je betaald toch wel aardig wat meer voor die 8 gig geheugen, weet niet of dat het waard is...
Bij de N95 kan je het geheugenbereik zelf bepalen, en uitwisselen. Er zijn al kaartjes van 8GB en ze worden steeds betaalbaarder 8)
Dus theoretisch gesproken heb je met 2x 8 GB microsd een N95 16GB _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:10:
[...]

Dus theoretisch gesproken heb je met 2x 8 GB microsd een N95 16GB _/-\o_
Ja en met 3 stuks 24 gb :S haha. Bedoel je dat theoretisch de grote vaak verdubbeld? Over een half jaar zou je best 16 gb en misshcien al 32 gb kaartjes hebben, maa rook tussen liggende waardes zal kunnen.. 24 gb ofzo (zie: 4gb, 6gb, 8gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:34

Sick Nick

Drop the top!

Vergeet je het grotere scherm en betere accu niet? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sick Nick schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:26:
Als je het grotere scherm als plus punt ziet ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:27:
[...]

Als je het grotere scherm als plus punt ziet ja
Het is nogal een verschil die 0,2 inch. Klinkt als een klein verschil maar het is wel degelijk nogal een verschil. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:24:
[...]

Het is nogal een verschil die 0,2 inch. Klinkt als een klein verschil maar het is wel degelijk nogal een verschil. ;-)
Ja, maar bedoel ermee dat het geen pluspunt hoeft te zijn. Aantal pixels is het zelfde. Die pixels worden grover en dus minder scherp. Je ziet net zoveel info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnaast heeft de 8GB nog een aantal extra dingen tegenover de N95;
Meer geheugen en dus sneller
Kun je met Ngage de multimediatoetsen gebruiken als je het scherm op landscape hebt
Zou het scherm niet slechts 90 graden kunnen draaien maar ook 180 en 270 graden (met RotateMe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:29:
Daarnaast heeft de 8GB nog een aantal extra dingen tegenover de N95;
Meer geheugen en dus sneller
Kun je met Ngage de multimediatoetsen gebruiken als je het scherm op landscape hebt
Zou het scherm niet slechts 90 graden kunnen draaien maar ook 180 en 270 graden (met RotateMe)
Dat laatste zei ik als gerucht. Ik weet niet of dat werkelijk klopt, dat ie dat kan/gaat invoeren. Meer geheugen maakt een telefoon niet perse sneller, alleen kan je beter multi-tasken. Met de huidige update voor de gewone n95 is dat ook al stukken verbeterd. Tuurlijk is de n95-8gb een verbetering, maar ze zijn wel heel klein, en voor die prijs best onnodig, maar goed voordat er weer een hele keten reacties komt, zal ik er verder niks meer over zeggen, maar ik hou er van het objectief te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een groter scherm freet meer batterije dus dat maak ook niets uit.,!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:57:
Een groter scherm freet meer batterije dus dat maak ook niets uit.,!![...]
Is dat de nieuwe spelling ofzo ? Back to school!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik beb zelf een N95 met 6 Gb en ben dik tevreden.
Heeft iemand de YouTubeplayer van Samir al aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een mens maak foute dus.................
dafmay schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:59:
[...]

Is dat de nieuwe spelling ofzo ? Back to school!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:05
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:07:
Een mens maak foute dus.................[...]
Hahaha :) Ja en jij doet niet anders....blijven oefenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:05:
Ik beb zelf een N95 met 6 Gb en ben dik tevreden.
Heeft iemand de YouTubeplayer van Samir al aan de praat?
Ja, waarschijnlijk vind je ts omdat je multiple queries gebruikt. Je mag maar op 1 woord zoeken, dan doet 'ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirrom
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-08-2022
wackmaniac schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:52:
[...]

ZOu je misschien een PM kunnen sturen (of hier gewoon posten) met een stappenplan en de gebruikte bestanden? Want mij lukt het niet. Heb T-Mobile en krijg bij elke dep.sisx en messenger.sis de melding "bestand beschadigd". Dat kan ik mij alleen niet voorstellen, omdat ik wel 4 of 5 verschillende versies heb geprobeerd van verschillende bronnen.
Alhoewel ik je graag wilt helpen is er niets bijzonders te vermelden: zoals ik als zei, heb ik de bestanden gebruikt die Mau_maus boven mijn originele bericht linkt. Deze dus:
Beide bestanden heb ik op het Telefoon geheugen geïnstalleerd en dus NIET op de geheugenkaart.Eerst de dep.sisx en daarna 6141 versie, zoals ze hierboven staan. Een foutmelding heb ik niet gehad en het werkte zo perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:13:
[...]

Ja, waarschijnlijk vind je ts omdat je multiple queries gebruikt. Je mag maar op 1 woord zoeken, dan doet 'ie het wel.
Hij doet het helemaal niet, de flashplayer start wel maar vind geen youtube.swf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Deo_Volente schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 21:54:
[...]

Na wat speurwerk heb ik zelf de oplossing gevonden, het probleem zit hem in de firmware.
Zie hier de oplossing.
Thanx!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
pven schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 19:19:
[...]

Uiteraard heb ik meteen geld gedoneerd aan RotateMe, maar hoe komt die maker er nu achter wat mijn email-adres is? Ik heb dat bij PayPal ingevuld, maar volgens mij gaat dat niet naar de maker.
*subtiele kick*

Iemand?

Thanks @ hieronder! :)

[ Voor 3% gewijzigd door pven op 16-12-2007 10:00 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaat wel naar de maker. Heb geduld!
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:48:
[...]

Hij doet het helemaal niet, de flashplayer start wel maar vind geen youtube.swf.
Plaats 'm in E:\Others.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deo_Volente
  • Laatst online: 31-08 11:11
Las Vegas schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 22:05:
Vriend van me heeft de gewone n95 en ik de 95 8 gb, nadat hij mijn telefoon geinspecteerd had zei hij dat hij het toch jammer vond dat hij hem ook niet gekozen had. Maargoed, je zou gewoon de voor en nadelen naast elkaar moeten leggen om je keuze te maken, niet alleen afgaan op de mening van anderen. Het beste is misschien nog wel gewoon naar de winkel te gaan om ze te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Betere accu valt in het te niet want dankzij de nieuwe firmware heeft de huidige N95 nu ook 20 procent meer power.
Deze winst had de N95 8GB al out-of-the-box en zal niet nog eens 20 procent meer gainen dankzij een betere firmware.
Ik heb het idee dat vele tweaks (o.a demand paging) al in de N95 8GB zaten.
Tot heden heb ik meer dan genoeg aan het dubbele aantal MB's aan ram vrij vergeleken met eerst.
Nog geen "Memory Full" tegen gekomen.

"Beter scherm"?
Ik heb al gelezen van gebruikers met bepaalde applicaties/games de pixels raar "shiften" of dat het scalen van de graphics niet helemaal zuiver gaat.

Verder:
- Multimedia keys in N-GAGE zijn met firmware op te lossen. Dat kan niet anders. Kwestie van software aansturing
- Ik wil mijn geheugen kaart eruit kunnen halen en eventueel ooit een grotere erin kunnen zetten
- Ik kan niet zonder de video editor
- De knoppen onder het beeldscherm zijn voor mij persoonlijk veels te klein geworden

De enige pluspunten die (nog) zie:
- De zwarte kleur
- Betere multimedia toetsen
- Stevige body

[ Voor 22% gewijzigd door Darkwolf_1982 op 16-12-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe ik een filmpje wat ik via een dvd op mijn pc heb gezet op mijn n95 kan afspelen?
Het is een bedrijfsfilmpje maar het is een exe bestand, is dit uberhaupt te converteren?
Hij geeft aan "functie niet ondersteund" als ik het wil openen. via bt op de foon gezet.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 08:48
Sirrom schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:48:
Beide bestanden heb ik op het Telefoon geheugen geïnstalleerd en dus NIET op de geheugenkaart.Eerst de dep.sisx en daarna 6141 versie, zoals ze hierboven staan. Een foutmelding heb ik niet gehad en het werkte zo perfect.
Ik zal eens even bij Nokia aan de bel gaan hangen. Krijg bij beide bestanden weer de melding "bestand beschadigd". Ik kan dan nog niet eens kiezen waar ik de bestanden wil installeren.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
wackmaniac schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:59:
[...]

Ik zal eens even bij Nokia aan de bel gaan hangen. Krijg bij beide bestanden weer de melding "bestand beschadigd". Ik kan dan nog niet eens kiezen waar ik de bestanden wil installeren.
Heeft weinig met nokia te maken. Ik denk eerder dat het bestand op 1 of andere manier verkeerd binnen wordt gehaald bij je met downloaden. Ik zou het is op een andere computer proberen te downloaden.
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:41:
Iemand die weet hoe ik een filmpje wat ik via een dvd op mijn pc heb gezet op mijn n95 kan afspelen?
Het is een bedrijfsfilmpje maar het is een exe bestand, is dit uberhaupt te converteren?
Hij geeft aan "functie niet ondersteund" als ik het wil openen. via bt op de foon gezet.
Alvast bedankt.
Als het een exe file is, dan is het geen DVD-formaat film. Lijkt eerder als een stand-alone player. Van weet ik veel wat, meestal niet (makkelijk) te endoceren.

[ Voor 41% gewijzigd door Mau_Maus op 16-12-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 10:14

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:41:
Alvast bedankt.
Punt 1: Zoek het topic eens door. Dan vind je al genoeg info.
Punt 2: Een exe bestand kun je niet op die telefoon afspelen. Je zal m op een een of andere manier moeten converteren naar mp4.
Pakt dat exe bestand zich niet ergens uit? (waarschijnlijk zit er ook een player in verpakt.)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die dit nog niet hebben gezien:

Symbian Screenplay, het nieuwe User Interface :)
Ik ben benieuwd wanneer ze dit uit gaan brengen.

http://www.youtube.com/watch?v=2E1ehGXKGjk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:35:
[...]

Ik heb ze allen geprobeerd (via Downloaden krijg je 8161) maar helaas, niet meer aan de gang te krijgen i.c.m. een Vodafone SIM. Als ik de SIM er uit haal werken beide versies wel via Wifi of via een KPN SIM.
Hier idem, beide geprobeerd, krijg 'm niet meer aan de gang via vodafone, wel via andere providers en/of wifi. Ik heb vodafone gebeld en ze zouden me hierover terug bellen, tevens zeiden ze dat ze nog geen klachten van anderen hadden gekregen dus ik zou zeggen, iedereen met vodafone en met msn problemen, BELLEN! Maak ze maar gek. :P Ik dacht zelf eerst dat het door de nieuwe firmware kwam maar het kan niet anders dan dat het aan de server van vodafone moet liggen, bewust of onbewust.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:47:

Officiele page:
http://www.symbian.com/symbianos/screenplay/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Mau_Maus schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:24:Heeft weinig met nokia te maken. Ik denk eerder dat het bestand op 1 of andere manier verkeerd binnen wordt gehaald bij je met downloaden. Ik zou het is op een andere computer proberen te downloaden.
Net ff geprobeerd: andere pc, zelfde bron, resultaat hetzelfde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
hoe snel is de batterij ongeveer leeg als je WLAN de hele dag aanstaat?

want heb hier thuis wireless en ga gewoon op inet maar heb ook de ipod touch en als die de hele dag met wifi rondloopt is die leeg alhoewel die batterij wat minder is weet ik niet hoe het zit bij de N95. ik heb hem nu besteld dus hoop hem snel binnen te hebben maar zou fijn zijn als die wat langer als een paar dagen vol houd met netwerk telkens aan hehe.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Is er een mogelijkheid om het geluid zachter dan 10% te zetten? Op mijn N95 8G is 10% soms nog net te veel van het goede, 5% zou net iets beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
fingerhead schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:19:
hoe snel is de batterij ongeveer leeg als je WLAN de hele dag aanstaat?

want heb hier thuis wireless en ga gewoon op inet maar heb ook de ipod touch en als die de hele dag met wifi rondloopt is die leeg alhoewel die batterij wat minder is weet ik niet hoe het zit bij de N95. ik heb hem nu besteld dus hoop hem snel binnen te hebben maar zou fijn zijn als die wat langer als een paar dagen vol houd met netwerk telkens aan hehe.
Ik heb het nooit getest maar weet wel dat als ik per ongeluk vergeten ben te disconnecten van m'n WLAN het batterijniveau naar beneden knalt, dus dagen zonder laden kun je echt vergeten, dat lukt alleen maar als er helemaal niets open staat en er weinig gebruik wordt gemaakt van de N95.
Je lader zul je dagelijks bij de hand moeten houden als je de verbinding met je WLAN open houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
wackmaniac schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:04:
[...]

Net ff geprobeerd: andere pc, zelfde bron, resultaat hetzelfde :?
Raar. Kan me toch echt niet voorstellen dat het door nokia komt. Met anders installs geen problemen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Niet online
Beta 5 van RotateMe is er, voor iedereen te downloaden.

http://www.bysamir.fr/rotateme/

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King_Tech
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-03-2023
Bij mij doet msn het ook niet, heb ook een abbonement bij vodafone.

Maar het rare is, als je msn opnieuw installeert dan kan je de 1e keer wel inloggen en daarna niet meer. Zou het dan toch aan vodafone liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
King_Tech schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:34:
Bij mij doet msn het ook niet, heb ook een abbonement bij vodafone.

Maar het rare is, als je msn opnieuw installeert dan kan je de 1e keer wel inloggen en daarna niet meer. Zou het dan toch aan vodafone liggen?
Het zou kunnen dat hij bij de 1e keer inloggen een soort van code afgeeft op de servers van microsoft zoals Robert Webbe zegt.
Als deze code radom wordt aangemaakt op het moment dat je msn installeerd zou dat een logische verklaring kunnen zijn...
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:47:

Het ziet er intressant uit.

Ik heb alleen even het filmpje bekeken en de site op Symbian maar het klinkt mij meer in de oren alsof het een geheel nieuw OS is. Ik denk dat de software matige aanpassingen zodanig groot zullen zijn dat we hier niet met z`n allen op hoeven te gaan wachten tot het voor de N95 beschikbaar komt om eerlijk te zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door digital-IMEI op 16-12-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook alleen via WLAN op MSN als ik de sim kaart eruit haal. Met sim kaart erin doet ie het niet. Wellicht wordt het over een aantal dagen vanzelf gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Leer lezen!

[ Voor 91% gewijzigd door Ginz op 17-12-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Uhh nee? |:(

klik, sla wel geteld de eerste 14 regels over (dat scheelt weer moeite), daarna zul je nog even 8 regeltjes zelf moeten lezen, lukt dat?

[ Voor 17% gewijzigd door een moderator op 17-12-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 13:39
Toen ik mijn Nokia N95 8GB een weekje had werkte de GPS prima.. Totdat ik een firmware update toepaste waardoor mijn symbian OS engelstalig werd (Nederlands niet beschikbaar).

Elke keer als ik nu mijn huidige GPS positie wil tracken (keyboard uitgeschoven, omhoog gericht buiten in een open plek) blijven de lampjes rechtsonder geelkleurig.. Bij satalite info staat alles redelijk hoog... iemand enig idee hoe dit komt ?

[ Voor 9% gewijzigd door Faloude op 16-12-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Proletarius schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:17:
Toen ik mijn Nokia N95 8GB een weekje had werkte de GPS prima.. Totdat ik een firmware update toepaste waardoor mijn symbian OS engelstalig werd (Nederlands niet beschikbaar).

Elke keer als ik nu mijn huidige GPS positie wil tracken (keyboard uitgeschoven, omhoog gericht buiten in een open plek) blijven de lampjes rechtsonder geelkleurig.. Bij satalite info staat alles redelijk hoog... iemand enig idee hoe dit komt ?
Dan heeft ie nog geen lock. Laat hem een keertje lang liggen. Heb je A-GPS aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:58:
[...]

Uhh nee? |:(

klik, sla wel geteld de eerste 14 regels over (dat scheelt weer moeite), daarna zul je nog even 8 regeltjes zelf moeten lezen, lukt dat?
Misschien is het handig dat jij de startpost aanpast en dit gesloten topic (al dik een maand) gewoon verwijdert voordat je zo agressief reageert. Deze is al sinds 7 november op slot gozert. Daarnaast zou het je sieren wat normaler te reageren zonder stupide smilies. Het is een normale request en om 85.000 posts door te lezen is niet te doen. (en nee, de search is hier al sinds 1999 ruk, trust me).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:47:
[...]

Misschien is het handig dat jij de startpost aanpast en dit gesloten topic (al dik een maand) gewoon verwijdert voordat je zo agressief reageert. Deze is al sinds 7 november op slot gozert. Daarnaast zou het je sieren wat normaler te reageren zonder stupide smilies. Het is een normale request en om 85.000 posts door te lezen is niet te doen. (en nee, de search is hier al sinds 1999 ruk, trust me).
Misschien niet even vriendelijk, maar anders zit dit topic vol met dit soort requests. In de SP staat duidelijk hoe je het zelf kan doen. En welke mensen bereid zijn certificaten te maken en voor je te signen. Ookal is dat topic gesloten, staan toch dingen in die je eventueel kan helpen. En met de search vind ik persoonlijk niet mis, maar je mag toch wel verwachten dat een startpost standaard wordt gelezen op zijn minst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:54:
[...]

Misschien niet even vriendelijk, maar anders zit dit topic vol met dit soort requests. In de SP staat duidelijk hoe je het zelf kan doen. En welke mensen bereid zijn certificaten te maken en voor je te signen. Ookal is dat topic gesloten, staan toch dingen in die je eventueel kan helpen. En met de search vind ik persoonlijk niet mis, maar je mag toch wel verwachten dat een startpost standaard wordt gelezen op zijn minst.
Agreed, maar daar heeft niemand meer wat aan. Ik loop hier al ruim 8 jaar rond and trust me, de search was, is en blijft redelijk kalote. Dan druk ik het nog zwak uit. ;)

Wat ik wil zeggen is dat veel nieuwe enthousiaste N95-gebruikers hier terecht komen en dan zo'n bot antwoord krijgen. Enigzins terecht maar een leuk antwoord is het niet.

* Als wij alle nieuw N95-gebruikers liefdevol moeten behandelen, dan krijg we hier een stortvloed van simpele vraagjes. Dat willen we niet, dus verwachten we hier bepaalde dingen van posters. (dat zou je na 8 jaar aanwezigheid toch wel moeten weten). En als er dan weer iemand is die denk hier zijn helpdesk vraag beantwoord te krijgen, dan kan je een bot antwoord verwachten.

Goed? Nee. Logisch? Ja!

[ Voor 18% gewijzigd door een moderator op 17-12-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Warm Graphite met productcode: 0546669.
Als ik via NSU wil updaten krijg ik de melding dat er geen update is en dat mijn frimware 12.0.013 actueel is. Hoe kan ik updaten naar v20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 09:38:
[...]

Dat gaat wel naar de maker. Heb geduld!

[...]

Plaats 'm in E:\Others.
Dat was het, dank je wel! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand niet een goede mirc voor nokia n95 heb er eentje gehad maar ben hem kwijt en kan niet meer op de naam komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:04:
Ik heb een Warm Graphite met productcode: 0546669.
Als ik via NSU wil updaten krijg ik de melding dat er geen update is en dat mijn frimware 12.0.013 actueel is. Hoe kan ik updaten naar v20?
Productcode veranderen op eigen risico of wachten tot er wel een update komt voor jouw productcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 14:35
Ik heb zojuist mijn N95 8GB besteld via gsmweb.nl. Ik heb er nog wel een vraag over. Hoe zit het met het gebruik van quickpoint en powerpoints die je op je PC hebt gemaakt? Kan je het gewoon fatsoenlijk op je scherm krijgen? Hoe werkt dit i.c.m. de tv-out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:00:
[...]

Agreed, maar daar heeft niemand meer wat aan. Ik loop hier al ruim 8 jaar rond and trust me, de search was, is en blijft redelijk kalote. Dan druk ik het nog zwak uit. ;)

Wat ik wil zeggen is dat veel nieuwe enthousiaste N95-gebruikers hier terecht komen en dan zo'n bot antwoord krijgen. Enigzins terecht maar een leuk antwoord is het niet.
Naja ik vind de search prima werken, dat is persoonlijk. Naja die 'enthousiaste' gebruikers moeten anders naar de N95 hyves pagina gaan ofzo, want als het al te moeilijk is om de startpost te lezen... En dat klinkt best lullig, maar als de sp lezen al teveel is, dan heb ik ook zoiets van ga lekker heen. Betekend niet dat ik het erg vind als er meer gebruikers komen ofzo. Maar beetje moeite doen lijkt me wel logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:16:
weet iemand niet een goede mirc voor nokia n95 heb er eentje gehad maar ben hem kwijt en kan niet meer op de naam komen
Wireless IRC?
mIRGGI?

Als ie hier bij zit, was dat 10 sec google tijd...

[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 16-12-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem, ik heb een branded toestel van vodafone. nou heb ik de telefoon geupdate.
maar nu is hij engels. er zit geen nederlandse taal meer op! :? En alles is in vodafone look.
hoe kan ik alles weer terug krijgen, of naar normale look en in nederlandse taal.

alvast hartelijk dank voor de reacties!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

robertwebbe schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:28:
[...]

Dat verwachtte ik al. Blijkbaar staat Vodafone NL dus op de blacklist, bewust of onbewust...

Verder kreeg ik ondertussen nog de volgende tip van een collega betreffende dit probleem:
Als alternatief kan men wel Nimbuzz gebruiken. Met dit programma is het ook mogelijk om te msnen, ook via Vodafone. Deze is gewoon gratis te downloaden.
http://www.nimbuzz.com/

Een ander gratis alternatief is eBuddy Mobile Messenger;
http://www.ebuddy.com/mobilebeta/.

Vind zelf Agile Messenger erg fijn werken, alleen deze is niet gratis.
http://www.agilemobile.com/
Robert ik heb altijd veel aan je tips. Ook bij deze want msn werkt niet icm Vodafone...zucht

Bedankt!!! Ik gebruik ebuddy niet meer want ik wordt er na een aantal minuten afgegooid, ik probeer nimbuzz nu.

Robert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:03:
ik heb een probleem, ik heb een branded toestel van vodafone. nou heb ik de telefoon geupdate.
maar nu is hij engels. er zit geen nederlandse taal meer op! :? En alles is in vodafone look.
hoe kan ik alles weer terug krijgen, of naar normale look en in nederlandse taal.

alvast hartelijk dank voor de reacties!!!
Ja terug gaan naar de leverancier en melden. Of zelf productcode veranderen op eigen risico.

Als die branded is, had ie al die tijd al die software en look moeten hebben van Vodafoon. Heb je zelf nooit productcode veranderd? Anders heb je kans dat je leverancier het een keer heeft veranderd. Upgedate en vervolgens weer de productcode terug veranderd.

[ Voor 20% gewijzigd door Mau_Maus op 16-12-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Ik probeerde net me toestel te updaten, maar dan zegt het venster dat er geen nieuwere versie beschikbaar is?
Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/7971/softwareversien95yn6.jpg
Als ik in de TS kijk zijn er wel nieuwere?
1. V10.0.018
2. V11.0.026 (Release date: 30-04-2007)
3. V12.0.013 (Release date: 06-07-2007)
4. V20.0.015 (Release date: 26-11-2007)

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
UgotHeinzzd schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:14:
Ik probeerde net me toestel te updaten, maar dan zegt het venster dat er geen nieuwere versie beschikbaar is?
[afbeelding]
Als ik in de TS kijk zijn er wel nieuwere?
1. V10.0.018
2. V11.0.026 (Release date: 30-04-2007)
3. V12.0.013 (Release date: 06-07-2007)
4. V20.0.015 (Release date: 26-11-2007)
Zucht.. je hebt een 8gb... daar is de nieuwste v11, maar nog niet voor jouw productcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Mau_Maus schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:16:
[...]

Zucht.. je hebt een 8gb... daar is de nieuwste v11, maar nog niet voor jouw productcode
Zucht,.. neem het me niet kwalijk hoor zag er zo 1,2,3 niet iets over staan.

offtopic:
Als je niet wilt reageren of dit met tegenzin doet,..doe het dan gewoon niet.

@ hieronder of jij moest eens leren tot 10 te tellen ;)
Over de sp misschien een nog duidelijkere onderscheid maken tussen de twee N95 versies.
aangezien ik die weldegelijk gelezen heb dus scheer niet gelijk iedereen over een kam

[ Voor 23% gewijzigd door UgotHeinzzd op 16-12-2007 21:37 ]

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
UgotHeinzzd schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:23:
[...]

offtopic:
Als je niet wilt reageren of dit met tegenzin doet,..doe het dan gewoon niet
Daarom misschien tot 10 tellen voortaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
UgotHeinzzd schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:23:
[...]

offtopic:
Als je niet wilt reageren of dit met tegenzin doet,..doe het dan gewoon niet
OK dit is geen flame of wat dan ook maar op deze pagina zijn nu 3 a 4 gevalletjes simpel ontstaan doordat mensen totaal niet in de startpost kijken of iets niet zien staan.

Wat is er niet duidelijk aan de sp en wat kan er aan verbeterd worden? Ik hoop komende week de startpost weer eens grondig te kunnen updaten en als er behoefte is aan verandering doe ik dat!

Ga nu alleen het forum niet helemaal vol spammen maar als je info voor de sp hebt zet me dat dan op de mail aub: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/162136/FFFFFF/5C5850

[ Voor 8% gewijzigd door digital-IMEI op 16-12-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist nieuwe muziek overgepompt naar m'n N95 (oude verwijderd). Alleen nu blijven alle namen van de artiesten staan in de lijst artiesten en albums in de N95 zelf. Als ik deze probeer te verwijderen op de telefoon dan krijg ik de melding: Functie wordt niet ondersteund.

Iemand enig idee? Kan deze 'tags' ook niet terugvinden op de geheugenkaart zelf.

-edit-

In de lijst componisten staan er ook 3 die ik niet wegkrijg :|

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:54:
Ik heb zojuist nieuwe muziek overgepompt naar m'n N95 (oude verwijderd). Alleen nu blijven alle namen van de artiesten staan in de lijst artiesten en albums in de N95 zelf. Als ik deze probeer te verwijderen op de telefoon dan krijg ik de melding: Functie wordt niet ondersteund.

Iemand enig idee? Kan deze 'tags' ook niet terugvinden op de geheugenkaart zelf.

-edit-

In de lijst componisten staan er ook 3 die ik niet wegkrijg :|
Oplossing:

Deo-Volente op pagina 217 van dit topic
Mau_Maus schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:26:
[...]

Daarom misschien tot 10 tellen voortaan ;)
om het even voor hem "op te nemen". In de SP staat bij de indeling van de Nokia N95 8GB een link naar de Firmware versies, maar als je daar op klikt stuurt íe je naar de firmware versies van de gewone N95. Én er staan nota bene ook nog plaatjes van de 8GB vessie bij. ik kan begrijpen dat dat verwarrend is.

Verder ben ik het zeker wel eens dat mensen véél te weinig zelf research doen.

[ Voor 28% gewijzigd door PGB83 op 16-12-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peabz21 schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:57:
[...]

Oplossing:

Deo-Volente op pagina 217 van dit topic

[...]

om het even voor hem "op te nemen". In de SP staat bij de indeling van de Nokia N95 8GB een link naar de Firmware versies, maar als je daar op klikt stuurt íe je naar de firmware versies van de gewone N95. Én er staan nota bene ook nog plaatjes van de 8GB vessie bij. ik kan begrijpen dat dat verwarrend is.

Verder ben ik het zeker wel eens dat mensen véél te weinig zelf research doen.
Dude! O+

Thank you so much :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:17:
[...]

Hier idem, beide geprobeerd, krijg 'm niet meer aan de gang via vodafone, wel via andere providers en/of wifi. Ik heb vodafone gebeld en ze zouden me hierover terug bellen, tevens zeiden ze dat ze nog geen klachten van anderen hadden gekregen dus ik zou zeggen, iedereen met vodafone en met msn problemen, BELLEN! Maak ze maar gek. :P Ik dacht zelf eerst dat het door de nieuwe firmware kwam maar het kan niet anders dan dat het aan de server van vodafone moet liggen, bewust of onbewust.
Heb ik ook Vodafone -> kan niet op msn.
Op zich geen probleem nu (maak er momenteel niet gebruik van in de trein wegens tentamens) maar over een week pak ik m'n sociale leven weer op en dan is het altijd handig!! Dus ik ga zekers bellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertRedCap schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:04:
[...]

Robert ik heb altijd veel aan je tips. Ook bij deze want msn werkt niet icm Vodafone...zucht

Bedankt!!! Ik gebruik ebuddy niet meer want ik wordt er na een aantal minuten afgegooid, ik probeer nimbuzz nu.

Robert
deze mail kreeg ik van vodafone

Geachte heer xxxxxxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail. De reden dat dit niet meer werkt komt door een storing bij MSN. Vodafone kan hier niks aan doen, wij hebben begrepen dat MSN alles eraan doet omdeze storing zo snel mogelijk te verhelpen.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via tele .... bladiebla etc...

Met vriendelijke groet,
Richard Hupkens
Vodafone Klantenservice

vind het wel heeeeel toevallig dat msn er mee stopt
net terwijl vodafone een betaalde versie van vodafone mobile messenger uitbrengt
die alleen te downloaden is als je je blox aanzet
en verplichtingen en/of 17 eurocent per 15 min msn etc etc

catch my drift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

nimbuzz werkt prima!

veel opties en ik wordt er niet uitgegooid bij vodafone.ook prettig is dat er een ander signaalgleuid is, dan herkent niet iedereen de messenger tune...hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57
Na zoeken in de startpost over problemen met wifi verbindingen (met de melding: Web: geen reactie van gateway), kwam ik uit bij de router settings, op je pc. Echter word ik hier niet zo wijs uit! Want een speciaal router menuutje vind ik niet.
Ik heb dat hele verhaal met dat stabiele Wlanverbindingspowermanagement geneuzel ook gedaan, maar geen resultaat.

Mijn Wlan deed het trouwens wel thuis, zonder problemen! Aan de computer is niks veranderd, ik weet niet meer of de problemen zijn gekomen na een SW update, of omdat rotateme erop is gezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:12:
[...]
Het ziet er intressant uit.

Ik heb alleen even het filmpje bekeken en de site op Symbian maar het klinkt mij meer in de oren alsof het een geheel nieuw OS is. Ik denk dat de software matige aanpassingen zodanig groot zullen zijn dat we hier niet met z`n allen op hoeven te gaan wachten tot het voor de N95 beschikbaar komt om eerlijk te zijn.
Ik denk dat het wel goed mogelijk word voor de N95, het is natuurlijk wel iets zwaarder, maar toch, je moet niet vergeten wat de N95 kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ik kan R66 niet activeren omdat de url waar je het moet doen op internet niet bestaat nl. www.60.com/activation. Weet iemand ietys anders?
Ik heb wel een N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:33:
Hallo,
Ik kan R66 niet activeren omdat de url waar je het moet doen op internet niet bestaat nl. www.60.com/activation. Weet iemand ietys anders?
Ik heb wel een N95
Dit heb je ook al hier gevraagd en daar is ook al antwoord op gegeven, dus ik begrijp niet helemaal waarom je hier nu dezelfde vraag stelt.

Gewoon contact opnemen met Route66 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:30:
[...]

Menu>Galerij>Afb&Video>Opties>Albums>Naar album>Nieuw Album>OK

Suc6 ;)
Zodra ik hier ben
Menu>Galerij>Afb&Video>Opties> zie ik alleen help & afsluiten.
helaas staat het maken van een nieuw album er niet bij :(

N95 met v20 firmware...

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:20:
[...]

Zodra ik hier ben

N95 met v20 firmware...
Vaag, ik draai nog op V12, misschien dat het daardoor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Mau_Maus schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:52:
[...]

Raar. Kan me toch echt niet voorstellen dat het door nokia komt. Met anders installs geen problemen dus?
Andere installs geen enkel probleem. Vind het ook wat aan de ongewone kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:20:
[...]

Zodra ik hier ben

N95 met v20 firmware...
Je moet 1 nivo dieper gaan: ga IN Afb & video en dan Opties, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:23:
[...]

Je moet 1 nivo dieper gaan: ga IN Afb & video en dan Opties, etc.
In beide "dieptes" van het menu heb ik het.
zodra ik "erin ga" zie ik staan; geen afbeeldingen of video's

opties terug

druk ik op opties, help en afsluiten. meer niet

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:33:
Hallo,
Ik heb wel een N95
Het is ook 66 en geen 60. Waarschijnlijk heb je redirect uitstaan door 1 of ander iets. Hij gaat dan naar:
http://www.getactivationkey.com/ automatisch. Maar als je contact had opgenomen met Route66 was het allang voor je opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:22

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:12:
[...]
deze mail kreeg ik van vodafone

Geachte heer xxxxxxx,

Hartelijk dank voor uw e-mail. De reden dat dit niet meer werkt komt door een storing bij MSN. Vodafone kan hier niks aan doen, wij hebben begrepen dat MSN alles eraan doet omdeze storing zo snel mogelijk te verhelpen.

Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via tele .... bladiebla etc...

Met vriendelijke groet,
Richard Hupkens
Vodafone Klantenservice

vind het wel heeeeel toevallig dat msn er mee stopt
net terwijl vodafone een betaalde versie van vodafone mobile messenger uitbrengt
die alleen te downloaden is als je je blox aanzet
en verplichtingen en/of 17 eurocent per 15 min msn etc etc

catch my drift
Ik heb het inmiddels bij mijn contactpersoon van Microsoft Nederland uitstaan, ik hoop snel antwoord te krijgen. Ook heb ik vanmorgen Vodafone nog eens gebeld en me laten doorverbinden naar de afdeling data service. Ze erkennen inmiddels het probleem en meldden (net zoals hierboven is beschreven) dat het probleem door Microsoft opgelost dient te worden.

Als het inderdaad zo is dat je "verplicht" bent om de (duur) betaalde Vodafone versie te gebruiken dan heb ik nog een ander persoon bij Vodafone. Ik ken hem vanuit de Nederlandse OMI (Open Mobiel Internet) groep, hij is verantwoordelijk dat Vodafone in Nederland het mobiel internet open zet. Dit lijkt me dan een aardige opdracht voor hem. En mocht hij worden teruggefloten (internationaal ofzo), dan kunnen we wellicht toch even zoeken of we via een andere proxy kunnen surfen? Dan maken we een apart toegangspunt aan "Vodafone Messenger" waarin we welliswaar de APN live.vodafone.com (of zakelijke gebruikers office.vodafone.nl) gebruiken maar een andere proxy dan Vodafone (192.168.251.150:8799). Volgens mij kun je die proxyservers die je anoniem maken ook gewoon via je mobiel gebruiken. Ik heb er nu even geen tijd voor om het te proberen, wellicht is er een andere tweakert die het even kan testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 13:18
Aangezien mensen anderen wel eens software voor hun N95 laten ´signen´: Volgens dit artikel is het geheim houden van je IMEI verstandig. In hoeverre is dit ook (echt) zo voor klanten van NL-telco´s?

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
robertwebbe schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:47:
[...]

Als het inderdaad zo is dat je "verplicht" bent om de (duur) betaalde Vodafone versie te gebruiken dan heb ik nog een ander persoon bij Vodafone. Ik ken hem vanuit de Nederlandse OMI (Open Mobiel Internet) groep, hij is verantwoordelijk dat Vodafone in Nederland het mobiel internet open zet. Dit lijkt me dan een aardige opdracht voor hem. En mocht hij worden teruggefloten (internationaal ofzo), dan kunnen we wellicht toch even zoeken of we via een andere proxy kunnen surfen? Dan maken we een apart toegangspunt aan "Vodafone Messenger" waarin we welliswaar de APN live.vodafone.com (of zakelijke gebruikers office.vodafone.nl) gebruiken maar een andere proxy dan Vodafone (192.168.251.150:8799). Volgens mij kun je die proxyservers die je anoniem maken ook gewoon via je mobiel gebruiken. Ik heb er nu even geen tijd voor om het te proberen, wellicht is er een andere tweakert die het even kan testen?
Kun je ze niet pakken ergens op hun voorwaarden? Ze bieden 'internet' aan, en ik kan me dan nog voorstellen dat ze sommige poorten dichtgooien vanwege te groot risico van misbruik (poort 25 bijvoorbeeld. Hoewel.. spammen met je mobiel? :D)
MSN is ook onderdeel van 'internet', en als dat niet mogelijk blijkt, dan zijn ze in gebreke; ze leveren niet de dienst ('internet') die ze claimen.

Vote with your money. Neem een andere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
TweakMij schreef op maandag 17 december 2007 @ 10:50:
Aangezien mensen anderen wel eens software voor hun N95 laten ´signen´: Volgens dit artikel is het geheim houden van je IMEI verstandig. In hoeverre is dit ook (echt) zo voor klanten van NL-telco´s?
Via niet erkende instanties wel ja. Mensen kunnen imei's laten blokkeren, maar zoiets als symbiansigned is wel te vertrouwen, maar het publiekelijk in forums zetten is niet handig nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
Mau_Maus schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:36:
[...]

Dan heeft ie nog geen lock. Laat hem een keertje lang liggen. Heb je A-GPS aan?
Geen idee :P Ik zie het nergens staan bij settings..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:32
Heeft iemand al eens meegemaakt dat het display 'vanuit het niets' allerlei barsten laat zien en ook niet meer bruikbaar is? Dit gebeurde mij nl. eergisteren.
De enige reden die ik kan bedenken is temperatuurverschil. Ik heb een eindje moeten fietsen door de vrieskou met de n95 in mijn broekzak. Ik kom binnen in de (erg) warme kroeg, bestel wat drinken en hoor even later dat ik een smsje krijg. Pak míjn telefoon en zo zag mijn display eruit:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2140/2117801002_d912ef30d7.jpg?v=0

Het lijkt alsof iemand er met een hamer of iets dergelijks op geslagen heeft, dit is uiteraard niet het geval. Ook is de n95 niet gevallen.

Weet iemand hoe dit zal worden afgehandeld i.v.m garantie? Hoewel ik er al redelijk zeker van ben dat de kosten voor eigen rekening gaan komen. En zal de hele slider vervangen worden, iemand ervaring of dit een erg duur grapje gaat worden?

Edit: deze telefoon is een week na release in Nederland gekocht, waarbij wellicht meer van zulke problemen bekend zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door marcelcee op 17-12-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
Haal die foto weg! :'( Verschrikkelijk om te zien.. Niet iedereen heeft een sterke maag verdomme ;(

[ Voor 34% gewijzigd door Faloude op 17-12-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:32
Proletarius schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:10:
Haal die foto weg! :'( Verschrikkelijk om te zien.. Niet iedereen heeft een sterke maag verdomme ;(
Ik ben er ook wel een beetje ziek van ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 13:50

DFS

ceelcoumans schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
Heeft iemand al eens meegemaakt dat het display 'vanuit het niets' allerlei barsten laat zien en ook niet meer bruikbaar is? Dit gebeurde mij nl. eergisteren.
De enige reden die ik kan bedenken is temperatuurverschil. Ik heb een eindje moeten fietsen door de vrieskou met de n95 in mijn broekzak. Ik kom binnen in de (erg) warme kroeg, bestel wat drinken en hoor even later dat ik een smsje krijg. Pak míjn telefoon en zo zag mijn display eruit:

[afbeelding]

Het lijkt alsof iemand er met een hamer of iets dergelijks op geslagen heeft, dit is uiteraard niet het geval. Ook is de n95 niet gevallen.

Weet iemand hoe dit zal worden afgehandeld i.v.m garantie? Hoewel ik er al redelijk zeker van ben dat de kosten voor eigen rekening gaan komen. En zal de hele slider vervangen worden, iemand ervaring of dit een erg duur grapje gaat worden?

Edit: deze telefoon is een week na release in Nederland gekocht, waarbij wellicht meer van zulke problemen bekend zijn?
zal wel niet heel goedkoop zijn.
Wel apart dat ik hier een keer gelezen heb dat een medewerker van een nokia sevice point had gezegd dat er naast het bekende probleem van de slider hij verwachtte dat er ook problemen/klachten gingen komen over het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online

[afbeelding]

Of probeer het zelf. De display is ongeveer tussen 50 en 80 euro... op internet dan.

http://www.mobilestunter....igineel-Nokia-N95-display

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Op ebay http://cgi.benl.ebay.be/G...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij heeft dit een maand of 4 geleden gehad, tenminste hij had zijn n95 op tafel gelegd en kwam 15 minuten later terug en zijn scherm was ook gebarsten. Helaas heeft hij de reparatie zelf moeten betalen a 150 euro.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik zelf heb het nooit zo op ebay, en je hebt toch ook echt een torx 5 nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:24:
[...]

Of probeer het zelf. De display is ongeveer tussen 50 en 80 euro... op internet dan.

http://www.mobilestunter....igineel-Nokia-N95-display
Ja en dan zoek je op youtube op n95 (dis)assembly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:34:
[...]

Ja en dan zoek je op youtube op n95 (dis)assembly :)
Hoeft niet te zoeken. Filmpje staat erbij gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Mau_Maus schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:33:
[...]

Ik zelf heb het nooit zo op ebay, en je hebt toch ook echt een torx 5 nodig...
Ik ga der ook 1 bestellen via ebay, die powersellers kan je rustig vertrouwen.
eBay & paypal betalen je gewoon je geld terug ook als het fout is gelopen om wat voor reden dan ook.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer alleen het scherm stuk is kan je dit zelf repareren , mits je geen 2 linker handen hebt :? . Ik heb display's op bekende veiling site's gezien voor rond de 20 GBP + 5 GBP verzendkosten ( ong. €37,50 inc verz. kosten). Volgens mij is dit een koopje, originele Nokia lcd display voor maar 25 GBP. :*)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
http://www.bysamir.fr/shutup/

Bestaat nu. Echt verschikkelijk filmpje :P

[ Voor 27% gewijzigd door Mau_Maus op 17-12-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Rotateme (meest recente beta) doet wat raar bij mij. Regelmatig gebeurt het dat het roteren niet werkt; dan moet ik eerst even Rotateme activeren (niet starten, want hij draait al waarna het weer naar behoren werkt. Het lijkt er op dat dit met het vergrendelen van het toetsenbord samen hangt.

Iemand soortgelijke ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha grappig filmpje, goed bedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
pven schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:56:
Rotateme (meest recente beta) doet wat raar bij mij. Regelmatig gebeurt het dat het roteren niet werkt; dan moet ik eerst even Rotateme activeren (niet starten, want hij draait al waarna het weer naar behoren werkt. Het lijkt er op dat dit met het vergrendelen van het toetsenbord samen hangt.

Iemand soortgelijke ervaringen?
Probeer bij opties:
Inactivity Delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 24-09 16:14

[afbeelding]

Doet ook hier zeer aan mijn ogen maaruh je zegt dat je fietste?
Iedereen weet dat de N95-1 serie een zachte scherm heeft, vergelijkbaar aan de LCD t.o.v. de 8Gb versie. Dus mijn theorie is dat ie met zijn scherm naar zijn been in broekzak gezeten heeft en dat er tijdens het fietsen druk op toestel is uitgeoefend en dus je scherm naar de klote heeft geholpen.
Ik heb zelf ook al eens toestel in broekzak gehad maar het verschilt echt per broek welke "veilig" voor je toestel is en welke niet.
Mij zul je iig niet vaak met toestel in broekzak lopen, elke keer heb ik het idee dat ik zelfde resultaat als jij heb als ik hem eruit pak.
De temperatuurs verschillen lijkt me sterk dan verwacht ik eerder vocht in display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ik mag toch hopen dat het dragen van een N95 in een broekzak ook onder 'normaal gebruik' valt, en niet dat-ie daardoor scheurt/barst e.d. Een telefoon moet toch ontworpen zijn om tegen een stootje te kunnen. Dat een tik met een puntig iets op de display fatal zal zijn kan ik nog inkomen, hoewel ik de bescherming van de display op de N95 idd wel minimaal vind ogen..
Pagina: 1 ... 55 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.