Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.805 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Sjengcity schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:31:
[...]

Kijk even in de startpost onder PS3 Video 9
wat werkt beter die van clonedvdmobiel of doe ps 9 video

heb nu devolledige versie van clonedvdmobile op pc staan.

En als je het met een van bovenstaande programma;s heb gedaan kan je het dan via gegevenoverdracht kopieeren of moet jet het via nokia video manager doen???

alvast bedankt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 20:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:59:
Als ik me wil registreren bij de N-Gage site krijg ik geen mail toegestuurd om de account te activeren, iemand anders wel succesvol? en zo ja hoe 8)7
[afbeelding] [afbeelding]
werkt perfect bij me :) probeer eens opnieuw...

Verwijderd

Ik zou het ding pas echt perfect vinden als ie ook (net als m'n oude Qtek 9100) qwerty toetsenbordje had.. Weet iemand toevallig of er ook plannen in deze richting zijn?

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 07:17
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:41:
Ik zou het ding pas echt perfect vinden als ie ook (net als m'n oude Qtek 9100) qwerty toetsenbordje had.. Weet iemand toevallig of er ook plannen in deze richting zijn?
Morgen komt de N95 uit met full qwerty toetsenbord :+

Nee, maar is een bluetooth toetsenbordje niets? :)

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
chapie schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:55:
[...]

Morgen komt de N95 uit met full qwerty toetsenbord :+

Nee, maar is een bluetooth toetsenbordje niets? :)
Haha zo één met laserstralen

Afbeeldingslocatie: http://mytreo.net/archives/images/2006/09/put5.gif

Die is über!

• Chasin
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-09 23:37
Vanmiddag heb ik al mijn inbox berichten die op mijn N95 zaten gekopieerd naar mijn computer.
Daarna heb ik nieuwe firmware op mijn N95 gezet. Mijn vraag is, hoe krijg ik mijn berichten weer in mijn inbox? Als ik kopieer en dan plakken doe, lukt dat niet.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :)

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:53
Chasin schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:18:
Vanmiddag heb ik al mijn inbox berichten die op mijn N95 zaten gekopieerd naar mijn computer.
Daarna heb ik nieuwe firmware op mijn N95 gezet. Mijn vraag is, hoe krijg ik mijn berichten weer in mijn inbox? Als ik kopieer en dan plakken doe, lukt dat niet.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :)
Niet ;)

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
Deo_Volente schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:18:
Ik heb sinds kort ook een N95 8gb, bevalt me super, zit alleen nog te twijfelen over welke navigatie. Maar heb een andere vraag, hoe krijg ik die meuk die er al op stond eraf? (zoals die albums om een beter overzicht te krijgen)

Ik doe het volgende:

Muziekspeler -> Muziek -> Albums -> Selecteer "ATMOS-CD214A_Twenty something songs" OPTIES -> Verwijderen -> Ja

Melding : Algemeen! Functie wordt niet ondersteund.

Iemand een oplossing?
zit hier precies met hetzelfde probleem, in eerste instantie wilde ik die tag even opschonen (gewoon twenty something songs noemen) maar toen bleef die map gewoon staan, en verwijderen wilde niet lukken.
als je inmiddels een oplossing hebt gevonden, laat het nog even weten, daar zou ik erg blij mee zijn!
(ps. ook hier icm n95 8gb)

Verwijderd

Heeft iemand ook problemen met inloggen via Windows Live Messenger op de N95 (8GB) ??
Ik heb deze gisteren geïnstalleerd en toen werkte het nog perfect (na een aantal keren proberen).

Vandaag probeerde ik weer in te loggen, maar telkens krijg ik bericht: "Messenger is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw." Ik kreeg dit bericht de hele dag al. Zowel met internet via vodafone live als via wifi.

Iemand enig idee?

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
efgeha schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:53:
[...]

Er valt niets te downloaden voor de N95 (althans nu nog niet) op zijn site, je hebt de versie voor UIQ gedownload, met touchscreens dus, en dat gaat niet werken.
Even geduld nog, zoals iedereen die nog niet doneerde moet hebben.....

je moet btw eerst een accelerometerplugin installeren voor alle software die de sensor wil gebruiken.

edit: Mau-Maus was me voor.......
edit2: Businka kan gelijk hebben, de oude rotateme 1.2 was wel voor s60, maar diende handmatig bediend te worden, dwz met het indrukken van een toets....
als dat zo is.... my bad |:(
efgeha, er valt idd niets te downloaden van zijn site, ik heb hem dan ook van http://www.symbian-freeware.com geplukt, en hij is idd voor 3rd edition phones.
Hij installeert prima, start ook prima op, alleen doet niets. Helaas ook niet nadat ik accelerometer heb geinstalleerd(thanx for the tip BTW), iedereen spreekt hier van RotateMe v2.0 maar ik kan hem nergens vinden.
Of ben ik nu in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:39:
Heeft iemand ook problemen met inloggen via Windows Live Messenger op de N95 (8GB) ??
Ik heb deze gisteren geïnstalleerd en toen werkte het nog perfect (na een aantal keren proberen).

Vandaag probeerde ik weer in te loggen, maar telkens krijg ik bericht: "Messenger is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw." Ik kreeg dit bericht de hele dag al. Zowel met internet via vodafone live als via wifi.
Ik heb nu al 2 keer gepost dat ik het zelfde heb als er een app draait die de verbinding ook gebruikt maar blijkbaar worden mijn posts steeds weggehaald dus dit is mijn laatste poging. Sluit alle apps af die verbinding hebben en meld je dan aan bij msn daarna kan je evt weer andere app starten

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nix op achtergrond draaien, maar ik krijg wel telkens deze melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee dat heb ik ook live messenger werkte tot een dag geleden perfect

nu doetieut niet meer

ook alle aps die de vodafone live verbinding gebruiken uitgezet
telefoon ge reboot
niets helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraag van iemand met weinig (totaal geen) ervaring met symbian
ik wil signen!!!!!!!!!

ik ben naar symbian signed gegaan en ik heb her en der alle progjes gedownload
bij de site kan ik niet registreren
met mijn email adres

een hoop toestanden allemaal
ik denk dat het bin sign progje en het devcertrequest progje goed werken ik heb alleen alle bestanden niet die je dan via die site zou moeten krijgen

Neem daarvoor dan de juiste stappen. Dit is in ieder geval niet de juiste

[ Voor 15% gewijzigd door Ginz op 14-12-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 04:22:
ff een vraag van iemand met weinig (totaal geen) ervaring met symbian
ik wil signen!!!!!!!!!

ik ben naar symbian signed gegaan en ik heb her en der alle progjes gedownload
bij de site kan ik niet registreren
met mijn email adres

een hoop toestanden allemaal
ik denk dat het bin sign progje en het devcertrequest progje goed werken ik heb alleen alle bestanden niet die je dan via die site zou moeten krijgen
Staat in de startpost klik hier :O

registreren bij NGage lukt nog steeds niet (2e keer), gebruik een .nl email adres, krijg geen activatie email toegestuurd 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 14-12-2007 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moggel

k denk dat je live instellingen niet goed staan :)

Als je een n95 hebt moet je bij je instellingen onder netwerk kijken of die op dual mode staat en bij de flashplayer opties of daar de proxy instellingen ingesteld staan.

Ps ik doe het nu uit mijn hoofd, dus als het niet klpt dan hoor of lees ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
goeiemoggul :|

heb hem ook besteld :D
bij 2call.nl dus hopelijk heb ik hem snel binnen hij was op voorraad enzo dus ben benieuwd :D

Ik ben erg blij voor je, serieus! Maar, misschien ten overvloede, het is niet nodig om morgen te posten dat de postbode onderweg is, daarna dat je er niet was en nog een post met dat je `m eindelijk hebt. Als iedereen dat gaat doen, krijgen we hier een TPG ($insert andere pakketbezorgdienst) Track & Trace website.

[ Voor 56% gewijzigd door Ginz op 14-12-2007 11:43 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Mensen ik blijf problemen houden met mijn N95. Volgens de ontwikkelaars in Finland zit het probleem hem in het netwerk van KPN. De software van de N95 kan daar kennelijk niet goed mee overweg.

Problemen die ik ondervind:
Ik zit veel in de auto en bel daar dan ook vaak
  • Wegvallende verbindingen (Waarschijnlijk bij switchen GSM --> 3G oid.)
  • Verkeerde toon als ik iemand in de wacht zet (lijkt sterk op een verbinding verbroken toon)
  • Als gevolg van de wegvallende verbinding denkt mijn carkit (parrot) dat het gesprek afgelopen is en hem van mute afgooit. Maar als deze dan toch weer terug komt is de verbinding al gaar. Mega echo of ik klink als een robot of soms alsof ik onder water aan het bellen ben :))
Het is een erg mooi toestel maar ik vrees toch dat ik uiteindelijk mijn keuze moet maken en een andere moet kiezen als dit niet snel opgelost wordt.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:52
PhoneArena heeft een nieuwe erg handige feature op hun website, size comparison (nee, niet wat je denkt ;))

http://www.phonearena.com/htmls/readarticles.php?id=2263

Formaat van 4 telefoons naast elkaar vergelijken, van voren en opzij.

Mischien iets voor de startpost ?

[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 14-12-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Een nieuwe uitgebreide review van de 8GB versie op PhoneArena :

http://www.phonearena.com/htmls/review.php?id=1877

Ook mischien voor de startpost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam ik zojuist tegen op Jaggle.nl

http://www.reghardware.co.uk/2007/12/13/nokia_point_and_find/

De Finse mobieltjes-fabriek heeft weer wat nieuws voor de N95: Point&Find. Je maakt een foto van een woord, verkeersbord of menukaart en Point&Find zorgt ervoor dat het Chinees erop voor je wordt vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:07:
Kwam ik zojuist tegen op Jaggle.nl

http://www.reghardware.co.uk/2007/12/13/nokia_point_and_find/

De Finse mobieltjes-fabriek heeft weer wat nieuws voor de N95: Point&Find. Je maakt een foto van een woord, verkeersbord of menukaart en Point&Find zorgt ervoor dat het Chinees erop voor je wordt vertaald.
Lol, wat moet je daar nou mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
businka19 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:54:
[...]

efgeha, er valt idd niets te downloaden van zijn site, ik heb hem dan ook van http://www.symbian-freeware.com geplukt, en hij is idd voor 3rd edition phones.
Hij installeert prima, start ook prima op, alleen doet niets. Helaas ook niet nadat ik accelerometer heb geinstalleerd(thanx for the tip BTW), iedereen spreekt hier van RotateMe v2.0 maar ik kan hem nergens vinden.
Of ben ik nu in de war?
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
fingerhead schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:20:
goeiemoggul :|

heb hem ook besteld :D
bij 2call.nl dus hopelijk heb ik hem snel binnen hij was op voorraad enzo dus ben benieuwd :D

[mbr]Ik ben erg blij voor je, serieus! Maar, misschien ten overvloede, het is niet nodig om morgen te posten dat de postbode onderweg is, daarna dat je er niet was en nog een post met dat je `m eindelijk hebt. Als iedereen dat gaat doen, krijgen we hier een TPG ($insert andere pakketbezorgdienst) Track & Trace website.[/]
tss na een ramp gelijk een paniek reactie veroorzaken voelde je ook aangesproken?
sorry hoor maar als er 1 van de dam springt moet iedereen het dan doen?

ben benieuwd naar deze tele hopelijk bevalt die me goed. ben erg benieuwd naar de gps systeem enzo hopelijk kom ik er een beetje uit. maar de TNT is nog niet onderweg hoor.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Heeft iemand de download van deze? Werkt bij mij niet:

http://symbian-freak.com/...0_browser_goes_iphone.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:47:
[...]

tss na een ramp gelijk een paniek reactie veroorzaken voelde je ook aangesproken?
sorry hoor maar als er 1 van de dam springt moet iedereen het dan doen?

ben benieuwd naar deze tele hopelijk bevalt die me goed. ben erg benieuwd naar de gps systeem enzo hopelijk kom ik er een beetje uit. maar de TNT is nog niet onderweg hoor.
Ik snap geen reet van wat jij zegt. Tip: gebruik interpunctie en hoofdletters.
-edit- én spellingscontrole (als je geen ABN onder de knie hebt).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 05:47:
[...]

Staat in de startpost klik hier :O

registreren bij NGage lukt nog steeds niet (2e keer), gebruik een .nl email adres, krijg geen activatie email toegestuurd 8)7
denk niet dat je mn vraag goed leest want in de startpost zo als u zo wijs zegt staat niet hoe ik zonder geldig email adres op die symbiansigned site kom

en dat is het enige wat mist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is het datakabeltje bij de N95 8G een 'gewone' USB-kabel of heeft Nokia daar iets speciaals mee gedaan?

Ik vraag dit omdat ik er eentje bij wil kopen om in mijn tas te doen; ik kan het echter niet met eenn 'gewone' USB-kabel testen omdat ik geen vergelijkbare heb.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 07:51
gewoon standaard USB voor zover ik weet

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:30:
denk niet dat je mn vraag goed leest want in de startpost zo als u zo wijs zegt staat niet hoe ik zonder geldig email adres op die symbiansigned site kom

en dat is het enige wat mist
Ik denk niet dat u de startpost goed leest. Daar staat duidelijk uitgelegd hoe u wel aan een certificaat kan komen.... :X
pven schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:36:
Is het datakabeltje bij de N95 8G een 'gewone' USB-kabel of heeft Nokia daar iets speciaals mee gedaan?

Ik vraag dit omdat ik er eentje bij wil kopen om in mijn tas te doen; ik kan het echter niet met eenn 'gewone' USB-kabel testen omdat ik geen vergelijkbare heb.
Is een gewone standaard usb kabel, niets speciaals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDsign
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-03 10:18
Heb mijn N95 8GB nu een paar dagen en moet zeggen dat hij nog altijd super bevalt. Hij is wel zo uitgebreid dat het even duurt voordat alles weer vertrouwd is. Zeker omdat ik hiervoor even een SE heb gehad.

Ik heb de mijne via 2call besteld en moet zeggen dat ze erg netjes leveren tot nu toe. Keurig een mail dat de eerste zending verzonden was, maar dat de mijne daar niet bijzat omdat deze voor de eerste orders waren en dat de mijne binnen 10 werkdagen geleverd zou worden. Een paar dagen later was hij binnen.

Het was alleen wel een Spiderman versie... dus er staat een complete versie van de film op (echt goed beeld trouwens, ondertitels zijn prima te lezen) en op het doosje staat een afbeelding. Verder niks te zien.

Gelukkig is het toestel ook niet branded... sterker nog, hij is Simlock-vrij. Was een meevaller. Omdat ze mijn nummerbehoud vergeten waren (kan gebeuren) kan hierdoor mijn oude KPN kaartje probleemloos in mijn nieuwe toestel.

Het verbaasd me trouwens dat mensen zo snel dingen (die echt makkelijk zelf op te zoeken zijn) hier gaan vragen. Topic doorlezen of zoekopdracht gebruiken is best lastig kennelijk. Ik vind het zelf juist leuk om eerst zelf te experimenteren en uit te zoeken, maar ik verschil daarin kennelijk...

Alleen navi werkt nog niet optimaal bij mij, maar dat ga ik dus eerst zelf ff proberen uit te vogelen.

Vooralsnog dik tevreden met mijn N95 8GB! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tranzy schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:25:
Mensen ik blijf problemen houden met mijn N95. Volgens de ontwikkelaars in Finland zit het probleem hem in het netwerk van KPN. De software van de N95 kan daar kennelijk niet goed mee overweg.

• Verkeerde toon als ik iemand in de wacht zet (lijkt sterk op een verbinding verbroken toon)
  • Als gevolg van de wegvallende verbinding denkt mijn carkit (parrot) dat het gesprek afgelopen is en hem van mute afgooit. Maar als deze dan toch weer terug komt is de verbinding al gaar. Mega echo of ik klink als een robot of soms alsof ik onder water aan het bellen ben :))
Het is een erg mooi toestel maar ik vrees toch dat ik uiteindelijk mijn keuze moet maken en een andere moet kiezen als dit niet snel opgelost wordt.
het parrot probleem is toch al lang bekend, niks met KPN te maken. Ook de verkeerde wachttoon kan een provider niiet beinvloeden. wordt tijd dat je hem omruilt, toestel is hardwarematig niet goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 10:22
Ja. Hij staat op de site die je aangeeft, Alleen niet bij Download it. Maar als je goed leest staat er ook ergens dat je hem kunt downloaden op ee n blog. Daar staat die wel werkend. Heb hem al binnen.Alleen kan ik hem niet installeren. Geeft aan Vereiste toestemming tot toepassing niet verleend'' . Wie weet hiervoor een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Het zal ongetwijveld aan mij liggen, maar ik kan geen album maken lijkt het als ik in het menu gallerij ben... iemand een idee...
ik kan me foto's nu ook nergens terug vinden

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 13:52
Pascall_1 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:53:
[...]

Ja. Hij staat op de site die je aangeeft, Alleen niet bij Download it. Maar als je goed leest staat er ook ergens dat je hem kunt downloaden op ee n blog. Daar staat die wel werkend. Heb hem al binnen.Alleen kan ik hem niet installeren. Geeft aan Vereiste toestemming tot toepassing niet verleend'' . Wie weet hiervoor een oplossing
Ik denk dat je 'm moet signen. Zie de startpost voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Sjengcity schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:44:
[...]

Ik denk niet dat u de startpost goed leest. Daar staat duidelijk uitgelegd hoe u wel aan een certificaat kan komen.... :X

[...]

hee vriend
laat het ik heb een ander email adres gevraagd van iemand die wel bereid was iets meer te doen dan heel wijs naar de startpost te verwijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:46:
[...]

[...]

hee vriend
laat het ik heb een ander email adres gevraagd van iemand die wel bereid was iets meer te doen dan heel wijs naar de startpost te verwijzen
Goeie houding man, als je zelf nou eens bereid was iets meer moeite te doen.
Het is simpelweg al 100den keren besproken hier, wellicht dat mensen geen zin meer hebben om voor jou dingen voor te kauwen

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 16:31
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:46:
[...]

[...]

hee vriend
Stoer hoor |:(

Als je eens gewoon gedaan had wat er gezegd wordt dan had je je certificaat al veel eerder gehad. Er staat namelijk in de startpost WEL hoe je aan een certificaat kan komen.

En dan nog wat je vraagt hoe je zonder geldig mail-adres op die site komt, wat dacht je van een geldig mail-adres gebruiken. Moeten wij hier nou echt, omdat jij te lui bent, voor jou gaan nadenken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
Jainoxi schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:10:
[...]

Ik denk dat je 'm moet signen. Zie de startpost voor meer info.
Bedankt voor het meedenken maar heb hem wel gesigned. Geeft ook geen certificaat fout aan maar toepassing fout. Ga ervan uit dat die gewoon corupt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
G*dsamme wat lopen er hier een kleine kinderen rond zeg, gadverdamme! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Vraagje: in de Sony Ericsson toestellen kun je zoeken in je kalender.
Ik heb al gezocht op de N95, maar ik vind nergens een soortgelijke functionaliteit?
Is dit mogelijk op de N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Laatst online: 22-09 17:17
kwam dit filmpje net tegen: http://youtube.com/watch?v=IpNo5hEQhOo en moest meteen denken aan een post van iemand een paar dagen (?) geleden. dit liep te "klagen" over hoe je geen playlist van een map of mappen kunt maken, maar het lijkt erop dat dat probleem dus snel opgelost zal zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Meer een global request maar was zo eens benieuwd naar wat voor sites men zoal kijkt.
De tweakers hier hebben vast wel wat leuke suggesties voor momenten als je je verveelt en zeer goed te bekijken zijn op je N95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:23:
Meer een global request maar was zo eens benieuwd naar wat voor sites men zoal kijkt.
De tweakers hier hebben vast wel wat leuke suggesties voor momenten als je je verveelt en zeer goed te bekijken zijn op je N95?
Goeie vraag..., ik ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Ik vind de browser van de N95 opvallend capabel eigenlijk. Iig een heel stuk beter dan Internet Explorer op de PC ;) Teksten worden automatisch aangepast op de breedte van het scherpje, en vaak is het ook nog prima te lezen als je terugzoomt naar 75% of zelfs 50%. Eigenlijk zijn eigenlijk vrijwel alle webpagina's gewoon goed te lezen. Ook GoT :)

Ik heb Javascript wel uitstaan. Dat wordt vaak toch alleen maar ingezet voor reclame, overbodige ajax-crap en stats.

Ohja, sites die het nog in hun archaische hoofd halen om frames te gebruiken werken ook niet altijd lekker op de N95. Maar zulke prutssites zijn vaak toch de moeite van het bezoek niet waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even topic doorzocht, maar kan geen antwoord op m'n vraag vinden. Ik heb sinds kort een N95 8GB, maar ik kan nergens vinden waar ik live messenger kan vinden. Volgens de nokia site zou je die gewoon via je toestel moeten kunnen downloaden, maar bij mij staat ie niet in de lijst van downloads (nee ook niet na refreshen). Is er een andere mogelijkheid om dit te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Chasin schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:18:

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt

Het kan wel,

Met nokia phone browser doen in deze computer.

MvG Jan

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:35:
Ik heb even topic doorzocht, maar kan geen antwoord op m'n vraag vinden. Ik heb sinds kort een N95 8GB, maar ik kan nergens vinden waar ik live messenger kan vinden. Volgens de nokia site zou je die gewoon via je toestel moeten kunnen downloaden, maar bij mij staat ie niet in de lijst van downloads (nee ook niet na refreshen). Is er een andere mogelijkheid om dit te downloaden?
Zelfde vraag:
Verwijderd in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Antwoord:
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:12:
[...]
Stoer hoor |:(

Als je eens gewoon gedaan had wat er gezegd wordt dan had je je certificaat al veel eerder gehad. Er staat namelijk in de startpost WEL hoe je aan een certificaat kan komen.

En dan nog wat je vraagt hoe je zonder geldig mail-adres op die site komt, wat dacht je van een geldig mail-adres gebruiken. Moeten wij hier nou echt, omdat jij te lui bent, voor jou gaan nadenken 8)7
nou ja ik heb namelijk een leven buiten telefoontoestelletjes en mn laptop _O-

Als je niet zinnigs te melden hebt, doe het dan niet!

[ Voor 5% gewijzigd door Ginz op 14-12-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
[...]

Inderdaad... Zo stom van me. Veels te vluchtig het verhaal gelezen. 'his blog' staat er ook wel heel klein :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 07:17
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:03:
[...]

Stoer 8) Kunnen de kinderen nu weer ontopic gaan?

Ik zag dat de final versie van RotateMe 2.0 nog niet op de site van Samir stond, hoewel hij er woensdag al op had moeten staan. Ook is de 2e week van december al bijna om, hopelijk gaat hij snel verder met Nokmote!

Ik vroeg mij ook af waarom HorlogeParlane (de tijd door je telefoon uit laten spreken door op de volumetoets te drukken) niet gesigned hoeft te worden, kan iemand mij dat uitleggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDsign
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-03 10:18
[...]

En toch post je in een topic (waarschijnlijk via een laptop) en gaat het hier over telefoontoestelletjes... apart...

Maar goed, waste of time... Ik vind dit topic best een goed know-how gehalte bevatten. Ben al een stuk wijzer geworden door het topic door te lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 16:31
[...]

O, daarom heb je niet even 5 minuten (als het al 5 minuten de tijd kost) de tijd om iets uit te zoeken 8)7

Maar goed, ga lekker zo door dan weet je zeker dat je de volgende keer geen antwoord meer krijgt hier.

Zo en nu ga ik ff 2 uur in de auto zitten van Maastricht naar het midden van het land om vervolgens het weekend te gaan vieren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand??/
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:35:
[...]

wat werkt beter die van clonedvdmobiel of doe ps 9 video

heb nu devolledige versie van clonedvdmobile op pc staan.

En als je het met een van bovenstaande programma;s heb gedaan kan je het dan via gegevenoverdracht kopieeren of moet jet het via nokia video manager doen???

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
[...]

BTW Als iemand hem wel kan testen... Mijn tel is nog ter reparatie... Is het ook weer makkelijk te verwijderen? Dat alles dan weer terug naar de oude is? I kan dat nergens vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 07:51
startpagina.nl/PDA houdt je wel even zoet ;)

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-09 10:14

Ursamajor

Astrofotograaf

Je kunt toch een conversie doen en die gewoon met bestandsbeheer op je mobiel zetten? Gewoon proberen is mijn devies :)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik ben bezig met signen en heb daarom DevCertRequest_30_10_2006_v2.0.exe gedownload. Als ik dat programma start dan krijg ik een zandloper voor een paar seconden waarna er verder niets gebeurd. Dit probleem heb ik op twee PCs. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(mobiele) sites die ik veel op m'n N95 bekijk zijn:

pda.geenstijl.nl
www.google.nl/m
de mobile variant van Hyves
autoweek.nl/mobiel
mobile.pocketinfo.nl
mobiel.9292ov.nl
pda.wapedia.mobi/nl/
m.vtap.com
pda.autowereld.com
m.voetbalzone.nl

En nog wel meer natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
Mau_Maus schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:17:
[...]

BTW Als iemand hem wel kan testen... Mijn tel is nog ter reparatie... Is het ook weer makkelijk te verwijderen? Dat alles dan weer terug naar de oude is? I kan dat nergens vinden namelijk.
Nou kan hem dus niet voor je uitproberen. Kan hem dus niet installeren. Zie in de blog dat er meerdere mensen last van hebben. Moet dus w88 op betere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

pven schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:34:
Ik ben bezig met signen en heb daarom DevCertRequest_30_10_2006_v2.0.exe gedownload. Als ik dat programma start dan krijg ik een zandloper voor een paar seconden waarna er verder niets gebeurd. Dit probleem heb ik op twee PCs. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? :?
Ik weet niet of het er wat mee te maken had, maar bij mij ging de instal goed nadat ik .net framework geinstalleerd had en me pc opnieuw gestart had.
Had precies hetzelfde, ik heb een paar post terug ook nog een andere link gepost (paar pagina's terug) naar een rapidshare link, deze deed het bij mij wel
weet niet of het de oplossing voor jou zou zijn, maar voor mij was dat het

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:35:
[...]

(mobiele) sites die ik veel op m'n N95 bekijk zijn:

pda.geenstijl.nl
www.google.nl/m
de mobile variant van Hyves
autoweek.nl/mobiel
mobile.pocketinfo.nl
mobiel.9292ov.nl
pda.wapedia.mobi/nl/
m.vtap.com
pda.autowereld.com
m.voetbalzone.nl

En nog wel meer natuurlijk :)
thanks voor de nuttige links *bookmarked ze even op ze n95*

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Tha schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:48:
[...]

Ik weet niet of het er wat mee te maken had, maar bij mij ging de instal goed nadat ik .net framework geinstalleerd had en me pc opnieuw gestart had.
Had precies hetzelfde, ik heb een paar post terug ook nog een andere link gepost (paar pagina's terug) naar een rapidshare link, deze deed het bij mij wel
weet niet of het de oplossing voor jou zou zijn, maar voor mij was dat het
Elders downloaden werkt idd wel. Thanks!

Ik heb inmiddels mijn eerste signed SIS erop gezet. _O_

Uiteraard heb ik meteen geld gedoneerd aan RotateMe, maar hoe komt die maker er nu achter wat mijn email-adres is? Ik heb dat bij PayPal ingevuld, maar volgens mij gaat dat niet naar de maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:22

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 23:39:

Iemand enig idee?
Volgens mij is dit een specifiek Vodafone probleem. Ergens vorige week is het begonnen en sindsdien werkt Messenger inderdaad niet meer. Windows Live Mail werkt wel gewoon.
Inmiddels heb ik bij Vodafone een klacht ingediend en het ligt nu ter onderzoek bij de technische dienst, dit kan een aantal dagen duren. Ze zeiden me het niet bewust te blokkeren en dat het dan wellicht ergens een technisch probleem was.
Of zijn er toch mensen die dit probleem hebben met een ander netwerk dan Vodafone?
Tranzy schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 09:25:

Het eerste probleem ken ik ook, het is niet specifiek KPN of Nokia, ook de andere netwerken hebben hier allemaal last van. Het probleem zit hem bij het overschakelen van een multi-RAB verbinding (dus als je een spraakverbinding hebt en simultaan een dataverbinding welke loopt via HSDPA/3.5G) indien je je tijdens het verplaatsen in een cel komt waar onvoldoende capaciteit is of in het geval dat je overschakelt naar GSM/2G. Normaal zou het zo moeten zijn dat de spraakverbinding de hoogste prioriteit heeft en gewaarborgd zou moeten worden maar dat is niet het geval. In veel gevallen blijkt dat mis te gaan en krijgt de dataverbinding de prioriteit. Dit is echt een netwerkprobleem want het toestel gaat er nog van uit dat er een spraakverbinding is, in mijn geval (Vodafone) hoor je dan zelfs de datageluiden uit de luidspreker komen. De andere partij met wie ik aan het bellen was (want vanaf dat moment kun je niet meer normaal bellen) hoort ook "vreemde ratelgeluiden" wat ook duidt dat ze de data horen. Meestal hoor je dat maar kort en wordt de verbinding verbroken.

Ik heb hier laatst met een technisch persoon van Nokia over gesproken en die vertelde mij dit. Hij vertelde ook dat alle 3G netwerken hier last van hebben en dat de andere fabrikanten van netwerkapparatuur ook dit probleem hebben, blijkbaar dus nog een kinderziekte.

Veel mensen zullen dit probleem nooit of zelden meemaken gezien ze het meestal niet simultaan gebruiken. Mensen die er wel aanmerkelijke last van hebben zijn bijvoorbeeld degenen die veel pushmail ontvangen. Doordat de hartbeat iedere minuut wordt gestuurd, heb je dus iedere minuut even data.
Ik heb het probleem ook (te) vaak en ga tijdelijk weer terug naar twee apparaten; een i-mate JasJar voor mail en agenda (via Exchange) en de N95 voor spraak (via carkit). In het geval dat ik mijn JasJar dan niet bij de hand heb, kan ik alsnog pushmail aanzetten.

Betreft die verkeerde toon, ik vind er niets verkeerd aan, zo klinkt al jaren de "in de wacht" toon. Ik kan me wel verplaatsen in wat je zegt, dat het toch wel wat lijkt op een in gesprek toon (al gaat die wel een stuk sneller). Volgens mij hebben de andere netwerken toch precies dezelfde toon?

Voor het probleem met je Parrot; heb je je Parrot al geupdate? De oudere softwareversies kennen nogal wat problemen in combinatie met de N95. De laatste versie is al een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heeft dit toestel nu de beste camera onder de gsm's?

En hoe zit het met mp3tjes, beetje fatsoenlijke kwaliteit? Zit nog te twijfelen tussen de iPhone, G800 en deze namelijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 11:05
Las Vegas schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:15:

En hoe zit het met mp3tjes, beetje fatsoenlijke kwaliteit? Zit nog te twijfelen tussen de iPhone, G800 en deze namelijk.
Ik denk dat de camera wel het beste is, maar ik raad je de http://www.pocketinfo.nl/...nokia/1070/nokia-n82.html aan, is de N95, precies hetzelfde alleen dan een nieuw design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:24:
[...]

Volgens mij is dit een specifiek Vodafone probleem. Ergens vorige week is het begonnen en sindsdien werkt Messenger inderdaad niet meer. Windows Live Mail werkt wel gewoon.
Inmiddels heb ik bij Vodafone een klacht ingediend en het ligt nu ter onderzoek bij de technische dienst, dit kan een aantal dagen duren. Ze zeiden me het niet bewust te blokkeren en dat het dan wellicht ergens een technisch probleem was.
Of zijn er toch mensen die dit probleem hebben met een ander netwerk dan Vodafone?
Idd! Want ik kan namelijk ook niet aanmelden via Wifi. Maar, als ik de simkaart van vodafone eruit haal en dan verbinding maak met wifi op messenger, dan lukt het namelijk wel!
Ik heb vandaag even een ander netwerk geprobeerd (t-mobile) en daar kan ik weer wel mee op messenger.
Vandaag gebeld naar de klantenservice van vodafone, en die man probeerde dus op 2 HTC' telefoons aan te melden op messenger, maar bij hem lukte het ook niet en hij zei dat ik bij microsoft aan de deur moet kloppen voor het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 11:31
Bestand gemaakt door CDVDM kan je gewoon kopieeren naar je SD/geheugen in de map VIDEO

Eelco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:24:
[...]
Blijft toch mooi, zo'n forum. Ik ben van plan om een N95 te komen i.c.m. Vodafone, maar het zou vervelend zijn als dit niet zo'n goede 'match' blijkt te zijn. Ik houd voorlopig de berichten dus maar even in de gaten.

Even een andere vraag waarover ik hier niets teruglees. Hoe staat het met de belkwaliteit van het toestel. Is er sprake van heldere, natuurgetrouwe stemmen, of zijn ze blikkerig, slissend en nauwelijks herkenbaar? Ik heb namelijk het idee dat er een hoop tijd en energie wordt gestoken in het zoveel mogelijk 'feature-packed' maken van nieuwe toestellen, maar dat de kwaliteit van het bellen/gesprekken steeds ondergeschikter wordt. M'n ouwe 8310 klinkt bijvoorbeeld beter dan m'n K800i.. Ik verwacht eerlijk gezegd van een high end toestel op zijn minst een supergoede kwaliteit van bellen en verbinding vasthouden. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie ervaringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dank je wel voor de hulp.

en met cdvdm kan je ook divx,avi,wmv enzo omzetten en op zelde manier op je gsm zetten of moet dat weer met dat programma
ps3 video 9?
eelco_akker schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 08:06:
[...]

Bestand gemaakt door CDVDM kan je gewoon kopieeren naar je SD/geheugen in de map VIDEO

Eelco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 22:18
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:42:
[...]

Blijft toch mooi, zo'n forum. Ik ben van plan om een N95 te komen i.c.m. Vodafone, maar het zou vervelend zijn als dit niet zo'n goede 'match' blijkt te zijn. Ik houd voorlopig de berichten dus maar even in de gaten.
Heb hier als vodafone klant ook last van. werkte altijd prima, tot ik de FW 20 erop zette. Sindsdien problemen. Vaak lukt het uiteindelijk naar tig keer inloggen wel, maar blijft erg vervelend.

Hopelijk wordt het snel verholpen!

[ Voor 36% gewijzigd door koentjuh op 15-12-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
--Christiaan-- schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:20:
[...]

Ik denk dat de camera wel het beste is, maar ik raad je de http://www.pocketinfo.nl/...nokia/1070/nokia-n82.html aan, is de N95, precies hetzelfde alleen dan een nieuw design.
De N82 is de N95 maar dan in candybar form. Heeft dacht ik ook een Xenon flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:55:
[...]

Heb hier als vodafone klant ook last van. werkte altijd prima, tot ik de FW 20 erop zette. Sindsdien problemen. Vaak lukt het uiteindelijk naar tig keer inloggen wel, maar blijft erg vervelend.

Hopelijk wordt het snel verholpen!
Ik kan met firmware versie 12 ook niet meer inloggen Ook niet rechtstreeks via WiFi. Heeft m.i. dus niet met een Vodafone probleem te maken. Probleem zal wel weer eens bij Microsoft zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 03:22:
[...]
Idd! Want ik kan namelijk ook niet aanmelden via Wifi. Maar, als ik de simkaart van vodafone eruit haal en dan verbinding maak met wifi op messenger, dan lukt het namelijk wel!
Ik heb vandaag even een ander netwerk geprobeerd (t-mobile) en daar kan ik weer wel mee op messenger.
Vandaag gebeld naar de klantenservice van vodafone, en die man probeerde dus op 2 HTC' telefoons aan te melden op messenger, maar bij hem lukte het ook niet en hij zei dat ik bij microsoft aan de deur moet kloppen voor het probleem.
Zeer bedankt voor je terugkoppeling, deze combinatie (Wifi zonder SIM) had ik nog niet aan gedacht om te testen. Blijkbaar wordt de netwerkcode van de SIM gelezen in de applicatie en kan Microsoft bewust blokkeren. Het lijkt me dan inderdaad meer een Microsoft probleem dan Vodafone. Gelukkig heb ik ook een contactpersoon bij Microsoft in Nederland die hiervan zou moeten weten. Ik had inmiddels ook al zijn voicemail hierover ingesproken maar hij heeft nog geen antwoord gegeven.
koentjuh schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 09:55:
[...]
Ook bedankt voor je reactie. Ook dit zou een lead kunnen zijn in het onderzoek naar het probleem. Zijn er wellicht nog mensen met oude software die Messenger wel kunnen gebruiken met Vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMij
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-02 13:18
Ursamajor schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:25:
Met Any Video Converter kun je bijvoorbeeld AVI naar mp4 omzetten. Is nog gratis ook :)
&
Eastside schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:04:
Any Video Converter is heel handig! Makkelijke interface en naar allerlei formaten heen en weer transcoderen! ... Ook het geluid is niet meer offsync.
Omdat vele van ons bijna net zo lui zijn als bovenstaande gasten, hierbij alsnog de link naar Any Video Converter Free Version. :O
@Sjengcity: Wat voor de SP?

[ Voor 1% gewijzigd door TweakMij op 15-12-2007 19:01 . Reden: Achteraf gezien kan altijd alles beter. :+ ]

Jezelf zijn kan jij het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 10:40:

[...]

Ook bedankt voor je reactie. Ook dit zou een lead kunnen zijn in het onderzoek naar het probleem. Zijn er wellicht nog mensen met oude software die Messenger wel kunnen gebruiken met Vodafone?
Nope, hier FW12 en hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:22:
[...]
Nope, hier FW12 en hetzelfde probleem.
Dat verwachtte ik al. Blijkbaar staat Vodafone NL dus op de blacklist, bewust of onbewust...

Verder kreeg ik ondertussen nog de volgende tip van een collega betreffende dit probleem:
Als alternatief kan men wel Nimbuzz gebruiken. Met dit programma is het ook mogelijk om te msnen, ook via Vodafone. Deze is gewoon gratis te downloaden.
http://www.nimbuzz.com/

Een ander gratis alternatief is eBuddy Mobile Messenger;
http://www.ebuddy.com/mobilebeta/.

Vind zelf Agile Messenger erg fijn werken, alleen deze is niet gratis.
http://www.agilemobile.com/

[ Voor 53% gewijzigd door robertwebbe op 15-12-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:03
Even 'n vraagje,

Ik heb nu een Sony Ericsson K800i en ik wil misschien overstappen naar de Nokia N95.
Het geheugenkaartje wat in de K800i (MemoryStick Micro (M2)) zit is deze ook te gebruiken in de N95?

Of kan ik dit geheugen dan niet meer gebruiken

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Kurvers schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 13:50:
Even 'n vraagje,

Ik heb nu een Sony Ericsson K800i en ik wil misschien overstappen naar de Nokia N95.
Het geheugenkaartje wat in de K800i (MemoryStick Micro (M2)) zit is deze ook te gebruiken in de N95?

Of kan ik dit geheugen dan niet meer gebruiken

Alvast bedankt!
nee past niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 11:28:
[...]

Dat verwachtte ik al. Blijkbaar staat Vodafone NL dus op de blacklist, bewust of onbewust...
Dat kan niet de oorzaak zijn toch? Als ik connect vanaf mijn eigen IP adres dan lukt het ook niet. Of de software kijkt inderdaad naar de SIM kaart zoals je reeds aangaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas heb ik om de volgende reden mijn toestel ter reperatie moeten brengen bij t-mobile.
nokia n95 update v20. 1.5 maand oud.
-nog steeds spontane resets als ik met telefoon bezig was voor en na update
-camera deed helemaal nix meer na de update zelfs niet na hard reset,ene x resette hij of gaf melding opnieuw opstarten

zijn er meer mensen die dit hebben gehad en wat was de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Las Vegas schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:15:

Die nieuwe samsung G600 is ook niet onaardig trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou tis gelukt om een xvid om te zetten en via gegevensoverdracht over te kopieren. Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirrom
  • Laatst online: 09-08-2022
Hier werkt Live Messenger sinds fw 20 ook niet meer. Dacht dat het misschien iets met de nieuwe versie te maken had maar ook bij de oude Messenger krijg ik geen contact meer. Hier overigens T-Mobile.

Vanuit een pc de N95 verkennen gaat prima, zelfs via bluetooth. Andersom zou ook leuk zijn maar dat is nog niet gelukt. Is dat wel te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik wil toch aan diegene vragen met problemen met MSN om het volgende is te proberen.

Probeer de versie via Download!

Of de offline versie:

Installeer eerst (benodigde bestanden):
http://rapidshare.com/files/59837759/dep.sisx.html

Dan versie .6141: http://rapidshare.com/fil..._1_0_6141_Signed.SIS.html

Of versie .8161: http://rapidshare.com/files/52025467/Live_Messenger.rar
(hier zit ook een shareonline sis in... die hoefje volgens mij niet perse te installeren. Is volgens mij voor combi met uploaden tot je space)

Is het probleem met elke versie? Is het echt alleen via Vodafone? (ookal zijn er mensen met andere providers die probelmen hebben, maar kan ook andere oorzaken hebben) Werkt het in offline modus zonder sim wel? Want anders lijkt het erop dat vodafone gevraagt heeft aan de microsoft servers om alle connecties die met een vodafone sim worden gepleegt te blokkeren, dat die ID dus wordt meegezonden. Want dan zal je zien dat ze een eigen commerciele oplossing gaan verzinen voor msn... want op: http://services.nl.msn.com/mobile Heb je al de optie om voor vodafone te kiezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 15-12-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirrom
  • Laatst online: 09-08-2022
Mau_Maus schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:28:
Ik wil toch aan diegene vragen met problemen met MSN om het volgende is te proberen.

Of de offline versie:

Via de download versie wilde het eerder steeds niet lukken maar de combinatie met de 6141 versie werkt hier wel. Mooi dan heb je mij in ieder geval geholpen. Maar zoals gezegd: ik zit niet bij Vodafone maar bij T-Mobile.

[ Voor 43% gewijzigd door Sirrom op 15-12-2007 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
Sirrom schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:43:
[...]

Via de download versie wilde het eerder steeds niet lukken maar de combinatie met de 6141 versie werkt hier wel. Mooi dan heb je mij in ieder geval geholpen. Maar zoals gezegd: ik ziet niet bij Vodafone mar bij T-Mobile.
Met Kpn nergens problemen mee. Ik heb het via download binnen gehaald. Draai ook versie 20. Wel moet je KPN internet hebben en geen mobiele startsite. Wel merk ik op dat hij er lang over doet en 2 keer verbinding zoekt. 2e keer is wel met succes. Via Wifi geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen net als ik een mailtje gehad van dotsis.com dat ze weer online zouden zijn? Ik zie nog weinig leven in de website, maar kan aan mij liggen :S Neem aan dat er hier wel meer gebruikers zitten/zaten van die site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:24:
Hebben meer mensen net als ik een mailtje gehad van dotsis.com dat ze weer online zouden zijn? Ik zie nog weinig leven in de website, maar kan aan mij liggen :S Neem aan dat er hier wel meer gebruikers zitten/zaten van die site?
Wat doe jij hier nog? 13 september zou je 'm al verkocht hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Mau_Maus schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:28:

Of de offline versie:

Dan versie .6141: http://rapidshare.com/fil..._1_0_6141_Signed.SIS.html

Of versie .8161: http://rapidshare.com/files/52025467/Live_Messenger.rar
(hier zit ook een shareonline sis in... die hoefje volgens mij niet perse te installeren. Is volgens mij voor combi met uploaden tot je space)

Is het probleem met elke versie? Is het echt alleen via Vodafone? (ookal zijn er mensen met andere providers die probelmen hebben, maar kan ook andere oorzaken hebben) Werkt het in offline modus zonder sim wel? Want anders lijkt het erop dat vodafone gevraagt heeft aan de microsoft servers om alle connecties die met een vodafone sim worden gepleegt te blokkeren, dat die ID dus wordt meegezonden. Want dan zal je zien dat ze een eigen commerciele oplossing gaan verzinen voor msn... want op: http://services.nl.msn.com/mobile Heb je al de optie om voor vodafone te kiezen.
Ik heb ze allen geprobeerd (via Downloaden krijg je 8161) maar helaas, niet meer aan de gang te krijgen i.c.m. een Vodafone SIM. Als ik de SIM er uit haal werken beide versies wel via Wifi of via een KPN SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:27:
[...]

Wat doe jij hier nog? 13 september zou je 'm al verkocht hebben!
:) Lol, jij hebt goed opgelet! Heb hem nog niet verkocht, heb destijds goed de alternatieven goed afgewogen, alleen ik blijf een gadgetfreak en er komt weinig tot niets in de buurt van deze telefoon. Wel ben ik voorzichtig aan het kijken naar een HTC Touch Cruise, alleen zal deze ook wel weer zijn nadelen hebben (lees: een Windhoos besturingssysteem). Al met al loop ik dus nog steeds met de N95 rond, afgezien van de slider heb ik er weinig problemen mee. Alleen baal ik als een stekker dat TomTom niet op de interne GPS kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:39:
[...]

Alleen baal ik als een stekker dat TomTom niet op de interne GPS kan.
Als je gewoon nog een N95 koopt, dan kun je ze misschien elkaars GPS laten gebruiken mbv ExtGPS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:47:
[...]

Als je gewoon nog een N95 koopt, dan kun je ze misschien elkaars GPS laten gebruiken mbv ExtGPS :+
:) haha, is wellicht een optie, alleen wel een hele dure optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand nog Sis bestanden gesigned wil hebben, mail of pm me maar :)

Heb sinds een paar dagen mijn N95 8GB binnen. Wat een heerlijk apparaat, en heeft alles wat ik met mijn N90 miste. Werkt ook perfect samen met mijn ITech bluetooth (A2DP) headset, echt een aanrader!
Enige schoonheidsfoutje wat ik heb kunnen ontdekken is dat ze de stekker van de meegeleverde afstandsbediening wel in een 90 graden hoek hadden mogen zetten. Nu is de afstandsbediening niet echt bruikbaar als ik m'n telefoon in mijn broekzak heb. (hadden ze even over mogen nadenken...)
Andere kleine irritaties zijn dat het bijwerken van de muziekdatabase traag gaat en buggy is. En heb ik (nog maar) 1 vastloper gehad. Wat best knap is gezien hoeveel ik al met de telefoon aan het klooien ben geweest. De eerste dag dat ik hem mee had kon ik precies uit met een volle accu, en was de accu 's avonds echt leeg. Tuurlijk had ik de eerste dag er wel ontzettend veel mee gespeeld, en zal ik met normaal gebruik dus vast wel 2 of 3 dagen met een accu doen.
De installatie-wizard is ook ontzettend handig, het overzetten van mijn sms'jes en contacten van mijn N90 naar N95 was echt een fluitje van een cent :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

klopt het dat ik geen album kan maken in de gallerij?
ik kan zo op geen mogelijke wijze echt snel me foto's bekijken

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:10:
Menu>Galerij>Afb&Video>Opties>Albums>Naar album>Nieuw Album>OK

Suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al Nokia PC Phone geprobeerd?
edit: ok net even getest, het is een programma waarmee je via je pc browser kan sms'en bellen en je contacten beheren. Het werkt met IE en Firefox 8)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:10:
Ik heb hetzelfde probleem, je kunt wel maps maken maar die staan dan vervolgens niet in de gallerij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 14:30:
[...]

Die nieuwe samsung G600 is ook niet onaardig trouwens.
Ik heb 2 vrienden die de G600 hebben, en zitten flink te balen dat ze niet voor de N95 hebben gekozen.

Hier een paar klachten:

De videocamera is totaal niet te vergelijken met die van de N95: minder FPS, veel minder mooi, en bij hard geluid hoor je alleen maar ruis, waar je dus totaal geen last van hebt met de N95.

Fotocamera is ook minder van kwaliteit.
Slechte internet functionaliteit.
Speaker van de G600 is ook minder en kan minder hard.
Geen ingebouwde GPS.
En nog een aantal dingen

Mijn conclusie:

De G600 is meer voor de mooi dan voor functionaliteit, wat naar mijn mening bij de meeste Samsung telefoons is. Daarentegen is de G800 wel een stapje vooruit, maar is qua functionaliteit ook niet te vergelijken met de N95, maar dat is idem dito met de LG Viewty, en laten we het absoluut niet hebben over de Iphone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Nu online
Sirrom schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:43:
[...]

Via de download versie wilde het eerder steeds niet lukken maar de combinatie met de 6141 versie werkt hier wel. Mooi dan heb je mij in ieder geval geholpen. Maar zoals gezegd: ik zit niet bij Vodafone maar bij T-Mobile.
ZOu je misschien een PM kunnen sturen (of hier gewoon posten) met een stappenplan en de gebruikte bestanden? Want mij lukt het niet. Heb T-Mobile en krijg bij elke dep.sisx en messenger.sis de melding "bestand beschadigd". Dat kan ik mij alleen niet voorstellen, omdat ik wel 4 of 5 verschillende versies heb geprobeerd van verschillende bronnen.

Read the code, write the code, be the code!

Pagina: 1 ... 54 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.