Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Sj44k13 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:27:
Aangezien iedereen eroverheen heeft gelezen nogmaals mijn vraag (AA).

k heb nogal problemen met mijn muziekspeler (N95normaal) met shuffle. Hij shuffelt de nummers goed, maar als je dan een ander nummer kiest om te luisteren begint hij als dat nummer is afgelopen weer met het eerste nummer waarmee de shufflereeks begon na het starten van de muziekspeler. Is dit opgelost in V20 oid? (heb tmobile dus dan moet ik wachten :()
Ik heb er niet overheen gelezen hoor, maar misschien weet niemand het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik zit beetje het forum te lezen van RotateMe. Vanavond komt de voorlopige definitieve versie online. Er is aantal keer gesproken over draaien van 180 graden en 270 graden. Maar dat schijnt dus onmogelijk te zijn voor de n95. Het kan wel heel makkelijk, maar dan moet ie alles echt uitrekenen ipv werkelijk de scherm te draaien. Nu schijnt het als ik het goed lees voor de 8gb wel mogelijk te zijn een 3de richting aan te geven naast de 0 graden en 90 graden. Voor de gewone n95 zit dat vast ingestelt op de Z: ofzo en dat is niet aan te passen. Maar hij is aan het testen. En nog rare wisselvallige bugs met de keypress die bij de 1 wel voorkomt en bij de ander niet, probeerd ie aan te passen voor een 5de beta.

[ Voor 191% gewijzigd door Mau_Maus op 12-12-2007 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
xahmol schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:25:
[...]

Wil jij daarmee gezien worden dan? Heuptasjes zijn echt zoooo fout (in mijn mening tenminste).
Zoals ik al eerder schreef draag ik 'm met mijn hemd erover (of ik clip 'm aan één van de vakken in m'n attachekoffer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Certificaat tooltje blijkt niet meer te werken en ook niet op een ander computer vreemd.

* deze dus : Developer Certificate Tool

[ Voor 20% gewijzigd door soundtrack op 12-12-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Die samir is zo goed bezig dat ik zelfs wat geld aan hem heb gedoneerd. Ik had Rotateme al, dus ik heb hem maar gesponsord voor Nokmote.
Weet iemand of je dan ook een Alpha versie krijgt, of krijg je alleen maar beta's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
soundtrack schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:52:
Certificaat tooltje blijkt niet meer te werken en ook niet op een ander computer vreemd.

Die heb je van symbian signed gedownload? Die versie is nieuwer dan de meeste uitleggen op het internet... Je moet de oude versie misschien hebben.

http://blog.isquare.nl/?p=216 Hier staat nog een uitleg met oude tooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Blindfold schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:09:
Die samir is zo goed bezig dat ik zelfs wat geld aan hem heb gedoneerd. Ik had Rotateme al, dus ik heb hem maar gesponsord voor Nokmote.
Weet iemand of je dan ook een Alpha versie krijgt, of krijg je alleen maar beta's?
Alleen beta. De eerste wordt deze week/volgende week verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:13:
[...]

Klinkt als dat je de frontcover hebt vervangen? Of keer open hebt gehaald. Je moet de speaker-unit (een klein blokje) mee overzetten, was ik ook een keer vergeten. Schrok me kapot :P
is het jou misschien opgevallen of het scherm een bovenlaag heeft?
of dat het zegmaar direct het LCD scherm is als je hem open hebt.... maw... mijne heeft wat krassen, moet ik dan meteen het LCD vervangen of kan ik ook wat anders bestellen?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Tha schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:23:
[...]

is het jou misschien opgevallen of het scherm een bovenlaag heeft?
of dat het zegmaar direct het LCD scherm is als je hem open hebt.... maw... mijne heeft wat krassen, moet ik dan meteen het LCD vervangen of kan ik ook wat anders bestellen?
Volgens mij moet je het hele schermpje dan vervangen. Is volgens mij 1 unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Zowel ik als een collega krijgen nu steeds de melding: "The map data on your device is not compatible with the map data available through Nokia Map Loader" ...

Ik heb nét de nieuwe firmware op de GSM gezet. Toen ik de Nokia Map Loader startte dan probeerde 'm te upgraden (zie vorige post), heb ik geweigerd. Toen zei 'm dat de data op mijn toestel van een andere versie was en dat 'm ze ging bijwerken. En daarna bovenstaande melding.
Als ik dan OK klik krijg ik alleen de voices te zien.

Als ik daarentegen wel op update klik in het begin, dan krijg ik momenteel de melding 'downloaded file is corrupted'. Een uurtje geleden kwam ik toen nog in een update loop terecht. De update leek succesvol te gaan, maar als je de applicatie weer startte na de update dan wou 'm opnieuw updaten... Etc etc ...

Ook al geprobeerd: alle gegevens van de geheugenkaart wissen, Nokia Maps applicatie opnieuw installeren, Nokia Map Loader 1.2.1, Nokia Map Loader 1.3 ...

Het lijkt me dat er hier iets flink foutgaat bij Nokia ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ondertussen ook een trotse eigenaar van een nieuwe N95.
Gister meerdere pogingen gedaan om de nieuwe firmware ( V20.0.015) erop te krijgen, maar niet gelukt.
Met de software updater geeft hij aan dat mijn huidige firmware versie: 12.0.013 is en dat de update dezelfde firware bevat. Hoe kom ik aan de V20? (Misschien een domme vraag voor jullie maar erg belangrijk voor mij! ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:35:
[...]

Volgens mij moet je het hele schermpje dan vervangen. Is volgens mij 1 unit.
Oke toppie, dan weet ik wat me te doen staat ;)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:38:
Gister meerdere pogingen gedaan om de nieuwe firmware ( V20.0.015) erop te krijgen, maar niet gelukt.
Met de software updater geeft hij aan dat mijn huidige firmware versie: 12.0.013 is en dat de update dezelfde firware bevat. Hoe kom ik aan de V20? (Misschien een domme vraag voor jullie maar erg belangrijk voor mij! ;) )
Sorry, maar die vraag is al 36x eerder gesteld. Zoek op productcode in dit forum en Nemesis service suite op google.

En anders even wachten tot firmware voor jouw productcode uitkomt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Laatst online: 29-04-2024
Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:11:
[...]

Die heb je van symbian signed gedownload? Die versie is nieuwer dan de meeste uitleggen op het internet... Je moet de oude versie misschien hebben.

Bedoel je deze tooltje die op symbiansigned staat onder tools.

VerifySymbianSigned_25_05_2007 ??

Deze blijkt ook niet te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ahh wat lief we zijn belangrijk :P Maar is al vaak voorbij gekomen. Of wachten tot die voor jouw versie beschikbaar is of op eigen risico productcode veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
soundtrack schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:44:
[...]

Lees die site. Gebruik die mirror

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
DieterVDW schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:37:
Zowel ik als een collega krijgen nu steeds de melding: "The map data on your device is not compatible with the map data available through Nokia Map Loader" ...

Ik heb nét de nieuwe firmware op de GSM gezet. Toen ik de Nokia Map Loader startte dan probeerde 'm te upgraden (zie vorige post), heb ik geweigerd. Toen zei 'm dat de data op mijn toestel van een andere versie was en dat 'm ze ging bijwerken. En daarna bovenstaande melding.
Als ik dan OK klik krijg ik alleen de voices te zien.

Als ik daarentegen wel op update klik in het begin, dan krijg ik momenteel de melding 'downloaded file is corrupted'. Een uurtje geleden kwam ik toen nog in een update loop terecht. De update leek succesvol te gaan, maar als je de applicatie weer startte na de update dan wou 'm opnieuw updaten... Etc etc ...

Ook al geprobeerd: alle gegevens van de geheugenkaart wissen, Nokia Maps applicatie opnieuw installeren, Nokia Map Loader 1.2.1, Nokia Map Loader 1.3 ...

Het lijkt me dat er hier iets flink foutgaat bij Nokia ...
Heb je de update al handmatig erop gezet? Heb je het ook met een ander geheugenkaartje geprobeerd?

Ik heb het ook wel is gehad, wat versies terug. Toen deed ik een leeg kaartje in me nokia... Starte maps op (dan staan er wat nodige files op je geheugenkaartje). Alles binnenhalen via maploader. Vervolgens gegevens overgezet van ene kaartje naar andere kaartje. Niet ideaal, maar werkte wel bij mij, en later ging het ook normaal weer goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 12-12-2007 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:45:
[...]

Heb je de update al handmatig erop gezet? Heb je het ook met een ander geheugenkaartje geprobeerd?

Ik heb het ook wel is gehad, wat versies terug. Toen deed ik een leeg kaartje in me nokia... Starte maps op (dan staan er wat nodige files op je geheugenkaartje). Alles binnenhalen via maploader. Vervolgens gegevens overgezet van ene kaartje naar andere kaartje. Niet ideaal, maar werkte wel bij mij, en later ging het ook normaal weer goed.
Kaartje reeds geformatteerd ...
Versie 1.3 handmatig geïnstalleerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
DieterVDW schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:05:
[...]

Kaartje reeds geformatteerd ...
Versie 1.3 handmatig geïnstalleerd ...
En... neem aan dat het niet lukt? Heb je 1 keer nokia maps opgestart voor je de update uitvoert? Heb je de mogelijkheid om het anders is via een kartreader te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de bookmarkmappen ,mappen als afb. downloaden etc., kunt verwijderen? Dit lukt niet door op 'c' te drukken...Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zelfde probleem gehad ,heb een t-mobile abonnenment en kon hem ook niet upgraden,ben naar een nokia service point gengaan en daar konden ze het wel.was binnen 10 minuten gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:43:
[...]

Sorry, maar die vraag is al 36x eerder gesteld. Zoek op productcode in dit forum en Nemesis service suite op google.

En anders even wachten tot firmware voor jouw productcode uitkomt
Inderdaad en misschien een Tip voor de nieuwe bezoekers hier en wellicht voor SP is wanneer je een probleem hebt met je toestel dat je ff aangeeft
Wat voor toestel je hebt.
Welke firmware je nu hebt.
Of ie branded is ja of nee.

Maar mss nog beter ff de SP doorlezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:30:
Weet iemand hoe je de bookmarkmappen ,mappen als afb. downloaden etc., kunt verwijderen? Dit lukt niet door op 'c' te drukken...Bvd
Heb ik me ook suf naar gezocht. Heb zelf geprobeerd ze in 1 map bij elkaar te krijgen maar helaas.
Zo zwaar storend die mappen maar nog geen manier gevonden ze weg te krijgen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:09:
[...]

En... neem aan dat het niet lukt? Heb je 1 keer nokia maps opgestart voor je de update uitvoert? Heb je de mogelijkheid om het anders is via een kartreader te doen?
Kaartje gevaagd, Nokia Maps herinstalleerd op te telefoon, Nokia Maps gestart en weer afgesloten.
Map Loader starten:
"The map data on your device is not compatible with the map data available through Nokia Map Loader".

Met cardreader zelfde resultaat ...

[ Voor 15% gewijzigd door DieterVDW op 12-12-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
soundtrack schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:44:
[...]

FaNtJuH in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:43:
Zo zwaar storend die mappen maar nog geen manier gevonden ze weg te krijgen helaas.
Als je je eigen bookmarks erboven zet dan zie je ze in elk geval niet meer, omdat ze naar beneden worden gepusht. Da's de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
rikadoo schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:53:
http://www.bysamir.fr/flvplayer/

FLVPlayer is an alpha version of a flash lite 3 player.
Before using it you need to install the Flash Lite 3 player on your phone.

This version is only for testing purpose, it load and stream videos from youtube.
Choose a video by using the joypad.
You can only play the predefined videos in this version.
Flash Lite 3 player geinstalleerd, probeer FLVPlayer te installeren, krijg een berich Flash version 8 not supported :|
Iemand anders hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, ik heb me rot gezocht op het net, en nergens echt een duidelijk antwoord gevonden... misschien lees ik net die ene reactie ergens niet, simpelweg omdat ik het niet kan vinden... Dus:

Kan iemand mij vertellen waar je berichten worden opgeslagen in je telefoongeheugen of kaart?? Ik kan die vmg bestandjes die je met phone browser ziet nergens vinden :S Ook niet in massaopslag...
Is het op 1 of andere manier mogelijk dat ik deze bestanden kan zien/bewerken kopïeren etc...?
OF is er een mogelijkheid berichten van je pc terug naar je mobiel te verzenden? Via nokia phone browser lukt dat niet....

Mijn excuses als het antwoord oid al ergens is gegeven maar ik kan het echt niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:45:
Jongens, ik heb me rot gezocht op het net, en nergens echt een duidelijk antwoord gevonden... misschien lees ik net die ene reactie ergens niet, simpelweg omdat ik het niet kan vinden... Dus:

Kan iemand mij vertellen waar je berichten worden opgeslagen in je telefoongeheugen of kaart?? Ik kan die vmg bestandjes die je met phone browser ziet nergens vinden :S Ook niet in massaopslag...
Is het op 1 of andere manier mogelijk dat ik deze bestanden kan zien/bewerken kopïeren etc...?
OF is er een mogelijkheid berichten van je pc terug naar je mobiel te verzenden? Via nokia phone browser lukt dat niet....

Mijn excuses als het antwoord oid al ergens is gegeven maar ik kan het echt niet vinden...
Ligt er maar net aan wat je ingesteld hebt, default is phone geheugen.
Maar wat wil je precies?
Alle smsjes apart opslaan?

Je moet ze ergens vinden in de mail map als ik goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

businka19 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:41:
[...]

Flash Lite 3 player geïnstalleerd, probeer FLVPlayer te installeren, krijg een bericht Flash version 8 not supported :|
Iemand anders hetzelfde probleem?
Openen via FL3 player, niet de swf aanklikken want die is nog niet geassocieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
soundtrack schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:52:

Same sh... here, gisteren geprobeerd, pc installeert hem wel, creert zelfs ee nshortkat naar .exe maar er si geen .exe! :X
Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 15:11:
[...]

heb de oude ook geprobeerd, die wil de pc helemaal niet installeren

[ Voor 35% gewijzigd door businka19 op 12-12-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:52:
[...]

Ligt er maar net aan wat je ingesteld hebt, default is phone geheugen.
Maar wat wil je precies?
Alle smsjes apart opslaan?

Je moet ze ergens vinden in de mail map als ik goed heb
Ik heb dit laatst ingesteld op mijn geheugenkaart... wat mij trouwens op een volgende vraag brengt: als je je berichten op je mmc laat opslaan, vraagt hij of alle smsjes van je telefoongeheugen wil kopiëren... nou heb ik ze dus alleen nog maar op mijn mmc staan na een fw update... als ik dan weer telefoon geheugen kies, vraagt hij niet om ze van je mmc naar je telefoon te kopiëren. Hoe kan je dit dan wel doen?

Maar in principe is die vraag niet zo heel belangrijk, want heb er opzich niets op tegen dat het op me mmc staat

Wat ik wil, is weten waar het mapje staat waar alle berichten staan, zodat ik bv losse berichten van mn pc naar dat mapje kan verplaatsen...

Het mail mapje kan ik niet vinden... Zie alleen mail2 mapje, en als ik daar zo even snel doorheen blader (met al die duizenden 'lege' mapjes :P) staan daar volgens mij geen berichten bij...
(dit was in massaopslag trouwens...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Waar verwijs jij nou precis naar? Want op die pagina wordt ook van hetzelfde probleem geproken maar geen oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie hier http://shop.bestelmaar.nl...k/n95bbl.html?M5NoArtRel=

de nokia n95 8 gb nieuw voor 568 euro + 12 € verzendkosten maakt een prijs van 570 euro? dan is toch bijna 100 euro goedkoper dan de goedkoopste via pricewatch zou dit wel kloppen of geen oplichterij zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
[quote]schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:00:
[...]

Probeer dit eens ;)
New Menu Style N95 v20.0.015[quote][

Wat doet deze igg? Heb hem geinstalleerd maar verder niet te vinden in apps. dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn N95 8G is binnen! _O_

Ik wist niet dat Nokia tegenwoordig van die handige overzettools erbij doet op de telefoon; binnen een paar minuten heb ik al mijn contacten, agendaitems en SMSjes over gehaald. Wat ik helaas niet kan overhalen zijn de Office-notes van mijn oude telefoon (Nokia 6681). Iemand daar tips voor?

Is het trouwens mogelijk om via het draadloze netwerk (bv) MP3-tjes over te zetten? Voor zover ik het nu zie, moet dat via het kabeltje.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:17:

de nokia n95 8 gb nieuw voor 568 euro + 12 € verzendkosten maakt een prijs van 570 euro? dan is toch bijna 100 euro goedkoper dan de goedkoopste via pricewatch zou dit wel kloppen of geen oplichterij zijn ?
Bestelmaar.nl is zeer betrouwbaar (valt onder Telecombinatie). Goede aanbieding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online

568 euro + 12 is nog altijd 580 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
pven schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:21:
Mijn N95 8G is binnen! _O_
Is het trouwens mogelijk om via het draadloze netwerk (bv) MP3-tjes over te zetten? Voor zover ik het nu zie, moet dat via het kabeltje.
UPnP, bluetooth, FTP... Beetje creativiteit mag wel eh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1xi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:50
businka19 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:18:
[...]

Probeer dit eens ;)

Wat doet deze igg? Heb hem geinstalleerd maar verder niet te vinden in apps. dank
restart je phone maar is, en dan naar je menu gaan, ik werd er niet blij van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
businka19 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:16:
[...]

Waar verwijs jij nou precis naar? Want op die pagina wordt ook van hetzelfde probleem geproken maar geen oplossing?
Toch wel:
edit:

Laat maar, moest uitvoeren met XP SP2 compatibiliteit en administrator rights...
Dit is dus in het geval van Vista en dit werkte voor mij...

[ Voor 7% gewijzigd door plofkip op 12-12-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:39:
[...]
...
Overigens heeft Symbiansigned hun sign process aangepast en is je cert nu 3 jaar geldig (ipv 6 maanden) :P
Of hij dezelfde functionaliteiten heeft als voorheen weet ik niet maar verwacht van wel.
Meteen maar ff een nieuwe voor mezelf gemaakt hehe
Thanx voor de tip, nu geldig tot 2010 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij sms bevestiging krijg ik de laatste tijd onderstaande foutmelding, iemand enig idee hoe dat kan :?
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/Screenshot0018.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
d1xi schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:26:
[...]

restart je phone maar is EENS, en dan naar je menu gaan, ik werd er niet blij van
Als je FW20 hebt geinstalleerd en slim genoeg bent geweest om geen "backup" terug te zetten dan heb je dit menu sowieso al. Ik kan niet zeggen dat het er slechter op geworden is. Het blijft een probleem dat sommige zaken in meerdere categorieën kunnen vallen, en als je dan op de verkeerde plek zoekt, dan vind je niks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

businka19 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:00:
[...]

Same sh... here, gisteren geprobeerd, pc installeert hem wel, creert zelfs ee nshortkat naar .exe maar er si geen .exe! :X

[...]

heb de oude ook geprobeerd, die wil de pc helemaal niet installeren
wazig.. die van rapidshare doet het nu wel....
http://rs109.rapidshare.c...quest_30_10_2006_v2.0.exe

[ Voor 16% gewijzigd door Tha op 12-12-2007 20:12 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 21:50

Voor €51 meer heb je elke maand 150 belminuten en hoef je direct geen €580 op te hoesten, maar €280...
Bij 2call is dit €260, plus dat ze direct kunnen leveren...
2 mensen hebben hem hier al van 2call, ik heb mail gehad dat ik hem zou krijgen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:21:
[...]

Als je je eigen bookmarks erboven zet dan zie je ze in elk geval niet meer, omdat ze naar beneden worden gepusht. Da's de beste oplossing.
Thnx, zo simpel dat ik er nooit aan heb gedacht. Zat me ook al tijden rot te irriteren aan die ingebakken Nokia reut. Zit helemaal niet te wachten op standaard Nokia bookmarks die ook nog eens niet te verwijderen zijn. Maar dit is een goeie oplossing idd, zo zie ik ze iig niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:12:
[...]

Ik heb dit laatst ingesteld op mijn geheugenkaart... wat mij trouwens op een volgende vraag brengt: als je je berichten op je mmc laat opslaan, vraagt hij of alle smsjes van je telefoongeheugen wil kopiëren... nou heb ik ze dus alleen nog maar op mijn mmc staan na een fw update... als ik dan weer telefoon geheugen kies, vraagt hij niet om ze van je mmc naar je telefoon te kopiëren. Hoe kan je dit dan wel doen?

Maar in principe is die vraag niet zo heel belangrijk, want heb er opzich niets op tegen dat het op me mmc staat

Wat ik wil, is weten waar het mapje staat waar alle berichten staan, zodat ik bv losse berichten van mn pc naar dat mapje kan verplaatsen...

Het mail mapje kan ik niet vinden... Zie alleen mail2 mapje, en als ik daar zo even snel doorheen blader (met al die duizenden 'lege' mapjes :P) staan daar volgens mij geen berichten bij...
(dit was in massaopslag trouwens...)
Volgens mij is dat niet mogelijk, heb er ook eens doorheen gebladerd maar zit voor mijn gevoel geen enkele bruikbare files of logica in.
businka19 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 18:18:
[...]

Probeer dit eens ;)

Het zou je icons weer moeten herstellen naar de fw20 versie, dat staat er als beschrijving bij iig

p.s.: Voor de mensen die problemen hebben met de Cert Req tool. Download SignSIS (op site van Fexplorer) daar zit oude req tool in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
d1xi schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:26:
[...]

restart je phone maar is, en dan naar je menu gaan, ik werd er niet blij van
Gebeurt helemaal niets, daar wordt ik ook niet blij van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
FaNtJuH schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:28:
[...]

Toch wel:

[...]

Dit is dus in het geval van Vista en dit werkte voor mij...

Ok...ik heb idd Vista maar wat doe ik dan verkeerd?

opgelost

[ Voor 3% gewijzigd door businka19 op 12-12-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De definitieve RotateMe zou vanavond komen (en echt publiekelijk worden gemaakt). Hebben sommige donateurs hem al in de mailbox gehad? Of gaat het om 23.59uur gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:05:
De definitieve RotateMe zou vanavond komen (en echt publiekelijk worden gemaakt). Hebben sommige donateurs hem al in de mailbox gehad? Of gaat het om 23.59uur gebeuren?
Dat weet alleen Samir zelf natuurlijk. Het laatste wat ie heeft geuit naar buiten, is dat het vanavond gebeurd. Misschien mailt ie hem weel niet naar de donateurs, maar staat ie gewoon op de site. Als het goed is, zal het geen of weinig verschil hebben met beta 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
Werkt idd! :) en nu, na hele sign process te hebben doorlopen kom ik erachter dat RotateMe doesn't rotate sh... on my N95 8GB! 8)7 Het doet werkelijk NIETS! Iemand een idee waarom er geen v2.0 op de site van developer staat als het toch freeware betreft? Ik heb nl. v1.2 geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
businka19 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:42:
[...]

Werkt idd! :) en nu, na hele sign process te hebben doorlopen kom ik erachter dat RotateMe doesn't rotate sh... on my N95 8GB! 8)7 Het doet werkelijk NIETS! Iemand een idee waarom er geen v2.0 op de site van developer staat als het toch freeware betreft? Ik heb nl. v1.2 geinstalleerd
Dit meen je niet he. Lees dan die site, of lees dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

businka19 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:42:
[...]

Er valt niets te downloaden voor de N95 (althans nu nog niet) op zijn site, je hebt de versie voor UIQ gedownload, met touchscreens dus, en dat gaat niet werken.
Even geduld nog, zoals iedereen die nog niet doneerde moet hebben.....

je moet btw eerst een accelerometerplugin installeren voor alle software die de sensor wil gebruiken.

edit: Mau-Maus was me voor.......
edit2: Businka kan gelijk hebben, de oude rotateme 1.2 was wel voor s60, maar diende handmatig bediend te worden, dwz met het indrukken van een toets....
als dat zo is.... my bad |:(

[ Voor 12% gewijzigd door efgeha op 12-12-2007 23:00 ]

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Zeg dan erbij dat, dat de nieuwe naamgeving is voor de flvplayer die eerder werd genoemd. Omdat ie schijnbaar de naam flv niet mag voeren.

Hoewel /flvplayer nog wel bestaat...

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 12-12-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-08 01:55
FaNtJuH schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:10:
[...]

Ik wil fifa07 weer kunnen spelen, maar heb al 10 keer gespeeld :'(
hoi hoe kan die demo van fifa 07 van ngage downloaden via n95 leukt me niet en via webside zie ik geen link ervan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

kropie schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:28:
[...]

hoi hoe kan die demo van fifa 07 van ngage downloaden via n95 leukt me niet en via webside zie ik geen link ervan :(
In de nieuwe n95 firmware v20 zit de proef ngage app, je kunt het nog niet van de ngage site downloaden.

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:03:
[...]

Zeg dan erbij dat, dat de nieuwe naamgeving is voor de flvplayer die eerder werd genoemd. Omdat ie schijnbaar de naam flv niet mag voeren.

Hoewel /flvplayer nog wel bestaat...
Dit is niet flvplayer. Met deze applicatie kan je ook door youtube zoeken en gelijk,zonder omweg kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen, of beter gezegd een plaatje laten zien waar exact de gps-module zit in een n95, en hoe zo'n ding eruit ziet?
Heb laatst mijn cover verwisseld, en sindsdien geen gps signaal meer. hoop niet dat ik met het uit elkaar halen van mijn nokia iets kapot heb gemaakt...

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:56:
Kan iemand mij vertellen, of beter gezegd een plaatje laten zien waar exact de gps-module zit in een n95, en hoe zo'n ding eruit ziet?
Mocht je het boekje nog hebben, daar staat een plaatje in waarop is aangegeven waar de GPS exact zit. In elk geval beneden aan de onderkant.

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09 23:30
Hier zit de GPS module:
http://84.26.122.2:8088

Verwijderd

mucho gracias, ik ga weer even verder neuzen, alvast bedankt :)

*edit: ik denk dat ik het probleem heb gevonden, zitten enkele connectie puntjes op die wrs bij mij geen contact maken met de desbetreffende puntjes. Is mij op dit tijdstip net even teveel werk, ga morgen weer een poging wagen :) klote van het geheel is het testen. kan soms dus wel even duren voordat gps signaal heeft...en tevens locatie waar ik mij bevindt is ook niet super. maar toch bedankt leute!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 00:38 ]

• Roberto538
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 19:53
Mensen van goede leven , ik heb een vraag en had graag wat advies.
in een me plan van aanpak,denk voordat ik aan de slag gaat met updaten en t verpruts. vraag ik het eerst de kenners hier...

ik zit met volgende, ik heb op me N95 8gig nu Garmin Navigator Mobile XT draaien en kreeg te horen gebracht dat hier een update voorhanden voor was.nl de Garmin Mobile XT for Symbian S60 Ver. 4.10.40 as of Sep 19, 2007 te downloaden op de Garmin site.

Hoe kan ik dit beste aanpakken. Moet ik bv wat backuppen verwijderen etc,of zijn er mischien al mensen die dit al reeds hebben gedaan en mij hun ervaringen willen delen.

Groetjes Roberto

[ Voor 8% gewijzigd door Roberto538 op 13-12-2007 01:12 ]

• GunGrave
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09 02:14
Het is ongetwijfeld al vaker voorbij gekomen maar door het bos zie ik even de bomen niet meer.

Ik heb zo een hekel aan die standaard muziekspeler, ik ken ook geen goed alternatief. Op mijn k800i kon ik playlist maken via een browser soortgelijk aan windows verkenner.

Ik kon een map met mp3's gelijk een afspeellijst geven / maken

Oftwel
map 538 -> afspeellijst 538
mak rock -> afspeellijst rock

Met me 2gb aan muziek is elke keer als een aapje zoeken in die tergende lijst zo vervelend...
Is er een goed programma waarbij ik kan browsen zoals bij de sony's (walkmanphones).

Dus mappen = mijn afspeellijstjes :}

Thx

Alienware R11 i9-10900kf - 32GB - 3060 12GB - watercooling by Alienware

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
GunGrave schreef op donderdag 13 december 2007 @ 02:44:
Ik heb zo een hekel aan die standaard muziekspeler, ik ken ook geen goed alternatief. Op mijn k800i kon ik playlist maken via een browser soortgelijk aan windows verkenner.

Oftwel
Hij maakt niet automatisch een playlist van de mappen wat je hebt.
Wat je wel kunt doen, en dat raad ik echt iedereen aan is om je zogenaamde tags aan te passen. Als je hier netjes de cd in vermeld maakt de tel daar wel afspeellijsten van.

meer info en een link is hier te vinden met dank aan shumi

edit:
@shumi, ik zag een aantal post mbt tot de startpost van jou. Zou je me die dingen even op de mail willen zetten? Ik moet de sp weer eens nodig gaan bijwerken, oa met software!

[ Voor 22% gewijzigd door digital-IMEI op 13-12-2007 07:25 ]

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:45:
Hij draait overigens maximaal maar 30 sec uit mijn hoofd, heb hem zelf op 15 seconden staan dus verbruik zal wel loslopen ;)
Ja en dat snap ik dus niet van die screensavers.
Het duurt even voordat de screensaver opstart toch?
Nou daar kijk je dus niet naar om.
Tegen de tijd dat je weer eens je mobiel pakt is die screensaver dus al lang verlopen!
Not so handy.

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Roberto538 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:10:
in een me plan van aanpak,denk voordat ik aan de slag gaat met updaten en t verpruts. vraag ik het eerst de kenners hier...

ik zit met volgende, ik heb op me N95 8gig nu Garmin Navigator Mobile XT draaien en kreeg te horen gebracht dat hier een update voorhanden voor was.nl de Garmin Mobile XT for Symbian S60 Ver. 4.10.40 as of Sep 19, 2007 te downloaden op de Garmin site.

Hoe kan ik dit beste aanpakken. Moet ik bv wat backuppen verwijderen etc,of zijn er mischien al mensen die dit al reeds hebben gedaan en mij hun ervaringen willen delen.

Groetjes Roberto
Lees het forum nou eerst is goed! Mensen zijn echt hardleers hier, niet te geloven.

Op andere fora zijn genoeg handleidingen te vinden.

Versie 4.10.60 Multilanguage is er ook al een paar weken trouwens!

• jorrit126
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-02 19:12
Beste tweakers, ik heb dit topic al doorzocht, maar kan niet vinden hoe ik mijn verbinding (van KPN) nou vast kan zetten?
Ik heb namelijk steeds als ik gps of internet gebruik weer de vraag welke verbinding ik wil gebruiken.

Ook heb ik een vraag over de GPS. Ik gebruik nu Nav4all wat ik veel te moeilijk vind werken. Is er een makkelijkere GPS? Zo te lezen werkt tom tom wel fijn? :X

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:58
jorrit126 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:29:
Zo te lezen werkt tom tom wel fijn? :X
Als je met 'fijn' 'niet' bedoeld, ja. TomTom werkt niet met de interne GPS-module. Als je een externe module hebt (via Bluetooth), is 't geen probleem.

Verwijderd

ik gebruik tomtot indd via een externe bluetooth gps-muis. Werk echt perfect.

Verwijderd

jorrit126 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:29:
Ook heb ik een vraag over de GPS. Ik gebruik nu Nav4all wat ik veel te moeilijk vind werken. Is er een makkelijkere GPS? Zo te lezen werkt tom tom wel fijn? :X
Een ander gratis alternatief is AmazeGPS. Engels progje, maar ziet er wel overzichtelijk uit. Maakt net als Nav4all gebruik van dataverkeer, maar als je een internet bundel hebt mag dat geen probleem zijn.

TomTom blijft wel het mooist natuurlijk, maar ik heb geen N95 met interne GPS om hem vervolgens met een externe GPS te gaan gebruiken, beetje pauper.

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Ik gebruik zelf Garmin en wat me daar aan bevalt is dat ik zelf kan aangeven welke mappen ik wil hebben op me telefoon zo heb ik Benelux plus stukken Duitsland/Oosterijk/Slovenie/Kroatie en daar heb ik maar 350 mb voor nodig. Als ik dit met Tom Tom op met Route66 zou doen dan had ik 2 gig of iets in die richting nodig gehad (ja dan had ik wel heel duitsland en andere landen etc.. maar die heb ik niet nodig dus vind ik het nutelooz mem gebruik)

Daarnaast vind ik het gebruik van POI's in Garmin heel interesant (werkt in tom tom wel beter vind ik, in route66 helemaal niet). Moet wel zeggen dat de manier hoe de POI's weergegeven worden niet altijd best is,voornamelijk met flitser en traject controles. Waarbij die soms ook flitsers aangeeft (waarschuwt) op de wegen naast mij :(

In garmin heb je net als bij tom tom dat je bepaalde stukken kan skippen (per aantal km), in route66 kan dat volgens mij niet.

Route scherm van garmin is niet altijd beste maar wat ik wel leuk vindt is dat die automatisch van dag naar nacht stand gaat, dacht dat je dit in tom tom zelf moest doen.

Garmin is zeker niet het beste van het beste maar moet zeggen dat het wel beter werkt dan route66, maar dat is een personelijke mening. Tom Tom is goed maar werkt niet met intern gps dus valt die af,hoop dat tom tom het kaarten selecteren overneemt van garmin want dat vind ik een zeer grote plus punt van garmin!

Daarnaast mogen ze toch is gaan beginen met ondersteunen van andere landen, net zo als nagivon doet.

[ Voor 54% gewijzigd door zenica op 13-12-2007 11:29 ]

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:38:
[...]

Dit is niet flvplayer. Met deze applicatie kan je ook door youtube zoeken en gelijk,zonder omweg kijken.
Ja je hebt helemaal gelijk. Maar zover ik op andere forums las, en als ik zijn site homepage bekijk, heeft ie flvplayer laten vallen. En is ytplayer een update. Tenminste dat las ik en zo lijkt het :)

• Mau_Maus
  • Niet online
Roberto538 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 01:10:

Groetjes Roberto
Ik vraag me eerst af hoe heb je legaal Garmin op je N95-8gb kunnen zetten? De software is gekoppeld aan de microsd hardware. Dus ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan dan. Anders is het namelijk 'not done' omdat hier te bespreken
lauw8 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:51:
[...]

Lees het forum nou eerst is goed! Mensen zijn echt hardleers hier, niet te geloven.

Op andere fora zijn genoeg handleidingen te vinden.

Versie 4.10.60 Multilanguage is er ook al een paar weken trouwens!
Versie 4.10.60 is nog niet officieel op de Garmin site. Dus zou ik daarmee wachten. Als die 'gelekte versie' al uberhaupt legaal is.

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Mau_Maus schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:28:
[...]

Ik vraag me eerst af hoe heb je legaal Garmin op je N95-8gb kunnen zetten? De software is gekoppeld aan de microsd hardware. Dus ben benieuwd hoe je dat hebt gedaan dan. Anders is het namelijk 'not done' omdat hier te bespreken

[...]

Versie 4.10.60 is nog niet officieel op de Garmin site. Dus zou ik daarmee wachten. Als die 'gelekte versie' al uberhaupt legaal is.
Of die nou legaal is of niet, bij mij werkt ie prima, en het is een goede update. Hij is net even iets sneller, en je kan ook i.p.v. een pijl, een autootje op je scherm instellen.

• Mau_Maus
  • Niet online
lauw8 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:32:
[...]

Of die nou legaal is of niet, bij mij werkt ie prima, en het is een goede update. Hij is net even iets sneller, en je kan ook i.p.v. een pijl, een autootje op je scherm instellen.
Oh dat geloof ik best, maar echt promoten als het niet legaal is, mag niet echt. Bedoel de moderators hier hebben ook wel verstand van zaken. En heb gewoon geen zin dat ie weer op slot gaat, maar misshcien is het ook niet zo heel erg, maar toch

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:42:
bij sms bevestiging krijg ik de laatste tijd onderstaande foutmelding, iemand enig idee hoe dat kan :?
[afbeelding]
bigdaddy, welke theme is dat als ik vragen mag??
schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:32:
[...]
Volgens mij is dat niet mogelijk, heb er ook eens doorheen gebladerd maar zit voor mijn gevoel geen enkele bruikbare files of logica in.
Nope, het lukt idd niet... hmmm jammer...

• Mau_Maus
  • Niet online
GunGrave schreef op donderdag 13 december 2007 @ 02:44:
Het is ongetwijfeld al vaker voorbij gekomen maar door het bos zie ik even de bomen niet meer.

Oftwel

Met me 2gb aan muziek is elke keer als een aapje zoeken in die tergende lijst zo vervelend...
Is er een goed programma waarbij ik kan browsen zoals bij de sony's (walkmanphones).

Thx
Ik weet niet helemaal zeker wat je bedoeld. Maar je zou Coreplayer of LCG Jukebox kunnen proberen. Daar kan je mappen selecteren.

Verwijderd

Ik heb (denk ik) alles afgezocht maar kan maar niet vinden hoe ik mijn live tv aan de praat kan krijgen, ik krijg steeds de melding network time out -33, iemand die weet wat dit inhoudt. En nog mooier, wat moet ik doen om het voor elkaar te krijgen.

Alvast bedankt voor de reacties.

• schumi2004
Sjengcity schreef op donderdag 13 december 2007 @ 07:22:
[...]
edit:
@shumi, ik zag een aantal post mbt tot de startpost van jou. Zou je me die dingen even op de mail willen zetten? Ik moet de sp weer eens nodig gaan bijwerken, oa met software!
Was niet zo heel schokkend veel maar zal ff alles in mail zetten en over 1o min heb je hem ;)

Iemand de definitieve rotateme al gespot?

Verwijderd

Natuurlijk zondag al van een van mijn COLLEGA testers gekregen en hij werkt top.

Trouwens mijn N95 heeft er nu een micro sdhc van 8 GB inzitten en werkt prima.
wat de toegevoegde waarde nog is van de N95 8GB weet ik ook niet meer nu.
Die telefoon van mij lijkt wel een oorlogsschip met 4 navigatie programma's en zoveel opslag.

• Franciscusm
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-11-2023
theguruuu schreef op woensdag 12 december 2007 @ 11:16:
[...]

Tomtom : West en central EU ==> 1.67 GB

R66 : EU All in one ==========> 1.78 GB

Om voorbeelden te geven.
Even een vraag over de map van R66 die 1.78 GB is.

Is dat 1 map waar alle landen van Europa in staan. Of zijn dit alle verschillende mappen van alle landen bij elkaar die dan dus samen zo groot zijn.
Oftwel: ik moet nu als ik de grens over ga van map wisselen, maar er bestaat dus ook een map waarmee ik dus van huis op huis niveau kan navigeren van bijvoorbeeld Nederland naar Italië?

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Franciscusm schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:52:
[...]

Even een vraag over de map van R66 die 1.78 GB is.

Is dat 1 map waar alle landen van Europa in staan. Of zijn dit alle verschillende mappen van alle landen bij elkaar die dan dus samen zo groot zijn.
Oftwel: ik moet nu als ik de grens over ga van map wisselen, maar er bestaat dus ook een map waarmee ik dus van huis op huis niveau kan navigeren van bijvoorbeeld Nederland naar Italië?
Die geheel europa map zijn alleen de hoofdwegen, daarom heet hij ook EuropeMR (Europe Main Roads). Ja, je kunt dus van Nederland naar Italië rijden met deze map (heb het deze zomer zelf gedaan), alleen niet van huis naar huis als je niet direct naast de snelweg woont. Voor het laatste stukje had ik toch echt de Italië map nodig (die trouwens bizar gedetailleerd is, elk karrespoor staat er op. Maar goed ook gezien de locatie van ons vakantiehuis in Toscane).

Oh ja, niet vergeten voor de grens TMC en A-GPS uit te zetten ;-) GRPS/UMTS gebruik in het buitenland is nogal kostbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door xahmol op 13-12-2007 15:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:29:
Ik heb (denk ik) alles afgezocht maar kan maar niet vinden hoe ik mijn live tv aan de praat kan krijgen, ik krijg steeds de melding network time out -33, iemand die weet wat dit inhoudt. En nog mooier, wat moet ik doen om het voor elkaar te krijgen.

Alvast bedankt voor de reacties.
Heb ik ook al eens gevraagd; volgens welingelichte bronnen hier en elders zijn de servers waar dit programma mee werkte niet meer operationeel waardoor het in feite geen functie meer heeft (m.a.w. verwijderen is de beste optie) :O

Verwijderd

Had je mn vraag niet gelezen bigdaddy??? Of wil je het niet zeggen? :P

Ben wel geïnteresseerd in die theme namelijk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:08:
[...]
bigdaddy, welke theme is dat als ik vragen mag??
[...]
...
hier istie :)

Verwijderd

kan iemand mij haarfijn uitleggen hoe ik film op me n95 8gb krijg. Heb eerst de dvd files en andere formaten zoals divx omgzet naar mp4 en vervolgens met nokai video manager geconverteert en naar gsm laten sturen. Dat lukt allemaal maar als ik vervolgens in me gsm in videocentrum kijk en de film open dan krijg ik wel geluid maar geen beeld.

Dus zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik het precies moet doen en welke software ik allemaal nodig heb (kan zijn dat ik nu de verkeerde gebruik)

alvast bedankt voor de moeite

groetjes mark

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:29:
kan iemand mij haarfijn uitleggen hoe ik film op me n95 8gb krijg. Heb eerst de dvd files en andere formaten zoals divx omgzet naar mp4 en vervolgens met nokai video manager geconverteert en naar gsm laten sturen. Dat lukt allemaal maar als ik vervolgens in me gsm in videocentrum kijk en de film open dan krijg ik wel geluid maar geen beeld.

Dus zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik het precies moet doen en welke software ik allemaal nodig heb (kan zijn dat ik nu de verkeerde gebruik)

alvast bedankt voor de moeite

groetjes mark
Kijk even in de startpost onder PS3 Video 9

• pven
  • Niet online
Ok, ik heb dus 1 dag de N95 8G in gebruik en dat bevalt me prima.

Wat ik wel irritant vind: als ik de telefoon aan de oplader heb zitten als de batterij vol is en met de telefoon speel, dan krijg ik om de paar seconden een melding dat de batterij vol is. Is dat uit te zetten of te vertragen?

• digital-IMEI
pven schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:20:
Ok, ik heb dus 1 dag de N95 8G in gebruik en dat bevalt me prima.

Wat ik wel irritant vind: als ik de telefoon aan de oplader heb zitten als de batterij vol is en met de telefoon speel, dan krijg ik om de paar seconden een melding dat de batterij vol is. Is dat uit te zetten of te vertragen?
Je telefoon laadt op totdat hij vol is, daarna stopt hij met laden. Als hij dan weer een beetje leeg is gelopen (99% ofzo) dan begint hij weer met laden. Vandaar dat je die melding krijgt. Als hij vol is, haal lekker de oplader eruit zou ik zeggen.

Even een noob vraag, hoe doe je in godsnaam liedjes toevoegen in de muziekspeler? Er zat eerst altijd een funtie om hem naar muziek te laten zoeken maar die is niet meer sinds FW 20.

Moet ik nu echt m`n muziek met PC Suite gaan overzetten??? :?

• pven
  • Niet online
Sjengcity schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:26:
[...]
Je telefoon laadt op totdat hij vol is, daarna stopt hij met laden. Als hij dan weer een beetje leeg is gelopen (99% ofzo) dan begint hij weer met laden. Vandaar dat je die melding krijgt. Als hij vol is, haal lekker de oplader eruit zou ik zeggen.
Dat snap ik, maar dat wil ik dus niet altijd.
Even een noob vraag, hoe doe je in godsnaam liedjes toevoegen in de muziekspeler? Er zat eerst altijd een funtie om hem naar muziek te laten zoeken maar die is niet meer sinds FW 20.

Bij mij vindt ie de nummers vanzelf. :?

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:05
Sjengcity schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:26:
[...]

gewoon in het menu van de Muziekspeler op Opties - vernieuwen klikken ;)

• digital-IMEI
Maite schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:29:
[...]

gewoon in het menu van de Muziekspeler op Opties - vernieuwen klikken ;)
Aah thx! Ik zat net 1 stap te ver te zoeken, had al muziek geselecteerd en was daar naar die functie aan het zoeken. Thx :)

Verwijderd

Als ik me wil registreren bij de N-Gage site krijg ik geen mail toegestuurd om de account te activeren, iemand anders wel succesvol? en zo ja hoe 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.n-gage.com/images/devices/port/n95_8gb_275x435.png Afbeeldingslocatie: http://www.n-gage.com/images/devices/port/n95_275x435.png

• schumi2004
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:59:
Als ik me wil registreren bij de N-Gage site krijg ik geen mail toegestuurd om de account te activeren, iemand anders wel succesvol? en zo ja hoe 8)7
[afbeelding] [afbeelding]
Waar moet je registeren dan?

Verwijderd

kijk hier maar eens

edit: en als je dan een player name kiest, krijg je nooit een activatie email |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 19:50 ]

• Deo_Volente
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 11:11
Ik heb sinds kort ook een N95 8gb, bevalt me super, zit alleen nog te twijfelen over welke navigatie. Maar heb een andere vraag, hoe krijg ik die meuk die er al op stond eraf? (zoals die albums om een beter overzicht te krijgen)

Ik doe het volgende:

Muziekspeler -> Muziek -> Albums -> Selecteer "ATMOS-CD214A_Twenty something songs" OPTIES -> Verwijderen -> Ja

Melding : Algemeen! Functie wordt niet ondersteund.

Iemand een oplossing?
Pagina: 1 ... 53 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.