Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
heeft er iemand wat meer ervaring met Orb2 via vodafone ?

ik heb hem nu aan de praat gekregen , althans hij deed het opeens , en had verbinding met de server van orb.com

echter als ik via live.vodafone.com verbinding maak kan in browsen door mijn bestanden , als ik dan een stream opstart dan is het verbinding mislukt :(

doe ik echter hetzelfde via wifi , dan doet alles het perfect en start de stream op ! en heb ik pefect beeld. :*)

zijn er aparte stream instellingen voor vodafone ? of kan ik ergens wat instellen waardoor het werkt,

ik heb 3,5G in beeld staat oftewel hsdpa dekking

wie weet het antwoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ginz schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:39:
[...]

PIT maakt ook gebruik van UMTS, als mogelijk zelfs van HSDPA. Helaas alleen de techniek en niet de mogelijke snelheid, omdat PIT gecapped is. Maar, hij gebruikt dus wel die technieken

Maar, aangezien de meeste zijn gecapped, heeft UMTS uitzetten geen negatieve gevolgen.
Je hebt gelijk... Gprs kan maximaal 20kb.. en pit gewoon, gaat op 64 kb, dus lijkt me ook dat ie umts gebruikt. Als de snelheid nou ook 20 was.. dan zou ik umts uitzetten... Nu gewoon aanlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Mau_Maus schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:46:
[...]

Je hebt gelijk... Gprs kan maximaal 20kb.. en pit gewoon, gaat op 64 kb, dus lijkt me ook dat ie umts gebruikt. Als de snelheid nou ook 20 was.. dan zou ik umts uitzetten... Nu gewoon aanlaten.
okidoki, das duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:20
Mau_Maus schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:46:
[...]

Volgens mij gaat gprs tot 5kB, en pit is 64kb, dus 8kB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Nokia Activity Monitor

Voor de liefhebbers.

Met het Nokia programma'tje kun je bijhouden hoeveel je beweegt. Het gaat hier dan voornamelijk om lopen of joggen. Zo houdt het de afstand bij, het aantal stappen en de gebruikte energie. Het wordt je in real-time duidelijk gemaakt, ook door het gebruik van grafiekjes.

Nokia Activity Monitor houdt ook een soort dagboek bij zodat je kunt kijken of je na verloop van tijd vooruitgang boekt in je conditie. Het bijhouden van het aantal stappen wordt gedaan door gebruik te maken van de ingebouwde accelerator in een S60 telefoon. Het werkt dan ook het beste wanneer je de telefoon aan je riem kunt binden, maar ook in je zak houd je een goed resultaat.

Tot nu toe werkt het programma'tje alleen op de Nokia N95 en de Nokia N95 8GB. Verder heb je nog een geheugenkaart nodig, anders zal het de activity monitor niet werken. Het gebruik ervan schijnt overigens wel behoorlijk wat batterijen te kosten.

Bron: Pocketinfo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
chapie schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:17:
[...]

Volgens mij gaat gprs tot 5kB, en pit is 64kb, dus 8kB ;)
Volgens wikipedia gaat classe 3 ofzo tot 20 kb :P
;)

Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Weet iemand of er op het display een bovenlaag zit, er zitten wat kleine krassen op die ik er graag uit zou willen hebben, of moet ik meteen een nieuw display kopen?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Ursamajor schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:25:
[...]

Met Any Video Converter kun je bijvoorbeeld AVI naar mp4 omzetten. Is nog gratis ook :)
Ik wil van mp4 NAAR AVI, dan kan ik de filpjes die ik heb gemaakt ook bewerken in een video editing programma.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Ghostface schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:42:
heeft er iemand wat meer ervaring met Orb2 via vodafone ?

(...)

wie weet het antwoord ?
Houdt me aanbevolen voor het antwoord, kan zelf alleen zeggen dat ik exact hetzelfde probleem heb. Heb zelfs het speciale Live! Stream toegangspunt gebruikt dat neem ik aan door VF bedoeld is voor streaming video, maar nada. Verbinding blijft een time out geven. En idd via Wifi werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is streaming bij alle providers behalve Tmobile verboden en wordt dit afgevangen. Vandaar dat dit wel via wifi werkt omdat de instellingen wel goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Eastside schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:38:
[...]

Ik wil van mp4 NAAR AVI, dan kan ik de filpjes die ik heb gemaakt ook bewerken in een video editing programma.
Ik denk dat dit toch ook wel kan met zo ongeveer elke conversietool die er bestaat, zeker met die genoemd zijn in de startpost...

Overigens heb je kans dat je alleen maar de container hoeft te vervangen, en niet moet transcoden. Van transcoden wordt de kwaliteit er niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:07:
Volgens mij is streaming bij alle providers behalve Tmobile verboden en wordt dit afgevangen. Vandaar dat dit wel via wifi werkt omdat de instellingen wel goed zijn.
Volgens mij is dat correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het zijn dat T-Mobile in de toekomst de snelheid van PIT omhoog gooit, zoals vroeger wel eens gebeurde met adsl/ kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds afgelopen zaterdag de N95 8GB binnen gekregen. Netjes alles up 2 date nu met de nieuwste firmware.
Moet zeggen dat ik het een erg fijn telefoontje vind. En het scannen naar WLAN werkt echt super. Gewoon lekker thuis op de bank gebruik maken van mijn eigen draadloze i-net. MSN via wat omwegen er ook opgekregen en moet zeggen dat dit ook echt heel goed werkt. De berichten worden snel verstuurd en snel ontvangen.
Verder wat leuke theme's er opgezet enzo. Echt heel cool speelgoed en je kan dr nog mee bellen ook ;)
Die feature dat je een filmpje kan afspelen als iemand belt is ook wel erg grappig.

Ik ben er dus erg tevreden mee! Enige minpuntje is de lichte speling in de slider.

Kwam trouwens wel een, volgens mij, aardige link tegen. Heb die in ieder geval nog niet voorbij zien komen. Iemand ervaring met http://wauw.fm/nl/home? Zal het zelf eens uitproberen. Misschien een goed alternatief voor dat Orb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Misschien goed om te melden dat we voor PIT een apart topic hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
http://www.bysamir.fr/flvplayer/

FLVPlayer is an alpha version of a flash lite 3 player.
Before using it you need to install the Flash Lite 3 player on your phone.

This version is only for testing purpose, it load and stream videos from youtube.
Choose a video by using the joypad.
You can only play the predefined videos in this version.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

[...]

Kan daar ook mee :)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Fuzzillogic schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:13:
[...]

Ik denk dat dit toch ook wel kan met zo ongeveer elke conversietool die er bestaat, zeker met die genoemd zijn in de startpost...

Overigens heb je kans dat je alleen maar de container hoeft te vervangen, en niet moet transcoden. Van transcoden wordt de kwaliteit er niet beter op.
Zoals ik al in een eerdere post had aangegeven heb ik het met ps3 video 9 geprobeerd: niet mogelijk. Verder heb ik de Nokia Video Manager geprobeerd: niet mogelijk
Mediacoder, wel mogelijk maar zeer omslachtig...

dus vandaar mijn vraag of een van jullie misschien een handig tooltje hiervoor gebruiken.

[edit] ben nu any video converter aan het proberen, laat wel even horen of het wat is

[edit 2] Any Video Converter is heel handig! Makkelijke interface en naar allerlei formaten heen en weer transcoderen! Dit is voorlopig het programma dat ik gebruik! Ook het geluid is niet meer offsync.

Los hiervan heb ik vaak in PS3 video 9 het probleem dat na conversie het geluid niet meer synchroon loopt met de beelden. Ik gebruik de vooral gedefinieerde instellingen voor een nokia telefoon. Hoe kan ik dit oplossen?

[ Voor 13% gewijzigd door Eastside op 11-12-2007 14:33 ]

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
FYI: op mijn Telfort abo werkt streaming (3GP-over-RTSP, port 554, http://test.orb.com) prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:54:
[...]

Hoe? Nou heel eenvoudig: het schuifje uit het ontwerp halen... :+
Als je je afvraagd waarom de camera niet beschermd wordt, moet je je telefoon eens omdraaien en eens kijken naar dat 20 keer zo grote onbeschermde oppervlak(hint: scherm).
Maar, ok, serieus: Sorry dat ik zo gemeen ben, maar als je wat info had gelezen uit het topic en op internet, had je kunnen weten dat het schuifje achterwege is gelaten zodat er meer ruimte is(voor een grotere batterij). Of het schuifje afdoet aan de bescherming van het optiek van de camera: uiteraard zal dit blijken in de praktijk, maar ik denk persoonlijk dat veel mensen dit ding zonder sleutels erbij in hun broekzak hebben. Zodoende kunnen er daardoor geen beschadigingen ontstaan.
Beste Nas T... Bullshit!!

Het onbeschermde oppervlak, het scherm, heb ik allang met touchscreen protector beschermd. En laat die nou is na 2 maanden vrij veel krassen hebben! Kun je nagaan als ik die protector er niet op had gedaan. Als ik uitga, dan stop ik nog wel eens losgeld in mijn zakken, tsja, dan komen er vanzelf krassen he. Weet niet of jij wel eens uit bent geweest....
Daarnaast, schuifje achterwege zodat meer ruimte is voor een grotere batterij. En jij gelooft dat? Dan kunnen ze toch alsnog een schuifje erop maken? Of hij nou 1mm dikker is of dat de lens beschadigt kan worden doordat deze niet beschermd is... die keuze is lijkt me makkelijk gemaakt!

En de kleinste stofjes kunnen al krassen op je lens maken...
Waarom denk je dat alle digitale camera's een schuifje hebben voor de lens... terwijl je die ook niet bij je sleutels stopt en vaak zelfs in een beschermhoesje doet...
Ursamajor schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:22:
[...]

O wat erg, niet kunnen msnnen op je N95 :|
Ehhh.. als je elke dag 3 uur in de trein zit.. is het best vervelend als je niet even lekker kunt msnen.. heel wat goedkoper dan smsen en bellen!
Duidelijk een voorbeeld reactie waar je niks aan hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 21-07 16:03
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:07:
[...]

Jawel, maar niet met gebruik van de multimedia toetsen (landscape modus). Wel in portrait modus (bediend net zo kut als alle andere telefoons).
Er bestaat ook nog een programma genaamt "RotateMe" de oplossing voor dit probleem lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Laatst online: 21-07 16:03
Barfman schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:45:
Heeft iemand nog een tip voor mij, ik kan niet registreren op symbian signed. Heb al me mail van mijn werk geprobeerd en quicknet, maar ze accepteren maar weinig daar. Uiteraad hoef ik het niet met live mail en gmail te proberen :)
@hszuyd.nl pakt ie gewoon :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 12:44:
[...]

Het onbeschermde oppervlak, het scherm, heb ik allang met touchscreen protector beschermd. En laat die nou is na 2 maanden vrij veel krassen hebben! Kun je nagaan als ik die protector er niet op had gedaan. Als ik uitga, dan stop ik nog wel eens losgeld in mijn zakken, tsja, dan komen er vanzelf krassen he. Weet niet of jij wel eens uit bent geweest....
Domme redenatie, je protector is van kunstof, het scherm is van gehard glas. De protector is vele malen krasgevoeliger maar beschermt het scherm. Ik gebruik mijn N95 al een half jaar zonder iets van beschering, altijd in me broekzak zodner sleutels (die zitten in de ander), maar geen enkel krasje te bekennen. Wel op de behuizing. Het displayglas van de N95 is gewoon enorm krasbestendig te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
[...]

Daarnaast, schuifje achterwege zodat meer ruimte is voor een grotere batterij. En jij gelooft dat? Dan kunnen ze toch alsnog een schuifje erop maken? Of hij nou 1mm dikker is of dat de lens beschadigt kan worden doordat deze niet beschermd is... die keuze is lijkt me makkelijk gemaakt!

En de kleinste stofjes kunnen al krassen op je lens maken...
Waarom denk je dat alle digitale camera's een schuifje hebben voor de lens... terwijl je die ook niet bij je sleutels stopt en vaak zelfs in een beschermhoesje doet...

[...]
Niet helemaal bullshit. Nokia heeft dat zelf gecommuniceerd. Dat het schijfje onder andere is weggelaten vanwege ruimte. Klinkt wel als bullshit, maar ze zeggen het zelf. Veel mensen baalde van geen screenprotector op het scherm, maar vele valt op dat ie amper krassen maakt. Ik heb zelf wel een protectoor en een beschermhosje en heb er geen last van.

En als je sleutels en kleingeld bij je telefoon doet, dan lok je krassen ook wel uit. Niet alleen op scherm, maar ook op behuizing, dat is met elke telefoon, dus is sowieso niet verstandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is de N95 8G inmiddels via Nederlandse webshops leverbaar?

Ik ben in afwachting van 2call, maar die geven niet aan of ze hem al hebben; ze melden alleen maar dat het toestel nog niet is verzonden. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:49:

Ik ben in afwachting van 2call, maar die geven niet aan of ze hem al hebben; ze melden alleen maar dat het toestel nog niet is verzonden. :/
Volgens mij heeft smartphonestunts.nl hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:44:
Domme redenatie, je protector is van kunstof, het scherm is van gehard glas. De protector is vele malen krasgevoeliger maar beschermt het scherm. Ik gebruik mijn N95 al een half jaar zonder iets van beschering, altijd in me broekzak zodner sleutels (die zitten in de ander), maar geen enkel krasje te bekennen. Wel op de behuizing. Het displayglas van de N95 is gewoon enorm krasbestendig te noemen.
Ik heb dezelfde ervaring. Als je de N95 alleen in de zak hebt dan beschadigt je scherm echt niet. Ik sta ervan versteld maar na ruim een half jaar intensief dagelijks gebruik is mijn schermpje nog als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:51:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring. Als je de N95 alleen in de zak hebt dan beschadigt je scherm echt niet. Ik sta ervan versteld maar na ruim een half jaar intensief dagelijks gebruik is mijn schermpje nog als nieuw.
Scherm is mega kras-vast. De mijne zit overal onbeschermd in ;-) en heeft nog niet één krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:55:
[...]

Scherm is mega kras-vast. De mijne zit overal onbeschermd in ;-) en heeft nog niet één krasje.
Die van mij is toch echt redelijk gehavend halverwege de strijd :-)

weet iemand dan ook of het een los schermpje is wat ervoor zit? of moet ik dan meteen het hele display vervangen (verkapte kick van me vraag eerder gesteld)

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Laatst online: 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:44:
Ook hier gaat ie zonder screenprotector in de broekzak. Mijn sleutels heb ik dan wel in mijn andere zak, maar een aansteker en usbstick met een touwtje waar weer een ringetje aan vastzit, heb ik er standaard bij mn telefoon in de zak. Soms wat losgeld.
Ik zorg er trouwens wel voor dat het scherm op mijn been zit.

Ook hier nog geen enkel krasje!

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: draai het schermpje eens in fel licht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:07:
Tja, video streamen met 64 kbit is ook niet alles, dus met T Mobile schiet het ook niet echt op. Alleen muziek kan dan. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:42:
Gedaan. Niets te zien zonder enige protectie. Super!

Moet je eens vergelijken met een iPod 5G, dat ding krast waar je bij staat. Wist daar niet hoe snel ik een hoes moest kopen. Maar met nog geen enkele Nokia ooit een probleem gehad met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat hij is verzonden met TPG PTT Post. Denk dat ze dus een beperkt aantal hebben en gewoon de eerste orders als eerste versturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:09:
[...]

Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat hij is verzonden met TPG. Denk dat ze dus een beperkt aantal hebben en gewoon de eerste orders als eerste versturen :)
TNT :P

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb nogal problemen met mijn muziekspeler (N95normaal) met shuffle. Hij shuffelt de nummers goed, maar als je dan een ander nummer kiest om te luisteren begint hij als dat nummer is afgelopen weer met het eerste nummer waarmee de shufflereeks begon na het starten van de muziekspeler. Is dit opgelost in V20 oid? (heb tmobile dus dan moet ik wachten :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie tip! Er zat een kraje op en die's nu weg!! (Of bedoelde je dat niet?)

Ik heb verder een probleem met mijn T9 woordenboek.. Ik kan namelijk -nergens- vinden hoe ik die weer aanzet. Ik kan wel de taal Nederlands kiezen voor berichten, maar hij vertikt het om zelf woordjes te maken. Iemand 'n idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 23-09 22:42
Fuzzillogic schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:56:
[...]
Het is vooralsnog alleen geschikt voor foto's, maar om het uit te breiden met tekst en video, dus een blog-posting met attachments, is nu peanuts. Iemand met PHP-skills zou het relatief eenvoudig in bijv. WordPress kunnen integreren denk ik. WordPress gebruikt al AtomPub, maar de N95 gebruikt de (oudere) TypePad/SixApart-methode.
Ik gebruik de plugin die een emailaccount checkt en zet dan mailtjes als blogposts in je wordpress. En uiteraard mail dan een blogpost met foto naar dat mailadres, ook een hele mooi oplossing :)
[...]
Als ik uitga, dan stop ik nog wel eens losgeld in mijn zakken, tsja, dan komen er vanzelf krassen he. Weet niet of jij wel eens uit bent geweest....
[...]
Tip: koop een 2e broekzak, kun je daar je losgeld in doen :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 07:51
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:44:
Ik heb verder een probleem met mijn T9 woordenboek.. Ik kan namelijk -nergens- vinden hoe ik die weer aanzet. Ik kan wel de taal Nederlands kiezen voor berichten, maar hij vertikt het om zelf woordjes te maken. Iemand 'n idee?
Gewoon een paar keer op # drukken 7(8)7

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
MSN op de N95 doet het hier trouwens weer gewoon! Evenals ORB!
bij iedereen die er verder last van had ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mogelijkheid om bepaalde weggegooide icoontjes weer tevoorschijn te toveren?

Heb die map instrumenten en toepassingen weggegooid omdat ik de boel anders wilde indelen met eigen mappen. Niet handig, want ik vond de oude 'opzet' en icoontjes overzichterlijker. Iemand die me helpen kan? Format heb ik geen trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Harmani schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:09:
[...]

En bij het menu als je op het potloodje drukt naast de groene toets..
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:13:
Is er een mogelijkheid om bepaalde weggegooide icoontjes weer tevoorschijn te toveren?

Heb die map instrumenten en toepassingen weggegooid omdat ik de boel anders wilde indelen met eigen mappen. Niet handig, want ik vond de oude 'opzet' overzichterlijker. Iemand die me helpen kan? Format heb ik geen trek in.
Met een format :+ :9

[ Voor 49% gewijzigd door plofkip op 11-12-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
Harmani schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:12:
MSN op de N95 doet het hier trouwens weer gewoon! Evenals ORB!
bij iedereen die er verder last van had ook?
en nu weer niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
xahmol schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:02:
[...]

Tja, video streamen met 64 kbit is ook niet alles, dus met T Mobile schiet het ook niet echt op. Alleen muziek kan dan. Jammer.
Moet je Pit+ nemen :P

BTW: (WEER) Nieuwe PC Suite v6.85.14.1

http://europe.nokia.com/A4144905

(Direct) http://nds1.nokia.com/fil...rel_6_85_14_1_dut_web.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RayMotix schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:18:
[...]

Er bestaat ook nog een programma genaamt "RotateMe" de oplossing voor dit probleem lijkt mij?
Lol stelletje bijdehante antwoorden allemaal.. 8)7 Het gaat mij om de multimedia toetsen die je niet kunt gebruiken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Zit ik te miepen dat het lang duurt en dan valt er een mail in de box waarin staat dat ie is verzonden! _O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FaNtJuH schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:13:
[...]

[...]

Met een format :+ :9
Is er geen optie die icoontjes uit een 95 te halen middels een file explorer en weer terug te plaatsen bij een 95 die deze mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf_1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-08 14:36
Gedaan!
Nog geen enkel krasje te bezichtigen.
En geloof mij ik check vaak, want ook ik heb geen screen protector.
Maar ik ben ongeloofelijk verbaasd hoe Nokia het weer geflikt heeft.
Zo fragiel als het eruit ziet, zo stevig en kras bestendig als het is.
Oftewel... alle argumenten die jij als "bullshit" bestempelde gaan niet op.
(Inc. de redenatie waarom veel camera's een schuifje voor de lens hebben, gezien het feit dat er ik weet niet hoeveel phone's geen schuifje voor de lens hebben en daar heb ik er een paar van gehad...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:17:
[...]

Gedaan!
(Inc. de redenatie waarom veel camera's een schuifje voor de lens hebben, gezien het feit dat er ik weet niet hoeveel phone's geen schuifje voor de lens hebben en daar heb ik er een paar van gehad...)
Agree!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmani schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:09:
[...]

Yup geprobeerd.. Dat werkt dus niet... Ik krijg een pennetje met "Abc" of "abc" of "123".. Wat moet je normaal gesproken krijgen als je T9 woordenboek actief is?

Edit:
Yeah.. Dat wassum! Thanx..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:32:
[...]

Yup geprobeerd.. Dat werkt dus niet... Ik krijg een pennetje met "Abc" of "abc" of "123".. Wat moet je normaal gesproken krijgen als je T9 woordenboek actief is?
Zelfde maar dan underlined

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik heb inmiddels de nodige reboots met FW 12. Moet maar eens stoppen met klooien :X

Als ik die format doe uit de OP, gaat ie dan de boel automatisch herinstalleren/herstellen of moet ik zelf
Symbian op de foon pompen?

Of zet ie met een hard reset de boel ook weer zoals bij de aankoop? Krijg ik dan ook verwijderde zaken terug zoals icoontjes en programma's die standaard ingebakken zitten?

Update gedaan naar FW20.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit al een tijdje mee te lezen hier, bedankt voor alle mooie tips en tricks.
Ik heb gisteren bij de mediamarkt een hard plastic hoesje gekocht voor mijn n95. Het zit strak om de foon en is transparant en je ziet niet eens dat ie er omheen zit.
Kost 9,95 per stuk, ideaal om je telefoom te beschermen met name het display.
Darkwolf_1982 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 18:17:
[...]

Gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn ergens van die siliconen hoesjes te krijgen voor een N95 8Gb

kan op internet alleen van die crystal case's vinden maar die zijn van hard plastic

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:24:

kan op internet alleen van die crystal case's vinden maar die zijn van hard plastic
Zoek op skin icm n95 op ebay (of google).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Laatst online: 22-09 15:31
xahmol schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:58:
[...]

Houdt me aanbevolen voor het antwoord, kan zelf alleen zeggen dat ik exact hetzelfde probleem heb. Heb zelfs het speciale Live! Stream toegangspunt gebruikt dat neem ik aan door VF bedoeld is voor streaming video, maar nada. Verbinding blijft een time out geven. En idd via Wifi werkt het wel.
ik heb vodafone nog een keer gebeld , en kreeg van data support de volgende info toegestuurd per mail! en daar werkt het bij mij mee , om orb te streamen

Toegangspunt mediaplayer instellen
* Ga naar "Menu" -> "Toepassingen"-> "RealPlayer"
* Kies "Opties" -> "Instellingen" -> "Streaming-> "Netwerk"
* Stand. toegangspunt: Vodafone live!
* Onlinetijd "Onbeperkt"
* Laagste UDP-poort: 6970
* Hoogste UDP-poort: 7170

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:24:

Waarom niet meteen een heuptasje kopen, heb je bescherming en je kunt het handig meenemen, 2 vliegen in één klap.
http://www.pdashop.nl/pro...-cp-69-carrying-case.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
[...]

Je kunt nu tijdelijk een GRATIS DivX Pro licentie verkrijgen:
http://www.divx.com/dff/index.php

[ Voor 5% gewijzigd door Megalodon_67 op 11-12-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René20
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-08-2022
erikd_o schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:35:
[...]

Ja. Je kunt je licentie weer ophalen van de server. Ik betaal de smsjes zelfs met een andere sim er in dan die ik normaal gebruik. De licentie is gekoppeld aan de telefoon.
Ben ook die licentienummers kwijt, maar als ik, na een FW update, aanlog op de server, dan worden de licenties niet opgehaald. Iemand een tip? Het wordt anders een tikkie duur vrees ik om de licenties nog een keer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Had het al eerder gepost maar blijkbaar is dat weer weg ofzo (kan niet meer vinden)

Maar heb zelf ondervonden dat als ik iets anders heb draaien dat internet gebruikt dan werkt msn niet. Krijg je error dat server busy is.

Ik zelf had browser draaien. Nadat ik dit had afgesloten kon ik inloggen op msn en dan kun je wel weer gewoon browser of iets dergelijks opstarten.

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
Megalodon_67 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:02:
[...]

Waarom niet meteen een heuptasje kopen, heb je bescherming en je kunt het handig meenemen, 2 vliegen in één klap.
Omdat dat ongelofelijk fout is :p .
(imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-05 02:04
[...]
Dan doe je nog eens lekker hip met je N95 d:)b :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Op de N95 8GB zit standaard 8GB, dus zonder los sd kaartje of wat dan ook...
Hoe krijg ik hier TomTom op of Route66? Normaal gesproken zet je dat op je sd kaartje en schuif je die in je telefoon en begint hij vanzelf met installeren maar hoe moet het bij de N95 8GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-07-2023
Hi mensen,
Met updaten van de N95 de usb kabel uitgetrokken.
En wat nu ?
Toestel gaat "aan" maar niets op het scherm ! herkenning pc ook niets !
Hard reset : groene toets - ster - nr.3 : helpte ook niet.
Hoe op te lossen behalve het te sturen naan Nokia.
Alle hulp welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
DieterVDW schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:27:
[...]

(imho)
Ik draag er altijd een hemd over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 02:01:
Hallo,

Op de N95 8GB zit standaard 8GB, dus zonder los sd kaartje of wat dan ook...
Hoe krijg ik hier TomTom op of Route66? Normaal gesproken zet je dat op je sd kaartje en schuif je die in je telefoon en begint hij vanzelf met installeren maar hoe moet het bij de N95 8GB versie?
Hoi,
De usb er in en om bv. tomtom of R66 te installeren, Pc Suit kiezen op toestel.
Om de mappen en dergelijke op te slaan kies je Massa opslag.
( Het laatste gaat wel traag, een map van 1.6 Gig kost een dik uur om over te brengen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DieterVDW schreef op woensdag 12 december 2007 @ 01:27:
[...]

(imho)
ik wil er één 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=37355&dimensionid=1&shopid=2
... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 20:27

CoolHead621

Enjoy every moment

theguruuu schreef op woensdag 12 december 2007 @ 02:36:
Hi mensen,
Met updaten van de N95 de usb kabel uitgetrokken.
En wat nu ?
Toestel gaat "aan" maar niets op het scherm ! herkenning pc ook niets !
Hard reset : groene toets - ster - nr.3 : helpte ook niet.
Hoe op te lossen behalve het te sturen naan Nokia.
Alle hulp welkom.
Dan blijft er volgens mij weinig over.
Denk echt een retourtje NSP.

Maar...... de brandende vraag! HOE???? krijg je dat voorelkaar? de usb eruit te trekken??? :?

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nieuwsgierig geworden en gister de nieuwe versie van Orb geinstalleerd en wat denk je? Verbinding van KPN Mobile op 254kb en gewoon streaming!! Geweldig en ik wist niet dat KPN zo snel was!! Zowel in thuis (zuid-holland) als Brabant getest. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theguruuu schreef op woensdag 12 december 2007 @ 02:41:
[...]

Hoi,
( Het laatste gaat wel traag, een map van 1.6 Gig kost een dik uur om over te brengen.)
Waar kan ik kiezen voor Massa opslag? kan deze nergens vinden wanneer ik Pc Suit open op me pc...
En wanneer ik de bestanden gewoon via Deze Computer er op kopieer dan geeft hij bij bepaalde mappen aan dat hij die niet kan kopieren naar die plaats en dat hij op een andere plaats moet worden gekopieerd...

Er zit een map bij genaamd: Private en die mag niet op m'n massa (8GB intern) zo los staan wel in een map, en dan is er nog een map genaamd: TomTom HOME 1.1 SD Install en in die map zit de map: __MACOSX daar weer de map: TomTom HOME 1.1 SD Install.app daar weer in: Contents en het bestand genaamd: ._PkgInfo kan hij ook niet kopieren.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
[...]
Waarom niet meteen een heuptasje kopen
Wil jij daarmee gezien worden dan? Heuptasjes zijn echt zoooo fout (in mijn mening tenminste).

[ Voor 22% gewijzigd door xahmol op 12-12-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Ghostface schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 21:56:
[...]

ik heb vodafone nog een keer gebeld , en kreeg van data support de volgende info toegestuurd per mail! en daar werkt het bij mij mee , om orb te streamen

Toegangspunt mediaplayer instellen
* Ga naar "Menu" -> "Toepassingen"-> "RealPlayer"
* Kies "Opties" -> "Instellingen" -> "Streaming-> "Netwerk"
* Stand. toegangspunt: Vodafone live!
* Onlinetijd "Onbeperkt"
* Laagste UDP-poort: 6970
* Hoogste UDP-poort: 7170
Dank! Ga het meteen proberen!

Wat ik alleen dan weer niet snap: waarom heeft VF een toegangspunt Vodafone Live! Streaming als je dat NIET moet gebruiken om te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:55:
[...]

Waar kan ik kiezen voor Massa opslag? kan deze nergens vinden wanneer ik Pc Suit open op me pc...
En wanneer ik de bestanden gewoon via Deze Computer er op kopieer dan geeft hij bij bepaalde mappen aan dat hij die niet kan kopieren naar die plaats en dat hij op een andere plaats moet worden gekopieerd...

Er zit een map bij genaamd: Private en die mag niet op m'n massa (8GB intern) zo los staan wel in een map, en dan is er nog een map genaamd: TomTom HOME 1.1 SD Install en in die map zit de map: __MACOSX daar weer de map: TomTom HOME 1.1 SD Install.app daar weer in: Contents en het bestand genaamd: ._PkgInfo kan hij ook niet kopieren.
Ik neem aan dat je er een handleiding bij hebt gekregen toen je dit pakket software van TomTom hebt gekocht... zo niet lijkt me dit een nogal vaag gebied waar je om vraagt...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Maar das wel weer aan de prijzige kant, nog weer een tientje per maand extra om streaming video te kunnen doen heb ik er niet voor over.
Dus als ik het op mijn VF abo voor elkaar krijg fantastisch: snelheid is daar vol HSDPA, 10 euro per maand en sinds kort geen FUP meer op 50MB, maar op 10x gemiddelde gebruik (dus als we nu allemaal even lekker gaan streamen op VF komt het met dat gemiddelde wel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:34:
[...]

Ik neem aan dat je er een handleiding bij hebt gekregen toen je dit pakket software van TomTom hebt gekocht... zo niet lijkt me dit een nogal vaag gebied waar je om vraagt...
Dat heb ik zeker maar staat niks overin over de N95 die 8GB intern heeft en geen opties heeft voor een SD kaartje extra in te stoppen... Hoe het met de normale N95 moet is wel te vinden, maar daar heb ik niks aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theguruuu schreef op woensdag 12 december 2007 @ 02:41:
[...]

Hoi,
Welke map is 1.6 Gig groot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk tomtom europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
CoolHead621 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 08:25:
[...]

Dan blijft er volgens mij weinig over.
Denk echt een retourtje NSP.

Maar...... de brandende vraag! HOE???? krijg je dat voorelkaar? de usb eruit te trekken??? :?
Trok het er niet uit, was even met iets anders bezig op pc en bleef haken en verloor de connectie, en het was gebeurd.

Ik ga wel naar NSP kijken hoe zij het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
Tomtom : West en central EU ==> 1.67 GB

R66 : EU All in one ==========> 1.78 GB

Om voorbeelden te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:45:
[...]

Dat heb ik zeker maar staat niks overin over de N95 die 8GB intern heeft en geen opties heeft voor een SD kaartje extra in te stoppen... Hoe het met de normale N95 moet is wel te vinden, maar daar heb ik niks aan
de keuze voor massaopslag maak je op je telefoon als je em connect met je pc. Dan behandelt je pc de 'harde schijf" van je 8GB als een geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguruuu
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:45:
[...]

Ik denk dat je eerst de boekje van de n95 goed moet lezen.
BV. wat een pc - suit inhoud en massaopslag is enz..

Om het je makkelijk te maken.

Pc-suit.
Eerst de usb kabel in de n95 en pc doen, Geeft het de keuze menu op schem aan kies je Pc-suit.
Met deze kan je diverse dingen doen
bv. het installeren van tomtom op de n95 (wat niet werkt met interne GPSantenne), de tomtom.sis bestand klikken en verder de instr. volgen

Massaopslag.
Eerst de usb kabel in de n95 en pc doen, Geeft het de keuze menu op schem aan kies je massa opslag, dan komt er een vraag ........ op ok drukken (in het scherm van de n95 komt deze vraag)
Massa opslag word dan gezien als een verwisselbareschijf op je PC. Met windows verkenner kan je dan heen en weer kopieren.

Gekraakte versie van tomtom of r66 installeren kost andere toepassingen er bij.
Maar dat is weer een verhaal apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 15:28
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 17:13:

Heb die map instrumenten en toepassingen weggegooid omdat ik de boel anders wilde indelen met eigen mappen. Niet handig, want ik vond de oude 'opzet' en icoontjes overzichterlijker. Iemand die me helpen kan? Format heb ik geen trek in.
Probeer dit eens ;)
New Menu Style N95 v20.0.015

Overigens heb ik nog een leuke screensaver gevonden voor je toestelletje, Pas zich aan aan de tijd van de dag met leuke animaties erin zoals, vliegende vogels, drijvende wolken en vallende sterren .
Ik vond hem iig errug vet, duurde wel ff voor ik toestel naar mijn mens ingesteld had voor inschakeltijd en verlichting etc
Haal hem HIER Screen resolutie 240x320

Afbeeldingslocatie: http://labs.designprovince.com/data/Products/LiveU/garden/mockup_morning.jpgAfbeeldingslocatie: http://labs.designprovince.com/data/Products/LiveU/garden/mockup_morning2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://labs.designprovince.com/data/Products/LiveU/garden/mockup_evening.jpgAfbeeldingslocatie: http://labs.designprovince.com/data/Products/LiveU/garden/mockup_night.jpg

En als laatste kwam ik deze S60 Ticker (Demo/Beta) tegen welke op moment alleen een SMS demo ticker meegeleverd heeft. Nieuwe binnen komende sms op je main screen ;)
Installeer eerst S60TickerServer
en dan S60Ticker

Hier een screenie:
Afbeeldingslocatie: http://www.symbian60.mobi/wp-content/uploads/2007/12/s60ticker-demoticker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
Vraagje: zijn er nog mensen die problemen hebben met de Map Loader na de update naar firmware v20?
Als ik hier de Map Loader start (v1.2.1) dan zegt 'm dat er een nieuwere versie beschikbaar is. Als ik op ok klik om deze versie te installeren, dan download 'm wat dingen en eindigt het programma.
Als ik de Map Loader daarna weer start dan krijg ik exact hetzelfde te zien, weer vraag om te updaten ...

Ik heb ook het programma Map Manager gevonden, is dit de opvolger van de Map Loader?
Hoe kun je kaarten in de Map Manager krijgen? Er is daar precies geen optie om kaarten down te loaden... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
DieterVDW schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:00:
Vraagje: zijn er nog mensen die problemen hebben met de Map Loader na de update naar firmware v20?
Als ik hier de Map Loader start (v1.2.1) dan zegt 'm dat er een nieuwere versie beschikbaar is. Als ik op ok klik om deze versie te installeren, dan download 'm wat dingen en eindigt het programma.
Als ik de Map Loader daarna weer start dan krijg ik exact hetzelfde te zien, weer vraag om te updaten ...

Ik heb ook het programma Map Manager gevonden, is dit de opvolger van de Map Loader?
Hoe kun je kaarten in de Map Manager krijgen? Er is daar precies geen optie om kaarten down te loaden... ?
Probeer hem anders handmatig te installeren:
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

En Map Manager is voor de nokia 6210 uit me hoofd, om mapen van route66 te ordenenen geloof ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 12-12-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
schumi2004 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:00:
Overigens heb ik nog een leuke screensaver gevonden voor je toestelletje, Pas zich aan aan de tijd van de dag met leuke animaties erin zoals, vliegende vogels, drijvende wolken en vallende sterren .
Ik vond hem iig errug vet, duurde wel ff voor ik toestel naar mijn mens ingesteld had voor inschakeltijd en verlichting etc
Haal hem HIER Screen resolutie 240x320
Hoe installeer ik dat op de telefoon? Het is geen SIS maar een SWF bestand dus met de installer gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:31:
[...]

Hoe installeer ik dat op de telefoon? Het is geen SIS maar een SWF bestand dus met de installer gaat het niet.
Gewoon swf naar je phone sturen en opslaan, dan bij Instellingen -> Algemeen -> Persoonlijk -> Thema's -> Spaarstand : Animatie kiezen en opgeslagen *.swf kiezen ;)

Overigens heeft Symbiansigned hun sign process aangepast en is je cert nu 3 jaar geldig (ipv 6 maanden) :P
Of hij dezelfde functionaliteiten heeft als voorheen weet ik niet maar verwacht van wel.
Meteen maar ff een nieuwe voor mezelf gemaakt hehe

[ Voor 4% gewijzigd door schumi2004 op 12-12-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Om voor de spaarstand een CPU-zuigende Flash te installeren lijkt mij geen slim idee.

offtopic:
Sowieso vraag ik me af hoeveel kWh al die CPU-zuigende flash-meuk op de hedendaagse websites ons bij elkaar kosten! Spaar het milieu, blokkeer Flash ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Fuzzillogic schreef op woensdag 12 december 2007 @ 12:43:
Om voor de spaarstand een CPU-zuigende Flash te installeren lijkt mij geen slim idee.

offtopic:
Sowieso vraag ik me af hoeveel kWh al die CPU-zuigende flash-meuk op de hedendaagse websites ons bij elkaar kosten! Spaar het milieu, blokkeer Flash ;)
offtopic:
Hebben we hier te maken met een Greenpeace aanhanger :P

Hij draait overigens maximaal maar 30 sec uit mijn hoofd, heb hem zelf op 15 seconden staan dus verbruik zal wel loslopen ;)

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 12-12-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDsign
  • Laatst online: 10-03 10:18
Ik heb net mijn Nokia N95 8GB geleverd gekregen...

Eerste indruk: nice!

Mooi toestel, zeer uitgebreid, even wennen aan de vele opties en net even anders dan mijn SE W800i, maar zeker niet minder.

Dadelijk nog even alles doorlezen, wat opties selecteren en software updaten/installeren. Meteen even informeren naar navi-software.

Vooralsnog: TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Laatst online: 29-04-2024
heb het volgende probleem :

als ik iemand bel hoor ik zijnhaar stem niet, pas als ik de luidspreken inschakel hoor ik zijnhaar stem, maar dit is erg onhandig!!! als ik het dan weer terug ga schakelen naar telefoon hoor ik het niet meer.

iemand hiervoor een oplossing ????

ik hoor ook geen toestgeluiden hij staat zelfs op volume 3.

:S erg vreemd

[ Voor 12% gewijzigd door soundtrack op 12-12-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
soundtrack schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:51:
heb het volgende probleem :

als ik iemand bel hoor ik zijnhaar stem niet, pas als ik de luidspreken inschakel hoor ik zijnhaar stem, maar dit is erg onhandig!!! als ik het dan weer terug ga schakelen naar telefoon hoor ik het niet meer.

iemand hiervoor een oplossing ????

ik hoor ook geen toestgeluiden hij staat zelfs op volume 3.

:S erg vreemd
Klinkt als dat je de frontcover hebt vervangen? Of keer open hebt gehaald. Je moet de speaker-unit (een klein blokje) mee overzetten, was ik ook een keer vergeten. Schrok me kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Misschien voor sommige handig, die veel via wifi doen:

http://www.symbian-freak....ile_wifi_with_handywi.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:13:
[...]

Klinkt als dat je de frontcover hebt vervangen? Of keer open hebt gehaald. Je moet de speaker-unit (een klein blokje) mee overzetten, was ik ook een keer vergeten. Schrok me kapot :P
Ja , heb hem opengemaakt en heb de cover vervangen heb nu een zwarte cover.

maargoed moet ik dus de frontcover open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-06 19:15
soundtrack schreef op woensdag 12 december 2007 @ 13:51:

[ Voor 26% gewijzigd door Tweakman op 12-12-2007 14:19 . Reden: Was al opgelost door speedy Maus :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
soundtrack schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:16:
[...]

Ja , heb hem opengemaakt en heb de cover vervangen heb nu een zwarte cover.

maargoed moet ik dus de frontcover open maken.
De speaker blok zit dan nog in de oude cover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
front cover zit eraf wat nu ? nog steeds geen geluiden.

(als ik tel opstart hoor ik gewoon een nokia welkom scherm geluidje , maar eerst waren er toetsgeluiden die zijner nu niet meer .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
Mau_Maus schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:20:
[...]

De speaker blok zit dan nog in de oude cover ;)
OPGELOST !

haha erg bedankt 8)

dankjewel Mau-Maus top _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door soundtrack op 12-12-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
soundtrack schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:22:
[...]

Dat grijze blok bedoel je , naast camera ?

( en kan ik hem zomaar uit de oude cover eruit halen en inde nieuwe plaatsen ?
Zit aan de bovenkant ja in het midden. Kan met nagels of pincet. Ging bij mij zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Aangezien iedereen eroverheen heeft gelezen nogmaals mijn vraag (AA).

k heb nogal problemen met mijn muziekspeler (N95normaal) met shuffle. Hij shuffelt de nummers goed, maar als je dan een ander nummer kiest om te luisteren begint hij als dat nummer is afgelopen weer met het eerste nummer waarmee de shufflereeks begon na het starten van de muziekspeler. Is dit opgelost in V20 oid? (heb tmobile dus dan moet ik wachten :()
Pagina: 1 ... 52 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.