Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:15:
Hmm.. Raar, ik heb dit probleem ook.

Schijnt een compatibiliteitsprobleem te zijn met de N95. Dit lees ik op de vodafone website.
Ik heb ook vodafone en idd problemen met Live Messenger. Turbo MSN werkt daarentegen perfect. Dus het lijkt me idd ook niet te verwijten aan Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolHead621 en Fuzzillogic bedankt voor de antwoorden. Ik ga er eens mee stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Even een muziek vraagje;

Stel ik zit met deze telefoon muziek te luisteren met mijn normale oordopjes die niet van de telefoon af komt. Er zit dus geen mic op de snoer van de oordopjes.

Nu wordt ik gebeld. Wat gebeurd er dan? Wat moet ik dan doen om de telefoon te beantwoorden? En wat gebeurd er daarna als het gesprek klaar is?

Ik neem aan dat ik dan de mic van de telefoon moet gebruiken. Maar komt dan de stem van de spreker nou uit mijn oordopjes of de speakertjes van de telefoon. Moet ik dan ook de oordopjes afkoppelen? En wisselt het afspelende muziek dan automatisch naar de speakers na het afkoppelen van de oordopjes?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Peabz21 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:19:
Ik heb ook een reactie gehad op mijn vraag aan TomTom die ik maandag had gesteld:

wanneer wordt er een versie uitgebracht die de interne GPS van de Nokia N95 ondersteunt?

Antwoord:

[...]

8)7

Ik vraag wanneer er een versie komt die hem wel ondersteund en als antwoord krijg ik een hele lap tekst waarin niet wordt ingegaan op mijn vraag. :?

Ik weet ook wel dat hij het nu niet doet, daarom vraag ik wanneer er een versie komt die het wel doet.. 7(8)7
Deze standaard lap tekst had ik ook gekregen, heb toen nogmaals gemaild dat ze geen antwoord op mijn vraag gaven en toen kreeg ik dit bericht terug Eastside in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Kun je dus ook niks mee...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

ReseT schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:09:
Even een muziek vraagje;

Stel ik zit met deze telefoon muziek te luisteren met mijn normale oordopjes die niet van de telefoon af komt. Er zit dus geen mic op de snoer van de oordopjes.

Nu wordt ik gebeld. Wat gebeurd er dan? Wat moet ik dan doen om de telefoon te beantwoorden? En wat gebeurd er daarna als het gesprek klaar is?

Ik neem aan dat ik dan de mic van de telefoon moet gebruiken. Maar komt dan de stem van de spreker nou uit mijn oordopjes of de speakertjes van de telefoon. Moet ik dan ook de oordopjes afkoppelen? En wisselt het afspelende muziek dan automatisch naar de speakers na het afkoppelen van de oordopjes?
Ik zou het gewoon even proefondervindelijk vaststellen. Je hebt vast wel iemand die jou even wil bellen...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
ReseT schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:09:

Je gebruikt dan inderdaad de mic van de telefoon, het geluid komt gewoon over je koptelefoontje. Je N95 herkent het dat er geen mic in het snoertje zit dus dat gaat allemaal vanzelf. Als je ophangt fade de muziek er weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
Is er trouwens een mogelijkheid om als je je oordopjes uit je phone haalt. Dat dan het muziek automatisch stopt en niet verder speelt op de speakers. Dit is soms zo irritant en genant als het snoer ergens achter blijft hangen en er oppeens keihard muziek uit je zak tettert 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eastside schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:16:
[...]

Ik zou het gewoon even proefondervindelijk vaststellen. Je hebt vast wel iemand die jou even wil bellen...
Nou het zit namelijk zo.. Het woordje "stel" bedoel ik namelijk een theoretische benadering van de nog te bepalen uitkomst. M.a.w. ik heb (nog) geen N95 ;(

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Iemand al beta 4 van RotateMe binnen gehad? Ze worden nu verzonden... En voor degene die niet gedoneerd hebben: Als er geen grote bugs worden gevonden in de komende 2 dagen, dan wordt ie publiekelijk vrij gegeven.... Op zijn site zelf staat woensdag... Wel unsigned nog...

http://www.forummobiles.c...0&view=findpost&p=1528057

Veranderingen:
  • System app
  • Pennetje + foto = aan of uit zetten
  • Aantal variabelen in te stellen
en nog wat dingen haha

(God ik heb hem nog niet eens en hij is al weer gelekt... |:( )

[ Voor 49% gewijzigd door Mau_Maus op 09-12-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:48:
Iemand al beta 4 van RotateMe binnen gehad? Ze worden nu verzonden... En voor degene die niet gedoneerd hebben: Als er geen grote bugs worden gevonden in de komende 2 dagen, dan wordt ie publiekelijk vrij gegeven.... Op zijn site zelf staat woensdag... Wel unsigned nog...

http://www.forummobiles.c...0&view=findpost&p=1528057

Veranderingen:
  • System app
  • Pennetje + foto = aan of uit zetten
  • Aantal variabelen in te stellen
en nog wat dingen haha

(God ik heb hem nog niet eens en hij is al weer gelekt... |:( )
Ik krijg 'm net binnen, zo ff kijken of het werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

linkie graag ??
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:24:
[...]

Ik krijg 'm net binnen, zo ff kijken of het werkt
*Nee, geen linkje... dit programma is nog geen freeware. Wacht tot `ie final is, dan zal `ie waarschijnlijk freeware worden. Of doneer wat, dan krijg je `m ook toegezonden.

[ Voor 32% gewijzigd door Ginz op 09-12-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08-2024

Dark Wanderer

Or not :P

Dark Wanderer schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:26:
Heb sinds een weekje de N95 8GB, heb er net TomTom 6.02 opgezet, maar heb een heel irritant probleem: De instellingen worden niet ontghouden.

Als ik de thuislocatie bijv. instel, dan tomtom afsluit (met rode toets of netjes via het menu), en dan weer opstart, dan heeft hij niet onthouden. Dit geld voor alles, dus ook voorkeuren, favorieten, enz.

Alleen de instellingen wizard krijg ik maar 1 keer.

Heb geprobeerd zowel op de telefoon zelf als op het massageheugen te installeren, beide werkt niet.

Bij mijn vorige N95 ging dit alles prima, het enige verschil is dus ik nu alle flitspalen erop heb gezet (die van flitspaal.nl).
Iemand?

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 21:01
*Niet dus!

[ Voor 85% gewijzigd door Ginz op 09-12-2007 17:43 ]

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMI
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:33
weet iemand of je al je programmas kwijt bent als je je N95 update naar een nieuwe firmware?
programma's zoals route 66 en tomtom>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

BAMI schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:45:
weet iemand of je al je programmas kwijt bent als je je N95 update naar een nieuwe firmware?
programma's zoals route 66 en tomtom>?
Je zult wel een reinstall moeten doen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:23:
[...]

Google Maps v. 2.0.5 ? (werkt met interne GPS) :)
Er is nu ook PapaGo versie 1.52, maar alleen nog in het Chinees!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
lauw8 schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:29:
[...]

Er is nu ook PapaGo versie 1.52, maar alleen nog in het Chinees!
En dat is een... navigatie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 17:31:
linkie graag ??

[...]

[mbr]*Nee, geen linkje... dit programma is nog geen freeware. Wacht tot `ie final is, dan zal `ie waarschijnlijk freeware worden. Of doneer wat, dan krijg je `m ook toegezonden.[/]
Ohnee staat wel degelijk op de site dat het freeware is... Rechts bovenin !

http://www.bysamir.fr/rotateme/UIQ/

BTW: Op de site nu ook vrij te downloaden !

[ Voor 5% gewijzigd door robbinonline op 09-12-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robbinonline schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:49:
[...]

Slimmerd dat is de UIQ versie niet de S60v3, en die is nog steeds niet vrijgegeven... Tot ie beta af is... Nu kan je alleen de beta krijgen door een donatie.. je kan die uiq versie downloaden ja.. maar niet echt werkend voor de n95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
robbinonline schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:49:

En als je echt niets wil doneren kun je nog altijd wachten tot woensdag :+
An unsigned version of rotateMe 2.0 will be out this wednesday.

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

ReseT schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:18:
[...]

Nou het zit namelijk zo.. Het woordje "stel" bedoel ik namelijk een theoretische benadering van de nog te bepalen uitkomst. M.a.w. ik heb (nog) geen N95 ;(
Dan zou ik zeggen, wacht even tot je wel een N95 hebt, voordat je hier allemaal 'stel' vragen gaat stellen. Dan weet ik er ook nog wel een paar...
Stel ik heb een N95, kan ik daar dan ook mee bellen?
Stel ik heb een N95, kan ik hem dan aan en uit zetten?
Stel ik heb een N95, werkt ie ook buiten kantooruren?

[ Voor 30% gewijzigd door Eastside op 09-12-2007 20:13 ]

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:12:
[...]

Dan zou ik zeggen, wacht even tot je wel een N95 hebt, voordat je hier allemaal 'stel' vragen gaat stellen. Dan weet ik er ook nog wel een paar...
Stel ik heb een N95, kan ik daar dan ook mee bellen?
Stel ik heb een N95, kan ik hem dan aan en uit zetten?
Stel ik heb een N95, werkt ie ook buiten kantooruren?
Doe even normaal. Hij stelt hele normale vragen over dingen die je natuurlijk wil weten vóór dat je hem aanschaft. Omdat juist zulke kleine dingen de doorslag kunnen geven voor het wel of niet kopen van een bepaalde telefoon. Zulke irritaties wil je niet achterkomen na het uitgeven van 600 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Dewaterweg schreef op zondag 09 december 2007 @ 15:28:
Is er trouwens een mogelijkheid om als je je oordopjes uit je phone haalt. Dat dan het muziek automatisch stopt en niet verder speelt op de speakers. Dit is soms zo irritant en genant als het snoer ergens achter blijft hangen en er oppeens keihard muziek uit je zak tettert 8)7
Dit wil ik ook graag weten, bij mijn k800i vraagt hij of ik dat wil als ik de headset eruit trek

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 10:22
Heb de rotate me versie 4 ook binnne. Kan iemand me uitleggen wat de instellingen allemaal inhouden. En wat de ideale instellignen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Pascall_1 schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:09:
Heb de rotate me versie 4 ook binnne. Kan iemand me uitleggen wat de instellingen allemaal inhouden. En wat de ideale instellignen zijn.
Staat toch grotendeels in de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem, mijn slide functie werkt niet meer na het ' verwisselen' van een cover. Dus als ik de slide open doe, naar boven of naar beneden, herkend de n95 niet meer.
Bv. automatisch op toetsenblokkering doet hij niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee? heb ik misschien een contactje over het hoofdgezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
even een vraagje he ik ga binnenkort de N95 8g bestellen maar navigatie zit er toch standaard op met al die mappen enzo en het gelul van die vrouw en alles. of moet je dat ergens downloaden want dat hoor ik ook nog wel is. dus snap het ff niet meer :S

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ghostface schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:46:
[...]

Hallo,

voor versturen van mail via vodafone netwerk, moest ik de uitgaande server van vodafone gebruiken

bij instellingen van uitgaande server:

gebruikersnaam : mail********** (*=je mobiele nummer)
wachtwoord : Hetzellfde als je login bij de My Vodafone
server uitgaande mail : authsmtp.vodafone.nl
Toegangspunt:Vodafone Internet
Beveiliging Poorten : Uit
Poort : Standaard

bij werken deze instellingen 8)
Bedankt voor de tip maar het werkt bij mij niet. Ik zag het ook nog op de Vodafone site staan. Ik heb de instellingen geprobeerd en ook op deze manier kan ik mijn mail niet verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
fingerhead schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:20:
even een vraagje he ik ga binnenkort de N95 8g bestellen maar navigatie zit er toch standaard op met al die mappen enzo en het gelul van die vrouw en alles. of moet je dat ergens downloaden want dat hoor ik ook nog wel is. dus snap het ff niet meer :S
Software zit er waarschijnlijk al op ja, maar je kan het ook verwijderen en/of updaten. Maar voor het echte navigeren moet je een licentie hebben. Maar dat is echt overal te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rho d Berth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 16:11
Is bij rotate me v4 de N95 8gb bug opgelost? (Ik heb m'n mail nog niet binnen, maar heb dan ook pas vrij recent gedondeerd)

Nog niemand KPN Tv geinstalleerd op de N95 8gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 10:22
Mau_Maus schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:11:
[...]

Staat toch grotendeels in de mail?
Stom idd. Heb niet ver genoeg gekeken. Wou hem gelijk uitproberen. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Aangezien RotateMe (nog) geen freeware is, is dit een warez request.

Check je mail!

[ Voor 93% gewijzigd door Ginz op 09-12-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 20:27

CoolHead621

Enjoy every moment

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:15:
Ik heb een probleem, mijn slide functie werkt niet meer na het ' verwisselen' van een cover. Dus als ik de slide open doe, naar boven of naar beneden, herkend de n95 niet meer.
Bv. automatisch op toetsenblokkering doet hij niet meer. Heeft iemand hier ervaring mee? heb ik misschien een contactje over het hoofdgezien?
Dan ben je denk ik zo'n soort magneetje vergeten.
Deze zit dan nog in de oude slide module.
Als je deze ook vervangen hebt natuurlijk.
Maar daar lijkt het wel op.
Het is een zilverkleurig dingetje. zit in een uitsparing.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Doe dat soort requests nou niet...

[ Voor 11% gewijzigd door een moderator op 09-12-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-09 08:16
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:13:
[...]

Hoi Tim !

[...]

Je USB kabel rechtstreeks op de PC aansluiten en NIET via een USB hub !
Ik had precies hetzelfde met mijn N95. Het update programma start netjes op, herkent de telefoon. Op een gegeven moment moet de telefoon opnieuw opstarten in 'update' modus en dan herkent de PC de telefoon niet meer.
USB kabel rechtstreeks in de PC en niet via de USB hub en dan gaan het wel goed !!! *ik kreeg het ook erg warm toen ie niet meer verder wilde*
Ik krijg hem nogsteeds niet geupdate. Hij loopt steeds vast en heb hem gereset etc andere USB poorten. Maar hij bevriest steeds, hebben jullie nog andere ideeen? :(

Solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Kerel doe effe normaal.
Topic is al een keer dicht geweest.
Als je hem wilt hebben moet je betalen!

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 09-12-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

SIC! FTP aan de praat gekregen dankzij de instructies van enkelen van jullie hier waarvoor mijn dank! Maar ik kom niet echt verder dan de root directory van mijn ftp-server. Zodra ik op een van de mappen klik, gaat hij heel lang "change remote path" laten zien op de display. Op een gegeven moment zie ik in mijn log van de ftp-server (ik gebruik Bulletproof) disconnected, terwijl mijn N95 vroljik verder aan het zoeken is. Als ik wil Annuleren en vervolgens de ftp-client afsluiten hangt mijn N95. Alleen batterij eruit helpt om het toestel weer aan de praat te krijgen. Jammer, want het principe van de client bevalt me erg.

Verder heb ik Garmin uitvoerig getest van de week en het inmiddels maar weer eraf gegooid. Ik kreeg regelmatig rare routes doorberekend, vind de stem erg robot-achtig (haperingen tussen honderd - vijftig - meter)...
1,2km wordt uitgesproken als 1 2 kilometer (je hoort geen "komma") en dat soort rare dingen. Grafisch ziet de boel er best ok uit.
Terug naar mijn goeie surrogaat voor TT, namelijk R66 (ondanks al die kleine irritaties zoals "metuurh"). ;)

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Deze versie van RotateMe is (i.m.o.) duidelijk de beste. De instellingen maken het heel prettig om mee te werken en het is zelf in te stellen hoe snel je wilt dat hij reageerd. Ik vind het ook heel handig dat je met de shortcut hem aan/uit kan zetten. Voor mij is hij al geslaagd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:43
Unboxing the N95 8GB op Nieuwemobiel.nl :

http://www.newmobile.nl/eur/nl/news.php?news_id=1e76259

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:48
sl1200 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:08:
SIC! FTP aan de praat gekregen dankzij de instructies van enkelen van jullie hier waarvoor mijn dank! Maar ik kom niet echt verder dan de root directory van mijn ftp-server. Zodra ik op een van de mappen klik, gaat hij heel lang "change remote path" laten zien op de display. Op een gegeven moment zie ik in mijn log van de ftp-server (ik gebruik Bulletproof) disconnected, terwijl mijn N95 vroljik verder aan het zoeken is. Als ik wil Annuleren en vervolgens de ftp-client afsluiten hangt mijn N95. Alleen batterij eruit helpt om het toestel weer aan de praat te krijgen. Jammer, want het principe van de client bevalt me erg.
Speel eens met PASV settings op Bullet of met Active in SiC FTP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Nou...

Rotateme beta 4 idd binnen.
Nu nog wachten tot mijn N95 terug is van NSP na mislukte FW-update...

Ik mis 'm ernstig :(

@Admiraaltje:

Voor uitgaande mail kan je de server: smtp.euronet.nl proberen.
Die gebruik ik al maanden zonder problemen. (bij KPN dan wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolHead621 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:05:
[...]

Dan ben je denk ik zo'n soort magneetje vergeten.
Deze zit dan nog in de oude slide module.
Als je deze ook vervangen hebt natuurlijk.
Maar daar lijkt het wel op.
Het is een zilverkleurig dingetje. zit in een uitsparing.
ja top bedankt! idd ook slide-module vervangen, dat ding over het hoofd gezien! alles werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 23:46:
[...]

ja top bedankt! idd ook slide-module vervangen, dat ding over het hoofd gezien! alles werkt weer!
Graag gedaan ;)
Had hem zelf ook toen over het hoofd gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Wat mij opvalt is dat bij de n95 8 gig, je geen kapje meer voor de lens hebt zitten. die open en dicht kan ? Of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

robbinonline schreef op maandag 10 december 2007 @ 00:21:
Wat mij opvalt is dat bij de n95 8 gig, je geen kapje meer voor de lens hebt zitten. die open en dicht kan ? Of niet ?
Klopt als een bus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Als het lensglaasje even krasbestendig is als het display, dan hoef je niets te vrezen. Hooguit last van vette vlekken etc. Hmm, op zich is dat ook vervelend, nou dat ik erover denk.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb onlangs een N95 8gb gekocht en ik vind het een super apparaat, maar ik heb nog een vraagje.
Hoe kopieer je bestanden op je intern telefoongeheugen via de pc. Als ik hem aansluit op mijn pc zie ik alleen maar het geheugenkaartje van 8 gb, maar niet mijn intern geheugen.
Via nokia pc suite kan je blijkbaar geen losse bestanden kopieren. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cr1ptkeeper schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:40:
Ik heb onlangs een N95 8gb gekocht en ik vind het een super apparaat, maar ik heb nog een vraagje.
Hoe kopieer je bestanden op je intern telefoongeheugen via de pc. Als ik hem aansluit op mijn pc zie ik alleen maar het geheugenkaartje van 8 gb, maar niet mijn intern geheugen.
Via nokia pc suite kan je blijkbaar geen losse bestanden kopieren. Kan iemand mij helpen?
Jouw N95 8GB heeft geen geheugenkaartje. Het geheugen wat je ziet op je PC is gewoon je interne geheugen van je N95 8GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net op de site van N-Gage dat het op de normale N95 niet mogelijk is om in landscape modus te gamen mbv de multimedia toesten :S én op de N95 8gb wel! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Laatst online: 19-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:06:
[...]

Jouw N95 8GB heeft geen geheugenkaartje. Het geheugen wat je ziet op je PC is gewoon je interne geheugen van je N95 8GB.
Ok, bedankt! Zoals je ziet ben ik dus een noob als het op gsm's aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, dat klopt idd ja.. hoe kan nokia dat nou weer doen?
Hoe dom zijn ze wel niet.. juist de camera functie is heel belangrijk, waarom beschermen ze die niet? :/
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:13:
Ik zie net op de site van N-Gage dat het op de normale N95 niet mogelijk is om in landscape modus te gamen mbv de multimedia toesten :S én op de N95 8gb wel! 8)7
Dus als ik het goed begrijp geen N-Gage voor de normale N95? Erg, heel erg teleurstellend :(
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:04:
Messenger:
Messenger is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Die fout krijg ik sinds een week ofzo, de hele tijd... kom er maar HEEL soms doorheen echt heel vervelend dus. Iemand oplossing? Alvast bedankt ;)
Nog niemand een oplossing voor?

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:09:
[...]

Hoe dom zijn ze wel niet.. juist de camera functie is heel belangrijk, waarom beschermen ze die niet? :/

[...]

Dus als ik het goed begrijp geen N-Gage voor de normale N95? Erg, heel erg teleurstellend :(

[...]

Nog niemand een oplossing voor?
O wat erg, niet kunnen msnnen op je N95 :|

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Ursamajor schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:22:
[...]

O wat erg, niet kunnen msnnen op je N95 :|
Wat hebben we nu aan zo'n opmerking??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 21:50
[...]
Hoe? Nou heel eenvoudig: het schuifje uit het ontwerp halen... :+
Als je je afvraagd waarom de camera niet beschermd wordt, moet je je telefoon eens omdraaien en eens kijken naar dat 20 keer zo grote onbeschermde oppervlak(hint: scherm).
Maar, ok, serieus: Sorry dat ik zo gemeen ben, maar als je wat info had gelezen uit het topic en op internet, had je kunnen weten dat het schuifje achterwege is gelaten zodat er meer ruimte is(voor een grotere batterij). Of het schuifje afdoet aan de bescherming van het optiek van de camera: uiteraard zal dit blijken in de praktijk, maar ik denk persoonlijk dat veel mensen dit ding zonder sleutels erbij in hun broekzak hebben. Zodoende kunnen er daardoor geen beschadigingen ontstaan.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jawel, maar niet met gebruik van de multimedia toetsen (landscape modus). Wel in portrait modus (bediend net zo kut als alle andere telefoons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Ik zit met een probleem waar ik niet direct een antwoord op weet, miss dat jullie dit zo 1-2-3 weten (of weten te vinden)....
Ik heb nu tijdelijk een periode mijn N95, als primair apparaat, en een windows mobile (versie 6) device. Nu wil ik beide gelijk houden qua sms berichten.......

Van de contacten en agenda's kan ik redelijk goed uit de voeten met een tijdelijk Outlook account dat heen en weer synced. Maar de sms berichten overzetten?? geen idee..... iemand?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martincm schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:21:
Ik zit met een probleem waar ik niet direct een antwoord op weet, miss dat jullie dit zo 1-2-3 weten (of weten te vinden)....
Ik heb nu tijdelijk een periode mijn N95, als primair apparaat, en een windows mobile (versie 6) device. Nu wil ik beide gelijk houden qua sms berichten.......

Van de contacten en agenda's kan ik redelijk goed uit de voeten met een tijdelijk Outlook account dat heen en weer synced. Maar de sms berichten overzetten?? geen idee..... iemand?
Dan sms je al je familie/ vrienden dat ze hun smsjes naar 2 telefoonnummers sturen. Zonder dollen: kan denk ik niet, omdat het verschillende telefoons zijn en verschillende extensies voor hun sms-berichten gebruiken.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-06 19:56
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:06:
[...]

dikker zever mijn vrouwtje werkt voor servi-com de dochter van dynafix in belgie dat toestellen worden opgestuurd na daar komt enkel omdat het daar veel goedkoper is om ze te laten maken en niks experts daar heb het is aan haar na gevraagd deze middag.Hoop voor jou dat je nu geen mankementen meer krijgt want dan zou je terug een lange tijd kunnen wachten op je toestel toestellen gerepareerd in polen daar mogen mensen die bij dynafix of servi com werken niet meer aankomen
Mogelijk ligt het toch iets anders. Er is wel degelijk drie kwartier aan gewerkt door Dynafix. Helaas wel nadat ze er eerst 9 dagen niets aan hadden gedaan. Onderstaand een deel van het statusoverzicht van de reparatie.

Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 12-11-2007 3:04:21
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 12-11-2007 3:04:22
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 12-11-2007 8:07:03
Reparatie repair center - In behandeling 21-11-2007 8:17:17
Reparatie repair center - Afgebroken 21-11-2007 8:59:38
Logistiek - Product verstuurd van interne reparatiedienst naar logistieke afdeling 21-11-2007 9:06:31
Logistiek - Product ontvangen door Vodafone Service Center 21-11-2007 17:05:12
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 21-11-2007 17:05:13
Logistiek - Product klaar voor retourzending 4-12-2007 10:42:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik kan http://www.symbiansigned.com niet meer bereiken. Is de website onbereikbaar of uit de lucht of ben ik de enige met dat probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
jeijt schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:52:
Ik kan http://www.symbiansigned.com niet meer bereiken. Is de website onbereikbaar of uit de lucht of ben ik de enige met dat probleem?
Zo te zien ligt hij op z'n gat. Even wachten, komt meestal vanzelf wel weer terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeijt
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 31-10-2023
Sjengcity schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:06:
[...]
Zo te zien ligt hij op z'n gat. Even wachten, komt meestal vanzelf wel weer terug :+
Hij is er weer bedankt Sjeng

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 17:17
ook ik heb nu alweer bijna 2 weken mogen genieten van mijn n95-2, wat een top toestel!
Maar omdat te vertellen ben ik hier natuurlijk niet, ik heb een vraagje die ik volgens mij nog niet ben tegengekomen. is het mogelijk gallerijknop zo in te stellen dat hij ipv de laatste foto/video gaat openen gewoon het overzicht toont wat je krijgt door 1x uit te zoomen. het duurd namelijk altijd zo lang voordat je de eerste foto te zien krijgt, terwijl dat vaak niet eens degene is die je zoekt.

Ik had nog een vraag maar kan er even niet opkomen, dat komt later wel weer.
Voor de rest ben ik erg tevreden over deze nokia, ik vind alleen dat hij nog te vaak vastloopt (misschien persoonlijk maar het valt iig op, heb hem al 5x moeten resetten in 2 weken ofzo en dan bedoel ik echt de batterij eruit halen. dit kan natuurlijk ook liggen aan alle troep die ik erop zet(spelletjes/apps), maar vind dat dat eigenlijk ook niet zou moeten kunnen.

later is nu want door dat stukje weet ik ineens weer wat ik wilde vragen.
Blijft er net als bij windows troep op je telefoon achter als je iets (met name .jar games bedoel ik) deïnstalleerd. En is een hard reset dus af en toe echt nodig, en blijft de data op de 8gb van de nokia 8gb dan staan of is dit ook weg.

Zijn eigenlijk 3 vraagjes maargoed :+ . iig bedankt voor de antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

cuberob schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:16:

Voor de rest ben ik erg tevreden over deze nokia, ik vind alleen dat hij nog te vaak vastloopt (misschien persoonlijk maar het valt iig op, heb hem al 5x moeten resetten in 2 weken ofzo en dan bedoel ik echt de batterij eruit halen. dit kan natuurlijk ook liggen aan alle troep die ik erop zet(spelletjes/apps), maar vind dat dat eigenlijk ook niet zou moeten kunnen.
Ik heb de N95 nog nooit hoeven resetten.
Maar volgens mij houd je dit probleem altijd wanneer je een apparaat hebt waar je zelf dingen op kan installeren. Volgens mij is het vrij lastig een hufterproof OS te bouwen, waar je zelf ook nog wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Heb Symella gevonden, dat is een soort LimeWire voor op je telefoon. Werkt prima hier.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 10:48
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:07:
[...]
Jawel, maar niet met gebruik van de multimedia toetsen (landscape modus). Wel in portrait modus (bediend net zo kut als alle andere telefoons).
Balen man! Weet iemand of het helemaal uitgesloten is dat N-Gage games niet in landscape modus bediend kunnen worden of wordt dit dmv een software update not geïmplementeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
Hey allen,

heb sinds vorige week N95 8gb ter vervanging van mijn N95 die gejat is vorige maand (nutteloze info, weet ik ;) )
Nou verder geen nadelige dingen ten opzichte van N95 te vinden behalve deze 3:

1. Camera beschermkap (hierboven al besproken.)
2."Start tracking" optie in Nokia Maps is verdwenen, blijkbaar werden er te weinig aankopen gedaan van betaalde service van Nokia Maps, want met de tracking functie was het navigeren ook al te doen, lekker gratis.
3.Bijgeleverde PC Suite is ongelofelijk bagger! Hebt hem nog geprobeerd met mijn oude PC Suite maar die bleek niet compatibel te zijn. Bij de bijgeleverde PC Suite:
- geen smsen intypen via je pc.
- geen makkelijke manier om foto's/video's over te zette naar je pc, alleen via Lifeblog, maar je kunt de directory niet kiezen. Je kan nog altijd direct vanuit geheugen kopiëren maar dat vind ik zelf niet handig.
-apps installeren via pc gaat ook niet meer, alleen vanuit toestel zelf.

Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, of misschien heb ik gewoon een "bagger"cd gekregen 8)7
Anyway, ik heb al een email naar Nokia support gestuurd, ook met opmerking dat hun site dus nog steeds geen N95 8GB ondersteunt.

De 1 op de cd was dus gewoon bagger, heb wel 1 kunnen vinden op Nokia site, die draait nu gewoon ernaast, bizar.

[ Voor 13% gewijzigd door businka19 op 10-12-2007 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• businka19
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01 16:13
BTW voor diegenen die touch screen op N95 missen:

http://nl.youtube.com/wat...K2AgiqiAk&feature=related

Ik krijg wel twijfels over hoe goed die functioneert als ik dat filmpje zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
ook ik heb nu alweer bijna 2 weken mogen genieten van mijn n95-2, wat een top toestel!
Maar omdat te vertellen ben ik hier natuurlijk niet, ik heb een vraagje die ik volgens mij nog niet ben tegengekomen. is het mogelijk gallerijknop zo in te stellen dat hij ipv de laatste foto/video gaat openen gewoon het overzicht toont wat je krijgt door 1x uit te zoomen. het duurd namelijk altijd zo lang voordat je de eerste foto te zien krijgt, terwijl dat vaak niet eens degene is die je zoekt.
De functie van de knop zelf kun je niet instellen, wat ik wel kan bij de N95-1 is de gallerijknop nogmaals indrukken als je gallerij al geopend is, je krijgt dan zeg maar de slide-show weergave.
Dat verhelpt niet echt jou probleem overigens want je moet wel wachten tot de 1e foto geladen is voordat je kunt switchen....
Ik had nog een vraag maar kan er even niet opkomen, dat komt later wel weer.
Een tip: als je een beetje bent uitgespeelt, reset je telefoon en stel alles nogmaals opnieuw in.
Vergelijk het met Windows, als je aan 1 stuk door programma's (de-)installeert gaat dat ook niet lang goed. Je zult vastlopers en auto-reboots blijven houden anders.
later is nu want door dat stukje weet ik ineens weer wat ik wilde vragen.
Blijft er net als bij windows troep op je telefoon achter als je iets (met name .jar games bedoel ik) deïnstalleerd. En is een hard reset dus af en toe echt nodig, en blijft de data op de 8gb van de nokia 8gb dan staan of is dit ook weg.
Hele goede vraag! Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar ik ga er vanuit dat het hetzelfde werkt als de N95-1. Als je bij de N95-1 *#7370# in toetst heb je een harde reset waar je bestanden bij bewaard blijven. Met 3+*+groene knop in drukt heb je een harde reset waarbij ook je bestanden gewist worden.
Nogmaals ik weet het niet zeker maar vermoed het wel. Misschien dat iemand met een N95-2 dit kan testen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
businka19 schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:46:
BTW voor diegenen die touch screen op N95 missen:

http://nl.youtube.com/wat...K2AgiqiAk&feature=related

Ik krijg wel twijfels over hoe goed die functioneert als ik dat filmpje zie :P
Is al sinds de lancering van de n95 bekend, maar het is officieel een NokLa, een namaak.

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 10-12-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Nieuwe Maploader v1.3:
http://europe.nokia.com/A4509291

(Direct) http://nds1.nokia.com/fil...a_Map_Loader_Setup.en.exe

(Helaas geen Nederlands)

[ Voor 64% gewijzigd door Mau_Maus op 10-12-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:50:
[...]
Hele goede vraag! Ik kan het niet met zekerheid zeggen maar ik ga er vanuit dat het hetzelfde werkt als de N95-1. Als je bij de N95-1 *#7370# in toetst heb je een harde reset waar je bestanden bij bewaard blijven. Met 3+*+groene knop in drukt heb je een harde reset waarbij ook je bestanden gewist worden.
Nogmaals ik weet het niet zeker maar vermoed het wel. Misschien dat iemand met een N95-2 dit kan testen???
Let wel op: 7370 leidt bij de N95-2 tot verlies van spiderman: licentiesleutel is dan pleite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Wat bij mij goed werkt (N95-1, FW20) is op de galleryknop drukken en meteen daarna op de rechter functietoets. Dan zie ik binnen een seconde het overzicht en na nog een dikke seconde zijn alle dan zichtbare thumbs geladen. Snel genoeg voor mij.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:06:
[...]

ik heb ook de nokia n95 8gb , en als ik hem aansluit op pc suite zie ik nog steeds 2 delen geheugen

een telefoongeheugen en een deel dat gewoon memorycard genoemd wordt door pc suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie vergeten "Nokmote";)

Dan hebben we die toetsen niet meer nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan het mogelijk zijn dat na FW update V20 route66 geen GPS signaal kan krijgen? ik probeerde vanmiddag voor het eerst sinds update mijn navi weer eens, maar kreeg deze niet aan de praat.
En waar zit exact GPS module in de N95?!?!?! heb nl cover veranderd van mijn N95, zal toch niks kapot hebben gemaakt hoop ik?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:25:
kan het mogelijk zijn dat na FW update V20 route66 geen GPS signaal kan krijgen? ik probeerde vanmiddag voor het eerst sinds update mijn navi weer eens, maar kreeg deze niet aan de praat.
En waar zit exact GPS module in de N95?!?!?! heb nl cover veranderd van mijn N95, zal toch niks kapot hebben gemaakt hoop ik?!
De gps zit bij de 0 en #.
Mijn R66 werkt nog gewoon. Maar je zou een verse install van R66 kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandelion schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:37:
[...]

De gps zit bij de 0 en #.
Mijn R66 werkt nog gewoon. Maar je zou een verse install van R66 kunnen proberen.
ik neem aan dat je met verse install bedoeld, van je tel afmikken, en ook alle mappen van je geheugenkaart verwijderen toch?! iig bedankt voor de tip, laat je nog wel even weten of het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Laatst online: 12-02-2017
[...]

[...]

Jawel hoor, heb hier net nog FIFA 07 (demo) gespeeld op de gewone N95.
No problem.
Je kan bij de start van het spel gewoon kiezen of je in landscape of portrait modus wilt spelen.
De bediening is sowieso wel bijzonder onhandig in landscape mode ...
(Nóg onhandiger ...)

[ Voor 14% gewijzigd door DieterVDW op 10-12-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 23-09 22:42
DieterVDW schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:40:
[...]

Jawel hoor, heb hier net nog FIFA 07 (demo) gespeeld op de gewone N95.
No problem.
Je kan bij de start van het spel gewoon kiezen of je in landscape of portrait modus wilt spelen.
De bediening is sowieso wel bijzonder onhandig in landscape mode ...
(Nóg onhandiger ...)
Ik wil fifa07 weer kunnen spelen, maar heb al 10 keer gespeeld :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stejl
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09-2019
Als de video opnamen (gemaakt met de n95) via mijn pc afdraai loopt het geluid niet synchroon met het beeld (het geluid is eerder afgelopen dan de video). Als ik de zelfde opname op de telefoon afdraai loopt het prima synchroon. Wat kan ik daar aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

ik heb na een update geen nl taal meer, weet iemand hoe dat kan?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 21:50
stejl schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:11:
Als de video opnamen (gemaakt met de n95) via mijn pc afdraai loopt het geluid niet synchroon met het beeld (het geluid is eerder afgelopen dan de video). Als ik de zelfde opname op de telefoon afdraai loopt het prima synchroon. Wat kan ik daar aan doen?
Op je telefoon afspelen? (te voor de hand...) Probeer het eens met een andere videospeler af te spelen als dat kan, of misschien een andere computer. Probeer zoveel mogelijk dingen uit die uitsluiten dat het niet aan de video zelf ligt(zodat je kan concluderen dat het daar wel aan ligt).

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Heeft iemand nog een tip voor mij, ik kan niet registreren op symbian signed. Heb al me mail van mijn werk geprobeerd en quicknet, maar ze accepteren maar weinig daar. Uiteraad hoef ik het niet met live mail en gmail te proberen :)

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Jainoxi schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:35:
[...]

Zie de startpost. Ik heb gekozen voor die PS3 Video 9 converter met de extra profielen. Werkt erg goed, lekker simpel qua omzetten en toch goede kwaliteit.
Ja die gebruik ik al voor omzetten NAAR mp4. Wat ik nu wil is een programma die van mp4 weer naar een ander formaat kan converteren.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Tha schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:14:
ik heb na een update geen nl taal meer, weet iemand hoe dat kan?
Kijk in de startpost voor de EURO2 productcode. Verder kunnen we je daarmee niet helpen.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Eastside schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:50:
[...]

Kijk in de startpost voor de EURO2 productcode. Verder kunnen we je daarmee niet helpen.
toch altijd lekker, denk je je toestel gewoon via de NL markt te krijgen, moet je zelf weer aan de gang ;-)
thanks voor de tip, ik kan weer fijn de tekst begrijpen :D

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Barfman schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:45:
Heeft iemand nog een tip voor mij, ik kan niet registreren op symbian signed. Heb al me mail van mijn werk geprobeerd en quicknet, maar ze accepteren maar weinig daar. Uiteraad hoef ik het niet met live mail en gmail te proberen :)
Heb je zelf geen domein? of vrienden die een domein hebben?

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Laatst online: 23-09 22:42
Ik gebruik kipusoep.nl , werkt prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Divx Player 0.89 op mijn N95 gezet maar wanneer ik een film ( avi ) wil afspelen krijg ik te zien dat er geen codec of zoiets is voor het af te spelen , terwijl die zelfde film wel wordt afgespeeld met Smartmovie. Moet of kan ik ergens codecs dll voor Divx ? Op hun site staat er niks over .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Tha schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:04:
[...]

Heb je zelf geen domein? of vrienden die een domein hebben?
Ik zal eens even vragen, heb helaas zelf geen domein meer.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:48
Weet niet of het hier mag maar er is een 20 year valid cert beschikbaar voor je sign proces, nu eens kijken of ie ook werkelijk 20 jaar mee gaat hehe
Gaat over het default signen waar je niet imei gebonden bent, jammer dus

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 11-12-2007 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
MoshiMoshi schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:40:
Heeft iemand enig idee hoe ik de sms'jes van mijn N70 kan overzetten naar mijn N95? Zou hier echt heel erg mee geholpen zijn.

Nokia PC Suite al geprobeerd?
[/quote]

Ja gebrobeerd, SMS kopieren naar de computer lukt wel, maar deze plaatsen in de N95 lukt niet. Iemand nog andere ideeen?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Heh, ik heb de 'online delen'-feature eens onder de loep genomen. Uiteraard zitten daar de standaarddiensten Flickr en Vox is, maar aangezien ik een eigen onlin fotoalbumsysteem heb leek het me leuker en logischer als ik direct daarheen kan uploaden. En het is gelukt! Foto maken, de optie 'online delen' kiezen en KLAAR! De foto komt automatisch in het album te staan. Kwaliteit is even butt, maar ik had geen zin om telkens te wachten totdat 5MPix-foto's via PIT waren geupload :)

Het is vooralsnog alleen geschikt voor foto's, maar om het uit te breiden met tekst en video, dus een blog-posting met attachments, is nu peanuts. Iemand met PHP-skills zou het relatief eenvoudig in bijv. WordPress kunnen integreren denk ik. WordPress gebruikt al AtomPub, maar de N95 gebruikt de (oudere) TypePad/SixApart-methode.

T.z.t. zal ik de PHP-code wel eens op m'n website zetten, afhankelijk van hoeveel zin in heb ;) Als er PHP-devvers zijn die nu al sterke interesse tonen dan kunnen ze me PM'en.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuzzillogic op 13-12-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik mijn n95 8GB openschuif dan is er redelijk veel speling tussen de slider en de body van het toestel, dit is echt enorm irritant tijdens het navigeren.
dezelfde speling heb ik als mijn slider gesloten is...
heeft er iemand hier een oplossing voor? ergens een schroefje vastzetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:19:
als ik mijn n95 8GB openschuif dan is er redelijk veel speling tussen de slider en de body van het toestel, dit is echt enorm irritant tijdens het navigeren.
dezelfde speling heb ik als mijn slider gesloten is...
heeft er iemand hier een oplossing voor? ergens een schroefje vastzetten ofzo?
Ja, bijvoorbeeld de startpost van dit topic lezen.
Dan was je namelijk dit tegen gekomen:
• Slider
Over de slider is al enorm veel gezegd in het vorige topic.
Het is zo dat bij behoorlijk wat nokia's, en waarschijnlijk vooral van de eerste batch, de slider nogal los kan zitten. Dit is héél simpel op te lossen door je gsm te gaan ruilen. Normaal gezien zal je retailler hier niet moeilijk over doen. Ga dus niet heel dit topic volspammen dat jouw slider los zit, ruil je n95 lekker om en ga er van genieten! ;)
Een lijst van Nokia Service Points (NSP) kun je hier vinden.

Edit
@ Sjengcity
Misschien is het handig aan dit stukje toe tevoegen dat de NSP' s ook sliders vervangen?

Edit
En dan nog wat, ik gebruik PIT van T-mobile, de trage variant dus. Maakt dit nou alleen gebruik van het gsm-netwerk? Is het nog nuttig om de telefoon gebruik te laten maken van GSM en UMTS, of is het, batterij technisch gezien, handiger om de telefoon alleen op gsm te zetten?

[ Voor 16% gewijzigd door Dandelion op 11-12-2007 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Dandelion schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:50:
[...]

Edit
En dan nog wat, ik gebruik PIT van T-mobile, de trage variant dus. Maakt dit nou alleen gebruik van het gsm-netwerk? Is het nog nuttig om de telefoon gebruik te laten maken van GSM en UMTS, of is het, batterij technisch gezien, handiger om de telefoon alleen op gsm te zetten?
Nou zover ik weet maakt gewoon PIT gebruik van gprs en dat gaat volgens mij alleen via het gsm netwerk. Dus zou in principe UMTS niet aan hoeven, maar ik heb PIT+, die gebruikt dus wel UMTS, dus ik heb het wel aanstaan, maar eigenlijk merk ik weinig qua batterij verbruik.
(6 maanden ander abbo gehad en alleen op gsm gehad, nu dus PIT+ en nu gsm & umts aan en merk dus weinig verschil eigenlijk. Al weet ik dat het wel iets zou moeten besparen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Eastside schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:47:
[...]

Ja die gebruik ik al voor omzetten NAAR mp4. Wat ik nu wil is een programma die van mp4 weer naar een ander formaat kan converteren.
Met Any Video Converter kun je bijvoorbeeld AVI naar mp4 omzetten. Is nog gratis ook :)
edit:

Ik bedoelde dus ook andersom...

[ Voor 6% gewijzigd door Ursamajor op 11-12-2007 11:58 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Mau_Maus schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:15:
[...]

Nou zover ik weet maakt gewoon PIT gebruik van gprs en dat gaat volgens mij alleen via het gsm netwerk. Dus zou in principe UMTS niet aan hoeven, maar ik heb PIT+, die gebruikt dus wel UMTS, dus ik heb het wel aanstaan, maar eigenlijk merk ik weinig qua batterij verbruik.
(6 maanden ander abbo gehad en alleen op gsm gehad, nu dus PIT+ en nu gsm & umts aan en merk dus weinig verschil eigenlijk. Al weet ik dat het wel iets zou moeten besparen.)
PIT maakt ook gebruik van UMTS, als mogelijk zelfs van HSDPA. Helaas alleen de techniek en niet de mogelijke snelheid, omdat PIT gecapped is. Maar, hij gebruikt dus wel die technieken

Maar, aangezien de meeste zijn gecapped, heeft UMTS uitzetten geen negatieve gevolgen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1 ... 51 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.