Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmmartins
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-03-2024
Case schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:18:
Een tip: Was gisteren bezig met een tooltje om al mijn mp3s en filmpjes te kunnen streamen vanaf thuis, namelijk Orb(http://www.orb.com). Werkt echt waanzinnig goed op mijn N95 via Wifi.

Zit nu te twijfelen of ik een T-mobile PIT Abonnement zal nemen, maar vraag me af of dat gaat werken of niet. (Genoeg bandbreedte, misschien poorten geblocked?) Kan iemand dit testen op zijn N95?
Ik heb Pit en gebruik ook ORB, als ik ORB instel op 40KB/s werkt het lekker stabiel. Maar om eerlijk te zijn ik gebruik het niet heel vaak, heb ook een 4GB kaartje erin zitten met veel muziek :)

Ik gebruik mijn pit vooral voor:
- http://reader.google.com
- rabobank en postbank saldo te checken
- SMSjes versturen via betamax (http://www.vdberg.org/BetamaxSMS.html)
- http://wap.fok.nl/pda/
- http://mobiel.9292ov.nl/
- Google Maps op mn telefoon

Pit koste voor mij toen ik het aansloot 5 euro per maand en dat heb ik er wel voor over.

BTW, kent iemand een site/GOT pagina met een overzicht van mobile pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
ik wil deze tel ook halen. heb nu een T-Mobile Relax 150 abonnement met een bijgevoegde sms bundel nu wil ik me abonnement verlengen naar een T-Mobile Flex 30 abonnement. en dan gewoon de rest van de tel bijbetalen. wil ook van een 2 jarig naar een 1 jarig abonnement gaan. weet iemand waar ik het beste heen kan gaan voor eventuele acties of kortingen. Wil wel proberen gewoon wat kortingen te krijgen ik snap wel dat ik veel moet bijleggen maar ja elke korting is meegenomen ;)

TelecomVergelijk heeft alle aanbiedingen meestal netjes op hun site staan. Probeer het daar even.

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 07-12-2007 11:59 ]

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dewaterweg schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:24:
[...]

Orb is fantastisch gebruik het veel... In de trein een film streamen youtube alles kan! Nadeel je computer moet aanstaan... En computer werkt wel hard om het omtecoderen... Hoor weinig mensen over dit programma terwijl het lekker werkt.
Heb al 2 jaar een Orb account, maar nooit gebruikt omdat het in combinatie met mijn Nokia 7610 en later N80 nooit werkte (altijd verbindingsfouten). Toevallig keek ik gisteravond er even naar, en ik kan warempel mijn DVB kaart streamen naar me telefoon. Altijd TV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:08

Coldcat

HODL

fingerhead schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:38:
ik wil deze tel ook halen. heb nu een T-Mobile Relax 150 abonnement met een bijgevoegde sms bundel nu wil ik me abonnement verlengen naar een T-Mobile Flex 30 abonnement. en dan gewoon de rest van de tel bijbetalen. wil ook van een 2 jarig naar een 1 jarig abonnement gaan. weet iemand waar ik het beste heen kan gaan voor eventuele acties of kortingen. Wil wel proberen gewoon wat kortingen te krijgen ik snap wel dat ik veel moet bijleggen maar ja elke korting is meegenomen ;)

[mbr]TelecomVergelijk heeft alle aanbiedingen meestal netjes op hun site staan. Probeer het daar even.[/]
Bij 2 call hadden ze hem vorige week icm met Flex 150 en SMS 25 zonder Data voor €31

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

MichaelK1985 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:45:
Mochten er mensen zijn een FULL Cover Black willen.

DOE HET NIET!!!

Ik heb het net binnen en gemonteerd enz. Het ziet er wel mooi uit maar
na 10 keer open en dicht doen begonnen de cijfers en letters al af te slijten.
Zie nu al niets meer van de 9.

Monteren is niet zo heel erg moeilijk. Dat ging vrij simpel alleen is het zo dat
de front-cover aan beide zijkanten open blijft staan. Heel irritant.

Kortom, mochten er mensen zijn die een zwarte behuizing willen. Is er denk ik maar
echt één oplossing en dat is een N95 8GB. 8)

Groeten,
Michael
Heb je deze bij ebay bestald? Daar geven ze aan dat het en orginele nokia versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Heeft er iemand al een fatsoenlijke ssh client aant draaien? Ik heb zo juist de putty variant voor s60 geinstalleerd, maar die loopt structureel vast lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Ligt het aan mij of werk MSN Messenger via de N95 de laatste totaal niet meer? Krijg altijd de melding dat Messenger niet beschikbaar is. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:30:
[...]
Nou dit ging makkelijker als de eerste keer. Ook leuk van ze dat ze je op de hoogte houden via email ;)
Wat het is geen idee lijkt idd op time management. Nu wachten op nieuwe free app friday.

[...]

Yup en nu niet elke keer gaan vragen of ie al uit is! :P j/k
ik weet t ik ben vervelend en blind, maar ik vind op internet alleen flash lite 3 dev edition. Kan iemand mij een werkende link geven naar flash lite 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Waarom in godsnaam moet je nog steeds je headset opzetten om naar de radio te luisteren?

Het is dan toch al helemaal absurd als je wel de speakes/luidsprekers alsnog aan kan zetten, wanneer er een headset aangesloten zit?

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 19:36
ReFleXWolf schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:19:
Waarom in godsnaam moet je nog steeds je headset opzetten om naar de radio te luisteren?

Het is dan toch al helemaal absurd als je wel de speakes/luidsprekers alsnog aan kan zetten, wanneer er een headset aangesloten zit?
De headset is tegelijkertijd de antenne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:15:
[...]
ik weet t ik ben vervelend en blind, maar ik vind op internet alleen flash lite 3 dev edition. Kan iemand mij een werkende link geven naar flash lite 3
Meer is er ook niet. Tenzij Nokia het intergreerd in de webbrowser/firware, of een echte losse update komt zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09-2024
Razer schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:22:
Ligt het aan mij of werk MSN Messenger via de N95 de laatste totaal niet meer? Krijg altijd de melding dat Messenger niet beschikbaar is. Meer mensen hier last van?
Ben nu gewoon online met m'n Nokia N95.
Heb er ook nog geen last van gehad dat ik niet online kon komen.

Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

chapie schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:36:
[...]

De headset is tegelijkertijd de antenne ;)
:O Ik weet neit wat ik hiervan moet denken. Heb je een antenne perse nodig? Kan de toestel zelf niet als antenne dienen? :(

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 19:29
ReFleXWolf schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:52:
[...]

:O Ik weet neit wat ik hiervan moet denken. Heb je een antenne perse nodig? Kan de toestel zelf niet als antenne dienen? :(
FM-radio heeft een antenne nodig ja..

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het niet echt nodig was geweest, hadden ze het wel weg gelaten. Stop maar eens een 3,5mm plugje zonder kabeltje eraan in je N95 en start dan de radio. Kijk hoeveel stations je ontvangt....
Om het radio te noemen moet het wel een beetje werken, vandaar dat de headset nodig is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:04
[...]
Was mijn antwoord niet duidelijk genoeg?
Ik reageerde met een soort van Ja op jouw vraag of er alleen de dev versie is. Dus bij deze nog maar een keer, JA er is alleen een DEVELOPER versie. En dat van nu niet elke keer vragen was een grapje ;) maar nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Volgens mij is die nog niet uit , zelfs underground is die nog niet te krijgen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
De navigatie programma's voor de N95 vind ik toch nog steeds de mooiste functie!

Even een up to date lijstje met navigatie applicaties voor de N95:

- Nokia Maps (smart2go) : nieuwste versie 1.2 wk37 b05
- Garmin XT Mobile : nieuwste versie 4.10.60
- Route66 Mobile : nieuwste versie 7.3.545
- Navigon MobileNavigator : (alleen de nieuwste versie 6.(0)3 werkt met interne GPS)
- CoPolit Live : (alleen de nieuwste versie 6.0.8.101 werkt met interne GPS)
- TomTom Mobile : nieuwste versie 6.02 (werkt niet met interne GPS)
- Nav4All (gratis) : nieuwste versie 8.0.6 (internetverbinding op mobiel vereist)
- AmazeGPS (gratis) : nieuwste versie 4.1 (internetverbinding op mobiel vereist)
- SmartComGPS : nieuwste versie 1.5 (werkt niet met interne GPS)

Dat zijn ze volgens mij allemaal!

[ Voor 4% gewijzigd door lauw8 op 07-12-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Mensen van flash lite v3.0 is er op dit moment alleen een dev. version.

De echte versie komt medio januari 08 uit volgens Adobe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 10:49
Razer schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:22:
Heb ik ook! Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
Toch schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:28:
[...]

Heb ik ook! Zeer irritant.
Dat had ik ook.

Zorg dat je geen verbinding hebt voordat je verbindt met MSN. En probeer daarna opnieuwe dan werkt het wel :)

Ik had de browser al aanstaan op de achtergrond en toen werkte het hier ook niet. Na afsluiten browser kon ik connecten met MSN. En daarna kun je msn gewoon op de achtergrond zetten en weer de browser starten.

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een andere (misschien voor jou geen ideale) oplossing, is streamen met TuninFM. Dan heb je de headset niet nodig en kun je dus zo luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hoeft helemaal niet, ik heb een verlengkabeltje voor oordopjes en als ik die inplug doet de radio het ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Nieuwe SingMe! Beta 0.7(Signen met rechtermuisknop) :

http://www.barakharel.com/signme/signme_beta_107.msi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lauw8 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:26:
De navigatie programma's voor de N95 vind ik toch nog steeds de mooiste functie!

Even een up to date lijstje met navigatie applicaties voor de N95:

- Nokia Maps (smart2go) : nieuwste versie 1.2 wk37 b05
- Garmin XT Mobile : nieuwste versie 4.10.60
- Route66 Mobile : nieuwste versie 7.3.545
- Navigon MobileNavigator : (alleen de nieuwste versie 6.(0)3 werkt met interne GPS)
- CoPolit Live : (alleen de nieuwste versie 6.0.8.101 werkt met interne GPS)
- TomTom Mobile : nieuwste versie 6.02 (werkt niet met interne GPS)
- Nav4All (gratis) : nieuwste versie 8.0.6 (internetverbinding op mobiel vereist)
- AmazeGPS (gratis) : nieuwste versie 4.1 (internetverbinding op mobiel vereist)
- SmartComGPS : nieuwste versie 1.5 (werkt niet met interne GPS)

Dat zijn ze volgens mij allemaal!
Google Maps v. 2.0.5 ? (werkt met interne GPS) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Mijn telefoon gaat WEER terug ivm BT problemen met mijn Parrot carkit. Ditmaal was het argument van de Parrot vertegenwoordiger dat een update die je zelf uitvoerd niet hetzelfde is als een NSP dat doet. Deze laatste zorgt er ook voor dat de telefoon ook daadwerkelijk ECHT LEEG gaat en geflashed wordt. Is er iemand die dit kan bevestigen.

Met andere woorden: Zit er een vershil in flashen als ik het doe of een NSP?

[ Voor 10% gewijzigd door Tranzy op 07-12-2007 20:05 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Tranzy schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:04:
Mijn telefoon gaat WEER terug ivm BT problemen met mijn Parrot carkit. Ditmaal was het argument van de Parrot vertegenwoordiger dat een update die je zelf uitvoerd niet hetzelfde is als een NSP dat doet. Deze laatste zorgt er ook voor dat de telefoon ook daadwerkelijk ECHT LEEG gaat en geflashed wordt. Is er iemand die dit kan bevestigen.

Met andere woorden: Zit er een vershil in flashen als ik het doe of een NSP?
Uhh, ik ben niets op m`n telefoon tegen gekomen wat er voordat ik hem heb geupdate er nog op stond.
Mijn mening; dat meneertje van Parrot l*lt een beetje uit z`n nek om de schuld bij Nokia te kunnen leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, sinds kort heb ik een Nokia N95 maar bepaalde instellingen vind ik niet. Wie wil mij bijstaan?

Als ik mijn slider dicht doe na een gesprek blijft de verbinding actief. Is er een mogelijkheid dat het gesprek dan verbroken wordt?

Binnengekomen sms-jes worden weergegeven met tel.nr of naam en dan de eerste paar regels van het sms-je. Is het mogelijk om in plaats van de eerste paar regels van het sms-je de datum te zien en de tijd van binnenkomst?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:19:
Als ik mijn slider dicht doe na een gesprek blijft de verbinding actief. Is er een mogelijkheid dat het gesprek dan verbroken wordt?
Nee
Binnengekomen sms-jes worden weergegeven met tel.nr of naam en dan de eerste paar regels van het sms-je. Is het mogelijk om in plaats van de eerste paar regels van het sms-je de datum te zien en de tijd van binnenkomst?
Nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Haha wou ook al zoiets antwoorden. Maar toen bedacht ik me ineens "Conversations" Was het niet zo dat je het daar wel zag? Ik zelf gebruik het al tijdje niet meer. En weet niet of het op fw20 werkt, want heb me tel niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAT EEN ROTDING :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Haha alleen om die 2 dingen... Beetje overdreven.

[ Voor 5% gewijzigd door Mau_Maus op 07-12-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Here a preview of beta 4: - New User interface:

Afbeeldingslocatie: http://www.bysamir.fr/beta4_preview/rotateMe_beta40004.jpg

- the page of the parameters:
Afbeeldingslocatie: http://www.bysamir.fr/beta4_preview/rotateMe_beta40005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bysamir.fr/beta4_preview/rotateMe_beta40006.jpg

There remain still some bugs to be tracked. If I do not meet a concern, it may be that that is ready for late in the night. I keeps you informed

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 07-12-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hallo mensen!

Ik zit een beetje met een probleem. Ik zit er namelijk heel sterk over te denken om dit toestel komende maand ook aan te schaffen. Ik bezit op het moment een LG Chocolate, die ik eigenlijk amper gebruik. Recentelijk (vorige maand) is mijn Hi abo met de LG verlopen, en nu heb ik dus een prepaid simkaart ontvangen voor mijn LG.

Nu is mijn eerste vraag, kan ik deze simkaart ook gewoon gebruiken op een losse Nokia N95?

2de vraag, hoe slim is het om dit toch wel dure apparaatje aan te schaffen als je amper belt/enkel sms't.
Deels trekt de 5 MP camera mij aan, en ik heb geen zin om een losse digitale camera te kopen voor die enkele keer dat ik op vakantie ga. Daarom lijkt de camera op de N95 mij een perfecte oplossing om snel een foto te kunnen maken/filmpje te kunnen maken.

Verder lijkt mij de mp3 functie ook heel erg interessant. Ik bezit weliswaar een iPod video 60 gig, maar dat apparaat is mij iets te groot om overal mee naar toe te zeulen voor mijn muziek. De 8 gig op de N95 is in mijn ogen perfect om de muziek op te zetten die ik graag beluister. Verder bezit de N95 natuurlijk nog tal andere functies om tot aanschaffen over te gaan.

Bevat bovenstaand bericht genoeg argumenten om de N95 te kopen? :) Of is het de 500+ euro niet waard, gezien het feit dat ik er amper mee zal bellen.

Mvg,

Daniel

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:54:
Here a preview of beta 4: - New User interface:

[afbeelding]

- the page of the parameters:
[afbeelding]

[afbeelding]

There remain still some bugs to be tracked. If I do not meet a concern, it may be that that is ready for late in the night. I keeps you informed
Intresting! Even in de gaten houden, wil hem wel graag hebben, de mogelijkheid tot een aantal instelliingen is echt heel groot plus punt in mijn ogen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:25:
[...]

Haha wou ook al zoiets antwoorden. Maar toen bedacht ik me ineens "Conversations" Was het niet zo dat je het daar wel zag? Ik zelf gebruik het al tijdje niet meer. En weet niet of het op fw20 werkt, want heb me tel niet ;)
jammer genoeg voorlopig door nokia buiten werking gesteld voor n95 en n95 8gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:12:
[...]

jammer genoeg voorlopig door nokia buiten werking gesteld voor n95 en n95 8gb...
Heb je wel beide files geinstalleerd?

1)
http://nds1.nokia.com/NOK...ces_Support_Package_1.sis

**En terwijl ik dit tik zie ik inderdaad de melding, dat ie tijdelijk offline is gehaald, maar voor de liefhebbers heb ik hem nog...**

Temporarily removed from Nokia Beta Labs. We are investigating the reported SMS sending problems that Conversation may cause to N95 and N95 8GB users (and potentially others). Sorry for inconvenience.

2)
http://members.lycos.nl/b...on_S60_31_1_0_signed.sisx

[ Voor 16% gewijzigd door Mau_Maus op 07-12-2007 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:12:
Mag ik vragen waar je dat op baseerd?

Van de Nokia Beta Labs site;
Temporarily removed from Nokia Beta Labs. We are investigating the reported SMS sending problems that Conversation may cause to N95 and N95 8GB users (and potentially others). Sorry for inconvenience.

grrr maus je bent me weer voor!
wat was trouwens je bron van rotateme beta 4? Ik kan alleen die Jassp site vinden...

[ Voor 12% gewijzigd door digital-IMEI op 07-12-2007 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:24:
[...]

grrr maus je bent me weer voor!
wat was trouwens je bron van rotateme beta 4? Ik kan alleen die Jassp site vinden...
http://www.forummobiles.c...0&view=findpost&p=1525091

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Aah ok, ziet er wel steeds beter uit. M`n frans is niet zo geweldig maar je vertaling klopt verrekte goed :D

Hier staat ook nog wat info, waarschijnlijk gejat maar ok :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Ik krijg SIC! FTP client niet aan de praat.

Wat hoor je in te vullen onder:
- Description
- Server name
- Account
- Initial path

Het belangrijkste: waar moet je het ftp-adres van je server invullen? Ik heb meerdere combinaties geprobeerd, maar hij kan niet verbinden via WLAN, terwijl WLAN verder goed werkt met mijn N95.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Sjengcity schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:35:
[...]

Aah ok, ziet er wel steeds beter uit. M`n frans is niet zo geweldig maar je vertaling klopt verrekte goed :D

Hier staat ook nog wat info, waarschijnlijk gejat maar ok :P
Haha is ook gejat, want dit is de officiele forum die de maker "samir" gebruikt om zijn ontwikkelingen te vertellen. eneuh vertalling is puur babelfish hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Mau_Maus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:49:
Haha is ook gejat, want dit is de officiele forum die de maker "samir" gebruikt om zijn ontwikkelingen te vertellen. eneuh vertalling is puut babelfish hoor haha
Ah ok, never new. One to remeber dus.

Maaruh puut? Ik heb veel talen geprobeerd maar volgens mij herkend babelsfish jou taal niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
sl1200 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:39:
Ik krijg SIC! FTP client niet aan de praat.

Wat hoor je in te vullen onder:
- Description
- Server name
- Account
- Initial path

Het belangrijkste: waar moet je het ftp-adres van je server invullen? Ik heb meerdere combinaties geprobeerd, maar hij kan niet verbinden via WLAN, terwijl WLAN verder goed werkt met mijn N95.
Description: (Een naam wat je leuk vind ter herkenning)
Server name: (je ftp locate)
Port: (21, meestal voor ftp)
Active mode: (No of Yes)
Anonymous login: (no of eventuueel yes)
Login: (username)
Password: (duidelijk)
Account: (geen idee)
Initial Path: (geloof dat je dan al een map kan aangeven, waar die in moet beginnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Laatst online: 20-09 14:30
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:23:
[...]

Google Maps v. 2.0.5 ? (werkt met interne GPS) :)
Dat is niet echt een navigatie systeem he, maargoed dan kan SportsTracker er ook nog wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Laatst online: 10-05 02:04
lauw8 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:57:
[...]
Dat is niet echt een navigatie systeem he, maargoed dan kan SportsTracker er ook nog wel bij.
Waarom zou Google Maps geen navigatiesysteem zijn? Kun je bij SportsTracker ook een begin en eindpunt instellen waarna het programma een route berekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:24:
[...]

Heb het ook gevonden ja. Het is nog aanspreekbaar via de knop ongeveer midden aan de zijkant van de telefoon. Alleen wanneer ik deze knop indruk krijg ik de fotogallerij wanneer hij opengeschoven is. Is dat (mooie) multimediamenu gewoon verdwenen in de FW 20?
De grote knop naast de joystick ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02-2021

efgeha

trial and error

kennen jullie deze al?

(even omhoog scrollen)

Kun je je n95 gebruiken als gps-muis tbv een ander toestel / laptop / gsm zonder gps / enzovoorts.

Moet het zelf nog even proberen.....

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:58:
Hallo mensen!

Ik zit een beetje met een probleem. Ik zit er namelijk heel sterk over te denken om dit toestel komende maand ook aan te schaffen. Ik bezit op het moment een LG Chocolate, die ik eigenlijk amper gebruik. Recentelijk (vorige maand) is mijn Hi abo met de LG verlopen, en nu heb ik dus een prepaid simkaart ontvangen voor mijn LG.

Nu is mijn eerste vraag, kan ik deze simkaart ook gewoon gebruiken op een losse Nokia N95?

2de vraag, hoe slim is het om dit toch wel dure apparaatje aan te schaffen als je amper belt/enkel sms't.
Deels trekt de 5 MP camera mij aan, en ik heb geen zin om een losse digitale camera te kopen voor die enkele keer dat ik op vakantie ga. Daarom lijkt de camera op de N95 mij een perfecte oplossing om snel een foto te kunnen maken/filmpje te kunnen maken.

Verder lijkt mij de mp3 functie ook heel erg interessant. Ik bezit weliswaar een iPod video 60 gig, maar dat apparaat is mij iets te groot om overal mee naar toe te zeulen voor mijn muziek. De 8 gig op de N95 is in mijn ogen perfect om de muziek op te zetten die ik graag beluister. Verder bezit de N95 natuurlijk nog tal andere functies om tot aanschaffen over te gaan.

Bevat bovenstaand bericht genoeg argumenten om de N95 te kopen? :) Of is het de 500+ euro niet waard, gezien het feit dat ik er amper mee zal bellen.

Mvg,

Daniel
Ja, je kan gewoon je simkaart erin gebruiken, mits het toestel SIMLOCK VRIJ is.

En ja, ik denk dat dit de perfecte keuze zal zijn, aangezien het alle criteria bevat die jij stelt.
Ik zeg ook vaak tegen anderen dat het eerder een multimedia apparaat/pocket PC is met belfunctie, dan een telefoon met super veel opties :+

Ik raad overigens wel een extra batterij aan, kan erg handig zijn aangezien het wel een batterijvretertje is als je dingen gaat doen zoal filmen en dergelijken.

En dan heb ik zelf nog een vraag aangezien ik dit niet heb kunnen vinden:

Wat zijn de beste instellingen die ik kan gebruiken om een video te converteren in PS3 video9 of Super, zonder dat deze frames verliest, gaat haperen of zelfs niet wordt herkend door Realplayer of Coreplayer?

Ook heb ik last van zwarte balken boven en onderaan het scherm, hoe krijg ik deze weg?

Dus:

Resolutie:
KBPS:
Ratio:

Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
efgeha schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:39:
kennen jullie deze al?

(even omhoog scrollen)

Kun je je n95 gebruiken als gps-muis tbv een ander toestel / laptop / gsm zonder gps / enzovoorts.

Moet het zelf nog even proberen.....
Ja kende hem al.. maareuh waarom niet de directe link naar de goede post?:
http://www.n95users.com/f...gps-module.html#post49782

Of haal het postnummer uit de url, dan begint ie helmaal bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Mau_Maus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:43:
[...]

Kniesoor ;)

en al geprobeerd?

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:41:
[...]

En dan heb ik zelf nog een vraag aangezien ik dit niet heb kunnen vinden:

Wat zijn de beste instellingen die ik kan gebruiken om een video te converteren in PS3 video9 of Super, zonder dat deze frames verliest, gaat haperen of zelfs niet wordt herkend door Realplayer of Coreplayer?

Ook heb ik last van zwarte balken boven en onderaan het scherm, hoe krijg ik deze weg?

Dus:

Resolutie:
KBPS:
Ratio:

Alvast bedankt ;)
Ik weet niet of dat perse hier in dit topic hoord, maar al die instellingen liggen aan de bron bestand. Ik zou er een speciaal video instelling topic voor zoeken of beginnen.

Breedbeeld: 16:9, 320x180 is met balken boven en onder
Normaal: 4:3, 320x240 is volledig.
Dan heb je nog 4:3 letterbox, dat is breedbeeld, maar met de zwartebalken er al in, waardoor het normaal wordt.

En ja dan zijn er nog tig instellingen en formaten... codecs.. ligt er ook aan met welk programma je het opend. Vanaf welk materiaal je het omzet... ntsc.. pal.. En tis vaak ook erg persoonlijk wat je mooi genoeg vind.

Suc6 met het uitzoeken van je favo instellingen en formaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
efgeha schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:44:
[...]

Kniesoor ;)

en al geprobeerd?
Nee :( N95 nog 2 weken weg minimaal... Ik was hem al tijdje geleden tegen gekomen als oudere versie... Maar pas een dikke week geleden gedownload... Ik heb er niet echt een toepassing voor waarvoor ik het zou willen gebruiken. Tenminste nu nog niet/nooit nodig gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:55:
[...]

Description: (Een naam wat je leuk vind ter herkenning)
Server name: (je ftp locate)
Port: (21, meestal voor ftp)
Active mode: (No of Yes)
Anonymous login: (no of eventuueel yes)
Login: (username)
Password: (duidelijk)
Account: (geen idee)
Initial Path: (geloof dat je dan al een map kan aangeven, waar die in moet beginnen)
bij mij werkt het met onderstaande instellingen, wat er niet staat is boven al genoemd:
Server name: ip adres van je pc waar je ftpserver op draait
Port: 21
Active mode: No
Anonymous login: als je op je ftp server een gebruiker met wachtwoord hebt aangemaakt: NO anders YES
Login: gebruikersnaam van de gebruiker op je ftp server
Password: wachtwoord van die gebruiker
Account: NOKIA (geen idee idem zie boven)
Initial path: het pad naar de map die je hebt vrijgegeven voor de gebruiker op de ftp server, bijv. C:\NOKIA\

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efgeha

efgeha

trial and error

Mau_Maus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:50:
[...]

Nee :( N95 nog 2 weken weg minimaal... Ik was hem al tijdje geleden tegen gekomen als oudere versie... Maar pas een dikke week geleden gedownload... Ik heb er niet echt een toepassing voor waarvoor ik het zou willen gebruiken. Tenminste nu nog niet/nooit nodig gehad..
Ik krijg iig geen seriele verbinding tussen mijn laptop en de n95 (bluesoleil stack)

Moet ik even uitzoeken...

HP Pavilion dv9645

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
efgeha schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:58:
[...]

Ik krijg iig geen seriele verbinding tussen mijn laptop en de n95 (bluesoleil stack)

Ik weet niet hoe het met externe gps systemen is, of je die normaal gesporken zo op je computer kan pairen.. ik weet alleen dat Widcomm de beste stack is... zover ik hoor dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

efgeha schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:44:
[...]

Kniesoor ;)

en al geprobeerd?
is dit niet de directe link naar dat progje? :)

edit: uit een eerder deel vimio live tv, schijnt echter niet meer te werken, weet iemand hier meer van?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Hallo,

ik heb uit eerdere post , orb gedownload en op mij pc gezet .

sta op de site ingelogd ,

alleen als je bij mij media kijk , dan zegt het programma , dat orb op mijn pc niet draait , terwijl hij draait en ingelogd is

ik heb hem al opnieuw geinstalleerd , en herstart gedaan , maar helpt niet

iemand enige idee ,

btw , door alle testen van het programma komt hij wel heen

Krijg deze melding om precies te zijn !

You must have a PC running Orb to use this feature. You can download Orb at http://corp.orb.com/download_orb.

[ Voor 17% gewijzigd door Ghostface op 08-12-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
  • Laatst online: 14-06 19:56
Vanmiddag heb ik eindelijk mijn N95 weer kunnen ophalen na een reparatie van 29 dagen. Moest naar de Nokia experts in Polen, omdat Dynafix het niet kon repareren.
Maar goed, ik wil dus gelijk v20 er op hebben. Nokia geeft op de site aan dat voor mijn productcode 0536065 v20 er is. De nieuwste NSU op de PC in de taal van het besturingssysteem van mijn PC, maar die geeft aan dat ik al de nieuwste versie heb: v12.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:02:
[...]

is dit niet de directe link naar dat progje? :)

edit: uit een eerder deel vimio live tv, schijnt echter niet meer te werken, weet iemand hier meer van?
Nee, behalve dat ik hem van de week van mijn telefoon gegooid heb in verband met het niet meer functioneren (meerdere malen geprobeerd op verschillende momenten etc.) Het lijkt er op dat er geen server meer gevonden kan worden, dus mogelijk zijn ze gewoon met deze dienst gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
[...]

Weet je, of iemand anders, of de bluesoleil-stack wel support heeft voor printen en A2DP vanaf de N95? Ik heb nu de Widcomm 5.0.1.1200, en daarmee werkt het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Double B
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-08 23:25
A2DP werkt wel welke stack enzo weet ik zo niet aangezien ik er zelf ook lang mee bezig geweest om de goeie drivers te vinden( die ik nu weer kwijt ben) :) Zijn veel verschillende versies en gemodde versies in omloop...

LG OLED77C16 | PIONEER PDP-LX6090 | Pansonic TX-P50ST50 | Marantz SR6008 | B&W 604 S2 | B&W LCR600 S3 | Acoustic Research Chronos W38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaydecop
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 12:57
Is er trouwens een mogelijkheid om via een druk op een toets in je sms inbox te komen? Desnoods via een appje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyberBorg
  • Laatst online: 10-05 02:04
kaydecop schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 01:47:
Is er trouwens een mogelijkheid om via een druk op een toets in je sms inbox te komen? Desnoods via een appje??
Nog geen paar pagina's terug zijn nStarter / Phone Shortcuts voorbij gekomen - wellicht kan dat je helpen.
....Next time, use quicksearch :/ ..
Mau_Maus schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:22:
[...] Ik vind hem ook geweldig (nStarter). Wordt weinig genoemt verders. Mocht je echt heavy shortcutten. Dan kan je ook nog deze ernaast draaien:
Phone Shortcuts by Tektronic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
[...]

Ik heb hier ook ontzettend veel problemen mee gehad, uiteindelijk de moed opgegeven en het ding de vuilnisbak in gemikt en een nieuwe gekocht.

zal vanmiddag mijn posts even zoeken daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
Kun je eigenlijk gewoon de oplader van de N73 gebruiken op de N95? Lijkt me wel toch?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:49
earthknake schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:08:
Kun je eigenlijk gewoon de oplader van de N73 gebruiken op de N95? Lijkt me wel toch?? :)
Ja werkt gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:41:
[...]

Ja, je kan gewoon je simkaart erin gebruiken, mits het toestel SIMLOCK VRIJ is.
Thanks voor je antwoord :) Mag ik trouwens vragen hoe ik erachter kan komen of mijn toestel simlock vrij is?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Als je een los toestel koopt (dus zonder abbo) is het toestel per definitie simlockvrij.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

E-Rick schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:36:
Als je een los toestel koopt (dus zonder abbo) is het toestel per definitie simlockvrij.
Dat klopt ja. Bij is het geval dat ik vorig jaar een Hi 25 Abo heb afgesloten met een LG KG800. Nu is dit abo inimddels afgelopen en is de gsm nu prepaid geworden. Heb dus ook een nieuwe simkaart ontvangen. Ga er wel vanuit dat het toestel nu simlock vrij is aangezien er gewoon een andere simkaart in kan :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de applicatie BetamaxSMS voor het versturen van SMS berichten via VoIP. Alleen deze applicatie zegt telkens bij het verzenden van een SMS 'deze site heeft een niet vertrouwd certificaat verzonden'. Kun je deze melding voorgoed wegkrijgen? Ik bepaal graag zelf wat wel en niet vertrouwd is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
erikd_o schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:59:
Vanmiddag heb ik eindelijk mijn N95 weer kunnen ophalen na een reparatie van 29 dagen. Moest naar de Nokia experts in Polen, omdat Dynafix het niet kon repareren.
Maar goed, ik wil dus gelijk v20 er op hebben. Nokia geeft op de site aan dat voor mijn productcode 0536065 v20 er is. De nieuwste NSU op de PC in de taal van het besturingssysteem van mijn PC, maar die geeft aan dat ik al de nieuwste versie heb: v12.
Iemand suggesties?
Voor de duidelijkheid mijn eigen post maar even gequote...
Ik heb met dat programma dat je hier niet mag noemen gekeken welke productcode ik nu eigenlijk heb.
Dat blijkt dus na de reparatie door NOKIA ineens 0546669 te zijn i.p.v. 0536065 wat op mijn stickertje staat. Mooie boel. Maar zoeken op dit forum leverde op dat ik niet de eerste ben die dat meemaakt, lees maar hier.
Ik denk dat ik met dat programma dat je hier niet mag noemen mijn oorspronkelijke productcode maar weer terug zet. Het alternatief is om naar een NOKIA service center te gaan, maar die zullen het een raar verhaal vinden dat ik met een andere productcode aan kom dan op mijn stickertje staat.

Edit: Na het op eenvoudige wijze in de originele staat terugbrengen van de productcode is het updaten naar v20 vlot en goed gelukt. De backup van een maand geleden kon ook probleemloos worden teruggezet.

[ Voor 7% gewijzigd door erikd_o op 08-12-2007 15:28 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 10:22
Ghostface schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:47:
Hallo,

ik heb uit eerdere post , orb gedownload en op mij pc gezet .

sta op de site ingelogd ,

alleen als je bij mij media kijk , dan zegt het programma , dat orb op mijn pc niet draait , terwijl hij draait en ingelogd is

ik heb hem al opnieuw geinstalleerd , en herstart gedaan , maar helpt niet

iemand enige idee ,

btw , door alle testen van het programma komt hij wel heen

Krijg deze melding om precies te zijn !

You must have a PC running Orb to use this feature. You can download Orb at http://corp.orb.com/download_orb.
Ook ik heb precies zelfde probleem. Heb de firewall al uitgezet maar probleem blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Ik sta op het punt om de 8g versie te kopen via 2call.nl iemand enige ervaring met dit enzo.
en hebben de mensen die hier een N95 versie ook een verzekering erbij afgesloten. (had het op em oude telefoon toen die tijd was die super nieuw maar is nooit iets meegebeurd ben altijd voorzichtig enzo.) maarja ik hoop graag op meningen over de verzekering en over de site?

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikd_o
glorixjim schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:35:
Waarom komt er geen deel 9 van dit forum ? 179 pagina's pfff.
Het kan ook op 10 pagina's, zoals bij mij. In mijn voorkeuren heb ik aantal berichten per pagina op 500 gezet. En nieuwste berichten vooraan, dat scheelt veel bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fingerhead schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:01:
Ik sta op het punt om de 8g versie te kopen via 2call.nl iemand enige ervaring met dit enzo.
en hebben de mensen die hier een N95 versie ook een verzekering erbij afgesloten. (had het op em oude telefoon toen die tijd was die super nieuw maar is nooit iets meegebeurd ben altijd voorzichtig enzo.) maarja ik hoop graag op meningen over de verzekering en over de site?
Ik heb 2 telefoons van 2call gekocht, waaronder mn n95 8gb die ik vandaag heb binnengekregen :)

Gewoon een goede snelle site, met leuke prijzen! Met de verzekering heb ik nog geen ervaring, maar ik heb hem toch maar wel afgesloten om problemen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascall_1 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:56:
[...]

Ook ik heb precies zelfde probleem. Heb de firewall al uitgezet maar probleem blijft bestaan.
Er zijn problemen bij Orb.com zelf, ik heb er opeens ook last van. Op internet zie je ook meer mensen met het probleem. Zal wel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het installeren van de Bemused client na de nieuwe firmware? Ik krijg op de telefoon de volgende melding: Installatie van bemused.sis niet ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

erikd_o schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:59:
Iemand suggesties?
dikker zever mijn vrouwtje werkt voor servi-com de dochter van dynafix in belgie dat toestellen worden opgestuurd na daar komt enkel omdat het daar veel goedkoper is om ze te laten maken en niks experts daar heb het is aan haar na gevraagd deze middag.Hoop voor jou dat je nu geen mankementen meer krijgt want dan zou je terug een lange tijd kunnen wachten op je toestel toestellen gerepareerd in polen daar mogen mensen die bij dynafix of servi com werken niet meer aankomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met 'chello' mail op de n95? Ik heb altijd mail kunnen ontvangen en verzenden (met v11) maar sinds ik de nieuwe firmware(s) geinstalleerd heb (van v11 naar v12, en nu v20) kan ik wel ontvangen maar opeens niet meer verzenden. Ik gebruik dezelfde instellingen als voorheen en heb op de contacten en agenda na alles handmatig terug gezet. Heb Chello en Vodafone gebeld, i.p.v. mail.chello.nl moest ik smtp.chello.nl of smtp.upcmail.nl gebruiken maar die instellingen helpen niet. Heb ook de instellingen van Chello i.c.m. Vodafone van de Nokia site geprobeerd maar ook geen succes. Iemand met een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Wanderer
  • Laatst online: 11-08-2024

Dark Wanderer

Or not :P

Heb sinds een weekje de N95 8GB, heb er net TomTom 6.02 opgezet, maar heb een heel irritant probleem: De instellingen worden niet ontghouden.

Als ik de thuislocatie bijv. instel, dan tomtom afsluit (met rode toets of netjes via het menu), en dan weer opstart, dan heeft hij niet onthouden. Dit geld voor alles, dus ook voorkeuren, favorieten, enz.

Alleen de instellingen wizard krijg ik maar 1 keer.

Heb geprobeerd zowel op de telefoon zelf als op het massageheugen te installeren, beide werkt niet.

Bij mijn vorige N95 ging dit alles prima, het enige verschil is dus ik nu alle flitspalen erop heb gezet (die van flitspaal.nl).

hand·te·ke·ning (de ~ (v.))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:06:
Iemand ervaring met 'chello' mail op de n95? Ik heb altijd mail kunnen ontvangen en verzenden (met v11) maar sinds ik de nieuwe firmware(s) geinstalleerd heb (van v11 naar v12, en nu v20) kan ik wel ontvangen maar opeens niet meer verzenden. Ik gebruik dezelfde instellingen als voorheen en heb op de contacten en agenda na alles handmatig terug gezet. Heb Chello en Vodafone gebeld, i.p.v. mail.chello.nl moest ik smtp.chello.nl of smtp.upcmail.nl gebruiken maar die instellingen helpen niet. Heb ook de instellingen van Chello i.c.m. Vodafone van de Nokia site geprobeerd maar ook geen succes. Iemand met een oplossing?
Hallo,

voor versturen van mail via vodafone netwerk, moest ik de uitgaande server van vodafone gebruiken

bij instellingen van uitgaande server:

gebruikersnaam : mail********** (*=je mobiele nummer)
wachtwoord : Hetzellfde als je login bij de My Vodafone
server uitgaande mail : authsmtp.vodafone.nl
Toegangspunt:Vodafone Internet
Beveiliging Poorten : Uit
Poort : Standaard

bij werken deze instellingen 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Ghostface op 08-12-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de nieuwste firmware en een rare bug.
Als iemand me een SMSje stuurt dan kan ik die alleen op dat moment bekijken (u heeft 1 nieuw bericht). Als ik later bij mijn berichten kijk dat staat de map met SMSjes er niet meer bij. Het is zelfs zo raar dat indien ik meteen het SMSje open en dan naar een andere map ga dat ik de map met het SMSje niet meer kan bekijken.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:13
Mau_Maus schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:43:
[...]

Misschien vreemd gedacht, maar als je hem dus als bt-gps ontvanger kan gebruiken, kan je dan ook met je n95 het signaal weer oppakken? Als dat mogelijk zou zijn dan kan je dus wel TomTom aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Phoolie schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:12:
[...]
Misschien vreemd gedacht, maar als je hem dus als bt-gps ontvanger kan gebruiken, kan je dan ook met je n95 het signaal weer oppakken? Als dat mogelijk zou zijn dan kan je dus wel TomTom aan de praat krijgen.
Nee kan niet tegelijk.. Dat is al aantal keren geprobeerd door mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:08:
ik heb de nieuwste firmware en een rare bug.
Als iemand me een SMSje stuurt dan kan ik die alleen op dat moment bekijken (u heeft 1 nieuw bericht). Als ik later bij mijn berichten kijk dat staat de map met SMSjes er niet meer bij. Het is zelfs zo raar dat indien ik meteen het SMSje open en dan naar een andere map ga dat ik de map met het SMSje niet meer kan bekijken.

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
RotateMe erop geinstalleerd?
Aangezien dat bij mij de WLAN niet meer werkte en ik geen SMS meer kon sturen heb ik het er met een rotgang van afgeknikkerd!
En nu is alles weer back to normal.
:Y

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las Vegas schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:41:
[...]

Dat klopt ja. Bij is het geval dat ik vorig jaar een Hi 25 Abo heb afgesloten met een LG KG800. Nu is dit abo inimddels afgelopen en is de gsm nu prepaid geworden. Heb dus ook een nieuwe simkaart ontvangen. Ga er wel vanuit dat het toestel nu simlock vrij is aangezien er gewoon een andere simkaart in kan :)
Je gsm zal de nieuwe simkaart wel accepteren aangezien die van de zelfde provider is . Probeer maar eens een simkaart van Vodafone, dit zal je gsm niet accepteren. Het is nl niet zo dat je gsm na 1 jaar automatisch simlock vrij is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Ik heb ook een reactie gehad op mijn vraag aan TomTom die ik maandag had gesteld:

wanneer wordt er een versie uitgebracht die de interne GPS van de Nokia N95 ondersteunt?

Antwoord:
Geachte heer ******,

Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Wij kunnen bij het type apparaat die u in uw e-mail heeft aangegeven helaas niet garanderen dat deze probleemloos samenwerkt met TomTom Navigator 6. Dit apparaat staat momenteel niet op onze lijst van ondersteunde apparaten.

De compatibiliteit van apparaten wordt bepaald aan de hand van het uitvoeren van uitgebreide testen. Deze testen moeten uitwijzen of een apparaat probleemloos functioneert bij de toepassing waarvoor deze gebruikt zal worden. Wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden kan dit een aantal oorzaken hebben. Onderstaand vind u een aantal van deze mogelijke oorzaken.

Mogelijke oorzaken van het niet compatibel zijn van apparaten:
• Het apparaat beschikt niet over de functies die vereist zijn voor de gewenste toepassing.
• In de testfase is gebleken dat er problemen zijn opgetreden bij het gebruik van een functie.
• Het apparaat zit nog in de testfase of is nog niet getest.

Wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden, is het niet per definitie zo dat deze in zijn geheel niet zal werken. Het is sommige gevallen zelfs mogelijk dat het probleemloos zal werken.

Wanneer er een probleem optreedt bij gebruik van TomTom-producten en er wordt hiervoor contact opgenomen met de Customer Support-afdeling zullen wij zoeken naar een geschikte oplossing. Wanneer een apparaat niet compatibel is, is het goed mogelijk dat er geen oplossing is voor het probleem. Om deze reden kunnen wij wanneer een apparaat niet compatibel is bevonden geen verdere ondersteuning bieden.

Op de onderstaande pagina kunt u controleren welke apparaten geschikt zijn voor TomTom NAVIGATOR 6
• Link: http://www.tomtom.com/products/features.php?ID=260 (Compatibility TomTom NAVIGATOR 6)

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team
8)7

Ik vraag wanneer er een versie komt die hem wel ondersteund en als antwoord krijg ik een hele lap tekst waarin niet wordt ingegaan op mijn vraag. :?

Ik weet ook wel dat hij het nu niet doet, daarom vraag ik wanneer er een versie komt die het wel doet.. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
armano schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:19:
[...]

RotateMe erop geinstalleerd?
Aangezien dat bij mij de WLAN niet meer werkte en ik geen SMS meer kon sturen heb ik het er met een rotgang van afgeknikkerd!
En nu is alles weer back to normal.
:Y
Raar. Lijkt em toeval, want anders zou iedereen daar last van hebben. En die persoon heeft problemen met achteraf lezen... Dus niet met wlan of verzenden van sms problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Mau_Maus schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:35:
[...]

Raar. Lijkt em toeval, want anders zou iedereen daar last van hebben. En die persoon heeft problemen met achteraf lezen... Dus niet met wlan of verzenden van sms problemen.
Aangezien het wel met de functie SMS te maken heeft..
Misschien de gene zijn inbox vol o.i.d. ?

Ik i.i.g heb RotateMe B3 meerdere malen opnieuwe geinstalleerd etc, en bij elke keer weigerde de WLAN na 1 dag.
De SMS problemen kwamen bij de laatste keer nog eens om de hoek kijken..

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Peabz21 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:19:
Ik heb ook een reactie gehad op mijn vraag aan TomTom die ik maandag had gesteld:

wanneer wordt er een versie uitgebracht die de interne GPS van de Nokia N95 ondersteunt?

Antwoord:

[...]

8)7

Ik vraag wanneer er een versie komt die hem wel ondersteund en als antwoord krijg ik een hele lap tekst waarin niet wordt ingegaan op mijn vraag. :?

Ik weet ook wel dat hij het nu niet doet, daarom vraag ik wanneer er een versie komt die het wel doet.. 7(8)7
Mijn eigen ervaring met helpdesks is dat de eerste lijn uit onnozele, ondergeschoolde en dus goedkope arbeidskrachten bestaat die niet veel meer kunnen dan voorgeprogammeerde antwoorden geven en gecopy-paste mails terug sturen die meestal kant nog wal raken.
In Nederland is het tegenwoordig gebruikelijk dat alles wat geld oplevert gerechtvaardigt is en bijgevolg krijg je als je een normale vraag wil stellen aan een bedrijf een ellenlang menu waar je doorheen moet na lang in de wacht te hebben gestaan (meestal voor te veel geld) als eindresultaat een stompzinnig antwoord op je vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds afgelopen vrijdag de 8gig binnen, wat een geweldige verbetering tov mijn oude n95, batterij gaat echt zeer lang mee vergeleken met de vorige, scherm is echt een stuk groter en toestel is gewoon een stuk sneller en stabieler
een genot om spiderman te kijken. met full hsdpa van tmob werkt alles helemaal top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Laatst online: 22-09 20:27

CoolHead621

Enjoy every moment

Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 10:21:
sinds afgelopen vrijdag de 8gig binnen, wat een geweldige verbetering tov mijn oude n95, batterij gaat echt zeer lang mee vergeleken met de vorige, scherm is echt een stuk groter en toestel is gewoon een stuk sneller en stabieler
een genot om spiderman te kijken. met full hsdpa van tmob werkt alles helemaal top! _/-\o_
Ik vind het verschil enorm mee vallen.
Heb nu een 8 gb voor mijn vrouwtje geregeld,
Heb zelf de classic.
Snelheid: classic met FW20 sneller dan 8gb
Scherm: tja is groter, verder niet scherper of beter.
Batterij: Nu met FW 20 lijkt het erop dat mijn n95 classic het vergelijkbaar uithoud of iets langer.
Maar is moeilijk te meten.
Verder moet ik zeggen dat ik de 8GB wel mooier vind.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:48:
Ik gebruik de applicatie BetamaxSMS voor het versturen van SMS berichten via VoIP. Alleen deze applicatie zegt telkens bij het verzenden van een SMS 'deze site heeft een niet vertrouwd certificaat verzonden'. Kun je deze melding voorgoed wegkrijgen? Ik bepaal graag zelf wat wel en niet vertrouwd is namelijk.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Laatst online: 22-09 20:27

CoolHead621

Enjoy every moment

Ik heb de applicatie nog niet gebruikt,
Maar is er niet een certificaat die je kan downloaden van de site?
Deze dan importeren?

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Messenger:
Messenger is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw.

Die fout krijg ik sinds een week ofzo, de hele tijd... kom er maar HEEL soms doorheen echt heel vervelend dus. Iemand oplossing? Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Raar, ik heb dit probleem ook.

Schijnt een compatibiliteitsprobleem te zijn met de N95. Dit lees ik op de vodafone website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Makkelijkst is om het root certificate van het certificaat van de site te importeren op je mobiel. Je kan dat certificaat exporteren mbv je browser (.pem of .usr-bestand, weet niet meer precies welke), en die via bijv. bluetooth naar je mobiel gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zänker
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-03 17:07
Mindsurfer schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:19:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het installeren van de Bemused client na de nieuwe firmware? Ik krijg op de telefoon de volgende melding: Installatie van bemused.sis niet ondersteund.
Heb je wel de 3rd ed versie? bij mij werkt ie wel
hier staat ie in elk geval:
http://www.symbianv3.com/...r-phone-bemused-for-s60v3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in FW 20 wel instellen dat je naam en nummer ziet in je contactpersonen lijst?

Of is daar een proggie voor? Erg irri dat je alleen een naam ziet. Snap het niet, want in series-40 zit het standaard :')

Draai nu FW 12.
Pagina: 1 ... 50 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.