Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.805 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een vraag of meer mensen hier last van hebben die nav4all wel eens gebruiken.
sinds de laatste firware update van mijn n95 moet ik bij het gebruik nav4all steeds maar weer toestemming geven om verbinding te maken met een bepaalde toegangs punt. ik kan nergens instellen dat ik een vast toegangspunt gebruik, anders moet ik tijdens het rijden steeds maar weer op die knoppen drukken wat erg lastig is 8-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:28:
ik heb nog een vraag of meer mensen hier last van hebben die nav4all wel eens gebruiken.
sinds de laatste firware update van mijn n95 moet ik bij het gebruik nav4all steeds maar weer toestemming geven om verbinding te maken met een bepaalde toegangs punt. ik kan nergens instellen dat ik een vast toegangspunt gebruik, anders moet ik tijdens het rijden steeds maar weer op die knoppen drukken wat erg lastig is 8-(
Als het met fw20 nog hetzelfde i, maar:

Bij toepassingsbeheer op de app drukken. en dan aangeven wat ie moet doen. Waarschijnlijk krijg je de melding dan eenmalig.

Kan je het in Nav4all zelf niet aangeven bij de opties zelf dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nergens in nav4all kan je een vast toegangs punt opgeven of ik moet echt blind zijn, hij vraagt wel of ik toe sta om verbinging met internet te maken bij het opstarten, ik druk dan op ja maar het blijft maar tergu komen....en verder... toegangsbeheer? je bedoeld bij toegangs punten??

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Laatst online: 22-09 09:56
justdowner schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:58:
[...]

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar misschien is dit wat:

http://www.warelex.com/products/webcam/index.php
He dat is een mooi progje.. Weet iemand of daar ook een vergelijkbaar FREEWARE iets van is.. ?

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:57:
nergens in nav4all kan je een vast toegangs punt opgeven of ik moet echt blind zijn, hij vraagt wel of ik toe sta om verbinging met internet te maken bij het opstarten, ik druk dan op ja maar het blijft maar tergu komen....en verder... toegangsbeheer? je bedoeld bij toegangs punten??
toepassingsbeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeh wat n lang topic.. ik heb gezocht maar kan er niets over vinden, dus dan toch maar deze vraag:

Ik heb vannacht de N95 geupdate naar de nieuwe v20 firmware. Ik heb back-up gemaakt vooraf en deze was geslaagd. Nu ik het apparaat weer wil voorzien van al mijn gegevens probeer ik de backup terug te zetten.

De eerste 50% gaan vlot, vanaf 50% kruipt deze heel traag naar 61%. Hoger is deze niet gekomen. Loskoppelen herstart de N95, maar het lijkt erop dat deze echt niet gaat lukken. Bekend probleem of iets nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:20:
oeh wat n lang topic.. ik heb gezocht maar kan er niets over vinden, dus dan toch maar deze vraag:

Ik heb vannacht de N95 geupdate naar de nieuwe v20 firmware. Ik heb back-up gemaakt vooraf en deze was geslaagd. Nu ik het apparaat weer wil voorzien van al mijn gegevens probeer ik de backup terug te zetten.

De eerste 50% gaan vlot, vanaf 50% kruipt deze heel traag naar 61%. Hoger is deze niet gekomen. Loskoppelen herstart de N95, maar het lijkt erop dat deze echt niet gaat lukken. Bekend probleem of iets nieuws?
Dan heb je niet lang gezocht... of de search gebruikt met de opdracht: "backup"

Maar goed, vaak onverklaarbaar, sommige geven een reden, waardoor het kan, maar dat kan bij iemand anders weer andere reden hebben. Vaak onverklaarbare aanwijsbare reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

glorixjim schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:46:
Ik heb net het programma TVersity gedownload, na wat gekloot op mijn psp dacht ik dat is iets voor mijn N95, en inderdaad het werkt top.
Het is eigenlijk een stream programma zodat je je video, audio en foto bestanden van je pc op je N95 kan ontvangen.
je kunt hem op je thuis netwerk gebruiken maar ook op een ander netwerk. En het werkt met Vista.
Je kunt de bestanden helaas niet live gestreamd beluisteren of zien, alleen eerst binnenhalen en dan afspelen.
Je kunt zo ook op andere pc's je eigen bestanden binnenhalen.
Ik zit een beetje te rommelen met tversity, locaal werkt het via http://localhost:41952/medialib/browse, maar hoe kan ik naar de files gaan via de N95, als ik de url intik in mijn browser kan hij geen verbinding maken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijdehand zeg; natuurlijk heb ik dit topic sinds de uitgave van de nieuwe firmware teruggezocht, en laat nou niet exact dit specifieke probleem genoemd zijn en laat nou net ergens een oplossing genoemd zijn. Dus ik vermeld specifieke details over hoe het hier er aan toe gaat en mogelijk help ik dan anderen door een probleem beter herkenbaar te krijgen zodat zij dan zich niet helemaal alleen voelen met een probleem dat meerderen blijkt te treffen.

er blijkt overigens een net wat nieuwere versie van de hele suite te zijn sinds enkele dagen, dus die probeer ik te installeren (genoemd is dat enkele bugs zijn gefixed, dus wie weet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:42:
bijdehand zeg; natuurlijk heb ik dit topic sinds de uitgave van de nieuwe firmware teruggezocht, en laat nou niet exact dit specifieke probleem genoemd zijn en laat nou net ergens een oplossing genoemd zijn. Dus ik vermeld specifieke details over hoe het hier er aan toe gaat en mogelijk help ik dan anderen door een probleem beter herkenbaar te krijgen zodat zij dan zich niet helemaal alleen voelen met een probleem dat meerderen blijkt te treffen.

er blijkt overigens een net wat nieuwere versie van de hele suite te zijn sinds enkele dagen, dus die probeer ik te installeren (genoemd is dat enkele bugs zijn gefixed, dus wie weet..)
Hoezo bijdehand? Je zegt dat je niks kon vinden. Het enige wat specifieker is, is je percentage te noemen. Over problemen met backups terug zetten staat genoeg in de topics. Ook in de startpost. En ja een update installeren, is vaker met minder bugs of cosmetisch, anders kunnen ze net zo goed geen nieuwe versie maken.

Verder niks bijdehands aan of bedoeld. Ik vond het gewoon nogal onder de waarschuwing vallen, vandaar de hint. En toch een korte uitleg die ik erbij gaf:

Waarschuwing:
Het komt de laatste tijd regelmatig voor dat er vragen worden gesteld die al een X aantal keren voorbij gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 20:27

CoolHead621

Enjoy every moment

Nou ik heb toch zeker 3 a 4 post voorbij zien komen die exact hetzelfde beschrijven zoals jij hierboven.
dus bijdehand is ie zeker niet.

Hoop dat het je lukt.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

HOEEEE VEEET is die accelorinvaders!!! de mogelijkheden zijn onbeperkt! nog even en je hebt wii-like games die je via bluetooth tegen elkaar kunt spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Laatst online: 21:28
Mau_Maus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:31:

Bij toepassingsbeheer op de app drukken. en dan aangeven wat ie moet doen. Waarschijnlijk krijg je de melding dan eenmalig.

Kan je het in Nav4all zelf niet aangeven bij de opties zelf dan?
In Nav4All is 't niet aan te geven. Bij Toepassingsbeheer wel inderdaad! Thanks voor de tip, ik zou er zelf niet opgekomen zijn om daar te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Jainoxi schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:33:
[...]

In Nav4All is 't niet aan te geven. Bij Toepassingsbeheer wel inderdaad! Thanks voor de tip, ik zou er zelf niet opgekomen zijn om daar te zoeken!
Your welcome ;) Ik moet toegeven, dat ik er ook pas achterkwam dankzij dit topic, dat deze optie er was... maar was al tijd geleden dat het genoemd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 22:42
RobertRedCap schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:33:
HOEEEE VEEET is die accelorinvaders!!! de mogelijkheden zijn onbeperkt! nog even en je hebt wii-like games die je via bluetooth tegen elkaar kunt spelen!
Gelukkig heb ik een wii, dat is ook gelukkig zoveel vetter dan accelorinvaders.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

haaha en ik deze maand een ps3 nog beter dan de wii hahaha, maar toch een goede ontwikkeling voor de n95!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:04
RobertRedCap schreef op woensdag 05 december 2007 @ 23:24:
haaha en ik deze maand een ps3 nog beter dan de wii hahaha, maar toch een goede ontwikkeling voor de n95!
Hier een PS2,PS3 en een Wii en tot overmaat van ramp ook nog eens een N95.
Hoe slecht kun je het treffen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC

RRC

hhahaha doe jij goed! volgens mij werk je gewoon in een winkel en heb je waanideeen hahahaah (=grapje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

Ineens merkte ik dat er nog maar 1 kant van de speakers het deden (rechts (mono voor de zoekopdracht ;))), dus ben ik hier gaan neuzen of het al eerder is opgemerkt.
Er was iemand die na een reset of het verwijderen van de accu zijn dopjes weer stereo had, maar bij mij werkte dat niet.
Mijn doppen deden het namelijk wel stereo en de speakers niet.
Lag ook niet aan een programma of balans, want zelfs de begintune als je opstart kwam maar uit 1 kant.

Maar ik heb een oplossing gevonden en hij is best makkelijk!

Dus heb ik hem even opengeschroefd!

Haal om te beginnen voorzichtig de back cover eraf. Ik heb de kant van de shutter en volumeknop eerst gedaan en daarna die waar de 3,5mm jack is.

Daarna schroef je met Torx 7 de twee schroefjes bij de powerbutton los. Nu zie je 3 contactjes zitten waar het is omcirkeld. Met een heel fijn staafje (ik heb een tandartshaakje gebruikt) kun je de veercontacten weer terug duwen en de boel weer in elkaar schroeven en de cover vice versa weer terugplaatsen.

Hierna deed hij het weer in volle glorie!

Begeleidend plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.reijnoud.nl/got/nokiarepair.jpg

edit:
Achteraf bedacht ik me dat de telefoon 2 keer is gevallen, dus misschien zijn die contactjes daardoor wel van hun plek afgegaan

[ Voor 5% gewijzigd door Ursamajor op 05-12-2007 23:51 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal vast al vaak gevraagd zijn, maar heb even gezocht en kon het zo snel niet vinden:

- is er al een mogelijkheid om youtube filmpjes(nee, niet m.youtube, dat werkt inderdaad prima) te streamen op de N95? Ik heb na enig zoekwerk namelijk wel gevonden dat het mogelijk is op de HTC smartphones met een Windows OS via TCPMP met plugin. Dit zou toch theoretisch ook mogelijk moeten zijn op de N95 met bepaalde mediaplayer en plugin?

Antwoord wordt gewaardeerd. Dank bij voorbaat.

Trouwens, ik denk erover mijn N95 weer te verkopen. Het gebrek aan toetsenbord en touchscreen is toch significanter dan gedacht en best hinderlijk bij internetten etc. Denk erover een HTC TyTn 2 te kopen. Iemand ervaring met beide phones? Waarom wel/niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:37:
[...]

Your welcome ;) Ik moet toegeven, dat ik er ook pas achterkwam dankzij dit topic, dat deze optie er was... maar was al tijd geleden dat het genoemd was.
Ok Tnx!! idd iets wat je f moet weten ja! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 01:06:
Het zal vast al vaak gevraagd zijn, maar heb even gezocht en kon het zo snel niet vinden:

- is er al een mogelijkheid om youtube filmpjes(nee, niet m.youtube, dat werkt inderdaad prima) te streamen op de N95? Ik heb na enig zoekwerk namelijk wel gevonden dat het mogelijk is op de HTC smartphones met een Windows OS via TCPMP met plugin. Dit zou toch theoretisch ook mogelijk moeten zijn op de N95 met bepaalde mediaplayer en plugin?

Antwoord wordt gewaardeerd. Dank bij voorbaat.

Trouwens, ik denk erover mijn N95 weer te verkopen. Het gebrek aan toetsenbord en touchscreen is toch significanter dan gedacht en best hinderlijk bij internetten etc. Denk erover een HTC TyTn 2 te kopen. Iemand ervaring met beide phones? Waarom wel/niet doen?
Het grootste probleem vind ik dat andere toestellen vaak een stuk groter zijn, maar hier staan ook nog wat aardige modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@Ursamajor, Zo moeilijk is het allemaal dus niet. Nog even en we zijn straks volwaardige NSP monteurs :)

De schrik die de meeste van ons hadden om hun N95 te openen of iets dergelijks wordt met de dag minder heb ik het idee

[ Voor 36% gewijzigd door schumi2004 op 06-12-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:23
dafmay schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:33:
Heeft iemand al uitgevonden hoe met de nieuwe search-functie op (standbyscherm) de playlists te zien te krijgen ? Er is geen kopje specifiek voor playlists in het Music-search gedeelte. Jammer...

Mischien de playlists op een andere plek opslaan (staan nu op geheugenkaart\playlists) zodat de search ze wel meeneemt ? Menu Files in Searchfunctie is dan weer geen optie, want dan zul je lang moeten scrollen voordat je ze tegenkomt.

Ik bedoel dus een manier waarop de searchfunctie de playlists redelijk snel en duidelijk weergeeft...
BUMP....niemand ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 10:49
Klein vraagje, is het normaal dat je de ontspanknop of hoe dat ding ook maar heet (met dat fototoestel erop) schuin indrukt, of heb ik een kapot knopje? Ik kan hem niet in z'n geheel recht indrukken, maar als ik een foto wil maken moet ik dus de meest rechter kant van dat knopje indrukken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:44:
Klein vraagje, is het normaal dat je de ontspanknop of hoe dat ding ook maar heet (met dat fototoestel erop) schuin indrukt, of heb ik een kapot knopje? Ik kan hem niet in z'n geheel recht indrukken, maar als ik een foto wil maken moet ik dus de meest rechter kant van dat knopje indrukken..
Trek de achterkant eens af en bekijk de knopjes, dan zie je waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-09 11:16

Ursamajor

Astrofotograaf

@Toch
Moet je de back cover er even afhalen en kijken of alles nog wel recht zit!
Fluitje van een cent ;)

Spuit11 :/

[ Voor 6% gewijzigd door Ursamajor op 06-12-2007 10:59 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogst irritant dat openingsscherm van RotateMe na het opstarten van de telefoon. Als alle software ontwikkelaars dat gingen doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:59:
[...]

Trek de achterkant eens af en bekijk de knopjes, dan zie je waarom.
Eraf trekken? het zal wel aan mij liggen, maar het ziet er niet uit alsof dat nog net zo makkelijk gaat als op de 3310, het lijkt wel of dat vast zit met schroeven :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Toch schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:01:
[...]

Eraf trekken? het zal wel aan mij liggen, maar het ziet er niet uit alsof dat nog net zo makkelijk gaat als op de 3310, het lijkt wel of dat vast zit met schroeven :X
Nee hoor gaat super makkelijk. Eerst even je batterij klepje eraf halen en dan kun je gewoon een nagel aan de zijkant van je telefoon tussen het zilveren gedeelte en je backcover duwen, dan gaat hij er redelijk makkelijk af.
De eerste keer gaat inderdaad overigens wel wat lastiger omdat hij met kleine stickertjes vast geplakt zit maar dat kan geen kwaad.

klik

[ Voor 4% gewijzigd door digital-IMEI op 06-12-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:56:
Hoogst irritant dat openingsscherm van RotateMe na het opstarten van de telefoon. Als alle software ontwikkelaars dat gingen doen :(
Vreemd, ik heb dat niet. Bij mij start hij gewoon op in de achtergrond. Hij laat niet het scherm zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
Sjengcity schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:04:
[...]
Nee hoor gaat super makkelijk. Eerst even je batterij klepje eraf halen en dan kun je gewoon een nagel aan de zijkant van je telefoon tussen het zilveren gedeelte en je backcover duwen, dan gaat hij er redelijk makkelijk af.
De eerste keer gaat inderdaad overigens wel wat lastiger omdat hij met kleine stickertjes vast geplakt zit maar dat kan geen kwaad.

klik
Bedankt voor de uitleg. Ik zal het vanavond even proberen. Ik heb overigens wel een 8GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Sjengcity schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:04:
[...]

klik
Inderdaad. Maar houd er wel rekening mee dat, nadat de achterkant er eenmaal af is geweest, deze nooit meer zo goed aansluit als daarvoor. Daarmee zeg ik dus niet dat het slecht aansluit, of iets in die trant. Maar die stickers aan de binnenkant zijn blijkbaar nogal gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Toch schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:31:
[...]

Bedankt voor de uitleg. Ik zal het vanavond even proberen. Ik heb overigens wel een 8GB versie.
Kijk ook nog even naar mijn reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dafmay schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:31:
[...]

Inderdaad. Maar houd er wel rekening mee dat, nadat de achterkant er eenmaal af is geweest, deze nooit meer zo goed aansluit als daarvoor. Daarmee zeg ik dus niet dat het slecht aansluit, of iets in die trant. Maar die stickers aan de binnenkant zijn blijkbaar nogal gevoelig.
Ik heb al 3 verschillende backcovers gehad... En als je het met beleid los maakt, is er niks aan de hand... Het klikt bij mij net zo goed vast als ervoor vast... Net weer voor de gein de nieuwe offliciele brown kleur gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Peabz21 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:27:
[...]

Vreemd, ik heb dat niet. Bij mij start hij gewoon op in de achtergrond. Hij laat niet het scherm zien.
Zal wel door ander software komen. Misschien ff herinstalen. Ik had timebar,voice inbox,rotateme en nstarter... Die starten allemaal op... En soms na een bepaald programmatje moest ik wel is wat opnieuw installeren, of een extra herstart dat alles goed in de achtergrond ging met opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
bijdehand zeg; natuurlijk heb ik dit topic sinds de uitgave van de nieuwe firmware teruggezocht, en laat nou niet exact dit specifieke probleem genoemd zijn
Exact hetzelfde issue is hier idd meerdere malen vermeld. Maar in ieder geval bij mij ook goed nieuws: met de nieuwste versie van de Nokia PC Suite deed backuppen het opeens wel, kennelijk daar toch wat bugs gefixt, probeer het noch eens met de nieuwste versie zou ik zeggen.

Overigens merk ik dat ik op mijn Vista PC met geen mogelijkheid de telefoon over USB herkend krijg (en ja, heb alle poorten geprobeerd, inclusief die direct op het mobo), maar dat het op de WinXP machine van mijn vriendin vlekkeloos werkt, zelfs via USB hub. Upgrade dus maar gedaan op de PC van mijn vriendin, kennelijk werkt eea (iig bij mij) onder Vista nog niet echt lekker.
Vaag overigens, want Mass Storage Mode doet het probleemloos op mijn Vista machine. Het is echt alleen de PC suite USB mode die niets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:37:
[...]

Zal wel door ander software komen. Misschien ff herinstalen. Ik had timebar,voice inbox,rotateme en nstarter... Die starten allemaal op... En soms na een bepaald programmatje moest ik wel is wat opnieuw installeren, of een extra herstart dat alles goed in de achtergrond ging met opstarten.
Waarschijnlijk klopt dit wel. De ene keer gebeurt het wel en de andere keer weer niet. Ga eens even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Mau_Maus schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:37:
[...]

off-topic: Mooi programmatje trouwens dat nstarter :) Ik had er nog nooit over gelezen, dus een indirecte thnx 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Peabz21 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:44:
[...]

off-topic: Mooi programmatje trouwens dat nstarter :) Ik had er nog nooit over gelezen, dus een indirecte thnx 8)
Asje. Ik vind hem ook geweldig. Wordt weinig genoemt verders. Mocht je echt heavy shortcutten. Dan kan je ook nog deze ernaast draaien:
Phone Shortcuts by Tektronic

(Zelf doe ik dat niet meer, iets teveel van het goede ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 14:30
Nieuwe versie van Garmin.

Namelijk Garmin Mobile XT v.4.10.60 Multilanguage!!

[ Voor 14% gewijzigd door lauw8 op 06-12-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-09 21:50
xahmol schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:42:
[...]
Overigens merk ik dat ik op mijn Vista PC met geen mogelijkheid de telefoon over USB herkend krijg (en ja, heb alle poorten geprobeerd, inclusief die direct op het mobo), maar dat het op de WinXP machine van mijn vriendin vlekkeloos werkt, zelfs via USB hub. Upgrade dus maar gedaan op de PC van mijn vriendin, kennelijk werkt eea (iig bij mij) onder Vista nog niet echt lekker.
Vaag overigens, want Mass Storage Mode doet het probleemloos op mijn Vista machine. Het is echt alleen de PC suite USB mode die niets doet.
Lijkt er gewoon op dat Nokia suite nog niet (helemaal) geschikt is voor vista.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
xahmol schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:42:
[...]

Exact hetzelfde issue is hier idd meerdere malen vermeld. Maar in ieder geval bij mij ook goed nieuws: met de nieuwste versie van de Nokia PC Suite deed backuppen het opeens wel, kennelijk daar toch wat bugs gefixt, probeer het noch eens met de nieuwste versie zou ik zeggen.

Inderdaad vreemd. Bij mij werken zowel PC Suite als Mass Storage mode prima onder Vista Home Premium. Ik heb de laatste officiele versie (link laatst door Mau_Maus gepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
dafmay schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:29:
[...]
Inderdaad vreemd. Bij mij werken zowel PC Suite als Mass Storage mode prima onder Vista Home Premium. Ik heb de laatste officiele versie (link laatst door Mau_Maus gepost).
Heb Vista Ultimate (officieel gekochte OEM versie), maar lijkt me niet dat het daaraan licht. Gebruik ook de laatste versie van alle software. Na ja, alles werkt wel op de PC van mijn vriendin, dus ga er zelf verder geen energie aan spenderen om de fout te vinden. Mocht iemand nog meer suggesties hebben anders dan de goede USB poort en de nieuwste software hou ik me aanbevolen.
Overigens werkt bij mij wel meer onder Vista niet helemaal lekker, dus het zou ook nog een systeemconflict kunnen zijn op mijn PC waar Nokia niet de schuldige aan is. Heb al bijna XP weer terug gezet, geef het in de kerstvakantie nog één kans met een nieuwe clean install van Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
xahmol schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:36:Overigens werkt bij mij wel meer onder Vista niet helemaal lekker, dus het zou ook nog een systeemconflict kunnen zijn op mijn PC waar Nokia niet de schuldige aan is. Heb al bijna XP weer terug gezet, geef het in de kerstvakantie nog één kans met een nieuwe clean install van Vista.
Beetje off-topic dus ik houd het maar kort. Een clean install zal denk ik een zeer goede slagingskans brengen. Oh en sluit om te testen een firewall en antivirus af voordat je de telefoon aan de usb-poort hangt. Ik heb al vaak gelezen dat het daar aan ligt.

Kort ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een programma wat de mogelijkheid bied om alle inkomende en uitgaande oproepen automatisch via de luidsprekers te laten gaan. Ik vraag dit omdat ik heb gemerkt dat de
"handsfree" met hulp van de luidspreker wel aardig werkt in de auto zonder carkit e.d.,
maar nu moet ik altijd opnemen en vervolgens op luidspreker duwen om de ander te kunnen
horen. Ik weet dat er programma's zijn zoals best profiles waarin je veel kunt aangeven in je
profiel dus ik vroeg me af of dit wellicht tot de mogelijkheden zou behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
dafmay schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:44:
[...]
Beetje off-topic dus ik houd het maar kort. Een clean install zal denk ik een zeer goede slagingskans brengen. Oh en sluit om te testen een firewall en antivirus af voordat je de telefoon aan de usb-poort hangt. Ik heb al vaak gelezen dat het daar aan ligt.

Dank, was ook mijn idee. Antivirus/firewall uitzetten had ik trouwens al geprobeerd (wat ontiegelijk veel meldingen geeft Zonealarm anders zeg bij PC Suite). Punt is dat ik Vista nog maar relatief kort heb (twee maanden) en het vanaf het eerste begin al issues geeft, dus heel 'dirty' is mijn install nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
Even een aansluitende vraag op Akwa

Onder toebehoren staat onder andere "draadloze carkit" nu vraag ik me alleen af hoe je een apparaat kunt toewijzen als zijnde een draadloze carkit. Zou het hier alleen gaan om de standaard Nokia carkits omdat de telefoon die zou herkennen of is het ook op één of andere manier mogelijk om mijn bt autoradio hier onder te laten vallen?

Het gaat me dan voornamelijk om de functie op automatisch op te laten nemen op het moment dat de telefoon verbonden is met de radio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rho d Berth
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-05 16:11
Jainoxi schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:33:
[...]

Mau_Maus schreef op woensdag 05 december 2007 @ 22:37:
[...]

Ik heb de N95 8gb en bij toepassingsbeheer m'n standaard toegangspunt ingevuld (bij opties-instellingen-standaard webadres) maar hij blijft vragen naar het toegangspunt....

Kortom, wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rho d Berth
Heeft iemand KPN Tv al op de N95 8gb aan de praat gekregen?
Als ik het start na installatie loopt het progamma direct vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Rho d Berth schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:00:
[...]

[...]

Ik heb de N95 8gb en bij toepassingsbeheer m'n standaard toegangspunt ingevuld (bij opties-instellingen-standaard webadres) maar hij blijft vragen naar het toegangspunt....

Je moet in datzelfde menuutje naast het toegangspunt ook nog e.e.a. aan andere instellingen goed zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rho d Berth schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:00:
[...]

[...]

Je kan vaak bij de opties eronder ook zeggen dat ie het 1x moet vragen en soms, dat ie er nooit naar vraagt, maar dat is verschillend per app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GR1221
dafmay schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:32:
[...]

Kijk ook nog even naar mijn reactie...
Goed dat je het zegt! Laat maar zitten, dan maar een scheef knopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
xahmol schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:36:
[...]

Heb Vista Ultimate (officieel gekochte OEM versie), maar lijkt me niet dat het daaraan licht. Gebruik ook de laatste versie van alle software. Na ja, alles werkt wel op de PC van mijn vriendin, dus ga er zelf verder geen energie aan spenderen om de fout te vinden. Mocht iemand nog meer suggesties hebben anders dan de goede USB poort en de nieuwste software hou ik me aanbevolen.
Overigens werkt bij mij wel meer onder Vista niet helemaal lekker, dus het zou ook nog een systeemconflict kunnen zijn op mijn PC waar Nokia niet de schuldige aan is. Heb al bijna XP weer terug gezet, geef het in de kerstvakantie nog één kans met een nieuwe clean install van Vista.
offtopic:
Er is maar 1 ding wat je met die Vista kan doen en dat is een mooie onderzetter ervan maken ;)
Vista zuigt aan alle kanten als je het mij vraagt. Kan er bijna een heel boek over schrijven waarom maar ik vermoed dat er geen verdere uitleg nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik probeer een .sis bestand te signen, nu heb ik alle guides gelezen etc, ziet er niet moeilijk uit, alleen blijf ik al steken bij het registreren op symbian signed.com, hier kan je geen hotmail of gmail adres gebruiken dus heb ik die van mn provider geprobeerd. Dit is Caiway, welke vroeger Kabelfoon heten, maar beide domeinen worden niet geaccepteerd.

Kan iemand mij hier wat tips over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Mindsurfer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:32:
Ik probeer een .sis bestand te signen, nu heb ik alle guides gelezen etc, ziet er niet moeilijk uit, alleen blijf ik al steken bij het registreren op symbian signed.com, hier kan je geen hotmail of gmail adres gebruiken dus heb ik die van mn provider geprobeerd. Dit is Caiway, welke vroeger Kabelfoon heten, maar beide domeinen worden niet geaccepteerd.

Ja, zie de startpost. Daar staat een aantal GoTters vermeld die je kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Mindsurfer schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:32:

Ik had hetzelfde probleem. Hij wilde ook geen zonnet accepteren. Uiteindelijk lukte het wel via m'n werkadres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rho d Berth
Jainoxi schreef op donderdag 06 december 2007 @ 14:08:
[...]

Je moet in datzelfde menuutje naast het toegangspunt ook nog e.e.a. aan andere instellingen goed zetten
Er zijn geen andere opties...... (n95 8gb)
Als ik 'instellingen' kies (toepassingen, toep.beheer, selecteer Nav4All, kies opties, instellingen) dan heb ik slechts drie opties:
- Software installatie (alles)
- Online certif.controle (Uit)
- Standaardwebadres ('Mobiele Startsite')

Die laatste optie heb ik dus gewijzigd, en gewoon gevuld met de naam van m'n internet toegangspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
schumi2004 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:13:
[...]

offtopic:
Er is maar 1 ding wat je met die Vista kan doen en dat is een mooie onderzetter ervan maken ;)
Vista zuigt aan alle kanten als je het mij vraagt. Kan er bijna een heel boek over schrijven waarom maar ik vermoed dat er geen verdere uitleg nodig is.
Zeer off-topic. Ben het er helemaal NIET mee eens ! Ik draai Vista naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Kreeg vandaag bericht van TomTom:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw bericht aan de TomTom Customer Support,

er zullen geen updates meer komen voor de Symbian serie S60, en dus zal dit uberhaupt niet meer ondersteund worden.

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Dat wordt dus gewoon met de andere systemen navigeren. Kan iemand zelf niet een patch maken die de gegevens van de interne GPS omzet en ze naar een soort van com-poort stuurt zodat TomTom denkt dat het een externe GPS muis is?

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Eastside schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:06:
...

Dat wordt dus gewoon met de andere systemen navigeren. Kan iemand zelf niet een patch maken die de gegevens van de interne GPS omzet en ze naar een soort van com-poort stuurt zodat TomTom denkt dat het een externe GPS muis is?
Hoogste tijd idd, alleen is dat wel zo makkelijk als dat we allemaal denken? Op zich is R66 ook "gekraakt" voordat er een versie uitkwam die N95 interne GPS officieel ondersteunde.

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Dat is heel erg jammer. :( Ik vind TomTom toch het mooiste programma van wat ik heb geprobeerd. Route66 en Garmin doen hun werk gewoon ok (ze brengen je waar je wilt), maar vind het gebruik en de opties van TomTom veel beter. Ik gebruik TomTom op dit moment met externe GPS, maar sinds ik Garmin heb gebruik ik TomTom wel steeds minder. Is toch wat makkelijker met een interne GPS.

Erg zonde dit en het zal wel 1 en ander te maken hebben met de strijd tussen TomTom en Garmin op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er voor de N95 ook een Realplayer versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:23:
...

toepassingen -> media. Of RTFM. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:23:
Die zit gewoon standaard in je telefoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn N95 (oudere) kan ik nergens de instellingen vinden voor Garmin.
wil dolgraag het laten via interne GPS, maar hij vindt hem constant niet.
Ook niet als ik buiten sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
Rho d Berth schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:14:
[...]

Als ik 'instellingen' kies (toepassingen, toep.beheer, selecteer Nav4All, kies opties, instellingen) dan heb ik slechts drie opties:

Die laatste optie heb ik dus gewijzigd, en gewoon gevuld met de naam van m'n internet toegangspunt.
Ik heb ook een N95 8GB, ik heb de opties wel. Firmware 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:22:
Met mijn N95 (oudere) kan ik nergens de instellingen vinden voor Garmin.
wil dolgraag het laten via interne GPS, maar hij vindt hem constant niet.
Ook niet als ik buiten sta.
Zoek niet verder want je hebt een officiële licentie van Garmin nodig om de interne gps te kunnen activeren, kijk hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:30:
[...]

Zoek niet verder want je hebt een officiële licentie van Garmin nodig om de interne gps te kunnen activeren, kijk hier
De nieuwe 4.10.60 heeft een trail van 14 dagen. Alleen is die nog niet op de site van Garmin in Multilanguage. Of terwijl ik dit tik misshcien wel al.
sl1200 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 17:20:
[...]

Hoogste tijd idd, alleen is dat wel zo makkelijk als dat we allemaal denken? Op zich is R66 ook "gekraakt" voordat er een versie uitkwam die N95 interne GPS officieel ondersteunde.
Dat kwam door een beta-lek niet door iemand die even dat zelf programmeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of er merkbaar verschil is tussen de dikte van N95 8GB en de N95?

Ik weet dat de cameralens bij de N95 een stukje uitsteekt en hierdoor 21mm dik is, maar bij de 8GB is de cameralens plat en alsnog 21mm.

Iemand die het heeft vergeleken? Voelt het echt een stuk dikker in de hand?

Ik wil namelijk de 8GB kopen en ik heb de N95 een keer in handen gehad. Echter de 8GB niet en wil graag weten of er een groot verschil is tussen de dikte van beide toestellen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Ik heb beide toestellen vast gehad en de 8GB voelt vooral breder aan dan de N95-1. Dit komt waarschijnlijk omdat de slider van de 8GB de gehele breedte van het toestel in beslag neemt. Een eventueel verschil in dikte is me niet opgevallen.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(want als ik het hier zet krijg ik weer "betweterige" Nederlanders op mijn dak)

*Daar is de betweter al :)

[ Voor 38% gewijzigd door Ginz op 06-12-2007 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic: Ik heb mijn N95 tijdelijk aangepast i.v.m. de komende feestdagen :+
Afbeeldingslocatie: http://i152.photobucket.com/albums/s174/philip23_2007/forums/Screenshot0017.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:54:
offtopic: Ik heb mijn N95 tijdelijk aangepast i.v.m. de komende feestdagen :+
[afbeelding]
Cool, waar heb je die vandaan?
Jammer dat ie niet zo scherp is of lijkt dat maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:55:
[...]

Cool, waar heb je die vandaan?
Jammer dat ie niet zo scherp is of lijkt dat maar?
valt mee op de telefoon: hier istie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:39:
[...]
Yup, 2 keer per week ongeveer kijk ik een filmpje met coreplayer op een of ander JVC veel te groot scherm. Doet het perfect :)

(Lekker makkelijk de tijd om krijgen op je werk noemt men dat geloof ik O-) )
Hoe krijg je het voor elkaar dat coreplayer er goed uitziet op een extern scherm, bij mij zit ie naast dat ie fout gespiegeld is (opzij) ook nog eens heel brak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem! Sinds vanavond is m'n N95 baggertraag. Batterij al een keer verwijderd en diverse reboots. Maar foto's zijn verschrikkelijk traag te benaderen en de batterij wordt warm. Dit alles na het maken van een foto. Wat zou dat kunnen zijn :/

Ben nu middels PC Suite foto's aan het verwijderen, maar zelfs dat gaat onwijs traag. Lijkt wel of ie met iets bezig is wat er voor zorgt dat de boel vertraagd.

FW 12. Iemand enig idee?

-edit-

Volgens m'n gallerij 1500 foto's :')

Er staan ongeveer 70 echte op, en de rest kan ie niet weergeven. Dan zie je zo'n plaatje doormidden gescheurd. Vaag.

-edit- 2

SD maar aan het formatteren omdat ie foto's aanmaakt per 2 seconde :X
Varierende grootte's. Soms 8 KB en soms 200 KB.

-edit- 3

Back-up van gisteren teruggezet. Geen problemen meer.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2007 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 19:37:
Om Garmin werkende te krijgen op de N95 met interne GPS: MAIL ME (want als ik het hier zet krijg ik weer "betweterige" Nederlanders op mijn dak)
Doe nou niet... Je mail neer te zetten om iemand te helpen iets te kraken, mag gewoon niet. Straks zit het forum weer op slot. Als het legaal is, kan je het hier gewoon wel neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
@bigdaddie thanks.

Heb 2 nieuwe sign tools gevonden wellicht dat de eerste al eens geweest was maar weet niet zeker

http://dailymobile.se/200...nme-105-beta-for-windows/

En de 2e is helemaal lache, sis files signen op je N95 ;)

Afbeeldingslocatie: http://i241.photobucket.com/albums/ff102/roshanalex/Screenshot0033.jpgAfbeeldingslocatie: http://i241.photobucket.com/albums/ff102/roshanalex/Screenshot0034.jpg
http://rapidshare.com/fil...up_OPDA__Update_.zip.html
http://rapidshare.com/fil...0_en_leftup_OPDA.zip.html

Vraag me nog ff niet hoe het werkt moet nog proberen, maar werken doet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 20:53:
@bigdaddie thanks.

Heb 2 nieuwe sign tools gevonden wellicht dat de eerste al eens geweest was maar weet niet zeker
De eerste had ik al eerder genoemd :P lekker puh ;) haha.
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

Die voor op je N95 vind ik wel vet! Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
weet iemand toevallig in hoevere je je slider kan afstellen? Ik heb het volgende. Mijn slider is vervangen maar vorige had het ook. Als je er bovenop kijkt dan lijkt hij naar links gedraaid te zijn. Dit zie je doordat onderkant niet gelijk ligt ander iets is als ie plat ligt en je kijkt tegen onderkant aan ligt deze hoger rechts dan links. Draai toestel 180 en dan precies zo. Dus van boven kruislings. In hoevere is dit uit te lijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk heb ik garmin aan de praat gekregen op het interne gps!
Trouwens ik heb een mobiel van t-mobile, maar ik haat die applicaties van t-mobile.

Kunnen die er eigenlijk af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:55:
eindelijk heb ik garmin aan de praat gekregen op het interne gps!
Trouwens ik heb een mobiel van t-mobile, maar ik haat die applicaties van t-mobile.

Kunnen die er eigenlijk af ?
Als je die apps selecteerd en dan op de "C" knop drukt kunnen ze misschien weg... Of via Toepassingsbeheer. Staan ze daar niet, of gaan ze niet weg via de C knop. Dan zitten ze in de firmware ingebakken. Dan kan je er alleen vanaf als je de productcode zou veranderen. Maar dat moet je zelf opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat verrot dat je bij een firmware-update een internetverbinding moet hebben. Vriend van mij ligt langere tijd in het ziekenhuis. Had de updater voor 'm meegenomen blijkt dat ie alsnog verbinding wil maken met Nokia. En via GPRS is 112 MB downloaden niet zo handig... :( Is er een manier om de firmware op een andere pc te downloaden en die rechtstreeks in de N95 te flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2007 @ 23:01:
Wat verrot dat je bij een firmware-update een internetverbinding moet hebben. Vriend van mij ligt langere tijd in het ziekenhuis. Had de updater voor 'm meegenomen blijkt dat ie alsnog verbinding wil maken met Nokia. En via GPRS is 112 MB downloaden niet zo handig... :( Is er een manier om de firmware op een andere pc te downloaden en die rechtstreeks in de N95 te flashen?
Waarom ruil je niet even van telefoon, update hem thuis en breng weer terug? Te simpel gedacht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor alle t-mobile klanten.

Ik heb maar eens een mail gestuurd naar t-mobile wanneer de nieuwe firmware beschikbaar is.
Volgens mij weten ze zulke dingen niet op de helpdesk of het kan nog een hele tijd duren.
Geachte heer ..........,

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U vraagt wanneer u de update voor uw T-Mobile N95 kunt krijgen.
Daar is op dit moment nog niets van bekend.
Wilt u een e-mailbericht ontvangen zodra er een upgrade beschikbaar is voor uw MDA? Vul dan uw gegevens in op http://promoties.t-mobile.nl/softwareupdates/ en we houden u op de hoogte van de laatste software updates.
T-Mobile heeft op dit moment verschillende ROM-updates beschikbaar.
U vindt deze op onze website, http://www.t-mobile.nl/za...e/software_downloads.aspx.

Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet,T-Mobile Klantenservice BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
Niet vergeten: het is weer Free App Friday bij Handango. Is hier al eerder vermeld: vanwege hun 9 jarig bestaan geven ze elke vrijdag een volledige licentie van een applicatie gratis weg, helaas is het niet altijd een N95 geschikte applicatie, maar vandaag weer wel.
Vandaag kun je Papyrus for Symbian S60 gratis inkoppen. Geen idee wat dat programma doet of dat het handig is (hier is de omschrijving te vinden, kennelijk een time management tool), maar als goede Nederlander: gratis is gratis (en had toch al een Handango account).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Is het mogelijk om terug te gaan naar een oudere firmware? Dan bedoel ik van w20 naar w12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
fortfort schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:16:
Is het mogelijk om terug te gaan naar een oudere firmware? Dan bedoel ik van w20 naar w12?
Waarom zou je dat wille ik heb alleen nog maar voordelen ontdekt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 13:13
Een tip: Was gisteren bezig met een tooltje om al mijn mp3s en filmpjes te kunnen streamen vanaf thuis, namelijk Orb(http://www.orb.com). Werkt echt waanzinnig goed op mijn N95 via Wifi.

Zit nu te twijfelen of ik een T-mobile PIT Abonnement zal nemen, maar vraag me af of dat gaat werken of niet. (Genoeg bandbreedte, misschien poorten geblocked?) Kan iemand dit testen op zijn N95?

Mijn Firewizzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou met Flash Lite 3, volgens mij is alleen de developer edition uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
xahmol schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:03:
Niet vergeten: het is weer Free App Friday bij Handango. Is hier al eerder vermeld: vanwege hun 9 jarig bestaan geven ze elke vrijdag een volledige licentie van een applicatie gratis weg, helaas is het niet altijd een N95 geschikte applicatie, maar vandaag weer wel.
Vandaag kun je Papyrus for Symbian S60 gratis inkoppen. Geen idee wat dat programma doet of dat het handig is (hier is de omschrijving te vinden, kennelijk een time management tool), maar als goede Nederlander: gratis is gratis (en had toch al een Handango account).
Nou dit ging makkelijker als de eerste keer. Ook leuk van ze dat ze je op de hoogte houden via email ;)
Wat het is geen idee lijkt idd op time management. Nu wachten op nieuwe free app friday.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:22:
Hoe zit het nou met Flash Lite 3, volgens mij is alleen de developer edition uit...
Yup en nu niet elke keer gaan vragen of ie al uit is! :P j/k

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 07-12-2007 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 10:18:
Een tip: Was gisteren bezig met een tooltje om al mijn mp3s en filmpjes te kunnen streamen vanaf thuis, namelijk Orb(http://www.orb.com). Werkt echt waanzinnig goed op mijn N95 via Wifi.

Zit nu te twijfelen of ik een T-mobile PIT Abonnement zal nemen, maar vraag me af of dat gaat werken of niet. (Genoeg bandbreedte, misschien poorten geblocked?) Kan iemand dit testen op zijn N95?
PIT werkt prima, het gaat niet heel hard, maar je hoeft voor 'normale sites' niet heel lang te wachten. Anders moet je PIT+ nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

http://test.orb.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirrom
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-08-2022
xahmol schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:03:
Ook hier de Free Friday apps even gedownload en geïnstalleerd.

Het is een agenda/kalendar/todo programma en het oogt wel leuk maar het lettertype is me wat aan de kleine kant. Krijg amper gelezen wat er staat... Maar het maakt niet uit want ik vind de ingebouwde agenda goed genoeg. Idd, weer wachten op de volgende freaky free friday

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick

E-Rick

Je kan de tekstgrootte aanpassen bij "settings".

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20

Orb is fantastisch gebruik het veel... In de trein een film streamen youtube alles kan! Nadeel je computer moet aanstaan... En computer werkt wel hard om het omtecoderen... Hoor weinig mensen over dit programma terwijl het lekker werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-03-2021
Rho d Berth schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:14:

Kijk je wel bij de goeie toepassing? Ik zat eerst bij de verkeerde te kijken want ik zag pas na een paar keer zoeken dat er een 'Nav4allSys' en (veel verder daaronder) een 'Na4all' toepassing is, en die laatste moet je hebben. Bij de Nav4allSys kun je alleen die drie instellingen die je noemde wijzigen. De Na4all kun je openen en daar kun je allerlei toegangsrechten instellen. (Ik heb de 'ouwe' N95.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09 13:13
Dewaterweg schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:24:
[...]

Orb is fantastisch gebruik het veel... In de trein een film streamen youtube alles kan! Nadeel je computer moet aanstaan... En computer werkt wel hard om het omtecoderen... Hoor weinig mensen over dit programma terwijl het lekker werkt.
Ok, goed om te horen dat er nog meer mensen Fan zijn :)
Maar heb jij een T-mobile PIT abbo, of zit je bij een andere provider?

Mijn Firewizzie

Pagina: 1 ... 49 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.