whehe, wat een langdradig filmpje voor ShutUp. Wel gaaf. IEts zegt me dat Samir door alle donaties te veel tijd heeft gekregen
Ik ben het volledig met je eens maarja je zegt het zelf ook al dat scherm niet echt robuust oogt en dus mijn inziens zo gebeurt kan zijn met je display. Theorie: N95 in je broekzak, positie hogte is toch meestal in je broekzak op een soort van "schanier" of ie nu zegmaar "rechtop" staat of "ligt" beide is ongemakkelijk positie voor een dergelijk toestel qua grote. Dus voor mijn gevoel is een fietsbeweging een beweging welke regelmatig een bepaalde kracht uitoefend op toestel en dus je toestel/scherm onder spanning zet met als gevolg een barst, wat ik alleen vreemd vind is de positie ervan, zou het eerder aan de rand verwachten maar gaat het niet uit testenFuzzillogic schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:35:
Ik mag toch hopen dat het dragen van een N95 in een broekzak ook onder 'normaal gebruik' valt, en niet dat-ie daardoor scheurt/barst e.d. Een telefoon moet toch ontworpen zijn om tegen een stootje te kunnen. Dat een tik met een puntig iets op de display fatal zal zijn kan ik nog inkomen, hoewel ik de bescherming van de display op de N95 idd wel minimaal vind ogen..
Overigens is die tool van Samir "ShutUp" kan nog wel eens errug handig zijn voor die vergader juppies die vergeten hun tel uit te schakelen. Denk dat ik me collega's dat progje maar gaat adviseren te gebruiken
Verwijderd
Hallo Gebruikers,
Het probleem is opgelost. Na diverse telefoontjes bleek dat de opgegeven URL fout is en dat het moet zijn www.getactivationkey.com. Dit had Route66 eerder in de softawre moeten leveren. Het is allemaal legaal. verkregen.
Bedankt voor jullie aandacht.
Het probleem is opgelost. Na diverse telefoontjes bleek dat de opgegeven URL fout is en dat het moet zijn www.getactivationkey.com. Dit had Route66 eerder in de softawre moeten leveren. Het is allemaal legaal. verkregen.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 01:33:
Hallo,
Ik kan R66 niet activeren omdat de url waar je het moet doen op internet niet bestaat nl. www.60.com/activation. Weet iemand ietys anders?
Ik heb wel een N95
Dat is precies wat ik je aangaf als oplossingVerwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:07:
Hallo Gebruikers,
[...]
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
Goh wa verrasend, dat antwoord had je alVerwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:07:
Hallo Gebruikers,
[...]
Verwijderd
Zo zag de mijne er ook uit toen ie een ritje had meegemaakt in mijn broekzak in de wasmachine.. Dat werd een gevalletje waterschade en dus niet meer te herstellen. Toen maar een nieuwe aangeschaft. Ongelukje binnenshuis en glashelder gedekt door mijn inboedelverzekering.ceelcoumans schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
Weet iemand hoe dit zal worden afgehandeld i.v.m garantie? Hoewel ik er al redelijk zeker van ben dat de kosten voor eigen rekening gaan komen. En zal de hele slider vervangen worden, iemand ervaring of dit een erg duur grapje gaat worden?
Edit: deze telefoon is een week na release in Nederland gekocht, waarbij wellicht meer van zulke problemen bekend zijn?
Nogmaals mijn vraag:
Hoe bevalt de gebruik van Quickpoint? Als je het op volledige weergave zet, laat hij dan de volledige ppt op het schermpje zien? Hoe is de weergave hiervan icm met een beamer?
Hoe bevalt de gebruik van Quickpoint? Als je het op volledige weergave zet, laat hij dan de volledige ppt op het schermpje zien? Hoe is de weergave hiervan icm met een beamer?
Ik meen dat het een paar berichten terug was waarin iemand vroeg welke beste video omzetter was voor je N95 of iets dergelijks?
Iig voor diegene en andere hier (mss had ik het al eens gepost, maar goed) een short guide voor hoe te converteren.
Iig voor diegene en andere hier (mss had ik het al eens gepost, maar goed) een short guide voor hoe te converteren.
PS3Video9 - Video Conversion
This app is designed to convert any video source (including DVDs though you will need to remove the protection yourself) to PS3 applicable formats.
With a bit of minor tweaking (overwriting one file) you can make this a great Nokia N95 (and possibly others) video converter.
Download
PS3Video9 - http://www.redkawa.com/videoconverters/ps3video9/
Updated File - http://www.meaz.org/stuff/ps3video9.zip
Instructions
* Download PS3Video9 and install.
* Download ps3video9.zip and extract it to (assuming you used a default install location):
C:\Program Files\Red Kawa\Video Converter\Profiles\Video
* Run PS3Video9
* Under Settings/Devices/PS3 change the location of where MPEG4 videos are outputted to whichever folder you wish
* Click Convert
* Click Current Conversion
* Click Convert Video
Select your video to convert
* Drop down Profile and choose one of the Nokia ones I prepared
There are 12 profiles in all which are the sum of 3 bitrates, 2 sizes (small and large) and 2 formats (4:3 and 16:9)
Choose whichever is applicable to you based on size, quality and resolution
* Click Start
Quality Findings
If you are just going to watch on your phone and not output to the TV, the Nokia 768kbps Small profiles are fine.
For TV output I would suggest using Nokia 1536kbps Large. During output from the encoding tests below the picture quality was good on a 42" plasma. Some minor artifacting could be seen but not much and this was on large areas of black which likely made it easier to see.
Encoding Times/Sizes
I did a brief test of the first 30 seconds of the latest episode of 24 and then ran it through some sample conversions. Time taken to convert is in brackets after the size). I've also attached screenshots so you can compare quality. As you will see, you cannot really see any difference, the only time you can is when outputting to a TV.
Dit is eigenlijk wel een goede tip. Op dat filmpje lijkt het simpel (maar dat is bij eigen-huis-en-tuin ook altijdMau_Maus schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:24:
[...]
Of probeer het zelf. De display is ongeveer tussen 50 en 80 euro... op internet dan.
http://www.mobilestunter....igineel-Nokia-N95-display
Verwijderd
naar welke heb je gemaild?Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:12:
[...]
deze mail kreeg ik van vodafone
Geachte heer xxxxxxx,
Hartelijk dank voor uw e-mail. De reden dat dit niet meer werkt komt door een storing bij MSN. Vodafone kan hier niks aan doen, wij hebben begrepen dat MSN alles eraan doet omdeze storing zo snel mogelijk te verhelpen.
Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via tele .... bladiebla etc...
Met vriendelijke groet,
Richard Hupkens
Vodafone Klantenservice
vind het wel heeeeel toevallig dat msn er mee stopt
net terwijl vodafone een betaalde versie van vodafone mobile messenger uitbrengt
die alleen te downloaden is als je je blox aanzet
en verplichtingen en/of 17 eurocent per 15 min msn etc etc
catch my drift
De mini office applicaties die op de N95 staan werken wel, maar gezien het beperkte RAM geheugen zal je niet in staat zijn om alle documenten van op een desktop te openen.Aakab schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:57:
Nogmaals mijn vraag:
De kleinere, minder complexe bestanden zul je kunnen openen. Grote complexe niet.
Verwijderd
Attachment van 3mb doet het prima full screen, slide show, instellen seconden voor slide show etc.Laat gewoon hele pagina zien en op verzoek inzoomen.Aakab schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:57:
Nogmaals mijn vraag:
Geen ervaring met een beamer icm dit.
Heb filmpje ff bekeken en als mijn toestel defect zou zijn zou ik het meteen zelf doen. Is een eitje. Waar je op moet letten is dat je schroeven niet te strak terug draaid, dat is zo'n special dingen die stopt bij bepaalde krachten. En of het nu echt nodig is schroeven weg te gooien die eruit komen?ceelcoumans schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:16:
[...]
Dit is eigenlijk wel een goede tip. Op dat filmpje lijkt het simpel (maar dat is bij eigen-huis-en-tuin ook altijd). Dat gereedschap is wellicht moeilijk aan te komen/duur. Maar al met al een heel stuk goedkoper dan de man van vodafone city point me zojuist kon vertellen. Voor €160 of meer mocht ik waarschijnlijk mijn n95 gerepareerd terug verwachten
Iemand de beschrijving bij artikel gelezen op site?
Original Nokia N95 display.
Hoer verwissel ik het display van de Nokia N95 ? Klik hier voor het filmje
[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 17-12-2007 15:31 ]
Dit zijn zelftappende of zelfborgende schroeven (niet zeker van de juiste naam), waar het om gaat is dat deze niet los kunnen trillen doordat er volgens mij een plastic beschermlaagje om de schroefdraad zit. Zulke schroeven zijn maar eenmalig vast te draaien want het borgende aspect gaat bij losdraaien verloren (correct me if i'm wrong).schumi2004 schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:27:
[...]
En of het nu echt nodig is schroeven weg te gooien die eruit komen?
[...]
Thanks!Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:23:
[...]
Attachment van 3mb doet het prima full screen, slide show, instellen seconden voor slide show etc.Laat gewoon hele pagina zien en op verzoek inzoomen.
Geen ervaring met een beamer icm dit.
Het zijn gewoon simpele bedrijfspresentaties die ik ermee wil kunnen geven. Perfect dit!
Verwijderd
Zonde van je scherm. Ik heb zelf ook veel problemen gehad met m`n scherm ( N95 gekocht begin Mei). Hij is in totaal 3 keer teruggeweest voor reparatie. 2 keer voor donkere vlekken en de laatste keer vanwege diagonale strepen over het scherm ( en donkere vlek). De laatste keer werd hij niet gerepareerd omdat het waterschade zou zijn, terwijl dat volgens mij niet mogelijk is ( of het moet condens of iets dergelijks zijn geweest, maar dat is me nog nooit overkomen bij een andere telefoon.) Uiteindelijk heb ik bij http://telecomtelecom.nl/ een nieuw scherm gekocht ( super winkel trouwens, om 12 uur smiddags besteld, volgende dag om 12 uur in huis. ) Scherm erin zetten is echt 5 minuten werk en kan je ook met 2 linkerhanden ( 4 schroefjes losdraaien, stekkertje van scherm loshalen, nieuw scherm erin, 4 schroeven weer vastdraaien ).ceelcoumans schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
Heeft iemand al eens meegemaakt dat het display 'vanuit het niets' allerlei barsten laat zien en ook niet meer bruikbaar is? Dit gebeurde mij nl. eergisteren.
De enige reden die ik kan bedenken is temperatuurverschil. Ik heb een eindje moeten fietsen door de vrieskou met de n95 in mijn broekzak. Ik kom binnen in de (erg) warme kroeg, bestel wat drinken en hoor even later dat ik een smsje krijg. Pak míjn telefoon en zo zag mijn display eruit:
[afbeelding]
Het lijkt alsof iemand er met een hamer of iets dergelijks op geslagen heeft, dit is uiteraard niet het geval. Ook is de n95 niet gevallen.
Weet iemand hoe dit zal worden afgehandeld i.v.m garantie? Hoewel ik er al redelijk zeker van ben dat de kosten voor eigen rekening gaan komen. En zal de hele slider vervangen worden, iemand ervaring of dit een erg duur grapje gaat worden?
Edit: deze telefoon is een week na release in Nederland gekocht, waarbij wellicht meer van zulke problemen bekend zijn?
Inmiddels is mijn N95 verkocht om plaats te maken voor `n iPhone. Ik wou niet riskeren om er nog eens een nieuw scherm in te moeten zetten.
Nee, er zit wat van die blauwe meuk aan, dat zorg ervoor dat het vast blijft zitten als die er eenmaal ingedraaid is. Je kunt dat spul ook los kopen, het heet iets van lock-vast ofzo. Zelf gebruik ik het nooit, het gaat wat bij betreft ook prima zonder.ceelcoumans schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:41:
[...]
Dit zijn zelftappende of zelfborgende schroeven (niet zeker van de juiste naam), waar het om gaat is dat deze niet los kunnen trillen doordat er volgens mij een plastic beschermlaagje om de schroefdraad zit. Zulke schroeven zijn maar eenmalig vast te draaien want het borgende aspect gaat bij losdraaien verloren (correct me if i'm wrong).
Ik heb overigens ook de officiële Vodafone Messenger zojuist even geïnstalleerd op een N73 (daar is die al wel beschikbaar voor) en die kan ook niet online komen
Verwijderd
@robertwebbe:
Heb vernomen dat jij de S705 bluetooth van Motorola hebt (of had), heb je deze ook icm de N95 gebruikt? Ik kan namelijk niet muziek streamen hiermee, N95 bevriest en reboot hierna.
Ben verder tevreden ermee, zeker vwb het bereik itt andere bluetooth stereo headsets.
Zou heel fijn zijn om de N95 en S705 toch icm mp3 te kunnen gebruiken.
Heb vernomen dat jij de S705 bluetooth van Motorola hebt (of had), heb je deze ook icm de N95 gebruikt? Ik kan namelijk niet muziek streamen hiermee, N95 bevriest en reboot hierna.
Ben verder tevreden ermee, zeker vwb het bereik itt andere bluetooth stereo headsets.
Verwijderd
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met een inductie kookplaat. Toen werd er eerst gekeken of er niet een "inslagpunt" was waardoor de plaat beschadigd was. Ze konden echter geen putje ontdekken in de barst en dus viel het onder garantie... de barst was ontstaan door een productie fout en warmte.ceelcoumans schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
Heeft iemand al eens meegemaakt dat het display 'vanuit het niets' allerlei barsten laat zien en ook niet meer bruikbaar is? Dit gebeurde mij nl. eergisteren.
De enige reden die ik kan bedenken is temperatuurverschil. Ik heb een eindje moeten fietsen door de vrieskou met de n95 in mijn broekzak. Ik kom binnen in de (erg) warme kroeg, bestel wat drinken en hoor even later dat ik een smsje krijg. Pak míjn telefoon en zo zag mijn display eruit:
[afbeelding]
Het lijkt alsof iemand er met een hamer of iets dergelijks op geslagen heeft, dit is uiteraard niet het geval. Ook is de n95 niet gevallen.
Wellicht dat het bij Nokia ook zo werkt? Zo niet, vind ik dit een vreemde zaak..
Verwijderd
loctiterobertwebbe schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:08:
[...]
Nee, er zit wat van die blauwe meuk aan, dat zorg ervoor dat het vast blijft zitten als die er eenmaal ingedraaid is. Je kunt dat spul ook los kopen, het heet iets van lock-vast ofzo. Zelf gebruik ik het nooit, het gaat wat bij betreft ook prima zonder.
wat een lef dat je dat in dit topic zo durft te verkondigenVerwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:50:
[...]
Inmiddels is mijn N95 verkocht om plaats te maken voor `n iPhone. Ik wou niet riskeren om er nog eens een nieuw scherm in te moeten zetten.
maar to the point: er vroeg laatst iemand of het volume ook onder de 10% kan. Had zelf ook dit "probleem" en LCG jukebox is een oplossing, met dit programmaatje kan je varieren van 0 tot 100% in stapjes van 2%. maar helaas niet gratis....
Heeft iemand zijn Nokia N95 8GB al eens gedefragmenteerd, las op http://sjc-123.blogspot.c...tricks-for-nokia-n95.html dat dat op zijn tijd niet erg is.
Heb Garmin Mobile op mijn n95. Maar zie ik nu iets over het hoofd of geeft die alleen maar snelheid en aankomst tijd aan. Wil graag aantal resterende km en tijd erbij. IS dit in te stellen. Of komt dat nog in nieuwere versies. Is toch wel een gemis.
Verwijderd
ff google denk ik ik gebruik deze
Garmin_Mobile_XT_S60_V4.10.60_Multilanguage
City Navigator Europe NT 2008
werkt leuk kun je je aanwijzer leuk mee veranderen naar autootjes en motoren
Garmin_Mobile_XT_S60_V4.10.60_Multilanguage
City Navigator Europe NT 2008
Zijn beide nog niet officiel uit. Dus weet niet of het handig is het op deze subtiele manier te melden. En lost dat wel zijn problemen op?Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:30:
ff google denk ik ik gebruik deze
Garmin_Mobile_XT_***
City Navigator ***
Verwijderd
of ze nu officieel wel of niet uit zijndoet er eigelijk niet echt veel toe zolang er geen link naar word doorverwezen kan dit denk geen kwaad ziet er gewoon stuk beter uit dan de vorige
en een beetje leek die weet zijn weggetjes wel om er aan te geraken
vergeleken met de oudere versies ervan werkt dees gewoon een stuk sneller is echt een aanrader
als hij op de mark komt zal ik ook alseen van de eerste in de rij gaan staan om hem te gaan halen
heb ze allemaal uitgeprobeerd van jan jan tot weg 66 en moet zeggen dit is tot nu toe nog de beste in zijn soort
vergeleken met de oudere versies ervan werkt dees gewoon een stuk sneller is echt een aanrader
als hij op de mark komt zal ik ook alseen van de eerste in de rij gaan staan om hem te gaan halen
heb ze allemaal uitgeprobeerd van jan jan tot weg 66 en moet zeggen dit is tot nu toe nog de beste in zijn soort
Vraag me wel af of ie dan niet misschien al iets doet als je hem in je zak hebt en hem eruit haalt om aan te nemen...
Goodgoan!
Ik zit er over te denken om een N95 8GB aan te schaffen. Ik zou graag Tomtom willen gebruiken op deze telefoon, maar heb al begrepen dat dit niet werkt met de ingebouwde GPS antenne. Nou is dit op zich niet zo'n probleem, want diezelfde GPS antenne schijnt niet een van de beste te zijn. Ik zou dus gebruik kunnen maken van een externe bluetooth antenne.
Wat mij echter zorgen baart is dat ik heb gezien dat Tomtom erg slecht loopt op de N95. (bron: http://www.youtube.com/watch?v=VRz-EUtFARE en http://www.youtube.com/watch?v=Xx77sADoK4I).
Mijn vraag: klopt dit? Of doet deze persoon gewoon iets fout? Het lijkt me raar dat de Symbian versie van Tomtom op de snelste Symbian telefoon van nu niet goed loopt.... In een volgend filmpje heeft diezelfde kerel alle POI's verwijderd, en hij loopt iets beter daardoor: http://www.youtube.com/watch?v=WSiADOfoPro . Maar nog steeds niet helemaal zoals het zou moeten en het lijkt me ook niet handig geen gebruik te kunnen maken van POI's...
Ik vond dit een behoorlijke afknapper en hoop dat ik iets verkeerd heb begrepen (of de poster van bovenstaande filmpjes). Hoe zit dit?
PS zijn er mensen bekend met de performance van Tomtom op de N73? Loopt die wel zoals de Nokia 6680 (zie filmpjes)?
edit:
hmm.. zo te zien ook niet:
http://www.youtube.com/watch?v=AqwulGz52_I
Hoe kan dit toch?
Wat mij echter zorgen baart is dat ik heb gezien dat Tomtom erg slecht loopt op de N95. (bron: http://www.youtube.com/watch?v=VRz-EUtFARE en http://www.youtube.com/watch?v=Xx77sADoK4I).
Mijn vraag: klopt dit? Of doet deze persoon gewoon iets fout? Het lijkt me raar dat de Symbian versie van Tomtom op de snelste Symbian telefoon van nu niet goed loopt.... In een volgend filmpje heeft diezelfde kerel alle POI's verwijderd, en hij loopt iets beter daardoor: http://www.youtube.com/watch?v=WSiADOfoPro . Maar nog steeds niet helemaal zoals het zou moeten en het lijkt me ook niet handig geen gebruik te kunnen maken van POI's...
Ik vond dit een behoorlijke afknapper en hoop dat ik iets verkeerd heb begrepen (of de poster van bovenstaande filmpjes). Hoe zit dit?
PS zijn er mensen bekend met de performance van Tomtom op de N73? Loopt die wel zoals de Nokia 6680 (zie filmpjes)?
edit:
hmm.. zo te zien ook niet:
http://www.youtube.com/watch?v=AqwulGz52_I
Hoe kan dit toch?
[ Voor 6% gewijzigd door tbenschop2 op 17-12-2007 21:20 ]
Verwijderd
Ik had vorige week ook mijn display van mijn Nokia N95 stuk, gewoon zomaar opeens ik vindt dit niet normaal want het valt ook niet onder de garantie, laten repareren zou mij meer dan 120 Euro kosten. Heb toen het display besteld bij mobilestunter op vrijdag, had hem zaterdag al binnen !!! en supergoedkoop hahah ! en heb vandaag tijd gehad om in te bouwen. Is heel gemakkelijk alleen moet je er op letten dat je de schroefjes niet kapot draait, je moet wel een goede schroevdraaier hebben. Je kunt de oude schroefjes ook weer gewoon gebruiken om hem terug op te schroeven geen probleem, let op gebruik dus wel een goede en geschikte schroevedraaier want die schroevjes zijn nogal zacht.ceelcoumans schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:16:
[...]
Dit is eigenlijk wel een goede tip. Op dat filmpje lijkt het simpel (maar dat is bij eigen-huis-en-tuin ook altijd). Dat gereedschap is wellicht moeilijk aan te komen/duur. Maar al met al een heel stuk goedkoper dan de man van vodafone city point me zojuist kon vertellen. Voor €160 of meer mocht ik waarschijnlijk mijn n95 gerepareerd terug verwachten
Op het filmpje gebruiken ze zo'n speciale schroevendraaier maar dat is niet nodig.
http://www.mobilestunter.com/Origineel-Nokia-N95-display
Verder zou ik dus wel iets kopen om je N95 goed te beschermen want de Nokia N95 heeft GEEN displayglas, het glaasje wat je ziet is dus gelijk het glaasje van de display zelf het frontje heeft geen glaasje !!
Dus niet los in je broekzak doen of zo..
Jawel maar je spoort hem aan om het te gebruiken. Misshcien heb ik dat fout, maar volgens mij willen ze dat niet. En ik ben geen baas ofzo, maar gewoon geen zin in een lock van het topic weer.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:00:
of ze nu officieel wel of niet uit zijndoet er eigelijk niet echt veel toe zolang er geen link naar word doorverwezen kan dit denk geen kwaad ziet er gewoon stuk beter uit dan de vorige
Verwijderd
Ik heb een branded(simlock)toestel van Vodafone dat nog de FW V11.0.026 heeft.Het is bekend dat dit niet update kan worden via de normale gebruikelijke wijze maar door een Service Point van Nokia. Ik lees hier en daar dat gebruikers na download naar de V12.0.026 plotseling ongevraagd een Engelse versie krijgen omgetoverd zonder de Nederlandse taal. Heel in het begin werden de toestellen verkregen door een Vodafone abonnement uitgegeven zonder een Vodafone logo etc maar wel met een simlock. De mijne heeft een simlock en logo hetgeen ik niet als een hinder ervaar.
Als ik de topic doorspit dan kom ik tot de conclusie dat de gebruikers die een Vodafone toestel hebben ontvangen zonder logo etc. na update de Engelse versie krijgen en met Vodafone Look.
Mijn vraag is zijn er gebruikers die een branded toestel(logo & simlock) van Vodafone hebben na update bij de NSP ook opgezadeld met de Engelse versie en dus de Nederlandse taal kwijtraakten ?
Ik verneem van jullie...
Als ik de topic doorspit dan kom ik tot de conclusie dat de gebruikers die een Vodafone toestel hebben ontvangen zonder logo etc. na update de Engelse versie krijgen en met Vodafone Look.
Mijn vraag is zijn er gebruikers die een branded toestel(logo & simlock) van Vodafone hebben na update bij de NSP ook opgezadeld met de Engelse versie en dus de Nederlandse taal kwijtraakten ?
Ik verneem van jullie...
Verwijderd
Fijn progje idd. Onlangs was hij gratis tijdens de Hadango free app friday. Kon toen mooi ff profiteren.cuberob schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:37:
[...]
wat een lef dat je dat in dit topic zo durft te verkondigen
maar to the point: er vroeg laatst iemand of het volume ook onder de 10% kan. Had zelf ook dit "probleem" en LCG jukebox is een oplossing, met dit programmaatje kan je varieren van 0 tot 100% in stapjes van 2%. maar helaas niet gratis....
Is TomTom je zo heilig? Ze vertikken het om het werkend te maken voor de N95 GPS-ontvanger en er zijn meer dan genoeg alternatieven waarmee je uitstekend kunt navigeren die wèl samenwerken met de interne ontvanger.tbenschop2 schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:13:
Ik zit er over te denken om een N95 8GB aan te schaffen. Ik zou graag Tomtom willen gebruiken op deze telefoon, maar heb al begrepen dat dit niet werkt met de ingebouwde GPS antenne. Nou is dit op zich niet zo'n probleem, want diezelfde GPS antenne schijnt niet een van de beste te zijn. Ik zou dus gebruik kunnen maken van een externe bluetooth antenne.
Als je A-GPS gebruikt heb je binnen de 20 seconden een fix dus wat zou je nog moeilijk gaan doen met een externe ontvanger? Een van de hoofdredenen dat de meesten hier een N95 kopen is juist omdat er een GPS-ontvanger in zit.
Ik vind dat TomTom hier op dit forum al te veel aandacht heeft gekregen met het oog op het totaal gebrek aan ondersteuning dat ze bieden voor de N95 bezitters.
is idd totaal niet mijn vraag. Heb hem al geïnstalleerd. Hoef hem ook niet te hebben. Alleen vroeg ik of ik nog meer info kan zien, dan alleen snelheid en aankomst tijd.dus als iemand mij dat kan uitleggen. GrMau_Maus schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:50:
[...]
Zijn beide nog niet officiel uit. Dus weet niet of het handig is het op deze subtiele manier te melden. En lost dat wel zijn problemen op?
totaal geen last van. Draait als een zonnetje.tbenschop2 schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:13:
Nou, wat dat betreft.... ik vind route66 en garmin alles behalve gebruiks vriendelijk werken.Megalodon_67 schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:55:
[...]
Is TomTom je zo heilig? Ze vertikken het om het werkend te maken voor de N95 GPS-ontvanger en er zijn meer dan genoeg alternatieven waarmee je uitstekend kunt navigeren die wèl samenwerken met de interne ontvanger.
Als je A-GPS gebruikt heb je binnen de 20 seconden een fix dus wat zou je nog moeilijk gaan doen met een externe ontvanger? Een van de hoofdredenen dat de meesten hier een N95 kopen is juist omdat er een GPS-ontvanger in zit.
Ik vind dat TomTom hier op dit forum al te veel aandacht heeft gekregen met het oog op het totaal gebrek aan ondersteuning dat ze bieden voor de N95 bezitters.
Tomtom is wat dat betreft imo heilig, vind het jammer dat ze de arrogantie inmiddels hebben om dingen links te laten liggen
Tha
Ik had laats mail contact met ze. Echt grappig. Eerst vroeg ik of er ontwikkelingen waren. Standaard mail terug. Erop doorgegaan. Een andere reden, weer erop doorgegaan, weer andere reden. (steeds zelfde persoon he) En uiteindelijk wist ie het gewoon niet. en zei dei dat de huidige tomtom software niet geschikt is en het is onbekend of er een update komt.. Nadat ie de gps software van nokia als schuldige had aangewezen en de interne gps zelf (hardware). Ze willen er gewoon niet serieus mee omgaan.... (ik had de hele correspondentie kunnen sturen, maar zou beetje grote tekst wordenTha schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:26:
[...]
Nou, wat dat betreft.... ik vind route66 en garmin alles behalve gebruiks vriendelijk werken.
Tomtom is wat dat betreft imo heilig, vind het jammer dat ze de arrogantie inmiddels hebben om dingen links te laten liggen
Post het email adres hier eens, ik ga eens mee spammen. Gewoon door blijven gaan totdat er op een gegeven moment echt gek van wordt en het eens naar boven meld, misschien dat het helpt... Niet geschoten is altijd mis toch?Mau_Maus schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:45:
[...]
Ik had laats mail contact met ze. Echt grappig. Eerst vroeg ik of er ontwikkelingen waren. Standaard mail terug. Erop doorgegaan. Een andere reden, weer erop doorgegaan, weer andere reden. (steeds zelfde persoon he) En uiteindelijk wist ie het gewoon niet. en zei dei dat de huidige tomtom software niet geschikt is en het is onbekend of er een update komt.. Nadat ie de gps software van nokia als schuldige had aangewezen en de interne gps zelf (hardware). Ze willen er gewoon niet serieus mee omgaan.... (ik had de hele correspondentie kunnen sturen, maar zou beetje grote tekst worden)
Heeft geen zin, daar raken ze echt niet van onder de indruk. Onlangs hoorde ik overigens van een betrouwbare bron binnen TomTom dat ze geen updates meer van plan zijn te gaan maken voor Symbian. Alle Nokia gebruikers hebben dus pech... Helaas. Ik hoop dat ze hier snel terug op komen als ze zien hoeveel Nokia's er straks zijn met GPS. Wellicht spelen er hele andere belangen die wij hier als techneuten kunnen bedenken?Sjengcity schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:53:
[...]
Post het email adres hier eens, ik ga eens mee spammen. Gewoon door blijven gaan totdat er op een gegeven moment echt gek van wordt en het eens naar boven meld, misschien dat het helpt... Niet geschoten is altijd mis toch?
Ik heb hem voorheen vaak gebruikt, echter niet meer sinds de update naar 2.0. Ik zal hem morgen weer eens voor je testen. I'll keep you posted.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:16:
@robertwebbe:
[ Voor 29% gewijzigd door robertwebbe op 17-12-2007 23:08 ]
Is er al iemand die weet hoe je het journaal kan bekijken op je nokia? Er zijn verschillende sites oa streamingpda.nl waar je heel veel streaming links hebt oa van het journaal. Op een pda zijn deze via de windows media player te bekijken maar als je ze op een nokia opent dan geeft hij aan of dat het niet ondersteunt wordt of hij opent real player welke dan aangeeft dat het niet ondersteunt wordt.
Zou echt super zijn als je dit ook gewoon op je nokia kon bekijken,dat is tot dusver het enige nadeel wat ik nu ondervindt met mijn n95 tov een pda.
Zou echt super zijn als je dit ook gewoon op je nokia kon bekijken,dat is tot dusver het enige nadeel wat ik nu ondervindt met mijn n95 tov een pda.
Verwijderd
inderdaad ik heb tom en route 66 draaien tom via een ricaline externe bt muis en route 66 op de interne handel ..............kan de boel zelfs switchen on the fly!Dandelion schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:01:
[...]
totaal geen last van. Draait als een zonnetje.
beiden als een paling in een emmer snot zo soepeltjes als dat loopt
Garmin & Route66 draaien hier ook zonder haperingen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:38:
[...]
inderdaad ik heb tom en route 66 draaien tom via een ricaline externe bt muis en route 66 op de interne handel ..............kan de boel zelfs switchen on the fly!
beiden als een paling in een emmer snot zo soepeltjes als dat loopt
Alleen ik wil tomtom
Tha
Bij het surf & mail Totaal pakket van KPN kan je Live TV kijken ook het nieuws dus.raweimer schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:49:
Is er al iemand die weet hoe je het journaal kan bekijken op je nokia? Er zijn verschillende sites oa streamingpda.nl waar je heel veel streaming links hebt oa van het journaal. Op een pda zijn deze via de windows media player te bekijken maar als je ze op een nokia opent dan geeft hij aan of dat het niet ondersteunt wordt of hij opent real player welke dan aangeeft dat het niet ondersteunt wordt.
- NED1
- NED2
- NED3
- RTL4
- RTL7
- Eurosport
- e.a.
Verwijderd
Ik krijg die klote real player ook niet aan de praat met streaming video, ligt dit aan de player of aan t-mobile web&walk. Wat kan ik hier aan doen om het wel aan de praat te krijgen, moet je bepaalde instellingen ergens doen?????raweimer schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:49:
mocht er iemand nog een tip hebben om een album aan te maken, dan houd ik me met deze koude dagen, warm aabevolen. ik kan het niet vinden.
Tha
Voor de zoveelste keer. Windows Media Streams werken niet op eenNokia. Coreplayer werkt eraan om als eerste dat werkend te krijgen. Tot zover hebben hun het alleen 'hakkelend' werkend, maar ze evrwachten in een aantal versies later het volledig te kunnen ondersteunen!raweimer schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:49:
Je antwoord was toch al gegeven?Tha schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:47:
mocht er iemand nog een tip hebben om een album aan te maken, dan houd ik me met deze koude dagen, warm aabevolen. ik kan het niet vinden.
en een weder antwoord was ook al weer gegeven, ik heb gewoon de optie niet om dan een album aan te maken, in het gallerij menu en in het afb en video menu.
v20 n95 geen 8gb
Tha
Misschien staat die optie er niet als je geen afbeeldingen/video´s in je gallerij hebt staan. Als je die er wel in hebt staan, moet die optie er gewoon zijnTha schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:00:
[...]
en een weder antwoord was ook al weer gegeven, ik heb gewoon de optie niet om dan een album aan te maken, in het gallerij menu en in het afb en video menu.
v20 n95 geen 8gb
Verwijderd
Hier ook een N95 (geen 8gb) en V20 maar ik heb die opties wel gewoon.........Tha schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:00:
[...]
v20 n95 geen 8gb
Voor degenen die zelf schroefjes los en vast draaien: geen locktite gebruiken, want dan zitten ze definitief vast.
EmTube:
http://www.symbian-freak...._player_and_yt_client.htm
http://www.allaboutsymbia...uTube_client_for_S60_.php
http://www.symbian-freak...._player_and_yt_client.htm
http://www.allaboutsymbia...uTube_client_for_S60_.php
[ Voor 30% gewijzigd door Mau_Maus op 18-12-2007 09:28 ]
Gek he met een soort lijm hahapegagus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:21:
Voor degenen die zelf schroefjes los en vast draaien: geen locktite gebruiken, want dan zitten ze definitief vast.
Lijkt me niet zo moeilijk. Nokia/Navteq is straks de grootste concurrent van TomTom/Teleatlas. Kan me zo voorstellen dat die niet meer zo vriendelijk naar elkaar zullen zijn. Denk dat we TomTom op alle Nokia's in de toekomst gerust kunnen vergeten.robertwebbe schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:06:
[...]
Wellicht spelen er hele andere belangen die wij hier als techneuten kunnen bedenken?
Alle alternatieven die wel op de Nokia werken gebruiken Navteq kaarten.
Denk je dat echt? TomTom zou het juist moeten willen. En Nokia laat dat echt wel toe hoor. Anders krijg je rechtzaken, zoals toen der tijd met netscape en IE/Windows. In principe zou TomTom naar de klant moeten kijken. Niet naar merk. Zou alleen maar verkoop stimuleren voor TomTom. Dus juist omdat ze grote concurenten zijn zouden ze elkaars markt willen afsnoepen. Dus ik denk dat ter zijne tijd echt wel een TomTom versie komt.xahmol schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:27:
[...]
Lijkt me niet zo moeilijk. Nokia/Navteq is straks de grootste concurrent van TomTom/Teleatlas. Kan me zo voorstellen dat die niet meer zo vriendelijk naar elkaar zullen zijn. Denk dat we TomTom op alle Nokia's in de toekomst gerust kunnen vergeten.
Alle alternatieven die wel op de Nokia werken gebruiken Navteq kaarten.
Ik dnek gewoon dat ze het nu nog onderschatten. En het de inverstering nog niet waard vinden. Ik denk dat ze wel ontwikkelen, maar geen prioriteit heeft. En tegen de tijd dat een 2de generatie nokia telefoons met gps komen wel worden ondersteund.
[ Voor 12% gewijzigd door Mau_Maus op 18-12-2007 09:44 ]
Het kan ook nog eens een keer zijn dat Nokia liever niet wilt dat TomTom op hun toestellen kan. Nokia wilt natuurlijk zijn eigen navigatieoplossing aan de man brengen.
Volgens mij kan het wel eens zo zijn dat Nokia geld vraagt voor de api (volgens mij heet dat zo) en dat TomTom geen zin heeft om dat te betalen.
En ja, ze zijn niets verplicht.
Volgens mij kan het wel eens zo zijn dat Nokia geld vraagt voor de api (volgens mij heet dat zo) en dat TomTom geen zin heeft om dat te betalen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Maar volgens de KPN voorwaarden wordt streaming data apart doorberekend, ik denk dat de kosten dan behoorlijk kunnen oplopenBarock schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:41:
[...]
Bij het surf & mail Totaal pakket van KPN kan je Live TV kijken ook het nieuws dus.
- NED1
- NED2
- NED3
- RTL4
- RTL7
- Eurosport
- e.a.
Ik heb vanaf begin gezien dat de api's vrij zijn voor iedereen om te bekijken. (binnenkort is opzoeken, want heb ze volgens mij gezien) Zelfs de gratis apps doen het. Bedoel het is wel apart dat tomtom nu zo beetje de enige is die het niet ondersteund. En als Nokia dat bepaald zullen ze vast in overtreding zijn.Ginz schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:57:
Het kan ook nog eens een keer zijn dat Nokia liever niet wilt dat TomTom op hun toestellen kan. Nokia wilt natuurlijk zijn eigen navigatieoplossing aan de man brengen.
Edit:
Volgens mij kan je hier gratis en iedereen uitzoeken hoe je hem moet benaderen.:
http://wiki.forum.nokia.c...PS_API_in_S60_3rd_Edition
[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 18-12-2007 10:11 ]
Verwijderd
Het volgende antwoord kreeg ik van Vodafone op mijn klacht m.b.t. het niet meer werken van Windows Live Messenger:
"Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas wordt de Windows Live Messenger via Vodafone nog niet ondersteund
voor de Nokia N95. Wel is bekend dat op korte termijn een geschikte,
ondersteunde versie beschikbaar zal komen voor de Nokia N95 via Vodafone
Live!. Echter is niet aan te geven wanneer dit precies het geval zal
zijn."
Op mijn vraag waarom het eerst dan wel werkte en nu plotseling niet meer, gaan ze niet in.
zijn."
Op mijn vraag waarom het eerst dan wel werkte en nu plotseling niet meer, gaan ze niet in.
Yeah!Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:11:
[...]
Hier ook een N95 (geen 8gb) en V20 maar ik heb die opties wel gewoon.........
Denk dat ik de oplossing heb gevonden.
- ik had 0 foto's op mijn toestel en alles stond op mijn geheugenkaart.
net even 2 foto's gemaakt op het geheugen van het toestel, en hoppa.
daar verschenen ze in 1 keer en kon ik inderdaad de opties kiezen.
bedankt voor het meedenken
Tha
Gewoon weer terug spammenVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:43:
Het volgende antwoord kreeg ik van Vodafone op mijn klacht m.b.t. het niet meer werken van Windows Live Messenger:
zijn."
Verwijderd
Inmiddels gedaan, zie onderstaande mail.
Goedendag,
Dit verklaart niet waarom het eerst lange tijd erg goed werkte (met Windows
Live Messenger gedownload bij Nokia voor de N95) en sinds een paar weken
plotseling niet meer.
De diverse fora op tweakers.net staan vol met klachten over Vodafone
onbezorgd internet met Windows Live Messenger.
Ik verdenk Vodafone ervan de boel afgesloten te hebben i.v.m. de komst van
een eigen versie van Mobile Messenger om klanten bij het gebruik ervan te
dwingen tevens een Onbezorgd Internet Blox af te nemen.
Deze klacht moet toch op grote schaal bij Vodafone bekend zijn?
Ik denk dat ik maar op tweakers.net ga vermelden dat Vodafone er omheen aan
het draaien is.
Dit is dus geen onbezorgd internet meer.
Hoe zit het nu werkelijk?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:00:
[...]
Maar volgens de KPN voorwaarden wordt streaming data apart doorberekend, ik denk dat de kosten dan behoorlijk kunnen oplopen
Waarom kunnen andere navi's er dan wel op? Concreet gezegd: als ik voor R66 heb betaald, hoef ik niet voor gesproken navigatie middels Nokia Maps te betalen.Ginz schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:57:
...
Route66 en Nokia zullen waarschijnlijk een iets betere verhouding onderling hebben dan Nokia met TomTom. Kijk maar naar de 6110, die draait op Route66 software toch?sl1200 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:47:
[...]
Waarom kunnen andere navi's er dan wel op? Concreet gezegd: als ik voor R66 heb betaald, hoef ik niet voor gesproken navigatie middels Nokia Maps te betalen.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Klopt, maar route66 is niet de enige die het ondersteund. Garmin, Navigon en nog tal van online navigaties.Ginz schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:50:
[...]
Route66 en Nokia zullen waarschijnlijk een iets betere verhouding onderling hebben dan Nokia met TomTom. Kijk maar naar de 6110, die draait op Route66 software toch?
Zoals ik zei, volgens mij zijn de api's gewoon vrij voor gebruik. Misschien voor commerciele doeleinde dat je wel een bedrag moet betalen, maar ze mogen dan niet tomtom weigeren. Het lijkt em toch een beslissing aan de kant van tomtom.
ik vind dat garmin trouwens echt zoveel relaxter werken dan route66Mau_Maus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:57:
[...]
Klopt, maar route66 is niet de enige die het ondersteund. Garmin, Navigon en nog tal van online navigaties.
Zoals ik zei, volgens mij zijn de api's gewoon vrij voor gebruik. Misschien voor commerciele doeleinde dat je wel een bedrag moet betalen, maar ze mogen dan niet tomtom weigeren. Het lijkt em toch een beslissing aan de kant van tomtom.
Tha
Wat ik wel weet is dat zowel Garmin als Navigon Navteq kaarten gebruiken, net zoals Route 66. Weet dus niet wie wie blokt (of of überhaupt iemand de ander blokt), maar het valt wel op dat elk serieus navigatieprogramma dat wel werkt op de N95 Navteq kaarten heeft. Of zie ik er één met Teleatlas kaarten over het hoofd.Mau_Maus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:57:
[...]
Klopt, maar route66 is niet de enige die het ondersteund. Garmin, Navigon en nog tal van online navigaties.
Vage memory card probleempjes.
Bij het opstarten van mijn telefoon dan vind hij Untrusted software, waardoor hij in het begin wilt installeren. Dit overkwam mij nadat ik FW20 erop had gedaan.
Eenmaal aangesloten middels USB kan ik niet meer de data transfer mode kiezen. Memorycard is in use.
Formateren hoor ik de meeste nu zeggen, maar alvorens ik het ga doen wil ik toch weten wat mijn overige opties zijn... anyone?
----
edit:
emtube werkt lekker trouwens
Bij het opstarten van mijn telefoon dan vind hij Untrusted software, waardoor hij in het begin wilt installeren. Dit overkwam mij nadat ik FW20 erop had gedaan.
Eenmaal aangesloten middels USB kan ik niet meer de data transfer mode kiezen. Memorycard is in use.
Formateren hoor ik de meeste nu zeggen, maar alvorens ik het ga doen wil ik toch weten wat mijn overige opties zijn... anyone?
----
edit:
[ Voor 5% gewijzigd door goodfella op 18-12-2007 13:13 ]
Kies de optie "geheugenkaart verwijderen" eens. Daarmee worden alle applicaties die gebruik maken van het storage geheugen afgesloten. Misschien dat het daarna wel werkt.
Zo, N95 8Gb is binnen. Productcode 0558190 trouwens voor de geïnteresseerden. Ik vind die productcode blijkbaar nergens op het net...
Door de update staan de softwareinstallatie beveiligingen weer aan. Waarschijnlijk heb je garmin of een ander progje op je mem kaart staan die zich automatisch wilt installeren. Maar niet kan uitvoeren door die instellingen.goodfella schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:10:
Vage memory card probleempjes.
----
edit:
de code is al gewoon bekend hoor trouwensDieterVDW schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:42:
Zo, N95 8Gb is binnen. Productcode 0558190 trouwens voor de geïnteresseerden. Ik vind die productcode blijkbaar nergens op het net...
http://www.google.nl/sear...l=nl&rlz=&q=0558190&meta=
Tha
zojuist emtube gedownload. ziet er allemaal prachtig uit en het werkt geweldig precies zoals ik zou willen in een volwaardige youtube player. Maar het draait voor geen meter op mijn N95. het beeld schokt gigantisch. iemand enig idee hoe dit kan ?
edit:
blijkbaar moet je de filmpjes compleet downloaden voordat je afspeeld nu draait het perfect!
edit:
blijkbaar moet je de filmpjes compleet downloaden voordat je afspeeld nu draait het perfect!
[ Voor 17% gewijzigd door BlowFish op 18-12-2007 14:24 ]
Kort vraagje:
Mijn contactenlijst laad niet meer:S Gister probeerde ik hem te starten en het beeld flitste 1x maar er kwam niets tevoorschijn.
Inmiddels al wel 5 reboots gedaan (mede dankzij vastlopers) en batterij verwijdert etc, maar nog steeds geen telefoonboek! HELP
draai op FW20
Mijn contactenlijst laad niet meer:S Gister probeerde ik hem te starten en het beeld flitste 1x maar er kwam niets tevoorschijn.
Inmiddels al wel 5 reboots gedaan (mede dankzij vastlopers) en batterij verwijdert etc, maar nog steeds geen telefoonboek! HELP
draai op FW20
Probeer eens of je je contacten via PC Suite of Outlook wel kunt bereiken, als dat gaat, backup maken en je tel een harde reset geven....jorrit126 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:24:
Kort vraagje:
draai op FW20
Toevallig iets van live messenger verwijderd op de kaart? Er staat een hidden dir die ik eens hernoemd heb om te kijken of dat wat problemen oploste met live messenger. Toen deed hij exact wat jij nu ervaart. Voor mij was het dus een kwestie van directory terugzetten. Anders even een reinstall.jorrit126 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:24:
Kort vraagje:
draai op FW20
Ik doe het toch even hier. Had je mijn mailtje gehad met een voorbeeld ontwerpje?Sjengcity schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:43:
[...]
Probeer eens of je je contacten via PC Suite of Outlook wel kunt bereiken, als dat gaat, backup maken en je tel een harde reset geven....
Verwijderd
Zucht... Op deze klacht weer een ander antwoordVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:30:
[...]
Inmiddels gedaan, zie onderstaande mail.
Goedendag,
Dit verklaart niet waarom het eerst lange tijd erg goed werkte (met Windows
Live Messenger gedownload bij Nokia voor de N95) en sinds een paar weken
plotseling niet meer.
De diverse fora op tweakers.net staan vol met klachten over Vodafone
onbezorgd internet met Windows Live Messenger.
Ik verdenk Vodafone ervan de boel afgesloten te hebben i.v.m. de komst van
een eigen versie van Mobile Messenger om klanten bij het gebruik ervan te
dwingen tevens een Onbezorgd Internet Blox af te nemen.
Deze klacht moet toch op grote schaal bij Vodafone bekend zijn?
Ik denk dat ik maar op tweakers.net ga vermelden dat Vodafone er omheen aan
het draaien is.
Dit is dus geen onbezorgd internet meer.
Hoe zit het nu werkelijk?
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Zoals mijn collega al in een vorige e-mail aangaf ondersteunen wij op
dit moment niet uw toestel met Windows live messenger.
Verder zijn wij nog aan het onderzoeken of de oorzaak hiervan bij
Microsoft of Vodafone ligt wat tot op heden nog niet bekend is.
Gewoon bijdehand terug doenVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:01:
[...]
Zucht... Op deze klacht weer een ander antwoord![]()
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Zoals mijn collega al in een vorige e-mail aangaf ondersteunen wij op
dit moment niet uw toestel met Windows live messenger.
Verder zijn wij nog aan het onderzoeken of de oorzaak hiervan bij
Microsoft of Vodafone ligt wat tot op heden nog niet bekend is.
"En zoals ik eerder zei vroeg ik ook... bla bla"
En vraag of ze je de vorderingen kunne melden ofzo.
Verwijderd
Ik roep iedereen hier op om Vodafone te gaan mailen m.b.t. deze klacht. We moeten ons geen oor aan laten naaien door deze clubMau_Maus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:05:
[...]
Gewoon bijdehand terug doen![]()
"En zoals ik eerder zei vroeg ik ook... bla bla"
En vraag of ze je de vorderingen kunne melden ofzo.
Ik kan niets terug vinden.... ook niet in de spambox.... Voeg me anders even op toe op msn, misschien dat dat makkelijker communiceert dan over het forum. (mijn huidige mail adres niet de gmail)Mau_Maus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:03:
[...]
Ik doe het toch even hier. Had je mijn mailtje gehad met een voorbeeld ontwerpje?
Vraag meteen ook even wanneer ze poort 80 gaan blokkeren. Dan kun je voor die tijd alvast een andere provider zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:11:
[...]
Ik roep iedereen hier op om Vodafone te gaan mailen m.b.t. deze klacht. We moeten ons geen oor aan laten naaien door deze club
Ik zou het iig niet pikken als er opeens zaken geblokkeerd gaan worden, tenzij de veiligheid of stabiliteit van het netwerk in geding zouden komen. Beide lijken me niet echt het geval met MSN...
De relevante Google hits wijzen naar mijn eigen vermelding van de code in dit forumTha schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:15:
[...]
de code is al gewoon bekend hoor trouwens
http://www.google.nl/sear...l=nl&rlz=&q=0558190&meta=
Voor de rest zie ik geen hits?
Straf trouwens dat die informatie zo vlug in Google terecht komt ...
Toch beter kijken, een post van Robertwebbe en van AkwaDieterVDW schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:32:
[...]
De relevante Google hits wijzen naar mijn eigen vermelding van de code in dit forum.
Voor de rest zie ik geen hits?
Straf trouwens dat die informatie zo vlug in Google terecht komt ...
Momenteel zijn de GoT Verkiezingen 2007 bezig, waarin je in allerlei categoriën kunt stemmen. In de categorie 'Beste startpost' is dit topic genomineerd. Dus iedereen stemmûûûh!
Te gek! eindelijk alle YouTube filmpjes op mijn N95! Heb hier lang op gewacht!
http://www.emtube.yoyo.pl/
Science is stranger than fiction
Yeah!!!!!IMadeLove2MyN95 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:51:
Momenteel zijn de GoT Verkiezingen 2007 bezig, waarin je in allerlei categoriën kunt stemmen. In de categorie 'Beste startpost' is dit topic genomineerd. Dus iedereen stemmûûûh!
Iemand enig idee wanneer RotateMe wordt geplaatst op de website?
Beta 5 is downloadable.abcor2003 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:58:
http://www.bysamir.fr/rot...Me_2_0_beta5_unsigned.zip
Wellicht onbedoeld maar toch
Scroll ff omlaag...abcor2003 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:58:
Wordt de GPS ontvanger van N95 of van de nieuwe 8GB verzie nog steeds niet ondersteund
door TomTom ?
(Dus geen externe GPS ontvager gebruiken)
door TomTom ?
[ Voor 18% gewijzigd door Armo op 18-12-2007 17:14 ]
Nee, en voor dergelijke vragen had een simpele search ook voor voldaan.....Armo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:14:
Wordt de GPS ontvanger van N95 of van de nieuwe 8GB verzie nog steeds niet ondersteund
door TomTom ?
Probeer een beetje de search te gebruiken mensen please....
De startpost laad erg traag, en is het niet eens tijd voor een nieuw deeltje.
5600 berichten
En is er nog iets bekent over de nieuwe nokia's een opvolger van de N95? Want mijn contract op mijn N73 loop over paar maanden af en zit te twijfelen welke telefoon ik ga halen. N95 staat nu bovenaan.
En is er nog iets bekent over de nieuwe nokia's een opvolger van de N95? Want mijn contract op mijn N73 loop over paar maanden af en zit te twijfelen welke telefoon ik ga halen. N95 staat nu bovenaan.
Verwijderd
in principe pleegt vodafone kontrakt breuk en kan je je abb opzeggenVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:11:
[...]
Ik roep iedereen hier op om Vodafone te gaan mailen m.b.t. deze klacht. We moeten ons geen oor aan laten naaien door deze club
omdat jij bijv je abb hebt genomen via vodafone om met vodafone live msn te gebruiken
dat was een voorwaarde van jouw keuze voor vodafone
vodafone kan dat niet meer leveren terwijl op de website staat dat het wel kan en het heeft ook gewerkt
dus einde kontrakt
en ben je vrij om een andere provider te kiezen
Heeft niks met aantal posts te maken die laadtijd. En we houden het bij 1 deeltje.mad_max234 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:24:
De startpost laad erg traag, en is het niet eens tijd voor een nieuw deeltje.5600 berichten
![]()
(negeer vorige bericht)
't valt me wel op dat de N95 8Gb beetje onzorgvuldig in elkaar gezet is.
De backligt van de multimediaknoppen zit bvb niet volledig onder de knopjes zelf, zodat de helft van het icoontje maar oplicht. Ook zit de frontale camera niet mooi van het rondje het rondje in het venstertje, maar zit 'm zowat een millimeter naar linksonder.
't valt me wel op dat de N95 8Gb beetje onzorgvuldig in elkaar gezet is.
De backligt van de multimediaknoppen zit bvb niet volledig onder de knopjes zelf, zodat de helft van het icoontje maar oplicht. Ook zit de frontale camera niet mooi van het rondje het rondje in het venstertje, maar zit 'm zowat een millimeter naar linksonder.
[ Voor 68% gewijzigd door DieterVDW op 18-12-2007 17:45 ]
Verwijderd
Ik kan de instelling nergens vinden om de video s in fullscreen aftespelen . Iemand een tip ?Harmani schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:52:
Te gek! eindelijk alle YouTube filmpjes op mijn N95! Heb hier lang op gewacht!
gewoon even op de 1-toets drukken als het filmpje loopt of de versie voor de N95 gebruiken. Dan schakelt hij vanzelfs naar landscape modeVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:44:
[...]
Ik kan de instelling nergens vinden om de video s in fullscreen aftespelen . Iemand een tip ?
[ Voor 13% gewijzigd door Maite op 18-12-2007 18:01 ]
Verwijderd
Geef maar het mail adres, ik ga ook nog even langs bij de vodafone winkel in arnhem deze week. Even klagen!Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:11:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.