Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.801 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan1234
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Hi

Sind kort een N95 8gb. Ik heb hem redelijk snel aan de praat gekregen echter een ding heb ik nog moeite mee.

Bij het surfen van het internet selecteert de standaard browser altijd mobiel internet pagina's .Bij Google is dit snel te verhelpen (gewoon klassiek kiezen) maar bij sommige sites lukt het mij niet. Ik zie liever gewoon de sites zoals ze er ook op mijn PC uitzien. Mijn N80 hiervoor had hier geen last van. Weet iemand de oplossing hiervoor (er zal wel een bepaalde code mee worden gestuurd waardoor je automatisch naar de mobiel pagina wordt gereroute).

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:13

WoutF

Hoofdredacteur
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:44:
[...]

Ik kan de instelling nergens vinden om de video s in fullscreen aftespelen . Iemand een tip ?
Scherm kantelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:00:
[...]

gewoon even op de 1-toets drukken als het filmpje loopt of de versie voor de N95 gebruiken. Dan schakelt hij vanzelfs naar landscape mode :9
Dank u , wist niet dat er meerdere versies zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Arjan1234 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:36:
Hi

Sind kort een N95 8gb. Ik heb hem redelijk snel aan de praat gekregen echter een ding heb ik nog moeite mee.

Bij het surfen van het internet selecteert de standaard browser altijd mobiel internet pagina's .Bij Google is dit snel te verhelpen (gewoon klassiek kiezen) maar bij sommige sites lukt het mij niet. Ik zie liever gewoon de sites zoals ze er ook op mijn PC uitzien. Mijn N80 hiervoor had hier geen last van. Weet iemand de oplossing hiervoor (er zal wel een bepaalde code mee worden gestuurd waardoor je automatisch naar de mobiel pagina wordt gereroute).

Alvast bedankt
Niet echt oplossing voor. Je moet gewoon altijd zoeken naar een desktop versie. Er is nu wel een useragent switch die doet of je een iphone hebt, waar vaak speciale pagina's voor zijn gemaakt. Opzich zou het wel handig zijn een plugin, waarin je zoiets kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:13

WoutF

Hoofdredacteur
Zijn er meer mensen hier die problemen hebben met Opera Mini en Wifi? Met de Symbian browser kan ik prima via Wifi surfen, maar Opera Mini blijft gewoon hangen op 'Connecting'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:47:
[...]

Niet echt oplossing voor. Je moet gewoon altijd zoeken naar een desktop versie. Er is nu wel een useragent switch die doet of je een iphone hebt, waar vaak speciale pagina's voor zijn gemaakt. Opzich zou het wel handig zijn een plugin, waarin je zoiets kan aanpassen.
Of minder incapabele sites zoeken ;) Seriously, ik kome websites tegen die me op de desktop doodleuk de 'mobile' versie voorschotelen, op basis van de UA (Opera). Je moet toch als webdevver toch wel van heel bedenkelijke kwaliteit zijn wil je dat voor elkaar krijgen. Browser-sniffing is echt ontzettend 1997. IMO belooft zoiets weinig goeds voor de rest van de site en eventuele privacy, en ik ben dan ook snel weg.

[ Voor 3% gewijzigd door Fuzzillogic op 18-12-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Mau_Maus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:38:
[...]

Heeft niks met aantal posts te maken die laadtijd. En we houden het bij 1 deeltje.
Dat snap ik dat het niks met de aantal posten te maken heeft, maar met hoe de startpost is gemaakt.

En maximaal +-1000 posten is meestal een nieuwe deeltje hier op got vandaar dat ik het even meld. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door mad_max234 op 18-12-2007 19:25 ]

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens nog steeds benieuwd wanneer ze het eindelijk mogelijk gaan maken om de camera LED te gebruiken als een zaklampje, en het LEDje te kunnen gebruiken bij filmen.
Het zou gewoon mogelijk moeten zijn toch?

Het beste wat je er nu mee kan doen is hem op fotostand zetten, en de knop half indrukken, maar zelfs dan blijft hij maar 2-3 seconden aanstaan......

Misschien iets voor Samir? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leer de werking van GoT eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan1234
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Fuzzillogic schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:13:
[...]

Of minder incapabele sites zoeken ;) Seriously, ik kome websites tegen die me op de desktop doodleuk de 'mobile' versie voorschotelen, op basis van de UA (Opera). Je moet toch als webdevver toch wel van heel bedenkelijke kwaliteit zijn wil je dat voor elkaar krijgen. Browser-sniffing is echt ontzettend 1997. IMO belooft zoiets weinig goeds voor de rest van de site en eventuele privacy, en ik ben dan ook snel weg.
Bij mij route de browser me ook naar mobiel bij de homepage van de telegraaf www.telegraaf.nl ........ misschien zegt het iets over hun kwaliteit van het nieuws :) ... begrijp alleen niet waarom ik het op de N80 wel normaal kan lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:26:
Ik ben trouwens nog steeds benieuwd wanneer ze het eindelijk mogelijk gaan maken om de camera LED te gebruiken als een zaklampje, en het LEDje te kunnen gebruiken bij filmen.
Het zou gewoon mogelijk moeten zijn toch?
Mogelijk dat ze dat expres lastig of onmogelijk gemaakt hebben. LEDs zijn dan wel relatief efficient, ze produceren nog steeds warmte. Als 'flits' en autofocushulplicht brandt de led maar kort, maar stel je zou hem voor langere tijd laten branden, dan is er best een kans dat-ie kapot brandt. And we don't want that to happen, do we.

Anyway, ik vind het zelf ook jammer dat het niet kan, maar ik ga er maar vanuit dat dat zo zijn redenen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:14
Barock schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:35:
[...]

_/-\o_ € 9,95 per maand. Dat is alles!
Volgens mijn is dit niet helemaal waar. Heb ze laatst doorgenomen en stond toch werkelijk iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
Dandelion schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:01:
[...]

totaal geen last van. Draait als een zonnetje.
Bedankt voor je antwoord, maar wat is 'een zonnetje' ? Wat schat je als aantal frames/sec?

Zijn er users die een filmpje hebben met een demo van Tomtom op de N95? (Route66 zou ik ook graag willen zien) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:32:
[...]

Mogelijk dat ze dat expres lastig of onmogelijk gemaakt hebben. LEDs zijn dan wel relatief efficient, ze produceren nog steeds warmte. Als 'flits' en autofocushulplicht brandt de led maar kort, maar stel je zou hem voor langere tijd laten branden, dan is er best een kans dat-ie kapot brandt. And we don't want that to happen, do we.

Anyway, ik vind het zelf ook jammer dat het niet kan, maar ik ga er maar vanuit dat dat zo zijn redenen heeft...
Puur omdat ik wou weten of het lampje warm zou worden heb ik er een keer een half uur mee lopen spelen, lamp aan, lamp uit, en guess what? geen warmte te bekennen...

Daarom blijft het voor mij nog steeds een mysterie waarom het niet mogelijk is om het LEDje aan te laten staan...

Als het om batterij duur zou gaat slaat het alsnog nergens op, want LED is zowiezo al zuinig, en ookal laat je hem per ongeluk aan staan, heb je altijd nog de standby van de camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil rotate me signed maken voor mijn 8 gb maar loop vast op het volgende stukje:

Klik vervolgens op finish. Je krijgt een popup te zien waarin staat dat je naar symbian signed moet gaat. Log opnieuw in als dit nodig is. Ga naar My Symbian Signed –> Developer Certificates –> My DevCerts –> Ga naar stap 9

Wie weet hoe dit nu gaat op bovenstaande site? Is er al reeds een simpelere manier becshikbaar?

plse HELp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:14
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:52:
Ik wil rotate me signed maken voor mijn 8 gb maar loop vast op het volgende stukje:

Klik vervolgens op finish. Je krijgt een popup te zien waarin staat dat je naar symbian signed moet gaat. Log opnieuw in als dit nodig is. Ga naar My Symbian Signed –> Developer Certificates –> My DevCerts –> Ga naar stap 9

Wie weet hoe dit nu gaat op bovenstaande site? Is er al reeds een simpelere manier becshikbaar?

plse HELp
*Slaat zijn hoofd tegen de muur*
Check SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:40:
[...]

Puur omdat ik wou weten of het lampje warm zou worden heb ik er een keer een half uur mee lopen spelen, lamp aan, lamp uit, en guess what? geen warmte te bekennen...
Dat zegt niks. Trek de CPU-koeler er maar eens van de CPU af. Trek een ovenhandschoen aan, raak de CPU aan en ze de PC aan. Guess what, je voelt niks, en toch is je CPU doorgefikt (als je pech hebt). Snap je? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Nieuwe Maps (v1.2 wk48 b01 was v1.2 wk38 b02 ):

http://europe.nokia.com/A4509291

(direct:)http://nds1.nokia.com/files/support/global/phones/software/nokia_maps_1_0_upgrade_ROM.sis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net WLM geinstalleerd op mn N95. Het waren de volgende 2 bestanden.

dep.sisx
WindowsLive_S60_3_0_v_1_0_6141_Signed.SIS

Alles is perfect verlopen..!! Het probleem is dat wanneer ik me aanmeldt, dat het wel 10 minuten duurt voordat hij al mijn contactpersonen heeft geladen!!

Is hier een oplossing voor??

Verder werkt ie perfect..!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:12:
Heb net WLM geinstalleerd op mn N95. Het waren de volgende 2 bestanden.

dep.sisx
WindowsLive_S60_3_0_v_1_0_6141_Signed.SIS

Alles is perfect verlopen..!! Het probleem is dat wanneer ik me aanmeldt, dat het wel 10 minuten duurt voordat hij al mijn contactpersonen heeft geladen!!

Is hier een oplossing voor??

Verder werkt ie perfect..!!
Is als het goed is alleen de eerste keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:10:
Nieuwe Maps (v1.2 wk48 b01 was v1.2 wk38 b02 ):

http://europe.nokia.com/A4509291

(direct:)http://nds1.nokia.com/files/support/global/phones/software/nokia_maps_1_0_upgrade_ROM.sis
De "volgen op kaart"-optie is nog steeds weg :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check SP
[/quote]
Blijkbaar stomme vraag..... maar kwam er toch niet uit....
Wat is SP? kun je deze dombo ook gewoon helpen?

eewig dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:22

robertwebbe

Robert Webbe

@Cratedigger; SP = startpost = openingsbericht waarin alle handige informatie en tips worden verzameld.

@Sjengcity; ik denk dat veel gebruikers het wel zullen waarderen als je die emTube in de startpost plaatst.
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:16:
@robertwebbe:
Heb vernomen dat jij de S705 bluetooth van Motorola hebt (of had), heb je deze ook icm de N95 gebruikt? Ik kan namelijk niet muziek streamen hiermee, N95 bevriest en reboot hierna.
Ben verder tevreden ermee, zeker vwb het bereik itt andere bluetooth stereo headsets.
Zou heel fijn zijn om de N95 en S705 toch icm mp3 te kunnen gebruiken. _/-\o_
Ik ben mijn S705 vergeten mee te nemen vandaag, sorry. Maar ik had nog wel mijn S9 in mijn tas zitten en die werkt volgens mij op precies dezelfde hardware. Deze werkt prima, ook in combinatie met v20.0.015. Ik heb de S705 vroegah (oudere softwareversies) wel prima werkend gehad met de N95.
Fuzzillogic schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:13:
[...]
Of minder incapabele sites zoeken ;) Seriously, ik kome websites tegen die me op de desktop doodleuk de 'mobile' versie voorschotelen, op basis van de UA (Opera). Je moet toch als webdevver toch wel van heel bedenkelijke kwaliteit zijn wil je dat voor elkaar krijgen. Browser-sniffing is echt ontzettend 1997.
Ben ik niet met je eens. Slechte browser sniffing is wel ontzettend 1997. Zolang je maar niet met te breed ingestelde catch-all's werkt, lukt het prima. Er zijn al zoveel "mobiele" variaties: mmm. m. mobile. of .mobi. Laat de server maar lekker kijken dat ik een Nokia N95 heb en mij een xHTML versie voorschotelen. :)

[ Voor 111% gewijzigd door robertwebbe op 18-12-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
Check SP
[/quote]
Blijkbaar stomme vraag..... maar kwam er toch niet uit....
Wat is SP? kun je deze dombo ook gewoon helpen?

eewig dank
Begin anders even met lezen van de StartPost
het is al zo vaak besproken ook, het is niet echt moeilijk, maar het verhaal is redelijk uitgebreid en word gewoon op pagina 1 uitgelegd aan je, succes!

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHA had het net pas door.... niet eens blond.. wil te snel en dan lees je ergens over heen.....

SOrry Bedankt voor de anwers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via Windows Live Mail onder berichten, haal ik mijn mail binnen van mijn hotmail account.

Weet iemand hoe ik deze mailtjes (onder Windows Live) alleen van mijn telefoon kan verwijderen en niet van de server?

Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
robertwebbe schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:32:
Ben ik niet met je eens. Slechte browser sniffing is wel ontzettend 1997. Zolang je maar niet met te breed ingestelde catch-all's werkt, lukt het prima. Er zijn al zoveel "mobiele" variaties: mmm. m. mobile. of .mobi. Laat de server maar lekker kijken dat ik een Nokia N95 heb en mij een xHTML versie voorschotelen. :)
Een server moet niet gaan denken dat-ie adhv m'n browser kan bepalen welke versie ik te zien krijg. De browser zou dat zelf kunnen aangeven ja, maar wegens IE op de PC is het hele principe van content negotionation redelijk ver*&$@kt.

Als ik de mobiele versie wil, dan zoek ik die wel op. Laat dit soort 'kunstmatige intelligentie' maar achterwege, dat gaat veel te vaak fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Fuzzillogic schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:18:
[...]
Een server moet niet gaan denken dat-ie adhv m'n browser kan bepalen welke versie ik te zien krijg. De browser zou dat zelf kunnen aangeven ja, maar wegens IE op de PC is het hele principe van content negotionation redelijk ver*&$@kt.

Als ik de mobiele versie wil, dan zoek ik die wel op. Laat dit soort 'kunstmatige intelligentie' maar achterwege, dat gaat veel te vaak fout.
Voor ons tweakerts kan ik je volgen. Maar voor het grootste deel van het volk dat gewone users zijn, denk ik dat het beter zal zijn om die "intelligentie" in te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
robertwebbe schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:28:
[...]

Voor ons tweakerts kan ik je volgen. Maar voor het grootste deel van het volk dat gewone users zijn, denk ik dat het beter zal zijn om die "intelligentie" in te bouwen.
Der moet gewoon een instelling komen (plugin net als iphone user agent) dat je kan kiezen wat voor user agent je wilt gebruiken. Een optie voor 'desktop/volledig' versie en een 'mobiele/uitgeklede'... Als ze zon Iphone ding kunne maken. Kunnen ze dit ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:14:
[...]

Is als het goed is alleen de eerste keer
Nope, heb het meerdere keren geprobeerd, maar t blijft zo langzaam.. Agil Messenger werkt wel OK, maar wlm zziet er mooier en orgineler uit:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:53:
[...]

Nope, heb het meerdere keren geprobeerd, maar t blijft zo langzaam.. Agil Messenger werkt wel OK, maar wlm zziet er mooier en orgineler uit:D
Ok dat is wel raar. Wel met zelfde hotmail/live adres steeds? Want elke keer als je een nieuwe doet, moet ie opnieuw samenstellenj.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2007 @ 23:56:
Kan iemand mij vertellen, of beter gezegd een plaatje laten zien waar exact de gps-module zit in een n95, en hoe zo'n ding eruit ziet?
Heb laatst mijn cover verwisseld, en sindsdien geen gps signaal meer. hoop niet dat ik met het uit elkaar halen van mijn nokia iets kapot heb gemaakt...
Heb je het probleem al verholpen? Ik heb namelijk hetzelfde probleem na het vervangen van de complete cover (zwart). Ik heb het antennetje in de onderkant ook overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d1xi
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-09 15:06
Hallo,

Zijn er programma's of addons voor pc suite of iets dergelijks waarmee je op de verbonden pc/laptop en melding krijgt wanneer er een sms is ontvangen, of wanneer er gebeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand weleens opgevallen dat je na een potje gamen op dat ding (N-Gage a 10 minuten), dat je batterij als een speer leeggetrokken wordt? Begon met 4 streepjes en hij begon net te piepen dat ie bijna leeg is.

FW20. Erg vaag. Is dat 3D gebruik nog niet geoptimaliseerd qua stroomverbruik ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:50
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:15:
Is het iemand weleens opgevallen dat je na een potje gamen op dat ding (N-Gage a 10 minuten), dat je batterij als een speer leeggetrokken wordt? Begon met 4 streepjes en hij begon net te piepen dat ie bijna leeg is.

FW20. Erg vaag. Is dat 3D gebruik nog niet geoptimaliseerd qua stroomverbruik ofzo?
Nope....3d Vraagt sowieso stroom, dus er valt weinig te optimaliseren, zonder te gespecificeerd te raken.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nas T schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:18:
[...]

Nope....3d Vraagt sowieso stroom, dus er valt weinig te optimaliseren, zonder te gespecificeerd te raken.
Ah, dus na 20 minuten a een half uur is je batterij leeg. Kek platform en goed bedacht dat N-Gage op de N-series :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook beter kijken hoe lang je kunt gamen van vol naar vol-1 streepje, vanaf dan gaat het namelijk exponentieel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-09 00:06
Ik heb met emTube een probleem. Ik krijg bij bijna alle filmpjes die ik wil afspelen de volgene melding:
Unknown/unsupported file format!

Dat vind ik vreemd,want ik heb wel FlashLite3 erop staan. En Sommige speelt hij wel af. Hebben meerdere mensen deze melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peabz21 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:38:
Ik heb met emTube een probleem. Ik krijg bij bijna alle filmpjes die ik wil afspelen de volgene melding:

Dat vind ik vreemd,want ik heb wel FlashLite3 erop staan. En Sommige speelt hij wel af. Hebben meerdere mensen deze melding?
Ja, heb er ook veelvuldig last van. In het begin deed 'ie het nog wel, nu nauwelijks/nooit. Wachten op een update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:52:

plse HELp
Er wordt door een paar mensen niet heel lief gereageerd maar ik zat hier gisteren ook even vast, ze hebben het waarschijnlijk niet al te lang geleden hernoemd.

My Symbian Signed > Open Signed > Request / My DevCerts

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

call me stupid!!!

maar waar in hemelsnaam zet ik flitspalen neer in mn route 66 gebeuren

geen idee waar te zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
robertwebbe schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:32:
@Sjengcity; ik denk dat veel gebruikers het wel zullen waarderen als je die emTube in de startpost plaatst.
Yup, netzoals RotateMe e.d...

Ik heb vanavond de startpost (sp) qua layout wat bijgewerkt (met hele grote dank aan Mau_Maus!!!) en zal dit morgen af maken, ik hoop volgende week wat meer tijd te hebben zodat ik de sp ook inhoudelijk verder kan bijwerken want het is weer hard nodig!

Als iemand nog wat heeft zie ik het graag op m`n mail tegemoet: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/162136/FFFFFF/5C5850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Voor de SP zoals ik al eerder melde in dit topic:
om het even voor hem "op te nemen". In de SP staat bij de indeling van de Nokia N95 8GB een link naar de Firmware versies, maar als je daar op klikt stuurt íe je naar de firmware versies van de gewone N95. Én er staan nota bene ook nog plaatjes van de 8GB versie bij. ik kan begrijpen dat dat verwarrend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 07:17
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 00:46:
call me stupid!!!

geen idee waar te zoeken
Ja, dat zouden we kunnen doen ja :X

Na een minuutje zoeken zou je erachter kunnen komen dat dat niet mogelijk is in Route66 ;)

Wanneer leren mensen nou eens de search gebruiken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 22:18
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:53:
[...]

Installeren op het telefoongeheugen ipv de losse geheugenkaart. Dat versnelt WLM aanzienlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
schumi2004 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:37:
[...]

Volgens mijn is dit niet helemaal waar. Heb ze laatst doorgenomen en stond toch werkelijk iets anders
http://www.kpn.com/mobiel...el/tarieven-surf_mail.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elk filmpje dat ik over (kpn) gsm/umts probeer geeft deze melding bij mij.
Wanneer ik via wlan filmpjes wil bekijken dat geeft dit geen problemen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik had problemen met mn speaker, er is een nieuwe ingezet, geluid is nu wel beter, maar kraakt nog steeds, wat kan ik nu het beste doen? gewoon teruggaan of .......

er werd mij wel verteld dat de speaker een zwak punt is van de N95. veel te kwetsbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:20:
[...]

Geef maar het mail adres, ik ga ook nog even langs bij de vodafone winkel in arnhem deze week. Even klagen!
klantenservice.nl@vodafone.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlashLite3 is nog niet nodig voor emTube, hij werkt hier prima zonder. Misschien ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:27:
[...]
Elk filmpje dat ik over (kpn) gsm/umts probeer geeft deze melding bij mij.
Wanneer ik via wlan filmpjes wil bekijken dat geeft dit geen problemen......
Waarschijnlijk gebruik je dan een WAP verbinding i.p.v. een HTTP verbinding. Als je je internet toegangspunt gebruikt, dan zal het denk ik wel gaan. Als je bij het Toegangspunt even via Opties > Bewerken > Opties > Geavanceerde instellingen kijkt,dan moet er niets ingevuld zijn bij Proxyserver adres en het Proxypoortnummer moet op 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 13:39
Mensen ik word helemaal gek, mijn GPS deed het perfect en na een firmware update doet hij het gewoon niet meer, ook niet met internet-usage ingeschakeld! Ik heb net weer een kwartier in de kou gestaan met een opengeschoven n95-8GB in een open plek en de lampjes blijven geelkleurig.. :'(

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:16:
@robertwebbe:
Heb vernomen dat jij de S705 bluetooth van Motorola hebt (of had), heb je deze ook icm de N95 gebruikt? Ik kan namelijk niet muziek streamen hiermee, N95 bevriest en reboot hierna.
Ben verder tevreden ermee, zeker vwb het bereik itt andere bluetooth stereo headsets.
Zou heel fijn zijn om de N95 en S705 toch icm mp3 te kunnen gebruiken. _/-\o_
Ik heb het zojuist even getest met mijn N95-1 (met 2.0 software) en de S705 en inderdaad, het gaat niet goed. Het pairen gaat al vreemd en daarna loopt die bij het afspelen vast. Ik krijg het niet betrouwbaar voor elkaar.

Daarna heb ik nog even getest met een N95-1 met oude software en daarbij lukte het wel perfect. Pairen en connecten ging prima.

Ik heb verder nog nooit klachten mogen vernemen van de S705 dus ik vermoed dat er dan een kleine bug in de 2,0 software zit op het gebied van A2DP en of AVRCP. Ik heb nog maar een paar werkuurtjes voor dit jaar voordat mijn vakantie begint en heb helaas geen tijd meer om met meer headsets te testen. Ik vermoed dat er dan wellicht nog wel meer headsets een probleem zullen geven met de 2.0 software. In week 2-2008 zal ik even verder spelen met dit probleem.
Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
robertwebbe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:16:
[...]

Waarschijnlijk gebruik je dan een WAP verbinding i.p.v. een HTTP verbinding. Als je je internet toegangspunt gebruikt, dan zal het denk ik wel gaan. Als je bij het Toegangspunt even via Opties > Bewerken > Opties > Geavanceerde instellingen kijkt,dan moet er niets ingevuld zijn bij Proxyserver adres en het Proxypoortnummer moet op 0 staan.
Bedankt! :*) Ik moest inderdaad Vodafone Live Stream toegangspunt gebruiken ipv Vodafone Live toegangspunt. Nu doet ie het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pegagus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 07:52
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 00:46:
call me stupid!!!

geen idee waar te zoeken
Niet. Route 66 ondersteund geen poi's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:40:
[...]

Ik heb het zojuist even getest met mijn N95-1 (met 2.0 software) en de S705 en inderdaad, het gaat niet goed. Het pairen gaat al vreemd en daarna loopt die bij het afspelen vast. Ik krijg het niet betrouwbaar voor elkaar.

Daarna heb ik nog even getest met een N95-1 met oude software en daarbij lukte het wel perfect. Pairen en connecten ging prima.

Ik heb verder nog nooit klachten mogen vernemen van de S705 dus ik vermoed dat er dan een kleine bug in de 2,0 software zit op het gebied van A2DP en of AVRCP. Ik heb nog maar een paar werkuurtjes voor dit jaar voordat mijn vakantie begint en heb helaas geen tijd meer om met meer headsets te testen. Ik vermoed dat er dan wellicht nog wel meer headsets een probleem zullen geven met de 2.0 software. In week 2-2008 zal ik even verder spelen met dit probleem.
Wordt vervolgd.
Dank!! Had nog niet eerder gehoord dat er in een eerdere versie geen problemen waren. Sommige mensen beweren dat een harde reset het probleem oplost maar dat geloof ik niet.
Vind het bereik van de s705 grandioos maarja streaming is toch wel het belangrijkste imo.
Wacht geduldig af of je evt. verdere testen.
robertwebbe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:16:
[...]

Idd dat was het probleem! (er zijn nog wat filmpjes die de melding geven maar dat weegt niet op tegen degene die het wel doen nu!) Kies nu voor KPN Internet ipv Mobiele Startsite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d1xi schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:10:
Hallo,

Zijn er programma's of addons voor pc suite of iets dergelijks waarmee je op de verbonden pc/laptop en melding krijgt wanneer er een sms is ontvangen, of wanneer er gebeld wordt?
misschien dat je dit kan gebruiken Nokia pc phone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chapie schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:29:
[...]

Ja, dat zouden we kunnen doen ja :X

Na een minuutje zoeken zou je erachter kunnen komen dat dat niet mogelijk is in Route66 ;)

Wanneer leren mensen nou eens de search gebruiken 8)7
zucht weer zo'n snotneus
als je niets posietiefs te melden hebt
niets constructiefs
of uberhaupt iets zinnigs

houd je kommentaar voor je

er zou natuurlijk in de tussentijd een oplossing gevonden kunnen worden
en aangezien ik niet 7 dagen in de week kansloos op dit forum hang ben ik niet bij met de laatste nieuwtjes.

vandaar mijn vraag om hulp
en geen vraag op anoniem veilig achter je pc praatjesmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:18:
[...]zucht weer zo'n snotneus
als je niets posietiefs te melden hebt
niets constructiefs
of uberhaupt iets zinnigs

houd je kommentaar voor je

er zou natuurlijk in de tussentijd een oplossing gevonden kunnen worden
en aangezien ik niet 7 dagen in de week kansloos op dit forum hang ben ik niet bij met de laatste nieuwtjes.

vandaar mijn vraag om hulp
en geen vraag op anoniem veilig achter je pc praatjesmaken
Het gaat er om dat mensen zelf wat meer moeite mogen doen om een oplossing te vinden op de meest simpele dingen.... Voor de mensen die hier wat meer zijn dan jou is het namelijk heel storend om 5 keer per dag (bij wijze van spreken) dezelfde vraag te moeten lezen/beantwoorden.

Een quote van Ginz:
* Als wij alle nieuw N95-gebruikers liefdevol moeten behandelen, dan krijg we hier een stortvloed van simpele vraagjes. Dat willen we niet, dus verwachten we hier bepaalde dingen van posters. (dat zou je na 8 jaar aanwezigheid toch wel moeten weten). En als er dan weer iemand is die denk hier zijn helpdesk vraag beantwoord te krijgen, dan kan je een bot antwoord verwachten.

Goed? Nee. Logisch? Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op woensdag 19 december 2007 @ 12:45:
[...]
Het gaat er om dat mensen zelf wat meer moeite mogen doen om een oplossing te vinden op de meest simpele dingen.... Voor de mensen die hier wat meer zijn dan jou is het namelijk heel storend om 5 keer per dag (bij wijze van spreken) dezelfde vraag te moeten lezen/beantwoorden.

Een quote van Ginz:
* Als wij alle nieuw N95-gebruikers liefdevol moeten behandelen, dan krijg we hier een stortvloed van simpele vraagjes. Dat willen we niet, dus verwachten we hier bepaalde dingen van posters. (dat zou je na 8 jaar aanwezigheid toch wel moeten weten). En als er dan weer iemand is die denk hier zijn helpdesk vraag beantwoord te krijgen, dan kan je een bot antwoord verwachten.

Goed? Nee. Logisch? Ja!
snap jou ook maar sommige noobs nerds of wannabes gaan dat wijze gedrag ovenemen
om er bij te horen
en dat moet jullie hardcore tweakers ook irriteren lijkt me

iig dit is way offtopic

ga garmin ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Heel leuk idee van nokia maaruhhh;

"Expected Cost: 105 Euros"
Als dit serieus de richtprijs is schiet het zijn doel een beetje voorbij mijn inziens, voor die prijs kun je namelijk net zo goed 3 extra accu's mee nemen....

[ Voor 20% gewijzigd door digital-IMEI op 19-12-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb zelf ook een N95 met Vodafone gecombineerd. Windows live messenger stopte een aantal weken terug idd met werken. heb even switch gedaan met simkaartjes.. en zit nu een KPN abbo in.. en daar werkt het wel. Wat er dus bewust gedaan word is het tegenhouden van " onbeperkt " internet verkeer vanaf de kant van Vodafone.. oftewel hun hele Blox idee gaat niet op..

De bekende kat in de zak!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:10:
[...]

snap jou ook maar sommige noobs nerds of wannabes gaan dat wijze gedrag ovenemen
om er bij te horen
Hoezo? We verwachten gewoon enige zelfredzaamheid. Als je zelf wat moeite steekt in het oplossen van de kleine probleempjes/vragen dan is de kans groot dat je veel eerder het antwoord hebt dan als je het hier vraagt. En ondertussen leer je ook nog andere zaken van het apparaat en zul je minder snel tegen nieuwe 'onoplosbare' problemen aanlopen.

Over irritant gesproken: je schrijfstijl! :/ Interpunctie, hoofdletters, newlines/

Wat anders: welke oplossingen gebruiken jullie voor de agenda? Ik heb en wil geen Outlook, maar verder lijkt het helaas dungezaaid met de synchronisatieopties. Uiteindelijk wil een oplossing waarbij ik een online agenda via een webinterface kan beheren, en die eenvoudig te synchroniseren is met de N95 en een desktop-applicatie zoals de Mozilla-tools.

Maakt iemand gebruik van een (betaalde) online dienst met SyncML? En biedt die dienst ook synchronisatie aan met bijv. iCal en/of CalDAV? Of zijn er alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:26:
[...]
Wat anders: welke oplossingen gebruiken jullie voor de agenda? Ik heb en wil geen Outlook, maar verder lijkt het helaas dungezaaid met de synchronisatieopties. Uiteindelijk wil een oplossing waarbij ik een online agenda via een webinterface kan beheren, en die eenvoudig te synchroniseren is met de N95 en een desktop-applicatie zoals de Mozilla-tools.

Maakt iemand gebruik van een (betaalde) online dienst met SyncML? En biedt die dienst ook synchronisatie aan met bijv. iCal en/of CalDAV? Of zijn er alternatieven?
Sinds een kleine 2 maanden gebruik ik Goosync (www.goosync.com), dit werkt via de Synchronisatie tool die ingebouwd zit. Het is gratis wanneer je niet langer dan een maand vooruit behoeft te zien, anders is het 19.95 per jaar met een maand proeftijd. Je contacten kun je dan ook online bewerken en synchroniseren.
Ik heb een gmail account.
Eventueel kun je emoze gebruiken, in de nieuwe versie zit ook de calendar en contacts etc. Hier zit ook gratis push mail in. Emoze is geheel gratis. Mooi programmaatje.
Gcal of hoe die Java app ook heet vind ik te labiel en mijn agenda wil ik dit niet aandoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:25:
Ik heb zelf ook een N95 met Vodafone gecombineerd. Windows live messenger stopte een aantal weken terug idd met werken. heb even switch gedaan met simkaartjes.. en zit nu een KPN abbo in.. en daar werkt het wel. Wat er dus bewust gedaan word is het tegenhouden van " onbeperkt " internet verkeer vanaf de kant van Vodafone.. oftewel hun hele Blox idee gaat niet op..

De bekende kat in de zak!
S.v.p. gelijk klagen. Heb ik ook gedaan.
Laten we dat allemaal gaan doen.

klantenservice.nl@vodafone.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:36:
[...]

Sinds een kleine 2 maanden gebruik ik Goosync (www.goosync.com), dit werkt via de Synchronisatie tool die ingebouwd zit. Het is gratis wanneer je niet langer dan een maand vooruit behoeft te zien, anders is het 19.95 per jaar met een maand proeftijd. Je contacten kun je dan ook online bewerken en synchroniseren.
Ik heb een gmail account.
Mja, ik heb geen gmail-account. Bovendien ben je dan van twee diensten afhankelijk: goosync en google zelf. Plus ik heb zo mijn bedenkingen over de privacy op langere termijn..
Eventueel kun je emoze gebruiken, in de nieuwe versie zit ook de calendar en contacts etc. Hier zit ook gratis push mail in. Emoze is geheel gratis. Mooi programmaatje.
Emoze is zo te zien alleen voor mail, en nogal Outlook minded. Maar voor e-mail hebben ze IMAP uitgevonden ;) (hoewel dat ook niet alles is op de N95 :'()

Ter vergelijk: ik heb m'n e-mail gehost bij een Nederlands bedrijf dat IMAP over SSL en een eenvoudige webmaildienst aanbiedt en die weten waar ze het over hebben (of althans die schijn opwekken, maar tot dusver geen klachten :)) Kost een tientje of 2 per jaar, en dat heb ik er graag voor over.
Een soortgelijke no-nonsense-and-use-standards-oplossing zoek ik ook voor m'n agenda en contacten. Ik zou zelf met Funambol aan de slag kunnen gaan, maar eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in en besteed ik het graag uit aan iemand die beter geoutilleerd is daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-02-2017
Fuzzillogic schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:25:
[...]

De "volgen op kaart"-optie is nog steeds weg :( :(
Use this place -> Current GPS location (of iets dergelijks, gewoon uit mijn hoofd).
Je kan ook gewoon op de 0 toets duwen.

Ik heb nu trouwens een probleempje dat de calender van mijn standby-scherm verdwenen is ...
Iemand enig idee hoe ik deze terugkrijg?
(Of hoe je eigenlijk bepaalde dingen daaraan kan toevoegen / verwijderen?)

Nog iets: ik heb nog een oude backup liggen van een gewone N95 (v12) die heel wat landmarks bevat die ik terug wil. Ik probeer nu die backup terug te zetten naar dit toestel, maar ondertussen is het toestel wel geupgraded naar v20, en het terugzetten blokkeert steeds bij 53% (en 100% CPU...) ...
Iemand nog een creatief idee om deze landmarks te kunnen bemachtigen?

[ Voor 25% gewijzigd door DieterVDW op 19-12-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Fuzzillogic schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:53:
[...]

Mja, ik heb geen gmail-account. Bovendien ben je dan van twee diensten afhankelijk: goosync en google zelf. Plus ik heb zo mijn bedenkingen over de privacy op langere termijn..

[...]

Emoze is zo te zien alleen voor mail, en nogal Outlook minded. Maar voor e-mail hebben ze IMAP uitgevonden ;) (hoewel dat ook niet alles is op de N95 :'()

Ter vergelijk: ik heb m'n e-mail gehost bij een Nederlands bedrijf dat IMAP over SSL en een eenvoudige webmaildienst aanbiedt en die weten waar ze het over hebben (of althans die schijn opwekken, maar tot dusver geen klachten :)) Kost een tientje of 2 per jaar, en dat heb ik er graag voor over.
Een soortgelijke no-nonsense-and-use-standards-oplossing zoek ik ook voor m'n agenda en contacten. Ik zou zelf met Funambol aan de slag kunnen gaan, maar eerlijk gezegd heb ik daar geen zin in en besteed ik het graag uit aan iemand die beter geoutilleerd is daarvoor.
Ok, je wil geen gebruik maken van Outlook maar Exchange is wel een goede oplossing om alles in 1 keer te beheren.

Dit kun je zelfs doen zonder dat je gebruik maakt van Outlook. Er zijn verschillende aanbieders van Exchange accounts zoals Powweb (1e hit google).
Als je dit in combinatie met Mail for Exchange op je telefoon en wat voor een mail client op je pc gebruikt denk ik dat je heel ver bent....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:30
Sjengcity schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:21:
[...]
Heel leuk idee van nokia maaruhhh;

"Expected Cost: 105 Euros"
Als dit serieus de richtprijs is schiet het zijn doel een beetje voorbij mijn inziens, voor die prijs kun je namelijk net zo goed 3 extra accu's mee nemen....
Toch heeft het natuurlijk meer functionaliteit tov losse accu's. Mede doordat deze "accu-pack" compatible is met meerdere Nokia's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:10:
[...]

om er bij te horen

iig dit is way offtopic

ga garmin ff proberen
Garmin is toppie, lijkt eindelijk op "normale" navigatie vind ik.
Route66 is zo ongebruiks vriendelijk vind ik.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
DieterVDW schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:59:
[...]

Use this place -> Current GPS location (of iets dergelijks, gewoon uit mijn hoofd).
Je kan ook gewoon op de 0 toets duwen.
Nee nee, dat is heel wat anders! Met FW12 kon Maps gewoon routeaanwijzingen geven op de kaart. Je had zo een beperkte, maar gratis vorm van navigatie. Die optie hebben ze eruit gesloopt! Het gaat om de optie "Volgen zoeken", pagina 84 van de handleiding. Die optie is WEG sinds v20!

Ik zou bijna van diefstal willen spreken, want het is een nuttig feature die notabene beschreven staat in de handleiding die ze stilletjes hebben laten verdwijnen. En kom alsjeblieft niet met "maar FW20 biedt zoveel meeeer!". FW20 was gewoon een noodzakelijke update, en ik ben zeker erg tevreden met DP en de updates voor de browser, maar om zonder enige melding features weg te slopen is niet netjes.

Hetzelfde geldt voor Snake. Ook foetsie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuzzillogic schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:36:
[...]

Snakes kun je gewoon via de applicatie Download downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Fuzzillogic schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:36:
[...]

Nee nee, dat is heel wat anders! Met FW12 kon Maps gewoon routeaanwijzingen geven op de kaart. Je had zo een beperkte, maar gratis vorm van navigatie. Die optie hebben ze eruit gesloopt! Het gaat op die optie "Volgen zoeken", pagina 84 van de handleiding. Die optie is WEG sinds v20!

Snake kun je downloaden via de 'Downloads' app.

Ik kan wel nog een adres zoeken en een route uitstippelen van de huidige plaats naar dat adres.
Als je dan 'show on map' doet dan krijg je de route te zien, en als ik 'Start navigation' neem dan krijg ik blijkbaar volledige navigatie (2D/3D met stem en zo)? Zonder ooit ergens iets te moeten aankopen? Of is dit een trial versie of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb uiteraard ook een update uitgevoerd naar V20, en nu werkt de HS-45 afstandsbediening niet meer... :?
Hebben meer mensen hier last van? Komt wel geluid uit, maar de knoppen reageren niet.
en uiteraard is ie niet gelocked! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:26:
[...]

Nou, wat dat betreft.... ik vind route66 en garmin alles behalve gebruiks vriendelijk werken.
Tomtom is wat dat betreft imo heilig, vind het jammer dat ze de arrogantie inmiddels hebben om dingen links te laten liggen
Gelijk heb je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:47:
mocht er iemand nog een tip hebben om een album aan te maken, dan houd ik me met deze koude dagen, warm aabevolen. ik kan het niet vinden.
ik ga naar: menu/galerij/afb. en video...dus dat ik de thumbnails te zien krijg, dan doe ik opties: Albums>albums weergeven....weer opties: nieuw album.

Ik heb de gewone n95 met de nieuwste firmware 2.0 nog wat.....

heb je hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascall_1
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23-09 10:22
Tha schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:10:
[...]

Garmin is toppie, lijkt eindelijk op "normale" navigatie vind ik.
Route66 is zo ongebruiks vriendelijk vind ik.
Maar weet iemand nu al of je ook aantal af te leggen km en reistijd kunt zien. Dat kon bij route 66 toch echt wel. Das is een heel groot gemis bij garmin. Of zie ik iets over het hoofd. Wel fijn is dat je ook flitspalen erin kunt zetten wat je bij route 66 weer niet kon. Allebei hebben ze wel wat. IS het nu zoe moeijlijk om er een te maken met alles erin :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
DieterVDW schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:51:
[...]

Snake kun je downloaden via de 'Downloads' app.

Ik kan wel nog een adres zoeken en een route uitstippelen van de huidige plaats naar dat adres.
Als je dan 'show on map' doet dan krijg je de route te zien, en als ik 'Start navigation' neem dan krijg ik blijkbaar volledige navigatie (2D/3D met stem en zo)? Zonder ooit ergens iets te moeten aankopen? Of is dit een trial versie of zo?
apart. Misschien je test periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
koentjuh schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:36:
[...]

apart. Misschien je test periode?
Is goed mogelijk, ik heb het toestel nog maar net... Maar ik heb nooit iets gezien over trial periode of zoiets ... (Ook wel vlug overal door gezapt :) ). Is er standaard een testperiode?

BTW: Iemand enig idee waarom mijn kalender verdwenen is van het standby scherm en hoe ik 'm terug krijg?

[ Voor 18% gewijzigd door DieterVDW op 19-12-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Heren,

Nieuws over Vodafone icm Windows Live Messenger.

Ik heb net even zelf nagevraagt bij een persoon binnen Vodafone (nee geen helpdesk) en die kon mij het volgende zeggen:

"Naam medewerker" is hiermee bezig geweest, en ze zijn er intern druk mee bezig om het probleem asap op te lossen.

Daaruit valt dus op te maken dat het niet bewust door Vodafone geblocked wordt maar het gewoon een (technisch) probleem is. Dus geen zorgen maken dat Windows Live Messenger geblocked wordt of dat Vodafone een of andere betaalde chat-client jullie door de strot wil duwen, hij wordt gewoon toegestaan alleen functioneerd het dus door op dit moment nog onbekende redenen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Pascall_1 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:32:
[...]

Maar weet iemand nu al of je ook aantal af te leggen km en reistijd kunt zien. Dat kon bij route 66 toch echt wel. Das is een heel groot gemis bij garmin. Of zie ik iets over het hoofd. Wel fijn is dat je ook flitspalen erin kunt zetten wat je bij route 66 weer niet kon. Allebei hebben ze wel wat. IS het nu zoe moeijlijk om er een te maken met alles erin :S
Dit is nu waarom ik eerder tomtom heilig verklaarde....
Het is gewoon allemaal "net niet" vind ik.
vooral gebruiks gemak en de dingen die jij opnoemt mis ik ook.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
DieterVDW schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:43:
[...]

Is goed mogelijk, ik heb het toestel nog maar net... Maar ik heb nooit iets gezien over trial periode of zoiets ... (Ook wel vlug overal door gezapt :) ). Is er standaard een testperiode?

BTW: Iemand enig idee waarom mijn kalender verdwenen is van het standby scherm en hoe ik 'm terug krijg?
Bij de nieuwe toestellen krijg je volgens mij een carkit en gesproken navigatie gratis kado, volgens de reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
koentjuh schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:53:
[...]

Bij de nieuwe toestellen krijg je volgens mij een carkit en gesproken navigatie gratis kado, volgens de reclames.
Hmm leuk. Ik ben benieuwd hoelang dit zal blijven werken ...
Ik ben wel akkoord dat ik de gewone 'track on map' met de route uitgetekend op de kaart wel ongelofelijk handig vond. Ik zou me dan ook nooit de volledige navigatie aangekocht hebben.
Misschien is dit de reden dan Nokia deze feature eruit gesloopt heeft.
Ik denk zelfs dat ik een gewone eenvoudige 'track on map' feature verkies boven een praatzieke stem en allerlei aanwijzingen...

Edit:
Nokia N95 8 GB features:
* ...
* Volledige GPS-navigatie

Edit2: Dit staat op pdashop.be ook bij de gewone N95, betekent dus niks ...

[ Voor 9% gewijzigd door DieterVDW op 19-12-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[
[...]

Heb je bij Instrumenten, Instellingen, Algemeen, Persoonlijk, Standby-modus, Act. standby op "Uit" staan? Deze hoort namelijk op "Aan" te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

3 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:01:
[
[...]

Heb je bij Instrumenten, Instellingen, Algemeen, Persoonlijk, Standby-modus, Act. standby op "Uit" staan? Deze hoort namelijk op "Aan" te staan.
Ja die staat aan. De zoekbalk en de wifi balk staan er wel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-09 07:17
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:08:
Heb uiteraard ook een update uitgevoerd naar V20, en nu werkt de HS-45 afstandsbediening niet meer... :?
Hebben meer mensen hier last van? Komt wel geluid uit, maar de knoppen reageren niet.
en uiteraard is ie niet gelocked! ;)
Dat hoeft niet per se aan de firmware te liggen, ik had dat ook een poosje geleden, ineens reageerde de afstandsbediening niet meer :? Ik heb hem bij een NSP ingeleverd, en ik wacht nog op een nieuwe :z

[ Voor 6% gewijzigd door chapie op 19-12-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
DieterVDW schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:02:
Ja die staat aan. De zoekbalk en de wifi balk staan er wel ...
Heb je wel wat in je agenda staan? (hele stomme vraag maar misschien voor de zekerheid ff checken?)

Eventueel nog software geinstalleerd onlangs? Wel eens een reboot geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:44:
Heren,

Nieuws over Vodafone icm Windows Live Messenger.

Ik heb net even zelf nagevraagt bij een persoon binnen Vodafone (nee geen helpdesk) en die kon mij het volgende zeggen:

"Naam medewerker" is hiermee bezig geweest, en ze zijn er intern druk mee bezig om het probleem asap op te lossen.

Daaruit valt dus op te maken dat het niet bewust door Vodafone geblocked wordt maar het gewoon een (technisch) probleem is. Dus geen zorgen maken dat Windows Live Messenger geblocked wordt of dat Vodafone een of andere betaalde chat-client jullie door de strot wil duwen, hij wordt gewoon toegestaan alleen functioneerd het dus door op dit moment nog onbekende redenen niet.
Is anders al wel vele weken zo. Kan toch niet zo moeilijk zijn.
Dank voor je bemoeienis, maar ik geloof er geen barst van ;)

Andere clients werken wel. Lijkt me dan ook geen technisch probleem te zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen met problemen om op internet te komen via t-mobile internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Sjengcity schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:05:
[...]
Heb je wel wat in je agenda staan? (hele stomme vraag maar misschien voor de zekerheid ff checken?)

Eventueel nog software geinstalleerd onlangs? Wel eens een reboot geprobeerd?
Ja over 2u een afspraak in de agenda.
Wel behoorlijk wat software geïnstalleerd, maar ja ... ?
Had reboot nog niet geprobeerd, maar helpt niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:10:
Is anders al wel vele weken zo. Kan toch niet zo moeilijk zijn.
Dank voor je bemoeienis, maar ik geloof er geen barst van ;)

Andere clients werken wel. Lijkt me dan ook geen technisch probleem te zijn.
Het is natuurlijk wel de vraag hoe lang Vodafone het probleem ook daadwerkelijk erkend... Wat ik daar typte was een exacte quote uit een interne mail van Vodafone (behalve naam medewerker natuurlijk :+).
Dus het is wel betrouwbaar, heb alleen niet zo`n behoefte om hier iedereen zijn naam open en bloot neer te zetten ;)
Edit:
DieterVDW schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:15:
Ja over 2u een afspraak in de agenda.
Wel behoorlijk wat software geïnstalleerd, maar ja ... ?
Had reboot nog niet geprobeerd, maar helpt niet ...
Dan zou ik maar eerst eens gaan proberen om de software 1 voor 1 te deinstalleren. Zou niet de eerste keer zijn dat software niet helemaal naar behoren functioneerd of onverwachte resultaten heeft....
Edit 2:
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:11:
Zijn er meer mensen met problemen om op internet te komen via t-mobile internet?
Geen probleem hier.

[ Voor 35% gewijzigd door digital-IMEI op 19-12-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-09 07:51
[...]
Hmm had ik dat probleem ook maar :+ Ik heb me standby scherm het liefst zo leeg mogelijk, maar dan wel met de 6 sneltoetsen boven in beeld. Jammer dat er geen optie bestaat om die balken van Search, Calandar & WiFi te verbergen... maar jij hebt dus onbewust wel een manier gevonden ;)

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
edit:
* moet leren lezen B)

[ Voor 117% gewijzigd door digital-IMEI op 19-12-2007 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieterVDW
Harmani schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:22:
[...]

Hmm had ik dat probleem ook maar :+ Ik heb me standby scherm het liefst zo leeg mogelijk, maar dan wel met de 6 sneltoetsen boven in beeld. Jammer dat er geen optie bestaat om die balken van Search, Calandar & WiFi te verbergen... maar jij hebt dus onbewust wel een manier gevonden ;)
Ja het zou wel leuk zijn om dat te kunnen managen ...
Geen idee hoe ik het geflikt heb. Ik moet zeggen dat ik het ook niet supererg vindt dat 'm weg is, vind die kalender wat slordig staan op het standby scherm. Maar 't is niet leuk als het gebeurt zonder je dat wil...

Edit: Nu is 'm terug maar toont 'm mijn afspraak dubbel ... Grr ..

[ Voor 4% gewijzigd door DieterVDW op 19-12-2007 16:27 ]

Pagina: 1 ... 57 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.