heb een parrot 3100, vind em prima. Nadeel is wel dat ie soms pas na 5 minuten verbonden is met mijn n95.
Dank voor de input, maar de 3100 is totaal iets anders dan de Minikit. De Minikit is een plug&play type, dus geen inbouw. En aangezien de 3100 een van de topmodellen is, zal kwaliteit en werking niet echt goed te vergelijken zijn met de Minikit.Dandelion schreef op woensdag 21 november 2007 @ 01:04:
heb een parrot 3100, vind em prima. Nadeel is wel dat ie soms pas na 5 minuten verbonden is met mijn n95.
Hallo, Wie kan me vertellen wat voor programma dat is op het plaatje van die link. Daar waar je kunt zien hoeveel ram geheugen je hebt. en telfeoongeheugen en vrije ruimte voor geheugen kaart. Zit zon balke aan de rechterkant.Ssilverhaze schreef op woensdag 21 november 2007 @ 03:33:
Nieuwe firmware preview!!!!:
http://www.symbian-freak....irmware_is_on_the_way.htm
Dat zal wel horen bij de nieuwe firmware, denk je ook niet?Pascall_1 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:29:
[...]
Hallo, Wie kan me vertellen wat voor programma dat is op het plaatje van die link. Daar waar je kunt zien hoeveel ram geheugen je hebt. en telfeoongeheugen en vrije ruimte voor geheugen kaart. Zit zon balke aan de rechterkant.
Nou mijn N95 is gisteren overleden.
Scherm begon rare figuren te laten zien.
Bij een beetje schudden viel het uit.
Scherm dus kapot.
Toestel 3 a 4 maanden oud.
NOOIT GEVALLEN!!!
Snap er niets van.
Maar goed effe langs de NSP
Scherm begon rare figuren te laten zien.
Bij een beetje schudden viel het uit.
Scherm dus kapot.
Toestel 3 a 4 maanden oud.
NOOIT GEVALLEN!!!
Snap er niets van.
Maar goed effe langs de NSP
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Verwijderd
Dai programma heet Taskman. Ik gebruik dat al 2 jaar, nu op de E90. Dit past automatsch je menuknop aan. Daarmee kun je het geheugen en openstaande applicaties beherenPascall_1 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:29:
[...]
Hallo, Wie kan me vertellen wat voor programma dat is op het plaatje van die link. Daar waar je kunt zien hoeveel ram geheugen je hebt. en telfeoongeheugen en vrije ruimte voor geheugen kaart. Zit zon balke aan de rechterkant.
Dat lijkt mij sterk.king_bass schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:56:
Dat zal wel horen bij de nieuwe firmware, denk je ook niet?
Ik ben even de naam kwijt maar dit is een commercieele third party application.
Heb de trial ooit eens geprobeerd.
Opzich een aardig programmetje.
Of Nokia heeft het opgekocht en geeft het als kado mee in de nieuwe firmware.
Maar dit laatste lijkt mij vrij sterk, dus helaas!
Verwijderd
[quote]Pascall_1 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:29:
[...]
Om precies te zijn is dat Handy Taskman van Epocware ;
http://nokia-n95-software.epocware.com/Handy_Taskman.html
dus niet verwarren met Taskman van Smartphoneware want die lijkt er wel iets op ;
http://my-symbian.com/s60...ions.php?fldAuto=50&faq=1
Goed prog. voor wanneer er iets vasthangt, je kan de app. dan alsnog sluiten met behulp van Taskman.( die van Epocware )
[...]
Om precies te zijn is dat Handy Taskman van Epocware ;
http://nokia-n95-software.epocware.com/Handy_Taskman.html
dus niet verwarren met Taskman van Smartphoneware want die lijkt er wel iets op ;
http://my-symbian.com/s60...ions.php?fldAuto=50&faq=1
Goed prog. voor wanneer er iets vasthangt, je kan de app. dan alsnog sluiten met behulp van Taskman.( die van Epocware )
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 09:17 ]
De N95 8GB staat sinds vandaag op de Nokia-site niet meer bij verwachte toestellen, maar bij nieuwe toestellen.
Verder niks gevonden in het nieuws...
Verder niks gevonden in het nieuws...
vrede in rust
heeft iemand ervaringen met NSP in het Noorden?
begin zeker te merken dat hij nu in gesloten stand steeds meer speling krijgt.
'T Liefst loop ik natuurlijk ook na een 15 min de shop uit om weer vrolijk verder te kennen spelen..
Ik heb ooit een post gelezen van iemand die een link gaf naar alle NSP's in NL.. Niet te vinden
'T Liefst loop ik natuurlijk ook na een 15 min de shop uit om weer vrolijk verder te kennen spelen..
Ik heb ooit een post gelezen van iemand die een link gaf naar alle NSP's in NL.. Niet te vinden

:O
OMG.... UTFSarmano schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:08:
heeft iemand ervaringen met NSP in het Noorden?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nokia+service+point
Eerste hit

Hai..FaNtJuH schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:11:
[...]
OMG.... UTFS
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=nokia+service+point
Eerste hit![]()
Anyway.. Vroeg ook om eventuele ervaringen.
:O
Is dat wel de goeie? In Europa hebben we andere UMTS frequenties, met dit USA-model kun je hier dus niet internetten. Alleen gewoon bellen via het GSM netwerk.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 11:31:
Krijg waarschijnlijk deze week / begin volgende week mijn N95 8GB geleverd via Amazon.
Dit heb ik me in elk geval eens laten vertellen, als iemand hier meer details over weet dan ben ik erg benieuwd.
Het meeste staat wel hier, maar er is ook nog een Symbian S60v3 topic dat hier specifiek over gaat.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:11:
Tweede vraag: bestaat er een apart topic over leuke handige software voor op de N95 of staat dat hiertussen?
[ Voor 24% gewijzigd door IMadeLove2MyN95 op 21-11-2007 12:43 . Reden: Symbian topic ]
Net heb ik de Psiloc IRRemote gedownload en het werkt echt super! Ik vraag me alleen af hoe lang de trial duurt, dat kon ik op de site nergens vinden. Iemand hier die dat weet?
Vanochtend werd ik opeens geconfronteerd met een kapot display. Het volgende is aan de hand

Allemaal zwarte balken. In welk scherm dan ook.
Aan/uit gedaan, batterij eruit, opladen, etc. ben bang dat het een hardware defect is. Iemand misschien ervaring met dit euvel? En is het mogelijk om een nieuw display te scoren in een NSP? (en er dan ook nog op te wachten misschien?)

Aan/uit gedaan, batterij eruit, opladen, etc. ben bang dat het een hardware defect is. Iemand misschien ervaring met dit euvel? En is het mogelijk om een nieuw display te scoren in een NSP? (en er dan ook nog op te wachten misschien?)
Goodgoan!
10 dagen trial, kun je terugvinden in het menu bij licenses ...IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:12:
Net heb ik de Psiloc IRRemote gedownload en het werkt echt super! Ik vraag me alleen af hoe lang de trial duurt, dat kon ik op de site nergens vinden. Iemand hier die dat weet?
Thanks! Is er trouwens een handige manier om je trial voor dit soort programma's te 'verlengen'? Het programma erafgooien en opnieuw installeren zal niet werken (toch?) maar als je een harde reset doet en je installeert opnieuw, krijg je dan ook weer een frisse trial?Tweakman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:18:
10 dagen trial, kun je terugvinden in het menu bij licenses ...
ik heb ook Psiloc IRRemote gedownload maar bij mij werkt hij op geen 1 apparaat... ook al staat hij er in de lijst bij.. welke methode hebben jullie geselecteerd? Heb natuurlijk een N95
Jahoor, gewoon een licentie kopen...IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:22:
[...]
Thanks! Is er trouwens een handige manier om je trial voor dit soort programma's te 'verlengen'? Het programma erafgooien en opnieuw installeren zal niet werken (toch?) maar als je een harde reset doet en je installeert opnieuw, krijg je dan ook weer een frisse trial?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
19,95 $ betalen.IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:22:
[...]
Thanks! Is er trouwens een handige manier om je trial voor dit soort programma's te 'verlengen'? Het programma erafgooien en opnieuw installeren zal niet werken (toch?) maar als je een harde reset doet en je installeert opnieuw, krijg je dan ook weer een frisse trial?
Jups, paar post boven je...Eastside schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:17:
Vanochtend werd ik opeens geconfronteerd met een kapot display. Het volgende is aan de hand
[afbeelding]
Heb hetzelfde probleem.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
IMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:22:
Is er trouwens een handige manier om je trial voor dit soort programma's te 'verlengen'?
Thanks! Ik zal eens kijken of dat werkt.Ginz schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:29:
Jahoor, gewoon een licentie kopen...
Hou ons op de hoogte, dit is voor mij ook nieuwIMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:51:
[...]
[...]
Thanks! Ik zal eens kijken of dat werkt.

Verwijderd
Bedankt voor de input. Natuurlijk had ik de zoekfuntie en de eerste pagina al geprobeerd, alleen word ik daar niet veel wijzer uit. Moet eerlijk zeggen dat ik dit een behoorlijk rommelig, moeilijk leesbaar platform vind, maar goed, dat ligt misschien aan mij. Ik heb mijn toestel uit Duitsland gehaald, simpleweg omdat mijn N80 er vorige week mee is opgehouden en ik dus niet langer kon wachten. De update met de nederlandse site had ik al geprobeerd, alleen zegt die dat er geen nieuwe software beschikbaar is en om daarna de software updater af te sluiten. Vraagje ik lees hier geregeld over productcodes omzetten etc, is dat voor mij ook aan de orde? Hoe kan ik zien welke productcode ik heb en of ik een branded toestel heb.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:03:
[...]
Volgens mij kan dat gewoon via die Nokia update site. Daar kan je de N95 8GB selecteren en de DUTCH language. Volgens mij als je die er doorheen haalt moet het wel lukken.
Of je moet wachten tot de 8GB in NL ook te verkrijgen is en dan naar een Nokia service point gaan.
Laat even weten of het lukt, weet ik dat ook weer
Alvast bedankt
Heeft er iemand ervaring met deze houder en de N95?
Voor € 4,76 incl. verzendkosten denk ik er over om hem uit Hong Kong te laten komen.
Voor € 4,76 incl. verzendkosten denk ik er over om hem uit Hong Kong te laten komen.
[ Voor 0% gewijzigd door erikd_o op 21-11-2007 15:35 . Reden: . vervangen door ? ]
Heb hem net naar een NSP gebracht in Enschede, morgen zou ie klaar zijn... Ik zal het hier melden of het naar tevredenheid wordt opgelost.CoolHead621 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:07:
[...]
Jups, paar post boven je...
Heb hetzelfde probleem.
Goodgoan!
Je productcode kun je vinden onder je batterij in.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:20:
[...]
Bedankt voor de input. Natuurlijk had ik de zoekfuntie en de eerste pagina al geprobeerd, alleen word ik daar niet veel wijzer uit. Moet eerlijk zeggen dat ik dit een behoorlijk rommelig, moeilijk leesbaar platform vind, maar goed, dat ligt misschien aan mij. Ik heb mijn toestel uit Duitsland gehaald, simpleweg omdat mijn N80 er vorige week mee is opgehouden en ik dus niet langer kon wachten. De update met de nederlandse site had ik al geprobeerd, alleen zegt die dat er geen nieuwe software beschikbaar is en om daarna de software updater af te sluiten. Vraagje ik lees hier geregeld over productcodes omzetten etc, is dat voor mij ook aan de orde? Hoe kan ik zien welke productcode ik heb en of ik een branded toestel heb.
Alvast bedankt
Het is mogelijk om deze te veranderen waardoor je de Nederlandse software erop krijgt maar daar mogen we je hier niet mee helpen. Google is je groote vriend
Als je toestel branded is zit er over het algemeen wel een logotje op gedrukt en is in de software ook iets van een logo van een provider terug te vinden. Heb je dat niet dan is je telefoon niet gebrand.
Vind je dat de moeite waard? Volgens mij heb ik bij de PhoneHouse ook eens zo`n dergelijk ding zien liggen. Het zijn gewoon universele houders die eigenlijk wel overal te vinden zijn.erikd_o schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:32:
Houd er wel rekening mee dat je grote kans hebt dat je er geen oplader mee in je telefoon krijgt door de "voetjes" van de houder.
[ Voor 70% gewijzigd door digital-IMEI op 21-11-2007 15:56 ]
Verwijderd
Ik heb een gelijkaardige. Werkt prima, het enige nadeel is dat de knopjes aan de zijkant worden ingedrukt wanneer je het toestel klemt waardoor de media-player telkens start, ik heb dat opgelost door een stukje van het zachte schuimrubber (in de houder) weg te snijden.erikd_o schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:32:
Verder geen klachten over deze houder, en voor die prijs kan je het gerust even proberen lijkt me.
EDIT: ik was dus net even telaat, en zoals mijn voorganger al zei, de houder past niet helemaal meer in het toestel, wel als je het toestel een beetje scheef zet...maar ik gebruik amper een lader in de wagen (GPS doet het erg lang bij me)...dus voor mij geen probleem
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 15:59 ]
even lekker offtopic:
Is er iemand die handig is met PhotoShop en bereid is om een aantal nieuwe plaatjes te maken voor de startpost? Mail me even op
Bij voorbaat dank!!!
Is er iemand die handig is met PhotoShop en bereid is om een aantal nieuwe plaatjes te maken voor de startpost? Mail me even op
Bij voorbaat dank!!!
Nou iets meer dan een uur later werd ik gebeld, met de mededeling dat ie klaar was! Display is vervangen en zo te voelen is de slider ook iets vaster gezet. Prima en vooral snelle service!!Eastside schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:36:
[...]
Heb hem net naar een NSP gebracht in Enschede, morgen zou ie klaar zijn... Ik zal het hier melden of het naar tevredenheid wordt opgelost.
Goodgoan!
Heeft iemand deze demo al geïnstalleerd? Ik kwam 'm vanmiddag tegen en heb t meteen geprobeerd, ik heb werkelijk waar met open mond zitten kijken. Dit belooft nog veel goeds voor de toekomst
Hij ziet er het mooist uit in landscape.
bediening:
1 slow rewind
2 show fps
3 slow fwd
4 fast rwd
5 pause
6 fast fwd
9 menu (bedienen met numerieke toetsen)
bediening:
1 slow rewind
2 show fps
3 slow fwd
4 fast rwd
5 pause
6 fast fwd
Choose life
tnx, zal hem dan ook maar ff bij een NSP droppen.chapie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:52:
[...]
Had ik ook, ineens kwam dat menu en werkte de headset niet meer. De headset getest op een andere N95: werkte niet, andere headset op mijn telefoon: werkte.
De headset is dus kapot, ik heb hem toen bij een NSP gebracht
Verwijderd
Ik had 'm ook al gezien ja, ziet er mooi uit. Alleen valt zo'n spel nooit eenvoudig te besturen met van die priegeltoetsjes. Leve de accelerometer etc.E-Rick schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:59:
Heeft iemand deze demo al geïnstalleerd? Ik kwam 'm vanmiddag tegen en heb t meteen geprobeerd, ik heb werkelijk waar met open mond zitten kijken. Dit belooft nog veel goeds voor de toekomst![]()
bediening:
1 slow rewind
2 show fps
3 slow fwd
4 fast rwd
5 pause
6 fast fwd
Heb geen last van zwarte balken maar losse schermen ben ik toevallig tegengekomen op eBay. Heb gemerkt dat je een scherm erg makkelijk zelf vervangen kan toen ik bezig was met het installeren van een zwart frontje =)Eastside schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:17:
(...)Allemaal zwarte balken. In welk scherm dan ook.
Edit: die demo ziet er inderdaad übergaaf uit!
wanneer je via 't menu naar 't hoofdmenu van Futuremark gaat heb je nog meer opties (city preview etc)
[ Voor 11% gewijzigd door XyberBorg op 21-11-2007 19:05 ]
Ja, maar in de garantieperiode ga ik er niet zelf een kopen van 80E...XyberBorg schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:46:
[...]
Heb geen last van zwarte balken maar losse schermen ben ik toevallig tegengekomen op eBay. Heb gemerkt dat je een scherm erg makkelijk zelf vervangen kan toen ik bezig was met het installeren van een zwart frontje =)
Goodgoan!
Vraag me toch af wat die telefoon van je s'nachts gedaan heeft?Eastside schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:17:
[afbeelding]
Ben je er niet mee in slaap gevallen en er gewoon op gaan liggen?
Lijkt me niet dat dit alleen door stil liggen gekomen is
Verwijderd
TX, hier heb ik wat aan. Ben er ondertussen achter dat ik een Amerikaanse productcode heb die nog niet in de lijst op de eerste pagina staat nl: 0556218. Weet er iemand of er ook technische verschillen zijn tussen de productcode's of is het enkel softwarematig? Ik heb nog 10 dagen niet goed geld terug garantie en aangezien ik vandaag al met een ontvangstprobleem zat, begin ik toch te twijfelen.Sjengcity schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:53:
[...]
Je productcode kun je vinden onder je batterij in.
Het is mogelijk om deze te veranderen waardoor je de Nederlandse software erop krijgt maar daar mogen we je hier niet mee helpen. Google is je groote vriend
Als je toestel branded is zit er over het algemeen wel een logotje op gedrukt en is in de software ook iets van een logo van een provider terug te vinden. Heb je dat niet dan is je telefoon niet gebrand.
Tja dat vroeg ik me ook af, misschien is ie wel aan de wandel geweest, maar hij lag gewoon weer op mijn nachtkastje toen ik wakker werd... maar las in een post van CoolHead621 dat die van hem ook spontaan dit probleem had. Misschien zijn onze N95's nog wel intelligenter dan wij allen denken...en zit er naast een bewegings-sensor ook een beweeg functie op...schumi2004 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:50:
[...]
Vraag me toch af wat die telefoon van je s'nachts gedaan heeft?
Ben je er niet mee in slaap gevallen en er gewoon op gaan liggen?
Lijkt me niet dat dit alleen door stil liggen gekomen is
Goodgoan!
Hallo Robertrobertwebbe schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:48:
Voor iedereen (w.o. Robbie T) met een probleem met de uitgaande mail verzending; in deeltje 6 heb ik al eens een oplossing voor dit probleem besproken:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/28481793#28481793.
....
Ik moet zeggen dat indien ik met KPN abo, smtp.mobiel.net gebruik als uitgaande mailserver... dit niet lukt. Telens Time-Out... kan naturlijk aan server liggen... maar toch
een hard reset al geprobeerd?? de 3 toetsen comboEastside schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:17:
[afbeelding]
"Call key (Green key) + * key + 3 key + power button
- Format van je toestel, deze combinatie uitvoeren bij uitgeschakeld toestel"
Als ik goed begrijp wordt beta 2 van RotateMe vanavond tussen 22:00 en 0:00 verzonden 
http://www.forummobiles.c...0&view=findpost&p=1504441
Mijn ervaring met die zwanehalzen is wel dat hij in een rijdende auto soms nogal trilt. Ik stoor me er niet echt aan, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat irritant vinden.erikd_o schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:32:
Das nu danMau_Maus schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:55:
Als ik goed begrijp wordt beta 2 van RotateMe vanavond tussen 22:00 en 0:00 verzonden
Inderdaad, en dat de zuignap op den duur ook niet lekker kleven wil en de hals lam wordtIMadeLove2MyN95 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:04:
[...]
Mijn ervaring met die zwanehalzen is wel dat hij in een rijdende auto soms nogal trilt. Ik stoor me er niet echt aan, maar ik kan me voorstellen dat anderen dat irritant vinden.
[ Voor 40% gewijzigd door schumi2004 op 21-11-2007 22:17 ]
Nou niet in die tijd wordt ie verzonden.. zijn schatting is in die periode.. dus kan zijn dat ie pas om 0:05 de eerste verstuurd... en dat het dan misschien nog wel half uur duurt voordat ie bij jou is ofzo
Ik moet zeggen dat ik er geen last van had, maar heb nu nieuwe auto, dus heb hem over moeten zetten, en later weer een keer opnieuw moeten bevestigen, nu heeft ie volgens mij wel aardig speling.. heb nog niet getest, maar hij voelt iets minder stabiel nu... helaas[...]
Inderdaad, en dat de zuignap op den duur ook niet lekker kleven wil en de hals lam wordt
Ben benieuwt naar Beta 2, die ik nu heb Beta 1 die reageerd niet al te snel moet ik zeggen, verder wel een nice programmatje
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Probeer dan smtp.wxs.net eenspeerke63nl schreef op woensdag 21 november 2007 @ 20:59:
[...]
Hallo Robert
Ik moet zeggen dat indien ik met KPN abo, smtp.mobiel.net gebruik als uitgaande mailserver... dit niet lukt. Telens Time-Out... kan naturlijk aan server liggen... maar toch
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Huh ik vind juist dat ie veels te snel reageerd. Ik vind juist dat je hem ongeveer een sec zijwaards (vanaf zon 30 graden) moet hebben voor die pas actief wordt... Het liefst natuurlijk dat je het zelf kan instellenrikadoo schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:10:
Ben benieuwt naar Beta 2, die ik nu heb Beta 1 die reageerd niet al te snel moet ik zeggen, verder wel een nice programmatje
Verwijderd
Die lijkt zeer verdacht veel op een exemplaar dat ik ruim een jaar geleden op de markt heb gekocht voor m'n N70 (voor 20 euroerikd_o schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:32:
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. 's Morgens ineens een zwarte balk op mijn display.Eastside schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:17:
[afbeelding]
Wanneer je goed naar de vorm van de balk had gekeken, zag je dat dit precies de vorm is van de screensaver(tijdbalk)
Ik heb het vermoeden dan door een hardware of software fout de screensaverblijft hangen waardoor je scherm inbrand.
Mijn toestel werd gelijk geruild voor een kompleet nieuw exemplaar.
ps: Ik moest een aantal dagen wachten op het nieuw exemplaar. En je zag in het verloop van de dagen de balk langzaam verdwijnen. Echter niet helemaal.
Maar ik heb een vermoeden dat wanneer ik langer had gewacht, het was verdwenen.
[ Voor 10% gewijzigd door patrickt35 op 22-11-2007 00:13 ]
Verwijderd
waar zit het NSP in Enschede? Ik wordt door Vodafone nog verwezen naar het NSP in Rijssen.Eastside schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:36:
[...]
Heb hem net naar een NSP gebracht in Enschede, morgen zou ie klaar zijn... Ik zal het hier melden of het naar tevredenheid wordt opgelost.
Zoek hier: Bij The Phonehouse.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:33:
[...]
waar zit het NSP in Enschede? Ik wordt door Vodafone nog verwezen naar het NSP in Rijssen.
Check SP!!Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:33:
[...]
waar zit het NSP in Enschede? Ik wordt door Vodafone nog verwezen naar het NSP in Rijssen.
Daar heb je een link naar HIER kies Overijsel en voila
Da viel toch wel mee of niet ?The Phonehouse
Adres:Hendrik Jan van Heekplein 96
Stad:HN Enschede
Postnummer:7511
Telefoon:053/8800070
Fax:053/8800073
Iemand al RotateMe Beta 2 gehad? Hij zegt dat ie al aantal verzonden heeft en de rest na zijn werk gebeurd
Ben benieuwd of die beta 2 ook zo'n batterij monster is...
[ Voor 86% gewijzigd door Eastside op 22-11-2007 11:22 ]
Goodgoan!
Verwijderd
Mobile review heeft zojuist een uitgebreide review van de Nokia N95 8GB geplaatst
Conclusie is dat het voor de huidige N95 eigenaren het niet waard is om te upgraden, maar voor nieuwe kopers heeft de 8 GB natuurlijk wel toegevoegde waarde.
Heb hem zelf bij Vodafone besteld en die zouden begin volgende week gaan uitleveren ben benieuwd!
Conclusie is dat het voor de huidige N95 eigenaren het niet waard is om te upgraden, maar voor nieuwe kopers heeft de 8 GB natuurlijk wel toegevoegde waarde.
Heb hem zelf bij Vodafone besteld en die zouden begin volgende week gaan uitleveren ben benieuwd!
Jep, ik ook. Dat is ook de reden dat ik Beta 1 niet meer gebruik. De batterij gaat veel te snel op. Ik hoop op een forse verbetering van de batterij tijd.Eastside schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:21:
Ben benieuwd of die beta 2 ook zo'n batterij monster is...
Nope althans van 1 van de 2 versies is het bekend of iig geprobeert te verminderen.Peabz21 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:39:
[...]
Jep, ik ook. Dat is ook de reden dat ik Beta 1 niet meer gebruik. De batterij gaat veel te snel op. Ik hoop op een forse verbetering van de batterij tijd.
Dit was een aantal post al gemeld
Verwijderd in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
Hmm intresting, terwijl op internet de geruchten rond gaan over v15.x.xxx komt v11 nu uit.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:51:
Eerste firmware update voor de N95 8GB is beschikbaar. N95 8gb v11
Net even wat zitten lezen over de nieuwe firmware voor de N95-1 (v21.0.001) en daar zitten een aantal intressante features in zoals Demand Paging en ook waarschijnlijk de nieuwe Flash Lite omdat het mogelijk is om bijvoorbeeld Youtube filmpjes te bekijken.
Ik hoop dat we in de loop van komende week wat meer weten
Verwijderd
Op diverse veiling site's worden er batterijen aangeboden met een capaciteit van 1000 mha,1200 mha, 1600 mha en zelfs 2000 mha , is er iemand hier die een krachtiger batterij heeft gebruikt . Of zijn het standaard batterijen van 850 mha met een label van 1600 mha zodat de klant denkt dat het sterkere batterijen zijn ?
Beta 2 wordt ieder geval een mindering van batterij. In Beta 3 gaat ie een andere api proberen, voor nauwkeurigere detectie, maar daarmee heeft ie nog niet getest hoe de batterij verbruik is.schumi2004 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:46:
[...]
Nope althans van 1 van de 2 versies is het bekend of iig geprobeert te verminderen.
Dit was een aantal post al gemeld
Verwijderd in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
Hier zie je de beta verwachtingen:
http://www.forummobiles.c...0&view=findpost&p=1503953
Verwijderd
AAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
HELP!!! Ik word gék!!
Weblogpost van vanmiddag.Dus ik nog minder dan drie weken geleden mijn Nokia N95 teruggebracht naar t for Telecom om 'm opnieuw aan te bieden ter reparatie. Normaal moet je daarna zes weken wachten, maar vanmorgen kreeg ik al een telefoontje: ik kon 'm komen ophalen. Veel te snel dus, maar prima, daar sta ik best een uurtje eerder voor op!
Vol goede moed naar de winkel gegaan, mijn telefoon in ontvangst genomen, de reparatiebon bekeken en... opnieuw 'klacht niet geconstateerd' gelezen. Aaargh!! Opniéuw wordt mijn probleem glashard ontkend door de sukkels die zich reparatiedienst-van-Nokia noemen en opniéuw word ik behandeld als een kind dat niet snapt dat het zogenaamd aan z'n datakabel zou kunnen liggen. Dat ligt het niet! Ik word ik er gek van.
Inmiddels heb ik mijn N95 alweer aan drie verschillende pc's gehangen, met twee verschillende USB-kabels, en hij doet het opnieuw niet. Ik geef de strijd op, dit komt gewoon niet meer goed. Dan maar voortaan syncen met bluetooth (traahaag!) en accepteren dat ik nooit m'n firmware zal kunnen updaten. Of heeft iemand anders misschien een ander briljant idee?
HELP!!! Ik word gék!!
Dank voor de link. Persoonlijk denk ik niet dat ik voor de 8GB versie zal gaan. Ben goed tevreden met mijn N95. Plus ik vind de zwarte versie niet erg mooi. Ik zie wel nog het volgende in de review staan :Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:38:
Mobile review heeft zojuist een uitgebreide review van de Nokia N95 8GB geplaatst
DRM 2.0 – all certificates bound up with applications you are about to install are verified online, which is a crucial drawback for everyone who prefers to create own application certificates
Betekent dit dat het met de 8GB versie niet meer mogelijk is om zelf apps te signen en te installeren ?
Waarom laat je hun niet aantonen dat het wel werkt? Was overigens die T for Telecom een echte NSP of gewoon de winkel waar je hem gekocht hebt? Als het gewoon de winkel is waar je hem gekocht hebt zou ik het toch nog even bij een echte NSP proberen.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:54:
AAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!
Weblogpost van vanmiddag.
HELP!!! Ik word gék!!
Verwijderd
Een t for Telecom-shop, omdat NSP me daarheen doorverwees. Ik ga vanmiddag even boos terug en een leentoestel eisen als ze hem wéér willen gaan opsturen...Sjengcity schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:45:
[...]
Waarom laat je hun niet aantonen dat het wel werkt? Was overigens die T for Telecom een echte NSP of gewoon de winkel waar je hem gekocht hebt? Als het gewoon de winkel is waar je hem gekocht hebt zou ik het toch nog even bij een echte NSP proberen.
En het is officieel:
Nokia N95 8GB Software version 11.0.026 released - 22 November 2007
This software version includes performance and stability improvements to the browser and Nokia maps.
link
Ik zal vanavond de startpost bijwerken
Nokia N95 8GB Software version 11.0.026 released - 22 November 2007
This software version includes performance and stability improvements to the browser and Nokia maps.
link
Ik zal vanavond de startpost bijwerken
Ik heb tijdje terug een tip gepost hoe je bestaande themes kon editen, hier ergensdafmay schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:42:
Weet iemand mischien een theme editor ? Ik heb de Nokia Carbide.ui (voorheen Nokia Theme Studio) geprobeerd maar die ondersteund helaas geen .sis bestanden.
Daar moet het je wel mee lukken themes te bewerken met Carbide.UI
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn N95 8GB binnen gekregen.
Besteld via ElectroSky. Het is wel een Engels/Arabisch talige telefoon maar daar valt overeen te komen denk ik zo.
De telefoon is geleverd in combinatie met Spiderman3. Ben nu even aan het kijken of ik de telefoon kan updaten via PC Suite met de optie Telefoonsoftware bijwerken.
Nog even een klein vraagje: Heb ik nu garantie bij een NSP? Of is dat niet het geval doordat de telefoon uit het buitenland komt.
Besteld via ElectroSky. Het is wel een Engels/Arabisch talige telefoon maar daar valt overeen te komen denk ik zo.
De telefoon is geleverd in combinatie met Spiderman3. Ben nu even aan het kijken of ik de telefoon kan updaten via PC Suite met de optie Telefoonsoftware bijwerken.
Nog even een klein vraagje: Heb ik nu garantie bij een NSP? Of is dat niet het geval doordat de telefoon uit het buitenland komt.
Verwijderd
Erg lastig.... als je voor groningen eentje wilt zoeken, dan ligt dat volgens nokia in friesland :-)
Helaas... bij het proberen van smtp.wxs.net krijg ik de melding "server niet gevonden"
smtp.euronet.nl werkt wél prima
[ Voor 7% gewijzigd door peerke63 op 22-11-2007 18:34 ]
Ik heb eergisteren de V2.0(1) Beta version for donators ontvangenMau_Maus schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:29:
[...]
Beta 2 wordt ieder geval een mindering van batterij. In Beta 3 gaat ie een andere api proberen, voor nauwkeurigere detectie, maar daarmee heeft ie nog niet getest hoe de batterij verbruik is.
Hier zie je de beta verwachtingen:
http://www.forummobiles.c...0&view=findpost&p=1503953
Ik heb geen ervaringen met eerdere versies dus kan ook niet vergelijken. In accugebruik... zie ik geen verschil met vóór de installatie van Rotateme....
Thanks! Ik ga eens een poging wagen...schumi2004 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:19:
[...]
Ik heb tijdje terug een tip gepost hoe je bestaande themes kon editen, hier ergens
Daar moet het je wel mee lukken themes te bewerken met Carbide.UI
Verwijderd
Je hebt dus nog gewoon Beta 1. RotateME V2.0 Beta 1peerke63nl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:27:
[...]
Ik heb eergisteren de V2.0(1) Beta version for donators ontvangen
Ik heb geen ervaringen met eerdere versies dus kan ook niet vergelijken. In accugebruik... zie ik geen verschil met vóór de installatie van Rotateme....
Op de site van Bright zag ik dat onze Franse vriend Samir "rotateMe" alweer bezig is met een nieuwe accelerometertoepassing: Nokmote! Daarmee wordt de N95 net een Wii, übervet! De eerste beta wordt binnen twee weken verwacht.
Bijna de eersteIMadeLove2MyN95 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:16:
Op de site van Bright zag ik dat onze Franse vriend Samir "rotateMe" alweer bezig is met een nieuwe accelerometertoepassing: Nokmote! Daarmee wordt de N95 net een Wii, übervet! De eerste beta wordt binnen twee weken verwacht.
Gheghe... oke oke :-)Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:07:
[...]
Je hebt dus nog gewoon Beta 1. RotateME V2.0 Beta 1.
Tis even hoe je het leest denk ik... heb ik het verkeerd gelezen

The sendings of beta 2 have just begun again and are in progress
http://www.forummobiles.c...5&p=1506087&#entry1506087
Bitter...

Verwijderd
Kan iemand met een N95 8GB misschien eens checken hoe dit nu precies zit met dat DRM 2.0 verhaal, want lijkt me toch wel een heel erg groot minpunt als je zelf geen apps meer zou kunnen signen en installeren.dafmay schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:06:
[...]
Dank voor de link. Persoonlijk denk ik niet dat ik voor de 8GB versie zal gaan. Ben goed tevreden met mijn N95. Plus ik vind de zwarte versie niet erg mooi. Ik zie wel nog het volgende in de review staan :
DRM 2.0 – all certificates bound up with applications you are about to install are verified online, which is a crucial drawback for everyone who prefers to create own application certificates
Betekent dit dat het met de 8GB versie niet meer mogelijk is om zelf apps te signen en te installeren ?
Ik ben benieuwd , heb voor rotate me en dat nokiamote betaald . en is verwerkt , maar heb nog niks ontvangen is al een dag of 2 geleden dat ik betaald hebMau_Maus schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:33:
Das wel gek... beta 1 kwam best snel, maar misschien stuurt ie pas inderdaad met beta 2 mee.Ghostface schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:16:
[...]
Ik ben benieuwd , heb voor rotate me en dat nokiamote betaald . en is verwerkt , maar heb nog niks ontvangen is al een dag of 2 geleden dat ik betaald hebof
Voor de mensen die hun n95 via belnu hebben besteld; was de nokia n95 doos afgeplakt of was die gewoon "open" zeg maar. Want mijn telefoon kwam binnen in een doos die niet afplakt was.
Heb hem via gsmweb.nl (gister mogen ontvangen:)) Doos was ook open maar met een stikker erop dat hij gecontroleerd was. Ook zat het geheugenkaartje er al inSayko schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:27:
Voor de mensen die hun n95 via belnu hebben besteld; was de nokia n95 doos afgeplakt of was die gewoon "open" zeg maar. Want mijn telefoon kwam binnen in een doos die niet afplakt was.
Ok dankje.Marc3l schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:49:
[...]
Heb hem via gsmweb.nl (gister mogen ontvangen:)) Doos was ook open maar met een stikker erop dat hij gecontroleerd was. Ook zat het geheugenkaartje er al in
Bij mijn weten heb je gewoon normaal wereldwijd garantie, als je de aankoop bon maar hebt.Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:01:
Ik heb vandaag mijn N95 8GB binnen gekregen.
-update-
RotateME beta 2 is al weer gespot op het web
Het lijkt erop dat bij sluiten ervan hij default op achtergrond blijft draaien. Jammer dat ik geen tijd opname gedaan heb met beta1 dus kan niet echt zeggen hoeveel hij mijn batterij leeg gaat slurpen
- Auto start at phone boot
- Try to reduce battery consumption by totally deactivating auto-rotation
after 60sec of inactivity (press a key or unlock the key pad, if locked, to
reactivate auto-rotation).
- Auto rotation deactivated during a call
- More sensitive when big apps are launched (like web)
To-do list:
- Add a hotkey to activate/deactivate auto-rotation
- Add settings (to enable/disable autostart, system modes and set the delay
of inactivity)
- Make a better User Interface
- Add a context help
- Make it compatible with other phones (N73, N80...) but without
auto-rotation
and some others things to pass the symbian tests.
- And make it more precise by using the N95 Sensor API (Coming in the beta
3)
But I fear that it will use more RAM and battery. If it is, I will make a
"mix" between the two APIs.
[ Voor 47% gewijzigd door schumi2004 op 22-11-2007 22:04 ]
He-he ik heb hem... ff testenMau_Maus schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:33:
Heb hem ook,schumi2004 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:32:
[...]
Bij mijn weten heb je gewoon normaal wereldwijd garantie, als je de aankoop bon maar hebt.
-update-
RotateME beta 2 is al weer gespot op het web
Het lijkt erop dat bij sluiten ervan hij default op achtergrond blijft draaien. Jammer dat ik geen tijd opname gedaan heb met beta1 dus kan niet echt zeggen hoeveel hij mijn batterij leeg gaat slurpen
[...]
lijkt erop dat hij wat gevoeliger is geworden.
2 dingen die me al zijn opgevallen;
• Blijft hij ook actief nadat je toetsenbord geblokkeerd is -wordt nu inactief na 60 seconde -
• Het programma lijkt lichter dan versie 1 (maar dat is gewoon een gevoel)
Ik kon niet wachten op de officiele mail, maar jij hebt hem dus wel al echt binnen, dan was je eerder met doneren dan mijSjengcity schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:42:
[...]
Heb hem ook,
lijkt erop dat hij wat gevoeliger is geworden.
2 dingen die me al zijn opgevallen;
• Blijft hij ook actief nadat je toetsenbord geblokkeerd is -wordt nu inactief na 60 seconde -
- Gevoeliger (vind ik irritant, draait veels te snel, Misschien is die wel preciezer geen idee)
- Het enige wat, als het goed is, veranderd is, is de accuverbruik
- Footprint vond ik al weinig, en merk verder niks.
Nou heb mijn N95 ff gewogen en zie geen verschil in gewichtSjengcity schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:42:
[...]
..

schumi2004 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:56:
[...]
Nou heb mijn N95 ff gewogen en zie geen verschil in gewicht
* Sjengcity gaat zijn broodnodige slaap maar eens inhalen
Ik kwam deze link tegen:
http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=98
Iemand ervaring want het lijkt me wel erg goedkoop voor deze telefoon.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Tja, waarde daalt vrij snel van dit ding... zelf heb ik 'm overgekocht voor 600 euro van iemand die 'm bij een abbo had. Nu vind je ze op marktplaats al voor 200 euro als je even zoekt. Maargoed, zeker geen slechte deal.Coldcat schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:14:
Ik kwam deze link tegen:
RotateMe 2 lijkt idd een beetje gevoeliger dan de vorige versie.. Wel een groot voordeel dat 'ie meedraait wanneer ook toetsblokkering aan staat, hoef je niet elke keer te deblokkeren wanneer je alleen maar foto's kijkt en de telefoon in neutraalstand slide'd bijvoorbeeld. Vraag me wel af of dat niet veel meer batterij kost aangezien ie in je broekzak natuurlijk ook continu zit te wisselen als je over een hobbel heen rijdt of iets dergelijks...
Verwijderd
Hallo,
ben bezig om volgens de handleiding hier op de site voipbuster te installeren, heb alleen moeite met de laatste stappen:
Daarna moet je nog even naar Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Internettelefoon
Profiel
Naam: VoIP-Buster
SIP-profielen: {klik hier al de gemaakte SIP profielen aan}
Vervolgens Menu > Instrumenten > Internettelefoon > Instellingen
Voorkeurstype: Internetoproep
Instellingen voor VoIP-Buster > Login-type: Automatisch
Als ik namelijk naar internettel. ga, kan ik alleen direct naar instellingen en daar enkel het voorkeursoproeptype invoeren. meer niet.
Kan iemand me hier verder helpen....?
Dakrido
ben bezig om volgens de handleiding hier op de site voipbuster te installeren, heb alleen moeite met de laatste stappen:
Daarna moet je nog even naar Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Internettelefoon
Profiel
Naam: VoIP-Buster
SIP-profielen: {klik hier al de gemaakte SIP profielen aan}
Vervolgens Menu > Instrumenten > Internettelefoon > Instellingen
Voorkeurstype: Internetoproep
Instellingen voor VoIP-Buster > Login-type: Automatisch
Als ik namelijk naar internettel. ga, kan ik alleen direct naar instellingen en daar enkel het voorkeursoproeptype invoeren. meer niet.
Kan iemand me hier verder helpen....?
Dakrido
Over rotateMe bèta 2
Ik zie nu ook dat ie automatisch mee start, zonder dat je dat ergens kan instellen.
En met rechterknop sluit ie niet af, maar zet ie hem in de achtergrond
Ik zie nu ook dat ie automatisch mee start, zonder dat je dat ergens kan instellen.
En met rechterknop sluit ie niet af, maar zet ie hem in de achtergrond
Ik vind het irritant dat hij nu nog steeds draait als de toetsen geblokkeerd zijn.En hij reageerd nog steeds te gevoelig vind ik.
Ik heb het pas op mijn foon gehad. Ik ga het ff voor je opzoeken.Pascall_1 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:29:
[...]
EDIT: Handy Taskman v.1.01
[ Voor 3% gewijzigd door patrickt35 op 23-11-2007 01:24 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:
- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie
Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.