Nokia N95 (8GB) - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste
Acties:
  • 724.812 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Coldcat schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:14:
Ik kwam deze link tegen:

http://www.smartphonestunts.nl/index.php?tid=98

Iemand ervaring want het lijkt me wel erg goedkoop voor deze telefoon.
Ik heb em vorige week hier besteld
http://www.typhone.nl/
ook gratis.
Hier is ie ook gratis http://www.gsmtrack.nl/in...ngen&action=8&doelgroep=1

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-10-2021
Ik heb vandaag een 8GB SDHC besteld bij The Phone House,

ga kijken of dit werkt.. hoop van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 20:40
abcor2003 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:46:

De 6 GB werkt ook gewoon dus hoef je geen zorgen om te maken. En zijn ook al berichten op internet die aantonen dat het werkt.

Volgens sommige ligt de limiet op 32GB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
Sjengcity schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:48:
[...]
De 6 GB werkt ook gewoon dus hoef je geen zorgen om te maken. En zijn ook al berichten op internet die aantonen dat het werkt.

Maar de telefoon wordt er niet trager op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bij http://www.2call.nl is ie ook gratis en volgens mij bij vele andere shops ook. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjengcity schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:48:
[...]

Dat is gewoo de fysieke limiet, dus binnen 3-4 jaar kunnen we die in SD Micro variant op de markt verwachten. 32GB SDHC is namelijk onlangs gepresenteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff ik snap niks van het interne gps.
Ik wil die graag gebruiken, omdat t-zone van t-mobile geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:29:
t-zone gaat toch via GPRS ?
is iets anders dan GPS, via GPS kun je niet eens gebruik maken van T-Zone

[ Voor 8% gewijzigd door abcor2003 op 23-11-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:29:
wat valt er niet aan te snappen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
abcor2003 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:46:

Hoe besteld dan Gereserveerd? Want hij is toch nog nergens verkrijgbaar? Al is The Phone House wel een van de snelste met verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
abcor2003 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:42:
[...]

t-zone gaat toch via GPRS ?
is iets anders dan GPS, via GPS kun je niet eens gebruik maken van T-Zone
Naja tenzij die een kromme vergelijkking maakt met A-GPS ;) Wat wel paar kb data kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
Mau_Maus schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:44:
[...]

Hoe besteld dan Gereserveerd? Want hij is toch nog nergens verkrijgbaar? Al is The Phone House wel een van de snelste met verkoop.
Ik heb hem vorige week besteld en kon hem eigenlijk gisteren al ophalen
Nu heb ik dat niet gehaald vanwege een vergadering, dus ga ik hem morgenvroeg halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-09 00:37
Ik denk dat hij het verschil niet weet tussen GPRS en GPS. ;)

Ik ben benieuwd naar die 8GB Micro SDHC. Bij interngeheugen.com weten ze nog niet wanneer de leverancier hem levert. Ik had ze namelijk gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ik heb net even gebeld naar The Phone House in Hilversum. Ze hebben hem inderdaad voor 89,95 en ze hadden er 1, en die is nu weggelegt :)

Ik heb het over de 8gb micro sdhc he...

[ Voor 13% gewijzigd door Mau_Maus op 23-11-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier in Haarlem bij TPH liggen er ook genoeg van de 8GB SDHC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dandelion
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-03-2022

Dandelion

Edem Kleetun

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:33:
[...]

waar zit het NSP in Enschede? Ik wordt door Vodafone nog verwezen naar het NSP in Rijssen.
Enschede is volgens mij ook nog maar pas NSP, tot voorkort stond ie in iedergeval nog niet op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij in het nederlands uitleggen hoe rotate me werkt. Ik heb het geinstalleerd en ik kan prima zelf instellen of hij portret of landscape weergeeft maar ik krijg het niet voor elkaar hoe hij dit zelf automatisch doet!
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 22:52

CoolHead621

Enjoy every moment

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:17:
wie kan mij in het nederlands uitleggen hoe rotate me werkt. Ik heb het geinstalleerd en ik kan prima zelf instellen of hij portret of landscape weergeeft maar ik krijg het niet voor elkaar hoe hij dit zelf automatisch doet!
alvast bedankt!
Denk dat je een verkeerde versie hebt!
Dat rotate gaat namelijk vanzelf op een N95 als je het scherm draait.

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
De N95 8GB is sinds vandaag officieel verkrijgbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolHead621 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:23:
[...]

Denk dat je een verkeerde versie hebt!
Dat rotate gaat namelijk vanzelf op een N95 als je het scherm draait.
Je selecteert de tegenovergestelde modus, dus bijv. als je het scherm op portrait hebt staan, dan selecteer je landscape. Vervolgens verlaat je de applicatie door op het rode hoorntje te klikken en voila, de app blijft op de achtergrond draaien. Draait u maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:32:
woohoo _/-\o_ , nu moet ie nog opgestuurd worden door vodafone, wordt dus pas in de loop van volgende week dat ik hem in mijn handen heb :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:50:
[...]

Je selecteert de tegenovergestelde modus, dus bijv. als je het scherm op portrait hebt staan, dan selecteer je landscape. Vervolgens verlaat je de applicatie door op het rode hoorntje te klikken en voila, de app blijft op de achtergrond draaien. Draait u maar!
Als je versie 2.0 Beta 1 of 2 hebt. Hoef je niks te selecteren. Het enige wat je hoeft te doen met Beta 1 is openen, en dan met inderdaad bijv, de rode ophang knop drukken, om hem in de achtergrond te zetten. Met beta 2 doet ie het al gelijk na een herstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:04:
[...]

Als je versie 2.0 Beta 1 of 2 hebt. Hoef je niks te selecteren. Het enige wat je hoeft te doen met Beta 1 is openen, en dan met inderdaad bijv, de rode ophang knop drukken, om hem in de achtergrond te zetten. Met beta 2 doet ie het al gelijk na een herstart.
Verrek, je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx het werkt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:50
Nou, rotateME beta 2 ligt er al weer af hier :(
Ik heb een nare bug gevonden (althans bij mij). Ik werd gebeld maar was te laat, gemiste oproep. Dus ik open gemiste oproepen en kies groene hoorntje om te bellen. Helaas, ook niet bij ontvangen oproepen, Helaas hij wilde niet gaan bellen. Terug naar standby en groene hoorntje, kreeg netjes gemiste oproepen scherm maar weer niet bellen. Rotateme ECHT gesloten en toen werkte het weer wel.

Iemand anders last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:43:
Ik heb een nare bug gevonden (althans bij mij). Ik werd gebeld maar was te laat, gemiste oproep. Dus ik open gemiste oproepen en kies groene hoorntje om te bellen. Helaas, ook niet bij ontvangen oproepen, Helaas hij wilde niet gaan bellen. Terug naar standby en groene hoorntje, kreeg netjes gemiste oproepen scherm maar weer niet bellen. Rotateme ECHT gesloten en toen werkte het weer wel.

Iemand anders last van?
Yep, bij mij werkte 'berichten' niet... -> exit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pauper prog :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
schumi2004 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:43:

Iemand anders last van?
Yup hier idem, problemen met m`n browser.
RotateMe eraf gemikt en daarna opnieuw geinstalleerd, geen problemen meer tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-09 23:33

robertwebbe

Robert Webbe

DaannO schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:32:
Yep, ik heb hem vandaag bij Belcompany zien liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
de n95 8GB stond al 2 weken terug bij ons op de zaak (bol.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
soundtrack schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:27:
Ja, de 6500 slide stond ook al weken voordat het toestel leverbaar kon worden op bol.com, met de vermelding dat-ie 'binnen 5 dagen' verstuurd zou worden. IMO is dat misleiding, want bol.com wist dondersgoed dat het ding nog lang niet leverbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:49
soundtrack schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:27:
uhhu
:? 8)7

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Ach die hele N95 8gb boeid me nu niet meer nu ik een 8gb micro sd kaartje heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:13:
[...]

Ach die hele N95 8gb boeid me nu niet meer nu ik een 8gb micro sd kaartje heb :D
Precies en met die 'aanstormende' firmware extra rammetjes dbij, ik zeg aan de veter.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Dandelion schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:16:
[...]

Enschede is volgens mij ook nog maar pas NSP, tot voorkort stond ie in iedergeval nog niet op de lijst.
Ja ongeveeer anderhalve maand vertelden ze me daar...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan niet kiezen tussen de N95 8GB en de HTC Touch Cruise. Laatstgenoemde heeft touchscreen wat mij met agendabeheer en navigatie erg handig lijkt.

verder werkt de HTC met TomTom

Verder moet ik nog maar afwachten of de HTC zo goed is (zijn nog geen gebruikerservaringen)

De Nokia werkt daarentegen weer met mijn bestaande Nokia BT carkit.

camera boeit mij niet, wel veel bellen, navigatie en outlook onderweg

wie heeft een goed advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Sjengcity schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:55:
En het is officieel:

Nokia N95 8GB Software version 11.0.026 released - 22 November 2007
This software version includes performance and stability improvements to the browser and Nokia maps.

link
Ik heb mijn versie zojuist proberen te updaten maar voor mijn productcode (0558190) is nog geen update beschikbaar. Op allaboutsymbian zijn er al meerdere mensen die nog niet kunnen updaten, degenen die het wel lukte hadden 0549487 (EURO1). Is er al wellicht iemand die dit geprobeerd heeft? Heeft deze EURO1 ook Nederlands? En is het een openmarkt versie of een gecustomisde?

Als er namelijk geen Nederlands in zit of het is een vage gecustomisde dan kun je niet meer downgraden naar je oude versie! Je kunt de productcode wel terugzetten maar daarna zet hij niet de oude firmware weer terug... Je zult dan moeten wachten totdat de update voor jou (of andere gewenste versies) beschikbaar is op dezelfde of hogere versie.

[ Voor 42% gewijzigd door robertwebbe op 23-11-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

Heb deze week een houder binnengekregen. Gaat om de volgende:
http://telecomtelecom.nl/?p=5&id=8855&tid=994

Prima made in China kwaliteit. Voor het geld een goed ding. Heb zelf even een klein beetje van de houder afgevijld zodat de shutter knop van de camera niet wordt ingedrukt. Zie foto:
Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/5839/houderrf6.jpg

Zuignap heeft goed grip op de ruit en de zwanehals is ook stevig. Bovendien kun je heel makkelijk roteren.

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Eastside schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:12:
http://telecomtelecom.nl/?p=5&id=8855&tid=994

Prima made in China kwaliteit. Voor het geld een goed ding. Heb zelf even een klein beetje van de houder afgevijld zodat de shutter knop van de camera niet wordt ingedrukt. Zie foto:
[afbeelding]

Zuignap heeft goed grip op de ruit en de zwanehals is ook stevig. Bovendien kun je heel makkelijk roteren.
Lijkt me toch onhandig zo'n zwanenhals qua het bedienen van de phone. Mijn gevoel zegt me dat wanneer je beetje stevig moet drukken op toestel (toetsen) dat je mooie hals door knikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djryan87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-08 21:12
Heb net de 8GB gekocht bij Belcompany, ik was de eerste hoorde ik, hij was vanochtend binnen gekomen. Simlock-vrij en niet branded. Dus ff mn bestelling bij Vodafone annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastside

Eastside

It's me, TP!!

schumi2004 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:36:
[...]

Lijkt me toch onhandig zo'n zwanenhals qua het bedienen van de phone. Mijn gevoel zegt me dat wanneer je beetje stevig moet drukken op toestel (toetsen) dat je mooie hals door knikt ;)
Nou deze is wel dusdanig strak dat je je daar niet druk over hoeft te maken. Weet niet of iet in de loop der tijd soepeler wordt, maar dat zien we dan wel weer...

Goodgoan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwajoep
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 11:36
Ik kijk nu met mijn n95 naar mijn slingbox met de 30 dagen gratis Symbian 60 versie.
Ik wil hem wel kopen maar ik kan bij slingmedia alleen een adres uit de US invoeren.
Weet iemand wat nu te doen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Vannacht zag ik op Marktplaats een advertentie van the Phone House waarin de N95 voor
EUR 100, de N95 8GB voor EUR 120 en een LG voor EUR 100 werden aangeboden simlockvrij en met alle accessoires en garantie.
Dit was in het kader van de introductie van een nieuwe betaalmethode waarbij alleen betaald kon worden via een aanmelding met e-mail en met creditcard, er moest ook een deel van het creditcardnummer worden opgegeven en was maar een paar weken geldig. Naar de winkel gaan zou zinloos zijn. Deze advertentie zag er verder geloofwaardig uit (dus geen rare stijl- en taalfouten). Gevalletje oplichters of toch misschien een echte kortstondige 'knalactie'?
Helaas is de advertentie nu al verwijderd, als je googled zie je 'm nog bovenaan staan:

http://www.google.nl/sear...e+house+n95+100%2C-&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-09 23:11
Megalodon_67 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:50:
Vannacht zag ik op Marktplaats een advertentie van the Phone House waarin de N95 voor
EUR 100, de N95 8GB voor EUR 120 en een LG voor EUR 100 werden aangeboden simlockvrij en met alle accessoires en garantie.
Dit was in het kader van de introductie van een nieuwe betaalmethode waarbij alleen betaald kon worden via een aanmelding met e-mail en met creditcard, er moest ook een deel van het creditcardnummer worden opgegeven en was maar een paar weken geldig. Naar de winkel gaan zou zinloos zijn. Deze advertentie zag er verder geloofwaardig uit (dus geen rare stijl- en taalfouten). Gevalletje oplichters of toch misschien een echte kortstondige 'knalactie'?
Helaas is de advertentie nu al verwijderd, als je googled zie je 'm nog bovenaan staan:

Dat mensen zulke ´acties´ geloven 8)7 wees eens reeël, een N95 voor € 100 :z Daar kunnen ze hem nog niet eens voor maken lijkt mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
kwajoep schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:29:
Ik kijk nu met mijn n95 naar mijn slingbox met de 30 dagen gratis Symbian 60 versie.
Ik wil hem wel kopen maar ik kan bij slingmedia alleen een adres uit de US invoeren.
Weet iemand wat nu te doen ???
Hbe je de Slingbox solo van UPC? of een geimporteerde Classic uit Engeland? Je moet kiezen voor UK en wired transfer... Dan maak je geld over naar een rekening, waar je een code als info bij geeft, dan weten ze dat jij het bent, en krijg je mailtje met de sofware en code. Zo heb ik het ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Ik heb vandaag ook de N95 8GB gehaald,
bij belcompany hadden ze er maar 2 binnen gekregen..

Erg mooi toestel!

Hoe dan ook, hoe kan ik via Orange world nou tv kijken? ik heb alle instellingen goed staan,
maar hoe kan ik nou bijv. sbs6 ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwajoep
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 11:36
Ik heb en geimporteerde uit classic uit engeland.
Wat voor code moet ik geven ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
chapie schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:04:
[...]

Dat mensen zulke ´acties´ geloven 8)7 wees eens reeël, een N95 voor € 100 :z Daar kunnen ze hem nog niet eens voor maken lijkt mij :+
Het komt regelmatig voor dat bedrijven in het kader van acties artikelen onder de kostprijs verkopen puur om aandacht te krijgen dus daarom had ik enige twijfel. Zodra ik geld moet gaan overmaken zonder dat ik een bevestiging krijg dat deze actie werkelijk bestaat is het voor mij natuurlijk ook duidelijk. Dus doe es even niet zo alsof jij heel intelligent bent en anderen zo dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
kwajoep schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:13:
Ik heb en geimporteerde uit classic uit engeland.
Wat voor code moet ik geven ??
Die krijg je tijdens het proces.. die is voor iedereen anders, anders kunnen ze niet van welke klant het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Megalodon_67 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:50:

Honderd procent zeker Nigeriaanse scam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
robertwebbe schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:24:
[...]

Honderd procent zeker Nigeriaanse scam.
Ze zijn er kwa taalgebruik in ieder geval op vooruit gegaan want de geadverteerde tekst was uitstekend opgesteld, kon zo van een reclamebureau komen...Maar ook deze ratten leren natuurlijk van hun fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mau_Maus schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:13:
[...]

8gb micro sd kaartje werkt dus wel. Maar werkt het niet trager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:45:
[...]

8gb micro sd kaartje werkt dus wel. Maar werkt het niet trager?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IMadeLove2MyN95
  • Laatst online: 18-03-2021
Eastside schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:12:
http://telecomtelecom.nl/?p=5&id=8855&tid=994 Zuignap heeft goed grip op de ruit en de zwanehals is ook stevig. Bovendien kun je heel makkelijk roteren.
Ik heb exact dezelfde nu 2 maanden en ik vind hem prima. Zuignap één keer vastgezet en sindsdien zittie muurvast. Alleen hij trilt wat tijdens het rijden door die zwanehals. Dat uitvijlen ga ik ook maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 14:19
Als reactie op de eerder genoemde advertentie op marktplaats voor een n95 voor 100 euro.
Ga hier aub niet op in. Op marktplaats wemelt het van de oplichters die je graag je centen afhandig maken. Zodra je een gsm voor een belachelijk laag bedrag ziet staan kan je er vanuit gaan dat dit niet klopt. In dit geval moest je je creditcard gegevens doorgeven. Bij de meeste gaan dan wel de alarmbellen rinkelen maar helaas niet bij iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
ff een oud punt aanhalen. Ik zit hier nu bij een wireless lan geheel onbeveiligd, geen rare fratsen. En nog na alle settings aangepast te hebben wil video stream niet werken. Denk toch echt aan een instelling van telefoon, wie nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je er niet mee helpen.
Ik weet wel dat bij mij de videostream van youtube het wel doet via m.tvap.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbenschop2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-02-2021
N95 8Gb vandaag uit! Heb hem nog niet in het echt gezien.
Ow wat zit ik te twijfelen! Het wordt of deze of de HTC Cruise (eventueel houd ik ook nog de optie van de E-ten X600 open).
Moeilijk! Ik ken zowel Symbian als WM niet.
Grootste nadelen van de N95 vind ik dat je Tomtom niet kan gebruiken met de interne GPS antenne (die ook nog eens niet zo geweldig blijkt te zijn en het alleen doet als je het toetsenbord geopend hebt), en dat ie errug dik is. Vette bobbel in je broekzak.
Grootste voordeel is dat het gewoon een super mooie gadget is. Maar goed, alleen daar voor wel een erg dure aanschaf.
Moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:49
tbenschop2 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:09:
N95 8Gb vandaag uit! Heb hem nog niet in het echt gezien.
Ow wat zit ik te twijfelen! Het wordt of deze of de HTC Cruise (eventueel houd ik ook nog de optie van de E-ten X600 open).
Moeilijk! Ik ken zowel Symbian als WM niet.
Grootste nadelen van de N95 vind ik dat je Tomtom niet kan gebruiken met de interne GPS antenne (die ook nog eens niet zo geweldig blijkt te zijn en het alleen doet als je het toetsenbord geopend hebt), en dat ie errug dik is. Vette bobbel in je broekzak.
Grootste voordeel is dat het gewoon een super mooie gadget is. Maar goed, alleen daar voor wel een erg dure aanschaf.
Moeilijk!
Zat zelf te twijfelen tussen de N95 (8GB) en de HTC TytnII. De N95 karakteriseert zich door qua multimedia net wat meer te leveren, o.a. een fatsoenlijke camera en zelfs video-uit(je kunt films in originele resolutie op je tv kijken). De HTC's zijn wat meer op zakelijk gericht, al doen ze een poging met de touch. Maar Nokia heeft gewoon meer ervaring...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

tbenschop2 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 22:09:
....
Grootste nadelen van de N95 vind ik dat je Tomtom niet kan gebruiken met de interne GPS antenne (die ook nog eens niet zo geweldig blijkt te zijn en het alleen doet als je het toetsenbord geopend hebt), ....
GPS was in het begin erg slecht, maar met de nieuwste firmware al een stuk beter. Wat me sinds maandag opvalt: De GPS was maandag de hele dag de weg kwijt (letterlijk, afwijking van 100 meter, ik reed volgens route 66 steeds op de secundaire weg naast de A16...), fix duurde 10 minuten, maar de rest van de week istie weer helemaal terug, fix BINNEN 10 seconden.. weet niet wat er mee gebeurd is, maar ik klaag niet meer :)

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 13:48

Coldcat

HODL

Ik heb nog even een vraagje.

Ik zie op http://www.2call.nl de N95 staan. En klopt het dat je voor 20 euro (eerste 12 maanden dus 10 euro) de N95 voor 36 euro krijgt? (dat in combinatie met een relax 150 abonnement)

En dan de kleuren, als ik het goed begrijp zijn er dan drie kleuren en een variant met 8GB?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Coldcat schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:21:

Ik zie op http://www.2call.nl de N95 staan. En klopt het dat je voor 20 euro (eerste 12 maanden dus 10 euro) de N95 voor 36 euro krijgt? (dat in combinatie met een relax 150 abonnement)

En dan de kleuren, als ik het goed begrijp zijn er dan drie kleuren en een variant met 8GB?
Wat betreft die kleuren klopt inderdaad.

Met betrekking tot het abbo... Geen idee, mailtje richting 2call misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Laatst online: 13:48

Coldcat

HODL

Sjengcity schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:52:
[...]
Wat betreft die kleuren klopt inderdaad.

Met betrekking tot het abbo... Geen idee, mailtje richting 2call misschien?
Ga morgen wel even naar de Tmobile shop en even vragen of ze willen helpen. Als het niet druk is zullen ze daar vast tijd voor vrijmaken aangezien studenten overal welkom zijn :+ En daarnaast gaat het ook van het Tmobile netwerk uit.

En voordeel van de N95 boven andere modellen is dat je wifi kunt ontvangen en dus vaak toch op internet kunt zonder apart abo.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-12-2010
robertwebbe schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:06:
[...]

Ik heb mijn versie zojuist proberen te updaten maar voor mijn productcode (0558190) is nog geen update beschikbaar. Op allaboutsymbian zijn er al meerdere mensen die nog niet kunnen updaten, degenen die het wel lukte hadden 0549487 (EURO1). Is er al wellicht iemand die dit geprobeerd heeft? Heeft deze EURO1 ook Nederlands? En is het een openmarkt versie of een gecustomisde?

Als er namelijk geen Nederlands in zit of het is een vage gecustomisde dan kun je niet meer downgraden naar je oude versie! Je kunt de productcode wel terugzetten maar daarna zet hij niet de oude firmware weer terug... Je zult dan moeten wachten totdat de update voor jou (of andere gewenste versies) beschikbaar is op dezelfde of hogere versie.
EURO1 heeft geen nederlands je moet de EURO 2 hebben en de code is 0550359

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ben nu al ff een 'trotse' bezitter van een nokia n95.
Echter heb ik de kans deze om te wisselen voor een gewone tytn (geen 2).
Is deze beter (buiten camera en gps, gebruik deze toch amper) want ik ben niet zo vertrouwt met de pda's met gsm functie en windows interface????

mvd D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
EURO1: English, French, German, Italian, Spanish, Portuguese
EURO2: English, French, German, Turkish, Dutch, Italian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Coldcat schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:21:

Dat zou heel goed kunnen, gisteren bij de T-mobile store had iemand een Flex25 afgesloten (2 jaar) met het eerste jaar 50% korting. Met PIT kom je het eerste jaar dan op een totaalsom van 22 euro p.m. en de bijbetaling was minder dan 100 euro. Leuke deal, het is dat ik al voorzien ben... Met Relax kon het geloof ik nog goedkoper, maar ik vind Flex een handiger prijsplan. Via NSS, en desnoods met een nieuw dekseltje a 16 euro heb je dus een volledig T-mobile vrij toestel.

P.S. Zullen we het weer over het toestel hebben en niet over abbo´s a.u.b.

[ Voor 50% gewijzigd door tomhster op 24-11-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Morguhhh...

Ik gebruik de N95 nogal eens om met mijn lapop online te gaan. Via BT-verbinding tussen laptop en N95.

Hoe kan ik nu zien welk profiel er wordt gebruikt voor deze verbinding? Ik heb op de N95 aangegeven bij "Web" dat er altijd naar het te gebruiken profiel gevraagd moet worden.

Maar bij deze laptop/N95 verbinding hoef ik dus niets aan te geven.

En heeft iemand nog een idee wat ik er aan kan doen, dat opgevraagde pagina's niet altijd weergegeven kunnen worden... er lijkt geen verbinding met inette zijn. Verbreek ik de laptop/N95 verbinding (niet de BT-verbining maar wél de dial-up-verbinding) en probeer het na enige minuten opnieuw... dan wil de inet-verbinding meestal wel weer werken.....

(ik hoop dat dit een beetje duidelijk is :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
peerke63nl schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:31:
[...]

Gheghe... oke oke :-)
Tis even hoe je het leest denk ik... heb ik het verkeerd gelezen 8)7
;) ... Nu dan wél de Beta2
heb gelukkig geen probs met "berichten" of bellen vanuit logboek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een maat van me heeft gisteren de nieuwe firmware op zijn 8gb gezet. Helemaal naar de crack.
Duurde 45 minuten, liep 2x vast. Een reset uit zichzelf en uiteindelijk kon ie 'overbodige' dingen niet meer verwijderen. Hij kon ook niet meer op het massa geheugen via de PC. 2x een hard reset gedaan en toen werkte het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soundtrack
  • Laatst online: 29-04-2024
Op voorraad/magazijn bedoel ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earthknake
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 11:59
GamezMaster schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:11:
Ik heb vandaag ook de N95 8GB gehaald,
bij belcompany hadden ze er maar 2 binnen gekregen..

Erg mooi toestel!

Hoe dan ook, hoe kan ik via Orange world nou tv kijken? ik heb alle instellingen goed staan,
maar hoe kan ik nou bijv. sbs6 ontvangen?
Wat kost ie daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de N95 8GB bij Vodafone online winkel besteld hebben, mijn status is 2 uur geleden veranderd van 'binnenkort leverbaar' naar 'aanvraag abonnement in behandeling'. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

karel22 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:22:
[...]
EURO1 heeft geen nederlands je moet de EURO 2 hebben en de code is 0550359
karel22, ik neem aan dat jij 0550359 hebt, heb jij inmiddels al kunnen updaten?
Zou je ook eens kunnen kijken of je in menu Downloaden! de WinLive optie vindt? In mijn versie wordt die (nog) niet getoond.

@Sjengcity;
De versie die nu in bij Belcompany ligt heeft dus productcode 0558190, deze staat nog niet in je lijst van de startpost. Wellicht handig om hem er even bij te zetten. Op de doos dat dit een Benelux versie is. De volgende talen zitten hierin: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Turks en Italiaans.

En je zou ook deze vraag in de startpost nu kunnen verwijderen:
Wanneer komt de n95 8gb op de markt? En hoe duur wordt de n95 dan?

Hij is vanaf 23/11/2007 beschikbaar (o.a. BelCompany).

[ Voor 16% gewijzigd door robertwebbe op 24-11-2007 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Hoi allen, ik vergeet dit steeds te vragen...

Maar wie hebben hier met hun N95 PIT (+)? De allereerste keer, of wanneer je je cookies verwijderd, krijg je de 'speed' pagina. Daar kan je instellen voor 'snel' internet of 'normaal' internet. Bij 'snel' comprimeerd ie eerst de plaatjes voor je. Ik wil dat niet, dus ik stel altijd 'normaal' in. Maar om 1 of andere reden gaat ie soms heel even, of voor heel lang op 'snel'. Dat wil ik niet! Wanneer ik dan naar de 'speed' pagina ga, dan staat alles goed en druk ik nog maar een keer extra op opslaan. En de pagina met lelijke foto's verversen en het is weer goed, voor even, want het kan zo ineens weer veranderen. T-mobile zegt dat de cookies dan beschadigt raken, maar ik heb het elke keer, ook als ik ze allemaal verwijder en opnieuw doe, en dan is het niet na een paar dagen, maar meestal het zelfde moment al weer. En ze kunnen het niet op IP vast stellen! Ze zeggen dan dat ik naar een t-mobile shop moet, om het probleem te laten zien, straks zit ik daar een half uur voor het gebeurd. Wie herkent dit? En heeft dit nog meer? En misschien beter wie weet een oplossing.

[ Voor 6% gewijzigd door Mau_Maus op 24-11-2007 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karel22
robertwebbe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:02:
[...]

karel22, ik neem aan dat jij 0550359 hebt, heb jij inmiddels al kunnen updaten?
Zou je ook eens kunnen kijken of je in menu Downloaden! de WinLive optie vindt? In mijn versie wordt die (nog) niet getoond.

@Sjengcity;
De versie die nu in bij Belcompany ligt heeft dus productcode 0558190, deze staat nog niet in je lijst van de startpost. Wellicht handig om hem er even bij te zetten. Op de doos dat dit een Benelux versie is. De volgende talen zitten hierin: Nederlands, Engels, Frans, Duits, Turks en Italiaans.

En je zou ook deze vraag in de startpost nu kunnen verwijderen:
Wanneer komt de n95 8gb op de markt? En hoe duur wordt de n95 dan?

Hij is vanaf 23/11/2007 beschikbaar (o.a. BelCompany).
ik heb hem kunnen updaten naar versie 11 zonder problemen
winlive heb ik zo direct niet terug gevonden in het menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-08-2024

RRC

cool om het uiterste uit je n95 te halen:

http://www.gypsii.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasilFX
  • Laatst online: 13:05

BasilFX

BasilFX

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:26:
Voor de mensen die de N95 8GB bij Vodafone online winkel besteld hebben, mijn status is 2 uur geleden veranderd van 'binnenkort leverbaar' naar 'aanvraag abonnement in behandeling'. :9
Doe je het beter dan ik :P status is bij mij nog steeds: artikel niet op voorraad :P

http://www.basilfx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet je deze eens bekijken: http://sportstracker.nokia.com/nts/main/index.do. Je kan er personen live mee volgen op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Op Nokia Betalabs is Nseries PC Suite 2.0 beta weer beschikbaar:
http://www.nokia.com/betalabs/nseriespcsuite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het ook mogelijk om partypoker (van www.partypoker.net) op de n95 te zetten en te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:43:
Is het ook mogelijk om partypoker (van www.partypoker.net) op de n95 te zetten en te spelen?
PP heeft een soort playanywhere-URL, wat java-gebaseerd is. Probeer het eens uit en je weet het. (Of heb je geen N95?)

Waarschijnlijk werkt het niet:
* Browsers
o Windows IE 5.0 upwards
o Mozilla Firefox 1.0 upwards
o Safari 1.3 upwards

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 24-11-2007 17:56 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abcor2003
Vandaag Sandisk 8GB Micro SDHC gehaald bij The Phone House voor € 89,95.

Werkt helemaal super en sneller dan het bijgeleverde Micro SD kaartje van 1 GB.

Nu nog wachten op de volgende firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Misschien nog handig voor de 'offline' navigatie in de SP: Garmin XT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik liep vandaag ff voor de lol ( heb de mijne bij 2call besteldt) de Vodafone winkel binnen om te kijken of de 8 GB versie er al lag. Niets :D Ikke vragen aan die vent. Zegtie; ja hij zou begin volgende week komen maar hij is uitgesteld tot ergens in december ...... ? Maar ik wil je gegevens wel noteren

Ik zeg ; laat maar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klantenservice van GSMweb vertelde me ook dat ze niet wisten wanneer de N95 8Gb leverbaar was :P Boeieeh mijn "normale" is toch mooier O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
broodjepoep schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:55:
Als reactie op de eerder genoemde advertentie op marktplaats voor een n95 voor 100 euro.
Ga hier aub niet op in. Op marktplaats wemelt het van de oplichters die je graag je centen afhandig maken. Zodra je een gsm voor een belachelijk laag bedrag ziet staan kan je er vanuit gaan dat dit niet klopt. In dit geval moest je je creditcard gegevens doorgeven. Bij de meeste gaan dan wel de alarmbellen rinkelen maar helaas niet bij iedereen.
Ik opperde slechts de mogelijkheid of de aanbieding klopte, bovendien heb ik geen creditcard dus maken die alarmbellen ook niet veel uit. Dat de aanbieding van een bekende naam kwam plus in zeer goed Nederlands was geformuleerd deed mij nog enigzins twijfelen, zodra ik geld overmaak ben ik al heel wat verder met het overtuigd zijn van de betrouwbaarheid van de betreffende aanbieder.

[ Voor 15% gewijzigd door Megalodon_67 op 24-11-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
schumi2004 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:27:
ff een oud punt aanhalen. Ik zit hier nu bij een wireless lan geheel onbeveiligd, geen rare fratsen. En nog na alle settings aangepast te hebben wil video stream niet werken. Denk toch echt aan een instelling van telefoon, wie nog meer?
Er zijn 3 plaatsen waar je je accespoint kunt ingeven die hier betrekking op (zouden kunnen) hebben, nl. het standaardaccespoint van de browser, het standaardaccespoint van Realplayer en het ingestelde accespoint van Eigen netwerk (zie Menu>Instrumenten>Eigen netw). Staan die bij jou alle 3 op één en hetzelfde netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Murzeltje schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:06:
[...]

GPS was in het begin erg slecht, maar met de nieuwste firmware al een stuk beter. Wat me sinds maandag opvalt: De GPS was maandag de hele dag de weg kwijt (letterlijk, afwijking van 100 meter, ik reed volgens route 66 steeds op de secundaire weg naast de A16...), fix duurde 10 minuten, maar de rest van de week istie weer helemaal terug, fix BINNEN 10 seconden.. weet niet wat er mee gebeurd is, maar ik klaag niet meer :)
Waarschijnlijk heeft op de momenten dat je fix 10 minuten duurde de server van Nokia die het A-GPS ondersteund er uit gelegen of had jij op die momenten geen verbinding met het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
ik ben mij login kwijt van https://www.symbiansigned.com/app/page

heb zo kleine 24 uur geleden op linkje (lost password) geklikt en hij geeft aan verstuurd naar juiste account , maar ik krijg niks binnen :(

een nieuwe maken lukt ook niet , want ik krijg activeringsmail met de code ! iemand anders nog een idee ? hoe ik nu mij programma van rottate me kan gaan gebruiken ?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
Ghostface schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:31:
ik ben mij login kwijt van https://www.symbiansigned.com/app/page

heb zo kleine 24 uur geleden op linkje (lost password) geklikt en hij geeft aan verstuurd naar juiste account , maar ik krijg niks binnen :(

een nieuwe maken lukt ook niet , want ik krijg activeringsmail met de code ! iemand anders nog een idee ? hoe ik nu mij programma van rottate me kan gaan gebruiken ?? :(
Het topic is helaas gesloten maar voldoende info is er wel te vinden; KLIK

@robertwebbe
Thx! Ik zal het toevoegen, zoals je misschien al gezien heb ik de startpost eens goed onder handen genomen maar de tijd werkt helaas niet echt in m`n voordeel op dit moment.
Zal het zo snel mogelijk toevoegen / aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
En even een kickje erachter aan :)
Sjengcity schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:29:
even lekker offtopic:

Is er iemand die handig is met PhotoShop en bereid is om een aantal nieuwe plaatjes te maken voor de startpost? Mail me even op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/162136/FFFFFF/5C5850
Bij voorbaat dank!!!

[ Voor 4% gewijzigd door digital-IMEI op 24-11-2007 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:03:
Klantenservice van GSMweb vertelde me ook dat ze niet wisten wanneer de N95 8Gb leverbaar was :P Boeieeh mijn "normale" is toch mooier O+
waarom informeer je dan naar de 8 Gig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom informeer je dan naar de 8 Gig....
Voor me pa ;) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de N95 binnengekregen (gewone versie) en vandaag gelijk een 8Gb kaartje erin gekocht. Ik ben denk ik nog wel een weekje bezig met uitvogelen wat er allemaal mogelijk is (icm met een paar honderd pagina's GoT lezen)....

Eerste indruk: erg goed / leuk toestel, ook al weet ik niet half wat ik er precies mee kan. 8Gb kaartje werkt trouwens erg goed (Sandisk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke providers wel geaccepteerd worden door symbiansigned...?
Tele2/Versatel wilt ie niet :'(

Als het niet verboden is tenminste :X

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
robertwebbe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:40:
Op Nokia Betalabs is Nseries PC Suite 2.0 beta weer beschikbaar:
http://www.nokia.com/betalabs/nseriespcsuite.
Met een geheel vernieuwde look, maar ook met een geheugengebruik van ten minste 100MB !!! Ik vind dat op z'n zachts gezegd nogal veel. Maar goed normaal gesproken is PC Suite bij mij nooit opgestart, slechts wanneer ik het nodig heb en dat is zowieso al weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend de N95 8GB maar een gekocht bij de belcompany. Ben erg tevreden, het grotere scherm is echt veel mooier en de slider voelt nu veel steviger aan.
Nu de oude N95 maar eens verkopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Iemand al is een keer gehad, dat de Wlan scanning op de standby screen ineens weg was? Ik had het volgens mij een keer ergens gelezen. Echt heel gek.. Me N95 liep ineens vast tijdens het surfen (Ik had geen 3g bereik, dus gebruikte wifi van me broer, vanuit de standby screen kan je dan gelijk browsen met de gekozen wlan punt) Normaal loopt me N95 nooit vast, en nu ineens wel dus... Ik opnieuw opstarten.. en weg was ie.. nog paar keer opnieuw opgestart.. batterij eruit erin. Standby screen uit... aan... opnieuw opstarten en nog steeds is die weg... vreeeeeeemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Nu online
Mau_Maus schreef op zondag 25 november 2007 @ 01:03:
Iemand al is een keer gehad, dat de Wlan scanning op de standby screen ineens weg was? Ik had het volgens mij een keer ergens gelezen. Echt heel gek.. Me N95 liep ineens vast tijdens het surfen (Ik had geen 3g bereik, dus gebruikte wifi van me broer, vanuit de standby screen kan je dan gelijk browsen met de gekozen wlan punt) Normaal loopt me N95 nooit vast, en nu ineens wel dus... Ik opnieuw opstarten.. en weg was ie.. nog paar keer opnieuw opgestart.. batterij eruit erin. Standby screen uit... aan... opnieuw opstarten en nog steeds is die weg... vreeeeeeemd...
Dat is zeker erg vreemd ! Ik heb geen idee wat het kan zijn, dus kan je niet helpen in deze...sorry mate. Wachten op de FW-update, anders tussentijds een hard reset doen, lijken mij de enige opties.

Iets anders...ben ik de enige die zo af en toe de phone oppakt en er gewoon naar kijkt omdat ie zo mooi is ? :+
Pagina: 1 ... 37 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alvorens je jouw vraag/opmerking/klacht post, let op de volgende dingen:

- Upgrade je telefoon naar laatste FW
- Lees de startpost wellicht dat je probleem/vraag daar in voor komt.
- Zoek forum/topic door met de search functie

Mocht je er dan nog niet uitkomen, post je vraag dan, maar.... Vermeld wel even om welke N95 het gaat; of `ie branded is of niet; welke firmware er in zit en welke provider je gebruikt.