Hoi allen, ik vergeet dit steeds te vragen...
Maar wie hebben hier met hun N95 PIT (+)? De allereerste keer, of wanneer je je cookies verwijderd, krijg je de 'speed' pagina. Daar kan je instellen voor 'snel' internet of 'normaal' internet. Bij 'snel' comprimeerd ie eerst de plaatjes voor je. Ik wil dat niet, dus ik stel altijd 'normaal' in. Maar om 1 of andere reden gaat ie soms heel even, of voor heel lang op 'snel'. Dat wil ik niet! Wanneer ik dan naar de 'speed' pagina ga, dan staat alles goed en druk ik nog maar een keer extra op opslaan. En de pagina met lelijke foto's verversen en het is weer goed, voor even, want het kan zo ineens weer veranderen. T-mobile zegt dat de cookies dan beschadigt raken, maar ik heb het elke keer, ook als ik ze allemaal verwijder en opnieuw doe, en dan is het niet na een paar dagen, maar meestal het zelfde moment al weer. En ze kunnen het niet op IP vast stellen! Ze zeggen dan dat ik naar een t-mobile shop moet, om het probleem te laten zien, straks zit ik daar een half uur voor het gebeurd. Wie herkent dit? En heeft dit nog meer? En misschien beter wie weet een oplossing.
[
Voor 6% gewijzigd door
Mau_Maus op 24-11-2007 15:08
]