Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
kaluro2 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:37:
[...]

Niet moeilijk, en toch dood gaan?
slechts 2 X dood gaan in een heel spel betekent dat het extreem makkelijk is lijkt me zo.
Ik ben heel wat vaker omgegaan met normal en ben denk ik op 1/4 van het spel dus zo makkelijk vind ik t niet. Die big sisters leggen me toch wel es om.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

zo, net nog even "snel" deel 1 uitgespeeld voor wat trophies......
ik wachtte bij sander cohen, na het compleet maken van zijn masterpiece, tot ie naar z'n office ging.
Dat deed ie dus niet, hij bleef daar maar stil staan, dus heb ik 'm afgemaakt.
fout dus...
nu kon ik dus niet in zijn office komen (secret trophy), en niet de weapon upgrade station gebruiken die daar staat (dus upgrade all weapons trophy ook niet gehaald).
en da's mooi kak.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2010 16:42 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Net ook uitgespeeld.. Super einde. Ook weer 1 van de betere games. Grafisch wat achterhaald op sommige punten, maar het verhaal is gewoon zo goed!

Ik kwam er echt halverwege het spel pas achter dat de boor die je hebt een charge functie heeft. 8)7
Als je die boor dan een beetje upgrade, is het best efficient. Verder had ik hetzelfde probleem dan in deel 1. Weinig ammo te vinden, of soms juist veel te veel. Heb ook lang niet alle plasmids efficiënt gebruikt, maar op het einde wordt het toch best wel simpel na wat goede wapen upgrades.

Tevens is deze makkelijker dan deel 1 had ik het idee, voordat ik in deel 1 het eind level door was, dat duurde best effe. Nu geen 1x doodgegaan zelfs.

Misschien nog een keer wat saves opnieuw doen voor wat alternatieve eindes.. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:28
Wat een geweldige game laatst ook uitgespeeld, maar nu wil ik meer want de sfeer in de game is geweldig. Hopelijk binnenkort wat singleplayer dlc :)

Wat vinden jullie eigenlijk van de mp?

[ Voor 29% gewijzigd door SL65 op 28-02-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

SL65 schreef op zondag 28 februari 2010 @ 18:11:
Wat een geweldige game laatst ook uitgespeeld, maar nu wil ik meer want de sfeer in de game is geweldig. Hopelijk binnenkort wat singleplayer dlc :)

Wat vinden jullie eigenlijk van de mp?
Matig :). Ben tot level 10 of 11 gegaan. Daarna had ik het gehad :). Vind het op zich niet zo heeeeeeeeeeel slecht uitgewerkt, maar het heeft echt gewoon geen waarde ten opzichte van andere MP shooters zoals Call of Duty of Battlefield.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
uchiha tijntje schreef op zondag 28 februari 2010 @ 19:00:
[...]

Matig :). Ben tot level 10 of 11 gegaan. Daarna had ik het gehad :). Vind het op zich niet zo heeeeeeeeeeel slecht uitgewerkt, maar het heeft echt gewoon geen waarde ten opzichte van andere MP shooters zoals Call of Duty of Battlefield.
Ja mp is niet helemaal wat ik ervan had verwacht, maar ga voor de lvl 40 vanwege de platinum trophy ben nu lvl 23 en het levelen gaat redelijk snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren ook maar eens begonnen met deel 2 (ps3).
Deel 1 vond ik geweldig!
In deel 2 mis ik de schrikeffecten van 1, en je raakt langzamerhand wel gewend aan de onderwaterwereld.
Het begin vond ik tegenvallen, maar naarmate ik verder kom (de trein is net gecrashed) wordt het steeds leuker.
De big sisters zijn leuk, maar wel heel lastig, net als de vele splicers die af en toe in groepjes op je af komen (voornamelijk bij het Adam gatheren)...
Ik zie wel een paar erg goede verbeteringspunten tov deel 1:
-De camera... goed om tijdens het lopen te zien wie je nog moet researchen. En handig dat als je de foto gemaakt heb je gelijk overschakelt op je wapen. Top gedaan! Klein ander voordeel: zogenaamd dode splicers zie je door je camera als niet-dood... handig ;)
-Plasmids en (vuur)wapens tegelijk gebruiken... erg cool!!!
-Het hacken: met de hack-naald een stuk eenvoudiger gelukkig. Ook op afstand erg makkelijk.

Ik ben benieuwd wat de speelduur is, als het ongeveer even lang is als 1 dan moet ik nog wel even.
Ik speel ´m op easy omdat ik de fun factor hoog wil houden en de frustratie zo laag mogelijk ;)
Vita chambers heb ik uitgezet.

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ben benieuwd wat de speelduur is, als het ongeveer even lang is als 1 dan moet ik nog wel even.
Is helaas maar ongeveer de helft van Bioshock 1. Met een uurtje of 7 heb je het denk ik wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
PilatuS schreef op maandag 01 maart 2010 @ 12:00:
[...]

Is helaas maar ongeveer de helft van Bioshock 1. Met een uurtje of 7 heb je het denk ik wel gehad.
Ja ik was ook erg verbaast dat ik zo snel al in de credits zat, maar dat komt natuurlijk ook deels doordat de sfeer zo goed is en je gewoon door wilt blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren waren er problemen met het playstation network...
Bioshock 2 stond opeens ook niet meer tussen de trophies.
Ik had 25%, en heb gisteren het spel tot aan het laatste level gespeeld
Nu doet het PSN het weer wel, maar mijn trophies blijven op 25% staan, dacht dat ik na het laden van mijn savegame de rest wel zou krijgen, maar nee.
Dat betekent dus weer opnieuw spelen en alle gaatjes afzoeken naar Casettes en tonics...
Flinke tegenvaller!!
Mijn wtf momentje van de week...

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
dvdkiwi schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:42:
Gisteren waren er problemen met het playstation network...
Bioshock 2 stond opeens ook niet meer tussen de trophies.
Ik had 25%, en heb gisteren het spel tot aan het laatste level gespeeld
Nu doet het PSN het weer wel, maar mijn trophies blijven op 25% staan, dacht dat ik na het laden van mijn savegame de rest wel zou krijgen, maar nee.
Dat betekent dus weer opnieuw spelen en alle gaatjes afzoeken naar Casettes en tonics...
Flinke tegenvaller!!
Mijn wtf momentje van de week...
Je had gister je ps3 helemaal niet moeten aanzetten vanwege het datum probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

SL65 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 15:22:
[...]

Je had gister je ps3 helemaal niet moeten aanzetten vanwege het datum probleem.
Dat wist ik dus niet, want mijn enige netwerkkabel zit bijna voltijd in de ps3, dus kon ook niet zien wat er aan de hand was...

Ik heb dus nu een hoop begin-trophies en een paar eind-trophies.
Ben nu bijna klaar om het spel voor de 2e keer te doorlopen voor de middelste trophies ;)

Ik heb wel het idee dat het 20x moeilijker is dan deel 1... ik speel op easy, maar die gorilla´s en de grote zusjes zijn kei lastig

[ Voor 31% gewijzigd door Superkiwi op 03-03-2010 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Wat is deel 2 een HEERLIJK spel. Gisterenavond in t donker met me ht setje lekker hard (sub staat te vlammen) en dan op me 46inch scherm....HEERLIJK!!!

De reden dat ik deel 1 geweldig vind is de sfeer....en ik ben zo onwijs gelukkig dat ze die sfeer meegenomen hebben naar deel 2. Het is op een aantal punten iets moeilijker dan deel 1 maar nog steeds vrij makkelijk op easy. Ik kan niet wachten tot ik straks klaar ben met werken en thuis weer aan de gang mag...als me vriendin da vanavond ook toelaat tenminste:P

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

lj_tree schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:18:

Het is op een aantal punten iets moeilijker dan deel 1 maar nog steeds vrij makkelijk op easy.
Hoe pak jij de Big Sisters en de Gorilla´s aan dan?
Ik krijg de gorilla´s nu redelijk makkelijk te pakken met mijn freezing drill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
dvdkiwi schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 10:07:
[...]

Hoe pak jij de Big Sisters en de Gorilla´s aan dan?
Ik krijg de gorilla´s nu redelijk makkelijk te pakken met mijn freezing drill :)
T zit m in de verschillende ammo types. Voor big daddy's en sisters gebruik ik meestal de armour piercing ammo en ik zet meestal wat van die turrets neer. Enkel omdat ze die meestal aanvallen in plaats van jou. Daarnaast is die drill slam optie (right trigger + B) een erg lekkere move. Doet VEEL damage!

Gorilla's zijn best easy. Wederom die drill slam werkt goed...verder de anti personal ammo en flink burnen/freezen/shocken.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb die hele drill nooit gebruikt. Die kruisboog was geniaal, samen met de machinegun en anti-personal kogels + vlammenwerper is vlammen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
MrVegeta schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:20:
Ik heb die hele drill nooit gebruikt. Die kruisboog was geniaal, samen met de machinegun en anti-personal kogels + vlammenwerper is vlammen.
klopt...die kruisboog is idd wel ERG lekker. Zeker die raket flares...zo lekker:)

Ok gebruik ik die Rivet gun nog wel es om een berg trap rivets te zetten voordat ik een van me kleine lieve little sisters neerzet om adam te harvesten. Nu ben ik totaal geen sentimentele zak of zo maar hoe zou je die kleine schatje in HEMELSNAAM ooit kunnen harvesten? lol:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

ik heb 'm net weer uitgespeeld...
ook de trophy ontvangen voor 100 audio tapes, heeft me wel veel tijd gekost om ze (103 totaal) te zoeken en te vinden.
ik dacht verder overal geweest te zijn, maar heb nog 3 "power to the people" stations gemist helaas.
voorlopig kan ie iig weer de kast in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heeeel vet. Kwam net Schrodingers Cat tegen in Bioshock 2 :p Moet je ergens ijs wegsmeltsen in Dionyuspark (?) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren kort opnieuw begonnen op hard mode....scheelt toch nogal veel:) Moet die achievement halen dak alle power to the people upgrade dinges vindt...ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Man, man, man, wat een game weer.
Die sfeer...niet te geloven.

Sta vaker stil dan dat ik loop en ontdek.
Echt ieder hoekje wil ik zien, en dan ineens een view zoals dit
Afbeeldingslocatie: http://i886.photobucket.com/albums/ac70/HMClagi/1.jpg
(ja, ik weet het, ik ben nog maar net begonnen)

Ik sta daar dus gewoon echt 5 minuten te staren, visjes, spul int water, de muziek.
Simpelweg, ongeevenaard...

Deel 1 op de zelfde manier gespeeld trouwens, wel tot eind, maar langer over gedaan dan de "speelduur"zou moeten zijn denk ik.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hey! Doe je quest arrow eens gauw uit!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Die krijg ik zelden te zien. (Alleen als er een active goal is toch?) Maar ik kan em wel gebruiken, als ik, na alle hoekies en gaatjes bekeken te hebben in een bepaalde ruimte, echt geen idee meer heb waar ik ben. (Kan aant bier liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Hoe kan ik snel in de cfg's iets over de muissnelheid vinden?
Staat op z'n langzaamst in de normale opties, maar de muis zoeft nog steeds als een gek het scherm over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Die Quest Arrow is eigenlijk wel handig.
Ik ga juist precies de andere kant op dan dat die pijl naar wijst.
Zo kan ik rustig alle kamers onderzoeken, en weet ik na 3 uur wel nog waar ik ongeveer heen moet :P

Niet echt druk op dit Topic.
Ik vermaak me toch echt weer kostelijk met dit meesterwerkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:54

Nemesizz

Untouchable

Laatst ook maar deeltje 2 aangeschaft (nouja...ik speel het, broer betaalde het :P ).

Zat er eerst aan te twijfelen of ze deel 1 wel konden overtreffen, en op de PC die vervloekte DRM altijd.
Maar goed, kwam een aanbieding voorbij en kon ik de game voor de PS3 kopen voor 44 euro volgens mij (tegen de "normale" 60-70 euro voor een game). Ook daar nog effies over getwijfeld (geen tobo+muis) maar uiteindelijk had ik liever minder gezeik (DRM) dan tobo+muis (met een controller valt best te doen).

Game erin, effe installen, en gaan met die banaan. Blij dat de sfeer uit deel 1 is gebleven, dat was namelijk een groot heikel punt voor mij (sequels overtreffen niet altijd het eerste deel qua story) maar kan hier absoluut niet over klagen. Grafisch iets minder scherp dan de PC versie maar nog mooi genoeg vind ik (na een tijdje merk je het niet zo meer).

Deel 2 is eigenlijk net zo verslavend als deel 1, kan bijna niet stoppen.
Ik doe het mooi rustig aan, geniet wat van de omgeving, veel op onderzoek uit ipv "quest rushen", alles hacken wat er maar te hacken valt, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-01 16:39
Gisteren uitgespeeld op de PS3. Ik heb het goede einde gehad. Zelf vond ik het spel minder dan deel 1, het pakte mij gewoon minder. Daarnaast vond ik het een stuk korter, alhoewel de levels zelf een stuk groter waren (leken?).

Dit was de 2de shooter die ik op een console speelde. Hiervoor deel 1 en daarvoor weer Goldeneye op de N64. Ik was dus bang dat ik niet echt goed kon richten, zeker nadat ik posts las van mensen die het op medium erg moeilijk vonden. Nu heb ik het ook op medium gespeeld, maar ik vond het spel erg makkelijk. Ja, in het begin is het moeilijker. Ja, de eerste Big Sister schopte behoorlijk mijn kont. Maar naarmate je verder komt wordt het alleen maar makkelijker. Ook het gatheren vond ik een eitje, mijn Little Sister werd bij 2 gathers aangevallen, en ik heb nooit een gather verloren (wat gebeurt er dan?). Ik vermoed dus dat mensen die het moeilijk vinden het met de verkeerde aanpak spelen. Het is geen Doom of Quake, het is meer tactisch dan dat. Kijk in alle hoekjes en gaten, pak alles op, luister naar alles, en dan heb je op den duur meer plasmids, adam, munitie en geld dan je (eigenlijk) nodig hebt.

spoiler: Ook nog wat spoilers
* ik dacht dat het moeilijk was om te researchen, maar dat was een eitje. gewoon je film aanzetten, kost je verder niets! en alleen de Big Daddies, Big Sisters en Brutes had ik meer levels voor nodig om te complementeren
* Alpha Series? Meh, eitje, 2 granaten en ze zijn dood
* wapen upgrade stations zijn wel erg makkelijk te vinden, had ze alle 14 gevonden (dacht dat ik er een paar gemist had, dus nog een trophy)
*ik had niet echt het gevoel dat ik plasmids nodig had. gebruikte alleen incinerate vaak, kan je lekker heatseeking missiles/spears gebruiken
* waarom ga ik op het einde dood? daar doe ik het niet voor!
* Persephone (?) vond ik niet echt spannend ofzo. ja, tis weer fubar, maar dat was de rest ook al. misschien ben je dan al te sterk ofzo

In ieder geval, ik kijk uit naar deel 3 (dat ongetwijfeld ook een keer uit komt)

[ Voor 0% gewijzigd door JBrennan op 01-04-2010 08:31 . Reden: spoiler titel toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

Afgelopen vrijdag had ik ook maar eens Bioshock 2 (rapture edition) voor de ps3 gehaald.
En zondag ochtend uitgespeeld..
Echt veel en veel te kort vind ik.
Dacht van dan ga ik een lkkr potje online vind hij gewoonweg geen matches :(
Dus die ligt weer op de game stapel.
Verder wel een geweldige game ook al is hij kort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
eergisteren nog maar es begonnen om deze game door te lopen. Gisteren BIJNA uitgespeeld. T is en blijft een HEELIJK spel! Mijn absolute topper van 2010 (so far)

Nu dus de singleplayer weer uitgespeeld en direct opnieuw gestart op Hard. best pittig.
Tussendoor nog even de multiplayer gespeeld...ook pittig maar erg leuk om te doen. Zeker een leuke aanwinst naast het ONWIJS vette singleplayer verhaal.

[ Voor 43% gewijzigd door boomr op 02-05-2010 22:25 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Same here.
Tijdje niet kunnen spelen, en op de een-of-andere vage manier soms geen zin.
Gister ff proberen, meteen 3 uur pleituh (whoops, moet werken morgen)
Geen zin om door het spel heen te hollen. Wil ieder hoekie zien.
En ik sta ook regelmatig stil, om even, met een peukie en een biertje gewoon te staren wat ik nou weer voor een Anschau voor me zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
HMC schreef op vrijdag 07 mei 2010 @ 11:20:
Geen zin om door het spel heen te hollen. Wil ieder hoekie zien.
Zo heb ik beide Bioshock delen ook gespeeld. Maar toch heb ik nog ergens een Power 2 the People machine gemist. Ik heb wel een lijst gevonden met waar ze zitten, maar dat zegt me niet zoveel. Weet iemand ook een kaart waar ze op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Ik heb nu net het 2de deel uit gespeeld. Weer een briljante game. Vind de combi van gun en plasma briljant tegelijk. Zat dat al in deel 1? De graphics waren inderdaad niet te vergelijken met nieuwe spellen, maar ik ben absoluut niet ontevreden.

spoiler:
Vond mijn goede einde wel het leukst, zag op Youtube dat er minimaal 4 eindes zijn. Iemand enig idee hoeveel eindes er precies zijn en hoe je die andere krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Vind de combi van gun en plasma briljant tegelijk. Zat dat al in deel 1?
In deel 1 was het niet tegelijk. Je kon daar met de rechtermuisknop wisselen tussen plasmids en wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Die combi zat er niet in.
'k ben zelf voor die drill plasmid gegaan waardoor je enkel je drill nog kon gebruiken.
Het spel was zo al gemakkelijk genoeg. ('k heb alles volledig geresearched dus mijn drill was wel heel sterk).

spoiler:
npc's doden, little girls harvesten, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Na recent deel 1 te hebben uitgespeeld (wat een topspel!) de special edition van deeltje 2 aangeschaft. Ik had verwacht dat het minder zou zijn als deel 1 maar ik ben ondertussen alweer elk momentje dat ik beschikbaar heb op de dag op aan het offeren aan bioshock 2. Wat een geweldig spel! Ik denk wel dat ik het bijna heb uitgespeeld. Nog 2 levels ofzo. Ik probeer zoveel mogelijk trophies mee te nemen maar ben bang dat ik toch een power to the people machine over het hoofd heb gezien.

De MP modus is wel leuk, alleen word ik nogal snel ingemaakt. Lvl 2 vs lvl 30-40 etc. Dat vind ik wel minder, dat je steeds in games met veel sterkere tegenstanders terechtkomt. En dat het lang duurt voordat je een game gevonden hebt.

Ik vind deel 2 wel stukken makkelijker dan deel 1. Ik ben nog geen een keer doodgegaan. Terwijl ik in deel 1 toch wel heel vaak doodging. Die big sisters stellen ook niks voor, evensterk als big daddy's alleen wat sneller.

[ Voor 13% gewijzigd door VulcanRaven op 15-05-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
Bij Saturn is bioshock 2 Rapture edition (dus met boek) voor xbox360 en PS3 te koop voor 19,99

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Zijn er geen aparte topics voor beide games? Dan post ik dit ook maar hier:
[Bioshock: Infinite]

Edit:
[trailer]

[ Voor 18% gewijzigd door Sméagol op 12-08-2010 20:43 ]

Make lovecraft not warcraft.

• PilatuS
  • Niet online
Sméagol schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:39:
Zijn er geen aparte topics voor beide games? Dan post ik dit ook maar hier:
[Bioshock: Infinite]

Edit:
[trailer]
Ziet er goed uit. Nog een deel onderwater was denk ik ook geen goed idee geweest. Het ziet er verder wel lekker Bioshock style uit. Als de makers er weer net zoveel tijd in stoppen als bij Bioshock 2 wordt dit weer een topper. Alleen jammer dat we nog 2 jaar moeten wachten.

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Bioshock Infinite wordt ontwikkeld door Irrational Games, die ook de eerste Bioshock gemaakt hebben (Bioshock 2 werd gemaakt door 2K Marin).

Eigenlijk kun je dus Bioshock Infinite zien als de echte opvolger op Bioshock en Bioshock 2 meer als een uitbreiding.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Yesh!

Ik vond deel 1 wel beter dan deel 2 maar dat kwam vooral doordat deel 1 echt een hele nieuwe sfeer (voor mij) neerzette. Deel 2 borduurde daar op door en was minder verassend, qua gameplay probeerde het gelukkig wel iets nieuws neer te zetten waardoor de game wel weer interessant werd. Ik heb ook beide (blind) gekocht en ben benieuwd naar deel 3!

Wauw, hele gave trailer!

[ Voor 3% gewijzigd door MrVegeta op 12-08-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Die trailer is weer zo goed uitgevoerd, je krijgt echt dat "holy shit neeeee niet het RAAAM" gevoel!

CRASH KLINGEL door het raam ...

Fuuuuu :p !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

Waarschijnlijk ben ik de enige de Bioshock 2 een vette opvolger vond, maar ik denk dat dat komt doordat ik de sfeer zo vet vind, en ik meer van hetzelfde wilde. Bioshock infinite lijkt me ook super vet, vooral omdat ze dezelfde makers als Bioshock zijn, en de trailer ziet er veelbelovend uit.

Goed dat ze er al 3 jaar aan werken, en ze nog 2 jaar moeten, dit laat ruimte voor goeie uitdieping en geen kans voor een afgeraffeld spel. Jammer dat 2 jaar nog zo lang duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
1 niet blind gekocht maar na zoveel lovende recensies toch gekocht. Ik was gelijk verkocht, het is mijn enige spel op de 360 waarbij ik de volle 1000 GS heb, dat zegt heel wat, zeker in mijn geval. 2 ook aangeschaft alleen het leek wel of ik veel minder het echt BS gevoel had. Misschien kwam het ook doordat er andere makers aan werkte en ik niet meer verderging met hoofdrolspeler uit deel 1. Ga hem nog wel uitspelen, dat zeker weten!

Deze wordt wel blind aangeschaft, zeker omdat de originele makers eraan werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-08-2024
Vraag aan Bioshock 2 spelers:
Ik heb met veel plezier BS1 uitgespeeld, staat in mijn top 5 game lijst aller tijden.
Nu heb ik kortgeleden BS2 gekocht, en ik ben begonnen. Toch is er iets wat me tegenhoud om te spelen;
In BS1 kon je over de lijken (van oa splicers) heen lopen, kijken wat er te vinden is, om vervolgens met een druk op de knop de inventaris te "pakken"
In BS2 kan ik wel kijken naar de inventaris van de lijken, maar ik kan met geen mogelijkheid de inventaris pakken, dat betekend dat ik geld, kogels en andere spullen moet laten liggen....
Hoort dit zo? Is het zo dat met de adoptie van een little sister dit probleem opgelost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Bijltje666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:13:
Vraag aan Bioshock 2 spelers:
Ik heb met veel plezier BS1 uitgespeeld, staat in mijn top 5 game lijst aller tijden.
Nu heb ik kortgeleden BS2 gekocht, en ik ben begonnen. Toch is er iets wat me tegenhoud om te spelen;
In BS1 kon je over de lijken (van oa splicers) heen lopen, kijken wat er te vinden is, om vervolgens met een druk op de knop de inventaris te "pakken"
In BS2 kan ik wel kijken naar de inventaris van de lijken, maar ik kan met geen mogelijkheid de inventaris pakken, dat betekend dat ik geld, kogels en andere spullen moet laten liggen....
Hoort dit zo? Is het zo dat met de adoptie van een little sister dit probleem opgelost is?
Welk platform speel je? Heb dit al eens vaker gehoord over de PC versie.
Kijk eens of het wel lukt als je je controls (opnieuw) op default zet in de instellingen.
Je moet de 'loot' altijd kunnen pakken tenzij je inventory vol is.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 25-08-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom [PC/360].. weet toch wel zeker dat ik deze game op de PS3 heb :+

Anyway, ik ben van plan hem nog eens uit te spelen. Wat is volgens jullie moeilijker; Hard zonder vita chambers, of Survivor met vita chambers? Kan ik gelijk even een gouden trophy meepikken, maar ik heb geen zin om Survivor te gaan doen zonder vita chambers :P

Trouwens, de special edition van Bioshock 2 is bij de FRS te krijgen voor €25. Best netjes met al die shit die je erbij krijgt.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Ike. schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:20:
[...]

Kijk eens of het wel lukt als je je controls (opnieuw) op default zet in de instellingen.
Thnx voor je reply, ik speel op de pc.
Zal de controls resetten, kijken of dat wat uit haalt... had al een vermoeden dat het niet ging zoals het moest...
Legale versie trouwens...
Update volgt zsm

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
VulcanRaven schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:42:
Ik vind deel 2 wel stukken makkelijker dan deel 1. Ik ben nog geen een keer doodgegaan. Terwijl ik in deel 1 toch wel heel vaak doodging. Die big sisters stellen ook niks voor, evensterk als big daddy's alleen wat sneller.
Ja, 2 was beduidend makkelijker dan 1. Ik weet nog goed hoe ik in Bioshock 1 de grootste moeite had langs die Big Daddy bug te komen (waar ie per abuis toch op rood gaat, en je up shit creek bent). Bij de aanvang van 2 dacht ik, "Ik ga een trainer ophalen dit keer," maar dat bleek niet nodig te zijn.

Het was ook makkelijker, denk ik, omdat je plasmid attacks en zo veel eenvoudiger te bedienen waren in 2.

Bioshock 1, echter, blijft toch het spel voor mij. Ik was echt blown away door dat prachtige jaren-50 sfeertje, en de nieuwigheid van het hele thema. Toen ik in 2 weer zo'n log vond en afspeelde, realiseerde ik me dat de nieuwigheid eraf was. Heb er desalniettemin toch erg van genoten. En ik heb dit keer geen 'paragon' route gevolgd, maar de 'renegade' track (niet zo leuk voor de 'little sisters', maar je powers worden er wel een stuk beter van). Maar ik heb de laatste 'Big Sister' gespaard (what a cutie! overigens).

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
Fatal Mind schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 23:39:
[...]

Verder, die big sisters zijn best simpel, schok ze, bevries ze, ik heb ze gewoon afgemaakt met de drill, erg efficiënt ding.
Ik zelf ben voor mijn favoriete Winter Blast III gegaan. Heerlijk is dat; zelfs Big Daddies vriezen op slag solid, en dan doet je drill de rest (of iets anders). Erg fijn dat ze in bevroren stand niks terug kunnen doen. Das een loterij zonder nieten. Je hoeft alleen af en toe een pulse-je te geven aan je plasmid-knop, om te zorgen dat ze niet ontdooien.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijltje666
Ike. schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:20:
[...]

Ike, thanx voor de hint.
Ik heb alles op default gezet. Toen werkte het prima, gelijk daarop de controls weer aangepast;
Normaal speel ik met "jump"onder "E" en "use"onder "space"
Liep verder prima, nu natuurlijk een stuk gemakkelijker, aangezien het verzamelen flink geld oplevert.
De enige hick-up die ik nog vond, was de adoptie van de little sister, om dit te kunnen doen, moest ik weer omschakelen naar de default controls...

Zijn de splicers nou ook moeilijker om te leggen dan in deeltje 1? Ik kan me niet herinneren dat je drie hits nodig had om er eentje om te leggen.. vooral in het begin erg lastig vanwege het gebrek aan ammo/ drill fuel..
Speel de game in de "hard"modus, misschien zit daar het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend ook begonen met Bioshock 2. Fantastische game tot nu toe. Moet nu toch ook echt maar eens het eerste deel uitspelen.

Ik heb trouwens de Rapture-edition gekocht bij de FRS in Nijmegen voor Euro 12,50 [2 voor Euro 25,00].

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2010 10:11 ]

Verwijderd

BioShock 3: Infinite Gameplay Trailer 00:09:28 Prednisson HQ

YouTube: BioShock 3: Infinite Gameplay Trailer 00:09:28 Prednisson HQ

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wauw, dat zag er erg gaaf uit!

• boomr
Ik ben en blijf fan van bioshock! Ik vraag me alleen af of door het verlaten van de onderwater wereld de sfeer en magie van bioshock niet verloren gaat. Ik ben minder enthousiast van deze trailers (het ziet er ERG netjes uit etc.) omdat het minder sfeer uitstraalt dan bioshock 1 en 2.
Ik hoop dat ik er heel ver naast zit en dat ik straks net zo enthousiast ben over de zwevende wereld in deel 3 als de onderwaterwereld in deel 1 en 2.

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Eindelijk weg onder water, dat vond ik maar niets, ik ga deze game zeker in de gaten houden.
Die trailer is echt bizar.....

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:07:
Eindelijk weg onder water, dat vond ik maar niets
Hoe kun je dat zeggen.. Heb deze generatie nog niet vaak zo'n toffe wereld/stad gezien als Rapture. De sfeer in Bioshock is vrijwel ongeëvenaard.

Heb deel 2 nog steeds niet gespeeld, ben nog bezig met een tweede playthrough van deel 1. Topgame :)

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ongelofelijk, BS3... ik wil 't nu al. Kan je nagaan :P

• Vandread
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 22 september 2010 @ 14:18:
[...]
Hoe kun je dat zeggen.. Heb deze generatie nog niet vaak zo'n toffe wereld/stad gezien als Rapture. De sfeer in Bioshock is vrijwel ongeëvenaard.
Prima sfeer voor in een film maar voor mij niet in een game, ik ben niet claustrofobisch maar in games heb ik een hekel aan enkel binnen/donker spelen etc.
En zoals je in de trailers ziet hoeft het geen probleem te zijn ;)

• boomr
Vandread schreef op woensdag 22 september 2010 @ 16:49:
[...]

Prima sfeer voor in een film maar voor mij niet in een game, ik ben niet claustrofobisch maar in games heb ik een hekel aan enkel binnen/donker spelen etc.
En zoals je in de trailers ziet hoeft het geen probleem te zijn ;)
Ik denk dat deze mening heel persoonlijk is. Ik ken geen enkele game waar ik zo van heb genoten van Bioshock en bioshock 2. 'S nachts in t donker me vriendin in bed, ik beneden achter de tv met t geluid lekker hard heerlijk zitten horroren (we maken er even een werkwoord van:) )....vond het geweldig!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Gisteren Bioshock 2 - Rapture Edition gehaald in de MediaMarkt in Maastricht voor 17,99, koopje dus 8)
Moet wel 1 nog steeds uitspelen, die heb ik gisteren weer eens opgepakt sinds lange tijd :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

ffffffff surgical wing... val bijna van mijn stoel af met die shock momenten _/-\o_

* Steef is een bioshock beginner

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk begonnen aan BioShock 2. Bevalt me tot zover wel, maar ben nog niet zo ver. Vind de sfeer wel minder dan in deel 1, maar dat kan ook komen omdat het in deel 1 allemaal nog zo 'nieuw' is, dat hele Rapture gebeuren. Maar ik vermaak me ook zeker wel met het 2e deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aardig spel, helaas heeft het helemaal niks meer te maken met de orginele system shock series, en zo te zien word Bioshock Infinity ook een generic shooter. De hele truuk in system shock was juist om vijanden te omzeilen, in bioshock2 is stealth nagenoeg niet aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst uitgespeeld, geslaagde game vind ik wel. Deel 1 was wat sfeervoller en ik vond Rapture daar iets mysterieuzer.. maar in deel 2 zit het ook wel goed. Einde was wel goed trouwens.. Later nog een keer uitspelen op Hard en zonder vita-chambers dan maar :)

Heb vandaag ook de eerste potjes online gespeeld om even te kijken hoe het er daar aan toe gaat, en het bevalt me wel. Er zit niet erg veel diepgang in maar het is best leuk om af en toe een aantal potjes te spelen. Heeft iemand enig idee hoelang je er ongeveer over duurt om de hoogste rank te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Pfff, mijn vriendin speelt BS2 nu op mijn pc (C2D 8400, 4870, 8gb, Vista) maar telkens weer crasht het spel. Dan is ze alle saves kwijt en het spel blijft weer om dezelfde update vragen. Is gewoon de legale versie maar ik kan maar niet vinden wat er de oorzaak van is :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
Vrijdag schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:11:
Pfff, mijn vriendin speelt BS2 nu op mijn pc (C2D 8400, 4870, 8gb, Vista) maar telkens weer crasht het spel. Dan is ze alle saves kwijt en het spel blijft weer om dezelfde update vragen. Is gewoon de legale versie maar ik kan maar niet vinden wat er de oorzaak van is :{
Updaten/Opnieuw instaleren. Ik heb een P5Qpro, E8400, 4GB en Windows 7 en hij draait prima :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Updaten heeft ze gisteren drie keer achter elkaar gedaan. Moet ze het spel deinstalleren, daarna opnieuw installeren en dan meteen updaten misschien?

Ik zal het vanavond eens proberen, er wordt namelijk ook geen crashreport gegeven. Het is echt *poef*, CtD.

Om het niet geheel een problemen topic te maken: Het ziet er wel erg mooi uit, erg sfeervol en de muziek is ook geweldig. Een beetje Fallout 3 maar dan onderwater :)
Het is jammer dat ik geen platenspeler heb, gelukkig staat de soundtrack ook op een cd.

[ Voor 9% gewijzigd door Vrijdag op 18-10-2010 10:34 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:54

Nemesizz

Untouchable

Vrijdag schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 23:11:
Met deel 1 had ik na een crash wel last van dat ik iedere keer als ik de game startte de game moest activeren (gelukkig hebben ze de 3-5 activatie limiet eraf gehaald). En zo out of the blue vraagt ie er niet meer om.
M'n saves bleven echter wel bewaard, die staan als het goed is in documents en settings (dus inloggen op een andere gebruikers account zijn de saves waarschijnlijk weg). Sterker nog, heb m'n saves gewoon weer terug gezet nadat ik m'n PC weer opnieuw geinstalleerd had.

Ben weer verder gegaan met deel 2 op hard mode, heb sinds juni niet weer gespeeld dus moest effe weer inkomen. Ik doe wel met vita-chambers aan en oh boy do I need em :P . Een big sister aanvallen zonder genoeg piercing rounds en slecht 2 first aid kits valt niet mee, ben wel 4x doodgegaan bij die troela (Siren Alley, dus nog niet genoeg damage reducerende upgrades).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theguyofdoom
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-08 10:04
Bioshock heb ik gisteren voor €5 op steam gekocht. Jammer dat ik tentamenweek heb :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet ook maar weer eens gaan spelen, is alweer een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

theguyofdoom schreef op zaterdag 30 oktober 2010 @ 23:35:
Bioshock heb ik gisteren voor €5 op steam gekocht. Jammer dat ik tentamenweek heb :x
Fijn dat ik een topic open in de hoop dat er nieuws is over BS2 maar dan zo'n enorm nuttige mededeling zie ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:48:
[...]

Fijn dat ik een topic open in de hoop dat er nieuws is over BS2 maar dan zo'n enorm nuttige mededeling zie ;w
Nieuws over BS2? wat voor 'nieuws' verwacht jij nog over die game dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 15:54
Vandaag Bioshock 2 uitgespeeld. Na een wat zwak begin vond ik de game in de latere levels toch nog heel vermakelijk worden. Zeker het stuk na Gyll Alexander was boeiend. Geen spijt van de aankoop gehad in ieder geval.

Een paar rondjes online gespeeld daarna, maar verdorie wat ben je gehandicapt als starter. Ontzettend veel kogels nodig om iemand neer te krijgen. Wel mooie omgevingen, waarvan een aantal mij niet direct bekend voorkwamen uit de games (?).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jejking schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:48:
[...]

Bioshock 2 is al een poosje uit... Bioshock Infinity is niet echt een deel 3, maar gewoon een nieuw verhaal in "Bioshock".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Gloeiende... Is ineens mijn quicksave game corrupt? Staat er een file met mijn Windows live id in mijn save map met bestandsgrootte 0KB...
Trucje geprobeerd van het Steam forum, maar ik ben dus gewoon mijn savegame kwijt, en de laatste autosave is een flink eind terug.
Dank U wel 2K games!!!
Dit spel verdwijnt nu dus op de stofhoop.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie dagen terug weer eens de Bioshock 2 schijf in m'n Xbox gegooid en wat een heerlijke game is het toch ook. Ik had aan het begin van Dyonysus Park even een lange pauze genomen (het lukt me gewoon nooit om een game aan 1 stuk door uit te spelen, ik haak altijd halverwege af om later weer terug te komen :P) en ik kan me niet voorstellen dat ik er op een gegeven moment even genoeg van had.

Ik vind het verhaal een stuk minder sterk dan deel 1 maar de combat vind ik geweldig. Deze is toch wel een van de meest gevarieerde die ik ooit in een game ben tegengekomen. Of je nou met een MP5 of een M4 schiet, het ene wapen is wat sneller, het andere wat accurater of krachtiger. Maar in Bioshock zit er een heel duidelijk verschil tussen alle wapens met hun verschillende soorten ammo en upgrades en dat in combinaties met de plasmids zorgt voor enorme afwisseling in het afslachten van splicers en andere vaders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dellmorte
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 12:04
:'(
Na het zien van de trailer van bioshock 3 ben ik meteen bioshock 1 gaan installeren op me pc. Nu blijft hij steeds crashen( het spel freezed en dan krijg je de melding dat het spel niet meer reageert), ik heb het op me pc en laptop beide geprobeerd en het zelfde probleem. Me laptop heeft een crossfire ati 5870 en me computer een Nvidea 9600 GT. Me laptop moet ik vervolgens hardresetten en me pc krijg ik dus die melding dat die niet meer reageert.

Iemand misschien een verklaring hier voor/ oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Ik heb bioshock 2 als sinds de release in mijn bezit maar toen ik gisteren in de vraag & aanbod de special edition tegenkwam kon ik het toch niet laten om de aanbieder te mailen. We zijn een prijs overeen gekomen en heb het geld zojuist overgemaakt. Ik kan niet wachten tot ik de plaat op me platenspeler kan zetten. Heb zo'n zin in ide soundtrack:)

Eind dit jaar nog een berg tvt uren opmaken (rond kerst) en dan ga ik deeltje 1 en 2 weer es uitspelen. Evenals maffia 2. Zo'n heerlijk sfeer in die spellen. Heb er nu al zin in:)

En komend jaar ergens deeltje 3 proberen. Aan de ene kant ben ik erg bang dat een groot gedeelte van de sfeer en het bijna claustrofobische gevoel van rapture verloren is maar aan de andere kant heb ik alle vertrouwen in de makers van bioshock dat ook deel 3 een topper gaat worden!

Ik kan niet wachten tot ik de special edition binnen heb!:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Hoi, ik wil ook de Bioshock serie ggan spelen en keek even op google, maar las tot mijn schrik dat het mogelijk niet compatible is met Windows 7 64Bit.

Het gaat om de set die je bij Gamemania kan koipen.

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=26471

Mijn spcs zijn:

Windows 7 64Bit SP1
Intel Q6600 2.4Ghz Quad-core
4Gb DDR2-667
GeForce GTX260 met driver 186 nig iets.

Bij voorbaat dank.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Ik heb zelf de set met oblivion. Deze werkt ook prima onder Windows 7. Lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
Koos2009 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:43:
Hoi, ik wil ook de Bioshock serie ggan spelen en keek even op google, maar las tot mijn schrik dat het mogelijk niet compatible is met Windows 7 64Bit.

Het gaat om de set die je bij Gamemania kan koipen.

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=26471

Mijn spcs zijn:

Windows 7 64Bit SP1
Intel Q6600 2.4Ghz Quad-core
4Gb DDR2-667
GeForce GTX260 met driver 186 nig iets.

Bij voorbaat dank.
Bioschock werkt perfect o pdat systeem hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
ok, ik las op google dat er problemen waren met windows 7. De hardware maak ik me geen zorgen om.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik heb een paar minuten (v/d 20?) gekeken, en toen heb ik hem snel uit gezet ivm mogelijke spoilers.
Wil niet te veel weten van locaties, verhaal, e.d. :-)

De release is ergens in maart 2013, toch? Ik kan niet wachten!

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Voor maart nog maar een keer wat achievements in deel 2 gaan verzamelen om weer een beetje in de sfeer te komen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisteren bioshock 2 maar weer es in de xbox gegooid. Blijft een heerlijk spel! Moet m nog uitspelen op hoogste moeilijkheidsgraad maar nu eerst maar es een graadje simpeler om er weer een beetje in te komen. Big Sister had me al bijna dood:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik ben blij dat ze in Bioshock Infinite de MP eruit hebben gegooid. Vind het altijd zonde als een spel een MP heeft (en de daarbij horende achievements) als het gewoon niet goed is uitgevoerd :).

Heb wel erg veel zin in maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Bioshock: Infinite pre-order op Steam heeft leuke rewards erbij!

Ik heb em alvast pre-ordered en hopelijk komt die reward 3 erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik denk dat ik maar even wacht tot dat hij in de aanbieding is ( met alle bijhorende DLC).

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Na al het gedoe met de ontwikkeling wacht ik toch maar even af wat anderen er van vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestelt nu bij gamesync playstation 3 copy, vraag me af hoeveel dlc's er komen voor elizabeth.

Dit doet me trouwens echt denken aan girlfriend simulator 1.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Net toch ook maar bij de MM gepreordered. Steel case en Industrial pack erbij.

Ben wel benieuwd wat de cijfers worden. het ziet er iig erg tof uit, al vraag ik me wel af of je er veel uur mee kan vullen... Een te korte single player is vrij dodelijk lijkt me, vooral nu de MP geschrapt is. Is trouwens aangegeven of deze er later weer bij zou komen, of is het schrappen definitief.

Ze hebben iig veel waar te maken.

De hype op GoT is trouwens laag, zeg. Ik had toch minstens een apart topic verwacht. Zijn daar redenen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik ben ontzettend benieuwd naar de game. Ik hoop dat die lekker wegspeelt en weer heerlijk sfeervol is. Wat ik van de beelden tot nu toe heb gezien heb ik goede hoop.
Jobbie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:55:
Ben wel benieuwd wat de cijfers worden. het ziet er iig erg tof uit, al vraag ik me wel af of je er veel uur mee kan vullen... Een te korte single player is vrij dodelijk lijkt me, vooral nu de MP geschrapt is. Is trouwens aangegeven of deze er later weer bij zou komen, of is het schrappen definitief.
Bioshock 1 staat zeker in mijn top 3 van spellen die ik deze generatie consoles heb gespeeld. Deze had ook geen MP. Totaal niet gemist en ik hoef voor Infinite ook geen MP te zien. Liever een SP van 10 uur waar ik volledig in op ga en geen MP (Bioshock 1), dan een SP van 14 uur met veel herhaling en een MP wat maar half is uitgewerkt omdat er toevallig van de uitgever een MP modus in moet zitten (Bioshock 2).

De MP van Tomb Raider bijvoorbeeld. Hoeveel tijd daar niet in is gestoken terwijl het echt een drama is om te spelen. :) De game had door haar geweldige SP helemaal geen MP nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

uchiha tijntje schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 15:53:
[...]

Bioshock 1 staat zeker in mijn top 3 van spellen die ik deze generatie consoles heb gespeeld. Deze had ook geen MP. Totaal niet gemist en ik hoef voor Infinite ook geen MP te zien. Liever een SP van 10 uur waar ik volledig in op ga en geen MP (Bioshock 1), dan een SP van 14 uur met veel herhaling en een MP wat maar half is uitgewerkt omdat er toevallig van de uitgever een MP modus in moet zitten (Bioshock 2).

De MP van Tomb Raider bijvoorbeeld. Hoeveel tijd daar niet in is gestoken terwijl het echt een drama is om te spelen. :) De game had door haar geweldige SP helemaal geen MP nodig.
Ook al vind ik MP modussen vaak erg leuk, ben ik het wel met je eens. Bioshock staat bekend door een geweldige SP. Verhaal, omgeving en gameplay zijn daar key. Ik hoop dan ook echt dat ze daar goed voor gezorgd hebben. Maar hopelijk wel langer dan 10 uur. Die zijn nl zo voorbij! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

De eerste review is binnen. 9.4 van IGN. Er wordt gesproken van 10 tot 15 uur voor een playthrough.

http://uk.ign.com/article...finite-xbox-360ps3-review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

uchiha tijntje schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:21:
De eerste review is binnen. 9.4 van IGN. Er wordt gesproken van 10 tot 15 uur voor een playthrough.

http://uk.ign.com/article...finite-xbox-360ps3-review
En een copy-paste review voor de PC versie, waar het een 9,5 krijgt (0,1 hoger voor graphics :') ). Verder geen echte analyse over de AI van Elizabeth en bij de PC review over de verschillen tussen PC en console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

IGN is voor mij sowieso niet de maatstaf. Reviews van Edge en Eurogamer vertrouw ik vrijwel blind! Die gasten durven tenminste kritisch te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenderson
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 13:31
Voor de mensen die hebben gepre-orderd in de winkel, hebben jullie de Industrial Revolution code ook meteen gekregen? Ik zou die graag willen spelen voor de bonus DLC en om in de stemming te komen enzo. Maar bij mijn Free Record Shop en Saturn hadden ze die codes niet liggen, er werd me verteld dat ik die zou krijgen als ik de game ophaal. Handig, als ik de game ophaal, heb ik toch geen tijd meer om Industrial Revolution te spelen? :P Nou ja, dan maar spelen als ik het spel uitgespeeld heb denk ik, en de DLC gebruiken voor de tweede playthrough.

PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03:09
Thermometer schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 21:32:
[...]

En een copy-paste review voor de PC versie, waar het een 9,5 krijgt (0,1 hoger voor graphics :') ). Verder geen echte analyse over de AI van Elizabeth en bij de PC review over de verschillen tussen PC en console.
Niet alleen hoor, In de videoreview werd ook nog gezegt dat hij het een minpunt vond dat je in de console versies maar 2 wapens/vigors aan een hotkey kon toewijzen. Je moet namelijk dan telkens in een menu gaan om een andere vigor/wapen te kiezen dan de twee die je op een hotkey hebt staan, wat je weer uit de game haalt omdat dan alles op pauze gaat. De PC versie heeft hier geen last van omdat deze veel logischerwijs meer toetsen heeft. En daar kan ik hem wel in vinden. Ik vind het ook veel fijner om gewoon een toets in te drukken om dan te switchen naar een wapen, zonder een radial menu te gebruiken.

Ben wel heel erg benieuwd naar de game, en de 'twist' natuurlijk :)

[ Voor 25% gewijzigd door bjorntju op 23-03-2013 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Svenderson schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 01:13:
Voor de mensen die hebben gepre-orderd in de winkel, hebben jullie de Industrial Revolution code ook meteen gekregen? Ik zou die graag willen spelen voor de bonus DLC en om in de stemming te komen enzo. Maar bij mijn Free Record Shop en Saturn hadden ze die codes niet liggen, er werd me verteld dat ik die zou krijgen als ik de game ophaal. Handig, als ik de game ophaal, heb ik toch geen tijd meer om Industrial Revolution te spelen? :P Nou ja, dan maar spelen als ik het spel uitgespeeld heb denk ik, en de DLC gebruiken voor de tweede playthrough.
Ik kreeg er niets bij, maar ik heb dan ook niets aanbetaald. Vind ik ook wel logisch omdat een pre-order zo gecanceld is.
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste