Je kan een local profile aanmaken.
[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 10-02-2010 17:50 ]
Je kan een local profile aanmaken.
[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 10-02-2010 17:50 ]
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 18:07 ]
The number one enemy of progress is question
Gegroet!
Iedereen heeft het nu over bioshock 2, dus kan makkelijk hier toch ?Slashdotter schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:57:
Hoort er geen speciale Bioshock 2 topic aangemaakt te worden.
Al moeten we dan eerst iemand zien te vinden die de topic start schrijft
Gegroet!
Verwijderd
Bears and Bulls
GFWL is legaal hoor...mindcrash schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:06:
* Games for Windows Live
De enige legale oplossing om dit spel in volle glorie te kunnen spelen: een Xbox 360 of PS3 aanschaffen en het spel op de console spelen. Sad but true.
PSN: jannvsdvinvs
Same here, wat een geniaal level.Decennia schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:46:
Ben nu in het tweede stuk, amusementspark. Ben er nu alweer helemaal ingezogen, die big sister is veeeeeeeeeeet. Multiplayer is ook lachen
Life is complicated
/Agree =DW1ckeD schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:03:
[...]
Same here, wat een geniaal level.
"Journey to the surface" echt geweldig verhaal zit er toch in, ik zou bijna willen dat Rapture echt bestond en ik het kon bezoeken.
Zonder alle splicers natuurlijk.
Ik krijg ook vaker het gevoel van: WTF HET BESTAAT!
Prachtig.
Gegroet!
Verwijderd
double double agree!
[ Voor 28% gewijzigd door Guumuus op 11-02-2010 18:41 ]
Temps ? Voeding ? Geheugen ?jaaoie17 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:41:
Ik heb steeds dat mn pc reboot als ik de game een tijdje speel. Ongeveer een uur kan ik spelen en hij herstart de pc. Heb in windows ingesteld dat tie niet de pc opnieuw moet opstarten als er ene probleem is. Dus kan verder geen blue screen krijgen. Waar kan het aan liggen.
Systeem:
core2quad q9450
asus extreme striker 2
geforce 280gtx
ocz 4 gig ddr3
win vista 64bit
[ Voor 86% gewijzigd door Gamebuster op 11-02-2010 19:45 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
[ Voor 8% gewijzigd door Tripp op 11-02-2010 20:00 ]
Bij adopt kan je 2 lijken ontdoen van 40 adam, waarna je dat meisje kan redden voor 80 adam. De 1e 3x redden krijg je 120 adam, de 2e 3x krijg je 250 adam, daarna ook weer 250 adam. Ook krijg je iedere 3x een tonic, flink wat dollars en hulp van meisjes in de toekomst.Tripp schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:59:
Als je ze harvest, dan krijg je meer adam. In bioshock 1 was het zo dat als je ze bevrijdt. je later dan extra adam kreeg (totaal wel iets minder), maar wel extra gene tonics. Is dat hier ook zo als je ze adopteert? Wiki zegt er (nog) niks over.
Verwijderd
En lekker veel splicers en zo'n %$()GK)$% Big Sister erbij, helemaal gratis.Gamebuster schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:07:
[...]
Bij adopt kan je 2 lijken ontdoen van 40 adam, waarna je dat meisje kan redden voor 80 adam. De 1e 3x redden krijg je 120 adam, de 2e 3x krijg je 250 adam, daarna ook weer 250 adam. Ook krijg je iedere 3x een tonic, flink wat dollars en hulp van meisjes in de toekomst.
Correct me if I'm wrong.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 20:54 ]
En je koopt natuurlijk een schietspel om niet te schieten en zo snel mogelijk het einde van het verhaal te bereiken.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:26:
[...]
En lekker veel splicers en zo'n %$()GK)$% Big Sister erbij, helemaal gratis.
Nee, ik adopt en red zelf ook alle Little Sisters, maar dat is puur omdat ik specefiek dat einde wil halen.
EDIT:
DIT IS TOCH TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN!
DIE HELE ONLINE MODE IS NU VERPEST.
IN ELKE F*CKING ROOM WAAR IK HEENGA ZITTEN MINSTENS 5 MENSEN DIE ALLEEN MAAR DE F*CKING GRENADE LAUNCHER SPAMMEN.
OH, AND DID I MENTION LAGGS? EN 'CONNECTION LOST' ERRORS?
Sorry maar ik ben echt WOEDEND.
Verwijderd
Ik zeg niet dat ik niet van schieten hou, ik zeg enkel dat die splicers en de Big Sister je het een stukje moeilijker gaan maken. En persoonlijk vind ik Bioshock op medium redelijk moeilijk dus tja.Gamebuster schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:57:
[...]
En je koopt natuurlijk een schietspel om niet te schieten en zo snel mogelijk het einde van het verhaal te bereiken.
Persoonlijk kies ik altijd voor de weg waarbij je het meeste te zien krijgt.
stel je niet zo aan.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:26:
[...]
Nee, ik adopt en red zelf ook alle Little Sisters, maar dat is puur omdat ik specefiek dat einde wil halen.
EDIT:
IN ELKE F*CKING ROOM WAAR IK HEENGA ZITTEN MINSTENS 5 MENSEN DIE ALLEEN MAAR DE F*CKING GRENADE LAUNCHER SPAMMEN.
Moeilijk, ja. Maar dat maakt het niet minder leuk toch? De single player duurt niet zo lang, dus ik zou je niet aanraden de korte weg te nemen.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:05:
[...]
Ik zeg niet dat ik niet van schieten hou, ik zeg enkel dat die splicers en de Big Sister je het een stukje moeilijker gaan maken. En persoonlijk vind ik Bioshock op medium redelijk moeilijk dus tja.
Ga lekker modern warfare spelen ofzoVerwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:26:
[...]
EDIT:
Welk niveau speel je?Flix83 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:53:
Over splicers gesproken.
Heeft iemand een tip voor mij hoe ik die #*$*( kapot krijg.
Als in mijn little sister een lijk wil laten harvesten van ADAM dan moet ik dat toch wel een keer of 4-5 (het eerste lijk) overnieuw doen voor het lukt, omdat ik steeds wordt vermoord door die splicers.....
bij bioshock 1 had ik altijd moeite met de big daddy maar in deel 2 hebben de splicers daar helmaal geen probleem mee....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Je hebt allerlei tools die het je zo makkelijk kunnen maken dat je niks hoeft te doen.Flix83 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:53:
Over splicers gesproken.
Heeft iemand een tip voor mij hoe ik die #*$*( kapot krijg.
Als in mijn little sister een lijk wil laten harvesten van ADAM dan moet ik dat toch wel een keer of 4-5 (het eerste lijk) overnieuw doen voor het lukt, omdat ik steeds wordt vermoord door die splicers.....
bij bioshock 1 had ik altijd moeite met de big daddy maar in deel 2 hebben de splicers daar helmaal geen probleem mee....
[ Voor 35% gewijzigd door Gamebuster op 12-02-2010 13:16 ]
Kerel, ik overloop hier even de meest recente posts en de 3 laatste posts ik je hier zie maken gaan op een bepaald moment over in vette tekst en nu lijk je compleet door te flippen. Ik zou toch ernstig overwegen om eens een dokter te bezoeken.Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:26:
[...]
EDIT:
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij wel, je kan je key in totaal 15x activeren.Gamebuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:42:
Is het mogelijk bioshock 2 voor de PC te verkopen? Ik heb 'm geactiveerd op windows live.
Uitgespeeld.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:17:
[...]
Volgens mij wel, je kan je key in totaal 15x activeren.
Waarom zou je trouwens zo'n goed spel verkopen?
je kunt die bik filmpjes wel zien via een player ja.
Verwijderd
Verwijderd
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Life is complicated
Inderdaad....voor een Big Daddy is het echt vaag....het is eerder Big Wimp.W1ckeD schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:53:
Ik ga zo snel dood, dat is echt niet normaal.
Ze vuren 2 kogels op mij af en mijn health is al heel erg laag.
En kom op, als ik een Big Daddy ben dan moet ik toch niet zo makkelijk te doden zijn?
Heb al aantal upgrades e.d uitgevoerd maar ik ga best snel dood, en zit pas op medium..
Okay ik ben dus niet de enige.L1nt schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:40:
[...]
Inderdaad....voor een Big Daddy is het echt vaag....het is eerder Big Wimp.
Echter als je het op Easy zet is het juist weer een Big Tank
Life is complicated
[ Voor 7% gewijzigd door jaaoie17 op 13-02-2010 20:45 ]
Je heb ze wel geselecteerd in het gene menu ?jaaoie17 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:42:
Heb nu ineens iets vaags. Kan ineens geen plasmids meer gebruiken en heb genoeg eve. Meer met mensen met dit probleem? Is dit te fixen?
Je kan beargumenteren dat je eigenlijk niet zo'n normale Big Daddy bent, maar een van de eerste, een Alpha Series Big DaddyW1ckeD schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:53:
Ik ga zo snel dood, dat is echt niet normaal.
Ze vuren 2 kogels op mij af en mijn health is al heel erg laag.
En kom op, als ik een Big Daddy ben dan moet ik toch niet zo makkelijk te doden zijn?
Heb al aantal upgrades e.d uitgevoerd maar ik ga best snel dood, en zit pas op medium..
zelfde probleem gehad (pc versie) even snel een andere plasmid kiezen dmv F1, F2..jaaoie17 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:42:
Heb nu ineens iets vaags. Kan ineens geen plasmids meer gebruiken en heb genoeg eve. Meer met mensen met dit probleem? Is dit te fixen?
[ Voor 190% gewijzigd door Verderf op 14-02-2010 03:48 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Speel je nog steeds op medium dan?L1nt schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:50:
Nou dat is echter al de 3e die op medium problemen heeft.
Niet iedereen is een 1337-gamer. Het is alleen zo jammer dat Easy ook echt easy is.
Medium had hard of semi-hard moeten zijn en medium had tussen het huidige easy en medium moeten zitten
Verwijderd
Dat dacht ik eerst ook, maarDEiE schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:39:
spoiler:Ook gaaf dat ik ergens op een tape hoorde dat jij de eerste Big Daddy bent, en een persoon was die uit zichzelf Rapture gevonden had (uit mijn hoofd gezegd Jack?). Is dat nou dezelfde persoon als in de eerste?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Tja, dit komt mij ook bekend voor, uiteindelijk had ik er genoeg van en heb ik de sisters direct geharvest, ben nu op easy bezig voor nog wat trophies, en daar gaat het een stuk beter,Boeboe schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:04:
Ben dit weekend ook eindelijk begonnen aan Bioshock 2. Ik vind het wel een flink stuk moeilijker dan deel 1 (op medium). De intro leek nog gemakkelijk, maar eenmaal je met je little sister moet gaan harvesten lukt het mij simpelweg niet meer. Ik sterf te vaak voordat de little sister alle adam heeft kunnen extracten waardoor ik weer opnieuw moet beginnen en ik op den duur zonder ammo zit.
Sander1991 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 00:25:
[...]
Dat dacht ik eerst ook, maar
spoiler:Later kan je meer van die tapes vinden, en daar zegt die kerel dat jij dat was, voordat Andrew Ryan besloot om je in een big daddy te veranderen. Dus eerst heette je Jack oid (weet het ook niet meer) voordat je een big daddy werd. Deed me ook erg denken aan diegene die je speelde in het eerste deel, maar hij had het ook nog over een soort bubble ofzo, wat een onderzeeër kan voorstellen. In het eerste deel vond je het door een lift boven het water, en niet met een onderzeeër.
[ Voor 35% gewijzigd door Lukin op 15-02-2010 13:48 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 19:55 ]
Dat mag wel gewoon.Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:54:
Voor het goede einde, moet je daarvoor...?spoiler:die gast in die grote tank wel/niet electrokuteren? Hij vroeg er om, dus heb dat wel gedaan.
[ Voor 26% gewijzigd door Fatal Mind op 15-02-2010 21:15 ]
Verwijderd
Hmm... wel onduidelijk dan. Ik ging er vanuit dat je het meest 'menselijke' moest doen.Fatal Mind schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:14:
Correct, alleen dan loop je wel een trophie mis als je die 3 mensen in dood. Voor de rest kan je de uiteindes op ign vinden.
[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2010 18:01 ]
Bears and Bulls
Ik had gelezen dat er in totaal 128 tapes of iets dergelijks zijn. De achievement is dat je 100 tapes verzamelt, dus je mag er een aantal missen.mindcre8r schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:04:
wat ook weer een achievement is is het vinden van alle tapes volgens mij.
dat valt niet mee want er zijn een boel hidden rooms waar je enkel met de cyclone trap en de boor kan komen.
ahauchiha tijntje schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:05:
[...]
Ik had gelezen dat er in totaal 128 tapes of iets dergelijks zijn. De achievement is dat je 100 tapes verzamelt, dus je mag er een aantal missen.
[ Voor 15% gewijzigd door mindcre8r op 16-02-2010 16:15 ]
Bears and Bulls
PSN: jannvsdvinvs
Verwijderd
Met zoveel mogelijk verschillende wapens en plasmids aanvallen. Hoe meer types ammo/wapens/plasmids je gebruikt tegen de vijand die je filmt, hoe meer research points je er voor krijgt.Ontzettende_Jan schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:19:
Weet iemand wat is de beste manier om een zo hoog mogelijke research score te krijgen?
Na het maken van de foto zo lang mogelijk in beeld houden of zo snel mogelijk killen? Ik kan er niet echt een patroon in ontdekken..
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 08:55 ]
Ik bestel regelmatig games bij Gamehubs, en zo ook Bioshock2. Ik verwacht hem eigenlijk vandaag wel. Meestal duurt het 2 weken nadat je je mail van verzenidng hebt gekregen....monnick schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:35:
Toevallig mensen die Bioshock 2 gepreorderd hebben bij Gamehubs? Ik wel en heb al een tijd geleden de melding gehad dat het spel is verstuurd, maar ik heb nog steeds niks binnen.
PSN gamertag: H3nk13024
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Nog niemand die het me kan vertellen? D:Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:54:
Yep, ik vond het einde ook maar vaagjes.
spoiler:Waarom gaat Subject Delta in godsnaam dood? Ja, Eleonore was verstikt door Lamb, dus haar hart stopte en jij verzwakte enzo, maar daarna leefde ze weer dus alles was weer goed? Ik vind het dom dat ze je gaat 'harvesten' (dat gebeurde er bij mijn einde tenminste) ookal doet ze het op een lieftallige manier zodat je binnenin haar voortleeft. Oh, en in de cutscene krijg je te zien dat Eleonore haar moeder van zuurstof voorziet (in mijn einde dan) als je naar het oppervlak gaat, maar waar zie je Lamb bij het einde? Hmmm? Het enige wat ik zag was mezelf, Eleonore en allemaal Little Sisters.
Ohja, en wat gebeurd er trouwens met 'Teunenbaum'? ofzo? Ben de exacte naam vergeten. Je weet wel, de vrouw die je aan het begin nog moet helpen met haar little sisters. Nadat je haar hebt geholpen heb ik haar ook nooit meer teruggezien volgens mij?
Het is idd een nadeel van de game dat als je dood gaat. Aan de andere kant als je dood gaat, maar je heb al wel damage gedaan aan '' iets '' dan blijft die damage bestaan, dus dat scheelt al een hoop.jarnotjuh schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:43:
Toch al aardig wat uur gespeeld, maar zit nu echt op een punt "vast."
Ik ga niet hele levels opnieuw doen, en eerdere saves heb ik niet zeg maar.. Eerst een big daddy gesloopt, daarna kwam een big sister. Normaal heb ik er geen probleem mee(1 of 2 eerder gehad), maar nu zit ik gewoon zonder cash, zonder ammo, en het ergste is nog dat ik een deel heb unlocked van een level. Ik wou dus verder gaan met zo'n big sister achter mij aan, maar toen viel ergens de stroom uit nadat ik een code bij een deur had ingevoerd. Dus wordt dat nogal lastig om dat ding te slopen. Ik krijg met geen mogelijkheid die big sister dood, en die andere ventjes erbij helpt ook niet echt veel..
Wat is een goeie tactiek tegen zo'n sister? Waar zijn ze erg vulnerable voor en waar juist niet voor? Big daddy's waren piece of cake als je zo'n gasfles ergens tegenkomt, maar hier kan ik niet tegen op.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door boe2 op 21-02-2010 19:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
Audio diaries kun je zelf tellen in het menu (waar je ook je kaart bekijkt) Er zijn er geloof ik 128 in totaal.Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:39:
Ook uitgespeeld. Op normal.
Vond het niet echt moeilijk, maar 2x dood gegaan.
Verder weinig research gedaan en eigenlijk alleen maar die lui in de fik gestoken en verder kapot geknald met m'n shotgun of wapen #4 (naam ff kwijt).
Verhaal was wel leuk, heb alle sisters gered en niemand afgemaakt. Mooi einde.
Andere eindes maar op YT terug gekeken, vond het niet echt uitnodigen om nogmaals te gaan spelen.
Hoe kun je eigenlijk zien of je alle weapon upgrades, voicerecorders, etc hebt gevonden?
[ Voor 14% gewijzigd door Adlermann op 22-02-2010 11:07 ]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
PSN id: GG--77
Verwijderd
Kijk, het zit zo.GG---77 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:17:
Wat is het mooiste einde (meest bevredigende) van Bioshock 1. Ben nog bezig (PS3) met bioshock 1, nu heb ik pas een uurtje ongeveer gespeeld. Maar begreep dat er verschillende eindes in het spel zitten.
Maar welk einde vinden jullie het mooiste? Graag niet te veel details! Dus to harvest or not to harvest?
anathema
Niet moeilijk, en toch dood gaan?Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:39:
Ook uitgespeeld. Op normal.
Vond het niet echt moeilijk, maar 2x dood gegaan.
Verder weinig research gedaan en eigenlijk alleen maar die lui in de fik gestoken en verder kapot geknald met m'n shotgun of wapen #4 (naam ff kwijt).
Verhaal was wel leuk, heb alle sisters gered en niemand afgemaakt. Mooi einde.
Andere eindes maar op YT terug gekeken, vond het niet echt uitnodigen om nogmaals te gaan spelen.
Hoe kun je eigenlijk zien of je alle weapon upgrades, voicerecorders, etc hebt gevonden?
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Winners never cheat, Cheaters never win
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq