Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Je kan een local profile aanmaken.

[ Voor 7% gewijzigd door Tripp op 10-02-2010 17:50 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

()%#$)_fk#kg+#% DIE SNEEUW.

De hele dag nog geen enkele vorm van bezorger gezien in de buurt.
Dat wordt dan morgen pas genieten :(

EDIT:

Over ironie gesproken. :o

2 minuten na posten van bericht hoor ik de brievenbus, ja hoor, BioShock 2 in de bus.
Nouja, ik moet over een paar minuten naar een filmavondje dus dat wordt later vanavond spelen. (PC)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

Hard is ook wel degelijk hard hoor, ik ben zo'n recht toe recht aan gamer die gewoon gaat rondrennen en alles kapot schiet wat er beweegt, zonder van te voren over een tactiek na te denken (behalve dan bij het beschermen van de little sisters, lang leve cyclone trap 2 met incinerate :D) en ik heb continu een tekort aan geld, leven en adam. Dus het gaat bij mij echt stukje bij beetje, wel leuker zo want op die manier heb ik 'm niet zo gauw uitgespeeld...

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ben nu in het tweede stuk, amusementspark. Ben er nu alweer helemaal ingezogen, die big sister is veeeeeeeeeeet. Multiplayer is ook lachen :P

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoort er geen speciale Bioshock 2 topic aangemaakt te worden.
Al moeten we dan eerst iemand zien te vinden die de topic start schrijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Slashdotter schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 20:57:
Hoort er geen speciale Bioshock 2 topic aangemaakt te worden.
Al moeten we dan eerst iemand zien te vinden die de topic start schrijft :)
Iedereen heeft het nu over bioshock 2, dus kan makkelijk hier toch ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees hier boven eea. over AA (en AF?) Waarom zou dat niet te forceren zijn met CCC of ati tray tools?

• mindcre8r
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

wat is het toch heerlijk dit spel, heb nu de eerste big sister kapot :) vette actie en cool geluid!

Bears and Bulls

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
mindcrash schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:06:

* Games for Windows Live
De enige legale oplossing om dit spel in volle glorie te kunnen spelen: een Xbox 360 of PS3 aanschaffen en het spel op de console spelen. Sad but true.
GFWL is legaal hoor... 8) . Waarschijnlijk bedoel je te zeggen dat het niet klantvriendelijk is.. ;)

Na een uurtje spelen gisteren (1e deel nooit gespeeld.) moet ik zeggen dat de sfeer van de game me wel aanspreekt. Ben benieuwd hoe het verhaal zich ontvouwt...

PSN: jannvsdvinvs

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Decennia schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 19:46:
Ben nu in het tweede stuk, amusementspark. Ben er nu alweer helemaal ingezogen, die big sister is veeeeeeeeeeet. Multiplayer is ook lachen :P
Same here, wat een geniaal level.

"Journey to the surface" echt geweldig verhaal zit er toch in, ik zou bijna willen dat Rapture echt bestond en ik het kon bezoeken.
Zonder alle splicers natuurlijk. ;)

Ik krijg ook vaker het gevoel van: WTF HET BESTAAT!
Prachtig.

Life is complicated

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

W1ckeD schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 13:03:
[...]

Same here, wat een geniaal level.

"Journey to the surface" echt geweldig verhaal zit er toch in, ik zou bijna willen dat Rapture echt bestond en ik het kon bezoeken.
Zonder alle splicers natuurlijk. ;)

Ik krijg ook vaker het gevoel van: WTF HET BESTAAT!
Prachtig.
/Agree =D

Gegroet!

Verwijderd

Net een paar uur zitten spelen, en WAT EEN VET SPEL. Echt waar, alles is gewoon zo goed uitgewerkt, nog beter dan in deel 1. Het enige wat me soms irriteert is dat er zoveel dingen te doen zijn, dat je soms gewoon doodgaat. Wat ik bedoel is; ik zag net een Big Daddy lopen. Ik zag ook dat er zo'n dinges is waar je upgrades en tonics kan kopen. Ik had dus ADAM nodig. Ook lag er ergens binnenin een shotgun, maar ik wist zeker dat als ik die pakte, er dan ook weer een scripted event zou komen, met vijanden. Ik had nog maar 1 health package dinges. Nouja, na meer dan 20x opnieuw proberen (quicksave FTW) had ik die Big Daddy eindelijk verslagen, moet ik dan nog de Little Sister gaan beschermen terwijl ik zelf bijna geen HP meer heb. En ik moet dan natuurlijk nog verder met de verhaallijn.

Waarschijnlijk hebben jullie nu zoiets van 'STFU AND PLAY' maar het voelt gewoon niet zo leuk als je een uur lang 'vast' zit waarna je EINDELIJK verder kan met de verhaallijn.

Overigens klik ik dan gewoon multiplayer aan en speel ik ff online.

Ik heb trouwens nog wel een probleempje; als ik van het hoofdmenu naar multiplayer switch, zegt SecuROM altijd dat de originele DVD er niet in zit. Dat is bullsh*t, aangezien ik het spel gewoon netjes heb besteld. Moet meestal een 5tal keer mijn CD/DVD-lezer open en dicht doen, en soms de PC herstarten.

Iemand enig idee hoe je dit (zonder gemount en dom gedoe dat je doet als je download) op kan lossen?

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

double double agree! _/-\o_

Het is ook zo lekker luguber allemaal, vind dit spel angstaanjagender dan FEAR, en die laatste deed het wat
dat betreft al goed :D

[ Voor 28% gewijzigd door Guumuus op 11-02-2010 18:41 ]

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Ik heb steeds dat mn pc reboot als ik de game een tijdje speel. Ongeveer een uur kan ik spelen en hij herstart de pc. Heb in windows ingesteld dat tie niet de pc opnieuw moet opstarten als er ene probleem is. Dus kan verder geen blue screen krijgen. Waar kan het aan liggen.

Systeem:

core2quad q9450
asus extreme striker 2
geforce 280gtx
ocz 4 gig ddr3
win vista 64bit

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
jaaoie17 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:41:
Ik heb steeds dat mn pc reboot als ik de game een tijdje speel. Ongeveer een uur kan ik spelen en hij herstart de pc. Heb in windows ingesteld dat tie niet de pc opnieuw moet opstarten als er ene probleem is. Dus kan verder geen blue screen krijgen. Waar kan het aan liggen.

Systeem:

core2quad q9450
asus extreme striker 2
geforce 280gtx
ocz 4 gig ddr3
win vista 64bit
Temps ? Voeding ? Geheugen ?

Kan echt van alles zijn. Stresstest je CPU bijvoorbeeld, en draai Memtest eens. Verder kan je hier beter een los topic voor aanmaken, anders vervuilt dit topic.

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Uitgespeeld :)

Jammer dat je niet 'ff opnieuw kan beginnen met de wapens die je unlockt hebt.

[ Voor 86% gewijzigd door Gamebuster op 11-02-2010 19:45 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Als je ze harvest, dan krijg je meer adam. In bioshock 1 was het zo dat als je ze bevrijdt. je later dan extra adam kreeg (totaal wel iets minder), maar wel extra gene tonics. Is dat hier ook zo als je ze adopteert? Wiki zegt er (nog) niks over.

[ Voor 8% gewijzigd door Tripp op 11-02-2010 20:00 ]

specs

• Gamebuster
Tripp schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:59:
Als je ze harvest, dan krijg je meer adam. In bioshock 1 was het zo dat als je ze bevrijdt. je later dan extra adam kreeg (totaal wel iets minder), maar wel extra gene tonics. Is dat hier ook zo als je ze adopteert? Wiki zegt er (nog) niks over.
Bij adopt kan je 2 lijken ontdoen van 40 adam, waarna je dat meisje kan redden voor 80 adam. De 1e 3x redden krijg je 120 adam, de 2e 3x krijg je 250 adam, daarna ook weer 250 adam. Ook krijg je iedere 3x een tonic, flink wat dollars en hulp van meisjes in de toekomst.

Correct me if I'm wrong.

Verwijderd

Gamebuster schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:07:
[...]

Bij adopt kan je 2 lijken ontdoen van 40 adam, waarna je dat meisje kan redden voor 80 adam. De 1e 3x redden krijg je 120 adam, de 2e 3x krijg je 250 adam, daarna ook weer 250 adam. Ook krijg je iedere 3x een tonic, flink wat dollars en hulp van meisjes in de toekomst.

Correct me if I'm wrong.
En lekker veel splicers en zo'n %$()GK)$% Big Sister erbij, helemaal gratis.

Nee, ik adopt en red zelf ook alle Little Sisters, maar dat is puur omdat ik specefiek dat einde wil halen.

EDIT:

DIT IS TOCH TE BELACHELIJK VOOR WOORDEN!
DIE HELE ONLINE MODE IS NU VERPEST.

IN ELKE F*CKING ROOM WAAR IK HEENGA ZITTEN MINSTENS 5 MENSEN DIE ALLEEN MAAR DE F*CKING GRENADE LAUNCHER SPAMMEN.

OH, AND DID I MENTION LAGGS? EN 'CONNECTION LOST' ERRORS?

Sorry maar ik ben echt WOEDEND.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2010 20:54 ]

• Gamebuster
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:26:
[...]

Nee, ik adopt en red zelf ook alle Little Sisters, maar dat is puur omdat ik specefiek dat einde wil halen.

EDIT:

IN ELKE F*CKING ROOM WAAR IK HEENGA ZITTEN MINSTENS 5 MENSEN DIE ALLEEN MAAR DE F*CKING GRENADE LAUNCHER SPAMMEN.

En je koopt natuurlijk een schietspel om niet te schieten en zo snel mogelijk het einde van het verhaal te bereiken.

Persoonlijk kies ik altijd voor de weg waarbij je het meeste te zien krijgt.

Verwijderd

Gamebuster schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:57:
[...]

En je koopt natuurlijk een schietspel om niet te schieten en zo snel mogelijk het einde van het verhaal te bereiken.

Persoonlijk kies ik altijd voor de weg waarbij je het meeste te zien krijgt.
Ik zeg niet dat ik niet van schieten hou, ik zeg enkel dat die splicers en de Big Sister je het een stukje moeilijker gaan maken. En persoonlijk vind ik Bioshock op medium redelijk moeilijk dus tja.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:50
[...]

EDIT:

stel je niet zo aan.

• Gamebuster
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:05:
[...]

Ik zeg niet dat ik niet van schieten hou, ik zeg enkel dat die splicers en de Big Sister je het een stukje moeilijker gaan maken. En persoonlijk vind ik Bioshock op medium redelijk moeilijk dus tja.
Moeilijk, ja. Maar dat maakt het niet minder leuk toch? De single player duurt niet zo lang, dus ik zou je niet aanraden de korte weg te nemen.

• Gamebuster
[...]

EDIT:

Ga lekker modern warfare spelen ofzo :P

Wat verwacht je dan van zo'n spel? Ik had echt geen super multiplayer verwacht (niet eens geprobeerd)

Sommige spellen zijn gewoon puur bedoeld voor single player en gaan niet samen met multiplayer. Bioshock is 1 van die spellen naar mijn mening. Leuk dat het erin zit, maar ik kijk er niet eens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:04
Over splicers gesproken.
Heeft iemand een tip voor mij hoe ik die #*$*( kapot krijg.
Als in mijn little sister een lijk wil laten harvesten van ADAM dan moet ik dat toch wel een keer of 4-5 (het eerste lijk) overnieuw doen voor het lukt, omdat ik steeds wordt vermoord door die splicers.....
bij bioshock 1 had ik altijd moeite met de big daddy maar in deel 2 hebben de splicers daar helmaal geen probleem mee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:50

Player1S

Probably out in the dark

Flix83 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:53:
Over splicers gesproken.
Als in mijn little sister een lijk wil laten harvesten van ADAM dan moet ik dat toch wel een keer of 4-5 (het eerste lijk) overnieuw doen voor het lukt, omdat ik steeds wordt vermoord door die splicers.....
bij bioshock 1 had ik altijd moeite met de big daddy maar in deel 2 hebben de splicers daar helmaal geen probleem mee....
Welk niveau speel je?

Ik ben zelf op Medium begonnen maar liep telkens tegen hetzelfde aan.
gisteravond toch maar op easy gezet en toen ging het met 2 vingers in de neus :/

Lijkt erop dat het spel beetje hetzelfde probleem als de FIFA reeks heeft. Het ene niveau is te laag terwijl 1 niveau hoger voor een beperkte gamer als ik te moeilijk is |:(
Erg frustrerend want ik speel voor mijn plezier. Ik wil wel tegenstand hebben maar niet tig keer hetzelfde stuk opnieuw moeten doen omdat het voor mij te moeilijk is.
Door het grote verschil (IMHO) tussen easy en medium is het spel eigenlijk niks voor mij. Of ik loop er doorheen zonder enige problemen of het spel kost me weer een controller omdat ik gefrustreerd raak omdat ik telkens dood ga

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
ik speel het spel op medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Flix83 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 11:53:
Over splicers gesproken.
Je hebt allerlei tools die het je zo makkelijk kunnen maken dat je niks hoeft te doen.

Bij iedere deur een zooi trap rivets plaatsen. (of andere trap-achtige dingetjes) Zorg ervoor dat je ze niet allemaal te dicht op elkaar zet, want anders krijg je dat de 1e gast bijna alle mijnen laat afgaan terwijl de anderen er gewoon langslopen.

2 tot 4 mini turrets om het meisje heen. Deze kan je kopen bij zo'n ammowinkel voor zo'n 40 dollar per stuk.

Drillboor vol brandstof klaar staan en vuur als plasmid. Ergens wachten in een hoekje schuilen en als ze het voor elkaar krijgen om door je verdediging heen te komen lekker hun hoofd doorboren met een drillboor.

Als je van afstand wordt beschoten steek je ze in de fik. Ze stoppen dan met schieten terwijl de turrets hen dood schiet. Als je turrets kapot zijn pak je je machine gun of rivit gun en schiet je ze dood. Zorg ervoor dat je niet ergens midden in de kamer gaat staan: als er eenmaal iemand met een machine gun op je schiet ben je zo dood. Zorg ervoor dat je altijd ergens kan schuilen en probeer diegenen met de machine gun als eerste af te maken. In noodgevallen kan je ijs gebruiken. Bijen helpen ook erg goed, aangezien die bijen de vijanden aardig lang bezig houden.

Als je een plekje met water heb is het heel handig om electriciteit klaar te hebben staan.

Zorg ervoor dat je tenminste 3 health- en 3 eve packs heb. Als er wat fout gaat heb je ze nodig.

Houdt er rekening mee dat er altijd een big sister lijkt te komen wanneer je alle meisjes in een level hebt gebruikt. Voordat je een meisje dus in zo'n vent mikt, koop voorraden, health en eve. De hele drilllboor leegboren op zo'n big sister werkt bij mij altijd prima, terwijl ik met electriciteit voorkom dat ze mij aanvalt: gewoon tegen haar aanstaan, blijven schieten met electriciteit en blijven boren tot ze dood is. Houdt er rekening mee dat je bijna een volgeladen boor nodig hebt om zo'n sister dood te krijgen.

Vergeet ook niet dat er meerdere lijken met adam zijn. Er zijn niet maar 2 lijken per meisje: er zijn gewoon een zooi lijken. Als je een lijk hebt gevonden en de plek bevalt je niet, zoek je gewoon 'ff verder. De ene keer heb je geluk, de andere keer niet.

Zorg ervoor dat je altijd de omgeving opruimt van vijanden voordat je begint met adam verzamelen. Ook is het handig te weten waar alle deuren zitten. Verken daarom altijd de omgeving van te voren.

Overigens speelde ik het spel op medium op de PC.

[ Voor 35% gewijzigd door Gamebuster op 12-02-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix83
Tnx voor de tip... de vuur plasmide heb ik nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

EDIT:

Kerel, ik overloop hier even de meest recente posts en de 3 laatste posts ik je hier zie maken gaan op een bepaald moment over in vette tekst en nu lijk je compleet door te flippen. Ik zou toch ernstig overwegen om eens een dokter te bezoeken.

En bioshock spelen voor de multiplayer 8)7. Bioshock 1 had GEEN multiplayer, hoe kunnen ze het dan verpesten?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was rage lolz, ik was gisteren boos op die grenade launcher spammers. :'D

Maargoed, ik heb het spel gekocht voor de singleplayer ja, voor de ijzersterke verhaallijn vooral.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik die grenade launchers best wel niet lief vind :D

Gelukkig krijg je op level 13 volgens mij de 'beweeg' plasmid, dan slinger ik die grenades gewoon terug naar hun hoofd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Is het mogelijk bioshock 2 voor de PC te verkopen? Ik heb 'm geactiveerd op windows live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamebuster schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 16:42:
Is het mogelijk bioshock 2 voor de PC te verkopen? Ik heb 'm geactiveerd op windows live.
Volgens mij wel, je kan je key in totaal 15x activeren.

Waarom zou je trouwens zo'n goed spel verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zijn er nog meer mensen die last hebben van de save fuctie van bs2 op de ps3 ? heb nu al verschillend keren gehad ( op dezelfde plek that is ) dat hij de iedere keer het begin punt onthoud van het level, en niets daar tussen in, terwijl die dat normaal wel doet.. dit is nu al de 4e keer dat ik dit hele stuk opnieuw moet spelen, 't wordt wat eentonig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:17:
[...]

Volgens mij wel, je kan je key in totaal 15x activeren.

Waarom zou je trouwens zo'n goed spel verkopen?
Uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

How about de andere 3 eindes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 eindes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:25:
[...]

How about de andere 3 eindes?
je kunt die bik filmpjes wel zien via een player ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, andere 3 eindes. Er zijn dus in totaal dus 4 eindes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessant. :)
Eerst maar eens uitspelen dan uitzoeken hoe er een ander einde tevoorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's volgens mij precies hetzelfde als in Bioshock 2.
Hieronder staat hoe je (volgens mij) alle eindes KAN halen, niet wat er dan gebeurd.
Voor de zekerheid toch maar als spoiler:

spoiler:
Einde: HARVEST alle Little Sisters.
Einde: Adopteer alle little sisters, daarna bevrijd je ze.
Einde: Adopteer alle little sisters, daarna harvest je ze.
Einde: Harvest en adopteer en red alle sisters, dus een mix.

Overigens ben ik nu bij het stukje dat je net Pump 5 weer hebt aangezet, of juist uitgezet geen idee. Zag toen onderwater een Big Sister binnenin de stad en ik had zoiets van OH SHI~.

Gelukkig daar nog niks van gemerkt verder.

Oh, en ik heb de difficulty even een minuut of 10 op Easy gehad, omdat ik Adam nodig had en ik al 20x had geprobeerd mijn sister te beschermen terwijl ze Adam kreeg, maar dat lukte maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

zo ook uitgespeeld.

Episch weer

Heb alle little sisters gevonden, geadopteert en bevrijd!

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, daar zit ook wat in.
Ik heb niet ALLE Little Sisters gevonden en geädopteerd.
Nouja, ik zie wel hoe mijn storyline straks eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb de Rapture edition binnen gekregen met Deco devolution artbook.
Erg cool!!!
Snel maar eens gaan spelen

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgespeeld!

Ik kreeg een goed einde, aangezien ik (alle waarvan ik de Big Daddies had vermoord, ik ben niet ALLE sisters tegengekomen) had geadopteerd en gered.

Mijn einde was KICKASS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

Ik ga zo snel dood, dat is echt niet normaal.

Ze vuren 2 kogels op mij af en mijn health is al heel erg laag.
En kom op, als ik een Big Daddy ben dan moet ik toch niet zo makkelijk te doden zijn?

Heb al aantal upgrades e.d uitgevoerd maar ik ga best snel dood, en zit pas op medium..

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

W1ckeD schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:53:

En kom op, als ik een Big Daddy ben dan moet ik toch niet zo makkelijk te doden zijn?

Heb al aantal upgrades e.d uitgevoerd maar ik ga best snel dood, en zit pas op medium..
Inderdaad....voor een Big Daddy is het echt vaag....het is eerder Big Wimp.
Echter als je het op Easy zet is het juist weer een Big Tank |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Net uitgespeeld, wat een game... eerst darksiders uitspelen, en dan gaan we nog een keertje, laat deeltje 3 maar komen, hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD

W1ckeD

Lifthill Studio

L1nt schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:40:
[...]

Inderdaad....voor een Big Daddy is het echt vaag....het is eerder Big Wimp.
Echter als je het op Easy zet is het juist weer een Big Tank |:(
Okay ik ben dus niet de enige.
Ik ga hem dan maar op Easy zetten, wil nog wel van het spel en Rapture kunnen genieten zonder elke keer dood te gaan.

Zo vervelend als er 2 splicers zijn die eigenlijk 'niks waard' zijn, mij gewoon binnen 2 seconden tot bloeden krijgen terwijl ik alles op hun afvuur. ( Ja Raak! ;) )

In BS1 was ik nog sterker dan nu, een Big Daddy.

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Heb nu ineens iets vaags. Kan ineens geen plasmids meer gebruiken en heb genoeg eve. Meer met mensen met dit probleem? Is dit te fixen?

[ Voor 7% gewijzigd door jaaoie17 op 13-02-2010 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
jaaoie17 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:42:
Heb nu ineens iets vaags. Kan ineens geen plasmids meer gebruiken en heb genoeg eve. Meer met mensen met dit probleem? Is dit te fixen?
Je heb ze wel geselecteerd in het gene menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zojuist Bioshock 1 uitgespeeld! Lang geleden dat ik zo heb genoten van een single player avontuur! _o_ Einde was erg vet (had alle Little Sisters geharvest), heb ook nog even op internet het einde van alle Little Sisters rescuen gelezen.

Heb al paar dagen geleden Bioshock 2 besteld en die verwacht ik ergens volgende week op m'n deurmat! Kan niet wachten om het avontuur voort te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

W1ckeD schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:53:

Je kan beargumenteren dat je eigenlijk niet zo'n normale Big Daddy bent, maar een van de eerste, een Alpha Series Big Daddy
spoiler:
Je komt er ook later een paar andere Alpha Series tegen, die dus net zoals Brutes, vaak voorkomen en veel makkelijker te killen zijn dan de normale Big Daddies

Uitgespeeld hier ook, op medium (jammer dat je dan niet 1 achievement meer krijgt, dus geen verschil met easy), heb alles geharvest, en het slechste gedaan wat kon, en toch voelde ik me op het einde schuldig dat ik niet wat meer goeie dingen gedaan heb. Wat een vet spel zeg, de hele sfeer trok me van begin tot eind in 3 sessies spelen :P Ik ga nu op easy (voor achievements als nooit doodgaan in het hele spel, en dat het wat sneller gaat) alles goed doen en kijken wat daar uit komt. De mixed einde versies kijk ik wel op youtube na het 2e keer uitspelen.

Wel raar trouwens dat de textures ontiegelijk langzaam laden, ik speel op een X360 Elite en heb het spel 'Saved to Harddisk'. Soms heb ik echt 20 seconden puur egaal gezien voordat het verscherpte met betere textures :S. Behalve dat, geen negatieve dingen tegengekomen, vaak veel ammo/eve/health nodig gehad, maar dat hoort bij het spel. (Laatste level was echt een goudmijn ofzo? overload aan spullen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
jaaoie17 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 20:42:
zelfde probleem gehad (pc versie) even snel een andere plasmid kiezen dmv F1, F2..

Kwam bij mij vaak voor als ik die trap plasmid 2 met inferno mixte.

[ Voor 190% gewijzigd door Verderf op 14-02-2010 03:48 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Ik speel het spel op medium op de ps3, maar damn wat is het moeilijk. Ik ga echt alleen maar dood :( En R1 en R2 voor het wisselen van wapens en schieten is ook niet relaxed. Ik verwissel steeds per ongeluk van wapen in plaats van te schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:18

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

INet uitgespeeld op hard zonder gebruik te maken van de vita chambers. Dacht dat dat moest voor de achievement :(.... Erg leuke singleplayer. Maar vond het niet zo moeilijk als ik hierboven lees. Gewoon voor ieder gevecht goed voorbereiden met ammo, eve en traps. Je hebt zoveel variatie dat je elke situatie gewoon de baas kunt zijn. Dat vind ik juist zo leuk aan bioshock :). Bij het gatheren van adam gewoon lekker een big daddy voor je laten vechten of wat turrets neer zetten of wat vurige wervelwinden plaatsen. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou dat is echter al de 3e die op medium problemen heeft.
Niet iedereen is een 1337-gamer. Het is alleen zo jammer dat Easy ook echt easy is.
Medium had hard of semi-hard moeten zijn en medium had tussen het huidige easy en medium moeten zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L1nt schreef op zondag 14 februari 2010 @ 20:50:
Nou dat is echter al de 3e die op medium problemen heeft.
Niet iedereen is een 1337-gamer. Het is alleen zo jammer dat Easy ook echt easy is.
Medium had hard of semi-hard moeten zijn en medium had tussen het huidige easy en medium moeten zitten
Speel je nog steeds op medium dan?
Wacht maar tot je bij het level komt met de andere Aplha-Series..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

nee, ik heb hem inmiddels op easy uitgespeeld.

Ik speel voor mijn plezier, niet om gefrustreert te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ik kan gewoon het advies geven om echt gewoon erg rustig te spelen, alles looten, kamer voor kamer, erg vaak je map erbij pakken, machine gun in combi met fire is ownage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

Heb het spel uitgespeeld op hard, en zo moeilijk was het niet, helemaal als je al je tonic slots hebt opgevuld en je de drill only tonic gebruikt. Heb geen enkel moment gehad dat ik out of EVE was. Incinerate 3 en Electric Bolt 3 FTW! haha

En wat betreft die Alpha Series, met drie of vier keer drill dash zijn ze ook kapot. Helemaal als je het combineert met Electrical Storm of Fire Bomb. Vond het einde minder sterk dan Bioshock 1 maar goed, heb me verder uitermate vermaakt.

Misschien dat ik het nu overdoe op medium en alle achievements probeer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, ik vond het einde ook maar vaagjes.

spoiler:
Waarom gaat Subject Delta in godsnaam dood? Ja, Eleonore was verstikt door Lamb, dus haar hart stopte en jij verzwakte enzo, maar daarna leefde ze weer dus alles was weer goed? Ik vind het dom dat ze je gaat 'harvesten' (dat gebeurde er bij mijn einde tenminste) ookal doet ze het op een lieftallige manier zodat je binnenin haar voortleeft. Oh, en in de cutscene krijg je te zien dat Eleonore haar moeder van zuurstof voorziet (in mijn einde dan) als je naar het oppervlak gaat, maar waar zie je Lamb bij het einde? Hmmm? Het enige wat ik zag was mezelf, Eleonore en allemaal Little Sisters.

Ohja, en wat gebeurd er trouwens met 'Teunenbaum'? ofzo? Ben de exacte naam vergeten. Je weet wel, de vrouw die je aan het begin nog moet helpen met haar little sisters. Nadat je haar hebt geholpen heb ik haar ook nooit meer teruggezien volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Ik heb em gisteren ook uitgespeeld op easy, met het beste einde. Ik had hetzelfde probleem als veel anderen in dit topic, normal is te lastig, maar easy is weer te makkelijk. Voor de sfeer vond ik easy wel prima eigenlijk!

spoiler:
Ook gaaf dat ik ergens op een tape hoorde dat jij de eerste Big Daddy bent, en een persoon was die uit zichzelf Rapture gevonden had (uit mijn hoofd gezegd Jack?). Is dat nou dezelfde persoon als in de eerste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

DEiE schreef op zondag 14 februari 2010 @ 22:39:
spoiler:
Ook gaaf dat ik ergens op een tape hoorde dat jij de eerste Big Daddy bent, en een persoon was die uit zichzelf Rapture gevonden had (uit mijn hoofd gezegd Jack?). Is dat nou dezelfde persoon als in de eerste?
Dat dacht ik eerst ook, maar
spoiler:
Later kan je meer van die tapes vinden, en daar zegt die kerel dat jij dat was, voordat Andrew Ryan besloot om je in een big daddy te veranderen. Dus eerst heette je Jack oid (weet het ook niet meer :P ) voordat je een big daddy werd. Deed me ook erg denken aan diegene die je speelde in het eerste deel, maar hij had het ook nog over een soort bubble ofzo, wat een onderzeeër kan voorstellen. In het eerste deel vond je het door een lift boven het water, en niet met een onderzeeër.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ben dit weekend ook eindelijk begonnen aan Bioshock 2. Ik vind het wel een flink stuk moeilijker dan deel 1 (op medium). De intro leek nog gemakkelijk, maar eenmaal je met je little sister moet gaan harvesten lukt het mij simpelweg niet meer. Ik sterf te vaak voordat de little sister alle adam heeft kunnen extracten waardoor ik weer opnieuw moet beginnen en ik op den duur zonder ammo zit :|.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 15 februari 2010 @ 09:04:
Ben dit weekend ook eindelijk begonnen aan Bioshock 2. Ik vind het wel een flink stuk moeilijker dan deel 1 (op medium). De intro leek nog gemakkelijk, maar eenmaal je met je little sister moet gaan harvesten lukt het mij simpelweg niet meer. Ik sterf te vaak voordat de little sister alle adam heeft kunnen extracten waardoor ik weer opnieuw moet beginnen en ik op den duur zonder ammo zit :|.
Tja, dit komt mij ook bekend voor, uiteindelijk had ik er genoeg van en heb ik de sisters direct geharvest, ben nu op easy bezig voor nog wat trophies, en daar gaat het een stuk beter,

de tip die ik je wel kan geven, plaats veel rivet traps, niet te dicht op elkaar anders sloopt 1 splicer ze allemaal, maar zo ben ik er door gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sander1991 schreef op maandag 15 februari 2010 @ 00:25:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar
spoiler:
Later kan je meer van die tapes vinden, en daar zegt die kerel dat jij dat was, voordat Andrew Ryan besloot om je in een big daddy te veranderen. Dus eerst heette je Jack oid (weet het ook niet meer :P ) voordat je een big daddy werd. Deed me ook erg denken aan diegene die je speelde in het eerste deel, maar hij had het ook nog over een soort bubble ofzo, wat een onderzeeër kan voorstellen. In het eerste deel vond je het door een lift boven het water, en niet met een onderzeeër.
spoiler:
Jack Topside word hij vaak genoemd. Ryan had het over een Diver's Bell ofzoiets.

Heb hem gister in één sessie van 12 uur op medium uitgespeeld. Het sfeertje zat er weer lekker in in ieder geval. Ik vond het allemaal best goed te doen, ik snap de klachten over de moeilijkheidsgraad niet echt. Ik heb niet veel moeite gehad met het harvesten van adam.

Het Rivet(?) wapen heeft van die trap kogels, mooie ring om je little sister heen zetten (2 traps per splicer ongeveer) zodat wat bij haar komt snel dood is, later krijg je ook nog proximity mines en een tonic voor sneller harvesten en dat ze minder snel afgeleid word. Als je dood gaat weet je waar ze vandaan komen en traps en proximity mines kunnen terug gepakt worden wanneer ze niet afgaan.

Trap kogels en proximity mines verspreid over waar de splicers mogelijk vandaan komen en een ring rondom je little sisters. Zoals hierboven al word aangeraden niet te dicht op elkaar, proximity mins blazen je rivet traps op namelijk.

Incenerate om wat te dot'en (terwijl ze in de fik staan rennen ze toch als een kip zonder kop rond) je maakt een andere splicer af, incenerate een derde en maakt de eerste weer af. Rince and repeat. Anti personnel vs Splicers en Anti Armor vs Alpha Series.

Wat ik ook af en toe deed is wachten totdat er nog een Big Daddy in de buurt was voordat ik ging harvesten, dat zorgde ook voor wat afleiding.

[ Voor 35% gewijzigd door Lukin op 15-02-2010 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Oooh, net voor de 2e keer uitgespeeld ( deze keer op easy ) weer een paar trophies, wat een mooi einde zeg, het '' goede '' einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het goede einde, moet je daarvoor...?
spoiler:
die gast in die grote tank wel/niet electrokuteren? Hij vroeg er om, dus heb dat wel gedaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2010 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:54:
Voor het goede einde, moet je daarvoor...?
spoiler:
die gast in die grote tank wel/niet electrokuteren? Hij vroeg er om, dus heb dat wel gedaan.
Dat mag wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Correct, alleen dan loop je wel een trophie mis als je die 3 mensen in dood. Voor de rest kan je de uiteindes op ign vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door Fatal Mind op 15-02-2010 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Toevallig mensen die Bioshock 2 gepreorderd hebben bij Gamehubs? Ik wel en heb al een tijd geleden de melding gehad dat het spel is verstuurd, maar ik heb nog steeds niks binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de platinum ? moet je de multiplayer trophies ook halen ervoor ? want dat zie ik dus niet zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:14:
Correct, alleen dan loop je wel een trophie mis als je die 3 mensen in dood. Voor de rest kan je de uiteindes op ign vinden.
Hmm... wel onduidelijk dan. Ik ging er vanuit dat je het meest 'menselijke' moest doen.
Als iemand zover heen is en misvormt en je vraagt om een 'mercy kill', dan lijkt mij dat je dat dan wel zou doen toch?

Nou ja, heb daar gelukkig nog een savegame van. Kan ik vanaf dat punt het laatste gedeelte nog een keer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zie ook: Even in een spoiler tag voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Eindelijk eens post van achter mijn laptop typen in plaats van op mijn telefoon...

Ik baal eigenlijk wel erg van mijn playthrough, aangezien ik alle singleplayer achievements heb op één na, namelijk die van de research. Ik kwam gewoon geen tuggish splicers meer tegen :(.
Vond daarnaast het hack spelletje wel een stuk leuker dan in deel 1. :) Wat ik wel jammer vond is dat je niet kon backtracken. Dat vond ik eigenlijk in deel 1 wel zo leuk. Je kon gewoon alles op je gemakje doen en als je dacht dat je wat vergeten was kon je lekker terug. Nu is het zo dat als je verder gaat en 1 little sister niet red, dan heb je pech. Verder vond ik de puzzels ook wat minder moeilijk dan in deel 1 (of ik weet misschien nu wat beter waar ik naar moet zoeken). Zo heb ik alle power to the people stations gevonden zonder een guide te gebruiken, iets wat me in deel 1 niet was gelukt :).

Jeetje, wat is de multiplayer lobby achterlijk slecht. :) half uur gewacht. geen een potje kunnen beginnen. :)

Edit 2: ongelooflijk, zijn ze al offline ofzo? Ik krijg met geen mogelijkheid een potje begonnen vandaag... Echt een blamage die multiplayer tot nu toe.

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-02-2010 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

wat ook weer een achievement is is het vinden van alle tapes volgens mij.
dat valt niet mee want er zijn een boel hidden rooms waar je enkel met de cyclone trap en de boor kan komen.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

mindcre8r schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:04:
wat ook weer een achievement is is het vinden van alle tapes volgens mij.
dat valt niet mee want er zijn een boel hidden rooms waar je enkel met de cyclone trap en de boor kan komen.
Ik had gelezen dat er in totaal 128 tapes of iets dergelijks zijn. De achievement is dat je 100 tapes verzamelt, dus je mag er een aantal missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

uchiha tijntje schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:05:
[...]

Ik had gelezen dat er in totaal 128 tapes of iets dergelijks zijn. De achievement is dat je 100 tapes verzamelt, dus je mag er een aantal missen. :)
aha :)

ik baal er ook zo van dat je naar het volgende level gaat en dan denkt van SHEIZ! ik moest daar nog even kijken.

Research op een big sister is ook handig, armorP bullets doen het dan beter :)

hier niet klikken als je alles zelf wilt ontdekken,maar er is dus iemand die alles al gevonden heeft en opgeschreven :P

[ Voor 15% gewijzigd door mindcre8r op 16-02-2010 16:15 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
Weet iemand wat is de beste manier om een zo hoog mogelijke research score te krijgen?

Na het maken van de foto zo lang mogelijk in beeld houden of zo snel mogelijk killen? Ik kan er niet echt een patroon in ontdekken..

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontzettende_Jan schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:19:
Weet iemand wat is de beste manier om een zo hoog mogelijke research score te krijgen?

Na het maken van de foto zo lang mogelijk in beeld houden of zo snel mogelijk killen? Ik kan er niet echt een patroon in ontdekken..
Met zoveel mogelijk verschillende wapens en plasmids aanvallen. Hoe meer types ammo/wapens/plasmids je gebruikt tegen de vijand die je filmt, hoe meer research points je er voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die last hebben van grafische glitches of artifacts?
bij mij werkt bioshock 2 wel maar geeft vaak vage effecten.
mijn hardeware is goed maar denk dat nvidia met nieuwe driver moet komen met sli ondersteuning voor bioshock 2.
was voor MW2 ook.

modern warfare 2 draait perfect maar bioshock 2 wil niet echt.

hardware: XPS M1730, 2.4 ghz, 4 gb ram en 8700M GT SLi

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2010 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
monnick schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:35:
Toevallig mensen die Bioshock 2 gepreorderd hebben bij Gamehubs? Ik wel en heb al een tijd geleden de melding gehad dat het spel is verstuurd, maar ik heb nog steeds niks binnen.
Ik bestel regelmatig games bij Gamehubs, en zo ook Bioshock2. Ik verwacht hem eigenlijk vandaag wel. Meestal duurt het 2 weken nadat je je mail van verzenidng hebt gekregen....

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:25
Toch al aardig wat uur gespeeld, maar zit nu echt op een punt "vast."

Ik ga niet hele levels opnieuw doen, en eerdere saves heb ik niet zeg maar.. Eerst een big daddy gesloopt, daarna kwam een big sister. Normaal heb ik er geen probleem mee(1 of 2 eerder gehad), maar nu zit ik gewoon zonder cash, zonder ammo, en het ergste is nog dat ik een deel heb unlocked van een level. Ik wou dus verder gaan met zo'n big sister achter mij aan, maar toen viel ergens de stroom uit nadat ik een code bij een deur had ingevoerd. Dus wordt dat nogal lastig om dat ding te slopen. Ik krijg met geen mogelijkheid die big sister dood, en die andere ventjes erbij helpt ook niet echt veel.. :|

Wat is een goeie tactiek tegen zo'n sister? Waar zijn ze erg vulnerable voor en waar juist niet voor? Big daddy's waren piece of cake als je zo'n gasfles ergens tegenkomt, maar hier kan ik niet tegen op. :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 februari 2010 @ 21:54:
Yep, ik vond het einde ook maar vaagjes.

spoiler:
Waarom gaat Subject Delta in godsnaam dood? Ja, Eleonore was verstikt door Lamb, dus haar hart stopte en jij verzwakte enzo, maar daarna leefde ze weer dus alles was weer goed? Ik vind het dom dat ze je gaat 'harvesten' (dat gebeurde er bij mijn einde tenminste) ookal doet ze het op een lieftallige manier zodat je binnenin haar voortleeft. Oh, en in de cutscene krijg je te zien dat Eleonore haar moeder van zuurstof voorziet (in mijn einde dan) als je naar het oppervlak gaat, maar waar zie je Lamb bij het einde? Hmmm? Het enige wat ik zag was mezelf, Eleonore en allemaal Little Sisters.

Ohja, en wat gebeurd er trouwens met 'Teunenbaum'? ofzo? Ben de exacte naam vergeten. Je weet wel, de vrouw die je aan het begin nog moet helpen met haar little sisters. Nadat je haar hebt geholpen heb ik haar ook nooit meer teruggezien volgens mij?
Nog niemand die het me kan vertellen? D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zaterdag 20 februari 2010 @ 19:43:
Toch al aardig wat uur gespeeld, maar zit nu echt op een punt "vast."

Ik ga niet hele levels opnieuw doen, en eerdere saves heb ik niet zeg maar.. Eerst een big daddy gesloopt, daarna kwam een big sister. Normaal heb ik er geen probleem mee(1 of 2 eerder gehad), maar nu zit ik gewoon zonder cash, zonder ammo, en het ergste is nog dat ik een deel heb unlocked van een level. Ik wou dus verder gaan met zo'n big sister achter mij aan, maar toen viel ergens de stroom uit nadat ik een code bij een deur had ingevoerd. Dus wordt dat nogal lastig om dat ding te slopen. Ik krijg met geen mogelijkheid die big sister dood, en die andere ventjes erbij helpt ook niet echt veel.. :|

Wat is een goeie tactiek tegen zo'n sister? Waar zijn ze erg vulnerable voor en waar juist niet voor? Big daddy's waren piece of cake als je zo'n gasfles ergens tegenkomt, maar hier kan ik niet tegen op. :P
Het is idd een nadeel van de game dat als je dood gaat. Aan de andere kant als je dood gaat, maar je heb al wel damage gedaan aan '' iets '' dan blijft die damage bestaan, dus dat scheelt al een hoop.

Verder, die big sisters zijn best simpel, schok ze, bevries ze, ik heb ze gewoon afgemaakt met de drill, erg efficiënt ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijke game blijft het toch zeg. Ik heb niet vaak dat ik elk hoekje en gaatje wil onderzoeken om weer iets te vinden of weer een audio tape af te kunnen luisteren.

Zit nu denk ik ongeveer op de helft van de game, allemaal nog prima te doen. Super game! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Uitgespeeld *O*. Technisch hebben ze heel wat punten verbeterd tegenover deel 1, maar ik moet vaststellen dat deel 1 qua sfeer toch stukken beter was. Pas naar het einde werd het in Bioshock 2 echt boeiend, terwijl de originele Bioshock me zowat het hele spel door wist te fascineren.

En de multiplayer = brak. Dat gedoe met researchen en wapens moeten verdienen maakt het enorm oneerlijk: als beginner ben je gewoon kansloos. Ook klopt het leveldesign langs geen kanten: Als vlak naast een vaste turret respawnet die je direct weer doodt weet je dat er iets grondig fout is aan die map.

[ Voor 34% gewijzigd door boe2 op 21-02-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook uitgespeeld. Op normal.
Vond het niet echt moeilijk, maar 2x dood gegaan.
Verder weinig research gedaan en eigenlijk alleen maar die lui in de fik gestoken en verder kapot geknald met m'n shotgun of wapen #4 (naam ff kwijt).
Verhaal was wel leuk, heb alle sisters gered en niemand afgemaakt. Mooi einde.
Andere eindes maar op YT terug gekeken, vond het niet echt uitnodigen om nogmaals te gaan spelen.

Hoe kun je eigenlijk zien of je alle weapon upgrades, voicerecorders, etc hebt gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:39:
Verder weinig research gedaan en eigenlijk alleen maar die lui in de fik gestoken en verder kapot geknald met m'n shotgun of wapen #4 (naam ff kwijt).
Andere eindes maar op YT terug gekeken, vond het niet echt uitnodigen om nogmaals te gaan spelen.

Hoe kun je eigenlijk zien of je alle weapon upgrades, voicerecorders, etc hebt gevonden?
Audio diaries kun je zelf tellen in het menu (waar je ook je kaart bekijkt) Er zijn er geloof ik 128 in totaal.
Weapon upgrades koop je volgens mij. :)

Heb hem nu ook uitgespeeld, ook alle Sisters gered en Grace, Stanley en Gil laten leven. Prachtig einde. Toch een beetje jammer dat het alweer voorbij is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Uitgespeeld, alle little sisters doodgemaakt en ook xxxx, xxxx, xxxx dood gemaakt. Beetje laf einde.

[ Voor 14% gewijzigd door Adlermann op 22-02-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBrennan
  • Laatst online: 07-01 16:39
dudes! spoiler tags? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Uit. Alle sisters gered. Mooi emotioneel einde.

Duurde ff voordat ik de vibe van deel 1 te pakken had, maar tof spel met leuke aanpassingen ten opzichte van het eerste deel. Vanaf het moment dat ik de swarm plasmid en speargun had alleen die nog maar gebruikt voor de splicers. Maakte het spel wel erg simpel. "Hey ik hoor in de ruimte verderop geouwehoer" Hop, een paar zwermpjes loslaten, ff wachten en alweer een kamer met alleen maar dooie splicers.

Big daddies en sisters ook niet moeilijk. Had ook steeds twee bots bij me die samen met de zwerm de daddies en sisters zoveel bezig hielden dat ik ze op mijn gemak kon afknallen (voor zover nog nodig). Ook het eindgevecht was mede daardoor en vier mini turrets te makkelijk. Maar goed, maakt niet uit, heb me prima vermaakt!

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG---77
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 05-07-2024
Wat is het mooiste einde (meest bevredigende) van Bioshock 1. Ben nog bezig (PS3) met bioshock 1, nu heb ik pas een uurtje ongeveer gespeeld. Maar begreep dat er verschillende eindes in het spel zitten.
Maar welk einde vinden jullie het mooiste? Graag niet te veel details! Dus to harvest or not to harvest?

PSN id: GG--77

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GG---77 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 12:17:
Wat is het mooiste einde (meest bevredigende) van Bioshock 1. Ben nog bezig (PS3) met bioshock 1, nu heb ik pas een uurtje ongeveer gespeeld. Maar begreep dat er verschillende eindes in het spel zitten.
Maar welk einde vinden jullie het mooiste? Graag niet te veel details! Dus to harvest or not to harvest?
Kijk, het zit zo.
Ik zal niks verklappen over de inhoud van de eindes, enkel wat het verschil is.

Je hebt 1 (to not harvest) einde, die is prachtig, zeker een aanrader.
Je hebt dan nog 2 andere eindes;

Bij 1 van die eindes (optie 1) harvest je alles, bij dat andere einde (optie 2) harvest je wat en red je wat sisters.

Bij die eerste optie heb je dezelfde cutscène als bij optie 2, maar met een andere verteller erbij.
De verteller bij optie 1 klinkt boos, de verteller bij optie 2 klinkt verdrietig en teleurgesteld.
Maar je krijgt hetzelfde filmpje erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat ik nu niet snap, waarom is er geen apart BS2 topic? Hier wordt constant door elkaar heen gerebbeld over zowel deel 1 als 2, dat maakt het er niet overzichtelijker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Meer mensen bij wie de gene bank niet werkt in bioshock 2? (PC versie)
Ik heb de 1.01 patch geinstalleerd, als ik in een gene bank ga flikkert het scherm wat en ik kan niets selecteren om tonics te wisselen. Zie alleen de omschrijving van de eerste tonic in beeld en verder niets.
Dit is met HD5870 en windows 7 64 bit.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zondag 21 februari 2010 @ 21:39:

Niet moeilijk, en toch dood gaan?

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Gister avond uitgespeeld. Alle sisters gered en iedereen gespaard, dus het mooie einde gekregen.

Op het einde was ik even vergeten dat je de 2 pijpen kapot moest schieten, door alle hectiek had ik bericht niet gehoord dat je de ruimte moet laten vol lopen met water door op de 2 pijpen te schieten. Stond ik daar 5 minuten op alles te schieten :+ (zit trouwens geen limiet aan, de apha's en fatbasterds blijven maar komen).

Mooie game, al had ik het idee dat ik met deel 1 langer bezig was.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 14:37:
[...]

Niet moeilijk, en toch dood gaan?
Paar keer vergeten op CRTL te drukken voor een healthpack.
Shit happens. ;)
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste