Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Damn, interesse is laag voor een Bioshock game... Weinig hype...

Maar, misschien dat een leuk prijsje kan helpen:

MediaMarkt prijs is € 44,-

Voor zo'n prijs mag je 'm niet laten liggen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Eerste reviews zijn positief, Metacritic score van 95% momenteel!

Hier de eerste benchmarks.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IfEjhMHl.png

Deze zijn met GeForce 314.14 Driver gedaan en nvidia heeft net de GeForce 314.22 uitgebracht speciaal voor Bioshock Infinite met schijnbaar tot 40% betere performance.

[ Voor 15% gewijzigd door Dax op 25-03-2013 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
Een overzicht van enkele review cijfers is hier te vinden:

Reddit.com/r/Games

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Speciaal morgen en over morgen vrij genomen voor deze game, kan niet wachten *O*

Nu maar hopen dat bol.com ook daadwerkelijk mijn Ultimate Songbird edition kan leveren oOo

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
Jobbie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:37:

Bij uk.gamesplanet.com voor PC nog geen 30 euro, met gratis Xcom en ( Mafia II/ of Civilization V of The Darkness 2)

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

€ 44 voor Xbox / PS3 is wel netjes natuurlijk...

Die reviews, man! Ongelofelijk! Gemiddelde is gelijk aan Bioshock 1 en dat zegt wel wat...!

Heb zin in morgen! *O*

[ Voor 20% gewijzigd door SqueakyClean op 25-03-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Adam Sessler heeft een erg mooie review gemaakt, her en der wat spoilers maar niets wat niet al in de trailers naar voren is gekomen

YouTube: BioShock Infinite REVIEW! Adam Sessler Reviews

can't wait!

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Jobbie schreef op maandag 25 maart 2013 @ 14:37:

Voor dat geld heb je hem bij Amazon.co.uk ook hoor, incl. verzendkosten (38 pond met free shipping via TNT = in een envelop door de bus)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
Cool hij is aan het unpacken op steam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 10:02
Heb em via Steam gekocht, kreeg je er ook nog een hoop goodies bij (de originele Bioshock, X-Com en wat TF toelie). En je kan em om 12 uur downloaden, wat hij nu dus aan het doen is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

En iemand al druk aan het spelen (geweest)? Ik heb het spel gister ook maar aangeschaft, en kan vanavond het even uitproberen. Zelf geen ervaring met Bioshock dus ben benieuwd.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag aan de slag willen met deze game, maar ik heb nog te veel games in seal liggen (waaronder Bioshock 1 en 2), waardoor ik de aankoop nog maar even uitstel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:25:
Ik zou graag aan de slag willen met deze game, maar ik heb nog te veel games in seal liggen (waaronder Bioshock 1 en 2), waardoor ik de aankoop nog maar even uitstel.
Ik heb Bioshock 1 en 2 ook nooit gespeeld. Ik heb ze inderdaad nu wel liggen (door de aanbieding bij GMG). Maar volgens mij is 3 een verhaal opzich zelf dacht ik (weet ik niet zeker). Ik pak in ieder geval eerst 3 en dan zie ik wel of ik 1 en 2 nog wil spelen. :+

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 15:53
Ben ik de enige die het begin van Infinite echt bizar onduidelijk vind? Wie is de persoon die ik bestuur, wat is mijn beroep, wat ben ik aan het doen, hoe is er een stad in de lucht, hoe zit dit? Zal wel zo horen, maar de manier waarop de speler zelfs de meest basale feiten niet krijgt aangereikt en dat er bijna geen introductie is, komt best raar over naar mijn idee.

De gameplay is gelijk alweer tof en de stad is prachtig gemaakt. Technisch zijn de graphics niet heel hoogstaand, maar artistiek gezien is het weer dikke prima. Vanavond snel weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Persoonlijk vind ik de graphics van een zeer hoog niveau, de effecten en animaties zijn goed uitgewerkt. Het ligt aan de stijl waardoor de game misschien technisch minder geavanceerd lijkt.

Naarmate je de game speelt worden de rollen rondom Booker en Elizabeth wel veel duidelijker. Dat is ook het sinistere van BioShock, dat alles langzamerhand uitpakt en op zijn plaats valt.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 08:25:
Bioshock 1 en 2 zijn ook aparte verhalen, maar ze hebben wel raakvlak. Rapture (de onderwaterwereld) en enkele karakters zijn een bindende factor. Infinite staat helemaal los van de eerste twee.

Overigens als je moet kiezen tussen 1 of 2, dan zou ik toch starten met 1 omdat deze wel betere introductie en achtergrond geeft op Rapture.

[ Voor 13% gewijzigd door Maranello op 26-03-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat was inderdaad mijn vraag: is het spelen van deel 1 en 2 noodzakelijk.

Persoonlijk was ik snel klaar met deel 1, ondanks alle lovende kritieken. Het kon me niet echt lang boeien en ik vond de schietactie gewoon niet lekker aanvoelen. Misschien nog maar eens een poging wagen binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:06
Graphics vind ik juist heel goed, vooral de scherpte van de textures maken het heel mooi! Verder vind ik het echt een toppertje, speelt lekker weg en ben erg benieuwd hoe het verhaal zich ontwikkeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Edit:

Nvm probleem opgelost mbt konami code invoer!

[ Voor 94% gewijzigd door pino85 op 26-03-2013 12:46 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 14:50
Net de premium editie bij de media markt gehaald staat fijn 69.99 boven op de doos. Bij de kassa 44 euries :D

achja nu iig installeren en dadelijk lekker knallen in Columbia

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Lcount schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:56:
Net de premium editie bij de media markt gehaald staat fijn 69.99 boven op de doos. Bij de kassa 44 euries :D
Idem bij Saturn (Amersfoort), 44 euro voor PS3/XBOX versie..

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
BPGames en Gamedumper ook, en dan kun je lekker thuis op je luie reet blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Tja de game is echter wel goedkoper te verkrijgen. Maar sommige mensen hechten waarde aan een leuke cover op de schouw, ik gun ieder zijn eigen.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe fantastisch!
Iemand enig idee hoe je dat togglen van aim uitzet. Fucking hinderlijk, wil gewoon dat wanneer ik rechtermuisknop indruk hij aimt, zodra ik hem los laat niet meer aimt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Lcount schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 12:56:

achja nu iig installeren en dadelijk lekker knallen in Columbia
En een mooie Steelcase erbij! :) Prachtige prijs. Bij Bol.com € 79,99! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

Paar screenshots

Hoogste ingame settings, 2560x1440

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/77smEpol.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6mGO5zul.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/x9Bfhsol.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LMVwdAQl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j4iEp4Bl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0tK11E3l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Pc4QoeMl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tpYMvKhl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4kRP5fTl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0FqE61Ol.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gzGHxhEl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wrCVR76l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f0Hj9ldl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ypYQ54Pl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0UEcCHLl.jpg

Vind vooral de textures en het kleurpalet mooi! :)

Draait behoorlijk goed alleen is het VRAM gebruik wel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 19:31

SilentSimon

Have you been hopped?

Zier er goed uit allemaal, behalve de NPC's die gezichten zien er op één of andere manier niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 10:57

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Wie er een vrouwelijke avatar heeft op de 360 en de standaard versie heeft gekocht en toch een elizabeth pakje wil :P

PP62V-W6R69-YTGTF-HW2YD-JXKCZ

Mocht je hem gebruikt hebben, post het even.

Zodadelijk in ieder geval beginnen! Heb er zin in :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

Ik ben benieuwd wat die season pass allemaal voor spul brengt. Op steam staat te lezen dat het 3 DLCs zijn voor de prijs van 2, dus elke DLC zou voor €10,- aan content moeten bieden. Hopelijk word je dan niet afgescheept met een paar extra wapens en skins.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awesome game, heb op ps3 gehaalt alhoewel nog geen idee heb hoe je 3dtv support aanzet voor de game ik zie geen optie.........

http://attackofthefanboy....inite-steroscopic-3d-ps3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Jammer dat de FOV niet wat hoger kan. Ik speel op 2560x1080, maar zelfs met zo'n breed scherm mag de FOV wel hoger dan wat maximaal mogelijk is.

Verder echt weer een geweldig spel. De sfeer zit er zo enorm goed in. Bioshock 1 en 2 heb ik veel gespeelt en dit spel gaat weer een flinke stap verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
O, o, ik had mijn twijfels (ondanks de goede reviews) of ik de duistere sfeer van Bioshock 1 / 2 niet zou missen, maar wat ben ik blij dat ik Infinite toch aangeschaft heb! Die stad in het eerste half uur / uur voordat je je 1e wapen krijgt: GE-WEL-DIG! De sfeer, top: het zingende kwartet, gezinnetjes die relaxen en pick-nicken, een kleding winkeltje binnen lopen waar iemand zijn schoenen geboend krijgt. De stad leeft. Ik ben echt in alle hoekjes gaan kijken en heb genoten!

Achteraf had ik graag gezien dat ze bij deel 1 of 2 misschien ook zoiets gedaan hadden: een glimps van Rapture in de hoogtij dagen. Voor het verval. That would have been awesome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:14
Vandaag ook met de game gestart en wat een sfeer zeg, ongeloofelijk! Kon het ook niet laten om een video ervan te maken :)

Geen spoilers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die muziek is awesome zeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
Yup vandaag ook mijn spel binnen gekregen, en jezus dit is vele malen beter dan ik had gedacht. De hele stad, vooral als je daar voor het eerst binnenkomt voelt zo levendig aan. Was erg verrast moet ik zeggen :)

Ben benieuwd naar de rest van het spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Ongelooflijk, bij het ontvangen van een Vigor laten ze elke keer een filmpje zien (gebruikshandleiding) en daarna volgt in je HUD dezelfde tekst kort samengevat. Bij het ontvangen van de shock Vigor staat er in de tekst in mn HUD, press "Fire Plasmid" to shoot. Plasmid :| Zou dat er express in gelaten zijn?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Nvidia 314.22 WHQL is uit met een flinke prestatie verbetering voor deze game.

http://www.nvidia.co.uk/Download/Find.aspx?lang=en-uk

[ Voor 27% gewijzigd door calsonic op 27-03-2013 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:13

Wildfire

Joy to the world!

Ga 'm vandaag ook kopen, gisteren via m'n werkgever MyCom besteld. Is maar €36,99 dus dat kan er wel vanaf :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
Ik heb nog een key liggen voor BioShock Infinite (PC) zie V&A

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:12
uchiha tijntje schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 19:42:
Wie er een vrouwelijke avatar heeft op de 360 en de standaard versie heeft gekocht en toch een elizabeth pakje wil :P

PP62V-W6R69-YTGTF-HW2YD-JXKCZ

Mocht je hem gebruikt hebben, post het even.

Zodadelijk in ieder geval beginnen! Heb er zin in :P
Thanks, ik ben zo vrij geweest voor mijn vrouw. Heb het spel zelf, maar dan voor de pc. Dus geen code. En zij vind het wel heel vet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Sssquirrel schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:49:
O, o, ik had mijn twijfels (ondanks de goede reviews) of ik de duistere sfeer van Bioshock 1 / 2 niet zou missen, maar wat ben ik blij dat ik Infinite toch aangeschaft heb! Die stad in het eerste half uur / uur voordat je je 1e wapen krijgt: GE-WEL-DIG! De sfeer, top: het zingende kwartet, gezinnetjes die relaxen en pick-nicken, een kleding winkeltje binnen lopen waar iemand zijn schoenen geboend krijgt. De stad leeft. Ik ben echt in alle hoekjes gaan kijken en heb genoten!

Achteraf had ik graag gezien dat ze bij deel 1 of 2 misschien ook zoiets gedaan hadden: een glimps van Rapture in de hoogtij dagen. Voor het verval. That would have been awesome :)
"The gayest quartet" is idd ontzettend tof. Ik liep daar rond en wilde eigenlijk eerst links over de brug ff gaan kijken, totdat ik ineens die gasten triggerde... Normaal ga ik dan door met exploren, maar nu toch maar meteen naar hun toegerend... echt zo tof!

De hele sfeer in de stad is erg gaaf. Ik heb tot
spoiler:
de loterij
er denk ik wel een uur over gedaan. Echt rustig de tijd genomen en alle hoeken en gaten bekeken. Ook de vuurtoren vond ik tof gedaan. Misterieus allemaal en de sfeer wordt daar al gezet!

spoiler:
Wat ik bij de vuurtoren heel tof vond was dat als je in de regen naar boven kijkt, wat ik eigenlijk een paar keer automatisch deed, er druppels op de lens komen. Doe je dat in het boothuis aan de kade, gebeurt dat niet. Dat soort details vind ik echt geweldig! Zo kom ik in het spel!

Ik ben meteen begonnen op Hard. Zo geniet ik er het langst van, want rushen kan dan niet. En het is meteen ook pittig... je health vliegt er vanaf, want je vijanden slaan direct al hard en kunnen goed mikken!

Tot nog toe vind ik het een heel goed spel, wellicht wel het beste spel wat ik op de X360 heb gespeeld. _/-\o_ Vooral de sfeer is wat de game maakt. Komt ook door de felle kleuren en het verhaal niet te vergeten.

Wat kleine minpuntjes vind ik bewoners die een beetje erg op elkaar lijken, de lage resolutie textures en de gezoomde/kleine FoV. Waarschijnlijk allemaal beperkingen omdat de consoles het anders niet aankunnen...

Ik ga er vanuit dat ik hier vele uurtjes mee kan vullen... Het is waarschijnlijk ook de laatste game die ik voor de X360 heb gekocht, dus het zal wel moeten! :)

Must Play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb destijds genoten van de eerste twee Bioshock games (aan degenen die zeiden dat ze die hebben liggen maar nog niet gespeeld hebben: Shame on you!) en had schrik dat de nieuwe open wereld totaal niet de sfeer van Rapture ging kunnen benaderen. Die vrees was he-le-maal onterecht :).
Ik heb nog maar 2 uur gespeeld (tot net na ik Elisabeth bevrijd heb), maar vanaf het moment dat ik uit de capsule stapte tot de strandscene heb ik me non-stop zitten vergapen aan ALLES dat ik tegenkom. Wat een sfeer! Ik stopte heel vaak om uitgebreid dingen te kunnen observeren, De audovisuele overload is er voortdurend en het stoort geen seconde. Ze hebben Bioshock 1/2 niet geevenaard, ze hebben het overtroffen, wat volgens velen onmogelijk was.

Bioshock is momenteel gamegeschiedenis aan het schrijven:
Dit zijn alle critic reviews op metacritic, het aantal magazines dat het een perfecte score gegeven heeft is bijzonder hoog. Wat heeft dit als gevolg?:
Dit zijn de hoogst gerankte PC games ooit. Wat valt op? Bioshock Infinite is doorgeschoten naar de eerste plaats, gedeeld met de Half Life games en....Bioshock 1.

Laat dit duidelijk zijn voor de twijfelaars: Als je nooit een Bioshock game gespeeld hebt, you are missing out.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Holy shit, wat een sfeer zit er in dit spel. Echt prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Arunia schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:24:
[...]

Thanks, ik ben zo vrij geweest voor mijn vrouw. Heb het spel zelf, maar dan voor de pc. Dus geen code. En zij vind het wel heel vet. :)
You're welcome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Laatst online: 27-05 15:16
Jobbie schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:51:
[...]
"The gayest quartet" is idd ontzettend tof. Ik liep daar rond en wilde eigenlijk eerst links over de brug ff gaan kijken, totdat ik ineens die gasten triggerde... Normaal ga ik dan door met exploren, maar nu toch maar meteen naar hun toegerend... echt zo tof!
Prachtig stukje ja (Barbershop kwartet). Wel komisch dat God Only Know's van de Beachboys van ver na 1912 is :P

Heb wel het idee dat je veel meer spaarzaam moet zijn met je Vigors als dat je met Plasmids moest zijn in Bioshock 1&2. Na 2x schieten zijn ze op en het aanvullen met Salts die je vind gaat met hele kleine stapjes. Maar ik neem aan dat het gaandeweg het spel je maximale hoeveelheid Salt wel zal toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:53
Misschien handig om te weten:

Ik had zelf met een overclockte 660 Ti nogal last van framedrops. Even wat rondgegoogled en nu werkt het perfect:

Ik heb vsync op adaptive gezet in Nvidia control panel en de poolsize verhoogd naar 512

(edit BaseEngine.ini en verander dan Poolsize naar 512)

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wow, wat een spel. Geweldige atmosfeer, briljante graphics, combat is fantastisch (uitgezonderd 1 of 2 momenten waar amper ammo/vigor te vinden is).
En het einde is erg onverwacht (behalve
spoiler:
Dat jij haar vader bent, dat had ik al door...
).
Uitgespeeld in 10 uur (elk hoekje en elke kamer ontdekt) op hard. Het eindgevecht viel mee vergeleken met eerdere confrontaties (bv
spoiler:
Het eerste gevecht tegen de vrouw van comstock was erg moeilijk
).
Hopelijk krijgen we nog wat DLC die het verhaal meer uitbreiden :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net even als gaan downloaden etc. Dacht meteen de muziek ook binnen te halen van het premium pakket. Maar, IE stak daar een stokje voor. Dus een ticket aangemaakt bij 2k games. Wil wel de muziek hebben. haha. Gaat lekker.

Leuk trouwens dat ze er een statue bij hebben gedaan.. Nahja, mijn Warhammer is groter dan dat beeldje. :P Maar, er is iig altijd wel plek voor. Dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
10 uur is ook niet lang?

Ik heb net de Rapture Edition met deel 1 en 2 besteld. Ik heb een aantal jaar terug deel 1 een keer geprobeerd, maar de game eigenlijk na een uur of 2 weer teruggebracht. Ik vond de vuurgevechten gewoon niet zo lekker werken met al die idioten die als een gek op je af komen rennen, maar vanwege de extreem hoge cijfers voor Infinite, wil ik nog een poging wagen.

Iemand nog tips hoe je deze games het beste kan aanvliegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Vroeg me af of iemand die ook met infinity bezig is( op de pc) wel andere vigors kan selecteren, ik had namelijk devils kiss maar toen koos ik een andere genaamd murder of crows en als ik naar het menu ga kan ik niet meer een andere keuze selecteren.
Bij Gear kan dit bijvoorbeeld weer wel en ik ging er van uit als je een vigor drankje hebt gehad dat je deze gewoon wanneer je een andere vigor wenst deze kan switchen maar zoals het er uit ziet kan dat niet en moet je elke keer een drankje vinden om een andere vigor te gebruiken?

[ Voor 39% gewijzigd door pino85 op 27-03-2013 20:52 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 22:51
Werkt de "Q" toets niet?

En bioshock 1,2 moet je eerst rustig beginnen en alles verkennen, zoveel mogelijk geld en items farmen.
Als je eenmaal verder in de game bent word je ook sterker en gaat het wat makkelijker. Tip: Echt eerst deel 1 spelen.

Tja wat moet ik zeggen over infinite, wat een zuigspel. TF2 is ook een zuigspel, ma deze is X2 :)

Wat een geweldige sfeer zeg, en een meer open wereld. Zoals hierboven al genoemd was ik ook een beetje bang voor de omgeving. Geen duisternis meer van Rapture maar fel licht.Dat bevalt uiterst goed tot nu toe.
Enig minpuntje wat ik nu vind is het gebrek aan een save optie.Gisteravond telang doorgegaan en bijna telaat op me werk gekomen.

Misschien een spoiler over gameplay :

spoiler:
Leuk dat je ook weer in dit deel keuzes kunt maken. Good or Evil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

De Q en E toets zijn als je in het menu zit wat je opent met de O om heen en weer te switchen tussen bv wapens en vigors en andersom, je kan zo ook bij objectives/gear etc komen dus helaas werkt de Q niet.
spoiler:
good en evil tja je kan keuzes maken maar daar is het zo ver ik zie ook mee gezegd, als in het heeft geen verdere impact op de game zelf

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:44
Heeft dit spel nou net als deel 1! 3 verschillende eindes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

pino85 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 20:49:
Vroeg me af of iemand die ook met infinity bezig is( op de pc) wel andere vigors kan selecteren, ik had namelijk devils kiss maar toen koos ik een andere genaamd murder of crows en als ik naar het menu ga kan ik niet meer een andere keuze selecteren.
Bij Gear kan dit bijvoorbeeld weer wel en ik ging er van uit als je een vigor drankje hebt gehad dat je deze gewoon wanneer je een andere vigor wenst deze kan switchen maar zoals het er uit ziet kan dat niet en moet je elke keer een drankje vinden om een andere vigor te gebruiken?
Hoe bedoel je? Je krijgt met Q inhouden een menu te zien waarin je je vigors kan kiezen. Ook kan je vigors kiezen door de bijbehorende nummer (1 tot 9 geloof ik) in te drukken.
Q kort indrukken switched tussen je primaire/secundaire vigor, Q lang inhouden geeft het menu :). Dit is ingame dus niet in het menu.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 14:49
Zojuist het spel uitgespeeld. Man man man. Wat een gaaf spel!

spoiler:
En mindfuck vooral. Ik snap sommige dingen nog steeds niet helemaal.
Weet iemand trouwens of dit een open einde was? Aangezien je na de credits de deur richting de babykamer open doet, en het beeld dan zwart wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Wow wow wow.

Yup, da's een goede samenvatting. Heb echt m'n ogen zitten uitkijken. Geniale game, superieure graphics, superieure muziek, superieure sfeer, heerlijk gewoonweg! _/-\o_ d:)b oOo *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Wildfire op 28-03-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 23:57
Goede game, ik heb wel iets te zeggen over het einde (NIET LEZEN ALS JE HET SPEL NOG NIET HEBT UITGESPEELD):

spoiler:
Goede zaken: Dat Booker de vader was van Elizabeth, dat was niet volledig onverwacht. Als je aandachtig waart doorheen het spel dan had ik hier wel vermoedens over, gelukkig lag het er niet te dik op zodat het toch nog een beetje een verassing was. Ik vind het zelfs niet slecht gevonden van die 'vinger'. Dat 'broer' en 'zus' Lutece eigenlijk 'dezelde' persoon zijn is ook nog leuk. So far so good :)

Slechte zaken: Het was echter allemaal wat 'teveel' op het einde. Booker is ook Comstock. Plots wordt Rapture uit de originele Bioshock er bij gesleurd zonder echte reden (het helpt in mijn ogen in ieder geval het plot niets vooruit). Dan heb je plots al die lighthouses... Dat is mooi hoor, maar het kwam nogal een overdreven over, het punt van de verschillende universes was me al wel lang duidelijk. Die scene met the lighthouses was er gewoon teveel aan in mijn ogen.
Maar dan kwam in mijn ogen het dieptepunt: dat je als Booker/Comstock in een universum zelfmoord pleegt om de wording van 'Comstock' te voorkomen. Dit is toch helemaal zinloos? Je kan immers niet voorkomen dat Booker Comstock wordt in de alle universums, omdat Booker evengoed tijdens zijn Baptism zou kunnen voorkomen dat hij niet verdrinkt.

Ontbrekende zaken: hoe komt Elizabeth nu aan haar gaven :? Is ze echt een 'godskind'? Is het een enigszins mank gelopen wetenschappelijk experiment? Dit was voor mij DE vraag in het spel, maar ze wordt niet beantwoord. Hell, zelf Elizabeth vraag het zelf verschillende keren met: 'what am I?'. Vreemd dat ze dit dan niet beantwoorden. Zelfs als ze het niet kunnen/willen beantwoorden, had ik het nog wel graag op het einde vernoemd zien geweest. Zelf een meer open antwoord had voldoende geweest

Als ze de goede zaken hadden gelaten die ik beschreef en de vraag over wie Elizabeth is hadden beantwoord, had het een dijk van een einde kunnen zijn. Het einde komt mij nu echter maar weinig doordacht over en 'te veel'.

(Ach, misschien is er een ander universum waar Bioshock Infinite het einde heeft dat ik wil :+ )

En een klein advies mocht je het spel nog moeten beginnen: zet de difficulty maar meteen op hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Docho schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:06:
Goede game, ik heb wel iets te zeggen over het einde (NIET LEZEN ALS JE HET SPEL NOG NIET HEBT UITGESPEELD):

spoiler:
Goede zaken: Dat Booker de vader was van Elizabeth, dat was niet volledig onverwacht. Als je aandachtig waart doorheen het spel dan had ik hier wel vermoedens over, gelukkig lag het er niet te dik op zodat het toch nog een beetje een verassing was. Ik vind het zelfs niet slecht gevonden van die 'vinger'. Dat 'broer' en 'zus' Lutece eigenlijk 'dezelde' persoon zijn is ook nog leuk. So far so good :)
Ik had precies hetzelfde hier :).
spoiler:
Slechte zaken: Het was echter allemaal wat 'teveel' op het einde. Booker is ook Comstock. Plots wordt Rapture uit de originele Bioshock er bij gesleurd zonder echte reden (het helpt in mijn ogen in ieder geval het plot niets vooruit). Dan heb je plots al die lighthouses... Dat is mooi hoor, maar het kwam nogal een overdreven over, het punt van de verschillende universes was me al wel lang duidelijk. Die scene met the lighthouses was er gewoon teveel aan in mijn ogen.
Maar dan kwam in mijn ogen het dieptepunt: dat je als Booker/Comstock in een universum zelfmoord pleegt om de wording van 'Comstock' te voorkomen. Dit is toch helemaal zinloos? Je kan immers niet voorkomen dat Booker Comstock wordt in de alle universums, omdat Booker evengoed tijdens zijn Baptism zou kunnen voorkomen dat hij niet verdrinkt.
Hoe ik het ervaarde:
spoiler:
Blijkbaar is het baptisme punt, het punt waar alles samenkomt. Dit kan je zien door de verschillende soorten Elizabeths. Vanaf dat punt ontstaan alle andere realiteiten (ieder geval degene die ertoe doen dus die waar Elizabeth/Comstock in voorkomt). Nadat hij verdrinkt zie je ook alle Elizabeths verdwijnen, wat aangeeft dat alle eventuele universums (waarin Elizabeth in voorkomt) verdwijnen.
spoiler:
Ontbrekende zaken: hoe komt Elizabeth nu aan haar gaven :? Is ze echt een 'godskind'? Is het een enigszins mank gelopen wetenschappelijk experiment? Dit was voor mij DE vraag in het spel, maar ze wordt niet beantwoord. Hell, zelf Elizabeth vraag het zelf verschillende keren met: 'what am I?'. Vreemd dat ze dit dan niet beantwoorden. Zelfs als ze het niet kunnen/willen beantwoorden, had ik het nog wel graag op het einde vernoemd zien geweest. Zelf een meer open antwoord had voldoende geweest

Als ze de goede zaken hadden gelaten die ik beschreef en de vraag over wie Elizabeth is hadden beantwoord, had het een dijk van een einde kunnen zijn. Het einde komt mij nu echter maar weinig doordacht over en 'te veel'.

(Ach, misschien is er een ander universum waar Bioshock Infinite het einde heeft dat ik wil :+ )
Mijn 'antwoord' hierop:
spoiler:
De Voxelphones in het kantoor/huis van de Luteces geeft een goed beeld weer hoe ze erbij komen dat Elizabeth die powers heeft. Er zijn wel experimenten op haar uitgevoerd door de Luteces ieder geval. Maar niet alles wordt inderdaad uitgelegd. Misschien komt dit nog later erbij via een DLC. DLC over de Luteces zou wel leuk zijn :).

Ik zag op het Steam forum een erg nette samenvatting van het verhaal en hoe hij het interpreteert (in het Engels en niet bekijken als je het spel nog niet heb uitgespeeld ;)):
spoiler:
After having played Bioshock Infinite to the end and sat for a few hours to think, I believe I've come to a understanding of what occured before and during the game. I know many have made posts and such explaining the story but I wanted to make a discussion that centalises it.

[This is my own interpretation of what happened, it's a lengthy post so bear with me. ^_^]

To begin with I'll say one sentence that summarizes my interpretation: Everything is about Booker.

There are two realities of Booker DeWitt. Both were soldiers that took part in the Wounded Knee Massacre and shortly after began suffering from guilt due to all the killing he had done. This is where it splits.

The first Booker gets baptised and becames Comstock who then goes on to build Columbia based on his own ideals and goals. (Which approaching the end is revealed to be the destruction of United States.) At some point during the city's construction Comstock meets Rosalind Lutece who invents the inter-dimensional technology that makes it possible for the tears to exist. Comstock recruits her and essentially utilises her invention to benefit him which eventually leads to an overdose of exposure making him sterile.

(Side Note) - During Rosalind's experiments with the technology she comes across an alternate version of herself, a male version. Robert Lutece. Why do I think this? Because throughout the game you never hear Robert in those specific recordings, it's always Rosalind. Upon this discovery Rosalind decides to enlist her alternate self's help, claiming him to be her twin brother to anyone who asked.

In terms of Robert Lutece, he's already been through this. I believe this because of what he says when the Lutece's are dragging Booker to the boat. That he's been through a similar process as DeWitt is now, using old memories to form a coherent one. (Side Note End)

Back to Comstock. He's married Lady Comstock and has come to the revelation that he'll need an heir. They try to concieve but are unable to due to him being sterile. So Comstock enlists the Lutece's to venture into an alternate reality and kidnap a child. The Lutece's go for Anna DeWitt, either from Comstock's specific instructions or from their own discovery of the alternate Booker.

After doing so and bringing the child to Columbia, Comstock raises her, grooming and experimenting on her to become the next Prophet after his death. However things start crumbling down, firstly with Lady Comstock who comes to hate him as she believes he has cheated on her with Rosalind to concieve Elizabeth. She threatens to expose him so he kills her, framing it on Daisy Fitzroy.

The Lutece's, realising their mistake make preparations to amend it, but Comstock catches on and believing that they would expose him, he orchestrates their death via Mr. Fink, who makes it an accident. However before they're deaths the Lutece's ensure they live on after death, perhaps via a different pair of alternate versions of themselves.

Now lets finally jump to the second Booker, one who refused the baptism and went on with his life suffering the guilt. During that time he manages to concieve a daughter called Anna. (We never discover who her mother is/was). To try and wash his guilt away Booker falls into drinking and gambling which racks up a debt he has to pay. Whichs leads him to a job he isn't too fond of.

During their search for the child the Lutece's discover an alternate Booker to the Comstock they know and they discover his debt so they offer him a way of paying it. Pulling him into Comstock's reality his mind becomes afflicted and begins to re-process memories, during this process one single idea is planted there: "Bring us the girl, and wipe away the debt."

So begins Booker's story, to enter Columbia and bring Elizabeth to New York.

In terms of Elizabeth's ability to open up tears. My belief is that they're not natural, they're a result of the experimentation done to her as a child. And her full potential is locked away in the tower/Siphon. It's only when it's destroyed that Elizabeth comes to understand everything that has happened and starts leading Booker towards the end.

Because of her abilities she is able to show Booker that every action taken has an opposite and creates a new reality around it. The inclusion of Rapture is part fan-service and part explaination. It shows that there are multiple realities out their similar to Columbia, with a constant and a variable.

As the two of them go through this Booker realises that he's Comstock, a version of him who washed away his sins.

At the end Elizabeth takes Booker to the actual moment he decides to get baptised and for a period of the conversation it's clear he's about to repent but due to his knowledge of events he halts it, allowing Elizabeth and the alternate versions of her to drown him. Note: Booker does initially resist but eventually allows them to drown him.

This results in Booker's death and ultimately Elizabeth fades from existance. The fact we never see "our" Elizabeth fade is just a big tease from Irrational. (For whatever purpose, DLC or just for kicks.)

The post-credit scene essentially alludes to the slate being wiped clean. There is no Comstock. He still has to pay his debt, but there are no Lutece to manipulate the situation. He has his daughter Anna back and even though he might not realise it, has repented the sins he has committed, could've committed and never committed.

And that's the end of it! Woo, that took quite some time to type out fully. Hope you enjoyed reading it and I'll answer anything that I might not have covered, and of course to the best of my ability.

Sorry voor het grote zwarte vlak :X.

[ Voor 47% gewijzigd door Jerry op 28-03-2013 00:50 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
Wildfire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 00:06:
Wow wow wow.

Yup, da's een goede samenvatting. Heb echt m'n ogen zitten uitkijken. Geniale game, superieure graphics, superieure muziek, superieure sfeer, heerlijk gewoonweg! _/-\o_ d:)b oOo *O*
Zeker, spel is echt geweldig :) Lang geleden dat ik zo'n superieure game, setting, sfeer etc heb gezien en de manier hoe Elizabeth met je mee loopt komt heel goed over.

Ben mezelf aan het 'dwingen' om niet door het spel te rushen, goed naar de omgevingen kijken en gewoon kleine stukjes spelen wanneer ik tijd heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
Hoe ik het ervaarde:
spoiler:
Blijkbaar is het baptisme punt, het punt waar alles samenkomt. Dit kan je zien door de verschillende soorten Elizabeths. Vanaf dat punt ontstaan alle andere realiteiten (ieder geval degene die ertoe doen dus die waar Elizabeth/Comstock in voorkomt). Nadat hij verdrinkt zie je ook alle Elizabeths verdwijnen, wat aangeeft dat alle eventuele universums (waarin Elizabeth in voorkomt) verdwijnen.
spoiler:
Wel met jouw uitleg in het achterhoofd lijkt het wel correct dat het de bedoeling is dat het baptisme het punt is waaruit verschillende paden ontspruiten (kom niet echt op een betere term). Er wordt immers ook veel belang gehecht aan de symboliek van baptisme doorheen het spel. Het is dus zeker zo dat Irrational trachtte 'baptism' als iets speciaals aan te duiden.

Er is echter nooit een duidelijke reden gegeven waarom baptism zoiets speciaal zou zijn. Het komt op mij dus zeer vreemd over dat enkel bij baptisme de verschillende wegen van Booker/Comstock scheiden.
Verder spreekt het ook de many-worlds interpretation tegen waar Bioshock Infinite zich volgens mij op baseert (het is toch geen toeval neem ik aan dat één van de bekendste wetenschapper hiervan Dewitt noemt . Deze theorie stelt immers dat er oneinding veel permutaties zijn en zeker geen één punt waarin alles samenkomt.
Verder is de titel Bioshock ‘Infinite’. Die infinite lijkt mij toch te wijzen op oneindig veel universums.

[...]
Mijn 'antwoord' hierop:
spoiler:
De Voxelphones in het kantoor/huis van de Luteces geeft een goed beeld weer hoe ze erbij komen dat Elizabeth die powers heeft. Er zijn wel experimenten op haar uitgevoerd door de Luteces ieder geval. Maar niet alles wordt inderdaad uitgelegd. Misschien komt dit nog later erbij via een DLC. DLC over de Luteces zou wel leuk zijn :).
spoiler:
Ik heb denk ik zo goed als alle Voxelphones beluisterd en kan me geen één herinneren die een duidelijke uitleg hierover geeft. Dus ofwel heb ik deze gemist?...
Ik zag op het Steam forum een erg nette samenvatting van het verhaal en hoe hij het interpreteert (in het Engels en niet bekijken als je het spel nog niet heb uitgespeeld ):
[grote zwarte rechthoek met veel tekst]
spoiler:
Hier zie ik dat auteur er vanuit gaat dat er maar 2 versies Comstock/Booker zijn. Dit terwijl Elizabeth zelf duidelijk stelt bij de lighthouses dat er veel meer Bookers/Elizabeths zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Net in een nachtelijke doorhaalsessie op hard uitgespeeld :O Ik denk dat ik het nog simpeler kan uitleggen:

spoiler:
Er zijn twee universes die er echt toe doen:
Één waar Booker z'n doping niet accepteerde en één waar hij dat wel deed.
In de eerste wordt hij Booker, in de tweede Comstock.
De mannelijke Lutece bestaat in Booker's universum, de vrouwelijke in Comstock.
Die twee vormen een team en brengen Booker naar Comstock nadat Comstock naar Booker ging om zijn baby te halen. Die had hij nodig voor z'n evil plans, maar Comstock was zelf onvruchtbaar. Dus 'zijn' dochter uit een ander universum is 'the closest you can get'. Booker laat zich verdrinken tijdens z'n doping omdat het vanaf dat punt de gebeurtenissen afsnijdt; hij accepteert of weigert z'n doping niet... resultaat is dat er geen Booker/Comstock zullen zijn zoals wij die kennen.

[ Voor 26% gewijzigd door yinx84 op 28-03-2013 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Jerry schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:05:
[...]

Hoe bedoel je? Je krijgt met Q inhouden een menu te zien waarin je je vigors kan kiezen. Ook kan je vigors kiezen door de bijbehorende nummer (1 tot 9 geloof ik) in te drukken.
Q kort indrukken switched tussen je primaire/secundaire vigor, Q lang inhouden geeft het menu :). Dit is ingame dus niet in het menu.
Ohh kijk maar dat wist ik dus niet, dank voor dit verhelderende antwoord :)
Ik keek in het menu bij de vigors maar kon nergens een knop vinden om te selecteren maar het moet dus op deze manier.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

icratox schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 01:28:
[...]

Zeker, spel is echt geweldig :) Lang geleden dat ik zo'n superieure game, setting, sfeer etc heb gezien en de manier hoe Elizabeth met je mee loopt komt heel goed over.
Te bedenken dat ik nog niet eens ben aangekomen bij Elizabeth :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Wildfire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 08:06:
[...]
Te bedenken dat ik nog niet eens ben aangekomen bij Elizabeth :P
Ja, het is echt geweldig hoe ze Elizabeth gemaakt hebben. Ze is niet een doofstomme zombie die alleen maar achter je aan loopt of waar jij achteraan moet lopen. Ze volgt je wel min of meer, maar doet ook eigen dingen in de omgeving (bv: tuurt door een raam van een etalage, wacht leunend tegen een muurtje, loopt een beetje rond, praat tegen je als je naar de wc gaat haha, helpt je, etc.). Echt allemaal heel goed gemaakt! Wat betreft bewegen en looks doet ze me de hele tijd aan Mrs. Shrek denken (de menselijke vorm dan :))

Ook leuk dat je af en toe in delen komt waar de inwoners nog gewoon hun ding doen, en waar je dus niet de hele tijd in gevecht bent. Goed voor de immersie _/-\o_

Anyways, ik geniet nog steeds volop, en ben (denk ik) gelukkig nog niet eens zo ver (Hall of Heroes ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook met welke game engine deze game is gemaakt?

Game ziet er gaaf uit!!

Of is dit de nieuwste unreal engine 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-08 18:20
Lol, zat even op Spotify te kijken voor de soundtrack kom ik dit tegen :)
YouTube: BioShock Infinite - fan made (Rap)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik zat net tegen zo'n crow-teleporteerder te vechten, vliegt er opeens een raaf voorbij net langs mn raam, dat was even schrikken :-)!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:22:
Weet iemand ook met welke game engine deze game is gemaakt?

Game ziet er gaaf uit!!

Of is dit de nieuwste unreal engine 4?
Nog altijd UE3, maar Irrational weet wel hoe ze er alles uit moeten trekken. Was ook al wel met Bioshock 1/2.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Jammer genoeg nog niet veel kunnen spelen maar wel een redelijke lastige bug gevonden. Doordat ik telkens maar een kwartiertje ofzo tijd had tot nu toe wou ik uit de game alt-tabben om dan later verder te spelen (vind het niet zo fijn als mijn GPU constant hoog in usage zit, word mijn game kamer te warm van :p).

Echter zodra ik alt-tab uit het spel zie ik op Afterburner dat het GPU gebruik naar 99% terwijl dit in de game toch steeds lager is en nooit zo constant.

Is er trouwens een manier om de vsync te veranderen? Ik wil wel dat hij op 60 fps stop maar zodra ik lager als 60 kom gaat hij naar 30 fps en dat is wel merkbaar in soepelheid. Ik wil gewoon dat hij naar de frames zakt die hij dan zou hebben. Is volgens mij iets met tripple buffering?

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
BlaSfem0n schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:08:
[...]

Nog altijd UE3, maar Irrational weet wel hoe ze er alles uit moeten trekken. Was ook al wel met Bioshock 1/2.
Dat kun je wel zeggen ja... de games die ik niet voluit kan spelen met alles maxed out op m'n GTX580 is op één hand te tellen. Dit is er één van. Waarbij Post Processesing en Dynamic Shadows de grootste performancevreters zijn. Zou iedereen die lage fps heeft willen aanraden om PP op normal te zetten en Dynamic Shadows op low/normal. Dan kom je echt een heel eind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Beetje teleurgesteld dat de barbershop "God Only Knows" versie niet bij de soundtrack download zit :( :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 14-09 20:08
Gisteren Bioshock Infinite gespeeld.
Op Ultra ziet het er echt fantastisch uit.
Gaaf spel en heb me ook altijd vermaakt met deel I en II.

Vandaag maar eens de Nvidia driver updaten.
Schijnt het spel nog beter te draaien.

Dikke plus voor Bioshock :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
yinx84 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 06:08:
Net in een nachtelijke doorhaalsessie op hard uitgespeeld :O Ik denk dat ik het nog simpeler kan uitleggen:

spoiler:
Er zijn twee universes die er echt toe doen:
Één waar Booker z'n doping niet accepteerde en één waar hij dat wel deed.
In de eerste wordt hij Booker, in de tweede Comstock.
De mannelijke Lutece bestaat in Booker's universum, de vrouwelijke in Comstock.
Die twee vormen een team en brengen Booker naar Comstock nadat Comstock naar Booker ging om zijn baby te halen. Die had hij nodig voor z'n evil plans, maar Comstock was zelf onvruchtbaar. Dus 'zijn' dochter uit een ander universum is 'the closest you can get'. Booker laat zich verdrinken tijdens z'n doping omdat het vanaf dat punt de gebeurtenissen afsnijdt; hij accepteert of weigert z'n doping niet... resultaat is dat er geen Booker/Comstock zullen zijn zoals wij die kennen.
spoiler:
Ik zal dat maar accepteren omdat voor mij de enige manier is om het einde van het verhaal te kunnen begrijpen zonder het gevoel te hebben dat het vol met plotholes zit. Maar zelfs als ik het bovenstaande aanneem blijf ik nu nog met de vraag zitten 'waarom' het werkt om Booker Dewitt terug te brengen in de tijd en te laten sterven tijdens het baptisme en dat alles oplost. Immers doden we hiermee toch niet de jongere Booker Dewitt net na Wounded Knee. We doden hiermee enkel onze eigen Booker Dewitt.

Verder begrijp dan nog steeds niet het nut om die 'infinite' lighthouses te tonen en daar een hele uitleg rond te spinnen van oneindig veel werelden als er eigenlijk enkel twee realiteiten tellen: die van onze Booker Dewitt en die van Comstock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Eindelijk BioShock even kunnen proberen.
Op mijn 77 3770k met een Sapphire HD5770 Vapor-x 1GB overgeclockt en geheugen iets overgeclockt op 1680x1050 draait hij alles ultra erg goed.
Wel kwam ik net in de stad aan en kreeg ik dat het spel er uit klapte met een Directx11 device has stopped there for Bioshock has to shut down and restarted. Kan er ook niets over vinden om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
Is er trouwens een manier om de vsync te veranderen? Ik wil wel dat hij op 60 fps stop maar zodra ik lager als 60 kom gaat hij naar 30 fps en dat is wel merkbaar in soepelheid. Ik wil gewoon dat hij naar de frames zakt die hij dan zou hebben. Is volgens mij iets met tripple buffering?
Ja, ik doe dat zelf door Adaptive VSync in te stellen in Nvidia Control Pannel. Als je AMD hebt is er wellicht een optie om een FPS cap in te stellen? Het is gewoon unreal engine dus dat is vast mogelijk door wat ini files aan te passen.

edit:
Ik heb trouwens even gegoogled, en kom op het volgende voor AMD:

For AMD cards, Dynamic V-Sync can be enabled using the third-party program RadeonPro. Click the Add new profile icon and find the BioShock Infinite executable (BioShockInfinite.exe in [Your Steam folder]\steamapps\common\BioShock Infinite\Binaries\Win32\BioShockInfinite.exe). Click the newly created profile and click the Tweaks tab. Set VSync Control to Always on. Enable Dynamic Framerate Control and set Keep up to to 60.

[ Voor 31% gewijzigd door PrimeTinus op 28-03-2013 17:33 . Reden: aanvulling ]

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
@hierboven

Ik had dat ook met mijn HD6850 met Catalyst 13.2. Wanneer ik echter de Catalyst 13.3 beta installeerde heb ik tijdens de rest van het spel geen enkel probleem gezien.

http://support.amd.com/us...yst13-3WINBetaDriver.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Vandaag uitgespeeld en moet zeggen dat het echt een hele toffe ervaring was :). Had hoge verwachtingen en deze zijn wel uitgekomen moet ik zeggen. Het verhaal is erg tof en de interactive met Elizabeth is erg goed gedaan.

Had hem op normal uitgespeeld om lekker het verhaal mee te krijgen en even de wereld goed te beleven. Zojuist begonnen op 1999 modus, waarin ik ook alle collectibles wil verzamelen. Maar dat is wel fors lastiger moet ik zeggen :). Met name dat je zoveel geld kwijt raakt als je dood gaat, das niet zo tof, aangezien je zo nooit aan je upgrades komt die je nodig hebt... Het beste is dan gewoon om te reloaden van het laatste checkpoint.... echter zijn er maar weinig checkpoints :P

Hier al mensen die 1999 aan het spelen zijn, en zo ja? Wat voor wapens en vigors raden jullie aan?

Vond dit wel een grappig plaatje, (bevat een groffe tijdlijn van het verhaal, dus spoilers)

http://oi50.tinypic.com/2vb75s2.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-03-2013 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 11:19
Weet iemand hoe je de toggle iron sights verandert naar hold button? Heb de controls al geswitcht naar right mouse iron sights en scroll button vigor.

Kon niks vinden op the interwebs, nog iets te nieuw denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
uchiha tijntje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:02:
Vandaag uitgespeeld en moet zeggen dat het echt een hele toffe ervaring was :). Had hoge verwachtingen en deze zijn wel uitgekomen moet ik zeggen. Het verhaal is erg tof en de interactive met Elizabeth is erg goed gedaan.

Had hem op normal uitgespeeld om lekker het verhaal mee te krijgen en even de wereld goed te beleven. Zojuist begonnen op 1999 modus, waarin ik ook alle collectibles wil verzamelen. Maar dat is wel fors lastiger moet ik zeggen :). Met name dat je zoveel geld kwijt raakt als je dood gaat, das niet zo tof, aangezien je zo nooit aan je upgrades komt die je nodig hebt... Het beste is dan gewoon om te reloaden van het laatste checkpoint.... echter zijn er maar weinig checkpoints :P

Hier al mensen die 1999 aan het spelen zijn, en zo ja? Wat voor wapens en vigors raden jullie aan?

Vond dit wel een grappig plaatje, (bevat een groffe tijdlijn van het verhaal, dus spoilers)

http://oi50.tinypic.com/2vb75s2.jpg
Ik zit nu een uurtje of vier in 1999 mode. Ik moet zeggen dat ik tot nu toe minder dood ben gegaan vergeleken met Hard. Speel wel een stuk voorzichtiger natuurlijk. Ik ben erg groot fan van de pistol en carabine... omdat ammo schaarser is en je daar veel beter gerichte headshots mee uit kunt voeren. Nog een tip is om je Vigors vaak te gebruiken. Ik heb namelijk het idee dat salt niet schaarser is... dus spaarzaam zijn op dat gebied is zonde. Maakt niet zoveel uit welke vigors gebruikt, zolang je ze maar efficient gebruikt. Tegen de patriots electro, crows suspenden in de lucht... ik gebruik op 'gewone' vijanden altijd murder of crows. Possession is duur, maar perfect om te gebruiken op vijanden met RPG of de pyro's. M.i. is de duur op patriots te kort voor wat je er voor kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Gister toch maar even BioShock 1 en 2 franchise pack aangeschaft via Steam (wel via een externe webshop, scheelt de helft) omdat ik het niet kon laten en ik BioShock 1 nooit heb uitgespeeld. Maar man, wat een duister sfeertje hangt er zeg. Ik zit echt achter m'n pc met het gevoel dat er elk moment iets engs kan gebeuren :D Ben nog niet zo ver maar vind het nu alweer super tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje. Is de pc leader platform van deze game of is het een console port?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
6pack15 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:11:
Weet iemand hoe je de toggle iron sights verandert naar hold button? Heb de controls al geswitcht naar right mouse iron sights en scroll button vigor.

Kon niks vinden op the interwebs, nog iets te nieuw denk ik :p
Simpel, verander je controller button lay-out naar marksman

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik vond Bioshock (1) geweldig. Heb Infinite gekocht zonder ook maar een review of forum te lezen, ben als de dood voor spoilers. Maar wilde toch even een post maken hier, want ben toch wel een nare bug tegen gekomen en weet niet of meer mensen hier last van hebben.

Speel het spel op de Xbox360 en na zo'n 3 uur spelen saved het spel niet meer. Ik blijf steeds maar teruggeworpen worden naar een oude savegame. Een nieuwe game starten hielp ook niet, heb nu alle gamedata gewist en ben weer opnieuw begonnen, maar ben bang dat het probleem vroeg of laat weer op gaat spelen en ik mijn tijd aan het verdoen ben.

Verder weer een geweldig mooi spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:35

Anthirian

In Trance We Trust

rickjehh schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:43:
Gister toch maar even BioShock 1 en 2 franchise pack aangeschaft via Steam (wel via een externe webshop, scheelt de helft) omdat ik het niet kon laten en ik BioShock 1 nooit heb uitgespeeld. Maar man, wat een duister sfeertje hangt er zeg. Ik zit echt achter m'n pc met het gevoel dat er elk moment iets engs kan gebeuren :D Ben nog niet zo ver maar vind het nu alweer super tof.
Weet je toevallig of ze Infinite ook tegen een zacht prijsje verkopen daar?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickjehh
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 09:53
Anthirian schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:29:
[...]

Weet je toevallig of ze Infinite ook tegen een zacht prijsje verkopen daar?
Volgens mij is Infinite daar 10 euro goedkoper dan in de Steam store. Hier besteld: http://www.gamingdragons.nl/en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Voor diegene die hem al uit hebben gespeeld, is hij beter dan 1 en 2? Kan me haast niet voorstellen dat ik deze spelwereld beter ga vinden dan Rapture

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

eL_Jay schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 12:42:
Voor diegene die hem al uit hebben gespeeld, is hij beter dan 1 en 2? Kan me haast niet voorstellen dat ik deze spelwereld beter ga vinden dan Rapture
Ik vond het stukken beter dan deel 1. Betere combat, betere verhaalvertelling en een wereld die, uiteraard eigenlijk, meer levend aanvoelt. Rapture was wat meer creepy, maar Columbia voelt meer compleet aan en is ook zeer sfeervol. Misschien minder rpg elementen, maar dat zorgt eigenlijk voor een betere pacing.

De hele hoge cijfers voor deel 1 vond ik altijd een beetje overdreven, maar voor Infinite is het wel meer terecht naar mijn mening.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Bij http://www.greenmangaming.com/ staat Infinite nu op €37.49

Een kerel op Youtube heeft de soundtrack geupload, er zitten toch een paar prachtige nummers tussen zeg:
YouTube: Bioshock Infinite Soundtrack

Lopen jullie ook tegen een constant geld en ammo gebrek aan? Overal vind ik vends met plasmids waar ik absoluut geen geld voor heb, zo ook al die weapon upgrades :X

En wat betreft het forceren van NVIDIA's eigen Ambient Occlusion om betere performance te krijgen, het lijkt er sterk op dat deze methode tot gevolg heeft dat er in het geheel geen AO word toegepast. Je performance is beduidend beter (goh :9 ) maar er is geen visueel effect.

https://forums.geforce.co...ient-occlusion-on-314-22/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Ik heb geen enkele keer ammo gebrek of geld gebrek, gewoon alles afspeuren is het advies :)

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

pino85 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:22:
Ik heb geen enkele keer ammo gebrek of geld gebrek, gewoon alles afspeuren is het advies :)
Zelfs voor die 1.2k silver plasmids die je al vrij vroeg in het spel tegen komt?

Ik dacht dat ik redelijk aan het speuren was, als dit het geval is moet ik mogelijk toch aan een nieuwe playthrough beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Laatst online: 11:19
ThaRabbit schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:26:
[...]

Zelfs voor die 1.2k silver plasmids die je al vrij vroeg in het spel tegen komt?

Ik dacht dat ik redelijk aan het speuren was, als dit het geval is moet ik mogelijk toch aan een nieuwe playthrough beginnen :D
Ik had net die 1.2k binnen rond dat moment. Nog voordat je dat mens/aanhangsel ontmoet. Geen kistje blijft ongeopend bij mij, erg irritant.. is soort van verslaving. En ammo ed koop ik nooit, gewoon goed elke vijand looten. (Speel op hard btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

6pack15 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 13:30:
[...]

Ik had net die 1.2k binnen rond dat moment. Nog voordat je dat mens/aanhangsel ontmoet. Geen kistje blijft ongeopend bij mij, erg irritant.. is soort van verslaving. En ammo ed koop ik nooit, gewoon goed elke vijand looten. (Speel op hard btw)
Same here wat betreft de moeilijkheidsgraad, misschien moet ik wat minder trigger happy spelen

Overigens moet ik zeggen dat de stijl waarin het verhaal en de wereld word geïntroduceerd veel leuker en aangrijpender is dat het recent zo populaire half uurtje quicktime events (Max Payne 3, Tomb Raider).

Lekker zelf rond kijken in een prachtige omgeving zonder actie, zelf volledig de vrijheid hebben de wereld te verkennen en zo de setting van het spel te ontdekken.

Zeer aangrijpend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet raar lopen wil deze game niet mijn favouriete titel zijn dit jaar. Super ervaring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
@TinusDeMan & Docho: Bedankt voor de tips! RadeonPro gebruik ik nu voor de Vsync en ben de 13.3 driver ook aan't downloaden momenteel :)

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
net uitgespeeld, conclusie: meest fantastische spel ooit gemaakt in de geschiedenis van de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Las een aantal post in dit topic over de prijs van Bioshock Infinite.

De goedkoopste die ik kon vinden:
£23.99. (€29,46 via Paypal)

http://uk.gamesplanet.com/

Ik kreeg de key na een aantal uur toegestuurd via e-mail.

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 29-03-2013 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
z0rk0l schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 16:59:
net uitgespeeld, conclusie: meest fantastische spel ooit gemaakt in de geschiedenis van de mensheid.
Hij was wel grappig ja maar vond FarCry3 en TombRaider vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
calsonic schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:53:
[...]

Sorry, maar alle games met quicktime events zijn automatisch uitgesloten voor de titel beste spel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0rk0l
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-06 19:05
calsonic schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 21:53:
[...]

Gelukkig verschillen smaken :). Heb tomb raider uitgespeeld maar irriteerde me aan dezelfde setting het hele spel door en far cry 3 heb ik ook, maar op de een of andere manier stop ik iedere keer na een half uur. Ik kan me er niet toe zetten.

Bioschock gekocht, geïnstalleerd en in 1 ruk doorgespeeld tot het einde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Bioshock Infinite staat zeer hoog op mijn lijstje van beste game ervaringen ooit. De sfeer is echt super. Niet constant actie, maar ook tijd en ruimte voor het verhaal en de geweldige omgevingen. Dit in tegenstelling tot bijna alle andere shooters... Als ik Bioshock 1 en Infinite moet vergelijken (Bioshock 2 tel ik even niet mee, want die vond ik minder dan 1) dan ben ik er nog niet helemaal over uit.

Voor mijn gevoel zaten er in Bioshock 1 meer puzzelelementen om bepaalde kamers in te kunnen komen. Met name door het gebruik van je plasmids. Dat mis ik een klein beetje in Infinite. Daarnaast is de actie in Infinite wel beter uitgewerkt, met name de actiescènes waarbij je gebruik kan maken van de skyline zijn erg tof. Verder vind ik het verhaal eigenlijk wel leuker dan die van Bioshock 1 en dat komt voornamelijk ook door de goede interactie tussen Booker en Elizabeth :)

Ook al heb ik me zeer vermaakt met Far Cry 3 en Tomb Raider, deze komen wat mij betreft niet in de buurt van Bioshock Infinite. Far Cry 3 werd na het 1e eiland te herhalend. En de wereld en het verhaal van Tomb Raider was een beetje te depressief :P

Pagina: 1 ... 15 ... 17 Laatste