Als je niet van herhaling houdt dan heb je aan Bioshock toch echt een verkeerde - er zat weinig afwisseling in en werd op den duur knap saai.uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 00:22:
Bioshock Infinite staat zeer hoog op mijn lijstje van beste game ervaringen ooit. De sfeer is echt super. Niet constant actie, maar ook tijd en ruimte voor het verhaal en de geweldige omgevingen. Dit in tegenstelling tot bijna alle andere shooters... Als ik Bioshock 1 en Infinite moet vergelijken (Bioshock 2 tel ik even niet mee, want die vond ik minder dan 1) dan ben ik er nog niet helemaal over uit.
Voor mijn gevoel zaten er in Bioshock 1 meer puzzelelementen om bepaalde kamers in te kunnen komen. Met name door het gebruik van je plasmids. Dat mis ik een klein beetje in Infinite. Daarnaast is de actie in Infinite wel beter uitgewerkt, met name de actiescènes waarbij je gebruik kan maken van de skyline zijn erg tof. Verder vind ik het verhaal eigenlijk wel leuker dan die van Bioshock 1 en dat komt voornamelijk ook door de goede interactie tussen Booker en Elizabeth
Ook al heb ik me zeer vermaakt met Far Cry 3 en Tomb Raider, deze komen wat mij betreft niet in de buurt van Bioshock Infinite. Far Cry 3 werd na het 1e eiland te herhalend. En de wereld en het verhaal van Tomb Raider was een beetje te depressief
FarCry3 was de beste game van 2012 en dat gaat Bioshock in 2013 echt niet worden.