Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 00:22:
Bioshock Infinite staat zeer hoog op mijn lijstje van beste game ervaringen ooit. De sfeer is echt super. Niet constant actie, maar ook tijd en ruimte voor het verhaal en de geweldige omgevingen. Dit in tegenstelling tot bijna alle andere shooters... Als ik Bioshock 1 en Infinite moet vergelijken (Bioshock 2 tel ik even niet mee, want die vond ik minder dan 1) dan ben ik er nog niet helemaal over uit.

Voor mijn gevoel zaten er in Bioshock 1 meer puzzelelementen om bepaalde kamers in te kunnen komen. Met name door het gebruik van je plasmids. Dat mis ik een klein beetje in Infinite. Daarnaast is de actie in Infinite wel beter uitgewerkt, met name de actiescènes waarbij je gebruik kan maken van de skyline zijn erg tof. Verder vind ik het verhaal eigenlijk wel leuker dan die van Bioshock 1 en dat komt voornamelijk ook door de goede interactie tussen Booker en Elizabeth :)

Ook al heb ik me zeer vermaakt met Far Cry 3 en Tomb Raider, deze komen wat mij betreft niet in de buurt van Bioshock Infinite. Far Cry 3 werd na het 1e eiland te herhalend. En de wereld en het verhaal van Tomb Raider was een beetje te depressief :P
Als je niet van herhaling houdt dan heb je aan Bioshock toch echt een verkeerde - er zat weinig afwisseling in en werd op den duur knap saai.
FarCry3 was de beste game van 2012 en dat gaat Bioshock in 2013 echt niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

offtopic:
[quote]RocketKoen schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 22:31:
[...]

Sorry, maar alle games met quicktime events zijn automatisch uitgesloten voor de titel beste spel.
[/quote]

Ik wist niet dat dit een regel was of is deze net in het leven geroepen door jou ;) ?
Die quick time events kunnen althans zo was het voor mij extra sfeer toevoegen en ik vond ze zeer goed en zeer mooi gemaakt, heb er geen problemen mee, en eerlijk=eerlijk dit was een enorm goede tomb raider game al dan met minder puzzels wat sommigen jammer vonden maar al met al wel een zeer goed spel met een goed verhaal/veel actie/ mooie quick time events en filmpjes en sowieso goede graphics, zaten ook minpuntjes aan zoals dat wat tweakers ook aangaf er niet bar veel afwisseling tussen de vijanden zaten, ik heb heel wat tweeling broertjes gezien.

[quote]calsonic schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 08:46:
[...]

Als je niet van herhaling houdt dan heb je aan Bioshock toch echt een verkeerde - er zat weinig afwisseling in en werd op den duur knap saai.
FarCry3 was de beste game van 2012 en dat gaat Bioshock in 2013 echt niet worden.
[/quote]

Nou dat zou ik toch niet zo maar zeggen, ja far cry 3 was ook zeer goed, tomb raider was ook zeer goed en ook deze game bioscock is van het zelfde kaliber.
Deze 3 games die ik noemde zijn voor mij persoonlijk de betere games van de laatste tijd, en welke dan een bepaalde prijs wint tja dat maakt me niet zo veel uit eerlijk gezegd, alle 3 toppers en ik ben toch wel zeer kritisch, zeker als ik ze koop, ik koop niet zo maar games.
En far cry 3 was wel degelijk een game waarin je aan 1 kant enorm veel kon doen en zoeken en afwisselend, aan andere kant steeds die torens op klimmen om een stuk eiland meer te kunnen zien tja dat kan je als eentonig zien maar eerlijk gezegd heeft elke game wel eentonige elementen er in zitten.
Het is maar net hoe je het bekijkt. :), ik ben nu al een eind in bioschock infinite en vind het tot op heden nog absoluut niet eentonig

Maar ik ga weer even verder met Bioschock :)

[ Voor 92% gewijzigd door pino85 op 30-03-2013 11:18 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

calsonic schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 08:46:
[...]

Je klaagt over "te weinig afwisseling" en noemt dan Far Cry 3 als beste game van 2012 :F

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Infinite uitgespeeld. Vond het een erg leuke game, maar niet top. Bioshock 2 heb ik me gek genoeg wel het meest mee vermaakt. Ik had van Infinite echt wel wat anders verwacht, maar het is desalniettemin een prima game. Aangezien ik op de helft het spel echt volledig gerushed heb en volgens mij nog wel redelijk wat heb gemist, ga ik het nog een keer spelen. Ik moet wel zeggen dat ik het onder vind doen aan andere gelijksoortige games die de afgelopen tijd zijn uitgekomen, een goed voorbeeld is Dishonored. Vond dat echt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-09 10:11

Steef

GoT's Most Eaten

Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:04:
Klein vraagje. Is de pc leader platform van deze game of is het een console port?
Het is een port, maar verdient die aanduiding amper.

Keybinds zijn aan te passen, graphics zijn zeer uitgebreid instelbaar, FoV slider, high resolution textures zijn beschikbaar, DX11 ondersteuning en de game schaalt prima mee op hardware van een aantal jaren terug :)

Wat er nog over is van de console roots? Geen quicksaves, Bioshock Inifnite legt je voortgang vast op basis van checkpoints tussen areas.

Na Bioshock 1 en 2 was men bang dat Inifnite last zou hebben van port-ziekte, daar is gelukkig niets van terecht gekomen.

Sony A7III | Sony 24 - 105 G | Sigma 100 - 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:13

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

calsonic schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 08:46:
[...]
Hebben we het over hetzelfde spel? :) Heb me geen enkel moment verveeld met Infinite. Ben bijna klaar met men 2e playthrough (1999) en geniet nog steeds van het verhaal, de omgevingen en de gevechten. En kijkend naar de lovende reviews maakt dit spel grote kans om game of 2013 te worden ;) En met afwisseling, bedoel je dan qua gamemechanics? Of qua verhaal/omgevingen, of wat dan ook?

Far Cry 3 was ook erg leuk, maar het was te veel met te weinig afwisseling qua verhaal en qua omgevingen. De gevechten voor het overnemen van zo'n kamp vond ik in het begin erg tof, maar op het 2e eiland had ik dat wel een beetje gezien. Met je silenced sniper en je RPG was je heer en meester. Hetzelfde wat mij betreft met het beklimmen van de torens en de 'minigames'.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Iemand enig idee waarom de bewoners geld weggooien in de vuilnisbakken? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:19

Wildfire

Joy to the world!

Gizz schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 13:43:
Iemand enig idee waarom de bewoners geld weggooien in de vuilnisbakken? :P
Haha, dat viel me gisteren ook al op toen ik in de zoveelste vuilnisbak alweer geld aantrof :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

In de sloppenwijk, even na de scene waar men in een groep probeert geld en eten uit een machine te halen, vind je ook overal eten.

Logic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:09

Anthirian

In Trance We Trust

ThaRabbit schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:55:
[...]

Keybinds zijn aan te passen, graphics zijn zeer uitgebreid instelbaar, FoV slider, high resolution textures zijn beschikbaar, DX11 ondersteuning en de game schaalt prima mee op hardware van een aantal jaren terug :)

Wat er nog over is van de console roots? Geen quicksaves, Bioshock Inifnite legt je voortgang vast op basis van checkpoints tussen areas.

Na Bioshock 1 en 2 was men bang dat Inifnite last zou hebben van port-ziekte, daar is gelukkig niets van terecht gekomen.
Daar ben ik erg blij om. Dan kan ik weer een streepje aan de 'plus-kant' zetten. Ik denk dat k hem dan maar eens ga aanschaffen.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

ThaRabbit schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 11:55:
[...]

+ je kan config tweaken zoals vele andere U3 engine games. Dus als je last hebt van een haperende framerate* kan je dat voor een deel zelf fixen. Consoles hebben pech op dat gebied. :p

* Redelijk wat mensen schijnen hier last van te hebben, inclusief mezelf en het is ongeacht de hardware. Dit helpt al erg, maar houd er rekening mee dat bUseBackgroundLevelStreaming op False kan leiden tot levels die niet willen laden of niet goed (= open deur om verder te gaan...WTF gedeelte is niet geladen ik staar in het oneindige).

[ Voor 3% gewijzigd door Gundogan op 30-03-2013 17:58 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Zo. Uitgespeeld (hard, PC). Ik moet eerlijk bekennen: best een tegenvaller.

De sfeer en het verhaal zijn dik in orde, echter is het gewoon zonde dat de gameplay het qua niveau niet kan bijhouden. Naar mijn mening is dit gewoon teveel een middelmatige gangetjegangetje shooter (soms letterlijk) on rails. Er is maar weinig variatie in vijanden, en de vijanden die het nou net interessant maken komen te weinig voor.

Sure, af en toe is het leuk dat je een paar turrets of andere objecten de wereld in kan summonen, maar nergens is het echt hard nodig om te overleven. Sowieso komt er nergens tactiek om de hoek kijken. De AI is gewoon zo slecht dat een rondje gehurkt om een bloempot kruipen al zorgt dat de AI opnieuw naar je gaat zoeken. Het gebruik van Vigors is volledig optioneel, zonder kom je er ook wel (wat niet wegneemt dat ze leuk zijn om te gebruiken). Het is net allemaal net even te makkelijk, en dat zegt nogal wat aangezien ik echt heel erg slecht ben in shooters. Volgens steam heb ik er 9 uur over gedaan... Ik heb niet echt het idee dat ik heb lopen rushen.

Ik kan niet zeggen dat ik me in die tijd niet vermaakt heb met de game, maar al die enorm hoge cijfers die deze game krijgt vind ik toch wel erg overdreven. Hoewel, misschien snap ik nu die enorm hoge marketing kosten wel.

TLDR:

Toffe ervaring qua sfeer en story, gameplaywise: vooral te makkelijk, hersenloos en eentonig.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Toch zit ik er inmiddels al 10 uur in en ben ik nog niet op de helft van de storyline, je moet toch echt behoorlijk wat missen als je in 9 uur door de game heen komt. Of de zaken die je mist je interesseren is natuurlijk een ander verhaal, de game zal niet voor iedereen zijn.

Zo kan ik mij niet voorstellen hoe men 100+ uren in battlefield pvp steekt, maar dat terzijde :P

[ Voor 38% gewijzigd door Steef op 30-03-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

ThaRabbit schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:11:
Of de zaken die je mist je interesseren is natuurlijk een ander verhaal, de game zal niet voor iedereen zijn.
Nouja, als ik in het begin van een level bijvoorbeeld een kluis zie staan die 5 lockpicks nodig heeft om te kraken en ik heb er zelf op dat moment 4, dan ga ik wanneer ik de vijfde vind niet terug om nog even te kijken wat er in die kluis zat. Echter heb ik verder wel het idee dat ik veel van de game gezien heb, ik heb wel degelijk regelmatig even gewacht met doorgaan naar de volgende zone om nog wat kamertjes te verkennen. Ook heb ik regelmatig even rond gekeken wat er op alle verschillende propaganda borden stond enz. Vond het toch een vrij korte game.

Moet dan wel weer zeggen dat ik niet weet in hoeverre Steam's played time accuraat is, zal eens kijken of ik ingame niet ergens stats kan bekijken.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

En op welke moeilijkheidsgraad heb je het gespeeld? Je geeft aan dat je het vrij simpel vond?
Op Hard dus, helemaal overheen gelezen.

Edit:

Ik ga vanavond de laatste missie spelen op 1999 mode. Heb iets van 2400 cash over, dus zeker genoeg om te reviven. Iemand tips om nog bepaalde Vigors te upgraden die handig zijn voor deze battle? Vond de battle op normal namelijk ook al wel lastig :P dus kijk er een beetje tegenop :P

[ Voor 66% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-03-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

uchiha tijntje schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 19:43:
En op welke moeilijkheidsgraad heb je het gespeeld? Je geeft aan dat je het vrij simpel vond?
Op Hard dus, helemaal overheen gelezen.

Edit:

Ik ga vanavond de laatste missie spelen op 1999 mode. Heb iets van 2400 cash over, dus zeker genoeg om te reviven. Iemand tips om nog bepaalde Vigors te upgraden die handig zijn voor deze battle? Vond de battle op normal namelijk ook al wel lastig :P dus kijk er een beetje tegenop :P
Crow trap aid voor dichtbij die power generator en altijd possession op een patriot houden in de laatste fasen werkte vrij goed op hard. Turret ook pas zo laat mogelijk summonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb nu ondertussen flink wat uurtjes in de game zitten, en hoewel ik veel van de lof wel snap, is het wel weer meer van hetzelfde.

Neem Bioshock, verander setting, hernoem plasmids naar vigors en verander de de Little Sister in Elizabeth met wat extra functies... (ik weet het, kort door de bocht, maar het punt zou duidelijk moeten zijn). De actie zie je vaak van kilometers aankomen (hé, een grote ruimte met meerdere tear items, wat zou daar zometeen gebeuren). Ook het hoe en waarom van de tears is vrij snel saai, omdat het spel voor eeuwig nodig heeft om het uit te leggen
spoiler:
(terwijl een casual vermelding van het woord quantum genoeg is voor de meeste spelers om aan het begin van het spel al te weten hoe en wat).

Vind het nog steeds een leuk spel, en het verhaal en de sfeer blijft goed. Maar absoluut geen game of the year voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Gisteren uitgespeeld op 1999 modes. De laatste chapter viel me ontzettend mee. Geen een keer gerevived. Lekker possession op de RPG mensjes, shock op de Patriots en met een shotgun in de rug was het vrij snel voorbij :P Daarna nog wat kills terwijl ik dronken was en dat waren de 1000 gamerscore :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:51
Had ik al gezegd dat gamespot een klote website is. Kijk ik even de review van bioshock en denk, mooi die game moet ik kopen. Dus ik loop naar mijn windows pc en koop het spel. Kom ik 10 min later ofzo terug is dat klote ding verder gegaan met andere filmpjes afspelen. Kom ik PRECIES in het spoileren van het einde terug. Niet alles meegekregen, maar toch wel genoeg. En Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren Bioshock Infinite gekocht via gamecardwinkel.nl
Heb vervolgens het spel geinstalleerd met Steam, maar als ik de game wil starten, hoor ik heel even de begintune, maar vervolgens blijft het beeld zwart. De enige manier om weer naar mijn desktop terug te keren is met CTR+Alt+Del

Ik heb al op meerdere forums gekeken, maar nergens kon ik iemand vinden die hetzelfde probleem had.
Zou dit kunnen komen omdat mijn videokaart te oud is? Ik heb een Nvidia Geforce GTX 260.
Mijn overige specs zijn als volgt:

System Information
-----------------------------
Operating System: Windows 7 Ultimate 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_rtm.090713-1255)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: OEM Manufacturer
System Model: MS-7586
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 860 @ 2.80GHz (8 CPUs), ~2.8GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 4088MB RAM

Display Devices
---------------------------
Card name: NVIDIA GeForce GTX 260 (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)
Manufacturer: NVIDIA
Chip type: GeForce GTX 260
DAC type: Integrated RAMDAC

Ik ben zelf niet zo'n Tweaker, en ik zou toch graag dit spel willen spelen. Als iemand hetzelfde probleem heeft/had hoor ik graag hoe je dat dan hebt opgelost.

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:15
Geen idee niet zo bekend met die Nvidia series, maar minimaal Nvidia word aangeraden als een gt340.
Dus best mogelijk dat je een nieuwe GPU nodig zal zijn.

http://www.game-debate.co...&game=Bioshock%20Infinite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Even de nieuwste drivers van Nvidia installeren wil ook nog wel eens helpen.
Zo te zien heb je de default drivers van de windows cd gebruikt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psyonara schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:34:
Geen idee niet zo bekend met die Nvidia series, maar minimaal Nvidia word aangeraden als een gt340.
Dus best mogelijk dat je een nieuwe GPU nodig zal zijn.

http://www.game-debate.co...&game=Bioshock%20Infinite
Op deze site krijg ik bij die test deze resultaten:

CPU
Core i7-860 Quad 2.80GHz High Setting CPU Hardware Score: 9 out of 10

GFX
GeForce GTX 260 [1280 x 1024] Medium to High Setting CPU Hardware Score: 7 out of 10

RAM
4GB Medium to High Setting CPU Hardware score: 6 out of 10

Hij zou het volgens deze resultaten dus wel moeten doen, ZOU het moeten doen...

Gisteren had ik Bioshock trouwens eerst opnieuw geinstalleerd, waarna het WEL lukte om de game op te starten tot het hoofdmenu. Maar toen ik het net weer probeerde liep hij weer vast direct nadat ik hem probeerde te openen... Ik begin nu wel een beetje wanhopig te worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 14:54:
[...]

Op deze site krijg ik bij die test deze resultaten:

CPU
Core i7-860 Quad 2.80GHz High Setting CPU Hardware Score: 9 out of 10

GFX
GeForce GTX 260 \[1280 x 1024] Medium to High Setting CPU Hardware Score: 7 out of 10

RAM
4GB Medium to High Setting CPU Hardware score: 6 out of 10

Hij zou het volgens deze resultaten dus wel moeten doen, ZOU het moeten doen...

Gisteren had ik Bioshock trouwens eerst opnieuw geinstalleerd, waarna het WEL lukte om de game op te starten tot het hoofdmenu. Maar toen ik het net weer probeerde liep hij weer vast direct nadat ik hem probeerde te openen... Ik begin nu wel een beetje wanhopig te worden :'(
Installeer eerst eens de nieuwste drivers van www.nvidia.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voxalizer schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 18:37:
Volgens steam heb ik er 9 uur over gedaan... Ik heb niet echt het idee dat ik heb lopen rushen.
Dan heb je echt heel veel van de ervaring van deze game gemist denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Trouwens, ben ik eigenlijk de enige die het spel af en toe ronduit chaotisch vond? Vooral de laatste battles en een aantal andere battles waren echt enorm onoverzichtelijk. Speelde op hard overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt allemaal, het is gelukt.
Ik moest dus toch de drivers van Nvidia installeren.
En voor wat ik tot nu toe gezien hebt is dit echt een topspel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 17:24
Na 11u en ieder hoekje verkend ook uitgespeeld.

Mooi verhaal en mooi in elkaar gezet.
Ook leuke eastereggs tegen gekomen.

Alleen waren sommige battles ind een beetje te druk.
Maar het is zeker een grote puls.
De omgeving, de Ervaring, Het verhaal

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Thomasx4 schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:19:
Trouwens, ben ik eigenlijk de enige die het spel af en toe ronduit chaotisch vond? Vooral de laatste battles en een aantal andere battles waren echt enorm onoverzichtelijk. Speelde op hard overigens.
Compleet mee eens, de vijanden vallen slecht op en zijn soms moeilijk zichtbaar. Ik speel zelf al met een hoofdtelefoon om op basis van de richting van het geluid wat beter te kunnen spelen.

Ze gaan je op de skyrline ook achterna, waardoor je poging bij die ene patriot te komen plots een enorme clusterfuck is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik heb de optie gezien om chapters opnieuw te spelen maar kan je voordat je het verhaal uitgespeeld hebt eerdere chapters opnieuw spelen voor de collectibles zonder dat je je save verliest en de collectibles laten meetellen voor de Steam Achievements?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 17:39:
[...]

Dan heb je echt heel veel van de ervaring van deze game gemist denk ik :)
Volgens mij valt dit echt heel erg mee, de game is gewoon erg kort. En wat zou ik gemist moeten hebben? Een paar toiletten die ik niet ingegaan ben? Ik heb in die 9 uur ontzettend veel van die voxophones gevonden, dus dat ik niet van het pad ben afgeweken kan je niet zeggen lijkt me.

Ben met 2e playthrough bezig op 1999 mode, doe het iets rustiger aan dan de eerste playthrough, maar ik heb nou niet het idee dat ik zoveel gemist heb in die eerste playthrough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:08

4bit

Onward, to futility!

Voila net uitgespeeld, 10 uren over gedaan, deftige gameplaytime voor een shooter. Geleden van Spec Ops: The Line en daarvoor half-life dat een shooter mij zo in het verhaal heeft weten trekken. Sfeer, graphics qua artistiek gedoe, muziek allemaal top notch. De actie zelf was soms te eentonig, voornamelijk het laatste gevecht mocht wat korter zijn. Maar het weegt allemaal niet op alle positieve punten.

En ik heb niets van marketing gezien of gehoord, dus ik ben niet gehersenspoeld. Maar ik kan het wel begrijpen, ik vond zelf bioshock 1 niet zo OMFGWTFBBQ.

Maar als deze bioshock niet in mijn top3 beland van dit jaar, dan ben ik benieuwd wat voor topspellen er nog komen dit jaar.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef

Steef

GoT's Most Eaten

Als een semi volwassen kerel moet ik toch toegeven dat ik even moest slikken tijdens het einde :P Dit was meer een ervaring dan een game, kudos voor irrational die gok heeft durven wagen om zo heftig in te zetten op de storyline.

Gaming shows als extra credit hebben het al jaren over de noodzaak van meer artistieke invloeden in games om het medium naar het volgend niveau te helpen, irrational heeft hier wat mij betreft een stap in die richting gedaan :)

Tijd voor een pils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-06 15:25
Nog steeds niet uit maar denk dat ik goed halverwege zit :) Heb dit paasweekend veel te weinig kunnen spelen naar mijn goesting >=( :p

Vraagje: is het al iemand gelukt om AA en AF te forceren via de drivers? Ik probeer via RadeonPro maar het lijkt Bioshock niet te beïnvloeden? Vind enkel FXAA niet altijd genoeg :p

BTW: Zelfs na Catalyst 13.3 beta drivers heeft Bioshock nog altijd de bug dat als ik alt-tab uit het spel het GPU gebruik naar 99% gaat.

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 09:53
Tijdens Alt-Tab had ik hetzelfde met een 660 ti, dus dat heeft denk ik niets met de drivers te maken. Er is hiervoor maar een oplossing: niet stiekem een walkthrough er bij houden ;)

ps... Goesting?

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Goesting is een Belgisch woord, betekend zoveel als "zin hebben in" :p En het is niet dat ik een walkthrough nodig heb, ik alt tab namelijk altijd uit mijn games als ik bvb ga eten ofzo. Gewoon macht der gewoonte en ook kwestie van de GPU ondertussen niet te warm te laten worden. :)

Edit: Dus in dit geval "Niet genoeg naar mijn goesting" betekend dat ik veel meer had willen spelen :p

[ Voor 16% gewijzigd door CobyBE op 02-04-2013 15:07 ]

Intel i5 2500k @ 4,5 Ghz || Asus P8Z68-V Pro || Corsair Vengeance 8 GB DDR3 @ 1833MHz || Seasonic 1250W || Crossfire ATI Radeon HD7970 @ 1100/1500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijke game! Volgens Steam heb ik er 14.9 uur over gedaan op Hard (al zal daar wel wat idle-ik-ben-ff-eten-tijd in zitten) en ik heb echt het idee dat ik veel heb gemist. Zo heb ik niet één cipher kunnen vinden bijvoorbeeld.
/me gaat 'm over een tijdje nog wel een keer spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ike. schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:33:
Ik heb de optie gezien om chapters opnieuw te spelen maar kan je voordat je het verhaal uitgespeeld hebt eerdere chapters opnieuw spelen voor de collectibles zonder dat je je save verliest en de collectibles laten meetellen voor de Steam Achievements?
Niemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Ike. schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:33:
Je hebt drie vormen van collectibles. De infusions, de geluidsfragmenten en de verrekijkers/videofragmenten.

De geluidsfragmenten en de verrekijkers/videofragmenten kunnen via de chapter select worden verzameld. Echter weet je niet op voorhand welke je gemist hebt. Er is geen lijstje wat aangeeft welke je wel en niet hebt verzameld. Je bent dan wel de laatste autosave kwijt.

De infusions moet je in 1 playthrough verzamelen. Je kunt, als je bij chapter 25 bent, niet even snel chapter 5 overnieuw spelen om die infusion te halen.

Het best is dus om eerst het spel gewoon lekker uit te spelen op normal of hard, en dan op 1999 mode even een guide te gebruiken voor in ieder geval de infusions, maar ook voor de overage collectibles. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 20:07
Loopt als boter met de nieuwste Nvidia driver. Vsync aan voor FXAA werkt perfect.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Heb deze game spontaan gekocht op de dag van de release. Ben erg onder de indruk. Ik speel maximaal een uurtje per dag (en dan niet elke dag), waardoor je toch elke keer weer zin hebt om verder te spelen als je thuis van werk komt.. :)

Vondt Bioshock 1 echt geweldig, Bioschock 2 iets minder. Gelukkig maakt Bioshock Infinite dit (tot zo ver) goed.. :D vanavond maar even een volledig avondje aan besteden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:03
Leuke game. In sommige opzichten, zeker qua verhaal, beter dan Bioshock 1 naar mijn mening. Overigens wel enorm jammer dat er niets terug te vinden is van de gameplay trailer die ze ooit hebben gereleased met Staltonstall in.

Nergens zie je dat gigantische kanon terug, Lizzy helpt niet met vigors zoals dat er wel uitzag in de trailer. Ik liep voortdurend rond hopend op toch een stukje van de gameplay footage, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

NoFearCreations

3DPrint the world!

Inderdaad vermakelijke game, loopt ook goed op high op mijn simpele systeempje. Alleen diegene die heeft bedacht om zoom niet op de rechtermuisknop te doen in een FPS, mogen ze aan de hoogste boom hangen.

De eerste paar schiet delen werden daardoor erg vervelend, nu inmiddels al anders ingesteld.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maranello
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-05 15:16
Voor de mensen net voorbij Shantytown; het speciale item gevonden?
spoiler:
Gitaar, beneden in de kelder van de bar. Wanneer je gitaar gaat spelen zingt Elizabeth "Will the Circle be Unbroken". Leuk momentje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
Maranello schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:41:
Voor de mensen net voorbij Shantytown; het speciale item gevonden?
spoiler:
Gitaar, beneden in de kelder van de bar. Wanneer je gitaar gaat spelen zingt Elizabeth "Will the Circle be Unbroken". Leuk momentje :D
Yep, ik verken zoveel mogelijk dus deze was ik ook tegengekomen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
Ik ben nu begonnen aan de 1999 mode en wil dan alle collectables halen etc. Echt leuk nu je weet hoe de plot in elkaar steekt dat je je tweede playthrough totaal anders ervaart en heel andere dingen gaat waarnemen.

spoiler: SPOILER
Bijvoorbeeld dat het standbeeld van Lutece verandert van vrouw naar man of andersom in de eerste level, of dat je nu pas het kop of munt verhaal begrijpt.

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:50

Hupske

AFCA

Na 14 uurtjes de sp uitgespeeld. Heb al jaren geen sp meer uitgespeeld, dus van mijn kant is het echt een compliment voor 2k. Vond het echt een geweldig spel om te spelen.

Gameplay is goed, sfeer in het spel is geweldig en een goed verhaal.
Binnenkort maar eens beginnen met de 1999 mode.

Spel loopt ook erg soepel op mijn systeem en heb geen enkele drop gemerkt in het spel.
Echter crashed hij wel nadat de credits zijn geweest op het einde.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:58

Felyrion

goodgoan!

Wow.. gewoon wow.. Voor het eerst in de laatste jaren dat een spel me weer zo weet mee te slepen dat ik de tijd vergeet :P Wat een sfeer hebben ze in dat spel weten te stoppen.

Lekker rustig aan alles verkend en goed het verhaal gevolgd met alle voxophones en meeluisteren met mensen op straat. Erg leuk.
Ik vond het verhaal ook best indrukwekkend, zeker richting het einde moet je je gedachten er wel bijhouden wil je in de gaten hebben wat er allemaal gaande is :P

Dit is er ééntje die me nog wel een tijdje bij zal blijven :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Tot nu toe maar één minpuntje aan de hele game: de autosaves. Zojuist weer last van gehad.... na een autosave nog een stuk doorgespeeld, ca. 20 minuten, maar toen wou ik stoppen. Maar er was nog geen nieuwe autosave! Heb uiteindelijk 40 minuten moeten doorspelen voordat er weer eens een autosave was....

Maar verder... echt een geniale game op alle gebieden. Het is dat ik ook wat nachtrust moet hebben, want anders had ik wel doorgespeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Morgen maar eens een tweede keer het spel spelen. Heb er de eerste keer zo'n 12 uur over gedaan.

spoiler:
Iemand trouwens een idee of het nog invloed heeft of je bij dat amulet van het meisje de vogel of de kooi kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Afbeeldingslocatie: http://1.media.dorkly.cvcdn.com/92/93/9d9715cd94e05a96d5c8b46ea99327a5-bioshock-infinites-elizabeth-cosplay.jpg

Da's pas cosplay! Damn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:58

Felyrion

goodgoan!

creepy... in a good way O+

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Foto (en dame) is uiteindelijk gebruikt voor het ontwerp van de dame in de game als ik me niet vergis, dus geen Cosplay maar juist andersom. bron

Over de game (die heb ik gisteren uitgespeeld) Ik heb me aardig vermaakt, wel zijn zoals gemeld de battles rommelig en te rechtlijnig.

Verder vond ik het verhaallijn en eind plot wel een coole twist. :D

Wat me echter wel tegen gevallen is zijn de graphics (PC-versie).
Voor een game in 2013 verwacht ik eigenlijk wel wat beter.
Met name de detail in de spelers en omgeving is naar mijn mening nog net te doen maar als je het vergelijkt met bv tombraider, farcry of dead space 3 dan is het verschil gigantisch.

Natuurlijk het zijn andere games met een andere feel en look maar het gaat mij om het detail in de gezichten en de steden waarin je loopt. Om nog maar te zwijgen over het bewegen van de spelers en mimiek in de gezichten.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2013 04:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 04:25:
Die Foto (en dame) is uiteindelijk gebruikt voor het ontwerp van de dame in de game als ik me niet vergis, dus geen Cosplay maar juist andersom. bron

Over de game (die heb ik gisteren uitgespeeld) Ik heb me aardig vermaakt, wel zijn zoals gemeld de battles rommelig en te rechtlijnig.

Verder vond ik het verhaallijn en eind plot wel een coole twist. :D

Wat me echter wel tegen gevallen is zijn de graphics (PC-versie).
Voor een game in 2013 verwacht ik eigenlijk wel wat beter.
Met name de detail in de spelers en omgeving is naar mijn mening nog net te doen maar als je het vergelijkt met bv tombraider, farcry of dead space 3 dan is het verschil gigantisch.

Natuurlijk het zijn andere games met een andere feel en look maar het gaat mij om het detail in de gezichten en de steden waarin je loopt. Om nog maar te zwijgen over het bewegen van de spelers en mimiek in de gezichten.
Gedeeltelijk mee eens, maar Bioshock is wel een gevalletje stijl over tech vind ik. Technologisch gezien is het grafisch misschien niet zo innoverend, de geweldige sfeer die met wat 'mindere middelen' wordt neergezet is wel echt een plaatje vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
hupske schreef op woensdag 03 april 2013 @ 22:36:
Echter crashed hij wel nadat de credits zijn geweest op het einde.
spoiler:
Dat is jammer, want na de credits komt er nog een kleine toegift van een paar seconde

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 07:12

Silence

Godlike

Had hem afgelopen weekend ook uitgespeeld, achter elkaar doorgespeeld leuke game. Het einde vond ik maar raar en blijkbaar (als ik zoek op internet) zijn er meer mensen die het niet helemaal snappen.

Inventaris - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Heb de game net uit gespeeld, wow wat een ervaring zeg, wat een sfeer en verhaal.
Het einde is wat complex voor sommigen, dat lees ik ook op internet maar ik snap hem uiteindelijk toch wel, moest er wel ff goed over nadenken.
Voor mij persoonlijk 1 van de betere single player games die ik in meerdere jaren heb gespeeld.
Als ik kritisch naar de graphics kijk tja, je kan zeggen dat het ten opzichte van andere nieuwe games iets minder is maar door de stijl denk ik dat je dit niet zo moet vergelijken, ik vond de graphics iig op mijn pc er gewoon goed uit zien, niet wereldschokkend maar wel goed, dit soort games leunen meer op andere elementen dan de graphics.
Zit er aan te denken de vorige bioschocks ook maar eens te gaan spelen( heb ze nooit gespeeld)

[ Voor 30% gewijzigd door pino85 op 05-04-2013 14:00 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Uitgespeeld, prachtig verhaal!

spoiler:
De naam Infinite geeft wel meteen meer lading aan de titel en snap de keuze ervoor nu ook beter. Halverwege het spel, voordat de mutiple/infinite dimensions (multiverses) geintroduceerd werden had ik echt geen idee wat ze met de titel nu bedoelde. Aantal zaken vind ik nog onduidelijk of werden niet goed uitgelegd maar the gist of it is dus dat er in elke dimensie een aantal constanten zijn; ligthouse, city en man (die zijn city als idealistisch beschouwd), hoe dat verder ingevuld is of wat er in zo'n dimensie gebeurd kan alles zijn; de variabelen. Vond het daarom ook erg tof om even terug te keren op Rapture.

Ook de ontknoping met de vinger en Anna/Elizabeth die je dochter blijkt te zijn en DeWitt die zelf Comstock blijk te zijn zag ik niet direct aankomen. Ook hoe ze de Luteces in het verhaal hebben geweven met hun cryptische omschrijvingen, eigenlijk vanaf het begin van het spel al, is tof gedaan. Een 2e playthrough lijkt me daarom alleen al de moeite waard.

Ben wel benieuwd wat Ken Levine nu va plan is met Bioshock in een volgend spel. Eigenlijk zou ie nu iets heel nieuws moeten verzinnen want elke nieuwe Bioshock game met een andere lighthouse/city/man zou dan toch afstammen van Infinite en weinig nieuws kunnen vertellen behalve het verhaal wat zich specifiek in die stad zou afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Grenst bijna aan de inception plot. Geweldig verhaal en gameplay dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:59:
Uitgespeeld, prachtig verhaal!

spoiler:
De naam Infinite geeft wel meteen meer lading aan de titel en snap de keuze ervoor nu ook beter. Halverwege het spel, voordat de mutiple/infinite dimensions (multiverses) geintroduceerd werden had ik echt geen idee wat ze met de titel nu bedoelde. Aantal zaken vind ik nog onduidelijk of werden niet goed uitgelegd maar the gist of it is dus dat er in elke dimensie een aantal constanten zijn; ligthouse, city en man (die zijn city als idealistisch beschouwd), hoe dat verder ingevuld is of wat er in zo'n dimensie gebeurd kan alles zijn; de variabelen. Vond het daarom ook erg tof om even terug te keren op Rapture.

Ook de ontknoping met de vinger en Anna/Elizabeth die je dochter blijkt te zijn en DeWitt die zelf Comstock blijk te zijn zag ik niet direct aankomen. Ook hoe ze de Luteces in het verhaal hebben geweven met hun cryptische omschrijvingen, eigenlijk vanaf het begin van het spel al, is tof gedaan. Een 2e playthrough lijkt me daarom alleen al de moeite waard.

Ben wel benieuwd wat Ken Levine nu va plan is met Bioshock in een volgend spel. Eigenlijk zou ie nu iets heel nieuws moeten verzinnen want elke nieuwe Bioshock game met een andere lighthouse/city/man zou dan toch afstammen van Infinite en weinig nieuws kunnen vertellen behalve het verhaal wat zich specifiek in die stad zou afspelen
spoiler:
Ja maar zo als ik het zie heeft ze haar vader vermoord en daarmee dus ook zichzelf.
Je ziet dan ook alle Anna/Elizabeth's uit andere dimensies verdwijnen. en op het moment dat de laaste weg zou gaan stopt het beeld.

Aan de andere kant zullen ze er vast wel weer een draai aan kunnen geven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:53:
[...]

spoiler:
Ja maar zo als ik het zie heeft ze haar vader vermoord en daarmee dus ook zichzelf.
Je ziet dan ook alle Anna/Elizabeth's uit andere dimensies verdwijnen. en op het moment dat de laaste weg zou gaan stopt het beeld.

Aan de andere kant zullen ze er vast wel weer een draai aan kunnen geven :D
spoiler:
Ja maar de game eindigt na de credits weer met een mogelijk iets dat het niet zo is :) Dat er toch nog wat overgleven is. Dat klopt ook wel. Want als de multiverse theorie wordt gebruikt wordt er op elk keuze moment een alternatief universum gemaakt. Dus het is ook mogelijk dat er in de oneindige alternatieven ook een elizabeth is geweest die de keuze niet heeft gemaakt om de vader te vermoorden, dus ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

spoiler:
Wat er aan het eind gebeurt is, dat alleen de versie die het Baptisme heeft aangenomen verdwenen. Dus Comstock is verdwenen, dus jammer genoeg ook de de versie van Elizabeth waarmee je de hele game speelde. Alle realiteiten met Comstock zijn dan ook verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirno
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-08 10:21

mirno

私の名前はMirnoです

Is het aan te raden om voor Bioshock infinite, Bioshock 1 en 2 eerst te doen? Of is het bij bioshock infinite meteen al alles goed begrijpbaar?

我的名字是Mirno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Nope, verhaal staat apart van die van 1 en 2. Die spelen af in de '60 en Infinite in de '10.

[ Voor 4% gewijzigd door Chris Smoove op 07-04-2013 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Het is niet verplicht, verhaal staat op zichzelf maar ik vind het eigenlijk wel aan te raden om toch in elk geval Bioshock 1 gespeeld te hebben, voegt toch wel wat toe als je Infinite ook uitgespeeld hebt. Is bovendien nog steeds een geweldige game, ook al is ie uit 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TinusDeMan schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:30:
spoiler: SPOILER
Bijvoorbeeld dat het standbeeld van Lutece verandert van vrouw naar man of andersom in de eerste level, of dat je nu pas het kop of munt verhaal begrijpt.
Oke dat begreep ik dus ook niet helemaal, althans ik zag het meer als "grapje".

Wat is er aan te begrijpen ?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
@Donstil:
spoiler:
Als je het spel uitspeelt zie je het hele gedoe met het multiverse enzo. Long story short: Komt erop neer dat Booker altijd opnieuw naar Columbia komt voor Elizabeth en ook altijd opnieuw 'kop' kiest ipv 'munt'. Dat kan je na deze scene zien als je kijkt hoevaak al kop is aangeduid. Dit is telkens door Booker.

Heb hem zaterdag avond uitgespeeld. Wat een fantastisch spel man. Vond het einde ook echt geniaal, zelfs heel even een beetje triest.
spoiler:
Als Elizabeth een tear naar Rapture opent en zo Songbird verdrinkt nadat hij je geholpen heeft :(

Was wel ff verward (ook het laatste stuk van het spel,
spoiler:
als je in het asylum komt met die kleine gekke mannetjes en Elizabeth ineens oud is :o
Zo van WTF hoe kom ik hier nu ineens? 8)7

10/10 voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 23:09

NoTimeRemains

I know

is er ook een manier om overnieuw te beginnen maar dan met alle upgrades die je al had? Heb toch wat infusions over geslagen schijnbaar :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
mirno schreef op zondag 07 april 2013 @ 19:04:
Is het aan te raden om voor Bioshock infinite, Bioshock 1 en 2 eerst te doen? Of is het bij bioshock infinite meteen al alles goed begrijpbaar?
Nee maar het boek Bioshock Infinite: Mind in revolt lezen is wel een leuke introductie in het verhaal. Je hebt het binnen een half uur uit.

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

NoTimeRemains schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:16:
is er ook een manier om overnieuw te beginnen maar dan met alle upgrades die je al had? Heb toch wat infusions over geslagen schijnbaar :(
Nee, er is geen mogelijkheid tot new game +.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Ik heb gister dit spel uitgespeeld ... enige wat ik kan zeggen zijn :

"That's it, i just finished BioShock Infinite. Damn what a freaking awesome bad-ass adventure game from Irrational Games . Can't wait to play the 1999-mode :D. Also the ending was great and unexpected in my opinion, wondering what the dlc will bring us."

Mede dat ik vele screenshots heb gemaakt op steam :) zal dit spel me enige tijd bijblijven, waarschijnlijk loop ik over paar weken nog steeds met een mindfuck gevoel rond...

Voor de mensen die zitten te twijfelen:

"This is really one-of-a-kind game you should have played. The graphics, atmosphere, story, visuals and the sound makes this game a adventure you won't easily forget.

It doesn't really matter if you didn't played the first 2 bioshock games but still it would make some clues more understandable..."

Als laatste, ik heb al op vele fora gezeten om te kijken wat andere vinden over het einde... het loopt uit tot eindeloze discussies ... best is om gewoon te wachten op de dlc, hopelijk brengt dat de antwoorden op onze vragen :).

Als laatste de meeste mensen zoals jij en ik zullen het verhaal wel kunnen volgen maar niet zoals het in eerste instantie bedoeld is, dit komt namelijk omdat er heel veel over de amerikaanse geschiedenis wordt gerefereerd. (ik kom hier later hopelijk op terug...)

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Ben er pas sinds gisteren mee begonnen maar de hele vibe, look en feel is echt weer briljant.
Vorige delen ook met plezier gespeeld en dat gaat met het nieuwste deel ook zeker lukken.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
Beste mensen, er staat een mooie plotanalyse op insidegamer.nl.

Let op ontzettend veel SPOILERS, NIET LEZEN als je de game nog niet hebt uitgespeeld!

http://www.insidegamer.nl...nite-plotanalyse-spoilers

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobyBE
TinusDeMan schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:38:
Beste mensen, er staat een mooie plotanalyse op insidegamer.nl.

Let op ontzettend veel SPOILERS, NIET LEZEN als je de game nog niet hebt uitgespeeld!

http://www.insidegamer.nl...nite-plotanalyse-spoilers
Access Denied
Access to this site is not available - L'accès au site demandé n'est pas disponible

Your request was denied because of its content categorization: "Games"
Stomme firewall op het werk hier ook! >=( Bedankt voor de link, ga hem straks lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Zo, ook uitgespeeld (PC op hard), 19 uur over gedaan, dus ik denk dat ik het best rustig aan gedaan heb. Wat een geweldig verhaal!

Ja, het spel is zo lineair als de pest, dat veel NPC's hetzelfde gezicht hebben stoort als de neten, de vigors zijn maar zo-zo, de textures zijn niet super en zo valt er vast nog wel wat te zeuren, MAAR de grafische stijl, de sfeer en bovenal het verhaal maken dat meer dan goed.

spoiler:
Wel een extra dimensie (lettterlijk) aan het multiverse idee door ook te verspringen in tijd. Dat maakt het eindjes aan elkaar knopen van het verhaal toch een stukje lastiger. Comstock die veel ouder is dan Booker bijvoorbeeld.

Gelukkig word je er bij de eerste tear al op gewezen dat het verhaal niet allemaal in dezelfde tijd speelt als Elizabeth een tear naar Parijs opent en je een bioscoop zit met Return of the Jedi op zijn Frans aangekondigd. Toen had ik wel zoiets van "Ehrr, wat was dat?" Girls Just Wanna Have Fun in een andere tear was er ook zo eentje.

Ik vraag me ook af of de muziek een geintje van de makers is (moderne nummers in oud jasje) of dat we dat ook moeten zien als een onderdeel van Columbia. In een filmpje wordt verteld dat men tears in de stad ziet verschijnen. Misschien hebben ze daar de muziek gehoord en gekopieerd naar hun eigen smaak. Maar misschien zoek ik het te ver en is het inderdaad maar een geintje van makers...

Eindelijk weer eens een game waarvan ik het ontzettend jammer vind dat ik 'm uitgespeeld heb.

Oh en de cosplayer hierboven heet Anna Moleva
spoiler:
Anna? Toeval? Oeh! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Plekuz op 08-04-2013 22:36 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ja, echt hé. Haar, gezicht etc. hetzelfde en niet eens iets gezegd over de rozen... Maarja gaat niet allemaal op de graphics, als het verhaal/de gameplay maar goed is, zoals het in dit geval is.

[ Voor 12% gewijzigd door Chris Smoove op 08-04-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
CobyBE schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:45:
@Donstil:
spoiler:
Als je het spel uitspeelt zie je het hele gedoe met het multiverse enzo. Long story short: Komt erop neer dat Booker altijd opnieuw naar Columbia komt voor Elizabeth en ook altijd opnieuw 'kop' kiest ipv 'munt'. Dat kan je na deze scene zien als je kijkt hoevaak al kop is aangeduid. Dit is telkens door Booker.
spoiler tags aub

[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 14-04-2013 00:48 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
Klik dan toch ook niet op de spoilerboxes! 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Sn0wblind op 14-04-2013 00:49 ]

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Weakling schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:30:
spoiler:
Ik vraag me ook af of de muziek een geintje van de makers is (moderne nummers in oud jasje) of dat we dat ook moeten zien als een onderdeel van Columbia. In een filmpje wordt verteld dat men tears in de stad ziet verschijnen. Misschien hebben ze daar de muziek gehoord en gekopieerd naar hun eigen smaak. Maar misschien zoek ik het te ver en is het inderdaad maar een geintje van makers...
spoiler:
Klopt, dit wordt ook vertelt in een Voxophone die ergens in een muziekwinkel(?) ligt in het gedeelte waar je het kerkhof bezoekt waar Lady Comstock ligt begraven.

Hetzelfde geldt voor de Vigors, die zijn waarschijnlijk ook gezien in tears naar Rapture.

[ Voor 20% gewijzigd door Voxalizer op 09-04-2013 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:27
Donstil schreef op maandag 08 april 2013 @ 22:38:
[...]

spoiler:
Oké duidelijk, ik ben nog niet zo ver maar de dubbele werelden had ik wel al meegekregen.
En bedankt hè
spoiler:
klootviool
.
Spoiler dan ook gewoon je antwoord. Dat jij het nu leest, betekend niet dat je het moet verpesten voor anderen.

Pas svp even je post aan. En ook gaarne voor de andere die het gequote hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
Voxalizer schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:48:
[...]

spoiler:
Klopt, dit wordt ook vertelt in een Voxophone die ergens in een muziekwinkel(?) ligt in het gedeelte waar je het kerkhof bezoekt waar Lady Comstock ligt begraven.

Hetzelfde geldt voor de Vigors, die zijn waarschijnlijk ook gezien in tears naar Rapture.
spoiler:
De muziek in Infinite werd gemaakt daar de broer van Fink, die de muziek door tears zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimeTinus
Asskicker schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 10:34:
[...]

spoiler:
De muziek in Infinite werd gemaakt daar de broer van Fink, die de muziek door tears zag.
Wat gaaf, dat had ik nog niet door. Meteen de wikia gelezen, erg leuk!

Tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bah! Dat respawnen en vaste checkpoints vindt ik zo irritant! Niet zelf bepalen wanneer je kan opslaan enzo :(. Ook vind ik het wat lastig om te weten wie een bad guy is. Oh wait, iedereen blijkbaar.

Ik ben niet zo lang bezig en kwam net in een oude kerk (leek het op) met een kerel die kon veranderen in kraaien. Hij had ook een groepje lui om hem heen staan die naar hem luisterden. Ik weet niet meer of zij het hadden over the False Prophet, maar ik denk, ach ik loop er wel heen. Oh nee, zijn bad guys.

[ Voor 78% gewijzigd door MrVegeta op 09-04-2013 15:16 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
MrVegeta schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:05:
Bah! Dat respawnen en vaste checkpoints vindt ik zo irritant! Niet zelf bepalen wanneer je kan opslaan enzo :(. Ook vind ik het wat lastig om te weten wie een bad guy is. Oh wait, iedereen blijkbaar.

Ik ben niet zo lang bezig en kwam net in een oude kerk (leek het op) met een kerel die kon veranderen in kraaien. Hij had ook een groepje lui om hem heen staan die naar hem luisterden. Ik weet niet meer of zij het hadden over the False Prophet, maar ik denk, ach ik loop er wel heen. Oh nee, zijn bad guys.
Hadden ze politie-uniformen aan? Yep, dan zijn het bad guys ;)

Anyways, eens over de checkpoints. Bij mij zit er een bug (blijkbaar) in m'n Xbox, de datum reset 'ie steeds, dus de autosave snapte het niet meer. Ben wel wat meer bugs tegengekomen, sommige redelijk irritant. Maar toch uiteindelijk gewoon uitgespeeld op Hard en ....

Wat een game! Geweldige ervaring, een verhaal waar de meeste films en boeken jaloers op kunnen zijn en de gameplay is fantastisch. Waar de meeste shooters niet verder komen dan schieten, dekking zoeken, schieten, reload, is Infinite toch wel een openbaring van hoe het ook kan. Je bent constant in beweging en je grijpt al snel al je mogelijkheden aan, omdat je wel moet (tenminste, op Hard)!
Wat ik wel merkte op mn oude Xboxje; die kon het allemaal nog maar NET aan. Ze hebben volgens mij heel wat moeten schrappen om dit nog een beetje draaiende te krijgen op de huidige consoles (bijv. bijna niets heeft physics, je kan nog geen stoel op zn kant krijgen) en heb ook wel met redelijk wat framedrops te maken gehad (vooral op het einde van het spel).

Beste shooter die ik ooit gespeeld hebt? Zeker weten! En ik moet heel hard nadenken welk spel ooit zo'n indruk op mij heeft gemaakt als Bioshock Infinite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Op de pc kun je ook niks verplaatsen. Lijkt me niet een Xbox iets. Mijn pc kan het prima aan. Framedrops daarentegen is weer heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Arunia schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:20:
Op de pc kun je ook niks verplaatsen. Lijkt me niet een Xbox iets. Mijn pc kan het prima aan. Framedrops daarentegen is weer heel wat anders.
Komt juist wel door de console. Consoles hebben een stuk minder rekenkracht dat pc's van nu waardoor er consessies moeten worden gemaakt zoals minder rekenkracht stoppen in physics zoals dingen verplaatsen (waardoor allemaal dingen moeten worden berekend). De consoles kunnen dat niet goed aan omdat er veel andere dingen die belangrijker (schaduw, aa, etc.) moeten worden berekend.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Rivandu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:37:
Waar de meeste shooters niet verder komen dan schieten, dekking zoeken, schieten, reload, is Infinite toch wel een openbaring van hoe het ook kan. Je bent constant in beweging en je grijpt al snel al je mogelijkheden aan, omdat je wel moet (tenminste, op Hard)!
Geinig. Heb 'm ook op hard gespeeld en juist op de manier van schieten, dekking, schieten. Van de vigors heb ik alleen af en toe Murder of Crows en Devil's Kiss gebruikt, maar verder was het ouderwets knallen. Ik zal wel in die modus van shooters spelen vastgeroest zitten of zo.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
MrVegeta schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 17:37:
[...]

Komt juist wel door de console. Consoles hebben een stuk minder rekenkracht dat pc's van nu waardoor er consessies moeten worden gemaakt zoals minder rekenkracht stoppen in physics zoals dingen verplaatsen (waardoor allemaal dingen moeten worden berekend). De consoles kunnen dat niet goed aan omdat er veel andere dingen die belangrijker (schaduw, aa, etc.) moeten worden berekend.
Daar ben ik het mee eens. Maar ging er van uit dat hij dacht dat het alleen voor de xbox goldt.
Vandaar mijn uitspraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Arunia schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 21:56:
[...]

Daar ben ik het mee eens. Maar ging er van uit dat hij dacht dat het alleen voor de xbox goldt.
Vandaar mijn uitspraak.
Ja dat had ook nog gekund, maar vond dat toch een beetje jammer, een beetje meer destructible environment had het nog toffer gemaakt, je ziet zelfs amper kogelgaten in muren en de bodies verdwijnen volgens mij nog sneller dan in Bioshock (1).

Als je de oude gameplay ziet bijvoorbeeld (e3 2011): YouTube: BioShock Infinite: 15 Minutes of Gameplay Footage [HD]
Zie je rond 9 minuten dat er wel degelijk objecten de lucht in vliegen, bijv wanneer de speler Buckin Bronco gebruikt.
Sowieso interessant om te zien, want bijna niets van die 15min gameplay is in het uiteindelijke spel terecht gekomen. Verbaast me dan hoeveel er nog wordt veranderd tijdens de ontwikkeling van zo'n spel.

Ook dingen die opvallen; het speelveld is velen malen groter dan je nu in de game tegenkomt, er gebeurt veel meer. Eigenlijk is het zo klaar als een klontje; ze hebben veel dingen moeten schrappen om het mogelijk te maken op de huidige consoles. Dat is toch wel erg jammer als je ziet wat ze van plan waren, maar ach, zelfs dan is het nog een dijk van een spel geworden :)

[ Voor 16% gewijzigd door Rivandu op 09-04-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:38

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Rivandu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:49:
Als je de oude gameplay ziet bijvoorbeeld (e3 2011): YouTube: BioShock Infinite: 15 Minutes of Gameplay Footage [HD]
Zie je rond 9 minuten dat er wel degelijk objecten de lucht in vliegen, bijv wanneer de speler Buckin Bronco gebruikt.
Sowieso interessant om te zien, want bijna niets van die 15min gameplay is in het uiteindelijke spel terecht gekomen. Verbaast me dan hoeveel er nog wordt veranderd tijdens de ontwikkeling van zo'n spel.
Dat filmpje was zo scripted dat je wel kon bedenken dat de uiteindelijke game niet zo zou worden. Misschien hebben ze er wel dingen uit moeten laten, kijkend naar de performance problemen, maar zo 'perfect' zou het helaas nooit worden. Hypehypehype. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Zo'n E3 filmpje twee jaar voor de uiteindelijke release moet je ook meer zien als een soort tech-demo. Het geeft enkel het soort level design, stijl en gameplay elementen weer dat je kan verwachten in de release versie. Zo verwonderlijk vind ik het dus niet dat dit niet exact zo in de game zit.

Sjah ik sluit mij trouwens aan bij de mensen die dit spel werkelijk prachtig vinden.
In deze tijd van economische crisis komen er veel spellen uit die aanvoelen als een minimale inspanning, zo veel mogelijk geld verdienen. Dan ben ik toch blij dat er ook developers zijn als Irrational Games e.d. die wel tijd en liefde in hun product willen stoppen waarbij het eindresultaat verbluffend is.

Ik heb met volle teugen genoten van Bioshock Infinite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-09 21:23

TheAnthonyNL

PC Gamer

Rivandu schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 22:49:
[...]

Ook dingen die opvallen; het speelveld is velen malen groter dan je nu in de game tegenkomt, er gebeurt veel meer. Eigenlijk is het zo klaar als een klontje; ze hebben veel dingen moeten schrappen om het mogelijk te maken op de huidige consoles. Dat is toch wel erg jammer als je ziet wat ze van plan waren, maar ach, zelfs dan is het nog een dijk van een spel geworden :)
Klopt, maar ik hoor van de console mensen dat ze dit spel maar net kunnen spelen ¬¬. Of ze moeten dmv een patch of cut-pack voor de pc releasen die dit mogelijk maakt :D.

Voor de rest game is geweldig of het nou dingen mist maakt me niet uit, ik heb er van genoten :D. Als ik season pass heb ga ik weer spelen in de 1999 mode.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 08:09

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Wat een superspel is dit! Heerlijke sfeer en grafisch ook geweldig.Kreeg hem gratis bij mijn nieuwe HD 7850 (samen met Tombraider). Voor mij is Bioshock nu al de kanshebber voor spel van het jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik heb hem vandaag ook uitgespeeld. Rustig aan en alle hoekjes onderzocht maar nog steeds veel gemist denk ik. Denk niet dat er veel kans is op een beter spel dit jaar, alleen Rome 2 heel misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:12
Erpeet schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:52:
Wat een superspel is dit! Heerlijke sfeer en grafisch ook geweldig.Kreeg hem gratis bij mijn nieuwe HD 7850 (samen met Tombraider). Voor mij is Bioshock nu al de kanshebber voor spel van het jaar!
Wuh? Bij een videokaart van zo'n €140-€150 kreeg je 2 spellen die allebei pas net uit zijn en los makkelijk €40 per stuk zouden kosten? Wat voor videokaartmerk is dat dan wel niet? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Bij IGN spreken ze ook al over dat tot nu toe Bioshock Infinite game of the year is. Same bij mij en 2nd is Tomb Raider. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:49
Zit nu op zo'n 70% (denk ik) van het spel op de 360. Prachtige sfeer en level design, textures zijn soms wat minder maar ach...

Kreeg gisteren een achievement door een grote tegenstander waarvan ik de naam vergeten ben te doden door alleen op zijn hart te schieten. Zou toch zweren dat ik 'm overal geraakt heb, die vent rende als een wilde door het veld en ik maar knallen......50 G, achievement unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 15:14
Chris Smoove schreef op zondag 14 april 2013 @ 00:31:
Bij IGN spreken ze ook al over dat tot nu toe Bioshock Infinite game of the year is. Same bij mij en 2nd is Tomb Raider. :)
Ik ben wat critieser geworden door de vele console ports en merk steeds weer dat het richten met de muis en het gevoel wat je hebt ingame een concessie geworden is. Ik mis de directe en strakke controls van bioshock 1.

Mijn keuze voor game van het jaar is de pc only game Arma3 , niet alleen vanwege de spel ervaring maar ook de ondersteuning van de developer richting de gamer (wij)

[ Voor 4% gewijzigd door MaXeRs op 14-04-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet

Erpeet

Hahn schreef op zondag 14 april 2013 @ 00:25:
[...]

Wuh? Bij een videokaart van zo'n €140-€150 kreeg je 2 spellen die allebei pas net uit zijn en los makkelijk €40 per stuk zouden kosten? Wat voor videokaartmerk is dat dan wel niet? :P
Ja is zeker een goede actie, wilde het spel toch al kopen.
(Deze actie: http://sites.amd.com/us/p...e/Pages/nsreloaded.aspx#2)
Nu dus twee vliegen in een klap.
Ik heb trouwens deze kaart: https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-125378, iets duurder dan €140 maar meer geheugen en standaard iets overclocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet

Erpeet

maxers1973 schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:56:
[...]

Ik ben wat critieser geworden door de vele console ports en merk steeds weer dat het richten met de muis en het gevoel wat je hebt ingame een concessie geworden is. Ik mis de directe en strakke controls van bioshock 1.

Mijn keuze voor game van het jaar is de pc only game Arma3 , niet alleen vanwege de spel ervaring maar ook de ondersteuning van de developer richting de gamer (wij)
Speel 'm met de Xbox 360 controller op PC, werkt relaxed.
Is toch geen multiplayer.

Arma 3 ook nog eens naar kijken, als ik deze heb uitgespeeld.
Pagina: 1 ... 16 17 Laatste