[PC/PS3/X360] Fallout 3 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 65.798 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:55

Brons

Fail!

Nouja, we kennen Bethesda. Ze zijn immers koningen van bugs. Zou wel jammer zijn als ik nog een maand moet wachten om het te kunnen spelen op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Brons schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:53:
Nouja, we kennen Bethesda. Ze zijn immers koningen van bugs. Zou wel jammer zijn als ik nog een maand moet wachten om het te kunnen spelen op de PS3.
Inderdaad kennen we bethesda van het superieure oblivion o.a... Een van de beste games van de laatste 20 jaar! En met die bugs zijn ze niet anders dan welke titel dan ook... Dat viel in oblivion zat mee.. zelf nauwelijks last van wat voor een bug dan ook gehad.

De PS3 is gewoon een brakke console. Dat is inmiddels wel duidelijk aangezien veel meer games hier problemen mee hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Brons schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 15:53:
Ik ken ze als de koningen van de vette rpg's :P
Nooit echt last gehad van storende bugs in hun games van hun.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

@ Darth Malak: Er zijn echt wel betere RPG's dan Oblivion in de afgelopen 20 jaar. Fallout-serie, Baldur's Gate serie, Planescape: Torment, The Witcher en voor veel mensen de Final Fantasy reeks.

En bugs, Het hoort niet, maar dat gebeurt wel vaker aan het begin. Ik wacht gewoon lekker een maandje (eerst even concentreren op m'n tentamens) en heb daarna bijna een volle maand vrij!

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aquila2
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-08 22:00
Zo ik heb net ook binnen via de post. Zeer zeker een vette game . Met een leuke humor , een stadje bouwen rond een niet ontplofte bom en het megaton gaan noemen. Ook de vragen test in het begin doet me een beetje denken aan de vragen in JA2 qua Humor.
Verder moet ik alles nog een beetje gaan verkenen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:11

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Over bugs gesproken: hebben anderen er ook last van dat tijdens spelen in Wasteland het spel vaak na een paar minuten crasht? Het lijkt steeds te gebeuren als ik bijvoorbeeld in een mailbox of een andere container kijk. In de steden of in huisjes is hij tot nu toe 100% stabiel.

PC versie trouwens.

Zal eens HDR uitzetten, aangezien ik zie dat dat bij sommige niet helemaal stabiel werkt, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het te maken heeft met mijn 'open inventory van iets'-probleem te maken heeft.

Andere vraag: wat houdt LIVE in bij dit spel? Als ik erop klik in het main menu wordt alleen iets gevraagd over gebruikservaringen doorsturen. Is dat alles, of zijn er echt nuttige dingen waarvoor ik de moeite moet doen om een account aan te maken?

[ Voor 20% gewijzigd door Gizz op 29-10-2008 17:04 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:57:
Over bugs gesproken: hebben anderen er ook last van dat tijdens spelen in Wasteland het spel vaak na een paar minuten crasht? Het lijkt steeds te gebeuren als ik bijvoorbeeld in een mailbox of een andere container kijk. In de steden of in huisjes is hij tot nu toe 100% stabiel.

PC versie trouwens.

Zal eens HDR uitzetten, aangezien ik zie dat dat bij sommige niet helemaal stabiel werkt, maar ik kan me haast niet voorstellen dat het te maken heeft met mijn 'open inventory van iets'-probleem te maken heeft.

Andere vraag: wat houdt LIVE in bij dit spel? Als ik erop klik in het main menu wordt alleen iets gevraagd over gebruikservaringen doorsturen. Is dat alles, of zijn er echt nuttige dingen waarvoor ik de moeite moet doen om een account aan te maken?
Ik had ook die crashes. Ik heb nu HDR uitgezet en gebruik bloom. Heb sinds die tijd geen crashes meer gehad. Dus het lijkt erop dat HDR de crashes kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:49

KneoK

Not in a million lightyears

Babe's got guns:

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/fallout-1t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/fallout-2t.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/fallout-3t.jpg

Klik voor 1920x1200.

Hier nog geen enkele crash met alles voluit, wellicht driverrelated ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:10:
[...]

Ik had ook die crashes. Ik heb nu HDR uitgezet en gebruik bloom. Heb sinds die tijd geen crashes meer gehad. Dus het lijkt erop dat HDR de crashes kan veroorzaken.
Hmm heb het nu uitgezet, maar ik ben bang dat het niet werkt.
Was net in een supermarkt aan het schieten, druk op V voor VATS en hoppa, crash.

Al werkt het misschien wel voor de crashes die ik had bij containers in de grote map, maar dan heb ik er nu dus een nieuw probleem bij :P

* Gizz zal toch eens nieuwe NVIDIA-drivers binnen hengelen, die hij nu heeft zijn 2 weken oud.

Sidenote: ik speel wel op de volledige resolutie van mijn beeldscherm, 2560x1600. Misschien dat ik daardoor rare problemen heb die mensen met een lagere resolutie niet hebben?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn lunch box (yummie :9~ ) bij de Dynabyte Eindhoven opgehaald en de pre-order box ingeleverd. Echter hadden ze geen Brotherhood of Steel figurine binnengekregen, zoals op de box vermeld en ze wisten verder ook van niks (heel aardig personeel trouwens). Ben ik nou te vroeg of krijgt alleen Mediamarkt ze of hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

WeAreLegion schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 08:52:
Ah jij heb dus dat gedaan

spoiler:
Ik ben met die burke in zee gegaan en heb megatron opgeblazen met die bom. Daarna moest ik naar toren toe en kreeg keys tot me eigen appatement :D het loont om evil te zijn haha

Ik vind het VATS system erg goed gedaan inderdaad en geeft de combat toch een extra dimensie om mee te spelen. Ik heb er nu paar uurtjes opziten maar weet wel dat ik van het weekend hele weekend beetje de wasteland aan het exploren ben. Het is zo uitgestrekt allemaal. Ik vind trouwens wel dat deze wereld mooier is dan die van oblivion het voelt hier wat natuurlijker aan (wat natuurlijk ook wel logisch is) maar het is minder kaal.
spoiler:
Goed zijn loont ook btw ;) Ik heb die bom gedefused en kreeg een huis in Megaton met een Robot en een Bobblehead ding, kun je ze allemaal opzetten.
En met een zooi caps, kun je je huis ook verbouwen met een: Vault Thema, eigen LAB of Infarma dinges.
Cola automaat ect.

Heb jij ook Talon of Hitmans gasten achter je aan ?
Ze hebben 1000 caps op mijn hoofd gezet. :X
Kwam ik achter nadat ik zo'n dude gekilled had, en die had een contract bijzich.
En van een andere zag ik dat een ene meneer B dat geregeld had. lol
Dus Burke staat op mijn hit lijst, had ik dus beter meteen kunnen killen dus.
Maar hoe ziet hij eruit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 17:31:
Zojuist mijn lunch box (yummie :9~ ) bij de Dynabyte Eindhoven opgehaald en de pre-order box ingeleverd. Echter hadden ze geen Brotherhood of Steel figurine binnengekregen, zoals op de box vermeld en ze wisten verder ook van niks (heel aardig personeel trouwens). Ben ik nou te vroeg of krijgt alleen Mediamarkt ze of hoe zit dat?
Bij Dimension Plus was de verklaring dat een shipment van die figuren volledig kapot was aangekomen bij een leverancier (oid), vandaar de vertraging...

Is het spel trouwens moeilijk of doe ik iets heel erg fout? :P
spoiler:
Ben nu bij het stuk dat ik naar dat radiostation moet (ja quest 4 of zo), heb inmiddels een heel stuk door de metro gelopen en ben vlak bij de eindlocatie weer boven gekomen. Nu is het probleem dat ik geen idee heb hoe ik daar uiteindelijk komen moet, de laatste keer dat ik een beetje aan het rondstruinen kreeg ik ineens 2 raketten op m'n kop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 10-09 22:38
Vandaag was mijn preorder ook aangekomen :D meteen geinstalleerd natuurlijk. instellingen ingesteld. en gaan met de banaan. ben nog maar net begonnen maar tis wel erg tof om te zien dat alle mensen om me heen met elkaar praten etc en reageren op mijn acties.

gelukkig geen last van de mouse lag enzo maar ok draai ook dx9 en heb HDR niet aanstaan.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hele stomme vraag waarschijnlijk, maar ik kom er niet achter... Hoe kan ik het dialoogvenster (met een persoon) sluiten? Het lukt mij op geen enkele manier een dialoogvenster te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Florinsz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-09 11:08
radem205 schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 20:58:
Hele stomme vraag waarschijnlijk, maar ik kom er niet achter... Hoe kan ik het dialoogvenster (met een persoon) sluiten? Het lukt mij op geen enkele manier een dialoogvenster te sluiten.
naar onder scrollen en de optie die lijkt op: ''i got to go'' o.i.d. aanklikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he hoi, kon helaas geen collectors editie meer vinden, dus heb nu de normale, kan iemand mij helpen aan de making of DVD die bij de collectors editie zit?

Thx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

_/-\o_ morgen krijg ik fallout 3 collectors editie binnen krijg net e-mail van bol.com dat hij opgestuurt is nu even snel GRAW 2 uit speelen ben bijna klaar en dan ben ik klaar voor Fallout :P

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hahaha, ik bedenk me net dat het wel heel charmant is dat de eerste gelekte versie van FO3 de Russische versie was :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Darth Malak schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

Inderdaad kennen we bethesda van het superieure oblivion o.a... Een van de beste games van de laatste 20 jaar! En met die bugs zijn ze niet anders dan welke titel dan ook... Dat viel in oblivion zat mee.. zelf nauwelijks last van wat voor een bug dan ook gehad.

De PS3 is gewoon een brakke console. Dat is inmiddels wel duidelijk aangezien veel meer games hier problemen mee hebben gehad.
Bethesda is een brakke ontwikkelaar is denk ik een beter begrip.
er zijn zoveel programmeurs bedrijven die wel gewoon goede games kunnen ontwikkelen op de ps3.

en bye the way de xbox 360 versie heeft ook de nodige bugs.

Bethesda denkt in patches niet in bugtesten,

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Net mijn bevestiging van Bol.com ontvangen! (damn, ben ik morgen de hele dag niet thuis... dan maar hopen dat mijn buren aanwezig zijn. IK WIL SPELEN!)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 13:17
Ik speel het nu al een tijdje, en idd, zoals hieronder al vaak genoeg gemeld is is het een super game! Tot nu toe heb ik in 4 uur speeltijd 2 crashes gehad. (AMD6000+ 2GB DDR2-800, X1950XT) Ik merk wel dat het toch best een moeilijk spel is. Quest uit Megaton die in eerste instantie simpel lijken blijken best moeilijk te zijn. Zo ben ik nu opzoek naar de Super-Duper Mart maar eindig altijd zonder kogels en zonder de locatie... Nog tips?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:29
Heb net fallout 3 geïnstalleerd. Wat draait hij lekker zeg.
Op een 9500GS kan ik hem al op ultra-high spelen dan heb ik rond de ~40-60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
xminator schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:37:
Heb net fallout 3 geïnstalleerd. Wat draait hij lekker zeg.
Op een 9500GS kan ik hem al op ultra-high spelen dan heb ik rond de ~40-60 fps.
Netjes, dan ben ik wel benieuwd naar je overige specs en je resolutie.

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Dutchzilla schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:29:
[...]

Bethesda is een brakke ontwikkelaar is denk ik een beter begrip.
er zijn zoveel programmeurs bedrijven die wel gewoon goede games kunnen ontwikkelen op de ps3.

en bye the way de xbox 360 versie heeft ook de nodige bugs.

Bethesda denkt in patches niet in bugtesten,
Ik heb zoals meerderen hier met vrijwel geen enkel redelijk recent Bethesda spel echt grote problemen gehad. Fallout draait echt als een zonnetje op ultra high, Oblivion en latere officiele uitbreidingen hebben bij mij altijd goed gelopen, Morrowind was net speelbaar op een GF3 Ti200 met hoge instellingen, ging lekkerder lopen op mijn Ti4200 en kwam helemaal tot rust op mijn Radeon 9700Pro.
Zo nu en dan een hangertje, op een paar honderd uur in deze spellen misschien een handjevol veroorzaakt door bugs in het spel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Darth Malak schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 16:09:
[...]

Inderdaad kennen we bethesda van het superieure oblivion o.a... Een van de beste games van de laatste 20 jaar!
Heb je het over de PC versie?
Die wat ze express grafisch hebben afgestompt om de xbox360 versie niet te slecht te laten lijken?
En laten we het vooral niet over de GUI hebben die bar slecht was.
Ja zeker... superieur :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
Xardas schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:40:
[...]

Netjes, dan ben ik wel benieuwd naar je overige specs en je resolutie.
c2d e7300, 3gb ram.
Speel 16:10 op 1024:640 4x aa ultra. Heb nog geen andere resoluties getest, maar die zullen ook makkelijk kunnen denk ik. Met fraps aan speelde hij nog best redelijk. Maar ik ben nog niet zo ver misschien wordt het later wat slechter qua fps. Maar nog steeds is het heel mooi voor een 9500gs(low end card).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Xardas schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:37:
Ik speel het nu al een tijdje, en idd, zoals hieronder al vaak genoeg gemeld is is het een super game! Tot nu toe heb ik in 4 uur speeltijd 2 crashes gehad. (AMD6000+ 2GB DDR2-800, X1950XT) Ik merk wel dat het toch best een moeilijk spel is. Quest uit Megaton die in eerste instantie simpel lijken blijken best moeilijk te zijn. Zo ben ik nu opzoek naar de Super-Duper Mart maar eindig altijd zonder kogels en zonder de locatie... Nog tips?
Ik speel de 360 versie, nog geen last gehad van crashes, gelukkig :)

Super Duper Markt is een bijzonder eenvoudige quest hoor. De locatie staat netjes op je radar aangegeven, dus hoef je er gewoon naartoe te wandelen, ligt op 2 minuten van Megaton vandaan. Kogeltekort kan ik ook niet over klagen, ammo vind je bij de vleet en als je op het juiste moment de juiste wapens gebruikt op de juiste lichaamsdelen kan je zelfs vele vijanden neerhalen nog voor ze de kans krijgen om te reageren. Eenmaal ik die shotgun vond kon ik mits wat tactisch spelen iedere vijand die er binnen zat zelfs 1-shotten >:) .

[ Voor 5% gewijzigd door boe2 op 29-10-2008 22:50 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Refragmental schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:46:
[...]

Heb je het over de PC versie?
Die wat ze express grafisch hebben afgestompt om de xbox360 versie niet te slecht te laten lijken?
En laten we het vooral niet over de GUI hebben die bar slecht was.
Ja zeker... superieur :D
Grafische zaken zijn niet de enige waarin een spel kan uitblinken. Character development, skill gebruik, levelling, offense/defense systeem, verhaallijn, voice acting, realisme, modbaarheid, noem maar op.

Ik ben van mening dat Oblivion in best een aantal uitblinkt. Het is zo mooi te maken als je wil met diverse grote mods (texture mods, lod mods, parallex mapping mods, ini veranderingen, etc.), te tweaken aan alle kanten, lekker boeien dat vanilla wat achterloopt op grafisch vlak (waar ik het gewoon niet mee eens ben). Het gros van de mensen die een systeem hebben die Oblivion maxed-out kunnen spelen hebben verstand van hun systeem en voor hen is het geen bezwaar en meestal zelfs een eitje om zo'n spel flink te customizen.

Toegegeven dat je als consolebezitter iets minder keus hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Boeboe schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:48:
[...]
Kogeltekort kan ik ook niet over klagen, ammo vind je bij de vleet en als je op het juiste moment de juiste wapens gebruikt op de juiste lichaamsdelen kan je zelfs vele vijanden neerhalen nog voor ze de kans krijgen om te reageren. Eenmaal ik die shotgun vond kon ik mits wat tactisch spelen iedere vijand die er binnen zat zelfs 1-shotten >:) .
Hmm, dan doe ik toch wat verkeerd. Al hoewel ik wel moet toegeven dat het even geduurd heeft voordat ik de v-functie had uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Laatst online: 10-09 08:48
Xardas schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:53:
[...]
Hmm, dan doe ik toch wat verkeerd. Al hoewel ik wel moet toegeven dat het even geduurd heeft voordat ik de v-functie had uitgevonden.
Bekijk je toch de handleiding? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik zit vast met Megaton bomb quest en Family quest:

spoiler:
De bom defusen, weet niet hoe dat gaat. Activeren heb ik iig. niet genoeg skill voor. Burke heeft tevens de sheriff niet proberen te vermoorden zoals hierboven staat in een andere spoiler tag. Ook heb ik nog nooit die Craterside Supply open zien gaan. Misschien openingsuren ? Heb ook al niet genoeg skill om de plaatselijke loodgieter te helpen met zijn 3 lekken...

De Family quest waar ik dat die zoon van die 2 dode mensen moet zoeken, loopt ook op niets uit. Ben naar die 3 plaatsen geweest, maar daar was dus niets te vinden. Iedereen wil maar massaal caps voor wat moeite...

Dit spel is subliem qua sfeer en qua feel, het is gewoon een klassieker, nu al.

[ Voor 5% gewijzigd door Phuncz op 29-10-2008 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Phuncz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:54:

spoiler:
De bom defusen, weet niet hoe dat gaat. Activeren heb ik iig. niet genoeg skill voor. Burke heeft tevens de sheriff niet proberen te vermoorden zoals hierboven staat in een andere spoiler tag. Ook heb ik nog nooit die Craterside Supply open zien gaan. Misschien openingsuren ? Heb ook al niet genoeg skill om de plaatselijke loodgieter te helpen met zijn 3 lekken...

De Family quest waar ik dat die zoon van die 2 dode mensen moet zoeken, loopt ook op niets uit. Ben naar die 3 plaatsen geweest, maar daar was dus niets te vinden. Iedereen wil maar massaal caps voor wat moeite...

spoiler:
Je kunt op verschillende malen een quest voor de bom krijgen en die op verschillende manieren oplossen. Één daarvan is je skill opkrikken naar minstens 25, quicksaven voor je defused en gewoon proberen. In de bar zou je Burke ook moeten kunnen vinden die je een voorstel doet.

De andere quest heb ik nog niet helemaal gedaan, maar op de eerste locatie waar ik kwam ontmoette ik een ghoul die me wat spullen laat zoeken voor Ultrajet. Hij zegt ook dat verderop in de tunnel meer gespuis zit en je via de tunnel bij het hoofdkwartier kunt komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Bij mij is ie helaas neit vooruit te branden.

VATS en Pip-boy gooien regelmatig een vastloper en daarna een crash.

8800GTS 320 180.84.

Beetje zonde want tot dusver was het goed te doen.

Edit:

Na wat gepiel en gebrowse lijkt het erop dat AA de boosdoener is. Zojuist een paar uur gespeeld zonder crash. Helaas zonder antialiasing, maar dat mag de pret niet drukken.

[ Voor 32% gewijzigd door L3TUC3 op 30-10-2008 05:26 ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
http://www.youtube.com/watch?v=DagzfyueExk
Gameplay filmpje van de eerste 10 minuten. (Kan spoilers bevatten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Phuncz schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 23:54:

spoiler:

Gebruik pillen, en drugs om je INT op te krikken.
Sowiezo is drank&drugs erg handig in het spel, alcohol laat je meer loot meeslepen :D

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
voor diegene die op de PC spelen, ook last van mouselag?

het lijkt alsof er een soort van mouse filter / mouse smoothing aanstaat, maar die setting kan ik helaas nergens vinden, ook niet in de game ini's. :(

vsync heb ik ook al geprobeerd, dat is het niet en fps ook niet. Speelt toch een beetje ergerlijke als je strakke mouse movement gewend bent :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Lawtje schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 04:15:

het lijkt alsof er een soort van mouse filter / mouse smoothing aanstaat, maar die setting kan ik helaas nergens vinden, ook niet in de game ini's. :(

vsync heb ik ook al geprobeerd, dat is het niet en fps ook niet. Speelt toch een beetje ergerlijke als je strakke mouse movement gewend bent :'(
Mouselag in spellen ligt vaker aan het systeem zelf dan daadwerkelijk aan het spel.

Wat je kan doen is de process priority van fallout3.exe op 'AboveNormal' zetten in Windows Task Manager.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wat een vette shit :P
Echt een vet spel, draai op high settings op 1280x1024 met 4xaa en 8x af, draait gewoon smooth.

Toen ik me knuppel te voorschijn haalde en er een melee gevecht onstond was het gewoon echt precies oblivion, kan je dit spel dus ook gewoon als melee spelen? Met dikke armor een grote hammer ofzo?

Wat een sfeer ook :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Zijn er hier meer mensen die last hebben van crashes. Ik kom het spel niet eens in, zodra ik de game start dan schiet hij terug naar Windows met de melding dat het programma niet kan worden gestart...Het forum van Betesda staat hier ook vol mee, maar helaas geen oplossing. Mijn systeem moet deze game makkelijk kunnen draaien en heb al meerdere resoluties geprobeerd. Ik kan vanavond nog even proberen andere drivers te proberen, gebruik nu de laatste officiële drivers van Nvidea onder vista32 bit.

Misschien heeft iemand hier een suggestie.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PS3 versie ook gisteren binnen gekregen, en verder nog geen vastlopers gehad, grafisch ziet het er gewoon goed uit, en loopt soepel, dus valt reuze mee met de bugs... (heb ruim 3 uur gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Lawtje schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 04:15:

Idem hier. Voornamelijk in de "menu interface", die je helaas regelmatig moet gebruiken (pip boy), de interactie in de spelwereld zelf is beter. Qua setting zit ik ook op een dood spoor...dus als iemand de gouden tip heeft graag :)

De hele ui is mi sowieso niet optimaal, enkele keys zijn gewoon niet te remappen (verlaten pip boy) of ik moet iets over het hoofd zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eens benieuwd hoe lang het duurt voordat er mods zijn ook al is er nog geen editor.
Mensen zijn precies al wat aan het knoeien met de UI als ik zo kijk op de bethesda forums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

SkullKeeper schreef op woensdag 29 oktober 2008 @ 22:58:
[...]

Bekijk je toch de handleiding? :P
Ah, je bedoelt dat mooie stukje literatuur met zinnen en woorden als:
  • bijenkortkapsels
  • Herlanden (ipv herladen dus)
  • Volgens de manual heeft het main menu een 'Download' knop, wat wel LIVE zal zijn
  • misdaag
  • plattegrondvan
  • Over Little Leaguer perk: "Verbondslid. Na jaren de meest waardevolle spelers in het verbond te zijn geweest, heb je uitstekende raak- en gooivaardigheden.
  • De game is ontwikkeld en getest met NVIDIA Geforce 8,9 en GTX200 Series-Jaarteb eb.
En dit zijn maar een paar willekeurige pagina's die ik bekeken heb.

Erg fijn dat als je wel betaalt voor een spel dat je afgescheept wordt met zulk broddelwerk :?

Ook geniaal trouwens, heb net mijn Vista geupdate naar SP1 (laat, ik weet het) en de nieuwste NVIDIA beta-drivers geinstalleerd. Nu kom ik niet eens meer in het spel, linksboven komt een klein zwart vierkantje te staan waarna de boel vastloopt. Zonder nieuwste drivers kon ik nog wel spelen, met regelmatig een crash :z

[ Voor 16% gewijzigd door Gizz op 30-10-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tank80
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:30

Tank80

Cyanide&&Happiness

evilpin0 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:51:
Wat een vette shit :P
Echt een vet spel, draai op high settings op 1280x1024 met 4xaa en 8x af, draait gewoon smooth.

Toen ik me knuppel te voorschijn haalde en er een melee gevecht onstond was het gewoon echt precies oblivion, kan je dit spel dus ook gewoon als melee spelen? Met dikke armor een grote hammer ofzo?

Wat een sfeer ook :9~
Dit is fijn om te lezen, heb een vergelijkbaar systeem (X2 5600 en 7900GT, ook 1280x1024) en was een beetje bezorgd oftie wel smooth zou draaien :) Wat voor fps haal je?

Je imiteert me mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 21:25
Gizz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 11:47:
[...]
Ook geniaal trouwens, heb net mijn Vista geupdate naar SP1 (laat, ik weet het) en de nieuwste NVIDIA beta-drivers geinstalleerd. Nu kom ik niet eens meer in het spel, linksboven komt een klein zwart vierkantje te staan waarna de boel vastloopt. Zonder nieuwste drivers kon ik nog wel spelen, met regelmatig een crash :z
Join the club!

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je nou de laatste "final" drivers pakt? Ik bedoel ze zijn niet voor niets beta zou je zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Tank80 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

Dit is fijn om te lezen, heb een vergelijkbaar systeem (X2 5600 en 7900GT, ook 1280x1024) en was een beetje bezorgd oftie wel smooth zou draaien :) Wat voor fps haal je?
gister iets meer als 5 uur gespeeld. erg verslavend :P maar op jou systeem zal het wel smooth draaien. ik draai dan wel op 1024/768 (17" crt) maar op een 7800 GT en een AMD 3700+ draaid vloeiend wel niet alles op hoog maar ziet er nog altijd erg netjes uit. Maar goed ik geef om meer om de spelbeleving dan het beste van de beste gfx ;)

1 crash gehad in al die tijd toen ik ineens werd beschoten van allerlei kanten.

Die family quest is op zich ook niet mega moeilijk je moet alleen echt goed zoeken in alle gaatjes en deurtjes duurde bijna een uur voor ik die plek had gevonden maar voor zover ik nu fallout 3 heb gezien heb ik echt geen spijt dat ik hem heb gekocht.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
[...]

• bijenkortkapsels
  • Volgens de manual heeft het main menu een 'Download' knop, wat wel LIVE zal zijn
  • misdaag
  • plattegrondvan
  • Over Little Leaguer perk: "Verbondslid. Na jaren de meest waardevolle spelers in het verbond te zijn geweest, heb je uitstekende raak- en gooivaardigheden.
  • De game is ontwikkeld en getest met NVIDIA Geforce 8,9 en GTX200 Series-Jaarteb eb.
Ik moest echt ff denken bij Dradenkruis :P ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel freezed vaak, dan moet ik m af sluiten met task manager.

mijn systeem
8800GT
Vista x64

Heb de volgende dingen al geprobeerd:
178.xx -> 175.19 (las ik ergens)
AA uitzetten (las ik ergens)
HDR -> Bloom (las ik hier)
Bij FFDShow de audio decoder niet laten gebruiken bij fallout3.exe (las ik ergens)
Controls naar default zetten (las ik ergens)

Allemaal geen effect.
Wie heeft hier nog meer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
StarWolf schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:57:
[...]

Ik moest echt ff denken bij Dradenkruis :P ...
Moet dat geen Kruishaar zijn? :P (:X)

(Of is een Dradenkruis iets anders?)

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 30-10-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Tank80 schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:04:
[...]

geen idee, soms kleine drops als ik tegen wat vijanden vecht in het landschap, maargoed met zon hoge settings en zon oud systeem... :P

Spel is zeer goed optimaliseerd, stuk beter dan oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Feestje, de winkel waar ik hem besteld heb heeft hem pas ergens volgende week >->

Hoe zit het eigenlijk met die eindes waarover een deel mensen klaagden, zijn die echt zo slecht?
Hopelijk praatten er niet teveel mensen erover volgende week.
En het leuke is dat de week erna mijn examens beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 14-09 15:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

anandus schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:09:
[...]

nee, dradenkruis = crosshair je had het goed ;)

ben stiekem blij dat ik em uit engeland haal als ik de klachten over de manual lees :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

anandus schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:09:
[...]

Richtkruis? :P

EDIT:
Net de securomhorror gelezen op de frontpage... gewoon alsnog maar eventjes de securomloze versie downloaden zodat ik daar mijn systeem iig niet mee hoef te infecteren en ik toch het officiele spel in mijn kast kan zetten :)

[ Voor 35% gewijzigd door MazeMouse op 30-10-2008 13:43 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Bij mij draait ie (met systeem in signature) perfect op ultra en 1920x1200.... Geen haperingen e.d. Ben alleen erg teleurgesteld in de texture kwaliteit van dichtbij... Zeker de interiors zijn zeer, zeer matig... Verder is de eerste indruk dat het oblivion is in een ander jasje maar met bijna allemaal dezelfde kenmerken.

[ Voor 20% gewijzigd door Darth Malak op 30-10-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ja, ik zit nu ook al te wachten op Qarl :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Verwijderd schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 12:39:
En als je nou de laatste "final" drivers pakt? Ik bedoel ze zijn niet voor niets beta zou je zeggen?
Met de laatste WHQL drivers crasht het spel telkens als ik VATS wil gebruiken, ook niet echt handig.

Anyway het spel draait nu weer en ik heb geen crashes!

Settings waarmee het wel wil draaien, geen crashes:
  • 1680x1050
  • AA uit
  • AF 8x
  • V-Sync uit
  • HDR aan
  • Rest standaard High
  • 180.43 bèta
Settings waarmee het spel niet eens opstart (zwart rechthoekje linksboven in beeld)
  • 2560x1600
  • AA 4x
  • AF 8x
  • V-Sync aan
  • HDR aan
  • Rest standaard High
  • 180.43 bèta
Settings waarmee het spel vaak crasht bij VATS en bij het openen van containers
  • 2560x1600
  • AA 4x
  • AF 8x
  • V-Sync uit
  • HDR aan
  • Rest standaard High
  • 178.24 whql
  • Géén SP1
Alles overigens Vista32

Ik hoop dat mensen die nog moeten troubleshooten er wat aan hebben. Zal later de settings weer wat hoger proberen te zetten zonder crashes.

Op het Fallout3 forum zijn meer mensen waarbij het opeens wel werkt nadat de resolutie verlaagd is. Zo is er iemand waarbij het wel werkt op 1024x768, maar niet op 1280x1024.

[ Voor 9% gewijzigd door Gizz op 30-10-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Gizz schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:57:
[...]

Met de laatste WHQL drivers crasht het spel telkens als ik VATS wil gebruiken, ook niet echt handig.

Anyway het spel draait nu weer en ik heb geen crashes!

Settings waarmee het wel wil draaien, geen crashes:
  • 1680x1050
  • AA uit
  • AF 8x
  • V-Sync uit
  • HDR aan
  • Rest standaard High
  • 180.43 bèta
Zo doet ie het bij mij ook. Zal wel een probleem met de drivers zijn, want de Pip-boy en VATS maken nogal gebruik van overlays/postprocessing enzo volgens de filmpjes van de devs, en kennelijk doet AA bij het renderen de videokaart de handoek in de ring gooien.

Zou dit ook de reden zijn dat AA standaard uitgeschakelt was icm HDR in Oblivion?

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogheemraad
  • Laatst online: 10-09 08:48
[...]

[...]
In dat geval neem je toch een engelse handleiding via view the manual @ Steam? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

^^
Zucht, daar hebben ze het ook over een 'Download'-knop in het mainmenu terwijl die niet bestaat :/

[ Voor 61% gewijzigd door Gizz op 30-10-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Het begint eindelijk een beetje bij me te lopen. Ik kan nu tenminste met voldoende ammo rond huppelen e.d. Ik gok dat ik ondertussen al 7 of 8 Super Human (brute) gekilled heb. Ik heb alleen wel problemen om in de stad te komen. Om D.C. zit blijkbaar een muur van puin, en ik heb nog geen ingang gevonden
spoiler:
alleen het gebouw van de National Guard, maar daar ben ik nog niet door heen gegaan
. Ideeën? De Family heb ik ook al gevonden (zieke mensen) en Arfur is veilig. Dus heb al aardig wat tussen m'n kiezen gehad. Ben nu nog een beetje aan het rondlummelen in Grayditch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Xardas schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 15:19:
Ik heb alleen wel problemen om in de stad te komen. Om D.C. zit blijkbaar een muur van puin, en ik heb nog geen ingang gevonden
spoiler:
Gewoon de main quest volgen? Dan wordt je direct nadat je het water overgegaan bent naar een metro-ingang geleid en daarna zit je midden in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
MazeMouse schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 13:40:
[...]
Net de securomhorror gelezen op de frontpage... gewoon alsnog maar eventjes de securomloze versie downloaden zodat ik daar mijn systeem iig niet mee hoef te infecteren en ik toch het officiele spel in mijn kast kan zetten :)
Idd, ik heb hem ook besteld, en hoop dat hij al thuis ligt, maar heb net toch ook maar even een download aangezet zodat ik het vanavond ieder geval kan spelen, ook al loopt de securerom te zieken. Als de installatie van de gekochte DVD vanavond niet goed gaat dan stuur ik hem terug en installeer ik de illigale versie.

Op het bethsoft forum staat er wel een mooie quote
Treat your customers like customers, you make more money. Treat your customers like pirates, you make more pirates.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

[...]

• bijenkortkapsels
  • misdaag
  • plattegrondvan

Erg fijn dat als je wel betaalt voor een spel dat je afgescheept wordt met zulk broddelwerk :?
Ik lees normaal nooit handleidingen maar gisteren toch maar even door heengebladerd en inderdaad de nederlandse versie (xbox 360) is uitermate bedroevend. Alsof het door door het KPN transploft vertaal team is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
Bijenkortkapsels? Buzzcut? PFOEWHAHAHA xD Echt te hilarisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

De engels/nederlandse redundante double dubbele tekst is at times bij momenten ook quite nogal annoying vervelend (in de 360 manual althans). Doet je je afvragen of die handleidings toevallig vertaald is door het zoontje van een Nederlands bethesta lid ofzo.

[ Voor 3% gewijzigd door boe2 op 30-10-2008 16:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

rwb schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 16:03:
[...]

Idd, ik heb hem ook besteld, en hoop dat hij al thuis ligt, maar heb net toch ook maar even een download aangezet zodat ik het vanavond ieder geval kan spelen, ook al loopt de securerom te zieken. Als de installatie van de gekochte DVD vanavond niet goed gaat dan stuur ik hem terug en installeer ik de illigale versie.

[...]
Kheb een CE dus ik stuur niks terug.
Maar ik wil niet mijn hele PC overhoop gooien omdat die kneuzen blijkbaar niks geleerd hebben van de heel spore heisa. En zelfs ondanks meerdere rechtzaken die al anti-securom aan de gang zijn alsnog die troep gebruiken...
Dus kheb toen ik het bericht las inderdaad ook maar even met remote desktop de download aangeslingerd :)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Jongens, geen paniek om SecuROM binnen Fallout 3.

Het zit in de 'launcher' van het spel (FalloutLauncher.exe), niet in het spel zelf (Fallout3.exe). De launcher is vergelijkbaar met de launcher van Oblivion: hij wordt automatisch gestart al start je het spel (Fallout3.exe) voor de eerste keer. Je kan er je video-instellingen mee afstellen, modbestanden mee (de-)activeren en het spel ermee starten. De launcher wordt hierna nooit meer aangeroepen door Fallout3.exe.

Instructies voor een legale manier om Fallout 3 te spelen zonder het virus de SecuROM-beveiliging op je computer geïnstalleerd te houden (tijdelijke installatie is benodigd).

1. Installeer het spel. Start de installer handmatig met setup.exe uit de root van de DVD.
2. Start de launcher (SecuROM wordt nu geïnstalleerd), de originele DVD moet in de drive zitten.
3. Stel je video-instellingen in.
4. Sluit de launcher.
5. De-installeer SecuROM met behulp van instructies op het internet.
6. Start het spel met Fallout3.exe (geen disc in de drive nodig, er wordt geen SecuROM geïnstalleerd). Start het niet met FalloutLauncher.exe!

Instructies voor een totale virus SecuROM-vrije speelervaring:

1. Installeer het spel. Start de installer handmatig met setup.exe uit de root van de DVD. Geen paniek, SecuROM wordt niet geïnstalleerd totdat je het spel daadwerkelijk start (dus... niet doen).
2. Haal een crack op van het internet welke FalloutLauncher.exe bevat (al bevat de crack iets anders, dan is hij fake). MD5: 9bde0f461f037126db1b820ced98a8f2
3. Hernoem de originele FalloutLauncher.exe en plaats de gemodificeerde FalloutLauncher.exe in de folder waar het spel geïnstalleerd is.
3. Start het spel (geen disc in de drive nodig, er wordt geen SecuROM geïnstalleerd).

Ik vind het wel balen dat het erin zit. Had het gekocht (de Collector's Edition nog wel) in de wetenschap dat het dezelfde beveiliging zou bevatten als de eerste uitgave van Oblivion (zeer mild). Dit bleek helaas niet zo te zijn. Ik koop het spel, geen rootkits, malware, spyware of nagware.

Wel moet ik toegeven dat dit eigenlijk geen vorm van beveiligen is: de launcher is geen kritiek onderdeel van het spel zelf en kan vermeden worden door de juiste configuratiebestanden en de juiste registry-keys op de juiste plekken te zetten. Als er bij de komende patches geen update gegeven wordt voor FalloutLauncher.exe, dan durf ik te wedden dat Bethesda SecuROM heeft toegevoegd om de uitgevers hun zin te geven. Maar misschien is dit wel wishful thinking. Het blijft jammer dat ze het hebben toegevoegd.

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 30-10-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hmmmm volgens mij ben ik echt 1 van de weinige die het totaal niet intresseert of er secuROM in spel zit. Ik heb gewoon alles via de launcher gedaan en werkt verder prima. Enige wat je moet hebben is de disk in de drive nou ja dat zal dan verder wel gebruik dat ding verder toch niet behalve met branden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 10-09 22:45
Hmm ik heb het ook, maar ik krijg een crash direct bij opstarten :(

Ik denk dat mijn laptoppie met ATI Xpress 1100 niet ondersteund wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
The Zep Man schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 17:23:
Jongens, geen paniek om SecuROM binnen Fallout 3.

...
Instructies voor een totale virus SecuROM-vrije speelervaring:

1. Installeer het spel. Geen paniek, SecuROM wordt niet geïnstalleerd totdat je het spel daadwerkelijk start [/

...
Ik heb hem dus net binnen, helaas gaat het bij punt 1 al fout, want het spel wil niet eens installeren. Hij begint inderdaad om emulatie software te zeuren. Ik heb bol al gebeld en het spel zit weer op de post terug.

Helaas dat ik het spel nu via een gedownloade versie moet spelen, mischien dat ik het nog koop als er een versie uit komt zonder SecureRom

Komt toch weer neer op deze strip van XKCD: http://xkcd.com/488/

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

rwb schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:25:
[...]

Ik heb hem dus net binnen, helaas gaat het bij punt 1 al fout, want het spel wil niet eens installeren. Hij begint inderdaad om emulatie software te zeuren. Ik heb bol al gebeld en het spel zit weer op de post terug.
Was vergeten aan te geven dat je de installer met setup.exe handmatig moet starten. Ik zal de instructies bijwerken.

[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 30-10-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik zit ergens vast mischien kan iemand mij helpen, ik zet het wel even tussen spoler tags
spoiler:
Ik wil nu dus graag dat die ghouls tenpenny tower gaan overnemen, maar hoe krijg ik die poort naar tenpenny open? ik snap het echt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zamoraak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:11:
Ik zit ergens vast mischien kan iemand mij helpen, ik zet het wel even tussen spoler tags
spoiler:
Ik wil nu dus graag dat die ghouls tenpenny tower gaan overnemen, maar hoe krijg ik die poort naar tenpenny open? ik snap het echt niet :P
Antwoord:

spoiler:
Nadat je van Roy (die ghoul) die quest heb gehad, ga je terug naar de tower, dan praat je met wat mensen om je heen. Je moet een oude knar zoeken op eerste verdieping die geeft je een sleutel. Ingang naar de buiten aan de achterkant van het gebouw. Nadat je de sleutel heb ga je daar naar beneden en dan kan je gate omhoog doen (met je wel security 25 voor hebben) als je da tniet heb moet je ff menstats gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Inmiddels raak ik behoorlijk gefrusteerd.. Het kost me 20 schoten (terwijl ik er maar 13 heb) om een simple fire... whatever te killen... Met een baseball bat ben ik toast voordat ik hem heb gekilled... De balans lijkt extreem ver te zoeken.. nergens ammo te vinden...

Ik heb oblivion op zowel de 360 als de PC 3x volledig uitgespeeld en wat een fantastische game.. Maar tot nu toe: fallout.. meh.... een oblivion clone met extreem eentonig landschap een een slechte balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Darth Malak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:47:
Inmiddels raak ik behoorlijk gefrusteerd.. Het kost me 20 schoten (terwijl ik er maar 13 heb) om een simple fire... whatever te killen... Met een baseball bat ben ik toast voordat ik hem heb gekilled... De balans lijkt extreem ver te zoeken.. nergens ammo te vinden...

Ik heb oblivion op zowel de 360 als de PC 3x volledig uitgespeeld en wat een fantastische game.. Maar tot nu toe: fallout.. meh.... een oblivion clone met extreem eentonig landschap een een slechte balans.
Hmmm doe je toch echt iets fout hoor imho. Ik heb echt al vrij veel ammo en krijg alles ook vrij snel dood met of zonder dat vats gebeuren. Kwestie van op de juiste onderdelen mikken dat werkt voor mij althans prima. Heb ook al vrij veel wapens gevonden of gekocht.

Oh en eentonig landschap hmmm dont know. Ik vond oblivion veel eentoniger dan dit. Bos bosbos en hier en daar een shrine vind ik hier toch iets meer variatie in zitten. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk :D

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 30-10-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:56

nFo

Darth Malak schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 20:47:

Headshot !! >:)
Of een handgranaat gooien.
Maar welke enemy bedoel je dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Heb zelf het spel nog niet dus spreek nog niet uit ervaring:
Maar zitten je stats & skills wel wat fatsoenlijk.

Want als je vanop 30m 20 kogels afschiet en er raken er bvb maar 3 dan spreken we niet van unbalanced maar eerder dat je je stats beter had moeten verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Laatst online: 11-09 16:26

GekkeR

key = key

nFo schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 21:53:
[...]

Headshot !! >:)
Of een handgranaat gooien.
Maar welke enemy bedoel je dan ?
Vast Fire Ants.
Zijn redelijk lastig inderdaad.
Gelukkig kom je ze maar op 1 plek tegen , ff op je tanden bijten dus :p

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
GekkeR schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:48:
[...]

Vast Fire Ants.
gewoon spullen in science steken en voor een bepaalde perk kiezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Ik denk er ook aan dit spel te kopen.

Hoe lang duurt dit spel nou eigenlijk als je het op een relaxed gangetje speelt en zoveel mogelijk wilt zien? Net zo als Oblivion (daar had ik 200 uur in een savegame zitten en nog de main quest niet uit) Of is de wereld niet zo groot?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmmm denk dat je als je main quest alleen doet en wat side quest al wel 40 uur kwijt ben. Dat is wat ik lees in de reviews althans. Ik ben op moment gewoon bezig met exploren enzo en daar gaat redelijk wat tijd in zitten.

Van mij uit raad ik het je echt aan :D erg leuk spel om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hehe die Q waar je link kan laaten doen ziet zo vet uit dit ziet in spel _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Motaro op 31-10-2008 02:03 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rwb schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 18:25:
[...]

Helaas dat ik het spel nu via een gedownloade versie moet spelen, mischien dat ik het nog koop als er een versie uit komt zonder SecureRom

Komt toch weer neer op deze strip van XKCD: http://xkcd.com/488/
'Helaas dat je het nu MOET spelen?'

Je MOET helemaal niks. Er is geen wet die jou verplicht om bepaalde spellen te spelen hoor. Dat wil je gewoon graag. Snap ook niet waarom je hem hebt teruggestuurd dan. Wees dan een vent, zet dat schijfje gewoon in de kast en speel de gedownloadde versie. Dat doen er heel veel (waaronder ik), krijgen de devs knaken voor hun werk en wij een spel zonder problemen, iedereen blij.

Die redenatie 'spel werkt niet, DUS ik koop hem niet maar ik speel hem wel illegaal' slaat echt als een tang op een varken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie van Bethesda op klaagmailtje:

For Fallout 3's copy protection on PC, we use the same security model as we
did for Oblivion - a simple disc check. We only use SecuRom's disc check
functionality for copy protection. We do NOT limit the number of installs. We
do NOT use online authentication or any other SecuROM functionality except
for a disc check when you install the game and when you launch the game. We
do not install any other programs and we don't have anything that runs in the
background while you're playing the game.

If you experience issues installing the game, try running setup.exe directly
off the disc. That will resolve most compatibility issues.

Get the latest information from our tech support forums.

Thank you for your interest in Fallout 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik gebruik games for windows live en daarmee krijg je dus ook achievements. Alleen die achievements staan er bij mij als: PRESTATIE, maar dan wel de achievement in het engels. Iemand een idee hoe ik daar Achievement te zien krijg en niet het nederlandse geblaat?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm is me eigenlijk niet eens opgevallen maar volgens mij kan je dat niet instellen. Heb althans geen instellingen gevonden waar je dat kan veranderen. Vind dat live gebeuren wel grappig aangezien ik ook een xbox live account heb :D tellen me achievements teminste ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 06:28:
[...]
'Helaas dat je het nu MOET spelen?'

Je MOET helemaal niks. Er is geen wet die jou verplicht om bepaalde spellen te spelen hoor. Dat wil je gewoon graag.
Daar heb je gelijk in ik hoef het niet te spelen, de juiste manier was IMHO geweest om het maar niet te spelen.
Snap ook niet waarom je hem hebt teruggestuurd dan. Wees dan een vent, zet dat schijfje gewoon in de kast en speel de gedownloadde versie. Dat doen er heel veel (waaronder ik), krijgen de devs knaken voor hun werk en wij een spel zonder problemen, iedereen blij.
Nee dan zou ik niet blij geweest zijn, ik vertik het gewoon om te betalen voor software die niet gewoon werkt! De online checks en dergelijke zou ik niet erg gevonden hebben ( mits je inderdaad weer kan deinstalleren ), aangezien dat onopgemerkt gaat. Als ik een product koop, wat gewoon niet blijkt te werken dan stuur ik het gewoon terug.

Het zou mooi worden als ik gewoon deze versie hou, en de illigale versie ga gebruiken. Ik ben dan net zo illigaal bezig, maar ik heb er nog voor betaald ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14-09 09:14

Jee, wat is dit slecht gedrag. Wel willen spelen , maar niet betalen. Wees een vent en koop hem nu als je nu wilt spelen of dl hem pas als je hem in de budgetbakken koopt. Of wees gewoon eerlijk en geef aan dat je geen zin hebt om te betalen, maar gewoon hacked versions wilt spelen

[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 31-10-2008 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 14-09 09:14
Het zou mooi worden als ik gewoon deze versie hou, en de illigale versie ga gebruiken. Ik ben dan net zo illigaal bezig, maar ik heb er nog voor betaald ook!
Nee dan ben je niet illegaal bezig. En er is trouwens een heel makkelijke workaround. Je bent enkel bezig je eigen gedrag goed proberen te praten. Je doet het volgende;
Ik probeer die auto uit, hij bevalt me niet, ik breng hem terug, maar in de nacht jat ik hem weer uit de garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 17:01
Gisteren toch maar Fallout 3 gehaald bij de Bart Smit, 15% korting :D En dan krijg ik deze week ook nog Fable 2 en Far Cry 2 binnen :/

Maargoed, wat een spel zeg _/-\o_ echt fantastisch tot nu toe! Nog maar 4 uur gespeeld ofzo, maar ik vind het nu al mooi.

Maar is het spel bij jullie ook zo donker? Ik heb de brightness op moeten schroeven zeg, niet normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
GekkeR schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 22:48:
[...]

Vast Fire Ants.
Nee man! Rush erop af met een knuppel en ga achter ze staan, die dingen draaien als slakken dus ze zijn vrij kills :P

Heb gemerkt dat monster heel makkelijk te killen zijn met melee, gewoon oblivion hack n slash verhaal :P im loving it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Snap de redenering van ik koop het, werkt niet dus ik stuur het terug en download een illegale versie zelf niet.
Ik ben van het principe van a) je houd het en je speelt het b) je stuurt het terug maar speelt het niet.
Heb je trouwens zelfs al geprobeerd om de securom patch te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Wat zijn die problemen dan met SecuROM waar ik sommige over hoor/lees want ik heb helemaal geen problemen met het spel ook niet met het opstarten of hangups of wat dan ook dus begin me beetje af te vragen wat er nou precies aan de hand is.

Maar ben wel van mening dat je het spel gewoon houd ook al download je de illigale versie. Ik ben alles behalve een heiligboontje en heb zat gedownloade games liggen maar het is beetje vreemd dat je iets koopt wegdoet omdat er een securom beveiliging opzit en dan maar de warez versie download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:11:
[...]

Jee, wat is dit slecht gedrag. Wel willen spelen , maar niet betalen. Wees een vent en koop hem nu als je nu wilt spelen of dl hem pas als je hem in de budgetbakken koopt. Of wees gewoon eerlijk en geef aan dat je geen zin hebt om te betalen, maar gewoon hacked versions wilt spelen
Volgens mij kan je niet zo goed lezen. Hij zegt dus dat de "betaal" versie niet werkt bij hem. Persoonlikk vind ik dan ook dat je hem niet moet kopen en desnoods eoa download versie moet spelen. Als je voor die rommel blijft betalen dan hebben ze al helemaal nooit incentive om iets normaals aan de consument aan te leveren. Slechte gedrag dient absoluut niet beloond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScytheNL
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 15:57

ScytheNL

Mooiste deal ooit.

Heb het spel ook al 2 dagen in huis, gister avond eens fatsoenlijk kunnen spelen.
Bevalt me echt prima. Wou eigenlijk eerst een beetje de goeie kant op gaan maar op een gegeven moment in megaton toch maar iemand neergeknuppeld, dat vinden ze allemaal niet leuk dus krijg je ze allemaal achter je aan. Toen maar heel het stadje schoongeveegd

spoiler:
Als je dat doet kun je dus vrijwel ieder huisje in en gewoon alles leegroven, daarnaast kun je alle wapens en caps jatten en de armory openen waar dus nog meer ammo e.d. ligt. Kijk hier wel even uit voor de robot die je dan aanvalt.

daarna weer verder gegaan richting het vervolg van de main quest. Heb wel een paar CTD's gehad zonder foutmelding oid. maar nog niet echt storend genoeg te noemen, zal iig de AA eens uitzetten om te zien of dat helpt. Al met al veel plezier en het ziet er echt goed uit allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

WeAreLegion schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:41:
Wat zijn die problemen dan met SecuROM waar ik sommige over hoor/lees want ik heb helemaal geen problemen met het spel ook niet met het opstarten of hangups of wat dan ook dus begin me beetje af te vragen wat er nou precies aan de hand is.

Maar ben wel van mening dat je het spel gewoon houd ook al download je de illigale versie. Ik ben alles behalve een heiligboontje en heb zat gedownloade games liggen maar het is beetje vreemd dat je iets koopt wegdoet omdat er een securom beveiliging opzit en dan maar de warez versie download.
Simpel. Omdat ik risico loop met een gekochte versie dat het niet zal werken omdat ik Deamon Tools, Nero en dergelijke geïnstalleerd heb staan. Met een illegale versie is het gewoon installeren en gaan met die banaan.

Gebruiksgemak noemt zoiets. Tegenwoordig is het gebruiksgemak van een illegale versie hoger dan bij een gekochte versie en dat is wat er krom zit aan games met secuROM.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 06:42:
Reactie van Bethesda op klaagmailtje:
Dat mailtje is de halve waarheid. Ja, ze controleerden in Oblivion ook of de DVD aanwezig was. Echter, toen (in ieder geval met de eerste release) gebruikten ze totaal geen SecuROM.

Met Fallout 3 doen ze dat wel. En bloatware komt niet op mijn PC. Vooral niet voor iets simpels als een enkel computerspel. 8)

Overigens, valt jullie ook op dat alleen betalende klanten problemen ondervinden?

[ Voor 40% gewijzigd door The Zep Man op 31-10-2008 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
DarthDavy schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:50:
[...]

Simpel. Omdat ik risico loop met een gekochte versie dat het niet zal werken omdat ik Deamon Tools, Nero en dergelijke geïnstalleerd heb staan. Met een illegale versie is het gewoon installeren en gaan met die banaan.

Gebruiksgemak noemt zoiets. Tegenwoordig is het gebruiksgemak van een illegale versie hoger dan bij een gekochte versie en dat is wat er krom zit aan games met secuROM.
Ja nou ja ik heb daar een iets andere mening over maar goed ieder zijn eigen ding natuurlijk. Ik heb geen programma's zoals je noemde op me pc soms wel maar op moment niet. Vandaar dat ik er blijkbaar ook geen last van heb. Maar dat een maker zijn product wil beschermen dat lijkt me nog al logisch. Dat het gemak van de user daardoor wat minder word das dan wel jammer te noemen. Maar om nou te zeggen van ik stuur het maar terug en ik download het dan wel dat kan niet. Houd het spel dan zet hem in de kast en speel het heb je in iedergeval er voor betaald.

En the Zep man. Ik heb nog geen 1 probleem gehad met het spel. Geen crashes of wat dan ook en ik heb ook gewoon netjes betaald :)

[ Voor 5% gewijzigd door WeAreLegion op 31-10-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik weet niet wat jullie dan allemaal op jullie pc's hebben als je er last van hebt. Ik heb dus wel Nero en Deamon Tools geinstalleerd staan. Maar heb nergens last van met Fallout.

Op de 10 uur dat ik nu gespeeld heb 2 keer een crash gehad. 1 keer toen ik werd aangevallen door super mutants en gister nog een keer toen het laden van een nieuw "level" (ging een huisje in) en dat duurde zo lang dat ik terug ging naar Windows en toen crashte het.

Voorals nog 10 uur bezig en vooral side quests gedaan. De main quest ben ik nog niet echt verder mee. Me Character is bijna level 6 nu gaat best rap maar speel ook op easy :P Vanavond eens proberen om een nieuw stadje te vinden waarvan ik de positie van een caravan heb gehad.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik spoiler-tags!