Jezus Remy ... "Druk maken"

Stel je niet aan zeg. Ik vraag me af hoe het zit. Ik wil graag de technische aspecten doorgronden. Gewoon interesse en erover ouwehoeren. Dat is geen druk maken.
Iemand van jullie bv nieuwsgierig naar de manier van implementeren van de sensor-clean? De resultaten van de nieuwe Expeed-image engine? De accu-duur? Het feit dat je de pro-accu's kan gebruiken in de grip?
Ga ik eventueel overstappen vanwege de sensor clean implementatie? Neuh. Ga ik overstappen vanwege een image engine? Zeg ik ooit tegen mezelf dat die camera lekker is, maar tsjongejonge, wat valt die DIGIC chip toch tegen? Nee. Accuduur zal, verwacht ik, goed genoeg zijn.
Valt het ook niemand op dat de grip MB-D10 heet ipv MB-D300 (zoals voorheen altijd het geval was met MB-D100, MB-D200 en MB-D80?) Valt verder niemand op dat d-TTL niet meer ondersteund wordt, alleen i-TTL?
Daarnaast zijn er voor wit-balans niet minder dan 7!!! presets op te slaan, dit is op de D200 nog niet zo.
[insert dropped-jaw smiley]
Afwijkende grip benummering? Ja verrek, je hebt gelijk! Dat is wel
uiterst essentieel!!

Sorry voor het sarcasme hoor, maar erhh... Nee, laat ook maar. Over d-TTL kan ik niet oordelen. Zou ook geen rol spelen bij eventuele overweging tot overstap. 7 WB presets? Dat is pas een echte "killer app". Oh, daar ging m'n sarcasme weer.
Nogmaals, op papier lijkt de D300 een prachtcam. Alleen al omdat het Canon hopelijk wat peper in de reet steekt. Maar uiteindelijk ga ik toch gewoon wachten op reviews met goede test shots. Tot die tijd lekker discussieren.
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE