Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.038 views sinds 30-01-2008

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Yeah! Heb zojuist de poletijd neergezet! (vd 16 incl een paar toppers zoals Ryan)
Maarrr er zullen er nog wel een paar een aanval doen, maar wederom een goede uitgangspositie voor punten...

(enne Grrrrene, heb dus toch gekozen voor 3 stops, is beter)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Grrrrrene schreef op donderdag 13 september 2007 @ 16:06:
Ik denk dat hij bedoelt dat dit niet echt goede reclame voor het spel is en dus mensen niet overhaalt om te gaan betalen (voor een spel met dit soort bugs).
Bedoelde inderdaad dit. Vind het niet erg dat hij geld vraagt, integendeel. Maar probeer dan wel zoveel mogelijk problemen te vermijden.

Trouwens na deze race weer iets raars gebeurd. Al mijn onderdelen zijn met 1% verminderd. Niet meer, niet minder.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Jammer voor de c4'ers dat er weereens zoveel mis gaat....
Hoop toch echt dat het morgen verholpen is, wil de race wel zien, qualde zomaar op 7.
In het begin zag het er niet zo goed uit, maar in de laatste ronde zag hij het licht en reed ff 0.5s sneller. Wel een goed resultaat met een zware auto, warmup zag er ook al redelijk uit met het aantal revs dat ik ook in de race ga gebruiken.

ff m'n oude tijd van vorig seizoen opgezocht:
15. daniel van brienen 1:22.735

rij nu dus in de warm-up:
9. daniel van brienen 1:21.098

Ik ben blij :*)

[ Voor 17% gewijzigd door brid op 13-09-2007 19:32 ]

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

brid schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:09:
Jammer voor de c4'ers dat er weereens zoveel mis gaat....
Hoop toch echt dat het morgen verholpen is, wil de race wel zien, qualde zomaar op 7.
In het begin zag het er niet zo goed uit, maar in de laatste ronde zag hij het licht en reed ff 0.5s sneller. Wel een goed resultaat met een zware auto, warmup zag er ook al redelijk uit met het aantal revs dat ik ook in de race ga gebruiken
Netjes! Net voor me :( dat wel maar wel heel netjes gekwalificeerd! Had je niet toevallig een "perfect"round? Omdat je het het ovet die 0,5sec hebt ;)

Nog niet zeker of ik morgenavond live kan meekijken. Tot nu toe 8ste van 20. Niet ontevreden.

• brid

brid

Hij was net niet perfect.....de prutser liet 0.003s liggen in het laatste deel.
Was ook nog aan het spellen met m'n vleugels voor de wet setup.
Z'n op merking was ook wel leuk:
"I think I am am getting on the power too late in some places."

Ik zou zeggen blijf nog meer van dat gaspedaal af :p

Of hij moest wennen aan de nieuwe verbeterde remmen die hij opeens onder de auto had zitten, de rest van de rondes liep ie iedere keer te zeuren dat hij aarzelde met remmen.

[ Voor 22% gewijzigd door brid op 13-09-2007 19:37 ]

DIY NAS, Hoofd PC

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-09 11:59
Zijn er nog meer mensen die nu aan een vrije training beginnen en plots geen scores bij hun DQP zien ? ik kan me niet voorstellen dat ik 4 verschillende pogingen 0% scoor. Ik vermoed dat er weer wat stuk is 8)7

-edit- ook mijn teammaat scoort al 4 laps 0%.. :/ ik ben rookie, maar zo erg..dat wordt maar even wachten dan

[ Voor 21% gewijzigd door charops op 13-09-2007 19:48 ]

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

charops schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:40:
Zijn er nog meer mensen die nu aan een vrije training beginnen en plots geen scores bij hun DQP zien ? ik kan me niet voorstellen dat ik 4 verschillende pogingen 0% scoor. Ik vermoed dat er weer wat stuk is 8)7

-edit- ook mijn teammaat scoort al 4 laps 0%.. :/ ik ben rookie, maar zo erg..dat wordt maar even wachten dan
Welk circuit? Ik moet nog trainen, maar mijn teamgenoot heeft ergens in de 90% DQP gehaald.

Wie was dat trouwens hier met die 1% remmen? Volgens mij heeft die echt mazzel gehad want de onderdelen zijn helemaal niet versleten deze race.

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 13-09-2007 19:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

charops schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:40:

betekend simpel weg dat je DQP er compleet naast zit. Waarschijnlijk zit je met bv. racelijn er veel te ver naast.

• charops
C4G27 Hockenheim. Ik wil best accepteren dat ik het qua DQP slecht doe, maar dat zowel ik als mijn teammaat in 4 pogingen 4 keer 0% scoren vind ik nogal apart

-nog eens 2 pogingen eraan gewaagd, racelijn hoog en laag, blijft 0% 8)7 -

[ Voor 19% gewijzigd door charops op 13-09-2007 20:12 ]

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
charops schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:08:
C4G27 Hockenheim. Ik wil best accepteren dat ik het qua DQP slecht doe, maar dat zowel ik als mijn teammaat in 4 pogingen 4 keer 0% scoren vind ik nogal apart
Old Hockenheim? Iig, ga eens na wat er zo speciaal is aan dat circuit voordat je verder gaat. Trust me: het is geen bug en de fout ligt volledig bij jou/jullie. Je zult drastischere waardes in moeten voeren.

• brid

brid

hockenheim is 1 van de bijzondere banen binnen f1.
Dqp instellingen wijken erg af van wat je normaal gewend bent, wat is er speciaal aan hockenheim? ;)

ff spieken, inderdaad old hockenheim.
* brid denkt nog snel ff terug aan het spel gp2 op de pc.....

Zo moet je er wel uit komen

[ Voor 21% gewijzigd door brid op 13-09-2007 20:13 ]

DIY NAS, Hoofd PC

• charops
OK..dit vraagt idd wel hééél specifieke instellingen. Thnx man.. _/-\o_ zit nu dus idd op 94%
( toch apart dat je met een "bagger"instelling dan niet eens 1% haalt)

Verwijderd

charops schreef op donderdag 13 september 2007 @ 20:16:
OK..dit vraagt idd wel hééél specifieke instellingen. Thnx man.. _/-\o_ zit nu dus idd op 94%
( toch apart dat je met een "bagger"instelling dan niet eens 1% haalt)
ghehe wel grappig dat eindelijk zonder iemand het letterlijk voorkauwt komen we tot een winnaar :D

we leren het wel ;)

Verwijderd

Pffft idd wat een bug geen enkel onderdeel geen enkel puntje versleten deze race. Mooi voor velen denk ik.. gelukkig had iedereen hier evenveel voor/nadeel van.

Maar ik hoop toch min of meer dat ze dat morgen beter opgelost hebben. Viewers die niet werken (Race was wel geweest) en geen slijtage.... Tadas mag vanavond weer aan de bak.

• charops
Race slijtage is niet bij iedereen zo weinig helaas, mijn wagen was behoorlijk gehavend na de race vanavond

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Samen met een paar vrienden spelen we nu F1time. Vanmiddag dus 4 races gevolgd. Het valt me op dat in iedere race (op verschillende tracks) ongeveer de helft van de coureurs een exploding tyre kreeg dan wel tire is wearing out ofzo. En niet 1 keer, tig keer. sommige coureurs makten wel 5 of meer stops vanwege tyre problemen. bij alle 4 verschillende tracks in C4.

Is het een bug, komt dit bekend voor?

Can`t live without the mods

Verwijderd

siepeltjuh schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:02:
Samen met een paar vrienden spelen we nu F1time. Vanmiddag dus 4 races gevolgd. Het valt me op dat in iedere race (op verschillende tracks) ongeveer de helft van de coureurs een exploding tyre kreeg dan wel tire is wearing out ofzo. En niet 1 keer, tig keer. sommige coureurs makten wel 5 of meer stops vanwege tyre problemen. bij alle 4 verschillende tracks in C4.

geen bug. Betekent gewoon dat mensen te lang doorrijden met bandjes.

• brid

brid

siepeltjuh schreef op donderdag 13 september 2007 @ 21:02:

Niks bijzonders, gewoon een gebrek aan ervaring. Als je niet weet hoe je dqp omrekend, kan je wel eens een zeer lage drp hebben wat weer heel slecht voor je bandjes is.

En je moet ook uitvinden wat welke banden bij welke temp kunnen......

DIY NAS, Hoofd PC

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Marzman schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:56:
[...]

Wie was dat trouwens hier met die 1% remmen? Volgens mij heeft die echt mazzel gehad want de onderdelen zijn helemaal niet versleten deze race.
* Grrrrrene steekt hand op. Ik heb 0%, als ik 1% had zou ik met die wear-bug nog een kansje maken :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Sta 3e!
Hebben al 14 mensen een quali gedaan. Dus ik heb er vertrouwen in.
Tenminste als ik mijn DRP niet verneukt heb.
Had namelijk nog 18 punten over en een DQP van 88%.
Ik hoop dat ik goed gegokt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Wat zou er gebeuren als Ron Dennis dat zou zeggen? F1Time heeft niets met gokken te maken :) C4 kom je daar nog mee weg, in C3 sta je zonder benzine _/-\o_

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

I like!
Hopelijk blijft dit morgen tot de race zo, pak ik eindelijk eens een pole. En dan meteen die in C2!

Afbeeldingslocatie: http://www.elskamp.org/files/f1timepole.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ja Luuk super hoor! Welke strategie sta je (kan je toch vertellen, geen 1 van die gasten leest dat hier toch ;))

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

nvidia schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:31:
Ja Luuk super hoor! Welke strategie sta je (kan je toch vertellen, geen 1 van die gasten leest dat hier toch ;))
Nou, sta op een 3-stopper... Lang getwijfeld tussen dat en een 2 stopper.
Denk dat t/m nr 9 ook op een 3-stopper staat en daarachter is het wat lastiger, maar met dit tempo loop ik genoeg uit om de stop extra tov. de rest te kunnen maken...

Dus nu nog hopen, bidden en afkloppen voor de race van morgen dat alles heel blijft en goed gaat...

PS. Iemand al een oplossing voor de nieuwste Java-versie, IE7 en Tweakers-IRC, aangezien ik dinsdag daar niet op kon komen... en dat natuurlijk wel zo gezellig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Hoppatee, *O* Racingday!! *O* (sorry C4 ;) )

En dan nu maar eens kijken of ik eens een keer zonder pech een race kan rijden. Vorige race dacht m'n gearbox " doe het maar lekker zelf"na 21 ronden. Erg jammer, vooral om dat er een top 8 in zat |:( Ach ja, that's F1(Time)....

Good luck to you all....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
nvidia schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:31:
LOL, alsof je daar nu nog wat aan zou hebben, terwijl je zelf de Q hebt gedaan :)
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 00:36:
[...]

Nou, sta op een 3-stopper... Lang getwijfeld tussen dat en een 2 stopper.
Denk dat t/m nr 9 ook op een 3-stopper staat en daarachter is het wat lastiger, maar met dit tempo loop ik genoeg uit om de stop extra tov. de rest te kunnen maken...

Dus nu nog hopen, bidden en afkloppen voor de race van morgen dat alles heel blijft en goed gaat...

PS. Iemand al een oplossing voor de nieuwste Java-versie, IE7 en Tweakers-IRC, aangezien ik dinsdag daar niet op kon komen... en dat natuurlijk wel zo gezellig is
Ik heb het doorgegeven.

Ik start in de race morgen waarschijnlijk vanaf een 19e positie. Damn, wat baal ik nog altijd van m'n fout. Zeer leerzaam kan ik je zeggen :X

Anyway: ik heb dus toch nog 4 mensen achter me weten te houden, wat me verbaasd. Misschien dat ik morgen in de race dan toch nog een klein rolletje van betekenis kan spelen, hoewel mijn hydrauliek op 11% en m'n suspension op 29% nog onvoorspelbare dingen kunnen gaan doen. Ik hoop dat m'n auto, als hij kapot gaat, uitvalt op een normale manier en niet aan gort gereden langs de kant tot stilstand komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Lijkt wel de week van screwups :P Ik heb gisteravond 3/4 Q op intermediates gedaan met 0mm regen >.< Heb het nog een beetje kunnen redden met mijn laatste Q lap maar start vanaf een beroerde plek. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
René, concurrentie zou met zijn strategie wel iets kunnen zijn, men zou bij de orders nog altijd kunnen overschakelen naar een andere strategie maar of dit verstandig is, is wat anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ahhh, top!
Moet maar een seintje geven als je meer weet en het weer werkt. Niks leuker dan tijdens de race heerlijk losgaan. Met de briljante scheldpartijen die erbij horen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
nvidia schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:17:
René, concurrentie zou met zijn strategie wel iets kunnen zijn, men zou bij de orders nog altijd kunnen overschakelen naar een andere strategie maar of dit verstandig is, is wat anders!
Nou, kijk, als je ongeveer 230 liter verbruikt op een race en je staat op een 2-stopper, zul je waarschijnlijk met een liter of 70 vertrekken, om daarna 2x te stoppen voor 80 liter brandstof. Dat doe je omdat je denkt dat een 2-stopper sneller is dan 1 of 3 stops. Waarom zou je die strategie ineens omgooien omdat je concurrent op 3 stops staat? En als je dan met 70 liter aan de start staat, ben je dan niet wat zwaar voor 3 stops? Je hebt dan nog 3x50 liter en een beetje nodig, da's wel heel weinig om te tanken :) Als je een 3-stopper hebt en je wil plotseling naar 2 stops wordt het nog erger: je staat waarschijnlijk met 50-60 liter aan start, dus je moet twee keer een liter of 90 tanken, waardoor je een hele snelle stint hebt en twee trage daarachter. Niet handig dus. Een 1-stopper naar 2 of 3 ombouwen is eigenlijk nog bizarder. Dan sta je met iets van 110-120 liter aan de start en ga je ineens twee keer stoppen voor 2x50-55 of 3x40 liter ofzo 8)7

Serieus: ieder zichzelf respecterende manager bedenkt z'n strategie voor de Q en verandert die daarna niet meer. Je wint er he-le-maal niks mee...
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 09:33:
[...]

Ahhh, top!
Moet maar een seintje geven als je meer weet en het weer werkt. Niks leuker dan tijdens de race heerlijk losgaan. Met de briljante scheldpartijen die erbij horen ;)
Daniel weet ervan. De hele dev-afdeling is afwezig vandaag, dus de kans is heel groot dat het vanavond nog niet werkt helaas :) Misschien dinsdag weer.

[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 14-09-2007 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zo, de dingetjes zijn weer gedaan. Practice/warmup verliep soepeltjes (hoewel ik wel een klein foutje maakte in de WU waardoor ik teveel rondjes reed :| ), maar ala. DQP van 97%, setup lag allemaal niet zo ver uit elkaar dus die zit ook wel snor denk ik.

Kwalificatie sta ik 0.194 achter #1 Carl Smith (teamgenoot van Mike) en 0.054 #2 m'n teamgenoot. Rest wat nog moet komen is denk ik niet in staat om daar onderdoor te gaan.

De #4, achter mij, laat overigens een gat van 0.375 liggen. Ik heb zo'n vermoeden, dat het een leuke, (meer) uitdagende race gaat worden (dan de vorige :> ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:40
Ik heb het vermoeden dat Luuk in het tussenseizoen wat geheime documenten heeft weten te bemachtigen van Nuno Mendes, hoe kan het anders dat hij in C2 het nog beter doet in C3? ;). Of zou hij in tegenstelling tot vorig jaar een iets minder goede groep hebben? Ik ben er in ieder geval wel jaloers op.

In mijn C2 groep zit ook zo'n C3'er die vorig jaar duidelijk in een zeer matige groep reed. Hij is daar 3e of 2e in geworden en zit nu standaard een seconde af van de een na laatste plaats. Wel jammer voor hem, zo is er geen drol aan F1time.

Ik sta voorlopig weer zo'n beetje op dezelfde plek als vorige race, terwijl er nog wel 3,4 coureurs zullen gaan komen. Echter ga ik vanaf nu va banque rijden. Lekker die revlimiter helemaal openschroeven. Als ik dan een paar keer uitval, soi, maar ik zal en moet in C2 blijven. Denk dat dit de enige manier is om tenminste een keertje een lucky puntje te scoren.

Wie maakt er overigens (veel) gebruik van het trainen van z'n staff? Heb het idee dat het een vrij dure en onrendabele grap is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb een keer op "train staff" geklikt, de goedkoopste variant voor m'n mechanics, maar dat leverde maar bij een paar mechs een stijging van maar liefst 1 punt op. Na de eerste race ging een van m'n mechs zelfs met 3 punten omhoog (de beste, de rest heb ik niet gecheckt), dus daar geef ik m'n geld niet meer aan uit hoor :X

Zijn er hier meer trouwens die een beetje dubieuze gearbox-settings hebben? Ik heb op A1 Ring en nu op Buenos Aires hele "aparte" settings nodig en ik hoorde van m'n teammaat BluePanther en ex-teammaat mhans dat zij hetzelfde hadden. Heb de bug al gemeld bij Tadas (via de mail ivm concrete setup-cijfers), maarja...

[ Voor 32% gewijzigd door Grrrrrene op 14-09-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 11:00:Zijn er hier meer trouwens die een beetje dubieuze gearbox-settings hebben? Ik heb op A1 Ring en nu op Buenos Aires hele "aparte" settings nodig en ik hoorde van m'n teammaat BluePanther en ex-teammaat mhans dat zij hetzelfde hadden. Heb de bug al gemeld bij Tadas (via de mail ivm concrete setup-cijfers), maarja...
Iedereen heeft het, heeft op het forum gestaan en het enige wat Tadas deed was:
NO EXACT DATA, *click* *click* en alle posts waren weg.

[ Voor 22% gewijzigd door Joss op 14-09-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, OK. Apart dat hij er dan niks aan doet :D Ja, of hij verandert het een uur voor de race en iedereen rijdt met de verkeerde setup :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-09 23:45

Hoogie2004

Whohooooo

Ja hoor. Ik ga voor de eerste keer in mijn carriere aan de leiding (na een eerste ronde waarbij mijn rijder 6 man inhaalt :P ). Alle 3 de stops gehad, en dan Fuel Intake Problem :( uitgevallen.....

@hieronder, nee, hij was niet leeg, net getankt en overzicht ziet dat er nog dik 80 liter over was

[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 14-09-2007 12:10 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe in de "echte f1" noemen ze een lege tank een fuel pickup problem omdat het anders zo stom staat.... ik hoop dat dat hier neit zo is voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Proficiat met je pole luuk! Heel netjes gereden ... Als je zo verder gaat is promotie zeker mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:50
Een lege tank is out of fuel, denk dat het hier dus om een technisch mankement gaat, waarschijnlijk zal je benzinetank na afloop van de race 0% zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sjonge, denken sommigen in C3G9 dat ze volgend jaar teammaat van Luuk kunnen worden, gaat hij doorpromoveren naar C1 8)7 (Goed, ik loop misschien wat hard van stapel :+)

Naja, ik denk dat mijn top10-klassering nog altijd mogelijk is dit seizoen, maar dan moet ik geen grote fouten meer maken, want komende race heb ik min of meer weggegooid (tenzij er een of ander bug is dat je in de race een voordeel hebt met 0% remmen ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Als je je engine op effiency test, zal je Fuel Consumption dan eigenlijk ook omlaag gaan ? Of is je fuel consumption gewoon niet te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat is een vaste waarde volgens mij. Ik heb iig nog nooit een waarde gezien daarvoor, alleen "low" of "high" ofzo, maar dat is bij mij altijd constant gebleven door het seizoen heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Waarom krijg ik de DQP en setup op Monaco nooit efficient? Ik heb maarliefst 76% DQP... :(

Misschien wordt het nog wat met de race, doordat de Q in de regen was heb ik harde banden gekozen en sta ik op een 1-stopper, vanaf P10 krijgen we denk ik dus een soort "Trulli-train" :D

Defensive staat nu op 20, neem aan dat dat genoeg is op een baan als Monaco waar inhalen onmogelijk is?

[ Voor 17% gewijzigd door Sanderrr op 14-09-2007 12:59 ]

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Iedereen dank voor de complimenten en zelfs de flirt die met C1 gemaakt wordt...
Laten we maar niet te hard op de zaken vooruit lopen, het seizoen is nog lang, maar een goed begin...

Ik hoop gewoon lekker mee te kunnen draaien in de punten en weet ook niet of promoveren nou verstandig zou zijn (zei ik vorig seizoen ook en zal het zeker niet laten als het kan hoor ;))

Enne Reqiem, dat noemen ze toch gewoon een McLaren tussenseizoen toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@SanderF1: Monaco is gewoon een bijzonder circuit. Bedenk je maar 's waarom en je merkt vanzelf waarom de DQP even bijzonder is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 13:22:
Iedereen dank voor de complimenten en zelfs de flirt die met C1 gemaakt wordt...
Laten we maar niet te hard op de zaken vooruit lopen, het seizoen is nog lang, maar een goed begin...

Ik hoop gewoon lekker mee te kunnen draaien in de punten en weet ook niet of promoveren nou verstandig zou zijn (zei ik vorig seizoen ook en zal het zeker niet laten als het kan hoor ;))

Enne Reqiem, dat noemen ze toch gewoon een McLaren tussenseizoen toch :P
ghehe nja ontwikkeling is leuk te noemen JB :D Hebben we mooi iets te volgen ;)

Vandaag wss vanaf de 8e plek weg. Nadat ik als 6e van de 7 had gekwalificeerd was ik nog al bitter. Maar nu iedereen als nog achter me zit ben ik toch tevreden :D 1 sec achter pole is vrij standaard. Dus dat zit wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik had al door dat je echt van de kerbs af moet blijven :p
Achja, we zien wel, benieuwd of ik mijn "Trulli-train" tactiek waar kan maken :D

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

SanderF1 schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 12:58:
Waarom krijg ik de DQP en setup op Monaco nooit efficient? Ik heb maarliefst 76% DQP... :(

Misschien wordt het nog wat met de race, doordat de Q in de regen was heb ik harde banden gekozen en sta ik op een 1-stopper, vanaf P10 krijgen we denk ik dus een soort "Trulli-train" :D

Defensive staat nu op 20, neem aan dat dat genoeg is op een baan als Monaco waar inhalen onmogelijk is?
Ik sta lekker voor jou 8)7 :9

Maar sta jij op een 1-stopper :| , dan wordt het nog een moeilijke race voor mij....moet je voor de grap is kijken waar ik sta in de P en in de W 8)7

Ik had ook moeite met mn DQP maar dat heb ik uiteindelijk nog op 92% weten te krijgen :) Hopelijk kan ik me een beetje handhaven in de wedstrijd en val ik niet te veel terug :X

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Nou, dat is dan einde race...
Ik heb de 1e 7 ronden gemist, maar zag toen dat ik laatste lag en al een stop had gedaan. Weet niet wat er gebeurt is, maar de hele strat. is daardoor verpest en nu is het steeds klapbandjes oplopen en kutscore...
Het leek zo mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik vermoed dat je aangereden bent bij de start en in grind beland bent maar zeker ben ik daar niet van ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 14:46
Zi, zonde, kon ent pas kijken wat ik met mijn race heb gedaan, blijkt dat ik van de eerste positie ben uitgevallen met een kapotte monococque 8)7

Nja, volgende keer beter, sta tenslotte maar 8 puntjes achter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:26
Nou ben uiteindelijk als 4e gekwalificeerd! Vorige race met moeite in de middenmoot gekomen (14e) en nu met 2 rondjes de 4e tijd. Jammer genoeg was ik net te laat thuis om nog 2 rondjes eruit te persen, want ik stond maar 1 tiende achter de pole (dacht de boel te kunnen verrassen vlak voor de race :P).

Ik ben in elk geval benieuwd wat de race gaat brengen, hopenlijk ga ik punten pakken.

edit:
*#^*&^@# ik lig nu in ronde 9 laatste met 1 gemaakte pitstop! Dat zal wel een crash bij de start zijn geweest, dag dag punten :(

edit:
Hmm, de schade lijkt mee te vallen, ik zet nu rondjes neer 1 tiende onder de snelste ronde ... ik had dus mooi aan kop mee kunnen doen :(

[ Voor 27% gewijzigd door Zenit op 14-09-2007 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 17:21:
Nou, dat is dan einde race...
Ik heb de 1e 7 ronden gemist, maar zag toen dat ik laatste lag en al een stop had gedaan. Weet niet wat er gebeurt is, maar de hele strat. is daardoor verpest en nu is het steeds klapbandjes oplopen en kutscore...
Het leek zo mooi...
Gebruik je overtaking/blocking? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:/ Na een mooie eerste plaats in de eerste race en een 2de tijd in de kwalificatie deze race zit ik nu zonder fuel waarbij ik zeker weet dat ik het wel goed ingedeeld had, sterker nog, zou normaal gesproken zelfs teveel fuel bij me hebben voor de eerste pitstop.
Vorig seizoen ook al eens overkomen, kan het voorkomen, een benzine lek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Ik ben na 14 rondjes al afgezakt naar de 8e positie :(
Hopelijk kan daar nog wat verbetering in komen

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:26
Wohoo, ik ben aan een opmars begonnen (nu 14e). Ben op het moment de snelste op de baan, misschien zit er toch een puntje in!

edit:
Inmiddels P8, maar mn tyres are wearing out en mn geplande pitstop duurt nog een paar rondjes :(

edit:
Neeeeeeee, net na de pitstraat mn band opgeblazen :( mijn race is nu toch wel over :'(

[ Voor 49% gewijzigd door Zenit op 14-09-2007 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Hoera Hoera, 13e. Een plekje beter dan vorige race. Maar belangrijker is dat ik deze keer wel het idee had dat ik de aansluiting heb met het middenveld. Ik ben weer een tikkeltje positiever gesteld nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:10:
[...]
Gebruik je overtaking/blocking? :?
Jup... niet bijzonder hoog, maar wel idd, gezien de redelijke skills van m'n driver en nog nooit eerdere problemen hiermee... (maar zag ook niemand anders die naar binnen moest met mij, maar zal straks de 1e paar ronden relive kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 18:32:
[...]

Jup... niet bijzonder hoog, maar wel idd, gezien de redelijke skills van m'n driver en nog nooit eerdere problemen hiermee... (maar zag ook niemand anders die naar binnen moest met mij, maar zal straks de 1e paar ronden relive kijken)
Balen, balen :( Over 5 minuten weet je meer en kan ik ook weer aan de start zeg :)

Iedereen weer welkom op http://irc.tweakers.net Channel: F1Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Gekken race bij ons, 5 man met versnellingsbak problemen waaronder Sander :(

De nummer 1 in de race heeft gb probleem, nummer 4, en nog 2 titelkandidaten :+ 8)7

als de mijne maar heel blijft :o

EDIT: Ik ben 5e geworden :( wel beter dan de vorige race maar als ik kijk naar de problemen van de anderen had ik normaal gesproken buiten de punten geeindigt en dat vanaf een 4e startplek :(

[ Voor 32% gewijzigd door Wes46 op 14-09-2007 19:36 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

En weer een opmarsje gemaakt :) afgelopen race van P26 naar P9 en net buiten de punten, deze ronde van P17 naar P7 :) Had nog P6 kunnen worden door een klapband van de nummer 4 op dat moment maar die was net wat te vlot, die kwam net als P6 over de finish. Eerste punten zijn binnen en das best fijn in het eerste seizoen C3 :)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Lol :P

als 14e gequalificeerd, teamgenoot als 15e.

Finish: 10e en teamgenoot 11e Netjes 4 plaatsen omhoog en achter elkaar :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Goh, komt mij bekend voor O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Wat ik vreemd vind is dat mijn DRP maar 81% was terwijl mijn DQP 92% was en ik gewoon de omreken manier heb gebruik die ik altijd gebruik en ik heb ook geen fout gemaakt :?

Zal dat aan het circuit monaco liggen :?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Aerodynamics 32%
Brakes 0%
Chassis 64%
Electronics 64%
Fuel Tank 83%
Front Wing 0%
Hydraulics 0%
Monocoque 61%
Rear Wing 4%
Suspension 0%
Total 30.7%
:o

16e geworden, had ik vooraf voor getekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Daarnet kijk ik even naar mijn nieuwste sponsorbiedingen:

Afbeeldingslocatie: http://aycu12.webshots.com/image/26771/2005396634839936806_rs.jpg
Dit is een absuurd hoge signing! Ik heb ook nog een vraag ivm motorupgrade. Stel ik doe nu een test voor mn motor. Ik rij eerst mn Q/WU en dan wissel ik mn motor, gaat dit?

[ Voor 29% gewijzigd door nvidia op 14-09-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qua power etc wel maar niet qua wear volgens mij.

Ik heb vanavond ook de eerste C3 puntjes gescoord, een degeleke race gereden zonder al teveel spectaculaire dingen. En idd bij ons ook veel gearbox problemen, een aantal extreem zware crashes, een ge-explodeerde ferrari engine (gna gna).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
nvidia schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 21:21:
Daarnet kijk ik even naar mijn nieuwste sponsorbiedingen:

[afbeelding]
Dit is een absuurd hoge signing! Ik heb ook nog een vraag ivm motorupgrade. Stel ik doe nu een test voor mn motor. Ik rij eerst mn Q/WU en dan wissel ik mn motor, gaat dit?
Nee je rijdt dan met de oude spec motor aangezien je motor wordt vervangen naar de eerste ronde van P. Besides het is echt overbodig om voor 3% puntjes je motor te vervangen.

Anyhow de 2de race in C3G10 was weer is een interessante. En op het gebied van tactiek is beduidend sterk van mijn kant :P De 7de plaats in Q heeft me een 2de plaats op het natte Indy opgeleverd. met een 2stop strat tussen allemaal 3stoppers (ja de #1 is 0.5s per ronde sneller...) Dus eindigde ik op 10 sec van de #1 maar ook 25s voor de #3.
Een uitstekend run van mijn driver. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 21:21:
Stel ik doe nu een test voor mn motor. Ik rij eerst mn Q/WU en dan wissel ik mn motor, gaat dit?
Je krijgt dan geen verse motor. Je moet testen voordat je aan je raceweekend begint om recht te hebben op een 100% motor.

Omdat ik spuit 11 x2 ben dan nog maar een racereportje erbij:
Derde gestart, mn teammaat als 2e en Smith op één. We wisten niet zeker wat Smith ging doen dus bedacht we een plannetje: mijn teamgenoot zet blocking (redelijk hoog) aan, en zet een boostlap in het begin. Dit werkte perfect, alhoewel... Hij reed er voorbij en heeft hem vervolgens 1x geblokt om daarna 2sec weg te rijden. Ik hing daar weer achter op #3, maar we bleven, 16 ronden lang, binnen 3sec van elkaar met z'n 3en. Erg leuk, totdat Smith in rondje 17 (3stopper) naar binnen gaat en zo de baan vrij maakt voor mij. Ik kruip naar mn teamgenoot en met mn boostlap ga ik hem vlak voor de pitstop (L23) voorbij.

Na de pitstop komen we samen weer achter Smith, maar we hengelen hem al binnen 4 rondjes weer binnen _/-\o_ Eric (teammie) gaat mij voorbij, ik hem, hij mij, ik hem. En toen was het gedaan met het spelletjes spelen en dacht mn coureur: nu gaan we trappen. De race dus souverijn gewonnen, en weer een 1-2 met m'n teamgenoot. 20 punten, 36 teampunten, allebei een bye in de eerste ronde van de cup. Wow, wat een start. En dan te bedenken dat ik voor dinsdag nog geen race gewonnen had :P

[ Voor 63% gewijzigd door Joss op 14-09-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Op naar C2 hé Joss!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, 'k heb P, WU en Q vast gedaan voor volgende race en m'n race orders ingevoerd. En ja, jullie vragen je vast af of ik heb gerepareerd en dat heb ik :P Die groen-rode waarschuwing werkt voorlopig prima :P Naja, eigenlijk had ik hem niet nodig, want bij ieder rondje P riep een stemmetje "repareruh!!!" :P

DQP% is trouwens niet geweldig, dat wilde op de een of andere manier niet echt lukken, helaas :)

[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 14-09-2007 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siepeltjuh
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vind het wel bijzonder eigenlijk hoe belangrijk DQP/DRP is binnen F1time. De feitelijke afstelling met voor en achtervleugels enz doet een stuk minder. (tenzij je drastische waarden invuld)

Ook iedereen post over DQP/DRP en niet over voor en achtervleugel settings. Is dat omdat iedereen wel weet hoe dat in te stellen maar grote vraagtekens bij het mysterieuse DQP/DRP zet?

Can`t live without the mods

• Grrrrrene
  • Niet online
Van je DQP/DRP krijg je keihard een waarde te horen en 97% is dan beter dan 92% of zelfs 68% ofzo. Vleugels zijn een stuk lastiger te vergelijken, want wat voor mij perfect is, hoeft dat voor jou niet te zijn.

Maar DQP maakt veel uit ja, maar setup ook hoor :)

Verwijderd

Grrrrrene schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 23:09:
Nou, 'k heb P, WU en Q vast gedaan voor volgende race en m'n race orders ingevoerd. En ja, jullie vragen je vast af of ik heb gerepareerd en dat heb ik :P Die groen-rode waarschuwing werkt voorlopig prima :P Naja, eigenlijk had ik hem niet nodig, want bij ieder rondje P riep een stemmetje "repareruh!!!" :P

DQP% is trouwens niet geweldig, dat wilde op de een of andere manier niet echt lukken, helaas :)
Heee je stemmetje hoorde ik hier ook :+ en heb ik deze keer 8)7 dus toch ook maar naar geluisterd

Verwijderd

Grrrrrene schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 21:03:
[...]

:o

16e geworden, had ik vooraf voor getekend :)
hehe zo kwam ik ook zo'n beetje over de finish als 12de dan ;) had 3 onderdelen op 0.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2007 09:52 ]

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
ai ai ai, Naast dat ik mijn Q al had verpest... had ik ook nog iets te krap mijn fuel berekend. Fuel pickup problem als gevolg in de lap voordat ik naar binnen zou gaan. Ben dus uiteindelijk enerlaatste gefinished. :(

• Joss

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Het was trouwens idd m'n achtervleugel die er lomp afgereden is door de nr.2, waardoor ik de pits in moest (en de rest van de race wel kon vergeten...)

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Welke waarden zijn ongeveer goed voor defensief/inhalen. Bijvoorbeeld tussen 0 - 20: geen risico. Tussen 20 - 40: op het randje. En er boven kan een probleem opleveren ...

Verwijderd

F e r o x schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 11:57:
Welke waarden zijn ongeveer goed voor defensief/inhalen. Bijvoorbeeld tussen 0 - 20: geen risico. Tussen 20 - 40: op het randje. En er boven kan een probleem opleveren ...
trial & error :D

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Er is altijd risico. Het wordt gewoon groter als je een hogere waarde invult. Hoe veel hoger het wordt dat weet niemand. In Monaco had ik met 0 overtaking mijn voorvleugel kapot gereden.

/▌

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hangt ook af wie je tegenkomt op de baan en wat voor waarde die heeft ingevuld...
Als jij 40 blocking rijdt en iemand 0 voor overtaking is de kans kleiner op een rotklap, dan als iemand achter je zit met 50 overtaking.... simpel ;)

ff een vraagje, twijfel nml... Als ik nu na het testen m'n engine upgrade, heb ik de betere upgrade deze race al of de volgende pas...?

• Joss
Marzman schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:09:
[...]
In Monaco had ik met 0 overtaking mijn voorvleugel kapot gereden.
Dat heeft niets met overtaking te maken, dan rij je hem kapot tegen de muur ;)

@Luuk: Volgens Tadas meteen.

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 15-09-2007 12:24 ]

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik rijd gewoon met 0/0, maar mijn coureur kan dan ook aardig inhalen/blocken, dus ik denk dat het niet nodig is. Bovendien: als je sneller bent, kom je er toch wel voorbij, heb nog nooit vastgezeten achter iemand :)

De Q ziet er voorlopig goed uit, ik zit niet heel ver achter de gebruikelijke top5, dus dat moet nog wel een top10 finish worden :)

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:27:
Ik rijd gewoon met 0/0, maar mijn coureur kan dan ook aardig inhalen/blocken, dus ik denk dat het niet nodig is. Bovendien: als je sneller bent, kom je er toch wel voorbij, heb nog nooit vastgezeten achter iemand :)

De Q ziet er voorlopig goed uit, ik zit niet heel ver achter de gebruikelijke top5, dus dat moet nog wel een top10 finish worden :)
Heb je zeker nog nooit achter Remus Daniel gezeten? ;)

motorupgrade meteen ja?

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Grrrrrene schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:27:

De C1 hebben ze de Neil Vaughn train, en ik zelf heb de eerste race iemand 50 ronde lang op 3 tiende van een seconde gehouden, dus blocking en overtaking hebben zeker wel effect ook al ben je sneller betekend nog niet dat je er langs komt.
Zat de eerste race namelijk ook vast achter iemand die 0.7s langzamer was per ronde maar der was gewoon niet voorbij te komen...
Na de eerste 2 qlaps sta ik 2de en heb ik 2 man achter me staan die de afgelopen 2 races der voor stonden. Nou maar hopen dat de strat en de race pace weer goed zijn ;)

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:30:
[...]
Heb je zeker nog nooit achter Remus Daniel gezeten? ;)
Whahaha, je wordt er nog 's nachts wakker van, of niet Panther :+

Blocking werkt heel prima en dit is ook pas de 1e keer dat ik op deze waarde m'n achtervleugel verlies, dus ik blijft het gewoon zo doen...

@ Joss, thnx voor het antwoord, zie wel of ik sneller ben (aangezien de rest ook works engines heeft en ook upgrade...)

• brid

brid

race was een klein drama, zit een erg groot verschil tussen me qual en m'n race speed :)
Was als 7 de gequalificeerd, maar dat werd na 2 rondjes al weer recht gezet en reed ik op p16.
Startegie werkte aardig en dank zij wat problemen van anderen weer tot p12 gekomen.
Financieel was het aardig, had een extra onderdeel gemaakt en deze werd dus betaald door de goede qual, maar nog steeds gemiddeld -0,8m per race.

Komende race ziet het er naar uit dat ik weer redelijk in de midden moot rij.....deze keer geen super qual, dus sta nu ongeveer waar ik hoor.

DIY NAS, Hoofd PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Eewww, ik ben een beetje dom vrees ik. Niet van het niveau foutje Grrrrene, maar ook niet zo slim zeg maar. Ik had een goede practice en warmup... waaruit bleek dat een 1 stopper met harde bandjes waarschijnlijk sneller zou zijn. Zo gezegd zo gedaan... kies ik medium banden in de Q, maar wel met 138 liter benzine aanboord 8)7. Iemand nog een briljante tip hoe ik dit nadeel in m'n voordeel kan verwerken?

Ik zit zelf te denken om maar een grote gok te nemen en een 1 stopper te proberen op mediums. Maar, kans dat m'n bandjes dat niet redden is behoorlijk groot :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:44:
Eewww, ik ben een beetje dom vrees ik. Niet van het niveau foutje Grrrrene, maar ook niet zo slim zeg maar. Ik had een goede practice en warmup... waaruit bleek dat een 1 stopper met harde bandjes waarschijnlijk sneller zou zijn. Zo gezegd zo gedaan... kies ik medium banden in de Q, maar wel met 138 liter benzine aanboord 8)7. Iemand nog een briljante tip hoe ik dit nadeel in m'n voordeel kan verwerken?

Ik zit zelf te denken om maar een grote gok te nemen en een 1 stopper te proberen op mediums. Maar, kans dat m'n bandjes dat niet redden is behoorlijk groot :(.
wat is de temperatuur tijdens de race en op welke banden rij je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Temperatuur rond de 20 graden, en ik rijd op Michelins met een wear van 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op zondag 16 september 2007 @ 10:44:
Niet van het niveau foutje Grrrrene
:') _/-\o_

Maareuhm, met je fout kan ik je niet helpen. Ik weet niet hoe warm het wordt en zo, maar als je een 1 stopper niet haalt en een 2 stopper makkelijk gaat op mediums, zou ik er gewoon tussenin stoppen en daarna twee kortere stints rijden. Dan heb je bij je eerste stop wel wat liters aan boord, maar swa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nu schijnt er weer een bug te bestaan waardoor gewicht niks (of iig weinig) uitmaakt 8)7 Of je nu 5 of 150 liter aan boord hebt, het _zou_ weinig tot niets uitmaken in de huidige game engine :/

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 16-09-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Grrrrrene schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:29:
Nu schijnt er weer een bug te bestaan waardoor gewicht niks (of iig weinig) uitmaakt 8)7 Of je nu 5 of 150 liter aan boord hebt, het _zou_ weinig tot niets uitmaken in de huidige game engine :/
Dat zou voor mij goed uitkomen in dit geval. Aan de andere kant is dat echt een mega bug, mits het klopt natuurlijk. Ik vraag me af of het dan een weight bug is, of een fuel bug. Anyway, ik verzin wel iets voor komende race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Grrrrrene schreef op zondag 16 september 2007 @ 12:29:
Ik heb het topic ook eens doorgelezen (nog niet helemaal). Er wordt wel rekening gehouden met de brandstof die je bij de start en de pitstops meeneemt zoals ik het begrijp, maar je auto wordt niet lichter als je tank leger wordt. Het schijnt zo te horen, volgens Tadas is het geen bug.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op zondag 16 september 2007 @ 14:36:
[...]

Ik heb het topic ook eens doorgelezen (nog niet helemaal). Er wordt wel rekening gehouden met de brandstof die je bij de start en de pitstops meeneemt zoals ik het begrijp, maar je auto wordt niet lichter als je tank leger wordt. Het schijnt zo te horen, volgens Tadas is het geen bug.
Ik zie geen reactie van Tadas?

Anyway, ik denk dat de invloed van banden onderschat wordt. Ikzelf merk daar ook wel verschillen in, zoals aangekondigd in het Info Center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:21:
[...]

Ik zie geen reactie van Tadas?

Anyway, ik denk dat de invloed van banden onderschat wordt. Ikzelf merk daar ook wel verschillen in, zoals aangekondigd in het Info Center.
Nee, maar uit een van de reacties blijkt dat de discussie al eens eerder gevoerd is en toen had Tadas wel gereageerd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ah oke, nougoed, we zien wel weer... Zoals altijd.

Ik zit echt te dubben met m'n strategie, zo ziet min race op Anderstorp er uit:

Start - 00:19:00
Temp.: 23° C
Rain: 5 mm

00:19:00 - 01:25:00
Temp.: 22° C
Rain: 12 mm

01:25:00 - Einde
Temp.: 23° C
Rain: 2 mm

Wordt nog een hoop gereken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
1.5 uur tactiekbespreking, om moe van te worden :P Maargoed, gekozen nu en tezamen met mn teamgenoot de quali gestart. Wederom erg gewaagd aan elkaar, na de eerste 2 laps stond ik achter hem (hij 2e, ik 3e). Hij deed zijn laatste 2 runs en pakte voorlopig de pole, alleen die pakte ik met mijn 3e run weer van hem af. De 4e run laat ik nog even open, mocht iemand nog zo arrogant willen zijn om er onderdoor te gaan duiken... :P
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.