Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #6

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.036 views sinds 30-01-2008

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:52
Gisterenavond heb ik P gedaan zonder dat deze bug voorkwam, is pas sinds vanochtend toen ik Q deed. Ik denk dus niet dat iedereen die 30 rondjes P heeft gedaan een ban krijgt. Bovendien, als je profiteert van de info kan je na een rondje al stoppen. ;)

Ik zou me goed kunnen voorstellen dat deze race wordt geschrapt. Je kan de bug wel fixen maar de optimale info ligt voor veel mensen nu op straat en het is onmogelijk te beoordelen of mensen op eigen kracht een hoge DQP halen, de optimale instellingen blijven na de bugfix gelijk.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Je zit redelijk safe als je iedereen die na de melding z'n P/WU/Q helemaal afrondt een ban geeft. Je kunt niet beweren dat dit je ontgaan is of dat je niet snapt waar al die waarden voor stonden :(
Sempy schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:05:

Ik zou me goed kunnen voorstellen dat deze race wordt geschrapt. Je kan de bug wel fixen maar de optimale info ligt voor veel mensen nu op straat en het is onmogelijk te beoordelen of mensen op eigen kracht een hoge DQP halen, de optimale instellingen blijven na de bugfix gelijk.
Ik zou ook zeggen: wissel de 4e race voor iedereen ff om met een willekeurig nieuw circuit op de kalender. Op die manier hebben we nog 17 races en heeft niemand hier voordeel aan. Volgend jaar is alles toch weer anders en heb je niet meer zoveel aan deze cijfers dan op dit moment...

[ Voor 63% gewijzigd door Grrrrrene op 19-09-2007 09:07 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

En toch, nu je de precieze waardes weet (tot 9 cifjers achter de komma) is het volgens mij makkelijk om een relatie tussen de track info en de DQP / afstelling te vinden. Dit werd eerst nog moeilijk gemaakt door de 3% random factor...

zucht

edit: kan dus nog niet waarschijnlijk... wel als mensen die bewaren en het gebeurd nog een keer

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2007 09:11 ]

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
belande in het gras in lap 41 ofzo.. jammer :p Voordat het begon te regenen ging het wel goed. daarna niet meer. en in 41 dus gecrasht. volgende keer beter :p

• Sempy
Bij ons in de groep in ieder geval al een waarschijnlijke profiteur. :( Rijd in Q gewoon 0,7 sec. sneller dan de fastest lap ooit op Kyalami (een C1-tijd).
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:10:

edit: kan dus nog niet waarschijnlijk... wel als mensen die bewaren en het gebeurd nog een keer
Je kan natuurlijk info sharen met bevriende managers uit andere groepen en zo meerdere circuits bij elkaar verzamelen. Dit is echt een heel ver strekkende bug denk ik.

[ Voor 55% gewijzigd door Sempy op 19-09-2007 09:37 ]

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Jammer van die bug. Hopelijk komen mensen die hier voordeel uit hebben gehaald hier niet mee weg. Ik wacht nog wel even met P tot dit opgelost is.

Wat betreft mijn afgelopen race... het bleek dat mijn app de brandstof nog niet helemaal goed afrondt :X (en mijn teammaat stond notabene ook met een 'fuel pickup problem' langs de kant >.< )

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Stealth2000 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:38:
Jammer van die bug. Hopelijk komen mensen die hier voordeel uit hebben gehaald hier niet mee weg. Ik wacht nog wel even met P tot dit opgelost is.
Tadas is online geweest, dus ik neem aan dat het opgelost is. (heel voorzichtig dan)

Mijn teamgenoot heeft vannacht om 5uur de practice gedaan, maar heeft er blijkbaar niets van gemerkt... dan ligt de fout er ergens tussenin.

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 19-09-2007 09:53 ]

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 19 september 2007 @ 09:05:
Je zit redelijk safe als je iedereen die na de melding z'n P/WU/Q helemaal afrondt een ban geeft. Je kunt niet beweren dat dit je ontgaan is of dat je niet snapt waar al die waarden voor stonden :(
[...]

Ik zou ook zeggen: wissel de 4e race voor iedereen ff om met een willekeurig nieuw circuit op de kalender. Op die manier hebben we nog 17 races en heeft niemand hier voordeel aan. Volgend jaar is alles toch weer anders en heb je niet meer zoveel aan deze cijfers dan op dit moment...
Ja heb die bug gezien, maar heb wel alles afgerond zonder naar 1 getal gekeken te hebben. Misschien was het slimmer te stoppen in rondje 1. mja heb geen optimale instellingen wel goed maar dat wijkt niet af van de andere races.

Gisteren 5de geworden, beter dan ik had verwacht. Vanaf de 59ste minuut ging het van 1mm regen naar 3mm regen toen ben ik op intermediates gaan rijden verschil in ronde tijd ten opzichte van de rijders voor me ging wel iets omhoog (0,2/0,3) maar daarnaast had ik 27liter bezine over :X dus dat kan dat extra verschil ook inzitten heb nog niet eerder zo'n groot verschil gehad met bezine meestal eindig ik met 6-8liter.

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Nu na mijn tweede "fuel pickup" uitval wil ik toch het volgende daarover vragen. (iets wat ik niet in C4 gezien heb)

Ik doe de warmup en zie dat met mijn strategie en setup ik op een ronde verbruik zit van 2.7 ltr/lap

Das lekker, daarom heb ik ook voor een zuinige motot gekozen. Nu doe ik dus dit getal maal het aantal ronden die ik ermee wil rijden en doe daar een aantal litertjes bij voor de veiligheid. Resultaat; "fuel pickup" problem. De eerste keer kon ik dit nog verwijten aan de enorm gedaalde DRP (vanwege die bug ofzo), maar nu de laatste race had ik 96%.

Nu zie ik in de race report dat mijn fuel verbuik per ronde is afgerond???? Ik gebruik dus niet 2.7 liter per ronde maar gewoon 3. Dit is voor mij nieuw! tenminste ik kan me dat niet herrineren van C4, maar ik moet zeggen dat ik daar vaak op 3.1 zat en het dus minder uitmaakt.

Als dit altijd al zo is geweest vind ik dit erg vreemd en eerder een bug, waarom zou ik anders een zuinige motor nemen / op efficientie testen? Nu bij lange stints kost me dat 0.3 extra bezine per ronde. Dat tikt nogal aan. Er zit nu dus geen verschil 2.5 ltr.lap en 3.4 ltr/lap, toch kan dit bijna een halve liter per ronde schelen, wat bij langere stint op een tiental liter extra neer komt.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Verwijderd

Hele domme vraag maar met hoeveel revs rij jij de WU en met hoeveel de race?

• Joss
Er zijn heel veel externe invloeden op brandstof gebruik, ik zal er even wat opnoemen die invloed hebben op je gebruik. Kijk zelf even welke op jou van toepassing zijn en wat je er aan zou kunnen doen om dit te voorkomen.

- Temperatuur (10 graden en 30 graden is een groot verschil)
- Weer (als de warmup 2mm regen ligt en de race volledig droog is... laat staan wat het zou zijn als het écht plenst)
- Auto (de conditie van je auto, als je de warmup met een 50% auto rijdt en de race met een 100% auto)
- Fuel (warmup met 120l, race met 70l, veel verschil)
- Banden (harde, medium of zachte banden)
- DQP/DRP
- Revs

en dan de belangrijkste, waar alles eigenlijk in samen gevat wordt:
- Laptijd (als je snel rijdt, verbruik je meer)

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joss schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:12:
Er zijn heel veel externe invloeden op brandstof gebruik, ik zal er even wat opnoemen die invloed hebben op je gebruik. Kijk zelf even welke op jou van toepassing zijn en wat je er aan zou kunnen doen om dit te voorkomen.

- Temperatuur (10 graden en 30 graden is een groot verschil)
- Weer (als de warmup 2mm regen ligt en de race volledig droog is... laat staan wat het zou zijn als het écht plenst)
- Auto (de conditie van je auto, als je de warmup met een 50% auto rijdt en de race met een 100% auto)
- Fuel (warmup met 120l, race met 70l, veel verschil)
- Banden (harde, medium of zachte banden)
- DQP/DRP
- Revs

en dan de belangrijkste, waar alles eigenlijk in samen gevat wordt:
- Laptijd (als je snel rijdt, verbruik je meer)
Temp: kan het niet zijn. Kleine verschillen
Regen: nope
Auto: Ga ik eens uitzoeken, al zijn die verschillen altijd erg klein (ik repareer/vervang voor de warmup en niet de quali)
Fuel: Duh, dat zit wel goed
DQP/DRP: dat was de enige waar ik dacht dat het aan kon liggen, alleen niet de laatste race dat was maar 1% verschil
Revs: Die staan natuurlijk hetzelfde

Al met al kan ik alleen wat zeggen over de kwaliteit verschil van mijn auto, maar ook die verschillen zijn niet groot en dan vind ik 0.3 ltr/lap wel erg groot. Verder heb ik even gekeken naar andere race reports en daar staan ALTIJD afgeronde waardes. Waarom ze daar wel afgerond zijn en tijdens de WU niet snap ik dan ook niet

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

• Joss
Omdat vroegâh we altijd met de .0 waardes zaten opgescheept. Sinds 2 seizoenen hebben we nu in de warmup een waarde op 1 decimaal. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, kan mijn fuel op 0.9 liter berekenen voor de race.

Waarschijnlijk was je verbruik dan ook niet van 2.7 naar 3.0 gegaan. Probeer eens te berekenen wat je nou uiteindelijk in de race gebruikt heb (hou rekening met eventueel rondes die je niet gereden hebt).

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joss schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:32:
Waarschijnlijk was je verbruik dan ook niet van 2.7 naar 3.0 gegaan. Probeer eens te berekenen wat je nou uiteindelijk in de race gebruikt heb (hou rekening met eventueel rondes die je niet gereden hebt).
Dat is het hem nou juist. Het aantal totaal gereden rondes en de hoeveelheid brandstof geeft een verbruik van 3 ltr/lap. Het is niet alleen zit er beter afgerond uit getalletje. Het is echt ook 3

EDIT: hmm, negeer het bovenstaande. Had de verkeerde waardes opgeteld. Nu berend kom ik op een verbruik van 2.75 ltr/lap??

IK heb echt serieus werk te doen, waar maak ik toch elke keer weer die fout??

[ Voor 16% gewijzigd door j1nx op 19-09-2007 11:42 ]

• Joss
j1nx schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:39:
[...]
EDIT: hmm, negeer het bovenstaande. Had de verkeerde waardes opgeteld. Nu berend kom ik op een verbruik van 2.75 ltr/lap??

IK heb echt serieus werk te doen, waar maak ik toch elke keer weer die fout??
Tsja, ik kon het me al niet voorstellen. Succes ermee ;) Probeer misschien ook eens een andere manier van het berekenen van je verbruik...

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 19-09-2007 11:45 ]

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Er gebeuren rare dingen bij mij met de serverklok. Gisteren was hij aan het aftellen of er vanmiddag race was. Dus ik me nog vlug haasten om mijn setup/dqp en de rest te maken. Nu is er vandaag weer een dag bijgekomen, dus is het morgen pas race. Geen ramp, maar allemaal wel wat verwarrend.

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

:(

P8 in Q, werkelijk waar tactisch gezien weer een super race. 1 ronde voor dat ik naar de pits moest lag ik op P1. Na de pitstop teruggevallen naar P6. Klom ik weer mooi op tot ik op een gegeven moment op P2 lag.

Ronde 61, mechanical problem :(

DAT MOET MIJ WEER GEBEUREN!! |:(

Als je de eff. verhoogd van een onderdeel heb je dan ook minder kans dat het kapot gaat tijdens de race?

En ja, ik had wel gerepareerd 8)7

iRacing

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joss schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:44:
[...]

Tsja, ik kon het me al niet voorstellen. Succes ermee ;) Probeer misschien ook eens een andere manier van het berekenen van je verbruik...
Jos, hebbie nog subtiele tips wat wel en wat niet mee te nemen in de berekening? Zoals ik het nu doe, klopt het dus niet. Wel gek dat ik in C4 daar toch elke keer weer mee weg kwam. Had daar altijd 1 tot 5 liter over na de race.

• Sempy
Heb je rekening gehouden in je berekening met je in/out-lap?

• Joss
Dit gedoe bewijst eens te meer dat er meerdere mensen met meer macht moeten (mmmmmm?) komen. Dan hoeft nog niet zozeer de bug gefixt te worden, maar kan je wel binnen 1.5uur de schade beperkt houden en de game tijdelijk stil leggen.

Nu, 6 uur later, is er nog niks gebeurd en wordt er steeds meer en meer gebruik gemaakt van deze bug. En wat nu? Alle data van de circuits veranderen zodat iedereen de excel files in de prullenbak kan gooien? Of deze race oogluikend toe staan en de mensen die gisteren P/W/Q hebben gedaan "benadelen"?

De problemen worden met de dag erger... :/

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Joss schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:10:
Dit gedoe bewijst eens te meer dat er meerdere mensen met macht moeten (mmmmm?) komen. Dan hoeft nog niet zozeer de bug gefixt te worden, maar kan je wel binnen 1.5uur de schade beperkt houden en de game tijdelijk stil leggen.

Nu, 6 uur later, is er nog niks gebeurd en wordt er steeds meer en meer gebruik gemaakt van deze bug. En wat nu? Alle data van de circuits veranderen zodat iedereen de excel files in de prullenbak kan gooien? Of deze race oogluikend toe staan en de mensen die gisteren P/W/Q hebben gedaan "benadelen"?

De problemen worden met de dag erger... :/
Dit wordt weer een leuke :( Ik zag na 1 practicelap dat de pagina helemaal crewed up was, en ben dus maar gestopt. Ben bij het gelul met testen bij de vorige reset ook al genaaid, dus als er iets niet klopt aan de site, kap ik direct. Ik begrijp dus dat het gewoon pure bruikbare data is?
|:(

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Verwijderd

Complete shutdown van een jaar en F1Time V3?

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:31:
Complete shutdown van een jaar en F1Time V3?
Leuk, heb net een jaar supporter betaald............

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

• Sempy
Joss schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:10:
De enige juiste oplossing in mijn ogen:

- 1-2 weken stop zodat alle lopende bugs worden gefixt en getest
- Iedere groep een nieuw circuit e.d. toewijzen voor race 4 ipv het huidige circuit
- Voor volgend seizoen alle circuits aanpassen ivm setup (DQP is dan toch weer anders)

Hopelijk komt Tadas snel met een goede beslissing over de brug. Veel mensen hebben ervoor gekozen om hem financieel te steunen bij het doorontwikkelen van een buggy game, laat hij nu maar tonen dat dit een terechte beslissing van ons was.

EDIT:
VERY IMPORTANT - EVERYONE READ THIS
Door Jon Payton
Aan: 2007-09-19 14:48:53************************************* Due to a severe bug, please would EVERYONE not drive any laps of any sort. Please wait for further instructions from Tadas. *************************************
Jon doet denk ik alles wat hij in zo'n situatie kan doen met dit bericht in info-center. Maar het is natuurlijk van de gekke dat hij als Game Master niet gewoon alle activiteiten hard kan blokken.

[ Voor 21% gewijzigd door Sempy op 19-09-2007 14:48 ]

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Leuke melding van Payton:

Due to a severe bug, please would EVERYONE not drive any laps of any sort. Please wait for further instructions from Tadas.

www.elskamp.org * Mijn Twitter

• Joss
Dat is alles wat hij kan ja, kunnen we hem niet kwalijk nemen. Maar aan zo'n berichtje heb je natuurlijk nog niks. De bug is al 5 uur bewust of onbewust misbruikt en bovendien leest niet iedereen dat berichtje... We zullen zien.

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:51:
Dat is alles wat hij kan ja, kunnen we hem niet kwalijk nemen. Maar aan zo'n berichtje heb je natuurlijk nog niks. De bug is al 5 uur bewust of onbewust misbruikt en bovendien leest niet iedereen dat berichtje... We zullen zien.
Dat wordt straks ook de rel dus...
Deel heeft voordeel en een deel niet... (en ik wacht mooi wel ff, heb geen zin in het gezeik, maar moet wel zeggen dat ik het slecht trek als er mensen in m'n groep zouden zitten die hiervan geprofiteerd hebben)

• Sempy
Op het forum is hij wat duidelijker over de gevolgen van nu nog rijden. ;)
I will be pushing for EVERY player who has driven more than 1 lap after I posted my announcement to be fined.

HEAVILY.

Spread the word.

• Joss
Volgensmij is F1Time inmiddels offline gehaald?!
Edit: Nee dus, was paar minuten onbereikbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door Joss op 19-09-2007 15:06 ]

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het zou mij wel goed uitkomen als deze race afgelast wordt want ik ben de auto van mijn teamgenoot vergeten te repareren. Ik had die fout liever met mijn eigen auto gemaakt :/

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001

GaMbiNo

1337

Ik hoop wel dat ie doorgaat. Ik sta net zo mooi 2e tot nu toe in de kwalificatie.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

GaMbiNo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:40:
Ik hoop wel dat ie doorgaat. Ik sta net zo mooi 2e tot nu toe in de kwalificatie.
Met perfecte DQP/setup?

/▌

• Kroketje
Dit is toch wel een probleem, want als ik inlog check ik niet meteen het forum, maar eerst alle andere dingen. Gelukkig is de testing ook bugged, want anders had ik mooi 30 laps pracitce gedaan...

• Joss
Kroketje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:43:
Dit is toch wel een probleem, want als ik inlog check ik niet meteen het forum, maar eerst alle andere dingen. Gelukkig is de testing ook bugged, want anders had ik mooi 30 laps pracitce gedaan...
Ik zag je pas na de aankondiging in het info center je lap doen (volgensmij) in de practice, dus je mag nog wel uitkijken :X

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
khad er gisteravond al 20 gedaan en vanmorgen nog een paar om half 10 ofzo na 3 rondjes had ik door dat er iets mis was. Stond toen al 3de ofzo. Mja ik kan wel zeggen dat ik die bug niet gebruik maar tuurlijk kijk ik dr naar :)

• andrestouwe

andrestouwe

Nou, F1Time is offline, dr zal aan gewerkt worden hoop ik.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001

GaMbiNo

1337

Nee, ik had (eer)gister alles al gereden. Ik heb me niet echt verdiept in deze bug dus.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Gaat weer lekker, gelukkig gisteravond direct na de race testing plus 10 pratice laps gedaan.
Was toen allemaal nog niet bugged, ben benieuwd wat ze gaan doen.

Beste zou zijn om de database restoren naar de tijd dat de race was afgelopen en nog niemand heeft getest enzo, maar geen idee of dit technisch mogelijk is.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• Joss
brid schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:18:
Gaat weer lekker, gelukkig gisteravond direct na de race testing plus 10 pratice laps gedaan.
Was toen allemaal nog niet bugged, ben benieuwd wat ze gaan doen.

Beste zou zijn om de database restoren naar de tijd dat de race was afgelopen en nog niemand heeft getest enzo, maar geen idee of dit technisch mogelijk is.
Technisch mogelijk ALS er een backup van was, maar dat denk ik niet. De vorige keer dat er dingen terug gedraaid moesten worden moest alles met de hand gebeuren en was er weer veel gezeur over wear en kosten van rondjes etc toendertijd.

• Sempy
En je zal dan toch wat moeten doen aan de track data, ik heb in ieder geval m'n eigen practice en warmupinfo in een spreadsheet, dus ik zou heel wat rondjes uitsparen. Verder zullen er ook genoeg mensen zijn die de perfecte instelllingen uit de bug bewaard hebben en dat is helemaal een oneerlijk voordeel.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sempy schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:24:
En je zal dan toch wat moeten doen aan de track data, ik heb in ieder geval m'n eigen practice en warmupinfo in een spreadsheet, dus ik zou heel wat rondjes uitsparen. Verder zullen er ook genoeg mensen zijn die de perfecte instelllingen uit de bug bewaard hebben en dat is helemaal een oneerlijk voordeel.
Ik bewaar altijd de complete pagina's dus ik zou ook zo klaar zijn.

/▌

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik begrijp totaal niet waarom het spel dan zo lomp offline wordt gehaald zonder statusmelding. Doen we hier op GoT toch ook niet als er een DB-probleem is ofzo?

• Sempy
Wordt GoT dan ook beheerd door een persoon die daarnaast ook nog een volledige baan heeft? :+

Het probleem van Tadas als enige ontwikkelaar blijkt maar weer eens .....

[ Voor 29% gewijzigd door Sempy op 19-09-2007 16:32 ]

• Joss
Sempy schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:32:
Wordt GoT dan ook beheerd door een persoon die daarnaast ook nog een volledige baan heeft? :+

Het probleem van Tadas als enige ontwikkelaar blijkt maar weer eens .....
Dat doet er niet toe, in één minuut gemaakt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<html>
<head><title>F1Time offline</title></head>
<body>
Sorry, F1Time is offline due to a huge bug. 
I caused this bug myself, like all other bugs, and went off to work. 

Hope you guys enjoyed the bug!

Tadas
</body>
</html>

• Grrrrrene
  • Niet online
Bijvoorbeeld... Gewoon een hele simpele melding dat het spel tijdelijk offline is gehaald. Je kunt er zelfs, als je echt goed bezig bent, af en toe een update posten, zodat je fans bezoekers weten hoever het ermee is :)

• Sempy
Klopt, als je weet dat er een probleem is en je op dat moment tijd hebt (soms moet je ook wel eens werken op je werk ;) ). Je kan onmogelijk als een persoon 24/7 een game in de lucht houden. Er was nu al denk ik een uur of 4-5 nodig voordat dat berichtje van Jon Payton er kwam.

Ik krijg het idee dat hij de stekker er snel heeft uit getrokken en na kantoortijd wel ziet wat er moet gebeuren om het op de rails te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Sempy op 19-09-2007 16:39 ]

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

@ Joss, je vergeet te melden "and I'm failing you guys again..." :+

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Heel slecht dit...

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

• Joss
Site is weer open en volgens Neil Vaughn:
Practice should now be closed. I am talking to Tadas about it and more info will follow...

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, ik kan de P-pagina nog bezoeken, maar ik durf niet op submit te drukken om dat te doublechecken. Ik wacht lekker af tot Tadas thuiskomt.

• Joss
Grrrrrene schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:04:
Tsja, ik kan de P-pagina nog bezoeken, maar ik durf niet op submit te drukken om dat te doublechecken. Ik wacht lekker af tot Tadas thuiskomt.
Ik heb het even voor je geprobeerd, eerst de P pagina geopend, toen warmup en repair om zeker te zijn dat ik geen lap zou rijden... Wat denk je? Ik rij een rondje :X Maar de bug is er uit iig 8)7

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik ga desondanks niet rijden, ik weet nog wle ongeveer hoe de DQP-verdeling was (welke waarden hoog/laag, niet de exacte waarden). Tadas zal toch wel iets doen hiertegen? Als hij dat niet doet ga ik ook schaamteloos deze bug misbruiken hoor, schijt aan sportiviteit, ik ben al vaak genoeg genaaid door bugs in het spel :(

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Grrrrrene schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:08:
Ik ga desondanks niet rijden, ik weet nog wle ongeveer hoe de DQP-verdeling was (welke waarden hoog/laag, niet de exacte waarden). Tadas zal toch wel iets doen hiertegen? Als hij dat niet doet ga ik ook schaamteloos deze bug misbruiken hoor, schijt aan sportiviteit, ik ben al vaak genoeg genaaid door bugs in het spel :(
Zo houden mensen de fiets-jat cultuur in Amsterdam ook in stand. Lekker moreel ;).

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Requiem19 schreef op woensdag 19 september 2007 @ 17:20:
[...]
Zo houden mensen de fiets-jat cultuur in Amsterdam ook in stand. Lekker moreel ;).
En logisch, je wordt er zeker niet blij van door netjes te blijven door als je keer op keer je fiets kwijt raakt... (ex Groningen student hè, pcies hetzelfde verhaal)
En voor F1Time dus pcies zo, heb er trouwens 0 profijt van gehad...

Verwijderd

Nu doe ik pas 9 races mee of zo ... maar het is toch echt abnormaal hoeveel bugs etc etc er in dit spel zitten ..... dat hij het LEF heeft om hier geld voor te vragen _/-\o_

heb wel gisteren al gereden en die rondjes zijn nu dus eigenlijk waardeloos als ik het zo lees :|

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Hmmm, ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, ik had juist gisterenavond een best aardige DQP van 94 % gehaald, ik hoop dat ik dat niet opnieuw moet gaan proberen te halen, zou best beetje boel zuur zijn want ik ben nog nooit eerder zo hoog gekomen met de DQP......

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Vraag mij ook hoe dit opgelost zal worden. Mijn practice had ik al gedaan voor de bug, maar warm-up pas erna. Hopelijk zal dit niet tot grote problemen leiden.

• Joss
lameeuw schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:06:
Hmmm, ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden, ik had juist gisterenavond een best aardige DQP van 94 % gehaald, ik hoop dat ik dat niet opnieuw moet gaan proberen te halen, zou best beetje boel zuur zijn want ik ben nog nooit eerder zo hoog gekomen met de DQP......
Ik vrees dat er niks anders op zit.

Persoonlijk vind ik het veranderen van de circuit-karakteristieken ook niet leuk, omdat dan al de data die ik met deze coureur verzameld heb nutteloos wordt. Maarja, aan de andere kant weet 50% van de community nu welke DQP ze moeten gebruiken om 100% DQP te krijgen deze race....

• Grrrrrene
  • Niet online
Tadas is online, dus ik gok dat hij er wel ff naar kijkt :)

Verwijderd

Site up en

Due to a severe bug, please would EVERYONE not drive any laps of any sort. Please wait for further instructions from Tadas.

Dus lijkt erop alsof ie kjkende is.

Ben eens benieuwd wat dat gaat opleveren. Heb bug gemist was snnel met p/w/q na vorige race in C4 en stond juist voor de afwisseling eens op pole :/

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:27:
Site up en

Dus lijkt erop alsof ie kjkende is.

Ben eens benieuwd wat dat gaat opleveren. Heb bug gemist was snnel met p/w/q na vorige race in C4 en stond juist voor de afwisseling eens op pole :/
Dat berichtje is van vanmiddag.

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:42:
[...]

Dat berichtje is van vanmiddag.
Ach ja ik mis wel meer. maar kom nu iig wel weer ingelogged....dus de stekker is weer ingestoken...even

• mhans
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:27
Ik vraag me af hoe hij het gaat oplossen. Hij zou de Dynamic en Sharp. waarde kunnen aanpassen en de boel terugzetten naar het moment vlak na de vorige race. Maar iets zegt me dat dat niet zo makkelijk gaat.

Daarnaast vraag ik me ook heel hard af wanneer ik weer mag gaan rijden. De race is over 1 dag en 17 uur, dus voordat die 17 uur voorbij is wil ik toch nog een aantal rondjes doen. Eigenlijk neem ik aan dat in ieder geval de komende race wordt uitgesteld, maar om een of andere reden is dat nog niet gebeurd. We wachten maar weer eens rustig af :O

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

mhans schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:15:
Daarnaast vraag ik me ook heel hard af wanneer ik weer mag gaan rijden. De race is over 1 dag en 17 uur, dus voordat die 17 uur voorbij is wil ik toch nog een aantal rondjes doen. Eigenlijk neem ik aan dat in ieder geval de komende race wordt uitgesteld, maar om een of andere reden is dat nog niet gebeurd. We wachten maar weer eens rustig af :O
Die gaat sowieso uitgesteld worden, aangezien er ook nog een flink aantal C4 groepen zijn die morgen al rijden, en dus nog maar 17u hebben voor alles...

Maar het gaat wel weer volgens de good old Tadas communicatie... >:) >:)

Verwijderd

Probleem is dat er dus al een manier is om uit de sharpness en dynamics de optimale DQP te halen. De driver is hier ook wel van invloed op maar deze is erg minimaal... Alleen de sharpness en dynamics changen doet et em dus niet meer...

En als ie alles aanpast inclusief de formules dan is alle opgeslagen data van mensen die al jaren spelen ook opeens nutteloos, ouch...

Verwijderd

Ow en trouwens... je kan me dus echt niet vertellen dat nog niemand deze formules had.. Als je van een aantal seizoenen alleen de 99-100% dqp's opslaat en die afzet tegen de sharpness en dynamics dan kan je ook tot op 98-99% de DQP bepalen... het enige wat deze bug doet is die marge kleiner maken.

Het is gedeeltelijk ook tadas zn fout aangezien hij die formules gewoon te makkelijk heeft gemaakt :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 00:43 ]

• mhans
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 20 september 2007 @ 00:35:
[...]

Maar het gaat wel weer volgens de good old Tadas communicatie... >:) >:)
Lang leve de uitstekende communicatie van Tadas.

De impact is trouwens veel groter dan ik me van te voren had gerealiseerd. Iedereen rijd natuurlijk op een andere track. Als Tadas dus besluit de tracks aan te gaan passen, dan zou in een klap een groot gedeelte van de data van iedereen onbruikbaar worden, zo niet alle data die we hebben verzameld op het gebied van afstelling en DQP

• mhans
Eindelijk, er wordt aan gewerkt: F1Time is down.

Game is temporary closed for maintenance (for about 2 hours). Thank you!

Benieuwd wat eraan gaat veranderen.

Verwijderd

Inmiddels is de 2 uur al 3 uur... Ik wed dat het een uurtje of 8 word :). Natuurlijk is dit helemaal niet erg, maar ik snap niet waarom hij niet gewoon zegt dat de game een dag offline zal zijn, iedereen begrijpt dat.

Het is ook veel beter om hem gewoon een paar uur te lang offline te laten zijn (stel je bent na 21 uur al klaar) dan om te zeggen 15 uur en het dan 6 uur langer duurt dan dat je het " publiek " hebt gezegt.. Ik snap dat dus echt niet hoor, beetje marketing strategie mag wel :(

• Grrrrrene
  • Niet online
Naja, het is nu dus al 5 uur... Maar goed, er staat een melding en dat is al heel wat :)

• mhans
En we zijn weer live.

Alle Dynamics en Sharpness waarde zijn aangepast. Data wbt afstellingen en DQP is dus in 1 klap nutteloos.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Practice/Warmup/Qualification/Race Orders data was deleted and you will have to redo everything from scratch.
Er staat nog meer, maar met dat zinnetje ben ik best blij. Dat scheelt in ieder geval een boze teamgenoot omdat ik zijn orders verprutst had door zijn auto niet te repareren :)

Tadas heeft zo te zien meteen de fuelbug gefixed, ik hoop dat er nu geen nieuwe bugs voor terug zijn gekomen. Het berichtje begint wel een beetje in de stijl van die van Joss van gisteren ;)
It happened again - information was displayed that should not be available, this time it was data that helps to set up the car and distribute DRP/DQP. It was introduced by me yesterday late night when I was trying to make sure that server software upgrade (which was done yesterday - Wednesday) can go smoothly.
Thanks to Jon, Neil and everyone else who informed me as soon as I woke up, but even that was not soon enough, so some urgent fix had to be applied to solve the situation in the best way possible and not to give some of managers unfair advantage. The following has been done:
- Practice/Warmup/Qualification/Race Orders data was deleted and you will have to redo everything from scratch.
- Car wear in Practice/Warmup/Qualification was removed until the next race (not in testing!!!).
- All tracks' data has been changed, some more than others, also I have used this opportunity to fix gears setup issue (always 100 or close to it). Also extra fuel in your car will have a bit bigger influence than before.
- Next race postponed to Monday, 24th of September, 18:00 for everyone. This will cause some delays in generating races for class 4 and some for class 3 (because first races will be generated for c1 and c2), but it was very important, because this will allow me to turn car wear on in Practice/Warmup/Qualification after offices will be closed and it has to be done at the same time for everyone.
Please accept my sincerest apologies for delays in the race on Monday and all this matter. I know recently quality of my work has been somewhat low and I am a bit disappointed in myself as well, but I want to assure you that I will learn from my mistakes and will do everything to make sure they do not happen again.

/▌

• mhans
Marzman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 07:52:
[...]

Er staat nog meer, maar met dat zinnetje ben ik best blij. Dat scheelt in ieder geval een boze teamgenoot omdat ik zijn orders verprutst had door zijn auto niet te repareren :)

Tadas heeft zo te zien meteen de fuelbug gefixed, ik hoop dat er nu geen nieuwe bugs voor terug zijn gekomen.
Om je uit de droom te helpen: een nieuwe bug. Auto's slijten niet meer.

Verwijderd

Ik had dus de formule om de perfecte setup te verkrijgen op elke race door de sharpness en dynamics... (net verkregen door die bug). Kan jullie gerust stellen dat hij de formule's erachter ook heeft veranderd, er klopt helemaal geen reet meer van :).

Ben er tbh erg blij mee, dat was desastreus geweest voor dat spel. En wat moet ik nu zonder f1time gaan spelen ? :D

• Sempy
Die bug met niet slijtende auto's lijkt me fantastisch, ik heb zojuist nl. ontdekt dat de mensen die dinsdag al P/W en repair hebben gedaan starten met de auto die ze voor de Q hadden, maar wel de op dat moment verbruikte onderdelen en repair hours kwijt zijn. Met andere woorden, ik sta aan het begin van de P met een 97%-car (en niet de ~60%-car van na de test) en geen enkele mogelijkheid om daar dadelijk nog iets aan te repareren als ik m'n 40-50 rondjes voorbereiding erop heb zitten. :(

[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 20-09-2007 08:39 ]

• Grrrrrene
  • Niet online
Tsja, wat moet je nou met zo'n bericht? Ik wil z'n excuses best accepteren, maar ik weet ondertussen wel dat hij toch wel weer een fout gaat maken die ons gaat benadelen enzo :P
Sempy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:38:
Die bug met niet slijtende auto's lijkt me fantastisch, ik heb zojuist nl. ontdekt dat de mensen die dinsdag al P/W en repair hebben gedaan starten met de auto die ze voor de Q hadden, maar wel de op dat moment verbruikte onderdelen en repair hours kwijt zijn. Met andere woorden, ik sta aan het begin van de P met een 97%-car (en niet de ~60%-car van na de test) en geen enkele mogelijkheid om daar dadelijk nog iets aan te repareren als ik m'n 40-50 rondjes voorbereiding erop heb zitten. :(
Dat is dan dus geen probleem toch? Vanwaar die :(-smiley dan?

[ Voor 65% gewijzigd door Grrrrrene op 20-09-2007 08:42 ]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:35:
Ik had dus de formule om de perfecte setup te verkrijgen op elke race door de sharpness en dynamics... (net verkregen door die bug). Kan jullie gerust stellen dat hij de formule's erachter ook heeft veranderd, er klopt helemaal geen reet meer van :).

Ben er tbh erg blij mee, dat was desastreus geweest voor dat spel. En wat moet ik nu zonder f1time gaan spelen ? :D
De mensen die de formule hadden vinden die nog wel een keer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zag.

/▌

• Sempy
Grrrrrene schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:41:
Tsja, wat moet je nou met zo'n bericht? Ik wil z'n excuses best accepteren, maar ik weet ondertussen wel dat hij toch wel weer een fout gaat maken die ons gaat benadelen enzo :P
[...]

Dat is dan dus geen probleem toch? Vanwaar die :(-smiley dan?
Dat van die fantastische bug met niet-slijtende wagens was enigzins sarcastisch bedoeld.

Er is wel een probleem, gisteren had ik bij begin van de Q die 97%-car, dus met 4 rondjes nog te rijden met een zo goed als nieuwe wagen aan de start. Nu moet ik met diezelfde wagen eerst nog 30 rondjes P, 12 rondjes W doen en daarna geen kans om te repairen (want geen uren/onderdelen). Dus waarschijnlijk starten rond de 80% en dan zal je zien dat ik de volgende race uitvall doordat een onderdeel net te veel versleten is.

[ Voor 5% gewijzigd door Sempy op 20-09-2007 08:53 ]

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Please accept my sincerest apologies for delays in the race on Monday and all this matter. I know recently quality of my work has been somewhat low and I am a bit disappointed in myself as well, but I want to assure you that I will learn from my mistakes and will do everything to make sure they do not happen again.
Zucht, eerst zien, dan geloven.
Maargoed, alle data dus waardeloos... Zelfs fuel waardes gaan iets veranderen door de fix. Hmm. Ben er niet echt blij mee maar het is wel zo eerlijk.

Verwijderd

Marzman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:41:
[...]

De mensen die de formule hadden vinden die nog wel een keer. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zag.
Precies, als hij alleen de constanten in de formule heeft veranderd maar de aard van de functie hetzelfde heeft gehouden dan komen mensen er snel weer achter :S. Maar goed dat kon ook wel zonder deze bug hoor, pak 3 DQP;s van 99-100% en je kan het al.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sempy schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:52:
[...]

Dat van die fantastische bug met niet-slijtende wagens was enigzins sarcastisch bedoeld.

Er is wel een probleem, gisteren had ik bij begin van de Q die 97%-car, dus met 4 rondjes nog te rijden met een zo goed als nieuwe wagen aan de start. Nu moet ik met diezelfde wagen eerst nog 30 rondjes P, 12 rondjes W doen en daarna geen kans om te repairen (want geen uren/onderdelen). Dus waarschijnlijk starten rond de 80% en dan zal je zien dat ik de volgende race uitvall doordat een onderdeel net te veel versleten is.
"'Car wear in Practice/Warmup/Qualification was removed until the next race (not in testing!!!).'' Het is geen bug.

/▌

• Sempy
Marzman schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:21:
[...]
"'Car wear in Practice/Warmup/Qualification was removed until the next race (not in testing!!!).'' Het is geen bug.
ok, ik begreep uit de post van mhans dat het weer een nieuwe bug was. Maar op zich is dit een redelijke oplossing. Al had ik mijn repair uurtjes in dat geval beter kunnen besteden en vervanging van een duur onderdeel kunnen besparen.

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik ben blij dat ik mijn repair uren nog heb, zodat ik alvast wat onderdelen naar 100% kan helpen en wat half versleten onderdelen kan oplappen voor race 5 \o/

Verwijderd

Ok net P/WU erop zitten (97% DQP weten te halen op indy wederom en setup zit ook wel ok).

Ik kan je vertellen dat ik na 20 rondjes mijn DQP al voor elkaar had en dus redelijk kon experimenteren met de nieuwe fuel dinges.... maar ik kan je vertellen dat ik leuk vind wat ik zie... zware autos zijn beduidend langzamer.. hoeveel moet je zelf maar uitzoeken.

Nu hoop ik dat gaandeweg de race de autos ook sneller gaan worden, ik heb getest met meer dan racefule 130L en 30L en er was een ZEER duidelijk verschil...dit verschil verwacht ik dan ook terug te zien in eerst lap en lap voor de stop.....

Tadas, sorry van de zoveelste fout, maar lag in de lijn der verwachting, bedankt voor het fixen van de fuel...en afwachten wat er nu tijdens de race weer als bug naar voren komt :)

• Joss
Hmmm, zoals ik al dacht dus, geen back-up. Laatste keer dat er iets gereset moest worden moest hij ook alle mensen met de hand afgaan om geld terug te geven enzo. Nou goed, dan is dit een iets betere oplossing wat betreft de car wear etc.

K*tte is dan weer wel dat de C3G8 tot en met de laatste C4 waarschijnlijk geen live race kunnen kijken, dus heb maar even een voorstelletje gedaan op het F1Time forum om de races later te starten of offices eerder te sluiten.

• lameeuw
  • Laatst online: 16-09 17:44

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 09:46:
Hmmm, zoals ik al dacht dus, geen back-up. Laatste keer dat er iets gereset moest worden moest hij ook alle mensen met de hand afgaan om geld terug te geven enzo. Nou goed, dan is dit een iets betere oplossing wat betreft de car wear etc.

K*tte is dan weer wel dat de C3G8 tot en met de laatste C4 waarschijnlijk geen live race kunnen kijken, dus heb maar even een voorstelletje gedaan op het F1Time forum om de races later te starten of offices eerder te sluiten.
Hmmm, waarschijnlijk dus geen live race ? lekker is dat (owkeej, geen onoverkomelijk probleem natuurlijk, maar wel beetje jammer).

Maar even P/WU/Q gedaan en kom nou niet verder dan 90 % DQP.... iets minder dan voor de bug, maar nog steeds niet echt heel slecht lijkt me :) nu maar eens afwachten wat de rest gaat doen.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• YouKnow
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik zit in Class 4, group 27. Voor de bug, reed ik een rondje van 1.28.530, maar nu is het ergens in de 1.30. Misschien is 't geheel gewoon wat trager geworden, maar dit is echt een waardeloos verschil. Goed, in de P en W was ik veruit de snelste, en met de Q stond ik opeens op 6, dus het is wel goed dat het gereset is. Maar toch, bijna 2 seconden verschil: jammer! Wel een DQP van 87%, best redelijk denk ik..

Verwijderd

YouKnow schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:26:
Ik zit in Class 4, group 27. Voor de bug, reed ik een rondje van 1.28.530, maar nu is het ergens in de 1.30. Misschien is 't geheel gewoon wat trager geworden, maar dit is echt een waardeloos verschil. Goed, in de P en W was ik veruit de snelste, en met de Q stond ik opeens op 6, dus het is wel goed dat het gereset is. Maar toch, bijna 2 seconden verschil: jammer! Wel een DQP van 87%, best redelijk denk ik..
De tracks zijn over het algemeen van tijd veranderd hoor. Ik rijd nu een rondje 1:08:070 terwijl de snelste ronde ooit gereden op zandvoort 1:14:nogiets is volgens de Unofficial Laps topic @ het f1time forum :).

• Joss
Das een heel ander verhaal. Hij heeft 20 uur geleden 2sec sneller gereden dan hij nu doet.

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:50:
Das een heel ander verhaal. Hij heeft 20 uur geleden 2sec sneller gereden dan hij nu doet.
Nee, de track data is aangepast, en daardoor ook de snelheid waarmee je op zo'n track kan rijden... Als een track 4x zo "sharp" word dan kan je nooit meer net zo snel die track om jakkeren.

edit: :O En 20 uur geleden was de fix @ sharpness er niet, nu wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 15:11 ]

• Sempy
Klopt, door die wijziging klopt er niks meer van. Instellingen van setup en DQP zijn echt compleet anders, om over de rondetijden nog maar te zwijgen.Met de huidige practicetijden in C3 wordt niet alleen het baanrecord in Zandvoort, maar ook dat van Melbourne en Sakhir dik gebroken. Dit wordt dus gewoon een kwestie van alle data uit het verleden richting prullenbak.

[ Voor 15% gewijzigd door Sempy op 20-09-2007 15:22 ]

• Joss
Ok, helder. Wist niet dat de veranderingen zo rigoreus waren... Straks is Monaco nog een low-downforce circuit? :X

Verwijderd

Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:29:
Ok, helder. Wist niet dat de veranderingen zo rigoreus waren... Straks is Monaco nog een low-downforce circuit? :X
Ik wil niets verklappen over de DQP maar ik rijd nu op et superbochtige en tricky zandvoort met een als hoogste attribuut topspeed, by far ....

Realisme is er totaal vanaf, iig, van zover je van realisme kon spreken :P

• Kroketje
Ik heb nog nooit iets onder de 5 gehad... maar nu wel :p is dat niet slecht voor de auto ofzo?

[ Voor 30% gewijzigd door Kroketje op 20-09-2007 16:02 ]

• Joss
Kroketje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:50:
Ik heb nog nooit iets onder de 5 gehad... maar nu wel :p dus ben benieuwd.. zal vanzelf wel weer veranderen..
"Iets onder de 5"? Bedoel je een onderdeel uit je DQP?

• Kroketje
Joss schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:51:
[...]

"Iets onder de 5"? Bedoel je een onderdeel uit je DQP?
ja ik bedoel DRP.. bij DPQ komt hij er wel weer boven of juist anders om. ik haal die twee altijd door elkaar. Maar is dit niet slecht voor me auto zo laag?

• Joss
Kroketje schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:03:
[...]

ja ik bedoel DRP.. bij DPQ komt hij er wel weer boven of juist anders om. ik haal die twee altijd door elkaar. Maar is dit niet slecht voor me auto zo laag?
Ligt eraan wat het is, maar nee, is niet slecht voor je auto. Gaat ie alleen maar sneller van :P

Anyway, heel simpel:
DQP : Q staat voor Qualification
DRP : R staat voor Race

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 15:41:
[...]

Ik wil niets verklappen over de DQP maar ik rijd nu op et superbochtige en tricky zandvoort met een als hoogste attribuut topspeed, by far ....

Realisme is er totaal vanaf, iig, van zover je van realisme kon spreken :P
Klopt, me too...
En helaas voor je heb je op Zandvoort dan weer geen kans op het baanrecord, aangezien er bij in de groep al idioten zijn die 1.07 weten te noteren :o Belachelijk veel sneller iig dan het baanrecord...

• Joss
Kortom: forget about those records! }:O

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 20:53
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.